יום רביעי, 23.04.2025 שעה 03:58
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל קרפל

הניסוי של כולנו

דעה: ניסוי הצעירים שעושה מכבי ת"א ישפיע על כל הכדורגל הישראלי. הצהובים לא יכולים להיות יותר מדי מעודדים, צעירי מכבי שיחקו כמו כוכבים

איזה מהלך גדול עשו בקיץ במכבי תל אביב. גולדהאר ואיווניר צמצמו באופן משמעותי את הסגל משחקנים יקרים ומנופחי אגו, ובמקומם החליטו לתת את ההזדמנות לצעירים.

לניסוי של מכבי תל אביב העונה יהיו השלכות חשובות על הכדורגל הישראלי כולו. במשחק ביום חמישי מול פנאתינאיקוס איווניר פתח בקישור עם רפי דהן, דור מיכה, מושיקו לוגסי ומונס דאבור, מול הפועל פתח תקווה הוא הלך על דאבור, דהן ומיכה, ואליהם צירף הפעם את רועי קהת ואלי זיזוב.

השחקנים הצעירים של מכבי כשלו בגדול מול הפועל פתח תקווה, למרות הניצחון 1:3. הקבוצה המארחת ברמת גן היתה הרבה יותר טובה ממכבי, יותר מסוכנת, אנרגטית וחכמה. היורדת הבטוחה לליגה השנייה, כך לפחות חשבנו, הוכיחה שיש לה בדיוק את מה שחשבנו שיש במכבי.

- (יניב גונן)
יצחקי כובש. מכבי נראתה עייפה וכבויה למרות ההברקות (יניב גונן)
 

הכשרון של מכבי ניצח את המשחק, אבל מכל הצעירים שגדלו במועדון, אפשר לרשום רק את המהלך של מונס דאבור לפני החמצה של זיזוב ועוד אחד של מיכה דור לפני השער הראשון של קולאוטי כחיובי. להזכירכם, החלוץ הישראלי-ארגנטינאי כבר היה רגל וחצי מחוץ למכבי ולגולדהאר יש מזל גדול שהוא נשאר. פישביין ונעים היו הרבה יותר טובים מצעירי מכבי.

מול פנאתינאיקוס ראינו מימוש הפנטזיה של מיץ'. פשוט אי אפשר להאמין שאיווניר וגולדהאר ויתרו על הרכב כמו סידיבה, אלברמן, מדוניאנין, בוזגלו והלכו על דור מיכה וחבריו, וכך הצליחו להשתרג משמעותית. אפשר לקבוע, שאם מכבי תיקח העונה אליפות בזכות החבורה הצעירה הזאת, זו תהיה ההוכחה הניצחת שבכדורגל שלנו אין שום משמעות לניסיון, אלא רק לאנרגיה והכישרון.

אבל עם כל ההתלהבות מהדרך של מכבי העונה, בהחלט ייתכן שבסופו של דבר הפרויקט המרשים הזה ייכשל. בניגוד למכבי חיפה של העונות האחרונות, הצהובים לא הכניסו צעירים להרכב לאט לאט, אלא במכה אחת, את כולם. את גל אלברמן מכבי כבר לא תרוויח העונה, גם לא את סטרול, יואב זיו או קלמי סבן, גם את שטראובר ובוזגלו כבר לא יחזירו.

ארמון בן נעים כובש (יניב גונן)
צעירי מכבי רואים את בן נעים כובש. שיחקו כמו מבוגרי מכבי (יניב גונן)
 

במכבי החל עידן השחקנים הצעירים, ברק יצחקי, אלירן עטר, רוברטו קולאוטי והאריס מדוניאנין אמנם עדיין שם, אבל הם לא זוכים למעמד של מנהיגים במכבי. בקבוצה של איווניר היום אין הנהגה, יש רק ביחד.

אם הניסוי של גולדהאר ואיווניר יצליח - כולנו נרוויח כדורגל תוסס, רענן ודור נהדר של שחקני כדורגל. אם אותם צעירים ימשיכו לשחק בליגה כמו שהם שיחקו מול פתח תקווה במצב של 1:1, קרוב היום בו גולדהאר יצטרך לפתוח את הארנק כדי לרכוש כמה כוכבים נוספים בהרבה כסף.

הצעירים של מכבי תל אביב שיחקו ברמת גן כמו הכוכבים המבוגרים בעונה שעברה. חסרי חשק, חסרי אנרגיה וחסרי אונים מול קבוצה נמרצת וצעירה. לא בטוח שלאורך עונה שלמה אפשר לבנות על הטירוף של השבועות הראשונים של העונה. הקושי הגדול יהיה לשמור על הרעננות גם בעוד חודשיים ויותר.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 77 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 77 תגובות ב-60 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
60
יוני-ביתרי23/08/2011 01:18
אתה מקנא במכבי או מה? מכבי תל אביב באמת יוצאת מהכלל, מאחל לאחים בצהוב בהצלחה ביוון ובליגה
השב   •  00
59
ליכטינשטיין , ואדוז22/08/2011 13:31
יהיו פה עקבים וצירוף מדהים . להזכירכם , זה היה ההרכב השני של מכבי , ללא מדוניאנין (רוב המשחק לא שיחק) , יצחקי שעלה דקה 70 , בלי ניבאלדו ובלי עטר!! . הא , גם קונאטה על דקה 70 . אז תירגעו , הכל בסדר . לא קרה כלום , לא ניתן הצגה כל משחק , ולא יעזור לאף אחד כלום . מה שחשוב זה שיש טביעת אצבע ומכביזם מתחיל לחזור בקבוצה !
השב   •  00
58
אוהד22/08/2011 13:28
השחקן הכי משמעותי במכבי לא יעזור כלום בלעדיו ההגנה לא אותו דבר. ובדיוק ההפך - יואב זיו - כל עוד הוא לא משחק יש סיכוי להגנה טובה, עדיף לשחק ב10 שחקנים מאשר איתו בהגנה, הוא חושב שהוא טוב בהתקפה ועושה הגנה של משולשים כמו בכדורסל, תמיד מאחר
השב   •  00
57
רבי22/08/2011 13:20
השב   •  00
56
אני חונה באוסישקין ואתם?22/08/2011 13:01
כתבה מצויינת סוף סוף בנאדם שמבין עניין, כבר מתחיל להימאס עליי לשמוע בכל ראיון של איווניר שהוא מדבר על הצעירים,דיי יש עוד שחקנים בקבוצה הזאת זה כבר מתחיל להישמע כמו תקליט שבור כל פעם מחדש
הם שחקנים טובים נמרצים עם הרבה כישרון אבל ראינו ביום חמישי שבלי עטר וקולאוטי מכבי לא מנצחים את המשחק, רוברטו נתן מחצית שניה גדולה עצוב לי שמוטי לא ראה לנכון לפרגן לו אחרי המשחק הוא באמת השקיע ונתן מעצמו . הקבוצה הזאת צריכה להבנות על יצחקי ועטר ולא על מיכה וכל הילדים,אין מחיר לניסיון,בתור אחד שהיה אתמול במשחק התאכזבתי מכל הניסיונות של איווניר למצוא חן בעיניי גולדהאר ולעלות עם קישור חסר ניסיון, אני בעד לשלב צעירים אבל להעמיד הרכב שכל הקישור שלו ילדים בני 20 זה לא לעניין,אין ייתכן שבמשחק שבו 6 שחקני הרכב יושבים ביציע אין לאלברמן ויצחקי מקום בהרכב?! רועי קהת שחקן בינוני יש לו עוד הרבה להשתפשף גם מונס דאבור שחקן נחמד לא יותר מזה אין תחליף לניסיון, אלברמן חייב לשחק יותר! השקט שלו חסר במרכז הקישור, נכון שדהן ולוגסי היו מצויינים יום חמישי והם יותר התקפיים ממנו אבל הסדר והשקט במשחק של אלברמן חשוב למכבי בטח במשחקים מול קבוצות מחו"ל ששם משחקים יותר חזק, איווניר צריך לתת ליצחקי לשחק יותר (למרות שהראש שלו לפעמים נמצא בקריוקי ביום שישי אצל אייל גולן)עדיין יש לו מה לתרום למכבי וראו את זה אתמול ב-2 דקות שהוא היה על המגרש,מוטי צריך לתת לו יותר ביטחון, זה שהוא נתן לו את הסרט קפטן זה יפה וחשוב אבל ברגע שהוא יראה לו שהקבוצה הזאת שלו ושהוא בעל הבית אני מאמין שברק יחזור להיות אותו שחקן שהביא אליפות לביתר וכיכב בבלגיה,
השב   •  11
55
עומר מבת ים22/08/2011 11:09
צודק בכל מילה
השב   •  00
54
ציקי ציפורי22/08/2011 10:59
זה מאוד מאוד לא נכון שבמכבי זרקו את הצעירים במכה אחת.
רובם כבר שותפו בעונה שעברה כמה פעמים ועברו את טבילת האש.
שנית, הם משתלבים בתוך סגל מגובש שמשופע בשחקנים מנוסים (ניבאלדו, סאבו, ייני, יצחקי, קולאוטי, עטר , מדוניאנין ועוד).
שלישית - אתמול היתה טעות של איוניר שהעלה ביחד את זיזוב קהת ודאבור, כולם רכים ולא מאוד נמרצים, ולכן זה נראה כאילו פ"ת מסתדרת עם מכבי.
רביעית - לא בטוח שראית את המשחק, אבל פ"ת שיחקה בכדורים ארוכים וקיוותה שמדי פעם זה יתפוס. אז זה הצליח להם משהו כמו 4 פעמים במשחק אבל להגיד שהם היו טובים זה מגוחך.
השב   •  30
53
גיא22/08/2011 10:58
שטויות שטויות שטויות!
כל כך הרבה רוע וטיפשות בכתבה אחת.
סכסכן מגעיל לא תמכור אגוזי
השב   •  30
52
עמוס22/08/2011 10:28
לגבי המשחק אתמול: 1. הצבה של רועי קהת בקישור האחורי שגוייה כמעט עלתה למכבי במשחק כולו יותר מזה מבין הצעירים הוא נראה כרגע הכי פחות בשל.
2. אורי כהן :במילה אחת-  קטסטרופה כשל כמעט בכל פעולה הגנתית ועל ההתקפה חבל להרחיב הדיבור 3. ייני תאהבו או תאהבו הוא כיום הנשמה האמיתית של מכבי משחק בכל תפקיד שמוטי נותן לו חוץ מהמקום הטבעי שלו וצריך להעריך אותו על זה 4. פאביצביץ- מסננת אמיתית לוקה בראיית המשחק ובהבנתו מתקשה בזריזות ויציאה מהמקום.5. קולאוטי-לוהט יצחקי מתקמבק השער שלו הוא שער של קילר.

ולסיום האליפות תוכרע על ידי אחת מ3 הגדולות שתצליח לייצב הגנה ראוייה , כרגע ההגנות של 3 הגדולות מבולבלות במיוחד במרכז.
השב   •  30
51
מסי22/08/2011 09:33
גם נגד פנא ההגנה עשתה טעויות! והוא שיחק מגן שמאלי ועשה את העבודה בצורה מעולה
השב   •  40
רבי22/08/2011 13:21
השב   •  00
נעם22/08/2011 15:05
ייני פתח בתור בלם נגד פנא ופאביצ''ביץ'' פתח בשמאל. ברבע שעה הראשונה ההגנה נראתה כמו מסננת. אחרי רבע שעה איווניר הבין שזה לא עובד, הוא החזיר את פאביצ''ביץ לתפקיד הבלם והסיט את ייני לאגף שמאל, שם הוא באמת עשה עבודה טובה (צריך גם לפרגן כשמגיע, ומגיע). אחרי שינוי התפקוד הזה ההתקפה של פנא נעלמה מהמשחק.
השב   •  00
50
פרשן מקצועי22/08/2011 08:35
הנה אני מתנדב בחינם בלי קשקשת
זה לא מקצוע קשה
השב   •  30
49
יואב22/08/2011 05:53
השב   •  00
גל דניאל22/08/2011 13:23
פנתנייקוס לא קבוצה גדולה. לך לשטוף פנים.
השב   •  00
48
חומי הצהוב22/08/2011 04:04
מה אתה מבלבל בשכל, דווקא מי שהיה גרוע היה "הבוגרים והמנוסים" בראשות ייני חיימוב ופאביצ''ביץ''. אורי כהן היה חלש אבל עדיין אני מעדיף אותו על זיו ה"מנוסה". תפסיקו כבר ללכת נגד הזרם רק כדי שיהיה לכם על מה לכתוב טור! רק שמנו את קונאטה מדוניאנין ויצחקי ושינינו את המשחק. בלי מנהיגי ההגנה מרכז השדה וההתקפה ניבאלדו לוגסי ועטר
השב   •  10
47
גיא22/08/2011 03:28
פ״ת קבוצה נמרצת? נכון שהקבוצה שלכם עדיין לא הראתה לכולם בעירך מה היכולת שלה, אבל אם פ״ת נמרצת, אז הפועל טובה מאקרנאס ומואדוז. בהצלחה באירופה, וכשלונות בליגה :)
השב   •  11
46
גיל22/08/2011 03:18
1. מכבי אחרי משחק קשה ומתיש. תוסיף לכך טיסות הלוך וחזור ואימונים. 2. שחקנים צעירים וחסרי ניסיון נוטים להיות ב"אובר". הם הולכים לישון וכולם צמרמורות, מתארים לעצמם את העתיד הורוד שלהם. 3. קבוצות השנה יבואו לסגור נגד מכבי. פ"ת שיחקו הגנתי, צופפו את המרכז ולכן היה קשה. הם יצאו למתפרצות רק בכדורי גובה וניצלו את היעדרותו של ניבאלדו. 4. בכל מקרה מכבי שלטה במשחק, עשו דאבל-פאסים נהדרים ועשו הרבה תנועה. בסוף זה מה שניצח את המשחק. 5. ניבאלדו, עטר, קונאטה, ישראלביץ, לוגסי, ומדוניאנין לא פתחו כשחלקם לא בסגל בכלל. קהת החלוץ הוצב כקשר אחורי.
השב   •  00
45
שאול הראשון22/08/2011 02:34
זול
השב   •  10
44
שאול השני22/08/2011 02:33

אני אתן לך דוגמא קלאסית: אתמול הייתי בסרט "הערת שוליים", בראבא הולך שם לאיבוד בדרך לספריה בירושלים בזמן שבנו מקבל את פרס ישראל בתחום המחקר במקרא, מי היה מאמין שאב ובנו יתנהגו כך, עטר ומודוניאנין קיבלו הזדמנות זהה ולכן אתה טועה ומטעה

השב   •  00
43
נעם22/08/2011 01:59
עד עכשיו ראיתי את רוב המשחקים של מכבי העונה (כולל שניים מהיציע). ושמתי לב לדבר מעניין. כשייני בלם ההגנה מתפקדת הרבה פחות טוב. גם היום נגד פ"ת, גם ברבע שעה הראשונה נגד פנא, וגם בגביע הטוטו נגד בני יהודה (אני מניח שגם נגד הפועל, הם הבקיעו 2). אל תבינו אותי לא נכון, אני אוהב את ייני בקישור ונגד פנא הוא היה סבבה גם בתור מגן שמאלי, אני רק טוען שהוא לא בלם. מכיוון שסטרול עלול לא לחזור בזמן לליגה האירופית, ובגלל שצריך מחליף לניבאלדו ופאביצ''ביץ'', מכבי יעשו טוב אם יחתימו עוד בלם. אגב, גם רועי קהת היה חלש מאוד היום. אני לא מבין את התפקוד שלו, שנה שעברה בנוער הוא שיחק מאחורי החלוץ וסיים עם 18 שערים, למה לבזבז סקורר כמוהו בקישור האחורי כשהוא בבירור לא מספיק פיזי לתפקיד? מי שמסכים, כחול
השב   •  40
42
Pato22/08/2011 01:53
וזאת הייתה מכבי חיפה.

מוטי איווניר הלך על המודל של מכבי חיפה - שילוב שחקני בית צעירים כשרוניים וצעירים כשרוניים שנרכשו מקבוצות אחרות בגיל צעיר ולא בהרבה כסף. מוטי גם לא התבייש לציין את זה לאחר ההפסד האחרון נגד חיפה (2:0), ואני מצטט: "אסור להתעלם ממה שקורה במכבי לאחרונה, היום שיחקו ארבעה שחקנים שהיו בנוער לפני חודשיים. התחלנו להריץ אותם, אי אפשר להתעלם מזה. חיפה משחקת עם שחקנים שרכשו ניסיון בליגת האלופות, הם עברו את התהליך הזה מזמן, אנחנו שואפים להגיע לשלב הזה בהמשך".
מוטי ומיץ'' כמובן לא המציאו את זה, אלא יענקלה שחר וכמו שאתה רואה הניסוי כבר צלח והביא לשינוי כשגם מכבי ת"א עברה למודל הזה. מכבי ת"א גם לא "זרקה" את כל הצעירים ביחד כמו שציינת, הם החלו בתהליך כבר בשנה שעברה עם כניסתו של מוטי לתפקיד המאמן, עם שחקני הבית הצעירים של מכבי משחקים גם צעירים שכבר עשו לפחות עונה בליגת העל כמו רפי דהן ועומר ורד כמו כן גם שחקנים ותיקים יותר ומנוסים יותר.
זה גם לא נכון שבמכבי אין מנהיג, יש פשוט פחות מנהיגים מבעבר, היום המנהיג במכבי הוא ללא ספק מדוניאנין שלדעתי הוא פשוט שחקן גדול וחוץ ממנו ראוי לציון גם ייני שהוא אמנם לא הכי כישרוני לטעמי אך נותן את כל כולו לקבוצה ומכוון את הצעירים.
דרך אגב, למודל הזה אחראית כמובן אייאקס שהשתמשה בו לראשונה ובקרוב עקב החוקים החדשים שנכנסים בסוף השנה, רב קבוצות היבשת יעברו למודל זה.

בשורה התחתונה הטור שלך נכון ומעניין, אבל היה צריך להיכתב לפני כמה שנים כשמכבי חיפה החלה להשתמש במודל הזה או ה"ניסוי" כמו שאתה קורא לזה.
השב   •  30
41
גיא22/08/2011 01:16
עידן ורד התותח היה שחקן שלכם אלא שויתרתם עליו כי אתם מטומטמים. וביום טוב גולסה לא רואה את דור מיכה. 25 דק׳ ראשונות נגד גנק..
השב   •  22
40
ירוק מלידה,מעריץ את סנטה קולמה ואבי נימני22/08/2011 01:14
משנות ה-70 ועד שנת 2012 למכבי יש רק 5 אליפויות. ולמה אני אומר את זה? כי רק בתחילת קום המדינה ,המנדט הבריטי,ותקופת ברית המועצות ,ותקופת גולדה מאיר היו למכבי כ-20 אליפויות. ובגלל זה כל מי שרואה כדור רגל ב-20 שנה האחרונות יודע שמכבי ת"א זה בעצם לא יותר ממכבי הרצליה עם תארים.
השב   •  12
39
ירוק מלידה,מעריץ את סנטה קולמה ואבי נימני22/08/2011 01:13
באיזה מחזור יתחילו אוהדי מכבי להניף טיטולים?
באיזה מחזור יבואו למשחקים עם חולצות שחורות?
באיזה מחזור אוהדי מכבי יניפו סמרטוטים?
באיזה מחזור ישיר למוטי ללכת הביתה?
כל התשובות בעונת 2011 2012
השב   •  21
38
לירון22/08/2011 01:01
השב   •  00
37
יוני-ביתרי22/08/2011 00:43
לא יודע מה יהיה הסוף עם מהפכת הצעירים של מכבי ואם הם יקחו אליפות, אבל כשראיתי איך מכבי שיחקה מול פאנתייקוס התרגשתי, ממתי ראינו קבוצה ישראלית שבנוייה מצעירים שרק התחילו לשחק יחד, ועוד קירקעו את ה''כוכבים'' שלהם, והם משחקים בצורה מדהימה כזו? כל הכבוד לאיוניר ומכבי בהצלחה בגומלין ביוון
השב   •  321
ירוק מלידה,מעריץ את סנטה קולמה ואבי נימני22/08/2011 01:24
מה אתה מבין בכדור רגל?
עשו 3 גולים מ4 מצבים לעומת פנא שהחמיצה 5 מחמש
השב   •  011
מישל22/08/2011 11:40
אם כבר מה אתה מביןן בכדורגל ובספורט בכלל..? אומרים פאו ולא פנא.. פנא זה פנרבחצ''ה
השב   •  20
36
לירון22/08/2011 00:38
זה הדבר ביחיד שהוא רשם שהיה נכון.
מכבי בנויה משחקנים בעלי מוטיבציה ורוח לחימה ! ! ! אני בעד הצעירים שממש נלחמים על כל כדור. קונאטה מוכיח שהוא אחד החלוצים הטובים בליגה ואי אפשר לחלוק על זה בכלל. בשילוב עם עטר, יצחקי, וקולאוטי (כן, קולאוטי) יהיה חוד מנצח ! ! !
השב   •  42
35
אמיר22/08/2011 00:10
השב   •  00
34
מכביסט->כמובן מת"א!21/08/2011 23:17
שניצחנו 3-1 ותוך 5 דקות נמחק הפיגור בקיצור אתם מקנאים ואני מבין את זה לא נורא
השב   •  30
33
אאוטסיידר21/08/2011 23:14
שחקנים ששיחקו בקמפיין שלהם בליגת האלופות כדי שיראו מה קורה למי שהשתן עולה לו לראש
השב   •  122
32
מרקוביץ21/08/2011 22:58
ייני, וגם החולשות של סאבו נחשפות
השב   •  33
31
צהובון21/08/2011 22:55
חשוב לרוץ טוב ולבנות את הצעירים האלו לשנה הבאה ולשנים שאחריה.

לוגסי השקן הכי חשוב במערך שלנו לדעתי,המשחק של מכבי לא היה טוב במחצית הראשונה אבל במחצית השניה מכבי ישתפרו פלאים וגם יצחקי הפתיע אותי לטובה.

ההרכב שעלה מול פאו+ יצחקי במקום דאבור, יכל להיות הרכב מנצח כשמדו עולה מידי פעם במקום דהן.
השב   •  24
גידי22/08/2011 12:46
השב   •  10
אני חונה באוסישקין ואתם?22/08/2011 13:17
מי שרוצה לבנות שיביא קבלן!
כדורגל משחקים בשביל לקחת תארים לא בשביל לבנות! צעירים מוכשרים אפשר לראות ביום שבת בבוקר בקרית שלום, אני לא צריך את זה כל שבת בבלומפילד,
השב   •  10
30
סתיו21/08/2011 22:53
קודם כל נתחיל בזה שאתה צודק בדבר אחד, יש העונה המון צעירים במכבי, צעירים מצוינים והרוב משחקים בהרכב. עכשיו, נראה לי ששכחת שלפני כמה ימים, ביום חמישי, הצעירים האלה בשותף עם שחקנים "מבוגרים" (עטר, מדוניאנין וכו'') עשו סוג של בית ספר לפאנאתנייקוס. כן, עד לפני פאו למכבי לא היה מבחן רציני והקבוצה עדיין נתנה הצגות מול הקבוצות והנה באה פאו וראיתם שמכבי עדיין נותנת הצגות גם מול קבוצות גם מדרג גבוהה בעולם. לא משנה כמה מאמן הוא גדול וטוב, ואומרים שמאמן טוב הוא גם סוג של פסיכולוג לשחקנים, קשה לבוא לילדים בני 19 ו20 ולהוריד אותם לקרקע אחרי שעשו בית ספר לפאו ואחרי שהתקשורת לא מפסיקה לשבח אותם ולהגיד כמה שהם נהדרים ולבוא אחרי 3 ימים ולשחק נגד הפועל פ"ת בר"ג שלושת רבעי ריק. מה לעשות, אני גם לא מאמין שברוב העונה הקבוצה תיתן הצגות. חוץ מזה שהשחקנים עייפים אחרי המשחק, אומנם אם מכבי תעלה בסופו של דבר לשלב הבתים, הקבוצה תמיד תגיע אחרי משחק באירופה לשחק בליגה אז זה לא צריך להיות תירוץ, אך זו פתיחת העונה, משחק ראשון עם ציפיות בשמיים ועדיין לא צריך לשכוח שהם בני 19. בסופו של דבר חשובה הדרך, אחרי המון שנים של סבל ואכזבה מהקבוצה אני פשוט מרגיש את השיר כל פעם בלב: "בלב יש רק קבוצה אחת, רק את ולא אחרת". סוף סוף יש דרך, יש מלחמה, יש דם על המגרש(היום אומנם לא ראינו את זה אבל נתתי את הסיבות לכך). קצת נחת מהקבוצה, אני מאושר.
השב   •  462
סתיו21/08/2011 22:56
לא לשכוח שלשחקנים יושב בראש המשחק ביום חמישי מול פאו שעוד לא גמור, השחקנים לא אגרסיביים ומפחדים להיפצע ואפשר להבין את חוסר האגרסיביות שהופגן במשחק, בסך הכל כולם מבסוטים.
השב   •  180
לירון22/08/2011 01:02
השב   •  21
29
מכביסט21/08/2011 22:45
עכשיו אחרי כל משחק תגידו משהו שונה לפני 3 ימים כולם אמרו כמה אנחנו טובים וזה היום אתם מתחילים להגיד שזה טעות הצעירים שהם כמו כוכבים אז אחי תחליט ותחזור אלי ותדע מכבי באו מותשים בלי 3- 4 שקני מפתח עטר יצחקי נכנס בסוף ניבלדו מנדו נכנס בסוף וגם קונאטה נכנס בסוף והראש בפאו וזה העניין והיינו גם בירדת לחץ אז לך לישון
השב   •  60
28
Mens Rea21/08/2011 22:40
הגנה חדירה מדי. ושם דווקא יש ניבאלדואים ופביצ''ביצ''ים, שאמורים להיות מנוסים.
השב   •  70
אמיר22/08/2011 00:33
השב   •  11
27
אני צהוב לנצח21/08/2011 22:36
השב   •  60
26
רוני21/08/2011 22:32
מכבי ת"א לא ביכולת גדולה ניצחקה משחק בשיניים וזה טוב יעילות זה שם המשחק תראה את חיפה בעונה שעברה לקחה אליפות כי ניצח משחקים שכלום לא הלך ממצב אחד הפכו את כל המשחק. מכבי לא צריכה לרכוש אף שחקן למרות שזה לא ההרכב הכי חזק של מכבי הם ניצחו משחק קשה ומבחינתי כל משחק ככה ולחזור עם 3 נקודות ואתה גיא לך תעשה חמוצים
השב   •  81
25
פחות דיבורים והרבה יותר פחות דיבורים21/08/2011 22:27
שנים אומרים שמכבי צריכה דרך ואחרי משחק אחד אתה אומר שהם אולי יצטרכו לפתוח את הארנק ולהתחיל את הכל מחדש?! מכבי קבוצה מצויינת אם השנה הם לא יקחו אליפות ( לא נורא אם מכבי לא תיקח העיקר שבונים קבוצה ) אז בעונה הבאה היא תיקח אם אין לך מה להקליד פשוט אל תחסוך מכולנו את השטויות שלך. תודה
השב   •  190
24
ישראלי מציאותי21/08/2011 22:27
הוא מדבר כמו ילד קטן, כמו ילד שחושב שהוא "אוהד" מכבי תל אביב ורוצה רק הצלחה ונצחון בכל משחק, אבל מה לעשות חבורה של ילדים בני 19 ו20 לא ינצחו כל משחק, גם ריאל מדריד לא מנצחת כל משחק, לכל קבוצה יש מעידות אי אפשר להיות בקו של עליה ונצחון כל הזמן.
אז הנה עכשיו הכרנו עוד מישהו שנתנו לו להיות כתב כשהוא לא מבין מהחיים שלו בכדורגל!
השב   •  50
אני חונה באוסישקין ואתם?22/08/2011 13:14
אם לקחת את ריאל מדריד כמודל לחיקוי באמת אין לנו סיכוי לקחת אליפות
אוהד שמחזיק מהקבוצה שלו משווה אותה לברצלונה(למרות שמכבי רחוקים שנות אור מההשוואה הזאת) לפחות תהיה ווינר
השב   •  00
23
אבי21/08/2011 22:25
יש מצב שראינו משחק שונה? כי אם לא אני לא מבין איך נתנו לאחד כמוך לכתוב פה טורים.. אתה לא אובייקטיבי כמו שכתב צריך להיות. אז הנה כמה דברים שאתה לא יודע 1.. מכבי שיחקה ללא ארבעה שחקנים ששיחקו רק ביום חמישי מול פנא. 2.. מכבי היום היו מצוינים ורק הפתיחה הייתה מהוססת כי איונר עשה טעות שהוא פתח בהרכב אם שניים צעירים במקום אם מדוניאנין ואם דהן כמו במחצית השניה. 3.. חוץ ממצב אחד שנים פ"ת לא הגיעו למצבים ושלא נזכיר את ההחמצות של זיזוב וכמה הזדמנויותשל שאר השחקנים. מכבי תל אביב נשנה תוסת ורעבה והיא גם תיקח אליפות. ושלא כמו חיפה שכל הגולים של עמאשה אתמול היו ממבצע אישי ולא קבוצתי. וחוץ מי זה מכבי הרויחה היום את הביטחון של יצחקי וכל זה ללא עטר אדון כתב ממורמר אוהד הפועל תלמד להיות אובקטיבי ותכבד את המקצוע שלך ..
השב   •  70
22
בועז קלגרון21/08/2011 22:25
אתה יודע מזה ? איזו רמה של משחק היו צריכים לתת? הם מותשים ! זה לא שחקנים מנוסים באירופה שיודעים לווסת מאמץ או שיש להם כושר על הם באו גמורים ובכל זאת דפקו להם שוב 3 בראש , מה עוד צריך ?! בטח שלא את זיו סבן אלברמן ומדוניאנין הגרועים מצידי את כל אלו אפשר להעיף עוד היום..
השב   •  90
21
מיכאל כהן21/08/2011 22:24

הבחור הזה קצת נסחף עם השיפוט הלא מוצדק הזה של מכבי, בסה"כ משחק ליגה ראשון,מכבי עדיין לא הפסידה אף אחד, למי אכפת בכלל מבוזגלו השכיר חרב הזה ומשטראובר שאט אט גווע,, הפסדנו את סבן? המגן הכי גרוע ששיחק במכבי אי פעם, הפסדנו את זיו? מי אמר? כי הוא לא פתח היום? אז מה,סטרול פצוע, כשהוא יבריא הוא בלם שלישי לכל דבר, יצחקי עטר מיכה ולוגסי יהיו המנהיגים של מכבי העונה וידברו חזק מאוד.

השב   •  120
20
מכבי21/08/2011 22:24
עטר הוא המנהיג.
קונאטה הוא הממריץ של הקבוצה
היום דהן לא שיחק כמו לפני כמה משחקים הוא לא יצא מהעמדה שלו.
זיזוב תקע את המשחק..עם כל הכבוד לכישרון זה לא זה
יצחקי חייב לשחק בתוך הרחבה כי אין לו את המהירות והזריזות של פעם
ושהוא עושה את הדריבל רחוק מהשער זה מעצבן..
אורי כהן לא לקח את הצאנס בשתי ידיים ונצטרך לסבול לעוד משחקים את זיו.
ניבאלדו ופאבי הם צמד שמשלים אחד את השני הם טכניים מהירים וגבוהים עם ייני זה נראה פחות אתלטי ואגרסיבי אבל ייני עומד יפה בסה"כ.
את קולאוטי אני מעדיף לראות עולה מהספסל ואני רוצה לראות את עטר יצחקי וקונאטה
מיכה מתחת(שחקן חופשי) לוגסי ודהן קשרים 50 50
השב   •  60
19
מכבי יש רק בתל-אביב ובתל-אביב יש רק מכבי21/08/2011 22:22
הצעירים לא שיחקו כמו כוכבים הם פשוט עייפים בגלל עומס המשחקים, אם במקום גביע הטוטו המיותר היו מתחילים ליגה הרי שכבר הינו פותחים פער על חיפה והפועל אבל בגלל משחקי גביע הטוטו החשיבות להעפלה לשלב הבתים של אופ"א ומשחק שבא החור הזה של יומיים-שלושה שאחרי ולפני משחק באופ"א קשה להביא תוצאות בתח כמו 3:1 ולדרוש משחק שותף, מהיר וחד מחשבה כמו בשבועות האחרונים, ובמכבי ידעו שבמוקדם או במאוחר זה יגיע השאלה זה האם אתה מנצח או מפסיד משחק כזה בסוף כובעת את זהות האלופה ולנו יש את זה. נ.ב. כל החלטות שיפוט היו מצוינות ושלא יתחילו פה להתבכיין אוהדי קבוצות העלובות דוגמאת חיפה והפועל הרי הן אלא שהרוויחו מזה בשלוש שנים האחרונות
השב   •  71
18
האוגר21/08/2011 22:21
עם עין צרה!
השב   •  130
17
בוזגלו סיכם את תנאיו בואדוז21/08/2011 22:20
השב   •  50
16
יוסי21/08/2011 22:19
מבלבל את השכל אחרי משחק שנצחנו וזה אחרי 3 משחקים ב7 ימים מחר זה יהיה יותר קל ותגיד מכבי חזקה אז לך ביחד עם עמנואל רוזן ותתרץ את הפאדיחות של הפועל באירופה
השב   •  100
15
זיזי השועל21/08/2011 22:16

חצי הרכב בחוץ,אחרי מאמץ גופני אדיר נגד פאו,העיקר התוצאה כרגע.שחקנים לא רוצים להיפצע חוץ מזה לא היו מהעבר השני קונוסים!!

השב   •  120
14
סקאוזר אוהד מכבי21/08/2011 22:13
חוץ מעמאשה, מה עוד ראית אצל חיפה?היו צריכים לקבל לפחות 3 שערים.
השב   •  180
13
הצהוב הצפוני21/08/2011 22:13
לך תישן על האף מה קרה נראה את הפועל מחר עם הם ינצחו 1-0 בטח יגידו ווא איזה טובים הם ,אתמול חיפה שיחקה וכבשה שער אחד יותר ואמרו כבר שהיא קבוצה מדהימה הלו מה נסגר עם מכבי ביום חלש מנצחת 3-1 משחק חוץ אז תאר לעצמך מה יקרה שישחקו משחק טוב בבית .5-0 למכבי ואז תגידו קבוצה טובה.
השב   •  20
12
מכבי בדםם21/08/2011 22:12
מי יותר טוב? דור מיכה כחול עידן ורד אדום
השב   •  4711
לוקח את דור מיכה.. לא ראיתי כלום ממנו22/08/2011 09:11
לא יודע למה,היתה לי הרגשה שאיזה טמבל יעשה את הסקר הזה..
השב   •  10
11
מכביסטית בנשמה!= ]21/08/2011 22:12
ההורסת של דבק טוב שקורה בכדורגל שלנו אלה בסך הכל ילדים בני 18-19 במשחקים הראשונים שלהם בליגת העל וכבר מכבי גרועה וכבר אם מכבי לא תיקח אליפות זה כישלון אז כל האנשים שאומרים את הדברים האלה אין להם שום מושג בכדורגל!זה ילדים צעירים שהתקשורת מעלה להם את הציפיות ועושה מהם כוכבים גדולים אז עכשיו לטובת הכדורגל הישראלי אני מבקשת מכל התקשורת בארץ להרגיע אם כמות הצפיות הפשוט מטורפת שמצפים מילדים בני 19 בתוספת ותיקים יותר שגם הם לא ממש ותיקים הם לא בני 30+ כולה איזה 24-29 ותאמינו לי אם ינמיכו ציפיות מהילדים האלו הם בסופו של דבר יהיו הכוכבים של נבחרת ויותר לא נצטרך לדבר רק על מקסיקו 70
השב   •  260
10
ליאור חן21/08/2011 22:11
כולם - משחק אחד מכבי לוקחת אליפות , אחרי זה חיפה , מחר זו תהיה הפועל ת"א או מכבי פ"ת. מה שבטוח זה שאין לכם שום מושג בכדורגל. לא יודע מ תיקח אליפות אבל אי אפשר כל משחק לשנות דעה ולבלבל בשכל.
השב   •  200
9
g21/08/2011 22:11
זה היה די ברור שדברים לא ילכו חלק עם הצעירים של מכבי, רק העיתונות רצה להגיד שזהו הנה מכבי חזרה לעצמה.
אמרתי את זה כבר היום, השנה מכבי לא צריכה לקחת אליפות ואפילו לא לנסות לקחת.
השנה מכבי צריכה לבנות קבוצה לתת לצעירים ניסיון ולבחון איפה ישנם נקודות תורפה לשנים הבאות.
החשיבות היא לבנות קבוצה לשנה הבאה לא להיום, זו הטעות שנעשתה שנה שעברה ונראה שגם איוניר וגם גולדהאר הבינו שאין פתרונות קסם אלא עבודה קשה.
תענוג לראות את מכבי משחקת עם 6 צעירים בהרכב, אם היא מגיעה למקום שלישי השנה זו תהיה הצלחה כל עוד הדרך תשמר.
השב   •  15
8
אמיר21/08/2011 22:11
תנצחו את פאו
השב   •  40
7
צעיריאדה21/08/2011 22:11
מכבי בהילוך ראשון ניצחה.משחק זה לא מהווה מדד מכיוון שהראש של השחקנים נמצא במשחק נגד פאו.
מכבי אוהב אתכם!
השב   •  120
6
אוהד מכבי21/08/2011 22:10
מכבי שלטה ברוב המשחק ופ"ת עקצה.
הצעירים עוד צריכים להשתפשף וזה יקרה במהלך העונה הזאת.
גולדהאר לא צריך להביא רכש! זה יהרוס את התלכיד המצויין הזה!

כמו כן יש להוסיף את העייפות של השחקנים מהמשחק מול פאו.
השב   •  110
5
בונד21/08/2011 22:08
ועוד כמה שחקנים ששיחקו מחצית מחצית פלוס אז אפשר להבין תעייפות אנחנו עדיין לא אנגליה
השב   •  270
4
סאנטנה21/08/2011 22:06
וגם 3-4 שחקני הרכב לא שיחקו. השנה זאת השנה
השב   •  305
אדום אש21/08/2011 22:11
השב   •  23
אדום אש21/08/2011 22:13
נכון אתם השנה הולכים להיות קבוצה טובה אבל ניצחתם קבוצה חלשה עד חלשה מאוד וגם חטפתם גול והייתם בפיגור.
השב   •  44
סאנטנה21/08/2011 22:41
תחזור לחור שלך בליטא
השב   •  131
דודי21/08/2011 23:27
וואדוז מייצגים את ישראל
השב   •  91
3
אוהד מכבי21/08/2011 22:03
פשוט לא היה אף אחד שיעזור לו. איווניר היה צריך להכניס את יצחקי במקום מיכה כי למיכה נגמר כבר הכוח.
השב   •  276
גיסנו21/08/2011 22:53
זיזוב אמנם טכני בטירוף ונתן כמה מסירות ומהלכים יפים, אבל רוב הזמן הוא כבד מדי יחסית לסגנון המהיר שמכבי מנסה להכתיב, ונתקע הרבה באמצע כשהתפקוד שלו אמור להיות באגף, מה שיצר צפיפות גדולה בהתקפה בהרבה חלקים. אני מקווה שעוד ימצאו לו את התפקיד הנכון כי יש לו הרבה מאוד כשרון ברגליים.
השב   •  83
2
הכוכב משער 1321/08/2011 22:02
השב   •  281
1
אסי21/08/2011 22:01
אף אחד מכבי שיחקה רק בשביל לנצח בלי להתאמץ והם השיגו את המטרה
השב   •  321
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP