יום רביעי, 02.04.2025 שעה 22:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אור קיסר

יש מה לעשות

דעה: "ככה זה, לא מספיק טובים" יזרקו לאוויר אנשים בתגובה להדחה המשולשת של הנציגות הישראליות. השקעה מהבסיס לכיוון מעלה תמחק את המשפט הזה

“ככה זה, אנחנו פשוט לא מספיק טובים, פשוט אין מה לעשות...”, אין דבר שמרגיז אותי יותר מאשר לשמוע את המשפט הזה, ובארץ (אולי גם במקומות אחרים שאני פשוט לא יודע עליהם מספיק) המשפט הזה נאמר יותר מדי וביתר קלות.

בכל פעם שאנחנו נכשלים במשימה, בכל פעם שעומד בפנינו מכשול מסויים, ולא רק בספורט, מיד נזרק לאוויר המושג, “אין מה לעשות". כפי שאני רואה את זה, אנחנו פשוט מוותרים לעצמו יותר מידי בקלות.

היום נחתמה העונה האירופית של שלוש הנציגות שלנו באירופה וההדחה המשלושת הוסברה, שוב, ע"י המשפט, “אין מה לעשות, אנחנו פשוט פחות טובים". אז נכון, אנחנו באמת פחות טובים, הרבה פחות טובים. ההפרש ברמת הכדורגל של הארץ לעומת העולם, גדלה ומשחקי הליגה המשמימים רק מוכיחים את הנקודה.

אוהדי לגיה ורשה. שתי הפולניות עלו, כל הבלגיות ורק אנחנו בחוץ (יוסי ציפקיס)
אוהדי לגיה ורשה. שתי הפולניות עלו, כל הבלגיות ורק אנחנו בחוץ (יוסי ציפקיס)
 
אבל זה לא אומר שאין מה לעשות ושזה לא יכול להשתנות, יש מה לעשות, השינוי חייב לבוא מהבסיס, מקבוצות הנוער והילדים. אין בארץ אקדמיית כדורגל אחת ראויה (תסלח לי אשדוד בינתיים), אין חינוך ראוי למשחק ולספורט בכלל.

אנחנו אוהבים לדבר על הליגה הבלגית והליגה הפולנית אליה שחקנים ישראלים 'בורחים' ועושים טעות. סטנדרד ליאז', קלאב ברוז' ואנדרלכט (מאזן מושלם) עלו לשלב הבא מהמקום הראשון. ויסלה קראקוב ולגיה ורשה עלו מהמקום השני ושלוש הנציגות שלנו - בבית. כנראה ששם עשו שינוי מהבסיס.

זה שחיפה, מכבי והפועל לא עלו מהבתים שלהם לא מאכזב אותי אפילו במעט, זה חשוב שנשתתף במפעלים האירופים וזה יכול לתרום לנו, ובעיקר לכיס של בעלי הקבוצות, אך המטרה של כל קבוצה, של כל שחקן ושל כל מקבל החלטות בכדורגל שלנו צריכה קודם כל להיות שיפור הליגה המקומית ושידרוג רמת המשחק של הכדורגל הישראלי.

אבי לוזון מעניק את הגביע לגרמניה (איתי ישראל)
נבחרת הנוער של גרמניה. מתחילים מהבסיס (איתי ישראל)
 

את זה אפשר לעשות רק ע"י השקעה מסיבית בתשתיות. ראשי הקבוצות חייבים לשפר משמעותית את מחלקות הילדים והנוער, מתקני האימונים והאיצטדיונים (בפן הזה נרשמת התקדמות קלה בזמן האחרון) ופחות להשקיע ב"כוכבים" שמשחקים רק בשביל עצמם ולא בשביל המועדון.

אז מספיק עם ה”אין מה לעשות", יש מה לעשות וחייבים להתחיל לעשות את זה באופן מיידי.

הכתוב הנו טור דעה
 

לכתבה זו התפרסמו 103 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 103 תגובות ב-62 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
62
ישי16/12/2011 22:26
כתבת טור שלם על כלום ושום דבר
השב   •  10
61
אדון שוקו16/12/2011 22:22
3-0  על אולימפיאקס, 5-0 על בוקרשט, 3-3 עם פסוו, והרבה תוצאות מעולות השנה, שנים קודמות, הרמת כדורגל שלנו שווה בהחלט שמינית גמר ליגה אירופאית (נכון, לליגת האלופות עדיין חסר הרבה) אבל כשהקבוצות נותנות מעצמן הן יכולות להגיע לשמינית, אפילו יותר.פשוט בארץ אין יציבות ואין מנטליות של אירופה, או שמזלזלים או שמעריכים על ייתר המידה והשחקנים נופלים על זוטות ודרך חשיבה פחדנית ושאננה שמפילה אותנו על ימין ועל השמאל.
השב   •  21
עומר16/12/2011 22:57
לא הכל רע בכדורגל הישראלי. הקבוצות הישראליות, לצד הופעות מבישות נתנו גם הופעות טובות באירופה ואכן יש גם דברים טובים בכדורגל הישראלי. ואני אגיד לך עוד משהו: הלוואי ונבחרת ישראל היתה נותנת הופעות כמו שהקבוצות הישראליות נתנו לא מעט פעמים באירופה
השב   •  21
60
בועז16/12/2011 20:21
המצב שלנו מצוין. חיפה לא עלתה בגלל מאמן שלא יודע לעבוד על הצד המנטלי של השחקנים (וככה זה כבר כמה שנים), מכבי לא עלתה כי הקבוצה הגיע לשיא מוקדם מידי (3:0 על פנא) ולמאמן לא היה את הניסיון המספיק כדי לתחזק קבוצה עם סגל כ"כ רחב. והפועל לא עלתה רק מהסיבה הפשוטה שהיא קבוצה טריה- מאמן חדש, שחקנים אחרים. אנחנו 3-4 חודשים מתחילת העונה, והם כבר נראים כמו קבוצה. לכל הפסימיסטים, שנה הבאה יהיה יותר טוב :)
השב   •  30
דורון16/12/2011 21:25
השב   •  00
59
רועי16/12/2011 20:20
מהסיבה הפשוטה שאנחנו כן מספיק טובים. תתפלאו. ואנחנו תתפלאו גם משתפרים ומתקדמים כל הזמן. וככל שנקבל יותר ניסיון ככה נתקדם יותר בזירה האירופאית.
השב   •  00
58
אדומים16/12/2011 19:10
השב   •  12
גבר גבר16/12/2011 20:50
יחי ההבדל!
השב   •  10
מור16/12/2011 23:25
אבל מה עם כל אלה שעברו ואלה שיבואו
השב   •  00
57
אדומים בדם16/12/2011 19:08
השב   •  00
56
מכבי חיפה16/12/2011 18:04
במכבי חיפה, בכפר גלים..
השב   •  10
55
ירוק עולה16/12/2011 17:30
הכל מתחיל ונגמר במנטליות העלובה של השחקנים שלנו. אז נכון מידי פעם אנחנו עדים להבלחה פה ושם של ניצוץ של וינריות אבל בדרך כלל הלוזריות מנצחת אותנו ותמיד במאני טיים השחקנים שלנו מאבדים את קור הרוח ולא רק במקרים ועומדת מולם קבוצה גדולה מאנגליה או ספרד. הדבר נכון גם כשנבחרת עלובה כמו לטביה וגאורגיה מגיעות לשחק נגדנו במאני טיים . הכל מתחיל ונגמר במנטליות התבוסתנית של השחקנים שלנו
השב   •  30
54
ירוק עולה16/12/2011 17:27
השב   •  00
53
מ.כ.ב.י16/12/2011 16:53
למכבי יש את קבוצת הנוער הכי טובה בארץ.. עונה שעברה לקחה דאבל
השב   •  40
52
ירוק16/12/2011 15:04
הכי קל לזרוק קלישאות כמו להשקיע בנוער לשפר את מתקני האימונים, לעשות את זה ולעשות את זה, בלי באמת להיכנס לפרטים.

שנים שאנחנו מנסים להיחשב אירופאים, אבל עדין מנותקים לחלוטין ממה שהולך שם. כל פעם ששחקן ישראלי יוצא לחו"ל, הוא מופתע מרמת האימונים, ממספר האימונים בשבוע והקושי בכושר הפיזי. מה כ"כ קשה לשלוח את המאמנים ומאמני הכושר להשתלמות בחו"ל ולהפוך בהדרגה את האימונים בנוער לקשים ברמה אירופאית? ובקשר לעצלנות הישראלית? מי שלא עומד בקצב שימצא מקצוע אחר, חד וחלק.

דבר נוסף, יהיה לנו קשה לעמוד בקצב כמו לדוג'' אפואל ניקוסיה שכולנו מקנאים בה שהגיע ל16 הגדולות באלופות. להזכירכם בהרכב שלה יש בסה"כ שני קפריסאים וכל השאר זרים, אותו דבר בערך הפולניות והבלגיות, וזאת בשל השתייכותם לאירופה שכל מי שיש לו דרכון אירופאי כלשהו, לא נחשב זר.
השב   •  91
אבי16/12/2011 15:45
גם בבוגרים וגם בנוער
השב   •  00
ירוק16/12/2011 16:33
כמו באמרתי בפסקה השניה.
השב   •  10
51
דרדס קאטלוני16/12/2011 14:15
פורקה לחתיכות.כי פה בארץ כל חודשיים מחליפים מאמן פלוס 5 שחקנים אז איך תהיה יציבות?בארסה זה שם המשחק הנרדף לכדורגל.שם יש שלד שנשאר צמוד ולא מתחלף וגם עונות לא מוצלחות המאמן יציב.כמו ארסנל,מנצסטר,וכו..
השב   •  00
50
ליאור16/12/2011 13:50
מכבי חיפה מפסידה ללרנקה ומפסידה להרכב שני של שאלקה,הפועל מפסידה בבית לבוקרשט,מכבי ת"א חוטפת תבוסות.
להתכחש למציאות לא יעזור-נכון להיום הקבוצות שלנו לא מספיק טובות בשביל לעבור שלב והן פחות טובות מהקבוצות הפולניות והבלגיות


השב   •  11
49
ירוק16/12/2011 13:31
אבל זה בגלל שלא עושים עם זה כלום.
השב   •  12
ויאן16/12/2011 13:43
השב   •  12
48
אדם16/12/2011 12:59
יודע מה, גבר, קח לעצמך פרוייקט; במקום לשבת על התחת ולבכות על העולם, תארגן 4 מיליון שקל (הלוואות, תרומות, עבודה קשה - איך שבא לך) ותהפוך קבוצת נוער למודל למקצוענות לפי מה שכתבת: למען יראו וירעו וילמדו. בוא ניראה אותך גיבור. ועוד משהו, נכון שזה תור דעה; אבל מי שאל אותך?
השב   •  22
ליאור16/12/2011 13:52
יראו וייראו התכוונת סרדין
השב   •  30
47
אוהד מכבי16/12/2011 12:40
מכבי ת"א החתימה הערב גם את ג''ון סינה מהwwe ואת פול התמנון הגרמני וגם את לאונל מאור בוזגלו מסי
השב   •  20
46
המפציץ בירוק16/12/2011 11:41
המון כשרונות גדולים יצאו מהנוער של מכבי ת"א ומכבי חיפה ובגלל זה יש המון שחקני בית בהרכבים של שתי הקבוצות גם לטוברוק יש מחלקת נוער טובה,חוץ מהם אין מחלקת נוער אחת ראויה לליגה ג''!!
השב   •  70
סליוסיס16/12/2011 12:10
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
מ.כ.ב.י16/12/2011 16:52
לטוברוק אין קבוצה בליגת העל בגלל שהם מפתחים שחקנים ואז מוכרים אותם
השב   •  10
45
טונון16/12/2011 11:07
מכבי תל אביב קיבלה בית קשה מאוד והוציאה פעמיים תיקו עם דינמו קייב שזה הישג יפה.
מכבי חיפה הביסה את סטיאווה שזו קבוצה חזקה שבאופן תמידי עולה לשלב בתים אירופי.
הפועל תל אביב הוציאה תיקו באיינדהובן וניצחה את ראפיד ולגיה ורשה ושערים בדקה התשעים מנעו ממנה העפלה.
בכל מקרה אם נשנה את הגישה והקבוצות הישראליות ישחקו באירופה בלי לחץ ובלי ציפיות יותר מדי גבוהות התוצאות יבואו ונעשה דברים יפים.
למשל,אפואל ניוקסיה באה למשחקים באירופה בלי ציפיות ובלי יומרות גדולות
ושיחקה פשוט עם אמונה ומחויבות ותראו מה עשתה. 
אנחנו לא צריכים להיות עם כישרון גדול רק להביא מלחמה ומחויבות בלי אגו והתוצאות יבואו. 
השב   •  60
44
ברק16/12/2011 10:48
כל שחקן שמבקיע 5 שערים ב-5 משחקים או עושה סללום ומבקיע - יוצא ישר לאירופה, איפה שיש הרבה כסף. אני בטוח שעם רפאלוב, ארביטמן וקינן בהרכב היינו עולים לצ''מפיונס אבל מה לעשות שהשחקנים הטובים ביותר בליגה תמיד בורחים לבחוץ, בגלל זה, אין מה לעשות.
השב   •  50
43
אנחנו חלשים16/12/2011 10:45
תגיד כשאתם כותבים טור דעה אתם יושבים וחושבים: מה אני ארשום שיהיה דבילי לגמרי? כשאומרים ברחוב "אין מה לעשות" מתכוונים בקטע של אנחנו עם של עצלנים, קומבינטורים ואוהבי קיצורי דרך שלא אוהבים לעבוד קשה ולא שמשקיעים את המקסימום וזה פשוט לא הולך כי מה שרשמת כאן לא חידש לנו כלום אז מספיק לחפש דרמות ושטויות ותבקר בתור עיתונאי את הדרך וההתנהלות במדינה הזו בכלל ובספורט בפרט.
השב   •  11
42
יאללה לך כבר16/12/2011 10:36

השב   •  02
41
ידיעה מוצנעת16/12/2011 09:51
מ.ס אשדוד הפסידה 6-2 לקבוצת חובבים מהליגה הרביעית בגרמניה.יש פער ע צ ו ם בין אירופה לישראל ותשאלו את איתי שכטר. לפולין יש 31 ליגיונרים בבונדסליגה, 12 בספרד ו-18 באנגליה ואנחנו עושים רוח על עשירית מזה.
השב   •  31
40
אורן16/12/2011 09:43
ש3 קבוצות ישראליות עלו לשלב הבתים זה הישג גדול
השב   •  30
39
בן16/12/2011 09:35
זה בהחלט אכזבה כי אם הפועל היו מנצחים את לגיה ורשה או ראפיד בוקרשט הם היו עולים ואם מכבי חיפה היו מנצחים את לרנקה אז גם היו עולים זה כבר שתי קבוצות כבר בשלב הבא מכבי תל אביב קיבלה בית קשה מאוד אבל אם הם היו מנצחים את דינמו קייב בבית שהם היו הרבה יותר טובים וגם את דינמו קייב ומוציאה תיקו מול סטוק בבית ומנצחת את בשיקטש בבלומפילד אז גם הם היו עולים אולי זה נשמע דבילי אבל זה בהחלט היה יכול זה לקרות ששלושת הנציגות היו עולות לשלב הבא או לפחות שתיים מהם שלדעתי היו אמורות להיות הפועל וחיפה ההבדל  לדעתי בין הכדורגל הישראלי לאירופי הוא 1 כושר גופני 2 ניצול מצבים 
השב   •  20
38
7 צודק16/12/2011 09:24
התקשורת מנסה לגרום לציבור לחשוב שיש מה לעשות כדי להצדיק את עצמה ששווה לתת פרסום לכדורגל למרות שהוא לא מעניין אף אחד במדינה

אם טוטנהאם בירמינגהאם ופולהאם גם כן לא עלו לשלב הבא אז למה התקשורת הישראלית חושבת שהכדורגל הישראלי חייב להצליח?.  לפי מה בדיוק?  בכדורגל האנגלי יש את כל התנאים כסף פרסום  זרים תשתיות וכ''ו ועובדה שגם הן לא תמיד מצלילות ואילו אצלנו אין כלום אז אנחנו כן חייבים לעלות אחרת זה כישלון?

התקשורת צריכה להתעסק בענפים היותר פופולרים של ישראל כדורסל, שייט ג''ודו גלישה שחייה ולא בבלוף הזה שנקרא כדורגל.
השב   •  63
אריק הפועלחיפהלעד16/12/2011 10:15
אם מליקסון וביטון מככבים בפולין ושאר שחקנים ישראלים מככבים בבלגיה, אומר שהליגות הללו פחות או יותר ברמת הקבוצות הבכירות מישראל. לא מדובר ביכולת לפחות לא פוטנציאלית. וצודק הירקרק, בכדורגל אלמנט האקראיות והמזל משחק תפקיד חשוב. פיספוס אחד שניים שהיו הופכים לשערים עם מעט יותר דיוק (ומזל - כן) ונצחונות של מכבי חיפה והפועל , לגמרי לא מפתיעים,על לרנקה וסטייאווה והכתבה הזו בכלל לא הייתה נכתבת בעת ששתי קבוצות ישראליות היו מעפילות לשלב הבא. יוצאת מן הכלל במקרה הזה היא מכבי תל אביב שאת חולשתה והתבזותה מבינים ממני לא יכולים לפרש.
השב   •  02
ויאן16/12/2011 10:32
וגם נתנו פייט לבשיקטאש המצוינת בבלומפילד,לדעתי עשו את שלהם
השב   •  20
37
רק ככה צריך להסתכל16/12/2011 09:06
גם בכדוריד אנחנו לא טובים ולא בכדורעף כי כמו בכדודגל כל הענפים האלו לא פופולרים.

7 צודק שאומר שיש הרבה ליגות חלשות הרבה משלנו וגם לבלגיות ולפולניות יש עונות גרועות וכמו שמכבי חיפה והפועל ת"א הצליחו בעבר באירופה עכשיו תור של מישהו אחר אבל בסופו של דבר בדר"כ קבוצה מליגה בכירה תזכה בגביע האירופי.
השב   •  20
36
ירוק אלוף!16/12/2011 08:22
הבעיה היא שהשחקנים בורחים לליגות האחרות! שום תשתיות ושום נעליים.
התשתיות יהיו טובות בכדי לפתח שחקנים ישראליים- בשביל הנבחרת.

אם שחקן כמו רפאלוב, כיאל,חמד, ועוד רבים שלא קרעו זוג נעלים ברחו מהקבוצה שטיפחה אותם כל השנים אחרי חצי עונה טובה. שום תשתית לא תעזור לך. צריכים לחיות עם זה, שאנחנו פחות טובים וכנראה נשאר ככה.
השב   •  50
35
עמוס16/12/2011 06:27
רמת הליגה שלנו, והנציגות באירופה בפרט, היא פועל יוצא של הזרים שבאים לפה. כאשר הזרים הגיעו מברה"מ- הליגה הייתה בשיא. עם הונגרים, קרואטים ופולנים היינו בסדר. עכשיו השחקנים שלנו הולכים לשחק בפולין! אם תבדקו את הצלחות הישראליות באירופה לאורך השנים, תראו שהם רשומים על שמם של יעקובו, רוסו, אוסטרץ, פישונט, אניימה, דה סילבה ואחרים. אם במקום השחקנים הללו היו משחקים כל מיני אפריקאים וברזילאיים חובבנים- הן לא היו עוברות את הסיבוב השני. אז תפסיקו לקנות שחקנים לפי קלטות, תעסיקו סקאוטים מקצועיים ותחתימו שחקנים ברמה, הם כבר יקחו את הישראלים על הכתפיים
השב   •  40
34
nba16/12/2011 06:02
השב   •  10
33
nba16/12/2011 06:02
ובאים שיכורים לאימונים! איך הכדורגל יצליח? איך זה ניראה כלפי חוץ וכלפי הילדים פה  מגדלים בליינים!
השב   •  00
32
nba16/12/2011 05:57
ראו את נבחרת הנוער שניצחה את גרמניה הגדולה אבל אין להם כושר 3    משחקים ב5 ימים, הנבחרת הצעירה לבסוף העפילה לשבל העלית. רק מה שהם מגיעים לנבחרת הבוגרת הם יורדים ברמתם!
השב   •  00
אוהד16/12/2011 12:05
אולי כי הכסף וההצלחה בליגה העלובה גורם להם להפסיק להשקיע וגם להפסיק לחפש להשתפר בעוד אלמנטים אם זה בעיטה ברגל חלשה או טכניקה ומסירה.
באירופה לפעמים יש מצב ששחקני נוער נראים לפעמים קצת ברמה של שחקני הנוער בארץ עם יותר מהירות.עם השנים הם מתחזקים יותר פיזית ועובדים על הביעטה ועוד דברים ובארץ?אפילו על כושר לא עובדים כי עושים משחקן שמוסר כדור אחד טוב שחקן גדול וההצלחה גורמת לו להפסיק להשקיע.
השב   •  00
31
nba16/12/2011 05:47
אז מי אנחנו שנופתע למה אף אחת  מהקבוצות הישראליות לא עלו!
ראה את סלטיק, טוטנהם, פולהם ודינמו קייב שהיו בליגת האלופות, וביום טוב שלהן מביסות כל קבוצה ישראלית 7,8 אפס.
השב   •  50
30
nba16/12/2011 05:42
כל שחקן כדורגל שנותן חודשיים טובים הקבוצה משחררת אותו לאירופה כי קבוצה באירופה מוכנה לשלם לו כפול ומוותרים עליו ביתר קלות רק ביגלל שהערך של הכרטיס שלו שווה כמה מיליונים (אולי) או שהחוזה מסתיים בקיץ. ככה אי-אפשר להיתקדם הכדורגל הישראלי יורד ברמתו כי שחקנים כמו שכטר ורפאלוב מעדיפים את הכסף הכפול באירופה מאשר לשדרג את הכדורגל בישראל ולא בחות חשוב שהילדים יראו איך הם משקיעים בכדורגל ואיך לכדרר ולשחק קבוצת.
השב   •  10
29
nba16/12/2011 05:33
השב   •  00
28
nba16/12/2011 05:31
מה אתה רוצה שהם יעשו? אתה יכול לעשות יותר טוב? זה היכולת של הישראלים אין מה לעשות (שוב).
השב   •  01
27
לא חשוב שמות16/12/2011 03:49
אם מכבי רוצה לחזור להיות הקבוצה מספר אחת היא צריכה להחזיר את גרנט בכל מחיר ולתת לו לבנות קבוצת ווינרים שתפרק את הליגה יש כסף יש שם יש מתקנים יש אוהדים רק חסר מאמן ווינר שיבנה קבוצת ווינרים אבל במכבי כמו במכבי עושים את כל הטעויות האפשריות חוסכים איפה שלא צריך וזורקים כספים לפח במקום לתת אותם למי שצריך
השב   •  11
26
אור16/12/2011 02:36
כולם מסכימים שהכדורגל בארץ ברמה של פח . ואני מחמיא. פעם אהבתי כדורגל , היום לא אוהב , שיוצא אני רואה משחקים. החוק הראשון והחשוב ביותר , עונה שלמה כרטיס למשחק בכל הקבוצות כולל נוער ומבוגר עשרה שקלים ! חובה להחזיר את הקהל למגרשים . אין קהל = אין עניין = לשחקנים לא אכפת = הרמה יורדת = הכדורגל פח = התאחדות לכדורגל כלום ושום דבר = ציון 3 . שורה תחתונה להתחיל את הכדורגל בארץ מחדש, כרגע אין פה כלום.
השב   •  51
25
מישהו16/12/2011 01:54
אם נעשה כל שנה 6 נקודות נהיה תמיד עם 2 נציגות באלופות מעוד שנתיים שלוש.
השב   •  20
24
רועי16/12/2011 01:06

השב   •  10
23
רועי16/12/2011 00:13
בדקת בכלל אם משקיעים בילדים או לא? עברת על הנושא?

סתם מצאת איזה הסבר שנשמע לך קצת הגיוני וזרקת אותו לאוויר. ככה לא תמצא את התשובה.
השב   •  130
22
אוהד15/12/2011 23:49

חוץ ממנטאליות וכושר לקוי שזה הדבר הבסיסי שפוגע בהצלחת הכדורגל בארץ יש עכשיו גם את המצב בו כל שחקן שנותן עונה טובה יוצא לאירופה.
בעבר שחקן שנתן עונה טובה ציפה להצעות מקבוצות מהצמרת בליגה.כיום שחקן מב"ש או הפועל חיפה יכול לצאת לאירופה.
ככה הליגה נשארת עם שחקנים סוג ב''(ברמה הישראלית) ובגלל זה גם צומצמו הפערים וק"ש מובילה בליגה.
אם בהפועל ת"א ומכבי חיפה היו נשארים לפחות שחקנים כמו שכטר,ורמוט,זהבי,חמד,רפאלוב או כיאל היו אולי בכל זאת רואים משהו אופטימי בליגה האירופית.
בעניין מכבי ת"א זה סיפור לא מובן.מה שלא  יהיה ההגנה עושה המון ברדק וחלק מזה זה כושר ומנטאליות גרועה.

השב   •  30
21
יפת בן רצון צדקה צדקה15/12/2011 23:33
אתה טועה ובגדול. אז מה עם מהליגה הבלגית עלתה קבוצה. זה עדין לא שם אותם מעל הליגה שלנו. לדעתי שחקן מישראל שהולך לשחק בליגה הבלגית, הוא סתם מבזבז שנים מחייו. הליגה שם לא יותר טובה מהליגה כאן. נקודה.
השב   •  12
אולג16/12/2011 11:10
לפני שאתה כותב משהו, תקרא קצת את הכתבה, כתוב ברור שעלי 3 קבוצות בלגיות
השב   •  10
20
יפת בן רצון צדקה צדקה15/12/2011 23:26
אני לא יכול להסכים עם מה שכתבת. כך באופן כללי את ההישגים של הקבוצות הםועל תל אביב ומכבי חיפה (מכבי תל אביב אינה באותה קטגוריה, היא רק בזכות אחרים מופיעה) הרי ההישגים של הפועל תל אביב לאורך כל השנים ככלל עולים אלף מונים על הישגי מכבי חיפה. גם הניקוד שלה גבוה בהרבה משל חיפה. לכן עדיף שלהבא תיזהר בדברים הלא מדויקים שאתה כותב.
השב   •  31
19
שי15/12/2011 23:24
רק אנדרלכט הביאה שלוש נקודות יותר משלושת הישראליות ביחד וגם שתי האחרות העפילו לשלב הבא. צריך לעשות בדק בית בכדורגל שלנו זו פשוט בושה, אנחנו מדינה מפותחת  ובכדורגל מדינת עולם שלישי
השב   •  41
אור16/12/2011 10:53
לא יודע לגבי קבוצות אמצע טבלה שם אבל הקבוצות הגדולות: ברוז, אנדרלכט וסטנדרד ליאז טובות יותר מאיתנו, ממכבי חיפה וממכבי ת"א בבירור
השב   •  00
18
יפת בן רצון צדקה צדקה15/12/2011 23:23
אני לא יכול להסכים עם קדר. למשל הפועל תל אביב אמנם בשורה האחרונה נכשלה, אך אל לנו לשכוח ממה התחילה הפועל תל אביב את העונה הזו לאחר כל המשברים שעברה ובכל זאת הגיעה להישגים לא רעים. ומה היה בשנה שעברה ולפניה. למה את כל זה שוכחים?  אני לא מקבל ששמים את הפועל תל אביב באותה קטגוריה של מכבי מחיפה ומתל אביב. עדין המרחק ביניהן גדול מאוד ובכלל יש שלוש קבוצות רק בגלל הניקוד הגבוה של הפועל באירופה. אם לא היה נוקוד שכה, הרי מכבי תל אביב לא היתה מריחה אפילו את אירופה.
השב   •  62
אוהד16/12/2011 00:28
כל הקובצות הישראליות לרוב מנצחות בגרבג'' טיים.
למה הפועל לא ניצחו כשהיה ליריבות על מה לשחק?
וזה לא רק הפועל.גם חיפה עוד בליגת אלופות עם יצחק שום ניצחו בסה"כ כשלמנצ''סטר לא היה עניין בשלב הבתים ומכבי ת"א עשו תיקו עם יובנטוס כשליובנטוס לא היה על מה לשחק כי כבר עלו שלב.
החוכמה להוכיח כשיש לקבוצות הישראליות מה להשיג כי הלחץ גם גורם לכשלונות(בעיקר בנבחרת) או כשליריבות יש עניין ועל מה לשחק ולא אחרי שעלו שלב ואז לשחקנים הישראלים יש יותר מוטיבציה והיריבות משחקות בניוטרל כדי לשמור על עצמם.
השב   •  21
ירקרק16/12/2011 00:48
אל תשכח שבזכות ההישגים שלכם גם בני יהודה זכו לשחק באירופה הם פשוט לא הגיעו לשלב הבתים.
השב   •  10
עומר16/12/2011 02:34
יש לי משהו שאתה יכול לעשות אותו בצורה מושלמת: לצחצח לאוהדי מכבי את הנעליים. אתה תרוויח 10 אגורות לשעה. כל פעם יבוא אליך אוהד אחר. מה אתה אומר?
השב   •  01
17
0 נקודות 0 שערים15/12/2011 23:12
הקלישאה של ''אין פה מתקנים ותרבות ספורט'' כבר פאסה כל כותב בשקל בוכה שלא משקיעים מספיק זה שעד שלא ישקיעו בנוער ובמתקנים כולם מבינים זה לא חדש לאף-אחד ובאמת התחילו לעבוד על הנושא הזה
השב   •  10
16
אוהד15/12/2011 23:11
לא יעזרו אקדמיות או מתקנים יותר טובים ולא חולצות יותר יפות.
בלי כושר כלום לא ישנה את המצב.ואיך לשחקנים יהיה כושר אם הם עצלנים?
אם הנבחרת או קבוצות באירופה סופגות שערים בדק'' אחרונות זה בגלל כושר לקוי.
אם אלירן עטר רץ עם כדור ובגלל ששחקן מקייב מצמצם את המרחק ואז הוא חושש לאבד כדור למרות שעוד 2 צעדים הוא יכול לכבוש ומהפחד מחפש להסיט כדור ואז בגלל הפעולה הזו כבר עוד שחקן מגיע והוא מיד מוצא עצמו מסתבך עם הכדור ובין מגנים אז מה זה אם לא כושר לקוי?
קייב עם 9 שחקנים שטו במגרש מהגנה להתקפה והגיעו למצבים מצויינים בזמן שמכבי עם 11 שחקנים בקושי זזו.
לפני טכניקה ולפני כשרון צריך בספורט כושר.לליגה כשרון בלבד זה מספיק כדי לעבוד על כולם,באירופה ממש לא.
השב   •  41
15
שון15/12/2011 23:10
נתחיל בזה שמכבי חיפה והפועל תל אביב . קבוצות חדשות שחקנים חדשים ובמיוחד אצל הפועל תל אביב . עונה הבאה גם חיפה וגם הפועל עולים על בטוח
השב   •  11
דורון16/12/2011 06:20
שנה הבאה לאור יכולתה ומיקומה כרגע
השב   •  20
14
מכביסט אורגינל.15/12/2011 23:02
ניהול רבותי, ורק ניהול, הפועל-ת"א עברה משבר ניהולי מחפיר בעקבות הבמבי אשר זעזע את המערכת כולה, חיפה ומכבי עפו בעקבות ניהול מחפיר כושל ויקר ברכישות והחתמות מסיביות של שחקנים גרועים.

אז במקום ללמד אחרים אולי עדיף שלפני זה נילמד אנו איך מלמדים.
השב   •  50
מני16/12/2011 00:09
שהוא מנוהל על ידי חבורת בבונים שנולדו במדינת עולם שלישי וכל מה שמעניין אותם זה המשכורת והאייטם הבא בחדשות הספורט
השב   •  10
13
shbaron15/12/2011 22:46
מכבי חיפה והפועל ת"א שניהם כבר עברו את זלצבורג בדרך לליגת האלופות ! וכיום זלצבורג עברה שלב בליגה האירופאית כאשר היא עולה על חשבון פריז סן ז''רמן המעולה! פאוק סלוניקי מהליגה היוונית עלתה מהמקום הראשון כאשר היא נמצאת מעל קבוצות טובות ממנה בכמה רמות כמו רובין קאזאן וטוטנהאם שהוא קבוצה נדירה! והרי מכבי ת"א הדיחה השנה את פאננתניקוס השנה שהיא סיימה בטבלה מעל פאוק בליגה היוונית! ושנה שעברה היא הדיחה גם את אולימפיאקוס! ככה שאנחנו ראויים ועוד איך לעבור שלב בליגה הארופאית וגם ראויים ללפחות מקום 3 בשלב הבתים בליגת האלופות! תבינו את זה אנחנו לא פחות טובים מהיוונים ומהאוסטרים! ולא נופלים מהבלגים הרומנים והפולנים! אז אם קבוצות כאלה יכולות לעבור שלב גם אנחנו יכולים!
השב   •  120
עומר16/12/2011 02:31
מחמם את הלב שיש גם אוהדים נורמליים כמוך בארץ ולא רק אוהדים שאוהבים כל הזמן להגיד כמה הכדורגל הישראלי לא שווה כלום
השב   •  41
דורון16/12/2011 06:24
שיש עונה מסוימת שאף אחת מהקבוצות לא מצליחה שלא יעשה סיפור כותב הטור מהעניין הזה
השב   •  40
יוני16/12/2011 10:36
ולעומר-מה לעשות שזו המציאות. תתמודד.
השב   •  31
עומר16/12/2011 20:27
ד"ש לאחותך
השב   •  00
ארוסנון16/12/2011 22:09
השב   •  12
12
משה הצהוב15/12/2011 22:44
1) תקרת שכר לישראלי (עד 150 אלף דולר לעונה). 2) תקרת שכר לזר (עד 200 אלף דולר לעונה). 3) חיוב בעלי הקבוצות להשקיע כ-40% מתקציב הקבוצה במחלקות הנוער והילדים. 4) במקביל לבניית אצטדיונים, לבנות מגרשי אימונים ראויים צמודים אליהם, שישמשו את הילדים והנערים, ולעיתים את הבוגרים. זה בתור התחלה..
השב   •  34
טביבון15/12/2011 23:39
1)נהירה המונית לליגות הזרות.2)רק זרים גרועים יגיעו.3)חוסר רצון של רוכשים להשקיע בכלל.חוץ מזה לא ברור לגמרי מה יתן כל התקרות שכר האלה..
השב   •  50
אוהד16/12/2011 00:22

כשלשחקן הישראלי יש הצעות מחו"ל אז איך קבוצה יכולה לגרום לו להשאר ועוד כשמגבילים אותו בתקרת שכר?עוד היום שחקנים בורחים לחו"ל כי השכר יותר טוב.
כיום אפילו שחקן מב"ש או הפועל חיפה יכול למצוא לעצמו קבוצה בחו"ל גם אם זו ליגה שהיא לא מהטופ ובכל זאת להרוויח יותר טוב מהליגה בארץ.
אז איך עושים גם תקרת שכר וגם אפשר להשאיר שחקנים למרות הצעות מחו"ל?

השב   •  10
11
אינשם15/12/2011 22:43
הענף הזה זוכה לתקציב הכי גדול,לתקשורת,למסיבות עיתונאים הזויות.בושה וחרפה שתקציב כ"כ גדול מבוזבז לריק כי תבינו,בארץ זו ליגה למקומות עבודה!
והשחקנים,קצת כישרון,הרבה ערסיות ותעודת בגרות למופת :(
השב   •  42
10
צהוב15/12/2011 22:43
למה סלטיק יותר טובה מהקבוצות הישראליות?
הרבה קבוצותצ באירופה יותר גרועות מהישראליות ועדין מצליחות יותר.. וזה רק בגלל גורם אחד שיש להם ואין לנו ושמו אופי.
לקבוצה הישראלית יש הרבה יותר יכולת מזאת של האירופאית שתצליח אבל אין לה אופי. אין מה לעשות זה למה שסלטיק וריינג''רס באות לבלומפילד הן מקבלות בראש אבל באירופה מביאות השגים מרשימים הרבה יותר מהישראליות. עד שלא יבנו לקבוצות פה אופי זה לא ישתנה. אני לא מחזיק מבירם כיאל שחקן לדעתי אבוטבול או ידין או אלברמן הרבה רמות מעליו ועדין הוא עושה קריירה במועדון שלדעתי הפועל או מכבי כמה רמות מעליו. יש מה לעשות וזה לבנות לקבוצות שלנו אופי חזק שלא ישבר באירופה.
השב   •  30
9
שלושת הבלגיות עלו.15/12/2011 22:42
העיקר לזלזל בליגה הבלגית.אבל עובדה ששלושתן עלו (כל אחת עם 10-18 נקודות!) אז להבא שאנחנו צוחקים על הליגה שלהן.נכון שבאלופות אין להן הרבה מה למכור, אך בליגה האירופית הן מציעות יותר מאתנו.
"חטא הגאווה-הוא חטא" "דע את מקומך"
השב   •  30
עומר16/12/2011 02:27
בליגה הבלגית יש 3 קבוצות חזקות יותר מכל קבוצה ישראלית, שבמקרה אלה הן שלוש הקבוצות שעלו שלב בליגה האירופית-קלאב ברוז'',סטנדארט ליאז'' ואנדרלכט. להוציא את 3 הקבוצות האלה, לא שווה לשחקן ישראלי לעזוב את הליגה בארץ בשביל אף קבוצה, בטח לא קבוצות תחתית מבלגיה כמו לוקרן או ווסטרלו. הבעיה עם עניין הליגיונרים שמשחקים בבלגיה היא שרק 2 מהם משחקים באחת מ-3 הקבוצות האלה-מאור בוזגלו בסטנדארט ורפאלוב בברוז'' ורק אחד מהם(רפאלוב) מקבל דקות משחק רבות
השב   •  10
יהלום צהוב16/12/2011 18:52
שכחת את אליניב ברדה שמשחק בגנק,אתה חושב שבגלל שהיא לא עלתה בבית קשה בליגת האלופות האחרות קבוצות יותר טובות ממנה?
השב   •  01
ירוק בנשמה17/12/2011 02:43
מאור בוזגלו רק סוחט מחמאות בליאז'', ורפאלוב. . . אני לא בטוח שהוא הניב עד עכשיו אפילו בישול. לעומתם, ברדה כובש מספר שערים ומבשל, וארבייטמן שמשחק בגנט, כבש גם הוא 4,5 שערים עד כה.
השב   •  00
8
תומר שפירא15/12/2011 22:31
מיליונים של מיליונים מוציאים בשנה אחת על כדורגל. רק המשכורת של פרננדס גדולה יותר מתקציב שנתי של איגוד האתלטיקה אולי במקום להגיד שרק צריך להשקיע עוד כסף בכדורגל אולי נשקיע קצת באתלטיקה? אל תגידו לי שזה משעממם כי שזה נגד כדורגל לדוגמא באולימפידה אף אחד לא מסתכל על הנבחרות האוליפמיות
השב   •  82
YNWA15/12/2011 23:03
מי רואה אתלטיקה בכלל. אני מנחש שאתה מתעסק בזה ואני לא בא לפגוע בך אבל עם כל הכבוד לאתלטיקה, משחקי כדור, וכדורגל בפרט, הרבה יותר מעניינים. באתלטיקה אתה לא מאותגר, כל הזמן אתה נגד עצמך אין לך יריב שאתה צריך להתגבר עליו. בכלל אני לא מבין למה עושים אליפויות פשוט לכל אחד יש את התוצאה שלו וזהו מה מעניין בזה האליפויות זה רק כדי שישמרו על כושר.
השב   •  40
7
הפועל באדום מתל אביב15/12/2011 22:27
אז כן, אנחנו לא הטופ של אירופה, לפעמים יש עונות רעות!! תסתכלו לפחות על הנקודה החיובית: יש מתחתינו איזה 20 ליגות ומעלה שהיו מתות להיות אפילו 5 מקומות אחרינו בדירוג. כמו שלפולניות מויסלה ולגיה יש מזל העונה באירופה, ככה היו עונות טובות גם להפועל וחיפה באופ"א ב2006-2007 וב2009-2010. ותאמת, כולם יודעים שהאפואל ניקוסיה האלה,באזל, לגיה וויסלה הולכות לעוף בשלב הבא, כי עד עכשיו כל אלה פגשו קבוצות במשבר/גרועות. סיפורי סינדרלות לא שווים כלום, קבוצה אירופאית אמיתית מגיעה להישגים במשך מספר עונות, כמו שאנחנו עשינו מ2010 ועד 2011.
השב   •  133
עומר16/12/2011 02:28
השב   •  00
אור16/12/2011 10:40
אלו קבוצות חזקות שכל שנה עושות דברים יפה באירופה,ויותר טובות מאיתנו
השב   •  41
6
ארספסחת15/12/2011 22:21
נתחיל עם זה שגם מכבי חיפה, גם מכבי תל אביב, גם הפועל תל אביב, גם בית"ר ירושלים וגם עירוני קרית שמונה מחזיקות באקדמית כדורגל, וזה ממה שידוע לי. דבר שני, "ופחות להשקיע ב"כוכבים" שמשחקים רק בשביל עצמם ולא בשביל המועדון" נאמר כאילו שחקני הנוער בארצנו קורעים את התחת בזמן ששחקני רכש לא. וגם הדוגמה של גרמניה לא במקום. גם נבחרת הנוער של ישראל הגיעה למקום השלישי ב-96, והיום אנחנו רואים לאן הובילו אותנו כוכבי הנבחרת אז שי דהאן, אופיר קופך, אלון חלפון וקובי שאלו. הנבחרת הבוגרת של גרמניה נעזרת לא מעט במתאזרחים כמו קקאו, מריו גומז וג''רום בואטנג, וגם הקבוצות הבכירות כמו באיירן מינכן תלויות יותר ברובן וריברי מאשר בדוד אלבה ודייגו קונטנטו, וגם דורטמונד לא הייתה שווה בלי שינג''י קגאווה ורוברט לבנדובסקי.
השב   •  195
5
Chipopo15/12/2011 22:19

ככה זה, אנחנו פשוט לא מספיק טובים, פשוט אין מה לעשות
השב   •  33
4
ירוק בנשמה15/12/2011 22:15
אני לא חושב שזה נכון לבחור את הישראלית הבכירה לפי נקודות דירוג בקמפיין. הרי אם מכבי חיפה הייתה עולה בזכות תיקו בין לרנקה לסטיאווה, בכל זאת היו לה 6 נקודות אך היא הייתה עולה אז מה זה משנה? בכל אופן, לדעתי אין ישראלית בכירה בקמפיין הזה. כל הישראליות נכשלו, אבל בכל אופן, יצאו לנו כמה דברים: תיקו דרמטי בין הפועל לאיינדהובן 3:3 בהולנד. ניצחון 1:0 על לרנקה ופירוק 5:0 את סטיאווה. תיקו 1:1 ו-3:3 מול דינמו קייב. לדעתי, התוצאות הללו מסמלות שתהיה לנו עונה הבאה יותר טובה, גם בליגה וגם, לישראליות שבאירופית, בתקווה שיהיו אלה ק"ש, נתניה ומכבי ת"א. אם נצליח להשיג 2 נציגות בצ''מפיונס, נקווה שיהיו אלה מכבי חיפה והפועל ת"א.
השב   •  248
אדום בדם15/12/2011 23:21
כמה שזה נשמע רע המצב של שתי נציגות בצ''מפיונס יהיה רק אם מכבי ימשיכו לעשות תוצאות מכובדות באירופה (שלב בתים ומעלה) והפועל וחיפה ימשיכו עם מה שהם עושות.. אם נמשיך ככה אז אולי עוד שנה שנתיים נעלה קצת בדירוג.
השב   •  80
ירקרק16/12/2011 01:00
משחקים ראשונים ושתיים מהם משחקי בית. ומכבי חיפה ניצחה שתיים מתוך שלושה משחקים וניצחה את כל משחקי הבית שלה עד אתמול. אבל בסוף להפועל תל אביב השיגה נקודה יותר ממכבי חיפה והשיגה 7 נקודות משלושה מחזורים אחרונים בזמן שמכבי חיפה סיימה את הישגיה בשני ניצחונות הבית ושש נקודות. זה אומר שלמכבי חיפה היה סיכוי גדול לעלות והיא לא עלתה והפועל תל אביב לא יכלה לעלות אחרי שני הפסדיה הראשונים. אבל בסוף שתי הקבוצות נכשלו בבתים קלילים והפועל תל אביב שיחקה בסוף הקמפיין טוב ומכבי חיפה שהתחילה אותו טוב שיחקה בסוף רע וזה אומר הרבה מאוד על מה שצפוי בליגה. מכבי חיפה הרוסה והפועל תל אביב פורחת.
השב   •  50
ירוק בנשמה16/12/2011 12:51
אני מדבר על סיום העונה הנוכחית. כרגע, מה שמסתמן הוא שק"ש או אשדוד יכולות לקחת אליפות בדיוק כמו הפועל ת"א. מכבי חיפה חייבת לחזור לתמונה וגם מכבי כי קבוצות אחרות לא יצליחו באירופה בעקבות הסגל שלהן. כרגע, מה שנראה הכי טוב הוא שהפועל תיקח אליפות (אפילו שגם ק"ש יכולה להפתיע ותאמינו או לא, היא יכולה לעבור עם היכולת הזאת והסבלנות את מוקדמות ליגת האלופות), או שחיפה. לדעתי, הנציגות הכי מתאימות לאירופה בסיום העונה הן: עירוני ק"ש, הפועל ת"א, מכבי חיפה, מכבי ת"א, מכבי נתניה, מ.ס. אשדוד.
השב   •  00
יוני16/12/2011 15:02
ניצחון 1-0 על לרנקה זה הישג
השב   •  00
בועז16/12/2011 20:23
חיפה סיימה במקום בה הוגרלה, מכבי סיימה במקום בה הוגרלה, ורק הפועל. מקום מתחת. אדומים מעפנים.
השב   •  01
ירוק בנשמה17/12/2011 02:41
היא הייתה צריכה להוציא 12 נקודות מלרנקה וסטיאווה, ועם קצת מזל גם נקודה משאלקה. את שלב הבתים היא הייתה צריכה לסיים עם לפחות 10 נקודות. מכבי, אפשר לומר שהיא הציגה את עצמה בכבוד. מול יריבות כאלה, אפילו שהן לא מגיעות במצב הכי טוב שלהן, הן עדיין הרבה יותר טובות. הפועל קיבלה את הבית הכי קל והיא גם במצב הכי טוב. זה שהם לוזרים. . . עם זה אין לנו מה לעשות.
השב   •  00
3
ליברמן סוכן ק. ג.ב.15/12/2011 22:15
השב   •  184
2
עומר15/12/2011 22:14

השב   •  113
1
אדום15/12/2011 22:13
ואין מה לעשות. ככל שהשנים ייעברו נגיד תודה שקבוצות ישראליות עלו לבתים בכלל.
השב   •  827
ירקרק16/12/2011 01:04
מהרומנים והפולנים שעלו על חשבונינו. ועם לא היה שלב בתים אז מכבי חיפה מול לרנקה: ניצחון 1-0 בבית והפסד שתיים אחד בחוץ עולים. מול בוקרשט ניצחון 5-0 בבית והפסד 4-2 בחוץ עולים. הפועל תל אביב מול בוקרשט הפסד 1-0 בבית וניצחון 2-0 בחוץ עולים ולסיכום המאכזב הפועל ת אביב מול וורשה הפסד 3-2 בחוץ וניצחון 1-0 בבית. עולים. לגיה וסטיורטה לא היו יותר טובות ממכבי חיפה והפועל תל אביב.
השב   •  111
ירוק בנשמה16/12/2011 12:54
היא בכל זאת הובילה 3:1 בהולנד. השיוויון הדרמטי 3:3 לא אומר שאיינדהובן יותר טובים, זה היה רק עייפות של הפועל. כך גם במכבי נגד דינמו קייב. לדעתי, מכבי ת"א עמדה יפה בבית שקיבלה. להוציא שני שיוויונות נגד קבוצה יותר חזקה ממנה, ועוד 3:3 בחוץ, לא ליפול מבאשיקטאש בארץ (הפסד אבל בהפרש של שער אחד), וכך גם נגד סטוק בארץ (כנ"ל, הפסד בהפרש של שער אחד), אבל תעשו את ההשוואה בין מכבי לקבוצות האחרות, וכך גם הפועל ומכבי חיפה.
השב   •  70
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP