יום ראשון, 27.04.2025 שעה 19:50
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בני גלובינסקי

ברוך שלא עשני בלגיה

דעה: הישראלים שעברו הקיץ לבלגיה השתדרגו מבחינה כספית, אבל מקצועית הקריירה שלהם לא תנסוק. אם זו לא אחת מהליגות הבכירות, עדיף להישאר בארץ

קצת לפני פתיחת העונה, אפשר לקבוע שהנהירה הישראלית לליגה הבלגית המשיכה. הכרטיס מליגת העל לליגת ג'ופילר עדיין חד-כיווני והוכח כבר שלא צריך להצטיין בישראל כדי להגיע לקבוצה בחו"ל.

לירוי צעירי וליאור רפאלוב אמנם ירוויחו יותר בארץ השוקולד, אבל בכלל לא בטוח שיבצעו קפיצת מדרגה מקצועית. גם את הטענה שבלגיה היא מקפצה לליגה בכירה יותר קל להפריך.

רפאלוב. שני בישולים במשחק האימון (demorgen.be) (ONE)
רפאלוב. ברוז' היא לא בהכרח מקפצה מקצועית (demorgen.be)
 

גם אם רפאלוב יצטיין במדי קלאב ברוז', ויש לו את כל הכלים לעשות זאת, אין לו שום הבטחה כי יגיע משם לליגה הספרדית, האנגלית, האיטלקית, הגרמנית או אפילו לשכנים מהולנד.

גם לירוי צעירי החליט לארוז מזוודות ולהחליף את הכתום של בני יהודה באדום-צהוב של מכלן. לגיטימי ששחקן כמו צעירי ירצה להתנסות בניחוחות שמעבר לים. למרות זאת, ספק אם יוכל להתבטא במכלן ולא ידוע כמה המעבר יוסיף לקריירה שלו.

אפשר לקחת כדוגמא את אליניב ברדה, שנמצא בגנק בעונות האחרונות ונחשב לאחד הכוכבים שלה. בעונה האחרונה הוא אפילו זכה באליפות ונחשב לאחת המניות הבטוחות בליגה הבלגית. ולמרות זאת, האם זה נחשב כהתקדמות? גנק כאלופה לא נמצאת אוטומטית בשלב הבתים של ליגת האלופות בדיוק כמו הישראליות ותוכל לפגוש במוקדמות את מכבי חיפה.

ברדה (ONE)
ברדה. כוכב בבלגיה עדיף על כוכב בישראל?
 

לדעתי, אם שחקנים מישראל רוצים לנסות את מזלם בגולה, הם צריכים להתעקש לעבור לליגה טובה יותר מהבלגית, כמו שעדן בן בסט עשה עם המעבר לברסט הצרפתית. אם אין הצעה מהליגות הבכירות, עדיף להישאר בישראל, למרות שכאן נכנס השיקול הכספי והשחקן מוצא את עצמו במהרה בשיעורי פלמית למתחילים.

הכתוב הינו טור דעה 

לכתבה זו התפרסמו 74 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 74 תגובות ב-56 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
56
יאלה חיפה12/07/2011 05:22
אחלה כתבה כל מילה נכונה
השב   •  00
55
יאלה חיפה12/07/2011 05:21
תכף תגידו לי שגם הלגה הלוקסמבורגית  יותר טובה מישראל.הרי גם שמה זה ארופה.שבו בשקט ישראל אימפריה.אתם סתם ילדים שלא מבינים כלום בחיים שלכם.כתבה טובה מאוד כל מילה נכונה
השב   •  01
54
יהודי שאוהב את ישראל12/07/2011 05:17
אתם כולכם אנטישמיים.עוד מעט תגידו לי שגם הליגה האוסטרית יותר טובה מישראל.ראינו בשנים האחרונות מה הקבוצות הישראליות עשו לקבוצות האוסטריות.וגם חיפה מנצחת כל קבוצה בבלגיה אים ישחקו מולם העונה בליגת האלופות.לכו כולכם תעברו לגור בבלגיה.האמת שיש שמה כוסיות.הכדורגל שמה בבלגיה לא משהו.תפסיקו לשנוא את המדינה שלכם
השב   •  03
hi12/07/2011 10:41
וכן,האוסטרית יותר טובה משלנו, הקבוצות שם יותר מצליחות מאיתנו באירופה למרות שאנחנו תמיד מנצחים אוסטריות משום מה.
השב   •  00
טוט12/07/2011 10:43
השב   •  00
53
גיסנו11/07/2011 13:21
קח את משה אוחיון. שיחק שנתיים בליגה השנייה בשוויץ. שוויץ!! וחזר לכאן טוב ב 3 רמות. אפילו אבי סטרול חזר לכאן קצת פחות גרוע. אליניב ברדה השתדרג ב 4 רמות ורואים את זה בנבחרת. כל שחקן שיוצא לילגה גדולה משתדרג אפילו רק מלהתאמן שם. שחקן שיוצא לבלגיה ומשחק אפילו קצת יחזור לכאן טוב ב 3 רמות.
השב   •  20
52
אין לך מושג אתה ילד11/07/2011 12:50
אין לך מושג הליגה הבלגית מקצועית פי 1000 מהישראלית. נקודה ! .
השב   •  20
51
אלעד11/07/2011 12:47
מה עדיף? להישאר בארץ ולא להתקדם או לעבור לבלגיה ולא להתקדם אבל להרוויח הרבה יותר?
שאלה מכשילה לדעתנים בגרוש.
השב   •  10
50
מישהו11/07/2011 12:14
אפילו אם שחקן עובר לקבוצת תחתית בבלגיה, מגרשי האימון, חדרי הכושר וכל מה שנלווה הוא פי 100 מהרמה בארץ, ככה שהוא ישתדרג בכל מקרה, ולא רק בגלל השכר. ובכלל, הוא לא יישחק כאן, הוא יישחק בבלגיה, ויהנה לא רק מליגה יותר חזקה וחשיפה אירופאית, אלא אפילו להערכה ולמקום נחמד לגור בו. מה אתה מבין בכלל? מצידי שכל הליגה שלנו תיוצא לבלגיה, הם רק ירוויחו
השב   •  31
49
שחר11/07/2011 11:55
לאופא יש דירוג ליגות, שהוא מדרג את הליגות לפי הצלחות באירופה וכך בעצם לפי איכות הליגה (לדוג'' אנגליה 1, ספרד 2, גרמניה 3, איטליה 4 וכו''). לפי דירוג זה ישראל במקום ה 17 ובלגיה במקום ה 13 כך שזה אמנם לא שדרוג גדול אבל זה בהחלט שדרוג, מה גם שמבחינה כלכלית מדובר בשדרוג יפה מאוד, ולכן לדעתי שחקן שיכול צריך לעבור לבלגיה ולא רק לאחת מחמש הליגות הגדולות.
השב   •  40
48
סוארז11/07/2011 11:24
מהחלוקה הזו בין שדרוג כלכלי לשדרוג מקצועי. גם בעבודה שלך אתה בוחן את זה בצורה הזאת? אם חברה אחרת, באותה רמה כמו שלך, תציע לך משכורת כפולה, אתה תעבור- כי זה שדרוג! את מי זה מעניין שזה שדרוג כלכלי ולא מקצועי.שדרוג הוא שדרוג הוא שדרוג, וכל ההתעסקויות מסביב מיותרות( אגב- זה בלי לגשת למהות העניין- שגם בה ניתן בקלות להוכיח שעדיף לשחק בליגה הבלגית על הליגה הישראלית)
השב   •  30
47
כפיר11/07/2011 11:11
מה שמעניין שכל מי שחזר אומר ששם הכל יותר מקצועי, משחקים לעיני המון צופים,המתקנים מצויינים וכל כלי התקשורת לא רק שלא מסקרים את הליגה הבלגית אלא גם מזלזלים בה.
מה יש לנו פה?
שלושה משחקים בעונה?
ליגה שבה עכו יכולה להיות אימפריה?
שחיתויות?משחקים מכורים?
יו"ר ההתאחדות שהוא בעל קבוצה?
השב   •  20
46
רועי11/07/2011 10:51
גם ככה משחק הכדורגל הפך להיות של סוכנים יותר מאשר של סקאוטים.
עובדה שבן בסט יכול לצאת לליגה הצרפתית, מבלי שעבר בבלגית והקבוצה שלו לא שיחקה באירופה.
גם זהבי, ורמוט, שכטר, קינן, חמד וכו'' הגיעו ישר לליגות בכירות.
נוטים לזלזל בשחקן הישראלי ובליגה הישראלית, אבל העובדה היא שיותר מ-20 שחקנים ישראלים כבר מצויים בליגות בכירות באירופה ועדיין אנחנו ממשיכים לספק שחקנים נוספים, בכל עונה קבוצה מגיעה לליגת האלופות ועוד הצלחות שונות באירופה.
השב   •  21
עלה ירוק11/07/2011 12:32
"בכל עונה קבוצה מגיעה לליגת האלופות" לדבריך, זה קרה רק בשנתיים האחרונות ברציפות וגם זה בזכות השיטה החדשה שהנהיג פלטיני, אני לא בטוח במאה אחוז שתהיה לנו נציגה שנה שלישית ברציפות על אף השיטה הקלה, שאומרת שאלופה תפגוש במוקדמות אלופה, משמע האלופות הבכירות ביבשת שאינן משחקות במוקדמות, עולות אוטומטית, ואילו אלופת ישראל מוצאת עצמה נגד אלופת קזחסטן,בלגיה וכד''. מעבר לזה, בוא תמדוד את השחקן הישראלי כשהנבחרת שלנו תעשה משהו, כי בינתיים בכל פעם שיש 11 ישראלים על המגרש, ולא משנה מי ה11 ומי המאמן, אנחנו מגלים את אותו הבלוף.
השב   •  20
לירון11/07/2011 13:04
וקבוצב בלגית לא קורעת הרי את אקטובה וזלצבורג לפחות 5:0..
ונוטים לזלזל בליגה הישראלית? בצדק-מכבי מפסידה לסנטה קולומה,חיפה למינסק, 0-0-0 באלופות..
קבוצה מליגה שניה בטורקיה מנצחת את מכבי,גאלטסאריי קורעת 10-1
את נתניה,בלי לפגוע בקבוצות האלה.. "הישגים" כאלה מובילים לזלזול.
השב   •  30
45
אבי11/07/2011 10:45
איפה הימים שהיו משחקים רק בשביל הסמל!
השב   •  10
44
אש11/07/2011 10:39
השב   •  20
43
שחר11/07/2011 10:02
עם כל הכבוד לבני גלובינסקי (מי?!)
השב   •  00
42
מישהו11/07/2011 09:37

השב   •  01
41
כריש דרומי11/07/2011 09:36
כל מילה בסלע כולם הלכו לשמה בגלל הכסף הרמה בבלגיה על הפנים כל לגיונר שמשחק היום מחוץ לבלגיה הוא מצליח בשביל עוד גרושים עדיף להשאר בישראל
השב   •  01
40
אלאלחנדרו11/07/2011 08:39
לעבוד לבלקפול כמו דקל קינן זה להשתדרג מקצועית? לעבור לאנגליה וספרד כמו שעשו בעבר הרבה שחקנים ואחרי עונה חזרו לארץ זה להשתרג מקצועית? האם אתה מצפה וחושב שכל אותם שחקנים שעברו לבלגיה לדוגמא היו יכולים לשחק באנגליה או איטליה? כנראה שלא,אז למה לא יהיה להם יותר טוב לעבור לבלגיה? אם לך היו מציעים חוזה יותר טוב במעריב לא היתה עובר? אז להשתדרג כלכלית זה דבר לא נכון? למה אתה צריך להיכנס לכיס של אחרים? המקצוע של הכדורגלנים זה לשחק כדורגל,וגם ככה עובדים עד גיל 33 בערך,אז למה לא העשות כסף כשאפשר? אני אישית לא מסכים אם מה שאתה אומר.
השב   •  91
39
רפי11/07/2011 07:23
רק בשביל משטר האימונים בבלגיה שווה לעבור
השב   •  80
38
גלילי11/07/2011 05:29
ידידי, גם אם יעברו לשחק במונגוליה זה יהיה שדרוג לעומת הבדיחה העצובה שנקראת כדורגל ישראלי. אם התקשורת לא הייתה מנפחת את השטות הזאת, הכדורגל כאן היה בערך ברמת הכדוריד מבחינת עניין
השב   •  72
37
חזי11/07/2011 03:29
זו לא קפיצת מדרגה מקצועית, רק כלכלית.
ואני חשבתי שאני חי בעולם שעוד 200 אלף דולר בשנה זה גם סיבה לעבור דירה. כנראה שלא, רק מדרגות מקצועיות מעניינות אותנו.
השב   •  41
36
רועי11/07/2011 03:11
הוא היה אחד משחקני המפתח העונה.
השב   •  30
35
גיא11/07/2011 02:58
גמר גביע המדינה - היום שבוא האליפות הפכה לאכזבה ללא הגביע. למה? בגלל הבונקריסטיות הזאת של הפועל שאוהדי הפועל יכחישו, ויגידו שהם שיחקו יותר טוב והגיעו ליותר מצבים (מה שנכון נכון). אבל כן עשיתם בונקר. גם לאחר השער הקהל של חיפה השתתק אבל מי שהגיע ראה שלא שמעו בכלל את הצד של הפועל.
השב   •  22
34
12311/07/2011 02:34
שווה להם לשחק בבלגיה רק בשביל החוזה השמן שיקבלו שם ואח"כ כשיחזרו לארץ הם ירוויחו סכומים שלא היו מקבלים לפני זה דומגא- יניב קטן (לא עשה כלום באירופה) קולאוטי, ועוד
השב   •  40
33
שירן11/07/2011 02:32
כנראה שהכותב לא כל כך מבין בכדורגל אירופי. אמנם הליגה הבלגית נחלשה מאוד בשנים האחרונות, אבל אי אפשר להשוות את הרמה של הליגה הבלגית לישראלית. יכול להיות שחיפה תעבור את גנק, וסביר להניח שהפועל של לפני שנה יותר חזקה מגנק, אבל הליגה כליגה היא הרבה יותר חזקה, קשוחה. האיצטדיונים מלאים ובליגה הרמה הרבה יותר גבוהה מבליגת העל שלנו (שוב: אולי האלופה שלנו יותר חזקה משלהם-וכמעט בטוח שלא, אבל שאר הקבוצות אצלם עדיפות על המקבילות שלהן אצלנו). כותב יקר, לא רק שלא הייתי מעלה את הטור החסר בשר הזה לעיתון בית ספר, עדיף שתרים ת''ראש ותפסיק לחשוב שהליגה פה שווה משהו
השב   •  60
32
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים11/07/2011 02:25
ודבר שני בלגיה שווה ברמתה לישראל ועדיף לוותר על מעט כסף ולשחק בחיפה הפועל או מכבי כי פה קל יותר להתחבר לקבוצה לדוגמא שחקן טוב בקבוצה בינונית אצלנו כמו לדוגמא נתניה דלה ימפולסקי עדיף היה לו(בהנחה שקיבל הצעה מקבוצה בלגית) לעבור לחיפה ולוותר על כסף כי בחיפה הוא יתחבר במהירות הוא רגיל לשפה לאקלים לחבר''ה ולתרבות בבלגיה שהיא אינה עליה ברמה המקצועית יהיה לו קשה יותר להתחבר מכל ההיבטים שכתבתי מקודם לכן מעבר לקבוצה גדולה כאן עדיף על מעבר לקבוצה בלגית אפילו אם מדובר בויתור על מעט כסף
השב   •  12
31
שד אדום11/07/2011 01:54
מהליגה הבלגית יש יותר סיכוי להתקדם, יש הרבה יותר חשיפה לאירופה, אפשר להגיד שיותר סקאוטים יראו את הליגה בבלגיה מאשר את הליגה שלנו.

חוץ מזה, אם גם ככה לשחקן אין מספיק כשרון להגיע לליגות הבכירות באירופה, אז למה לפחות לא לעשות קופה יפה?
השב   •  21
30
יוני11/07/2011 01:00
אם כבר מבחינת רמה,אז אנחנו יותר קרובים לליגה הבלרוסית
השב   •  40
29
גבי11/07/2011 00:53

קודם כל אני אוהד צ''לסי הרבה מעל הפועל,אני יותר מעריך את הפועל מאשר אוהד,ואוהדי מכבי ת''א ובית''ר בקושי ממלאים יציע במשחקי בית,ואוהדי חיפה כל כך מרדימים אז לך תקלף אבוקדו בחושך.

השב   •  14
28
שולרק מוחא11/07/2011 00:41
אין לי מושג למה אנחנו משווים אותנו אליהם בכלל..ואם כבר משווים אז אני לא רואה איך הפועל או מכבי חיפה מתמודדות מול קבוצות כמו אנדרלכט, סנטנדר ליאז או גנק-ומנצחות.
השב   •  117
מצחיק אתה11/07/2011 00:55
השב   •  65
רונן11/07/2011 01:05
פאדיחה בשבילך, יצאת ליצן!
השב   •  20
גיא11/07/2011 01:09
זה שאתה משחק כל היום בפיפא ומנצח אותם לא אומר שזה גם יקרה במציאות.
השב   •  50
אבי11/07/2011 09:30
בעונה הראשונה שלנו באירופה מכבי שיחקה נגד ברוז'' במפגש כפול והפסידה שלוש אפס בחוץ ואחת אפס בבית אם אני לא טועה.לא שזה רלוונטי להיום אבל סתם ככה..
השב   •  20
אייל11/07/2011 10:50
הפועל חיפה עם ג''ובאני רוסו ואלי גוטמן ניצחה את קלאב ברוז'' אם אני זוכר נכון, ואחרי זה המשיכה והפסידה לאייאקס (גם כאן, ניצחה 1-0 בחוץ). הניצחון על ברוז'' היה אחד המרשימים של קבוצה ישראלית באירופה כי היה משחק פתוח ומעניין ולא ניצחון מזליקי.
השב   •  20
27
לירון11/07/2011 00:33

הם טובים יותר ולכן גם מצליחים הרבה יותר מאיתנו באירופה
סוף דיון.

השב   •  92
26
מת על הירוקים11/07/2011 00:31
חסרי סבלנות רוצים הכל עכשיו לא יזיק קצת שכל לשחקנים הישראלים
השב   •  30
25
משה טהר11/07/2011 00:15
את העיתונות כמו הכדורגל.. אחרת עיתונאי פח כמוך היה מקבל חוזה בבלגיה, על מליון שקל בעונה, ובטוח שהיית נוסע.. אוהו, היית רץ לשם ברגל. אין מה לעשות יש שם יותר קהל, מסורת, משמעת, והכי חשוב - כסף. מה עדיף, לשחק בליגה פח ולהרויח מאה אלף או לשחק בליגה פח ולהרויח 500 אלף?? אני חושב שאפילו עיתונאי פח כמוך יודע את התשובה.
השב   •  190
גיל11/07/2011 05:30
השב   •  20
24
יניב11/07/2011 00:13
שטויות ,הליגה הבלגית ברמה יותר גבוה מליגת העל, בנוסף רמת המקצועיות בענף במכה רמות מעלינו , לצערי כמובן . אנחנו יכולים ללמוד הרבה מהכדורגל הבלגי, כרגע הוא לא בשיאו אך אנחנו עדיין מאחריו.
השב   •  100
23
עידו11/07/2011 00:11
אף אחד כבר לא קורא לזה התקדמות אלא קוראים לזה בפה מלא פרנסה טובה!
בהצלחה לכל החברים שיככבו ויעברו לקבוצות טובות יותר.
השב   •  50
22
קופיפו11/07/2011 00:09
הליגה הבלגית יותר מסוקרת מהליגה שלנו,יותר מוכרת באירופה מהליגה שלנו ויש בה קבוצות ברמה יותר גבוהה..
זה שזאת לא התקדמות זה בולשיט,ללמה רפאלוב הגיע לברוז'' על חשבון שחקן שנקנה ע"י אלופת גרמניה דורטמונד.
אתה רואה מצב שאלופת גרמניה קונה שחקן מליגת העל?לא,אבל מבלגיה כן.
אז תפסיקו לשחק אותה חכמים כאילו ליגת הפח שלנו עם השוחד והקבוצות המתפרקות היא ליגה מיוחדת,מדובר בליגה של 2-3 קבוצות:חיפה ושתי התל-אביביות.
בבלגיה לעומת זה יש את אנדרלכט וגנק,ברוז'' וגנט וכולן משתתפות במפעל אירופי זה או אחר,לכולן יש מתקנים ברמה פי 8 ממה שהולך כאן ומשחקות מול איצטדיונים מלאים ולא 100 איש בר"ג.
בקיצור בלגיה זאת התקדמות ושיהיה בהצלחה לנציגים שלנו בארץ השוקולד(הנה אפילו בארץ הם התקדמו..מה אנחנו ארץ החומוס?)
השב   •  110
21
עומר11/07/2011 00:02
הכדורגל הישראלי התקדם בקיץ הנוכחי אבל כשאני אומר מתקדם אני מתכוון לשחקנים שעברו לליגות כמו איטליה, ספרד וצרפת ולא לליגות בינוניות כמו הליגה הבלגית, שצריך להגיד את האמת ולא להרגיש נחותים מול כל דבר "אירופי", לא יותר טובה מהליגה הישראלית ולא גרמה לישראלים ששיחקו שם ולא תגרום לישראלים שעברו לשם עכשיו או שיעברו לשם בעתיד(אני מקווה שלא) להתקדם.

במידה ושחקנים כמו לירוי צעירי וליאור רפאלוב הלכו לשחק בבלגיה משיקולים כספיים אפשר עוד איכשהו להבין אותם, אבל אם עברו לשם מבחינה מקצועית מתוך מחשבה שהליגה הבלגית היא ליגה טובה ושהיא תקדם אותם אפשר רק לגחך עליהם
השב   •  44
20
ערבי10/07/2011 23:54
כל אחד עושה מה שטוב לו ובמדינה הזאת הכסף מדבר חזק .. כי הכל כאן זה כפול מאשר מחירו באירופה אז סחתין עליהם גם ככה אף אחד לא יזכור אותם בליגה הזאת
השב   •  40
19
משה דבח10/07/2011 23:53
הליגה הבלגית טובה יותר מהליגה השיראלית אמנם לא בהרבה, אבל טובה יותר. בנוסף, השכר גבוה פי כמה וכמה מאשר פה בארץ. לכן, אם לשחקן יש הצעה מבלגיה , אין שום סיבה שבעולם שיעדיף להישאר בלוזוליג שלנו
השב   •  80
18
ultras9610/07/2011 23:50
השב   •  10
17
מכביסטיקו10/07/2011 23:43
בבלגיה יש יותר: או כסף, או טימטום.
רועי דיין, (אין לי דבר נגדו) 250 אלף יורו!! רחמנא ליצלן. הוא בקושי שווה 250 יורו..  טירוף מה שהולך שם..
השב   •  42
16
גל10/07/2011 23:41
דבר ראשון על השכר אין בכלל מה לדבר. דבר שני מועדונים שמתאמנים 3 פעמים ביום עם היסטוריה בליגת האלופות (לא חד פעמית) הם סמל למקצוענות. לא ליגת הפח שלנו שכדורגלן צריך לעבוד בעבודה שנייה במתדלק בשביל להתפרנס ומרשה לעצמו לצאת כי המשחק הבא הוא מעל הפועל ר"ג שכמה הוציאה עונה קודמת 4 נק''?
השב   •  71
15
המלך10/07/2011 23:40
אז זהו שלא, קודם כל אני רואה כמעט כל שנה קבוצה בלגית אחת שעולה לליגת אלופות שלא נדבר על האירופית, מתקני האימונים שם ברמה יותר גבוהה, השחקנים ברמה יותר גבוהה לדוגמא לואקו או משהו כזה וגם האזאר(סלחו לי אם אני כותב את השמות לא טוב) ודבר נוסף שזה לדעתי כל שחקן שאין לו אזרחות אירופאית היה רוצה וזה אזרחות מהירה מה שבכלל הופך את הכף בפני עצמו, אז תדע את העובדות לפני שאתה כותב שטויות
השב   •  130
14
טוני10/07/2011 23:37
בואו נתחיל עם זה שלנו יש ממוצע צופים שעומד עם 600 ולהם 15000 אצלם השכר גבוהה פי 4-5 המגרשים והתנאי מצויינים בהשוואה לתת תנאים שיש פה
השב   •  71
13
אירופאי10/07/2011 23:37
השב   •  50
12
ערן אשל10/07/2011 23:37
לדעתי התנאים בבליה עדיפים על כאן מכל הבחינות.  חוץ מיזה שהשחקן הישראלי רחוק מהבית. והשאלה או התשובה ההיסתגלות שלו לארץ זרה.  זה הכל באופי בראש.  כמובן צריך לדעת אנגלית לפחות.  חוץ מיזה גם אם הם נוסעים, הדרך לישראל תמיד מובטחת להם.
השב   •  50
11
Demon Tools10/07/2011 23:36
אם מוסכם,שיש שיפור משמעותי בשכר..למה לא? חיפה הייתה משלמת לרפאלוב 550,000 יורו לעונה? אם לכם היו מציעים..לעבור למשרד ממול..בלי קידום בלי כלום..סתם פי 2 שכר..לא הייתם רוצים?
השב   •  160
10
עידן10/07/2011 23:33
נכון שזה לא קפיצת מדרגה גדולה אבל בכל זאת מדובר במועדונים אירופאים, משמעת אירופאית, איצטדיונים אירופאים, אווירה אירופאית, והכי חשוב: כדורגל אירופאי.
אז נכון הקפיצת מדרגה היא לא כל כך גדולה אבל אל תשכח שחוץ מהמשכורת שגדלה ביחד עם זאת גדל המעקב אחר השחקנים וכמות הסקאוטים שבוחנים אותם.
מסקנה: הרבה יותר כדאי לשחק בליגה הבלגית.

השב   •  271
עומר11/07/2011 00:08
גם באוסטריה ישנם איצטדיונים ברמה ומתקנים ראויים. רמה: מדינת כדורגל בינונית ביותר. זה שבמדינה מסוימת יש הרבה קהל במגרשים ואיצטדיונים ברמה גבוהה לא אומר שהכדורגל שם ברמה גבוהה. חשיפה לאירופה? לאן ברדה, מהכוכבים של גנק, שזכה איתה באליפות בלגיה ושכבר כמה שנים מככב שם הגיע?
השב   •  73
עדן12/07/2011 00:20
כסף אירופי
השב   •  00
9
עידן10/07/2011 23:28
מה עדיף
ליגה ישראלית כחול
ליגה בלגית אדום
השב   •  3580
לירון11/07/2011 01:16
ישראלית-כחול
קפריסאית-אדום
השב   •  145
8
טוני10/07/2011 23:25
שנית אינטר מעיפה את צלסי
השב   •  32
7
טוני10/07/2011 23:23
ממוצע קהל : ישראל 660 לגיה מעל ל 10000 זה אחד עכשיו 2 משכורות גבוהות פי 3-4-5 אנשים מקצועיים עם בעלים מצויינים שלוש זכו בתואר אירופי דבר ששום קבוצה ישרלאית לא התקרבה אליו 4 מגרשים ותנאים מצויי בהשוואה לתת תנאים שיש פה אין איפה לחרבן בקריית אליעזר אז תעשו 1+1+1+1 ותגלו שאנחנו רחוקים שנות אור מהבלגים.
השב   •  232
מת על הירוקים11/07/2011 00:48
בלגיה אולי טובה בדברים האלה אבל עובדה שישראליות לא נופלות מהן ואם חשוב לך תנאים נוחים באיצטדיון אתה יכול לשבת בבית שלך ולראות את המשחק משם ואם זה משנה לך אז בארץ עוד מעט לבית''ר ולחיפה יהיה איצטדיון ברמה אירופית וגם לישראל כי משדרגים את רמת גן
השב   •  46
אלירן11/07/2011 01:12
אז למה זה נדמה כאילו כל הזמן הענף בירידה, אגב לבחור שמעלי - אין ספק שהנוחות לראות בבית היא הרבה יותר טובה מאשר במגרש עצמו אבל צריך מינימום של תנאים שיהיה כדאי וכיף להגיע לאיצטדיונים והכי הכי חשוב להפסיק את האלימות הזאת.
השב   •  20
6
ד10/07/2011 23:21
כלי פירסום פחות נפיץ
אליניב ברדה לא היה כוכב בליגה הבלגית עובדה שהוא בקושי היה על הספסל במשחק האליפות
הכדורגל בארץ שווה לכלום כלום כלופ עדיף לשחק באירופה במזג אוויר מול קהל מאשר פעמיים בשנה לשחק מול 15000 במקרה הטוב
ומקצועית? זה מה יש אין לנו שחקנים טובים לליגות יותר טובות
השב   •  63
קרייזי דיאמונד11/07/2011 04:16
משלמים לו כסף? ח
השב   •  00
חיפה אימפריה11/07/2011 12:49
וכן, הוא מפציץ שם כל שנה
השב   •  10
5
טוני10/07/2011 23:21
הליגה בלגית שלחה אולי 7 נציגות לליגת האלופות פה שלחנו רק 3 הם זכו בתואר אירופאי הכי רחוק שאנחנו הגענו רבע גבר גביע אירופה מכבי חיפה והפועל ת"א ושלב הבתים מכבי ת"א מכבי חיפה והפועל ת"א 14000 אלף צופים בממוצע פה 600 אצלם הכל מסודר כסף בעלים וכה ,איך אתה משווה את מה שיש שם למה שיש פה ? שם המשכורות גבוהות פי 3-4 או אפילו 10 כאשר הולכים מעכו או מבני יהודה
השב   •  253
4
אריק10/07/2011 23:17
משכורת שנתית של 2 דירות שיסדרו אותך כל החיים בשביל לעבוד באיזה חור שתבחר שנתיים.
השב   •  170
3
אלירן10/07/2011 23:17
ושולחים אותו לבלגיה.. לפי דעתי מכבי חיפה והפועל ת"א לא נופלות מגנק וגנט למינהן, פשוט בושה איך שישראלים עוברים לגולה רק בשביל השכר, חכו עוד שנה שנתיים תעברו לאחרת מהליגות הבכירות !
השב   •  188
2
גבי10/07/2011 23:13
שני הסיבות שאני אוהב את הפועל,הראשונה שהיא היחידה שלא משחקת כמו פח,והשנייה כי היא לא מועדון מסודר ואהוב אבל בעל הקהל הטוב בארץ.
השב   •  3836
מת על הירוקים11/07/2011 00:29
אני מציע לך לראות את גמר גביע המדינה בין חיפה להפועל שם תראה את קבוצתך (כן קבוצתך ברור שתתבייש להשים סמל של הפועל ולהסתתר מאוחרי קבוצה גדולה) משחקת בונקר 88 דקות הקהל הטוב בארץ? לך תישן על האף של בית''ר מכבי וחיפה יש קהל יותר טוב מהפועל
השב   •  226
1
רון10/07/2011 23:06
לציון
השב   •  83
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP