יום ראשון, 27.04.2025 שעה 21:29
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עמנואל רוזן

לא רוצים אליפות בהפועל

עמנואל רוזן בטור אישי ל-ONE: הפועל מתנהלת כמו קבוצה מליגה ג'. תמוז צריך להודות לטביב, שצריך ללכת הביתה בסיום העונה. איגייבור? שיחזור לניגריה

אם ככה נראות שתי הקבוצות שמתיימרות לאיים על האליפות של עירוני קרית שמונה, הרי ששירצקי באמת יכול להיות איזי ולהפסיק להתקשר לשופטים. האחת, הפועל תל אביב, מתחילה לשחק בדקה ה-92. השניה, מ.ס. אשדוד, מתרכזת בבונקר ובנפילות מבוימות של שחקנים מהדקה הראשונה. אשדוד כנראה לא מסוגלת, בעוד שהפועל פשוט לא רוצה. האוהדים לא רוצים טביב בהפועל, והשחקנים, ככה זה נראה, לא רוצים אליפות.

אלי טביב לא צריך ללכת הביתה עכשיו אבל הוא כן יצטרך לעשות את זה בסיום העונה. ההתנהלות שלו שומטת מתחת לרגליו את הלגיטימציה של הבעלות על קבוצה בסדר גודל של הפועל תל אביב. לטביב היו את כל ההזדמנויות והאפשרויות לתקן את הרושם אבל הוא מתעקש להחמיץ אותן אחת אחת.

מה עוד ניתן להגיד על קבוצה שהמנהלת בפועל שלה היא ילדה בן 23 (שכמובן אינה אשמה בדבר), קבוצה שמתנהלת מביתה הפרטי של ליהי טביב, שנזכרת להביא את המדים לשחקניה רק עשר דקות לפני המשחק ושלא מצליחה להעביר שחקן בבקרה פשוט משום שהיא לא יודעת איך ומתי עושים את זה. רציתי לומר התנהלות שכונתית, אבל למה להעליב את השכונה? זו התנהלות חובבנית שאינה מתאימה גם לא לקבוצות בליגה השניה והשלישית.

אלי טביב (יניב גונן)
אלי טביב. החמיץ את ההזדמנויות שלו אחת אחת (יניב גונן)
 

עוד נחזור למשחק המשעמם בבלומפילד, אבל לפני כן אי אפשר כמובן בלי פרשת טוטו תמוז. אינני יודע מה נכון ומה לא נכון בסיפורים שהתפרסמו השבוע סביב העסקה שפוצצה. יכול להיות שכל הפרטים שפורסמו מדויקים אבל מאוד יכול להיות גם שחלקם הגדול אינם מדויקים בלשון המעטה. יכול להיות באמת שטביב פוצץ את העסקה משיקוליו שלו, אבל מי שצריך להגיד תודה לטביב השבוע הוא בעיקר תמוז עצמו. זה אולי קרה מהסיבות הלא נכונות, אבל הבעלים הציל השבוע את הקריירה של החלוץ.

אין סרט בעולם שלפיו תמוז שווה את הסכום עליו דובר. וגם אם יש אוליגרך שהבטיח לטוטו כשני מיליון יורו בשנה, הרי שעסקאות מופרכות ודמיונות כאלה סופן להתפרק בפרצופם של השחקנים ושל האוהדים. גאידמק כבר אמרנו?

לפני שחזר לארץ אמר טוטו, או שמישהו אמר בשמו, שהוא החליט לחזור להפועל ולחכות להצעה מקצועית ראויה ולא רק כזו שיש בה הרבה כסף. עכשיו מתברר שהחלוץ לא באמת התכוון למה שאמר. כמו בפרשת המעבר מבית"ר ירושלים לאדומים, לא תמיד ברור מה טוטו אומר ומה הוא רוצה, לא תמיד ברור לטוטו עצמו למה הוא מתכוון, לא תמיד מובן מה רוצה אמא של טוטו ומה הוא רוצה ולמה בכלל האמא הזו כל כך מתערבת.

טוטו תמוז (יוסי ציפקיס)
טוטו תמוז. אין סרט שהוא שווה את המיליונים (יוסי ציפקיס)
 

דבר אחד ברור: אם טוטו היה הולך למונאקו ולהצעה ההזויה של האוליגרך הלא ברור הזה, שום דבר טוב לא היה קורה לקריירה שלו וספק אם חשבון הבנק היה מתעשר באמת בסכומים שעליהם דובר. כתבתי כאן לפני שבועיים ואני אומר שוב: תמוז עדיין לא בשל לקבוצה אירופית רצינית ולהצעה אירופית רצינית. הסוכנים ואולי גם בני המשפחה מבלבלים לו את המוח והוא צריך להמתין עוד קצת. אלא אם כן ברצונו לערוך עוד סיבוב השפלה אירופי כמו רבים מהישראלים שנוסעים לשם וחוזרים אחרי זמן קצר עם עוד כמה גרושים בבנק אבל עם קריירה הרוסה.

ובאשר למשחק עצמו. בתוך השעמום הגדול הזה יש לי שתי הערות למאמן ניצן שירזי. האחת, לעולם אל תשאיר את הקבוצה בלי לפחות אחד משני הבועטים המצטיינים שלה טועמה ואבוטבול. ההחלטה להוציא את שניהם היתה טעות בעיקר במשחק שבו רק מצב נייח יכול היה איכשהו להכריע את התוצאה המאופסת.

והערה השניה: לנוסא איגייבור אין מקום לא בהרכב ולא בסגל וגם לא עם כרטיס חינם ביציע הכבוד. על המצח של הצעיר החצוף הזה כתוב: לא רוצה להיות כאן, ואי אפשר שלא לקרוא את הכתובת הזו. הוא עושה טובה כשהוא מתחמם, הוא עושה טובה כשהוא מתלבש לפני הכניסה והוא משחק כמו מישהו שממש מתגעגע לחברים בניגריה. צריך לשלוח אותו הביתה ואם אין מישהו במקומו עדיף לעלות עם שחקן טרי מהנוער ולא מישהו שמחבל בקבוצה ובוודאי שלא מסייע לה.

נוסא איגייבור מאוכזב (יוסי ציפקיס)
נוסא איגייבור מאוכזב. אין לו מקום אפילו ביציע הכבוד (יוסי ציפקיס)
 

מה יש להגיד אחרי משחק כזה? אולי לחפש את הנחמות הקטנות והמטופשות. שמרנו על הפער מן המקום השלישי, והגדלנו את הפער מהקונפטי ומבית"ר. תודה לך משה סיני, תודה לך סכנין. מצטערים, אבל בעונה עצובה כזו צרותיהן של האחרות נותרו השמחה היחידה שלנו.

לכתבה זו התפרסמו 158 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 158 תגובות ב-112 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
112
eli tabib23/03/2012 14:47
אם האוהדים לא יתחילו לפרגן הפועל ירו ליגה בשנה הבאה
השב   •  00
111
מנחם אלבג08/02/2012 23:32
לא תמיד שחקנים יקרים מביאים תוצאות הפינוק של טביב הוא בעוכריהם המסימה של השחקנים
של הפועל זה להיות ליגיונרים
השב   •  00
110
יוסי07/02/2012 16:40
במקומך הייתי שותק!
השב   •  00
109
סיימון.05/02/2012 19:11
השב   •  10
108
סיימון.05/02/2012 19:08
השב   •  33
107
סיימון.05/02/2012 19:04
אתמול היתה שביתה איטלקית. תמיד שהפועל פתחה עם קנדה,טועמה,שי,ידין ניצחנו.קשטן לא אהב אותם בלשון המעטה ושירזי עדיין בחשבון עם קנדה,ואוליגם עם שי וטועמה כי אחרת לא ניתן להבין איך הוא מוציא אותם ביחד למרות שהם הבועטים והיצירתיים הטובים בארץ למרות שאתמול הם שיחקו עם שקולות ברגליים כמו שאר השחקנים למעט אנטבי המצוין ששיחק כמו שחקן בן 20 והיחיד שניסה.שירזי! אולי תתעורר.עד נכון להיום לא טעיתי.
השב   •  22
שמואל05/02/2012 19:46
הוא עדיף על כל הרכש הבינוני.
השב   •  01
106
סיימון.05/02/2012 18:51
השב   •  41
105
סיימון.05/02/2012 18:49
השב   •  31
104
זיו05/02/2012 18:21
השב   •  30
103
הנמר האדום05/02/2012 17:40
טביב לא הוציא כסף מהכיס יכול מאוד להיות שהוא הכניס כסף לכיס(אולי רוקן את הקופה)הוא קמצןגדול אפילו אשתו דנה מכבסת לבד את הכביסה.ועצה לכל"אוהדי" טביב תתעטררו לפני שיהיה מאוחר.ולכל האוהדים של מכבי ,בית"ר 0-3 ובאר שבע תתרכזו בקבוצות המכוערות שלכם.
השב   •  30
102
אתאיסט מתל אביב האדומה05/02/2012 16:53
זו השאלה.
והפועל השנה לא רוצה דבר.
לא אליפות, לא גביע, לא אירופה.
השנה הפועל רוצה להרדם ולתעורר בשנה הבאה אחרי ניתוח הפרדת הטביב.
לילה טוב קבוצה רדומה.
השב   •  31
101
עצבים05/02/2012 14:39
השב   •  10
100
דרור05/02/2012 13:26
האופי של טביב הפיל אותו.

הנסיבות הניחו לטביב את האליפות על הרצפה - רק תתכופף ותרים.

האופי הרג אותו. קמצנות חולנית והתנהלות שזקני הבזאר הטורקי באיסטנבול כבר שכחו הביאה אותו להיות יעיל להפליא במכירת שחקנים ואיטי להחריד ברכישת מחליפים ראויים.

טביב אלוף הספינים והקומבינות יראה איך מנהלים ראויים ונורמטיבים מצליחים להביא להישגים לא פחותים קבוצות קטנות עם תקציבים שהם רבע אות שליש מהתקציב של הפועל.

ואיזה מסכנים האוהדים.
השב   •  50
99
אסף05/02/2012 13:20
אני אומר לך עמנואל, תמשיך לעסוק בפוליטיקה, את אף אחד לא מעניין דעתך
השב   •  22
98
ביתרי בנשמה05/02/2012 13:20
איזו בדיחה מצחיקה
לא רוצים אליפות בהפועל ??
לא מסוגלים לקחת אליפות בהפועל עובדה.
השב   •  21
97
בנימין מטולדה05/02/2012 13:10
מה יש לנו היום :
נפלים כמו סיידו ובוקולי ומתחזים כמו גולסה וקטן.
מכבי מה יהיה בסופנו : רוצים בשנה הבאה עוד אליפות !
השב   •  00
96
עוזי בר05/02/2012 12:55
עם אוהדים כאלו לא צריך אוייבים .
אתה המתנה הכי טובה בשביל אוהדי הופעל
יישר כוח תתמיד בדרך שלך
השב   •  41
95
פולי05/02/2012 12:45
כל מילה שלך עמנואל בסלע , תשקיע בלהוריד את האוהדים מהמחאה/עץ עד סוף העונה ויש מקום לפרגן לילד שגדל ועונה לשם " רועי גורדנה "
השב   •  20
94
בני עוזיאל05/02/2012 12:41
עמנואל ידידי צודק בהחלט ואומר את מה שחלק מנסים להסתיר או להתעלם. יישר כוח
השב   •  50
93
איש05/02/2012 11:59
השב   •  23
92
מוטי05/02/2012 11:56
מקווה שטביב ישאר איתכם עד קץ הימים (כל עוד שאתה על כדור הארץ) כדי שהפועל ת"א תהפוך לקבוצת נמשות.
השב   •  52
91
יניב05/02/2012 11:55
השב   •  02
90
אחד שיודע05/02/2012 11:33
השב   •  22
89
שד אדום05/02/2012 11:32
אם לא טביב הפועל העונה לא בצמרת . נכון הוא לא נקי מטעויות אבל תנו צאנס , 9 שחקנים עזבו, העמיד תקציב גבוה ולא חשוב שהיה מספיק כסף בקופה מעונה הבאה הוא יוציא יוותר כסף מהכיס ,והכי חשוב אף אחד לא רוצה לשים כסף במקומו אז תנו שקט למערכת . יאלה הפועל עוד נדע ימים יפים מאלה.
השב   •  312
בכר05/02/2012 11:59
השב   •  30
יובל05/02/2012 12:06
השב   •  31
שער 705/02/2012 12:36
אני מבין שאתה צריך להתפרנס ולעשות את עבודתך נאמנה.אבל התגובות שלך באתר לא יעזרו! טביב לא מבין מהחיים שלו בניהול קבוצת כדורגל ואנחנו לא רוצים חובבן שכזה אצלנו! הפועל ת"א הייתה ותישאר עוד אחרי טביב. אדום עולה!
השב   •  20
טביבון05/02/2012 12:44
כנראה מה שלא עובד,לא עובד.
השב   •  30
מתתיהו05/02/2012 20:58
השב   •  00
88
max05/02/2012 11:27
השב   •  00
87
ב.א05/02/2012 11:25
הרי רק לפני חודש תמכת בטביב ויצאתי כנגד אוהדיה האמיתים של הפועל .
אליפות בכלל לא מעניית ועתיד המועדון חשוב בהרבה, חייבים להיפתר מהנוכל ולהחזיר את הקבוצה לניהול תקין
השב   •  50
86
כשזה מגיע להפועל ת"א רוזן פתאום מתעורר05/02/2012 11:12
השב   •  10
85
יוסי רומם תותח05/02/2012 10:54
מי שתעלה אחת מארבע ר״ג ,לוד,נצרת או הפועל ירושלים
השב   •  10
84
אסף05/02/2012 10:46
אתה, שהרצת פה קמפיין לשחרור המאמן דרור קשטן, תרמת תרומה אדירה לכך ששחקנים מעיזים לדבר כמו שהם מדברים.
אתה עזרת לדרדר את עמדת המאמן בקבוצה שלך לשפל. גם זרזת את הסילוק של מאמן בכיר שאוד הצליח להוריד לקרקע את השחקנים ,ובגגל שחרורו, אין כיום מאמן בהפועל, יש איזה בובה שלא משתלטת על השחקנים וזו התוצאה.
דביל !
השב   •  41
83
לא רוצים המורה בבת חולים05/02/2012 10:21
למינים ולמלשינים זוכר אהה וסיג לדביל שתיקה זה לא אני זה הוא
השב   •  10
82
ארון מתים מפלסטיק05/02/2012 10:20
סימן שהשמש שוקעת.
איך הכנסתם יצור כזה למועדון מפואר? עדר של טפשים!
תבקשו מסמי סגול שיתרום לכם ארון קבורה מפלסטיק.
השב   •  41
81
יעקב05/02/2012 10:17
לקחת אליפות,הטענה שאם חיזוק כן היו לוקחים אליפות היא מצחיקה. הסגל של ק,ש יותר טוב?? של אשדוד יותר טוב? של סכנין יותר טוב? תחפשו את הבעיה במקום אחר
השב   •  10
80
אחמד סירחונובסקי05/02/2012 10:13
ואמא שלי המסריחה לתל ברוך !
השב   •  50
79
גבי05/02/2012 10:12
ושיעזוב אותנו בשקט!
השב   •  12
78
שאלתיאל דאוויל05/02/2012 10:10
על אוהדי הפועל לא עובדים השקרים שלו!
השב   •  21
77
מקסים ז''רוניק05/02/2012 09:28
יאללה לקפל, יאללה לקפל, הפועל לקפל, הפועל לקפל, הפועל לקפל
ויאללה לקפל.
לנו לפחות יש סיכויים בגביע לכם יש קבוצה חרא עם הנהלה עוד יותר חרא חעחעחעחעחע
השב   •  53
יניר05/02/2012 11:12
השב   •  21
76
אדום צפוני05/02/2012 09:24
איך שירזי מנהל משחק באירופה ?
השב   •  10
75
איש הקונפטי05/02/2012 09:13
השב   •  21
74
רוני05/02/2012 08:57
השב   •  00
73
הנרי ה-505/02/2012 08:53
עוד 3 חודשים הליגה נגמרת
ואז תזכו שוב באליפות יולי אוגוסט
יש אליפות יצעקו האוהדים הצהובים אחרי עוד מסיבת עיתונאים עם החברה בצהוב.
השב   •  81
יגאל, שער 505/02/2012 09:35
השב   •  10
72
אבי שטרית05/02/2012 08:31
כמו בית"ר
השב   •  02
71
קריית שמונה אלופה!05/02/2012 08:28
תקשיב אני לא יודע מי נותן לך לכתוב כאן כי לכתוב זה לא הצד החזק שלך חתיכת קנאי שחי בסרט אתה בדיוק הפרצוף של הפועל ת"א ככה כל האוהדים שלה כמוך אתה זה בדיוק אוהד הפועל ת"א זה מה שמאפיין אותכם בגלל זה אתם נראים ככה שכונה ולפני שאתה מדבר על איזי תשים דבש בפה השכונה שנקראת הפועל ת"א יש לכם עוד דרך ארוכה ללמוד מאיזי בגלל זה בנתיים אף אחד לא יודע מה הוא רוצה מעצמו אצלכם לפני שרוצים קבוצה טובה ורצה לאליפות צריך דרך ולכם אין את זה ולא יהיה לכם כנראה יותר אז תשארו עם טביב החמוד ולפני שאתה פותח את הפה על איזי עוד פעם לפחות שיהיה לך משהו להגיד ולא סתם להמציא מהתסכול שלך על הקבוצה המעפנה שלכם
השב   •  54
אלון05/02/2012 11:33
תחזור תחזור חזרה לחור שנקרא קרית שמונה.
השב   •  12
אשדודים05/02/2012 16:28
אין עתיד אין כלום.
בושה.ערבי אחד מחזיק לכם את כל הקבוצה.
אין ספק שסבע החלוץ הטוב ביותר בישראל.
השב   •  00
70
עמנואל הטמבל05/02/2012 08:22
כלוםמבינה לון מהחיים שלו
השב   •  30
69
רוני05/02/2012 08:14
ובכדורגל זה הפוך מהצבא ..
מי שלא יכול או שהוא לא רוצה
מי שלא יכול ולא מסוגל לקחת אליפות אומר פשוט שהוא לא רוצה .
אל הפועל ת"א רוצה מאוד לקחת אליפות אבל כנראה שהפועל לא יכולה לקחת אליפות.
אתה הבנת את זה מר עמנואל רוזן היקר .
אלק לא רוצים אליפות ,אולי לא שווים אליפות .
השב   •  40
68
אדום מאוכזב05/02/2012 08:01
בשכונה קוראים לזה פקה פקה -סקה רוח.
אתה כעיתונאי מוביל המקושר לכל העולם ואישתו ,תעזור להפועל לאתר רוכש פוטנציאלי כדי להנצל מידיו של טביב הגונב את הקוםה.
לא רק ליהי אשמה אלא כל מי שמוכן לקבל שכר מטביב ולמלא תפקיד בקבוצה,אשם ב100% במה שקורה במועדון.
אסור לשתף פעולה עם טביב בשום צורה .
השב   •  21
67
הצהובים גונבים טוקבקים כי אין להם מה לרשום05/02/2012 07:43
השב   •  01
66
צפוני כחול05/02/2012 07:38
"מתקשר לשופטים"? מרוב שהוא מתקשר לשופטים, ווקסברגר אישר לכם גול מנבדל נגדנו, וחכמון הנבזה גזל לנו שתי נקודות נגד הצהובים. במקום כל הטור הארוך ומלא העלבונות העצמיים, יכולת להציע לטביב (בהחלט החביב) לעבור לשבוע שהות עם איזי. מותר ללמוד מטובים יותר. האליפות עוד לא סגורה, אבל למרות הכל אתה ושכמותך מבכים את האפשרות שק"ש תזכה בה. עדיין. אם יש עוד סיבה טובה לזכייה כזאת, הרי היא היחס המתנשא שלך ושל שכמותך.
השב   •  82
65
הצהובים גונבים טוקבקים כי אין להם מה לרשום05/02/2012 07:36
השב   •  02
64
הצהובים גונבים טוקבקים כי אין להם מה לרשום05/02/2012 07:31
אבל אליפות בטוח בקיץ
השב   •  11
63
עינוי תימני05/02/2012 07:28
גם אם עשה מליונים בלמכור לכושים מסוממים נתמכי סעד ג''ינסים ב-2 דולר זה לא הופך אותו לבן אדם. הפועל לא מעניינת אותו. הוא ראה מול העיניים קופה של 60 מליונים ונדלן ואוהדים פראיירים ששותקים על זה
השב   •  21
62
סוסיתא ירוקה של יעקב שחר עגלות למכירה ב 88 מיליון05/02/2012 07:26
הפועל שלך על הפנים עגלות
השב   •  20
הצהובים גונבים טוקבקים כי אין להם מה לרשום05/02/2012 07:37
השב   •  00
יגאל, שער 505/02/2012 09:39
למרות שהן היו די אמינות אבל בכל לזאת ריקשה :)
בעצם ריקשה זו מחמאה עבורכם.
על דבר אחד שאפו - עקצתם את הקנדי ב100 מליון, כל הכבוד.
אגב רוצים טביב ? יש לנו אחד כזה למכירה.
השב   •  10
61
אורון05/02/2012 07:21
אפתח ואומר שבניגוד לרוב המתלהם, אני בדר"כ מתחבר אל הטורים שלך, היום לא, ולא רק, הטור דעה שלך מוציא אותי מדעתי. לא חייבים לרשום טור אם אין מה לרשום ואם כן רושמים אז שהטור יהיה ענייני.
בעניין טוטו תמוז אתה צודק מאה אחוז, אין לו מה לחפש במונאקו אבל אם כבר בטוטו תמוז עסקינן למה שלא תתחיל לפתוח את הפה על כך שהבנאדם מתעקש לא למסור, אמנם רץ ומנסה לשחק אבל בהתלהבות מינימלית ביחס לטוטו, הגיע הזמן שמאמן ידע לשים עליו צעקות ולא לפחד ממנו.
2. איגייבור, חוסר החשק של השחקן הייתה ברורה לכל אוהד הפועל מתחילת העונה, לא ברור איך אתה שם לב לכך רק עכשיו, האבסורד הוא שאתה מציין זאת דווקא במשחק בו איגייבור כן עלה עם חשק והאמת תרם ורץ הרבה.
3. המשחק המשעמם שהגדרת, הינה הגדרה שגויה לחלוטין, הפועל (מלבד החוד דמארי וטוטו שזוכים למחמאות מיותרות לרוב) שיחקה טוב 90 דקות ולחצה ורצתה והייתה הדומיננטית במשך 90 דקות, בעידן קשטן גם כשהיינו בפיגור לא נראינו כל כך דומיננטים במגרש.
4. מהראן לאלה- לא יכול להיות איך השטות שהתחיל דרור קשטן ממשיכה גם אצל שירזי ללא טיפת היגיון וידע בסיסי בכדורגל, לאלה הוא חלוץ, חלוץ רחבה, מספר 9 קלאסי, האחד שיחכה ברחבה יהיה שם שצריך כדי לשים את הרגל, לאלה לא טכני ולא שחקן מוכשר, אין הגענו למצב שלאלה משחק באגף כל פעם שהוא עולה? למה לא דמארי שגם ככה לא מורגש על המגרש ואפילו לא עושה תנועה לקבל כדור. 5. תמוז אבוטבול, אם גישתך להשאיר שחקנים על המגרש רק בגלל יכולת שלהם בבעיטות חופשיות, אז חבל לי לומר לך זה לא המקום בשבילך, בעידן קשטן אולי זה היה הנשק היחידי שהפועל יכלה לכבוש ממנו, אתמול הפועל שיחקה כדורגל ושני אלו שחקנים בינוניים יותר לעומת המחליפים. החילופים היו טובים ובזמן נכון (שוב חוץ מהעובדה שהשאירו את דמארי על המגרש ויכלו להחליפו בלאלה הרבה קודם)
השב   •  22
ע05/02/2012 11:45
כי נראה לי שאתה לא רואה טוב
השב   •  01
60
חיים האדום05/02/2012 06:52
אם היה שחקן שרציתי שישחק מתחילת המשחק זה איגיבור.רק שאיגיבור נכנס הפועל היגיעה להזדמנויות.איגיבור שחקן ולכן קל לרדת עליו.גם טועמה וגם אבוטבול היו חלשים ולא סיפקו כדורים לחלוצים.ואשדוד הין פריירים בסוף במשחק היה להם שתי הזדמנויות של מאה אחוז.
השב   •  40
אדום בדם05/02/2012 10:12
לאיגיבור אין מושג בכדורגל!
הוא הזר הגרוע ביותר אי פעם בהפועל!
השב   •  01
ב05/02/2012 12:32
אני מסכים. איגיבור שחקן מצויין והרבה יותר טוב מאלרואי שפשוט אינו טוב.כשאיגבור משחק הפועל הגיעה להרבה מאד הזדמנויות ושערים, וההוכחה היא השערים הרבים שכבשה הקבוצה לפני שאיגבור נפצע.
השב   •  10
59
איתי עדי05/02/2012 06:50
די אתה לא קשור לכדורגל לך תעשה חדשות
השב   •  30
58
אבי05/02/2012 05:49
השחקנים מקבלים את המשכורות להפועל הרבה אוהדים ברחבי הארץ. נכון שהמנהל הוא חמור מה לעשות? אבל מאמן ששחקן מהיר כמו דמארי משחק מאחור ולא בשפיץ שחקנים לא עושים חילופי מקומות אלרועי כהן ותואמה לא מבינים שהם צריכים לבוא מהקווים זה כבר הבעיה שלך ניצן . נוסא הזה צודק עמנואל לא צריך להיות בסגל חבל על זמן המשחק שהוא לוקח משחק אחר. צריך שיהיה משמעת מי שלא טוב לו שישב ביצע . לשחק בהפועל זה כבוד לא שכונה.
השב   •  10
57
מייצגים את ישראל ולא את הפועל!05/02/2012 03:29
איזה בושה לאיפה הגענו שקבוצות רוצות שסכנין תנצח את ביתר ירושלים את עיר הבירה שלנו
ירושלים חייבת להישאר בליגה
השב   •  10
56
מייצגים את ישראל ולא את הפועל!05/02/2012 03:26
תשונאים שלך אל תעבירו עלינו את מה שאנחנו שונאים בביתר נגיד להם בפנים לא צרריך מסרים ממכם
השב   •  20
55
אבי05/02/2012 02:37
אחרות אז לקחתם דאבל חוואה ולקחתם גביעם. בפועל בטבלה הממוצע שלכם זה מקום 7. אני ששיחקתי בהפועל מרחבים ניצחתי אתכם לפני 40 שנה
השב   •  11
54
טל05/02/2012 02:31
לא רק שאין בעלים כמו שצריך המאמן גרוע
השב   •  10
53
טל05/02/2012 02:29
אייגבור שחקן מצויין , צעיר שיכול להתקדם ולהיות זר ברמה כאן בישאל
השב   •  00
52
ניר05/02/2012 01:58
אגייבור באמת שיחק משחק עלוב וזה היה מביך לראות אותו במדים האדומים..אחרי משחק כזה לא מגיע לו לראות עוד דקת משחק ואחרי ששירזי הוציא את בועטי החופשיות היה מביך לראות את גורדנה מנסה להרים פעם אחרי פעם ולא מצליח מסכים עם כל מילה שעמנואל אמר..
השב   •  20
51
מפגש הסטייק05/02/2012 01:34
אתה בושה משנה את הדעה שלך כול דקה די כבר ! תייצג את עצמך ולא אותנו מה יהיה אתך.
הייתי שולך אותך לניגריה
השב   •  40
50
ערבי05/02/2012 01:33
השב   •  00
49
ירוק בנשמה05/02/2012 01:26
"תודה לך סכנין". המשפט הזה לא צריך להיות באף טור. הם ניצלו את העובדה שבית"ר חלשים ואתה מחפש לעקוץ כל קבוצה מלבד הפועל. כשזה קשור להפועל, אלי טביב אחראי על הכל, וכל ההאשמות מופנות אליו. אתה אוהד דוחה ושפל, ומי שחושב ככה - שייתן בכחול.
השב   •  51
48
עופר05/02/2012 01:21
כררגיל מדבר שטויות, בייחוד העניין עם תמוז. לא בשל לאירופה? מה זה שחקן שעלה לבוגרים עכשיו? יש לו מעל 50 שערים רק בהפועל, הבן אדם החלוץ הכי טוב בליגה כבר שנתיים על מה אתה מדבר.
השב   •  10
47
אוהד הפועל05/02/2012 01:17
תמשיך עמנואל בקו שלך..ואל תרתע. אנחנו איתך תמיד
השב   •  10
46
רוסי שחור05/02/2012 01:11
לא שמענו ממך כשזרקרו רימון על הבית של טביב. צבוע
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  31
45
גד05/02/2012 01:03
השב   •  21
44
ירוק05/02/2012 01:01
מונאקו בסכנת ירידה בליגה השניה בצרפת, הוא עשה בשכל שהוא לא הלך לשם, כן רוזן מדבר שטויות שכביכול תמוז לא היה מקבל את הסכומים שהוא היה מקבל, הרי תמיד היה במונאקו כסף בכל זאת נסיכות עשירה מאוד.. אבל בלי קשר, המצב המקצועי שם קטסטרופה ועדיף לו לקבל הצעות מקבוצות אטרקטיביות יותר באירופה מאשר ליגה שניה בצרפת או כנראה שהיא תרד לשלישית ביכולת הזו בסוף העונה..
השב   •  10
43
יפת בן רצון צדקה צדקה05/02/2012 00:46
מרגיז אותי שהאנשים לא מוכנים לפרגן לרוזן אף פעם. אך הפעם הוא כתב דברים נכונים. אמרתי זאת במהלך המשחק ואני שוב אומר, אסור להשאיר קבוצה ללא בועט עונשין רציני לכדורים נייחים. מה זה שהוציאו את טועמה ואבוטבול יחד מהמשחק? ראינו בהמשך את בעיטות העונשין לטובת הפועל כמה הן היו עלובות ולא מסוכנות. כמו כן מזמן אמרתי שאייגבור לא בא לשחק הוא בא ליהנות מהשמש כאן בארץ.
השב   •  53
42
מכביסט05/02/2012 00:42
לאורך זמן מכבי תמצא את מקומה במקומות 1-2 כי יש לה בוס רציני ביותר. בניגוד לבוס של הגועל. ככה שגם אם עוד פעם נסיים מתחת להגועל ולא ננצח בדרבי מה שמעודד זה שהגועל בדרך למטה בענק. כשהקבוצות יילחמו על שחקנים יעדיפו לבוא למכבי כי יש סדר. בעתיד יבואו גם הצלחות. יאללה מכבי!
השב   •  96
41
אוזמן לשחק התקפי05/02/2012 00:40
חילופים גרועים ולכל הרוחות למה קנדה לא משחק וזאת למרות שעשה חור במשחקו האחרון אבל הוא מיצר המון התקפות כאשר חוטבה בקושי פוגע
השב   •  40
40
שער 505/02/2012 00:31
השב   •  80
39
adom05/02/2012 00:26
לאן אתה רוצה שהוא יחזור? ושיקח את עמנואל איתו
השב   •  20
adom05/02/2012 00:42
השב   •  00
38
שי05/02/2012 00:21
ניצן שירזי עשה חילופים נוראיים בהמשחק הזה: את טועמה ואבוטבול לא מחליפים ביחד במיוחד שאתה בתיקו 0 ולא בהובלה ואלרואי כהן שלעומת ה"חלוצים" טוטו ודמארי עשה עבודה יותר טובה מהם. את ללה היו צריכים להכניס מההתחלה במקום דמארי או תמוז שלא נגעו בכדור כל המשחק ואת איגייבור היה אפשר לזרוק כבר בינואר להפועל חיפה.
הפועל עשתה בחירה על הפנים בנוגע לזרים חוץ מאדל שמראה יכולת טובה שמתחילה להתקרב לאניימה אבל עדיין לא, איגייבור כבר אין מה לדבר עליו ומה שעמנואל אמר זה כבר מדבר על הכל, אורמוש חשבנו שיהיה הורמוט הבא אבל הוא לא(לפחות הוא מתאמץ), שולר עדיין לא סומך עליו בעיניי הוא בלם בינוני עם הרבה טעויות שיכולות לעלות להפועל ביוקר.
עמונא מה ששכחת לציין את חזרתו של אנטבי להפועל ועם הופעה טובה ומראה שהוא עדיף משיש.שירזי היה צריך להיות חכם ועלות עם עומרי קנדה שלדעתי הרבה יותר טוב מחוטבא כי הוא שחקן זריז ומהיר ואהוב על הקהל.
לא כל כך אכפת לי שמכבי ובית"ר הפסידו וברור שיש שמחה קטנה בליבי על ההפסדים אבל עם השיעמום שהיה בבלומפילד זה רק הרס לי ומה שנותר לעשות זה לקוות שמכבי חיפה האלופה היוצאת אולי במצב מסויים תכניע את ק"ש האלופה שבדרך או לראות מלמעלה את ק"ש לוקחת עוד 3 נק'' ומתקרבת לאליפות ראשונה בהסטוריה של ה"כדורגל" הישראל.
והסיבה שק"ש מקום ראשון לא בגלל שהיא חזקה והכי טובה זה פשוט הליגה הפכה להיות חלשה יותר וק"ש היא הפחות גרועה משאר הקבוצות(לא שאני שונא את ק"ש אני מכבד את המועדון ומוריד לו את הכובע על הכדורגל היחידי הנורמלי בכל הליגה פח שלנו). וכאשר סביר להניח כשק"ש תיקח את האליפות ותהיה בצ''מפיונס היא תיפול די מהר למרות מענקי האליפות כי ק"ש היא לא קבוצה של ליגת האלופות ולפי דעתי היא תיפול מהר כצפוי כי יש לה סגל רדוד אבל המצליח יותר מהשכונה של הפועל והיוקרה של מכבי.
הליגה נהייתה כל כך משעממת עד כדי כך שכל האקשן נמצא אצל ההנהלה: המחאה נגד טביב, הפיטורים של קשטן מהפועל ושל איווניר ממכבי ועוד הרבה דברים ובזכות בעיות אילו ק"ש עושה בצפר להנהלה ולכדורגל ובשקט ובצדק דורסת את הליגה ולוקחת אליפות.
עד איזה רמה הכדורגל שלנו הגיע עד כדי כך.
סורי שחפרתי לכם חבר''ה אבל אני רק מביע את דעתי על השכונה הזאת שנקראת ליגת "Winner" שמשקרת לנו כי אין אף ווינרית אחת בליגה כזאת
השב   •  131
adom05/02/2012 11:52
לכן יהיה לה קשה יותר להעפיל לליגת האלופות רוב הסיכויים שהיא תקבל קבוצות הרבה יותר קשות ממה שהפועל ומכבי קיבלו בשנים האחרונות בגלל שהפועל ומכבי חיפה יש ניקוד טוב באירופה, אבל שיהיה להם בהצלחה!
השב   •  10
37
אוהד כדורגל05/02/2012 00:13
עמנואל תפסיק לבלבל תמוח אתה לא מבין בכדורגל ואין לך מושג בכלום כל פעם שאני רואה את הטור שלך אני מתעצבן אז תעשה טובה לכולנו שתוק ותמשיך ללכת למשחקים של הפועל. אתה בדיוק כמו נויימן השנוא תודה אוהד שרוף.
השב   •  91
36
מכביסט כחול מתעב הבועל ת״א05/02/2012 00:10
איגיבור? שיחזור לניגריה! אתם מבינים לאוהדי הבועל מותר להתבטאות ככה אבל אם זה קבוצה אחרת ישר מחפשים לזמר אותה
השב   •  74
35
adom05/02/2012 00:05
צרות של אחרים? לזה אתה מחנך?
גועל נפש.
השב   •  90
34
יוסי05/02/2012 00:01
עמנואל בוכה דמעותת מי שלא קופץ אדום
השב   •  90
33
מישו04/02/2012 23:56
כל פעם נותנים לו פה טור לכתוב על הפועל ת"א, מה זה אמור להיות אתר ספורט לא אתר של הפועל ת"א, מה זה מעניין אותי מה הוא מרגיש אחרי כל משחק
השב   •  365
נתי05/02/2012 00:26
יש לו את הזכות להביע דעת מרצונו החופשי. אני מבין למה התכוונת ויש הרבה אוהדי הפועל שלא כל כך אוהבים את הטור שלו.
השב   •  22
ב.מ.05/02/2012 00:35
השב   •  13
מישו05/02/2012 02:52
תראה עם כל פוליטיקאי יתחיל לרשום פה על מה הוא מרגיש אחרי כל משחק זה כבר לא יהיה אתר ספורט, אבל הבעיה שרק הוא מעלה פה טורים, זה לא מתאים בכלל.
השב   •  12
32
אוהד שפוי04/02/2012 23:55
עמנואל בבקשה ממך תפסיק, כל טור דעה שלך מתהדר בהפקת שנאה אחת אימתנית וגזענית!

אנחנו אוהדי הפועל השפויים מבקשים ממך, תפסיק להסיט לגזענות נגד כל קבוצה שהיא ונגד כל מגזר שהוא!

איגייבור אכן לא משחק כפי שמצופה ממנו, אבל להשתמש באמירה גזענית "תחזור לניגריה" ככה אתה מציג את פניה של ישראל? כאיש תקשורת אתה זה שצריך לבלום את פיך, יש אנשים שקוראים את הטקסט שלך - מכל קצוות האדם.

אתה מסיט לגזענות, מסתכל לצלחות של אחרים ויורק עליהם, התנהגות בוטה ומבזה שלא מייצגת אוהד אדום 1!

לבוא ולתת "קרדיט" לסכנין על כך שניצחה את בית"ר רק בגלל שזו בית"ר שאתה שונא מבחינתי זה דעה סופר סובייקטיבית וניצול מעמד שפל!

בשמי ובשם אוהדי הפועל ת"א השפויים, תפסיק לבזות את שמנו ברבים הצג עצמך כעמנואל רוזן שאוהד קבוצה אנונימית. ואל תגיע למשחקים יותר בשביל למלות כמה שורות של הסטה. מערכת ONE צריכים להתבייש בך - כמונו.
השב   •  683
נפגש בשמחות05/02/2012 00:09
עמנואל, עמנואל, תראה כמה נמוך ירדת.
אפילו אוהדי הפועל - שפעם שתו בצמא כל מילה שלך והעריצו אותך - בזים לך.
האמת, הרווחת את זה ביושר. כי מה שמניע אותך (ואני אומר את זה כבר שנים) זו אך ורק השנאה!
אתה אינך אוהד אמיתי. אינך בא מאהבה (זו מילה זרה לך.)
השנאה והתסכול - אלו הם שני הפרמטרים שמניעים אותך.
מה שלא ברור זה איך נותנים לך להמשיך ולפרסם את דברי הבלע שלך.
השב   •  152
ב.מ.05/02/2012 00:37
השב   •  92
דום דום05/02/2012 00:40
אבל אני לא מבין מה גזעני ב"תחזור לניגריה", הוא ניגרי לאן אתה רוצה שהוא יחזור. חוץ מזה עמנואל רוזן כבר שנים של מייצג את הפועל מבחינתי
השב   •  33
ימני אדום בנשמה05/02/2012 01:19
אני לא יודע אם אתה יודע אבל יש מדינה כזאת שקוראים לה ניגריה ומשם איגייבור בא.
ולשם הוא יחזור אם הוא ימשיך לשחק ככה,אין פה שום אמירה גזענית זה כמו שהוא יגיד לאדל לחזור לקמרון. אולי זה פשוט הראש הגזען שלך שמפרש את זה בצורה כזאת.
השב   •  30
חן05/02/2012 02:25
השב   •  20
31
ויקטור פאצה04/02/2012 23:54
מי אמר שאחריו יגיע משהו יותר טוב ?.מי אמר שהיה לו כסף ואם בכלל תמצאו מישהו שמוכן לתת כל כך הרבה למועדן אם תמשיכו ככה תגיעו למצב של ביתר תוך שתי עונות גג ואז תבכו איפה טביב שצריך אותו ! בסוף אנחנו צבועים על המאמן שלנו אבל אתם שיא הטוהר מאמן החלפתם בעלים את רוצים להחליף ויותר מחצי והקבוצה כבר לא מספקת אותכם איפה אוהדי הפועל שידעו להסתפק במה שיש
השב   •  50
אדום בדם05/02/2012 00:17
אבל אנשים כמוך ימשיכו לאכול בכפית את מה שהתקשורת מאכילה אותם. כל הכסף שהוא "שם" בהפועל זה כסף מהצ''מפיונס, כשהכסף הזה ייגמר בעונה הבאה, נראה מה טביב יביא.
השב   •  22
30
ענת04/02/2012 23:51
השב   •  65
אורי05/02/2012 00:54
יאללה, הופ, למטבח!
השב   •  63
29
גיא04/02/2012 23:48
כאילו אני כתבתי אותו..
כל הכבוד
השב   •  811
נפגש בשמחות04/02/2012 23:58
אתה לא עתונאי מקצועי.
גם עמנואל לא.
השב   •  171
28
אסי04/02/2012 23:44
רק שיש לכם יותר מזל מהם
השב   •  61
27
ירוק04/02/2012 23:39
תכלס מאז שאני אוהד כדורגל בישראל (שנת 90-91) זה מה שהפועל תל אביב היתה שווה חוץ משתיים-שלוש עונות טובות שהיו לאחרונה אז מה אתם מתרגשים כל כך? זאת הפועל הרגילה.
השב   •  112
26
AJ04/02/2012 23:39
השב   •  110
25
לירון04/02/2012 23:38
לא יכולים!!
אתם קבוצת פח ואתה בכיין כרוני
השב   •  170
ב.מ.05/02/2012 00:40
השב   •  03
ירוק בנשמה05/02/2012 01:22
יכולים, ועוד איך יכולים. היינו זמן רב במשבר עמוק, הפסדנו לקבוצות שהיינו צריכים לנצח בהליכה. גם לכם הפסדנו, והגיע הזמן לסגור חשבון. כמו שזה נראה, ה-7:3 המאוד לא ספורטיבי נגד נתניה, לא משקף את המצב שלכם.
השב   •  20
24
דורון04/02/2012 23:37
הפועל ת"א בימי גוטמן\אבוקסיס המציאה את הנפילה התאטרלית והעלתה אותה לדרגת אומנות.
רק להזכר במשחקים מול חיפה שמתוך 25 דקות אחרונות שחקו רק 5. מעניין שאז זה לא הפריע לכבודו המלומד.
השב   •  200
23
יהודי04/02/2012 23:37
אני בעד טביב.
השב   •  815
22
אדום לנצח04/02/2012 23:35
השב   •  91
21
שני04/02/2012 23:32
דבר נוסף,תיפקודו של דמארי בין שני הבלמים כימעט ולא הורגש הייה נבון מיצד ניצן להסיט לאגף ימין את דמארי להוציא את אלרואי ולהכניס את ללה.
השב   •  42
20
ירוק לעד04/02/2012 23:31
השב   •  57
19
נפגש בשמחות04/02/2012 23:30
כאשר קשטן הגיע להפועל שרת לו שירי הלל ואחר-כך נכנסת בו ללא הכרה.
כאשר אלי טביב זכה בהליך הבמבי שרת לו שירי הלל ואחר-כך נכנסת בו ללא הכרה.
ועכשיו הגיע תורו של איגייבור. כאשר הוא הגיע להפועל שרת לו שירי הלל ועכשיו אתה נכנס בו ללא הכרה.
אם זה לא מעיד על חוסר הבנה מוחלט בכדורגל - אז אני לא יודע מה כן!
עתונאי פתטי - כבר אמרנו?.
ולפני סיום עוד הערה אחת: זה נכון שליהי טביב אינה אשמה שלמרות אי-כשירותה נותנים לה לנהל.
גם אתה, עמנואל, לא אשם שלמרות אי-כשירותך נותנים לך לכתוב.
השב   •  450
18
ירוק כהה04/02/2012 23:30
כתבה ברמה של עיתון של בית ספר יסודי! אוסף של בכי, תירוצים והרבה הזיות!
השב   •  100
17
אנאלפבת כורדי אהבל04/02/2012 23:30
השב   •  84
16
שחר04/02/2012 23:29
איך יכול להיות שאין מי שירים קרן או יבעט בעיטה חופשית אחרי חילוף , ברגע ששי יצא לא היה מרכז מגרד , אגיבור זבל עדיף אורמוש לפחות הוא מתאמץ.
השב   •  42
15
ירוק בנשמה04/02/2012 23:28
אוי עמנואל. . . מה לעשות? איגייבור הוא נפילה ברכש, אין מה לעשות. אתה כאיש חדשות ערוץ 2 צריך להבין שאי אפשר להיות מרוצים מהכל, אי אפשר לקבל כל מה שרוצים, איך שרוצים. לגבי תמוז - אני לא יודע אם המחיר שלו מצדיק את היכולת שלו, בתוך הקבוצה הוא שקט וכשקשטן היה הוא לא הוציא הגה בתקופה הלא קצרה בה הוא ישב בספסל כששחקנים פחות מנוסים וטובים מקבלים את ההזדמנות. על המגרש שיטת המשחק שלו מלוכלכת, לדעתי טביב היה צריך לשחרר אותו למונאקו, ככה תמוז היה מרוצה, גם בטח היו מלמדים אותו לשחק נקי יותר. אני לא רואה אותו כנכס לליגה שלנו, אבל אם השיטה המלוכלכת שלו תמשיך, הוא יהפוך לנטל רציני בליגה שלנו. ולגבי ההתנהלות של הפועל - זו התנהלות שכונה. מילא שטביב מנהל את כל ענייני הקבוצה ממיאמי ולא בארץ, הוא מפטר את מי שלא "בא לא טוב", את מי שלא מביא אותו לאליפות ופוגע בשחקנים ובכל הקבוצה. אני חושב שכולנו יכולים להיות מרוצים חוץ ממך ומשאר אוהדי הפועל.
השב   •  71
14
גלעד בלום04/02/2012 23:27
השב   •  272
אדום בדם04/02/2012 23:36
שודד זקנות
השב   •  137
גלעד בלום05/02/2012 02:19
השב   •  20
13
הלהקה.04/02/2012 23:27
באידיש אומרים שתצאו מהמשבר כך נוח שבאס!
השב   •  22
12
צחי גמל אדום04/02/2012 23:26
השב   •  111
11
דשכדש04/02/2012 23:23
אתה יודע כמה הוא היה עושה במונאקו? ועזוב את זה. מונאקו עכשיו קבוצה שבתהליך בניה מחדש שמושקע בה המון כסף, והיא מקבלת המון סיקורים וזמן מסך בצרפת. קבוצה מעולה למקפצת מדרגה לרמות הגבוהות יותר בצרפת ובכלל באירופה.
השב   •  92
10
אורן הירוק04/02/2012 23:22
השב   •  1613
ליברמן05/02/2012 01:04
השב   •  32
אורן ירוק05/02/2012 01:42
וממש לא אוהב את סכנין , וכל גול שלהם כמו דקירה ובטח שעל אדמת ירושלים
השב   •  62
9
גלבן04/02/2012 23:19
מי שנגעל מעמונאל שיתן בכחול מי שמרחם באדום
השב   •  8415
גיא04/02/2012 23:33
השב   •  40
ביתר עוכרי ישראל04/02/2012 23:40
השב   •  11
8
Mens Rea04/02/2012 23:19
יש לי חדשות בשבילך, חמוד. בכל עונה, הנחמות שלכם זה אי הצלחות של מכבי, כשיש כאלה.
גם בעונה שעברה, כשעוד לקחתם גביע והייתם קרובים לאליפות, שרתם לפאנאתנאיקוס, כי היא נצחה את מכבי בגמר גביע אירופה. כשהקבוצה שלכם בליגה ב'', אתם הפאתט.
השב   •  214
אדום בדם04/02/2012 23:36
קודם כל הקבוצת כדרסל של הפועל בליגה לאומית גם כדורסל את מי זה באמת מעניין מצידי שלא יהיה אסישקין זה לא מעניין מה שמעניין זה הכדורגל ו4 שנים לא ניצחתם אותנו אתה מנסה להתנחם בזה שהקבוצת זרים של בכדורסל מצליחה אז תאכל תלב 44-41
השב   •  34
אלון04/02/2012 23:56
אתה יכול למצוא צלי ולאכול אותו.
השב   •  31
7
חזי04/02/2012 23:18
יאללה מלחמה
השב   •  32
6
יוני04/02/2012 23:16
תדחוף את "אמנת האוהדים" לתחת של בן כספית
השב   •  171
5
זייאמר04/02/2012 23:16
השב   •  90
4
La Familia04/02/2012 23:16
יאללה בית"ר יוצאים מן המשבר
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  2015
שני04/02/2012 23:35
כול המיגזר בחפלות,ואתה לא מיתבייש ליפתוח פה ח.
השב   •  156
רועי04/02/2012 23:53
השב   •  62
דודי04/02/2012 23:58
היידה סכנין !!
השב   •  810
שונא הפועל סמרטוטי חכמון תל אביב06/02/2012 06:47
של אוהדים בושה שיש אנשים כמוך אתם לא מייצגים את ישראל? לכו לסוריה לירדן למצרים ללבנון לא חסר מדינות שיסכימו לקבל אותכם
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
אסי07/02/2012 18:58
כל המגזר ואוהדי הבועל זה אותו דבר אז שקט!
השב   •  00
3
מכביסט04/02/2012 23:15
הרבה זמן לא שמעתי ממך . כבר לא היה לי על מי להתעצבן . אתה מודה למשה סיני ולסכנין שניצחו אותנו שלצד זה הבעיות בקבוצה שלך רבות שכבר אי אפשר לספור אותם . אוהדי הפועל יעדיפו בכישלון של מכבי מאשר בהצלחה של הקבוצה שלהם
השב   •  325
2
רון04/02/2012 23:14
השב   •  386
1
כנס עמנואל04/02/2012 23:13
מביתר מה קשר אתה מזכיר אותנו כלב
השב   •  4416
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP