יום שלישי, 22.04.2025 שעה 16:40
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליאור ליברובסקי

מכבי? גם בשיקטאש זה בסדר

דעה: הגל המחייב את האוהדים לתמוך בצהובים באיסטנבול, הרסני לתחרותיות בספורט וגובל בפאשיזם. עדיף אוהד חיפה שונא מאחד שעבר שטיפת מוח

"הפטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל", אמר המשורר והמבקר הבריטי סמואל ג'ונסון כבר במאה ה-18 ולא תיאר לעצמו כמה נכונים יהיו דבריו כ-250 שנה מאוחר יותר, עבור מדינה קטנה במזרח התיכון המיוזע.

משהו רע עובר על הרחוב הספורטיבי בישראל בימים האחרונים. העדריות והלאומנות הפוליטית המתגברת התחברו ליצור כלאיים מפלצתי המאיים על אחד הדברים שאמורים להיות מקודשים לכל מי שקשור לענף-היריבות הספורטיבית.

בשם השנאה העכשווית לטורקים הופך כל מי שלא מעוניין בניצחונה של מכבי ת"א הערב לסוג של בוגד. בשם הפטריוטיות המאחדת כביכול, מחוייבים כל אוהדי הספורט, כאחד, להחזיק אצבעות למועדון הצהוב. מדובר בסירוס של התחרותיות בספורט, לא פחות.

מכבי תל אביב - פאריס סן ז´רמן (יניב גונן)
אוהדי מכבי ת"א. לא כולם חושבים כמוכם (יניב גונן)
 

כאוהד מכבי ת"א, אין לי בעיה עם תמיכה בקבוצתי מצד גורמים רחבים אך כאשר כל מי שמביע דעה שונה מוקע אל מחוץ למחנה, יש לעמוד על הרגליים האחוריות.

וידוי אישי. במהלך אחד הקמפיינים המוצלחים של הפועל ת"א באירופה הבעתי בפני חבריי, אוהדי האדומים, את הסימפטיה וההנאה שאני חש נוכח ביצועי היריבה העירונית. חבריי השיבו לי במבט מזלזל, מלא תימהון וליגלוג, כאילו אמרו, "מאיפה נפל עלינו המשוגע הזה". והם צדקו.

גם אם תפרוץ מלחמה בין ספרד לצרפת, תתקשו למצוא אוהד ברצלונה שיפגין אהדה במשחק רשמי של ריאל מדריד מול מארסיי נניח. זה לא תמיד נכון ומובן, אבל ברוב המקרים היריבות הספורטיבית תורמת לתחרויותיות ומניעה את הגלגלים המאפשרים לכולנו להנות מספורט מקצועני ואיכותי.

אוהדי הפועל ת&qout;א (יוסי ציפקיס)
אוהדי היריבה העירונית. לא להרוס את היריבות הספורטיבית (יוסי ציפקיס)
 

התאכזבתי לקרוא את הדיווחים מטורקיה, לפיהם מוטי איווניר מצפה לתמיכה של מדינה שלמה. בלי קשר לתוצאה במשחק, איווניר, שעושה בינתיים עבודה מצויינת במכבי, כבר נכשל במשימה שלו הערב.

התופעה אינה חדשה ומוכרת מענף הכדורסל, כאשר במשחקי הצהובים באירופה נקבע הכלל הלא כתוב שמי שאינו תומך במכבי הוא לא פחות מעוכר ישראל.

עדיף בעיני עשרת מונים אוהד מכבי חיפה או הפועל שייחל היום להפסד הצהובים, מאשר תמיכה כתוצאה משטיפת המוח הכמעט פאשיסטית שעוברים בימים אלה אוהדי הספורט בישראל.

קסיאס לא רוצה לראות את החגיגות של בארסה (רויטרס)
החגיגות של בארסה מול ריאל. אף אחד לא מצפה לאחווה בין המועדונים (רויטרס)
 

ובעניין אחר. רבות דובר בימים האחרונים על היחלשות שלב הבתים בליגת האלופות ועל כך שאינו מעניין כבר כבעבר, בשל הפערים בין המועדונים הגדולים לבין הקבוצות הקטנות, שעושות את דרכן למפעל היוקרתי בחסות החזון של נשיא אופ"א פלאטיני.

הסיבוב הראשון הוכיח את ההיפך בדיוק. אלופת אירופה וסגניתה לא מנצחות, טרבזונספור עושה סנסציה במילאנו, אפואל ניקוסיה הקטנה מנצחת יריבה עדיפה וחשוב מכל אלה, קבוצות דרג שני כליל וצסק"א מציגות משחק מלהיב עם ארבעה שערים נדירים. חשוב מכל אלה-אף קבוצה לא מצליחה להבקיע יותר מפעמיים ולהביס את יריבתה, בקיצור-עדיין מדובר בליגה הטובה בעולם, גם בשלב הבתים.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 143 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 143 תגובות ב-109 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
109
שלומציון26/09/2011 20:05
חולה עליך מקורע את הרשת!
השב   •  00
108
מכבי thnprhv17/09/2011 23:35
כל הקבוצות הישראליות צריכות להיות אחת עם השנייה נגד קבוצות כמו בשיקטאש
השב   •  10
107
גואטה16/09/2011 00:47
זה מפגר כאילו לכפות על מדינה שלמה לעודד את מכבי כשהם בכלל לא אוהדים של הקבוצה. אני יותר נוטה ימינה בפוליטיקה, אבל קצת הגיון, אני לא הייתי מעודד את הפועל גם אם הם היו משחקים נגד קבוצה מלבנון! זה ספורט וצריך שזה ישאר ספורט!
השב   •  10
106
דניאל המגניב16/09/2011 00:30
מצידי שהפועל דליית אל כרמל יעלו לליגה האירופית- אני אתמוך בהם, אבל אם הפועל ישחקו נגד איזה קבוצה איראנית או סורית אני אשמח מאד אם האדומים יפסידו. למה? כי הם לא מייצגים את ישראל
השב   •  40
105
מכביסט15/09/2011 22:27
הם לא רואים בעצמם ספרדים, אלא קטלונים, דורשים עצמאות, כמו הפלסטינים. בעניין אחר, אתה טועה במקצת, אנחנו עוד לא מעצמת ספורט ועוד לא עם גדול ועצום. איום של מדינה על העם היהודי חייב להשאיר אותנו מאוחדים, בכל תחום!
השב   •  30
ר.ו15/09/2011 22:54
השב   •  00
104
אורי15/09/2011 21:58
בהחלט לא מסכים עם הקביעה לעודד את מכבי, ובהחלט מסכים שזה הרס התחרותיות, אבל נמאס כבר שכל שמאלני בשקל מוציא את המילה פאשיזם על כל פיפס, למדתם מילה ועל כל דבר צועקים אותה, תלמדו מה זה פאשיזם ותפסיקו להשתמש בזה בכל עניין..
השב   •  51
103
כתום15/09/2011 21:54
להיות שונא מכבי זה לשנוא אותה גם כאשר היריבה היא מסוריה,מצרים, לבנון או במקרה הזה- מטורקיה. ואני לא אוהב הפועל.
השב   •  01
102
דין15/09/2011 21:05
אוהדי ישראל צריכים להתאחד מאחורי כל קבוצה שמשחקת בחול!
השב   •  45
101
אלל15/09/2011 20:48
השב   •  60
100
רן קדוש15/09/2011 20:43
שאוהד סלטיק יהיה בעד הריינג''רס, אוהד סיטי בעד היונייטד או אוהד אינטר בעד מילאן

טור לעניין! המכביסט דיבר דברי טעם.
אם אנחנו מתעקשים שהטורקים יתייחסו לעניין כאל ספורט ולא פוליטיקה אז נאה דורש נאה מקיים
כאוהד הפועל, אם מכבי תפסיד באיסטנבול אני לא ארגיש שמחה לאיד כי אני כבר לא ילד, אבל ממש לא אצטער. לעומת זאת אם תתן שם הצגה ותנצח אפרגן לה כמו שפירגנתי אחרי הניצחון המרשים על פאנאתנייקוס

נ.ב., לא ראיתי תמיכה (וגם לא רציתי לראות) בהפועל במסעותיה באירופה אלא רק נסיונות לגמד את הישגיה
השב   •  82
אופניק15/09/2011 21:40
הפועל של קשטן הרגה אותנו ורצינו שתמות יחד עם כל שונאי ישראל. איזה פרגון. ואיזה כבר לא צעיר, אני עוד מעט בן מאה ועדיין רוצה שהפועל תפסיד גם במשחק אימון.
השב   •  20
99
איתמר15/09/2011 20:25
מכל הבחינות: פטריוטיות - לא חייבים לאהוד תמיד את המדינה, אבל למה לא? מאז שאני ילד תמיד אהדתי כל קבוצה ישראלית ששיחקה נגד קבוצה לא ישראלית, מאותה סיבה שבגלל שאני גר בגבעתיים אני אוהד הפועל רמת גן - גבעתיים. אני מרגיש מחובר למקום לאנשים ולמגרש. נקודות באירופה - כל קבוצה ישראלית שמצליחה באירופה נותנת נקודות לישראל ומקדמת את כל הקבוצות הישראליות באירופה. מכבי משחקים נגד קבוצה טורקית, וכולנו יודעים כמה נזק טורקיה עושה לנו כמדינה עכשיו. אז אם אתה למשל אוהד הפועל שפוי (יש דבר כזה) יש לך שתי קבוצות שאתה שונא. אחת בגלל יריבות מסורתית ואחרת בגלל שהיא באה ממדינה עויינת. אני הייתי בוחר לאהוד בכל זאת את הישראלים שאני פחות אוהב, מאשר את הטורקים שגורמים לי נזק. אה ודרך אגב: אבא שלי היה במדריד כשבארסה שיחקה נגד צלסי בסטמפורד ברידג'' (אותו "סקנדל סטמפורד ברידג''") והוא ראה שם את המשחק עם המדרידאים. והוא סיפר לי שרובם הגדול היו בעד ברצלונה. הוא שאל אותם למה הם בעד ברצלונה והם אמרו: "כי זאת קבוצה ספרדית שמייצגת את הליגה הספרדית". עובדה. אין לי סיבה לשקר פה. וגם לא לאבא שלי.
השב   •  30
98
אוהד15/09/2011 20:19
אם מכבי ת"א היו משחקים נגד קבוצה גרמנית בתקופת מלחמה"ע ה-2 האם הוא היה בעד הקבוצה הגרמנית?
כרגע המצב לא שקט בין המדינות והקהל והתקשורת בתורכיה מתייחסים למשחק כמלחמה ולא כספורט.
השב   •  10
97
גל15/09/2011 19:53
אנשים בלי זיקה למדינה, בלי ציונות אני מוכן לחתום שאת השמאלני, תמים נאיבי בוא נחייה בשלום כולם, צא מהבועה הטורקים אוייבים ומאיימים על קיומה של מדינת ישראלים, אז אל תזיין תשכל ותפלג, כולנו יהודים - כולנו נגד טורקייה אחרת נאכל אותה חזק!
השב   •  84
שלמה15/09/2011 20:28
יש אלפי אוהדים טורקים שמקווים לניצחון של מכבי היום על היריבה השנואה שלהם. זה לא ישראל נגד טורקיה, ואם זה היה הדיון לאף אחד לא היו שאלות את מי לעודד
השב   •  01
אופניק15/09/2011 21:41
השב   •  10
96
ירושלמי צהוב כחול15/09/2011 19:52
אתה מדבר פה על יריבות ספורטיבית ולא לתמוך בישראליות בחו"ל? אתה רציני? אנחנו חיים במדינה עם מציאות אחרת מספרד או כל מדינה אחרת. אין רגעים יותר חשובים מאלה שאפשר להתאחד ולתמוך אחד בשני. אתה גועל נפש
השב   •  12
95
הראשון15/09/2011 19:48
=בהצלחה.למרות הכל
השב   •  00
94
LFC-Gerrard115/09/2011 19:45
כשליברפול נפגשה עם רומא בגמר גביע האלופות, נרצחו שני אוהדי ליברפול ע"י אוהדי רומא. המקרה הזה עורר שנאה ענקית ע"י כל אוהדי אנגליה כלפי כל קבוצה איטלקית באשר היא. לא רק זה, גם היה לפני משהו כמו 10 שנים, משחק של קבוצה אנגלית נגד קבוצה טורקית במסגרת גביע האופ"א (לידס ובשיקטאש? לא זוכר.) אוהדי לידס נשחטו ע"י האוהדים הטורקים ובשלב הבא הקבוצה הטורקית שיחקה שוב נגד קבוצה אנגלית. נחש מה קרה? נכון, הגיעו אוהדי שלל קבוצות הליגה האנגלית והתאחדו לחלוטין. אז דיי לקשקש שזה רק בישראל. באנגליה, מולדת הכדורגל ואלופת השנאה הספורטיבית זה גם קורה.
השב   •  60
ג''וקס15/09/2011 20:20
תלמד לעשות השוואות
השב   •  15
93
מתתיהו15/09/2011 19:37
השב   •  54
92
הצהוב הצפוני15/09/2011 19:28
חבריי הטובים ביותר הם אוהדיי חיפה והפועל וגם ביתר ואני לא מחליף אותם ב-100000 אוהדיי מכבי .
השב   •  50
91
איתן15/09/2011 19:20
לא פאשיזם ולא שטיפת מוח. כמו שאמר איווניר, צריך להתרכז בכדורגל. הכתב  של הכתבה הזו קצת יוצא מפרופורציות. קדימה ישראל!
השב   •  30
90
יא צורר15/09/2011 19:19
לפני שאתה אוהד של קבוצה מסויימת אתה אזרח מדינת ישראל, אחד שבמקרה הטוב שירת 3 שנים בצה"ל עם אוהדי כל קשת הקבוצות. זה שאתה כותב יפה לא הופך אותך לצודק, זה הופך אותך למשכיל. לא רק היום (במיוחד היום אבל לא רק), זה לא ציוני לקוות להפסד של קבוצה ישראלית מול גויים. בושה שזה החינוך שקיבלת. לא פלא שקיבלתם את הכינוי "גרמנים", טמבל.
השב   •  52
דן15/09/2011 20:59
השב   •  00
89
גלואה15/09/2011 19:15

איזה טיעונים מגוכחים. מדריד וברצלונה? אתה מניח שהיחס ביניהן הוא כמו היחס בין חיפה ות"א?

לא אכנס לתאר את הגורמים לפער האדיר, אבל, הלו? על כך שקטלוניה שואפת להפוך לריבונות עצמאית שמעת? ומה לגבי חבל הבאסקים? גם את הקשר בין העיר סוסיאדד לברצלונה זהה בעיניך לקשר בין שתי ערים בישראל?


פאשיזים? אתה בכלל מבין מה משמעות המושג? 

עוד כשל לוגי:
נראה לך כי הטיעון:
1)"X אוהב את המדינה שלו"
2)"Y אחר יוצא נגד המדינה של אדם ראשון"
3) "X כועס על Y"
זהו היסק לפאשיזם?
צא ולמד משמעות המושג.


והטיעון שהעלת בסוף "המוכיח" כדבריך
כ"כ מגוחך עד שבאמת קשה לי להתייחס אליו. מקרה פרטי מעיד על המקרה הכללי? ומה עם אינסוף המקרים הפרטיים ה"מוכיחים" את ההיפך?

הקורס "מבוא ללוגיקה" מומלץ בחום!
(כמו לכל עיתונאי ישראל)




 

השב   •  00
88
בית"ר ירושלים בלב ובנשמה15/09/2011 19:07
כול אחד צריך להיות שמח בניצחון של קבוצה ישראלית באירופה זה מעניק לנו גאווה במדינה וכך אנחנו מראים לשאר המדינות שגם בישראל יש כדורגל. בנוסף אני לא הייתי מעודד קבוצה טורקית אחרי המשט שבו הם ניסו להעביר נשק לעזה ועוד פגעו בחיילים שלנו ועוד האשימו אותנו. מי שחושב כמוני שצריך להחרים גם את הטור הזה וגם את הכותב הזה שייתן לי בכחול.
השב   •  20
87
עדו15/09/2011 19:05
אין לנו מדינה אחרת, אף אחד לא מת עליינו בעולם, המוסלמים שונאים אותנו עד מוות, הנוצרים מאשימים אותנו ברצח ישו וגם הם לא מתים עליינו, האמריקאים אם רק היו יכולים לבטל את הברית איתנו היו עושים זאת (מדינה שצריך להכנס אליה עם ויזה היא ממש לא בת ברית), כיהודי וישראלי לוחם אני נאמן לכל יהודי וישראלי גם אם הוא אוהד מכבי ובטח שהוא משחק נגד קבוצה איסלמית טורקית שמתה למחוק אותנו. היום אני מכבי ת"א ואם למישהו יש בעיה שיחפש לעצמו חיים כי איתי הוא לא יצא ראש.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
האמת הכואבת16/09/2011 12:34
השב   •  00
86
רפי15/09/2011 18:58
קודם כל מה השנאה הכוללת לטורקים,תראו את אוהדי מכבי הנמצאים בטורקיה ומסתובבים חופשי ולא מתביישים בישראליותם וביהדותם ואף אחד לא נטפל אליהם,נהפוך הוא,הרוב בטורקיה מכבד את הישראלים ומעריך אותם (אני מדבר מתוך ניסיון,היו לי קשרים עסקיים שם).אז בגלל איזה אידיוט שהוא במקרה גם ראש הממשלה שלהם אנחנו צריכים לשנוא אומה שלמה?טיפשות של צרי מוחין.ביננו כל אוהד מכבי שפוי חש בכאבים לא נעימים בחזה במסעות האירופיים של הפועל.וזה הגיוני,כל הבוני גינזצורג למיניהם לא מבינים את טיפשותם בהכללות המטופשות שהם עושים.אני חושב שכתב המאמר צודק בכל מילה ושאפו על הראש הגדול.
השב   •  71
85
יעקב15/09/2011 18:57
השב   •  00
84
מכביסט ישראלי גאה15/09/2011 18:57
ברצלונה אשר שיכת לחבל הקטאלוני  מתיימרת להיות מדינה עצמאית וקיימת שנאה בין אזרחי ברצלונה למדריד אז ברור שבין המועדונים לא תהיה אחווה קצת ידע לא יזיק לך!
מכבי היא מקור הגאווה הישראלית בימים אלה ואם הפועל הייתה עומדת במקומנו היא הייתה מקבלת אותה תמיכה! למרות הטענה שהפועל אינה מייצגת את ישראל!
השב   •  11
מתתיהו15/09/2011 19:37
השב   •  01
83
המחססל15/09/2011 18:57
שתי המדינות האחרות הן ישראל ואיראן
השב   •  00
82
לשחרר את שולי!15/09/2011 18:52
וריאל לא שמחה בששת התארים של ברסה. כמו שהפועל לא צריכה שמכבי תנצח וגם הפוך מכבי לא צריכה שאנחנו ננצח פשוט מדינה דפוקה. בשביל שכונלו נתאחד יש נבחרת!
השב   •  72
81
מכביסט חולה צהבת- זהרו ממני15/09/2011 18:50
גם בקורע את הרשת וגם פה באתר מזבל את השכל לא מבין כלום מהחיים שלו
השב   •  83
מתתיהו15/09/2011 19:38
השב   •  12
80
צהוב בלב15/09/2011 18:49
זה לא נכון שכולם בעד מכבי.. היום כל אוהדי שאר הקבוצות לא אוהבים את מכבי.. הם שונאים את בשיקטאש.. זה הבדל קטן אבל משמעותי.. לאף אחד לא אכפת ממה שמכבי תעשה הם רוצים לראות את הטורקים סותמים את הפה אז לפני שאתה מתחכם ורוצה לצאת חכם תשים לב מה הרצון האמיתי.. ובאופן כללי אתה יכול להיות בעד מי שבא לך זה ממש לא מעניין יאלה מכבי
השב   •  51
79
ירושלמי15/09/2011 18:43
כל הישג של קבוצה ישראלית באירופה זה רק טוב לכל הכדורגל שלנו.
אל תשווה משחק בליגה שלנו למשחק בליגה האירופית.
וכמובן שזה מאוד ישמח אותי אם יצחקי ישתיק את הטורקים.
השב   •  60
78
עידו15/09/2011 18:41
בכללי?
שיפסידו כל משחק גם באירופה.
השב   •  01
77
כולנו יהודים!15/09/2011 18:32
אין פה שנאה אמיתית בין הקבוצות, הרי כולנו עם אחד וכולנו יהודים.

לצערי כולם פה מושפעים ממה שקורה בחול.[ילדי אולטרס מושפעים מכל מחנות האוהדים]
אם שמה יש שנאה בין מחנות אוהדים אז גם פה ינסו לעשות משהו שכזה.
תפסיקו לעבוד על אנשים בעיניים, אין פה באמת שנאה.

זה נכון שיש הבדל אידיאולוגי בין מכבי והפועל: שמאל נגד ימין. סוציאליסטם נגד קפטליזם ועוד..

אבל סה''כ אנחנו עם אחד.
 אם חלילה תהיה מלחמה אני בטוח ב-100 אחוז שחייל שהוא אוהד קבוצה מסויימת ישתף פעולה עם האוהד של הקבוצה השנייה וכל זה במטרה להגן על המולדת ועל האזרחים.
כולנו יהודים וזה לא משנה אם אתה אשכנזי ספרדי חילוני או דתי או כל השקפה פוליטית אחרת שלא תהיה לך!

הרי שרוצים להשמיד אותנו מתכוונים לכל היהודים ככלל ולא לפרט.
 
אז בואו נפסיק אם השטיות ונתאחד כולנו ושיהיה בהצלחה לכל הקבוצות הישראליות.
השב   •  122
מאיר15/09/2011 18:52
השב   •  42
מתתיהו15/09/2011 19:39
השב   •  00
76
דאבל אדום15/09/2011 18:19
סוף סוף אני מסכימה עם מכביסט
השב   •  44
פרנקו15/09/2011 18:47
השב   •  10
75
מכבי15/09/2011 18:17
הכותב צודק במאה אחוז!
זה ליגיטמי לגמרי והגיוני שאוהדי שאר הקבוצות בעד בשיקטאש, אין מה לעשות בכדורגל היריבת בין קבוצות חזקה וזה מה שכל כך כיף בספורט.
אני לדוגמא זוכר את התיקו בדרבי לפני שנתיים שכמעט והרס להפועל את האליפות כאחד מהרגעים הכי משמחים שלי בתור אוהד מכבי..
אין כמו שמחה לאיד..יאללה מכבי
השב   •  33
בועז קלגרון15/09/2011 20:22
שתתגייס ותילחם עם אוהדי בית"ר, ותישן באוהלי צוות עם אוהדי חיפה , ושמי שיסחב אותך כשתפצע יהיה אוהד הפועל תבין שלכל הדברים האלו יש משמעות ספורטיבית בלבד בהקשר של משחקי כדורגל , לעומת זאת כשישראל יוצאת לטורקיה לקהל של מוסלמים קיצונים שרק מחכים לרגע שהאבטחה תרדם ויתקפו אותם כולנו עם אחד ומאוחד, ואם אתה לא יודע לעשות את הסוויץ'' הזה בראש אתה פשוט ילד קטן ודי מסכן.
השב   •  20
74
תכליתי15/09/2011 18:15
הכותב עושה כסף מכתיבת טור שיכול להלהיב רק את העמך מאוהדינו.
בושה :(
יהיו למכבי הזדמנוית להפסיד ונייחל להם.
לא היום! יש גבול לסדרי העדיפות של כל אוהד. הספורט צריך להיות מקודש אבל יש דברים מקודשים הרבה יותר
השב   •  132
רוחו15/09/2011 18:50
השב   •  23
73
ישי15/09/2011 18:11
המילים הגבוהות כביכול שלך לא עושות על אף אחד רושם, הציטוטים שלך פתאטים ובתמונה אתה גם לא נראה משהו.. מה הקטע שלך? כל כך חשוב שבתקופה קשה כמו זאת המדינה שלנו צריכה להתאחד, ויש לי חדשות בשבילך, המדינה יותר גדולה ממכבי (אפילו ממנה), אין שום פסול בזה שמליוני יהודים ירצו לשמוח על חשבון התורכים שונאי ישראל ומעודדי דיכוי יהודי בעולם האלה, נכון, בשיקטאש היא בסך הכל קבוצה בתוך המדינה הגדולה הזאת, אבל תאמין לי שיש שם אלפי מוסלמים שאם תהיה להם ההזדמנות להיכנס ב100 אוהדי מכבי ששם, אז שהאל ישמור להם.. אל תדבר איתנו מטאפורות ודימויים, היום מי שלא אוהד מכבי, או לפחות לא רוצה שמכבי תנצח . לא מחובר למציאות. תתעורר גבר.
השב   •  30
72
דקה 92 בטדי15/09/2011 18:10
אני עם בשיקטש.
אש בש בשיקטש.
השב   •  33
71
צהוב!15/09/2011 18:10
שמע ישראל אלוהי אתה הכל יכול נתת לי את חיי נתת לי הכל בעיני דמעה הלב בוכה בשקט וכשהלב שותק הנשמה זועקת.! יאללהה מכביי היום מנצחים בעזרת השם!!
השב   •  21
70
רועי15/09/2011 18:09
אתה חוצפן ומדבר שטויות , ומה אתה משווה בין ברצלונה לריאל אם לא היית כל כך בור היית יודע שאזרחי ברצלונה לא קוראים לעצמם בכלל ספרדים , וחלקם אפילו מאחלים תבוסות לנבחרת ספרד שמבחינתם מייצגת רק את הקסטיליאנים .
השב   •  121
רפי15/09/2011 19:01
השב   •  20
69
איתי15/09/2011 18:05
השב   •  22
68
ארז15/09/2011 18:05

השב   •  00
67
צהוב15/09/2011 18:04
אתם פשוט בושה למדינה כמו הכתב הזה. אתם מעדיפים שאותם אנשים שמעודדים את פעילי המשט בעזה או אפילו חלקם שלקחו חלק פעיל בזה וניסו לפגוע ולהרוג חיילים שמשרתים בצבא שלנו, שחלקם יכולים להיות אפילו חברים שלכם. זה רק מראה כמה השנאה שלכם למכבי חזקה וכמה אתם קודם כל שונאים מכבי ואז אוהדי הפועל. אתם הקהל הכי מגעיל שראיתי, אחרי שאני רואה את כל האוהדים שלכם מגיבים אני עדיין הייתי מעדיף שהפועל תנצח קבוצה טורקית אם היא הייתה במקומנו.
לסיכום שיהיה בהצלחה למכבי ולחיפה באירופה! להפועל לא מגיע אפילו התייחסות, באמת שלא איכפת לי מה יהיה לכם השנה באירופה.
השב   •  11
66
אוהדומה15/09/2011 18:04
ממש קשה לי לראות צהובים צוהלים, ואין לי בעיה עם זה.גם עם הם מביאים כבוד למדינה.
יהיה לי הרבה יותר קשה לראות טורקים שונאי ישראל ,עם דגל פלסטין ביד,צוהלים.
השב   •  112
65
שה שה שקט בבקשה15/09/2011 18:02
יציעו לך כרטיס לזלזניצאר ב1000 שקל תגיד אני חוסך יציעו לך כרטיס לברצלונה ב1000 שקל אתה תביא להם 3000 למה זה נראלך?
השב   •  00
64
המכביזם לא ימות15/09/2011 18:01
פאשיזם? אתה דפוק לגמרי
מה אתה משווה בין אירופה לפה? אנחנו חיים במדינת ישראל שיש לה לצערנו הרבה מאד אויבים בעולם, תתחיל להבין את זה
השב   •  70
63
מכביסט15/09/2011 17:57
שהספורט בה הוא לא מושקע והוא לא כזה מצליח
אז עד שקבוצה מגיע לשלב הבתים ובטח שמול ההארדואנים הקטנים לא יזיק שיתמכו
כשנשחק מול קייב וסטוק
אין לי בעיה שיהיו נגדנו
ובארסה זה קטאלוניה שרוצה עצמאות
השנאה לריאל היא מעבר לכדורגל נטו
עדיף שלא תכנה את עצמך אוהד מכבי(ואל תדאג לא חסר לנו אוהדים אבל היריבה מעבר לכביש תקלוט אחד כמוך בשמחה)
השב   •  50
62
צהוב15/09/2011 17:54

ויש הבדל בין משחק רגיל באירופה לבין משחק נגד קבוצה ממדינה שבקלות יכולה לסייע למדינות ערב במלחמה איתנו

השב   •  30
61
יבנאי מתוסכל15/09/2011 17:52
בישראל צריך לתמוך אחד בשני , מועדון במועדון . במיוחד נגד קבוצה טורקית ובמיוחד בזמנים האלה.לא כמו בספרד שהכל רגוע.תתבייש לך מר כתבוס
השב   •  62
60
הכוכב משער 1315/09/2011 17:48
ופה הפוליטיקה היא קצת יותר משמעותית מפוליטקה במדינות שאין להן אוייבים. מדינה שרוצה שאף יהודי לא יחיה כאן זה גובר על ספורט מה לעשות
השב   •  40
59
רובי15/09/2011 17:48
השב   •  11
58
ג''ורג'' 00915/09/2011 17:42
את חיפה או הפועל מנצחות קבוצה באירופה זה עוזר לכדורגל בארץ באמת שלא צריך את העידוד שלהם היום אבל טיפה של סימפטיה לישראלים במדינה שלא מחבבת אותנו בלשון המעטה זה מחמם את הלב
השב   •  10
57
צהוב כחול מלידה15/09/2011 17:39
מהאוהדים של הפועל אני יכול להאמין אבל מאוהד מכבי? הם מתייסחים למשחק כאילו הם הולכים לנקום על המשט כל המדינה על מכבי אני מקווה שתצפה במשחק ותראה איזה רעש יש רגעים שכל העם צריך להתאחד ביחד זה לא נטו ספורט יש פה גם צדדים פוליטים אפילו שמנסים לגמד את העניין
השב   •  100
56
אדום בת-ימי15/09/2011 17:38
השב   •  44
55
שד אדום15/09/2011 17:36
כל הכבוד! אוהד מכבי שלא הולך עם העדר ומבין יריבות ספורטיבית מהי! אני איתך (נגד הקבוצה שלך).
השב   •  43
54
עופר האורגינל15/09/2011 17:32
השב   •  122
53
אדום בלב15/09/2011 17:31
אם באמת אתה אוהד מכבי שים לב להתנהגות איווניר על הקווים. בוכה כל המשחק, צועק על השופטים ומתלהם. מוטי הוא מכביסט בדם..מייצג את כל הרכ שבמכביזם: גאוותנות, שחצנות ובכיינות.
מגעיל!!
השב   •  34
אוחנה15/09/2011 17:49
השב   •  32
52
מולי15/09/2011 17:30
כל קבוצה באירופה מייצגת את עצמה זה היה כך מאז ומעולם וזה באמת הרבה יותר בריא לכולנו. שהנבחרת משחקת היא ואך ורק היא מייצגת את המדינה. שהפועל באירופה אני לא מצפה מאף אוהד שקורא קריאות מגעילות כלפי קבוצתי בליגה לבוא ולעודד אותי בחו"ל. כך גם עם מכבי. יאללה להפסיד
השב   •  55
51
תומר15/09/2011 17:23
משהו נורמלי
השב   •  45
50
חבר ירוק לבן מלידה מעריץ רובי נמני סנטה קולומה15/09/2011 17:23
השב   •  311
49
יהודי15/09/2011 17:20
אתה בושה לעם היהודי
השב   •  206
מתתיהו15/09/2011 19:46
השב   •  31
48
משה15/09/2011 17:16
אם אתה חושב שאוהדי הכדורגל פה על גבול הפשיזם אתה מטורף! לך תראה איך מתייחסים למשחק הזה בטורקיה הם מכנים את המשחק הזה למלחמה! אנחנו רק בעד מכבי. תתבייש לך
השב   •  92
47
אור15/09/2011 17:16
השב   •  34
46
קובי האדום15/09/2011 17:15
השב   •  41
45
אדי15/09/2011 17:14
נתחיל בזה שהכותב קצת פופוליסט והוא משתמש במילה החמה של הקיץ "פאשיזם", ושוב סתם בלי סיבה. לפי חישובים שלי אם שלושת הקבוצות עושות קמפיין יפה (לא משהו מטורף) השנה, אז בעוד שנתיים יכולה להיות לנו נציגה אוטומטית בשלב הבתים של ליגת האלופות. חבל שבארץ מלבים לסתם שנאה בין הקבוצות, מה שרואים אחרי זה על הדשא בכיסוחים ולא כדורגל בין השחקנים (הפועל מול ביתר) הצלחה של הקבוצות במפעלים האירופיים יתנו לנו דירוג יותר גבוה יותר נציגות במפעלים האירופאים בשלבים יותר גבוהים. מה שיגרום ליותר תחרות בארץ יותר כסף שייכנס לקבוצות ורק ככה הרמה בארץ תעלה. אולי לא צריך לאהוד את הקבוצה היריבה בארץ אבל בטח שלא לעודד את הקבוצה מחו"ל. אני אוהד חיפה ומאחל לכל הקבוצות בהצלחה במפעלים האירופיים
השב   •  30
44
וודי15/09/2011 17:13
בישראל יש פאשיזם שהולך וגדל וצריך להתחיל לדאוג
השב   •  63
43
עמוס15/09/2011 17:11
זה שכמה שיותר ישראליות יצילחו באירופה. כשהדירוג שלנו יעלה נוכל לקבל נציגות נוספות. אתה אדיוט
השב   •  30
42
דן15/09/2011 17:07
שחושב שאם ציטט איש דעת וחצי זה הופך אותו לבר דעת.
מה הקשר לפאשיזם, האם קראת את אשר כתבת?
אין תימה למה שכתבת, כאשר האכסניה היא האכסניה המדוברת, והפטרונית שלו מייצגת את אשר היא מייצגת.
ישראל 2011 , אין כמעט מה להוסיף.
השב   •  122
41
דדה15/09/2011 17:07
אני שונא מכבי תל אביב, אבל מול הטורקים אין מה לעשות- אני בעד התל אביבים. אם היה משחק נגד קבוצה ממדינות אירופה הנייטרליות הייתי נגד מכבי תל אביב, אבל עכשיו, אני בעד להוכיח שמכבי מייצגת את ישראל ומייצגת אותה בכבוד, אם היא מביעה את הכבוד של המדינה שלי אני אתמוך בה.
השב   •  72
40
שטויות15/09/2011 17:07

השב   •  21
39
צהוב בנשמה15/09/2011 17:04
תתבייש לך יא אפס
השב   •  32
38
גוזשללה15/09/2011 17:03
אתה לא חושב שקמת הגזמת? כפי שהמצב נראה עכשיו למה שנאהד את בשיקטאש? חוץ מזה אני בעד כל קבוצה ישראלית באירופה
השב   •  120
37
דניאל צהוב בנשמה15/09/2011 16:59
מי קובע מה יכול לחשוב אוהד ישראלי? מה אתה? מקבל החלטות ובמה להציג אותן? שטויות במיץ אחי, אתה לא אוהד מכבי ולא אוהד שום קבוצה בישראל, חברים תגיבו לו בבקשה. יאלה קומנדו מכבי למלחמה.
השב   •  91
36
ירוק כבד15/09/2011 16:57
לטור שלך אין שום בסיס. כשאוהדי בשיקטש יגיעו לארץ אף אחד לא יפגין מולם עם דגלי ארמניה, יוון או קפריסין ובטח שלא ישרוף את הדגל הטורקי.



הערב גם אני צהוב. בהצלחה לחבר''ה של איווניר.
השב   •  151
35
אבנר15/09/2011 16:52
כולנו מדינה אחת, כל הקבוצות שולחות שחקנים לאותה נבחרת, שהיא הנבחרת של כולנו. כל הישג של קבוצה ישראלית, עושה כבוד למדינה, מעלה את הרמה ובעל פוטנציאל להעלות את כמות הנציגות שלנו במפעלים האירופיים. אני תמיד בעד כל קבוצה ישראלית מכל ענף שמשחקת באירופה ולא משנה אם זה נגד טורקים או אנגלים. את היריבות תשאירו לליגות המקומיות המשמימות שלנו. זה בערך הדבר היחיד שמשאיר בהן עניין
השב   •  70
34
Marom15/09/2011 16:52
אני ירוק ועדין מאחל גם להפועל וגם למכבי להצליח באירופה. קצת יתלהבו אחד על השניה ועלינו. אבל בסך הכל זה טוב למדינה. הכל בסופו של דבר יקדם את הכדורגל בארץ. חשיפה, ניצחונות. הכל טוב למדינה.

כל הזמן חושבים שאנחנו ברמת מונדיאל או יורו, שבפועל אנחנו כל החיים בשלב בנייה שזה כן אמיתי. אבל כדי להתקדם בשלב בניה, צריכים להיות קבוצות ישראליות עם הרבה ישראלים ובסיס של מספר שנים, כמו שמכבי תל אביב עשתה עם הנוער בשנה שעברה והבוגרים השנה.

מלבד זה שאני אוהב לראות את הצהובים ואפרגן להם אם הם יקחו אליפות(בארץ רק לא הפועל!!) הם גם מול קבוצה טורקית וכן יש פוליטיקה בסיפור, אם איווניר אמר בעצמו "כל הארץ מאחורינו" למרות שאמר שהוא לא מערב פוליטיקה סימן שעדין יש לזה משמעות פולייטית.

הניצחון יותר מבזירה הספורטיבית שניצחון כזה יהיה אדיר, כי הרי בשי הם הקבוצה המדורגת ראשונה בבית, ולנצח אותם בבית שלהם זה הישג. גם לנצח אותם על המגרש יתן פוש פוליטי לנו.
 
בהצלחה היום ל-3 הישראליות.

אני לא סובל את הפועל ואת האוהדים שלהם, אבל פשוט הם עושים דברים טובים לישראל באירופה, ובאירופה מאחל להם בהצלחה תמיד.
השב   •  111
33
ניר15/09/2011 16:51
אני יותר מאשמח אם מכמבי תקבל 4
השב   •  410
כחול לבן15/09/2011 18:46
השב   •  00
32
טיאגו אלקנטרה15/09/2011 16:50
לא יודע זה נראה ככה
השב   •  92
31
פאביו15/09/2011 16:47
השב   •  00
30
אוסישקין חניון15/09/2011 16:47
זה ההבדל ביננו לבין הספרדים למשל שאנחנו בכאלה תקופות צריכים לתמוך אחד בשני. אתה יודע טוב מאוד שאם הטורקים ינצחו בטורקיה יחגגו על ישראל ולא על מכבי

וד"א תפסיקו לבלבל תסכל שלא מערבבים פוליטיקה וספורט כי בכל העולם מערבבים כמו שאנחנו משחקים נגד ספרדיות יש דגלי פלסטין  וכו''
השב   •  71
29
עדן האזרד15/09/2011 16:47

נחמד לראות בין כל הטורים הכל כך מגמתיים וטפשיים באתר הזה טור אחד טוב שמביע דעה נורמלית

השב   •  22
28
גל15/09/2011 16:47
אחרת מה ההבדל בין קבוצה אחת לשנייה?
מה זה מכבי? תנועה יהודית ציונית!
מה זה הפועל? תנועה סוציאליסטית שמאלנית!
מה זה בית"ר? תנועה ימנית רוויזיוניסטית!
תפסיקו לבלבל את המוח! זה חלק בלתי נפרד!
ועוד יותר כשמדובר במשחק נגד אומה שמחפשת מלחמה איתנו! לא לשכוח את הזהות ואת הזיקה!
השב   •  403
שד אדום15/09/2011 18:18
כי תנועה יהודית ציונית זה כל התנועות - גם הפועל ובית"ר.
השב   •  31
הענק הירוק15/09/2011 21:05
מכבי= המרכז הפוליטי והאנשים הנורמלים במדינה.

בפוליטיקה= נטייה לזרם הימני בתחומי הבטחון(אפילו קצת בקיצוניות) ולזרם השמאלי בעינייני החברה התרבות והספורט. כמובן בצורה מאוזנת ולפי נטיית קול הרחוב.

הגדרה בספורט של מכביסט אמיתי= מכביסט אמיתי נלחם עד שארית כוחותיו, חותר לניצחון בכל מחיר ואף הבסת היריב ללא תנאי. המכביסט לוקח ללב הפסדים אך יודע לכבד את יריביו, איננו שחצן ומתנשא! (מכבי ת"א לא עומדים באף קריטריון מהנ"ל)
השב   •  10
27
הנסיך הפרסי15/09/2011 16:47
כמה שטויות בכתבה אחת כל העולם נגדנו כל העולם שונא אותנו אז לא מגיעה לנו פעם אחת שנתאחד בין אם זה בספורט או בין אם זה בתחומים אחרים.
השב   •  60
26
.15/09/2011 16:45
די לשטיפת המוח הישראלית בכל דבר שקורה פה אי אפשר לחיות פה כבר
השב   •  310
25
רונלדיניו גאוצ''ו15/09/2011 16:44
מדינת ת''א
הרסתם את המדינה
את הכלכלה
עכשיו אתם הורסים גם את הכדורגל
120 מיליון לא טועעיים 
השב   •  75
24
צהוב ותיק15/09/2011 16:43
ליאור ליברנובסקי ודומיו שכאשר כל פעם שישנה אחווה וגילויי אחדות ישר נעמדים וצווחים "פאשיזם". לכו להתגווד.
השב   •  111
23
צהוב15/09/2011 16:43
היא תקבל הרבה תגובות מאותה סיבה שעמנואל רוזן מקבל הרבה תגובות ואין צורך להרחיב על הזה.
השב   •  121
22
לירן - אוהד מכבי15/09/2011 16:43
נראה לך שהספורטיביות תהרס ?
הרי מיד אחרי המשחק , ההשמצות ההדדיות יחזרו לסדרן . הרי זה מחמם את הלב שכולנו בעצם יודעים מול מי אנחנו מתמודדים ! אז כל הכבוד לאוהדי הפועל וכל שאר הקבוצות התומכות , אבל אחרי המשחק , הכל חוזר לשיגרה .
השב   •  100
21
אוהד15/09/2011 16:42
6 שחקני הרכב וחמישה מאבטחים שיעשו הגנה.
השב   •  51
20
אוהד15/09/2011 16:41
הם מדגישים שזו מלחמה אז אם זה ככה לדעתי כולם צריכים להיתו ביחד ולא משנה אם זו מכבי ת"א או הפועל ת"א או קבוצה של חיפה או בית"ר.
לדעתי אפילו בקהל הרבה יגיעו לא בגלל שהם אוהבים כדורגל ורק כי הם באים להביע מחאה כמון בעבר עם בני השרון כשהקהל גרם להם לברוח מהמגרש.
השב   •  91
19
אבי15/09/2011 16:41
וחבל. אחרי שפרסמתם מאמר כל כך יפה על כמה חשוב שכל המדינה הזאת תעמוד מאחורי מכבי בטורקיה אז בא ה"כתב" הזה ורושם פה כמו איזה ילד בן 14 במקרה הטוב. אני שמח לראות לפי התגובות שלא לוקחים אותו ברצינות.
השב   •  295
18
צ''רצ''יל15/09/2011 16:40
רק מי שאוהד אמיתי של קבוצה מבין את הטור הזה. כל מי שאומר שהיום הוא פתאום אוהד מכבי אז הוא סתם אוהד הצלחות ולא מבין את המשמעות של אהבה לקבוצה שלך ושנאה של היריבה. זו בדיוק הכוונה שלנו אוהדי הפועל שאנחנו אומרים "מייצגים את הפועל ולא את ישראל" שהרוב לא מבינים וחושבים שנפלנו על הראש. אנחנו אוהדים קבוצה לא רק במשחק אחד שפתאום יש לו חשיבות מעבר לכדורגל, אנחנו אוהבים אותה כל הזמן גם ברגעים הקשים ואנחנו לא רוצים שפתאום שיש רגעים טובים או משחק חשוב כולם ינכסו לעצמם את הקבוצה שלנו והיא תהפוך לקבוצה של המדינה לערב אחד. הקבוצה כשמה כן היא לא מייצגת מדינה ולא מתיימרת לעשות זאת, ואין משמעות מאיזה מדינה היא מגיעה, בשביל זה יש תחרויות בינלאומיות ותחרויות לקבוצות וקבוצות מאותה מדינה יכולות להתחרות אחת נגדה השניה כמו שקורה הרבה בליגת האלופות. אני יכול להעיד על עצמי שכשיש משחק של הנבחרת אני לפעמים יותר מתרגש ורוצה שהיא תצליח מאשר משחק של הפועל כי אני יודע שבקבוצה אפשר לתקן והנבחרת מאוד חשובה לי לגאווה הלאומית שלי כישראלי אבל הפועל זו הגאווה האישית שלי ואני בחרתי אותה לטוב ולרע, את הלאום שלי לא בחרתי. לכן אני מסכים לחלוטין עם כותב הטור לשם שינוי, מספיק עם הפרובינציאליות ולהפוך כל דבר למלחמת להיות או לחדול. זה בסך הכל ספורט ויש לנו מספיק מלחמות וסכסוכים בעולם האמיתי ושישארו שם. יאלה הפועל!!
השב   •  1623
קפדוילה15/09/2011 18:54
השב   •  41
17
צהוב15/09/2011 16:38
איך אתה יכול לומר שזו שטיפת מוח?
אין פה שום קשר לפאזישם או לכל דבר אחר. אתה שוכח שזו מדינה שבשבועות האחרונים קרובה מאוד להכרזת מלחמה עלינו. המפגינים שאתמול הפגינו מול המלון של מכבי לא הפגינו כי זו הייתה מכבי אלא כי זו נציגה ישראלית. באותה מידה היא גם הייתה יכלה לשחק מול קבוצה ישראלית אחרת ואז אני מאמין שגם אוהדי מכבי היו מייחלים לניצחון אפילו של הפועל ועם כל הכבוד לספורט בארץ, ביטחון המדינה קודם לכל, ושאתה מגיע למשחק נגד מדינה עיונת אין סיבה שכל עם ישראל יתאחד גם השונאים שביננו.
ואם כבר דיברת על עוכרי ישראל זה כבר שונה מכל המשחקים שראינו בכדורסל של מכבי או של קבוצות ישראליות באירופה, מי שלא בעד מכבי במשחק הזה באמת לא מכבד מספיק את המדינה שלו, וצריך להתבייש.
השב   •  30
16
תומר15/09/2011 16:38
על דברים כאלה נחרב בית המקדש
השב   •  81
15
רועי15/09/2011 16:38
ההשוואה שהוא עשה לספרד כל כך לא חכמה. ברור שבארסה רוצה שריאל תפסיד כי זה מקל עליה את הדרך לגביע. איך זה בכלל קשור?
השב   •  51
מושיקו לוי15/09/2011 17:45
קטלוניה וספרד בכלל בסכסוך פוליטי בינם לבין עצמם
השב   •  30
14
רועי15/09/2011 16:36
כמה טמטום כמה!
השב   •  100
13
איתי ארז15/09/2011 16:35
השב   •  70
12
ניק מרשל15/09/2011 16:29
השב   •  72
11
הנסיך (דל פיירו)15/09/2011 16:28
בגללך ובגלל אנשים המדינה נראית ככה
השב   •  383
10
ירוק בנשמה15/09/2011 16:26
אל תשווה בין אהדה של ריאל וברסה לאהדת הקבוצות הישראליות! אנחנו רוצים שכל הנציגות יצליחו כדי לקדם את המדינה מבחינה ספורטיבית ובספרד אוהדי ברסה לא יתמכו בריאל מסיבה אחת: לא אכפת להם! הם הקבוצות הכי טובות בעולם ולא ישנה להם שום משחק של היריבה שלהם. אנחנו רוצים שכל הנציגות יצליחו כדי לקדם הכדורגל ואת הקבוצות במדינה שלנו!
השב   •  20
9
צהוב15/09/2011 16:25
אתה לא יכול להשוות את השנאה בין מכבי להפועל לחיפה לשנאה שיש בין בארסה ריאל או בשיקטאש - פנרבחצ''ה - גאלאסטראי.
אם היינו משחקים נגד קבוצה מאיראן גם היית מדבר ככה?
ראש ממשלת טורקיה מאיים שהוא יפתח במלחמה עם ישראל.. אז נכון אני אומר שכל אחד יעשה מה שטוב לו אבל בימים האחרונים "שטיפת המוח הפאשיסטית" כמו שאתה קורא לה בסה"כ מראה שללילה אחד יתמכו הרבה אוהדי הפועל במכבי כי זה כבר לא סתם קבוצות.. זה כבר ישראל נגד טורקיה.
ואני לא אתפלא אם גם אוהדים של פנרבחצ''ה וגאלאסטריי יתמכו בבשיקטאש למרות ששמה זה שנאה שלא מתקרבת למה שיש פה. כאן יש שכונה ילדים בני 16 אוהדי מכבי והפועל צוחקים ביחד חברים טובים שמה יש הרוגים כל דרבי. זה לא אותו דבר בכלל.
השב   •  30
8
שי15/09/2011 16:24
כל העולם שונא אותנו,הטורקים הם אנטישמים ושונאי ישראל.

הטורקים הם אלה שמערבבים ספורט עם פוליטיקה ראה מה אמר המאמן של בשיקטאש.

פשוט עצוב שאתה משווה בין היריבות של ריאל מדריד וברצלונה,כאילו שיש מדינה ששונאת את ספרד.

למה אתה מנסה לגרום בדיוק?
אני צהוב היום רק בגלל שמול מכבי ת"א עומדת קבוצה אנטישמית עם אוהדים ששורפים דגלי ישראל.

אתה בטוח אוהד הגועל תל אביב אין לי צל של ספק.
השב   •  93
לירן15/09/2011 18:33
השב   •  11
7
מכביסט15/09/2011 16:18
איפה אנחנו ואיפה ריאל וברצלונה
אנחנו חיים במדינה שכל העולם שונא אותנו לפחות במשחק נגד השונאים נתאחד כל היהודים!
זה לא שאנחנו כל שנה מניפים גביע אירופה או ליגת האלופות אז עד שמגיע מתמודדת לא משנה מיהי המדינה צריכה ללכת אחריה
וחבל שהפועל מתיימרים לא לייצג את ישראל
השב   •  7711
האל הוא אדום!15/09/2011 16:37
זה כמו שבטורקיה פנרבחצה וגלטסריי מייחלים לבישיקטאש להפסיד!
אנחנו לא שונאים אתכם רק שנאה ספורטיבית, אנחנו שונאים אתכם שנאה אמיתית, לא היו לי חברים אוהדי מכבי ת"א וגם לא יהיו! ברגע שאני מכיר אוהד מכבי ת"א בהיכרות כלשהי (עבודה, מילואים, וכו'') אני פשוט מנפנף אותו בצורה דיפלומטית! מתעב אתכם! מה אני אעשה! זה אצלי בדם!
השב   •  453
אדום בנשמה!!15/09/2011 17:24
כאוהד הפועל אני מרגיש מחוייב להגיד לך שאתה ילד. אתה לא יודע לשים את הקו בין הספורט ובין החיים האמיתיים. אני אוהד הפועל מגיל 0 ויש לי חברים אוהדי מכבי שהם אחלה אנשים. היריבות היא ספורטיבית בלבד ורק בתול האיצטדיון. ואם אתה לא מבין את זה אז אתה לא חכם במיוחד ואתה גם פנאט. ודרך עגב. תדבר בשם עצמך.
השב   •  350
אדום בנשמה!!15/09/2011 17:24
כאוהד הפועל אני מרגיש מחוייב להגיד לך שאתה ילד. אתה לא יודע לשים את הקו בין הספורט ובין החיים האמיתיים. אני אוהד הפועל מגיל 0 ויש לי חברים אוהדי מכבי שהם אחלה אנשים. היריבות היא ספורטיבית בלבד ורק בתול האיצטדיון. ואם אתה לא מבין את זה אז אתה לא חכם במיוחד ואתה גם פנאט. ודרך עגב. תדבר בשם עצמך.
השב   •  60
Yellow Forever15/09/2011 17:26
אם אתה פוסל אנשים כי הם אוהדי מכבי תל אביב, אז המצב שלך קשה. לי יש חברים אוהדי הפועל, והם אחלה של אנשים.. בסופו של דבר הכל ספורט! לא כל החיים שלך אמורים להיות סביב זה.
השב   •  190
צהוב כחול מלידה15/09/2011 17:35
אז כנראה שאין לך חברים ואתה גם לא עובד אם אין לך חבר אוהד מכבי היום 1 מתוך 3 אוהד מכבי גם אם זה כדורסל מי ביקש שתאהבו אותנו ההגדרה של האוהדים משער 5 וכמוך הם לא רמה של בן אדם בכלל יאללה למד טורקית וסע מפה
השב   •  91
בית"ר ירושלים בלב ובנשמה15/09/2011 19:00
אחר כך אתם מתפעלים למה שונאים אתכם. בגלל זה שונאים אתכם שאתם לוקחים את הספורט לחיים. בסך הכול זה כדורגל, אבל אתם לוקחים את זה צעד מעבר לחיים הפרטים.
השב   •  40
הפועל15/09/2011 21:41
ח ח אני מת לראות את הפרצוף שלך יאפס
השב   •  10
שלומציון26/09/2011 20:14
הרוב כמובן חיפה (אוהדי הצלחות) והשאר הפועל והם אחלה של אנשים.. אני מפריד בין ספורט לבני אדם. (אני בין 14 אז יש הרבה אודי הצלחות)
השב   •  00
6
דור15/09/2011 16:18
די נו זה לא קשור בכלל האוהד הישראלי אוהד את הישראליות באירופה לא משנה מה. כי זה לא דבר מובן מאליו שקבוצה ישראלית תעפיל למפעל אירופאי
השב   •  120
5
אחד הגברים15/09/2011 16:17
הוא התכוון שזה בסדר לתמוך במכבי אבל מהסיבות הנכונות. לא בגלל המצב עם טורקיה.
השב   •  72
4
אע15/09/2011 16:16
השב   •  251
3
גומיס15/09/2011 16:14
מי שרוצה לתמוך במכבי תל אביב שמייצגת את ישראל שיתמוך,מי שמעדיף להיות קטנוני ולשכוח שבסופו של דבר זה רק כדורגל ייחל הפסד של הצהובים,הכל טוב,בסופו של דבר זה רק ספורט,הבעיה היא,שכרגע בטורקיה האוהדים שמה יכולים לקחת את כל המשחק הזה לדבר שהוא לא ספורטיבי,לכן עלינו להישאר מאוחדים
השב   •  614
מכביסטית15/09/2011 16:40
השב   •  91
מי כמוך באלים יי15/09/2011 18:06
השב   •  90
שלמה15/09/2011 20:29
השב   •  10
2
לא קונה מנוי לאירופה15/09/2011 16:13
השב   •  719
1
חן מור15/09/2011 16:10
בחיים אל תשווה בין מכי לריאל וברצלונה ובטח לא בין ישראל לספרד.
אני לא מדבר מצד פולטי . כאוהד כדורגל ולא משנה איזה קבוצה אתה אוהד . אתה רוצה לראות משהו מאצלך {הכוונה מהארץ שלך } במפעל ארופי . אני רוצה שכל הקבצות ינצחו באירפה מכפי הפועל וחיפה כדי שבאמת יהיה מעניין לראות את המשחקים של הליגה הארופית וככה סתם בעל ענף ספורטבי משלחת ישראלית מייצגת את ישראל אין מה לעשות כמו מכבי בכדורגל ובכדורסל ודודי ושחר בטניס ..
השב   •  4912
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP