יום שבת, 19.04.2025 שעה 11:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יזהר קישון

אני לא מבין בכדורגל

דעה: הגיע הזמן שאודה בפה מלא: "אין לי מושג". יואב זיו, עומר גולן, תמיר כהן, ג'ון קולמה, סרחיו בוסקטס, לייבה וגוטיירס הם הוכחה מספיק טובה לכך

כמו כל אוהד כדורגל וחובב ספורט מושבע, אני מוצא את עצמי מתווכח לא פעם על היכולות של שחקן כזה או אחר עם חבריי. אני חושב ש-X הוא השחקן הטוב ביותר, הם חושבים שדווקא Y הוא הטוב מבין כולם.

אם זה בבית הקפה השכונתי, על מגרש הכדורגל, במקום העבודה או סתם בשיחה בין חברים על כוס בירה קרה, תמיד יחזור הוויכוח ויעלו הדיונים כש"אין לך מושג", "אתה לא מבין" וכו' יצוצו שוב ושוב.

הגיע הזמן, אחרי כמעט 27 שנים של ויכוחים ודיונים בלתי פוסקים, שאודה באמת המרה. אני לא מבין בכדורגל. הגיע הזמן שאפסיק להסתתר מאחורי הוויכוחים והדיונים חסרי המהות. כנראה שאין לי מושג.

אני לא מבין בכדורגל אם יואב זיו זכה באליפות ובדאבל עם בית"ר, שיחק באירופה והופיע כמעט 30 פעמים במדי נבחרת ישראל על בסיס כמעט קבוע בהרכב הפותח.

אני לא מבין בכדורגל אם עומר גולן הופיע 37 פעמים במדי הכחול-לבן של נבחרת ישראל - יותר מטוטו תמוז (11), ברק יצחקי (11), איתי שכטר (11) ואלירן עטר (0) ביחד.

יואב זיו ועומר גולן במדי הנבחרת. 65 הופעות יותר מדי (דרור עינב)
יואב זיו ועומר גולן במדי הנבחרת. 65 הופעות יותר מדי (דרור עינב)
 

אני לא מבין בכדורגל אם יונאס גוטיירס פתח במדי נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2010 וזכה להתמסר עם ליונל מסי.

אני לא מבין בכדורגל אם לוקאס לייבה הוא שחקן מפתח בהרכבה של נבחרת ברזיל. אני לא מבין בכדורגל אם השותף שלו למרכז המגרש בנבחרת, הוא רמירס.

לוקאס לייבה. הוא משחק בעמדה של דונגה ומאזיניו. בושה (רויטרס)
לוקאס לייבה. הוא משחק בעמדה של דונגה ומאזיניו. בושה (רויטרס)
 

אני לא מבין בכדורגל אם תמיר כהן שיחק בליגה האנגלית כמעט שלוש שנים, זכה לפתוח מפעם לפעם בהרכב הראשון ואף הצליח לכבוש נגד ארסנל.

אני לא מבין בכדורגל אם סרחיו בוסקטס משחק באופן קבוע בברצלונה ובנבחרת ספרד, ללא ספק שתי הגדולות של הדור הנוכחי ומחזיק בתואר ליגת האלופות, אליפות אירופה והמונדיאל.

סרג´י בוסקטס על אזרחי. עדיף לכולם (רויטרס)
סרחיו בוסקטס על אזרחי. עדיף לכולם (רויטרס)
 

אני לא מבין בכדורגל אם ווס בראון היה שחקן סגל לגיטימי במנצ'סטר יונייטד ב-15 השנים האחרונות ולבש את מדי השדים האדומים יותר מ-230 פעמים.

אני לא מבין בכדורגל אם לסאנה דיארה שיחק בריאל מדריד (לבש את מספר 10), ארסנל וצ'לסי.

רונאלדו חוגג עם לסאנה דיארה. מספר 10 מביך (רויטרס)
רונאלדו חוגג עם לסאנה דיארה. מספר 10 מביך (רויטרס)
 

אני לא מבין בכדורגל אם ג'ון קולמה זכה בשתי אליפויות בארץ במדי מכבי חיפה והפך לשחקן הרכב בליגה הצרפתית הראשונה.

הכתוב הינו טור דעה       

לכתבה זו התפרסמו 271 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 271 תגובות ב-211 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
211
Anti macabi 100%17/12/2011 09:21
אתה כנראה באמת לא מבין בכדורגל אם אתה אומר שלשחקן עם השתפרות ניכרת כמו לוקאס לייבה לא מגיע לשחק (חבל שנפצע).וזה גם ברור שלסאנה דיארה שחקן קישור אחורי מצוין ומגיע לו דקות בקבוצה גדולה
השב   •  00
210
דורון23/10/2011 08:09
אבא שלי תמיד אמר, אל תנסה להבין ג''ינג''ים.
השב   •  30
209
אבי22/10/2011 12:48
בוסקטס אכן שחקן שאין לאף אחד מושג מה הוא עושה בברצלונה חוץ מלאוהדי ברצלונה שאני בטוח ש80 אחוז מהאוהדים שלהם אין מושג בכדורגל ופשוט הם בחרו להם אחלה קבוצה לאהוד ומסי זה מגניב, סתמו גם אתם יודעים את זה, גם בלם יכול לעבור את בוסקטס העגלה הזאת, אז מה אם הוא משחק חכם! זה לא מספיק להיות שחקן כדורגל ובטח לא בברצלונה.
בוסקטס וקייטה חייבים לעוף מברצלונה על טיל אפילו עבודה שחורה בוסקטס לא יודע לעשות הוא רץ כמו אבא שלי.

לגבי לאס דיארה וס בראוון אני לא מסכים איתך, שניהם כשרוניים ואתלטים בטירוף אבל גם טיפשים לא פחות ויש המון שחקנים כאלה בכדורגל העולמי, קבוצות פאר שקונות אותם פשוט  מקוות שהם סוף סוף יתבגרו ויהיו אחראים וזה לא קורה.
אם לאס דיארה היה שחקן אחראי ולא היה מאבד את הכדור באמצע מגרש בגלל דריבל מטומטם שאפילו מסי ורונאלדו אין להם אומץ לעשות דריבל בכזה מקום על המגרש הוא היה יכול להיות מקללה .

השב   •  21
208
אלון19/10/2011 23:41
כל השחקנים פה פרט לבוסקטס שתכף אתייחס אליו באמת לא שווים את מה שהם עשו ומה שהם עושים כרגע . בוסקטס הוא שחקן טוב מאוד אבל להדיח את יאיא טורה , שלדעתי הוא הקשר האחורי הטוב בעולם (וגם בעמדות האחרות הוא פנומן) בשביל בוסקטס זה מאוד מוגזם . לנבחרת בוסקטס מתאים בגלל הסביבה של צ''אבי ואינייסטה אז שם הוא משתלב טוב .
השב   •  10
207
Jonathan dos Santos19/10/2011 19:17
הוא שהוא מתחזה. נכון, בגלל זה הוא שחקן גרוע. די מריה יותר גרוע ממנו, זה אומר הוא שחקן גרוע? צאו מהסרט שלכם כבר.
השב   •  18
206
ניוקאסל בדם19/10/2011 04:29
אוקיי לוקאס לייבה - האמת שאין לי משהו נגדו אבל הוא השחקן הכי טוב בליברפול. ג''ונאס גוטיירז - קודם כל לא הבנתי איך הגעתה ליונאס אבל הוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש בניוקאסל, והאמת שמגיע לו להיות ברמה של ליגת אלופות. דיארה - חרא שחקן סרחיו בוסקטס - שחקן מצוין וקשר עוד יותר טוב אבל הוא מסתבך הרבה והוא בושה גדולה לאוהדים. יואב זיב - מה אכפת לי תמיר כהן - תסתום תמיר הוא דווקא בסדר בבולטון ואל תהרוס לו אם הוא הבקיע מול ארסנל כל הכבוד לא, מה הבעיה שלך?? בקיצור יזהר קישון, אתה לא מבין בכדורגל !
השב   •  02
205
מיכאל19/10/2011 00:33
תגיד לא הבנתי עדיין בכדורגל אתה נותן דאנק אחרי הטאצ''דאון או לפני?
השב   •  61
204
שגיא18/10/2011 12:31

רוב השחקנים שדיברת עליהם הם כמובן קשרים אחוריים/דפנסיבים.
כמובן שחלק מהם פחות או יותר טובים ולחלק מהם מגיע המעמד שהם זכו לו ולחלקם ממש לא
 אבל ברור לי עכשיו מעל כל ספק שאתה באמת לא מבין את משחק הכדורגל אם אתה לא יודע להעריך את התפקיד אולי הכי קשה והכי פחות מוערך ע"י אנשים כמוך ( שבאמת לא מבינים כ"כ כדורגל) .
מזל שאתה לא מאמן ואתה רק כותב טור דעה.

השב   •  21
203
עומרי18/10/2011 09:02
פרט לבוסקטס דיארה וקולמה מסכים עם כל מי שאמרת. יואב זיו עומר גולן גוטיירס לייבה רמירס ועוד..שחקנים כל כך לא מועילים שהייתי מוסיף לרשימה גם את סיידו קייטה וג''ון אושיי
השב   •  00
202
x17/10/2011 23:53
לוקאס עד שמסצ''רנו עזב באמת היה סתם שחקן אפור ולא נחוץ וגם לא ממש טוב אבל מהעונה הקודמת לוקאס פשוט פנטסטי הוא עושה את ההגנה על הצד הטוב ביותר (הקשר הדיפנסיבי הטוב ביותר בפרמיירליג)
השב   •  02
201
לא חבר ש''ך17/10/2011 23:12
אתה כנראה באמת לא מבין בכדורגל(XDD). בוסקטס שחקן מעולה שמוסיף המון להנעת הכדור של ברצלונה, הוא הכבשה השחורה של הקבוצה, הוא עושה את העבודה השחורה ולא מקבל שום קרדיט.
השב   •  24
אדום לעד18/10/2011 15:28
שחקן חלש ושחקן בהבימה ומוסררק אורה ולצ''אבי לא עוצר התקפות ולא כלום
השב   •  22
200
loko17/10/2011 15:44
אני לא מבין בכדורגל אם הפועל בית שאן לא חזרה עדיין לליגת העל ולקחה דאבל
השב   •  40
199
איבן17/10/2011 00:10
ח באמת שמי שפירסם את זה חסר חיים אם אתה לא מבין אז סתום תפה
השב   •  20
198
יונתן שגיב16/10/2011 23:58
ח מה אתה מבין כל שחקן שאמרתה זה שחקן שעושה את העבודה השחורה במשחק זה שסוגר זה שמחלץ כדורים וישר מוסר בלי הרבה פוזות אני לא מבין איך נתנו לך לכתוב לאתר כזה גדול כמו "ONE" ואין לך מושג בכלל.
השב   •  10
197
הכוכב16/10/2011 19:50
סתכלו ותהנו זה משחק לכיף,לא צריך להסתכל על זה יותר מזה ולהיכנס לוויכוחים פסיכולוגים קשים ולנסות להבין דברים תוך כדי צפייה בטלוויזיה
השב   •  00
196
ג''ורג'' מרטין16/10/2011 17:42
הוא לא ג''ורג'' (וייה), הוא לא פול (צ''אבי), והוא בטח ובטח לא ג''ון (מסי). אבל למרות שהוא לא המבריק בחבורה, אתה יודע שהוא חשוב שם. יכול להיות שהם עדיין היו גדולים בלעדיו, אבל הם צריכים בנאדם שיאזן את ההצלחה והציפיות מהם. נכון, כנראה שאחרי שהחבורה הזו תתפרק תיהיה לו מקסימום הצלחה אחת שבה הוא "יוכיח" שהוא "ראוי" להיות איתם. אבל תמיד יזכרו אותו כזה שאהב לצלול.
השב   •  81
195
ירוק פלוס16/10/2011 17:23
אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם , ודרך אגב טור ממש מיותר ומוזר אפילו
השב   •  61
194
אלעד16/10/2011 17:13
יש פה כמה שחקנים אדירים ולא מוערכים מספיק..
השב   •  31
193
זה לא משנה16/10/2011 15:45
כמה אתה מטומטם.
אתה לא רואה כדורגל.. זה בסדר.
אז אל תכתוב טור דעה במקום שבו אנשים שכן מבינים לעומתך קוראים את זה ומקבלים עצבים על אידיוט שרושם דברים שהוא לא מבין בהם.
השב   •  20
192
אורי16/10/2011 14:14
השב   •  11
191
המעניש16/10/2011 12:56
בוססקטס, דיארה,לייבה.אתה XXXX ?!
אתה חובב מושבע? עדיף שתעבור להיי טק, שם, איכשהו, יש לך סיכוי.
השב   •  11
190
עוז16/10/2011 12:31
שמצאתי יותר אינטליגנציה בציורי מערות מאשר בכתבה הזאת.
השב   •  41
189
ערבי16/10/2011 12:15
שחקנים כמו בוסקטס , דיארה , וקולמה הם שחקנים שצריכים בכל קבוצה .. אלה שחקנים שהורסים את ההתקפות של היריבה .. אני מרגיש בנוח כאשר בוסקטס משחק .. הוא איטי אין לו מסירות גאוניות אבל הוא אחלה שחקן בהגנה
השב   •  31
188
אורי16/10/2011 09:39

השב   •  21
187
אלל16/10/2011 08:33
אני שם 1000 שקל שבחיים לא ראית את גוטיירס משחק.. אז מי אתה שתעביר עליו ביקורת, אני גם מאמין שאתה לא יודע באיזה קבוצה הוא. טור חלש מאוד, הבעת דעה של ילד בן 5. קולמה היה מצוין באליפויות של חיפה על מה אתה מדבר?? והשיא שלך זה בוסקסט, עזוב בוא נקווה ביחד שזה הטור האחרון שלך.
השב   •  23
ירוק ישראלי16/10/2011 15:28

השב   •  11
186
ירוק ישראלי16/10/2011 02:08
אני לא מבין בכדורגל אם פיליפו אינזאגי נבחר למלך השערים באירופה לשנת 2010 וזכה בכל תואר אפשרי של איטליה.
השב   •  30
185
תומר16/10/2011 01:54
בוסקט יש לו 3אליפיות ושתי זכויות בליגת האלופות וגביע ספרדי אחד ושני סופרים ספרדי ושני סופרים אירופים וגביע העולם לקבוצות וזכה גם בגביע העולם2010 ח והוא עדין בן 24
השב   •  50
184
נירו16/10/2011 00:51
איך החוטב עצים הזה כל עונה משחק תפקיד מרכזי במערך של מילאן למרות שכל עונה הם מצרפים שחקנים על העמדה שלו ואיך זה שהוא הופיע כל כך הרבה פעמים בנבחרת האיטלקית??
השב   •  16
s.b16/10/2011 07:24
אתה סתם מדבר שטויות לגבי גאטוסו.היום הוא מעבר לשיא שלו, אבל לפני כמה שנים היה אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם.
אולי לא הכי טכני אבל התרומה שלו למשחק ההגנה הייתה פשוט אדירה, היכולת שלו להרוס התקפות של הקבוצה היריבה הרבה פעמים היתתה עושה את ההבדל. תנסה להיזכר במשחק של מילאן נגד מנצ''סטר לפני כמה שנים, גאטוסו פשוט לא נתן לכריסטיאנו רונאלדו לזוז על המגרש הוא עצר אותו בכל רגע שהוא קיבל את הכדור ובכך הרס להם את המשחק..לא סתם הוא היה באנקר בהרכב של מילאן ונבחרת איטליה כל כך הרבה שנים
השב   •  30
183
קישון האפס16/10/2011 00:26
אם אתה חושב שבוסקטס לא חשוב אז אתה כנראה לא מבין כלום בכדורגל
השב   •  72
182
שמבין15/10/2011 23:05
אולי בוסקטס הוא שחקן שעושה הרבה הצגות אבל בתכלס בוסקטס הוא חלק מאוד חשוב בהנעת הכדור של בארסה
השב   •  100
181
מישהו15/10/2011 22:47
השב   •  14
180
רועי15/10/2011 22:19
תשמע אני אף פעם לא מגיב פה אבל הפעם באמת הייתי חייב. אנשים ממעיטים בערכו של בוסקטס הוא אחד השחקנים היותר חשובים במערך של ברצלונה ויש הרבה אנשים שמפספסים את זה! אז נכון שהוא לא נוצץ כמו מסי צ''אבי ואינייסטה והוא לא שחקן שכובש או מעמיד שחקנים מול השוער, אבל הוא עושה עבודה מדהימה בתנועה שלו ללא כדור. הוא תמיד יהיה אופציה לקבל מסירה והוא משחרר את הכדור בנגיעה או שתיים לצ''אבי ולאייניסטה שיעשו את הדברים הטובים. אפשר לראות את זה כשהוא משחק בלם וקייטה משחק בתפקיד שלו, המשחק הרבה יותר איטי וצ''אסי צריך לבוא עד הבלמים בשביל לקבל כדורים וככה הוא הרבה יותר רחוק מהשער והרבה יותר קשה לעשות דברים יצירתיים כשאתה רחוק מהשער. בקיצור בוסקטס שחקן ענק
השב   •  81
179
אדום15/10/2011 22:04
זה לא כי הוא יותר טוב משכטר או מטוטו תמוז זה אולי כי הוא בן 40 והם עדיין צעירים
השב   •  10
178
אשתו של מסי.15/10/2011 21:31
למה אוהדי בארסה קפצו בעניין של בוסקס.אני אוהבת אותו והוא אחלה שחקן.אבל תודו הוא ממש מפיל את עצמו על הדשא..וזה קצת מעצבן.
השב   •  43
177
עידו15/10/2011 21:23
השב   •  11
176
גיא15/10/2011 20:28
אני אדבר על בוסקטס כי אותו אני מכיר שנים. בוסקטס משלב עמידה במקום הנכון במרכז השדה בזמן הנכון. הנעת כדור שמניעה את כל הקבוצה קדימה. לא סתם הוא הדיח את יא יא טורה. הוא עושה את העבודה השחורה שאתה לא יודע להעריך ולכן אתה לא מבין בכדורגל. אי אפשר רק שחקנים  שיבקיעו גולים.
השב   •  150
175
אוזיל המלך!15/10/2011 20:17

תיאטרון הבימה.

 

השב   •  58
174
קובי15/10/2011 20:14
איך המאמנים לא רואים שבוסקטס שחקן ספסל של קבוצת תחתית. וכל משחק הם עושים טעות שנותנים לו לשחק. בכלל צריך לפטר את פפ כי הוא בכלל לא מתאים לברצלונה כי הוא לא מבין כדורגל.
השב   •  66
קובי15/10/2011 20:33
התגובה הכי טובה שראיתי פה. אתה צודק לגמרי
השב   •  21
זיו16/10/2011 00:22
ח
השב   •  00
173
שלמה שרף15/10/2011 20:10
השב   •  00
172
sdads15/10/2011 20:06
השב   •  21
171
דץ15/10/2011 19:57
השב   •  00
170
נחמני15/10/2011 19:54
על לוקאס ליביה מתעב אותו. גועל נפש. בכולם אתה צודק.. דיארה עדיף מחדירה חוצמיזה מסכים איתך בכולם כאילו קלעת בול בול שחקן שחקן זה מגניב.
השב   •  10
169
אגוארו רומאריו השני15/10/2011 19:50
וכל השאר אתה צודק ותוסיף לזה גם איך סידו יא יא משחק בחיפה ואיך ואיך לא נגמור
השב   •  91
168
מזיין את דפני ליף השמאלנית!15/10/2011 19:50
כולה בוסקטס והשחקן הזה יודע רק לעשות פרובקציות במגרש
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  62
167
תמיר15/10/2011 19:47
השב   •  43
166
לירן15/10/2011 19:31
גם לגבי שאר השחקנים אתה צודק למעט בוסקטס שאין מה לעשות אבל צריך בכל קבוצה את הפועל השחור והוא אחד כזה והוא גם משתלב בצורת משחק..
אין מה לעשות תמיד יש שחקנים שאף אחד לא מבין מה הם עושים בקבוצה שלהם אני עדיין לא מבין מה משומר עושה בחיפה או איך שחקן כמו ברוכיאן עדיין בהרכב בית"ר.
השב   •  34
165
דוד הכיטוב15/10/2011 19:23
צודק 200% בכל מילה.

אני לא מבין איך ויתרו בברצלונה על יאיא טורה בשביל גולם כמו בוסקטס.
השב   •  63
164
אור15/10/2011 19:21
זה הדבר הכי מוזר שקראתי מבין טורי הדעה
השב   •  00
163
the מבין15/10/2011 19:20
זיו זה תעלומה, הוא פשוט משקיע באימונים וזוכה להערכת המאמן. עומר גולן בנבחרת כדי שלוזון ימכור אותו ברווחים. בברזיל וארגנטינה לא מבינים בכדורגל. בוקטס הוא החולייה החלשה אבל יש לו יתרונות, הוא חכם מאוד דיארה זאת תעלומת המאה!
השב   •  10
162
דורביה15/10/2011 19:18
אתה באמת לא מבין בכדורגל
השב   •  10
161
משה כהן15/10/2011 19:14
כולה.בידור להמונים, בין קירקס לקרבות גלדיאטורים. תביא להטוטים או דם. ושיהיו גם כמה ליצנים פאטטים.
השב   •  33
160
גג15/10/2011 19:09
צודק ג
השב   •  00
159
איתמר15/10/2011 19:06
בוסקטס הוא לדעתי הדוגמא הכי טובה כדי להפריד בין מבינים ללא מבינים. הלא מבינים יגידו: "הוא לא כובש הרבה, גם לא מבשל יותר מידי, לא עובר שחקנים כמו אינייסטה, אין לו תרגילים גאוניים כמו צ''אבי, לא מתקל כמו מסצ''ראנו והוא עושה הצגות" אבל המבינים יגידו: "נכון, כי לדבר הזה שעושה את בוסקטס שחקן גדול אין שם או הגדרה, פשוט צריך לראות אותו משחק". ואם תראו למשל את גמר הצמפיונס האחרון ותתרכזו בבוסקטס אתם תראו שאין שחקן יותר מתאים ממנו בשביל התפקיד של הקשר האחורי בבארסה. הוא פשוט קורא את המחשבות של שאר השחקנים ונותן להם פסים שנראים פשוטים אבל הם לא וכשמוסרים לו כדור הוא תמיד עוצר אותו בצורה הכי טובה וחכמה שקיימת. אם אתם זוכרים אז במשחק שהזכרתי מסרו לו כדור ממש קרוב לרחבה של ואלדס ומסביבו היו 3 שחקני מנצסטר שציפו שהוא ימסור לאחד הבלמים או לשוער בנגיעה הראשונה. מה בוסקטס עשה? הוא פשוט עצר את הכדור והסתובב ושלושת שחקני מנצסטר לא הבינו אפילו איך הוא ראה שאין אף אחד מאחוריו. זה דברים שאין להם הסבר. פשוט חייבים לראות.
השב   •  174
cule15/10/2011 19:21
גם בסוף שנה שעברה השדרנים אמרו שהשניים שמתמסרים הכי הרבה ביניהם הם צ''אבי ובוסקטס
השב   •  11
158
יואב זיו15/10/2011 19:01
השב   •  30
157
כדגעגכ15/10/2011 18:58
וואלה צודק אבל מה עם משומר יניב קטן ואם אתה מדבר על שחקני עבר אז.. אינלי כוח לכתוב את כל השמות~אללה חייפה! 1-1 מול באר שבע :(
השב   •  00
156
אלירן15/10/2011 18:54
שחקן ענק עם קריאת משחק נדירה
השב   •  111
155
אופיר15/10/2011 18:51
איזה טור תותח ! חוץ מהקטע של תמיר כהן ודיארה . שמח שיש מישהו שחושב כמוני :)
השב   •  10
154
גבי15/10/2011 18:49
השב   •  61
תיירי הנרי15/10/2011 19:11
השב   •  20
153
אאוטסיידר15/10/2011 18:46
מעליב בכלל לקרוא לו שחקן
השב   •  73
אילון15/10/2011 18:57
משומר גר בניין לידי .. וריאל מדריד טובה יותר מברצלונה !
השב   •  70
152
מישהו15/10/2011 18:41
טור חסר תועלת
השב   •  121
151
Jonathan dos Santos15/10/2011 18:24
שימו את קייטע במקום בוסקטס וכל המשחק של בארסה נהרס, כי אז צ''אבי צריך לעשות עבודה של שני קשרים! לא סתם במשחקי הנפל מול צ''לסי,אינטר וארסנל קייטע היה הקשר ולא בוסקטס. רק תחשבו שבוסקטס כן שיחק בניצחונות על יונייטד ועל מדריד ושאר הגדולות. בסדר, הוא צוללן מניאק שאני שונא, אבל בתור כדורגלן הוא יודע את העבודה. קל להעריץ חלוצים, אבל יש פה מלא חסרי מושג שלא יודעים בכלל מה התפקיד של הקשר האחורי ומה טוב במה שהוא עושה. בלי קשר אחורי כזה כל המכונה של בארסה מתפרקת. אז חלאס לשחק אותה מבינים, כי אתם לא.
השב   •  130
150
הלב אומר ביתר15/10/2011 18:17
מי אתה שתכתוב בציניות על דיארה או עם בראון שחקן ש15 שנה במנצסטר יונייטד חוץ מזה יש שחקנים עם עליות וירידות למשל יואב זין
השב   •  242
דוד הכיטוב15/10/2011 19:24
כשדיארה משחק זה נראה כמו תרנגול בפאניקה.
השב   •  32
149
אבג15/10/2011 18:13
אתה לא מבין בכדורגל אז די לחפור !
השב   •  22
148
ניוקאסל בדם15/10/2011 18:06
שמח שיש אנשים כמוך בארץ
השב   •  11
147
אפי15/10/2011 18:05
חוץ מהקטע עם בוסטקס
השב   •  63
146
לירון15/10/2011 18:01
עבודה קשה מכיר תמושג.לפעמים זה הרבה יותר מכישרון
השב   •  11
145
גיא15/10/2011 17:56
השב   •  30
144
ירוק בדם15/10/2011 17:56
השב   •  50
143
אבי15/10/2011 17:42
ויש עוד הרבה כאלה
השב   •  01
142
CR7 - עוקף את גינדי 10015/10/2011 17:41

במשחקים החשובים באמת אין שחקן עדיף ממנו להצגות/התחזויות וכו''.

אפשר היה להביא כוכב אחר במקומו אבל גוואדיולה תמיד ידע להעריך את הכישרון הזה שלו - זה שחקן שמייצג בצורה מושלמת את ה DNA של ברצלונה אז די עם הזילזול

ואני לא צוחק. לא סתם הוא אחד השחקנים השנואים עליי.מציק ברמות, בכיין, קרציה ועוד
 

השב   •  84
141
איש15/10/2011 17:30

השב   •  30
140
אוהד ריאל15/10/2011 17:28
אני לא מבין למה יש האשמות כלפיו לדעתי הוא קשר אחורי מצוין הוא משקיע עושה את העבודה השחורה מתקל נכון טכני אם באמת הייתם מסתכלים על המשחקים של ריאל מדריד הייתם רואים שהוא ראשון לכל כדור מאוד זריז ולא כמו חדירה שמאוד כבד וחושב איזה 10 שניות אם הוא ילך לכדור או לא ילך לכדור
השב   •  51
139
n.l.15/10/2011 17:22
אפשר להסכים פלוס מינוס לכל השמות שכתבת חוץ משם אחד. בוסקטס !
גם בברצלונה הודו בנוסף לרוב הפרשנים בעולם שנכון שיש לו קטעים מלוכלכים פה ושם. אבל בתור קשר אחורי עם כל הקשור לזה .אין שני לו !  שבוע טוב לכולם.
השב   •  42
138
בארסה!15/10/2011 17:14
אין לך מושג!!
השב   •  20
137
מישהו שמבין15/10/2011 17:14
אתם יכולים להתעצבן כמה שבא לכם אבל אין לו טכניקה טובה יש לו פסים פשוטים ביותר והוא גם לא כזה חזק רק המנטאליות שלו טובה באמת שהייתי שם שחקן אחר במקומו בהרכב בארסה
השב   •  312
עומר15/10/2011 17:25
השב   •  11
136
כדורגלנית15/10/2011 17:01

בתור אוהדת ריאל מתמיד- בוסקטס קשר אחורי ענק, פשוט אנשים לא מעריכים את העבודה השקטה שלו על המגרש. זה הוא שמחלץ את הכדור ומנהל משחק עם צ''אבי ואינייסטה. הם לא רואים את זה ושמים את העיניים שלהם רק עלייהם. חבל שבזמן האחרון הוא הפך לבדיחה כי הוא עושה הרבה הצגות.
כנראה שבנות מבינות הרבה יותר!

השב   •  124
רוני15/10/2011 22:31
אני מסכים עם הכל.
השב   •  11
כדורגלנית16/10/2011 01:24

מה יש לכם יא שוביניסטים?.
מילה שאני מבינה בכדורגל יותר מחצי מהאנשים שהגיבו פה!

השב   •  11
135
פרדי הביתה15/10/2011 17:01
לפני כמה שנים הוא וקולאוטי היו החלוצים הטובים בליגה
השב   •  40
134
סקאוזר אוהד מכבי15/10/2011 16:57
אתה באמת לא מבין בכדורגל, הבן אדם ענק במדי ליברפול.
השב   •  30
ליברפול15/10/2011 17:40
מעולם לא הבנתי איך הוא הגיע לליברפול ויתרה מזאת- מה מעשיו במדי ברזיל.
חסר כישרון, כריזמה, טכניקה. כלום ושום דבר. לא סובל לראות אותו על המגרש באדום
השב   •  11
133
אל ניניו15/10/2011 16:47
אתה באמת לא מבין בכדורגל גבר..יש לך משו נגד קשרים אחורים, איך אפשר לשחק בלי שחקן כזה? בכל מערך אתה תמצא אחד כזה..אם זה בצ''לסי יש לך את אסיין או מיקל בריאל יש לך את חדירה או אלונסו בבארסה מסצארנו או בוסקטס המצוין! אתה באמת לא מבין גדול! לוקאס שחקן מצוין עושה עבודה טובה, לא כל שחקן צריך להיות איזה מסי או רונלדו חייב שחקן מכל דבר בגלל זה יש כזה דבר שניקרא עמדות!! שוער?? מהיר ?? טכני ?? מדויק ?? על מה אתה מדבר בכלל, אתה פאטטי ואני מרחם עליך! תעבור לגולף!
השב   •  41
132
ישר15/10/2011 16:45
בשנה הראשונה שלו הוא באמת היה גרוע אבל מאז. הלך והשתפר היום השחקן הכי חשוב בליברפול ,קשקשן רואים שלא ראית כדורגל שנים, למרות שעדיין בבראזיל יש מאה יותר טובים ממנו בתפקיד הזה..
השב   •  10
131
tkgs15/10/2011 16:42
לגבי בוסקטס הייתי הרבה זמן בדעה שלך, לצערי אתה טועה. הוא מרווח משחק מדהים והרבה בזכותו ברצלונה מצליחה לצאת להתקפות, לא הגיד שיא יא טורה פחות טוב ממנו היה כי זה שקר. יא יא בהרבה יותר טוב ממנו אבל בוסקטס עושה עבודה שהרבה לא יודעים לעשות. אם היית מכניס את אדון סיידו קייטה הייתי מבין אותך, כי כרגע אני לא מבין מה הוא עושה בברצלונה. לגבי השאר אני מסכים איתך במיוחד עם לוקס לייבה במיוחד אבל לא עם רמירס. אולי הוא לא מתאים לצ''לסי אבל הוא מתאים להמון קבוצות אחרות.
השב   •  10
130
יובל15/10/2011 16:41
לגבי יואב זיו יש קונצנזוס שכל קשר בינו לבין כדורגל מקרי בהחלט.שחקן שיודע רק ליפול ולהתעופף באויר..לדעתי הוא גם ברירית מחדל של איווניר כי אין לי מגן שמאלי אחר כנראה כרגע..

לגבי סוגיית עומר גולן זה מאוד פשוט:חלוץ ממוצע ביותר שחקן ליגה טוב ולא מעבר לזה שכמו שהכתב ציין לא מגיע לקרסוליים של ברק יצחקי,טוטו תמוז ואיתי שכטר..לסיבה שהוא שיחק בנבחרת יותר מכל החלוצים המוזכרים קוראים אבי לוזון שדואג למכבי פ"ת ולא לנבחרת וזה ידוע לכל.

לגבי סרחיו בוסקטס ממש לא מסכים..לא יכול להיות ששחקן כזה "גרוע" ישחק בהרכב הקבוצה שנחשבת לטובה בהיסטוריה..לדעתי הוא קשר אחורי מעולה..כנ"ל לגבי תמיר כהן שעושה עבודת קישור אחורי מצויינת.

הלוקאס לייבה הזה לא ברור מה קשור לכדורגל.לסאנה דיארה שחקן בינוני ביותר שבטוח לא ראוי ללבוש את החולצה מספר 10 בריאל..נדמה לי שהיום אוזיל מספר 10 בכלל..

אחד הדברים שהכי לא ברורים לי בתור ריאל איך רונאלדו עם כל הכבוד אליו לובש את המספר של הסמל הכי גדול ואחד השחקנים הכי טובים של ריאל בכל הזמנים?
השב   •  50
129
עמי15/10/2011 16:35
אבל תראה איפה יש לך טור דעה, סביר להניח שאתה לא מבין בכדורגל
השב   •  20
128
איציק שניצל15/10/2011 16:35
השב   •  00
127
גל15/10/2011 16:31
מסכים איתך בהכל חוץ מבוסקטס. על זה שהוא שחקן מלוכלך אין ויכוח. אך אי אפשר להתעלם מחוכמת המשחק שלו והטכניקה. זה נכון שהוא לא בולט ליד צ''אבי ואינייסטה אבל בלעדיו הם לא נראים כמו שהם נראים ההוכחה היא שהוא משחק בלם אפשר לראות שהמשחק של ברסה פחות שותף והנעת הכדור לא אותו דבר. לסיכום הוא משלים את צ''אבי ואינייסטה ועועשה את רוב ה"עבודה השחורה" בברסה. בוסקטס שחקן ענק!!
השב   •  40
126
תותחן ירוק מהכרמל15/10/2011 16:31
בוסטקס - שחקן תאטרון מבית היוצר של גווארדיולה שחקני תאטרון בע"מ
לייבה - אין לי מושג איך הוא בקישור של ברזיל שיש קשרים פי 10 יותר טובים
גוייטרס - חוץ משרירים אין לו כלום
השב   •  15
125
דניאל15/10/2011 16:28
השב   •  41
124
אלל15/10/2011 16:24
אחד הטובים בעמדה שלו, בורג חשוב במערך של בארסה. היחיד אולי שהוא באמת בלוף לדעתי זה לייבה, שהוא באמת נגר לא יודע מה הוא עושה בברזיל בהרכב באופן קבוע, לפחות בליברפול הוא כבר לא ב11 או שאני טועה?
השב   •  30
123
blue15/10/2011 16:24
המציג אינו מבין בכדורגל
השב   •  20
122
הבורר15/10/2011 16:00
אני לא מבין בכדוררגל אם אחד כמוך מדבר על הכדוררגל..
השב   •  41
121
אחלה כתבה15/10/2011 15:45
סוף סוף מישהוא כותב דברים נכונים וכל המרובעים שחושבים שמבינים בכדורגל תוקפים את הכותב מוטב שתלכו לשחק דוקים
השב   •  20
120
אלעד15/10/2011 15:39
שמע אחי ..יש לך חוסר מושג בכדורגל!
השב   •  20
119
ירוק בדם15/10/2011 15:38
אתה צודק בהכל חוץ מעל רמיראס הוא דווקא שחקן סבבה. בוסקטס השחקן הכי גרוע בספרד ובברצלונה, יואב זיו המגן הכי גרוע שהנבחרת ראתה, לוקאס לייבה אחד הלא יוצלחים הגדולים של נבחרת ברזיל, עומר גולן שחקן נחמד לקבוצת אמצע טבלה, וגוטייראס, טוב הוא היה תחת מראדונה אי אפשר להבין.
השב   •  30
118
BlueLion15/10/2011 15:38
רמירס אחד משחקני הקישור הכי טובים בעולם, שחקן דרג א'' לכל דבר, היום יש משחק של צ''לסי ב-6 וחצי נגד אברטון, תעשה טובה ותעקוב אחרי רמירס איזה עבודה מעולה הוא עושה. ולאסאנה דיארה יכל להיות הקשר האחורי הכי טוב בעולם, פשוט שחקן אנדרייטד, משחק בסטייל מאקאללה שחקן נהדר.
השב   •  40
117
מתן15/10/2011 15:32
הוא שחקן מצויין ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.. הוא באמת לא מבין בכדורגל אם הוא חושב שבוסקטס לא תורם לברצלונה.
השב   •  122
116
מישו15/10/2011 15:32
מהה?
השב   •  21
115
שון15/10/2011 15:31
בוסקטס? מדובר בפנומן, לא פחות. מניע כדור פנומנלי, שליטה אבסולוטית בכדור, הטעיות גוף, אי אפשר פשוט לחטוף לו. הוא גם גבוה ובעל משחק ראש יוצא מהכלל, ומחלץ כדורים ברמה הגבוה ביותר. הקשר האחורי הטוב בעולם, בלי תחרות, אז כדאי שתעבור למשחק ספורט אחר, כי כדורגל זה לא ממש הצד החזק שלך.
השב   •  40
114
ג''רארד פיקה15/10/2011 15:30
אם הוא לא היה נופל מכל נגיעה אנשים היו אומרים שהוא הקשר האחורי הכי טוב בעולם כיום.
השב   •  90
113
דני מלך הכיתה15/10/2011 15:29
הרבה שונאים אותו בגלל שהוא רמאי שחקן מלוכלך וחבל כי הוא שחקן עם פוטנציאל אדיר..אבל לפעמים הוא מצצחיק אותי שהוא מרמה ועושה פרצוף תמים בוקטס פשוט משוגע
השב   •  121
רועי15/10/2011 16:35
בצדק וכבוד .
השב   •  15
דרור17/12/2011 14:57
אני שם 100 שקל שרועי לא יכול למנות 5 שחקני הרכב של בארסה מלפני 5 שנים בלי לפתוח גוגל
השב   •  00
112
אחד שדווקא כן מבין15/10/2011 15:28
קח לך משחק אחד של ברצלונה ורק תסתכל עליו. קריאת המשחק שלו ההגנה המדהימה שהוא עושה הקלות שהוא משתחרר משחקנים וזה שהוא לא מאבד אף כדור במשחק הביאה אותו להרכב הראשון, להדחה מההרכב של מסצ''ראנו בורג חשוב במערכת של ליברפול וקפטן נבחרת ארגנטיה, מכירה של יאיא טורה אחד הקשרים הטובים באירופה כיום וחתימה על חוזה משודרג עד 2015 בקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הכדורגל. אז כנראה שאתה באמת לא מבין בכדורגל שאתה בוחר דווקא אותו מכל שחקני ברצלונה שיש לך בסגל את סיידו קייטה שבאמת הגיע בטעות למקצוע הזה.
השב   •  63
111
הצב הבליסטי15/10/2011 15:03
אבל כל השאר? ווס בראון היה שחקן נהדר בשיאו ביונייטד, אבל הפציעות הרסו אותו. לוקאס שחקן חוטף נהדר, תראה קצת משחקים של ליברפול. לאסאנה דיארה שחקן אנדרייטד ברמות. בוסקטס סה"כ מניע כדור טוב ולא יותר מזה.
השב   •  12
110
נירו15/10/2011 14:56
והדבר המדהים ביותר הוא ששניים מהם מסצ''ראנו ומקסוול משחקים בקבוצה הטובה ביותר בכל הזמנים הלא היא ברצלונה. אני נשבע לכם שבתור אוהד מכבי חיפה לא הייתי אף אחד מהשלושה האלו אפילו לליגה העלובה שלנו. ולחשוב שמסצ''רנו החליף את יאיא טורה אלוהים ישמור, זה כמו שלאדה תחליף פרארי, אז גם אני מודה כנראה שאני לא מבין בכדורגל.
השב   •  23
109
לירן, לא חולצה אפורה15/10/2011 14:56
ועכשיו יקומו כל אלה שמוכנים למות למען קטלוניה ויגנו על בוסקטס, שחקן שלבטח פחות טוב מדוס סאנטוס שמצא את עצמו באמצע הטבלה האנגלית.
והכל נכון, במיוחד לוקאס לייבה ועומר גולן, שפעם נחשב לאחד החלוצים הטובים בארץ למרות שמעולם לא כבש יותר מ-7 שערים בעונה.
השב   •  40
108
רוכמה15/10/2011 14:46
הם שחקנים שנלחמים על כל כדור לוקחים כדור ראשון ברגל וגם בראש וזה שהם לא עוברים 5 שחקנים ומקפיצים מעל השוער זה לא עושה אותם שחקנים קטנים.
השב   •  20
107
איתי15/10/2011 14:42
השב   •  30
106
אריה15/10/2011 14:32
חיכיתי כל כך הרבה זמן למישהו שיגיד את האמת המרה על שחקנים כל כך אפורים וכל כך אובררייטד.אני לא יכול להשתחרר מהמחשבה שהקפטן שקדם למסי בנבחרת  ארגנטינה הוא שחקן כל כך גרוע כמו מסצ''רנו אחד השחקנים הגרועים בתולדות הכדורגל ובכל זאת נחשב בעיני רבים לאחד הטובים.כנראה שהויכוח לגבי יכולתם של שחקנים כאלו ואחרים ימשך כל עוד המשחק יתקיים.
השב   •  21
105
לאון סירוטה15/10/2011 14:22
אחי כמה שאתה הוצאת לי את המילים מהפה כל דבר אמת אני רק רוצה להוסיף שאלסנדרו דל פיירו הוא שחקן פי 100 יותר טוב ממסי ויותר  נשמה ממסי אני יכול להשים את הבית שלי על זה שאם בארסה תעבור מה שיובה עברו ותרד ליגה כל המסי צ''אבי ושאר החחרא המשעמם ילכו לקבוצות אחרות וגם אם איזה קבוצה תציעה להם יותר ממה שהם מרביכים שזה  מחיר לא הגיוני אבל אם הם יעברו אולי חוץ מצ''אבי שהוא באמת סמל של בארסה
השב   •  66
104
חסוי15/10/2011 14:21
אנשים פשוט לא מעריכים אותו מספיק, אבל הוא בורג חשוב מאוד במכונה של גואדיולה. אמנם הוא בנאדם מגעיל וילדותי אבל אין לזה שום קשר לכישרון שלו, וחבר''ה יש לו כישרון. רק העובדה שהוא עלה מרצלונה ב'' והצליח להעיף את טורה מתפקידו ולהיות שחקן קבוע בהרכב של ברצלונה וגם של נבחרת ספרד אומרת הכל. הוא שחקן מצוין, הוא נותן שקט לצ''אבי מאחורה, הוא עוזר בהגנה, הוא מתחיל התקפה, המסירות שלו מדויקות, יש לו ראיית משחק והוא שומר על שחקן עד כדי כך שהוא מעלים אותו ראו לדוגמה סניידר בגמר המונדיאל וקאקא בקלאסיקו הרביעי של העונה שעברה. הילד רק בן 23 וזכה בכל תואר קבוצתי אפשרי כולל מונדיאל, אז תנו לו קצת כבוד ואל תמעיטו בערכו ואל תשכחו שהוא רק ילד ויש מצב שישתנה (הלוואי).
השב   •  60
103
טמבל15/10/2011 14:19
היית מבין בכדורגל ירית לעצמך ברגל עם שם הכתבה, אתה פשוט לא מבין בכדורגל
השב   •  00
102
עמית15/10/2011 14:19
וקראתי את כולה..
השב   •  40
101
מתן15/10/2011 14:05
אתה באמת לא מבין כדורגל ..יואב זיו הוא לא שחקן כדורגל הוא היה בבנבחרת מחוסר שחקנים גם עם מאמנים אין להם מושג בכדורגל ,,לוקאס לייבה דומה לגלבירטו סילבה שחקן שקט קשה למצוא לו מחליף גם בוסקטס השקט בקישור האחורי שמביא ל-בארסה פשוט לא יאומן הוא נחשב בעיניי רבים לקשר האחורי הטוב בעולם בראון היה מגן/בלם טוב גם זכה באלופות .. לשאר השחקנים לא מתייחסים .
השב   •  60
גל15/10/2011 14:45
השב   •  02
אדום לעד18/10/2011 15:34
בגלל טימטום היה את קנדה בשיאו שונגין בן דיין עדיף עלין שיש עדיף עליו משומר וכולם חוץ ממנו ובוסקטס אפס!
השב   •  00
100
יוני15/10/2011 14:00
הרקע? נקווה שחוסר הבנה בכדורגל.
השב   •  50
99
c15/10/2011 13:51
השב   •  41
98
בית"ריסט בנשמה15/10/2011 13:40
אתה לא מבין בכדורגל, בלי שום אם. אתה פשוט לא מבין בכדורגל. הקשר בינך לבין כדורגל דומה לקשר ביני לבין מדיצטיה יפנית. טורה(הקשר האחורי הטוב בעולם!!) עזב את בארסה בגלל שהוא איבד את המקום בהרכב לבוסקטס, אז תפסיק לדבר שטויות ותוריד את ה"אם בכותרת" אתה לא מבין בכדורגל
השב   •  50
97
בית"ריסט בנשמה15/10/2011 13:32
אני אומר תפרוש להתעמלות מכשירים או לבלט תחרותי זה יותר התחום שלך
השב   •  50
96
244215/10/2011 13:25
הטעות של הכתב היא אצל דיארה  בוסקטס ולייבה , ברזיל בשנים האחרונות חסרה שחקנםי ניסיונים וטובים כמו פעם .. כך שלהביא את לייבה שיגדל יהיה טוב יותר ויקבל יותר ניסיון זה לא דבר רע, אצל בוסקטס יש משהו בדבריו אך רובו לא נכון, בוסקטס לא בולט במשחקים אך הוא חלק חשוב מברצלונה אפילו אם הוא לא צריך להיות ב11 הראשונים, לאסאנה דיארה שחקן מחליף מושלם מבחינת מורניו קשר אחורי ותיק וחכם יודע את העבודה ויכול להיות שימשו כאשר מורניו רוצה לשמור על התוצאה (מה שקורה הרבה) ואפילו כשחקן פותח בליגה הוא יכול להיות נהדר.
השב   •  20
95
איתי15/10/2011 13:23
יואב זיו בכלל לא שייך לקטגוריה של שחקני כדורגל ואיך אתה מכניס ברשימה הזאת את בוסקטס ואת דיארה.. ניראה לי עדיף שתרשום טורים בלאישה.
השב   •  81
94
moises15/10/2011 13:23
אז איך לעזאזל קיבלת טור באתר כל לך מצליח?
השב   •  10
93
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 13:23
כל אוהדי חיפה והפועל לא מבינים את זה כנראה..
השב   •  10
92
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 13:19
(K>)
השב   •  00
91
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 13:18
בין הפותרים נכונה יוגרל מחדד..
השב   •  72
עדן15/10/2011 13:42

השב   •  02
אלך אחרייך עד סוף העולם15/10/2011 16:50
אבל הכל עניין של זמן, בנתיים תחגגו כמו קרית שמונה שנה שעברה, הרי במה אתם שונים? רק לכם יש כמה אליפויות מזמני העולם הקדמות כששיחקו כדורגל עם סלע
השב   •  11
Jack The Ripper15/10/2011 21:44
ח. 2-1 לקריית שמונה עליכם. והנה חידון:
 באיזו תקופה בהיסטוריה מכבי ניצחה בדרבי?
1. העת העתיקה(עד בית ראשון לביתרים)
2. ימי הביניים
3. הרנסאנס
4. בית שני
באיזו תקופה בהיסטוריה מכבי זכתה באליפות?
1. לפני שהומצא הכתב
2. אחרי שהומצא הכתב
3. אחרי שהומצאו אוהדי בית"ר
4. אחרי שאוהדי בית"ר לא גילו את הכתב 
השב   •  61
90
יוסי15/10/2011 13:17
השב   •  30
89
מרסיסיידר15/10/2011 13:17
שחקן ברמה אירופית, הוא עושה את העבודה שמסצ''ראנו השאיר לעשות בליברפול כשהוא עזב וזאת העבודה השחורה במגרש. לוקאס לייבה הוא הטאקלר הכי טוב באנגליה לעונת 10\11 (בדוק). לוקאס בהחלט לא הקשר האחורי היצרתי אבל את עבודת ההגנה שלו הוא יודע לעשות בשביל זה בליברפול נוהגים לצוות לידו את צ''ארלי אדם או ג''רארד כי הם השחקנים היצרתיים (בדומה לימי אלונסו ומאסצ''ראנו). כנראה שאתה באמת לא מבין גדול בכדורגל.
השב   •  110
88
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 13:13
מכבי מספר 1!
השב   •  11
87
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 13:13
LIKE!
השב   •  96
86
שיטת הקיזוז15/10/2011 13:12
אם מכבי חיפה סיימה עונה עם הכי הרבה נקודות בליגה והפועל תל אביב שסיימה עם פחות נקודות זכתה באליפות!
השב   •  82
85
מורה לספרות15/10/2011 13:08
חסר לך סוף לכתבה, אבל הרעיון מקורי ויפה. בעולם של כתבות כדורגל שחוזרות על עצמן פעם אחר פעם הצלחת לכתוב בצורה מרעננת ויוצאת דופן. אמץ כח ותמשיך כך!
השב   •  12
84
אא15/10/2011 13:08
סרחיו בוסקטס שחקן מגעיל ולא ספורטיבי, שבחוסר הספורטיביות שלו מבייש את הסמל של ברצלונה. אבל מבחינה מקצועית הוא שחקן פשוט אדיר. הוא מחזיק את כל הקישור האחורי של ברצלונה, וצ''אבי ואינייסטה בלעדיו לא באמת יכולים לעשות הרבה. הוא עושה בדיוק את אותו תפקיד שעשה בזמנו יא יא טורה בברסה. ראינו איך ברסה נראתה כשהוא הזז לתפקיד הבלם, ואז לא היה מי שיחזיק את הקישור של ברסה
השב   •  93
בארסה15/10/2011 16:25
כל מילה בסלע
השב   •  20
83
עמית15/10/2011 13:06
איזה באסה שאי אפשר לעשות לייק על הכתבה כי הוא.  באמת לא מבין בכדורגל
השב   •  20
82
גוני15/10/2011 13:06
שכדיי באמת לא תכתוב שלא תעשה לעצמך פאדיחות.
לס דיארה? אחד הקשרים האחורים הטובים בעולם,אגרסיבי הגנתי ויכול לשחק בנגיעה אחת באופן מושלם
בוסקסט? אני אוהד ריאל מושבע אבל אני מודה שבוסקטס הוא נשק שובר שיוויון במערך של ברסה,כמו בלם בקישור האחורי,ובעל מסירה ארוכה מהטובות בעולם.
לגבי השאר אתה עומד בעמה שלי.למשל לוקס לייבה בחיים לא ראיתי ממנו מהלך כדורגל אחד ועוד לפני שהספידו אותו כבר טענתי שאם הוא היה ישראלי הוא היה משחק באחי נצרת יכלת להוסיף גם את גאגו מריאל שהוא היה מחליף בנצרת.
השב   •  51
81
אחד שיודע15/10/2011 13:03
בוסקטס סתם שחקן בכיין, הוא כל משחק עושה הצגות ורוכב על ההצלחה של בארסה בדיוק כמו ואלדס
השב   •  3815
עוד אחד שלא מבין15/10/2011 14:22
מה הקשר לואלדס?? מישהו יצטרך לעמוד בשער לא? בבקשה אתה מוזמן לעמוד שם אם הוא בסה"כ נגרר של הלהקה
השב   •  74
צהוב15/10/2011 15:46
ואלדס? אחד השוערים הטובים באירופה. הוא לא זוכה להערכה בגלל ילדים טיפשים כמוך שמשחקים בפרו אבולושן וחושבים שמה שנותנים שמה לשחקן ככה הוא במציאות.
ואלדס? לא פחות טוב מקסיאס, לא אמרתי יותר טוב, הם באותה רמה. אולי קסיאס בממש טיפה יותר טוב ממנו אבל בערך בגדול באותה רמה.
אני שונא בארסה אני שונא אותם תאמין לי לא פחות ממה שאניח שונא את הפועל אבל צריך להודות בעובדות ואלדס שוער שוער בוסטקס סתם בכיין אתה צודק צריך להכניס את פדרו מסי וויה בהתקפה לשחק במקום עם קשר אחורי עם 3 קשרים מרכזיים שהם צ''אבי אניסטה ופברגאס ובהגנה לשים את פיקה פויול אלבס ואבידל זה ההרכב שיכול להיות המנצח של בארסה.
השב   •  45
עמרי15/10/2011 16:53
ח רק זה היה חסר לנו עכשיו
השב   •  00
..15/10/2011 18:02
השוער הכי גרוע שהיה לקבוצה כמו ברצלונה אי-פעם. מה שנותנים לו בפרו כל שנה זה שערורייתי. ברגע שברצלונה תרד מגדולתה (אם וכאשר) והוא יחטוף כל משחק רבעייה יבינו כמה הוא היה שוער גרוע.
השב   •  64
צהוב15/10/2011 20:03
לא ראית איזה הצלות ואלדס עשה ועושה? תפתח את העינים. שוער מהטובים שיש באירופה. מציע לך להסתכל על הקלאסיקו הראשון השנה של הסופר קאפ בברנבאו ותראה שהוא עשה הצלות שאני לא בטוח אם דה חאה לוריס או נוייר היו עושים. ואני לא רק מדבר על ההצלה של הנגיחה של בנזמה אני מדבר על זה שבזכותו יש לבארסה סופר קאפ.
השב   •  00
דרור17/12/2011 14:54
תשובה: הוא חושב שבארסה צריכים לעבור לשחק עם "פדרו מסי וויה" בחוד. אם נתעלם לרגע מהעובדה שפדרו בכושר רע, וסאנצ''ז בכושר טוב, וייה כנראה גמר את העונה ובטח שלא יוכל לשחק כדורגל בזמן הקרוב
השב   •  00
80
כרמלו מישיש15/10/2011 12:58
הסכמתי עם דבריך לגבי השחקנים העלובים האלה ותאמין לי אתה צודק במאה אחוז.. עד שהגעת לסרחיו בוסקטס.. אם אתה באמת לא מבין כמה גדול השחקן הזה אז אתה באמת לא מבין בכדורגל. וברוך שפטרנו מג''ון קולמה האפס
השב   •  50
79
ברקו15/10/2011 12:57
ואני מסכים עם כל שחקן שברשימה שלך!
השב   •  13
78
אבי ב.15/10/2011 12:55
מי שחושב שהוא באמת לא מבין בכודרגל שייתן בכחול !
השב   •  74
77
אוהדת15/10/2011 12:51
השב   •  10
76
21315/10/2011 12:46
השב   •  10
75
אחד העם15/10/2011 12:42
נתחיל מזה שרק אלוהים יודע איך הגעת ל''יונאס''. זה שיהיה. בכל אופן, גוטיירז כיום מספק בניוקאסל ואחד השחקנים, אם לא השחקן, מהכי חשובים שם. אתה מוזמן להציץ בטבלה ולראות איזה מקום הם בליגה האנגלית. הוא פשוט סוס עבודה. נכון שיש משחקים שהוא פחות טוב (כמו כל שחקן) אבל בסך הכל הוא שחקן מעולה מהרמות הגבוהות ביותר. כנראה שבאמת אין לך מושג.
השב   •  20
74
אדום15/10/2011 12:42
מה לעשות בכדורגל יש שחקנים שהם אל טכניים ולא עושים פוזות של שחקן כמו רונאלדו שעובר את עצמו וכל מיני פוזאיסטים אחרים. יואב זיו היה שחקן טוב מאוד בזמנו היו לו כמה שנים רעות ועכשיו נראה שהוא דיי חוזר לעצמו. רמירס הוא שחקן מצויין כמו גם בוסקטס.
השב   •  21
73
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 12:42
אז ליגת העל לא מבינה בכדורגל.. (חוץ ממכבי שהיא מקום ראשון), LIKE!
השב   •  42
72
לירון ל15/10/2011 12:39
יש כמה הסכמות מלאות וללא צל של ספק שהן נכונות פה!
בוסקטס פשוט כפפה לבארסה וזה לא משנה מה אין לו,תסתכל מה כן יש לו!
דיארה מתאים לקבוצות דרג עליון אבל נכון אולי לא צ''לסי וריאל.
תמיר כהן פיזית מתאים לכל קבוצה והכדורגל שלו זה ההבדל למה הוא לא יותר לצערי ואני מאוד רוצה בהצלחתו!
עם כל השאר אני מסכים לחלוטין במאה אחוז.
יש עוד כמה בלופים אבל אני מעדיף שלא לדבר רעה על אף אחד,חג סוכות שמח לכולם
השב   •  10
71
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 12:39
אם הפועל מקום שני..
השב   •  20
70
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 12:38
________
השב   •  20
69
מכביסט כחול - צהוב15/10/2011 12:35
עומר גולן שהיה בשיא שיחק טוב, עכשיו הוא לא בשיא, למה הוא מצפה?
השב   •  31
68
מתן15/10/2011 12:33
אם אתה אומר שבוסקטס לא צריך ליהיות בבארסה באמת שאין לך מושג, אתה דביל מפגר ואין לך שום קשר לכדורגל.


השב   •  110
67
בארסה עד המוות15/10/2011 12:31
התרומה של בוסקטקס לברצלונה היא ענקית! גם מבחינה התקפית וגם הגנתית הוא שחקן עם שכל יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית (לא כולל את ברצלונה) אם אתה לא מבין עדיף שלא תכתוב כי אתה מביך רק את עצמך
השב   •  141
66
ח15/10/2011 12:26
אז אין צורך להדגיש את זה כל כך הרבה בכתבה 1
השב   •  61
65
אייל15/10/2011 12:18

יש לך פה טעות אדון כתב, תמיר כהן בשנים שלו באנגליה שיחק לא רע בכלל יש לו כדורים ארוכים וקצרים מאוד מדוייקים וגם הוא גבוה בשביל כדורים גבוהים, בעיטה טובה והגנה טובה. אז זה נכון שעכשיו הוא קצת בכושר ירוד בגלל מות אביו אבל לאט לאט הוא חוזר לכושר וכשהוא יחזור אתה תראה שהוא יהיה שחקן טוב . בהקשר אחר, לגבי לוקאס לייבה כל מילה במקום והיית צריך להוסיף לרשימה את בלמה של ריאל פפה- פשוט שחקן טינופת מחפש רק את הרגליים חמום מוח ושחקן כזה מקומו לא על מגרש כדורגל!

השב   •  20
64
אבי15/10/2011 12:17
אתה לא מבין מה בוסקטס עושה בכדורגל? אתה לא מבין בכדורגל! רק פשוט הוא לא מבקיע או עובר שחקנים אז בגלל זה הוא לא טוב? איפה אתה חי? הוא מסדר את כל הקישור וההגנה של ברצלונה!! הוא יודע טוב טוב את שיטת המשחק שלה!! הוא מחפה את שחקני ההגנה אם הם יוצאים למתפרצת!! פשוט בושה שכתב פה לא מבין בכדורגל ורק בגלל ששחקן לא משחק כמו מסי אז הוא לא טוב ו״עדיף לו אזרחי״. יש שחקנים שלא שמים לב אליהם אבל הם תורמים כל כך הרבה!!
השב   •  91
63
אמת15/10/2011 12:16

ואולי גם את זה אתה לא מבין.

השב   •  80
62
עומרי15/10/2011 12:11
גם אם בוסקטס הוא הקשר האחורי הטוב בעולם (דבר שהוא ממש לא) אבל שחקן עלוב עם כ"כ הרבה הצגות (וניראה מישהו שאומר שבוסקטס האליל מברצלונה לא עושה את הצגות) . זה אפילו יותר גרוע מלהות קסחן.שחקן כזה יכול לחמם את האווירה רק מההצגות שלו.שחקן כ"כ מלוכלך צריך להיות מורחק מהכדורגל לצמיתות .אולי ייחפש עבודה בהוליווד ..ייתכן מאד שהוא יימצא
השב   •  75
דור17/10/2011 21:13
השב   •  00
דור17/10/2011 21:15
מילאן מזיינת את כולם
השב   •  00
61
טל15/10/2011 12:10
השב   •  50
60
הרוני15/10/2011 12:09
אז למה להמשיך ולכתוב על כדורגל?
השב   •  90
59
רון15/10/2011 12:08
השב   •  00
58
אלון בלום15/10/2011 12:07
עכשיו הגיע הזמן להפנים: שחקני הגנה לא נמדדים לפי מספר הגולים שהם שמים.
בהצלחה בהמשך.
השב   •  40
57
אני איתך15/10/2011 12:06
אני גם לא מבין איך אפשר לקרוא לשחקנים האלה שחקני כדורגל. בנוסף קורה לי שאני צופה במשחק כדורגל ובמחצית או בסוף המשחק הפרשנים או המאמן אומרים שהמשחק התעלה לרמה גבוהה אך תמיד נראה לי שאני והם צפינו במשחק אחר. אז.. גם אני לא מבין בכדורגל.
השב   •  00
56
אבירם15/10/2011 12:06
השב   •  62
משה15/10/2011 12:58
יואב זיו
השב   •  82
55
LFC4ever15/10/2011 12:04
אחי, שב תראה היום את המשחק  בין ליברפול למנצ''סטר ותשים לב ללוקאס, ותראה את המשמעות שלו במערך של ליברפול ואת העבודה שהוא עושה. מה שכתבת בכתבה זה סתם דיעה שהייתה נכונה ללפני שנתיים, כנראה מתי שהפסקת לצפות בכדורגל ..
השב   •  10
54
עדי15/10/2011 11:58

כל מילה בסלע אני שנים מנסה להסביר לאנשים את הדברים האלו וכאילו אני כתבתי את הטור כי אלה השחקנים שאני חושב בדיוק כמוך שלא מתאימים.. גאון

השב   •  03
53
בן ""המלך"15/10/2011 11:53
כתבה אומללה, אין לך מושג בוסקאטס שחקן גדול וראוי לכבוד. לגבי לוקאס אני חושב שהוא קצת אובר רייטטד אבל נבחרת ברזיל וליברפול כנראה חושבים אחרת. כל השחקנים שציינת הם שחקנים אפורים ואחראים שלא יפקירו את הקבוצות שלהם או יעשו טעויות כמו קשרים נוצצים כמו בירם כיאל ואחרים שלא עולה להם חמצן לראש בזמן המשחק
השב   •  30
52
קובי הדורס15/10/2011 11:53
נכון ויסנטה דל בוסקה עיוור אבל הוא עדיין מעדיף אותו על פני כל שחקן אחר.
הוא באנקר אצל פפ.
תגיד אם הוא כזה אפס למה הוא שם?
הא ושלא יהיה טעות אתה באמת לא מבין כדורגל.
השב   •  50
51
דן15/10/2011 11:51
יואב זיו במגמת עלייה הוא תמיד היה מגן טוב אך כנראה שהתקופה בלוקרן לא עשתה לו טוב עכשיו הוא חוזר לעצמו ומוכיח שהוא כן ראוי ובנוגע ל לסאנה דיארה הוא קשר אחורי חזק וטוב אולי הוא לא מתאים לריאל אך הוא בהחלט מתאים להרבה קבוצות ביבשת בנוגע לשאר השחקנים זה באמת בלופים די גדולים
השב   •  00
50
דורון15/10/2011 11:49
השב   •  00
49
רז15/10/2011 11:45

השב   •  20
48
מכבי חיפה זה לעד15/10/2011 11:45
שתיהם ניראים כשחקנים שלא עוזרים ביכלל לקבוצה , מעורבים בשערים פעם בעונה, אבל בלעדיהם ההגנה לא הייתה עומדת ! תראה את קולמה כול התקפה מתפרצת של היריב הוא היה מוציא את הכדור כמו שצריך ומשחרר את הכדור לקישור הקדמי , אותו דבר בוסקטס . למעשה הם השחקנים בין החשובים בקבוצות בהם הם משחקים אז כנראה שאתה באמת לא מבין .. למרות שלגבי השאר אתה צודק שחקנים גרועים שמקבלים יותר מידי דקות .
השב   •  30
47
דס15/10/2011 11:42
ללפני שנה אתה צודק. לעכשיו? שום סיכוי. גוטיירז כבר הוכיח את עצמו בשחקן כנף מצויין, גם בליגה האנגלית וגם בנבחרת. לוקאס נתן עונה מדהימה בליברפול - נבחר לשחקן השנה של האוהדים(!), ולסאנה דיארה הוא שחקן מעולה, פשוט לא טוב כמו האחרים בריאל. לגבי האחרים - כן. כולם קקיוניים
השב   •  00
46
צהוב בנשמה15/10/2011 11:40
אומר תאמת ולא מספר סיפורים
עמנואל רוזן תלמד
השב   •  23
45
הנראזורי15/10/2011 11:38
איניסטה וצאבי רואים יותר מישחק אבל תיסכלו על אחוזי דיוק במיסרה של בוסקטס יותר טובים
השב   •  10
44
צרנוחה15/10/2011 11:34
מה בדיוק רצית להגיד פה?

השב   •  00
43
אלי הירוק15/10/2011 11:31
אני מקווה מאוד בשבילך, שכתבת את הדברים בציניות..
השב   •  41
42
הצחקת אותי15/10/2011 11:28
אותך כי בכדורגל באמת שאין לך מושג אם היה לי שקל על כל שטות שהוצאת פה היה לי ברשותי 100 שקל ! עשה טובה תתנפל על מישהו אחר ולא בוסקטס כי מי הכיר אותו בכלל לפני גווארדיולה ? לפני עידן גווארדיולה הוא היה פשוט גרוע ופפ ליטש אותו בזה שהוא נתן לו אינספור צ''אנסים במגרש והאמין בו והתוצאות לא איחרו לבוא - אין תואר שבוסקטס לא מחזיק והכי חשוב אלוף עולם ואילו אתה יכול להתחרות באליפות עולם בגיבובי שטויות במיץ עגבניות והעזת לרשום כאלה שטויות כאילו אתה מבין יותר מהמאמנים המוערכים שהרכיבו את השחקנים האלה בהרכב.
השב   •  92
41
שר, לירו15/10/2011 11:20
1.תמיר כהן היה באנגליה בגלל הקשרים של אבא שלו. 2. בוסקטס הוא השחקן הכי מגעיל בליגה הספרדית חרא של שחקן חרא של בן אדם. 3. אתה לא מבין בכדורגל.
השב   •  412
רחמים15/10/2011 18:00
אם בוסקטס הוא חרא של בן אדם,אז ראמוס פפה ארבלואה ומרסלו היקרים הם תת אדם,ולמושג אנושיות אין אפילו חצי קשר אליהם.
השב   •  62
סרוף על ברסה16/10/2011 12:51
אתה סתם מפגר שלא מבין שום דבר בכדורגל סרחיו בוסקטס שחקן ענק
השב   •  00
דרור17/12/2011 14:50
ואל תגיב פה יותר. למרות שאני לא מסכים שבוסקטס חרא של שחקן, אבל אין בכלל ויכוח שהוא חרא של בן אדם, וכנ"ל לגבי דני אלבס. לשניהם הייתה יכולה להיות קריירה לא פחות מוצלחת בתור שחקני תיאטרון. ראמוס, פפה, ארבלואה, ומרסלו כולם שחקנים אגרסיביים, אבל זה לא הופך אותם לתתי אדם או לא אנושיים. לעומת זאת, להתגלגל על הדשא כאילו ירו בך, ואז לקפוץ על הרגליים אחרי שהשחקן היריב מקבל את הכרטיס כן הופך אותך לחלאה. מסי בחיים לא יעשה את זה, די מריה גם עושה את זה, וגם אותו אני לא סובל (גם שחקן ענק)
השב   •  00
40
ערן15/10/2011 11:14
אי אפשר שכל שחקן כדורגל יהיה רוביניו,פאטו,מסי,רונאלדו,דרוגבה או רובן
צריך שחקנים "אפורים" שיעשו את העבודה הלא התקפית נקראה לזה זה ,השחקנים שציינתה ולא פלא שלא ציינתה שחקן התקפה אחד.יש שחקנים של מאמן שעושים עבודה הגנתית ושחורה והם התמיר כהן,לאסנה דיארה ובוסקטס.
השב   •  50
39
עו"ד כאלד קבהה15/10/2011 11:09
השב   •  01
38
ריקארדו קאקא15/10/2011 11:02
סרחיו בוסקטס אם אבא שלו לא היה שחקן עבר בבארסה הוא אפילו לא היה מתקרב לשם..הוא היה משחק אפילו בקבוצות הכי קטנות בספרד.
לעומת לוקאס לייבה,קשר בין הטובים שאני מכיר..עושה את העבודה השחורה כמו שצריך.שולח כדורים לקדימה בין הטובים באירופה וגם חוזר ועושה עבודה נפלאה בהגנה.קשר כזה צריך בכל קבוצה,הלוואי והוא היה משחק בריאל
השב   •  27
37
אלמוני15/10/2011 11:00
לצערי אתה לא היחידי שלא מבין.
כמעט כולם בארץ לא מבינים.
כמה אשליות לנפץ:
כששחקן בעל שליטה טובה בכדור ועושה דריבל אחד טוב שלא מועיל לשום דבר לא הופך את השחקן לטוב.
וכששחקן עושה עבודה טובה בארץ לא הופך אותו לשחקן שיכול לשחק בכל קבוצה באירופה.

ובקשר לברצלונה 99% מכל אלה שעכשיו מריעים לברצלונה. איפה הייתם לפני כל עידן גווארדיולה? איפה הייתם כאשר ברצלונה לא היתה כזו גדולה?
והאם אתם מבינים שהסיבה היחידה שברצלונה כ"כ טובה היא בגלל שיש שתי קבוצות בספרד שהחוקים בעניין חובות כספיים לא חלים לגביהם?!
אני חושב שזו היתה מאיורקה שעפה מאירופה בעקבות חובות.
ברצלונה גם בחובות גדולים אבל כנראה שהחוקים לא חלים לגביה כי היא ברצלונה.
ואני- אני אוהד יובנטוס ואהדתי אותם מהרגע הראשון ששמעתי על הקבוצה. שמחתי כאשר זכו באליפויות, בליגת האלופות, אך נשארתי איתם גם בליגה השנייה.
השב   •  408
אלירן15/10/2011 11:45
בעולם אבל חוקי הפייר פליי מחייבים את הקבוצות להצהיר גובה הפסדים לעומת הכנסות וברצלונה רק מרוויחה כל שנה אמנם לא הרבה אבל מרוויחה אז למה החוקים צריכים לחול על בארסה ? תסתכל על ריאל שהחליפה לא פחות מ17 שחקנים ומאמן תוך פחות משנה וחצי ! תסתכל על מנצ''סטר סיטי שקנתה 10 שחקנים קצת יותר מחצי שנה זמן ,תסתכל על צ''לסי שקונה וקונה בשנים האחרונות כל מה שזז.
השב   •  65
ירוק15/10/2011 13:45
לריאל ובארסה אכן יש חובות עצומים, שכולם באו מהלוואות שהקבוצות לקחו, עכשיו תשאל למה נתנו להם כאלה סכומים בהלוואות, טוב כי שתי הקבוצות האלו מסוגלות להחזיר כל פני בזכות הרווחים שלהן. בדיוק כמו הלוואה שלוקח אזרח מהרחוב מהבנק. הבנק יתן לו הלוואה רק אם יראה הכנסות, כלומר משכורת עמידה וכו''. ברצלונה כ"כ טובה כי נפל עליה דור מהנוער שלא תראו גם בעוד 100 שנה של השקעה בנוער.

ולאלירן, למרות הכל ריאל עדין מרוויחה יותר מבארסה כל שנה.
השב   •  34
מכביסטית בנשמה!= ]15/10/2011 16:25
ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם ואחת מהכי טובות בהיסטוריה אז מה אז אסור לאנשים לאהוב לראות את הכדורגל שלה??אנשים אוהבים לראות אותה כי היא דוגמא לאיך צריך לשחק כדורגל, כדורגל עם מסירות קצרות ולא כדורים ארוכים וטיפשיים שלא מביאים כלום כדורגל התקפי מאוד אבל יש לה הגנה חזקה מאוד מנגד וכדורגל מאוד מסודר הנעת הכדור שלה מהגנה להתקפה פשוט מושלמת אז מה הקשר איפה הייתם לפני עידן גווארדיאולה אני למשל הייתי ילדה קטנה אבל כשאני רואה אותם עכשיו אני מאוד מתחברת לכדורגל הזה אז מה אסור לי לאהוד אותם עכשיו בגלל שהם הקבוצה הכי טובה בעולם??
השב   •  73
36
gxfjhjfgj15/10/2011 10:58
שחקנים נחשבים טובים רק בגלל כמה פרשנים בשקל. שכחת גם את צ''אבי אלונסו
השב   •  17
35
verde15/10/2011 10:58
השב   •  30
34
מכס15/10/2011 10:57
ולפי מה שהצלחתי להבין הסיבה לכך היא שאתה חושב שקבוצת כדורגל צריכה להיות מורכבת מ11 דריבלסטים וירטואוזים שהכדור דבוק להם לרגל ולא כך המצב. הכדורגל מורכב הרבה גם מקטקטיקה, משחקנים אפורים וממושמעים ומגרזנים שלא פחות חשובים לקבוצה
השב   •  50
33
תומר15/10/2011 10:57
זה הטור הכי גרוע שראיתי באתר איי פעם למחוק דחוף
השב   •  61
32
איתי נקאש15/10/2011 10:41
שכחת את השחקן הכי בושה בכדורגל העולמי ! סיידו קייטה החייזר
השב   •  2113
31
מר בחור15/10/2011 10:35
אם אתה רוצה להסתכל על קשר אחורי טכני או שניים תסתכל על יאיא טורה, אסיין, צ''אבי אלונסו או אפילו מסצ''ראנו(לפני שלמד את רזי ההצגה מבוסקטס בכבודו ובעצמו). הבנאדם לא טכני בגרוש וגם אם המסירות שלו טובות, טכניקה זה יותר דריבל(שהוא לא עושה). תפסיקו להלל את בוסקטס-זה מה שהוא רוצה שיעשו, הבנאדם אשכרה לא עושה כלום חוץ מלקחת את הכדור פעם בעשור כשהוא יוצא מהרגליים של פויול ופיקה, למסור אותו לצ''אבי או אינייסטה מהר מהר שלא יחטפו אותו, וזהו. הוא לא בורג בלתי ניתן להחלפה במכונה של בארסה, הוא סתם קשר שמשלים שלישיה של שחקני בית ספרדים בבארסה ועושה את העבודה השחורה בשקט, זהו.
השב   •  219
עידן15/10/2011 11:10
ביום שיהיה לך חצי מושג עד כמה סרגיו בוסקטס חשוב לברצלונה אז תבוא ותגיב בינתיים הבן אדם אלוף אירופה אלוף עולם כולל זכיה נוכחית בליגת האלופות עם בארסה כולל סופר קאפ והכל תסתכל ביוטיוב עד כמה הוא משמעותי לדוגמה לא רק בתפקיד הקשר האחורי הוא משחק אלא גם בהתקפה הוא בורג חשוב מאוד אם אתה רוצה דוגמה טובה לדברי בוסקטס היה ברחבה ! כשמסי פירפר לך את ההגנה ובוסקטס השתלט על הכדור ומסר לוייה שקבר אותכם בגול האחרון (3-1) ושלח אותך באופן אישי הביתה לישון לפחות עד שנה הבאה , ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה,בקיצור שיהיה לך המשך חלומות פז כי אתה עדיין חולם וכואב עוד מ2009 !
השב   •  614
דילן15/10/2011 20:15
הוא לא יודע מה הוא עושה, אין לו הגנה זה השחקן הכי פחות רצוי שם. אבל כנראה גוארדיולה מחבב אותו, ולכן הוא משחק, בספרד הוא משחק כי או כי אין לו מחליף טוב, או כי פשוט חושבים שהוא טוב בגלל התארים בברצלונה, אבל תכך לדוגמא את מסצראנו, הוא אחד הקשרים האחוריים הטובים בעולם, אבל הוא לא בברסה כי גוארדיולה ובוסקקטס חברים. מסצארנו הרבה יותר טוב מבוסקטס פי אלף!
השב   •  33
עומר16/10/2011 17:26
סלח לי על היותי בוטה,אבל זו אחת התגובות העקומות שיצא לי לראות זה זמן רב..
לבוסקטס יש פאסים מעולים,טכניקה נהדרת(!!),מה לעשות שאתה מדבר בלי לראות משחק של בארסה?
הוא שחקן מפתח במערך,כשהקבוצה יוצאת קדימה,השחקנים שנשארים יותר מאחורה הם אחד הבלמים,בוסקטס ולרוב אחד המגנים,כמעט תמיד אבידל.
מה שסותר את השטויות שלך על ההגנה שלו.
ובוסקטס שחקן פי כמה וכמה יותר יצירתי ממסצ''רנו,והוא משתלב לפפ בול,בעמדה הנכונה עם היכולות הנכונות.
אגב,לספרד יש את אלונסו,די לזבל במוח,אם אצל 2 מאמנים הוא שחקן הרכב,ועוד בברצלונה ובספרד כשיש שחקנים אחרים מעולים באותה עמדה,זה אומר משהו!
השב   •  01
30
שרון וזהו15/10/2011 10:31
השב   •  30
29
נאני15/10/2011 10:25
השב   •  10
28
רק ירוק15/10/2011 10:22
זה הטור הכי עלוב שקראתי מיימי לא רק שאתה לא מבין בכדורגל גם יכולת הכתיבה שלך מביכה. אגב בוסקטס הוא ללא ספק אחד השחקנים היותר טובים כיום בטח בתפקיד שלו.
השב   •  81
27
מישהו15/10/2011 10:21
נגמר להם על מה לכתוב?
השב   •  30
26
hta15/10/2011 10:20
בשחקן ברמה של ג''ונס גוטיירס? שחקן כנף שיכול להיות גם מגן ועושה עבודה מדהימה בליגה הכי טובה בעולם
השב   •  62
25
זאביק15/10/2011 10:07
השב   •  60
24
פיני15/10/2011 10:06

הסיבה המרכזית שהכדורגל הישראלי לא מצליח זה בגלל שאנשים בישראל לא מבינים בכדורגל כי הספורט לא פופולרי ולכן אין את הכלים בשביל להתקדם.

הכדורגלנים מעולם לא היו השמות הגדולים בספורט הישראלי ואין מה לעשות עם זה גם אם התקשורת תמשיך להחזיק בכח את הכדורגל בכותרות.
פרסום יכול לעזור רק לענף שיש בו פוטנציאל והצלחות.

השב   •  23
23
גלעד שליט בבית15/10/2011 10:01
השב   •  60
22
שועל מזרחי15/10/2011 09:54
ד"ש מהשועל
השב   •  00
21
דרוזי מיציע 515/10/2011 09:52
כנראה אתה מבין יותר מפרגסון וגוארדיולה, ואפילו ממראדונה האגדי ח ח ח
השב   •  70
20
סתם אחד15/10/2011 09:48
בחרת נושא מעניין, סיפור שכל אחד מאיתנו חווה מדי פעם עם החברים, וחושב שגם הוא לא מבין בכדורגל.. אבל, הטור משעמם, חסר פאנץ'', חסר בשר . חבל.
השב   •  160
19
זיו15/10/2011 09:46
כנראה שאתה באמת לא יודע מה זה כדור ולא יודע מה זה רגל.שלא נדבר על כדורגל, למרות שיש כמה שצדקת בהם, אבל עדיין עם עובדות והצלחה אי אפשר להתווכח. בוסקטס אחד הקשרים האחוריים האדירים והוא מתאים בול לעמדה ולבארסה והוא באמת לא מוערך.כנראה שאם אתה חושב שהוא לא יודע לשחק אז אתה לא מבין בכדורגל!
השב   •  82
18
אדום עולה15/10/2011 09:36
אפילו בבימה לא מבינים איך הוא משחק ככה אחרי כל מכה במשחק גדול.
השב   •  1716
17
אדום עולה15/10/2011 09:35
ראיתה איזה הצגות הוא עושה אחרי עבירות בקלאסיקו אוו בכל משחק גדול? זה שחקן ענק.
השב   •  1911
16
kafa15/10/2011 09:24
סה"כ הוא אמר את זה לא ברור
הוא התכוון שבוסקטס יודע למסור, אבל לא טוב כמו צ''אבי ואינייסטה.
השב   •  04
15
יואב15/10/2011 09:10
מה אתה כותב באצבעוני לילדים בני 5. לא חבל. בושה שקוראים את מה שכתבת. וכן, לייבה הוא חרא של שחקן.
השב   •  70
14
אוראל15/10/2011 09:10
שמע כתב אני יכול להסביר לך יותר ברמת הכדורגל העולמי ופחות בכדורגל הישראלי. לגבי הכדורגל הישראלי אני חושב שלעומר גולן יש הרבה קשרים ולא דווקא ממכבי פתח תקווה, יואב זיו פשוט נקלע למזל של חור מגנים בנבחרת.
לגבי בוסקטס ולוקאס לייבה וגם לסאנה דיארה (שדרך אגב אני מת עליו) חייבים את האנשים שעושים את העבודה השחורה במגרש, שייחלצו שיתנו פס נכון ולא יאבדו כדור, ששישמרו על הכדור. בוא נגיד שמי שאין לו עין מקצועית לא ייראה את הדברים האלה. אבל שים לב ממה מתחילים הסללומים של מסי, ההתקפות המתפרצות של ריאל? זה נובע מחילוץ הכדור של דיארה, מסירת פס מאוד פשוטה אבל חכמה של בוסקטס. פשוט לפעמים צריכים לראות את התמונה הכוללת ולא רק את החלק היפה שבתמונה
השב   •  160
13
אדום בדם15/10/2011 09:08
מי זה X למה נראלך שהוא השחקן ההכי טוב בעולם?מסי יותר טוב בהרבה
השב   •  9316
GATE1115/10/2011 13:42
השב   •  110
מזיין את דפני ליף השמאלנית!15/10/2011 19:47
איך מגיעים מרוטשילד לחניון אוסשקין?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  76
12
באמא שלי המילפית15/10/2011 09:05
אתה לא צריך להבין בכדורגל, אלא בפוליטיקה.

השאר - ואללה, שיקולים של מאמנים שראו בהם משהו שאתה כאוהד לא הצלחת.

השב   •  270
11
ג''וזף15/10/2011 09:03
בושה מה זאת הרשימה הזאת אתה באמת לא מבין בכדורגל בוסקטס הקשר האחורי הטוב בעולם אז שב בשקט
השב   •  2720
אדום בדם15/10/2011 09:32
הסיין מצלסי הקשר האחורי הכי טוב בעולם
השב   •  226
GATE1115/10/2011 13:41
אסיין קשר אחורי פצצה אבל בוסקטס פשוט אדיר, ואפשר לראות את זה בכל משחק של בארסה, כל פעם שהקבוצה היריבה חוטפת לבארסה בוסקטס או אחד מהמגנים חוטפים את הכדור ומתחילים התקפה מחדש או מתפרצת ובזכותם יש לבארסה את האחוזי החזקת כדור הכל כך גבוהים שכולם מתלהבים
השב   •  212
אמן!15/10/2011 14:34
יצאת מפגר.. הכי טוב בעולם?! בוסקטס לא יודע לגעת בכדור אפילו שי אבוטבול יותר טוב מבוסקטס!
השב   •  104
יעקב15/10/2011 22:12
צ''אבי אלונסו הכי טוב!
השב   •  40
10
דרוזי גאון15/10/2011 09:01
ובשאר המקרים פגעתה בול
השב   •  4416
9
נירו15/10/2011 09:00
אל תיקח את זה קשה. כל הפרשני דעה פה אין להם מושג בכדורגל. אתה לא לבד!!
השב   •  250
8
רונן15/10/2011 08:45
בוסקטס אחד הקשרים האחוריים הכי טכנים בעולם ההבנה שלך שואפת לאפס הוא גם שחקן אינטלגנט ביותר עם יכולת להחזיק מרכז שדה לבד אבל כנראה שאם הוא לא מהיר וזריז הוא לא שווה
השב   •  144
7
כוכב הגלאקטיקוס15/10/2011 08:43
השב   •  341
6
דור גדליהו15/10/2011 08:18
תקשיב רגע יזהר קישון לא אכפת לי מכל השחקנים שאמרת חוץ מסרחיו בוסקטס אתה צריך לחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר על התותח הזה שמחזיק את הקישור עם צ''אבי ואינייסטה ובספרד הוא שחקן הרכב קבוע איך אתה לא מתבייש מי נתן לך לכתוב דעה בכלל?
השב   •  5116
יוסי15/10/2011 08:47
השב   •  441
צ''לסיאני15/10/2011 13:58
נו כמובן ברור שאסור להגיד משהו על שחקן מברצלונה טפו טפו טפו ברצלונה קדושה מדיי בשביל טור דעה .. ובוסקטס אלוהים איך העזת להשפיל את הקשר הנהדר והפנטסטי הזה OMG פשוט הששחקן הזה הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה סרחיו " הצוללן " בוסקץ .
השב   •  1810
מיכאל19/10/2011 00:37
השב   •  01
5
אורן15/10/2011 08:17
למשל לוקאס לייבה מסכים איתך לדעתי הוא גם גרוע לליברפול בל במקרים כמו עומר גולן לדעתי בזבז קריירה במכבי פ"ת במקום ללכת לקבוצה גדולה בארץ הוא אחלה חלוץ ובוסקט הוא קשר ענק כי הוא היחידי בברצלונה  שגם מוסר טוב (לא כמו צ''אבי ואינייסטה) אבל בנוסף לזה עושה הגנה והוא קלסי לקישור אחורי ומונע מתפרצות יש לו מקום בכל קבוצה באירופה בהרכב
השב   •  4626
Melina Perez15/10/2011 08:40
אולי אתה מבין בכדורגל, אבל אף פעם לא ראית משחק של ברצלונה או של נבחרת ספרד.
השב   •  3020
ח15/10/2011 09:00
הוא אמר מוסר טוב ואז בסוגריים לא כמו צ''אבי ואינייסטה איזה בנאדם טיפש אתה באמא שלי
השב   •  442
פלאפל15/10/2011 09:06
הוא התכוון שהוא אולי לא מוסר טוב כמו אינייסטה וצ''אבי אבל עדיין ישלו מסירות טובות
השב   •  280
אורן15/10/2011 10:00
אחי התכוונתי שהוא מוסר טוב ובסוגריים שצ''אבי ואינייסטה יותר טובים אין מה להתווכח הם המוסרים הטובים בעולם אבל המטרה שלהם זה נטו התקפה ובוסקט הוא גם בהגנה וזה היתרון שלו ואפשר להשתמש בו כבלם כמו שפפ עושה בהרבה משחקים
השב   •  170
הנראזורי15/10/2011 11:38
השב   •  40
4
גילי המדלוק15/10/2011 08:14
אתה בהחלט לא מבין בכדורגל.
השב   •  1108
3
ב"שי15/10/2011 08:10
טור פדיחה אחשלי
השב   •  1068
2
מוטי חביב15/10/2011 08:07
הוא השחקן הכי חשוב בבארסה אחרי מסי לדעתי והכי אנדראסטימייטד (הכי פחות מוערך לאוהדי בית"ר). הוא מאפשר לכל השחקנים וההתקפיים ללכת קדימה ולעשות מה שהם יודעים הכי טוב ולתת שקט להגנה והוא לדעתי מספר אחד בתפקיד שלו במעבר מהגנה להתקפה. ואם צריך להיות בלם אז הוא גם בלם לא רע בכלל אבל עדיף שיהיה קשר. בשנה שעברה הוא לא שחק בכמה משחקים והרגישו מאוד את החסרון שלו. נכון שהוא מעצבן לפעמים בנפילות וההצגות שלו אבל כשחקן הוא אחד הגדולים בתפקידו. אז רואים שאתה באמת לא מבין. אי אפשר שכולם יהיו מסי ורונאלדו, המאמנים אוהבים שחקנים אפורים בסגל של קבוצה מבריקה כדי שיכסו את כל החורים של שאר השחקנים.
השב   •  13475
הקברניט של הטיטניק15/10/2011 08:56
המילה המקבילה למוערך פחות ממה שמגיע לו הינו אנדרייטד. ואכן בוסקטס הינו שחקן התיאטרון הטוב ביותר שקיים על מגרשי הכדורגל.
השב   •  6122
מר בחור15/10/2011 10:28
הוא שחקן סביר ועושה תעבודה השחורה בסדר. הבעיה היא התיאטרון שלו שמגובה בבארסה כשהם מאפשרים לו אחרי ההצגות הלא-ספורטיביות-בעליל שלו להמשיך לפתוח (הייתי מעדיף רוי קין שילך מכות ויחטוף אדום שדופק תקבוצה מאשר מישהו שהפרובוקציה שלו עוד נועדה להועיל לקבוצה-זה כזה מלוכלך). ועוד דבר- צריך לזכור שאת המקום שלו קיבל השחקן האפור-לכל-הדעות הזה על חשבון יאיא טורה-ללא ספק החומה/קשר אחורי הטוב בעולם כיום (אפילו שהוא מתופקד כקדמי), שו פשוט טיפשות לשמה.
השב   •  3210
אה15/10/2011 12:41
אחי ניסית לגרום לו להראות טיפש ויצאת טיפש בעצמך אדנראסטימייטד = לא מוערך ככה שזה בדיוק כמו אנדרייטד
השב   •  214
מכביסט!15/10/2011 15:46
השב   •  121
ג''רמיין דפו15/10/2011 17:49
אנדרסטייטמנט זה בלשון המעטה
השב   •  151
אני הייתי יוסי15/10/2011 19:06

טול קורה מבין עיניך אידיוט.
עכשיו לך למילון אבן שושן ותחפש את הפירוש.

השב   •  90
דרור17/12/2011 14:42
נתחיל מזה שבלי קשר לאיך אומרים את זה, מוטי הוא סוג של דביל אם הוא חושב שבוסקטס השחקן השני בחשיבותו אחרי מסי. צ''אבי חשוב לבארסה הרבה יותר ממנו, כי הוא מנהל את הטיקי-טקה. ולדיון הבוער: אפשר להגיד באופן תיאורטי אנדראסטימייטד, הבעיה היא שאף אחד לא משתמש המילה הזאת בהקשר הזה, אלא באנדררייטד. don''t underestimate me זה שימוש מקובל במילה למשל
השב   •  00
1
בארסה עד לקבר!15/10/2011 08:01

השב   •  26911
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP