יום חמישי, 24.04.2025 שעה 13:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דן שדה

הגיע הזמן שייתנו לו לעבוד

דעה: הוא לא מצטלם, לא מתעסק בשטויות, וכנראה כבר לא יהיה יקיר הקהל. אבל אחרי שתי אליפויות בשלוש שנים, הגיע הזמן שייתנו לאלישע קצת שקט

מכבי חיפה פתחה את העונה לא טוב. איך אוהבים לקרוא לזה בתיאורים- אין זה סוד.

הקבוצה כשלה מלהעפיל לליגת האלופות, ולא נראית טוב בליגה. בסיומם של צמד המשחקים מול גנק, הירוקים לא היו פחות טובים, אך סבלו מחוסר מזל, החמצות לא מחוייבות המציאות(עוד קלישאה יפה, כאילו יש החמצות מחוייבות מציאות), ובפנדלים? זה לכאן או לכאן, ג'ון טרי עוד יכתוב על זה ספר.

בליגה הקבוצה של יענקלה שחר טרם מציגה את היכולת הרגילה שלה. כעבור שלושה מחזורים ניצבים הבחורים של אלישע לוי אי שם במרכז הטבלה. אם נסתכל על זה ממבט אנכרוניסטי, זה עוד יותר מדאיג. ניצחון במחזור הראשון, תיקו בשני והפסד בשלישי. בקצב הזה במחזור הבא במכבי חיפה עוד ישכחו להופיע למשחק.

גולסה, ורד, טוואטחה ודגני מאוכזבים בסיום (יוסי ציפקיס)
גולסה, ורד, טוואטחה ודגני מאוכזבים בסיום (יוסי ציפקיס)
 

האוהדים קראו קריאות בוז לאלישע לוי בסוף המשחק, ובאופן כללי מאוד מאוכזבים מאיך שהקבוצה נראית, ואפשר להבין אותם. אבל מכאן, ועד לדרוש פיטורים וזעזועים, הפער הוא רחוק.

מכבי חיפה היא המועדון המצליח ביותר בישראל בעשרים השנים האחרונות. היא הקבוצה היחידה שמחזיקה באותו בעלים לאורך זמן, עוברת זעזועים ופרשיות ברוגע כמו שקלי סלייטר חותך גלי ענק בהוואי.

בזמן שבשאר הקבוצות ממליכים מאמנים ומחליפים בעלים כמו שרים בכנסת, רק אצל הירוקים מהכרמל נדמה שהסדר נשמר על כנו. זה לא מקרי. העובדה שיענקלה שחר נותן למאמנים שלו אורך נשימה מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם.

מכבי חיפה (יוסי ציפקיס)
אוהדי מכבי חיפה. אפשר להיות מאוכזבים, לא צריך לצפות לזעזועים (יוסי ציפקיס)
 

גיורא שפיגל אימן שבע שנים רצוף בשנות התשעים, הקבוצה אומנם זכתה רק באליפות אחת, אבל תמיד שמרה על מקומה בצמרת. רוני לוי כיהן כמאמן חמש שנים ולקח שלוש אליפויות, וגם הוא זכה לקריאות בוז מהקהל כאילו הרס את מועדון הכדורגל של מכבי חיפה.

ועכשיו לסיבה שלשמה התכנסנו, אלישע לוי. הבחור הסימפטי הזה, פותח שנה רביעית בחיפה. לאלישע שתי אליפויות, ועוד אחת בה לקח את מירב הנקודות בליגה אך היה שני רק לקשקוש ששמו קיזוז.

אלישע לוי. הגיע הזמן שייתנו לו לעבוד (עמית מצפה)
אלישע לוי. הגיע הזמן שייתנו לו לעבוד (עמית מצפה)
 

אבל משום מה, הוא לעולם לא יזכה לשקט. הוא לא מצטלם ליד האנשים הנכונים, לא עושה קניות בשינקין, לא יושב בחוף הצוק ומחכה לפפראצי. אין לו כתבי חצר שידאגו לו כשלא הולך. הוא בסה"כ עושה את העבודה שלו- בשקט, בנחישות ובהתמדה, והגיע הזמן שגם ייתנו לו לעשות אותה. הגיע הזמן שלא נשמע קריאות בוז אחרי 3 מחזורים ודרישות לפיטורים. הליגה עוד ארוכה, הקבוצה רק תלך ותשתפר, ויענקלה בשום סיטואציה לא מפטר מאמן אחרי חודש וחצי של עונה בכל מקרה.

אם יתנו לו לעבוד בשקט, סיכוי מעל לסביר שעוד הכול יהיה בסדר. זה אכן קצת מציק, זה אכן מאכזב שלא יהיה ממי לדרוש ללכת הביתה, אבל בסופו של יום, זו כנראה גם תהיה המציאות. 

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 98 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 98 תגובות ב-74 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
74
צהוב15/09/2011 16:36
לפני שאתם עושים לי דיסלייק תראו מה יש לי להגיד.
מכבי תל אביב לא היתה טובה שנה שעברה, ובשנים האחרונות על הפנים.
אבל בתור אחד שעוקב אחרי הקבוצה שלו והבוצה שלכם אז זה לא בושה להגיד שאלישע לא מאמן טוב.
אם היו מביאים מאמן כמו ראובן עטר שמעלה צעירים והרוך השם יש לכם נוער תותח והיה מכניס יותר דרך בקבוצה אז אני מבטיח לכם שאת האליפות של 09/10 לא הייתם מפסידים ושנה שעברה הייתם מביאים אליפות עם הפרש הרבה יותר חזק בנקודות. איבודי נקודות דביליים שלא היו באים+השפלה 4-1 להגועל שאני בספק אם היתה.
השב   •  10
73
הכתום מתל מונד11/09/2011 22:56
דן כל הכבוד אחלה טור המשך כך כן ירבו
השב   •  00
72
לוחם סקוטי11/09/2011 21:15
זה לא שהוא לא טוב הוא פשוט לא מהרמות הגבוהות ובלי לזלזל בו הוא לא בנוי לעמוד בלחץ של מועדון כמו חיפה,במכבי או בהפועל או כבר היה קורס מזמן,יש לו מזל שהבוס שלו זה יעקב שחר
השב   •  00
71
gfhfghdf11/09/2011 20:36
כל פעם שיחררו לו 4-5 שחקנים..קחו קבוצות חזקות בעולם ותראו שהן לא שומרות על אותה רמה אם משחררות כוכבים ועוד בסיטונאות כזאת.. ארסנל למשל שיחררו שחקני מפתח ותראו הם על הפנים עם מאמן דגול כמו וונגר.. קחו לברסה את מסי צאבי אינייסטה ופיקה.. הם באמת ימשיכו לשחק אותה רמה?? כולם יודעים את התשובה..
השב   •  10
70
עמית11/09/2011 20:06
בתקופה כשמכבי חיפה כמעט ולא זכתה באליפויות (אמצע עד סוף שנות ה 90'') היא שיחקה כדורגל כל כך מהנה, מהיר, התקפי ומתקדם שאנחנו האוהדים יכולנו איפשהו "לסלוח" על המחסור באליפויות ופשוט נהנינו לראות את הקבוצה. היום זה לא ככה. היום הכדורגל יבש, משעמם, איטי ושבלוני.. זה לא מה שאנחנו האוהדים רוצים.
השב   •  30
69
יאללה חיפה11/09/2011 18:53
השב   •  30
68
גיא11/09/2011 18:46
עם כל הכבוד לאלישע מכבי חיפה זה הקבוצה הכי יציבה בארץ ולא בזכותו.
גם בשנים של האליפות אני לא ראיתי דרך ולא ראיתי שיטה רק ראיתי קבוצה יציבה עם סגל שחקנים טוב יחסית לישראל.
לא זוכר מתי הקבוצה יצאה מפיגור עם ניצחון ומתי עם אלישע ניצחנו קבוצה אירופאית שעל הנייר עדיפה? לנצח את מי שצריך לנצח זה לא מספיק
השב   •  22
בלה בלה11/09/2011 20:16
עונה ראשונה מול הכסף של ביתר ובמשחק על כל הקופה העלנו את הפועל של גוטמן אמנם 1-0 אבל היה צריך להיגמר 6-7 לפחות מי שראה את המשחק יודע.. אותו דבר שנה שעברה 2-0 במשחק על אליפות עם הגב אל הקיר.. 3 עונות הכי הרבה נק''.. לצאת מפיגור? מ-3:0 לאקטובה ניצחנו 4:3 מעניין שאתה לא זוכר את זה.. עוד אוהד שמחפש בנרות את המאמן.. תעודד את הקבוצה דחילאק אנחנו כולה מחזור 3!
השב   •  20
67
ירוק בדם11/09/2011 17:55
ומכבי , ? אין מה להרחיב.
השב   •  00
66
מכבי חיפה11/09/2011 17:47
אהבתי את מה שכתבת ואתה צודק

אלישע לוי בן אדם צנוע ועושה את העבודה שלו כמו שצריך , צריך לכבד אותו ואת כל מה שהוא עשה ולא בגלל משברון קטן להתנהג כמו תינוקות ולהאשים אותו
השב   •  31
65
שי11/09/2011 17:44
לנו כאוהדי חיפה מעולם לא הספיקה העובדה שזכינו באליפויות, ב-20 שנים האחרונות אנחנו זוכים וזוכים וזוכים, אבל אנחנו רוצים להנות מהכדורגל, רוצים לראות התקפות אחת אחרי השניה, רוצים מהלכי כדורגל יפים/מרהיבים/משגעים, אנחנו כבר היינו שם לא לפני הרבה זמן, וכל כך נהננו! אני זוכר את האחד אפס על מקקי בשנת הצמפיונס הראשונה, זה היה רק אחד אפס אבל איזה משחק היה שם, לא אשכח אותו בחיים, כמה נהנתי, כמה הייתי גאה. הבעיה שבכל 3 השנים של אלישע לא ראיתי התקפות כמו במשחק ההוא, הכדורגל משעמם, חסר שמחה, חסר פנטזיה, זאת הבעיה שלנו, לכן אנחנו לא רוצים את אלישע למרות שהוא באמת נחמד ואולי אפילו מבין דבר או שניים בכדורגל
השב   •  51
64
ה'' אחד ושמו אחד11/09/2011 16:51
השב   •  11
63
אבגני מטורלל11/09/2011 16:50
אלישע זהו אימנת שלוש שנים שתי אלפויות אבל זהו הקבוצה הפסידה לאשדוד קבוצת תחתית אלישעביתה.
השב   •  12
62
יוני11/09/2011 16:07
אין לו כתבי חצר? ומי אמר שהכתבה הזו לא מוזמנת? בדבר אחד אתה צודק - לא מפטרים מאמן על סמך 3 מחזורים. הבעיה עם אלישע, שאלו לא 3 מחזורים חלשים - אלא 3 עונות חלשות. נכון, זכינו בשתי אליפויות, אבל כמה משחקים טובים שיחקנו בהם? בכמה פעמים ישבנו מול המסך והתמוגגנו מגאווה? אולי ב2 משחקים מול הפועל ת"א וגם אותם ניצחנו 1-0 קטן ושברירי. לגבי האליפות שהפסדנו בגלל הקיזוז. נכון, קיזוז זה מסריח ורע והכל. אבל מה גילינו שם? ששוב הקבוצה קורסת ברגעי האמת. שאין שם ביצים, שהכל מתנהל תחת לחץ ופחד ולכן הפסדנו את האליפות. גם ויקו חדד היה לוקח אליפויות עם מכבי חיפה, אבל אולי היה עושה את זה עם יותר סטייל. במכבי חיפה יש מסורת של שנים כקבוצה אטרקטיבית ואת זה אין לנו תחת אלישע. אלישע, עשית מספיק. חזור בבקשה לכפ"ס, בית שאן, סכנין וכו''. כי מעולם לא היית ולעולם לא תהיה מאמן של קבוצה גדולה.
השב   •  81
שי11/09/2011 17:36
השב   •  20
61
TANZANITE11/09/2011 15:57
אבל מכבי חיפה קבוצה כל כך טובה שהאליפויות היו למרות המאמן ולא בגלל המאמן. במבחן אמיתי ליגת האלופות הוא הראה שאין קשר בינו לביו אימון כדורגל. מומלץ לפתוח חנות שרוכים יחד עם איתן טייב להנצחת הישגו הגדול ביותר עד כה משחק שרוכים מפורסם אחד
השב   •  11
60
forza milan11/09/2011 15:47
כך יוכל להיות המאמן של נבחרת ישראל. המאמן הכי לא מוערך בארץ. הביא לחיפה 2 אליפויות(בלי קיזוז 3) והעלה אותם לצמפיונס ולליגה האירופית וכל זה אם תקציב ששווה חצי מהתל אביביות וכשכל שנה צריך לבנות את הקבוצה מחדש כי כולם בורחים
השב   •  30
59
ירוק עולה11/09/2011 15:24
חוץ ממה שרשמת על רוני לוי.
רוני לוי החריב לנו את המועדון השמיד כל חלקה טובה בחדר ההלבשה והסתכסך עם חלק גדול מאוד מהשחקנים  , אנשי צוות מקצועי וניהולי.

אנשים שכחו באיזה מצב אלישע לוי קיבל את מכבי חיפה מרוני לוי כשאליפות הייתה מילה שנזהרו לדבר עליה בגלל שנתיים עלובות מאוד ומה אלישע לוי עשה במהלך  ה 3 שנים האחרונות. אליפות , ליגת אלופות , אובדן אליפות בגלל קיזוז ואליפות בעונה שלמכבי חיפה היה תקציב 3 בגודלו בליגה הרהב מאחורי מכבי והפועל ת"א  , הישג עצום לכל הדיעות.
אלישע לוי מאמן ענק והבעיות שהוא נאלץ שלא באשמתו להתמודד איתם במהלך השנתיים האחרונות כשמוכרים לו 7 שחקני  מפתח זה בעיות שהיו מפרקות קבוצות אחרות.
לא התפרקנו בעונה שעברה רק בזכות אלישע לוי והעונה . העונה רחוקה מלהסתיים, סיכומים נעשה בסוף
עד אז כמו שדן שדה אומר:

תנו לאלישע לוי לעבוד
השב   •  50
58
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון ,חן עזרא וברדה11/09/2011 15:01
השב   •  02
57
ירוק כבד11/09/2011 14:53
שירי שואה ליריבה העירונית, חילול קברי ההורים של חולדאי, שריפת כסאות בבוסניה, ירי פצצת תאורה על אדהם שביטה, התעללות נפשית בשורה אובארוב, חילול זכרה של אהובה תומר. . .




ואנחנו הקהל הכי גרוע בארץ?
השב   •  60
56
לודאי ירוק11/09/2011 13:58
השב   •  60
55
גיסנו11/09/2011 12:48
לא שאנחנו היינו דוגמה טובה מדי בשנים האחרונות, ואני מודה שגם אנחנו הכתרנו מלכים וערפנו ראשים בסוף כל משחק, אבל הקהל של חיפה הוא בדרגה אחרת לגמרי. איפה כל האוהדים שבסוף העונה שעברה היללו את אלישע על השקט המופלא והרוח הטובה שהוא החדיר בקבוצה? עברו 3 משחקים בסה"כ בליגה. וגם שנה שעברה חיפה לא נראתה טוב באירופה, צלעה קצת בליגה ובסוף לקחה אליפות. במבחן התוצאה אלישע עמד עד עכשיו לא רע. שנה שעברה הוא הפיק לקחים מהטעויות שעלו לו באליפות לפני שנתיים. השנה הוא גם בנה סגל רחב. מה לעשות, כשעוזב שחקן מרכזי כמו רפאלוב קשה לקבוצה להיבנות מיידית בלעדיו. כשעוזב חלוץ כמו תומר חמד ומגיע חלוץ טוב אחר אבל בעל סגנון אחר לגמרי, זה לוקח קצת זמן. מה שאלישע צריך לטפל עכשיו זה ברעל שזורם לו בחדר ההלבשה, ואני בטוח שעם קצת זמן זה יעבוד וחיפה תחזור לדבר חזק בצמרת.
השב   •  81
54
דניאל11/09/2011 11:51
אלישע מאמן גדול, ויותר חשוב מזה - צנוע. האישיות שלו מחלחלת לשחקנים וזה מה שמצליח להחזיק את הקבוצה גם בימים קשים. מי האמין בכלל שחיפה יקחו אליפות שנה שעברה, אחרי טראומת הקיזוז וההדחה מול מינסק? בזכות השקט של אלישע זה קרה. אז נכון, אנחנו רואים שמחה וששון בקבוצות מסביב, וחושבים שזה מה שמביא להם ניצחונות - אבל ניצחונות זו לא אליפות, ובנושא האליפות-בינתיים אלישע משחק אותה בענק. אלישע, תמשיך ככה!
השב   •  50
53
מדוכא,שונא אלישע בדם!11/09/2011 11:44
ועם דבא''.. לדעתי הקהל חייב כבר לעשות משהו.. שלא יעודדו עד שורד נכנס..
השב   •  30
52
מדוכא,שונא אלישע בדם!11/09/2011 11:41
להביא את שום לעונה אחת אם אופציה להמשך.. מיצידי שהשחקנים יעשו הגרלה בכל משחק מי המאמן (חוץ מקטן) העיקר לא אלישע..
השב   •  22
51
עופר11/09/2011 11:18
השב   •  22
50
משהו רקוב בממלכה11/09/2011 10:33
יש משפט שאומר שאדם טוב זה לא מקצוע. אתה בעצמך אומר שאלישע עובד בשקט בשקט כבר שלוש שנים אז איזה שקט הוא צריך עכשיו שלא היה לו קודם. אם עד עכשיו התוצאות הם אלה שהשאירו אותו עם הראש מעל המים אז ברור שכשאין תוצאות אף אחד לא יהיה סלחן. הרי כדורגל איכותי לא היה במכבי חיפה כבר שלוש שנים. בקיצור אלישע , אם לא יהיו תוצאות ומהר אל תצפה לשקט.
השב   •  21
49
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון, חן עזרא וברדה11/09/2011 10:19
גם כשהם משחקים גרוע, ואנחנו מצויין, עדיין מכבי חיפה היא המכבי האמיתית.
השב   •  81
ירוק11/09/2011 20:17
השב   •  10
48
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון, חן עזרא וברדה11/09/2011 10:19
השב   •  22
47
נירו11/09/2011 09:58
אלישע נשאר כחול רובן עטר מגיע אדום
השב   •  827
אוהד11/09/2011 14:04
בנתניה הוא עושה דברים יפים מאוד.רק ההבדל שאין לשחקנים שבנתניה את הלחץ להביא תארים כי אחד הגורמים לחוסר הצלחה הוא הלחץ ואנו יודעים זאת הכי טוב בעיקר מהנבחרת שבמשחקים לא לחץ מנצחים את צרפת ורוסיה ובמשחקים קובעים לנבחרת נגד ליכטנשטיין הם יפסידו.
יענקלה שחר נותן לו תקציב בינוני ביחס למכבי והפועל ת"א ויחד עם זה שחקנים עוזבים לחו"ל כל עונה כמעט וצריך למצוא שוב שחקנים מתאימים גם שישתלבו טוב וגם שיעמדו בלחץ הציפיות של האוהדים.
השב   •  41
נירו11/09/2011 14:48
השב   •  00
46
קוף ירוק.11/09/2011 09:23
השב   •  41
45
קוף ירוק.11/09/2011 09:22
השב   •  10
44
אוהד11/09/2011 09:12
לא מבין למה אלישע בוחר לתת לקטן מקום בהרכב כטאבו? קטן לא רץ, לא משקיע, לא מתאמץ. גמור. לתת לו לשחק אולי 20 דקות בסוף ושעידן ורד יכנס במקומו. אלישע משקשק מקטן וזה גרוע.
השב   •  00
43
אוהד חיפה11/09/2011 09:02
דן , לידיעתך אני צועק לו שיתפטר משנה שעברה , הוא מאמן גרוע בלי שיטת משחק חילופים מזווייעים אז לקח 2 אליפויות גם אני עם סגל כמו של חיפה לוקח תאליפויות האלה , זה לא מאמן זה
השב   •  43
42
לב אדום11/09/2011 08:56
ראשית אחלה טור אבל מה זה לא מדוייק אם משלימים את כל הפאזל , אז בוא נשלים :
1. מכבי חיפה - הראשונה שעלתה לליגת האלופות וקיבלה טונות של כסף .
2. מכבי חיפה - היחידה שעלתה פעמיים לליגת האלופות ושוב קיבלה טונות של כסף .
3. מכבי חיפה לא הייתה מותג מעולם כמו שמכבי הפועל וביתר הינם - עיין ערך אוהדי הצלחות ( על זה בטח אני אקבל לא מעט אדומים מהירוקים איזה כיף )
4. דון שחר - השקיע 30 מליון שח מכיסו ב 10 שנים האחרונות אבל הכניס לכיס השני ( לא ליפול ) 100 מליון אז למה להחליף מאמן ולבזבז עוד כסף ?
5.מכבי חיפה העונה תהיה בפלייאוף אמצעי אם לא תחתון והכל בגלל חוסר השקעה - שחקנים של נדמה לי שלא רצים לא מחוברים עם מנהיג ( אלישע שלך ) שמתפרק עם צעקה אחת של קהל לא תומך - אין הרבה סיכוי .
6. חדר הלבשה צפוף בשחקנים דרג ז'' שעוד מתלוננים על הצפיפות .

עכשיו עניינית אשמח לקבל תגובות .
ואם אתם נותנים באדום תעשו את זה בחיוך כי זה רק ספורט :)
השב   •  59
האליפות ה-1211/09/2011 10:06
שחר השקיע 30 מליון ש"ח ב-10 השנים האחרונות מכיסו? אולי רק במחלקת הנוער.

מכבי חיפה היא הקבוצה החזקה ביותר בכדורגל הישראלי, מכל בחינה שהיא. הקבוצה שמנוהלת בצורה הנכונה ביותר; עם מחלקת נוער הטובה ביותר; מזללת תארים שאין שניה לה; והכל - מבלי להשתגע ולפזר עשרות מליונים, כמו התל אביביות או כמו בית"ר של גיידאמק.

ולגבי הערתך בעניין הפליאוף האמצעי - אתה באמת מצפה לתגובה עניינית? מכבי חיפה תרוץ חזק לאליפות, כמו גם התל אביביות.

ואם כבר מדברים על בלאגן בחדר ההלבשה - תראה מה קורה בוולפסון. טועמה, קנדה, אבוטבול, ידין, בן דיין (ובטוח שכחתי עוד שחקנים) - כולם מלאים על הנהלת הקבוצה ועל המאמן. 
השב   •  40
צהוב בדם11/09/2011 12:19
השב   •  10
גיל11/09/2011 18:40
יש לכם יותר מדי שחקנים בינוניים וזה הבעייה. כמו שלמכבי לאורך השנים היה את מישאלוף, ייני, ג''אן, ועוד כ-20 שחקנים שמפוזרים בליגות השונות, כך יש לכם השנה שחקנים כמו משומר, קטן, דגני, בוקולי, סיידו, דבאלאשוילי. במכבי הביאו כמה אסים מהנוער ולכן הבינוניות נעלמה. אני לא רוצה להתחיל את הויכוח למי מחלקת נוער טובה יותר כי זה די ברור שאתה טועה (ראה ערך מחלקת הנוער מכבי ת"א)
השב   •  00
41
שלומי11/09/2011 08:35
הקלות שהשחקנים מוסרים בלי כתובת או אפילו ליריב בלתי נסבלת. רשלני אפילו.
השב   •  10
40
חיים פנדל11/09/2011 08:23
תתעוררו!שחר לא יפטר את אלישע בגלל היכולת העלובה אלא רק אם אלישע יפתח את הפה עליו.מה הסיכוי שזה יקרה?-אפס! במקום לקשקש טוקבקים תפסיקו לבוא למשחקים-זו המחאה הטובה מכולן.בין כה וכה אין מה לראות במשחקים של חיפה-פיהוק אחד גדול!
השב   •  00
39
ירוק כבד11/09/2011 07:54
האיש מקבל את כל מה שהוא רוצה ומעולם לא נתן את הדין על הפשלות שלו.

לפני שתי עונות מכבי חיפה הגיעה למשחק מול בני יהודה עם סגל חסר בגלל פציעות. זה עלה לנו באליפות. מישהו נתן את הדין על זה?

אחרי הופעות מבישות באירופה (מאזן האימים באלופות, ההדחה מול מינסק והביזיון מול גנק ברמת גן ובבוסניה מול בוראץ) כל מאמן אחר היה עף הביתה על טיל. אלישע נשאר. זה לא נקרא שקט?

12 שחקנים חדשים הביאו לו לפי דרישותיו. עדיין לא נמצא מחליף ראוי לרפאלוב. מי אשם שחצי מהם לא משחק? מי אשם שימפולסקי לא פתח השבת? מי אשם בקרדיט המוגזם לדבלישווילי? מי מסרב בתוקף להעיף את משומדבר ליציע?


אלישע מקבל בחיפה הכל. כנראה צריך לקחת קצת לו ולשחקנים. בבית"ר זה עובד יופי בינתיים.
השב   •  41
38
ירוק בדם11/09/2011 07:50
להביא שחקן מתוך נקודת הנחה שהוא יימכר ביותר בזה שחר שבר את כל השיאים ואלוף.. תביא מאמן יקר בעל שעור קומה לחיפה נראה אותך.. יודעים למה שחר לא יעשה מהלך שכזה? הוא יביא שחקנים גם ב2 מיליון יורו אבל לא מאמן. כי שחקן אפשר למכור אם לא ביותר לפחות באותו מחיר.. בעוד שמאמן לא. שחר רואה את מכבי חיפה כאילו הוא סוכן שחקנים
השב   •  10
37
יוני רביבו11/09/2011 07:05
כן.אלישע. הספירה לאחור החלה. כבר שנתיים שאני צועק שאין שיטה אין דרך אין צורת משחק.למען השם .מי "קבע" שכל משחק 2 קשרים דפנסיבים.מי ? תמיד היה לנו זאוטאוטס 1 דירסאו 1 קנדאורוב 1 . לא חבל על עוד קשר במקום דפנסיבי אז עושה משחק.חיפה זאת קבוצה התקפית.אני מעדיף להפסיד  " אבל " שיהיה לפחות צורת משחק . לסיום כמו שבכל העולם נוהג לרענן שחקנים. גם מאמן הייתי מרענן.וכמו ששחר המלך אומר .מרוצה מהתוצאה " אבל " לא מהדרך.
השב   •  20
36
ירוק בקריות11/09/2011 06:58
אלישע היקר, בתור מישהו שאוהד את הקבוצה 17 שנים, אני מאמין שאני יכול לזהות את כל מה שרוב האוהדים של מכבי חיפה רואים כבעייתי בצורת המשחק של הקבוצה בשנים האחרונות, ומתחילת העונה בפרט. לעניות דעתי הבעיה הכי קשה שלנו היא באלמנט אולי החשוב ביותר בכדורגל; המסירה. בעידן הכדורגל של בארסה בראשות פפ אנו עדים לקבוצת כדורגל שמקפידה על ביצוע האלמנט הזה באופן מושלם, שעוד לא נראה כמוהו בתולדות המשחק. אז נכון, אף-אחד לא יוכל להגיע לרמה כזאת ובטח שאי אפשר לצפות למשהו שמתקרב לזה בכדורגל הישראלי, עם כל הכבוד. אבל לשם צריך לשאוף! משם לקחת את ההשראה, לא סתם זה מצליח! ואצל מכבי זה לוקה בחסר! זה כלכך בולט לעין, אני לא יכול עם זה יותר, כמה כדורים אנחנו מאבדים על פארש! אלישע, אני באמת מעריך אותך מאד ואני יודע שמבחינה טקטית אתה מאמן לא רע בכלל ואני מעריך את העבודה שלך בהגנה, עם הבלמים שמתחלפים לך בקצב מסחרר, השיפור באמת נראה ממשחק למשחק. נכון, אנחנו חוטפים גולים שטותיים, אבל זה מחיר התיאום שנבנה, מטעויות לומדים, בטח שחקנים צעירים כמו סארי, דגני, בולייאט ואנדריי. ובאופן כללי כדורגל זה משחק של טעויות. אני סומך עליך אלישע, שמכל הבלמים שיהיו לך העונה - תמצא את הנוסחה הנכונה. מבחינה הגנתית צריך לשפר את הלחץ שבהרבה שלבים של המשחק, בעיקר המאוחרים - איננו. וזה נובע מאותו אלמנט חשוב שנגעתי בו - המסירה. בגלל שאנחנו מאבדים המון כדורים עקב מסירות רעות אנחנו מאבדים גם המון אנרגיה בלחלץ את הכדור ואז בשלבים המאוחרים המסירה עוד פחות טובה וללחץ כוח כבר לא נשאר בכלל. אלה דברים ידועים, אני בטוח שלא חידשתי לך כלום אלישע. אבל אנא, תעבוד יותר על המסירה ובהתאם תדרוש יותר דיוק ותנועה מהשחקנים, אופציות מסירה! עכשיו כשיש לך כמה אפשרויות על כל עמדה בהרכב, תחמיר יותר עם מי שלא ידייק או לא יבוא לקבל כדור. תעשה משהו! אני לא יודע כמה זמן נמשך אימון ואם אתה רשאי להחזיק את השחקנים יותר זמן, אין לי מושג איך זה בארץ. אבל רבאק, אתה והחשקנים מקבלים כלכך הרבה כסף, אתם מתיימרים להיות המועדון הכי אירופאי ומקצועי במדינה, תשארו שעות נוספות ותתרגלו מסירות! אני מתחנן אלישע. תראה את גוטמן, למד מפפ והפועל נראו טוב בתקופה שלו והצליחו גם באירופה בעיקר בגלל החזקת הכדור והמסירה האחר
השב   •  31
35
CR7 - עוקף את גינדי 10011/09/2011 04:23
SPEED - תכונה של מהירות בשחקן

אז בחיפה:
טוואטחה עם מהירות : 80
עמאשה: 75
גאדיר:80 (וביכולת ירודה - במקרה שלו זו רק המהירות וזהו)
.לא מהירים אבל טכניים יש לך את עידן וורד וימפולסקי

וכל השאר 60 ומטה!!.וזה נשמע הזוי!! אבל תסתכלו על ההרכב, רוב השחקנים איטיים מאוד עם אופי של משחק בעמידה (בראשות יניב קטן), ומה שקורה שהמשחק של חיפה ממש איטי - בסוף המשחק אין בכלל תקציר כי לא יכול לקרות כלום.
השב   •  11
ירוק בנשמה11/09/2011 17:08
השב   •  10
גיל11/09/2011 18:33
מיכה, עטר, קונאטה, צ''קול, סבן, יצחקי, ורד וישראלביץ'' - כולם מהירים מאוד. אצלכם יש גם את ימפולסקי, מאוד מהיר רק שהוא לא מתופקד במקום בו זה יבוא לידי ביטוי. קטן יותר עגלה ממדוניאנין בכל הנוגע למהירות.
השב   •  01
34
אדום עולה11/09/2011 04:12
עליהם טבעו את הביטוי "קהל הצלחות"
השב   •  44
33
אילון גל11/09/2011 04:03
דיי עם כל הכבוד לאלישע לוי עשה את שלו, בכל השלוש שנים האחרונות כולל האליפות שנגזלה מאיתנו על מר אבי לוזון והשיטה המגוחכת שלו, לכל שלוש השנים האלה היה מחנה משותף אחד בכולו חיפה התחילה את העונה ללא חלק גדול מהסגל של העונה שקדמה לה, ובכל עונה הגיעו שחקנים מוכשרים ויצירתיים לחלק ההתקפי שיכלו לגמור משחק במהלך מבריק אחד, עד כאן הכל טוב ויפה אלישע ידע להשתמש בשחקנים האלה וחיפה ניצלה את חולשת הליגה ואת המנטליות של הפועל כדי להישאר בצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל עוד מכנה משותף לכל השנים האלה היה חוסר מוחלט וברור בדרך משחק ושיטה, אני לא זוכר את חיפה מניעה כדור בצורה שותפת כמו שמכבי של השנה התחילה לעשות והפועל של גוטמן עשתה במיומנות במשך שנתיים למעט המשחק בר"ג נגד גנק אפשר לספור על יד אחת את המשחקים שחיפה שטפה בהם את המגרשה, לא סתם עונה שעברה חיפה לא כבשה יותר מ-3 שערים במשחק, גם שחיפה משחקת טוב היא תלויה בהברקות של שחקני האגף והרמה שפעם בשלושה משחקים מגיעה כמו שצריך מהמגנים, אלישע לוי עשה חייל במכבי חיפה בעיקר בשנה הראשונה שלו ואנחנו צריכים להודות לו מאוד, אבל הגיע הזמן שתנשוב רוח חדשה בכרמל הגיע הזמן ששחר יעשה מהלך לא רק שאנחנו מפסידים את האליפות והקהל מקלל שנה שלמה את המאמן הגיע הזמן שהאהבה הגדולה שלנו והרצון העז שלנו לראות את ראובן על הקווים יתממש או בקיצר הגיע הזמן הירוק לשינוי.
השב   •  61
32
קובי11/09/2011 01:53
לא נסחפת אבאל''ה? עשר אחרונות אני מסכים איתך אבל 20? איך זה עולה בקנה אחד שרשמת על גיורא שפיגל שזה באליפות אחת ב-7 שנים. מכבי תל אביב עם 3 אליפויות ודאבל אחד מטורף ובלי אידיוט ששמו לוני הרציקוביץ לא היית מזכיר את חיפה בטור שלך
השב   •  04
31
דניאל11/09/2011 01:37
אלישע הצליח להוציא מעל ומעבר מהשעמום של מכבי חיפה ב4 שנים האחרונות.
הבעיה זה שחר שלא משקיע בזרים איכותיים ולכן אין הישגים ולא עניין בקבוצה. הקבוצה כושלת באירופה כבר בסיבוב המוקדם וגם בליגה היא אף פעם לא הרשימה גם שלקחה אליפות.
האליפויות של מכבי חיפה עם אלישע  לא היה מעניין בכלל כי לשחקנים לא היו את הסטאר קוואלטי.

מכבי חיפה של שפיגל שום ורוני לוי היו הטובות ביותר של המועדון כי אז היו ישראלים וזרים איכותיים ואילו היום רק דאבלשוולי שחקן טוב הבעיה שאין לו עם מי לשחק.

חבל רק שלתקשורת אין אומץ להעביר ביקורת על שחר.
שילמד מהקולגה שלו רוזן שבונה קבוצה לתפארת במכבי חיפה שתדבר חזק בליגה .ואפילו תפגוש במשחק אימון קבות N.B.A . שחר רק יכול לחלום לארגן משחק ידידות אפילו מול קבוצה מליגה שניה באיטליה.
השב   •  41
30
אליעזר11/09/2011 01:37
במקום אחר! לא רוצה אליפות בשקל רוצה קבוצה יציבה נחושה טכנית ודורסת. שחר חלאס עם העקרונות תביא את עטר הביתה, לא יעזבו אותך עד שייראו את התלתלים חוזרים לקריית אליעזר!
השב   •  31
29
Y.R11/09/2011 01:33
איכפת לי השאננות, החוסר לחימה, החוסר ריכוז פעם אחר פעם, החוסר יכולת לחבר מעל 3 מסירות רצופות, החוסר יכולת לבעוט למסגרת מעל פעם אחת במחצית, לראות שחקן שלנו מוקף ב-3 של היריב בפינת המגרש וששום שחקן לא בא לעזור לו ולקבל את הכדור, וזה רק חלק ממה שמפריע. אם כל מה שציינתי היה קורה לחיוב מצידי גם להפסיד 5-0 אין לי בעיה עם אלישע אבל משהו השנה לא דופק. וצריך למצוא פתרון ליכולת הזאת שהתחילה כבר ממחנה האימונים! ואם לומר תאמת משהו לא דופק בקבוצה כבר מ2004-2005 בעונה השניה של רוני לוי.
השב   •  20
28
אוהד11/09/2011 01:31
בגלל משחק אחד מעיפים מאמנים בליגה הזו.
השב   •  80
27
קופלר זה מותג11/09/2011 01:10
בשלוש שנים זכה אלישע בשתי אליפויות בלי יותר מידי יכולת דרך טקטיקה ועם המון כישלונות בדרך.
עונה ראשונה אך אחד לא ספר את חיפה ולא ציפה ממנה לכלום וזה הכי קל לבוא קטנים ולצאת גדולים בלי לחץ, אז בחצי הראשון של העונה עם כדורגל סביר פלוס בליגה פח אלישה "הביא" אליפות אבל את החצי השני לא זוכרים! אנשים שכחו שהוא איבד לקראת הסוף פער של 9 נק'' והגענו למשחק מול הפעול ת"א על האליפות רק בפלוס 2 ובמזל גול בדקה ה-60 של קטן הכריע את האליפות.
עונה לאחר מכן איבד אלישע פער גדול יותר 12 נקודות! ואת האליפות במחזור הסיום אבל בואו נאשים את הקיזוז כי זה קל, ולא את זה שלא ניצחנו בדרבי, את המשחק הראשון בפליאוף,את בני יהודה בחוץ רק לוזון אשם שלא הצלחנו להבקיע להניע כדור ולשחק כמו שצריך.
עונה לאחר מכאן מגיע לו בהחלט קרדיט על האליפות השנייה בליגה כ"כ חלשה שכל שני משחקים מנצחים בדקה ה-90 מפעולות של חמד (אשדוד,סכנין לדוגמה) וליאור שכבר לא נמצאים והראשון יובש חצי עונה על הספסל וכמעט היה בדרך החוצה בינואר או פנדל בדקה ה-90 פה ושם (סכנין בחוץ) או 1-0 בדקה ה-80+ בפעולה גדולה של אזולאי שכבר מזמן נשכח על ידו בשום משחק לא ניראנו טוב לא ראו תביעת יד של מאמן משהו מסודר הכול היה מבוסס על פעולות אישיות של שחקנים ומזל. שאנחנו סופגים גול כל משחק ולא מצליחים לנצח שום קבוצה בהפרש של מעל שני שערים כל העונות הנ"ל אבל היי זכינו באליפות אז כלום לא חשוב כי מה שחשוב זה שיש אליפות אחרי הטראומה אפילו הגביע לא חשוב.
כנראה שהשנה נגמר לאלישע המזל כבל לא מנצחים בקה ה-90מפעולה מקרית של שחקן כזה או אחר אנחנו לא נראים טוב והתוצאות בהתאם! מכבי חיפה כבר שלוש שנים והשנה זה הכי בולט היא אוסף של שחקנים מוכשרים מאוד בלי מאמן שיחבר בינהם ידריך אותם איפה לעמוד איך לשחק וי הפוך אותה לקבוצת כדורגל שמחה שמשחקת כדורגל נלחמת ונהנהת. השחקנים לא נלחמים בשבילו ולא נהנים איתו הוא עושה לחלקם (ורד) דווקא מוריד להם תביטחון עושה מלא שטויות לא ברורות (למה ניר לא פתח היום?) .
שנה שעברה אמרו ביציע שאין לו שחקנים ושהוא הוציא יש מאיין.אז נגיד שכן למרות שגם בעונה האחרונה כמעט אבדה האליפות בסופו של דבר הוא הצליח במבחן התוצאה תשאלו אותי היה לו מזל! מזל שהפועל ת"א נכשלה בפליאוף אחרי שכבר הובי
השב   •  52
קופלר זה מותג11/09/2011 16:58
אחרי שכבר.. הובילה בנקודה אחרי ההפסד של חיפה לנתניה במשחק הראשון בפליאוף.
השנה שחר נותן לאלישע את כל התנאים להצליח כולל שחקנים ככה שלאלישע יש הכול ואין לו תירוצים. דבר אחד שחר לא יכול להבטיח או לתת לאילשע וזה מזל שנראה והולך ואוזל לו.
השב   •  01
26
נכון לעכשיו11/09/2011 00:56
אחלה טור !

                          
השב   •  11
25
אלעד11/09/2011 00:54
אם חיפה הייתה משיגה את התוצאות אליהם היא הייתה ראויה היא לא הייתה אלופה ולא נעליים, אתה מחזיק מאלישע רק בגלל ה"הצלחות"
אני רוצה שאלישע יעזוב כי אני מוכן לראות כדורגל שמח ותוסס גם אם זה על חשבון תארים
השב   •  42
24
אלעד11/09/2011 00:50
מכבי האמיתית או לא, זה דברים שילדים קטנים יריבו עליו
מה שאני לא מבין זה מאיפה יש לכם את החוצפה לדבר על חיפה.
נכון חיפה נראית חושך כבר שנה וחצי ובפוקס לקחנו אליפות שנה שעברה, אבל מה זה אומר עליכם?
אתם מציגים כדורגל טוב חודש אחד, אחד!! אחרי ש-5-6 שנים לא ראינו ממכם שום דבר
אז תשמחו שיש לכם ממה לשמוח במקום לבוא ולחפש את מכבי חיפה ולהכריז דברים מטומטמים
עוד משהו לכל אוהדי מכבי שמתחילים לצוץ ולרשום "אוהדי הצלחות", לא ראיתי אתכם בשנתיים האחרונות מגיבים
וכנראה שאם מכבי (האמיתית אם תרצו) תכנס למשבר ותציג כדורגל רע גם לא נראה אתכם מגיבים

יעקב שחר הנכבד, הגיע הזמן שתשחרר אותנו מאלישע הזה.. לא רוצה אליפות ולא אירופה, רוצה לראות כדורגל ולהנות מהקבוצה שאני אוהד!
השב   •  253
נמרודי11/09/2011 14:24
אתמול הבאתם 100 אוהדים למשחק באשדוד. מה יקרה עם 5 שנים לא תהיו בפורמה?
השב   •  62
23
ביטרי11/09/2011 00:42
שיא גינס שלילי
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  47
22
אמת11/09/2011 00:27
מאיפה אתה מביא את השטויות שלך?
ברור שלוי מאמן את חיפה והוא ראוי לאמן .
זה לא העניין!
העניין הוא אירופה ו4 שנים של כשלונות!
העניין הוא הכדורגל חסר המעוף והדמיון,זה 4 שנים!
העניין הוא שאנחנו האוהדים לא נהנים מהמשחק של הקבוצה!
העניין הוא שהגיע הזמן והיום שלוי יילך וגוטמן יגיע ואולי אז חיפה תמצה את הפוטנציאל שלה, לא רק לתארים,אלה גם לכדורגל מהנה!
השב   •  164
אוהד11/09/2011 01:22
מה זה נכשל כל עונה באירופה?מה יש בליגה הזו בכלל?אז נכשלו ולא הגיעו לליגת אלופות.זוכרים ששני בלמים נפצעו?והאם הכדורגל בארץ כזה אטרקטיבי שבבארסה עכשיו חוששים?האם הגענו לתקופה שהנבחרת עלתה למונדיאל?
כמו עם רוני לוי שהביא לחיפה אליפויות ככה אלישע למרות התארים שהשיג בתקציב זעום ביחס למתחרות ולמרות שעוזבים בכל עונה שחקנים ככה האוהדים מתבכיינים.
אם היה לו את התקציב או השחקנים שהיו ליצחק שום היו נהנים מכדורגל אטרקטיבי רק מה לעשות שיענקלה לא רוצה להשתולל עם התקציב?
השב   •  23
21
גיא11/09/2011 00:12
כולם עכשיו אומרים וצועקים שאנחנו אוהדי הצלחות ושצריך לתת לאלישע שקט. אבל אנשים לא מבינים שההפסד הזה לא ממש מפתיע. הקבוצה הזאת המועדון הזה מאבד את העוצמה הקסם והמוניטין שהוא צבר ב20 שנה האחרונות המאמן הזה מזיק ומבזה אותנו יותר מאשר נותן לנו נחת! אני כבר שנתיים צועק להביא מאמן בעל כריזמה בעל קסם מאמן שידו טבועה ומאומנת בקבוצתו. יכול להיות שהוא עוד יגרד משהו מהעונה הזאת אבל כמובן שהכל אצלו יקרה במקרה כמו תמיד.. חיפה צריכה משהו מרענן חדש מלהיב ולא עוד בינוניות שאף פעם לא ידענו אותה.
השב   •  61
20
נמר האש!11/09/2011 00:01
הוא מייצר כוכבים כל שנה ושחר מוכר לו אותם ומביא לו ילדים חדשים לבנות קבוצה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  100
19
כתבי חצר10/09/2011 23:55
שהוא מקבל את התנאים הטובים ביותר בארץ מה שנישאר לו זה "רק לעבוד".
די עם התרוצים, עם רעש/שקט/מסבות טראנס/יד קשורה מאחורי הגב הוא צריך להציג תוצאות.
אבל את הכסף סופרים במדרגות אז יש לו עוד זמן לתקן.
ירוק עולה.
השב   •  51
18
מישהו :)10/09/2011 23:35
חותך גלים בהוואי.. סחת''ן אתה גולש?..
השב   •  00
17
ירוק בלב10/09/2011 23:19
כל מילה בסלע, אבל קצת מעצבן אותי שהם לא משחקים פשוט, ומשנים טקטיקה תוך כדי משחק, וזה כן דברים שבאחריות המאמן
השב   •  80
16
אוהד ותיק10/09/2011 23:15
1.אני אוהד לפחות 40 שנה,ואני עוסק בכדורגל.
2.אני חושב שאתה אדם נפלא,ומאמן טוב.
3.כמה שאלות:(א)-למה הבאת את עותמאן אם אתה לא נותן לו לשחק,ואתה עוד יורד עליו,אתה היית שחקן  ויודע איך מרגיש שחקן -שלא רק הוא-יודע שהוא עולה על משומר-הלוחם והטוב אך מאד לוקה טכנית-הרי הוא לא יודע להרים כקור פשוט-עותמאן מרים מצויין-לפחות רוטציה.
(ב)אתה יודע שצריך עושה משחק באמצע,איך לא לקחת את אוחיון-יש לך סמכות ??
(ג)קטן מנהיג,אבל מעכב את המשחק וגם הוא לוקה במסירה/הרמה.
לסיום אני אומר:הקבוצה צריכה דם צעיר שילהיב את השחקנים ושמגבה שחקנים שאין להם גב.עטר הוא אחד מאלה
אני באמת מכבד אותך מאד,אבל זו הקבוצה שלי-כאוהד מאד ותיק-ואני רוצה קבוצה טורפת,ולך קשה למלא את מבוקשי-תודה על הסבלנות.
השב   •  133
15
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון ,חן עזרא וברדה10/09/2011 23:12
וחיפה , ? אין מה להרחיב .
השב   •  916
14
מושיק המאמן10/09/2011 23:05
יפה שהצטרפת לכותבים כאן,לא חידשת כלום למעט זה שסנגרת על אלישע.נכון שהוא זכה בהישגים שציינת רק שכחת שכבר למעלה מ-3 עונות הוא לא בנה קבוצה עם כל המשמעות,וזה חומר להרצאה שלמה.רואים שלמדת כדורגל ורכשת את הידע עוד כשהיית שחקן ב"שמשון ת"א".תצליח
השב   •  40
13
גדדגשד10/09/2011 23:04
הבעיה שלנו זה לא התארים שעם תקציב כזה כמעט כל מאמן יביא. הבעיה זה שב5 שנים האחרונות (של רוני לוי)זה לא אותה מכבי שדורסת 4-0 זה קבוצה שלוקחת אליפות ב1-0 קטן! רק ראובן עטר יחזיר את מכבי לימים גדולים
השב   •  162
12
יאללה חיפה~~!;~10/09/2011 23:03
השב   •  64
11
אחד שמבין עניין10/09/2011 22:59
טור כ"כ נכון. אלישע נתן למכבי חיפה 3 אליפויות (4 אם לא לוקחים בחשבון את הקיזוז). הסיבה היחידה שמכבי חיפה לא מצליחה היא מאחר והציפיות ממנה גבוהות העונה, בניגוד ל-3 העונות הקודמות בהן לא דיברו על אליפות.
השב   •  126
10
גזאל10/09/2011 22:54
השב   •  55
9
מכביסט10/09/2011 22:52
ככה נראית טבלה טבעית
מכבי-ראשונה
בית"ר-שנייה
חיפה והפועל נאבקות על המקום ה-6 שמוביל לפלייאוף האמצעי.
השב   •  941
יריב10/09/2011 23:56
אתה צודק.פעם ב 11 שנה מכבי ת"א עשויה להיות ראשונה בטבלה אחרי 3 מחזורים.איך היא תראה בסוף השנה.זאת כבר סטטיסטיקה אחרת.
השב   •  300
הצונן11/09/2011 02:30
ובכל סוף עונה נסתכל עליכם מלמעלה לא אכפת לי גם להיות מקום אחרון אחרי שלושה מחזורים. דרך אגב, אני חושב שאלישע מגיע כבוד על 4 שנים במכבי אבל לפי דעתי צריך להחליפו לאחר מכן (רמז: יש שחקן עבר נהדר שמוכיח יכולת אימון נהדרת ולא זה לא ברקו)
השב   •  90
אדום עולה11/09/2011 04:14

כמה שנים לא ניצחתם בדרבי ? אני כבר לא זוכר אולי בוא תזכיר לי

השב   •  101
לודאי ירוק11/09/2011 15:22
השב   •  10
8
צהוב שנאה10/09/2011 22:34
יאללה עוד אחד שניהיה לי מבין אלישע מאמן חלש מאוד גם שחקנים שאני מכיר אישית אומרים את זה הגיע הזמן לשינוי! ראובן עטר!
השב   •  2010
אוהד11/09/2011 11:05
עם התקציב שהוא מקבל ושחקנים שבורחים כל עונה נראה מישהו אחר מביא תוצאות וכדורגל יותר טוב.
אם כל שחקן בארץ היה יודע לתת פס כמו שצריך היינו ברזיל כי לאלישע כל עונה שחקנים שקצת מצליחים בורחים לחו"ל.
השב   •  11
7
אאוטסיידר10/09/2011 22:31
כמעט אליפות, כמעט 2 דאבלים, כמעט ליגת אלופות, כמעט גול באלופות
לצד דברים טובים שיש לו יש לו הרבה דברים פחות טובים
השב   •  357
אוהד11/09/2011 11:11

אם לא הקיזוז היו לו 3 אליפויות.מה לעשות שיצא שדווקא בתקופה שלו התחילו בשיטה הזו וצריך לדעת איך להתמודד עם השיטה כשהקבוצה במקום הראשון שהיא הסובלת העיקרית מהשיטה?
בחיפה לאחר גביע אלופות ברחו כמה שחקנים טובים שהיו הבסיס לאליפות והיה צריך עם תקציב בינוני כשכיום השחקנים הישראלים הטובים בורחים לתל אביביות להשאיר את חיפה בטופ ובהפועל למרות שנשארו רוב השחקנים מעונת האליפות ואפילו הביאו את טוטו תמוז ושהר הם בכל זאת לא זכו בתואר גם עם שיטת הקיזוז.
ובעניין גביע אלופות.אפשר לחשוב שאנחנו מדינה שמישהו ממש בכדורגל העולמי רועד ממנה.ליורו עם הנבחרת עלינו?למונדיאל עלינו?
 

השב   •  20
אוהד11/09/2011 16:45
נזכיר שמשחק לפני האליפות של הפועל הם הוציאו תיקו וכולם טענו שהאליפות הלכה וירדו על גוטמן?במשחק הגביע אם אלירן עטר היה כובש כשרץ לבד מול אניימה אולי לא היה גביע להפועל?כי זה לפעמים מה שעושה את ההבדל בין מאמן טוב למאמן שנכשל-הכמעט.
כי אם חיפה היו מרוכזים במשחק האחרון ואלירן עטר היה כובש במשחק הגביע  הפועל לא היו זוכים בדאבל והיו יורדים על גוטמן.
השב   •  20
6
חיפאי בנשמה10/09/2011 22:28
מאוכזב שיש יותר מידי אוהדי הצלחות בקבוצה אבל הרוב לא רוצים שהוא ילך !
השב   •  4617
5
מדוכא,שונא אלישע בדם!10/09/2011 22:25
בחיים לא שנאתי כך מאמן.. ואני לא מאמין בכלל שאני אומר את זה.. מעדיף לא לקחת אליפות (גם ככה זה יהיה אפור ומשעמם-אם בכלל) ולא לחגוג שבוע מאשר לסבול גם בעונה הבאה..
השב   •  4417
אוהד11/09/2011 01:26
ראובן עטר מאמן מעולה רק לפעמים קבוצות קטנות משחקות ביותר חופשיות כי אין עליהן לחץ ואם יפסידו לא יגידו כלום.
לחץ הוא גורם שעושה את ההבדל בין תואר ומקום 2 ומטה.
נגמרו הימים שיענקלה השקיע והביאו זרים ששידרגו משמעותית או ישראלים ברמה כי רובם עוברים לתל אביביות.כל עונה אלישע צריך להביא שחקנים חדשים כי כולם בורחים לבלגיה ואז צריך לחבר מחדש את הקבוצה.
השב   •  42
4
נמני = 8 אגדי10/09/2011 22:24
השב   •  115
3
ירוק10/09/2011 22:24
הדבר האחרון שהוא צריך זה שקט. כדורגל אפור בלי פואנטה.שיקח את האליפויות שלו לעצמו, העיקר שישחקו כדורגל וילחמו !
השב   •  4415
אוהד11/09/2011 01:31
כל עונה עוזבים את חיפה שחקנים וצריך לשלב חדשים.
חיפה לא משקיעים כמו בעבר ואפילו הישראלים הכי טובים באים לתל אביביות כי בעבר לא רק שחקנים מהנוער בחיפה הביאו הצלחה כי הרבה שחקנים באו לחיפה מקבוצות קטנות ברגע שראו פוטנציאל.
אלישע עובד רק עם הנוער של חיפה ועם תקציב בינוני ורחוק מהתקציב שקיבלו מאמנים בעבר יחד עם זה שבכל עונה בורחים שחקנים לבלגיה שזו האופנה החדשה ובמקום שיהיה איזה בסיס כל פעם צריך למצוא שחקן אחר שיתאים ובתקציב שמקשה כי אם זה ישראלים אז הם יעדיפו את מכבי והפועל כי כיום הכסף משפיע על החלטת שחקנים.
השב   •  65
שלומיאל11/09/2011 07:00
ויפסידו תאליפות גם יהיה לכ תלונות לא?
השב   •  61
2
צהוב כחול מלידה דרוזי גייס חמישי גיי גאה10/09/2011 22:20
השב   •  1135
1
אוהד הפועל10/09/2011 22:19
אוהדי הצלחות
השב   •  3941
הפועל רמת גן + כתבי חצר = הגועל תל אביב11/09/2011 10:10
זה לא אומר שאתם לא שורקים בוז. שורקים ועוד איך. עושים את המוות לשחקנים. מקללים קללות שהאוזן צורמת מהארסיות שנוטפת מהם!! את זה אף אחד לא רושם! מה לעשות, קבוצה של עיתונאים ותו לא!
השב   •  101
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP