יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:55
מישל דיין

יובל נעים מאבד את בית"ר

מישל דיין בטור אישי ל-ONE: יש הרבה לחץ על המאמן ואולי הוא צריך לעזוב. אבו סובחי חייב להיענש. העיר צריכה איחוד בין אוהדי קטמון להפועל ירושלים

בית"ר ירושלים נמצאת בלוּפּ, במן כדור שלג שאני לא יודע היכן ייעצר. המועדון הזה סובל מחוסר ביטחון מוחלט, גם של המערכת המקצועית וגם של השחקנים. בית"ר הגיעה לחוצה למפגש הטעון מול בני לוד.

פעולות פשוטות לא עבדו, שחקנים שהיו בטוחים שיפתחו פתאום לא היו בסגל וזה מעיד על חוסר שקט ולחץ. נקודת האור היחידה היתה ערן לוי, שבלט לאורך כל המשחק. מלבדו, קשה לציין שחקן אחר.

האמת, אף אחד לא מופתע מההדחה של בית"ר. בני לוד קבוצת צמרת בליגה הלאומית. היא הגיעה בלי רגשי נחיתות ומשכה את בית"ר עד להארכה ולפנדלים. בשלב הזה זה היה כבר 50:50, עם נטייה קטנה לטובת בני לוד כי השחקנים בצהוב-שחור הגיעו בלחץ אדיר לבעיטות ההכרעה.

בקשר לאבו סובחי, מדובר בבעלים של קבוצת כדורגל שהוא חבר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. להגיד את כל מה שאמר זה לא התפקיד שלו. תפקיד של בעלים הוא להרגיע את הרוחות. ידענו שהמשחק רגיש ואני שמח שהוא נגמר בטוב. לפעמים אמירות כאלו יכולות לגרום לבעיות רבות. אם פרוספר אזגי ועוד חברי הנהלה אחרים נענשו, גם אבו סובחי צריך להיענש וצריך להעמיד אותו לדין.

אבו סובחי (שי לוי)
אבו סובחי. חייב להיענש (שי לוי)
 

יובל נעים מתחיל לאבד את הקבוצה. רואים את זה בלחץ שלו ובשפת הגוף שהוא משדר על הקווים. אני חושב שאם הוא מרגיש שהוא כבר לא משפיע על דרך המשחק ועל חדר ההלבשה, הגיע הזמן להסיק מסקנות.

יכול להיות שהיו צריכים להראות לו את הדרך החוצה, אבל זה כבר מאוחר מדי. ברגע שהוא קיבל את שחקני הרכש, הלחץ עליו גדל. בכל מקרה, אני מכיר אותו ויש לו את הכבוד הזה של מאמן שתופס מעצמו, כזה שיילך הביתה אם הוא מרגיש שהעסק לא עובד.

בניגוד לבית"ר, הפועל ירושלים עלתה לשמינית כשהעיפה את מכבי ת"א. מגיע שאפו גדול ללופא קדוש על ניהול המשחק שלו. הפועל ירושלים קבוצה נחושה מאוד ומאורגנת. מה אגיד על רפי כהן? הוא נתן משחק הירואי ביחד עם אוסקר גררו שהיה יוצא מן הכלל. כל הקבוצה שיחקה טוב במשך 120 דקות. היא עמדה על הדשא בכבוד ושיחקה נכון מבחינה טקטית.

בהרבה מאוד חלקים של המשחק הפועל ירושלים לא נפלה ממכבי תל אביב ובחלקים לא מעטים היתה עדיפה. נכון, למכבי היה מזל רע והיו לה לא מעט החמצות, אבל המזל הולך עם הטובים. האדומים-שחורים הוכיחו שהם בדרך הנכונה. יש שם תלכיד טוב והם רשמו ניצחון חשוב לקראת מפגש הצמרת מול בני לוד ביום שישי.

לופא קדוש (גיא בן זיו)
לופא קדוש. שאפו גדול (גיא בן זיו)
 

אולי הניצחון הזה יגרום לדבר שאני כל כך רוצה שיקרה - איחוד האוהדים. הגיע הזמן לחזור הביתה. אם לא עכשיו, אז בסוף העונה. צריך קבוצה אחת חזקה בירושלים שתהווה אלטרנטיבה. יש קהל ויש מסורת. בהחלט הגיע הזמן.

מכבי תל אביב סיימה את העונה והיא צריכה להתחיל לחשוב הלאה. קבוצה עם תקציב של 80 מיליון שקל צריכה להפיק מעצמה הרבה יותר. אני לא מצליח להבין את הכדורגל הזה. נראה לי יומרני לשחק עם ארבעה חלוצים. האמת, זה משרת את הקבוצות היריבות כי ארבעת החלוצים לא עושים הגנה.

אם במכבי החליטו שהם הולכים על צעירים בתחילת העונה, צריך לעשות את זה עד הסוף, לא להפסיק באמצע. אם הצעירים לא פוגעים אז משנים את השיטה? צריך לבחור דרך וללכת איתה. אולי בכלל צריך להוריד שם את רמת הציפיות וללכת לכמה שנים של בנייה. אני לא מבין מה לא בסדר שם, כמו הרבה אנשי מקצוע אחרים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר