יום שני, 28.04.2025 שעה 10:12
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אמיר קרביץ

הדת מפחידה את פיב"א?

דעה: ממה חוששים בפיב"א כשהם לא נותנים לנעמה שפיר לשחק עם חולצה קצרה בלתי מזיקה? אם במכללות זה מותר, מה גורם להם לפוביית הדת הזו?

לפני מספר שבועות שהיתי לכמה ימים בבלגיה. מדינה נחמדה, למרות שסירבתי לבקר באתר "המורשת" שלהם - פסל הילד המטיל את מימיו.

מה שכן צד את עיני, היו סטיקרים, שבמדינת ישראל לעולם לא היו עוברים. לאורך הכבישים בין צרפת לבגליה ראיתי לא מעט מדבקות על מכוניות, עליהן מסגד ועליו X ענק. המשמעות: עצרו את השתלטות האיסלאם על אירופה.

אני מפחד לחשוב מה היה קורה אילו במדינת ישראל, מישהו היה מעז להדביק על רכבו מדבקה שכזו. בישראל, זה ממש לא פוליטיקלי קורקט, אבל לאירופים מותר הכל, והם גם לא חייבים לספק לנו הסברים.

טל נתן ונעמה שפיר. למי מפריעה החולצה הזו? (משה חרמון)
טל נתן ונעמה שפיר. למי מפריעה החולצה הזו? (משה חרמון)
 

למה אני מעלה את הסיפור הזה? כי הוא שב ועולה מול עיני כאשר אני מגלה פעם נוספת את האטימות של פיב"א, כאשר שחקנית כמו נעמה שפיר מבקשת, לשחק באליפות אירופה כשהיא לובשת חולצה תחת הגופיה. מטעמי צניעות, מטעמי דת.

שני שני, יו"ר איגוד הכדורסל, אשר מסייע לנעמה במלחמת האור בבני החושך מפיב"א, אמר לפני מספר ימים שבין השאר, חוששים בפיב"א, שאם יאפשרו לשפיר לשחק עם גופיה "מחר עוד מישהו תבקש לשחק עם רעלה".. זהו טיעון שמעלה לפני השטח את הפחדים הכי חשוכים של הארגון: פחד מדת.

ראיה לאטימות של אנשי פיב"א אפשר למצוא בעובדה ששפיר משחקת בליגת המכללות בארה"ב, עם אותה חולצה "מפריעה", שלמעשה לא מפריעה לאף אחד. לאמריקנים לא מפחיד חלילה שאיזו יהודיה תהיה על המגרש ותדגיש את היהדות שלה.אני גם בספק אם תהיה בעיה כזו בליגה מקצועית כמו ה-WNBA.

שפיר עושה הכל כדי שהכדורסל שלה לא ייפגע בגלל אמונתה, וזה אומר גם ללכת ברגל קילומטרים כדי לא לחלל שבת, אז דווקא סוגיית חולצה תעצור אותה מלשחק באליפות אירופה?

שי שני. מחר מישהו עוד יבוא עם רעלה.. (משה חרמון)
שי שני. מחר מישהו עוד יבוא עם רעלה.. (משה חרמון)
 

גם ערעור לא עזר ופיב"א מתעקשת למנוע משפיר לשחק בגלל יהדותה. אני מאוד מקווה שאיגוד הכדורסל ייקח את הסוגיה הזו ל-CAS - המוסד העליון של הערעורים בנושא ספורט, כדי שהוא יוכל לקבל החלטה אמיצה ולקבוע שחולצה קצרת שרוולים לא פוגעת בפיב"א. ואם כן - זו בעיה שלה, שעליה לטפל בה באמצעות פסיכולוג שיגלה מה באמת מפחיד את האנשים שם.

לכתבה זו התפרסמו 147 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 147 תגובות ב-91 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
91
רועי10/06/2011 15:34
ללמה הוא צריך לכתוב על איראן? הוא כתב ישראלי, והוא לא בא לתקן את כל העולם אלא לעזור למדינה שלו. אסור? כל פעם שמישהו רוצה לעזור לנבחרת שלו ולא לנבחרות אחרות זה גזענות?
השב   •  00
90
הבעייה אצלנו09/06/2011 14:04
השב   •  20
89
מאור09/06/2011 13:43
קשה לכם להסכים עם זה כי אתם יהודים, אבל אם תחשבו על זה אובייקטיבית זאת החלטה נכונה.
השב   •  12
88
משה09/06/2011 13:42
כיסוי ראש=רעלה. אם אסרו את הרעלה יאסרו גם את זה.
השב   •  20
87
הכתב הינו צבוע09/06/2011 13:41
שהתשעו את נבחרת הנשים של איראן מלשחק עם לבוש איסלמלי לא אמרת כלום, שאסרו בצרפת את הרעלה שתקת אבל עכשיו פתאום אתה יוצא מהחורים. צבוע שכתומך.
השב   •  21
86
דרור09/06/2011 13:40
שתכבד את החוקים
השב   •  12
85
דניאל09/06/2011 13:12
איקס על מסגד?? אין ערבים אין פיגועים זה הרבה יותר פוליטקלי קורקט. לפעמים צריך לשים לעצמך מראה לפני שאתה ממהר לשפוט אחרים
השב   •  31
84
גיא09/06/2011 12:37
עמרי אתה אידיוט לרשום חילקו זה לא שגיאת כתיב ובגדול גם נתן מפגר לא קטן. איזה מן יהודי אתה נתן?? או שאולי מחמוד יותר מתאים
השב   •  01
83
כל הכבוד09/06/2011 12:34
כל הכבוד לנעמה על הנחישות. כל הכבוד לכתב ולמערכת שנותנים במה לנושא כה חשוב. בושה אטימות ובושה לכל המגיבים המופלאים כאן התומכים באטימות ולא מכבדים אדם באשר הוא. תפסיקו לפחד.
השב   •  32
82
הבורר09/06/2011 11:19
זה סימטרי, לכל אחד יש את האמונה שלו (כן גם חילוני, שמאמין שחופש הבחירה הוא קדוש, זה סוג של אמונה). צריך למצוא את הדרך לכבד את האחד מבלי לפגוע באחר.
השב   •  11
81
דניאל09/06/2011 10:51
השב   •  43
80
הבורר09/06/2011 10:24
הרבה שחקנים משתמשים בזה מטעמי שרירים, ולפעמים זה מכסה את כל הזרוע עד כף היד. יש שחקנים שמשחקים גם עם מכנס טייץ ארוך מתחת (וויד למשל)
השב   •  10
79
אסף09/06/2011 10:21
השב   •  00
78
רענן09/06/2011 10:00
רק שמעון מזרחי  יכול  לפתרון  את  הבעיה  של  נעמה
השב   •  10
77
גלילי09/06/2011 09:44
אמנם הייתי שמח אם כל הדתות היו נעלמות בשקט ובלי נפגעים, אבל הן כאן, אז מה הבעיה להתחשב? אגב, למי שזוכר, באליפות העולם בשנה שעברה, שחקניות נבחרת בלארוס עלו למגרש לבושות במין שמלות מכוערות ולאף אחד זה לא הפריע
השב   •  70
76
אביב09/06/2011 09:40
השב   •  32
75
אמיר עמק יזרעאל09/06/2011 09:31
השב   •  10
74
נאור09/06/2011 09:30
בסה"כ חולצה.זה לא משנה את המשחק או המראה שלו.
השב   •  21
73
רק לא פדרר09/06/2011 08:21
השב   •  926
אדום מהכרמל09/06/2011 09:22
היא לא כופה על אחרים שום דבר היא רק רוצה לשחק עם חולצה. מה הבעיה?
אין גם סיבה שימנעו ממוסלמיות לשחק עם רעלות.
השב   •  43
ההוא מלמטה09/06/2011 11:55
טוב שלא נותנים לה
השב   •  01
72
אשכיהו פינקופץ09/06/2011 07:46
הרי אין כאן שום סיכוי לפריצות. מי שראה אי פעם כדורסל נשים, הדבר האחרון שעלה לו בראש זה מחשבות זימה.
השב   •  33
71
..09/06/2011 04:05
שזה לא נגדה. זה פשוט עניין של סדר והרגל. ככה זה בכל מקום גם בישראל אם תבוא לקבוצת נוער עם איזה פריט, משהוא קצת לא במקום ישר יעיפו אותך לכל הרוחות. אני מבין אותה ומקווה שיגיעו לפתרון סביר
השב   •  11
70
גיסנו09/06/2011 03:20
בלי קשר לחופש דת ודיונים יותר עמוקים, זכורים לי עשרות מקרים ששחקנים שיחקו עם חולצות קצרות מתחת לגופיות. בנ.ב.א שחקנים עולים עם גופיות דריי פיט צמודות בשרוול ארוך. בגלל זה אני לא מבין מה הצעקה הגדולה של פיב"א. על חופש דת, עירוב דת/פוליטיקה בספורט, ההבדל בין לעלות לשחק עם ארוך/חיג''אב/רעלה מול לעלות עם טישרט מתחת לגופיה - אפשר להמשיך עם זה שעות ורוב הסיכויים לא להגיע לשום מקום. אני לא מבין את ההגיון המעשי הפשוט שמאחורי ההחלטה הזו.
השב   •  10
69
אוהד09/06/2011 02:40
אין איפה ואיפה. השבוע פיפ׳א הנחילה לנבחרת הנשים של איראן בכדורגל הפסד טכני, כיוון שלא היו מוכנים לעלות למגרש בלי החיג׳אב, שזה כאפייה לנשים. יש קודים מסוימים של לבוש בספורט שלא קשורים לדת או לאום. זה החוק וצריך לכבד אותו, אין מה לעשות, לא יכול להיות שלהם לא ולנו כן. עם כל הכבוד, ויש הרבה.
השב   •  41
68
שונא מכבי09/06/2011 01:52
השב   •  10
67
רוקי 509/06/2011 01:39
כול הכבוד
השב   •  00
66
..09/06/2011 00:38
השב   •  53
חכם09/06/2011 01:25
יש באליפות אירופה קוד לבוש מחייב, מי שלא רוצה לא חייב להשתתף.
השב   •  31
65
אדום עולה09/06/2011 00:08
כמו פיפ"א זה לא אומר שהם אנטשמים, אין צורך להשתמש במילה הזאת איפה שלא צריך, הם אטומים וזה הכל.
השב   •  41
64
אדום עולה09/06/2011 00:06
גם פיפ"א לא נתנה לנבחרת הנשים של איראן לשחק אם כיסוי ראש מלא רק כובעים, אם כל פעם נגיד אנטשמיות לא נגיע רחוק.
השב   •  84
63
תותח אדום09/06/2011 00:04
חוק זה חוק. מי שלא מתאים לו שלא ישחק.
השב   •  815
גבריאל09/06/2011 04:01
היא רוצה להיות צנועה לשים חולצה באיראן הן רצו לשחת עם כיסוי של כול הגופ רק העיניים חשופות זה ניראלך אנושי ?
השב   •  42
מאייר09/06/2011 08:39
לנבחרת אירן זה נראה אנושי, גם אם לך לא. יש דברים שאם תהיה להם התחלה לא תהיה להם סוף.
השב   •  14
62
יעקב09/06/2011 00:00
לא טו.
השב   •  22
טל09/06/2011 02:05
קופמן המלך
השב   •  10
61
יהודי08/06/2011 23:59
כל חסרי הדת שאין להם על מה להלחם אז הם נלחמים או נגד הדתיים או בעד הדמוקרטיה איפה הזכות לחרות שעבורה רבים מכם מוכנים לבגוד במדינה שלהם ובאנשים שמוסרים את נפשם כדי שתיהיה להם בכלל את האפשרות לבגוד?. כשמדובר בדתיה פתאום אין חופש דת. שכחתם שהזכות לחרות אינה כוללת בתוכה רק את החופש מדת אלא גם את חופש הדת? כולכם אינטרסנטים צבועים חסרי עקרונות. הדמוקרטיה מעניינת אתכם רק כאשר היא משרתת אתכם. הגיע הזמן שתסתכלו על עצמכם במראה!
השב   •  105
חכם09/06/2011 01:27
אין שום קשר לדת.

כמו שבטורניר ווימבלדון כולם לובשים חולצות לבנות, לא משנה מה הדת הגזע והמין שלהם.

אז באליפות אירופה יש קוד לבוש שמחייב לבישת גופייה בלבד.

מעשה לא דמוקרטי זה להכריח אותה לשחק, אבל אף אחד לא מכריח.
השב   •  13
60
אבי08/06/2011 23:57
גופיה בצבע עור.
השב   •  00
59
מבין08/06/2011 23:47
הדת היהודית היא ממש לא חומרית. מה לעשות שהחיצוניות חשובה. אני בטוח שאם אדם חס וחלילה יפגע בך ויגיד לך שבפנימיותו הוא אדם טוב אז אתה תסלח לו ישר. (אל תעבוד על עצמך)
השב   •  20
58
מבין08/06/2011 23:41
רעלה היא סממן דתי מובהק שלבישתו מעידה בברור על זהות דתית. חולצה לעומת זאת לא מעידה על כלום.
השב   •  20
57
אוהד אובייקטיבי08/06/2011 23:01
פיב"א מפחדים שאם זה יקרה כל המוסלמים יגידו שעכשיו רוצים רעלות וזה כבר נראה בעייתי עבורם:לחץ מכל העולם כאשר רעלות זה סימן דתי בעייתי בעיני חלק מהעולם(כי זה מסתיר הכול חוץ מהעיניים ויכול להיות בעייתי גם כי זה יכול להיחשב כפוגע בזכויות של אישה להראות את עצמה או סיבות אחרות) וגם זה לחץ של מיליונים עליהם. אני מאמין שאין להם בעיה עם החולצה או שזה בגלל אנטישמיות פשוט הרעלות זה הבעיה.
השב   •  32
56
גד08/06/2011 22:53
שיחקו עם חולצות מתחת לגופיה.
כשזה נשים אז אסור?!
השב   •  60
55
אלעד08/06/2011 22:26
1) מר כתב החוק לא נועד להפלות יהודים אז צא מהסרט
2) הגיוני שיהיה חוק כזה, למרות שניתן לעשות אותו גמיש יותר ולאפשר (לא רק מטעמי דת) לשחקניות לשחק עם חולצות צרות.
3) די כבר לצעוק "אנטישמיות" כל היום.

אהה ועוד דבר אני מוכן להכין לך חולצה כזאת עם הסמל של המסגד ו-X עליו
השב   •  23
54
אמיר שלבי08/06/2011 22:15
אתמול נשיא איראן יצא נגד פיפא בגלל שנבחרת איראן בכדורגל נשים הפסידה טכני לירדן רק בגלל שהשחקניות עלו למגרש עם מכנסיים וחולצות ארוכות.  כתבתי תגובה בוואן שלא צריך את מחול השדים ולרדת עליו כי יש בישראל אותה בעיה עם שחקנית כדורסל שמסרבים לאפשר לה לשחק עם חולצה מתחת לגופיה
והנה היום יש טור על הגזענות של פיבא נגדה.   מה יש לכם לומר עכשיו?.
השב   •  51
53
קתולי08/06/2011 22:13
למה שיהיה דאבל סטנדרט? למה מגיע לנו יחס מיוחד? ולמה לעזאזל היא לא יכולה לשחק עם גופייה? מה זו הפובייה הזאת מגוף האישה? אז ייראו לה את הכתף, ביג פאקינג דיל. חאלאס להשתלטות ימי הביניים על העולם, מספיק עם הטירוף הזה שנקרא דת.
השב   •  2835
תותח אדום09/06/2011 00:05
השב   •  89
52
מתנוס08/06/2011 22:12
למה לשקר?? הדת מצווה על צניעות אני לא חובש כיפה ולא דוס קיצוני אבל לפחות אל תשקר.. גם לפני אלפיים שנה הלכו בצניעות וגם היום ככה שזה לא איזה רב שאומר לעשות וכולם עושים כמו זומבים. כואב לראות שאנשים פה מסכימים עם הדעות המפגרות של פיבא במקום להסכים שחולצה זה לא נשק המוני וזה בסדר שהיא תשחק עם חולצה
השב   •  51
51
מתנוס08/06/2011 22:10
כל המגיבים פה שמבלבלים את המוח על זה שהיא חייבת להתאים את עצמה מדברים שטויות, עובדה שהיא נתנה עונה אדירה במכללות בלי לחלל שבת והראתה שאם זה באמת חשוב אז אפשר לשלב את הדת עם הספורט. פיב"א שוב מראים כמה אטימות יש במוסדות האלה
השב   •  114
שלום08/06/2011 23:02
מכללות זה מסגרת שונה לגמרי מWNBA..

אם וכאשר היא תעלה לשם או אפילו תשחק בליגה הישראלית היא כבר לא תוכל לתמרן..

אל תדבר סתם
השב   •  02
50
שלום08/06/2011 22:04
ואללה לא דבר שעושה לי כל כך טוב, במיוחד שאני יודע שבאותה יבשת גם בתי כנסת זכו לטיפול ראוי.

חבל מאוד שאתה בתור כותב טור דעה נותן את זה כדוגמה חיובית..
השב   •  51
49
חיים08/06/2011 22:02
הדבר הכי מטומטם שהמציא האדם, הלאה אתאיזם
השב   •  36
48
ירון08/06/2011 22:01
הצניעות נמדדת רק בפיזיות, בלבוש, במראה, בחזות.

מה שחשוב באמת זאת הפנימיות..

היא שחקנית כדורסל, לא חשפנית, היא לא עושה משהו לא צנוע, מסתכלים עליה כשחקנית כדורסל, מתעניינים בביצועים שלה על המגרש, מה זה משנה מה היא לובשת.

שבעה מיליארד .. .
השב   •  85
nu cvar08/06/2011 23:37
שבעה מיליארד לא טועים!
השב   •  10
47
שוהם08/06/2011 22:00
עצוב לי על הילדה הזאת שחוקים דתיים פרימיטיבים והזויים ימנעו ממנה הגשמת חלום שבשבילו היא עבדה קשה מאז הייתה ילדה קטנה.

ולא, אל תבלבלו לי את המוח על צניעות, היא לא הולכת לשחק ערומה, אני לא זוכר מתי פעם אחרונה ראינו פיטמה בגופיה של שחקנית כדורסל.. די תניחו לה תנו לה לשחק.. כמה רע הדת עושה..
השב   •  1022
דן09/06/2011 02:43
השב   •  10
46
אבו עלי08/06/2011 21:57
בליגה שנייה לנשים בישראל לא נותנים לשחקניות מוסלמיות לשחק עם חולצה מתחת לגופיה בדיוק כמו לשחקנית הנבחרת היהודיה ,על זה לא שמעתי את מר כתב מדבר , אני ישראלי ויהודי אבל אם רוצים לקבל מעמים אחרים סובלנות דתית ראוי שנתחיל מלעשות בדק בית אמיתי אצלנו בחצר האחורית , מבחינת החוק היבש פיב"א צודקת ואסור לערבב דת עם ספורט ,יש תקנון וכולם ללא יוצא מהכלל חייבים לעמוד בו למרות שזה לא תמיד נעים ,לגבי הדוגמא מבלגיה -אם ראית שם גזענות זה לא אומר שזה בסדר , זה רק אומר שגזענות קיימת בכל מקום וכך גם שנאת זרים ,מי שנוסע עם סטיקר היום נגד מסגדים בבלגיה יסע מחר עם סטיקר נגד בתי כנסת בבלגיה  
השב   •  54
45
שוהם08/06/2011 21:55
בשום מקום בתורה לא כתוב שלנעמה אסור להגשים את חלומה ולשחק כדורסל.. בשום מקום לא כתוב שאסור לה לשחק בלי חולצה מתחת לגופיה.

נעמה לכי, תגשימי את החלום שלך, תשחקי אותה ותעשי לכולנו גאווה, התורה לא מונעת את זה ממך, רק כמה מהפרשנים האווילים שלה..
השב   •  1821
44
אלירן08/06/2011 21:53

השב   •  57
משה08/06/2011 22:03
אתה נשמע לי כמו איש שיחה מרתק. כמה עומק באדם אחד.
השב   •  73
רודי08/06/2011 23:10
אבל האמריקנים לא
השב   •  31
43
נועם08/06/2011 21:52
אני באמת בא ממקום של לפרגן לך, ואני מאחל לך את כל הטוב וההצלחה שבעולם, אבל את חייבת להבין שבתור ספורטאית מקצוענית את תהיי חייבת לעשות וויתורים כואבים, את תהיי חייבת לסוע בשבת למשחקים, את תוכלי מה שהתזונאי שלך בWNBA יגיד לך ולא מה שתרצי, ואת לא תמיד תוכלי לקרוא תהילים פשוט כי יש אימון ואחריו חייבים לישון.

ספורטאי מקצועני (לא ספורטאי מכללות) הוא אדם שמתאים עצמו למסגרת, ואת נמצאת במסגרת סותרת ולא חופפת למסגרת הספורטאית מקצוענית, עד גיל מסויים זה עובד אבל מתישהו זה כבר לא.

ושלא תטעי, גם אם תוכלי לשחק בסופו של דבר עם חולצה מתחת לגופיה, יהיו לך עוד הרבה מכשולים ולכן את חייבת להיות חזקה ולהחליט החלטה. דתיה או ספורטאית! כמובן שתוכלי להשאר אישה מאמינה גם אם תבחרי להיות ספורטאית, אבל לא תוכלי לשמור על אורח חיים דתי ואת זה את חייבת להבין כמה שיותר מהר כדי שתפגעי כמה שפחות.

רק טוב
השב   •  37
האופוזיציונר09/06/2011 08:16
הרי כל הרעיון בספורט הוא לנסות להיות הכי טוב. וכאן אתה מנסה למנוע תחרות אם מי שאולי יותר טוב ממך. כולנו היינו מרויחים מכך שגם דתיים היו ספורטאים. והכין שאפשר ללכת לקראתם אז אין סיבה שלא. דרך אגב, גם לא היה מפריע לי לשחק מול נשים ברעלות. כל עוד הן חיות עם המגבלה שהן הטילו על עצמן בשלום
השב   •  20
42
יוני08/06/2011 21:48
בטח שלא.. בווימבלדון חובה לשחק עם חולצות לבנות.. ובאליפות אירופה חובה לשחק בלי חולצה מתחת לגופיה..

למה? כי זה קוד הלבוש שם והוא אחיד לכל הדתות ולכל בני האדם.

תפסיקו לעשות מזה סיפור
השב   •  32
שוואו09/06/2011 21:25

שיחק עם חולצה מתחת לגופיה במכבי
נבחרת ישראל ונבחרת אירופה.
אז מה שוות ההכללות שעשית?
זה ועוד איך סיפור. דתיה נורמטיווית
שבפירוש עושה פשרות ומכופפת חוקים
קרועה בין שני עולמות ולא מוותרת
ואין יפה מזה בספורט! אתה בכלל חילוני ופלורליסטי, נכון?
אז מה כל כך קשה לכבד את השונה ממך?
אם יש משהו שיקרב לבבות בין דתיים לחילונים זה זה.
אגב המקק האיראני, אחמדינג''אד : תלמד
מהדת היהודית שמתירה פשרות. נעמה משחקת
(אך אינה מתאמנת) בשבת. ואיפה הפשרות שלך?
שנים שאני מחפש איך ולמה אנחנו אור לגויים
והנה מצאתי. תודה, נעמה.
 

השב   •  10
41
הילה08/06/2011 21:46
זה אורך החיים של ספורטאי ואותו דבר ספורטאית, יש חוקים ויש כללים..

מי שלא יכול לעמוד בהם, לא יכול להיות ספורטאי..
השב   •  61
40
רון08/06/2011 21:46
אוקיי אנחנו יהודים.. אז מה?!?!

למה תמיד לעשות הכל שונה מכולם.. זאת לא התורה שמצווה את זה, זה כמה מהפרשנים שלה ששולטים לנו בחיים..
השב   •  70
39
דני08/06/2011 21:45
ברור לי שאין דבר רע בזה שהיא תשחק עם גופיה.. הבעיה היא שפתאום גם מוסלמיות יבקשו רעלה, ונוצריות יבקשו צלב..

וחוץ מזה, זה סתם עושה לנו שם של מדינה דתית פרימיטיבית אז עדיף באמת שלא תשחק ואם תשחק אז כמו כולן..
השב   •  22
38
מבין08/06/2011 21:44
די עם השטויות האלה.. היא שחקנית כדורסל, אז היא צריכה להבין שהיא עושה ויתור.. אי אפשר להנות מכל העולמות.

ואל תגידו לי שבארצות הברית היא מסתדרת, כי אם היא תסיים את המכללות ותגיע לNBA אף אחד לא ייתן לה לא לסוע בשבת למשחקים, אותו כנ"ל אם היא תשחק בארץ.

בדרך חיים של ספורטאי, יש ויתור, מי שלא מוכן לו לא להיות ספורטאי.
השב   •  51
37
רותם08/06/2011 21:40
נעמה היא קורבן, אמת.

אבל טוב שהיא הקורבן, כי לדברים כאלה צריך לעשות סוף עוד בהתחלה, כי אם היו אומרים כן אז גם לרעלה היו אומרים כן, וגם לבקשות הזויות אחרות.

מי שמשחק צריך לשחק לפי הכללים.
השב   •  36
36
נדב08/06/2011 21:25
למה שלא יפחדו? כל חור שמתחילים לערב בו דת יש בעיות והם בתור ארגון מסודר ומכובד לא רוצים את כל הבלאגן הזה אצלם. היום חולצה מחר רעלה ומחרתיים כל מיני קמעות וכאלה. הרי מי שרוצה לשחק צריך להתאים את עצמו למסגרת ולא המסגרת אל הפרט. כל מי שחושב אחרת פשוט לא אוביקטיבי כי הוא יהודי או שהוא חושב עקום.
השב   •  102
35
בושה08/06/2011 21:09
יום הזיכרון ויום השואה זה בכלל לא קשור לדת ידפוק , זה כבר מדיני ותעזוב את המדינה אם לא טוב לך , האבות שלנו מסרו נפש לעלות לארץ ואם אתה ככה מזלזל לך לארץ אחרת יהיה לך יותר טוב.
השב   •  21
34
אח כמה אתה רחוק08/06/2011 21:07
כמה אתה רחוק . אתה לא יודע
השב   •  00
33
פתח תקווה לא קיימת08/06/2011 21:05
ואם בחוקים יש תלבושת תקנית - אז זה מה שיש. לגיטימי לבקש אישור לחרוג מהחוק, אך למוסד המתבקש יש גם זכות לסרב. פיבא לא מונעת מהשחקנית לשחק, היא חופשיה לשחק ע"פ כללי פיב"א. מי שמונע מהשחקנית לשחק זו היא עצמה, והאנשים שחינכו אותה לחיות ע"פ הכלל שמונע ממנה להשתתף. אלה כללי הארגון, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. מעניין אם כל ה"צדיקים" פה מבקרים את פיפ"א שאסרה על נבחרת הנשים של אירן לשחק עם רעלות?
השב   •  31
32
אני08/06/2011 20:47
מי שאל אתכם בכלל, מה אתם דוחפים את האף המטונף שלכם לעניינים כאלו ?
הבחורה לא מוכנה להתפשט מול אנשים זרים [להבדיל מהבנות/חברות/אחיות הפרחות שלכם] ואתם מקשקשים, מי שאל אתכם בכלל ?

אני לא בנאדם דתי, אבל אדם מאמין שחושב שצריך לשמור על המסורת, ועד שכבר יש בחורה ששומרת על הכבוד שלה אתם באים עם הנבזיות שלכם ומעבירים עליה ביקורת ?
אתם פשוט סירחון אנושי !
השב   •  6720
תירס08/06/2011 21:22
שלא הסכימו להן לשחק עם רעלות. מה עם הצניעות שלהן?
אז ידידי הצבוע, תחזור לחור שלך. אם היא רוצה להשתתף, שתסגל עצמה לפיב"א.
לא מוכנה להתפשט? אפשר לחשוב כבר מה החולצה הזאת מסתירה, את הכתפיים?

אז אתה ידידי הצבוע, הוא הסירחון האנושי כאן. כי אין הבדל בין הדת פה לדת באיראן. בשני המקרים מדובר בפרימטיביות והשפלת נשים.
השב   •  1016
מתסיהו האדום08/06/2011 21:23
יכלתה לצנזר כמה ביטויים לא הולמים אחי.
השב   •  41
תותח אדום09/06/2011 00:07
אף אחד לא אומר לה כלום. לא רוצה - שלא תשחק. אתה רוצה ללהיות מסורתי - תההי מסורתי. אבל תכבד חוקים של אחרים. בפיב"א כמו בפיב"א, ובבית כנסת כמו בבית כנסת. קפיש, אחמניג''אד? 
השב   •  78
דן09/06/2011 02:45
השב   •  13
אני מלמעלה09/06/2011 04:55
1- אין לי ולא כלום עם נבחרת איראן.
לא איכפת לי מהם, והם לא מעניינים אותי, לא אני אסרתי עליהם לשחק ובטח ובטח שלא אני אלך להילחם את מלחמתם.
"לא מוכנה להתפשט !"
אם לה חשוב ללכת בצורה כזו, ואם היא חושבת שמבחינתה לא צנוע להסתובב עם גופיה שחושפת הרבה יותר מאשר ללכת עם חולצה, זו זכותה, ואם אלו קוי ההלכה שמותרים לה, כך היא צריכה ללכת.
לא מדובר פה על רצון להיראות יפה, אלא על דברים שמבחינתה זה אסור ומותר.
ועוד דבר.
אתה שם לב לטמטום שיוצא לך מהפה ?
הבחורה החליטה שהיא רוצה ללכת על פי ההלכה, והיא לא מוכנה לחשוף את גופה לפני אחרים, ובכך לשמור על כבודה.
זה השפלת נשים ?
כשמעודדות עולות בבגדים מינימאלים וחושפות את עצמן אל מול קהל שרובו גברים כמו איזה חתיכות בשר, זה השפלת נשים.
בטח ובטח שלא כשבחורה מכסה את עצמה בצורה הכי נורמטיבית.

2- יכולתי לצנזר כמה ביטויים, אבל יש פה אנשים כל כך חוצפנים, שפשוט אני לא יכול להתאפק.
הם מטיחים ביקורת בשיא הצביעות והחוצפה והופכים את היוצרות. יש דברים שפשוט מעלים לי את הטורים.

3- אף אחד לא אומר לה כלום ?
שלא תשחק ?
אם היו אומרים לך בעבודה להגיע בלבוש מסויים שלא מכבד אותך, רוצה, תסתום את הפה, לא רוצה, תתפטר, איך היית מגיב חתיכת צבוע ?
תכבד חוקים של אחרים ?
לה אסור ללכת בצורה מסויימת, למה שהיא תזרוק ערכים שהיא מאמינה בהם כל החיים שלה במקום שהם, מוסד אטום צבוע, מושחת ומטומטם, יכבדו את החוקים שלה ?
פיב"א נועדה כדי לשרת את הציבור ואת הספורטאים, ולא ההיפך !
השב   •  64
שי09/06/2011 11:31
תגובה מצוינת, כל מילה בסלע. שאר התגובות נכתבו מבורות ואטימות להלכה ואין כאן כפייה דתית או השפלת נשים אלא רק שמירה על צניעות ועם כל הכבוד לאיראן וחוקיהם,כאן מדובר בחולצה ולא בבגד ארוך אשר מכסה את כל הגוף מכף רגל ועד ראש ויכול לפגוע בתחרותיות ומשחק הוגן שאשר אתה לא יודע מי השחקנית/שחקן העומד מולך.
לצערי ואני לא אדם דתי עוד ישחקו פה בעתיד עם בגדים יותר מינימלים כדי למקסם את הרייטינג ולמשוך יותר צופים לענף
השב   •  31
31
האני08/06/2011 20:30
חאלס כבר עם לכבד דתות. אנשים דתים לא מכבדים אף וזה נכון לכל דתי ובכל הדתות. יש הבדל בין אמונה לדת. אמונה אמתית באל היא נטולת גחמות דבלים!
השב   •  1619
יוסף ארוילי09/06/2011 10:31

השב   •  00
30
אוהד מכבי08/06/2011 20:23
פעם היה מותר לשחק עם גופיה מתחת בלי קשר לדת.
בכדורגל שחקנים לובשים חולצות מתחת.
צריך לשנות את התקנות האלו של גופיות משחק מה רע בחולצה ספורט כמו בכדורגל טניס ושאר ספורט. לא לדבר על הריח ששחקן יריב מרים את היד מול הפרצוף שלך עם כל הזעה שלו.
השב   •  20
29
אוהד חיפה08/06/2011 20:01
מה ההבדל בין כיסוי ראש ל"כולה חולצה"כפי שרובכם אומר ומה הקשר בכלל בין שמאלני לימני אני עד היום לא מבין למה פסלו את נבחרת הנשים של איראן בדיוק כמו שאני לא מבין איך לעזאזל חולצה מתחת לגופיה תזיק למשחק כדורסל אז אל תתנו לטמטום שלכם להשתלט עליכם.
השב   •  113
28
יוני08/06/2011 19:51
השב   •  52
27
תירס08/06/2011 19:46
ואם הייתי מחליט שחד קרן קסום התגלה אליי וציווה עליי לעלות למגרש עם גרביים על הידיים, במה זה שונה מכל מטורף דתי אחר?

שהדתיים, בכל העולם, ירגילו את עצמם לשאר העולם השפוי. העולם הוא לא זה שצריך להתכופף בפניהם.

איך שייע אומר?
מי שלא רוצה להיות פה.
וולקאם. 
השב   •  2425
טאוןאטון08/06/2011 20:21
השב   •  30
איתמר08/06/2011 21:27
רעלה, כיפה, שרוולים, העיקר שישחקו.
מה כל כך רע בגיוון? למה כולם צריכים להראות אותו הדבר?
הסיבה שנעמה רוצה לשחק עם שרוולים זו צניעות. לא כפייה, לא אמונה בחדי-קרן, לא שום דבר מיסטי ומטורף. מה רע בצניעות?
אם היית שחקן כדורסל צעיר והייתה לך למשל צלקת מכוערת על הכתף שהיית מתבייש לחשוף ולא היו מאשרים לך לכסות אותה מה היית חושב? ככה היא מרגישה. לא נוח לה ללבוש גופיות. יש כאלה אנשים.
ואני חילוני גמור. פשוט כחילונים אנחנו אמורים להבין את העניין של זכויות פרט, כל עוד זה לא פוגע באנשים אחרים.
איך זה פוגע במישהו שמישהי משחקת עם שרוולים או אפילו עם רעלה? מה כל כך מפחיד?
השב   •  111
רועי09/06/2011 03:49
השב   •  10
26
שוואו08/06/2011 19:43

אין לי מושג אם זה עוזר במקרה של נעמה,
אבל יש תקדים. מיקי שיחק כל הקריירה עם 
חולצה מתחת לגופיה, בכל מסגרות הפיבא
בקבוצה, בנבחרת, ובנבחרת אירופה.
נעמה : תמצצי את החולדה (אופס, סליחה, תמדדי את החולצה) אפשר
ללכת לתופרת שתתאים לך גופיה לא חושפנית
בלי מחשוף בכלל, אז ייראו לך את הכתפיים, אבל שום כלום מעבר.
עשית פשרות גדולות יותר כששיחקת בשבת
אז תמצאי את הפשרות גם פה. אל תשכחי
שאת חיה בין שני עולמות. בהצלחה.
וחוץ מזה, את יפהפיה שחבל על הזמן.

השב   •  23
25
אדום מראשון08/06/2011 19:35
ששכטר הוציא בזלצבורג את הכיפה וקיבל צהוב כולכם אמרתם שהוא שופט אנטישמי, בלי לדעת בכלל שבחוקה כתוב שאסור לחגוג שער עם אביזרים נלווים, אבל עכשיו פתאום אתם נזכרים לנופף בחוקה של פיב"א? ועוד נותנים דוגמא את האיראניות שמשחקות עם כיסוי ראש כמעט מוחלט? תם בושה לכדורגל הישראלי, בושה לעם היהודי, ובושה למדינת ישראל.
השב   •  314
מתסיהו האדום08/06/2011 21:20
לצערי זה מה שחלשי אותנו כעם.הרצון להיות כמו כולם .אבל מה לעשות אנחנו יהודים ! תחבדו אחד את השני ראבק!
השב   •  30
24
ערבי08/06/2011 19:22
לישראלית מותר ולאיראניות אסור? לא ראית אף כתב עומד לצד האיראניות כאשר הם בחרו בלבוש דתי .. אבל עכשיו כולם קופצים כאשר מדובר בישראלית!!
השב   •  2419
יוסף ארוילי09/06/2011 10:30
הם קופצות עכשיו שאסור ליהודיות ?
ההפך הם שמחות בכך !
הצבוע היחידי פה זה אתה.
השב   •  40
23
מישהי :$08/06/2011 19:20
ולבנות המוסלמיות לא נותנים לשחק ככה בגלל שהן לובשות חולצות ! אומנם זה רק בליגה ארצית , אבל היו משחקים שהשופט מנע מקבוצות יריבות לשחק נגדנו משום שהם היו מוסלמיות עם חולצות והפסידו. חוק זה חוק ! וזה חל על כולם
השב   •  44
22
יעקב08/06/2011 19:18
לכל אוהבי הפועל שכאבם עם העם האירני, אתם יודעים שלא רחוק מכאן יש שטח אדמה קוראים לזה עזה, ולשם אתם שייכים, וזה יהיה נחמד שפעם אחת תעשו את הצעד הזה ותלכו לשם, לחברים שלכם מהחמאס, ואז שיקראו לי למילואים יהיה לי חשק לעשות את העבודה בכייף
השב   •  2611
אדום08/06/2011 23:07
לא מעט אוהדי הפועל מצאו את מותם בהגנה על ביטחון מדינת ישראל איך אתה לא מתבייש לרשום תגובה כזאת?

ויש לך טעות בסיסית כשאתה טוען שאוהדי הפועל שאתה מתאר אותם כאנטי דתיים צריכים ללכת לעזה. הרי בעזה כולם דתיים קיצוניים, אז מה יש לנו לחפש שם? אולי אנשים כמוך צריכים ללכת לשם
השב   •  66
21
עידו08/06/2011 19:03
לדודה שלך תגיד להוריד את הסמל ואוהד הצלחות זה כנראה אתה כי אני כבר 20 שנה באותו כיסא בבלומפילד.
אני שמאלני והשמאלנים בהפועל זה לא קומץ זה רוב זה נעוץ בהיסטוריה של המועדון.
צא ולמד ינוקא.
השב   •  46
20
עידו08/06/2011 19:00
זה לא רפואי זה דתי.
הכיסוי ראש של צ''ך זה לא בדיוק כיפה זה תחבושת שדואגת שלא ימעך לו המוח (פיזית).
אבל העיקר שיש לך ת"ז כתום תשאיר אותו בצבע הזה בקרוב זה יהיה הצבע של הת"ז שם בכל מקרה.

השב   •  10
19
איתי08/06/2011 18:57
עכשיו היא רק צריכה לפנות אליהם.
המאבק שלה משמעותי הרבה יותר מדת של אישה אחת, ואני מקווה שהיא לא תוותר.
השב   •  21
18
הפועל באדום מתל אביב08/06/2011 18:55
יש הבדל בין רעלה שמסתירה את כל הגוף, לכולה חולצה. ואתם לא צריכים לפרסם לאף אחד שזה מטעמים דתיים, זה פשוט הרצון שלה, ומה זה מפריע?! ולכל אוהדי הפועל הדוחים שיש פה (בין השאר "אדום" ו"עידו"), תורידו את הסמל הזה ועופו, מספיק מבזים אותו כל אוהדי ההצלחות וקומץ השמאליים המפגרים שנדבקו לנו לקבוצה!!
השב   •  87
17
גיל08/06/2011 18:47
יש תקנון מסודר, אי אפשר לעשות מה שרוצים ואסור להכניס דת לספורט ולכן זו הפרדה מתבקשת! אם את דתייה ולא יכולה לשחק בלי חולצה אל תשחקי כדורסל!
השב   •  44
16
אורן08/06/2011 18:45
לבש חולצה מתחת לגופיה.

ודבר שני אולי פיב"א יודיעו שהנשים ישחקו בעירום מלא.
(אולי רק עם איפור גוף של סמל הקבוצה ומספר)
השב   •  20
15
אלי08/06/2011 18:42
או שלא התחשבו ביהודיה? מה מעניין אותך באמת.
השב   •  20
14
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם08/06/2011 18:39
זאת פעם ראשונה שאני שומע עליה אבל בכל זאת אהבתי אותה מאוד .. אדם בלי ערכים לא שווה ..ולכותב הטור למה לפני כמה ימים שמנעו את נבחרת אירן לנשים מלהשתתף לא אמרת מילה אחת? באתר הזה רושמים חדשות מכל העולם והייתם חייבים להגיד משהו נגד הגזענים מפיפ"א
השב   •  133
פתח תקווה לא קיימת08/06/2011 21:08
אין שום דבר "ערכי" בהתעקשות הזו, זה פרנציפ דתי ותו לו.
השב   •  03
13
ת.ז כתום מהשטחים08/06/2011 18:35
זה שיש כל כך הרבה מטומ"ת"מים למה לצ''ך מותר לשחק עם מגן ביצים על הראש , היא יכולה לטעון שגופיות עושות לה חררה מהכתבים הדיבלים
השב   •  31
12
איציק08/06/2011 18:21
דמוקרטיה זה כולם שווים ולכן כולם משחקים עם גופיות . מפריע לך ? יש עוד הרבה מקצועות שלא צריך בהם להיות עם גופיה . זה החוקים. אין פה שום אפליה כלפינו כי גם את נבחרת איראן פסלו
השב   •  115
11
דין08/06/2011 18:21
כי הם מפחדים שאם הם יפתחו את הדלת לבקשה הזאת, הנובעת מאינטרס דתי, הם יקבלו תוך שנה עוד נבחרות נשים המזכירות את אירן.
השב   •  152
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם08/06/2011 18:36
מה רע להם לראות שחקנית עם רעלה? איזה עולם מטונף
השב   •  51
דין08/06/2011 20:01
באמת אין לך שום בעיה לראות אישה שמכריחים אותה מגיל 0 להסתיר את עצמה מפני העולם?
השב   •  51
10
זהבון08/06/2011 18:17
היום זה גופייה ,ומחר חיג''אב. לפיב"א מותר לקבוע תקנון ,ומי שאינו יכול או רוצה מוזמן לא לקחת חלק. כל אחד יכול לבחור באיזה דת שבא לו ,ולמצוא לו חבר דמיוני. הבעיה מתחילה שכל אחד מנסה לכפות את עקרונותיו על הכלל.
השב   •  2414
רועי09/06/2011 03:44
לא, היא בסך הכל רצתה באופן אישי לשחק עם חולצה. באן בי איי דרך אגב משחקים עם חולצה בלי בעיה כל מי שרוצה.
השב   •  60
9
ההוא מלמטה08/06/2011 18:12
איזה מחשבה עקומה. יש חוקים ואסור לתת לדת לשנות אותם! החלטה נכונה. היהודים תמיד מרגישים שמותר להם, שהורידו בצרפת את הרעלות לא שמעתי יהודי שקם ומחה
השב   •  189
8
מודד מידות מידתי08/06/2011 18:10
זה מתחיל עם יום כיפור ויום זיכרון שכל העולם צריך לעמוד דום לשנות תוכניות לבטל זכויות שידור להפסיד מילונים רק כי מכבי תל אביב בפיינלפור לא יכולה לשחק ביום הזכרון או יום כיפור.

וזה ממשיך בדתיות שלא יכולות לשחק בלי גופיה עם חולצה ארוכה .

פשוט נמאס כבר לשמוע  על כל הישראלים היהודים האלה. רוצים בישראל אל תשחקו אל תצאו מהבית תתלבשו איך שבא לכם. אבל לא ייתכן שבעולם הדתיים והיהודים יכפו כל פעם מחדש את הימי זיכרון ויום כיפור שלהם וכל מני מנהגים דתיים על אחרים.

רוב האנשים באירופה ובעולם לא מזיז להם דת בספורט. ולא מעניין אותם אם שפיר הזו דתיה או לא. כמו שלא מעניין אותם שיש יום זיכרון בישראל או יום כיפור. מספיק כבר לחשוב שכל העולם צריך לעמוד דום כל פעם שלמישהי או מישהו יש בעיה לשחק באיזה גמר או  טורניר. רוצים ישחקו לא רוצים לא ישחקו. אף אחד לא מכריח את נעמה שפיר לשחק שהיא לא תכריח אף אחד מה ללבוש ואיך. כשהרוב באירופה יהיה יהודי דתי אז זה משהו אחר. בנתיים אף אחד לא חייב כלום ונמאס כבר עם הבושות האלה שכל פעם כולם צרכים לעמוד דום כי לישראל יש יום זיכרון או כי נעמה שפיר דתיה.

אם כל הנוצרים הכתולים המוסלמים יתחילו לבקש שאירועי ספורט בעולם יתנהלו לפי ימי הזיכרון והחגים שלהם לא יהיה ספורט בעולם.

רוצים תשחקו לא רוצים אל תשחקו. תפסיקו כל שני וחמישי לקבוע לאחרים. זה פשוט מביך לשמוע כל הזמן שבכל מקום צרכים לעצור את החיים כי בישראל יש יום זיכרון יום כיפור או כי איזו דתיה לא יכולה לשחק.

פשוט מספיק! יש מדינת ישראל שפה יעשו מה שבא להם יסגרו את כל החנויות ביום כיפור ויום הזכרון לא יצאו מהבית כן יצאו מהבית שבאירועי ספורט יתלבשו איך שהן רוצות. אבל לא ייתכן שכל הזמן ינסו לכפות ולקבוע לאחרים איך לשחק ומתי רק כי לישראל יש יום זכרון או כי נעמה שפיר דתיה.

די מספיק!
השב   •  3180
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם08/06/2011 18:34
למה מה היא ביקשה? סה"כ רוצה לשחק עם חולצה ! הספורט בא בעיקר בכדי לשמח את האנשים ואם קובעי החוק הם אנשים אז שיתחשבו היא לא ביקשה כלום חוץ מללבוש חולצה !
השב   •  123
חן08/06/2011 18:38
אתה פטתי וממש לא מבין כלום. גם למדינות אירופה יש מגבלות בימים מסויימים ובימים הללו הם לא ישחקו באף טורניר רק שמכיוון שהתאריכים נקבעים על ידיהם אתה פשוט לא מודע לכך ואתה מודע רק לצרכים של הישראלים, גם אתה נאור ככל שתהיה לא תסתובב באום אל פחם בצום הרמדאן עם לחם אבל כן תסתובב ליד בית כנסת ביום כיפור היות ואתה פשוט צבוע.זה הכל.לעניות דעתי אתה אוהד הפועל מתוסכל וממורמר אשר ינצל כל הזדמנות להשתלח ביהודים. לא נורא, אתם באים והולכים ואנחנו נשארים.
השב   •  131
מתסיהו האדום08/06/2011 21:11
אין שכל אין דאגות !
השב   •  91
האימפריה בירוק!08/06/2011 21:12
לא היתה חייב להוריד את הסמל של הגועל.בטח עוד איזה גוי אוכל חזיר מהאדומים האלה.
השב   •  111
מכבי בירוק!08/06/2011 21:13
מה קשור יום הזיכרון לדתיים..??!!
השב   •  71
רועי האדום08/06/2011 21:30
הייתם חייבים לציין שהוא אוהד הפועל?ואם הוא אוהד של הקבוצה שלכם אז מה תסכימו איתו? הוא חושב מה שהוא חושב ואתם מאמינים שהוא דפוק ואומר דברים מטומטמים (אני מסכים איתכם כן..) אבל ההערות האלו על אווהדי הפועל ממש לא במקום אז תרגיעו.
השב   •  63
אריה08/06/2011 23:25
יאדיוט יו זיכרון זה של ישראל לא של הדת אתה פשוט מפגר וסתם שונא דתיים ואני לא דתי ואתה כן חמור
השב   •  51
אבי09/06/2011 00:28
נראה לי שמידת האיי קיו שלך הרבה מתחת לאפס אני לא יודע אם כתבת את זה ברצינות או סתם לעצבן אנשים אבל אם אתה רציני אז סחטיין עליך הוכחת שלטיפשות אין גבול והתהום שלה עמוקה מאוד אכן אכן עובדה מדעית מעניינת
השב   •  41
7
דמתי08/06/2011 18:09
פה, פיבא כבר לא הנושא אלה עוכרי ישראל שנמצאים פה! כל בקשתה של הילדה היא חולצה מתחת לגופייה בשביל לא לחשוף את כתפיה, עכשיו אם בארה"ב היו מוכנים להבין את זה אז למה פיב"א לא?! וכל אותם שמאלנים, תרדו כבר מהארץ אתם לא יהודים!
השב   •  3912
6
יניב08/06/2011 18:06

נעמה בסה"כ לובשת חולצה מתחת לגופיה ותאמין לי רוב האנשים בכלל לא היו שמים לב לזה  וחוץ מזה רוב האנשים לא יחשבו שהיא עושה את זה מטעמי דת כי זאת בסה"כ חולצה ולא רעלה או כיסוי מכף רגל עד ראש שזה באמת דבר חריג ובולט  ובלתי מתקבל על הדעת.

השב   •  66
5
עידן08/06/2011 17:59
לא נאה לה שתלך לשחק במקווה
השב   •  2249
מתסיהו האדום08/06/2011 21:10
איפו אתה היית שחילקו שכל?
השב   •  95
האימפריה בירוק!08/06/2011 21:10
לדחוף סרדין לתחת ינאצי מסריח
השב   •  84
4
נתן08/06/2011 17:56
היום חולצה,מחר רעלה. בדיוק.משפט אחד אומר הכל. כולם שווים.רוצים לשחק במפעל כזה או אחר ? תכבדו את החוקים שלו! די כבר עם הדתות האלה,חלאס.
השב   •  2854
מתסיהו האדום08/06/2011 21:09
איפו היית שחילקו שכל?
השב   •  74
עמרי08/06/2011 23:14
ארבע מילים- שתי שגיאות

איפו, שחילקו

בגדול נתן צודק
השב   •  52
3
מאוהב08/06/2011 17:37
גם יפה וגם בעלת ערכים. אני מוכן לחזור בתשובה בשבילך
השב   •  3812
חי08/06/2011 18:12
השב   •  615
דני09/06/2011 11:20

כנראה שהתרגלת לכל מיני פוסטמות של גליצ''ים, אבל לא צריך להיות בר רפאלי בשביל להיות יפה, הילדה הזאת היא פשוט יפה, בצניעות, בפשטות, וגם תווי הפנים שלה נהדרות.

השב   •  30
2
עידו08/06/2011 17:33
שפסלו אותם מלשחק גומלין נגד הירדניות כי הם התעקשו על כיסוי הראש והצוואר שלהן.
אני לא מצדד באף צד אבל אם לא ידעת להרים קול צעקה אז כי זה לא היה קשור אליך ישירות אז אל תתפלא אם זה יחזור אליך חזרה.
ככה זה לאורך כל ההיסטוריה.
השב   •  6153
בחיי אגן עליך ביתר ירושלים08/06/2011 17:47
את מי מעניינת אירן וחוץ מזה איך אתה משווה?? האירניות משחקות עם העיינים בלבד זה בלתי אפשרי בגלל זה פסלו את זה פה זה כולה חולצה.! שהיא רוצה מרצון עצמי שלה תאמין לי שהאירניות היו מתות לשחק עם גופיה ומכנסים קצרים פשוט מאוד הם יודעות שהן יסקלו באבנים ענקיות כמו סלעים חתיכת יפה נפש שלא מבין טיפה ומהומה מחייו בבועה התל אביבית!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  4226
ליאור08/06/2011 18:07
פה זה אתר ספורט של ישראל, בעברית, ולכן רושמים על בעיות של ישראלים.
השב   •  318
קתולי08/06/2011 22:15
למה שיהיו סטנדרטים כפולים? אופי הכיסוי אינו משנה, הכיסוי עצמו שנועד לכסות את האישה ולדכא הוא הפסול ואין לו מקום במגרש הכדורסל.
השב   •  43
יוסף ארוילי09/06/2011 10:27
לך לאירן, אתה לא מייצג אותנו !
(בדרך קח גם את הקבוצה שלך)

השב   •  60
קתולי פה זה מדינת היהודים09/07/2011 03:00
סע סע לאירופה לא צריך אותך פה וחוץ מזה שהיא עושה את זה מרצון ותסתכל קצת על ההיסטוריה שלכם ותראה כמה פעמים אתם עשיתם לאנשים דברים של כפיה דתית כמו במסעות הצלב.אתם דת מסיונרית עלובה חיקוי עלוב שלנו
השב   •  00
1
אדום08/06/2011 17:29
מה הבעיה
השב   •  1965
שבי השבלול08/06/2011 17:44
לאנשים מסויימים דת טיפה יותר חשוב מספורט ואיסור על מעשי דת בציבור הוא פגיעה בזכויות בסיסיות של אנשים. דבר שקרה מספר פעמים ליהודים בהיסטוריה ובשום מקרה זה לא נגמר טוב אז כדאי שתסתום את הפה שלך.
השב   •  4411
אלי08/06/2011 18:44
לשחקנית בעצמה הכדורסל יותר חשוב מהדת, אז מי אתה שתבוא פה ותגיד שהוא טועה? אין לך מושג. אוסיף ואגיד שגם אם הדת היתה יותר חשובה לה מהכדורסל - אין לי בעיה עם זה וזאת זכותה המלאה, אך כאמור אני לא רואה אותה הולכת להתפלל אלא מתאמנת לקראת המשחק.
השב   •  1116
דתי08/06/2011 21:46
רואים שאתה מטומטם.. מה נראה לך אנחנו כל היום מתפללים? התפילות זה שעות על גבי שעות? אפשר גם להתאמן וגם להתפלל! תפילה זה עסק של 10 דק'' רבע ולא יותר..
השב   •  141
אין דאבל לחיפה08/06/2011 21:46
נכון שההחלטה של פיבא חסרת משמעות אבל אפילו שזה רק שרוולים קצרים אחרת הייתה יכולה לבוא עם רעלה.היא צריכה לבחור מה חשוב לה יותר ואני אישית חילוני ואני חשוב שזה שטויות כל החוקים האלה גם אם יש אלוהים הוא לא אמר לעשות את זה.בכל מקרה אני מאחל הצלחה ענקית לחשקנית המוכשרת הזאת
השב   •  62
דתי.08/06/2011 21:52
בנות לא חייבות להתפלל. מן הראוי שיתפללו תפילה אחת ביום ומי אמר לך שהיא לא מתפללת את התפילה היחידה הזאת? פעם הבאה פשוט תשתוק.
השב   •  93
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP