יום שלישי, 01.04.2025 שעה 02:50
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אסף אבולעפיה

לא סדר ולא חדש

דעה: כל אלו שחיו בסרט שבארסה הנוכחית יכולה להיות אנדרדוג באיזשהו משחק, שיבקשו סליחה. השושלת רחוקה מסיום. מוריניו? גם הוא כבר לא אומר כלום

זהו צלצול השכמה חזק לכל אלו שחשבו ודימיינו שריאל מדריד יכולה להיות באיזושהו מצב פייבוריטית בדור הזה נגד ברצלונה הזו. אלו שקנו כל מיני ניצחונות על קבוצות קיקיוניות בליגה הספרדית, הישגים בבית חלש מינוס בשלב הבתים של הצ'מפיונס והאמינו שהפעם הקלאסיקו שלהם. אלו האנשים שצריכים לחשוב מאיפה היה להם את ההיגיון הבריא לטעון שבארסה אנדרדוג באיזשהו משחק ולבקש, כן לבקש, סליחה. בעיקר מעצמם.

לפני למעלה מחצי שנה, כתבתי כאן טור אחרי הזכיה בגביע המלך של הבלאנקוס אחרי הארכה וכיניתי את ז'וזה מוריניו "השודד המיוחד". מי שעוד זוכר את הניצחון המקרי של ריאל בהארכה באותו ערב במאסטייה, יודע היטב שמוריניו לא ניצח בכדורגל אלא בעיקר בהפרעה במפעל הזניח ביותר שיש לכדורגל הספרדי להציע.

רבים כינו אותי אוהד בארסה, אבל דווקא אגיד אני שאת הכדורגל  האירופי הערצתי בזכות אמיליו בוטראגניו, הוגו סאנצ'ס ולימים ראול, פרננדו היירו, זידאן ועוד לובשי לבן. אבל לנוכח ברצלונה העצומה של הדור הנוכחי, אי אפשר שלא לרחם על ריאל. חכמה על חלשות אבל כל פעם שהיא מנסה לטפס על ההר היא בעצמה נבהלת מהמעמד.

יותר מדי שחקנים שלא מתאימים לובשים את המדים של ריאל. פפה היה ונשאר בלם אלים וברוטאלי (30 מיליון יורו?!), סרחיו ראמוס סתם נראה כמו כוכב בגלל התדמית, מרסלו נבהל בקלות  וגם הניסיון להפוך את צ'אבי אלונסו ואוזיל להיות הצ'אבי ואייניסטה הבאים נכשל כמו שמוריניו שוב כשל בניסיון לעצור את גווארדיולה. 

צ´אבי אלונסו. כל קשר לצ´אבי הקטאלוני הינו מקרי בהחלט (רויטרס)
צ´אבי אלונסו. כל קשר לצ´אבי הקטאלוני הינו מקרי בהחלט (רויטרס)
 

ריאל ידעה שוויקטור ואלדס ופיקה אוהבים את ה"טיקי טקה", לחצה והרוויחה שער יתרון די מקרי. גם מצבים נוספים נוצרו רק בגלל חלק הגנה בינוני של ברצלונה. אבל ברגע שאלכסיס חתך את ההגנה והשווה, ריאל הייתה צריכה לפנות ולחתום על תיקו כי היא פשוט לא מסוגלת מולם ליותר.

העובדה שאם בארסה קצת יותר "רעה" בסיום ומפרקת עם חמישייה מעידה עד כמה הלבן של ריאל מחוויר כשהיא רואה פסים כחולים סגולים. פפ גווארדיולה ממציא את ברצלונה מחדש ואי אפשר שלא להתרגש מהקבוצה הגדולה בהיסטוריה של הכדורגל.

מוריניו ניסה לשגע את השופטים ויצא לו מזה רק גביע המלך, ניסה להפוך את הקלאסיקו בעונה שעברה ל"רויאל ראמבל" ולא הצליח, ניסה לחקות את בארסה ואת זה אי אפשר גם בתוכנת מחשב. "מה לעזאזל אני עושה מול קבוצה כזו", שאל את עצמו וענה: "כלום. גם אני, היפה, החכם והמוכשר לא מסוגל".

פויול ופיקה שוב חוגגים במבצר המדרידאי (רויטרס)
פויול ופיקה שוב חוגגים במבצר המדרידאי (רויטרס)
 
נזכיר פעם את הגדול בתבל, ליאו מסי, ונגיד שהוא היה במשחק טוב, בקנה מידה שלו, אבל לא ניצח את המשחק. כי רק קבוצה אמיתית יכולה לנצח קלאסיקו. נזכיר רק פעם את פויול ונשתחווה. לא הכי יפה, לא הכי מהיר, לא הכי חזק, אבל לא נולד השחקן שיעבור אותו בדריבל.

זה הזמן שכל אחד שחשב שריאל פייבוריטית, או אולי ברצלונה אנדרדוג. הקבוצה הגדולה בהיסטוריה לא יכולה להיות בחיים אנדרדוג. שכל אחד יחשוב לפני שהוא חושב נגדה ולהגיד תודה שיש זכות לראות קבוצה כזו משחקת כדורגל. השושלת הגדולה בתולדות המשחק חיה ובועטת ויותר מהכל מתחדשת. יש למה לצפות מבארסה. אין עדיין בשורות מריאל.

לכתבה זו התפרסמו 143 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 143 תגובות ב-98 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
98
זאכי19/01/2012 02:16
השב   •  00
97
מאי14/12/2011 08:12
אף אחד לא מנסה להיות צ''אבי ואינייסטה ! כל הכתבים הילדי מסי האלה כבר יצאו לכולם מכל החורים ! ואני לא אוהדת ריאל ולא רואה בכלל כדורגל ספרדי!
השב   •  00
96
חגב12/12/2011 20:23
אוהדי ריאל , מספיק . תפסידו בכבוד , הגדולה והחזקה והטובה יותר ניצחה . תנו תכבוד , אני אוהד של בארסה כל הזמן וגם שהיא מפסידה , אז חלאס לחשוב שאנחנו אוהדי הצלחות . אין לכם שום תירוצים נצחנו אותכם במגרש הביתי שלכם! . זה שזכיתם בקושי בתואר 1 לא נותן לכם גאווה , אז תפסידו בכבוד ! חלאס להמציא תירוצים!
השב   •  11
95
לידור11/12/2011 21:25
וואלה הייתי מעריך כתבה כזאת אם היא הייתה נתכתבת לפני המשחק. אבל זה לא מרשים כשאתה כותב דברים בדיעבד. זה לא מעניין. גם אני יכול להגיד "מההתחלה האמנתי שהפועל תהיה מקום ראשון ושחיפה ומכבי גרועות והן לא בליגה של הפועל", כשזה באמת המצב היום.
השב   •  20
94
קאקא11/12/2011 20:16
ובפוקס שלא כבשתי
השב   •  07
93
רזי11/12/2011 20:07
אנייסטה שיחק לקראת הסוף כאילו שחקני ריאל הם ילדים שרק התחילו לשחק כדורגל והם רק הסתכלו על הגאון הזה שהוא מספר אחד בעולם עם כל הכבוד למסי ולצ''אבי.
השב   •  71
92
אדום אדום11/12/2011 19:56
אוהדי ריאל מספיק! , אין מה להשוואת. הנה העובדות !: באתם למשחק בכושר טוב יותר , משחק ביתי , קהל בטירוף , ביטחון בשמיים , בפלוס 6 בנקודות בידיעה שניצחון גומר את הסיפור כנראה (כלומר משחק קריטי בשבילכם) ובנוסף התחלתם את המשחק ב1-0 מדקה ראשונה ! , ריאל הפסידה כי בארסה עדיפה עליה בכל עמדה במגרש! (חוץ משוער) : פיול ופיקה עדיפים בהרבה על פפה וראמוס , אבידל ואלבס עדיפים כמובן על קונטראו ומרסלו , אולי אלונסו (עניין זמני) עדיף קצת על בוסקתס דגש על קצת וזמני, אין מה להשוות בין איניסטה וצאבי לאוזיל(קאקא) ודיארה , סאנצז ודי מריה בערך שווים , וכמובן שאין מה להשוות בין רונלדו ומסי זה בדיחה !. לא מזל , לא שופט , אין תירוצים!. אתם לא מחוברים למציאות !
השב   •  101
צהוב13/12/2011 16:48
הם באותה רמה.
ואני לא אוהד בארסה ולא ריאל אני לא מתעניין בכלל בספרד אולי קצת וולנסיה.
ואלדס לא פחות טוב מאיקר, אני לא אומר שהוא יותר טוב אבל הוא לא פחות טוב. הם בערך באותה רמה ולא סתם גם בנבחרת ואלדס שני או פותח בזמן האחרון במקום איקר. ואלדס עשה שיפור אדיר ביכולת ולדעתי הוא לא מקבל מספיק קרדיט ופוקוס כמו שמגיע לו וכמו שאיקר מקבל. אבל בינינו חברים לפני שאתם עושים לי אדום תסתכלו על משחקים של 2 הקבוצות ותראו שהכי טוב היה רק שמייכל.. וגם איקר וגם ואלדס באותה רמה. אולי איקר יותר טוב במש טיפפה אבל בסה"כ הם אותה רמה.
השב   •  20
91
משה11/12/2011 19:23
השב   •  30
90
סקאוזר אוהד מכבי11/12/2011 19:14
גביע המלך=גביע המדינה בישראל, FA CUP באנגליה ושאר השמות שלו בשאר המדינות.
באף מדינה המפעל הזה לא זניח(בהרבה מדינות זו אפילו גאווה לזכות בו), דווקא בספרד הוא זניח וחסר חשיבות?
אוהדי ברצלונה חיים בסרט וחושבים שהוא שווה לגביע הטוטו שלנו רק כי הם לא זכו בו.
אוהדי הצלחות פתטיים(לא שאני אוהד את ריאל, אני די שונא אותה(בלשון המעטה), אבל את השחצנות, ההתנשאות והבכיינות של אוהדי ברצלונה אני פשוט לא יכול לסבול).
השב   •  13
89
JUVE9711/12/2011 19:12
השב   •  50
88
אדום אדום11/12/2011 19:01
אוהדי ריאל מספיק! , אין מה להשוואת. הנה העובדות !: באתם למשחק בכושר טוב יותר , משחק ביתי , קהל בטירוף , ביטחון בשמיים , בפלוס 6 בנקודות בידיעה שניצחון גומר את הסיפור כנראה (כלומר משחק קריטי בשבילכם) ובנוסף התחלתם את המשחק ב1-0 מדקה ראשונה ! , ריאל הפסידה כי בארסה עדיפה עליה בכל עמדה במגרש! (חוץ משוער) : פיול ופיקה עדיפים בהרבה על פפה וראמוס , אבידל ואלבס עדיפים כמובן על קונטראו ומרסלו , אולי אלונסו (עניין זמני) עדיף קצת על בוסקתס דגש על קצת וזמני, אין מה להשוות בין איניסטה וצאבי לאוזיל(קאקא) ודיארה , סאנצז ודי מריה בערך שווים , וכמובן שאין מה להשוות בין רונלדו ומסי זה בדיחה !. לא מזל , לא שופט , אין תירוצים!. אתם לא מחוברים למציאות !
השב   •  30
87
ניר11/12/2011 18:30
זה קודם כל לנצל תמשחק החסר שלהם ואז לנסות לתת פייט עד סוף העונה כמה שרק הם יוכלו כי במפגשים הישירים ביינהם באמת שאין לנו סיכוי אחרי מה שעשו לנו אתמול הגול השני פשוט הרג אותנו וברצלונה היתה יותר טובה אין מה לעשות מגיע לפפ הפרגון נ.ב נמאס כבר מפפה הבלם הזה פשוט לא מתאים לריאל קראבליו וחוכמת המשחק שלו חסרים לנו במשחקים חשובים
השב   •  90
86
* *11/12/2011 18:21
השב   •  40
85
אביאל11/12/2011 18:09
זה ההבדל בין המעדון ריאל לבין ברצלונה שאני אומר לחברים לכ10 שנים ריאל פירקה את ברסה הם אומר מה אכפת זה היה לפי 10 אף אחד לא יודע חוץ ממך ז-ה ה-הבדל!
השב   •  20
84
בארסה בלה11/12/2011 17:55
ראשית,אכן היה המון מזל בשער של מדריד כי : 1.ואלדז מסר את הכדור לדי מריה. 2.אך תשכח שבבעיטה הראשונה הכדור פוגע בפיקה ועולה למעלה ואז זה מגיע לבנזמה ! שנית כל,ראינו את כל המצבים של בארסה שהכל מעשה אומנות בדיוק כפי שמסי כן התכוון וכן מסר,ושלא נדבר על זה שאילו אינייסטה היה משחרר את הכדורים שלו שנייה אחת לפני,בארסה היו מכניסים לפחות עוד 3 שערים. אני לא שוכח שריאל מדריד היא הקבוצה הכי מעוטרת האירופה מהעובדה שיש ל 6זכיות בליגת האלופות עד לשנות השישים !עוד אליפויות באותם שנים בהן היה חוק שאסור לנצח את ריאל מדריד היות והיא שייכת למשפחת המלוכה ! אל תשכח ששמה של ריאל מדריד היה קלוב מדריד אשר שונה לריאל היות והיא הייתה הקבוצה של המלך. שלא לדבר על קבוצות שנענשו לעל כך שניצחו את ריאל. ובין היתר, חטיפה של חלות בארסה לפני הסופר קלאסיקו כדי שבארסה לא ינצחו.עכשיו,אם אתה בא בטענות של ..אל תשכחו.תהייה הראשון לומר אל תשכחו, והיה השני לבדוק כי ב 20 השנים האחרונות,קרי מהמהפכה של יוהאם קרויף, בארסה היא הקבוצה הכי טובה והכי שולטת בתבל !
השב   •  21
עמיר16/01/2012 08:11
השב   •  00
83
עידו11/12/2011 17:43
לכל המלעיזים למיניהן כולל אתה אדון כתב כולם יודעים שכדורגל זה עניין של מומנטום ואם רונלדו היה מבקיע את המצב הבטוח לגול הראשון שלו המצב היה נראה אחרת הכול מומנטום לא מבקיעים מקבלים שוב לא מבקיעים מקבלים וזה עוד במשחק שריאל שיחקה גרוע אני מאמין ולא יעזור לברצלונה כלום שריאל תיקח את האליפות בסוף השנה ועם כל הכבוד אליפות לא לוקחים במשחק אחד ריאל לא אמרה את המילה האחרונה שלה אז לכל אוהדי ברצלונה הליצנים שבו בשקט ותהנו כרגע אבל עד סוף השנה העידן שלכם נגמר ויחד איתו אתם תעברו לאהוד את סיטי יא ליצנים
השב   •  27
שי11/12/2011 18:21

הקנאה מדברת בלי אדומים בלי הרחקות בלי עזרה משופטיםבלי עזרה מפיפא   בבית שלכם קונצרטו השביעי של בך

השב   •  50
חי בחשאי11/12/2011 20:09

השב   •  10
גם אומר אמת13/12/2011 11:41
למה לקרוא לנו ליצנים? הפסדת וזהו. אתה חלק מאותה תרבות דיבור והתנהגות מגעילה שקיימת בארץ.
צ''אבי החמיץ נגיחה מול שער חשוף, אינייסטה 2 בעיטות מול שוער. אז רונאלדו החמיץ, בעיה של ריאל.
המשחק היה במדריד ואני בטוח שלפני המשחק הכי רצית לנצח (זה טבעי) אז למה עכשיו אתה צריך לתרץ?
השב   •  21
צהוב13/12/2011 16:51
אם רונאלדו לא היה מחטיא את הבעיטה.
אם רונאלדו לא היה אגואיסט והיה משאיר לראמוס לנגוח.
ואם בסוף בארסה לא היו עושים טעויות היו שמים עוד 3 גולים.
ואם קסיאס לא היה עוצרר את הבעיטה של צ''אבי היה פה עוד גול.
ואם קאסיאס לא היה עוצר את הבעיטה של מסי היה עוד גול.
חבר יקר חבר חביב.. כמו שלכם היה החמצות גם לבארסה היו לא מעט החמצות. אין דבר כזה ניצול של 100% מההזדמנויות ואם זה היה התוצאה בכדורגל היתה כמו כדורסל. לא ניצלתם את המצבים שלכם וזה כבר מת. הפסדתם? הושפלתם? לקחו לכם 3 נקודות? זהו נגמר. רק התוצאה חשובה. גם ב 6-2 שהיה לפני שנתיים אף אחד לא זוכר כמה הזדמנויות החמצתם וכמה עוד בארסה החמיצו.
השב   •  21
82
אין מה להשוות בין הקבוצות11/12/2011 17:40
השב   •  20
81
אם אשכחך ירושלים11/12/2011 17:26
ולא כל כך אכפת לי.
השב   •  30
80
כך ישחקו כולם בעוד 50 שנה11/12/2011 16:07
השב   •  27
79
מישהו שאומר את האמת11/12/2011 16:00
פשוט בושה איך שהיה השידור אתמול של הקלאסיקו צריכים לשמוע את אבי מלר מלכלכך על ריאל מדריד ואומר גול מטעות של ואלדז, למה הוא עשה את הטעות? כי ריאל כמו קבוצה גדולה לחצה ואין פלא שהוא שוער שני או שלישי של ספרד כי הוא פשוט לא יודע להתמודד עם לחץ , הגול הראשון של סנצ''ז היה יפה אבל הכדור שהוא "קיבל" ממסי בכלל לא היה בכוונה מסי לא התכוון למסור ובארץ השדרן ישר צועק "איזה כדור של השחקן הטוב בעולם!" גול שני היה בכלל מזל שהכדור פגע במרסלו , אז ברצלונה יותר טובה אבל אתמול היה להם מזל.! ולכותב הטור הזה, אם אתה קורא את מה שאני כותב. בחייאת תעשה טובה ואל תכתוב יותר כי אתה לא באמת מבין משהו אז לך לישון תגיד סליחה לעצמך בעיקר ותלמד מזה כדורגל אמיתי, כי אם יש משהו שאתה שוכח זה שריאל מדריד המועדון הגדול בהיסטוריה של הכדורגל עם הכי הרבה זכיות בליגת האלופות , את זה לא תגיד נכון? אתה אמור להיות ניטרלי. בושה
השב   •  915
messi11/12/2011 16:43
השב   •  10
Jonathan dos Santos11/12/2011 17:07
הדבר הראשון שבאקדמיה של בארסה בודקים אצל שוערים זה משחק רגל ולחץ.
השב   •  10
אריאל11/12/2011 20:35
וכן הגול שברצלונה ספגה מטעות קשה מאוד של בשוער .
השב   •  00
78
אמת11/12/2011 15:26
ריאל מדריד סבלה מחוסר מזל אדיר:
1.מתי רונלדו,מכל השחקנים מחמיץ 100% מצב של 0:2?
2.מתי רונלדו מכל השחקנים מחמיץ 100% מצב של 2:2?
3.מתי בעיטה ממרחק שאפילו ילד בן 4 היה עוצר, ככה סתם פוגעת בשחקן ריאל ומשנה את כל המשחק?
הייתי אתמול בדרבי -הוא היה של מכבי ואז ההגנה החלה לעשות שטויות ולפתע הפועל שלטה-אז מה זה אומר? שהם יותר טובים?
משחק אחד , חברים לק קובע כלום, אם ריאל תנצח בסביליה ותגיע לשלוש נקודות פור, כל שישאר לה זה להגיע למחזור האחרון לברסה עם 4 פור-לצבור רק עוד נקודה!
ריאל תיהיה אלופה ולא יעזור לאף אחד כלום!
השב   •  44
כגד11/12/2011 16:56

לא רק ריאל החטיאה גם לברצלונה היו הטאות אפילו יותר גדולות והתקפות שנהרסו משטויות
כמו שמסי  בדקה 20 בערך עבר 4 שחקנים של ריאל והחטיא מול כסיאס
ומהדקה השמונים כשאינייסטה התחיל להתעורר הוא הגיע במשך 10 דקות לשלוש מבי כיבוש ענקיים והחטיא
וזה עוד בלי כל הבעיטות החופשיות שהיו לברצלונה בקיצור כמו שאתה אומר שריאל יכלה להביקע עוד ככה גם ברצלונה

השב   •  10
אריאל11/12/2011 20:34
השב   •  10
77
ריאל מדריד11/12/2011 14:22
התקשורת אמרה פעם אחרי פעם אחרי פעם שריאל פייבוריטית ובארסה אנדרדוגית.
תאמינו לי שאף אוהד ריאל לא באמת חשב שריאל פייבוריטית.אני אישית,עד שננצח את בארסה ולא במזל,אלא במשחק לטובתנו פעמיים ברצף או לפחוד תיקו וניצחון,תמיד יחשוב שלבארסה יש יותר סיוכיים לנצח בקלאסיקו.אני זוכר איך לפני פפ הייתי מחכה לכל משחק בקוצר רוח ויודע שריאל יכולה לנצח ואמרוה לנצח.גם עכשיו אני כמובן מחכה לכל משחק,אבל מפחד ממנו.
אני גם בטוח שאוהדי בארסה לא באמת הרגישו כאנדרדוגים.קבוצה שצאבי+אינייסטה מתנעיה אותה,פויול בהגנה (פשוט שחקן מדהים,ללא ספק אחד מ10 הבלמים הטובים בדורגנו אם לא אי פעם),וגמד אחד מקדימה שלא מפחד גם אם פפה וראמוס רודפים אחריו,בארסה לא יכולה להיות אנדרדוגית.

אני לא ציפיתי שננצח לא 5,לא 4,לא 3 ולא 2-0.מצידי שהיה נגמר 2-1 או 3-2 להם מגול במזל או דקה 90,אני רוצה שריאל תפסיק לבוא ברגשי נחיתות מול בארסה,נכון,הם הביסו אותנו יותר מדי פעמים בשנים האחרונות,אבל מדובר פה בריאל מדריד,הקבוצה הטובה ביותר של המאה ה-20 (עפ"י פיפא),ועד שלא ננצח באמת,לא נהיה פייבוריטים.
השב   •  120
76
ריאל מדריד11/12/2011 14:14
כי זה עדיין כואב,אבל כשראיתי שכתבת שאלונסו שחקן גרוע,אז אני יודע שאתה מפגר.
אלונסו הוא המסור לטווחים ארוכים הכי טוב בעולם,הוא יודע להגן מצוין (לא כמו קשר אחורי טבעי,אבל הרבה יותר מצאבי ואינייסטה),וגם יש לו אופי מלחמתי.
השב   •  96
המלך באדום כחול11/12/2011 14:30
שהוא לא ברמה של צאבי ואינייסטה ובזה הוא צודק לחלוטין
ודרך אגב הוא גם לא ברמה של ססק ובוסקטס
השב   •  65
75
מ.כ.ב.י11/12/2011 13:19
בתור האנדרדוג.. מי שמסכים- כחול!
השב   •  330
74
מ.כ.ב.י11/12/2011 13:14
ברצלונה אף פעם לא באה כאנדרדוג
השב   •  50
73
בני11/12/2011 13:07
השב   •  42
יעקב11/12/2011 15:03

אשתי לא אהבה כדורגל עד לפני שלוש שנים כשראתה בפעם הראשונה את ברצלונה במשחק ליגת האלופות.היום היא פשוט שרופה על הקבוצה הזאת.תגיד לי אתה למה ? כי גם בנאדם ששונא כדורגל יתאהב בקבוצה ובמשחק כמו של ברצלונה..תלמדו לפרגן זה הכדורגל שכל אחד רוצה ואוהב.

השב   •  20
בני11/12/2011 18:53
זה לא אומר שאני צריך להיות אוהד שלהם כמו שלושת רבעי גלובוס.
השב   •  00
72
דרור11/12/2011 13:05
אלונסו ואוזיל לא אמורים להיות הצ''אבי ואינייסטה של ריאל, כי הם לא משחקים באותה שיטה, גאון! אתה לא יכול להגיד שהשער של ריאל נבע מטעות בהגנה ולשבח את השער של בארסה, כי זאת הייתה פשוט סגירה מזעזעת של פפה. ואז אתה טוען שבארסה יכלה להיות "רעה" ולסיים עם חמישייה? ראינו את אותו משחק? בארסה עם ניצול מצבים מדהים במשחק הזה! לעומת זאת, לרונאלדו (השתין במכנסיים) היו שני מצבים של 100% שער שהחמיץ. ואז מגיעה ההתחנפות הרגילה למסי, שהיה פושר במשחק. למה כל הזמן החנופה האוטומטית הזאת לשחקן עם בישול שנבע מטעות של ההגנה, וחוץ מזה ניסה ללכת מספר פעמים נגד כל ההגנה ונבלם. מסי סיים עם בישול, בלי שער, ו6-8 איבודי כדור. במקום זה, אני מפה מצדיע לשחקן המשחק, זה שניצח לבארסה את המשחק והיה ענק לכל אורכו, המהנדס, אנדרס אינייסטה שהוכיח בפעם המי יודע כמה, שהוא פשוט ענק במשחקים גורליים, וגם מילה טובה לפויול על משחק הגנה מושלם כהרגלו. ניפגש בקלאסיקו הבא עם נקמה מתוקה
השב   •  30
71
אחד11/12/2011 13:03
ובאמת מבחינתי הוא כבר הגיע לרמות למראדונה שהגיע (חוץ מהנבחרת) והוא באמת פנומן אבל לעיתים שוכחים שברצלונה מורכבת מרוטציה של שחקני ברזל כמו פויול ופיקה בהגנה שאף אחד לא מסוגל לעבור אותם, דני אלבס שלפתע מגיח עם הכדור כקיצוני ימני או פליימייקר, צ''אבי שהיה קצת חלש אתמול וכמובן אינייסטה הענק! הגמד הרזה הזה עשה לבארסה את המשחק אתמול, איזה טכניקה, תנועה בלי כדור, בקיצור חבר''ה תנו כבוד לבארסה ואת הבגדים של ריאל תכינו לל"ג בעומר!
השב   •  121
יעקב11/12/2011 15:07
אם תסתכל על כל המשחקים של ברצלונה תראה שכמעט בכל שער שברסה כובשת מעורב מסי בהתחלת המהלך או בסופו..את שער השיוויון אתמול בישל מסי אם לא שמת לב..את השלישי הוא גם התחיל..אז זה באמת לא משנה אם הוא כובש או לא..הנוכחות שלו במגרש שווה שערים של ברסה גם אם הוא לא יגע בכדור.הללאאה ברצלונה !
השב   •  60
70
צביקה11/12/2011 12:29
השב   •  10
69
צביקה11/12/2011 12:27
השב   •  00
68
אלמוג11/12/2011 11:37
בשבועות הקודמים במהירות כל פעם שה פוגשים את בארסה הם משחקים לאט ובחששות וזו טעות.. רונאלדו כבר לא קשר אחד על אחד אז למה לעזאזל מוריניו שם אותו בצד שמאל? שישם אותו כחלוץ אמצע
השב   •  30
67
רועי11/12/2011 11:28
איזו כתבה! פשוט נכיף לקרוא את מה שאתה כותב. בלי אהדה למקום מסויים ועם הרבה רגש אומר מה שיש על הלב.. אתה פשוט כותב ענק!1
השב   •  50
66
אללה מדריד11/12/2011 11:19
השב   •  63
65
יוהאן11/12/2011 11:13
מה זה השטות הזו? איך אפשר לקבוע מזל? ואם ואלדז היה מוסר לפיקה במקום למסור לאבידל ומסי היה מבקיע את ההזדמנות מיד אחר כך? אז אולי ריאל כבר היתה נעלמת אז ומקבלת חמישיה?
אין דבר כזה מזל. מה שקרה הוא מה שהיה צריך לקרות! הרי בדיוק אותו דבר אפשר להגיד על מסירה של שחקן שיוצאת לחוץ, ואז כל המשחק משתנה. אין אם ואין מזל.
השב   •  61
64
מכבי11/12/2011 11:12
אנדרדוג זה עניין של גישה וברצלונה תמיד תרגיש מקופחת וריאל מדריד לא קשור ליכולות שלה תמיד תרגיש שהיא החזקה והעליונה. זה הפילוספיות של המועדונים האלו כבר עשרות שנים.
השב   •  10
63
עמית11/12/2011 11:00
לכתוב טור כזה בדיעבד, ממש גאוני .
השב   •  00
62
דרדס קאטלוני11/12/2011 10:45
אני לא מבין,מסי הוא אחד מה11 הוא רשום ב11 הוא לא השחקן ה12 או משהו כזה שיוצא דופן חאלס לחפש.. ריאל הושפלה
השב   •  10
61
עופרי11/12/2011 10:17
כמה ברברתם לפני המשחק , רק קישקשתם ועכשיו תשבו בשקט, אין כמו ברצלונה.
השב   •  20
60
מבסוט אוזיל11/12/2011 10:09
זכיתי לראות המון אליפויות של ריאל, זכיות בליגת האלופות, חגיגות נגד בארסה אחרי נצחונות בקאמפ נואו, עוד הרבה לפני שלמסי צמחו שערות על החזה. תמיד הייתה ותמיד תהיה נדנדה בין 2 הקבוצות הענקיות האלה. כרגע לפי איך שזה נראה, כל עוד צ''אבי ואינייסטה משחקים ביחד ומפעילים את הקבוצה, אף אחת לא יכולה על בארסה. לצערי הרב גם לא אהבת חיי. ברכות.
השב   •  262
Winston Bogarde11/12/2011 10:55
מאיזו שנה?
השב   •  02
בית"ריסט בנשמה11/12/2011 13:53
למה כמה שנים אתה אוהד ריעל? על איזו נדנדה אתה מדבר? הדרים טים קרעה אתכם לגזרים ואז אתם חזרתם קצת לעניינים ואז רונאלדו וריבאלדו הביאו תארים ומאז התקופה של ואן חל עד בואו של דיניו הגדול בארסה הייתה קבוצה מאוד חלשה ומאז היא הקבוצה הטובה באירופה, זה לא נדנדה זה תקופות די ארוכות שבכל תקופה אחרת יש עליונות מוחלטת של אחת הקבוצות, כרגע ואני מקווה שימשך ככה לנצח בארסה עם 12 משחקי קלאסיקו רצוף ללא הפסד (משחק שמוכרע בהארכה נחשב כתיקו בסימון טוטו-ווינר) ככה שאין מה להתווכח
השב   •  22
מבסוט אוזיל11/12/2011 16:58
אני מבין שאתה גם אוהד ותיק. אני היום בן 30 ואוהד ריאל מגיל 8 בערך. להגיד נדנדה ותקופות ארוכות של שליטה שמתחלקת בין 2 קבוצות זה הינו הך, אתה פשוט פירטת את זה לעומק. זו תכלית הסיפור - כל כמה שנים אחת מהן נמצאת מעל השניה גם ביכולת וגם בהישגים. כרגע אתם למעלה אבל גם זה ישתנה. ואני מקווה שכמה שיותר מהר. אגב, מי שממהר להכתיר את הקבוצה הזו כהכי טובה בהיסטוריה, או שלא ראה מספיק כדורגל מימיו או שהוא פשוט בור מוחלט.
השב   •  52
59
ניסים11/12/2011 09:25
איפה אוהדי ריאל המשובעים? לפני המשחק דיברתם על מאניטה לא?? תראו איזה אוהדי נצחונות אתם , לפני המשחק כל האתרים מפוצצים בדעות שלכם על זה שיהיה מאניטה לטובת ריאל שמעתי גם שישיה ? מעניין ראיתי אולי 4 תגובות מתוך 50 של אוהדי ריאל. בעניין הטור- אין מה להוסיף יותר פשוט טור מושלם נקודה ברצלוונה יותר טובה מריאל . צריך להוריד את הכובע בפני ההגנה של ברצלונה אחרי תקופה ארוכה מאוד שלא שיחקו יחד אתמול הם היו מצוינים בכל ההיבטים. מסי? בכל שלושת השערים היה לו חלק בשער הראשון הוא בישל לסאנצ''ס בשער השני הוא היה שותף בכיר למסירות לפני הבעיטה של צ''אבי בשער השלישי הוא פתח ומסר רוחב לאלבס.. השחקן הגדול בעולם ובמשחק בינוני הוא מכריע קלאסיקו ואני לא מפחד להגיד גם השחקן הגדול בהיסטוריה !
השב   •  241
יוסי11/12/2011 09:52
כל הכבוד בדרך כלל אני שומע פה שטויות מאוהדי בארסה וריאל בעיקר מריאל סוף סוף בנאדם מבין ענין תאמין לי אתה צודק בכל מילה איפה כולם נעלמו אהה באמת מסי השחקן הטוב בהיסטוריה כל אוהדי ריאל יודעים רק לדבר לא לעשות
השב   •  31
58
אוהד11/12/2011 09:13
נכון בסה"כ ריאל קיבלו מתנה מואלדס.
נכון בסה"כ קאסיאס הציל לפחות ארבע גולים.
נכון בסה"כ הקצביה לא עבדה היום. ריאל מעל 20 עבירות וברצלונה 10.
נכון בסה"כ אתה עיוור כי אתה אוהד ריאל ולא שמת לב שיכלותם לקבל יותר.
נכון בסה"כ ריאל עם 2 הפסדים וברצלונה עם 1.
נכון בסה"כ קלאסיקו הבא בקמפ נואו.
השב   •  61
57
אוהד11/12/2011 09:04
והגול של בנזמה לא היה מקרי בכלל הא?
השב   •  20
56
אוהד11/12/2011 09:03
תתעורר כבר.
הגול המקרי ביותר שריאל כבשה.
אם לא שמת לב נגמר 3-1 לברצלונה!
אז איך ריאל טובים יותר?
השב   •  21
55
עמוס כהן11/12/2011 08:55
אתמול ברצלונה פתחה סניף של אוניברסיטה במדריד !! אף אחד משחקני ריאל לא התקבל
השב   •  30
54
מבין עניין11/12/2011 08:49
מאד נהניתי מהכתבה!אתה מבין כדורגל!
השב   •  10
53
בירדסלי11/12/2011 08:45
עד השער הסתמי של מרסלו לא היו הבדלי כוחות במגרש, לא זוכר שראיתי משהו מדהים מברסה/מסי ריאל פשוט לא מסוגלים מנטלית להתמודד עם ברסה, זה הכל. צריך להחליף את כל הקבוצה לפני המפגש הבא (: או להביא את איברהימוביץ, הוא היחיד שמסוגל להתמודד איתם, הוא פשוט שונא אותם מספיק בשביל לרצות לנצח
השב   •  1114
גיא11/12/2011 10:51
בוא ניקח את פרקי הזמן שהיה שיווין כוחות ונגיד שזה מייצג. בכל זאת הגיוני שריאל תהיה קצת במשחק בכל זאת יש שם שחקנים מעולים. אבל כשברצלונה מכתיבה את הקצב שום קבוצה לא יכולה לעמוד איתם 90 דקות שווה בשווה.
השב   •  60
בירדסלי12/12/2011 01:18
אני לא אוהד של ריאל/ברסה סתם צופה מן הצד, למעשה אם להיות כנה אני יותר אוהב לצפות בברסה. אבל לא מבין מה ראיתי מברסה, שהזכיר את ה3-1 על היונייטד למשל, שם המשחק שטף לכיוון אחד בלבד. בכל מקרה ברגע שריאל פתחו את המערך שלהם, היה הרבה יותר קל לברסה, לפרק את ה-3 שנשארו מאחור ! אין מה לעשות נגד ברסה עדיף לשחק בונקר, ולקוות שהם יחמיצו 4 מצבים בטוחים, ולקחת נקודה.
השב   •  00
52
בארסה11/12/2011 08:08
עניינים כרגיל עכשיו התירוץ הקבוע של ריאל מדריד חוזר להיות שאנחנו אוהדי הצלחות
השב   •  20
51
רומי11/12/2011 08:00

השב   •  51
50
אחי11/12/2011 07:22
המהלך עצמו היה כביכול קלאסי. הגול היה במזל
השב   •  00
49
אחי11/12/2011 07:22
על איזה מגע פיזי אתה מדבר ? נכון יש שריקות שגם אני לא מבין, אבל בתור אחד שלא למד שיפוט ולא נמצא מנקודת מבט של השופט אין לך דרך לדעת.
וכששחקן בא במגע פיזי בידיים או מחבק שחקן אחר אני לא חושב שיש קשר לכדורגל, נראה אותך משחק ויתפסו ויפילו אותך ולא תוציא מילה ותטען לחוסר צדק
השב   •  00
48
רק בית"ר11/12/2011 07:17
מדברים מדברים ומדברים, פותחים לפעמים טוב את העונה. אבל תמיד ברגע האמת נגד היריבה השנואה הם מפשלים ועומדים לסגור עוד מעט 4 שנים בלי ניצחון בקלאסיקו/דרבי
השב   •  20
47
קאקה11/12/2011 07:17
ויכול ליהות לא נכון (סוף כל סוף לריאל יש משחק חסר) אבל בוא נראה אם הוא היה מעיז להגיד את זה לפני שהוא יודע שהתוצאה נגמרת בשלוש אחד לבארסה
השב   •  20
46
הלו?!11/12/2011 07:06
כי את כל העולם שלי!
השב   •  40
45
טל11/12/2011 05:56
אין ספק שבארסה הוכיחה כי היא עדיין הקבוצה הטובה בעולם ובבהיסטוריה של הכדורגל בכלל!
השב   •  40
44
מדריד11/12/2011 04:52
חכם בדיעבד חתיכת טינופת.תעוף חזרה לחור שממנו הגעת אוהד הצלחות מטונף.!
השב   •  1634
43
אלונסו11/12/2011 04:36
ויצאה כאנדרדוג. היא עדיין במרחק משחק מריאל מדריד. ריאל מדריד השנה היא הרבה יותר טובה מבארסה. נכון שריאל לא הופיעה למשחק אבל הליגה עוד ארוכה ומי שיקח את הצלחת הוא זה שיאסוף הכי הרבה נקודות לא מי שמנצח בקלאסיקו. בינתיים זו ריאל. כריסטיאנו איבד 3 מצבי הבקעה מצויינים. זה שתפסתם ת''בנאדם ביום רע עם הרבה עזרה ממארסלו(או מאלוהים) לא אומר שבארסה יותר טובה.
בו נחכה לסיום העונה. אגב אם היית כ"כ בטוח בניצחון של בארסה למה לא כתבת על זה לפני הניצחון הרי זה היה כ"כ ברור? או שלא?
השב   •  612
גיא11/12/2011 10:56
אני מניח שאתה קובע מי יותר טובה. והעובדה שריאל לא ניצחה את ברצלונה כביר יותר מ5 וחצי שנים גם לא אומרת. ריאל פשוט יותר טובה לא? תתעורר ילד!!
השב   •  10
42
אוהד ברסה11/12/2011 03:26
קודם כל תהיה ישר וסכם הדברים כצופה ולא כאוהד
אתה צודק 100% שגביע המלך חשוב אני חושב גם
אבל על מה אתה מדבר שסה''כ זה פסיכולוגי אם תרצה לדבר על גול שטוט תראה השער הראשון של ולדז פה אתה מבין כמה ברסה היא קבוצה חזקה כי זה גול שטות והם לא כמו ריאל אפ פעם זה לא אבוד
לגבי רונאלדו בוא נדבר רציני מתי בפעם האחרונה ראיתה אותו נגד קבוצה גדולה נותן משהו זה ההבל בינו לבין מיסי היכולת הרגילה שלו זה רק נגד חיחון ו אלמיריה זה הוא רונאלדו וברסה ניצחה ןבצדק ולדעתי שיתחילו לחפס מאמן ולא ביכן כמו מורינהו
השב   •  10
41
אוהדת באדום11/12/2011 03:16
איזה יום מדהים!
שתי הקבוצות שלי הפועל חיפה ובארסה מנצחות היום את המשחקים שלהם אחרי שלא מעט פרשנים צפו להם הפסד.
איזה מקריות שגם שתי הקבוצות ניצחו באותה תוצאה ואחרי פיגור של שער. פשוט יום מדהים איזה הרגשה מעולה!
השב   •  71
גל11/12/2011 07:56
התתחתני איתי? עזבי השימחה של החתונה תיראה חיוורת לעומת השמחה שיש לי עכשיו. ספרד של הקטאלונים חיפה של הפועלים!
השב   •  10
הפועל11/12/2011 08:55
השב   •  10
40
נאני11/12/2011 03:07
הערב הוכח בלי קשר ל2 הקבוצות שמסי יודע לשחק הרבה יותר טוב וקבוצתי מרונאלדו, רונאלדו יותר מגוון אבל כשזה מגיע לת''אלכס ולמשחק בין 2 האימפריות הללו רונאלדו משקשק! והתוצאה הייתה הערב - גם אוהדי ריאל המסורים יודעים שרונאלדו ניסה לעשות הכול! - בשביל להרוס!, הוא לא תרם לקבוצה ודיי הלך לבד, איבד כדור ולא חזק להילחם עליו. כמו כן אני מאשים את מוריניו שלא פתח מלכתחילה עם קאקא לצד אוזיל במקום דיארה. בבית שלך אתה אמור לתקוף ולא לשחק הגנתי - הגול שריאל כבשה היה מיקרי ביותר בגלל הטעות של ואלדז, מעבר לזה ריאל כמעט ולא עשתה כלום! התמונה שמסכמת את הקלאסיקו הזה זה את איקר קאסיאס - אחד השחקנים האהובים עליי בעולם! תופס ת''כדור מרוב עצבים, מקלל (פוטה משו) ובועט את הכדור עד לשער של ואלדז, איך אומרים - תמונה שווה אלף מילים!
השב   •  140
39
גלעד11/12/2011 03:04
וואלה כל מילה בסלע
השב   •  00
38
anii11/12/2011 03:03
קאסיאס הוא שוער אפס
השב   •  17
37
visca barca11/12/2011 02:58
תפסיקו כבר לחרטט אותנו.כל קלאסיקו אתם אומרים שהשחקנים לא באו במיטבם.זה המשחק הכי חשוב ומשמעותי לריאל ב3 שנים האחרונות!! כל קלאסיקו פקל אתם אומרים שלא באתם במיטבכם ושרונאלדו הראה רק חצי מהיכולת ובלה בלה בלה חלאסס זה המשחק הכי חשוב לריאל ב3 שנים האחרונות!
השב   •  40
36
מילאנזי11/12/2011 02:49
אני ממש לא אוהד ריאל.
אבל בארסה לא שיחקו היום כדורגל יפה או מלהיב\ היה להם פשוט מזל. השער הראשון של בארסה היה על המיל.
השער השני, כדור שפגע במרסלו, ואז ריאל פתחה את ההגנה. אין ספק שבארסה ביריה וריאל בעלייה.
השב   •  68
גיא11/12/2011 11:00
פשוט אין לך מה להגיד. בכלל לא דיברת על הגול של ריאל שהגיע ממשחק קבוצתי גאוני.
השב   •  11
רוני11/12/2011 14:09
ברסה לא שיחקה כדורגל שותף בזה  אתה צודק אבל היא יכלה לנצח בפרש יותר גדול כי איניסטה ויה  יכלו לכניס עוד שתי גולים ופויול לא נתן לרונאלדו לזוז אז גם ריאל לא היתה כזות גדולה!
השב   •  10
35
יובל11/12/2011 02:30
לא יכול להיות שפרשן אומר אחרי שער מקרי בהחלט של ברצלונה (עצמי של מרסלו) שזה מהלך קלאסי של ברצלונה. זה לא מהלך קלאסי של אף קבוצה, זה שער מכלום. טוב שלא אמר אותו דבר על השער של ריאל.
השב   •  01
34
kobi11/12/2011 02:15
השב   •  00
33
SITO11/12/2011 02:15
כמה הוא חופר

איך שחקן עושה לשופט "צהוב צהוב" ולא מקבל צהוב בעצמו

לשופט הזה היה משחק קל לניהול אבל בכל השריקות הקטנות ובכל העבירות הקטנות כמעט הוא טעה לטובת ברצלונה.לא הסיבה להפסד אבל הגיע הזמן שבספרד תהיה ליגה נורמלית ולא בלרינות ומרגרינה ששורקים על כל מאבק בכדור

הרי שברצלונה ישחקו מול קבוצה אחרת זה יהיה 6:0, וגם בפעם הזו שיחטפו לצ''אבי או אינייסטה השופט ישרוק כי היה טיפה מגע פיזי.נמאס מזה כבר (גם לגבי ריאל שתקבל שריקות כאלו)

רק LUCIO בריאל !
השב   •  111
גיא11/12/2011 11:06
או כדורגל שמשחקים בכדור? השופט מגן על השחקנים וגם על המשחק.
השב   •  00
32
דור11/12/2011 02:14
דבר ראשון מי שכתב את המהמר דבר ראשון סלמתק אחי רואים שאתה אוהב את ברצלונה ואין שום דבר רע בזה דבר שני נסחת את הדברים בצורה מושלמת ולכול האלה שממשיכים ואני כוונה אומר ממשיכים לחפש ולא לא לימצאו דברים רעים אל ברצלונה די די כבר 4 שנים אין לכם תשובות דיי כבר ברצלונה המציאה זווית חדשה בכדורגל אין קבוצה שמצליחה להבין את היריבה שלה כמו שברצלונה מצליחה להבין ולנטרל במקביל את היריבה שלה אין קבוצה ששולטת ללא עוררין בכדורגל העולי בצורה שכות אין קבוצה שברצלונה לא פירקה ואני חוזר פירקה לא ניצחה פירקה ואת הגדולות היא עושה את זה כמה פעמים לכול קבוצה אז די בשנים של זידן שריאל היתה טובה לא ידעתי להשלים אם זה אין מה לעשות שראוים שיש משהו יותר טוב מי מה שאתה אוהב אתה בתור אוהד כדורגל לומד להשלים אבל שיש עכשיו קבוצה שכות ואתם ממשיכים לבלבל את המוח זה פתתי ארי אם ריאל הייתה מנצחת היום הייתים אומרים שריאל היא הקבוצה הטובה בעולם ח אני מציעה לכם לשמור אל פרופיל נמוך לפחות שנה שנתיים עד שריאל תיהיה השולטת הבלתי מעוררת בכדורגל ולא אחרי ניצחון אל ברצלונה ארי כול מה שחולמים בריאל זה לנצח את ברצלונה לא אליפות ולא ליגת האלפות העיקר לנצח את ברצלונה אבל זה לא הולך :) יאלה ברסה
השב   •  00
גיא11/12/2011 11:04
אחי פתח איזה ספר תיקרא קצת. מזה השגיאות האלה??!?
השב   •  00
31
כדורסלן11/12/2011 02:07
ברצלונה שיחקה נפלא היום גם כשמסי היה ביום חלש יחסית.כשרונאלדו חלש כל ריאל חלשה וזה ההבדל בין 2 הקבוצות.
השב   •  30
30
ביתרי11/12/2011 02:06
כדור אחד של רונאלדו ברשת והיית מדבר אחרת. פישר
השב   •  21
29
מסיניו11/12/2011 02:05
במקום לבוא ולהגיד בארסה קבוצה יותר טובה מאיתנו אתם מתחבאים מאחורי התירוצים המגוחכים שלכם.אם בארסה תנצח את ריאל בגמר הצ''מפיונס מה תגידו.? שריאל יותר טובה כי היא נצחה את חאטפה בחוץ ובארסה לא.?! דיי עם הבולשיט במשחק של קבוצה מול קבוצה ריאל לא מגיעה לקרסוליים של בארסה. דרך אגב:אני שמח שלא בכיתם שהיה שיפוט לטובת בארסה.
השב   •  81
28
ממזר חסר כבוד11/12/2011 02:05
מילא היית כותב איזו נקודת מבט מעניינת, או איזה פרשנות מקצועית, אבל לבוא ולכתוב כמו ילד קטן שכל היום רב עם חבר שלו מי יותר טובה: בארסה או ריאל, את מה שכולם ראו, זו בושה למי שמתיימר להיות כותב טורים.
בסה"כ, בארסה ניצלה את המצבים שלה בצורה יותר טובה (עם קצת-הרבה מזל ממרסלו) וריאל סבלה מחוסר ניצול המצבים. נכון, אחרי שריאל ספגו את השלישי, הרוח יצאה להם קצת מהמפרשים, ובארסה הצליחו לעשות קצת טיקי-טקה. להציג את זה שבארסה הביסה את ריאל? נו באמת. אני ממליץ לך לספור למי היו יותר הזדמניות. ריאל בכללי לא נפלה מבארסה. וחוץ מזה, לא הייתי ממהר להספיד את מוריניו!
השב   •  68
גיא11/12/2011 11:09
לא אחי, אולי עד השוויון עוד הייתם במשחק והפרעתם להנעת הכדור. אחרי הגול הייתה קבוצה אחת שמשחקת את המשחק שלה וקבוצה שנייה רודפת אחרי הכדור.
השב   •  11
27
בית"ריסט בנשמה11/12/2011 02:00
אני אוהב שאומרים שבארסה אנדרדוג, כי זה כבר 3.5 שנים שברצלונה מגיעה בטירוף למשחקים גדולים, למשחקים שמספידים אותה, אז נכון היו שם פאק של טעויות שיפוט מול אינטר, והיה את ההפסד המבאס לסביליה בגביע וריעל אפילו הצליחה "לגנוב" את הגביע אבל למשחקים גדולים (ראה גמרים מול מנצ''סטר, קלאסיקוס בקאמפ וכו'') בארסה מגיעה רעבה וטורפת, הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות זה להרדים את בארסה ובגלל זה כל הפאלטות כמו מול חטאפה ושותפותיה ל"פחוני" הליגה הספרדית, כשבארסה באה מנומנמת ובטוחה שה-3 נקודות בכיס זה הכי מדאיג אותי
השב   •  20
26
אורן11/12/2011 01:55
השב   •  20
25
מכביסט11/12/2011 01:52
מסי לא היה ולא יהיה..
השב   •  81
24
אחד11/12/2011 01:52
השב   •  00
23
Juan11/12/2011 01:51
יש המון יוקרה לגביע המלך במיוחד שריאל זאת הקבוצה של המלך ושל ספרד ולמרות שריאל רק שלישית בזכיות בגביע הגביע מסמל המון
השב   •  11
22
חכם בלילה11/12/2011 01:51
איפה היית לפני יא ליצן
השב   •  60
21
Marom11/12/2011 01:49
ל-12 גביע המלך הוא אכן זניח אבל לא צריך להתווכח על זה מהסיבה שלא הגיוני שבקבוצה תנצח מתוך 4 סופר קלאסיקו 4 משחקים. לכן היה הגיוני מאוד שהם יפסידו במשחק 1. לדעתי לריאל ה-4 קלאסיקואים באו בטוב ועוד לבארסה זה העיק.

כי בארסה באו באותו מערך ומוריניו כל פעם עשה ניסיון אחר וחסם משהו אחר.

בנוגע לכתב, קצת התלהבת מידי.
בארסה טובה יותר ללא ספק גם אוהדי ריאל לפני המשחק ידעו את זה בליבם.
כן תמיד לאוהדים יש תקוות ואמונה בקבוצה אבל התוצאה לא צריכה לאכזב אותם מידי.

בנוגע ללעצור את בארסה כל דבר אפשר לעצור, אין דבר כזה בלתי עציר, אף אחד עדין לא חשב על דרך זאת האמת.

ועוד דבר בנוגע לעצור אותם, לי עברה מחשבה בראש זה שהדרך לעצור אותם היא מהירות והייתי בטוח שמוריניו הבין את זה, שהרי השנה בכל משחק ליגה רגיל אחרי קרן של היריבה הוא מבקיע גול במתפרצת. זה לא קרה היום וזאת פאשלה, אבלי בלי קשר בארסה קבוצה איטית ואפילו מאוד, והטמפו משחק שלהם כבר לא מהיר כמו לפני שנתיים, נכון קטלני, ומדוייק, אבל חטיפת כדור צריכה להיות שווה גול, היה נראה כאילו מוריניו ניסה ליישם את זה 50%/50% אבל הגנתית הוא היה פחות טוב.

ולנו נותר להתנעג על המשחק של בארסה.
השב   •  10
20
יוסי11/12/2011 01:47
יש סרטון של בארסה מהאימונים ששם מסי פשוט משגע את פויול על הקו פעמיים עובר אותו ~!! מסי הוא אגדה פשוט אין שני לו הוא עובר שחקנים כמו רואה . הוא שד !
השב   •  141
19
נביא בירוק11/12/2011 01:41
למה, אתה נתת באנקר לבארסה? כל הכתבים והפרשנים טענו שריאל יכולה ואמורה לנצח סוף סוף, שזאת הזדמנות בלתי חוזרת, כולם גם טענו שבארסה היא כבר לא אותה בארסה וכולם ללא יוצא מן הכלל טענו שההגמוניה של השנים האחרונות כבר לא קיימת אז מה זאת הצביעות הזאת?
די להתהפך אחרי כל משחק ולומר "אמרתי לכם" דקתיים אחרי שטענתם בדיוק ההיפך!!
השב   •  31
18
הקוף הנתנייתי11/12/2011 01:40
הייתה רואה כמה אידיוט אתה
השב   •  30
17
מושיקו11/12/2011 01:40
קצתלא כוחות.. מאוד מזכיר את מכבי-הפועל. הם פשוט עושים במכנסיים כל פעם שהם רואם את צאבי-אינייסטה-מסי. וכבר שנים לא ראיתי תצוגה טכנית של קשר עשה משחק כמו של אינייסטה היום. אולי מאז ימיו הגדולים של זידאן
השב   •  30
16
נ.א.11/12/2011 01:39
אם היית כותב את הטור הזה לפני המשחק אולי היית עושה משהו גם אני יכול לכתוב על זה שחזיתי שהפועל חיפה ינצחו כי מכבי לא משחקים כמו קבוצה וטל בנין איחד את הפועל . לחזות את מה שהיה לא ממש מרשים. והסיבה העיקרית להפסד היא אינייסטה ורונאלדו אינייסטה חרך את המגרש ועבר את כולם ורונאלדו היה פשוט גרוע ובנוסף החמיץ פעמיים ממשחק ודאי. זה המשחק מה שמשנה זה התוצאה הליגה ארוכה ועדיין יש משחק עודף. אבל זה רק ספורט לפני חודשיים חייל ישראלי יכל רק לחלום לישון בשקט אז מה שחשוב לקחת הכל בפרופורציה.
השב   •  238
15
בלאוגראנה יפה11/12/2011 01:39

השב   •  4914
forza barca11/12/2011 01:46
השב   •  82
14
אוזיל המלך11/12/2011 01:38

שקוראים את הכתבה שלפחות לא יהיה כזה שקוף שאתה אוהד ברצלונה מובהק
(הרי יש גביע בכל הליגות בכל המדינות בעולם.התואר השני בחשיבותו.וזה היה גם הקלאסיקו הנצפה בהיסטוריה שמנע ממכם לזכות בטרפל שהייתם חופרים עליו לנצח)

ניצחתם. הגיע לכם בלה בלה בלה.את ה"משבר" ירידה ביכולת אוהדי ברצלונה בעצמם המציאו - זה היה משחק אטרף צמוד ושקול

סה"כ זה גם פסיכולוגי - אתה מקבל גול כזה שטותי/עצמי/חוסר מזל ומאז היה ברור שהמשחק אבוד

אל תמציאו תיאוריות וחירטוטים מעבר כי אם רונאלדו שם את השני ומשחק ב10% מהיכולת הרגילה שלו זה היה נראה אחרת (יום חלש כ"כ של כל השחקנים לעומת המשחק הכי טוב של פויול בשנים האחרונות. של צ''אבי ושל עוד כמה.)

השב   •  1349
יויו11/12/2011 06:42
כן וגם בארסה חטפו גול שטוטי לגמרי בדקה הראשונה, וזה לא שבר אותן בלשון המעטה
השב   •  100
אחי11/12/2011 07:15
המשחק המדהים היום של ברצלונה צ''אבי ופויול זה מה שביטל את ריאל, מנטלית וביצועית, זה לא יום חלש, ואם בקלאסיקו הם משחקים חלש עדיף שלא ישחקו בכלל, אם זה לא הזמן לשחק חזק אני לא יודע מתי הם יתעוררו.
השב   •  61
דרדס קאטלוני11/12/2011 10:44
למרות שאני אוהד בארסה.. אז נכון שרונאלדו החמיץ הזדמנויות שיכלו לגמור אולי את המשחק אבל להגיד שריאל חטפה גול "מחסל".ברצלונה חטפה אחד כזה לפני ריאל ולא חוסלה ולא כלום התעשתו על עצמם ונתנו 100 אחוז ולהגיד שמשחק חלש של רונאלדו?למה לדעתך צ''אבי פויול וכאלה נתנו משחק הכי טוב בשנים האחרונות? כי פשוט הם התעלו מעל השחקנים של ריאל ששיחקו כרגיל כמו כל העונה כשאתה מתעלה מעל היכולת הזאת,אז באמת אתה נותן משחק שנראה הכי טוב בשנים האחרונות
השב   •  31
Winston Bogarde11/12/2011 10:53
השב   •  20
בארסה11/12/2011 13:37
לא אשמת אפחד שריאל הייתה גרועה ופיול במשחק ענק, מה שאתה עושה זה בעצם מנתח את המשחק ומשנה אותו לתירוץ
השב   •  20
FCB11/12/2011 18:12
אל תעשה צחוק מעצמך, תתחיל לראות כדורגל לפני שאתה מגיב, צ''אבי יכול לתת בקלות כל משחק 20 כדורים לשחקנים לבד מול השאר , המשחק הזה הוא עשה את זה אולי פעם אחת.
השב   •  10
13
בני11/12/2011 01:38
למה לא פירסמת לפני המשחק?
השב   •  342
12
ליאו11/12/2011 01:37
תוציאו את מסי, ברסה לא תהיה אותה קבוצה, דני אלבס
השב   •  2511
11
מני11/12/2011 01:34
ריאל נראית טוב יותר לאורך העונה, וניצחון אחד של ברצלונה לא ישנה את זה. ריאל הנוכחית טובה יותר מברצלונה, היא מובילה עליה בליגה ותיקח השנה אליפות ואלופות באחריות. ברצלונה קבוצה מצוינת אבל לא הטובה בהיסטוריה, תרגיע עם התרועות. ריאל עוד לא אמרה את המילה האחרונה.
השב   •  2299
ניר11/12/2011 02:04
יש עוד קלאסיקו בקאמפ נואו. ניצחון (ודאי יש לומר) של ברצלונה יעלה לה ב4 נקודות אז השאלה הגדולה כאן היא מי תיפול פחות נגד הקטנות בזמן שיעלו עם הרכבים משניים בעת שלבי הנוקאאוט של האלופות
השב   •  70
מה יש11/12/2011 02:21
בוא נגיד שריאל יותר טובה מברצלונה אחרי התבוסה של היום , אבל להגיד עכשיו שהם לוקחים גם אלופות וגם ליגה?חוצפן. במציאות לידי אתה גם מפסיד הרבה כסף על התערבות וגם יוצא עם איבר כלשהו בגוף שלך שבור
השב   •  101
/11/12/2011 04:46
חח אחרי מה שראית היום אתה עוד מבלבל את השכל שריאל יותר טובה ?! מילא הייתה אומר שווים לברצלונה .. נגיד . לא הייתי מגיב לך על זה אבל יותר טובים ?! אתה בטוח שלא כתבת את זה מתוך חלום או משהו ?
השב   •  102
דרדס קאטלוני11/12/2011 10:50
שבוע אחרי שבוע ברסה נגד ריאל וברסה תנצח אתה תגיד אותו דבר. לא יאומן מה צריך יותר מניצחון אתמול וב3 וחצי שנים האחרונות?
השב   •  100
10
חנייה באוסישקין11/12/2011 01:34
סיטי נאפולי היה משחק. של כמה רמות מעל זה וגם איפה כל אוהדי ריאל שירדו על מילאן ששיחקה באופו שווה לברסה ריאל יבושה
השב   •  3025
9
אוהד11/12/2011 01:33
השב   •  1136
8
אורי11/12/2011 01:33
אני חושב שברצלונה סגרה לזמן מה את הפה של שגיא כהן די נמאס ממנו שיביאו פרשן שמבין כדורגל.
השב   •  4610
7
מישהו11/12/2011 01:33
והשחקן הטוב בהיסטוריה
השב   •  6410
6
רועי11/12/2011 01:32
משחק ענק של ברצלונה מושלם שלמות ..
השב   •  5012
5
EnTm11/12/2011 01:32
אבל די נסחפת.. ריאל לא נופלת ממנה בהרבה, נכון שעדיין ברצלונה מעל ריאל בכמה רמות.
פויול פשוט שחקן ההגנה המושלם, אי אפשר לבקש יותר מזה. מסי כרגיל מופיע במשחקים הגדולים שלא כמו רונאלדו נעלם וזאת עוד סיבה שמסי עדיף על פני רונאלדו.
לא רשמת על די מריה שהולך ראש בקיר.. פשוט שחקן אגואיסט.
השב   •  559
עדן11/12/2011 19:13
הכל נכון. . אבל אל תרימו את האף שוב. . כי אם רונאלדו היה מתעורר בקלאסיקו הזה וביא איתו את היכולת האמיתית שלו. . ואל תגידו שהוא אפס וכל השטויות האלה. . כי אם הוא היה מרוכז במשחק בדקה העשרים הוא היה עושה את ה 2-0. . הוא יצטרך לעבוד על להביא את היכולת האמיתית שלו לקלאסיקו. .
עד אז. . אני מבטיח לכם שאני ישתוק.
השב   •  20
4
ג''ורדי11/12/2011 01:29
פפה בלם בינוני? סרחיו ראמוס מוערך יתר על המידה? על מה אתה מדבר? 2 משחקני ההגנה הכי טובים בכדורגל כיום.
השב   •  3665
/11/12/2011 04:44
פפה פסיכופוט בראש . הוא מרביץ כל המשחקים הוא פרק נגד ברצלונה זה פשוט תמיד יותר בולט כי הוא לא מצליח לעצור אותם עם קטנות אז הוא עושה את זה יותר ברור .. וראמוס באמת סתםם יש לו שם .. מה הוא כבר עושה מיוחד ?! הוא סתתםם עוד מגן
השב   •  94
בלם11/12/2011 07:46
איך יכול להיות?
פרדיננד, וידיץ'' פיקה, פויול כבר ארבעה בלמים יותר טובים ממנו.וזה בלי חשיבה ועל הבוקר.אם אחפש אמצא עוד 3 לפחות.
להגיד שהוא אחד הטובים זו הגזמה.
ראמוס? אוברייטד ברמות
השב   •  52
3
שי11/12/2011 01:26
בארסה צריכה אתגר, וגם להיות בהרכב מלא כדי להציג את המשחק היפה שלה.
השב   •  559
2
אבי11/12/2011 01:25
איך אני שונא את כל טורי הדעה בדיעבד..
השב   •  135
1
IV1011/12/2011 01:25
את התגובה של "אוהדת ריאל"
השב   •  875
אילון11/12/2011 08:09
ככה זה תמיד אחרי קלאסיקו. כל האוהדים של ריאל נעלמים לשבוע
השב   •  223
אוהדת ריאל11/12/2011 13:54
שניתן לך כיף? פסדר ניצחתם,כל הכבוד.
השב   •  1016
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP