יום שישי, 25.04.2025 שעה 16:16
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ערן סלע

תאמינו בדייויד בלאט

ערן סלע בטור אישי ל-ONE: למאמן מגיע הקרדיט הגדול ביותר במכבי. הכדורסל הישראלי צריך להיות שמח שהאלופה היא קבוצה עם בסיס מקצועי וחברתי מעולה

אז אין גניבות של הקבוצה הפחות טובה. אין גם הפתעות לא ספורטיביות ולא הוגנות ומתברר שכאשר מכבי ת"א מספיק טובה, מספיק יציבה, מספיק מרוכזת וחדה ומציגה עונה מרשימה לכל אורך הדרך, אין כאן מי שתיקח ממנה אליפות.

הקרדיט מגיע לכל אחד מאנשי מכבי ת"א, אבל יותר מכל לדייויד בלאט. האיש הזה השלים עונה אדירה שמיצבה אותו כמאמן גדול גם בתודעה של אוהדי מכבי ת"א, מה שהיה, אגב, לחלוטין לא מובן מאליו עד לא מכבר.

למכבי ת"א ישנן מספר משימות להשלים באיוש הרכב השחקנים לעונה הבאה. יעשו מה שיעשו שם, ההנהלה צריכה לסמוך על בלאט שגם אם שחקן מפתח כמו אידסון, למשל, לא יישאר בסופו של דבר, הוא יידע מה לעשות ואת מי להחתים ואיך לשלב אותו בפאזל שייווצר. אותם דברים אמורים גם לגבי ההחלטה הצפויה בעניין מצ'באן או הנדריקס, שנדמה כי רק אחד מהם יישאר כאן בעונה הבאה.

דייויד בלאט. אחד המאמנים הבולטים ביבשת (שי לוי)
דייויד בלאט. אחד המאמנים הבולטים ביבשת (שי לוי)
 
ולמשחק. כולם מדברים תמיד על הקושי של הקבוצות היריבות לעצור את שחורציאניטיס בצבע, אבל ברמת הליגה שלנו הקו הקדמי של מכבי כל כך עמוק, שלפעמים לא צריך את הסנטר היווני ליותר מאשר מספר דקות כדי לזרוע פחד. אחר כך באים כל השאר: הקלות שבה אליהו משיג נקודות, הזריקות החופשיות של מצ'באן כמו באימון ומשחק הגנה עצום של הנדריקס ששיתק כמעט לבד את קרטר וקילינגסוורת'. אנרגיות, קשיחות, דריכות, מחויבות, רגליים טריות ומאמן אובססיבי שלא מאפשר להירגע על המגרש גם ביתרון 20. זה חלק גדול מהסיפור.

האלמנטים המוכרים של הפיינל פור המקומי חזרו על עצמם: זו שהישראלים שלה טובים יותר מנצחת, וזו שהישראלים שלה מנוסים יותר - מניפה צלחת. לא צריך לנחש יותר מדי, בשני המקרים התשובה היא מכבי ת"א (דייויד בלו, למשל, קלע יותר שלשות מכל הישראלים של גלבוע/גליל ביחד ועוד נשאר עודף).

שלא לדבר על יבזורי שנראה זר למעמד, וגל מקל שסיים עונה גדולה, אבל באף אחד מהמשחקים העונה נגד מכבי ת"א לא הצליח להציג משחק מוצלח. מקל מוכרח לשפר את הזריקה שלו מבחוץ ולהפוך אותה לאמינה, כדי שייחשב לרכז הטוב ביותר בארץ לא על סמך התפרצות של כמה חודשים, אלא על בסיס קבוע.

שחקני מכבי מניפים את הצלחת (יניב גונן)
אלופה שהראתה מקצוענות לדוגמא (יניב גונן)
 
היה ערב שמח. בדרך כלל אנשים לא מפרגנים לזכיות של מכבי ת"א בתארים מקומיים בגלל שלל סיבות, חלקן קטנוניות, חלקן אולי מוצדקות. בשנים האחרונות זה קרה כאשר הדוב ניצוד על ידי הפועל חולון והפועל גלבוע/גליל, נפל על הרצפה בשאון רב והשמחה לאיד היתה גדולה.

הפעם, הכדורסל הישראלי צריך להיות שמח שהאלופה שלו היא קבוצה עם בסיס מקצועי וחברתי מצוין, שעבדה קשה הגנתית והתקפית, הראתה מקצוענות לדוגמא והובלה להצלחות בידי אחד המאמנים הבולטים ביבשת כיום.            

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 36 תגובות ב-22 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
22
חולון30/05/2011 15:52
זכינו באליפות בזכות ולא בחסד. היינו הקבוצה האטרקטיבית ביותר בעלת מספר הנקודות הרב ביותר, זאת לאחר שהורדה לנו נקודה. ניצחנו את מכבי 3 פעמים במהלך העונה והפסדנו רק פעם אחת וגם אז זה היה מסל בשנייה האחרונה. בקיצור, אם מכבי הייתה זוכה באליפות ב2008 זו הייתה גניבה.
השב   •  11
21
ח30/05/2011 14:09
ח העמדה הכי מפוצצת בשחקנים בNBA זה עמדת הרכז. למקל אין שום סיכוי להיות אפילו המחליף של המחליף בכל קבוצה בNBA
השב   •  00
20
חפר30/05/2011 09:05
 יש  שחקנים  יותר  טובים  בישראל  מכבי  רצים  אחריו  למה  ועל  מה . תתאוררו  אוהדים   לא  רוצים   אותו  .  
השב   •  70
19
כפיר29/05/2011 18:05
השב   •  01
18
אזרח ישראלי27/05/2011 19:22
למגיב מספר 8.
אני לא מסכים כ"כ עם דבריך, אני יותר בעד שוק חופשי. הסיבה שאני פונה דווקא אליך היא לספר לך שלמרות שאני לא מסכים איתך, ממש התלהבתי מדרך הכתיבה שלך!
כל הכבוד, אתה כותב בצורה שמהנה לקרוא. תמשיך כך!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
17
אלון27/05/2011 15:49
כולם צריכים לדעת שיש בני אדם שקשה להם להפנים עם כישלונות ועם טעויות. אחד מהם זה פיני שמגיב פה. הוא ידוע כאחד שלא מאמין במאמנים ישראלים, לכן קשה לו מאד להבין, לקלוט ולהפנים כי דיוויד בלאט ופיני גרשון הם מהמאמנים המצליחים והגדולים באירופה. פיני גרשון נבחר לאחד מעשרת המאמנים הגדולים בהיסטוריה, (ושם ישבו אנשים שמבינים קצת יותר מהמגיב פיני) , ודיוויד בלאט החל עם עונה חסרת ציפיות ונקטל ע"י אנשים כמו פיני המגיב, והצליח להביא את מכבי לסגנית אלופת אירופה, אלופת הליגה ומחזיקת גביע המדינה. קשה לך להסתכל בעובדות ובמבחן ההצלחה פיני.

תקרת שכר זה דבר לא הוגן, משום שאם לוקחים דוגמא מהNBA, שם תקרת השכר מיושמת על כל היבשת וכל הקבוצות שמשתתפות בה. את תקרת השכר בNBA צריך להשוות לתקרת השכר באירופה כולה, לא בליגה מקומית. אם כל אירופה תיקח החלטה על תקרת שכר לכל הקבוצות ללא יוצא דופן, כך תיווצר שוויוניות בכל מפעל שהוא. אבל תקרת שכר בליגה מקומית אחת כאשר אחת מהקבוצות היא מהבכירות ביבשת, זה פשע!
הטעון המגוחך שלך "בלאט לא מאמן גדול כי לא נלקח לקבוצה גדולה", אז מה זו בדיוק "מכבי ת"א" ? קבוצה קטנה? נבחרת רוסיה זו אמנם לא קבוצה, אבל ההישג של בלאט ברוסיה זה אחד מההישגים הגדולים של מאמן אירופאי בכל הזמנים, לקחת נבחרת ולעבור נבחרות שהן כ"כ הרבה יותר טובות כמו ספרד, רק מאמן גדול עושה זאת. רק מאמן גדול מתחיל עונה עם שחקנים אלמוניים כמו פרקינס ופארגו, ומסיים אותה כששניהם מהגארדים הגדולים באירופ.ה רק מאמן גדול לוקח שחקן שידוע כשחקן בעייתי, ולהביא אותו להיות מהסנטרים הגדולים באירופה. רק מאמן גדול כמו בלאט יודע לקחת שחקן כמו אידסון, שהיה שנה שעברה פחדן, ולהביא אותו לגדולה במאני טיים בפיינל פור. ראוי לציין, כי רק מאמן גדול, יכול לקחת קבוצה עם תקציב ששווה ל75% מתקציבה של צסקא/פאנא/אולימפ''/ריאל/ברצלונה ולהביא אותה לגמר הפיינל פור.
אז מה בלאט? מאמן קטן?!
השב   •  30
16
דוד27/05/2011 09:31
אני ראיתי שבמכבי שחקני המפתח היו פניני ובלו. פארגו ואידסון היו תוספת נחמדה. חוץ מזה אם אנשים יוציאו את הראש שלהם מן הישבן שלהם ויתחילו להשקיע כסף בישראלים שיש בארץ אז הישראלים הבכירים ישארו פה ולא יברחו לליגות כמו היוונית והספרדית או לNBA כי יהיה להם בשביל מה להשאר. במקרה כזה יהיו ישראלים שיודעים לשחק.
השב   •  00
15
אבי27/05/2011 07:58
עירן היקר!
משפט אחד משלך בשינוי קל מספוק:
"הכדורסל הישראלי צריך להיות."
בינתיים יש בישראל כדורסל,לא ישראלי.
השב   •  21
אוהד27/05/2011 08:42

כדורסל ישראלי או בעיקר ליגה של כדורסל שעיקרו ישראלי?
כמה שחקנים בליגה יודעים לחדור לסל כמו שצריך?
כמה שחקנים חזקים פיזית וגבוהים מספיק יש בליגה כדי להתמודד עם הענקים שביורוליג או אפילו מתחת לסל כשאיתם קוןפץ זר שגבוהה וחזק יותר?
(נזכיר איך כדיר לא השתלב במכבי כי הוא טוב רק לליגה בגלל שהוא לא גבוהה מספיק כדי להתמודד מול הגבוהים באירופה).
יש כיום אולי 4 שחקנים ממש ברמה בליגה שהם ישראלים.השאר הם קישוט לצד הזרים שנותנים לקהל הצגות וכדורסל כמו שצריך.

השב   •  12
14
אריק הפועלחיפהלעד27/05/2011 07:35
ובכזה בטחון.
אה, נזכרתי שאתה מעריץ שוטה של קטש.
אין שמחה גדולה משמחה לאיד.
זה כולל גם את ה"מייבין".
השב   •  62
13
אורן27/05/2011 06:12
מר סלע היקר, הטורים שלך כיפיים והוגנים בדרך כלל.
הפעם נפלת!
בטור שלפני משחק חצי הגמר כתבת כי מכבי תשחק מול ירושלים - בוא נגיד שלא הייתי סומך עליך במילוי ווינר בפעם הבאה.
ראוי היה שתכתוב כמה מילים המשבחות את גלבוע גליל על עונה נהדרת ומשחק חצי גמר מעולה!
השב   •  51
12
סער27/05/2011 02:36

השב   •  10
11
פיני27/05/2011 02:18
מקל ויבזורי עברו משחק קשה נגד ירושלים לפני פחות מ-48 שעות, ולא אימון (במקרה הטוב) כמו שמכבי עברה בשלישי.
זה לא שראשון חלשה או חזקה משמעותית מירושלים, אלא שהמרחק מכבי לבינה גדול לעין שיעור ביחס למרחק בין גליל לבין ירושלים (אם יש בכלל מרחק כזה).
כתוצאה מכך שני השחקנים האלה נראו היום מעוד חיוורים התקפית.
 
כששחקן זורק זריקות קצרות שוב ושוב זה מראה שהבעיה היא באנרגיה.
זה בסיסי ביותר.
 
כשהקבוצה היריבה מסמנת שחקן מסויים (מקל) וגם כך איכות וכמות הכלים שלה היא גדולה משמעותית, זה לא מפתיע.
 
זה די מגוחך לנסות לתת למשחק בין מכבי לבין כל קבוצה בליגה השנה איזשהו ניתוח מקצועי.
זה כמו שינסו לנתח משחק בין קבוצת קט-סל וקבוצת בוגרים.
 
מכבי כשהפסידה אליפות היא פשוט היתה לא יותר טובה (כלכלית או ממקצועית).
חולון וירושלים של גאידמק לא היו רחוקים כלכלית ממכבי ולכן היתה תחרות.
 
גליל ניצלה את איי החורבות שגרשון השאיר ממכבי ולקחה תואר.
 
מעבר לזה, זה סיפור שידוע מראש.
זה בטח לא בגלל המאמן.
 
בלאט גם לבטח לא מאמן כזה גדול - אחרת היה נלקח לקבוצה גדולה, מתישהו במסע שלו מחוץ למכבי (למתקשים - רוסיה זה לא קבוצה זה נבחרת).
הוא פשוט יותר טוב מקודמו, כפי שציינתי בקיץ.
בעיקר, הוא לא יצר נזקים חברתיים לקבוצה כמו שגרשון יצר.
השב   •  01
אוהד צהוב27/05/2011 09:50
בלאט נלקח לקבוצה גדולה - מכבי! ולכל המגיבים: תהיו מודעים לזה שמר פיני (הידוע בשמו האמיתי משה) חושב שהוא יכול להיות מאמן יותר טוב מפיני ובלאט בקלות. הצעתי לו לבדוק את זה ולהתחיל לאמן - כי אז יעשה משכורות הרבה יותר גדולות ממה שעושה היום - אבל לא, הוא לא רוצה. כמה מפתיע. :-)
השב   •  30
פיני27/05/2011 16:08
עוד אוהד שיודע "להגיב" לטיעונים.
תמיד כשאני שומע "תגובות" שמדברות על הכל חוץ מהטיעונים שמושמעים ברור לי שמדובר על אחד ממקבץ אוהדי ההצלחות.
 
למכבי יש הרבה אוהדים אמיתיים (ואני הייתי מהם עד שהחליטו, שוב, לזלזל ביום הזיכרון), אבל יש לא מעט שרוכבים על ההצלחה של מכבי ובינם לבין מכבי אין הרבה.
 
תרשה לי לנחש שאתה מחיפה ואוהד בכדורגל את מכבי חיפה.
תרשה לי לנחש שיש לא מעט אחרים שהם "אוהדים" של מכבי בדיוק כמוך.
 
צריך כנראה לאיית לך שוב - בלאט ל-א א-י-מ-ן בק-ב-ו-צ-ה גדולה בשמונה שנים שלא היה במכבי.
ושוב, עם הדגשה נ-ב-ח-ר-ת ז-ה ל-א ק-ב-ו-צ-ה.
 
מקווה שפעם שנייה זה יהיה מובן יותר.
השב   •  01
אלון27/05/2011 17:58
רק לשם ידיעתך.

זה שבלאט לא קיבל משרה בכירה באירופה לא אומר שהוא לא גדול. הפריצת דרך שלו היא כרגע.
השב   •  00
אלון27/05/2011 17:58
תרתי משמע.
השב   •  00
אלון27/05/2011 18:05
זה שלבאט לא אימן קבוצה כ"כ גדולה זה אומר שהוא מאמן לא טוב? הנה, הוא במכבי, ומכבי ק-ב-ו-צ-ה   ג-ד-ו-לה, והוא בשנתו הראשונה לטענתך, כמאמן בקבוצה גדולה, הגיע לגמר פיינל פור. מה אתה בדיוק רוצה ממנו? קשה לך להפנים שיש מאמן ישראלי שהגיע לגמר פיינל פור השנה?
השב   •  00
10
ג''וליאן27/05/2011 02:07
גל מקל צריך לשפר את הקליעה מבחוץ ושנה הבאה לאירופה ובעזרת השם עוד ישראלי באן בי איי
השב   •  11
דובילרו27/05/2011 08:05

השב   •  20
9
קתולי27/05/2011 01:45
סחטיין על הטור, על הזווית המקצועית ועל מילות הסיכום. הייתה עונה נהדרת
השב   •  20
8
פיני27/05/2011 01:43
הכישלון המרכזי של המדינה ולא רק בכדורסל נעוץ ברשות הרביעית - התקשורת.
 
במקום שהתקשורת תבקר את מי שצריך, תהיה אובייקטיבית כמה שניתן ותרצה בטובת המדינה הם מייחצנים את האג''נדה שלהם (במקרה הטוב) ובעיקר עושים את מה שעובד הכי טוב במדינה.
משמיעים את מה שהרוב רוצים לשמוע.
 
גם ככה במדינה הזו כשמשמיעים דברי ביקורת אנשים לא מסוגלים להתמודד עמם ובמקום להגיב לנושא הם מחפשים תירוצים למה נכתבו הדברים.
שוב, במקום להגיב ולחשוב על תוכנם של הדברים.
 
כל אוהד כדורסל יודע שהסיכוי של מכבי להפסיד אליפות הוא אפסי. בכל שנה.
בשנים שמכב התקשתה זה היה בגלל אירועים אקרעיים שלא יכולים לקרות לאורך זמן.
 
גאידמק ודורסמן הביאו הרבה מאד כסף מהבית (בניגוד למכבי שמסיימת בתקציב מאוזן) ומול גליל בשנה שעברה המאמן של מכבי שבר את רוחה של הקבוצה וראו את זה כבר בסדרה נגד השמינית בליגה (בני השרון).
 
אוהד כדורסל ולבטח כתב בוגר צריך להשמיע דעה שמקדמת את הכדורסל.
קידום הכדורסל הינו אך ורק ע"י קיום ליגה תחרותית וזה ייקרה רק ע"י תקרת שכר.
השב   •  34
אוהד צהוב27/05/2011 09:46
אולי ליגה תחרותית תהיה אם יוציאו את מכבי מהליגה? בטוח שלכל הקבוצות תהיה הזדמנות שווה וזהה. רק נראה מי בכלל יבוא לראות משחקים
השב   •  10
7
ליאור27/05/2011 01:35
אני מודה שבתחלת העונה היתי מבואס שפיטרו את פיני אבל במהלך העונה התחברתי אליך כמו שלא התחברתי מעולם למאמאן מכבי תודה דיויד גרמת להרבה שמחה!
השב   •  40
6
גבריאל27/05/2011 00:33
פשוט קשה לדעת אם לצחוק או לבכות , זה המתכנה "שחקן כדורסל" חוגג כאילו תרם משהוא במשך העונה.
השב   •  511
5
מיכאל27/05/2011 00:04
הרעיון של קופל ברור: ניצור מתח מלאכותי בכך שנקבע את האלופה בשיטת גביע, נוריד את מספר הזרים שיכולים להרשם בטופס ונביא על ידי כך לחלוקה של התארים בין הקבוצות. מכבי תמשיך לאבד אליפויות והרמה והעניין יעלו.

אך נכון להיום, אחרי 5 שנות פעילות של הפיינל ניתן לאמר בוודאות: מדובר בכשלון מקצועי שיפגע בליגה בעתיד. מכבי אמנם הפסידה את האליפות פעמיים אבל מי רואה משחקים יודע שרוב העונה בליגת העל היא פשוט מתחת לכל ביקורת. הפועל חולון של 2008 היא יוצאת מן הכלל. זאת הייתה קבוצה מיוחדת ששחקה את הכדורסל היפה והטוב בארץ באותו שלב. על מגיע להם כל הכבוד. אך כאן זה נגמר.

במקום הגישה של "מתח מלאכותי" חייבים לגשת לעניין מתוך שיפור הכדורסל. ולישראל מגיעות 2 קבוצות ביורוליג. ירושלים יכולה להיות קבוצת יורוליג לא רעה, ואולי גם הגליל. כי הרמה ביורוליג איננה בשמיים. יעידו על כך כל הקבוצות מגרמניה, צרפת ופולין. אין קבוצה אחת משלושת המדינות האלה שקבוצת צמרת בליגת העל לא יכולה לנצח.
אך חייבים להעשות מספר דברים: הגיע הזמן לבנות אולמות. המתקנים בארץ נכון להיום מביכים. בניית אולמות תביא ככל הנראה לאירוח היורובאסקט (מתקנים זה ככל הנראה המכשול היחיד לכך שנארח את אליפות אירופה) ולעניין מצד הקהל.
וכמובן שחייבים כסף. לא יעזור כלום כדורסל זה כסף. קופל חייב לחפש משקיעים. יש פוטנציאל עצום בחולון, בני השרון, גליל/גלבוע, שלא נדבר על מכבי חיפה והפועל ירושלים. כל מה שהן צריכות זה תקציב. לא להזניח כמובן את הנוער. חייבות להבנות אקדמיות חדשות, המאמנים שעובדים עם נוער צריכים להתייחס פחות לתארים אלא לשיפור אספקטים חלשים.

רק כך אחרי 4-5 שנים נוכל אולי לראות שיפור.
השב   •  120
פיני27/05/2011 01:34
מי ישים כסף על קבוצה שאין לה סיכוי לקחת תואר?
משקיעים שמים כסף על מותג שיכול להעלות אותם.
 
במצב כיום המרחק בין מכבי ליתר הקבוצות עצום ברמה הכלכלית.
מכבי זוכה כל שנה ל-20 מליון דולר שרובם מובטחים מעצם השתתפותה המובטחת ביורוליג, כשגם היותה היחידה בעל אולם מעל 3500 צופים מוסיף.
 
הדרך הראשונה להפוך את הליגה למעניינת הינה מה שעשו ב-NBA בזמנו.
תקרת שכר!
 
מכבי תמיד תוכל לשחק עם עוד שחקנים ביורוליג.
מבחינת חיבור של קבוצה - זה סתם תירוץ.
המשחקים בליגה כ"כ חד צדדיים שזה אפילו לא אימון, כאשר בכל מקרה יש למכבי את האדריאטית (שהאמת שהיא ברמה נמוכה לא פחות).
 
אתה לפחות רוצה שתהיה פה ליגה תחרותית (כנראה).
רוב האוהדים בארץ מרגישים איזה ווינריות לא ברורה והזויה מכך שקבוצה שהם בסה"כ אוהדים מנצחת קבוצות שקטנות בסדרי גודל ברמה הכלכלית.
אנשים שבטח נהנים מלקחת מוצץ לתינוק. אחלה "גברים".
השב   •  00
אוהד צהוב27/05/2011 09:43
תקרת שכר לא תבנה את הליגה - היא תהרוס אותה. מכבי לא תהיה בליגה בשלב זה, ואז נראה בדיוק מי השניים וחצי צופים שיבואו לראות משחקים. מי ישקיע כסף? אם ישקיעו הרבה מאוד כסף (מקביל למכבי) די בטוח שיוכלו להוות תחרות לא? אני ורואה את כל השנים האחרונות שאולימפיאקוס חוטפת בראש מפאו ביוון. האם זה מונע מהם להשקיע עוד כסף? לא ממש. מה שנקרא: לא תנסה - לא תצליח
השב   •  00
4
ערן26/05/2011 23:45
השב   •  60
3
השד האדום26/05/2011 23:45
אם כל הכבוד שאני אוהד הפועל חולון בכדורסל והפועל תל אביב בכדורגלל רק שתידעו שהוא מספרר אחדד הבלאט הזה! הרבה זמן מכבי לא הייתה בגמר יורוליג ולקח אותה עד הסוף! מכבי אחד הקבוצות באירופה אם לא ה!
השב   •  181
קתולי27/05/2011 01:44
השב   •  20
2
ארז26/05/2011 23:37
סלע, טור נהדר כרגיל נוגע בנקודות הנכונות ויודע למי לפרגן שצריך ואת מי לא לפרגן כשצריך. תמשיך ככה עלה והצלח.
השב   •  141
אחד שיודע26/05/2011 23:44

השב   •  54
1
מברוקאפלידיס26/05/2011 23:34
שהביא את האליפות במו ידיו
השב   •  131
פיני27/05/2011 01:38

איך בלו הביא את האליפות?!?
 
האנשים במדינה הזו יורים חצים ורק אז מציירים את מטרה כשבינם אין שום קשר.
 
בלו קלע קליעות חופשיות, כמעט רק ברבע הראשון. "וואו".
 
שוב, המשחק נגמר ב-27 הפרש! בלו היה שם כמו כולם.
בעיקר, גליל לא היתה שם.

השב   •  02
אוהד צהוב27/05/2011 09:40
אז בלו תרם ערימת נקודות, ושבר את גליל מוקדם. קלע חלק גדול מהנקודות ברבע הראשון, אבל זה מתי שהיה משחק - כשהיה שלושים הפרש זה פחות חשוב לא? במקרה של המשחק הזה - זה היה המאני טיים. נכון - זה לא מתאים לתיאוריות שלך שבלו רק הורס. חיים קשים.
השב   •  20
אסור לפספס
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP