יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:39
אלחנן מלמוד

פוצ'מו גרשון?

דעה: מישהו ראה לאחרונה את רמי גרשון? אה נכון, הוא זומן לסגל של פרננדז למלטה. מה זה משנה שהוא פצוע והבלם הטבעי היחיד בסגל לצד איציק כהן

אמנם ריח האס"ק כבר מתחיל לעלות מהתקופה של לואיס פרננדז כמאמן נבחרת ישראל, אבל לאור ההערות של הצרפתי על חוסר המקצועיות סביבו והניסיונות להתערב לו בהליך קבלת ההחלטות (אני לא חושב שאף אחד, כולל אבי לוזון, יצטער, אם אתלטיק בילבאו תרצה אותו עכשיו. טוב, אולי היו"ר הבאסקי), הייתי רוצה להעיר הערה משלי על הסגל אותו זימן למשחק מול מלטה ואתייחס לשחקן ספציפי, אבל דווקא הסימפטום הוא זה שמפריע לי.

בלם קורטריק הבלגית, רמי גרשון, הוא בלם נחמד ואני לא מתכוון לכך בצורה השלילית. הוא אפילו נתן כמה משחקים טובים במדי הנבחרת. כשאנחנו רואים אותו אוטומטית בסגל של פרננדז, אנחנו מרפרפים על השם וממשיכים הלאה. זימון אוטומטי.

ובכן, מישהו ראה לאחרונה את גרשון? מישהו תהה על קנקנו? מישהו דיבר עם מאמן קורטריק? אני לא יודע את התשובות לשאלות האלה ואפילו לא דיברתי עם המאמן שלו, אבל דבר אחד אני כן יודע - במשחקה האחרון של קורטריק מול מכלן גרשון לא שיחק, אומרים פציעה בתקשורת הבלגית. בעצם, מתחילת העונה גרשון, הסובל מפציעה מתמשכת, אינו דמות קבועה בהרכב של קורטריק ובלי לזלזל, בוודאי אין מדובר באחת מאריות הכדורגל הבלגי.

לואיס פרננדז. מי יהיו הבלמים מול מלטה? (משה חרמון)
לואיס פרננדז. מי יהיו הבלמים מול מלטה? (משה חרמון)
 

אבל, אומר לעצמו האדם הסביר בוודאי הזמין פרננדז גיבוי. הרי לא ייתכן שכתפי ההגנה של כל הנבחרת נופלות על שחקן פצוע מקורטריק, טוב ככל שיהיה. ובכן, מהצצה קצרה בסגל שזימן פרננדז למלטה ניתן להבחין בשני בלמים טבעיים, הראשון איציק כהן, שאיבד את מקומו בהרכב של מכבי חיפה לסארי פאלח והשני אותו רמי גרשון, המוכר לכולנו מהאמור לעיל. הייתכן כי ג'ון בוטיגיג, מאמן מלטה יזכה להפתעה של חייו, כאשר יעלה מול מערך הכולל בלם אחד, או אפילו אפס כאלה?

האיש שמוכר לכולנו בכל רגע נתון שהוא מקצוען ומוכר בעיקר בשל המקצועיות שלו ביכולת להסתכסך עם כל אחד (לאחרונה עלה בבלוג שלו קטע וידאו המשחזר את הסכסוך המפורסם עם פפ גוארדיולה מימיו בבילבאו, הייתכן כי זו גאוותו?) שוב הוכיח כי בדיבורים (מה שלום תכנית הרדיו שלו?) הוא חזק, במעשים קצת פחות.

נכון, יאמר בוודאי מעריצו של פרננדז, אבל תראה כמה צעירים הוא קידם, אתה ידעת על עומרי בן הרוש לפני שהוא הגיע לנבחרת? ובכן, כן. אני זוכר את עומרי בן הרוש מהופעותיו הטובות בנבחרת הצעירה של גיא לוזון ומעבר לכך, אפשר לחשוב שמדובר במאמן נבחרת ברזיל שהיה צריך להחליט בין לוסיו, טיאגו סילבה ודויד לואיז והעדיף ללכת על בן הרוש. ושוב, אין לי שום דבר נגד השחקן.

אבי לוזון (שי לוי)
אבי לוזון. פרננדז מועמד להמשיך? (שי לוי)
 

כדאי לאבי לוזון שיוריד מסדר יומו את המחשבה, שמשום מה ראתה מתישהו אור, שפרננדז עשוי להמשיך, שאם כן, הוא לא ראוי להיות יו"ר ההתאחדות. שיניח לפרננדז להמשיך למצוא לעצמו עם מי להסתכסך (בצרפת טוענים שגם עם לאונרדו, המנהל המקצועי של פ.ס.ז' הוא לא מדבר) ולהמשיך עם קריירת האימון השוקעת שלו שלפני המינוי הנוצץ לנבחרת ישראל עברה באימפריה ריימס מהליגה הצרפתית השניה.

ולסיום, עוד הערה קטנה על ההתנהלות של פרננדז. במסיבת העיתונאים לפני מלטה הסביר המאמן כי יוסי בניון לא זומן לסגל בגלל פציעה. למרות זאת, אם תשאלו את ארסן ונגר, בניון כשיר לדרבי מול טוטנהאם ואף נכלל בסגל למשחק. נו טוב, מדובר במקצוען.

הכתוב הינו טור דעה

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר