יום רביעי, 19.02.2025 שעה 18:39
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

שאפו, שאפו לקהל של בית"ר י-ם

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: קורנפיין, תתעורר! בושה שאוהדים נכנסו באיחור והלכו הביתה. כך לא מנהלים. חיפה לא מרשימה ולא תיקח אליפות ביכולת הזו

קודם כל ולפני הכל, אני רוצה להגיד כל הכבוד ושאפו ענק לאוהדים של בית"ר ירושלים. פשוט חבל שקבוצה עם קהל כזה לא תהיה במקומות הראשונים של ליגת העל. לא ייתכן שקבוצות עם 2,000 צופים בקושי יהיו לפניה בטבלה. בית"ר שווה הרבה יותר והיא יכולה וצריכה להיות במרכז הטבלה ואף למעלה מכך ללא בעיה. אבל מה לעשות שכשמפעל לא עובד, זה כנראה בגלל המנהלים שלו.

היה מדהים לראות 15 אלף אוהדים באצטדיון טדי, אבל יותר מהכל כאב לי לראות אלפים בחוץ דקות אחרי שריקת הפתיחה. לא יכול להיות שאלפי אוהדים מגיעים למשחק, עומדים בתורים הארוכים, לא נכנסים ואפילו הולכים הביתה! אני, עם כרטיס ביד, נכנסתי בדקה העשירית לאצטדיון, כשלידי אלפי אוהדים עם כרטיסים כשהם מאוכזבים והבלאגן חוגג.

איציק קורנפיין, תתעורר! לא כך מנהלים קבוצה ולא כך מתנהלים מול הקהל הכי גדול בארץ. לא פלא שכועסים עליך. אתה מנהל את המועדון עם הקהל הכי נפלא בארץ ואתה חייב להתייחס אליו יותר מכל דבר. מבחינתי, לא היית צריך להתיישב בכיסא שלך עד שכל הקהל נכנס פנימה. בושה שאנשים שבאים לראות משחק כזה נאלצים ללכת הביתה.

איציק קורנפיין (יוסי ציפקיס)
איציק קורנפיין. בושה שאוהדים מגיעים ונאלצים ללכת הביתה (יוסי ציפקיס)
 

לגבי המשחק, בית"ר חייבת לשחק כדורגל התקפי כי הקבוצה הזו פשוט לא יודעת לשחק הגנה. יובל נעים חייב לפתוח עם שלושה חלוצים. אין לך? מבחינתי תעלה שני שחקנים מהנוער שישחקו ליד עמית בן שושן. בית"ר זה מועדון שנושם התקפה, לא יודע להתגונן ועובדה שמכבי חיפה, פעם במתפרצת, פעם בקרן ופעם בפנדל, כבשה בקלות.

בית"ר ירושלים לא יודעת להתגונן ורק אם היא תשחק התקפי היא תוכל גם לנצח במשחקים. זה מועדון שחייב להיות בחלק העליון ובשביל להגיע לשם חייבים לשחק עם יותר שחקנים בחלק הקדמי.

סטיבן כהן מבקיע. בית&qout;ר חייבת לשחק עם יותר שחקני התקפה (יוסי ציפקיס)
סטיבן כהן מבקיע. בית"ר חייבת לשחק עם יותר שחקני התקפה (יוסי ציפקיס)
 

לגבי חיפה, לא התרשמתי ממנה בכלל. היא לא שיחקה טוב ורק האיכויות של וויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלשווילי עשו את ההבדל. אם חיפה היתה נתקלת בקבוצה עם התקפה, היא לא היתה מנצחת בשום אופן. לא ביכולת הזו היא תיקח את האליפות. חסרה לה הרבה הנעת כדור, כמו גם שליטה בקצב המשחק ומהירות. כרגע אין לה את זה. אולי הביטחון מהניצחון יעזור, אבל חייב לבוא שיפור.  

אלישע לוי עשה נכון שפתח עם שניהם, אבל הטעות היתה שדבאלשווילי לא שיחק יותר עד כה העונה. הבנתי שהוא לא רוצה להישאר, אבל בכל מצב כל עוד הוא פה, הוא צריך לשחק. מכבי חיפה חייבת לשחק עם כמה שיותר חלוצים, כי אז היא מסוכנת מאוד.

דבאלשווילי חוגג. כל עוד הוא פה, הוא צריך לשחק (יוסי ציפקיס)
דבאלשווילי חוגג. כל עוד הוא פה, הוא צריך לשחק (יוסי ציפקיס)
 

לגבי תמיר כהן, הוא חייב ביטחון ולשחק כמה משחקים רצופים. אם זה יקרה, אנחנו נוכל לראות את תמיר כהן שהיינו רגילים לראות בליגה האנגלית.

אחרי הניצחון על בית"ר ואחרי התוצאות של הפועל ומכבי תל אביב, אפשר לומר: עירוני קרית שמונה היא הקבוצה הכי טובה בארץ. יותר מכל "הגדולות". קבוצה שעולה בכל משחק כדי לנצח, משחקת התקפי, לא משנה שיטה כל משחק ומגיעה לשחק כדורגל. פשוט כיף לראות את הקבוצה של רן בן שמעון.

לכתבה זו התפרסמו 153 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 153 תגובות ב-119 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
119
שושי26/11/11, 23:44
חיים אנחנו ישבנו במערבי וראינו אותה טוב מאוד מפרשן לפני המשחק עם אבי נימני ואלון חזן אז אל תשקר ותגיד שהיה לך כרטיס ונכנסת דקה 10 פשוט בושה לכתוב שקרים יא אפס!
השב   •  11
118
הדוד סם26/11/11, 12:54
לגביי יתר הטור, אתה נותן עצות למאמנים, אבל לי בתור קורא קשה להזדהות איתם מפני שאתה מעולם לא היית מאמן, ולא הגעת להישגים בתחום האימון, ולכן, מבחינת הטור שלך - אני יכול לומר שהעצות שלך נשמעות תמוהות. עם בית"ר תשחק בלי הגנה היא תובס כל משחק. יאללה, יום נעים..
השב   •  00
117
יודע העתיד25/11/11, 19:41
כולם טועים אני אוהד כדורגל אך לא אוהד פנאתי של איזו קבוצה
 האלופה בסוף הליגה היא   ותרשמו בזיכרון  מכבי נתניה  מכבי נתניה היא האלופה .
השב   •  00
116
ירוק עולה25/11/11, 17:59
זלצבורג חיפה ?? כמה הבאנו מילאנו את רמת גן אז שתוק
השב   •  00
115
זה אני24/11/11, 17:54
מה שאפו ראו את חיפה מנצחת ולא יבאו בחיים יותר למשחק של בי"תר כדי לראות קבוצה של אפסים
השב   •  02
114
קורנפלוץ24/11/11, 17:17

אולי בסוף קורנפיין ילך הביתה בלי פיצויים?

השב   •  00
113
קוסיאל24/11/11, 12:05
השב   •  00
112
ירוק24/11/11, 10:44
אוטיסט
השב   •  00
111
ירוק24/11/11, 10:43
ראשית, לא ברורה לי ההתחנפות הזו לבית"ר ולאוהדים שלה, אבל מה שאתה עושה זה רק להוסיף שמן למדורה ולהסית עוד את הקהל נגד היו"ר, עד שמשהו יקרה. גם ככה השנאה שם גדולה והוא חי תחת סכנה מתמדת. אז תפסיק לבלבל את המוח, לא בכל דבר קורנפיין אשם, כמו במבנה המיושן של טדי (למרות השיפוץ) והעומס בכניסות. יש סדרנים ומשטרה שצריכים לדאוג שהכל דופק. אם יש לך אינטרס לא ברור להתסיס את הקהל הזה, שמור אותו לעצמך, הקהל הכי טוב בארץ .? אני מכיר חבורה של מופרעי, גזענים, שכמה מהם מקומם בבית  סוהר. (סבבה ברור שלא כולם, אבל  ממש לא קומץ). בעניין מכבי חיפה, צודק, לא הרשימו, בוא נהיה כנים, זאת לא קבוצה.
השב   •  30
110
חיפאי ירוק23/11/11, 12:55

השב   •  10
109
חיפאי ירוק23/11/11, 12:49

השב   •  00
108
אייל גלברג23/11/11, 10:47
לא הקהל הגדול בארץ זה בטוח וההתנהלות הביזיונית של הכרטיסים נובעת גם ממבנה האצטדיון שהוא עדיין מיושן יחסית.. מעברים משותפים בין יציע תחתון לעליון מדרגות שלא מחמיאות בקיצור יוצר המון בלגן ואם כמה שמחמיאים לטדי.. עדין מדובר ביציעים מיושנים וגם קהל שלא ממלא אפילו את טדי.. צריך להגיד את האמת אבל לביתר אין כמות של קהל בהשואה להפועל ומכבי תא ומכבי חיפה
השב   •  06
צהוב שחור בדם24/11/11, 16:15
לבית"ר יש הכי הרבה קהל בארץ וזאת עובדה!
תראה לי עוד קבוצה בארץ שתביא 13 אלף אוהדים למשחק כשהיא ממקומת במקום ה-11!
אם כבר יש קהל בארץ בסדר גודל של בית"ר זה הקהל של מכבי ת"א.
לכם בכלל אין זכות לדבר,אתם בעונות שחיפה רצה לאליפות בקושי מביאים 6,7 אלף למשחק.
השב   •  30
107
רוני22/11/11, 18:17
מדוע אתה לא מסוגל לפרגן? אתה פשוט מתוסכל.. כל מה שיש לך להגיד שחיפה לא תיקח אליפות (שום מילה על הניצחון ). אתה עותק תאכל את הכובע.
השב   •  21
106
מכבי חיפה אלופה22/11/11, 18:15
השב   •  12
105
אל תשכח מי הרים אותך גבוהה22/11/11, 18:14
השב   •  01
104
ביתרי בעש ובמים22/11/11, 15:55
טיפש לו יודיע לספור
השב   •  21
103
Shir22/11/11, 15:16
ארבע אחת למכבי כל אוהדי ביתר לשתוק
השב   •  00
102
אדיר22/11/11, 14:54
כל אחד יגיב :

אם קבוצה קטנה השנה תזכה באליפות מי הוא היה רוצה שתזכה ?
(נתניה,ק"ש,עכו,אשדוד.)
השב   •  02
101
כפיר22/11/11, 14:40
קורנפיין עם כל זה שאני אוהב אותך לפני כל משחק אתה צריך לבדוק את העיניינים עם הכרטיסים, ולפי דעתי אתה צריך לשחק לשחק לפחות עם 2 חלוצים ולא אחד.
עוד משהו תשיג מהר רוכש אם לא הקבוצה תרד ליגה! אתה אמרת שקורנפיין מועדון גדול, אם הוא גדול אז תתחיל להתייחס אליו ככזה
השב   •  70
טיפש24/11/11, 10:37
השב   •  01
100
נדב רחמים22/11/11, 14:35
לא נורא שהפסדנו,
כי מול האלופה שיחקנו.

במשחק הבא נעלה עם יותר חלוצים,
כי רק כך את ק.שמונה מפתיעים
השב   •  22
99
יוסי22/11/11, 14:33

רביבו לפי דגובתך למשחק נראה שאוכל אותך לראות את מכבי חיפה דורסת בטוח שאים אשדוד היתה מנצחת בתוצאה כזו היתה אומר שמפו שמפו לאשדוד. אז כדאי מאד שתיקח שמפו אמיתי ותתרחץ ותוריד את הצביעות שלך. ממתינות לך עוד הפתעות ממכבי תיפה.

השב   •  42
קוסיאל24/11/11, 12:07
השב   •  10
אסף27/11/11, 09:38
עשה טובה, קרא כמה ספרים, למד לכתוב טרם אתה מפרסם תגובות מהסוג הזה על במה בה יכולים לבזות אותך ב"שמפו שמפו".
אגב, טרם = לפני :)
בהצלחה.
השב   •  00
98
נדב רחמים22/11/11, 14:30
לא נורא שהפסדנו,
כי מול האלופה שיחקנו.

במשחק הבא נעלה עם יותר חלוצים,
כי רק כל את ק.שמונה מפתיעים.
השב   •  50
97
נדב רחמים22/11/11, 14:27
קראת , 3 חלוצים , רק ככה אנחנו יודעים.
השב   •  10
96
רון22/11/11, 13:05
במחיר של 88 שח לכרטיס(ועוד עמלה של 15 שח)בזמן שעל הכרטיס המחיר המודפס היה רק 80 שח . יש לזה הסברים ?
השב   •  40
95
אלי22/11/11, 12:58
ואם קצת מזל ויכולת סיום ליד השער ,חיפה היתה מובסת כבר במחצית. בכל אופן אני מאחל למכבי חיפה שתזכה באליפות.אבל בכדי לזכות באליפות היכולת מאתמול לא תספיק.מכבי חיפה לא היו גדולים אתמול ,ביתר החלשים עשו מהם גדולים.
השב   •  40
94
forza haifa22/11/11, 12:58
שהפועל ניצחו אותנו שנה שעברה 4-1 אמרו שהפועל לוקחת אליפות והוכיחה מי הכי טובה ושהיא בכמה רמות מעל כולם ובלה בלה.. למרות שהגענו לפי הסטט'' ליותר מצבים מהם ושלטנו יותר במשחק ואפילו גוטמן הבכיין אמר שהתוצאה משקרת! שאנחנו מנצחים 4-1 בטדי פתאום ביתר החמיצו וההגנה שלנו לא טובה וביכולת הזאת לא ניקח אליפות.. מעניין איך באותה צורת משחק אחד לאחד הפרגון שונה ואומרים דברים שונים לגמרי רק כי הקבוצה זה הפועל ולא מכבי חיפה!
השב   •  40
תומר22/11/11, 19:54
אבל בית"ר החמיצו 5 גולים בטוחים
השב   •  20
93
סתם מישהו22/11/11, 12:49
לא מתחזה עזבו התוצאה תהיו כנים עם עצמכם שיחקנו רע בלי מסירות או התקפות מסודרות הגנה על הפנים אם הייתה קבוצה קצת יותר טובה היינו מפסידים לא כול הקבוצות יבואו עם הגנות פרוצות
השב   •  00
92
שי22/11/11, 12:42
השב   •  00
91
kofyarok22/11/11, 12:40
השב   •  11
90
אימפריה22/11/11, 12:40
היה צפוף ודחוס במערבי
השב   •  20
89
טל22/11/11, 11:58
עם כל הכבוד לך, מי אתה בכלל שתנבא מי תיקח אליפות? כמה אליפויות יש לך בישראל? כל הקריירה שלך לקחת בלחץ גביע מצוקמק אחד ואליפות אחת במעצמת הכדורגל טורקיה. אפילו בנבחרת שהיית מגיע היית נושא כלים של ברקוביץ ואני לא יכול לספור 3 משחקים טובים שלך שם. עצה שלי: תחזור לארה"ב לפרשן בייסבול
השב   •  34
88
אודי22/11/11, 11:49
ראה את הבלוף של אתמול. 4 בעיטות למסגרת 4 גולים הרבה שנים לא ראיתי תוצאה כל כך שקרנית. מה לעשות שיש לנו עציץ בשער? וקורנפיין תלך הביתה כבר אני לא יכול לראות אותך.
השב   •  31
87
ערבי22/11/11, 11:33
"אתה מנהל את המועדון עם הקהל הכי נפלא בארץ". הוא רציני! אוהדי ביתר הקהל הכי נפלא בארץ?!! עם כל הקריאות הגזעניות והאלימות והח''ולגניזם?!! אדון רביבו מה לקחת? אם אוהדי ביתר מתנהגים לאחרונה בצורה סבירה ויותר טובה מקודם זה רק בגלל שאיציק קורנפין נלחם נגד הגזענים והפאשיסטים שיש שם .. אדון רביבו כנרה ששכחת
השב   •  36
86
ערבי22/11/11, 11:31
באצטדיון הביתי שלהם הלא נכנסו אחרי 10 דקות
השב   •  00
85
דוד22/11/11, 11:08
חיפה אכן נצחה וזה טוב,אבל כולנו יודעים שחיפה טרם נצחה 2 נצחונות רצופים.בל נשכח ביתר השנה קבוצה חלשה וקבוצת תחתית לכל דבר ולא פלא שנצחנו.מבחן התוצאה יהיה מול הפועל ת"א,עכו ,קרית שמונה ומול הקבוצות שבתחתית כמו ב"ש,הפועל חיפה והפועל פ"ת,בנתיים הנצחון חשף הגנה רעועה ועם קבוצה עם התקפה מסודרת כמו הפועל ת"א בעיקר וקרית שמונה ספק אם רשת מכבי תשאר נקיה.בכלל לא להיסחף ולא לדבר על אליפות הדרך רחוקה עדיין ואנחנו לא לבד בליגה ,מיקום נמוך יחסית ושחקנים עתידים לעזוב ובמקומם יבואו אלמונים,אז עצתי להמתין ולהתפלל .

 
השב   •  00
84
צפוניי!22/11/11, 11:03
סוף סוף יותר ויותר אנשים מביניםם שקריית שמונה היא אחת הקבוצות (אם לא ה-) בארץ!!
וממשחק למשחק שיתחילו גם לשדר את המשחקים שלנו יותר ושיגיעו יותר אוהדים למשחקים אנחנו נהיה קבוצת צמרת לכלל דברר!!
בעז"ה אליפות לצפון!!
השב   •  10
אדיר22/11/11, 14:51
הלוואי שתהפכו לקבוצה גדולה ותשפיעו על הליגה כמו הקבוצות הגדולות.
יש לכם מאמן מצויין , בעלים מצויין , שחקנים צעירים לא רעים בכלל וצוות מאמנים טוב מאוד.
הבעיה היא שאין לכם מספיק אוהדים כדי להפוך להיות קבוצה גדולה ומתוקשרת !
עם 2000 או 3000 אוהדים לא ניתן להיות קבוצה גדולה וזה לא קשור לאליפות אחת או ניצחון גדול ככל שיהיה , בשביל להיות קבוצה שעל בסיס קבוע מאיימת על אליפות , משחקת באירופה ומתוקשרת בצורה מאסיבית חייבים שיהיה רייטינג ..משמע אוהדים..

בעיה שנייה כמובן שאליה לא רציתי להתייחס כי זה גם דבר מצויין זה התקציב הנמוך של הקבוצה.
למה בעיה ? כי עם תקציב נמוך לא נשארים לאורך זמן בצמרת.
למה מצויין ? כי את רוב ההכנסות של איזי ממכירת שחקנים לדוגמא , הוא מעביר למחלקות הנוער ומטפח את העיר בכלל.
לכן יש לכם ותהיה לכם בעיה להשאיר שחקנים טובים אצלכם.

השנה אתם הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הטוב בארץ.
אני קצת סקפטי אבל הלוואי שתזכו באליפות !
השב   •  00
83
דרוזי מיציע 522/11/11, 10:57
אין ספק שאתה אחד מהשחקנים הכי טובים שהיו פה, ולא סתם אתה בין 5 השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים, אבל בכל הנוגע לפרשנות ולנתח את המשחק אתה פשוט גרוע, וזה שקוף שאתה אוהד את ביתר ואתה אוכל את הלב מהתבוסה, ואתה מדבר מתוך אכזבה, אבל לפחות תפרגן לאלופה על הניצחון, ממתי ניצחון ארבע אחד לא משכנע? תוך כדי ניצול כל המצבים כמעט, השער הראשון בא מהתקפה מתפרצת אדירה ועם סיום של חלוץ תותח מבישול של אומן, השני ממצב נייח, השלישי זה התחיל במהלך קבוצתי והסתיים ברשת לאחר מבצע אישי מרהיב של דבא, ואחרון חביב מעונשין מוצלח לאחר הכשלה על עזראיל, אז מה בדיוק לא הרשים אותך מחיפה?. הקהל של ביתר עשה מופע מרהיב , אבל מה עם מילה לקהל החיפאי?? אגב אותו מופע של הקהל הביתרי נעשה בכל שבוע בקריית אליעזר אבל איכיות האצטדיונים באים לידי ביטוי, היציעים בקריית אליעזר מרוחקים מאוד אחד מהשני, כך שאין תיאום בין המחנות, חכה לסמי עופר ותראה איזה מופעים יהיו. לסיום אדון רביבו, תן כבוד לקבוצה שממנה בעצם התחלתה את סיפור ההצלחה שלך, לקבוצה שבזכותה יצאתה לאירופה, כי דרך בני יהודה והפועל ת״א של אז לא הייתה מגיע לשום מקום, תן כבוד לקהל הירוק שעודד אותך ושר לך ותמך בך בזמן שלבשתה ירוק, תן כבוד למעדון שאהב אותך. ואיך שברקו אמר: אם לא הפסים מהרגל שלי, הייתה מוכר קבב בטורקיה.
השב   •  40
82
בית"רי לעולמים22/11/11, 10:44
תרשה לי גם להוסיף עוד כמה דברים.
קודם-כל: כל זמן שלא יהיה לבית"ר מישהו שיקח אותה מגאידמק, הקבוצה לא תצא מהמצב הזה וההיפך הוא הנכון, לא כדאי לרשום אפילו מה שצפוי לקבוצה הזאת וזה רק אם לא יבוא רוכש למרות שלבית"ר יכול להיות קהל כמו שלברצלונה וטדי יכול להיות עם 55 אלף מקומות והגיע הזמן שאנשים, במיוחד אלו שנמצאים בהנהלה של המועדון יבינו את זה ויתחילו לחפש רוכש, כולל האוהדים, כי רק רוכש יוציא את המועדון מכל חלום הבלעות הזה ואני לא מתכוון רק לזה שאותו רוכש יביא שחקנים ויכול לשנות את הצוות המקצועי ולהזרים כסף בשביל שדרוג המועדון, כולל: מחלקת הנוער. אני מתכוון לזה שעצם זה שיהיה בעל-בית, העובדים והשחקנים - מי שיעשה בעיות ולא יעבוד כמו שצריך, אותו אחד יפוטר ויבואו אחרים עם יותר משמעת וזה מה שנקרא: בעלים עם נשק וקורנפיין אומנם הבעלים באופן פעיל, אבל אין לו נשק, כי השחקנים יכולים לעשות מה שבא להם, אפילו "שביתה איטלקית" כגרסת מלמיליאן וקורנפיין לא יוכל לעשות כלום חוץ מלקנוס אותם וזה, משום מה, הוא גם לא עושה ומרוב שאין את הדברים האלה בבית"ר, ממש לא פלא שהמועדון הזה ככה מתפקד!!

כמו שרשמת: שבבית"ר צריך 2 חלוצים ואם אין ליובל נעים, אז אם צריך, שיעלה מקבוצת הנוער - את זה אני רושם כבר כמה חודשים, אבל השאלה היא: האם מישהו בכלל קורה את התגובות של האוהדים, כי אם הקבוצה היתה משחקת עם 2 חלוצים, לא בטוח שמכבי חיפה היתה מנצחת, אם בית"ר היתה מנצחת וגם מכבי חיפה ניצחה בלי משחק גדול בכלל ובאמת שמהלכים שהובילו לגולים אלו בזכות דאבלישווילי ועמאשה. אבל אם בבית"ר היו עושים מתפרצות מהירות כמו שהיה עם ריקן וכהן, היא היתה מבקיעה עוד גולים!!
השב   •  90
81
אוהד22/11/11, 10:27
השב   •  01
מגער סילביו22/11/11, 10:36
השב   •  02
80
עופר22/11/11, 10:22
חיפה תהיה אלופה על אפך ועל חמתך
השב   •  23
79
עומר22/11/11, 09:51
וזה סוג האנשים הכי שפל שיש. לפני שבועיים הוא כתב פה מאמר "לא רואה את חיפה רצה לאליפות" אחרי התיקו נגד בני יהודה ואתמול הוא המשיך בגירסתו. קצינים בכירים בצבא עשו מזה קריירה ולציבור שברו את הלב. מעניין אם חיפה תיקח אליפות, שבוע לפני בפער 6 נק'' שני מחזורים לסוף גם אז הוא יגיד "חיפה לא תיקח אליפות"?
השב   •  43
מגער סילביו22/11/11, 10:38
חיפה קבוצה בינונית .יום טובה ,יומיים גרועה.
השב   •  21
78
אלי22/11/11, 09:44

חיים בוא תרים את הכפפה (הרי בינינו לא חסר לך כסף למרות שהמניה של מנופים נחתכה בחצי), תקנה את ביתר ותמנה את ברקו למאמן בסכום סמלי כי גם לו לא חסר כסף, ככה תוכלו להעיף את קורנפיין ולהיות בעלים של קבוצה טובה.

השב   •  60
77
דני22/11/11, 09:40
לשחקני ביתר יש כושר גופני ל30 דקות משחק בלבד . ואת זה הבין יפה מאוד אלישע. אלישע קח סיכון ונתן לביתר לגמור את כל הכוחות במחצית הראשונה ,ובשנייה תפר את ביתר. הסיכון הוא בכך שהיה יכול להיגמר 1:4 לביתר במחצית .. ההפסד במחצית השנייה בשל הכושר חוזר על עצמו כבר כמה משחקים .
השב   •  70
76
דן שומרון22/11/11, 09:34
מכבי חיפה יצאה בראש קר משער פיגור מול "הקהל הכי טוב בארץ", הבקיעה שני שערים נהרים על ידי סקורר שמעטים כמוהו, רביעי מפנדל ןאחרי 1:4 בטדי האדון יודע שהיא לא מרשימה. עוד כמה שבועות נראה מי מרשימה.

בינתיים,רביבו, יש רבים כמוך בתחום הברברנות חסרת הטעם,יש לך עסקים עדיין, נכון? עזוב אותנו, מספיקה לנו ה"פרשנות" של דני נוימן במשחקי בית"ר.
השב   •  33
75
ביתרי וותיק22/11/11, 09:32
גבו ממני עבור הכרטיס ליציע המערבי הלא מסומן 88 שח + 15 שח עמלה של בימות יחד זה 103 שח .פשוט שוד לאור היום . ומה הכי מגעיל ?? כשהגעתי הביתה הסתכלתי על הכרטיס המחיר שהיה רשום כל הכרטיס 80 שח בלבד . יאללה תמכור כבר את ביתר לאגייר ותחליפו את ההנהלה דחוף . צריך לעשות וועדת חקירה בקשר התנהלות מנהלי ביתר ים . אני לא תופס ..יכול להיות ש2000 אנשים ששילמו 103 שח נשארו בחוץ.ואילו אולי 4000 אנשים נכנסו בחינם ? אני מעריך שהיו אתמול במשחק ביציעים אולי 17000 צופים,כאשר היציע הצפוני המכיל 4000 מקומות ..סגור לחלוטין . חברה אוהדי ביתר תרימו את הראש ותפקחו את העיניים ..עובדים עלינו על אוהדי ביתר .וזה לא רק בטדי . אבל אתמול בטדי נשבר השיא של העבודה בעיניים .
השב   •  100
74
הקומץ22/11/11, 09:24

אתה לא רוצה לפרגן אין בעיה אבל אל תפרסם טור אחרי תבוסה שלנו ותלכלך יאינטרסנט כפוי טובה. אני מציע לך לשים טוב לב לדברים שאתה אומר אחרת זה יהיה בעוכרייך

השב   •  12
אבי ראש22/11/11, 10:09
את דברייך
השב   •  01
73
מני22/11/11, 09:21
חיים אני מחזיק ממך שאתה אומר רק את האמת, אתמול נכנסתי בדקה ה-34! ואני נשבע לך שחשבתי לעצמי אם מישהו יגיד את האמת לקורנפיין בפרצוף. די כבר עם הנהנתנות המגעילה הזאת שלו. ראיתי אותו באילת שאלתי אותו על גומא אגייאר ,הבן אדם לא מתייחס ,הולך כאילו ביקשתי ממנו כסף! מגעיל.. תודה שוב חיים על האמת!
השב   •  40
72
יובל22/11/11, 09:13
וגם אז לא היה משהו. לא הבנתי מעולם למה בכלל לקחו אותו לאנגליה, ובטח לא למה חיפה (כי לפחות בארץ אמורים לדעת, שאם אבא שלו היה שחקן גדול, זה לא אומר שהוא גם) לצערי הוא שחקן של ליגה לאומית ביום טוב שלו.
השב   •  10
71
מוחמד22/11/11, 09:04
חיים רביבו היקר עם כל הכבוד לעברך ככדורגלן ענק עתידך כפרשן הוא קטן אתה לא מבין מה זה חיפה לא רצה לאליפות כמו שחיפה כמעט הובסה יכלה גם לנצח 9-1
השב   •  20
70
אש22/11/11, 09:03
איזה שחקן בדיוק היה תמיר כהן בליגה האנגלית!? הוא חימם שם את הכסא ביציע
השב   •  20
69
מאיר22/11/11, 09:03
אני חוזר ואומר מי שאשם במצבה של ביתר  זה איציק  לא יתכן  שימכור את כל הכוכבים ויקח כסף לעצמו  וישאיר סגל מצומצם 
השב   •  40
68
עופר22/11/11, 09:00
"מכבי קטלנית,איווניר כמו מוריניו"..
זה כבר מסביר הכל. חיים, לא כל אחד ראוי לכתוב טורי דיעה
השב   •  20
67
שלומי22/11/11, 08:58

השב   •  30
66
עמיחי22/11/11, 08:52
הקהל מספר אחת בארץ ללא ספק, קורנפיין אכן היה צריך לדאוג לאחרון האוהדים. יכול להיות שהמשטרה עשתה את כל הבלאגן? חייבים לתקן את הטעון שיפור ומייד. לדעתי יש בעיה עם התאורה ומי שצפה במשחק בטלויזיה יבחין בזה. לטיפולך איציק, קדימה לעבודה.
השב   •  61
65
רוני22/11/11, 08:37
חיים נכון שביתר שיחקה טוב מאוד מחצית ראשונה אבל קבוצה שאתה באה אתמול לטדי היתה חוטפת עם הקהל הנפלא אני מסכים אל תשכח שחיפה נתנה משחקים טובים נגד מכבי ת"א אשדוד בני יהודה והיתה צריכה להבקיע בכל אחד מהמשחקים האלה לפחות 3 שערים ולא הבקיעו והפסידו נקודות אתמול זה קה לביתר אבל לנצח בטדי במשחק חוץ ש15 אלף צופים אי אפשר להגיד לא מספיק טובה אוהב אותך חיים יום טוב
השב   •  20
64
DAVID22/11/11, 08:32
איבדנו השנה יותר מידי נק'' מיותרות מכל מיני סיבות. כעת כשאלישע הבין שצריך לעשות סדר בבלאגאן,אני משוכנע שנראה אחרת ונחזור להיות פקטור מרכזי במאבק על האליפות. חיזוק מתאים בינואר (אם ימצא)בעמדת קשר אחורי או עושה משחק ישדרג אותנו להמשך העונה הארוכה הזו,שבסופה יכריע סגל השחקנים הרחב שיש לנו
השב   •  52
63
נמרוד22/11/11, 08:29
השב   •  43
62
מוקי22/11/11, 08:28
השב   •  10
61
ירוק בדם22/11/11, 08:27
השב   •  32
555522/11/11, 20:34
אהבנו אותו כשחקן במכבי חיפה, ודרך מכבי חיפה הגיע לאירופה, ולמה הוא אף פעם לא מפרגן למכבי חיפה. רק יורד עליה בכל הזמדנות. חיים מה כואב לך? רק שתדע שרוב אוהדי חיפה עדיין אוהבים אותך כולל אותי. אנחנו לא שוכחים את מה שנתת כשחקן, אנו רק מבקשים שתזכור קצת את מה שמכבי חיפה נתנה לך.
השב   •  00
60
דוד22/11/11, 08:23
מה הוא קשור לזה? אני הייתי בתור אתמול לקנות מנוי שעה!, ובסוף סגרו את עמדת המכירה, ונשארתי בחוץ, אבל תכלס זאת רק אשמתי, כשיש משחק כזה צריך לדאוג לפני ולא להיזכר ברגע האחרון.
ובטח שקורייפין לא אשם, הוא כבר בתוך האצטדיון, האחריות בהקשר הזה היא לא עליו.
השב   •  116
בית"רי בדם22/11/11, 10:11
ועוד איך אשמה שלו חיים צודק בכל מילה לא יכול להיות שאלפים יגיעו ולא יהיה להם כרטיסים ולא יכול להיות שהוא ינסה לעשות עלינו האוהדים כסף בכך שאת כרטיסי הנוער הוא מחביא ולא מוכר ודופק לילדים מחיר של מבוגרים הוא רואה את בית"ר אך ורק בתור ביזנס ולא מעבר צריך לשלוח אותו הביתה ומהר..נקווה לימים טובים יותר..יאללה בית"ר..
השב   •  41
59
ניניו22/11/11, 08:01
חיפה פירקה את ביתר 4-1 ואדון רביבו מזכיר את מכבי חיפה בסוף הטור כדרך אגב וגם בצורה שלילית, שכח שחיפה הייתה הקרש קפיצה שלו אדון רביבו, במקום זה הוא מעדיף לקשקש בטלוויזיה ובאינטרנט ולהכפיש את הקבוצה שעשתה לו קריירה!
השב   •  105
58
תאופיק-המשולש22/11/11, 07:55
רק 4  מה קרה לכם מכבי חיפה.אתם לא מסוגלים לקרקב אותם כמו קרקוב? בכל זאת לפתיחה המחודשת  של טדי4 בקלאוות זה מתוק. טואטחה את עמאשה.
.
השב   •  33
57
כשהוא ילך הכל יתגלה22/11/11, 07:34
השב   •  20
56
דוד כהן22/11/11, 07:31
יובל נעים לא מתאים לביתר. הוא חושב שביתר קבוצה תחתית, אבל יש לנו חומר שחקנים למרכז טבלה ואפילו יותר. לא ראיתי מאמן שמשחק עם חלוץ אחד ב3-1
השב   •  22
ביתרי22/11/11, 09:27
אלישע קרא נכון את המפה ,ועשה לביתר מה שבאריין מינכן עשו לו.אלישע נתן לשחקני ביתר להוציא את המיץ במחצית הראשונה.ובמחצית השניה שכבר לא היה לשחקני ביתר כוח וכושר הוא תפר את ביתר.רק מה אלישע לקח סיכון גדול ,אם השחקנים של ביתר היו מעט יותר מוכשרים ותכליתיים התוצאה במחצית היתה 1:4 לביתר ומשם היה קשה אפילו לאלישע לוי לחזור ..
השב   •  10
55
זה שלא מוכן לממן 1.25 בשנה22/11/11, 07:27
בושה וחרפה אין כסף לחלוץ ככה לא ננצח אין לך זכות לקבל שכר ממך לא תבוא הישועה ולכן אתה יכול ללכת הביתה
השב   •  40
54
מחרבן על הפועל תל אביב22/11/11, 07:24
פתחו את השערים ב 19:30 אחרי שהיה לחץ עצום בחוץ, מה הבעיה לפתוח את השערים ב -18:00 שכבר התחילו להגיע אוהדים
השב   •  30
ביתרי וותיק22/11/11, 09:36
וכנראה שחלק גדול מהם בחינם . ואם לא בחינם אז הזה חמור הרבה יותר .כי אם לא נכנסו בחינם אז נותרה שאלה פתוחה . "האם יכול להיות שמכרו 17000 כרטיסים ל14000 מקומות ??
השב   •  00
53
עמית22/11/11, 07:03
שנים שאני מגיע לטדי ולא ראיתי כזה בלאגן כמו אתמול
השב   •  50
ביתרי וותיק22/11/11, 09:34
היה פשוט גועל נפש . צריך לבדוק ולחקור ?
השב   •  10
52
ניר22/11/11, 07:02
מתי עבדת פעם אחרונה במפעל, מה קשור מפעל לקבוצת כדורגל שבאה לתת מופע להנאת הצופים, אם לביתר היו שחקנים ברמה,וסגל יותר גדול, אפילו אתה היית יכול לנהל את ביתר.
בכלל איזה מן עצות אתה נותן, לפי השכל שלך, אפשר לשחק עם 10 חלוצים, מי בכלל צריך הגנה, יאאלה לך לנהל עלון אופנה, שמענו שגם זה גדול עליך.
(אני לא מצדיק את קורנפיין שאכן לוקח משכורת של מנכ"ל קונצרן.הוא מוכרח לחשוב על הקהל של ביתר, זהו סם החיים של הקבוצה)
חיים, תמצא לך עיסוק אחר
השב   •  28
51
אוזמן22/11/11, 06:48
עצם אי העפלתה לליגת האלופות הכניסה את חיפה למשבר דבר שהיה אמור להפועל לקחת אליפות בהליכה  אך לצערי הגיע מאמן ישן ומיושן שמשחק משחק פחדני ועד שהזקן יתעורר  חיפה לא תחקה לו ולדעתי המשבר מאחוריה
השב   •  12
ביתרי וותיק22/11/11, 09:36
השב   •  01
50
מוני התימוני.22/11/11, 06:42

ניצחתם את מכבי והזמר הדכאוני הגיע והכניס אותכם לדיכאון . מוני התימוני.

השב   •  30
49
דורון22/11/11, 06:09
עד לאן חיפה יכולה להגיע.. 4:1 בחוץ מול 15 אלף איש,משחקים בינוני ומנצחים ככה,כמה היה נגמר אם חיפה היו טובים? 9? 10?
השב   •  101
דני22/11/11, 10:00
במיוחד במחצית השניה שכבר לא היה לשחקנים כוח לעמוד על הרגליים . אם מ.ס אשדוד היתה משחקת אתמול בטדי מול מכבי חיפה זה היה נגמר בתוצאה של 2:6 למ.ס אשדוד. אז תרגיע ..רביבו צודק ב100%
השב   •  10
48
גילי22/11/11, 05:59
זה אשמת המשטרה והסדרנים שלא נערכו לקהל כלכך גדול.
השב   •  24
47
ירוק בנשמה22/11/11, 05:04
היגיע לאן שהיגיע תתבייש לך אדון חיים רביבו שכחת איפה שיחקת ומאיזה קבוצה יצאת לעולם הרחב ונתנה לך את קרש הקפיצה בו תוכל להצליח בקריירה וזה מה שיש לך לומר אתה מנסה בכח להכפיש את שמה של מכבי חיפה ולהתגרות כאילו עשו לך משהו רע בושה וחרפה למי שנותן לך לכתוב טור בכלל אתה יורק לבאר ששתית ממנה וכך אתה גם בתור אדם כולם יודעים מה אתה עושה ואיך אתה לא מכבד אנשים מתיי כבר תתבגר תפרגן ותיתן כבוד  בושה
השב   •  175
דני22/11/11, 09:58
שמכבי חיפה במחצית הראשונה היתה חושך ?? זה נכון כי הייתי במשחק וכולם ראו . זה שבמחצית השניה ביתר לא עמדה על הרגליים בגלל כושר גופני ,ומכבי חיפה הבקיעה בקלות 3 שערים . אז מה אתה רוצה מחיים רביבו ??כלום רוצים את מכבי חיפה במאבק האליפות ואפילו רוצים אותה כאלופה . אבל ..מכבי חיפה חייבת להשתפר לא בכל משחק היא תפגוש קבוצה חלשה כמו ביתר ים. נ.ב: היה לחיפה מזל גדול במחצית הראשונה .
השב   •  41
אורי22/11/11, 14:24
חייפה קבוצה חלשה, היא לא תיקח אליפות השנה חבר''ה.וקורנפיין צריך לטוס הבייתה כמה שיותר מהר
ומה עם גומא הוא יקנה את בית"ר או לא?
השב   •  00
46
חם22/11/11, 04:40
אם לא הקהל של בית"ר היינו היום מתחת לקו האדום. אנחנו משחקים עם חלוץ אחד. הסגל שלנו הוא מהחלשים בליגה. ומה אתה משווה בכלל? התקציב של מכבי בכדורסל הוא פי כמה משאר הקבוצות בליגה ובית"ר משחקת כמעט רק עם שחקני בית. אני רוצה לראות את מכבי משחקים עם 4 שחקני בית צעירים וזר אחד ואז תעשה השוואות. יהיו למכבי לפחות 10 הפסדים בעונה. אתה פשוט מקנא. אין קהל כמו של בית"ר. אנחנו אפילו לא בצמרת והבאנו 15.000 צופים שמעודדים 90 דקות.
השב   •  43
45
אמיר22/11/11, 03:52
השב   •  02
44
אלישע הבייתה22/11/11, 03:30
לפי רביבו, בית"ר צריכה לשחק עם שלושה חלוצים, ומכבי חיפה "עם כמה שיותר חלוצים". יאללה, משחק הבא אני אומר נעלה עם דבא, עמאשה, גאדיר, תורג''מן, עזריאל, נחזיר את אזולאי מהשאלה, וקטן יוסת גם כן לעמדת החלוץ. נשמע לך טוב גאון? ולטענתך המטופשת על קבוצה שסופגת 4 שערים להגיד עליה שהיא חייבת לשחק יותר התקפי, אז לידיעתך, חוץ מהשער מהקרן, כל השערים של חיפה הובקעו בהתקפות מתפרצות\מעבר, כלומר בגלל שבית"ר שלחו יותר מדי שחקנים להתקפה, ולא פחות מדי.
השב   •  104
43
אמיר22/11/11, 02:01
ראינו אותו בעיקר יושב בספסל חיים.
השב   •  30
42
ביתרי22/11/11, 01:24
סוף סוף כתבה כנה
השב   •  51
41
לירן22/11/11, 01:12
התקופה שלך בלוס אנג''לס כנראה שיבשה את דעתך, אתה מוזמן לחזור לשם ולראות בייסבול
השב   •  123
אסי22/11/11, 09:17
ח היצלחתה להצחיק אותי על הבוקר קורע ח
השב   •  21
יוחאי הכריש22/11/11, 16:50
ענק אתה אשקרה ככה
השב   •  00
40
ירושלמי ביתריסט22/11/11, 01:08
אני בדרך כלל לא מגיב, אבל אני להגיד לכם שהוא צודק בכל מילה על אוהדי ביתר ועל קורנפיין, רק חיים, שכחת לציין שאלפי אוהדים נשארו בחוץ ללא כרטיס. פשוט בושה ! ! ! יאללה בית"ר ! ! !
השב   •  50
39
בית"רי22/11/11, 01:08
יאלה בית"ר
השב   •  50
38
ספי-42 שנה בית"רי בדם22/11/11, 01:05
כמה כואב לקרוא אותך ואת ברקו הלילה. קורנפיין, עם המראה של קבצן ברחוב, עדיין לא הבין את מי הוא מנהל. הגיע הזמן שמישהו יראה לו את הדרך החוצה.
השב   •  71
37
בית"ריסט בנשמה22/11/11, 00:56
בד"כ הטורים שלך על הפנים אבל היום הפצצת, אתה צודק מאוד שבית"ר צריכה לשחק עם 3 חלוצים הבעיה הגדולה היא מרכז השדה, ברוכיאן צריך להיות מוסט לשם וביחד קובי מויאל הבעיה זה עוד קשר שצריך לשם מישהו עם יכולת ליצור מצבים
השב   •  21
36
שיר. א22/11/11, 00:51
אין קבוצה  כזאת, מכבי חיפה עדיפה על  התלאביביות, ויש לה סיכוי גבוה לקחת אליפות
בקשר לביתר, אין לה שחקנים מספיק טובים, אם  תתחזק בשני שחקנים אטרקטיבים  היא תוכל להשתלב בצמרת.
השב   •  101
35
יובנטיני22/11/11, 00:41
צודק ב100 %
מקווה ששחיפה או מכבי יקחו אליפות רק לא הפועל
השב   •  70
34
ביתרית בנשמה22/11/11, 00:38
צודק חים ! אין עליך !
השב   •  91
33
אוהד22/11/11, 00:33
השב   •  114
32
אור22/11/11, 00:32
רק אין סיכוי שאתה אוהד ביתר , כי לכתוב הם לא יודעים.
השב   •  36
31
אייל מראשלצ22/11/11, 00:28
השב   •  211
30
היי22/11/11, 00:24
השב   •  113
29
דוד22/11/11, 00:22
15 אלף אוהדים בטדי =
13 אלף מסכנים
ואלפיים קופים.
זה מה שיוצא מהליגה הכי טובה שלנו
WOW איפה יהיה הגבול ?
בסוף גם המרקנה לא יהיה מספיק בשביל האוהדים שלנו
השב   •  18
28
דביר מהמערבי22/11/11, 00:22
אחרי 25 שנה  היום  הגיע היום  שאני חוויתי  את ההשפלה של החיים  שלי.הגעתי  לטדי  ונאלצתי  לחזור הביתה  לקרית  שמונה  בגלל שהנהלת  ביתר החליטה  שלא מוכרים  כרטיסים במגרש.ולכן  מהיום  זה רק  טלוויזיה.קורנפיין  את הכסף שלי כבר לא  יראה
השב   •  142
אלי22/11/11, 13:03
מה קרה אתמול באיצטדיון טדי . להערכתי ביתר ים כבר מזמן הפסיקה לעניין את קורנפיין. יש לו דברים חשובים יותר .. ואת זה חייבים לחקור ולבדוק .. היו אתמול ביציעים 2000 אוהדים יותר מהמותר .ובחוץ עוד 2000 אוהדים .
השב   •  10
27
אבי22/11/11, 00:21

קהל זה כמו של מכבי ת"א בכדורסל  שנותן הרגשה של ביתיות ועידוד לאורך כל המשחק ולכן מכבי תמיד שולטת ביד אליהו וכל אירופה מפחדת מהקהל של מכבי ששווה לפחות 10 נק'' כבר מהפתיחה.

מי בכלל סופר את הקהל של בית"ר? אף אחד לא מרגיש אותם ולכן בית"ר מפסידה כמעט כל משחק כולל בבית

קהל נמדד באיכותו ולא חייב בכמות כי רוב הקהל סתם טרמפיסטים שבא להראות את עצמו ולקלל אבל בכדורגל הוא לא מבין.

השב   •  1447
אמיר22/11/11, 00:35
נכונה שראיתי בשנים האחרונות הקהל של בית"ר הוא לא קהל טוב אומנם יש מספר רב של (נשים אבל עם לא יודעים להרים את הקבוצה בפיגור לעומת הקהל של מכבי בכדורסל שגם בפיגור הוא מעודד את הקבוצה וגם בשנה לא טובה הקהל בא להיכל
השב   •  613
בן22/11/11, 02:31
מתחילת העונה הפסדתי רק את המשחק נגד מכבי ת"א ולא משנה מה תמיד עודדנו גם שהיינו בפיגור!! בסכנין למשל במחצית קראנו לכל השחקנים לבוא ליציע בשביל לעודד אותם והם אפילו לא באו! היינו 500 אנשים ושמעו אותנו יותר מה3000 של סכנין! בסוף המשחק אמת שקיללנו את הושחקים כי זה היה ביזיון אמיתי! אותו הדבר נגד חיפה המשכנו לעודד עד הגול הרביעי ופה כבר נשברנו
השב   •  81
אלי22/11/11, 13:01
מכבי ת"א הרחיקה את אוהדי ביתר ממרכז המגרש למרות שהיצעים היו ריקים .רק כדי שהשחקנים של ביתר לא יקבלו את העידוד של הקהל . האחרונים שצריכים לדבר זה מכבי ת"א שאין להם בושה..
השב   •  50
26
קקולי22/11/11, 00:21
השב   •  132
חם22/11/11, 04:24
במה נעים אשם? קורנפיין צריך להביא רוכש לא הוא. רוני לוי ואמסלם ראו את שחקני הסגל וברחו. יש לנו 3 שחקנים טובים והשאר ברמה של הפועל ירושלים.
השב   •  20
25
קקולי22/11/11, 00:20
השב   •  72
24
קקולי22/11/11, 00:19
השב   •  72
23
קקולי22/11/11, 00:18
השב   •  102
22
שי22/11/11, 00:18
ק"ש מרשימה יותר. בטח מהפועל החלשים וממכבי הגרועים
השב   •  23
21
רויטל22/11/11, 00:17

וזו הבעיה של בית"ר. קבוצה בינונית הביסה אותה

השב   •  45
20
ירוק22/11/11, 00:11
מי שייקרא את הטור שלך יחשוב שבבית ניצחנו איזה 1-0 או משהו. בחייאת טיפה פירגון. טור מגמתי ולא משקף.
השב   •  277
19
שפיגל22/11/11, 00:10
השב   •  123
18
עמי22/11/11, 00:10
השב   •  123
17
נגמר הנוער22/11/11, 00:10
את תמיר כהן היינו רגילים לראות על הספסל או ביציע בליגה האנגלית
השב   •  353
16
האני22/11/11, 00:08
השב   •  84
15
L.F22/11/11, 00:07
השב   •  149
14
ירוק22/11/11, 00:05
מדינת תל אביב
השב   •  363
הפועל זה בדם22/11/11, 00:30
אתם קבוצה כל כך לא מעניינת שכל מה שמעניין אותה זה לזלול תארים (כמו מכבי בכדורז"ל). אם הפועל היתה מנצחת בטדי 4-1 היה פה בלגאן גדול (ובצדק!). תפסיקו כבר להרגיש מקופחים כל החיים שלכם עם ה"מדינת תל אביב" שהמצאתם לעצמכם, קופים מטומטמים.
השב   •  210
יאללה קרית אתא22/11/11, 12:52
אתה מתגאה בזה שמדברים עליכם רק כי אתם באים מת"א ולפי מה שאתה אומר רק בגלל זה מדברים עליכם הרבה ואתם "מעניינים" כיביכול ולא בגלל מה שאתם כמועדון וכמסורת ומבחינת הישגים..תמשיך להסתכל איך אתם "מעניינים" כמה כתבי חצר של מדינת ת"א וממשיכים לקחת אליפות פעם בעשור בלחץ יא אהבל!
השב   •  40
13
הייבורי22/11/11, 00:04
השב   •  74
12
ירוק בנשמה22/11/11, 00:01
ולא יעזור לאף אחד, כולכם תראו איך פעם נוספת איך הנה היא עולה אלופת, אלופת המדינה!
השב   •  154
11
אביאל22/11/11, 00:01
לת
השב   •  96
10
ליאור ברזילאי21/11/11, 23:59
חבל שאתה לא מפרגן על ניצחון גדול בטדי שלא כל קבוצה עושה מסכים איתך לגבי דבר אחד מכבי חיפה צריכה לשחק מהר יותר ומשחק הצירופים לוקה בחסר אבל מבחינת איכות השחקנים הכושר הגופני והיכולת הפיזית היא תהיה פקטור משמעותי באליפות המדינה תהייה בטוח
השב   •  246
9
חיפאי21/11/11, 23:57
לא יודעים לפרגן מגעילים אנחנו ניקח אליפות בע"ה
השב   •  247
יניר נוי22/11/11, 12:29
השב   •  10
8
אדון שוקו21/11/11, 23:56
אתם קבוצה של מזל
תנגבו את הנזלת הירוקה שלכם כי אתם מרימים יותר מדי את האף
השב   •  2721
אייל22/11/11, 00:07
אתה עוד מדבר?
הרי אילולא יענקלה אתם לא פותחים את העונה.
ילד .
4,ואתה עוד מדבר?
השב   •  95
7
גזמן21/11/11, 23:55
אין מה להגיד יותר מזה, פשוט צודק. אגב, עוד משהו שלא ראו בשום מקום - 15 אלף זה מספר יפה לתקשורת, אבל גם המערבי וגם המזרחי היו באיכלוס יתר בוודאות, אנשים עמדו בצפיפות מטורפת במדרגות ובמפלסים (וזה אחרי שכל הכיסאות כבר מלאים). גם על זה ההנהלה צריכה לתת תשובות - איך נכנסים יותר אנשים ממה שיש ביציע? חינם? מוכרים אקסטרה כרטיסים? זה קרה גם במשחקי בית ברמת-גן, וזה פשוט ביזיון. יש לנו אחלה קבוצה, נתנו מחצית ראשונה טובה ורק בגלל חוסר ניסיון בית"ר לא הובילה בהפרש רציני במחצית. מחצית שניה נגמר האויר והקריסה הייתה צפויה, וחבל שלמרות שהגיל הממוצע 22 הכושר הגופני מהגרועים בליגה. בית"ר חייבת לנצל את הפגרות הקטנות האלה כדי לעבוד קשה על כושר, אין מה לעשות - התלהבות ומוטיבציה במשחקים זה גימיק נחמד, אבל אם לא נותנים הכל באימונים אין לאן לשאוף.
השב   •  293
שגיא22/11/11, 00:39
חצי מהאוהדים בצפון מזרחי העבירו אלינו למזרחי ובגלל זה היה מפוצץ שם!
השב   •  70
אימפריה22/11/11, 12:37
עמדנו בצפיפות במעברים ואי אפשר היה לזוז זההיה קרוב לאסון.
ניהול חובבני מאוד של הנהלת ביתר
השב   •  20
6
קובי21/11/11, 23:52
השב   •  199
5
אבי הכריש21/11/11, 23:51
אבל עדיין הצהוב זורם אצלי בוריד מקווה שיהיה טוב יותר
השב   •  408
4
פיני21/11/11, 23:51
רביבו אל תחפש להצדיק בכוח את עצמך שבוע שעבר כתבת על חיפה שהיא נוראית אחרי שתנצח את הפועל תל אביב שני נצחונות והיא תהיה שתיים הפרש לפני הדרבי ונראה מה תכתוב
השב   •  84
3
תתבייש רביבו21/11/11, 23:51
השב   •  3011
2
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזראm21/11/11, 23:48
השב   •  815
1
קובי21/11/11, 23:48
ואתם תיראו את זה בסוף שנה .. מתי תתחילו לפרגן תקשורת תל אביבית? אתם יודעים.. יש עוד דברים מעניינים מחוץ לבועה התל אביבית ..
השב   •  6220
המנורה דולקת לעד21/11/11, 23:53
תמיד התל אביבים יסוקרו הכי הרבה כי רוב התקשורת היא משם..
השב   •  332
יניר נוי22/11/11, 12:16
השב   •  02
אייל גלברג23/11/11, 10:52
יהיו בירושלים וחיפה ולכן אין להם מה לעשות במרכז.הלוואי וגם שתי הקבוצות יאכלו בשנים הבאות את התלאביביות והרבה.. לא לשכוח פלפל מלח.
השב   •  00
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP