יום שישי, 18.04.2025 שעה 22:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

לחיפה אין מתחרות

אייל ברקוביץ´ בטור אישי ל-ONE: חיפה אלופה ראויה אך עם סגל כזה היא תסיים באלופות שוב עם 0 שערים. רפאלוב שחקן העונה. אלישע האחראי הישיר

אין ספק, האליפות הזו היא אליפות שמגיעה למכבי חיפה. קבוצה שמובילה את הליגה לכל אורך הדרך, מגיע לה לזכות בתואר. מכבי חיפה הוא מועדון שמנוהל בצורה מצוינת וללא הקיזוז, זו היתה זכיה שלישית ברציפות בתואר החשוב של הירוקים.

למרות שחיפה זכתה באליפות עם הקיזוז, אין מקום לשיטה המטופשת הזו וחייבים לבטל אותה כמה שיותר מהר. הקיזוז גורם לחוסר ספורטיביות.

חיפה לא זכתה באליפות בגלל שהיא קבוצה גדולה, אלא בגלל שהיא בריאה, יציבה ועם חדר הלבשה שמח, שללא ספק, עם כל המרכיבים האלו היא הופכת לקבוצה אירופית לכל דבר.

האחראי הישיר לכל מה שנקרא מכבי חיפה הוא אלישע לוי שעושה עבודה יוצאת מן הכלל מהרגע שהגיע למועדון. הדבר הכי חשוב שהוא עושה זה לעשות חדר הלבשה שמח ללא חיכוכים מריבות וקונפליקטים. אלישע הוא מאמן מצוין אבל יותר מזה הוא בן אדם משכמו ומעלה והשחקנים מעריכים אותו ומוקירים לו על המגרש.

אבוחצירא מול פילאבסקי (יוסי ציפקיס)
פילאבסקי בולם והשאר מתוחים. חיפה היא קודם כל קבוצה בריאה (יוסי ציפקיס)
 

השחקנים התעלו השנה ברגעים מכריעים ובפלייאוף שיחקו בצורה מושלמת. אין לי ספק שההתקדמות שלהם תביא כמה מהם לאירופה בשנה הבאה. כולם היו טובים, כולם היו יציבים אבל אני רוצה לציין שלושה שהיו מעל כולם.

ראשית אריק בנאדו, שאמנם פתח את העונה על הספסל עם קריאות גנאי מהקהל אבל סיים כמו מטאור וללא ספק ייצב את ההגנה בצורה יוצאת ת מן הכלל עם הניסיון הכריזמה והמנהיגות שלו. מעניין יהיה לראות אם הוא ימשיך לעוד עונה. כמו שאני מכיר את הסוס הזה מגיע לו להמשיך והוא ימשיך בגדול. עם כל זאת אני חושב שמכבי חיפה צריכה עוד בלם כי בנאדו ופילאבסקי לא מספיקים לרמה של ליגת האלופות.

ליאור רפאלוב (עמית מצפה)
ליאור רפאלוב פורץ. שחקן העונה צריך לצאת לאירופה בקיץ (עמית מצפה)
 

מי שעשה את הקפיצה הגדולה הוא ליאור רפאלוב שלטעמי הוא שחקן העונה. כולם חיכו לפריצה של הכישרון הענק הזה שלא הגיע בשנים האחרונות אבל השנה, כשקטן לא היה בשיאו והרבה חודשים על הספסל בגלל פציעה, רפאלוב לקח את המושכות והראה שיש על מי לסמוך. המלצה קטנה לליאור: צא לאירופה, אחרת תדעך. מיצית והגיע הזמן לעזוב.

השלישי הוא תומר חמד, שלטעמי, ללא השערים שלו, מכבי חיפה לא היתה זוכה באליפות. סוף-סוף גדל סטרייקר, מספר תשע אמיתי בחיפה. בתחילת הדרך אלישע לא האמין בו אבל תומר הוכיח משחק אחרי משחק שהוא סקורר אמיתי, מקצועי, אמיתי ואחד שיש על מי לסמוך עליו שייתן ברגעים הנכונים בעיטה או נגיחה לשער היריבה. בעתיד הקרוב אין לי ספק שנראה את חמד מככב גם בנבחרת.

תומר חמד (יוסי ציפקיס)
תומר חמד. סוף סוף גדל סטרייקר אמיתי במכבי חיפה (יוסי ציפקיס)
 

שלושת השחקנים האלה לטעמי היו הטובים ביותר במכבי חיפה ומגיע להם להיבחר לשחקנים המצטינים של העונה. תוסיפו להם את בוקולי הבלתי נגמר והשחקן המסור ביותר, את דבאלשווילי, חלוץ מצטיין שלא מפסיק לכבוש, את דוידוביץ' שלמרות טעות אחת גורלית הוא עדיין השוער הישראלי הטוב ביותר לדעתי וכמובן את השאר שסייעו לחבר'ה האלה לזכות באליפות.

מכבי חיפה ראויה יותר מכל קבוצה אחרת לזכות באליפות הזאת אבל אם נסיים את החגיגות פה, יענקל'ה שחר צריך להתחיל לבזבז כסף כי הקבוצה הזו לא מתאימה לרמה של האלופות ואם היא תגיע עם אותו סגל שחקנים למעט אחד או שניים שיעזבו, חיפה תגמור שוב עם אפס נקודות ואפס שערים. יענקל'ה חייב לשחרר מזומנים, לקנות קשר אחורי, עוד בלם ושחקן נוסף שיחזק את הסגל.

לסיום, מכבי חיפה זוכה באליפות ה-12 שלה. אין לי בכלל ספק, המועדון הזה הוא הטוב ביותר בישראל בשני העשורים האחרונים בלי מתחרים בכלל.

נ.ב. אם אלישע לוי לא מוחתם לעוד שנה, תסלחו לי מאמני ליגת העל, מעמדכם הוא רע מאוד ותתחילו לחפש תפקידים אחרים לפרנסתכם כי בכל שעה עתידים לזרוק אתכם. מאמן שזוכה באליפות ולא מקבל גיבוי מהמועדון שלו להמשך העסקתו, זה לא עובד ככה. ואם אלישע תותח, הוא אומר תודה לחיפה ומחפש מועדון אחר. לא צריך לעשות טובות למאמן שלוקח אליפות.

לכתבה זו התפרסמו 269 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 269 תגובות ב-150 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
150
יוסי23/06/2011 18:42
תזכרו מה  שאני אומר!
ושכטר וורמוט יעברו לקייזלאוטרן
השב   •  00
149
נמרוד23/05/2011 15:55
קשקשן כמו תמיד !
השב   •  00
148
יונה22/05/2011 23:06
גועל נפש מכבי חיפה קבוצה של החמאס וכל מי שאהד אותם רק בגלל שהם אלופים
השב   •  11
147
ליאור22/05/2011 21:58
כשהכסף , הכישרון והמוטיבציה יתחברו למכבי תל אביב - נראה אותכם מרימים ראש קופים עלובים. מכבי תל אביב תשלוט כאן ב - 20 השנים הבאות. הגיע הזמן להוריד את הקופים מהעץ הירוק.
השב   •  23
146
דוד22/05/2011 10:14
השב   •  40
145
קובי21/05/2011 19:41
איל אתה ענק כל מילה בול אין עליך
השב   •  00
144
נייטראלי20/05/2011 21:26
גם את מכבי חיפה עזבו מס'' שחקנים בכירים אבל לא התבכיינו
השב   •  20
143
אבי פרץ20/05/2011 17:24
מכבי חיפה היא האוהדים ואני רואה אייך הם נלחמים על כרטיסים נוסעים לכל הארץ בגשם בשרב ומגיעה להם עונה אירופאית עם השגים.
אני רואה פועלים ומנהלים אנשים ממשפחתי שוברים חיסכונות מוסעים לאירופה ובשבילם הלווי שמכבי חיפה תגיע עד הסוף גם האירופה .
השב   •  100
ציבלה20/05/2011 22:00
אתה הבנת את זה שטקר?
השב   •  10
תומר23/05/2011 13:56
למרות היריבות העירונית בין הפועל ומכבי אתה מפרגן והלוואי ועוד כמה אוהדים בארץ יתחילו לפרגן גם לקבוצות הישראליות האחרות באירופה יום טוב
השב   •  00
142
אדום קדמון20/05/2011 14:10
אם לחיפה אין מתחרים, איך זה שבעונה הזאת היא נאבקה עד המחזור הלפני-אחרון בשיניים ובציפורניים מול קבוצה אחרת?
השב   •  29
דור20/05/2011 15:39
בגלל הקיזוז מה לא מובן לך.בלי הקיזוז חיפה לא הייתה בכלל צריכה להיאבק שנה שעברה עד המחזור האחרון..
השב   •  80
לירן20/05/2011 16:02
בלי הקיזוז היה עכשיו 9 הפרש וזה היה נגמר מזמן.מזמן.
השב   •  30
ירוק ירוק20/05/2011 16:45
השב   •  30
אדי ש.21/05/2011 17:46
השב   •  30
141
ויטה20/05/2011 09:48
גדל בחיפה ,ואוהד חיפה וגם מפרשן לטובת חיפה ,עדיין הפועל ת"א כקבוצה אוכלת אותכם ,יא אפסים
השב   •  23
140
SKYWALKER19/05/2011 18:19
איזה בנאדם,איזה מאמן,ממש קלאסה.
כל הכבוד!
השב   •  10
139
תחילת העונה אמר מכבי תא באמצעהפועל19/05/2011 17:48
בתחילת העונה ברקו אמר מכבי תא
באמצע אמר הפועל עכשיו מכבי חיפה?
אחלה עבודה יש לך אומר מה שאתה רוצה ולא אחראי על כלום
זה רוצה להיות מאמן הנבחרת?
השב   •  11
138
תחילת העונה אמר מכבי תא באמצעהפועל19/05/2011 17:46
השב   •  00
137
יוסי וסווטלנה לוי19/05/2011 17:15
אלישע  חתום למספר  שנים!עיתונאי מוכשר   זאת  יודע.חוצמיזה, בעסקים   שחר מבין ועוד איך.צעירים ומוכשרים ל נו יש  בסגל.רק עוד בלם וקשר  ברמה.אפשר לעשות דברים יפים!באירופה.השחקנים  שמחים ואוהבים את המאמן  ואת יענקלה.נהנים ביחד.!יוסי.
השב   •  10
136
אחד שמבין19/05/2011 13:28
אחי אתה חיי בסרט ! הוא אמר שלחיפה אין תחרים באליפויות בגלל שהיא לקחה 9 אליפויות בשני העשורים האחרונים !! זה קצת יותר ממה שבית"ר לקחה נבון ?! אז סתום תפה
השב   •  31
135
גילה מנושמיל19/05/2011 11:06
הבנת משחק
מהירות
יותר ריכוז ברחבה
השב   •  20
134
בתיה19/05/2011 08:30
אתה צודק שאין מתחרים לחיפה רק לפני חודשים אמרת שהקבוצה הכי טובה בארץ הפועל תא אתה מתחלף כמו זיקית לא ברור מה אתה רוצה להשיג
השב   •  75
יעקוב19/05/2011 20:23
השב   •  00
בדוי סמוי19/05/2011 20:37
יעקב צדיקוב
השב   •  00
133
טל18/05/2011 23:47
מה ההתלהבות מחמד?שנה שעברה ארבייטמן הביא יותר גולים וכמעט מבלי לשחק.אלישע הזה מאמן ענק אבל שניגוד לאחרים הוא מאוד צנוע סופג ביקורת ולא עושה לעצמו קמפיין אפילו בשנה שעברה לא שמעתי אותו מתלונן על הקיזוז
השב   •  30
132
ירוק18/05/2011 20:13
נראה לי שעם הקיזוז יוצא תיקו בנקודות ובשערים במפגשים בין חיפה להפועל
השב   •  20
131
סמי18/05/2011 20:09
השב   •  10
130
ירוק בלב18/05/2011 17:28
אוהדי הפועל הנה הרגע. לו חיכיתם עונה שלמה ! תתחילו לבכות רק לפי התור לחיוויים הפועל לקפל
השב   •  21
129
יניר נוי18/05/2011 15:56
השב   •  410
gu ti23/05/2011 00:35
יאללה הפועל מועדון שקופץ פעם בעשור ואז חוזר למאורה שלו.. להפועל אל-טביב יש עתיד ורוד רק על החולצה של זהבי.
השב   •  20
128
קוף18/05/2011 15:33
השב   •  10
127
ירון18/05/2011 12:14
בדרך כלל אני לא מגיב אבל הפעם אני חייב.לתגובה 121 יש לי תשובה בשבילך שעם שכטר ודה סילבה הייתם באחלט לוקחים אליפות ליפני חודשיים אבל אנחנו עם ארביטמן,טישיירה,כיאל וקינן במידה והיו נישארים היינו לוקחים אליפות ליפני 4 חודשים כבר וזה ליפני שאני מדבר על כל הפציעות שהיו לנו לאורך העונה.בקיצור אוהדי הפועל בכיינים חלאס! צריך לדעת גם להפסיד.ניפגש בגביע
השב   •  50
126
חנוך מר"ג18/05/2011 11:31
לכל הקשקשנים, מכבי חיפה אלופה 9 פעמים בעשרים השנים האחרונות.
השב   •  10
125
גל18/05/2011 09:39
כל עוד שהיא מגיע לליגת האלופות ומייצגת אותנו בכבוד-אפילו מקום שלישי בבתים ולתת פייט ליריבות זה טוב. ניראה מה יהיה וכשזה מגיע לאירופה שיהיה להם בהצלחה. בליגה-מבחינתי שיתפגרו בכיף.
השב   •  30
124
למה מה?!18/05/2011 00:13
מקום טבעי אלק,לך לישון יא טמבל,
השב   •  00
123
סשא18/05/2011 00:03
השב   •  10
122
עופר17/05/2011 22:33
השב   •  41
David18/05/2011 22:33
השב   •  10
121
מישל פלטיני17/05/2011 22:18
אין לחיפה מתחרות?תחשבו מה היה אם דה סילבה ושכטר היו משחקים,אם ורמוט היה בריא ואם לא היו סכסוכי בעלים.הפועל היתה לוקחת אליפות לפני חודשיים ואז ברקו היה אומר שאין להפועל מתחרים בארץ.
השב   •  1417
חיפאי בדם18/05/2011 02:26
ואם מסי היה משחק איתכם ואם היו נותנים לשחקנים סטרואידים ואם היינו משחקים על הירח ואם לא אלוהים היה אישה.. נוו ו.. ?! בכל זאת הייתם מקבלים על הראש.. אז לך תחפש עוד תירוצים ותהיה יצירתי
השב   •  40
תומר18/05/2011 13:38
לנו קטן נפצע שבועיים, רפאלוב חודש, מסיללה 5 חודשים, דבאלשווילי חודש וחצי וגם טישיירה, קינן, כיאל וארבייטמן עזבו אז תפסיק לקנא ותתחיל לפרגן
השב   •  50
רועי20/05/2011 18:25
סבתא שלך הייתה מסי הייתם זוכים!
השב   •  00
אדי ש.21/05/2011 17:49
השב   •  00
תומר23/05/2011 13:58
ארביטמן, כיאל, קינן וטשיירה היו נשארים היינו גומרים את הליגה כבר בפברואר
השב   •  20
120
יעקובו17/05/2011 22:12
לא אפריע לשמחת האליפות אך האמת חיפה קבוצה מאוד בינונית והחשש ששוב יעשו לנו בושות באירופה.אין לחיפה מה לחפש באירופה שם הכדורגל האמיתי.
השב   •  52
119
מושיקו מרחובות17/05/2011 22:07
תשמחו בכיף הפעם עם האליפות כי משנה הבאה האליפות תחזור למקומה הטבעי בתל אביב הפועל או מכבי.
השב   •  32
יגאל17/05/2011 22:49
כנראה לא שמעתה את יעקב שחר אתמול טוב או שלא ראיתה את המשחק מכבי חיפה הולכת להביא שלושה זרים ברמה גבוהה ביותר פלוס שלושה מהארץ חבלז
השב   •  21
David18/05/2011 22:36
כפי שציינתי בעבר,התל אביביות מתחרות על האבק שאנו מותירים מאחורינו זה 30 שנים ובמיוחד בעשור האחרון,כשזכינו ב-7 אליפויות,כאשר האליפות היחידה שזכו התל אביביות באה עקב החלטות לא ספורטיביות.(העברת ביתיות וקיזוז)
השב   •  21
118
אדום בדם17/05/2011 22:03
זה בגלל ששכטר ודב סילבה עזבו וורמוט נתן עונה חלשה או שהיה פצוע.
השב   •  21
117
אדום בדם17/05/2011 22:02
הפועל קבוצה גדולה ברמה אירופית חיפה לקחה אליפות בגלל שהיתה יותר יציבה ולא איבדה נקודות לקטנות.
השב   •  45
116
עומר17/05/2011 21:47
אני מאחל לכם שבשנה הבאה תגיעו לליגת האלופות ותחזרו על השיא האירופי המדהים ששברתם בעונה שעברה: 0 נקודות ו-0 שערים
השב   •  31
David18/05/2011 22:38
עגלאקטיקוס 2
השב   •  10
115
H T A הפועל האדום17/05/2011 19:40
השב   •  01
114
אבינועם17/05/2011 18:56
שחר יודע איך להתנהל בתקציב שפוי ודרך מקצועית נכונה לא צריך להשתגע ולא כלום איפה שצריך אפשר לחזק קצת אבל לא להשתגע שחר בטח לא צריך את העצות שלך כל הכבוד לאלישע וליענקלה תותחים
השב   •  20
113
אריאל17/05/2011 18:14
הכל נכון אייל הכל נכון.
אבל חיפה לקחה אליפות רק בגלל שחקן אחד - לא שלה אלא של הפועל.
הפרשנות שלי לכך שחיפה אלופה ולא הפועל תל אביב וניתן לבדוק את התוצאות  היא בת שתי מילים.
רגלאס דה סילבה.
השב   •  24
יגאל17/05/2011 22:52
אתם חופרים על דה סילבה שחקנים יותר גדולים ממנו עזבו את מכבי חיפה אז אני יגיד לכה עוד דבר אם היה בניון משחק בחיפה שנה שעברה לא הייתם רואים אליפות נקודה חומר למחשבה אם ואם ואם ואם
השב   •  20
112
nissim17/05/2011 17:25

נגד קיזוז  כחול .בעד  אדום

השב   •  428
111
עופר מזרחי17/05/2011 16:43
גם מאמן דרג ז" יצליח פשוט יש שם שחקנים טובים
השב   •  42
110
שי17/05/2011 14:07
השב   •  00
109
חיים17/05/2011 13:30
כמה שזה כואב לאבד את האליפות אני שמח שזה לכם ולא לבית"ר הנבלות הגזעניות או למכבי האפסים. אבל הגביע השנה נשאר בת"א לא יעזור לכם כלום. 
השב   •  61
קובי17/05/2011 18:08
השב   •  01
ירוק ארסנלי20/05/2011 13:06
השב   •  01
108
מוטי17/05/2011 13:22
כנראה שחיפה של הכדורגל תהפוך להיות מקקי ת"א של הכדורסל. אבל רק בארץ לא באירופה., באירופה הפועל היא הקבוצה שמביאה כבוד לליגה בארץ
השב   •  13
זמביש18/05/2011 00:54
מכבי ת"א כדורסל עם תקציב פי 20 יותר גדול משאר קבוצות הליגה ובגלל זה אף אחד לא יכול להתמודד איתה, לעומת זאת מכבי חיפה כדורגל אלופה המון שנים רצוף לא בזכות כסף גדול אלא בזכות נשמה
השב   •  30
ערן18/05/2011 13:54
אתם קיללתם את שחר פה באתר אחרי כל הפסד באלופות אחרי הפסד לרג בשנה שעברה בגביע ואחרי אובדן האליפות. פתאום הוא חזר למלוכה?
השב   •  00
David18/05/2011 22:41
שכחת מי הופיעה לראשונה(משום מה בכל דבר גדול,חיפה ראשונה)בשלב הבתים ואיך היא נראתה ללא בית(זוכר איפה היה המגרש ה״ביתי״ שלנו?).רק פסע היה בינה לבין העפלה לשמינית הגמר.נא להצמד לעובדות ולא לשכתב את ההיסטוריה!
השב   •  30
107
הצופה17/05/2011 12:58
ב-2003 אבי נמני ישב עמוק בספסל ואת האליפות לקח ברוך דגו
השב   •  20
106
מוג''וג''וג''ו17/05/2011 12:24
לא יודע אם שמתם לב אבל ברקו אומר את כל מה שהמדינה רוצה שמישהו יגיד. הוא פשוט חנפן זבל. רוב המדינה מעדיפה את חיפה על הפועל אז הוא אומר שחיפה הכי טובים. הכל בשביל שאיך שהוא הוא יהיה המאמן של הנבחרת. בקיצור ברקו אתה לא מבין כדורגל.
השב   •  76
105
ירדן17/05/2011 12:20
יאללה חיפה דאבל ירוק ולא לשחרר את רפאלוב וחמד הם שחקנים מצויינים הקיזוז נגמר יש!!1
השב   •  51
ירוק עולה17/05/2011 12:31
חיפה יאללה דאבל
ואם השרםו אותך השאף חזק אל הראות דבר בינינו לא יפריד הזריק אותך לתוך הווריד מכבי חיפה מלחמה!!
השב   •  00
104
elisha17/05/2011 12:06
השב   •  20
103
elisha17/05/2011 12:02
ברור שאין מתחרים אם לא הקיזוז אנחנו ב10 נקודות פור גם שנה שעברה
השב   •  10
מיקו17/05/2011 21:29
שחיפה המציאה את הקיזוז
השב   •  00
זמביש18/05/2011 00:55
שאתם המצאתם שחיפה המציאה את הקיזוז
השב   •  30
102
אש על הגולש17/05/2011 11:59
ב-2 העונות האחרונות הכדורגל של הפועל ת"א יותר סוחף, סגל יותר עמוק וכו'' (חיפה ידעו לקחת נק'' גם במשחקים חלשים בניגוד להפועל ת"א) מבחינה ניהולית ומסורת אין ספק שאתה צודק(לעומת השכונה בהפועל ת"א בכלל), אבל אין פה "שליטה" אמיתית מבחינת היכולת של הקבוצה (כמו ריאל וברסה בספרד, סלטיק, רנג''רס בסקוטלנד, וכדומה) ואני אוהד של מכבי חיפה - אבל קצת פרופורציות.היה מאבק אליפות קשה מאוד, אליפות מתוקה ומיוחדת אבל מאליפות כזו לא הייתי מכריז על "שליטה של מכבי חיפה בכדורגל הישראלי"
השב   •  34
101
מוטי17/05/2011 11:57
הפועל לעלות ולאכול את הדשא
השב   •  12
100
elisha17/05/2011 11:54
עמנואל?.
השב   •  30
99
סטודנט17/05/2011 11:51
משחקים, הפועל הייתה לוקחת אליפות.
השב   •  36
אש על הגולש17/05/2011 12:06
חיפה עד היום אלופה.(מה זה התירוץ הגרוע הזה!!) אם כבר תדבר על פציעות ולא על עזיבות של שחקנים (ומה חיפה יגידו?.ש-4 שחקני מפתח עזבו)
השב   •  30
אוהד17/05/2011 12:40
חיפה ללא חיזוק משמעותי העונה מאז שעזבו השלושה לעומת הפועל שאומנם שכטר נפצע רק הפועל לעומת חיפה הביאו את שיבחון,שהר,טוטו תמוז,אלרואי כהן וטועמה ובכל זאת חיפה הצליחו להוביל את הליגה כשאפילו הקיזוז הפעם לא עזר להפועל.
השב   •  60
98
יניב17/05/2011 11:45
בתחילת העונה דברת אחרת.. יא חביתה.
השב   •  00
97
pj17/05/2011 11:43
חבורה של מושפלים.
השב   •  11
96
pj17/05/2011 11:40
ברקו מאמילה.הפועל טובה פי 2 ממכבי חיפה אם הם בכושר.אז תפסיקו עם הצביעות שלכם בגלל שחיפה אלופה! red or dead
השב   •  110
יגאל17/05/2011 23:00
עונה אחת נתתם טובה וכבר אתם יותר טובים מחיפה איפה הייתם משנות התשיעים נעלמתם מי זה שכטר זהבי וורמוט דה סילבה לעומת בניון רביבו ברקוביץ גובאני רוסו יעקובו מי אלה בכלל חיפה לא רואה ולא ראתה אותכם ממטר מי אתם בכלל מועדון שלוקח פעם בעשרים שנה אליפות מצטער להגיד לך תשיא של מכבי חיפה אף קבוצה בארץ לא תשבור שבע אליפויות בעשור על איזה מועדון אתה מדבר מכבי חיפה המועדון מספר אחד בארץ לא מועדון שצץ פעם בעשרים שנה כול שנה יש לנו מטרה הלוואי וראשי קבוצות ילמדו מיעקב שחר איך לנהל קבוצת כדורגל
השב   •  50
95
רן17/05/2011 11:32
שלא קשור לכדורגל.
בלי זה הפועל עוד פעם אלופים.
השב   •  18
David18/05/2011 22:45
במהרה תחזרו למקומכם הטיבעי!
השב   •  20
94
elisha17/05/2011 11:30
מישהו יודע איפה רוזן?טישו תל אביב
השב   •  11
93
בדואי אוהד ותיק מ, ג''17/05/2011 11:28
יעקוב שחר מביא חיזוק ברמה 2 זרים חלוץ ובלם וישראלים ,לצ''מפיונס
השב   •  30
92
blu17/05/2011 11:04
לתשומת ליבך הם בכלל לא יעלו לבתים
השב   •  00
91
מוטי17/05/2011 10:55

    אם עובדות אי אפשר להיתווכח.
אבל אהבה לא קונים בכסף(הצלחות)
ואת האהבה הגדולה שיש לביתר לא יהיה
בחיים לשום קבוצה. ומי שלא אוהד ביתר לא יבין את זה אף פעם.
השב   •  62
90
אורן17/05/2011 10:46
בלי זלזול טביב תשקיע זה ישתלם!
השב   •  14
David18/05/2011 22:46
השחקנים,המאמן וההנהלה המהוללת סובלים מטחורים לאחר המשחק האחרון בק.אליעזר
השב   •  10
89
ברוך17/05/2011 10:33
הביא את השינוי
השב   •  51
88
ארי17/05/2011 10:29
לברקוביץ אין מתחרים בעולם.
שחר הוא המנהל הכי טוב ביקום.
יש עוד בולשיט שברקוביץ רוצה למכור לנו ?
השב   •  12
87
ניק מרשל17/05/2011 10:29
אם תעיין בטורים הקודמים שלך,אתה תצחק על עצמך.
חוץ מזה,אלישע לוי הביא אליפות לחיפה,אבל גזל ממנה את הסגנון הכ"כ מוכר של חיפה בעשורים האח''.
לואיס ואן חאל היה שנתיים בבארסה,והביא להם שתי אליפויות.ובכל זאת בעטו בו החוצה בגלל הסגנון המגעיל שהקבוצה שיחקה.מכבי חיפה שייכת לסוג הקבוצות שהתוארים הם בחשיבות משנית.הכדורגל האטרקטיבי זה הוא שהפך את מכבי חיפה לקבוצה כ"כ אהודה.ובתקופת אלישע לוי,מכבי חיפה שיחקה כדורגל אמנם יציב אבל משעמם ומבולבל.אלישע לוי הוא אישיות מקסימה ועדינה.הוא מאמן גדול של קבוצות קטנות.ושתי אליפויות בחיפה לא יכולות להפוך אותו למאמן גדול של הגדולות.
אלישע לא יכול לקחת אליפות בקבוצות גדולות אחרות,אפילו עם תקציב של 200 מיליון.בקיצור,מאמן בלי שיניים
השב   •  62
שלומי17/05/2011 11:12
מילים כדורבנות רק שמכבי חיפה זה מועדון שצריך לשלב כדורגל משובח אם תארים והצלחה באירופה ואם מאמן כזה בדיוק כמו שהגדרת ועוד היית עדין איתו בחיים אנאנו לא נגיע לכלום מאמן מסריחח
השב   •  24
מני17/05/2011 16:59

זה לא קשור לאלישע, פשוט השחקנים שלנו כבדים
תנסה לשחק מהר יותר עם משומר קטן ודבאלשוילי ונראה לאן תגיע
גם רפאלוב שכולם מהללים אותו עושה טובה שהוא רץ 10 דקות במשחק

השב   •  10
David18/05/2011 22:53
למעשה סיים 3 עונות ראשון+2 העפלות לגמר הגביע(בתקווה שהפעם זה יסתיים בזכיה).אל תשכחו באיזה מצב הוא קיבל את הקבוצה לאחר 2 עונות האחרונות של רוני לוי.נכון שהשנה מה שאפיין יותר את הקבוצה הוא הנחישות והיציבות,לעומת אליפויות אחרות מבריקות יותר. האם הנכם זוכרים את הקבוצה המבריקה שלנו בשנות ה-90 עם אייל,רביבו,חזן ואחרים שהתמודדה מול מ.ת״א האפורה של גרנט,ומי הוכתרה לאלופה אז?היפה או הנחושה?את התשובה כולנו יודעים. לסכום האליפות הנוכחית היתה צורך הכרחי למועדון לאחר טראומת אובדן האליפות אשתקד.
השב   •  10
David18/05/2011 22:57
פרט לגדיר,אף חלוץ שלנו אינו ספרינטר,חמד,דבא ושלומי אזולאי הינם חלוצי רחבה נטו.כפי שציינתי בתגובותי בעבר,מכבי חייבת לחפש שחקני חוד בעלי יכולת פריצה ומהירות(בעיקר בכנפיים)
השב   •  10
86
ברבי17/05/2011 10:05
השב   •  10
85
אש על הגולש17/05/2011 10:01
השב   •  11
84
בני17/05/2011 09:59
השב   •  10
David18/05/2011 23:00
השב   •  00
83
רחלי17/05/2011 09:52
האליפות מגיע לכם בעיקר אחרי הגנבה
בשנה שעברה.

בהצלחה בליגת האלופות.
הלוואי שבשנה הבאה אנו נקח אליפות
ואתם תצליחו בארופה ותסיימו מקום שני בליגה.
השב   •  80
82
יעקב17/05/2011 09:43
כך שנישאר להפועל, ומקקי לשחק על הכבוד בין המועדונים,ועל גביע המדינה
השב   •  21
אלברט17/05/2011 10:28

למה אתה מתחבא מאוחרי הסמל של הפועל?
אתה חיפאי שחצן וטיפש.
 

השב   •  01
81
חיים17/05/2011 09:12
השב   •  10
80
מכביסט מהדרום17/05/2011 09:05
אין עוררין על ההצלחה שלו בליגה כאן, אבל שנינו יודעים שלשחר זה לא מספיק ותצוגת הכישלון בצ''מפיונס האחרון היא בהחלט דבר שלא מקובל על שחר ובכלל בסטנדרטים של מועדון כמו מכבי חיפה שידע הצלחות באירופה (באופן יחסי כמובן).

השב   •  40
79
שער 717/05/2011 08:55
שנות ה80 בשליטת הפועל ת"א - 3אליפויות ארבע גמרי גביע
שנות ה90 - משותפות ללחיפה ומכבי. מכבי ת"א משנת 92 עד 96 היו מצויינים בשנים האלה לקחו אליפויות וגביעים. חיפה היו טובים שנתיים בשנות 91-94. הפועל היו מכה בשנים האלה.
שנות ה2000 - שליטה מוחלטת של חיפה, שנתיים של ביתר ושנתיים של הפועל. מכבי הייתה מכה בשנים האלה.

בכל מקרה חיפה קבוצה מעולה מזל טוב מפרגן לכם מכל הלב למרות היריבות
השב   •  40
זמביש18/05/2011 01:03
וגם גביעים, ובשנות האלפיים אכן שנתיים של בית"ר ועל איזה שנתיים של הפועל אתה מדבר יא טמבל? לאליפות עם כוכבית ועוד שנה שמכבי חיפה שלטה בליגה ואתה מספח אותה לכם?
השב   •  11
78
הויקטור17/05/2011 08:53
שוב נצחק עליה ואולי הפעם היא תצליח להבקיע דרדל''ה נגד גראסהופרס
השב   •  56
אוגוסטוס17/05/2011 09:54
השב   •  11
77
חי שדרות17/05/2011 08:47
* אליפות הפלולה עם הקיזוז ובלי קיזוז ביחס השערים
השב   •  11
76
עטר17/05/2011 08:43
אלישע מיצה עצמו בחיפה ,היה שלוש שנים בחיפה,חייב ללכת.
המטלה האחרונה שלו זכיה בגביע עם חומר השחקנים הנפלא ששחר העמיד לרשותו.
צ''מפיונס זה כבר גדול עליו!
השב   •  43
אוהד17/05/2011 13:42
אפילו יענקלה טען שלא ציפו אז שעם צמעירים יגיעו לגביע אלופות וחלק מהכשלון בכך שלא כבשו היה ששיחקו צעירים חסרי נסיון שאפילו אליפות לא ציפו שיקחו ופתאום משחקים נגד יובנטוס או באיירן(שהיתה סגנית אלופת אירופה).
חיפה עשו עוד טעות שכולם אמרו זאת ובכל זאת לא חיזקו את המועדון באיזה חלוץ טוב או עוד שחקן הגנה או קשר כי לעומת חיפה הפועל התחזקו בשלושה שחקנים שהם אומנם ישראלים רק לפחות בוגרים יותר וגם  עם נסיון לפחות של טועמה שבמקרה בישל לזהבי את השער במספרת.
הבעיה של אלישע תהיה רק עזיבת רפאלוב כי קבוצה צריכה שחקן עושה משחק וכאשר הוא יעזוב יבוא אחר ואז אולי הוא יהיה ללא נסיון.
ועדיין,עם חיזוק יחד עם נסיון שעברו הצעירים של חיפה בפעם שעברה לדעתי אלישע יצליח לתקן את הרושם.
השב   •  10
75
יעקב17/05/2011 08:40
השב   •  60
74
יעקב17/05/2011 08:35
בשתי הבדלים. חיפה היא לא הקבוצה אם התקציב הגדול בליגה, ואין בה את השחקנים ברמה האישית הטובים בליגה.אבל יש בחיפה מחויבות,רצון ,ונשמה שאין באף קבוצה.והכי חשוב יש בעלים שהוא בית ספר לניהול קבוצות כדורגל
השב   •  113
73
אוזמן17/05/2011 08:31
באירופה לא מכירים השופטים את שחר ולכן שוב פעם תקלקלו את הרושם שהשאירה הפועל תל טביב
השב   •  18
72
עם ישראל חי17/05/2011 08:10
השב   •  210
אריק17/05/2011 08:26
השב   •  52
יעקב17/05/2011 09:11
השב   •  40
ירוק ארסנלי20/05/2011 13:07
השב   •  10
71
יואב17/05/2011 07:50
השב   •  01
70
דני17/05/2011 07:47
הליגה כלכך חלשה אז חיפה ברמ ישראלית הכי טובה , אבל זהו .
כשיגיע להתמודד עם ארופאיות מה זה נחטוף.
השב   •  32
69
yoyo שוויץ17/05/2011 06:50
השב   •  22
68
קובי בר17/05/2011 06:27
בוא נסתכל ככה רפאלוב שחקן העונה ללא ספק חמד הציל כמה וכמה פעמים והוא חלוץ באמת ענק אבל אתה צריך להתבייש כאשר אתה שוכח את יניב קטן שהוא באמת הלב של המועדון שלנו לא נשמע צודק להשאיר אותו בחוץ ודאבלשוילי הכל במקריות הוא לא מי יודע מה חלוץ סקורר מקווים ששנה הבאה ויאם עמאשה אצלנו בקבוצה הוא חלוץ ענק
השב   •  08
67
אלירן17/05/2011 05:02
ותשמח הרבה כי זאת האליפות האחרונה שלכם
השב   •  18
קובי17/05/2011 08:09
אתם סתם קבוצה מפריעה באמצע לא משהו שצריך לפחד ממנו
השב   •  50
66
הנייטראלי17/05/2011 03:16
למזלה של מכבי חיפה שפט במשחק שופט הזוי שאין לו מושג בחוקה.אלמלא עזרתו הנדיבה לא בטוח שחיפה אלופה.
מתפלא על איגוד השופטים שנותנים לשופט כזה עלוב לשפוט משחק כזה חשוב (ראו מקרה דומה מנשה משיח ההזוי השני ששפט בדרבי התל אביבי)
כנראה שהגיע הזמן להחליף את משבץ השופטים שקובע ע"י שיפוץ תמוה של שופטים  מיהי האלופה.בהצלחה למכבי חיפה בגביע האלופות שישיגו לפחות נקודה אחת ולא יחזור הבזיון של לפני 2 עונות.
השב   •  11
65
מתן17/05/2011 03:05
אתה אומר שבנאדו חלק מזה, וללא ספק הוא חלק, אבל מצטיין של עונה זה לא רק לפי הציפיה ממישהו, נכון הציפיה ממנו היא מועטה ולכן הוא התעלה בכמה דרגות, בלם מצוין ללא ספק, אבל עדין השיפור האמיתי לא הגיע רק ממנו צריך לזכור שבתחילת העונה פתחו מימון עותמאן ואמיר אדרי, אדרי היה טוב פרט לכדורי גובה וקרנות, אבל השיפור האדיר של חיפה הגיע ממשומר, מגן שחיפה על שני הבלמים, ואם לזכור את מספר השערים שהוא עצר השנה אם אני לא טועה עומד על 3 מהקו! ועוד המון, ועם כל הריצות שלו שבהן הוא לוקח גם חלוץ וגם קשר, ושלושה שערים שהוא כבש, נכון יותר קל לבחור חלוץ ועושה משחק שבאמת נתנו המון השנה ועשו שיפור מדהים, אבל משומר הוא חלק מההגנה הכי טובה של השנה הנוכחית והקודמת! ושלא לדבר על ההרמות שהשתפרו אצלו ויכולת הכדרור שהשתפרה מאוד.
השב   •  51
64
אוהד17/05/2011 02:45
סיידו(קייטה) וגם יא יא (טורה) בחיפה וטוענים שהם קבוצה עם התקציב השלישי בליגה?
ועוד לחשוב ששני השחקנים הגיעו לארץ באריזה של שחקן אחד.
יופי של קומבינה.
השב   •  21
63
אורן מאתא17/05/2011 02:34
השב   •  31
62
ירוק17/05/2011 02:15

השב   •  61
61
אר חכמי17/05/2011 02:12
פלייאוף=קיזוז.קבוצה עם ביצים מצטיינת בפלייאוף.עד לעונה זו,חיפה הייתה קבוצה עם הביצים החלשות בליגה. חוץ מזה ,כל הכבוד לשחר על הפלייאוף,זו יוזמה מבורכת ביותר מצידו.
השב   •  11
60
ירוק עולה17/05/2011 02:07
אתה לא אוהד !
השב   •  01
59
אר חכמי17/05/2011 02:06
האסון שבשליטת שחר בכדורגל הישראלי,מתבטא בכך שלא סופרים אותנו,בזירה האירופית. שחר פשוט מוכר את הכשרונות הכי טובים שגדלים בצפון הארץ,לאירופה בגיל צעיר,ועושה כסף.מביא שחקנים מליגות לא רציניות בחו"ל(ליגה שנייה באוקראינה),ומשחק באירופה עם שוער שיחריב לו כל השקעה(אם בכלל ישקיע),פעם אחר פעם.אבל זה מה שמגיע לאוהד הכדורגל הישראלי,כי בשבילו "אליפות" הביצה הישראלית,היא חזות הכל.
השב   •  21
חיים17/05/2011 13:23
ככה שחר מנהל, ככה טוב לו, ככה הוא מצליח. כשתקנה אתה קבוצת כדורגל תנהל איך שבא לך.
השב   •  20
58
צהוב בנשמה17/05/2011 01:55
השב   •  20
57
שימרון17/05/2011 01:53
הירוק עולה
יש אליפות! יש אליפות! יש אליפות
אויואיואיואיאיואיואיואי ליגת אלופות! אואיאיואיואיואיואיואיי ליגת אלופות! יאלה הפועל תל אביב לחצתי דילית נשאר רק לרוקן את הסל מיחזור ולהוריד את המים
השב   •  41
56
יוני-ביתרי17/05/2011 01:39
אלישע הצליח יפה מאוד עם חיפה אבל רק בליגה שלנו!! ועם כדורגל די משעמם וחסר מעוף. לליגת האלופות זה ממש לא יעזור, ואלישע הוא האשם הבלעדי בבושה של 0 שערים ונקודות בסיבוב הקודם באלופות. כניראה זה גדול על אלישע, ולכן חובה להוסיף לו יועץ על או ג''נרל מנג''ר לפחות לליגת האלופות, שיעזור לו לבנות הרכב ושיטת משחק מתאימה לליגה הטובה בעולם, במקרה שאכן חיפה שוב תעפיל לשם. הוא גם חייב חיזוק מתאים בזרים טובים שיעזרו לחיפה לא לחזור על הבושות מהפעם הקודמת. מי שמסכים שילחץ כחול
השב   •  82
55
אורן17/05/2011 01:37
השב   •  52
54
ביתר בנשמה17/05/2011 01:17
ביתר גדול יתור מכבי חיפה אייל ברקוביץ ביתר אלופה חי הצדק מכבי חיפה  המנצחת
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  73
שימרון17/05/2011 02:24

השב   •  01
אמיתי17/05/2011 07:20
אתם לא עוקפים אותנו. ביתר ירושלים לא ברמה של מכבי חיפה בשום בחינה.
השב   •  21
בית"רי לעולמים17/05/2011 10:33
תקשיב: עם כל הכבוד הענק לבית"ר: כל מה שאייל רשם כאן זה נכון: למכבי חיפה אין מתחרות ובטוח שהוא לא מתכוון רק מבחינת אליפות, אלא: יש למועדון הזה בעלים שמנהל את כל העסק הזה בצורה כל-כך מדהימה, עם המון סבלנות ועם המון חוכמה שהוא משאיר אבק לכל שאר בעלי הקבוצות כאן בליגה ובאמת למי שהכי מגיעה אליפות ואפילו דאבל, לא רק מבחינה ספורטיבית, אלא מבחינת כל קטגוריה אפשרית היא מכבי חיפה ותאמין לי שגם אני כאוהד בית"ר מן הסתם הייתי רוצה שבית"ר תהיה הכי טובה בארץ, ויותר טובה ממכבי חיפה גם, אבל צריך להיות מציאותי, אחי ואני רוצה לנצל את מה שאני רושם בלאחל לבית"ר מכל הלב ומכל הנשמה של אוהד שרוף שבית"ר ירושלים תתברך בבעלים כזה ובשיטת ניהול כזאת כמו שלמכבי חיפה! נ.ב.: מזל טוב למכבי חיפה ושיהיה לקבוצה הזאת המון בהצלחה בליגת האלופות!
השב   •  30
53
מאיר אזולאי17/05/2011 01:02
כל עם ישראל היה אתכם היום ברוך ה'' האליפות שלכם ולא של האדומים
בתל אביב אין הפועל
עונה הבאה בעזרת ה'' תתפרקו
השב   •  141
52
רביע.באקה17/05/2011 00:28
השב   •  74
51
אוריה17/05/2011 00:25
יואוו אני לא מאמין עוד 2 אליפויות ואנחנו משתווים למכבי תל אביב ללא ספק המועדון הכי טוב בארץ רק עוד 3 ואנחנו מנצ''סטר יונייטד של הליגה
השב   •  346
חגי17/05/2011 20:00
השב   •  35
הרבצתי לאוהד הפועל בטדי.17/05/2011 20:03
השב   •  12
ירוק בדם18/05/2011 21:13
אי אפשר להיות אלוף המדינה בלי מדינה מאז קום המדינה ועד היום מכבי ת״א לא לקחה 20 אליפויות . לקחה 13-14 ולא יותר אז לך חפש מי ימצא אותך
השב   •  40
50
עמיר17/05/2011 00:21
השב   •  82
49
תמיר17/05/2011 00:11
על איזה שליטה הוא מדבר?
רק מ2001 הם בשליטה
השב   •  87
אחד שראה17/05/2011 02:48

הרבה יותר אטרקטיבית מהיום ,  לצערי הרמה בליגה ירדה . צירופים שלא יחזרו עם כוכבים כמו עטר ברקוביץ בנין , רביבו ,חזן גלאם , מזרחי , הם הגיעו לרבע גמר מחזיקות 98 , הם לקחו דאבל ב90-91   (אני כמובן לא מזכיר את 93-94)

השב   •  50
תמיר17/05/2011 12:00
בליגה
השב   •  00
48
tytt17/05/2011 00:08
השב   •  70
47
חבר של17/05/2011 00:08
כי ב5 שנים שלפניהם בזמן שחיפה צמחה הייתם היריב הגדול שלנו
השב   •  41
46
שיר17/05/2011 00:05
השב   •  13
אר חכמי17/05/2011 02:08
בדיחת השנה.
השב   •  10
45
נמסי17/05/2011 00:03
את האמת אם רפאלוב השחקן הטוב בליגה מה אומר על הליגה הישראלית
השב   •  177
שלמה17/05/2011 00:26

השב   •  60
44
לנצח תסבלו!!16/05/2011 23:57
את הצלקת בלב שלכם אנחנו עשינו.
השב   •  1725
עפר17/05/2011 00:06
האמת - היגיע לכם לפני שנה.
אבל אם היה הפוך - תודה שגם לכם היתה נשארת צלקת.  אין דברים כאלו - והשנה זה ריפוי חלקי.
השב   •  72
רועי17/05/2011 00:46
אתם מעולם לא הייתם פקטור לא שנה שעברה ובטח לא השנה ,החוק ההזוי הזה הוא הצלקת -תוסיף לנו 6 נקודות תבין לבד והיום אנחנו 9 נקודות מעליכם.
כמו מיץ גולדהאר,ארקדי גדאימק ואחרים גם אתם אפיזודה זמנית עלובה וחולפת - עוצמתו וגדולתו של המועדון שלנו הוכחה היום לכולם ללא כל עוררין.
השב   •  162
אליפות ירוקה !17/05/2011 00:50
השב   •  04
43
אוהד16/05/2011 23:57
השב   •  114
42
עידן16/05/2011 23:55
השב   •  134
41
אלי16/05/2011 23:54
בדוק
השב   •  103
40
ירוק על אדום כל היום16/05/2011 23:53
עקב הגהירה שלכם על האדומים מת"א
ראו הוזהרתם הילד לא יחשב יהודי !
השב   •  142
David18/05/2011 23:18
אחרי הביקור האחרון בק.אליעזר
השב   •  20
39
אדום לוהט16/05/2011 23:50
שלך חיפה קבוצת שני עשורים?נו הגזמת. אוקיי חיפה פה ושם ברגעים מסויימים מתעלה על הליגה אבל שני עשורים?חליק.גימדת את מכבי ת"א?בית"ר י-ם?הפועל ת"א?אתה עושה עוול מהדברים שלך להמון שחקנים ועוד יותר עוול להמון אוהדים.מה זאת ההתנשאות הזאת?
השב   •  1335
יובל16/05/2011 23:58
השב   •  92
David17/05/2011 01:42
אם תחבר את האליפויות של 2 התל אביביות ב-30 השנים האחרונות הן לא מגיעות לכמות שלנו.
השב   •  61
מישהו17/05/2011 04:59
לא אתם לא בית"ר ולא מכבי תל אביב לא השיגו 9 אליפיות בשני עשורים אפילו שמאחדים אותכם אתם רק מדגדגים את חיפה מכבי חיפה בשלושה עשורים פלוס התחלת העשור הזה 12 אליפיות אנחנו שולטים בליגה בכל קנה מידה אז כדי שתדע להעריך.
השב   •  71
זמביש18/05/2011 01:11
לעומת זאת בי"תר מכבי ת"א והפועל ת"א ביחד בשנים האלה 10 אליפויות.. אתה בכלל משווה?
השב   •  20
38
ניסים16/05/2011 23:49
השב   •  133
37
הירוק הירושלמי16/05/2011 23:47
אני חושב שאתם צריכים לקנות את יעקב שחר ח
השב   •  52
יש לי את אמא שלך צריך יותר?17/05/2011 04:11
די לקיזוז!
השב   •  01
36
הקטר הירוק16/05/2011 23:45
אין מה לעשות מתוק לפעמים האמת כואבת - מכבי חיפה הקבוצה של המדינה עם יעקב שחר
השב   •  92
35
האני16/05/2011 23:41
לא לדאוג. חיפה לא רק שתגיע לליגת האלופות היא גם תעלה לשלב הבתים השני
השב   •  92
34
ניסים16/05/2011 23:40

נעשה צדק.עינין הקיזוז ליזרוק לפח   ,אף  קבוצה לא מעונינת לעבוד   לחינם .לא  הוגן. לא   צודק.   לא  ספורטיבי.מזל שנשאר  הצדק.   ברכות  לחיפה.

השב   •  122
33
מני הירוק16/05/2011 23:31
לכולם ברור שאלישע ורק אלישע הביא לנו אליפות עם כזה סגל וטראומה משנה שעברה אלישע אל תדאג אתה נשאר בכרמל יאלה לשמינית ליגת האלופות
השב   •  475
הדם הצהוב17/05/2011 06:40
עם אפס שערים ואפס נקודות לא עולים מהבתים
השב   •  25
32
לולו16/05/2011 23:31
השב   •  827
הדם הצהוב17/05/2011 06:39
על תדאג הוא גם ככה יעזוב
השב   •  02
David18/05/2011 23:19
השב   •  00
31
tkgs16/05/2011 23:28
שנה הבאה, שחקנים ייצאו לאירופה, ובאמת שמגיע להם אם זה פטר ליאור תומר חמד אולי או עידן ורד או אולי גולסה ובדבא יש עניין מצד כמה קבוצות, קולמה ישוחרר.

כמה שבוקולי בנאדו ניר ויניב יקרעו את עצמם למען הקבוצה, זה פשוט לא יספיק. לא כי הם גרועים, כי הם לא ברמה המתאימה עם כל הנשמה הענקית לקבוצה שלהם.

לדעתי צריך להביא מגן שמאלי שיתחרה עם טאלב טוואטחה במקרה שפטר יעזוב. הייתי חושב על עומרי בן הרוש או שמעון הרוש בעמדות אלו. או להביא זר במקום פטר. בעמדת הבלם לנסות להביא את זאביק חיימוביץ''. מהיר חזק יודע לעזור להתקפה.
בקישור הייתי חושב על הבאת שחקן קיצוני רק עם ליאור עוזב והרכש האולטימטיבי במקומו זה מאור מליקסון. היחיד שבאמת יפרע שטרות ויראה ניצוצות של כדורגל איכותי, אך להביא אותו רק במצב שליאור יעזוב, או עידן ורד (הצעה מטוטנהאם).

בעמדות החלוץ אם תומר יעזוב או דבא הייתי חושב על חלוץ זר (אוסי ראנספורד) ועומר דמארי. הרכש היחידי שחשוב להביא כעת הוא בלם. כי התלכיד טוב, אך אם שחקניםפ עוזבים צריך אלטרנטיבות במקומם.
השב   •  22
David18/05/2011 23:21
תאר לך איך היית כותב: מעונן בחוץ כאשר אתה מחליף את הע׳ בא׳:)
השב   •  00
30
עם ישראל חי16/05/2011 23:20
השב   •  649
דייב16/05/2011 23:29
הפועל מייצגת רק את עצמה, תפסיק להציף את התגובה שלך כי הקהל לא מסכים איתך. חיפה מייצגת את המדינה ב-000 ואנחנו בפעם הבאה בליגת אלופות ברבע גמר!
השב   •  25
עומר16/05/2011 23:59
זה השלבים של האנשים האמיתיים. אתה רוצה להמשיך לחלום? אז מתנה ממני- לקחתם את גביע האלופות
השב   •  121
29
יובל16/05/2011 23:16
השב   •  134
אדם17/05/2011 07:05

למה לבכות?
במאני טיים הייתם יותר טובים ולכן מגיע לכם האליפות.
,מברוק,

השב   •  60
28
לירן16/05/2011 23:14
אבל בלם אמיתי ברמה גבוה ולא עוד ניסוי כלים.
בכל עמדה אחרת יש לחיפה כל כך הרבה צעירים בשביל 2 קבוצות - תנו להם לשחק!
רק תעריכו כמה כסף  חיפה חסכה על רפאלוב, חמד, טוואטחה, אזולאי, גולסה והיד עוד נטויה.
הסכום שהיה עולה להביא שחקנים בקליבר שלהם, עם מחויביות כמו שיש לשחקנים שגדלו במועדון הוא סכום שיש רק למכבי ת"א.
תנו לצעירים לשחק, זה טוב לחיפה, טוב לכל הצופים, וטוב לנבחרת
השב   •  272
27
אשדודי צהוב כחול.16/05/2011 23:14
2012- מכבי תל אביב לוקחת את אליפות המדינה/גביע  ולוקחת את הדאבל מאז 96 ייאלה מכבי.
השב   •  835
אבי16/05/2011 23:54
השב   •  90
אמת20/05/2011 11:27
בשני שערים יותר. כאשר מולנו בני יהודה התאבדו לתיקו ומולכם פתחו רגלים וניצחתם 5:0 - אם 2:0 אנחנו אלופים, אבל בני יהודה פינקה אותכם.
ואז מחזור אחרון פ"ת נתנה לכם ביתיות.
על ה"עליבות" הזאת אתה מדבר?
לך קנה מנוי למכבי וממחזור שני תקלל כול העונה את איווניר-לך-כי רק טיפש לא לומד לקח והוא אופטימי תמיד! 
השב   •  10
26
עובד אדמה16/05/2011 23:12
הפועל ניצחה העונה את חיפה באופו משכנע .הפועל סבלה מפציעתו של שכטר שנעדר כל העונה ..דאגלס הבלם הכי טוב במדינה עזב באמצע והשאיר את וליד באדיר שתרם 3 הפסדים.
ההנהלה של הפועל רבה ןנהרסה את העונה הנוכחית..ולמרות הכל מזל טוב לירוקים..
השב   •  86
David18/05/2011 23:26
ולמה לא ציינת את עזיבת קינן,טשיירה,כיאל וארביטמן שלפני 2 עונות כבש 28 שערים. למה לא ציינת את הפציעות של:דוידוביץ׳,מסיללה,עותמן,גולסה,בוקולי,רפאלוב,קולמה,גדיר,קטן,דבאלשווילי,אזולאי וורד?האם קבוצה אחרת סבלה ממסדר פציעות שכזה?
השב   •  00
25
משה16/05/2011 23:11
בית"ר י-ם ומכבי ת"א זכו ב3 אליפויות כל אחת בשנות ה90, אז איך בדיוק חיפה הקבוצה הגדולה ביותר בפער עצום בשני העשורים האחרונים? לפני שרושמים שטויות תקדישו דקה לבדוק נתונים.
השב   •  915
מישהו17/05/2011 04:56
חיפה זכו ב9 אליפיות אחת אפשר להחשיב את העונה הזאת שהיא כבר מתחילה עשור חדש אבל גם בלי זה 8 אליפיות זה הרבה 6 בעשור הקודם ובשנות ה90 2 אליפיות אחת ב94 אחת ב90-91 הדאבל.
אבל בשלושה עשורים עדיין מכבי חיפה המועדון מספר אחת במדינה לא משנה אליפיות או לא מכבי חיפה תמיד בראש בכל דבר זה שיש קבוצות פה ושם גונבות בכורה הם לא מתמידות כמו מכבי חיפה.
השב   •  31
בית"רי לעולמים17/05/2011 10:47
אייל בטוח שהתכוון לזה שלא רק מבחינת תארים, אלא: גם מבחינת ניהול נכון וחכם, כי מה שיעקב שחר עושה ועשה בחיפה, באף קבוצה לא עשו בשיטה כזאת שזה השקעה במחלקת הנוער לעתיד של המועדון הזה, בבוא היום, כשהשחקנים ממחלקת הנוער של מכבי חיפה עולים לבוגרים ועושים את הפריצה שלהם, הם נמכרים לאירופה (שזאת גאווה עצומה לשם של המועדון), בזכות הכסף יכולים להביא שחקנים טובים ואיכותיים שיכולים לקדם את המועדון כשבאותו זמן ממשיכים להשקיע במחלקת הנוער של המועדון כשבין היתר: בזכות הרווח הכספי ממכירת השחקנים + השקעה מסויימת של הבעלים: יכולים במועדון להביא למחלקת הנוער צוות מקצועי בעלי שם טוב באירופה שיאמנו את שחקני העתיד של מכבי חיפה כמו שבאירופה שזה יפתח עוד יותר את הכישרון שלהם, כולל שדרוג מחלקת הנוער ובהעלאת עוד שחקני בית לקבוצה הבוגרת והנה לך: קבוצה שנראית ובנויה נכון עם עתיד מבטיח שגם הבעלים מרוויח גם מבחינה כספית מהמועדון!!
השב   •  20
24
אוהד16/05/2011 23:11
תיקון ל13 למרות כל הותק בקבוצה מה לעשות הבן אדם לא רץ רפאלוב לקח את ה"מנהיגות" למרות שאני לא מאמין בקלישאות, תכלס על מגרש כאשר קטן היה על המגרש אפשר להגיד שהיינו ב 10 שחקנים אגב לא מדובר רק על העונה אלא על ה3 האחרונות תבדקו אותי.  אבל הכל בצד היום יש אליפות!
השב   •  1014
אני16/05/2011 23:54
אין מה לעשות - קטן עשה את שלו ואנחנו אומרים תודה. אבל למעט משחק או שניים העונה הוא לא תרם דבר. מנהיגות? מנהיגות לוקחים - ויש מי שייקח.
השב   •  30
David17/05/2011 01:40
מסכן את בריאותו למען המועדון,כשחש שאינו יכול לשחק נח מס׳ שבועות על מנת לחזור ולעזור בשלבי הסיום. קטן תרם רבות למועדון ועל כך מגיע לו פרגון גם כשאינו בשיאו(עקב בעיות רפואיות)
השב   •  22
אמת20/05/2011 11:31
גול ובישול.
אם נגמר בתיקו, כפי הנראה, לא הייתה אליפות.
לפני שנתיים ניצחנו את הפועל 1:0 משער של קטן ולקחנו אליפות.
אתה כפוי טובה ולא ירוק אמיתי, כי ירוק אמיתי לא שוכח גיבורים וקטן הוא גיבור על שלא ברח לבית"ר לכסף של גיידמק ונשאר ירוק . קטן ירוק אמיתי ואתה אוהד הצלחות !
השב   •  00
23
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון16/05/2011 23:09
פעם לועג לחיפה , פעם מברך , פעם לועג למכבי ת"א ופעם מהלל , פעם משבח את הפועל ת"א ויומים אח"כ מכסח , נמאסת , תחליט , מה אתה רוצה בחיים ?
השב   •  188
ירוק16/05/2011 23:12
מעריץ אבי לוזון, לך תלקק לו גם אתה יודע את מה.
השב   •  63
ג''ימבו16/05/2011 23:16
לא כל הכותבי טורים חייבים להיות כמו עמנואל או כל שאר הכותבים בשקל שמהללים את הקבוצה שלהם בלי אובייקטיביות
השב   •  123
22
חג16/05/2011 23:06
אל תעשו שוב 0 0 0 כי זה היה בושה וחרפה לכם ולמדינת ישראל
השב   •  36
21
messi16/05/2011 23:06
משנה הבאה מכבי כדורגל תיהיה כמו מכבי כדורסל
השב   •  456
דייב16/05/2011 23:16
שתיתנו פייט בשנה הבאה ושתחזור היריבות הגדולה בקלאסיקו בינינו כי הגועל מעולם לא הייתה אימפריה. רק בקשה קטנה, גם אם תצליחו, אל תדרדרו לרמה של אוהדי הפועל והאגודה השחצנית והמסריחה שלהם. שיהיה בהצלחה באירופה שנה הבאה.
השב   •  372
ירוק16/05/2011 23:31
ומכבי חיפה לקחה בשנים אלו 7 אליפויות ואילו אתם רק 1, וגם זה היה בגלל שמכבי חיפה הפסידה אותה ולא בגלל שמכבי ת"א זכתה בה.
השב   •  143
האני16/05/2011 23:44
תמשיכו כך
השב   •  161
אבי16/05/2011 23:55
השב   •  10
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )17/05/2011 04:43
השב   •  21
סתם אוהב כדורגל17/05/2011 08:38

אני חושב שהבחור צודק אבל לטווח הקצר בלבד כי גולדהר אחרי 2-3 אליפויות יזרוק את הקבוצה כמו צעצוע ישן.(להבדיל משחר)

השב   •  20
20
elias16/05/2011 23:05

אליפות בזכות השופטים

השב   •  1034
ירוק חזק16/05/2011 23:28
השב   •  73
ירוק חזק16/05/2011 23:34
השב   •  41
עומר16/05/2011 23:57
השב   •  31
יוני ד''17/05/2011 01:24
תחזור למרכז הקהילה ה"גאה".
השב   •  11
ירוק גאה17/05/2011 01:35
חכמון תמוז יא שחקן תיאטרון שלא מתאים להיות שחקן כדורגל, אם בא לך בקאמרי מחפשים שחקני תיאטרון
השב   •  21
19
נמהס לי מביטר.16/05/2011 23:01
השב   •  1710
הרבצתי לאוהד הפועל בטדי.17/05/2011 20:02
השב   •  41
18
סכניני16/05/2011 22:59
הגיע לכם בצדק לזכות באליפות וכולי תקווה גם בגביע ! הצדק נעשה .מברוק לאילשע לוי אדם גדול 3 אליפיות ברצף עם סגל לא יודע מה תקציב פחות משל הפועל ומכבי תייא !
השב   •  133
17
דרור16/05/2011 22:57
השב   •  914
עומר16/05/2011 23:56
השב   •  54
16
שאולי16/05/2011 22:55
השב   •  1929
15
ליאו16/05/2011 22:54
על מה אתה מדבר ברקו? בעשרים שנה האחרונות היו עוד לא מעט אלופות מלבד מכבי חיפה. הפועל ת"א לקחה פעמיים את האליפות, בית"ר י-ם לקחה חמשה פעמים להזכירך ומכבי ת"א גם לקחה שלושה פעמים. לומר שבכלל אין תחרות זה לא מציאותי לחלוטין. אבל כן, מכבי חיפה בלי ספק הקבוצה הכי חזקה בארץ בעשרים שנה האחרונות. אבל תחרות יש ועוד איך יש.
השב   •  62
14
עומרי16/05/2011 22:52
למרות כל השנאה והיריבות שיש בין 2 הקבוצות שלנו מברוק על 2 עשורים אדירים שלכם.. כל הכבוד.!
השב   •  424
13
אשדודי16/05/2011 22:51
השב   •  1130
עומר16/05/2011 23:55
השב   •  21
12
חמודי ( צפון )16/05/2011 22:51
השב   •  739
בראון איילין17/05/2011 08:44
מייצג את הפועל ולא את ישראל, אתה בושה לעם היהודי ולארץ ישראל.
ולמה שיחנקו עם האליפות? לא זכןר לי שאתם נחנקתם בשנה שעברה.תאכל את הלב בכיינים הייתם ותישארו
השב   •  81
11
גדי16/05/2011 22:49
בלעדיו חיפה לא סוחבת. המנהיג הבלתי מעורער, הסמל של מכבי חיפה. הנשמה. המוטיבציה.  בלעדיו מכבי חיפה אוסף של ילדים מוכשרים, אבל אוסף מבולבל.

תודה יניב !
השב   •  2018
10
דין16/05/2011 22:49
שעקב זה שהיא הכי טובה כבר שני עשורים רצוף יש לה בכלל אוהדים .
אוהדי חיפה אוהדי הצלחות הייתי במשחק שלהם עם בן דוד שלי רוב האוהדים לא יודעים מילים של שירים ופשוט "זורמים" ועוד עובדה שזה נכון - עוד עשר דקות הטוקבק שלי הופך לאדום כי כל האוהדי הצלחות התעצבנו על מה שאמרתי. לילה טוב והלוואי שלא תגיעו לאלופות.
השב   •  2977
ארנון16/05/2011 23:19
כי האליפות השנה הייתה צריכה להיות של האדומים מתל אביב , כולם שוכחים את השנה שהם עשו וזוכרים רק שלושת החודשים האחרונים .. מישהו זוכר איך הם דרסו כל קבוצה 5-0 לפני המשחק ששינה אותם? (אני מדבר על ה4-1 מול חיפה) בקיצור מה שאני מנסה להגיד שאין צדק באליפות של חיפה השנה .. ויש עוד הרבה סיבות לזה .. היותם קבוצה אפורה ברוב השנה ורק בסוף השנה הם נזכרים לעשות שואו לאוהדי הצלחות משהו שלהם.
השב   •  510
עומר16/05/2011 23:53
הפועל באמת הבקיעה יותר ואנחנו באמת ניצחנו לפעמים 1 ולפעמים 2 אבל שים לב טוב טוב- יותר נצחונות, יותר נקודות.הטבלה לא משקרת ובדיוק בגלל זה יש כאן אליפות! אתה לא נותן צלחת על כדורגל יפה כי אז אתם הייתם מקום שני או שלישי (בגלל שהמאמן שלכם אגדה )- לוקחים אליפות על יציבות !! ועם זה אתה לא יכול להתווכח - אנחנו לקחנו את כולם בזה. ואוהד הפועל- לך לים! ואם תהיה בשקט בשקט אולי תוכל לשמוע את האוהדים שלכם מתחת לבלטות
השב   •  142
רון האדום17/05/2011 00:43
אני מסכים עם מה שאתה אומר, כולם בתחילת השנה הרגישו שהשנה הזאת נצבעת באדום חזק, אבל לצערי ברגעי הסיום הקבוצה שלי התפרקה, אני לא אשכח לעולם את השנה הזאת, זאת שנה שהייתה לנו את הקבוצה הכי מפחידה שיש בכל ההיסטוריה, אם השחקנים היו נחושים יותר כמו שחקני חיפה ומכוונים יותר למטרה חיפה בכלל לא הייתה מהווה יריב בדרך לדאבל נוסף.
השב   •  25
יוני ד''17/05/2011 01:26
השב   •  02
מישהו17/05/2011 04:49
הקבוצה הכי מפחידה בכל ההיסטוריה? של מי של המועדון שלכם?.או של הכדורגל הישראלי?.
כי כדורגל ישראלי אני מטיל ספק ענק על האימרה הזאת.היו קבוצות יותר מפחידות מהפועל של היום חוץ מזה לא לוקחים אליפות בזה שכמה משחקים אתם מנצחים 5-0 או 15-0 מזה משנה צריך יציבות ואתם לא ידעתם לספק את זה וחיפה כן אז אתם יכולים להמיך לבכות על הנקודות שהפסדתם ל:הפועל חיפה,קרית שמונה,עכו,אשדוד,פתח תקווה,בית"ר,נתניה,מכבי תל אביב,בני יהודה.חיפה בקושי הפסידה נקודות השנה ולקחה את הניצחון מולכם ברגע הכי חשוב בשנה לא בפרווה של המשחק הראשון והשני.
השב   •  01
רום אוונס17/05/2011 11:40
קוראים לקבוצה מכבי נתניה , תשאל את דוידוביץ'' עלייה .. כשהוא ראה אותה הוא התבלבל והבקיע לשער שלו עצמו .. אני מנגב תתחת עם הצלחת של חיפה פוייה חיפה!
השב   •  21
9
יוסף כהן ביתרי 30 שנה!16/05/2011 22:48

כשארקדי השקיע בביתר היו לנו 4 תארים ב3 שנים.בכל מקרה,מזל טוב חיפה!

השב   •  275
דייב16/05/2011 23:06
מכבי ת"א והפועל עם תקציב גדול בהרבה. לכם תקציב כמעט כמו שלנו שקצת מדגיש את הכישלון שלכם.
השב   •  192
ביתריסט בנשמה16/05/2011 23:54
הסגל של בית"ר כרגע אחד החלשים בליגה, פרט לקובי מויאל אבירם ברוכיאן אריאל הרוש וחן עזריאל יש לנו קבוצת פח אתה שוכח שהתקציב של בית"ר העונה נבנה ממכירת הכוכב שלה שלקח אותה למקום רביעי עונה שעברה לבדו!! בקיצר שנה הבאה גאידמאק מזרים כסף ובית"ר חוזרת לאירופה
השב   •  61
בית"רי לעולמים17/05/2011 10:36
צריך גם ניהול נכון וזאת לא שיטה להוציא רק כסף!
השב   •  20
8
עדן16/05/2011 22:48
בושה שאתה אומר דבר כזה כנראה שכחת שלפני 10 שנים(1990-2000) כול עונה הייתה חיפה או מכבי זוכות באליפות בהפרש נקודה אחת מהשנייה
השב   •  265
עומר16/05/2011 23:49
בגלל שתי עונות טובות של הפועל תל אביב שכחו את זה אבל אין לי ספק שאנחנו נהיה שתי הקבוצות המובילות בליגה בשנים הקרובות! כאוהדים אתם עושים עבודה מצויינת - תמשיכו לעודד ולאט לאט תהיה פה מסורת של שתי מכביסטיות והפועלים יגידו לנו שלום מהפלייאוף התחתון
השב   •  394
7
מי זה16/05/2011 22:48
לנבחרת כחול..!!
השב   •  8819
6
Mickel16/05/2011 22:47
Berkovich totach
השב   •  142
5
ירוק16/05/2011 22:47
וואו עוד שנתיים (קרוב לוודאי) שזה קורה

השב   •  5410
אורי16/05/2011 23:23

השב   •  185
רון17/05/2011 01:02
גם את זה סופרים? והרומאים?
השב   •  261
אלירן17/05/2011 05:08
אז אתה יכול להפסיק לחלום, מכבי ת"א תזכה באליפות בשנה הבאה
השב   •  46
תמיר17/05/2011 12:13
השב   •  14
4
רמי16/05/2011 22:45

השב   •  9311
חן16/05/2011 22:54
השב   •  193
אלברט17/05/2011 10:29
לעצמכם אתם לא מצליחים לעזור, אז איך תעזרו לאחרים?

שלוש השנים האחרונות לא לימדו אותך כלום?
השב   •  27
תמיר17/05/2011 12:00
השב   •  21
3
צבי האובייקטיבי16/05/2011 22:45
השב   •  1687
אם16/05/2011 23:04
אם ואם ואם.
השב   •  134
דייב16/05/2011 23:05
גם שנה שעברה, הצדק חזר. עכשיו תבכה יחד עם החברים שלך שעברו את הגבול מסוריה
השב   •  294
יגאל17/05/2011 23:12
יעקובו ובניון בחיפה לא הייתם לוקחים אליפות גם שנה שעברה עכשיו תחזור לחור טיפש
השב   •  31
2
חכם בלילה16/05/2011 22:45
יש אליפות !
השב   •  913
1
דניאל16/05/2011 22:45
מגיע לנו
השב   •  513
the nexus17/05/2011 03:05
השב   •  15
the nexus17/05/2011 03:06
השב   •  15
אסור לפספס
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP