יום חמישי, 17.04.2025 שעה 01:52
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

שבמכבי יתנהגו במקצוענות

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: מוטי ומיץ', תעשו טובה ואל תתנהגו למאור כשחקן נוער. תאפשרו לו להתאמן וכשיגיע המשחק, אם תרצו, תושיבו אותו ביציע

ההתנהגות של מכבי תל אביב למאור בוזגלו היא התנהגות לא מקצועית ולא מכובדת. שלא יספרו לי סיפורים במכבי - ככה לא מתנהגים לשחקן שקניתם לפני שלוש שנים במיליוני יורו ושילמתם לו מאות אלפי דולרים. תעשו טובה, אל תתנהגו למאור כשחקן נוער.

אין לי בעיה עם ההחלטה שלכם שמאור לא יהיה בסגל הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. זו זכותכם המלאה מיץ' גולדהאר ומוטי איווניר להחליט מי יהיה בסגל ומי לא, ככה שאינני חולק על הצד המקצועי של העניין. אבל לשחקן כדורגל יש זכויות וכל עוד מאור בוזגלו חתום במכבי תל אביב, אתם צריכים לממש איתו את החוזה ולהתחייב כמו שאתם מצפים ממנו להיות מחויב למועדון.

ההתנהגות הרצויה בעניין הזה צריכה להיות כזאת: מאור ימשיך להתאמן עם הסגל הבוגר באופן רציף ורגיל ושמגיע המשחק בשבת הוא צריך למצוא את עצמו ביציע. אי אפשר לזרוק בחור שחתום בקבוצה, שחקן נבחרת, ולהתנהג אליו כמו אחרון השחקנים.

בוזגלו וסולומון (ליאור טימור)
בוזגלו. חייבים להחזיר אותו לאימונים (ליאור טימור)
 

איווניר חייב להחזיר אותו לסגל, לאימונים בלבד, עד שתימצא לו קבוצה ועד שיימצא ההסבר לשחרור שלו. ככה מתנהגת קבוצה מקצוענית, ככה מתנהגים אנשים שמחשיבים את עצמם מקצוענים, כי ההתנהגות הזו של מכבי כלפי מאור היא ילדותית, לא מובנת ולא מקובלת באף מועדון שמגדיר את עצמו מועדון מקצועני.

אני קורא למכבי להחזיר לאלתר את מאור לסגל ולהתנהג אליו כמו כל שחקן אשר חתום על חוזה אצלה. ברור שזכותו של מוטי איווניר לא לכלול אותו בסגל למשחקים. על זה אני לא חולק עליו.    

לכתבה זו התפרסמו 176 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 176 תגובות ב-153 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
153
עוז03/09/2011 22:00
אבל הבעיה עם בוזגלו לא היתה בכשרון והיכולת שלו, אלא בהתנהגות שלו, שתרמה לאווירה עכורה במכבי תל-אביב. במקרה כזה, אני לא רואה בעיה בכך שגם באימונים לא יתאמן.
השב   •  00
152
מכביסט14/07/2011 00:03
כאוהד מכבי עד כמה שאני אישית לא מת על בוזגלו אסור להתייחס אליו כמו אל פח אשפה תתייחסו אליו יפה וככה הוא גם יבין שאולי מה שהוא צריך לעשות זה לעבור אולי לא בשביל עצמו אבל בשביל המועדון שלו
השב   •  00
151
אמת10/07/2011 19:12
בעל הדירה קיבל הודעה שהשכירות תוארך.
מ. ת"א החליטה שלא רוצים את בוזגלו והחליטו להעניש את אבא שלו שמתגורר בדירה.
אבא בוזגלו מחולון והדירה בחולון.
מה הם החליטו- להעביר אותו לת"א-סתם בשביל לטרטר אותו, הרי גרוש הם לא יחסכו, להיפך, הדירות בת"א יקרות יותר.
הבנת, הקבוצה שלך, החליטה להתעסק ברפש ולהתנהג כמייצרי רפש.
במקום שיקדמו את מכבי ת"א הם מתעסקים באיך לעשות את המוות ליעקב בוזגלו-פלא שהוא לא הסכים לעבור להפועל. מעבר כזה היה נותן למכבי ת"א כ2מיליון $ כרטיס + אי תשלום משכורת שנתית.
אבל, מכבי ת"א כל כך שקועה ברפש שהיא כבר לא רואה בעיניים.
ולחשוב שיש להם אוהדת נהדרת כמוך, כמה חבל.
נשים בספורט מחזקות את הספורט!
השב   •  00
150
צהוב עצבני07/07/2011 11:21
השב   •  20
149
צהוב עצבני07/07/2011 11:19
השב   •  00
148
טיגרי06/07/2011 20:45
השב   •  20
147
טיגרי06/07/2011 20:44
השב   •  10
146
טיגרי06/07/2011 20:40
השב   •  00
145
ערן05/07/2011 23:25
השב   •  30
144
asher05/07/2011 20:59
אייל הי אני חושב שאתה תותח,
היום מוטי למעלה מחר הוא למטה עוד 4 7 משחקים הוא הצטרף למאור כמו נימני קלינגר שרף וכו" אבא בוזגלו אתה השם מה שקרה לבן שלך !
השב   •  30
143
חזן05/07/2011 14:48
השב   •  30
142
לא פלא שאתה מצדיק אותו05/07/2011 14:46
שניכם מאותו חומר *
השב   •  91
141
תותח אדום05/07/2011 13:54
השב   •  00
140
סיימון05/07/2011 13:54
השב   •  20
139
מוני05/07/2011 13:39
השב   •  00
138
מוני05/07/2011 13:36
השב   •  20
137
מוני05/07/2011 13:35
השב   •  00
136
מוני05/07/2011 13:35
השב   •  00
135
mister x05/07/2011 12:58
ברקוביץ אתה קשקשן גדול!
מכבי קנו אותו לפני 3 שנים בתקוה שיגדל לכוכב, קרה מה שקרה ולא כך הדבר.אז מה עושים? אוכלים קש עוד שנה? לא!מראים לו את הדלת ויפה שעה אחת קודם.ושיקח את הפה של אבא שלו ביחד שהורס לו את הכל
השב   •  63
134
שמונה זה בדם05/07/2011 12:37
מאור מה שלא יהיה אתה בלב אוהבים וכואבים על מה שעושים לך אל תישבר ו
השב   •  00
133
av05/07/2011 12:24
לפחות תביע איזו הסתייגות בכתבה, יש דברים שכנראה אף אחד מאיתנו לא שותף להם ושיתבהרו בהמשך..
חוץ מזה , בוזגלו ואבא שלו ממש לא מתנהגים כמקצוענים, מאור ואבא שלו קיבלו הסכם מטורף במכבי, זכותה של מכבי גם להרוויח עליו לפני שהבחור עוזב ללא שום תמורה, אגב אבא שלו רוצה את הכרטיס שחקן שלו ביד ללא תמורה לאחר שסחט כל שקל על הבלוף הזה,. מכבי חייבים למכור אותו כי אין מה לבנות עליו לעונה אחת ויתכן גם פושרת מאד, אז כל קבוצה בעולם היתה מתנהגת כך.. גם אתה
השב   •  40
132
מיק05/07/2011 12:16
תענוג לקרוא פה את התגובות של אוהדי מכבי, שרובם הגדול הבין סוף סוף שחובה לבנות משהו עם עתיד ולתת למערכת זמן ושקט. תמשיכו ככה גם במגרש ויהיה רק טוב! יאללה מכבי
השב   •  50
131
דדג05/07/2011 12:06
מתכוונים למכבי תל אביב?
נמאס לי מזה!

חלאס חייבים לעשות משהו שאני מפסיק להיות אוהד של חיפה. זה בושה שיש לנו מכבי ליד השם אנחנו מביישים תשם מכבי .. מכבי תל אביב זה המועדון הכי מפואר שיש והם לא עושים פאדיחות בליגת האלופות גם
השב   •  30
130
עידן פלג05/07/2011 12:05
למה להיות שוביניסט?נשים מבינות בספורט הרבה יותר ממך.יש לך מושג איזה קשה לאישה להחזיק מעמד בדוגי סטייל כשאני נותן לה במשך 5 דקות?
השב   •  00
129
אלי05/07/2011 11:52
כל הכבוד למוטי איווניר רק בדרך הזאת תחזיר את מכבי תא למקום שלה בוזגלן ואבא שלן החוצה קודם כל להיןת בן אדם
השב   •  00
128
אריה05/07/2011 11:49
בחיית אייל מכבי צריכה לממן את האוייב שלהב יעקב בוזגלו תבדוק את עצמך  מכבי תמשיך לשלם למאור שכ"ד אבל לא מעונינת לשלם ליעקב בוזגלו צודקים ב 100%
השב   •  50
127
דני יוסי05/07/2011 11:48
יעקב תפסיק לעתערב תהיה כמו אבי כהן ז"ל שלא פתח תפה בכל הקריירה של תמיר להפך הוא תמיד אמר לו להתאמץ יותר
השב   •  20
126
עורב גבעתי05/07/2011 11:40
מאור בוזגלו לא גדל בנוער של הפועל?
או בנערים?
השב   •  03
125
ms05/07/2011 11:15
אבא שלו כבר לא צריך להתערב הוא כבר לא ילד אלא אדם בוגר ונשוי ובטוח ידע להסתדר בלי התערבות.ואגב אם כבר רוצים להביע משהו אז במשרדי הקבוצה ולא בתקשורת
השב   •  21
124
האליפות חזרה הביתה אל הכרמל05/07/2011 11:07
השב   •  02
123
שלומי05/07/2011 11:00
והוא אומר "אני רוצה את הכרטיס שחקן שלי בסוף העונה בשביל לא להיות כבול לחוזה במכבי ולצאת בחופשיות לחו"ל",לאחחרר שמכביי שמה עלייו הממון כספים שלא שווים כי הוא לא החזיר רבע מההשקעה,זה אומר שהעסק לא טוב ושצריך לחתוך אותו,נוצר מצב שהאבא משגע את ההנהלה עם כתבות מטופשות,והנה לכם כל "הקטנוניות" של מכבי.
אני תומך בהנהלה וכך כדאי לכל אוהדי מכבי כי נוצר שם משהו חדש ויפה חבל להרוס אותו,בוזגלו האב הוא גורם הורס שצריך להוציא אותו,וזה מה שעושים
כל הכבוד מיץ''!!
ואני אוהב את מאור שיצליח!
השב   •  110
122
קובי05/07/2011 10:47
גם לשחקן נוער שחתום על חוזה לא מוציאים אותו מהדירה שלו
השב   •  20
121
כפיר05/07/2011 10:44
יעקוב בוזגלו
הוא הגיש תלונה לבית המשפט שהוא טוען שמכבי ת"א הפרה חוזה
עלפני הדברים ניראה שהוא צודק
מכבי לא רוצים את מאור ורוצים שהוא יעוף מהקבוצה טוב לו שהוא יושב בבית ומקבל ים של כסף וכול הצעה שהם מבאים לא באירופה אבא שלו לא מסכים
דבר אחד אני יודע שמאור ויעקוב בוזגלו לא ברהים למכבי ת"א
רק בלגן שנהם עושים וזה גורם לחוסר שקט במועדון.
זמן למחשב אתם באמת רוצים את בוזגלו ואת אבא שלו בקבוצה
כחול: לא רוצים
אדום: רוצים

השב   •  82
120
אודי05/07/2011 10:39
התאים לך מאוד שם.
השב   •  03
119
ערן05/07/2011 10:37
השב   •  14
118
נדב05/07/2011 10:20
ברקו היקר,כמה דברים ברשותך:
1. מכבי לא מספרת לך סיפורים כי הם לא חייבים לך דין וחשבון.
2.ממתי אתה מבין במקצוענות, על המגרש היית תותח אבל מחוצה לו היית כמו יעקב בוזגלו וזה במקרה הטוב.
3.מי שבעונתו האחרונה בקריירה בייש את עצמו כשחקן ואדם,קילל שופטים,הורחק ורב עם כל העולם ואישתו- אין לו זכות דיבור.
4.מי שבסוף עונה היה עדיין שחקן פעיל אבל התחיל להעביר שחקנים למכבי נתניה- אין לו זכות דיבור.
5.מי שקיבל בעיטה לפנים באימון קבוצתו ועוד ממישהו שהיה אמור להיות חבר טוב שלו- אין לו זכות דיבור.
6.מי שעושה מסיבות עיתונאים הזויות- אין לו זכות דיבור.
7.מי שחושב שבלי לאמן הוא יכול לקבל את הנבחרת- אין לו זכות דיבור.
8. מי שמקלל ילדים, מאיים על הורים ושופטים- אין לא זכות דיבור.
אז בקיצור, יכולנו להמשיך אבל נמאס ממך קשקשן.
השב   •  3510
117
מישהו05/07/2011 10:19

השב   •  13
116
blu05/07/2011 10:16
השב   •  00
115
רוני05/07/2011 10:14
השב   •  00
114
יוסי05/07/2011 10:06
השב   •  170
לא ייאמן05/07/2011 11:44
הרסת.
השב   •  11
113
אריק05/07/2011 10:04
השב   •  00
112
תותח אדום05/07/2011 09:53
השב   •  20
תותח אדום05/07/2011 10:13
השב   •  00
111
תותח אדום05/07/2011 09:52
מיץ'' גולדהאר בריון, מאור בוזגלו הומלס ואייל ברקוביץ'' מעביר קורסים במקצוענות. מה הדבר הבא, אבי נמני סוכן בינלאומי?
השב   •  130
110
קובי05/07/2011 09:46
במכבי חיפה לא רצו אותו כי ניהל נגדם מאבק משפטי. כאן הדבר שונה מאור שחקן טוב ולא צריך להשפיל אותו מה עוד שהניצחון על מכבי חיפה שאתם כל כך גאים בו היה ניצחון כמעט פרטי שלו. מאור חייב להתחייב בפני מכבי ת"א שהוא ומקורביו לא מוציאים מילה רעה על מכבי ת"א בתקשורת ומכבי ת"א צריכה לשמור על הכבוד שלו והכושר שלו גם אם הוא לא בתוכניות לשנה הבאה
השב   •  31
109
אלעד05/07/2011 09:46
שישחק   בגלגוליה.
השב   •  22
108
אלף מם05/07/2011 09:46
במחזור 2 של עונת הגלקטיקוס?לא שכחנו,מקצוען שמתכסח כל שני וחמישי עם הורי ילדים בקבוצה שלך?
השב   •  60
107
עמית05/07/2011 09:46
יאללה שתתחיל כבר העונה ,תראו עם איזה שטויות אנחנו מתעסקים כבר שבועיים.די כבר להתקשקש .עימנואל אתה שב בשקט השנה אתם יורדים אינשאללה.
השב   •  00
106
אימת התקווה05/07/2011 09:35
אני מזדהה עם דבריו של ברקוביץ.
מסכים-כחול
לא מסכים-אדום
השב   •  48
105
נ תן05/07/2011 09:30
השב   •  00
104
eg05/07/2011 09:29

מאור היה השחקן הכי טוב של מכבי העונה ושלא יספרו לכם סיפורים היום שרפאלוב וורמוט לא בארץ הוא הקשר ההתקפי הכי טוב במדינה אז מכבי תמשיכו עם החובבנות נראה מי יימסור ליצחקי לגול אה אולי ליאור זאן

השב   •  00
תומר הירוק08/07/2011 17:32
ליאור זאן בהפועל באר שבע ויש עוד הרבה קשרים התקפיים טובים ממנו כמו עידן ורד אלרואי כהן וחן עזרא
השב   •  00
103
בן05/07/2011 09:24
יש למכבי ת"א בעלים מתורבת ,בעלים ממוצא מערבי ,אדם קנדי מאוד מתורבת.
כנראה שאלו הן אמות המידה של התרבות המערבית המתקדמת ביותר .
השב   •  00
102
Mens Rea05/07/2011 09:04
השב   •  00
101
אחד העם05/07/2011 08:47
הגיע הזמן שכל השחקנים יבינו,מה שהקבוצות והאוהדים מבינים(אני מקווה)
שחקן לא יכול לבנות קריירה על גב התקשורת.מה שעבד לפני 5 שנים בזכות התקשורת
שדאגה "לנפח" שחקנים ולדאוג להם לחוזים מטורפים רק בשביל שיספקו להם כותרות.
אנשים אל תהיו תמימים,אני אוהב את מאור ואין ספק שמה שיש לו ברגלים אין להרבה
אבל עשו ממנו כוכב בגיל 20 בגלל שאבא שלו היה כוכב בכל האתרים והתוכניות.
די לכל העניין הזה של יד לוחצת יד בין התקשורת לשחקנים.צריך להיות תרבות ספורט
שמשתפת את התקשורת כדי שהקהל יהיה מעורב ,אבל אנחנו שנות דור מאירופה מבחינת כדורגל
אבל בעניין תקשורת כולם פה אלופים כמו באירופה.
כוכב תיהיה במגרש בלבד ,לא ליד המיקרופונים או באולפנים.
כדאי שכולם יבינו זה לא שהכדורגל הישראלי הדרדר מהעבר ,זה התקשורת פה התקדמה בצורה לא תואמת את רמת הכדורגל,
תקשורת צהובה.
השב   •  70
יוגב05/07/2011 09:44
השב   •  00
100
ru,o05/07/2011 08:42
השב   •  60
טומי0205/07/2011 22:01
השב   •  00
99
סיימון05/07/2011 08:17
במכבי החליטו בצדק שהוא לא מתאים להם. בגלל עבירות משמעת. לא צריכים שחקן שיהיה בתוך המערכת שהוא ממורמר ומתוסכל. הוא רק יכול להשפיע לרעה על שאר השחקנים. טוב עושים במכבי שלא מאפשרים לו אפילו להתאמן אם הקבוצה. הגיע הזמן שמשפחת בוזגלו יבינו שההתנהלות שלהם לא מקצוענית. ושמאור עדיין לא מסי ואפילו לא כוכב קטן בכדורגל הישראלי. נמאס מזה שכל הזמן אבא שלו מותח ביקורת על המאמן ועל כולם בתקשורת. יש שחקנים הרבה יותר מוכשרים ממנו בארץ. שלא קיבלו חצי ממה שהוא קיבל. ואף פעם לא נשמעה ביקורת מצד מישהו מהמשפחה שלהם. מאז שהגיע למכבי ואחרי ששילמו עליו המון כסף.  התגלה הבלוף . שחקן שרץ אם הראש בריצפה ולא מסוגל להרים כדור בצורה נורמלית ובסיסית. למאור אין מקום לא במכבי לא בהפועל ולא בחיפה. ובטח שלא באירופה.
   
השב   •  150
98
אלי05/07/2011 07:56
בוזגלו מלכלך על הקבוצה שלו מהיום הראשון שהוא שם, מקבל הרבה יותר ממה שהוא נותן ולפעמים נראה כאילו הוא שומר על הרגלים לקבוצת ענק שתיקח אותו שפעם אחת ישקיע פעם אחת הוא ואבא שלו פשוט חיים בסרט רע
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  50
97
רועי05/07/2011 07:42
היום חוזים נחתמים למספר שנים רק כדי שכשהשחקן יעזוב הוא או הקבוצה יקבלו פיצוי.
מה ההבדל בין זה שהשחקן מבקש לעזוב תחת חוזה או שהקבוצה רוצה שהוא יעזוב כי הוא לא מתאים לה?
נראה כמו טור דעה מוזמן.
השב   •  40
96
מנחם2305/07/2011 07:25
משפחת בוזגלו חיה ממכבי ת"א.אבא שלו גר בפנטהאוס ע"ח הקבוצה.רכב צמוד ומשכורת גבוהה.בחוזה שלהם אסור לאבא להעביר ביקורת על התנהלות המועדון.במפעל יכול עובד ללכלך על ההנהלה שלו?אזכיר גם לברקוביץ שאביו עשה שערויות בחיפה בזמנו למרות שקיבל משחר סוכנות של הונדה.בחו"ל יכול להיות מצב דומה?
השב   •  20
95
חיים05/07/2011 07:18
מה זה ילד?
השב   •  20
94
יוסי05/07/2011 06:59

לא יכול להיות לרדת על מכבי בצורה כזאת או אחרת הבעייה של מאור אבא שלו הפלספן לכן מאור אתה לא ילד והגיע הזמן שתתנתק מאביך בכדורגל בלבד ותאמין לי שתתצליח ותפרח מחדש כמו כוכב

השב   •  00
93
רינקון05/07/2011 06:42
על הספה בדירה שלו ומאור לא יכול לתת למורן לרכב עליו בקולי קולות כמו בדרך כלל?
השב   •  40
92
ZED05/07/2011 06:32
לא רוצים לקרוא שטויות ! הרי הם עושים כך כל הזמן !שכחת איך התנהגו אליך ! במקום שתלך לים ותהנה בחופש .אתה מקשקש שטויות בלי סוף !
השב   •  11
91
אורי05/07/2011 05:36
השב   •  13
90
רן05/07/2011 05:22
שיתבייש לו ושיצא לעבוד לא משנה איזה עבודה, אפילו שליח פיצה, העיקר שישמור על הכבוד שלו ושלא יתבטל ויתנחל בדירה של בנו. לא מספיק שהרס לו את הקריירה ?
השב   •  60
89
Naddji05/07/2011 03:59
אל תהיה כוכב מחוץ למגרש ובזכות הכסף ששילמו עליך(מאור בוזגלו),
אלא תוכיח על המגרש שאתה כוכב!
והוא אמר עוד :
לא צריך להתייחס לשחקן שעבורו שילמו מיליונים, בצורה שמתעלה על שחקן שעלה מהנוער.

אין הבדל!
אתה כוכב? תוכיח עצמך על המגרש!
וזה מה שמאור בוזגלו לא עשה,
והוא לא הוכיח פסיק על המיליונים ששילמו עליו.

השב   •  62
88
גיא05/07/2011 03:12
אז למה שיתנהגו אליו כמקצוען ? שאבא שלו ילמד לקח, הבן שלו לא מציאה כזאת גדולה בשביל כלכך הרבה רעש
השב   •  130
87
מתבונן מהצד05/07/2011 02:07
אני בתור אוהד מכבי חיפה מזדעזע ממה שמכבי ת"א עושה למאור בוזגלו, יש לכם חוזה אז תעמדו בו- אתם בשום פנים ואופן לא יכולים לזרוק אותו מהדירה שלו כל עוד הוא חתום על החוזה. פשוט בושה שאחד מהמועדונים הגדולים בכדורגל הישראלי שמחזיק בתקציב של מעל 25 מיליון יורו מתנהל ככה.
השב   •  02
86
ליאור05/07/2011 01:53
אייל ברקוביץ'' היקר כולנו יודעים את הכשרון הגדול שטמון ברגליו של בוזגלו.ועליו אין ויכוח..! אך לא אתה ולא אני,אוהד של מכבי מגיל 6, יכולים לדעת מה קורה באימונים ובחדרי ההלבשה במשך השבוע! האם הוא משקיע באימונים האם הוא מצדיק את המשכורת הגבוהה שהוא מקבל וגם כנראה שלא נדע. אני בוחר להאמין במקצוענות של איוניר בתור מאמן וגולדהאר בתור מנהל שיודעים לעשות את ההבחנה הנכונה! כנראה ומי כמוך יודע שיש דברים מעבר לכדורגל על המגרש.ובהם מאור לא כל כך מצטיין! וכל זה מבלי שדיברנו על יעקב ומה שהוא בעצמו עושה לילד!
השב   •  31
85
שכלום05/07/2011 01:40
מכבי יש רק בת"א
השב   •  11
84
דידי הצהוב05/07/2011 01:30
למה אף אחד לא מספר לנו את הסיפור האמיתי?? מה באמת מאור עשה? הרי ברור שיש פה דברים נסתרים. וזה עוד יתפוצץ.
השב   •  20
83
זה מה יש05/07/2011 00:55
השב   •  10
82
מוטי05/07/2011 00:40
אוהבים אותך מאור
השב   •  56
81
Blum05/07/2011 00:27
you are so ignorant and your IQ is bordering the dead sea level.Mitch and Moti didn''t buy the gifted Mr. Buzaglo they inherit him, and his bad vibes and his dead vibes as well unfortunately. we don''t need him to spread his poison in our club, hell i think he should be band from watching our games on TV even.
השב   •  84
80
משה05/07/2011 00:16
מכבי ת"א אתם קבוצה מיקצוענית בתחת השעיר שלי
השב   •  23
79
אלון04/07/2011 23:57

ברקו היקר: רק קבוצה של האבלים עושה דברים כאלה לשחקן כזה. האפסים האלה אפילו לא מגיע להם שתרשום להם באתר טור.

השב   •  56
78
רוי04/07/2011 23:52
אני מסכים עם כל מילה שנאמרה כאן!
חוסר מקצועיות של מכבי תל אביב ובפרט של איווניר ושל גולדהאר הבעלים.
בזיון מה שעשו לו
השב   •  54
77
יאלה תתקדמו04/07/2011 23:46
השב   •  11
76
אור04/07/2011 23:46
אם כל הכבוד אלייך (ויש לא מעט), מה אתה יודע על החוזה של מאור בוזגלו? איך בן אדם שמבין דבר או שניים מתלהם ככה?
האם באמת נראה לך שגולדהאר ואיווניר ושאר הנהלת מכבי - כולם מטומטמים? כנראה שיש סיבה לכל המהלך הזה, והצדק יצא לאור.
אתה יודע על מי אומרים שהוא קופץ בראש (ובמקרה הזה, קופץ בראש להאשים את ההנהלה).
אגב נקודה למחשבה: למאור בוזגלו יש סעיף בחוזה בנוגע להתבטאויותיו שלו ושל אביו, האם לאור האירועים האחרונים אין זו הפרת חוזה? או שזה לא מספיק פופוליסטי אז ''מתעלמים'' מזה?.. האם מגיע לו צ''ופרים על ההפרה הזו?
השב   •  130
75
אוהד04/07/2011 23:29
השב   •  10
74
אוהד מהנשמה04/07/2011 23:29
מה זה נהיינו כאוויר ברוח מה זה היחס הזה לשחקן גועל נפש איפה כל אוהדי מכבי יאללה להפגין אני כבר הרמתי ידיים מיגל 8 יש לי מנוי אין לי בעיה שיקראו לי מהיום אוהד של הצלחות נמאס מהקרחנה הזאת מה זה שוק ירקות גועל נפשש תתעוררו מה זה ההתנהגות הזאת כלפיי מאור איכסה
השב   •  57
73
חיים חומן04/07/2011 23:26
ברקו היקר מאור לא אשם שיש לו אבא כזה אם הוא גבר שיחתום על חוזה עם מכבי ואז יקבל יחס
השב   •  01
72
סיימון04/07/2011 23:14
השב   •  22
71
סיימון04/07/2011 23:13
השב   •  20
70
אובארוב מספר 104/07/2011 23:11
השב   •  41
69
איתי שדה04/07/2011 23:10
הוא צריך להתאמן חוזה זה חוזה והוא לא חייב לשחק
השב   •  01
68
ברוקלין04/07/2011 23:08
השב   •  00
67
אובארוב מספר 104/07/2011 23:08
בין זאבים תהיה זאב.
כך מכבי צריכה להתנהג:
1. לא למכור אותו אלא רק לקבוצות בכירות בחו"ל (אבא שלו אומר שהוא מסי אז,.,.,.,) הכסף מקבוצוצ אחרות קטן ולא שווה
2. שיתאמן בנפרד רק אם מאמן כושר וילדים.
3. אחרי שנה הוא יהיה לא בכושר בכלל ולתת אותו למי שתרצה כנראה רק בארץ. ליגה ג''
4. ולמה כל זה? כי לא יורקים לבאר ממנו שתו מים. ושאבא ומאור ילמדו איך מתנהגים תחת חוזה.
השב   •  102
66
יניב04/07/2011 23:06
קבוצה שמפירה חוזה כי היא לא רוצה את השחקן אצלה, מה הבעיה?! אה, כי אסור להפר חוזה. הבנתי. ומה שעושה שכטר זו לא הפרת חוזה?!?! אבל כולם מטיפים להפועל שתשחרר אותו כבר. אז הנה מקרה הפוך: בוזגלו, שחרר כבר את מכבי מהחוזה שלך, הרווחת מהם מספיק כסף. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק
השב   •  92
שלומי05/07/2011 10:55
רק שימצאא קבוצה כבר שיילך ממנוו
ואני אוהב אותו אבל דיי נימאס מהאבא.
השב   •  10
65
שפינוזה04/07/2011 23:06
בחייאת, בקושי הבנת מה אתה רושם :|
השב   •  21
64
ברקו,שתוק.04/07/2011 22:59
כשיתערבו לך בקייטנת ברקו,אז תהיה רשאי לדחוף את אפך,חרטטן.
השב   •  92
63
אבישי04/07/2011 22:58
השב   •  43
62
סחוג אדום04/07/2011 22:57
השב   •  23
61
בכדורגל כמו בכדורסל04/07/2011 22:51
מהות המכביזם : ללעוס ולירוק. ואם אפשר בדרך גם לדרוך, אז גם נדרוך. אין ספור דוגמאות מהכדורסל ומהכדורגל.
השב   •  54
צהוב עצבני07/07/2011 11:23
השב   •  00
60
אילן04/07/2011 22:51
ברקו צודק שלא יהיה בסגל אבל להוציא מדירה כאילו עובד זר זה בושה בשבילנו המכבי קודם כל
השב   •  65
59
יובל04/07/2011 22:49
השב   •  20
58
אריק04/07/2011 22:46
השב   •  63
57
קובי04/07/2011 22:43
החוזה של מאור נגמר בסוף השנה. נכון שאסור לתת לו לשחק אם הוא לא מאריך את חוזהו בשביל שלא יקרה מה שקרה במכבי חיפה עם תומר חמד ודקל קינן עזבו ללא תמורה. התנאי צריך להיות שהוא משחק במכבי רק אם הוא חותם, כדי שלא יילך בחינם,
השב   •  31
56
לירון04/07/2011 22:35
אבל הוא לא ישתף אותו במשחקונים פנימיים וזה כבר סתם השפלה לשחקן. עדיף כבר בשבילו שלא יתאמן בכלל.
השב   •  42
55
רפי04/07/2011 22:34
רואים שלאייל יש את התכונות לאמן את מכבי תל אביב ולא מוטי איווניר
השב   •  323
אובארוב מספר 104/07/2011 22:55
השב   •  50
54
רפי04/07/2011 22:34
רואים שלאייל יש את התכונות לאמן את מכבי תל אביב ולא מוטי איווניר
השב   •  27
53
ציון04/07/2011 22:32
תפסיק להבין לדעת כל דבר הפטפתן הזה לא מפסיק לנבל את הפה על מכבי בכל היזדמנות כאילו מסי בוזגלו מושאה יעקוב חיי בבית שמכבי מזקירה למאור ונוסיע ברכב על חשבון מכבי ואוסה מסיבת אתונאים באותו ביית כל הכבוד מי''ץ
השב   •  81
נירו05/07/2011 07:33
מזקירה?!?!?! עשית טעות על טעות התכוונת לומר משכירה וזאת גם טעות מכבי שוכרת עבור מאור שוכרת!! אבל מה זה שפה עברית מה מה ?
השב   •  11
52
אדום בנשמה!04/07/2011 22:29
השב   •  21
51
הנהלת מכבי04/07/2011 22:28
השב   •  51
בדיוק מה שחשבתי07/07/2011 09:08
השב   •  00
50
אבא יעקוב04/07/2011 22:27
השב   •  110
49
גועל תל אביב = פועל כפר סבא מכבי תל אביב=בית שאן04/07/2011 22:24
השב   •  33
48
נועם כץ04/07/2011 22:18
בנאדם קטן שהגיע רק בזכות חבריו שחקני עבר של מכבי פשוט שוכח מה זה להיות בנאדם שכח שגם הוא היה פעם שחקן ואני בטוח שהוא לא היה רוצה לקבל יחס מזלזל כזה הזלזול וחוסר הכבוד בכל כך הרבה שחקנים בקבוצה תופס מעצמו כאילו הוא זכה כבר במלא תארים שיילך הביתה כל השחקנים במכבי לא סובלים אותו וחושבים שהוא מאמן חלש מאוד
השב   •  67
אובארוב מספר 104/07/2011 22:33

שתוק שתוק! אתה דפוק בן אדם! אני בטוח שהוא לא הסיבה היחידה והעיקרית למה שקורה היום למאור.
אם מאור ואבא שלו מחפשים סיבה שיסתכלו במראה וימציאו אותה שם.
מי אחרי חצי שנה בקבוצה רץ לחפש קבוצה אחרת? ועוד בנעומים כי מועדון שמשלם לו כל כך הרבה הוא מועדון זבל?
להזכיר? אבא שלו! ומאור? מאור שותק! הוא האשם ניחידי ושלא לא יספר אחרת.

השב   •  31
47
אריאלוש04/07/2011 22:18
השב   •  10
46
לא חשוב04/07/2011 22:13
כי להם ולק"ש ההנהלות הכי טובות בארץ
השב   •  22
45
טל04/07/2011 22:13
השב   •  14
44
בני04/07/2011 22:12
השב   •  31
43
בני04/07/2011 22:12

 ברקו מיטש גולדהאר לא נולד אתמול כנראה שיש משהו מעבר  מיטש לא יתנהג ככה סתם כנראה שיש סיבה    

השב   •  90
42
בני04/07/2011 22:12
השב   •  54
41
מרדכי איוניר04/07/2011 22:11
השב   •  129
40
אובארוב מספר 104/07/2011 22:11
באמת נראה לכם שמיץ'' יעשה טעות משפטית שתעלה לו ביוקר? נכון כדורגל הוא לא מבין אבל. לומד מהר. אבל טעות משפטית? אחד כמו מיץ''? מה קרה לכם? הוא לא יתן לבוזגלואים שקל יותר ממה שהוא גם ככה מחוייב. למה אבא ישר רץ לתקשורת? כי מפנים אותו! ויתנו בטח דירה יותר קטנה במקרה הצורך  לזוג, נגיד . 2 חדרים או מה שהוא כזה. אני בטוח שלא כתוב בחוזה גודל הדירה. אבל בגלל שאבא גר שם אז לא מתאים לו 2 חדרים! ועוד בדרום ת"א. 
לדעתי בכלל צריכים להכניס לחוזים כאלה סעיפים כי הדירה היא לשחקן אישתו וילדיו בלבד ולא לכל החמולה. 
השב   •  121
39
אטו04/07/2011 22:09
בושה וחרפה איך שראשי מכבי תא מתנהגים .
השב   •  13
38
ברוקלין04/07/2011 22:09
השב   •  22
37
לתפארת מכבי ת''א04/07/2011 22:08
השב   •  10
36
קוף04/07/2011 22:07
השב   •  12
35
לא??04/07/2011 22:06
עונות בליגה הראשונה - 63 (1949-כיום) עונות בליגות המשנה - 0 (היחידה בישראל שמעולם לא שיחקה בליגות המשנה) המיקום הנמוך ביותר - 12 (עונת 1987/1988) דאבל - 7 (1941, 1947, 1954, 1958, 1970, 1977, 1996) סגנות - 9 (1955, 1960, 1966, 1969, 1974, 1993, 1994, 1999, 2004)
השב   •  41
34
אריק04/07/2011 22:04
ומביא את הכבוד ע"י השתלחות בשחקן. מה אתה ילד? רוצה להפרד? עשה זאת באלגנטיות ולא כמו איזה ילד שרוצה להראות לכיתה שלו שהוא הכי חזק.
מוטי אתה מאמן גרוע וגם השנה לא תיהיה לנו קבוצה ואני וילדי לא עושים השנה מנוי. כי נמאס!
השב   •  13
33
איתן04/07/2011 22:01
אין ספק שישנם סיבות למה לא לרצות את מאור בקבוצה אבל שום סיבה מכל הסיבות היא לא מיקצועית.
כי מאור היה וגם יהיה השחקן הטוב ביותר ששיחק במכבי בשנים האחרונות, ובכל המשחקים שיצא לי לראות הוא תמיד   השקיע ונתן את הכל ולקח קשה כל הפסד ולכן לא מגיע לא יחס כזה לפחות לא מהאוהדים. 
השב   •  11
32
יהודה .א04/07/2011 21:48
אייל היקר
לפני שבועיים אמרת שאתה רוצה לראות את הגבר ליגיד לבוזגלו אתה לא בסגל .
אז זה קרה ועוד איך .
מתי אתה תבין אייל שהבעיה היא לא מאור
אלה אבא שלו המבין הכל יכול.
יאלה לימכרו אותו וויעשו לנו קצת שקט.
אבל לחו"ל לא בארץ.
השב   •  101
31
נעם04/07/2011 21:47
מכבי תא החליטה לא להשכיר את הדירה מאורן זיתוני לשחקן הובהר שתוחלף לו דירה אבל האבא שלו ישר רצ לתקשורת לעשות רעש וכולם פה ניסחפים אחריו ותוקפים עכשיו זה עוד יותר ברור למה במכבי מעונינים להתנתק מהמשפחה המעיקה הזו
השב   •  353
30
אוהד אמיתי04/07/2011 21:47
כל עוד יש למאור חוזה עם מכבי הם חייבים למלא את החוזה איתו. פשוט בושה מה שהם עושים למאור!
השב   •  65
29
סמי04/07/2011 21:47
ומתנהג כיאה למועדון קטן
השב   •  1620
צהוב עצבני07/07/2011 11:25
השב   •  10
28
טוטי04/07/2011 21:47
מקנא בקבוצה שתיקח את מאור
השב   •  33
27
אוהד הנבחרת04/07/2011 21:43
ברקו תמיד תישאר המלך של הנבחרת שמייצגת את כולנו (להבדיל משונאיך אוחנה שלא שיחק בגלל ביטוח).
לגביי בוזגלו בזכות שחקנים כמוהו בלבד הנבחרת תוכל אוליי להגיע להישגים משמעותיים ולא בזכות הסדר ומשמעת והחינוך והגינון שבקבוצות כי השחקנים עושים את הקבוצה ולא הקבוצה! רונלדו מסי צ''בי אינייסטה וכו יהיו מצויינים בכל קבוצה מה לעשות השחקנים המעניינים מושכים את הילדים לאהוב את המשחק ואת הזקנים (שכילדים ראו את מרדונה המופרע קנטונה וכו) להמשיך לאהוב את הכדורגל ולא שם של קבוצה זו או אחרת!
השב   •  57
יאיר04/07/2011 21:53
אתה צודק
השב   •  10
26
מקורב מאוד למשרד עו"ד ברק04/07/2011 21:39
רבותי
כמי שמצוי בפרטים ,ולכם חסר פרטים, משפ'' בוזגלו פעלה בקיץ ואפילו עוד לפני בחוסר תום לב,ויותר מכך ,אם יעקב רוצה לתבוע את מכבי הוא מוזמן.
השב   •  131
??04/07/2011 22:21
השב   •  01
כנס07/07/2011 09:05
אני קורא את התגובות ולא מאמין כמה אנשים יכולים להיות רדודים. חלקם טוענים שמכבי זרקו את מאור בגלל הדירה, חלקם טענו שזרקו אותו בגלל שבסוף העונההוא יהיה שחקן חופשי. איך אנשים מאמינים בשטויות כאלו אלוהים ישמור. ברור שמשפחת בוזגלו עשו משהו שאסור היה לעשות אבל גם לא מפרסמים את זה. זאת הפעם הראשונה שאני מאמין לאחד שמגיב בשם "אחד שיודע" או "אחד שמקורב".
השב   •  00
25
על מה הרעש?04/07/2011 21:37
לגיטימי.מכבי אמרו למאור:"צא מהדירה עד סוף החודש",תסתכלו כולם ביומנים,היום ה-4.7!לגיטימי לגמריי.תאמינו לי שמכבי לא ישארו את מאור לישון ברחוב,במקרה הצורך הוא יקבל דירה חלופית. אני מאוד אוהב את מאור אבל אל נא תעשו עליהום תקשורתי על מכבי.התנהגות נורמלית.
השב   •  214
24
שי04/07/2011 21:36
למה אף אחד לא מזכיר את העובדה שיעקב גר בדירה שמכבי משכירה לו?
השב   •  463
23
el el04/07/2011 21:33
ברקו
השב   •  273
22
ד;ד04/07/2011 21:32
מסכן הוא ועטר אלה שלקחו אותנו למקום 3 הוא היחיד שמניע תקבוצה
השב   •  1822
צהוב בדם05/07/2011 00:59
השב   •  00
21
bluz04/07/2011 21:30
אם מכבי לא תמכור את מאור עכשיו בסוף העונה הוא כבר יהיה שחקן חופשי ומכבי לא יראו שקל אז היא מחפשת דרכים שמאור ירצה להשתחרר מהקבוצה ואז ימכרו אותו. והרי שקל לרכוב על הגל של האבא ה"מפריע" אבל כמו שזכור לי היה בכדורגל אבא אפילו יותר דומייננטי ומפריע רמז: שם המשפחה שלו איווניר
השב   •  51
20
איציק04/07/2011 21:30
שב בשקט אתה לא יודע על מה אתה מדבר. אתה לא מנהל את מכבי יש מנהלים למכבי שלא צריכים עצות ממך
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  326
19
שימצא קבוצה ויילך04/07/2011 21:29
הגיע הזמן שיעקב יבין שאף אחד לא ישלם עליו מה שהוא דטרש כי כולם ראו מה הוא באצת שווה. אין לו מה לחפש באימוני מכבי כי סוף סוף יש קבוצה בריאה בלי הורים שמבלבלים במוח ובלי שחקנים שחושבים שהם מעל השאר. ברקו קח אותו לאימונים על הילדים בנשר ורד ממכבי!
השב   •  189
18
messi04/07/2011 21:25
השב   •  3915
17
צהוב בנשמה04/07/2011 21:24
אם אתה היית צריך לשלם לו את המשכורת הכבדה וכל הזמן אבא שלו היה מדבר רק רע על מי שמשלם לו את המשכורת אתה היית מתנהג אליו הרבה יותר גרוע!
השב   •  194
16
דן04/07/2011 21:22
השב   •  1613
15
אולטראס - סנטה קולומה, בן 204/07/2011 21:22
אתה יכול לספר לי איך זה שהקבוצה שאתה אוהד מנוהלת כמו שצריך ולא כמו שכונה?
אני לא מכיר את זה פשוט.
השב   •  105
14
אורי04/07/2011 21:19
אפילו הראל וטביב יותר בוגרים ממכם
השב   •  2340
13
איתי04/07/2011 21:18
אני לא מאמין שאני אומר את זה אתם יותר גרועים מהראל וטביב
השב   •  1010
12
דרוזי ירוק04/07/2011 21:16
אתה גאון,שחקן ענק,פרשן מצויין..בנאדם אמיתי ולא רואה אף אחד ממטר..לנבחרת!
השב   •  113
11
רון04/07/2011 21:13
כמה אפשר לבלבל את המוח עם שטויות
השב   •  6941
10
אחד שיודע04/07/2011 21:11
ברקוביץ אין כמוך אוהבים אותך
השב   •  3526
9
אוהד04/07/2011 21:09
לאייל הגיע הזמן שתפסיק לדבר ותתחיל לעשות לא מתאים לך להיות עיתונאי אתה צריך לשבת בכיסא היו"ר אתה היחיד שרואה את הדברים מהעיניים שלנו אז תתחיל לזוז כי נראה לי שיותר מחצי מחובבי הכדורגל רוצים אותך בתפקיד וחצי זה מספיק !
השב   •  5821
8
אלירן04/07/2011 21:08
אתה מספר אחד, כל האמת בפנים מעריץ אותך וחושב שאתה ויורם ארבל חייבים לשדר את כל המשחקים המרכזיים של הליגה, כבר לא כיף לי לראות משחקים בערוץ 11, דני פשוט מטריף אותי בידעו הרדוד בכדורגל.
השב   •  5116
7
.04/07/2011 21:06
מה הבעיה, בוזגלו מתאמן כמו שצריך, אין פה שום בעיה, בעניין הדירה, עוד אין עדיין מושג לגבי הנושא ואיך ומה אמור באמת להתקיים ואם יש הפרת חוזה או אין.
אני מאמינה שלא היו עושים משהו שמפר חוזה בכל מקרה.
השב   •  2510
אסמתי04/07/2011 23:02
ונשים לא מבינות בספורט
השב   •  2510
תחנה אחרונה05/07/2011 02:09
שיביאו ילדים ויסתמו את פיהם
השב   •  34
.05/07/2011 08:39
דבי ל ובטח ובטח שלא מצחיק.
גם גיבור מקלדת וגם אוהד חיפה, נו מילא
השב   •  82
לא רוצה נשים בכדורגל!!05/07/2011 10:19
השב   •  24
.05/07/2011 11:17

אני אגיב מעכשיו בכל כתבה כדי שתצא מהמחשבות החשוכות שלך ואני בטוח מבינה יותר ממך, אז אולי תלך למטבח תבשל איזו אליפות למכבי, ובטח שאני לא צריכה להגיד איזו

השב   •  22
6
ארדינגן04/07/2011 21:06
השב   •  2213
5
ג''ורג''04/07/2011 21:05
במקום להתעסק בתפל, ולהחמיא על העבודה הנפלאה שעושה מכבי תל אביב השנה , אתה בוחר לעסוק בדיון צהוב כמו מאור בוזגלו, מתי יבינו שהבעיה היא לא בקבוצות והבעיה היא במאור עצמו? דיי להתייחס אליו כמו ילד בן 17 שעלה מהנוער, הבחור בן 24 לעזאזל, שיתנער מאבא שהורסת את הקריירה שלו כבר.
השב   •  7820
ירווק04/07/2011 21:50
על איזה עבודה נפלאה בדיוק אתה מדבר? פשוט בושה מה שעושים למאור מכבי ת"א תמיד נשארת מועדון מגעיל ומחליא אמן גם השנה הכל יתפוצץ להם בפנים
השב   •  1416
4
רותם04/07/2011 21:05
השב   •  566
3
אייבי04/07/2011 21:05
השב   •  3115
2
קרוס04/07/2011 21:05
השב   •  334
שחר05/07/2011 08:44
חזק!
השב   •  20
1
אלי04/07/2011 21:03
סוף סוף מישהו שכותב טוא ומבין מה שהוא אומר
השב   •  4911
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP