יום חמישי, 13.02.2025 שעה 22:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דין אלמס

מחיר החיסכון

דעה: אלישע שילם מחיר על החיסכון הכלכלי. גם מאמן בליגה ג' היה מאשים את ההגנה שלו על טעויות כאלה. חיפה לא תקצור פירות בליגה האירופית

תרבות הרכש של יענקל'ה שחר הוליכה את מכבי חיפה לאכזבה העצומה שהיא חוותה הלילה בפנדלים. אז נכון שבליגה הישראלית דרכו של שחר מצליחה אולם הליגה הישראלית היא לא אירופה.

על חוסר התיאום במרכז ההגנה הירוקה שילמו הירוקים בריבית דה ריבית, גם במשחק הראשון עם שערו של אליניב ברדה וגם היום עם כדורים שטיילו לרוחב הרחבה ועבירות במקומות לא נכונים. בסוף חודש יוני, אלישע לוי חשב להביא את איציק כהן מעכו תמורת חצי מיליון ש"ח ובמקום העדיף להביא את יוריצה בוליאט מספליט במקום להביאם יחד. הקרואטי הגיע כתוספת לאנדריי פיליאבסקי תמורת כחצי מיליון דולר שההבדל הינו גדול. אקדים ואומר,אני לא מזלזל בתרומתו של מר שחר לכדורגל הישראלי ככלל ולמכבי חיפה בפרט אולם הוכח הלכה למעשה בפלייאוף ליגת האלופות שעצם החיסכון (הזמני יש לומר...) בהבאתו של כהן הוביל את הירוקים לכישלון.

אומרים שהמזל מגיע למי שמגיע לו ולמכבי חיפה לא הגיע. הצוות המקצועי והניהולי של הירוקים בנה בתחילה על קאדר בלמים דל שמורכב למעשה משני הזרים הללו וסארי פאלח, פרי משובח אולם הוא בוסר. הרחקתו של כהן הייתה תמוהה לחלוטין אולם ללא ספיגת השערים היום ובשבוע שעבר הקבוצה לא הייתה מגיעה למצב הזה בהארכה.

איציק כהן. הרחקה תמוהה (רויטרס)
איציק כהן. הרחקה תמוהה (רויטרס)
 
ואז אם מדברים על חוסר המזל של האלופה הישראלית נפצע פיליאבסקי והובא כהן. מה שנוצר מכך זה שכל ההכנה על התיאום בין הבלמים בטרום העונה נהרס כי הגיע בלם איכותי אך חדש. לאחר מכן, בלם נוסף נפצע והוא בוליאט ופאלח נזרק למים הלא נעימים של בלם ראשון ואחריות רבה בלי הכנה מנטאלית מתאימה.

במשחק הראשון דובר על הכאב של חיפה מההחמצות של חוליית ההתקפה אולם לא הופנתה אצבע מאשימה לחוליית ההגנה ובעיקר מרכזה. מחצי מצב של האלופה הבלגית, גנק, במשחק כולו למעשה נכבש שער. מבלי לזלזל, מאמן של קבוצה בליגה ג' בישראל היה מאשים את הבלמים בשער שכזה.

בכל זאת ניתן להבין את אי הפניית האצבע של אלישע לעבר הבלמים כי גם הוא הרגיש שהוא שילם מחיר מר על החיסכון הכלכלי שלמעשה בוטל עם פציעותיהם של הזרים.

אלישע לוי. שילם את מחיר החיסכון (רויטרס)
אלישע לוי. שילם את מחיר החיסכון (רויטרס)
 
ביום שישי בצהריים תוגרל מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית. זה נכון ש0-0-0 בליגה האירופית קשה לי להאמין שיכולה לקרות אולם במצב הסגל הנוכחי גם במפעל זה האלופה הישראלית לא תקצור פירות.

הכתוב הינו טור דעה            

לכתבה זו התפרסמו 269 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 269 תגובות ב-221 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
221
ישראל בן חמו24/08/11, 19:55
אני מאוד אוהב לקרוא תטורים בone ובחיים שלי לא ראיתי טור גרוע מזה פשוט בדיחה.נראלי הבחור שכתב את הטור חי בגלאקסיה אחרת תתעור !
השב   •  00
220
יוסי24/08/11, 19:46
ביננו, מה יש לחיפה לחפש בליגת האלופות? הליגה האירופית מתאימה יותר, מפעל מכובד, בא נראה אותם עושים משהו שם. בהצלחה. אגב - לדעתי החוליה החלשה של חיפה היא הקישור האחורי. יתכן ותמיר כהן ישנה את זה. סיידו ובוקולי טובים, אך עם כל הכבוד, לא ברמה אירופית.
השב   •  00
219
ירוק זה צבא של חמאס24/08/11, 19:29
העונה האליפות לא ירוקה
השב   •  10
218
יניב חסון24/08/11, 18:53

איך כותבים כאן אלישע לוי אשם או שחר אשם תגידו אולי הסוכניי שחקנים אשמים כל הליגה נראת פח בגלל שכל השקנים הטובים משחקים בחו"ל תחשבו רפאלוב עדיין בחיפה וחמד וכיאל חיפה לא רק שעולה לבתים היא מפרקת את גנק תחשבו ורמוט שכטר זהבי בונדר נתכו הליגה היתה נראת הרבה יותר טוב אבל לא רק הסוכנים אשמים גם ההיתאחדות אשמה בגלל המתקנים  בגלל כמות הקהל בגלל הכסף של הקבוצות בגלל מספר הנציגות בליגות האירופיות  

השב   •  20
217
רצו לגזור עוד קופון24/08/11, 18:45
השב   •  10
216
קוף ירוק24/08/11, 18:33
אלישע תוותר.אלישע תתפטר.אותך אני לא סופר.ולא אפ''אחד אחר.
שמישהו ימסור לשחר.שכבר מחר.יביא את ראובן עטר.או שאני הופך לאוהד בית"ר!
השב   •  12
215
רק הפועל24/08/11, 18:22

השב   •  21
214
אבי24/08/11, 17:36

נושאת הדגל הישראלי מכבי תל אביב. שלא תתבלבלו ניצחתם את פנתנייקוס תפסתם תחת את ההישגים של חיפה והפועל באירופה לא תראו גם בלילה שאתם חולמים.

השב   •  22
213
מאיר24/08/11, 17:06

השב   •  10
212
אייל24/08/11, 16:37
זה בדיוק ההבדל בין הצ''מפיונס לליגה אירופית
השב   •  01
211
מיכאל24/08/11, 16:29
די נימאס מה זה ההכנה הלקויה הזו גנק היא קבוצה של התחת ואם אותה לא עברנו המצב שלנו בתחת אלישע שים את המפתחות על השולחן ותחזור לבית שאן
השב   •  22
210
אני24/08/11, 16:24
השב   •  00
209
חיפאי אי שם בתל אביב24/08/11, 16:20
תגובתך היא עניינית ידידי, ואני חושב בדיוק כמוך, אבל הפוך, ואסביר. הדבר היחידי שאלישע כן די מוצלח בו זה המנטליות. ואתה אומר זאת בעצמך אבל לא שם לב- הרי אמרת שהוא לא מתאים לקבוצה כמו חיפה, וזה לא בגלל בעיה מנטלית כי הוא מאמן שטוב לקבוצות קטנות ששם עיקר העבודה היא מנטלית. אנו משחקים כדורגל משעמם כבר כמעט 4 שנים, ללא כל דרך, ללא כל שיטה מובהקת, ללא כל יד מכוונת ובלא שום יצירתיות קבוצתית- הכל מקרי, כתוצאה ישירה של פעולות אישיות של שחקנים טובים.. וזה כואב. אף פעם לא היללתי את אלישע, גם לא בשתי האליפויות שהוא לקח איתנו, כי זה פשוט לא כדורגל. האליפות הראשונה זה בגלל חוסר ביריב ראוי על התואר, עונה אחרי הוא הפסיד אליפות במחזור אחרון להפועל, וכדאי לומר את האמת- זה נכון שבלי הקיזוז היינו אלופים, אך הפועל היו עדיפים עלינו בכמה דרגות.. שוב כואב, אך זו האמת. יש הרבה שיגידו שכל שנה עוזבים שחקנים וזה נכון, אבל מי שמבין קצת כדורגל רואה שבכל שנה הסגל שלנו עדיין נשאר טוב מאוד מבחינת הישראלים, ובנושא הזרים, זה שוב אחריות של מאמן- זר לא טוב זה אומר מאמן שבחר אותו וזה אומר שהבעיה היא אצל המאמן. ונקודה אחרונה- אלישע בשורה התחתונה די הצליח אצלנו לא בגללו, אלא בגלל סיבה אחת מאוד משמעותית והסיבה היא שהוא הגיע אלינו אחרי רוני לוי, כאשר הקבוצה או יותר נכון השחקנים המפונקים, היו בטראומה לא מובנת מהיחס של רוני וטענו שהוא "רע" מידי. רוני אהב משמעת ורצינות ואם נשווה את זה לחינוך אז הוא כמו אבא רוסי שדוגל בחינוך ביד יחסית קשה.. לעומתו אלישע אדם חביב ונחמד עם יחסי אנוש טובים, ואם שוב נלך לכיוון החינוך אז הוא אבא מלטף ומחבק. לא יודע מה עדיף, אבל בסופו של דבר לדעתי שחקן צריך קצת יראת כבוד כלפי מאמנו.. סליחה על החפירה, אבל אני כבר 3+ שנים, מחכה שהדברים ישתנו ונקבל את ראובן שלנו. יום טוב לכל עם ישראל, ובהצלחה לכולם באירופה..
השב   •  41
208
במבה ירוקה24/08/11, 16:04
ואם חיפה הייתה מבקיעה 2 פנדלים אז יענקלה שחר הביא רכש ענק והיה מדהים? עשה לי טובה
השב   •  61
207
אביב24/08/11, 16:03
1.היה פנדל על עידן ורד
2.היה פאול על בוקולי בגול השני
3.אדום לא מוצדק לאיציק כהן
השב   •  12
206
אביב24/08/11, 15:52
יאוהד הצלחות מתחזה בלי דוידוביץ חיפה לא הייתה בכלל מגיעה לפנדלים זה טעויות בהגנה ולא של השוער אם שאראנוב היה בשער היינו חוטפים עשיריה יאוהד הצלחות חלאס כבר הביה היא בחירת הבועטים לפנדלים איך אלישע נותן לגולסה? צריך מנוסים שיבעטו
השב   •  00
205
גיא24/08/11, 15:51
מכבי חיפה בשנת מעבר, דבידוביץ'' חרף משחק גדול לא שוער אירופי יותר, ההגנה צעירה מאוד וחסרת ניסיון שלא לדבר על הקישור וההתקפה. שחר ומכבי בנו קבוצת צעירים שתדבר חזק מאוד גם אם לא השנה אז בוודאי שנה הבאה, אי אפשר להתווכח על הכישרון העצום שיש שם, מה שחסר זה התחשלות, וזה המחיר שמשלמים על קבוצה מאוד צעירה. אז די לבקר, אי אפשר לבנות קבוצות אינסטנט בכלום כסף (במונחים אירופאיים) של צעירים ולצפות להישגים מזהירים, שחר פשוט צריך לשמור על שקט תעשייתי ולא לעשות מהפכות חריש עמוק בסגל כל שנה ולצפות עדיין להגיע לאלופות. אוהדי חיפה צריכים להיות מתוסכלים אבל להסתכל בחיוב על העתיד,כי אם הסגל ישמר הוא יהיה ורוד מאוד.
השב   •  00
204
הפרשן הבא24/08/11, 15:48
תפסיקו  לבכות זה נגמר וממשיכים קדימה אז לא זכינו ל10 מיליון יורו אבל מה שהקבוצה שלנו הכי צריכה בעולם זה זמן הזמן יעשה את שלו ואתם תראו את זה ולא הכסף ויש לי דוגמה לכך מכבי תל אביב שהתקציב של היה 100 מיליון שקל וזה לא עזר ועכשיו למכבי יש אחלה קבוצה בגלל שהזמן עשה את שלו
השב   •  30
203
גיא24/08/11, 15:48

השב   •  00
202
ירוק עד24/08/11, 15:45
לכל מי שמכיר את מכבי חיפה בשנים האחרונות ידוע שיש לנו המון כשרון אך חסר גובה, עוצמה פיזית, יכולת בעיטה ודיוק במסירה וכמובן מאמן שהוא "טכנאי כדורגל " נחמד, אך לא מעבר לכך. לכן היו חייבים להביא בלם גבוה בעל משחק ראש טוב וחזק (פילבסקי חלש מדי וגם בולייט אינו מספיק גבוה ואינו מספיק חזק). כאשר פילבסקי נפצע הביאו את איציק כהן. כהן הוא חמד של בחור, בוגר מחלקת הנוער, אך חסר נתונים פיזיים מתאימים לתפקיד. הוא לא מספיק גבוה, אין לו ניתור מספיק טוב (מול סכנין החלוץ אזורוב לקח מולו כל כדור גובה) ומעל הכל הוא איטי ולא חזק מספיק (נכון בגול הראשון של גנק עשו עליו פאול והוא נפל, נראה לכם שטל בן חיים או אפילו סארי פלאח היו גם נופלים?). בשוק היה בלם גבוה, חזק, דובר עברית וזול!- בדיוק כמו ששחר אוהב אותם- המחיר היה 200,000 ש.ח. שמו גל כהן. אך שחר ,ששלף מיליון דולר על מנת לעזור לבית"ר (ד"ש לחן עזריאל החצוף שממש ככב במשחקים מול גנק), החליט שלא כדאי לשלם 200000 ש.ח. על מנת לעזור להפועל פתח תקוה ולמכבי חיפה. הרכש השני היה חייב להיות קשר אחורי (שמעתם על קובי דג''אני או מהראן ראדי?) אך לא צריך, כדאי להביא עוד שניים שלושה חלוצים שיישבו על הספסל. בנוסף מצורת המשחק ברור שבמכבי לא מתאמנים על הנעת כדור, לדעתי מכבי היא קבוצת המסירה הגרועה בליגה שלא לדבר על טיפשה (לדבאלשבילי האיטי מוסרים כדורים ארוכים שאין לו סיכוי להגיע אליהם, לטווטחה וימפולסקי המהירים מוסרים לרגל במקרה הטוב ,מאחורי הגב שלהם במקרה הרע). שחקני מכבי לא יודעים לבעוט. מישהו זוכר בעיטה של בוקולי, סיידו, אזולאי, גדיר, קטן וכו'' שהלכה בכלל למסגרת?
השב   •  60
201
חמו אזולאי24/08/11, 15:42
באמת אוהדי חיפה אתם לוזרים ברמות שאי אפשר לתאר אז לא השנה אז שנה הבא וחוץ מיזה זה מגעיל שאתם מאשימים את אלישע הוא אחלה של מאמן שקידם את הקבוצה הזאת מאוד נכון שהוא לא מוריניו או אנצלוטי אבל הוא מאמן טוב מי שזוכר את המשחק הראשון נגד בוראץ היינו על הפנים חוץ מ3 דקות ותראו אותנו עכשיו שהשתפרנו ובתכלס לא היינו מצליחים עם סגל של 9 שחקנים חדשים שמכירים יחד אחד את השני סה"כ חודשיים
השב   •  30
200
לידור24/08/11, 15:41
השב   •  10
199
חמו אזולאי24/08/11, 15:34
אני שמח שלא עלינו לליגת האלופות כי היינו מתבזים פעם שניה ואני לא מתחזה. היינו מתבזים בגלל שתחלס אי אפשר לבנות סגל של ליגת האלופות חודשיים בלי להתבזות צריך שנה ויותר שסגל היה חזק ומחובר בגלל זה הפועל ת"א עשתה אחלה קמפין בליגת האלופות בגלל שהיא הייתה עם הסגל שלה כמה שנים והיה מחובר טוב אז יצר לך קבוצה טובה.חברים מה שאני יכול להבטיח לכם שגם השנה חיפה לוקחת האליפות.
השב   •  20
198
נירו24/08/11, 15:33
אם שחר היה בונה קבוצה במטרה לעלות לליגת האלופות כפי שעשו בהפועל ת"א שנה שעברה אני מאמין שהוא גם היה עולה.אתה לא יכול לדרוש עלייה לליגת האלופות ובמקביל לשחרר את ליאור רפאלוב שחקן העונה שלך, לאבד את החלוץ המוביל שלך תומר חמד ולהביא שחקני חיזוק בינוניים וגם זה רק לקראת סוף חלון ההעברות כמו תמיר כהן ואיציק כהן שבאו לאחר מחנה האימונים ולא הספיקו להתגבש עם הקבוצה.ד"א אם אתה רוצה יס מן על הקווים קח בחשבון שיש לזה גם מחיר (תרתי משמע).לסיכום יענקל''ה יקר כדי לזכות בפייס אתה חייב לקנות כרטיס הגרלה, אחרת תבוא בטענות רק לעצמך.
השב   •  10
197
ירוק בנשמה בא ובמים24/08/11, 15:32

קודם כל את העונש קיבלו אתמול על כל ההחמצות בר"ג 2) עם כל האכזבה חיפה קבוצה דיי חדשה ואני חושב שיהיה נכון להם לצבור נסיון ארופאי בלגיה המשנה באירופה בכדי ששנה הבאה הם היו יותר בשלים לליגת האלופות3) ככה קרה להפועל ת"א הם השתפשפו בליגה האירופאית ושנה לאחר מכן כבר היו הרבה יותר טובים בליגה הטובה בעולם4) שחר חייב להמשיך להשקיע אם הוא רוצה לזכות בתארים וכמובן לבוא יותר חזקים למוקדמות האלופות בשנה הבאה5) ללכת בכל הכוח בליגה האירופאית וגם על האליפות. מי שמסכים איתי כחול

אוהד אלוש, (24/08/2011, 12:33)
השב   •  00
196
ביבי24/08/11, 15:20
לא נעים לי להרוס לכולם את החגיגה, אבל מי שחושב שלשחר מזיז העניין  של הכסף טועה ובגדול [הונו האישי מוערך בכמליארד דולר] מכבי חיפה זה הצעצוע שלו וצעצוע שהוא מאוד אוהב. ואנחנו האוהדים צריכים להודות שאנחנו חלק מהצעוע הזה והמבין יבין.בהצלחה בהמשך..
השב   •  12
195
אביאל24/08/11, 15:19
השב   •  10
194
ירוק לעד24/08/11, 15:18
להודעה הרשמית שמכבי חיפה משחררת את דבאלשווילי
השב   •  21
193
הפועל פ"ת24/08/11, 15:17
השב   •  30
192
אלי ישראלי24/08/11, 15:06
השב   •  10
191
צודק24/08/11, 15:00

השב   •  10
190
מרקו פולו24/08/11, 14:37
השב   •  11
189
סגל בשקל וחצי לא מביא בתים של אלופות ו50 מיליון24/08/11, 14:35
השב   •  00
188
אמת24/08/11, 14:27
כול שלושת השערים באשמה ישירה של השוער!
על הספסל ישב לו שראנוב שהראה מול נתניה שגולים כמו שאוכל דוידוביץ הוא אוכל לארוחת בוקר.
לא שדוידוביץ לא שוער טוב-הוא אפילו שוער מעולה, אבל לעולם הוא לא עזר לחיפה לעבור שלב.
היה חובה לתת לשארנוב לעמוד בשער באירופה.
זה כמו אוואט מצויין בספרד אבל לא שווה אגורה בנבחרת.
הטעות הקשה-הקשה-הקשה-הקשה של המאמן הייתה בבחירת השוער!
בנוסף שני הבלמים מספר 2 ומספר 3 שלנו(פלח הוא מספר אחד!)היו פצועים. נתקענו עם בלם בינוני -  -  -  היה עדיף עליו את מימון שמול האוסטרים באותו שלב לפני שנתיים היה מעולה-איציק כהן אשם ישיר יחד עם דוידוביץ בכול שלושת השערים.
לסיכום:
היה שוער רכש על הספסל
היו שני בלמי רכש על הספסל
היה בלם אחד בבית כי אלישע לט מסתדר איתו.
מי שאשם באופן בלעדי הוא אלישע לוי-היו לא את הכלים-הוא לא השתמש בהם נכון!
השב   •  310
אמת24/08/11, 14:50
שני בלמי רכש פצועים!
השב   •  10
187
נעם24/08/11, 14:06
עזבו 4 שחקנים משמעותיים. בנאדו, כשבמקומו הגיעו איציק כהן ובוליאט. קולמה, במקומו הגיע תמיר כהן. חמד, שבמקומו הגיעו עמאשה ועזריאל. ורפאלוב, שבמקומו הגיע ימפולסקי. רכש היה והיה איכותי, פרט לרפאלוב, הביאו תחליף ראוי לכולם. זה שחיפה לא הצליחה לנצל מצבים ברמת גן זה לא עניין של רכש. הדבר היחיד שאולי היה משנה משהו זה עם שחר היה שם כסף גדול בזמן ומשאיר את חמד עם חוזה גדול.
השב   •  60
186
אוהד ירוק שקט ומבוגר.24/08/11, 14:03
מעבר לכמות הכשרון והפוטנציאל האישי קבוצה זקוקה למשחק קבוצתי ובמשחקי מבחן למנטליות יציבה. בשלושתם האחריות היא על המאמן ועליו בלבד.
על נושא הכשרון והפוטנציאל "שאפו", על המשחק הקבוצתי יש עליות יפות וירידות מביכות.
בנושא המנטליות מדובר בכשלון צורב זה כמה שנים ושיאו היה מול המשחק עם גנק.מכבי חיפה מפסידה מול קבוצות אמצע ותחתית שאותן היא אמורה לדרוס ומנצחת במשחקים יפים קבוצות צמרת. האליפות הגיעה השנה, לא אחרי עונה יפה ויציבה ,אלא לאחר גמגום מנטלי ומניצול מעידת מתחרות לאליפות.
אין לי ספק שאלישע הכין את הקבוצה מנטלית למשחק אתמול אבל הוא נכשל. כשלון מנטלי שתוצאתו הישירה היא חוסר רכוז ומיקוד שבא לביטוי בהעלמות רגל מסיימת נכונה(ויש עשרות כאלה בחיפה) בעשרות התקפות יפות בשני המשחקים ובשני פנדלים מכריעים.לצערי ואני מחבב את אלישע, הוא אינו מאמן מנטלי טוב וציר הזמן מוכיח שלא יהיה.במילים אחרות מועדון כזה גדול עליו.
מה עושים? יש לו צדדים מצוינים ואולי צריך לבצע חלוקת תפקידים או להחליף מאמן. יש לחיפה שפע של כשרונות על המגרש אולי היגיע הזמן להביא מאמן שיכולתו המנטלית היא דומיננטית ומוכחת.אני לא חושב שיש מאמן כזה וברמה עולמית ששוויו 60 מליון.
השב   •  01
חיפאי אי שם בתל אביב24/08/11, 16:19
תגובתך היא עניינית ידידי, ואני חושב בדיוק כמוך, אבל הפוך, ואסביר. הדבר היחידי שאלישע כן די מוצלח בו זה המנטליות. ואתה אומר זאת בעצמך אבל לא שם לב- הרי אמרת שהוא לא מתאים לקבוצה כמו חיפה, וזה לא בגלל בעיה מנטלית כי הוא מאמן שטוב לקבוצות קטנות ששם עיקר העבודה היא מנטלית. אנו משחקים כדורגל משעמם כבר כמעט 4 שנים, ללא כל דרך, ללא כל שיטה מובהקת, ללא כל יד מכוונת ובלא שום יצירתיות קבוצתית- הכל מקרי, כתוצאה ישירה של פעולות אישיות של שחקנים טובים.. וזה כואב. אף פעם לא היללתי את אלישע, גם לא בשתי האליפויות שהוא לקח איתנו, כי זה פשוט לא כדורגל. האליפות הראשונה זה בגלל חוסר ביריב ראוי על התואר, עונה אחרי הוא הפסיד אליפות במחזור אחרון להפועל, וכדאי לומר את האמת- זה נכון שבלי הקיזוז היינו אלופים, אך הפועל היו עדיפים עלינו בכמה דרגות.. שוב כואב, אך זו האמת. יש הרבה שיגידו שכל שנה עוזבים שחקנים וזה נכון, אבל מי שמבין קצת כדורגל רואה שבכל שנה הסגל שלנו עדיין נשאר טוב מאוד מבחינת הישראלים, ובנושא הזרים, זה שוב אחריות של מאמן- זר לא טוב זה אומר מאמן שבחר אותו וזה אומר שהבעיה היא אצל המאמן. ונקודה אחרונה- אלישע בשורה התחתונה די הצליח אצלנו לא בגללו, אלא בגלל סיבה אחת מאוד משמעותית והסיבה היא שהוא הגיע אלינו אחרי רוני לוי, כאשר הקבוצה או יותר נכון השחקנים המפונקים, היו בטראומה לא מובנת מהיחס של רוני וטענו שהוא "רע" מידי. רוני אהב משמעת ורצינות ואם נשווה את זה לחינוך אז הוא כמו אבא רוסי שדוגל בחינוך ביד יחסית קשה.. לעומתו אלישע אדם חביב ונחמד עם יחסי אנוש טובים, ואם שוב נלך לכיוון החינוך אז הוא אבא מלטף ומחבק. לא יודע מה עדיף, אבל בסופו של דבר לדעתי שחקן צריך קצת יראת כבוד כלפי מאמנו.. סליחה על החפירה, אבל אני כבר 3+ שנים, מחכה שהדברים ישתנו ונקבל את ראובן שלנו. יום טוב לכל עם ישראל, ובהצלחה לכולם באירופה..
השב   •  20
185
יודע24/08/11, 13:47
הם היו קרובים מרחק סנטימטרים בודדים מהשער. הם לא אשמים ששני בלמי המפתח נפצעו. הכל היה בסדר. זה הכדורגל. להרים את הראש ולהפגיז בליגה האירופאית.
השב   •  50
184
יניב24/08/11, 13:27
1. להחליף את אלישע בראובן עטר 2. להעיף את יא יא ולהביא גרזן מאירופה/גל אלברמן. זהו, חוץ מזה יש לנו ה-כ-ל.
השב   •  37
183
אריק24/08/11, 13:23
הוא הביא 2 בלמים והם נפצעו, חבל הינו חייבים לתקן את ה0-0-0
השב   •  11
יענקלה עאלק24/08/11, 14:31
השב   •  00
182
מתוקי24/08/11, 13:21
מצטער אלישע השנה קלעת 0 מ8
השב   •  00
איציק24/08/11, 15:34
השב   •  00
181
איליה, 2324/08/11, 13:21
ואם הסגל ישאר ככה גם שנה הבאה הם יעלו הרבה שלבים באירופה
השב   •  31
180
marko24/08/11, 13:14
חברים יקרים! תגידו מה שתגידו אבל! אין בכדורגל בעלים יותר טוב מינקלה!לשפוך כסף זה לא חוכמה!יש לנוקבוצה נהדרת וצעירה ! האמת היתי משחרר את כל הזרים ן נותן לחבורה מדהימה הזות לשחק.
השב   •  20
179
אורן24/08/11, 13:08
נרים את הראש וניתן עונה מדהימה אל תדאגו
השב   •  20
178
נדב24/08/11, 12:33
השב   •  36
177
ניר24/08/11, 12:28
ההשקעה ברכש הייתה קטנה אבל גם עם השקעה הזו ניתן וצריך היה לעשות יותר

דבר ראשון לא היה צריך להביא שוער במליון אירו זר-שחר היה צריך לקנות את אריאל הרוש מבית"ר במקום את חן עזריאל שהוא לא יותר טוב מאזולאי ,או עמאשה.
ככה היו 2 שוערים ישראלים ברמה גבוהה ולא מבזבזים מקום של זר ובמליון אירו של השוער היו מבאים או קשר התקפי או חלוץ זר מישהו ברמה איזה דרום אמריקאי חוץ מזה יכול מאוד להיות שאפשר היה להביא את הרוש בפחות ממליון $ כי בית"ר מאוד לחוצים על כסף,
2.את תמיר כהן לדעתי לא היה צריך בכלל להביא אבל אם הוא מתאים אז היו צריכים להביא אותו חודש לפני ,לא יכול להיות שהשחקן הכי יקר בקבוצה ישחק 10 דקות ב-6 משחקים הכי חשובים.
3.דבאשוילי הוכיח סופית שהוא לא שחקן ואין טעם להיאחז בו אפילו אם זה אומר לשחרר אותו מהקבוצה בחינם במקומו היה צריך להביא חלוץ אחר זר ולנסות אותו כבר ממחנה האימונים הראשון.
השב   •  30
176
מזהיר מטומטמים24/08/11, 12:20
השב   •  00
175
צהוב בדם24/08/11, 12:18
הכשלון ואני משתמש במונח הזה כי מכבי חיפה יותר טובה מגנק, נבע אך ורק מהפחדנות של אלישע לוי ותוכנית המשחק הזוועתית שלו. הוא שיחק על תיקו 0 מההתחלה ופגע במנטליות של השחקנים - דבר שהתבטא באופן ברור בפנדלים. אלישע היה חייב להכין אותם מנטלית יותר טוב ולתקוף מההתחלה.
השב   •  11
174
פרי הפלטיפוס24/08/11, 12:00
ולכותב התגובה, נכון שזה מעצבן, אולי זה היה משנה משהו, אבל זה גם ככה היה 3 דקות לפני סוף המשחק, זה טעות שיפוט חמורה, אבל זה לא היה כזה נורא, לא צריך להפיל את ההפסד על השופט, נכון שהוא טעה ואמן ייקחו לו את הרשיון הבינלאומי אבל אם מחפש\ים על מי להפיל את ההפסד זה לא השופט בכלל, אז גם אתה אל תדבר שטויות
השב   •  00
173
אחד שמבין24/08/11, 11:52
זה ידוע שמכבי חיפה קבוצה של לוזרים במאני טיים דוגמאות מהשנים האחרונות: רוזנבורג מאלמו דאבל עונה שעברה עונת הקיזוז האליפות למכבי ועכשיו מתווספת לרשימה גנק קבוצה חצי מפורקת ביזיון!
השב   •  125
שעון מראה שלוש24/08/11, 13:58
ממכבי ת"א נשאר רק השם גבר!  של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על מכבי חיפה, שליטת הכדורגל הישראלי כבר כמעט 2 עשורים. מקווה שאבא שלך שמר לך קלטות של שייע גלזר ו-ויקי פרץ
השב   •  33
מיכאל24/08/11, 16:30
השב   •  20
172
ש''24/08/11, 11:12
לאירופה ולהביא במקום כמעט כלום
השב   •  41
171
יאללה חיפה24/08/11, 10:58
מזה במצב הזה חיפה משחקת טוב חוץ מחוסר תיאום בין הבלמים עוד קצת עבודה ואנחנו נצליח בליגה האירופית
השב   •  32
170
הענק הירוק24/08/11, 10:54
ראיתי את המשחק אתמול, עטוף בצעיף האהוב של קבוצתי האהובה בBBB (אחד+אחד על ההמבורגרים בזכות חיפה), וזה באמת הרגיש שחסר היה הגרוש ללירה, הגרוש הנוסף שיענקעל''ה (עם כל אהבתי אליו) לא שם.
כנראה שהגרוש הוא מיליון או שניים ובדולרים, אבל היי ראו זה יופי היה לנו עוד בלם וחלוץ, והגאורגי החביב היה יושב או על הספסל או באיזו וולגה ברוסיה כי ליגה הטובה ביותר הוא לא מתאים.
הסיכון של יענקל''ה- 2 מיליון יורו הסיכוי (הטוב בהחלט) 10 מיליון, אז למה ומדוע האיש החכם הזה לא לוקח אותו?!

ולמר כתב יקר, תהיה כתב ולא פופוליסט כי חיפה הפסידה אתמול אבל בליגה האירופאית היא תעשה חיל, וסביר שתעבור לפחות שלב ולנו יהיה חורף חם .

ולך יענקל''ה יש לי הצעה, בפלייאוף האלופות הבא אני בא! קונה כרטיס במחיר הלא שווה כיס בהחלט לסטודנט ואתה משקיע עוד 2 מיליון יורו והסוף מתוק אני מאמין, יהיה כמו החיוך של עמאשה אחרי רבעייה =)

שבוע ירוק חברים!
השב   •  121
169
רז24/08/11, 10:51
במקום דבאלישווילי הכבד והאיטי ב-ד-ו-ק.זה שחקן שעולה 2 מיליון יורו וזאת השקעה מעולה מה גם שחיפה היתה מרוויחה 7 מיליון יורו על העפלה לאלופות וחלוץ אדירזהו מחיר החיסכון !!
השב   •  10
168
עידו24/08/11, 10:32
ורד היה צריך לצאת עוד קודם. הוא עשה כמה טעויות קריטיות שהובילו למתפרצות של גנק, וכמה כידרורים מיותרים שבזבזו הזדמנויות ליד הרחבה. בכלל הוא היה נראה כולו מתוסכל מזה שלא הולך לו, לדעתי היה צריך להחליף אותו אפילו קודם.
השב   •  02
167
יוסי24/08/11, 10:29
השב   •  10
166
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 10:26
השב   •  12
165
יוסי24/08/11, 10:20
אנחנו עוד צריכים לבטל את הביזיון שהיה בליטא .
היתה לנו שנת ניהול שרק בפתח תקווה נוהלו הענינים  יותר גרוע .
אנחנו צריכים להתרכז בצרות שלנו ולא להתייחס לצרות של אחרים .
השב   •  81
164
הם אוהדי הצלחות קטנים24/08/11, 10:06
לכו תעשו חמוצים
השב   •  32
צ24/08/11, 10:45
אריופה לא מענינית אותו-עושה עלל הקבוצה קופה ותו לא. שלא יעבדו עליכם
השב   •  30
163
ירוקה24/08/11, 09:51
הרי זאת קבוצת פליאוף תחתון?
איזה חיזוק אפשר לקבל מקבוצה נחותה?
השב   •  14
נדב24/08/11, 12:39
וחיפה בדרך כלל לא תביא שחקנים מהפועל או מכבי ת"א, אז כל החיזוקים זה מקבוצות מקום 4-5 במקרה הכי טוב. ככה שחר מנסה לחסוך, להביא צעירים זולים מהליגה שלנו, ולנסות לבנות אותם ולהעלות את הערך שלהם, ולמכור במחיר גבוה יותר לאירופה. זה טוב לאליפויות בארץ, טוב לשחקנים עצמם, טוב אפילו לנבחרת. אבל לא טוב לחיפה באירופה.
השב   •  00
162
צ24/08/11, 09:49
כל מה שנרשם פה נכון-יעקב שחר לא רוצה מעבר לאליפות.
השב   •  21
161
אבי24/08/11, 09:37
השב   •  32
160
גימל24/08/11, 09:22
תפסיקו לקנא אז נכון לא עלינו לצמפיונס קורה עדיין אל תשכחו מי המועדון מס.1 בארץ
השב   •  33
159
ישראלי24/08/11, 09:18
בעיני הסיבה לאי העליה: 1. איך לעזאזל אישר את הגול השני- עבירה ברורה על בוקולי 2. המשחק הראשון שוחק ברמת גן ולא בקריית אליעזר כול הירוקים להרים את הראש. יש לנו קבוצה טובה
השב   •  70
158
סוכן מכירות24/08/11, 09:15
ששחר יקנה לכם תמי 4.

חה חה חה חה חה
לוזרים!
השב   •  63
157
מבין24/08/11, 09:07
מפנטזים על הצלחה בליגה האירופאית עם מי ? משומר איציק כהן והגנה כמו מסננת.
השב   •  22
156
גיא24/08/11, 09:07
אני בכלל חושב ששגיא כהן חייב להפסיק לבחור פייבוריטים. כששגיא כהן מעריץ מישהו כמו את גולסה אז גולסה אף פעם לא טועה וכששגיא כהן מחליט שלאיציק כהן אין ניסיון אירופאי אז זה לא משנה אם שניה אחרי זה הוא עמד בצורה מושלמת. בתור פרשן הוא צריך להבין שאין דבר כזה ניסיון אירופאי, יש ניסיון ואת זה יש לאיציק כהן. הוא אולי לא שחקן של ברצלונה אבל הוא כבר צבר מספיק ניסיון. אני בכלל חושב ששגיא כהן צריך פחות לחרטט ויותר להתעסק בצד המקצועי. אני בעד שברקוביץ יהיה פרשן.
השב   •  14
155
גיא24/08/11, 09:01
תפסיקו כל פעם שיש הפסד להתהפך, המדיניות הכלכלית של שחר מאד הגיונית, אין דבר כזה שאתה לא משחרר שחקן שרוצה להתקדם כי לאחר מכן זה רק יפגע בקבוצה שלך ואין מה לעשות, אם שני הבלמים הראשונים שלך נפגעים תוך חודש אף אחד לא יכול להיות מוכן לזה, גם גווארדיולה הגדול נאלץ לאלתר עונה שעברה כשפויול היה פצוע ופיקה הורחק. זה הכדורגל. צריך לשמור על סגל קצת יותר עמיד ושנה הבאה לנסות שוב. הם שיחקו יפה וכל הכבוד להם.
השב   •  00
154
gabriel24/08/11, 08:51
השב   •  44
153
amir24/08/11, 08:50
כולם מדברים על הכרטיס האדום של איציק כהן אבל דווקא פה אין מה לומר שופטים טעו שופטים טועים ושופטים יטעו זה קורה אין מה לעשות במיוחד שזה לא היה בצד של הקוון והיה קשה לראות. אבל מישהו כן צריך לתת הסברים איך הוא לא שרק לעבירה בגול השני של גנק הרי זה באמת היתה עבירה ברורה, השחקן של חיפה כבר היה עם הכדור אצלו, וגם עם השחקן של גנק הוכשל קודם אז שישרוק עבירה לגנק, חוק יתרון לא אומר שהם יכולים לעשות עבירה עלינו כי עשינו עליהם. (כן שגיא כהן זה כדורגל זה לא "הגונב מגנב פתור") ומה עם הפנדל על ורד, כן זה גם היה קשה לראות את זה ואנחנו ראינו את זה רק בהילוך החוזר אבל בשביל מה בדיוק שמו שופטי רחבה, כאשר זה היה ממש מול העניים של שופט הרחבה. ועוד פנדל שמשום מה אף אחד לא שם לב אליו, בפציעה של משומר, משומר היה בתוך הרחבה והכניס את הכדור בוולה מהאויר כאשר לא אחר מברדה בא אליו עם הסוליה בצורה הכי מסוכנת שיש, זאת לפעמים אפילו שולפים עליה כרטיס אדום, אז צהוב ופנדל בטוח היה. וזה היה הכי מרור שיש מול העניים של השופט ואפילו משומר נפגע מזה. פנדל יותר ברור מזה לא יכול להיות.
ועוד מילה על שגיא כהן, בכרטיס הצהוב הראשון של איציק כהן הוא אמר חוסר נסיון אירופי, זה ליתר דיוק חוסר נסיון עם שיפוט אירופי כי משום מה בשיפוט בארץ אם זה במחצית הראשונה לא שברת למישהו את הרגל לא מוציאים צהוב, אז השופטים בארץ הם אולי אלו שאשמים בצהוב הזה, למרות שעוד פעם עבירה זה עבירה ואין שום קשר לחוסר נסיון כלשהו.
השב   •  61
152
אוהד הפועל תל אביב24/08/11, 08:42
אף אחד לא מבטיח שאם שחקני רכש המצב היה שונה, הרי יש אלפי דוגמאות שקבוצות רכשו שחקנים ונכשלו.לדעתי חיפה נראתה מעולה ברמת גן והייתה אמורה לעבור, ושחר הוכיח שכסף לא בהכרח מביא הישגים, יש שחקנים צעירים ומוכשרים מאוד ואני נהנה לראות אותם הרבה יותר מאשר איזה רכש בהמון כסף.
השב   •  61
151
נריק24/08/11, 08:34

עשה כמו שעשה יעקב שחר או שמעון מזרחי - תתחתן עם האשה הנכונה, שים את הכסף על איזו חברה שתזרים לך מספיק מזומנים כל שנה, ואז קנה קבוצה.

אחרי כל זה - נראה אותך משקיע סכומים מטורפים על שחקנים. העיקר לדבר.
עדיף יותר להשקיע בנוער ולגדל שחקנים טובים שיגיעו אח"כ לנבחרת ולאירופה ולגזור עליהם קופון. אבל להשקיע זה אומר ממש להשקיע. לטחון אותם אימונים, להכניס אותם לכושר מטורף ולחוסן, כמו בגרמניה או ספרד. זה עדיף.

הרי בכל המדינות באירופה יש שחקנים טובים, אפילו במדינות כמו קרואטיה, סלובניה או רוסיה. במה אנחנו שונים מהם? אנחנו לא יכולים לגדל שחקנים טובים?

בקיצור, טוב יעשו בעלי הקבוצות אם ישקיעו בנוער וייתנו להם במה, כמו שאיווניר עושה במכבי (גם ברצלונה הגדולה עושה כך, ראו ערך פדרו, טיאגו אלקנטרה, ג''פרן). רק ככה הליגה תשתפר.

השב   •  20
150
יוסי האדום24/08/11, 08:33
השב   •  23
149
אוהד24/08/11, 08:25
אחרי עונה שעברה כשחיפה זכו בתואר ומכבי ת"א הובכו שוב למרות המשקיעים טענתם ששחר שומר על שפיות כלכלית.
פתאום עכשיו זה לא בסדר?
השב   •  50
148
ירוק24/08/11, 08:09
אבל אם היה קולמה אתמול אז לא היינו מקבלים 2 גולים.
השב   •  101
amir24/08/11, 12:08
ועוד איך נעים! לא היה ברור לי בכלל מה רוצים מקולמה, מבחינת חלק אחורי לא בוקולי ולא סיידו מתקרבים לרמה שלו, אם היה איזה קשר אחורי שהיה יודע גם לעשות התקפה אז בסדר קולמה לא מספיק טוב, אבל סיידו זה בטח לא שחקן שעושה התקפה וראינו אתמול פס עומק של 5 מטר הוא לא יודע לתת, ובוקלי עם כל האהבה שלי אליו זה כבר לא אותו דבר הוא מעבד כדורים על ימין ועל שמאל כאילו אין מחר.
השב   •  21
147
vbhv24/08/11, 08:01
נראה אתכם נותנים עצות עם הכסף שלכם, תקנה פה, תקנה שם, הלו, האיש עבד קשה בשביל כספו
השב   •  71
נריק24/08/11, 08:23
מה לעשות? כשיש כסף, יותר קל לעשות עוד כסף.
השב   •  11
אוהד24/08/11, 08:23
למה לא השקיע קצת כדי לחזק את המועדון?רק למכור הוא יודע ולהרוויח ממכירת מנויים או העפלה לגביע אלופות.מה עם תמורה לקהל ששילם ובא כשקנה מנויים שגם הם חלק מהרווח שלו?
השב   •  00
146
amir24/08/11, 07:59
דבר ראשון אני ממש לא מבין מה אתה רוצה משחר בנושא השקעה בבלמים, מי יכל לדעת ש 2 הבלמים יפצעו ביחד? זה פשוט חוסר מזל.
דבר שני ההגנה הגרועה של חיפה לא נובעת עקב חוסר היכולת של הבלמים אלא דווקא בגלל הקישור הבאמת באמת חלש, שאמור לתת הרבה יותר עזרה בהגנה וגם במקומות הנכונים.
גם אתמול היה ניתן לראות את זה שהבלגים השתחררו להמון בעיטות מחוץ לרחבה ובכלל היו ממש פנויים על סף הרחבה כאשר לא הבלמים היו אמורים לשמור עליהם אלא הקשרים האחוריים.
גם מול מארימור כולם דיברו על הפסים הרבים שהם עשו לנו סביב הרחבה בכזאת קלות וללא הפרעה, אבל חייבים להבין שהבלם לא יכול לצאת עליהם כי ברגע שהבלם יוצא זה בדיוק הזמן שלהם לשחרר את הכדור לעומק בדיוק לחור שפתח הבלם שיצא אליהם, הקישור האחורי הוא זה שהיה צריק לעצור את המסירות האלו על סף הרחבה.
השב   •  40
145
אוהד אקראנס שרוף24/08/11, 07:59
השב   •  10
144
יונתן24/08/11, 07:58
השב   •  70
פ.צ. בוראץ''24/08/11, 08:08
שב בשקט וכנס לערוץ ההיסטוריה לראות דרבי שבו ניצחתם. אליפות אחת מפוקפקת ב-15 שנה?
השב   •  23
חיפאי ירוק24/08/11, 10:40
אפואל ניקוסיה העפילה לליגת האלופות אתמול שניצחה את ויסלה קראקוב, תפסיקו להיות פתטים. עשיתם פאדיחות של החיים מול אקראנס
השב   •  40
143
דן24/08/11, 07:45
שמעתי את שחר באחד הראיונות שהקבוצה של 2002/3 הצליחה מכיוון ששיחקה יחד 3 שנים אז טוב ינקלה אם לא היית משחרר 8 שחקנים ב14 חודש אולי היינו מצליחים אבל מה לעשות שמילים לחוד ומעשים לחוד.
השב   •  10
142
אסף24/08/11, 07:41
תפסיקו להתהפך כמו סטייק, שחר חסכן?
ואתה מה פזרן?
השב   •  10
141
דן24/08/11, 07:40
אוי שחר שחר במקום להביא רכש ראוי שכר של 400000 יורו לעונה דאגת להביא את חן עזריאל תורג''מן ועוד. בחייך אנו האוהדים האמתיים לא המלקקים ,יודעים את האמת אתה פשוט לא מתאים לאירופה.
השב   •  12
140
אריק הפועלחיפהלעד24/08/11, 07:39
וכנ"ל לגבי כל לועסי הבננות הירוקים שמשמיצים את האיש היקר ביותר בכדורגל הישראלי בכלל ועבורם בפרט.
לא מגיע להם בוס כזה.
כבר כתבתי בשבוע שעבר שלמכבי חיפה יש הכל חוץ מאוהדים.
מסתבר שוב שצדקתי.
השב   •  100
139
kofyarok24/08/11, 07:39
אתה משווה את אלופת בליגה לקבוצה בלי ליגה ? חח פשוט ליצן
השב   •  11
138
חיפה הנוכחית לא מתאימה לרמות האלה24/08/11, 07:34
השב   •  10
137
דורון24/08/11, 07:26
עם הגנה כזאת- חיפה היו מקבלים תבוסות בליגת האלופות
אי אפשר להתבסס על מזל
כדי להרוויח 50 מיליון שקל צריך לשים 2-4 מיליון ולא להתקמצן
יעקוב שחר הוא ענק ללא ספק- אבל ואבל גדול
הבן אדם איבד את זה בשנים האחרונות ולא יעזור לכם
השב   •  60
136
כרמליסט24/08/11, 07:00
בפעם המי יודע כמה על מי שחר מתעצבן ? הפועל הישקיעה בתקציב של 75 מיליון ואתה החכם מסתפק ב45 מיליון האם באמת אתה חושב שאם קישור אחורי של סידו ובוקולי אפשר לשחק באירופה.גם הפועל וגם ביתר הנחיתו זרים איכותיים ואתה במדיניות הקמצנות שלך ובגיבוי מאמן חסר חוט שידרה גרמתה לעגמת נפש ולאכזבה ואולי טוב שזה כך תלמד לקח מה שלפעמיים מצליח בלוזון ליג לא יכול להצליח באירופה.
השב   •  20
135
עמית24/08/11, 06:59
אתם לא מבינים שהקמצנות התחילה בשנה הפיננסית ואח"כ בבחירת אלישע?
השב   •  10
134
אלי24/08/11, 04:21
הבעיה נעוצה בשני גורמים בסיסיים. קשר דפנסיבי (סיידו ובוקולי לא מספיק טובים לרמה הזו, תמיר כהן היה צריך להיכנס כבר בדקה ה-70 לכל היותר, מה גם שחסרונו של קולמה מורגש וזה אומר הכל) וקשר אגפים שיודע להגביה כדורים כמו שצריך ולפרוץ באחד על אחד על הקו. (ימפולסקי, גולסה וורד הם שחקנים לא רעים. אבל הם בשום פנים ואופן אינם שחקני אגף. הם אולי יעברו מדי פעם שחקנים על הקו אבל שם זה ייגמר כשהכדור יגיע ללא כתובת. האחד קשר דפנסיבי לא רע והשניים האחרים קשרי 50-50 מאחורי החלוץ) ואם מדברים על שחקני אגף, מה קרה למוחמד גדיר בשנתיים האחרונות?? הוא היה תותח בפעם האחרונה שחיפה עלתה לאלופות כשחקן אגף, אז מה קרה מאז? המשחק של חיפה היום לא היה מספיק קבוצתי. יותר מדי שחקנים איבדו כדורים בגלל משחק אגוצנטרי וכדרורי יתר במקומות שבהם גם אסור לכדרר ולכן האשמה הולכת ישר ובעיקר למאמן ולשיטת המשחק. כשיוצאים למשחק כזה המטרה אמורה להיות די ברורה - לשחק אופן מתוחכם, מחושב, מדוייק, קבוצתי ומהיר. איפה המשחקים של חיפה נגד זלצבורג ואיפה המשחק הזה? יחד עם זאת, אם יש שחקנים שראויים למחמאות מהמשחק הזה הם שניים. האחד הוא דבידוביץ'' שמוכיח שאין חכם כבעל הנסיון, והשני הוא האנטיתזה של זה - סארי פלאח. פרננדז צריך לשקול בחיוב לקחת אותו לנבחרת אחרי המשחק הזה ואני לא סתם אומר את זה.. כנראה השחקן שהתאמץ הכי הרבה היום ורצה הכי הרבה ועשה עבודת קודש אדירה והרואית. אילולא הוא חיפה היתה סופגת היום חמישיה. מאחל לחיפה בהצלחה בליגה האירופית.
השב   •  62
133
אלקיים24/08/11, 03:53
סוף סוף טור נכון, יענקלה אתה קמצן חסכן וזאת התוצאה !
השב   •  00
132
ההוא מלמטה24/08/11, 03:26
גם בלויאט הוא רכש נוצץ. לחיפה 2 בעיות עיקריות! 1. שוער שמעבר לטעויות שלו גורם לחוסר ביטחון בהגנה. 2. מאמן חמוד, שקט, נחמד שמתאים אל ורק לליגה המקומית. מעולם הוא לא ידע להכין קבוצה למשחק חשוב. שנה הבאה זאוטאוטס מגיע ואלישע חוזר למקומו הטיבעי
השב   •  31
131
ירוק מאז שהוא תינוק24/08/11, 03:21
גם הכינוי קטנמני2 לא מגיע לו.
אבי נמני לפחות היה מנהיג,וגם שחקן הרבה יותר טוב מקטן בהשוואה שלו בשיאו לעומת קטן בשיאו(שהיה קצת לפני שטס לטיול בווסטהאם.)

מה לא עושים במכבי חיפה בשביל הסרטן הגרורתי שנקרא יניב קטן: חילוף ההזוי של אלישע ששיבש את כל המערך של חיפה -עמאשה בשמאל על הקו במקום ברחבה,ימפולסקי בימין במקום בשמאל.כל זאת כדי להתאים את הכל לשחקן ש"חזר מפציעה" (אין מרפא לפציעה שלו וזה אני יודע מפרופסור מומחה לגב)  ולא יכול לתת 20 דקות כשירות בליגת העל,אבל נכנס למשחק הכי חשוב בשנים האחרונות לשחק למעלה מ40 דקות בקצב של ליגת האלופות תוך שהוא שם מקלות בגלגלים של גולסה,לא יורד להגנה,מאבד את כל הכדורים וכשמגיעה השעה לפחות לפצות על כל זה במנהיגות - שולח גרוזיני(שהיה במצב של מוות קליני מחוסר חמצן מדקה 60) מסכן ושמן לבעוט פנדל ראשון וילד מפוחד מדדה על רגל עם שריר ירך פצוע לבעוט את הפנדל השני! וגם את השלישי נתן לטוואטחה המנהיג הדגול קטן!



בוז לשחר! בוז לקטן השליח שלו שלא ראוי להקרא אפילו אבי נמני2!



מגיע לכם,וטוב שלא עלינו ורק הכנסנו כסף לדון שחר לכיס בזמן שהוא יורק על הקהל ושולח את המנכ"ל שלו להגיד בריאיון: "תן לי כל שנה לעלות ולעשות 0-0-0"

מהאוהדים האמיתיים של מכבי חיפה האמיתית! ההתקפית! זו שהיתה משחקת מתחילת מחצית השניה רק על גול שמסיים את הסיפור כמו שניסתה לעשות נגד פארמה ונאלצה להגיע לפנדלים לעומת הקבוצה הזאת שרק פיללה בהדרכת הלוזר הבובה עם הפטריה על הראש - להגיע לפנדלים ואז שאלילת המזל תעזור. מגיע לבובה העלובה אלישע,לשחר ה"שפוי כלכלית" ולקטנמני-זה כלום-לעומתי.

השב   •  40
130
ירוק תמיד !24/08/11, 03:18
חייפה יצאו פראיירים מהמשחק הראשון ברמת גן ההינו יכולים להבקיע 4-0 במשחק הראשון כבר אבל לא הלך לנוו ויעקוב אני פונה אליך אל תחסוך בכסף כדאי לך לקנות איזה מגן וחלוץ טוב לקראת השלב הבתים בגביע אופ"א אני מקווה ששמה לא תעשו בושות !!
השב   •  60
129
שלומימי24/08/11, 03:01
אני לא בטוח שזה קשור לבלמים,שני הבלמים הזרים פצועים ויכול להיות בגלל זה הם לא עלו,כי החלק הקידמי של חיפה הוא בהחלט חלק קידמי שיכל לעלות אותם לשלב הבתים,הם פשוט לא הגיעו למשחק היום.
השב   •  00
128
אדום גאה24/08/11, 02:44
השב   •  20
127
עופר האורגינל24/08/11, 02:38
אחח מכבי, סיפור ידוע מראש
השב   •  00
messi24/08/11, 12:47
הם רצו לראות את לאריסה ב ..
השב   •  20
126
gabriel24/08/11, 02:35
בכסף ההוא היה אמור להביא שחקני חיזוק אחושילינג העונה !!
ועוד הם היו מדורגים אז בכלל הזדמנו הזדמנות פז לעלות לליגה הטובה בעולם.
השב   •  10
125
gabriel24/08/11, 02:34
השב   •  50
124
רחלי24/08/11, 02:20
השב   •  21
123
גיסנו24/08/11, 02:15
2 בלמים זרים ששניהם נפצעים - חוסר מזל שאין מה לעשות מולו. דווקא ברגע שפיליאבסקי נפצע וישר הביאו את כהן מראה ששחר הפעם לא ניסה לחסוך בכוח. יש דברים שאי אפשר לשלוט בהם לא יעזור כלום, פציעות ותזמונם הוא אחד מהם (ראה ערך ברק יצחקי במחזור הראשון בעונה שעברה). חיפה צריכה להאשים את עצמה רק בשאננות של החלק ההתקפי שלה בשבוע שעבר. יותר מדי הזדמנויות שגולסה, ורד, דבאלשוילי, עמאשה וימפולסקי הורידו לטמיון במין שאננות-אדישות שכזו, במקום לתקוע עוד שתי חתיכות ברשת של גנק ולסגור מעשית את הסיפור. ברגע שנתנו למשחק כ"כ טוב כמו שבוע שעבר להגמר בכזו תוצאה נזילה, הם הביאו את ההדחה הזאת על עצמם. לא יעקב שחר.
השב   •  00
122
אמירית רונדמן24/08/11, 02:15
שיא גינס שלילי וביזיון גדול לעם ישראל.
אבא בשמיים ראה והעניש.
כי לא אלמן ישראל.
השב   •  23
121
קוף ירוק24/08/11, 02:07
יש לנו קבוצה טובה שיגידו מה שיגידו זה לא מענין אותי. אלישע וכל השחקנים תרימו את הראש כולם אחריכם באש ובמים ירוק לעד.
השב   •  22
120
שועל צהוב24/08/11, 02:04

זה יכול להיות קשור למאמן שאין לו מושג.
זה יכול להיות קשור לעובדה שאוהדים לא מגיעים לתמוך בקבוצה באירופה.
זה יכול להיות קשור לרכש הכושל.
אבל אין קשר לכסף, הוא אף פעם לא דיבר.

השב   •  40
119
זיו24/08/11, 02:03
מובן לכולם שיש בעיות בהגנה של חיפה,ואם לא יובא חיזוק במרכז ההגנה וגם קשר אחורי,חיפה תהיה בבעיות מאוד גדולות ולא רק בליגה האירופאית אלה גם בליגה.אבל מצד שני כמה פרשנים אחרי משחק אחד שבו חיפה היתה יותר טובה מגהק הספידה ורק בפנדלים וישר כולם אמרו שחיפה קבוצה גרועה ושאלישע ומענקים שחר עשו טעיות בחיזוק הקבוצה,אבל בואו לא נשכח שבשבת במשחק מול נתניה בסוף המשחק,הרבה אמרו שאם חיפה משחקת עם הרכב שני ומנצחת בצואה כזאת אז מה יקרה שישחק ההרכב הראשון,ופתאום הים חיפה מפסידה בפנדלים לגנק וזהו היא קבוצה לא טובה,אבל לי יש רק דבר אחד להגיד לכם שמענקים שחר ואלישע יודעים מה הם עושים וכמו שנה שעברה כולם אמרו איך עם סגל כזה חיפה תזכה בתארים ומב לא אמרו אבל עובדה שבסוף העונה חיפה לקחה תאליפות
השב   •  00
118
David24/08/11, 01:57
השחקן ה-12 של גנק
השב   •  10
117
מכבי נתניה24/08/11, 01:56
החתמתם בתשעה באב שחקנים למה לא חבל
השב   •  41
116
David24/08/11, 01:56
השב   •  01
115
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )24/08/11, 01:56
המשחק הוכיח את זה . הגול הראשון שלו והוא גם הורחק. זה בלם טוב לליגה , לא לקבוצה שרוצה צ׳מפיונס. מה שעלה בזול התברר כיקר בסופו של יום .
השב   •  40
114
מה השטויות האלו24/08/11, 01:53
השב   •  30
113
איתי24/08/11, 01:52
איזה עגלה - ממש בנו עגלקטיקוס השנה בחיפה - צהוב עולה !
השב   •  50
112
יוסי24/08/11, 01:47

כבר מזמן אמרתי שהשחקנים של חיפה טובים אבל לא מעבר לכך ובשביל להתקדם צריך שחקנים ברמה גבוהה יותר, לצערי לא בטוח שהסגל יספיק גם לליגה.

השב   •  30
111
אוהד ותיק24/08/11, 01:45

כל מילה בסלע. הכותב צודק לחלוטין. זה שוב מדיניות החסכון והיסוס של שחר שגורמת לו שוב ושוב להפסיד את כל המכנסיים. ויש אוהדים טיפשים שלא רואים את העיוורון הזה.

השב   •  00
110
אוהד ותיק24/08/11, 01:44

כל מילה בסלע. הכותב צודק לחלוטין. זה שוב מדיניות החסכון והיסוס של שחר שגורמת לו שוב ושוב להפסיד את כל המכנסיים. ויש אוהדים טיפשים שלא רואים את העיוורון הזה.

השב   •  00
109
מושיק המאמן24/08/11, 01:43
יש לי הרגשה שכתבת דברים ממוחזרים.אילו חיפה היתה עולה אם היתה מנצחת בר"ג נניח 0:5 אז החסכון היה נכון?מה היה יוצא ליענקלה אם היה משקיע עוד 10 מליון יורו ומביא 3 זרים תותחים,ההכנסה היתה אותה הכנסה,התוצאות לא היו בשמים ומה אחרי זה,מי יכסה את הנזק?משחקי הליגה? 200 צופים מרמת השרון? כדי להצליח ממש צריך לקנות לפחות 8 זרים מהרמה הגבוהה ביותר,כדי להצליח כאן ,חיפה כבר קנתה מספיק,רק פציעות הבלמים קצת משבשת.
השב   •  10
108
למה לא עליתם לצ''מפיונס?!24/08/11, 01:31
השב   •  12
מושיק המאמן24/08/11, 09:18
למה אתם לא עליתם? כי לא היה לכם קיזוז טוב?
השב   •  30
107
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:27
כמעט מול מאלמו , כמעט מול רוזנבורג , כמעט מול גנק , כמעט והאליפות למכבי ת"א ( שער יותר ) ,כמעט והאליפות להפועל ת"א ( אחרי 13 נק ) , כמעט דאבל והגביע להפועל .
השב   •  85
נדב24/08/11, 13:08
אם כל פעם שלא ניצחנו זה היה כמעט, וכל כך הרבה פעמים כן ניצחנו וכן לקחנו את הליגה, וזה לא היה בקושי אלא באיזה 20 פור על כל הליגה, אז זה רק מוכיח כמה אנחנו חזקים. אנחנו לא נקבל 5-0 מול ויסלה. אנחנו נפסיד בשניה האחרונה, בקושי, במשחקים הפחות טובים, או ננצח בענק, במשחקים היותר טובים. זה הופך אותנו בממוצע לקבוצה הכי טובה בליגה ב-15 השנה האחרונות. ובפער ענק.
השב   •  40
106
קופיף ירוק24/08/11, 01:27
קודם כל בועטים אלה עם הניסיון בפנדלים כדי לתת ביטחון לדוגמה הוא היה צריך לתת לקטן לבעוט ראשון, ורד, דבא, ואז גולסה וטווטחה
השב   •  11
105
ירון24/08/11, 01:26
השב   •  10
104
קופיף ירוק24/08/11, 01:25
הוא קנה הקיץ 2 בלמים אם לא אכפת לך, בשבועיים אי אפשר לעשות הוקוס פוקוס ושיהיה ביניהם תיאום מעולה מה גם עם הבעיות בלב של בנאדו והפציעה של בוליאט. והוא לא הביא את כהן ופילאבסקי יחד כי וואלה פילבסקי נפצע מאוחר יותר אז תרד ממנו כבר
השב   •  10
103
שמחה ששון24/08/11, 01:25
חיפה תכננה את כל העונה הקודמת על נצחונות על קבוצות קטנות בידיעה שהיא לא מסוגלת על הפועל ת"א.
וגם כך זכתה באליפות רק בחסד בגלל הבלאגן שהיה בהפועל.
טוב שגנק החזירו אותם למקום.
השב   •  20
102
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:25
לוזרים
השב   •  11
101
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:22
ח
ח
ח
השב   •  01
100
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:22
ח
ח
ח
השב   •  00
99
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:21
השב   •  00
98
חכם בלילה24/08/11, 01:21

השב   •  00
97
ניבאלדו24/08/11, 01:21
כשהם מצליחים אז כולם אומרים השפיות (עלק) של יענקה''לה ניצחה וכשהם נכשלים אז המדיניות של השפויה של דוד ינקל הבזוי היא לא בסדר וגורמת לכשלונו.
ח כולכם חארטות.

הכי חשוב שחיפה תראה את ליגת האלופות מהכורסא, לא נורא זה גם משהו :)

גנק תודה רבה, ערב מושלם!
השב   •  40
96
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:21
השב   •  01
95
חכם בלילה24/08/11, 01:18
שופט גלוח ראשעם שיפוט לא אחיד נותן להם לכסח ברחבות ורק לנו מוציא צהובים
השב   •  10
94
שמעון הביתרי24/08/11, 01:17
חברה גנק קבוצה מצויינת וגם מכבי חיפה אבל הפסידו בפנדלים מה קרה הם בליגה האירופית לא קרה שום דבר. שחר לא השקיע? עזריאל,בוליאט,שארנוב,תמיר כהן,ימפולסקי,תורג''מן,איציק כהן. שה'' יעזור לכם התקשורת. חיפה יכולה להגיע לרבע גמר האירופית.
השב   •  42
חמו אזולאי24/08/11, 15:36
צודק במאה אחוזים
השב   •  30
93
CR7 - עוקף את גינדי 10024/08/11, 01:17
זה מה שחסר בפקאינג קב'' הזו, בוקולי במשחק הראשון התעייף והמחצית השנייה הייתה של גנק

היום כרגיל רואים שאין בעל בית בקב'', התרומה ההתקפית של יאיא אפסית, וגולסה למעט הגול הוא כנראה שחקן אוברייטד כי אף פעם לא רואים ממנו משהו מעבר

בנוסף יניב קטן OUT!! חילוף מיותר.

ואין מה לנתח את המשחק הזה, כי זו הייתה שכונה משתי הצדדים. ל-2 הקב'' אין מקום בליגת האלופות לפי המשחק היום.

מחר אודינזה או ארסנל יעופו, בנפיקה או טוונטה, קאזאן או ליון (למרות שליון 99% עולים), הגיע הזמן לחזור לשיטה הישנה שהקב'' הבאמת טובות ותחרותיות עולות.גנק יסיימו עם נק'' במקרה הטוב אז מה צריך את זה מה!
השב   •  10
92
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:16

השב   •  00
91
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:16
תענוג
השב   •  00
90
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:14
תענוג
השב   •  00
89
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:14
אומרים : " מנהל בצורה אירופאית " " ידע להביא שחקנים בעיתוי הנכון " " צעירים נפלאים " " שחר גאון " על מי אתה עובד תגיד ! אני חודש אומר שחיפה לא תעפיל עם היכולת שלה , די צבועים , נמאסתם .
השב   •  00
88
מילה לשחר24/08/11, 01:14
השב   •  40
87
צהוב כחול מלידה -מעריץ אבי לוזון וחן עזרא24/08/11, 01:14
השב   •  10
86
מועדון קטן24/08/11, 01:10
אלופי הביצה המקומית, דג רקק באוקינוס
השב   •  10
85
קובי24/08/11, 01:09
הסגל שלה פשוט לא מספיק טוב,אם חיפה תעלה עם בוליאט ופילאבסקי אחרי הפציעות שלהם ובלי תיאום היא תחטוף,טואטחה למרות שהוא מוכשר עוד לא בשל,ודבאשווילי איטי מדי ולא מצליח לבטא את עצמו ברמות האלה,עדיף ככה ששנה הבאה יצברו ניסיון וחיבור ואז יעלו
השב   •  20
84
דג24/08/11, 01:08
השב   •  10
83
ירוק24/08/11, 01:08
אם המשחק הראשון היה בקרית אליעזר הסיפור היה נסגר עוד בחיפה.
השב   •  20
82
ירוק24/08/11, 01:08
השב   •  10
81
באסל24/08/11, 01:08
איציק כהן ח איזה פדיחה זה בלם זה סארי פלאח יותר טוב ממנו.. איציק כהן פשוט גרוע גרוע.. אלישע לוי לא יודע להביא שחקנים.. מזמן שהגיע מבני סכנין כל הזרים שהביא אותם כולם פשוט על הפנים גרועים
השב   •  00
80
אלון לא מזרחי24/08/11, 01:08
זה שתמיד רוצים תוצאות עכשיו, אף פעם אין סבלנות. שחר הוא גאון כלכלי, נקודה! הוא לא משתגע במסע קניות מטורף בשביל הצלחה זמנית, הוא בונה לטווח ארוך ועוד כמה שנים אתם גם תראו את זה. בישראל יקטרו כרגיל ויגידו שהוא מתקמצן אבל באירופה יבינו את הגאוניות שלו.
השב   •  00
79
אריאל24/08/11, 01:06
ח איזה אוהד הפועל נושך כריות משווה לי קבוצה עם תקציב של 80 מיליון יורו לחבורת נגרים מליכטנשטיין.
השב   •  00
78
טל24/08/11, 01:05
נו באמת?

דרך אגב טעות ענקית של אלישע להוציא את אמשה לפני הפנדלים בעוד שכל אחד יודע שדבע יחטיא את הפנדל !
השב   •  10
77
דוד סירוצקי24/08/11, 01:05
שחר יודע מה הוא עושה ובתור אוהד מכבי חיפה לפי צורת המשחק שלנו היום עד הדקה ה - 78 לערך לא הגיע לנו לעלות. אבל אני בטוח שגנק תקבל שם בראש מהקבוצות בדרג הראשון (בארסה.ריאל.יונייטד וכאלו). ולאוהד נתניה 12 וכל אוהדי נתניה שיגיבו פה לכו תראו שוב את התבוסה שעמאשה הנחיל לכם בבית אחרי שדיברתם שתפרקו אותנו.
השב   •  20
76
חיפאי24/08/11, 01:03
צריך שחקנים מנוסים . לא רק בשביל לשחק בה!
השב   •  00
75
ע24/08/11, 01:02
השב   •  20
74
mnemic24/08/11, 01:02
לדעתי היה צריך להביא חלוץ ברמה עם כל הכבוד לעאמשה ודבא הם חלוצים ברמוה נמוכה מאוד עמאשה חכם לתת 4 מול נתניה אבל לגעת בכדור יותר מ 10 פעמים הוא לא עשה את זה.. חיפה טיפשה גם בזה שבזבה לעצמה זר בעמדת השוער שהוא יושב על הספסל רוב הזמן ודבידוביץ פותח..כאילו מה הקטע הייתם מביאם במקום עוד מגן או קשר אחרוי כי יש להם חרא הגנה.טאווטחה מגן רע לדעתי לא צריך לתת לו לפתוח כבר לא שחקן שהייתי מקדם בזמן הקרוב במיחד לא באירופה.בקיצור שחר הקמצן הייתה צריך להביא שחקנים ברמה מלבד תמיר כהן שיש לו הברקות כל הרכש בינוני וראוים את זה בכל המשחקים באירופה!
השב   •  00
73
צ''אבי24/08/11, 01:01
אם חיפה היו מנצחים בפנדלים אף אחד לא היה מדבר על זה די לבלבל ת''מוח
השב   •  00
72
עידן24/08/11, 01:00
זה מעורר גיחוך. זה לא רציני..
השב   •  495
אין אלופות!24/08/11, 02:22
השב   •  18
עופר האורגינל24/08/11, 02:34
השב   •  14
ירוק בקריות24/08/11, 07:01
השב   •  41
אוהב את הישראליות באירופה24/08/11, 07:37
המסננת שנקראת הגנה אצלכם היו צריכים לקבל 3 חתיכות?! אתה רציני תגיד לי?! אנחנו ציכים לומר תודה שהגענו לפנדלים בכלל.
השב   •  24
71
אוהד חיפה24/08/11, 00:59
אין מה לעשות, זה כואב אבל נכון.
במקום להשקיע קצת יותר כסף בשחקנים איכותיים באופן מיידי, הביאו שחקנים שחלקם בינוניים וחלקם הובא מאוחר מדי.
אני באמת לא מבין מה עמד מאחורי השיקולים של שחר, לא שווה לשים עוד 3 מיליון בשביל להגדיל את הסיכוי להרוויח 50?!?!?
השב   •  83
אין אלופות!24/08/11, 02:25
תוך שנה שנתיים יציע את הקבוצה למכירה או לאוהדים.
השב   •  10
70
רן24/08/11, 00:59

באמת שאני רוצה להבין. עידן ורד היחיד שתפקד טוב לאורך כל המשחק, למה לעזאזל החליפו אותו? לא היה עדיף להוציא את עמאשה או את דבלאשווילי שהיו חלשים? בנוסף שיפוט גרוע של ווב שהיה ממש לרעתנו ואיציק כהן שהיה פשוט מתחת לכל ביקורת וחוסר מזל של עמאשה בבעיטה שפגעה בקורה הארורה הזאת, כל זה גרם להפסד.
חבל, כי גם במשחק הזה ישבנו עליהם והיינו טובים יותר.

השב   •  303
שלמה24/08/11, 01:24
כל המשחק ורד עשה פעולה אחת טובה אולי.
כשהוא היה צריך למסור הוא ניסה לעבור הוא בעט ולהפך ואתה ראית כמה איבודי כדור היו לו?
השב   •  25
אור24/08/11, 01:26
מה שאנחנו ראינו , אני מקווה מאוד מאוד מאוד ששחר ראה , כי המאמן הזה חובבן , עלוב , גרוע אין מילים על הטעות הזאת שהוא עשה . כואב לי הלב באמת כי אם לא החילוף לא בטוח שאנחנו במצב הזה .
השב   •  41
69
תומר הכריש24/08/11, 00:58
העם דורש ששחר יתנצל
השב   •  21
68
ראם24/08/11, 00:58
כל הכבוד לחיפה שיחקתם כמו גברים למרות שבעתתם כמו דלכוסיות את הפנדלים שיחקתם כמו גברים .
השב   •  131
67
jack the ripper24/08/11, 00:58
נו באמת. יעקב שחר הוא גדול המנג''רים בתולדות הכדורגל הישראלי. הוא בעצם כמו פרגוסון. חיפה לוקחים כמעט כל שנה אליפות ואם לא לוקחים אליפות, מגיעים לצ''מפיונס. שחר קמצן מאז שנות ה-90, למה צצת רק עכשיו, בחוסר הצלחה?
השב   •  521
66
הסלר24/08/11, 00:57
אלישע לא הכין את מכבי גם לתרחיש של פנדלים, שחקנים ניגשו לכדור ברעד כמו ילדים מבוהלים! שני חלוצים שאחד מבטל את השני! שחקני מפתח לא מתופקדים כראוי! כמובן שגם השחקנים הראו לנו כי מכבי היא קבוצה בינונית, לא מאומנת, פשוט שערוריה לא לעבור קבוצה כמו גנט! שחר ממשיך לסבן אותנו ברכש מגוחך, כך רצית לעלוות לאלופות! מאכזב ומרגיז כאחד!
השב   •  122
65
יהודה עמר24/08/11, 00:56
בסך הכל מה שקרה זה חוסר מזל. חיפה טובים בהרבה מגנק, וגם מכבי והפועל חזקים ממנה. אולי שחר חוסך, ואולי הוא מבין שלא צריך לקחת סיכונים, כי כך או אך הוא לוקח בערך כל שנה שנייה אליפות בארץ. בכל מקרה יהיה מעניין השנה בליגה, ומכל הלב אני מאחל שתהיינה לנו 3 נציגות בליגה האירופאית. לגבי האליפות השנה , הרי שהיא תהיה אך ורק של אחת מהשלוש שתיבנה הגנה חזקה. האליפות לא תלויה בחלוצים או בקישור וגם לא בשוערים. בכל אלו הפועל מכבי וחיפה שווים פחות או יותר. אבל מי שתבנה הגנה חזקה, תזכה באליפות ואפילו בהפרש גדול מהשתיים האחרות.
השב   •  291
64
הנמר הסגול24/08/11, 00:55
אם הם היו עוברים לא היית מדבר תפסיק לגנוב דעת!! אין לך מושג!!
השב   •  20
63
אוויל אתה !24/08/11, 00:55
עוד אחד שחושב שהוא מבין משהו .
השב   •  41
62
אורי24/08/11, 00:54
ראשון כמו הגול של חיפה בפנדלים
השב   •  11
61
יוסי24/08/11, 00:54
אני ממש רוצה לקבל את חיפה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופאית כדי להעיף אתכם גם משם. זה יהיה מהנה להדיח אתכם מאירופה. מכבי יש רק בתל אביב.
השב   •  1618
קופיף ירוק24/08/11, 01:27
השב   •  01
עומרי24/08/11, 01:39
אנחנו כבר בבתים של האירופאית חכמולוג . תלמד כדורגל תכתוב תמספר שלך אני צריך ליצן .
השב   •  24
צהוב24/08/11, 07:18
השב   •  20
יוסי24/08/11, 10:07
ילד כאפות. מה אתה מתלהם? אתה בטח מתחזה.
השב   •  21
אמיר24/08/11, 13:04
השב   •  23
מוקי24/08/11, 16:46
השב   •  02
60
קוף ירוק24/08/11, 00:54
השב   •  10
59
עדן24/08/11, 00:53
מה יהיה?
השב   •  20
סתם מישהו24/08/11, 16:15
הם עברו בהערה חופשית כמו ימפולסקי תמיר בהן
השב   •  00
58
צהוב24/08/11, 00:53
השב   •  10
57
פסיכולוג24/08/11, 00:52

השב   •  04
56
ירוק בלב24/08/11, 00:52
השב   •  20
55
אזגי24/08/11, 00:52
השב   •  04
יאללה חיפה24/08/11, 03:14
אתם הפסדתם לקבוצה ליטאית של 3 וחצי שקל ואנחנו לא טובים לליגה האירופית?? ח אחלה חוש הומור ..
השב   •  10
54
אופיר24/08/11, 00:52
אתה באמת לא מבין כלום אה זה בזכות שחר מכבי הכי טובה שיש והוא הביא תשע שחקנים העונה חיזוק זה קמצן?
השב   •  10
53
אזגי24/08/11, 00:52
השב   •  41
52
ירוק בנשמה24/08/11, 00:51
תפסיק לקשקש כבר חיפה קנתה את בולייאט שהוא רכש מצוין והיה צריך להספיק יחד עם פילאבסקי ופאלח (שרשמת שהוא בוסר למרות שהיה שחקן המשחק לטעמי) המזל של חיפה היא שגם פילאבסקי וגם בולייאט נפצעו. מכבי חיפה עם הסגל הזה יכולה לעבור את שלב הבתים בקלות בתנאי, ורק בתנאי שיביאו חלוץ ברמה במקום דבאלישווילי ששם עשרה גולים בעונה מול שער ריק ומתלהבים ממנו אז נכון שיש לו שערים פה ושם אבל חוסר התרומה שלו בלחץ על ההגנה וחוסר המהירות שלו והמסירות הגרועות (שלא נדבר על הפנדל) זה פשוט בושה (אני ידוע שיש לו גם הרבה בישולים אבל מתוך 20000 הזדמנויות לא חוכמה להצליח פעם אחת
השב   •  80
51
למלך יש תלתלים24/08/11, 00:50
ההחמצות האיומות בר"ג הן שגרמו להדחה. את דבלישווילי הייתי זורק כבר הערב אחרי הפנדל המזלזל שלו. את אלישע היו צריכים לזרוק אחרי אובדן האליפות בעונה שעברה אבל בחרו להשאיר את המאמן הכי פחדן בליגה. בשביל מה ללכת להארכה ולפנדלים, אם השחקנים שלך לא בכושר?
השב   •  61
שלמה24/08/11, 01:23
אלישע הוא מאמן מעולה ושחר עשה נכון כשהשאיר אותו
חוץ מזה אלישע כבר מההתחלה רצה ללחוץ על גנק ולהבקיע ולא לשחק הגנתי.
השב   •  10
50
ובלשון/רמת אוהדי הכדורגל:24/08/11, 00:50
גם שחר וגם פדרמן צריכים להפנים ולא להסתמך על המזל והקהל.
השב   •  23
אוהד24/08/11, 14:54
ואני מתכוון בכדורגל.
השב   •  00
49
אברהם24/08/11, 00:50
תשעה שחקנים הגיעו במקום 5 שעזבו!
השב   •  40
48
לודאי24/08/11, 00:50
הספידו אותנו עוד מההגרלה.. משום מה אחרי המשחק ברמת גן גנק כבר לא קבוצה. תקשורת פח זבל! מהמחצית השנייה שלטנו בחוץ, מול קהל קשה שלא מפסיק לעודד.. תודה לך מכבי!
השב   •  40
47
אדם24/08/11, 00:50
יום מושלם..תודה לגנק
השב   •  74
46
תל אביב זה מכבי24/08/11, 00:50
התקשורת צריכה לשתוק קצת עם הפה הגדול לא פלא מה שקרה
השב   •  20
45
גיא24/08/11, 00:49
מגיע לנו יותר מהבלגים, אבל כשלא מכניסים מישהו במקום דבאלישווילי או מכניסים את קטן, ההתקפה נראית כמו שהיא נראיתה היום. ובלי שום קשר החמצנו, טוואטחה עשה המון חורים ובגללו השער השני שלהם, וגם הרמות לא מדהימות מצידו. זה המשיך עם החלטות גרועות של ימפולסקי שמבחינתי מקבל ציון 3, נמשך עם יכולת לא מזכירה של עמאשה ומזל לבלגים. אם תשאלו אותי, למכבי מגיע יותר מלגנק אבל עד ששחר לא יביא מאמן רציני (חלאס להגיד שקט, שקט לא בהכרח מביא משחק) אז הכדורגל שלנו ימשיך להיות משעמם. חברים ישראל זה לא אירופה!
השב   •  12
Ultras Dinamo Minsk Since 192724/08/11, 02:04
מכבי ניצחו את פנא איך הם היו גרועים??
אה הבנתי אתה ילד
בן 2 שחושב שמכבי זה בחיפה לך שן על האף מטף שלך
השב   •  73
דרור24/08/11, 07:58
השב   •  72
44
מכביסט24/08/11, 00:49
בגלל החיסכון המגעיל של שחר לא רציתי שהם יעלו כי די אתה רואה קבוצה שלא משקעים בה ונדפקתם ועוד אך נדפקתם קבלתם הגרלה הכי קשה שיש אין ספק אבל קיבלתם חצי קבוצה מתפרקת בלי כל הכשרונות שלה בלי המאמן שלה עם משחק חוץ עלוב שלה שיכולתם אז לחגוג אבל אתם לא ניצלתם והתקמצנתים אז תואכלו אותה מגיע לכם סתם שתדעו שחר ברגעים אלו הפסיד מזה לא עליתם 5 וחצי מילון יורו עם היה מביא בלם טוב במילון יורו לא יותר היה מקבל תוצאות
השב   •  10
43
עידו24/08/11, 00:49
שתוק שתוק נמאס כבר מהביקורות האלה. היינו צריכים לנצח. נקודה.
השב   •  00
42
אדום24/08/11, 00:49
איך הכנסת את קטן במקום גאדיר או עזריאל שיתנו להם בראש? ולמה הוצאת את ורד? ולמה בוקלי פתח?
השב   •  44
41
אביב24/08/11, 00:49
חיפה, חיפה, חיפה.
רוץ דווידוביץ, רוץ..
השב   •  43
40
ע24/08/11, 00:49
צודק יעקב שחר צריך להוציא יותר כסף אבל מה אתה רוצה שום שחקן ברמה עולמית לא רוצה להגיע לליגה הישראלית
השב   •  00
39
ירוק24/08/11, 00:48

השב   •  00
38
חג24/08/11, 00:48
דווקא חיפה עשתה רכש מעולה יש לה סגל עמוק הביאו את תמיר כהן עזריאל בלמים עמאשה פשוט חוסר מזל.. וגם שיפוט לא משהו
השב   •  20
37
יוסי מהשרון24/08/11, 00:48
השב   •  20
36
ניר24/08/11, 00:48
שהערב יהיה ערבב..שהערב יהיה ערב טוב..
יש תודה לך גנק!
השב   •  71
35
עופר24/08/11, 00:48
צודק בכל מילה, וגם בליגה השנה עם הסגל פח הזה נסיים במקום שלישי אחרי מכבי והפועל ת"א שיש להם סגלים עדיפים בהרבה. העיקר שנה שעברה שחר התגאה במדיניות החיסכון שלו. מה לעשות שלא כל שנה יש מזל ושחקנים כמו חמד ובנאדו ורפאלוב נותנים עונה טובה משום מקום. הכדורגל המודרני מבוסס על רכש ובלי רכש לא ניתן להגיע להצלחות.
השב   •  12
34
עמית24/08/11, 00:48
בחיים לא ראיתי כל כך הרבה שטויות בטור אחד! מכבי חיפה היתה טובה מגנק כמעט בכל שלבי ההתמודדות (בשני המשחקים), וזאת למרות שחיפה לא היתה במיטבה, ולדעתי אם לא תצוגת שיפוט מזעזעת של ווב חיפה גם היתה עולה לליגת האלופות (אגב, זה ממש עצוב שהשדרנים היו צריכים לחכות עד להרחקה כדי להבין את זה).
השב   •  30
33
אילון גל24/08/11, 00:48
לדעתי אתה חתיכת חכמולוג מסריח שמתעסק בספקולציות זולות ומפגרות ונהנה לחגוג על הדם של האוהדים של חיפה, הדרך של שחר היא הנכונה והעובדות מדברות בעד עצמם ואתה סתם חפרן ובלי הרבה מזל של הבלגים זה היה נגמר אחרת לגמרי.
השב   •  61
32
ירוק24/08/11, 00:48
איך מר שחר מצפה להגיע לליגת האלופות עם סגל כזה.קבוצות עבר של חיפה היו נותנות 4 שערים בכל משחק לגנק
השב   •  00
31
גיל24/08/11, 00:47
אלישע
השב   •  31
30
אתה בלבלן שכל24/08/11, 00:47
שהוכחמה היא לשפוך כסף ? מכבי חיפה נראת טוב יש בעיה בהגנה סך הכל חיפה היית עדיפה קצת לחץ ופניקה של השחקנים בהתחלה בגלל אלישע לוי שלא נכנס טוב למשחק . יעקב שחר הוא הדבר הכי טוב בכדורגל הישראלי היום .
השב   •  101
29
ליאורה חושן24/08/11, 00:47
שנפצעו לו שני בלמים!מה אתה רציני?!אתה בדיחה אדוני ה"כתב".
אם כבר אני מאשים את אלישע לוי שכנראה לא עבד עם השחקנים שלו על בעיטות הכרעה וכן שגה בבחירת הבועטים, כי איפה קטן?איפה תמיר כהן?חבל פשוט חבל
השב   •  150
ירון24/08/11, 01:26
השב   •  14
ליאורה חושן24/08/11, 17:11
שאראנוב,בולייאט,איציק כהן,מגרלשווילי,תמיר כהן,ימפולסקי,עמאשה,עזריאל,תורג''מן..
מי הבאתם את עבאס?חוטבא?ופלופ במיליון וחצי דולר..
השב   •  10
28
karish patish24/08/11, 00:47
TODA GENK
השב   •  413
27
ירוק24/08/11, 00:46
שחר הביא שני שחקנים במיליון יורו ועוד כמה שחקנים דיי טובים. הסיבה היחידה שלא עלינו היא כמות ההחמצות במשחק הראשון וגם בשני וכמובן הפנדלים.
השב   •  30
26
חיפה זה בדם24/08/11, 00:46

מה הוא מבין גם כן הכותב טור דעה הזה.
לא היה ולא יהיה כמו הבעלים שחר.
הבעלים הכי טוב בליגה והוא לא קמצן הוא הגיוני,ותאמין לי שרק ככה אפשר לייצר אימפרית יצוא שחקנים לאירופה .
אז אדון כותב הטור לך תחפש חיים .

השב   •  20
25
fbxu24/08/11, 00:46
אכזבה זה השחקנים , להחטיא 2 פנדלים ? להחטיא מ5 מטר כדור למשקוף ? שחר הביא רכשים מעולים , בנקום לשחק בונקר , שיחקו התקפי נגד קבוצה שאי אפשר לנצח אותה בבית
השב   •  93
24
מכביסט24/08/11, 00:46
מי תגיע רחוק יותר באירופה? מכבי - כחול חיפה - אדום
השב   •  4837
23
אוחנה24/08/11, 00:46
היום ראינו חותמת שהבלגים טובים יותר. אפילו פנדל אנחנו לא יודעים לבעוט
השב   •  1612
22
f_totti24/08/11, 00:46
חיפה שיחקה מצוין במשחק הראשון, במשחק השני קצת פחות טוב (שוב, במחצית השנייה שלטנו) הטעות היא לא בחסכנות של שחר, שדווקא העונה הביא את השחקנים שאלישע רצה, אלא הבעיה היא במאמן שבמשחק הראשון לא השאיר מתח בשחקנים במחצית, ובמשחק השני לא השאיר את ורד במגרש שהיה המצטיין עד חילופו
השב   •  30
21
עמית24/08/11, 00:45
לא אמרתי זר אבל לפחות רוצ''ט כזה מקריית שמונה . מישהו שישחק על יד סיידו יהיה וידע לשחק חכם . זה לא משבצת בשביל גולסה . הוא מתבזבז שם .
לגבי הבלם אתה צודק אבל זה מזל רע ששני הבלמים הפותחים שלך פצועים על התחלת העונה . לגבי השחקני רכש הם הצליחו לדעתי . במיוחד עם עמאשה . חצי כסף מדמארי וטוב יותר ממנו .
השב   •  21
20
עידו24/08/11, 00:45
שחר אשם ששני בלמים נפצעו? שחר אשם שלבנאדו יש רישרוש בלב? מה אתה רוצה ?
השב   •  80
19
דוד אזולאי24/08/11, 00:45
ועדיף שהכתב ישאר בתור דעה ולא יותר.
השב   •  91
18
כנסו24/08/11, 00:45
אין תוכן
השב   •  10
17
אופק האדום24/08/11, 00:45
השב   •  10
16
חיפה24/08/11, 00:44
אתה מצפה משחקן כזה לקצת אחריות בבעיטת פנדל .. גולסה הצעיר אחריו כבר איבד את הביטחון . הבלמים הם אולי בעיה אבל לא בגללם הפסדנו את המשחק
השב   •  41
15
קובי24/08/11, 00:44
מה יענקלה חושב שבמבה וביסלי יעזרו לנו לעלות לצ''מפיונס ?? הגיע הזמן שהוא יתחיל לשלוף קצת צ''קים מהכיס ולהתחיל להביא לחיפה שחקנים מהרמה האירופאית .. חאלס כבר אנחנו קבוצה אירופאית לכל דבר.. תפסיק לסמוך כל הזמן על צעירים מוכשרים וזולים .. זה כבר פאסה .. אבל אני לא מאשים גם אותו .. כל שחקן של חיפה היום חוץ מפאלח ודוידוביץ (אף פעם לא היינו טובים בפנדלים.. אז אני לא מאשים אותו) שום שחקן של חיפה לא בא לידי ביטוי .. חייבים לעשות קצת מהפיכה בהרכב !! וכן אני רותח מעצבים נישבר לי המקלדת בגלל השחקנים האלה .. גולסה יוצא ביהירות '' אנחנו ננצח ונעלה לצ''מפיונס '' כניראה שהוא שלא שמע על אפקט הגלגל .
השב   •  33
14
מכבי חיפה זה לעד24/08/11, 00:44
אבל נצטרך להסתפק בליגה האירופית ! יאללה חיפה
השב   •  41
13
זייאמר24/08/11, 00:44
השב   •  73
12
חן24/08/11, 00:44
מכבי-חיפה הולכת הביתה!
השב   •  1014
מרטין24/08/11, 01:02
השב   •  111
11
מישהו24/08/11, 00:43
אם הוא היה את הרכש שכל כך אנשים רוצים פה והיה מפסיד את הכסף לא הייתה קבוצה כי היא הייתה מתפרקת אז בעל טור דעה או שתביא ליעקב שחר את המיליונים מהבית שלך או שתשאיר את דעתך אצלך.
השב   •  91
10
קוף ירוק24/08/11, 00:43
חיפה-כחול גנק-אדום
השב   •  4119
9
אוהד שרוף24/08/11, 00:43
מה אתה מדבר!! סארי פלאח היה מצוין היום .והציל את חיפה !! הוא צריך להיות בלם ראשי בקבוצה
השב   •  281
8
נכון24/08/11, 00:43
אם שחר ימשיך להתקמצן נעשה 0-0-0 גם בליגה האירופית
השב   •  88
7
ירוק24/08/11, 00:43
הכול זה מלמעלה, כולנו נצחק על הכתבה הזאת כשמכבי חיפה תגיע לשלב ה-32 האחרונות בליגה האירופית.
אל תשכחו שמכבי חיפה בדרג 3 בליגה האירופית ועם קצת מזל ויריבות קלות אנחנו עוברים.
השב   •  215
אריק האדום24/08/11, 01:01
השב   •  29
6
סבתא עזיזה24/08/11, 00:42
עלתה חיפה פראירים לא יאומן כל שנה זה חוזר על עצמו .איציק כהן גם בליגה חלש במחצית השניה קטן ותמיר כהן היו צרכים לכנס הכנסתם אותי לדכיאון ומשומר שישלח זר פרחים לברדה .
השב   •  233
5
ירוק24/08/11, 00:41
אני רק קורא את הכותרת וזה מה שאני חושב, הכל היה באשמת שופט גמר המונדיאל ותאמינו לי אני לא אחד שמתלונן מהכל
השב   •  4512
ירוק24/08/11, 01:28
השב   •  510
4
גרגמל24/08/11, 00:41

השב   •  151
3
וולדמנית24/08/11, 00:41
חיפה עולה
השב   •  3026
מלך24/08/11, 01:39
אם תגידו שכל מה שעובר לו בראש זה כסף אז מה תגידו על זה שאם הוא היה עולה אז הוא היה מקבל 60 מיליון!! אז אם כסף זה מה שאתם חושבים תחשבו שוב די מעצבן כל הטמטום הזה !
השב   •  61
2
אלמוג24/08/11, 00:41
סעמקק לבעוטט פנדלל הם לא יודעיים!? מילא גולסה צעיר וזה אבל דבא!?!?
השב   •  653
1
הבצל האדום - אוהד הפועל24/08/11, 00:41
תודה לך הפועל!
השב   •  48109
ירוק24/08/11, 01:02
אתה יכול בכלל להשוות? אקראנס אקטובה וואדוז!
השב   •  141
רז24/08/11, 01:09
ח מה אתה משווה בכלל? גנק מאכילה אותם 6-0 בחוץ
השב   •  70
Ultras Dinamo Minsk Since 192724/08/11, 02:02
אם אתה משווה את וודוז אלופת ליכנשטיין
לגנק אתה מפ גר מאוד תעברו את אקראנס ותחטפו בראש בליגה אמן
השב   •  80
amir24/08/11, 08:01
השב   •  60
ירוק בדם24/08/11, 09:08

אקרנאס- אדום,ואדוז- כחול .
יאללה תנו לי בכחול .
 

השב   •  411
מכביסט24/08/11, 14:22
הכי קשה זאת פנא ואין לכם מה להגיד האיצדיון הכי גדול שלה האוהדים הכי רבים שלה התקציב הכי גדול שלה וכישרונות גדולים שלה פאר זאת אחת הקבוצות הכי  מפוארות שנחתו כאן אז מכבי בעזרת השם נעבור אותה
השב   •  72
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP