יום חמישי, 17.04.2025 שעה 04:03
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

תצוגת נפל בקרית אליעזר

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: חיפה לא מחוברת, היא גרמה לסלובנים הבינוניים להיראות ברמה גבוהה. הבדיחה היא שדווקא דוידוביץ' הציל את אלישע

לא לילד הזה פיללו בחיפה. מכבי חיפה בתחילת עונת 2011/2012 נראית רע מאוד והערב (רביעי) הציגה תצוגת נפל שהרבה זמן לא זכורה לי בקרית אליעזר.

נכון, חם מאוד, הלחות גבוהה ותנאי מזג האוויר קשים, אבל בואו לא נשכח, הם קשים לשתי הקבוצות. מכבי חיפה במשחק חלש מאוד הבליטה את הסלובנים הבינוניים ופתאום הם נראו ברגעים מסוימים כמו קבוצה ברמה גבוהה. אני לא יודע מה עשו שם בקיץ, אבל שיסלחו לי במכבי חיפה, קבוצה לליגת האלופות צריך להכין עוד מאמצע העונה הקודמת ולא לחכות לרגע האחרון.

חיפה נראית לא מחוברת, שחקנים לא מתקשרים אחד עם השני, חוליית ההגנה הססנית, כבדה וחסרת ביטחון ושחקנים לא מתפקדים בתפקידים שלהם. גולסה משחק קשר אחורי, עותמאן משחק כקשר אחורי ועמאשה לא מוצא את תפקידו במגרש. בקיצור, מכבי חיפה של תחילת העונה נראית רע מאוד ובשביל המועדון הזה, תחילת העונה זה הזמן החשוב ביותר כי אתם יודעים, מי שמפשל בתחילת העונה מוצא עצמו מחוץ לאירופה.

הגיע הזמן שבמכבי חיפה ילמדו שכשהולכים לליגת האלופות צריכים לעשות חושבים הרבה לפני סוף העונה. קבוצה ברמה האירופית של חיפה צריכה להיות הרבה יותר מסודרת מהבחינה הזאת והייתי רוצה לראות שחקנים ברמה יותר גבוהה משחקים על כר הדשא בקרית אלעזר.

גולסה (עמית מצפה)
אייל גולסה. שחקנים לא שיחקו בתפקידים שלהם (עמית מצפה)
 

הבדיחה היא שמי שהציל בסופו של דבר את חיפה הוא ניר דוידוביץ', שהודח מההרכב ורק בגלל פציעה של שאראנוב ניצח את המשחק עם הצלה מדהימה. אלישע לוי טעה עם ההרכב, טעה עם התפקוד של גולסה ועמאשה, אבל כמו תמיד פיצה עם חילוף מצוין של ימפולסקי.

לסיכום, ערב מאכזב מאוד בקרית אליעזר. התוצאה אמנם מראה שמכבי חיפה ניצחה, אבל בעצם זה ניצחון שיכול להיות כולו הפסד במשחק הבא. אל תשכחו, 0:1 קטן וחיפה מחוץ למפעל, דבר שנראה אפשרי לחלוטין.

אין לי ספק שיענקל'ה שחר אחרי משחק כזה לא יישן טוב בלילה ומחר כבר יחפש עוד שניים או שלושה שחקנים. כרגע זה לא נראה טוב, חיפה לא מוכנה לעונה החדשה.

לכתבה זו התפרסמו 180 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 180 תגובות ב-139 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
139
אלעזר סלע08/11/2018 11:42
אלעזר סלע הוא התשובה..תפנו אליו ולא תצטערו!
השב   •  00
138
רונן30/07/2011 22:27

אתה בא לאמן את ביתר?

השב   •  00
137
רוני30/07/2011 10:24
השב   •  02
קקולי30/07/2011 12:33
השב   •  10
136
קקולי30/07/2011 09:11
באיזה שהיא קבוצה
השב   •  10
135
קקולי30/07/2011 09:10
השב   •  10
134
חיים30/07/2011 07:52
רק אל תשכח שזו לא אותה קבוצה שאתה מכיר כי חיצי מהשחקנים עזבו וזאת לא הקבוצה שלקחה אליפות יש ארבה שחקנים חדשים וצריך לתת לכול אחד את הזמן שלו ומה לעשות שהמוקדמות מתחילות עוד לפני שהשחקנים מתרגלים אחד לשני בנתיים אנחנו מנצחים ולא חשוב בכלל אל מה לא ככה
השב   •  00
133
אורן29/07/2011 23:36
השב   •  01
132
עודד האדום29/07/2011 14:01
השב   •  10
131
קוף ירוק29/07/2011 08:47
אנחנו צריכים פליימיקר אולי ברקוביץ יחזור לשחק עדיף כך גם ינקלה שחר יחסוך כסף ח.
השב   •  40
130
אלי28/07/2011 22:48
ממשחק למשחק העיניינים יתחברו ומכבי יחזרו לשחק את הכדורגל המהנה
מקסימום אז לא נעבור.ונרד לליגה האירופית שהיא מאוד מכובדת
כדאי שתבררו איזה קבוצות הפסידו אתמול בבית.ואוליי תרגעו.
השב   •  30
129
יעקב28/07/2011 21:33
השב   •  23
128
ירוק לעד28/07/2011 17:14
אז ככה קודם כל כולם שמו לב שהבעייה של חיפה נמצאת במרכז המגרש. פשוט אין שחקן שיקח את הכדור וידחוף קדימה את הקבוצה. מכבי חיפה צריכה שחקן בסגנון של בירם כיאל, אחד שיעשה הגנה חזקה ואחד שלא יפסיק לספק כדורים לעבר גולסה וורד בחלק הקדמי יותר של המגרש. כאשר הכדורים יגיעו אל ורד וגולסה ליד הרחבה, אני מאמין שהשניים יעשו עם הכדור דברים יפים ונכונים ויצליחו לכבוש ולבשל לחלוצים. עובדה שאתמול ראינו שגולסה מקבל כדור במחצית המגרש שלנו, לא יתכן שקשר שבעמדה המקורית שלו משחק קדימה יותר יקבל כדור באזור הזה. אני לא קונה את כל השיבוצים של גולסה כקשר אחורי, שחקן צריך לשחק בעמדה שהוא רגיל אלייה. אם אתה בלם שחק כבלם ואם אתה קשר שחק קדימה ולא שחק מאחורה כמו שקרה אתמול.

נקודה שנייה שאני רוצה לעלות היא הבאתו של השוער הסרבי, שארנוב. לפי דעתי מכבי חיפה עשתה טעות בכך שהביאה שוער זר. זה בזבוז של שחקן זר במיוחד כאשר יש למכבי חיפה שלושה שוערים כל כך טובים שכל קבוצה הייתה רוצה אותם בין הקורות שלהם. האחד הוא ניר דוידוביץ'' שלפעמים יש משחקים שהוא עושה שטויות אבל ניר הוא סמל ושוער גדול והוא יכול לתרום לחיפה עוד שנה לפחות. השני הוא אמיר אדרי שהוכיח לא פעם ולא פעמיים שיש על מי לסמוך. אני לא מבין למה לא נותנים לו הזדמנות כמו שנותנים לטוואטחה למשל, הרי הוא שחקן שגדל בקבוצה מגיל צעיר מאוד. השוער השלישי הוא תום אלמדון, שהרבה קבוצות מעוניינות בו. לכן להביא עוד שוער נוסף זה דבר טיפשי לעשות ומהלך שגוי.

לסיכום, מכבי חיפה צריכה לקנות עוד שחקן אחד או שניים. אחד אשר יעמוד במרכז המגרש ויהפוך לקיר וחומה שלא ניתן לפצח אותה. השני אולי בלם כדי לחזק את העמדה משום שצמד הבלמים בכלל לא מרשים אבל אני מאמין שעוד קצת זמן ההגנה תתיצב.

מקווה שנהנתם לקרוא, סוף שבוע נעים!
השב   •  51
רמי28/07/2011 19:48
ואדרי הוא לא מציאה גדולה , לא יודע לשלוט ברחבה , עדיין שוער זר זה בזבוז של עמדה לזר
השב   •  30
127
אילן28/07/2011 16:44
או שאתה או שאני לא ראינו את אותו משחק .
לחיפה לא היתה תצוגת נפל והיו כמה שחקנים מאוד בולטים , לעומת זאת דוידוביץ לא הציל כלום הכדור שהוא לקח גם שוער בליגה א היה עוצר.
קצת יותר אוביקטיביות ותפסיק לכתוב דברים שלא היו.
השב   •  61
126
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון28/07/2011 16:38
תשובה : כדי שהדג לא ישתה את השמן .

השמן יקר
השב   •  54
125
מומו28/07/2011 16:37
השב   •  10
124
עודד28/07/2011 16:22

"קבוצה לליגת אלופות צריך לבנות מאמצע עונה קודמת." זה אחד המשפטים הכי מטופשים ששמעתי בחיים שלי מפי פרשן כדורגל! בליגה עם קיזוז שמוכרעת בשניה האחרונה אי אפשר לצפות מקבוצה לעשות רכש במיליונים ולהכין את עצמה לליגת האלופות.חבל שאתה לא חושב שנייה לפני שאתה כותב.באמת.איזו טיפשות.

השב   •  43
123
דודו גבע28/07/2011 16:21
כל הכבוד, אתה היחידי שאמרתה ליצנים!!
השב   •  20
122
שמעון מאופקים28/07/2011 15:31
צפיתי במשחק אמש, אני מסכים איתך לחלוטין. אבל אני רוצה להתמקד גם בשידור עצמו. אין לי ספק. אתה הפרשן הטוב ביותר שיש כיום. רהוט, מקצועי, ובעיקר,לא עושה חשבון. ביקורת בונה כשצריך וביקורת נוקבת כשצריך. אתה מספר 1 !
השב   •  20
121
ירוק בנשמה! אחד שמבין!28/07/2011 14:58
בלי השקט של אלישע תישכחו מהאליפיות האחרונות אתם רק מדברים צריך לעודד את הקבוצה ולא לישרוק בוז יאללה חיפה מלחמה ! קטן חוזר ויחזיר את המנהיגות והענעת כדור כולל בוקלי וסידו צריך לחבר תקבוצה חיפה מלחמה!
השב   •  21
120
אחד שמבין28/07/2011 14:34
השב   •  33
ירוק בלב ורק קבוצה אחת אוהב28/07/2011 15:24
ממש מסכן הוא כמו מסי גם לו לא מפרגנים
השב   •  32
119
למה28/07/2011 12:21
חכו חכו בגומלין הם יקבלו כמו שלא קיבלו בחיים שלהם
השב   •  13
ירוק28/07/2011 14:16
השב   •  31
118
מישו28/07/2011 12:04
חוץ מדבאלשווילי רק השחקנים שעולים מהספסל באמת עוזרים (ימפולסקי ודוידוביץ'')
השב   •  13
117
גכע28/07/2011 11:54
אייל ברקוביץ צריך לאמן את נבחרת?כחול- כן, אדום- לא. נא לנמק את תשובתכם
השב   •  4714
מישו28/07/2011 12:01
נצליח בפוקס להגיע למשו בכדורגל העולמי
השב   •  30
116
אוהד28/07/2011 11:52
להגיע לצ''מפיונס זה כבוד ואוהד שלא רוצה שהקבוצה תנגיע הוא מתחזה ולא אוהד
השב   •  21
115
אוהד28/07/2011 11:48
לא מובן לי אך דוידוביץ הציל את הקבוצה. הוא זה שהבקיע או שלא ראתי טוב?
השב   •  22
114
איציק28/07/2011 11:46
השב   •  21
113
אוהד הפועל באר שבע28/07/2011 11:25
השב   •  42
112
איציק הירוק28/07/2011 10:59
עדיף לא לעלות מאשר להתבזות במפעל הזה כי אנחנו ממש לא מתאימים כרגע לרמות האלה.
השב   •  52
שומי30/07/2011 08:13
השב   •  00
111
נביא28/07/2011 10:56
עם כבוש השער של הסלובנים. עם יכולת כזאת חבל על הנסיעה למשחק הגומלין.
השב   •  37
סנטה קולומה28/07/2011 14:28

כשאתם תרדו ליגה בע"ה אמן סלה ישתבח שמו לעד

השב   •  20
שמעון28/07/2011 14:29
מתקלחים בממטרות כי העיריה ניתקה להם את המיים במגרש בקרית חיים.

עלובים!
השב   •  40
,,רוצים הלוואה 20000 שקל?28/07/2011 23:40
השב   •  00
110
מכבי חיפה28/07/2011 10:46
ניר דוידוביץ-כחול
בויאן שאראנוב-אדום
השב   •  2715
109
רוצה להתעורר מהסיוט28/07/2011 10:45
שחר !לא יאומן כל שנה הוא מפרק לנו את הקבוצה ומשאיר רק שחקני נוער .מביא שחקנים מליגות הכי נמוכות במזרח אירופה .ויש לו עוד את החוצפה להראות כועס או להתעצבן אם הקבוצה לא משחקת טוב .עם חומר השחקנים שיש לנו.א.צריך להגיד תודה לשחרנים הם עושים את המקסימום שהם יודעים . ב. אסור אבל אסור בשום פנים ואופן לעלות לשלב הבתים בסגל הזה אנחנו פשוט נבוייש ונחטוף בראש.חבל!
השב   •  102
דרוזי מיציע 528/07/2011 13:13
אתה צודק אחי, שחר נכשל עם המדיניות שלו למרות האליפיות, אבל באירופה אנחנו כלום הפועל עושה הישגים יותר טובים מאיתנו בשנים האחרונות ולא פלא שהם מעלינו בדירוג של אואפ"א, זה מרגיז מאוד, ותחשוב על זה שבעונת 09/10, הוא הרוויח לפחות 300-400 מליון ש"ח (השתתפות בצ''מפיונס, מכירת 4 שחקנים לחו"ל, מענקים מאופ"א ומהתאחדות, זכויות שידור, חסויות, ספונסרים, מנויים לצ''מפיונס "32,000 מנוי, מנויים לליגת העל לפחות 8,000 מנוי, ועוד הרבה גורמים אחרים), והתקציב באותה עונה עמד על 30 מליון ש"ח יענו יש לו רווח עצום של לפחות 300 מליון ש"ח, ועונה לאחר מכן במקום להגדיל את התקציב ולהביא שחקנים איכותיים, הוא קיצץ בתקציב והחתים שחקנים כמו קאנוטו וסיידו, וסילבה, איפה הלך הכסף?
השב   •  10
אסור למצמץ28/07/2011 16:25
הכסף הלך לחשבון הבנק שלו
ואנחנו נשארים עם שחקני נוער
השב   •  10
108
ירדן28/07/2011 10:38
השב   •  51
107
אדום עולה28/07/2011 10:14
לא מבין את יעקב שחר שלא משקיע עוד מליון יורו בשביל לשים פה קשר אחורי ברמה גבוהה.
השב   •  20
106
צחי28/07/2011 10:08
השב   •  10
105
מני28/07/2011 10:04
השב   •  20
104
אולטרה גרין28/07/2011 10:02
השב   •  00
103
מכבי חיפה שלי28/07/2011 10:02
לא ראיתי את מכבי חיפה כל כך לא מחוברת,כל כך מתבססת על מיקריות של הקשתות,שחקנים עם יכולת בינונית שלא מתאמצים,מאמן שמסתפק בבינוניות.גם כששיחקנו בליגה השניה היינו נמרצים ותוססים.כשהיתה באה קבוצה עדיפה היינו מפרקים אותה רק מההתלהבות.נקודת האור היחידה היא שלמרות היכולת אנחנו מצליחים לעבור קבוצות לא רעות .אני מציע ודחוף! רובן עטר לקווים,עוד שחקני בית לבוגרים,הבאת בלם קשר עושה משחק וחלוץ מרכזי תותחים דוגמת החלוץ איגביני,בלם כמו רומן פץ,וקשר כמו קנדאורוב (יקר אבל ישתלם לטווח ארוך )החזרת שמחת המשחק לפני התוצאה.תחזירו לנו את הקבוצה שנתנה הצגות עם הנעת כדור נדירה.לא רוצים רק ניצחונות-חשובה הדרך והכבוד לסמל הירוק.תחשבו על זה
השב   •  252
102
חזי הקוסם28/07/2011 09:43
אתה עושה צחוק מהקהל שלך- תיזהר שזה לא יתהפך עליך,.
השב   •  61
101
אורן28/07/2011 09:38

שוער גדול אתמול הציל למכבי חיפה את המשחק.לא משנה מה יגידו עליו שצריך אותו הוא שם.

השב   •  30
100
תיקון28/07/2011 09:37
הפועל הישראלית היחידה שיכולה לשחק באירופה
זה המצב כבר שנים רבות
אפילו אם הפועל תושפל היום ע"י ואדוז
השב   •  10
99
מיכה28/07/2011 09:05
 השחקנים של מריבור עשו בית ספר לחיפה. והקטע שחיפה היתעיפה לפני מאריבור .שמעו אין מה להגיד הרבה הם קבוצה טובה תכנית מאוד משחקים בנגיעה מאומנים כמו שצריך כנסו ליוטיוב תיראו .אני מקווה שנעבור אותם כשיחזרו הקשרים וקטן להרכב
השב   •  20
98
דני28/07/2011 08:56
אתה  מזה  צודק   חבל   על   הזמן   רק   שמאז   או   מי   תמיד    אתם   סתם    אוהדים    חבל   שאתה   מנסה   לשנות  אותם   כי   מה   שברקו בץ    שחך    אתם    לא   תדעו   לעולם    אלישע    לוי    לא   הייה   ולא   יהיה    מאמן    או   מתאים   לבית   שאן   לא   יותר  
השב   •  00
97
אליפות!28/07/2011 08:55
מכבי חיפה שיחקה זוועה, ודווקא דוידוביץ'' הציל אותנו. חייבים לשחק ברבה יותר טוב. כל המשחקים שלנו היוט עלובים, כולל ה-5:1- היו כמה דקות טובות, לא יותר מזה.
השב   •  31
96
אבי28/07/2011 08:45
אנחנו משחקים תכדורגל הכי מכוער ששיחקנו אי פעם, בשבילי  רק המאמן אשם, אולי שיביא עוד שני זרים אחד מגן ימני ומגן שמאלי.. זה מה שהוא יודע לא?
השב   •  30
95
יציע ג בלב לנצח מכבי אהבת חיי28/07/2011 08:28
השב   •  40
נכון28/07/2011 10:05
השב   •  12
אליפות אחת ב 10 שנים.וגם זו בגניבה28/07/2011 23:56
השב   •  00
94
גא28/07/2011 08:13
כרגע המצב הוא שחיפה היא מכונית נוסעת. כמו בפורמולה 1 אפשר ללכת לרחבת התיקונים אבל זה יעלה להם בזמן (שנמשל כאן לכסף ועוד זמן של חיבור שחקנים). מה גם שרוב הקבוצות כבר סגרו הרכבים והשחקנים שנשארו הם לא מציאה ומאוד קשה לפגוע בשחקן טוב בשלב הזה. אתה צודק שקבוצות צריכות כבר באמצע העונה לדעת איזה תפקיד הן צריכות לשפר ולמצוא מועמדים כבר אז אבל בישראל כמו בישראל למה לעשות היום את מה שאפשר לדחות למחר?
השב   •  50
93
אסף28/07/2011 08:03
ןלכן חיפה תשאר חלשה
השב   •  40
92
הענק הירוק28/07/2011 08:01
מי שיצאה ממשחק מול סגנית אלופת אנדורה עם הפסד וללא שער זכות - לא הייתה מכבי חיפה.


מה לעשות, לפעמים יש תקופות רעות.
השב   •  02
91
ירוק28/07/2011 07:48
שישחק בליגה עוד שנה אלישע, תכניס את מגרשווילי
השב   •  00
90
אבי28/07/2011 07:38
אה ושכחתי.תירוצים.
השב   •  23
89
מכביסט28/07/2011 07:32

השב   •  31
88
המבקר28/07/2011 07:25
מה זה להעיף כדורים למעלה בתקווה שיקרה משהו ? איפה הנסיון להתמסר מרגל לרגל ולבנות התקקפות לאט ובסבלנות, חיפה אכזבה ענקית, גם אם יעלו שלב כנראה שאירופה תיגמר קצר מן הצפוי , לצערי.
השב   •  80
לירן28/07/2011 07:41
זה בידיוק מה שרציתי לכתוב. וביקורת טובה של ברקוביץ'', מקווה שאלישע יתעורר
השב   •  20
87
עמית28/07/2011 07:09
השב   •  00
86
יואב28/07/2011 07:06
חברים לא עכשיו שופטים את אלישע ומכבי חיפה אלה כאשר הקמפיין יגמר הטעיות של אלישע היו ונשארו אותם הטעויות אחד במשחק ההשני נגד בוראץ הייתה נותן מנוחה לגולסה ויא יא כך היה לך למשחק מול מריבוא קישור חזק 2 שלפעמיםאתה יותר מידיי מיתקש על שחקנים מסוימים במקום שחקנים אחרים וזה בכל ה3 שנים דוגמת בנאדו וחמד שלקח לך הרבה זמן לתת להם לשחק ב11 עכשיו זה ימפולסקי שהוא שחקן הרבה יותר טוב מגדיר ואתה נותן לגדיר לפתוח שנה שעברה היו לך את זהבי וטיאגו מספורטינג ליסבון ואזולאי ובקושי נתתה להם היזדמנויות לאומת שחקנים מסוימים שפחות טובים ואתה נותן להם יותר היזדמנויות
השב   •  20
85
ירוק אמיתי!28/07/2011 05:10
כואב לי להגיד אתם אוהדי הצלחות ובאמת שאני אוהד של חיפה והייתי היום במשחק וכמעט בכל משחק אירופי של חיפה אני טס. אתם אוהדים עם זיכרון קצר איפה חיפה היו בלי השקט של אלישע?! איזה עוד מאמן יכל להרים קבוצה שעזבו אותה כל הכוכבים שלה ככה בשקט? ברקוביץ? ברקוביץ יכול לצחצח את הלוח שאלישע כותב עליו עם כל הכבוד.להזכירכם הוא מאמן ילדים ג'' בנשר. גם אני יכול לדבר מה הייתי עושה נראה אותו שמה. ושורקים בוז במקום לעודד? אוהדים גועל נפש אני מתבייש לקרוא לכם אוהדים!
השב   •  255
84
חי28/07/2011 05:00

השב   •  00
83
ירוק28/07/2011 04:15
לא נגיע לשום מקום!חסרים רפאלויב חמד אין להם מחליפים נקודה.
השב   •  22
ירוק28/07/2011 13:28
 החלוצים הכי טובים בליגה
השב   •  00
82
ירוק מבין28/07/2011 04:07
השב   •  15
81
אלעד28/07/2011 03:57
השב   •  32
80
חיפאי28/07/2011 03:33
נפצעים אצלנו כל הזמן וחייבים מי שיחליף אותם אי אפשר לבנות על עותמן 50:50!
השב   •  20
79
ירוק עולה28/07/2011 02:31
ולהודות שאתה צודק.אין מה לעשות.
השב   •  10
78
CR7 - עוקף את גינדי 10028/07/2011 02:22

טוואטחה לא פיזי, יש לו בעייה ביציאות קדימה בהגנה (עושה חורים ולא שומר על העמדה), ועוד כמה בעיות.הייתי מסיט אותו לקישור ומנסה כי אם לא באירופה לפחות בכל משחק שני יקבלו גול באשמתו

ואני מנסה לדמיין עבירות שהוא עשה, או תאקלים או מריבות.הוא עדין מדי/מופנם מדי בשביל להיות המגן שיעצור שחקנים בשלב הבתים באלופות

השב   •  51
77
אוהד חיפה28/07/2011 02:19
מה שראיתי מחיפה כל המשחק זה התמסרויות בין הבלמים ושליחת כדורי עומק לא יוצלחים.. בטוח זה האימון של אלישע לוי.. במקום שיפתחו ירוצו בלי כדור יניעו כדור הם משחקים כאילו הם הפועל בית שאן נגד ריאל מדריד.בושה.
השב   •  40
76
כתום28/07/2011 02:15
הקבוצה השמחה של הליגה מצליחה גם באירופה להציג כדורגל שמח ואיכותי.
כל הכבוד לאימפריה הכתומה שמביאה גאווה למדינה (למרות שמתעלמים ממנה.).
היא כאן והיא לעולם!
בני יהודה אימפריה!
השב   •  42
75
CR7 - עוקף את גינדי 10028/07/2011 02:04
וישחקו בצורה הזו הם עולים ללא ספק (ומזל כמו שהיה במשחק הזה לא יחזור, עם גול בפנדל וגול בטעות)

במשחק הזה הם נראו פשוט כמו הפער שהיה בין ליון נגיד להפועל ת"א, או כמו שחיפה אירחה את יובנטוס או ביירן.חיפה שיחקה כ"כ חלש שזה היה נראה כאילו מאריבור היא מהאריות של אירופה

הבלוף הזה לא יימשך עוד הרבה זמן. והיריבה אחרי יכולה להיות פנאתינאיקוס, קופנהאגן, בנפיקה וכו''.זה פשוט חסר סיכוי ביכולת הנמוכה הזו (גם מול בוראץ'' היה מזל עם 10 דק'' מדהימות וכל שאר ה-170 ביכולת ירודה)
השב   •  31
74
אוהד כדורגל אובייקטיבי28/07/2011 01:59
עם תקציב כל כך נמוך, ועם "מסע רכש" כל כך עלוב, למה בדיוק אתה מצפה ?
כאיש עסקים, מר שחר צריך לדעת,שיש שתי אפשריות :
האפשרות הראשונה היא הזולה, כזו שתפגע בצורה מינימלית בכיס, אבל לא תביא הישגים משמעותיים. זוהי השקעה עם מעט סיכונים, אבל עם תשואה מינמלית.
האפשרות השניה היא השקעה גבוהה יותר, להביא 2-3 שחקנים באמת איכותיים, ולקוות שהם אכן יביאו את הקבוצה לשלב הבתים בליגת האלופות. זוהי אומנם השקעה משמעותית יותר, אבל השקעה כזאת תחזיר את עצמה מהבונוסים של עצם העלייה לשלב הבתים, וניתן יהיה לנצל את המענקים לתקציב של העונה הבאה. הסיכון הגבוה של ההשקעה, יכול לתת פירות לשנים רבות, ולהעלות את מוניטין הקבוצה.

לדעתי, לטובת הקבוצה, שחר צריך להכניס שותפים נוספים, ולבנות קבוצת השקעה, כשהוא יהיה יו"ר הדירקטוריון, וכך להכפיל את לשלש את התקציב . אבל כנראה שהאגו שלו גדול מידי, והמצב הנוכחי עדיף מבחינתו. אז לפחות שיחסוך מאיתנו את הפרצוף החמוץ. זה לא עובר יפה בטלוויזיה.
השב   •  111
73
פדרו גלבאן!28/07/2011 01:46
פדרו גאלבן!
כמה שנים לא היה לנו בועט בעיטות נייחות מחונן ! כמה??! פליימייקר מתאים לנו כמו כפפה
השב   •  40
72
הסמל28/07/2011 01:45
תשמעו קשה לי להגיד שהוא צודק חוץ מזה שדבידוביץ'' אציל אותנו
השב   •  01
71
ירוק בדם28/07/2011 01:41
חזרתי מקריית אליעזר לפתח תקווה עם רגשות מעורבים וקשים
השב   •  40
70
ירוק28/07/2011 01:36
                       ניר
פאלח   פילאבסקי    בולייט   עותמן
         סיידו        בוקלי     
   גולסה         קטן           ורד
              עמאשה        
השב   •  15
69
jhho28/07/2011 01:30
השב   •  30
68
ירוק28/07/2011 01:28
הבעיה היא המאמן צריך לעוף
השב   •  20
67
אילן28/07/2011 01:16
השב   •  76
66
קלבאסה28/07/2011 01:14
השב   •  01
65
David28/07/2011 00:52
ורד חייב לשחק באגף ימין,ימפולסקי היה צריך לפתוח כקשר באמצע,גולסה היה צריך לשחק מאחורי החלוצים.הצבתו של גולסה בחלק האחורי פוגעת ביכולת ההתקפית שלו,ימפולסקי יכל לשחק עם עותמן באמצע,הוא יותר פיזי ומהיר מגולסה.טוואטחה ביכולת הגנתית חלשה( שגם פגעה ביכולת ההתקפית שלו)שנקראה היטב ע״י הסלובנים ששיחקו עליו הרבה,בגומלין יש להציב את מגרלשווילי כמגן שמאלי.
השב   •  231
64
David28/07/2011 00:47
עם כל הכבוד לסלובנים ,הם לא הצליחו לחדור לתוך ה-16 של מכבי ,פרט לשער שהבקיעו.בוליאט ופילאבסקי היו לא רעים היום, הבעיה שמכבי ללא מרכז שדה מסודר(עקב מחסור בשחקנים מורחקים/פצועים)לא הכתיבה את קצב המשחק,כניסתו של ימפולסקי שיפרה את המצב, אך לא הביאה לשינוי בסגנון המשחק שאינו מתאים.התוצאה נזילה,אך זה לא בלתי אפשרי לחזור עם תוצאה טובה ממריבור,הבעיה הינה מסדר הפצועים שהולכת וגדלה.
השב   •  42
63
romano28/07/2011 00:46
הוא מחכה שיכנס כסף ואז לעשות ''שיפוצים''.בעסק שמאמינים משקיעים קודם ואז קוטפים פירות.שחר לא האמין שיקח אליפות וימכור שחקנים, ולא התכונן למצב שיצטרך חיזוק להגיע לבתים.עכשיו מאוחר.
השב   •  31
62
איש מיקצוע28/07/2011 00:44
השב   •  16
61
מכבי תל אביב28/07/2011 00:41
צודק ב100% חיבים לחזק לפחות בשני שחקנים אבל עכשיו זה מאוחר ואני בתור אוהד מכבי תל אביב מאוד מקווה שמכבי חיפה לא תפשל במאריבור
השב   •  100
60
ירוק זה הכי ישראלי אחי28/07/2011 00:30
אני מאוד אוהב את חיפה אבל זה בלתי נסבל לראות את המשחקים של הירוקים אני לא מאמין שאני אומר אתזה אבל מזל שלא הלכתי לראות את המשחק באיצטדיון כי אחרת הקהל היה צריך להוציא אותי מהשוק, קבוצה כמו מאריבור עדיפה על חיפה. אני מאוד מקווה שהירוקים יביאו חיזוק אבל מה שלא יהיה אני בלב שלם תומך בירוקים. למרות המשחקים האחרונים שהיו בושה וחרפה לאלופה בירוק אני סומך על יענקל''ה ואלישע שיביאו שחקנים שישפרו את צורת המשחק של הירוקים אללה מכבי פתחי לאריבור ת''צורה!
השב   •  20
59
ירוק28/07/2011 00:27
השב   •  370
58
מכביסט28/07/2011 00:26
חיפה נראתה רע שתי גולים אחד מתנה מאולקים והשני מתנה מהאמא של האמא של הפוקסים הם נראו רע ותזכו 1 0 קטן והם בחץ
השב   •  52
57
ירוק עד28/07/2011 00:24
גרועה חסרת ברק, ומשעממת. יכול להיות שאם קשטן או גוטמן היו מאמנים הם היו מתעקשים על רכש ראוי. אלישע בחור נחמד מסתדר עם מה שנותנים לו אבל הוא לא מבין שהוא הראשון שיקבל את הפצצה. מעבר לזה זה נראה כאילו לקחו 11 שחקנים שלא מכירים אחד /את השני וזרקו להם כדור שישחקו. אלישע פשוט לא מאמן.
השב   •  71
56
ברצלונה28/07/2011 00:23
שהוא נכנס הוא משפיע וגדול וראיתי את כל המשחק ועד עכשיו אני לא מבין איך חיפה ניצחה הם שיחקו ממש גרוע . לגומלין הם חייבים לבוא מוכנים ומאורגנים כי 1-0 קטן ופשוט וחיפה יכולה להגיד שלום לאירופה
השב   •  41
55
אאוטסיידר28/07/2011 00:23
שוער חדש
2 בלמים זרים וצעירים
מגן שמאלי בן 17
מגן ימני סביר (יכול לצחצח לז''אנו את הנעליים)
2 קשרים אחוריים מוצהבים
שחקן פצוע שלא משחק (קטן)
שחקן פצוע שמשחק (גולסה)
מגן ששיחק בתפקיד קשר שלא ראה דשא הרבה זמן
חלוץ שלפני עשור לא היה לובש את החולצה הירוקה
מאמן עם לב מזהב אבל לא מתאים
איך רוצים שנהיה כמו מכבי חיפה הגדולה?
השב   •  603
54
שי28/07/2011 00:21

השב   •  713
53
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון28/07/2011 00:21
השב   •  23
52
המבין28/07/2011 00:16
חוסר אליפיות,גביעים,אוסישקין
באירופה מביאים הרבה כבוד למדינה
הקבוצה שמביאה הכי הרבה כבוד יותר מכל קבוצה אחרת
השב   •  2637
51
גוני28/07/2011 00:14
פשוט בושה לראות תצוגת נפל כזאת,ככה לא משחק קבוצה צמרת בליגת העל,כל קבוצה בפליאוף העליון הייתה משחילה להם 4 חתיכות,הסיכוי היחידי של חיפה השנה בליגת האלופות הוא לחות+מזל+ותק באירופה,אני מאמין שיש סיכוי לחיפה להעפיל לשלב הבתים אבל זה לא יראה טוב,אלא אם יבוא רכש מפתיע כמו מאור בוזגלו ואלישע והקובצה איכשהו תתחבר,אבל קשה להאמין שחיפה תהיה נוצצת השנה
השב   •  92
50
שחקן עבר28/07/2011 00:14
אבל ב-3 המשחקים האחרונים זה נראה רע מאד, עד מבייש. נכון, לפי שעה התוצאות הושגו וחשוב קודם כל לעבור שלב, אבל אלילת המזל לא מופיעה תמיד. ראשית בבסיס, צריך לראות קבוצה מאומנת שיש לה שיטה, יש הנעת כדור מדויקת וסבלנית, יש מי שלוקח אחריות ומנהל את המשחק, יש משמעת טקטית. כל זאת לצערי לא נראה כיום אצלנו, כדורים נשלחים ללא כתובת, הרחקות והרמות סתמיות שאולי יקרה משהו. על כל זה אחראי המאמן, מה עשית בחודש ימים של אימונים ומשחקים? שחרר אותנו מהעונש שלך.
השב   •  90
49
דרוזי מיציע 528/07/2011 00:10
צודק בכל מילה נראינו גרוע וזה לא סוד, צריך לעשות חשבון נפש בקבוצה, ואני מקווה ששחר יסיק מסקנות חייבים להחתים קשר אחורי תותח עם ניסיון ולא עוד ילד בן 20 שלא יודע כלום מהחיים שלו, וצריכים להחזיר את מסיללה, ולהשאיל את טווטחה לעונה אחת לקבוצה אחרת, ובדרך גם להחליף מאמן אם אפשר, מצחיק אותי שבראיון אחרי המשיק הוא אמר ששיחקנו טוב, ולכל האנטי קטן עכשיו אתם יודעים כמה שיניב חשוב לקבוצה.
השב   •  223
גרוזיני28/07/2011 00:24
השב   •  41
דרוזי מיציע 529/07/2011 01:10
אין על קטן, הוא תותח, ומנהיג, נכון שהוא כבד, אבל בלעדיו חיפה לא מתפקדת כמו שצריך, גם המנוע הוא החלק הכי כבד ברכב אבל בלעדיו הרכב לא זז.
השב   •  10
48
מכבי חיפה28/07/2011 00:06
ברקוביץ אתה לפעמיים מדבר הרבה שטויות
אבל הפעם כל מילה בסלע
ימפולסקי חייב להיות בנקר!
ובנוסף מישהו שיניע כדור קדימה נמאס כבר מכל ההגבהות האלה של חצי מגרש
השב   •  90
47
עופר28/07/2011 00:05
השב   •  72
46
צודק אבל שישתוק קצת28/07/2011 00:04
השב   •  42
45
משה28/07/2011 00:04
חבורה של ליצנים
בושה שזאת האלופה ומייצגים אותנו בליגת האלופות.

בהתקפה של הגול המקרי (השני), שריקות בוז של הקהל שלך.!
השב   •  2217
אולטרה גרין28/07/2011 10:01
השב   •  43
44
הרניב28/07/2011 00:03
"קבוצה ברמה האירופית של חיפה צריכה . "
איזו רמה?  0-0-0 אולי.
חושבים שם שהם מינימום ריאל מדריד.  מה זאת מכבי חיפה בכלל ?
אנומליה.
2 אליפויות מתוך השלוש שהיו לה בשנים האחרונות זה בזכות שופטים בארץ, וכניראה שלב הבא בזכות שופטים מחו"ל.

אין שום שינוי ואין פה רמה "אירופית"
השב   •  1429
טויטו28/07/2011 08:35
אלופת הקיזוז מדבר
השב   •  60
אולטרה גרין28/07/2011 10:00
השב   •  61
43
משה28/07/2011 00:03
תמשיך לדבר מהלב בשידור וזה אתה.
אתה צודק, חיפה לא נראיתה כמו קבוצה, אבל כשזה הסגל קשה לצפות ליותר מזה, אלישע עם הרבה טעויות ותיפקד שחקנים לא איפה שהם צריכים להיות.

דוידוביץ'' גנב את ההצגה
השב   •  111
42
מאוכזב27/07/2011 23:59
השב   •  71
41
ביל קארסון27/07/2011 23:58
מר יעקב שחר היקר, אני מבקש ממך, מתחנן. תן לברקו את המושכות. לא מאמן, מנג''ר. תן לו לבנות לנו קבוצה. הוא גדל כאן, הלב שלו כאן, הוא ירוק בנשמה. תן לו הזדמנות, 2 עונות, אם לא הולך, תמיד אפשר לחתוך. אבל מצד שני, אם זה ילך טוב זה יעשה טוב לכולנו.
השב   •  204
40
רון27/07/2011 23:57
בעט לו לאמצע עשיתה מזה הצלת המשחק אם מדברים על מציל זה היה דבאלשווילי היחדי ששיחק
השב   •  52
39
גוני27/07/2011 23:55
תצוגת נפל כזאת לא ראיתי בחיים,זה המשחק הכי גרוע שראיתי,ובאמת שכרגע בני יהודה רמה אחת מעלינו,הסיכוי היחידי של חיפה להיות באירופה זה שילוב של לחות+מזל+ותק באירופה,מבחינת חומר שחקנים אין לנו הרבה מה למכור,אפשר להיות לשלב הבתים אבל אנחנו נהיה על תקן סוס שחור ולא באמת קבוצה ברמה של ליגת האלופות
השב   •  70
38
טל27/07/2011 23:54
הם מסכנים,הם מסכנים כי כל כתבה על מכבי חיפה הם נדחפים ומרעיפים עלינו החפשות ותגובות רעות,והם מסכנים כי אין להם קבוצה להתעסק בה אז הם נדחפים לשלנו. כן אני ממש מרחם על אוהדי הפועל חיפה.
השב   •  133
37
גיא27/07/2011 23:53
הכנה נוראה של מאמן עלוב.
אין לאלישע יותר מה לתת למכבי.
עייפות החומר נותנת אותותיה.אנחנו כבר 3 שנים שלא מגיעים לאירופה גם אם אנחנו משחקים שם.
הקבוצה קיץ אחרי קיץ מגיעה לא מוכנה לעונה.
ביי ביי אלישע לוי - לא נתגעגע..
השב   •  103
36
מכבי חיפה אלופה27/07/2011 23:52
אין ספק שברקו צודק,ככה לא נראה משחק כדורגל.
השב   •  50
35
שניר27/07/2011 23:51
הקבוצה הראשונה שאייל יהיה איתה תהיה במקום גבוהה מקווה שהוא יקח את אשדוד ביחד עם מזרחי
השב   •  64
34
מאוכזב27/07/2011 23:51
השב   •  81
33
אלי27/07/2011 23:51
רוזנבורג הפסידה היום בבית לפיזלן
אז במקום לדבר ולדבר תלמד לפרגן
השב   •  61
32
מכבי יותר אהודה משתי התל אביביות ביחד27/07/2011 23:50
השב   •  122
31
רועי27/07/2011 23:50
כבר אמרנו?
השב   •  214
30
ירוק בעננים27/07/2011 23:49
השב   •  1618
29
חיפאי מתא27/07/2011 23:49
חילוף מנצח?
למה בקריית אליעזר מול קבוצה בינונית אנחנו צריכים לחכות לחילוף בשביל לנצח?

ברקו - חשבתי שאתה אוהב כדורגל יפה, התקפי ופשוט -
ולא חילופים עם מזל.
לא מבין למה אתה מגן על אלישע -
אולי לא נעים לך ממנו -
אבל זה לא מאמן בשביל מכבי חיפה.

אתה מצד שני מוזמן לבוא לאמן מתי שאתה רוצה אם זה תלוי בי.
השב   •  5313
בית שאני28/07/2011 00:04

 חמוד שכחת  מי זה  אלישע  אה  רק לידעה  אלישע  אחלה מאמן  

השב   •  1610
חסוי28/07/2011 00:08
את אלישע איך יכול לקרות מצב שבסגל של חיפה יש שני בלמים (את סארי פאלח אני לא חשיב לרמות האלה ושי מימון פצוע) ובנוסף יש רק שני קשרים אחוריים שבגלל זה חיפה היו צריכים לשחק עם שחקן אחד שהוא קשר 50/50 והשני הוא בכלל מגן ובסגל הקצר הזה אפשר להאשים רק את יעקב שחר שהוא לא מוציא מספיק כסף.
השב   •  195
28
שושו השועל הירוק27/07/2011 23:47
השב   •  70
27
מושון27/07/2011 23:47
צודק ב100%. אם שחר ואלישע לא רואים מה שכל אוהד פשוט רואה, שאנחנו לא מתאימים לאירופה בכלל. אז שיעזבו תכדורגל!!
השב   •  144
26
אליאן27/07/2011 23:47
לא כל יום פורים
אני מאמין שחר לא הגיע עד סלובניה בעניין השופטים .
השב   •  3156
שרלוק28/07/2011 08:28
אני במקומך הייתי מתעסק בצרות של עצמי, ולא שמח לאידם של אחרים. מקווה שתישארו בליגה השנה, העתיד שלכם לא ורוד במיוחד.
השב   •  20
אולטרה גרין28/07/2011 09:58
השב   •  30
25
ניצן27/07/2011 23:46
אני הייתי ביציע ופשוט התביישתי שזו מכבי חיפה הגדולה שהייתה מפחידה קבוצות, זאת שהייתה משחקת התקפי וגורמת לנו הנאה בכל רגע, פשוט עצוב איך שהקבוצה נראית. אבל אין מה לעשות זאת האהבה שלנו תמיד נלך איתה באש ובמים!
השב   •  514
מכבי חיפה28/07/2011 00:07
אכן כן!
השב   •  80
משה28/07/2011 01:12
השב   •  211
24
חכם בבוקר27/07/2011 23:46
שזה בעצם מה שעשה את ההבדל בין הקישור להתקפה
כל מה שאמרת בשידור אמרת פה לא חידשת כלום ואתה סתם חוזר על עצמך
השב   •  145
23
Maccabist 4 ever27/07/2011 23:46
השב   •  98
22
sbh27/07/2011 23:45
השב   •  42
21
ירוק בעננים27/07/2011 23:45
אתה יודע איפה בסוף סופרים את הכסף
השב   •  104
20
חמודי27/07/2011 23:45
השב   •  142
19
ירוק27/07/2011 23:42
גם נפגוש קבוצות טובות ואטרקטיביות כמו אתלטיקו מדריד וליברפול, וגם אפשר להעפיל לשלבים הגבוהים במפעל הזה שלפי דעתי מתאים יותר לקבוצות הישראליות כך שלא סוף העולם אם נודח מהאלופות, עדיין תהיה עונה אירופית כי מכבי חיפה בטוח תעבור את פלייאוף הליגה האירופית ותעלה לבתים שם.
השב   •  52
18
ירוק בעננים27/07/2011 23:42
השב   •  3154
זיימאר27/07/2011 23:48
אתה יכול להגיד שלא נראתם רע ? נראתם יותר גרוע ממכבי ת"א בדרבי, יכולת גרועה ביותר פשוט בושה איך שנראתם רק המזל השאיר אתכם (בנתיים) באירופה, אתם בושה ואלישע לוי בושה.
השב   •  3812
17
יואב27/07/2011 23:42
אין כלום פשוט כלום.
השב   •  96
16
קוף ירוק27/07/2011 23:41
בגלל שהם היו בהרכב חסר, סיידו ובוקולי מאוד חסרים שם. וברור שגם קטן.
השב   •  30
15
ליאור27/07/2011 23:41
השב   •  71
14
צהוב מלידה27/07/2011 23:41
הפועל תא
השב   •  1520
כתום28/07/2011 02:11
השב   •  80
13
עמירם27/07/2011 23:41
כל מילה בסלע אני רק מקווה ששחר יחשוב על שינויים גם בעמדת המאמן 
השב   •  103
12
מכביסט שלו27/07/2011 23:40
השב   •  33
11
ירוק בדם27/07/2011 23:40
השב   •  87
10
אלעד27/07/2011 23:39

ולצערי הרב ,בזה לוקים חלק גדול מאוד משחקני חיפה.
כישרון לא מספיק צריך שיבוא עם זה גם שכל, קבלת החלטות טובות ואת זה לא ראינו בכל המשחקים עד עכשיו בחיפה

השב   •  90
9
רחלי27/07/2011 23:39
לחיפה קבוצה טובה. אסור לשכוח שכמה משחקניה הבכירים עזבו. השחקנים
החדשים לוקח להם זמן עד שהם נכנסים לעיניינים וזה דבר טבעי.

כל שנה ד.א. אומרים על חיפה שהיא גרועה ובסוף היא זוכה באליפות או מסיימת שניה.

חלאס, תנו קרדיט למאמן ולשחר, הם יודעים מה שהם עושים.
השב   •  518
חיפאי28/07/2011 03:34
השב   •  70
8
ירוק27/07/2011 23:38
אנחנו באמת אוהביםן אותך אבל אי אפשר להעביר כל שנה בלי רכש ובלי שחקים איכותיים.אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.אני בעד שילוב הצעירים אבל לידם חייבים 4 זרים איכותיים.טואטחה לא מתאים לרמות הללו.אני מתפלל שלא נעלה לליגת האלופות כי שם נעשה פדיחות מאוד גדולות.בכל זאת שבוע הבא אנחנו מפסידים 2 אפס ועפים ועדיף כך
השב   •  211
7
המקור27/07/2011 23:37
השב   •  245
ירוק28/07/2011 14:21
השב   •  11
6
הקוסם לנבחרת27/07/2011 23:37
ורד שחקן אגף ולא אחד שמתנהל עם הכדור, על גולסה אי אפשר לדעת על איזה יום הוא יפול ובכלל אין קשר אחורי אז הוא משחק שם שזה לא התפקיד שלו. בכל המשחקים שראיתי של מכבי חיפה העונה אולי חוץ מ-10 דקות נגד בוראץ שהתפרקו לא הייתה הנעת כדור בכלל. כל התקפה רק כדור ארוך, אין מנהיג ואין יותר מ-2 פסים. אי אפשר להגיע לשום מקום ככה
השב   •  523
5
אחד שיוד27/07/2011 23:37
אני יכול להגיד דבר אחד "אלישע לוי" זה הקבוצה של אלישע לוי מבינים ככה היא ניראת לפי דעתו להשתפר פה להשתפר שם לא יותר מאמן יותר גרוע מזה לא ראיתי שנים
השב   •  232
4
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון27/07/2011 23:36
באמת פשוט בושה , לא יאומן ? איזו תצוגת נפל ? חיפה תודח , בטוח .
השב   •  4122
אליפות!28/07/2011 08:53
אני מתבייש
השב   •  20
-_-28/07/2011 09:04
זה שאנחנו משחקים חרא ומנצחים ואתם משחקים חרא ומובסים
השב   •  41
7 אליפויות ב 10 שנים,28/07/2011 23:49
השב   •  11
אימפריה=מכבי חיפה28/07/2011 23:50
השב   •  11
3
בלומפילד27/07/2011 23:36
השב   •  1949
אין28/07/2011 02:07

השב   •  60
נאור28/07/2011 09:13
השב   •  21
אולטרה גרין28/07/2011 09:54
השב   •  30
ירוק28/07/2011 09:59
נגד בנפיקה כבשתם שני שערים ממצב וחצי, לא עברתם את החצי 85 דקות..
השב   •  31
איציק28/07/2011 11:50
השב   •  31
ירוק28/07/2011 14:20
השב   •  00
אור29/07/2011 15:30
אתם לא תעשו חצי ממה שהפועל ת"א עשתה במפעל הזה אז שבו בשקט אתם באמת השנה ברמה לא טובה וזהו האמת. אבל אני באמת מאוד רוצה שתעברו אותם בסופו של דבר אתם מיצגים את מדינת ישראל ! למי שלא מבין !
השב   •  00
2
מרגריטי27/07/2011 23:36
בהתחלה שתבדחת על זה שאחד השוערים יגמור את הקריירה , ובסוף זה באמת קרה.זה באמת נראה כאילו הוא יעדר מהמגרשים להרבה זמן, פציעה כמו של שכטר.
השב   •  264
1
יוני27/07/2011 23:35
ככה לא נגיע רחוק 1-0 וזה נגמר זאת הבעיה
השב   •  375
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP