יום שישי, 11.04.2025 שעה 02:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל קרפל

צעד אסטרטגי נכון

דעה: מכבי חיפה, כרגיל, היא הראשונה להבין לאן הרוח נושבת בכדורגל שלנו. ההגנה של הירוקים תהיה מורכבת מזרים, כי כשרון ישראלי יש בחלק הקדמי

ב-20 השנים האחרונות מכבי חיפה היא הקבוצה הכי מצליחה בכדורגל הישראלי והסיבה העיקרית לכך היא העובדה שיעקב שחר ומאמניו הרבו להבין היטב את המגמות בכדורגל הישראלי.

זה היה נכון כששפיגל בנה קבוצה ששיחקה כדורגל 'אירופי' בדיוק מתי שישראל החלה לשחק במפעלים האירופים, גם כששחר הבין לפני כולם שיוסי בניון זה שחקן בסדר גודל אחר מכל בני דורו כשהביא אותו ב-98' וכולם חשבו שהוא משוגע כשהוציא עליו כמה מאות אלפי שקלים.

זה היה נכון כשהבעלים הבין באמצע שנות ה-2000 שמול ההוצאות הגדולות והמשכורות המנופחות של שחקנים צעירים בישראל, צריך לוותר על כמה שחקנים, כמו בוזגלו, שכטר ויצחקי, אבל לשמור על שפיות במשכורות, שהיא עמוד התווך של קבוצה מגובשת.

יעקב שחר ואלישע לוי (משה חרמון)
יעקב שחר ואלישע לוי. הבינו את המגמה ומתמקדים בהגנה של זרים (משה חרמון)
 

למשך שנים רבות חיפה התמקדה בהבאת שחקנים זרים בחלק הקדמי, כאשר תמיד היה לה שוער ישראלי (גינצבורג, דוידוביץ', אוואט), לפחות בלם ישראלי אחד (בנאדו, חרזי, קינן), ומגינים מקומיים (קייסי, ז'אנו, משומר). אבל המציאות של הכדורגל השתנתה וחיפה היא הראשונה להבין זאת, כהרגלה.

כשנסתכל על הסגל של נבחרת ישראל, נגלה שיש עומק נדיר בעמדת הקשרים, יש חלוצים ישראלים מוכשרים, אבל מגינים ובלמים כמעט ואין לנו, גם לא שוערים. מכבי חיפה, שמאז ומתמיד היתה עם הגנה שמבוססת על ישראלים, כנראה תהיה מורכבת בעונה הבאה משוער, שני בלמים ומגן שמאלי זרים (אם יצליחו להשאיר את מסיללה).

סטרול וסבן (ליאור טימור)
סטרול וסבן. מדהים כמה כסף מכבי ת"א הוציאה על מגנים מקומיים (ליאור טימור)
 

יעקב שחר החליט לוותר על השקעה די מתבקשת באיציק כהן, רמי גרשון ושחקני הגנה ישראלים נוספים שנחשבים למוכשרים ביותר, ובמקומם החליט להביא שחקנים זרים להגנה. הוא צודק, בכדורגל הישראלי יש מספיק כשרונות בחלק הקדמי, לא מספיק בחלק האחורי.

אם יענקל'ה רוצה חלוץ, שיביא את ארבייטמן, בן חיים, עמאשה או מישהו אחר מרשימה ארוכה וטובה של חלוצים צעירים. אבל אם הוא רוצה שחקני הגנה טובים, הוא צריך לכוון לאירופה. שחקנים כמו ג'ורג' טשיירה הנפלא ופילאבסקי, שחקנים צעירים ומוכשרים בהגנה, הם מה שיהפוך את חיפה לקבוצה הטובה בארץ גם בשנים הקרובות.

רק תחשבו כמה כסף מכבי תל אביב השקיעה באבי סטרול, קלמי סבן ויואב זיו, ותבינו עד כמה יעקב שחר ואלישע לוי צודקים. הם יתנו לגולסה, ורד, רפאלוב, אזולאי, גדיר ואחרים לקבל את ההזדמנות בחלק הקדמי, אבל ינסו להעמיד הגנה חזקה, יציבה וטובה, שמורכבת משחקנים זרים. זו הדרך היחידה בה מכבי חיפה תוכל להעמיד הגנה יותר טובה מזו הבינונית ומטה של נבחרת ישראל.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 90 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 90 תגובות ב-66 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
66
צ''סלר20/06/2011 21:49
עם על זה אתה מסתמך על בוא תראה לי שם גדול שאתה זוכר בעולם.. גם מאירופה זוכרים את חוליט קרוייף ווסט רייקארד פושקאש.. הם לא ממש היו בעמדה של אריק בנאדו כן..?
השב   •  00
65
צ''סלר20/06/2011 21:47
ח. הרגת אותי עכשיו אחינו!! ניסיתי וגם הצלחתי להבין אותך ואתה צודק ברוב, אבל נשבע לך שאם הייתי מדמיין איך מה שכתבת נשמע, זה היה ממערכון של ארץ נהדרת בכיכובו של אסי -ליברמן- כהן מדבר עם עצמו ועם אנוכו על ניהול משרד החוץ של מכבי חיפה. :-)
השב   •  00
64
צ''סלר20/06/2011 21:43
אחלה תגובה, ותודה על העזרה אחינו.. אבל להסתמך על דבאלישווילי או גדיר ליד שהר (שלא נראה לי שלא יחזור לאספניול) לא יספיק לצ''מפיונס. לדעתי אזולאי בכלל בא לפני שני הראשונים ודמארי ו\או עמאשה בהרכב קבוע. אבל בכל הקשור לקישור הגנה אנחנו מסודרים. אחלה רכישה ואפשר אם יש עוד קצת כסף לקחת איזה עמרי הרוש כזה להיות אלטרנטיבה לטוואטחה
השב   •  00
63
ירוק בדם18/06/2011 00:45
ולא בטוח שיזכו בה. ח
השב   •  00
62
ברק15/06/2011 12:18
כן תמשיך תמשיך עם האשמות שופטים, אתה פשוט לא מסוגל להבין שאנחנו קבוצה יותר טובה מכם!
הוצאתם 100 מיליון על שחקניי רכש ו.? שום דבר. מקום שלישי בלחץ!
אנחנו לעומתכם 30 מיליון וסיימנו עם אליפות!
אה, ואיך שכחתי 1-0 בבלומפילד 3-0 בקרייה ועוד פעם בבלומפילד 2-0 .מה תגיד על זה?

ולסיום, כמה זמן לא ניצחתם דרבי בליגה?
השב   •  00
61
טל13/06/2011 13:51
ובונדר,קנדה ובן דיין הם גם נורווגים בכלל.לך תעשה חמוצים
השב   •  01
60
עודד גביש?13/06/2011 10:55

השב   •  10
59
אדום מראשון12/06/2011 23:20
קוראים לו עודד גביש.
השב   •  22
סהר13/06/2011 02:31
השב   •  40
58
דני12/06/2011 22:43
תביאו את ימפולסקי
הוא ויא יא יהיו צמד טוב באמצע
השב   •  50
57
דור12/06/2011 22:24
יש ישראלים תותחים גם בחלק האחורי, (אומנם לא רלוונטי למכבי חיפה) - טל בן חיים,דדי בן דיין,קינן ועוד.
השב   •  10
56
ארמלי12/06/2011 22:08
כן,כן,זה כואב אני יודע.מצד אחד קבוצה קטנה בלי אוהדים,בלי כסף,בלי מים חמים,ומהצד השני אלופה גאה ועשירה.
יחיו הקנאים.ויסבלו
ח
השב   •  00
55
ארמלי12/06/2011 22:04
יחיו הקנאים-ויסבלו
כמה כיף שאתם סובלים.ח-כן כן אנחנו האלופים
אגב מתי אתם הייתם ?
השב   •  00
54
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון12/06/2011 21:02
צעקת בוחבוט בסכנין עדיין מהדהדת , איך לא חקרו ?, נבדלים , פנדלים שלא היו . אליפות בזכות השופטים , חיפה הרויחה 13 נק בזכות שיפוט מגמתי .
השב   •  76
יעקב12/06/2011 21:34
השב   •  20
צפוני כחול12/06/2011 22:01
השב   •  00
53
יאללה חיפה~~!;~12/06/2011 20:51
השב   •  21
52
יאללה חיפה~~!;~12/06/2011 20:50
השב   •  00
51
הפעול עד המוות12/06/2011 20:35
בודקים איזה ישראלים אפשר להביא להגנה אומרים וואלה לא בשיא..נביא זרים.מסתכלים על ההתקפה אומרים וואלה יש עם מה לעבוד לא מביאים זרים..מה אתה מהנדס את זה
השב   •  30
רועי12/06/2011 22:57
אניימה ,פרנסמן, דה סילבה, פאצלקה הם מה בדיוק אם לא זרים? אבל עלינו אתה מעביר ביקורת ? אין לכם אף חלוץ זר או קשר זר שהוא הרכב דומיננטי אבל כשזה הפועל זה בסדר? סתכל על תגובתך תבין שאתה בכיין לוזר שמגיב סתם ושלא. מבין כלום בכדורגל
השב   •  21
50
צפוני כחול12/06/2011 20:11
אם השופטים יהיו יותר מדוייקים ופחות פחדנים - ההגנה המפוארת הירוקה תספוג יותר, תאמין לי.
השב   •  20
49
אלירן12/06/2011 19:58
השב   •  10
48
תרנגול צהוב12/06/2011 19:48
רפאלוב גולסה ורד גדיר קטן .
לדעתי חיפה חייבת את לירוי צעירי כקשר אחורי.בוקולי מחליף.
וחלוץ הם צריכים להביא את בן שהר,כאשר אזולאי וגדיר הם המחליפים.
אם חיפה רוצה להצליח באירופה שתיקח את איינוגבה במקום דוידוביץ''.
               איינוגבה
מסיללה    פילאבסקי  הקרואטי  משומר
                   צעירי
רפאלוב                           ורד
             קטן/גולסה 
  גדיר/דבאלשווילי שהר             מחליפים:בוקולי עותמאן בנאדו אזולאי קטן/גולסה גדיר/דבאלשווילי.
בבקשה מה חושבים תגובות
השב   •  90
47
ירוק אש מגיל שש12/06/2011 19:01
הגנת רשת יש לכם. אם לא אניימה אני לא יודע איפה הייתם בכלל. תגידו לו תודה ותשתקו. שוער ענק..
השב   •  30
46
עופר האורגינל12/06/2011 18:02
שום הגנה ישראלית, או זרה רמה ישראלית, לא תצליח לעצור התקפות בליגת האלופות. לכן חייבים התקפה טובה שתדע להבקיע.
אבל חמד הולך וחיפה תעשה שוב בושות.
השב   •  11
45
יודע דבר12/06/2011 18:00
מכבי חיפה תדרוס בעונה הבאה כל מה שזז
השב   •  102
44
ברק12/06/2011 17:59
להביא שוער זר ברמה גבוהה. אם אפשר מבחינה כלכלית אז להביא את תמיר כהן ואם לא אז להחזיר את זגורי. להביא את עמאשה. וזהו יש לחיפה סגל כדי להעפיל לליגת אלופות בפעם השלישית בתולדותיה.
השב   •  63
43
דד12/06/2011 17:58
שמע היא סופגת הכי פחות כי היא משחקת הגנתי,אם היא הייתה מתקרבת לקרסוליים של הפועל בשערים אז הקביעה שלך הייתה נתפסת אבל כשהיא לא סופגת זה סגנון משחק.
השב   •  02
42
מוטי12/06/2011 17:52
אומנם אליפויות הבאנו והרבה אבל תראה למה היינו גם עצובים: פעם אחרונה גביע לפני 14 שנה פעם אחרונה דאבל לפני 21 שנה.
השב   •  12
41
חיפאי12/06/2011 17:41
מכבי חיפה היא הקבוצה שסופגת הכי פחות שערים בשלוש שנים האחרונות
השב   •  30
40
חיפה אימפריה12/06/2011 17:23
ביטון שווילי|זר|עמאשה ורד גלבאן סיידו גולסה משומר פיל זר טאווטחה דוד המלך ספסל:אדרי, עותמן, בנאדו, בוקולי, זגורי, אזולאי, הסברים: דודוביץ מצויין הציל אותנו פעמים רבות עם ה1על1 שלו, סך הכל עשה טעות 1 זה שהוא יצא נגד קטן לא בסדר (למרות שהוא צודק) משומר השתפר מאוד פילאבסקי היה תתותח עד עכשיו במקום בנאדו שלא מספיק לאלופות עם כל הצער שבדבר צריך להביא או זר טוב(אולי להחזיר את קאנוטו ואני דווקא התלהבתי ממנו)או להביא את גרשון שמשחק מצויין בנבחרת, גם יכול לשחק ברוטציה עם טאווטחה בעמדת המגן) טאווטחה מצויין אך צריך להביא מגן שיעשה איתו רוטציה(גרשון, שוב) גולסה היה מצויין עד הפציעה, השנה הזאת אמורה להיות שנת הפריצה שלו סיידו היה מצויין החזיק את הקישור *כל קשרי האמצע יכולים לעשות רוטציה ורד מצויין עולה על קטן וגאדיר אם רפאלוב עוזב אז חייבים להביא את גלבאן בכל הכוח *גאדיר צריך לשחק ברוטציה בשום פנים ואופן לשחרר אותו *קטן לדעתי גם לא מספק טוב מקצועית (פציעה) וגם יוצר סכסוכים בחדר ההלבשה, נראה שהוא הופך לאבי נמני 2, צריך להיפרד ממנו דודו ביטון הצטיין גם בפתח תקווה וגם בבלגיה,בנוסף הוא זול משום שקבוצתו ירדה ליגה אם מקבלים הצעה של מיליון יורו ומעלה לשחרר את שווילי למרות שהוא מצויין יש זרים טובים ממנו אם רוצים עוד חלוץ ישראלי בנוסף לביטון אז רק עמאשה, כל השאר תפוסים\יקרים\לא רוצים לסיכום, עם הסגל הזה אני לא רואה שום דרך בה אנחנו לא מעפילים לבתים,בנוסף אנחנו אפילו יכולים לסיים מקום3 ואולי אפילו 2! מצטער אם חפרתי
השב   •  16
חיפה אימפריה12/06/2011 17:30
השב   •  10
גראת בייל הגוש 12 מאוחד12/06/2011 17:45
מה עם פיסוק והפרדה בן שורות זה לא אפשרי לקרוא את מה שרשמת
השב   •  40
39
לירן-שד אדום G.G.M.U12/06/2011 17:22
תסתכלו לאורך כל ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי השחקנים הכי גדולים שלנו הם התקפיים (שפיגל שפיגלר פייגנבאום אבי כהן ז"ל עטר ברקוביץ'' רביבו בניון אוחנה) זה אני באמת כבר שנים אומר ישראלים לא טובים בהגנה יש לנו שחקנים עם חוצפה חיובית כשרון דריבל מהירות בקיצור כל מה ששחקן התקפה צריך בהגנה מה לעשות צריך רק זרים ועדיף כאלה שהשם שלהם מסתיים ב-יץ'' או ב-סקי! ! ! !
השב   •  21
38
אוהד אובייקטיבי12/06/2011 17:19
נכון שכנראה חיפה תהיה עם קישור וחוד שרובם ישראליים והגנה עם יותר זרים(תלוי גם מתי בנאדו יפרוש-לטענתו בסוף המסע האירופי של חיפה,בתנאי שיהיה) אבל זה לא רק בזכות הקידמה של שחר-זה תלוי גם בנוער שלהם בשנים האחרונוץ שמקודם לבוגרת(שרובו התקפי-סולליך גולסה וגאדיר) ובהיצע הישראלי בכלל. והם גם לא היחידים ולא הראשונים.
השב   •  00
37
יש מגמה?12/06/2011 17:14
על איזה מגמה אתה מדבר שכחת שההגנה של מכבי הייתה מורכבת רובה משוערים זרים ובלמים זרים ? אז למה לדבר שטויות שנה שעברה עמודי התווך היו אמורים להיות שחקני הגנה זרה במכבי ניבאלדו פביצביץ וקשרים טחורים ראה ערך בידיהן קרה מה שקרה במהלך העונה זה לא משנה הבסיס ההתקפי שלנו היה בנוי מעטר יצחקי קולאוטי בוזגלו אבידור למעט מדוניאנין כולם ישראלים אז מספיק עם השטויות תמיד לנסות להעצים את חיפה והפועל גם אתה וגם הבדיחה עמנואל רוזן דברו תאכלס ותסתכלו מסביב לפני שאתם מדברים!
השב   •  32
36
צחי12/06/2011 17:11
תזכורת קצרה
בעמדת השוער במכבי ת"א עמדו חוץ משטראובר גם יבריץ'' וקאלה.
חוץ מזה שהעונה שתי השחקנים שצברו הכי הרבה דקות משחק בעמדת הבלם הם פביצביץ'' וניבאלדו.
עוד לפני זה שיחקו שם גונזלס והבולגרי ההוא שאני מעדיף לא להזכיר את שמו..
בכל מקרה הגנה זרה זה לא משהו חדש אז קופים רדו מהעץ!!
השב   •  40
35
אליאן12/06/2011 16:53
יא מסכן הפועל ת"א עשתה את זה בשנתיים האחרונות
אניימה, פרנסמן, דה סילבה, פאצ''לקה
אז מה אתה מלקק לחמאס
ורפאלוב לא ישאר שם זה ידוע אל תשלה את עצמך ואת אוהדייה .
השב   •  916
עדן12/06/2011 17:26
יש לכם קבוצה משלכם. תתגאו בה!!
גם אם אין במה.. אל תתגאו בקבוצות אחרות
ואני באמת לא אומר את זה כדי לרדת על הפועל חיפה. זה פשוט נראה לי קצת מוזר. . .
השב   •  81
יניב12/06/2011 18:44
זה עצוב שאתה אוהד קבוצה אחת אבל מתגאה בקבוצה אחרת! אז מה אם כרגע הקבוצה שלך לא הכי טובה
השב   •  20
34
חיפה זה בנשמה!12/06/2011 16:50
נראה לי אפילו יוסי בניון לא שווה כל כך הרבה!
השב   •  00
33
דודו מקומי קומי12/06/2011 16:48
אני מבין שבן דיין,בונדר וקנדה הם סתם קונוסים..תבדקו את הסגל שלכם לפני שאתם מעיזים להוציא מילה על הקבוצה הכי גדולה בארץ
השב   •  71
איתמא12/06/2011 17:18
אבל הפועלים ידועים כחרטטנים. אינמלעשות :)
השב   •  02
32
חיפה זה בנשמה!12/06/2011 16:45
חוץ מזה רק לאלה דה סילבה ואניימה היו לפני שנתיים
השב   •  00
31
ירוק אהבת חיי12/06/2011 16:42
לשחקנים טובים באמת..
ולא אוסף שחקנים שפשוט חשבתם שהם טובים..
להוציא את דה סילבה מת''א..
לא היה פה הרבה זמן זר איכותי בההגנה..(ואני מתכוון לשאר הקבוצות)
אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים..
כל עוד "הפועל תל טביב" ממשיכה בצניחה..
אתם מריחים כבר את המאבקי תחתית עם אשדוד,סכנין,וביתר?
השב   •  20
30
אילן12/06/2011 16:38
למדו מהפועל של גוטמן
השב   •  25
29
מישהו12/06/2011 16:35

השב   •  00
28
בדואי יציע גימל בנשמה12/06/2011 16:22
השב   •  40
27
חיפה זה בנשמה!12/06/2011 16:22
כשתבין בכדורגל תתקשר אליי.
השב   •  44
חיפה זה בנשמה!12/06/2011 16:40
זה ל10
השב   •  02
26
האופוזיציונר12/06/2011 16:16
א. כמו שכבר צוין פה, לא מעט קבוצות אמצו את "השיטיה" הזו לפני מכבי חיפה.
ב. זאת לא שיטה בכלל. פשוט התנהלות של מועדון. תמיד מחפשים חיזוק לעמדות בהן אתה יחסית חלש. וכולם ראו השנה שלמכבי חיפה הייתה בעיה במרכז ההגנה. אין פה שום חידוש ולא מגיע צל"ש מיוחד לאף אחד.
השב   •  110
25
שמוליק12/06/2011 16:12
אניימה שוער, פעם היו בלמים טופוזאקוב ודה-סילבה, אחרי זה דה-סילבה ופרנסמן ובסוף פרנסמן עם פצלקה
השב   •  63
ניר12/06/2011 17:26
פרנסמן בכלל לא יודע איך דה סילבה נראה היות וכל עוד דה סילבה שיחק בקבוצה פרנסמן לא היה חלק ממנה, באדיר היה אחד הבלמים של הפועל ת"א בשנים האחרונות למעט מספר מצומצם של משחקים הסוף העונה הנוכחית.
השב   •  21
24
max12/06/2011 16:08
השב   •  269
אוסישקין חניון12/06/2011 17:09
השב   •  104
אחד שיודע12/06/2011 17:29
השב   •  271
זיו12/06/2011 17:51
השב   •  41
23
הירוק12/06/2011 16:04
די לקנא בחיפה
השב   •  30
22
מבין כדורגל12/06/2011 16:03
צריך קשר אחורי שינהל משחק כמו בימים ההם עידן טל דירסאו גאטאוטאס
השב   •  21
21
בדואי יציע ג''ימל בנשמה12/06/2011 16:02
השב   •  30
20
kofyarok12/06/2011 15:56
השב   •  11
19
ירוק בלב12/06/2011 15:55
למרות שזה לא נבע מ"חוכמתו" של גוטמן אלא בגלל מחסור בבלמים ישראלים איכותיים..

אני חולק על השיטה ומעדיף ישראלי ברמה גבוהה ובלם זר איכותי בתור שחקני הגנה.
השב   •  51
18
ירוק עולה12/06/2011 15:54
לא נעים להודות אבל אוהדי הפועל שמגיבים פה גם צודקים.
גוטמן הבין את זה שהגנה מחפשים בחו"ל כבר לפני 3 עונות וראו את זה בהפועל בשנים האחרונות שההגנה שלהם הייתה מבוססת על דה-סילבה  , פרנסמן , ואיניימה
השב   •  84
17
אדום בנשמה!12/06/2011 15:47
שחר עושה מספיק דברים חכמים וטובים עבור מכבי חיפה ולא צריך לשייך אליו דברים שהוא בוודאי לא היה הראשון שעשה אותם. פעם הבאה בבקשה לחשוב על שאר הקבוצות בארץ ולבדוק טוב לפני שכותבים תור דעה כל כך מטעה שמבוסס על עובדות מסולפות.
השב   •  1811
ירוקי12/06/2011 16:33
טביב או הראל? מה עדיף? אם אלה האפשרויות אז עדיף להחליף קבוצה!
השב   •  73
16
רמי12/06/2011 15:47
הרעיון לא חדש כי מכבי ת"א התחילה ובגלל פציעת ניבאלדו לא הצליחה
השב   •  53
15
בכר12/06/2011 15:47
השב   •  124
14
יוצאים לדרך12/06/2011 15:42
למכור את מסיללה ואם יהיה אפשרי אז גם את דבא [לא חייב כי אני לא מאמין שנמצא חלוץ יותר טוב].. להשאיר את כל השאר ואחלה קבוצה. אה ודוידוביץ'' לזרוק לפח, כל פעם שהוא נוגע בכדור אני מחסיר פעימה.
השב   •  62
13
אדום12/06/2011 15:42
לא חבל לכתוב כ"כ הרבה בשביל כלום?תבדקו קודם,הפועל עשתה את זה כבר.
השב   •  86
12
ירון מתתיה12/06/2011 15:36
הפועל תל אביב עשתה את זה השנה עם דאגלס ופרנסון או פצ''לקה ופרנסמן.מעריכים את שחר אבל את זה הפועל כבר עשו
השב   •  66
11
שער 712/06/2011 15:36
יצאת דביל גמור.
אניימה, דה סילבה (ואחריו פצ''אלקה) ופרנסמן. זו הייתה ההגנה של הפועל בעונה האחרונה, והזרים היחידים בסגל אגב. כל שאר השחקנים, ובפרט החוד (תמוז ושהר) היה ישראלי.
העיקר סתם לכתוב ולהתחנף לשחר, זה לא עולה כסף.
השב   •  1610
10
גילי12/06/2011 15:35
בוקר טוב אליהו. נדמה לך שאלישע מחדש משהו?  אניימה דה סילבה פרנסמן (פצאלקה) בהגנה  שכטר לאלה תמוז ושהר בהתקפה
השב   •  106
9
ערן12/06/2011 15:33
אני רואה כל מיני תגובות של אוהדי הפועל למיניהם, שפשוט לא מסוגלים להתמודד עם העובדה שאנחנו הקבוצה הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי, ותגובות הקנאה האלה, עושות טוב על הלב שאתה רואה אוהדים אחרים אוכלים את עצמם מקנאה. איי איי הקנאה
השב   •  364
8
אפי12/06/2011 15:33
השב   •  3224
זה שמבין12/06/2011 17:29
השב   •  61
7
אדום12/06/2011 15:32
ברור שחיפה חשבה ראשונה על הגנה של זרים והתקפה של ישראלים, רק שהפועל אומנם לא חשבה על זה, אבל שיחקה ככה בשנתיים האחרונות. אין מה לדבר, החדשנות של חיפה פשוט מדהימה.
השב   •  1419
6
אוהדת12/06/2011 15:24
השב   •  65
5
david12/06/2011 15:23
ולמכור את דבאלשווילי
השב   •  316
ראובן12/06/2011 17:17
בחיים1! אלא אם כן שחר ישים על כל אחד 2 מליון
השב   •  80
ירוק מלידה12/06/2011 17:35
ואנחנו בכלל מסודרים
אל תשלה את עצמך, אין סיכוי שמביאים את דמארי או בן שהר, בטח לא את שניהם ביחד
השב   •  10
4
דומדום12/06/2011 15:15
כל קבוצות ליגת העל (ואפילו פרננדס) הבינו שאין בישראל תפקידי הגנה בכדורגל.

רק לך ולחיפה שלך נפל האסימון עכשיו.

עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.
השב   •  411
3
ראובן12/06/2011 15:14
בבקשנ! זאת כבר התחננות של האוהדים להעיף את דבא.. וואלה יופי 13 גולים בעונה.. אבל בעונה יש 30+ משחקים..
השב   •  722
בדואי יציע גימל בנשמה12/06/2011 16:24
השב   •  121
ראובן12/06/2011 17:16
השב   •  30
זה שמבין12/06/2011 17:28
אבל צריך עוד קשר ליידו, בוקולי שנה הבאה בן 34.
השב   •  60
אשקלוני12/06/2011 19:44
גולסה אמור בשנה לשחק לצידו של סיידו
השב   •  10
2
הנה היא עולה אלופת אלופת המדינה !!12/06/2011 15:13
הנה היא עולה אלופת אלופת המדינה !!
השב   •  445
1
כיפה אדומה12/06/2011 15:11
הפועל של העונה ושל עונת הדאבל משחקת בלי זרים בקישור ובהתקפה. הזרים הדומיננטיים היחידים שעברו בקבוצה בשנתיים האחרונות: אניימה, דאגלס, פרנסמן, פצ''אלקה, מנטשאשווילי, דה רידר (כשהיה מקום לזרים, וגם הוא היה אמור להיחשב ישראלי). הכותב מנסה לעוות את המציאות ולהתאים אותה למה שהוא כותב.
השב   •  1833
ירוק אש מגיל שש12/06/2011 19:50
הגנת רשת יש לכם.אם לא אניימה אני לא יודע איפה הייתם בכלל.תגידו לו תודה ותשתקו.שוער ענק..
השב   •  53
סמבדי12/06/2011 20:54
בהגנה היו אניימה-באדיר-דאגלס-בונדר\קנדה-ובן דיין, זה לבנות הגנה של זרים? פרנסמן היה בלם שלישי ורק שדה סילבה עזב התחיל לשחק, ופצ''אלקה שיחק אולי 2 משחקים אז שתוק, דרך אגב דה רידר קשר התקפי ומנטשאשווילי בככל לא היה ב11, ידין פתח.
השב   •  31
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP