יום שני, 31.03.2025 שעה 17:44
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

על ז'לקו זה לא עובד

פיני גרשון בטור אישי ל-ONE: מכבי עשתה עונה יפה, למרות שאפשר היה לעשות עוד צעד. הצהובים חזרו עם החבל על הצוואר אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי

בסיכומו של דבר וגם לאחר ההפסד בגמר, מכבי תל אביב עשתה עונה יפה. נכון שבשלושה ימים וביום נתון גם כאנדרדוג אפשר היה לעשות עוד צעד ועכשיו אני מבין את אלה שעושים פיינל-פור בארץ. ביום נתון כל דבר יכול לקראות ונחכה ליום הנתון בשנה הבאה.

האווירה היתה מדהימה שראינו אותה כבר בעבר. מדובר בשתי קבוצות שיכולות להביא 5,000 צופים למשחק מחוץ לארצן, אלו מועדונים גדולים בקנה מידה של כדורסל אירופי. שתי הקבוצות האלה הוכיחו למה הן שם.

ז'לקו אוברדוביץ' בא לקחת פיינל-פור ותיכנן את שני המשחקים כראוי כאשר בגמר הוא הוציא מהמחסנית את דרו ניקולאס ומאריץ'. את החיילים שצריכים היו לעשות את העבודה השחורה הוא הכניס כהרגלו בהתחלה והם נשכבו בשבילו על הגדר. כשמכבי תל אביב פתחה עם חמישייה רגילה, פאו "ביזבזה" את וויוקאס על סופו. כשוויוקאס יצא, נכנס מאריץ' לעשות את העבודה השחורה. ולמרות ששניהם שמו גוף על סופו "וביזבזו" עליו לא מעט עבירות, גם רומיין סאטו עזב את גיא פניני, שלמרות שדפק שלשה, פאו לא התרגשה.

סופו אחרי חמש דקות כבר היה בחוץ. עכשיו זה היה הזמן של ז'לקו להכניס את באטיסט אחרי שש דקות. גם בחוץ היה לאוברדוביץ' מה למכור וכל סוף שעון דפק המאמן שמירה כפולה, פעם על ג'רמי פארגו ופעם על צ'אק אידסון. כל אלה וארבע חסימות תקעו את מכבי על 15 נקודות ברבע הראשון.

אוברדוביץ´.  (יוסי ציפקיס)
ז`לקו אוברדוביץ´. בא לקחת פיינל-פור (יוסי ציפקיס)
 
במכבי דיברו המון השבוע על איך לעצור את הפיק אנד רול ואיך לעצור את החדירות של פנאתינאיקוס. אבל עם הרכב של שלושה גבוהים - בלו, אליהו ומצ'באן, פאו חדרה, חדרה וחדרה. פעם חדרה והורידה לגבוה ופעם חדרה והוציאה לקליעה. למזלה של מכבי אחוזי הקליעה של פאו במחצית הראשונה היו נמוכים מאוד והשאירו את מכבי במשחק.

השמירה הטקטית וההימור על סופו השאירה אותו עם מעט נקודות, אבל פתחה לפניני, אידסון ובלו זריקות די פתוחות מהשלוש.

מה שאפיין את מכבי כל העונה - לחץ, סלים במתפרצות ובמעבר, לא בא לידי ביטוי במחצית הראשונה. גם הרצון לשחק פנימה נגמר ב-20 אחוזי דיוק מהצבע. למרות האיומים של מאמן ריאל מדריד וגם הידיעה שפאו מתמחה בפיק אנד רול של דיאמנטידיס עם השחקן של סופו, גם החלפת ההגנות לא עזרה ופעם אחר פעם דיאמנטידיס מצא את באטיסט לנגיחה מתחת לסל.

כשיש לך את דיאמנטידיס לא צריך לדאוג (יוסי ציפקיס)
כשיש לך את דיאמנטידיס לא צריך לדאוג (יוסי ציפקיס)
 
גם הרכבים של חמישה נמוכים כדי לחזור למשחק לא עבדו על ז'לקו. להבדיל מקבוצות אחרות, לפאו יש מאצ'-אפ גם להרכבים כאלה וכל השחקנים שעשו את העבודה השחורה והרביצו במחצית הראשונה, נעלמו מהמשחק. במאני-טיים, שיחקו רק אלה עם הניסיון.

עם החבל על הצוואר מכבי חזרה למה שהביא אותה עד לכאן, אבל מאוחר מדי ומעט מדי והצליחה להוריד רק לחמש הפרש. פעם ז'לקו אמר לי: "כשיש לך את דיאמנטידיס, אתה לא צריך לדאוג". הוא שוב הוכיח, בפעם המי יודע כמה, שהוא גם גדול וגם צודק.

לכתבה זו התפרסמו 140 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 140 תגובות ב-103 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
103
ניר11/05/2011 17:32
השב   •  00
102
ez11/05/2011 16:06
בלאט היו הוא בין 3 המאמנים הטובים באירופה! אין מאמנים שעם סגל כזה היו מגיעים לפינל-פור
השב   •  01
101
עידו11/05/2011 12:55

הוא מאמן בינוני פלוס, מאמן שמתפרק בלחץ, עם מאמן כזה אתם לא תגיעו לשום הישגים אז הצעה מצויינת למזרחי ופדרמן, תחתימו את בלאט לאיזה 10-15 שנים.

השב   •  32
100
מישהו10/05/2011 18:28
מכבי הפסידה העונה מספיק משחקים עם פרקינס- בארסה פעמיים,וויטוריה פעמיים ואפילו בני השרון.
עם כל הכאב לראות פציעה קשה של שחקן, מקצועית מכבי לא נפגעה מהפציעה של פרקינס, ואפילו להפך.
היא הרוויחה שוב את אידסון בגדול (תיזכר כמה אבוד אידסון נראה רוב העונה כשפרקינס את פרגו ניהלו את הקבוצה) וגם פניני הוקפץ לחמישיה וניצח למכבי משחקים חשובים.
היתה הפרזה גדולה בחשיבות של פרקינס, המספרים שלו סה"כ די בינוניים ומכבי לא היתה נראית טוב יותר איתו.
גם ללא פרקינס מכבי היתה יכולה לשחק הרבה יותר טוב, ומה שעצר אותה היה בעיקר ניהול משחק הזוי של בלאט- החילופים המטופשים של אליהו והקרדיט המוגזם לפרגו ובלו.
השב   •  40
99
ע.י.10/05/2011 16:37
הגיע הזמן להפסיק את השיטה הזאת ולא בגלל שמכבי הפסידה . תארו לכם סדרה של הטוב מחמישה בין מכבי לפנא. חמש פעמים אולם מפוצץ הרבה יותר עניין . מה שקורה שבפייל פור במשחק הראשון האולם חצי ריק בגלל אוהדים של הקבוצות מהמשחק השני שלא הגיעו וכנ"ל במשחק השני .. עדיף סדרות והדוגמא הכי קלאסית האנ.בי איי
השב   •  20
98
amir10/05/2011 15:02
מכבי לא יכלה לנצח את פנא בלי פרקינס כפי שלא יכלה לנצח את צסקא בלי שראס . גם שיקאגו הגדולה בלי ג''ורדן לא הגיע לשום מקום. ההפסד הזה נובע מחוסר מזל ולא מבעיית מאמן. לדיויד אין כסף לעומק כזה על הספסל. דיויד ביקש גארד נוסף חלק גדול מהעונה ומכבי שרפו כסף על ג''ף פוט. שגיאות ניהול הן שלקחו ממכבי את הגביע ולא ניהול המשחק של דיויד.
השב   •  23
97
ליאורי10/05/2011 13:51

סתם בלון שהתקשורת ניפחו יותר מידי, להזכירם הוא כבר הוביל את הקבוצה שלכם לכישלון בפיינל פור בעבר, תאמינו לי עם ניהול קצת יותר חכם כמו למשל מישהו כמו קטש הייתם חוזרים עם הגביע, אבל מה טב שהוא המאמן שלכם, בדיוק מי שאתם צריכים בשביל שיפיל אתכם ברגע הנכון.

השב   •  84
תותח אדום11/05/2011 01:57
השב   •  00
96
תומר10/05/2011 13:22
אתה המאמן הכי טוב באירופה, להישגים שאתה הגעת אף מאמן ב20 שנה הקרובות. לפדרמן ורקנטי לא מגיע מאמן כמוך, את האליפות הפסדתרק בגלל הפייל פור המטופש וכל אחד יכול להפסיד בשיטה הזאת. אוהבים אותך ולא נשכח לעולם תודה על הכל.
השב   •  52
95
רואי10/05/2011 10:50
השב   •  00
94
יניב10/05/2011 10:31
פחדת שמכבי תביא גביע תתבייש
השב   •  10
93
אוהד10/05/2011 02:49
איזה הרכב היה לפיני ואיזה יש לבלאט(מינוס פרקינס).
רק שאראס עזב ופיני נשאר כשפארקר,ווייצ''יץ'' ובסטון נשארו ומכבי ת"א לא רק שהפסידו בגמר הם נראו די מסורבלים(לא רק בגלל סולומון גם כי רוב הקבוצה היתה בינונית ביכולת אפילו סתם בקליעה).
ושוב,בלאט הפסיד עם קבוצה שקיוו שתעבור את הטופ 16 ופיני?הפסיד עם קבוצה מלאה כשרונות.
השב   •  02
92
תומר10/05/2011 01:07
רק פיני יכול לנצח את אוברדוביץ , פיני לא נשכח אותך , אוהבים ומתגעגעים , תודה על כול מה שנתת למכבי
השב   •  51
91
מבין09/05/2011 22:17
בלאט נפל בכל המלכודות שאוברדוביץ הכין לו.

המלכודות האלו היו ידועות לפני המשחק כי זה המשחק של אוברדוביץ. להאט את הקצב ולנעול את הרחבות.
במחק אחד, בלאט היה צריך להעז , להמר.

המטרה של אוברדוביץ זה לשלוט בקצב המשחק.

בלאט היה חייב לעבור לשחק מהר כמה שיותר.
בלאט נכשל לחלוטין. אוברדוביץ שלט בקצב.

כדי לשחק מהר אליהו היה צריך לשחק כמה שיותר. לאוברדוביץ אין שומר שיכל לשמור את אליהו. לא ברור למה אליהו ישב רוב המשחק על הספסל. בנושא הזה בלאט פשוט נרדם.
 
במקום אליהו שיחק בלו. זה בדיוק השחקן שאוברדוביץ יודע לחסל בקלות. הוא פשוט מדביק לו לחולצה שמירה אגרסיבית. עם שמירה כזו בלו לא אפקטיבי ולא תורם למשחק. אבל בלאט בחר לשחק עם בלו.

היה ברור שפאנא תתקיף את סופו ותנסה להצמיד לו עבירות מהתחלה.
אסור לבלאט היה לספסל את סופו אחרי 2 עבירות. הוא היה צריך לתת לו להמשיך לשחק גם במחיר של 4 עבירות . יכול להיות שבנתיים סופו היה נכנס יותר טוב למשחק ואולי מצמיד לבטיסיט 2 עבירות . דבר אחד בטוח היה קורה אם בלאט היה מעז  אוברדוביץ היה יוצא מתוכנית המשחק שהכין. דבר שלא קרה.

אם לבלאט המטרה הייתה להגיע לגמר אז יש מאמן ישראלי גדול ממנו - צביקה שרף.
המאמן הישראלי שהגיע להכי הרבה גמרים ולא לקח גביע אחד. במילה אחת קוראים לזה לוזר.

חובת ההוכחה מוטלת על בלאט אם באמת הוא רוצה להגיע לדרגה של פיני גרשון שלקח כבר כמה גביעים בניהם  גם מאוברדוביץ.
השב   •  101
90
מייקל09/05/2011 21:15
עכשיו שכולם נרגעו וראיתי את המשחק שוב בשידור חוזר דבר אחד ברור, אוברדוביץ טחן את בלאט, בלאט הגיע לא מוכן ועשה ערימה של טעויות, לא טעויות קטנות, אלה טעויות שמשלמים עליהם, חבל שהוא לא התייעץ איתך איזה יום לפני המשחק, אני בטוח שיכולת לתת לו כמה טיפים, הרי ניצחת את אוברדוביץ בעבר, גם בגמר.
בשביל מאמן שטוען שהוא צנוע וללא אגו הוא התנהג בגמר כמאמן עם יותר מידי אגו, בלאט הוכיח די את ההפך בגמר, או שאולי הוא לא חכם מספיק?
פחות טעויות והכנה מתאימה והגמר יכל להסתיים אחרת.
השב   •  40
89
ג''וני פנדנגו09/05/2011 18:03
כדורסל זה כבר משהו אחר
השב   •  00
88
י,ב מכביסט ותיק09/05/2011 16:39
והפסדנו את אליהו במשחק בגמר,קבלנו את ליאור בלי ביטחון,אם היית מחזק ולא מעניש אותו אחרי 3 דקות ליאור היה מחזיר לך ולמכבי בגדול,ליאור שווה יותר  מ12 דקות במשחק
השב   •  131
87
גילי09/05/2011 16:13
בלאט והעוזרים שלו ניהלו את המשחק בצורה מחפירה, שלפו מהמותן, לא הגיבו עם הגיון, ראיתם איך פארגו שיחק? הוא היה מה זה גרוע, בהגנה לא ספרו אותו ודפקו לו שלשות על הראש ובהתקפה הוא החזיק את הכדור כמעט 20 שניות בכל התקפה, מה שעניין אותו זה ההצלחה האישית שלו, ובלאט לא עשה כלום בעניין, ומה הסיפור עם שחורציאניטיס? כל העונה הוא משחק כמה דקות ויורד לנוח, כאן בלאט פתאום שכח שסופו לא מסוגל לזה ונתן לו להיטחן במגרש כאשר ליאור יושב ומחכה להזדמנות כמעט כל המשחק.
השב   •  140
86
מאיר הכבוי09/05/2011 16:07
יאללה מכבי יש טישיו במבצע 1+3 הדמעות עלינו .
השב   •  11
85
צהבהב09/05/2011 14:57
המשחק אתמול היה גדול על בלאט, אין מה לעשות צריך להודות באמת, מאוד רציתי שהם ינצחו אבל עם כל כך הרבה טעויות אי אפשר לנצח מאמן כמו אוברדוביץ כאן אני מסכים עם גרשון. בלאט ממש עיצבן אותי אתמול עם הטעויות ובעיקר השטויות שהוא עשה (עם ליאור לדוגמא), ממש לא מתאים לו, בלאט הוא אכזבה.
השב   •  163
84
אורי09/05/2011 14:34
שנה שעברה בקושי עשית משהו עם הקבוצה.. לאן הגעת איתם? לגמר של הליגה? זה גם קבוצה בליגה ק'' בכל מדינה אחרת יכולים לעשות, אם היית עושה חילופים נכונים אולי לא היית מפסיד את האליפות. גביע בישראל? שיחקנו נגד קבוצות פחות טובות בהרבה (חוץ מבני השרון בגמר שהם באמת קבוצה טובה, ואם אני לא טועה אז גם נתניה היו מעולים שנה שעברה). יורוליג? פחדת לעשות חילופים ובגלל זה הפסדנו את המשחק הראשון בבית שגמר אותנו סופית. פעם היית מאמן טוב עם הרבה כבוד, עדיין את עם הרבה כבוד ותארים מפה עד לסין אבל מאמן מוצלח אתה כבר לא.. מאמן בינוני משו.
השב   •  32
83
יואב09/05/2011 14:33

השב   •  93
82
יוסי09/05/2011 14:31
יאללה פיני. חזור הביתה. מחכים שתחזור להיכל שנה הבאה.
השב   •  32
81
ניב09/05/2011 14:21
לפי סגנון המשחק של היוונים היה אפשר לשתף את גרין שירביץ קצת
וגם השיפוט היה קצת לטובת פנא
השב   •  20
80
אודי09/05/2011 14:18
כשאליהו נכנס, כל המשחק השתנה. וכמעט שמכבי השוותה.
בלאט הוציא את אליהו אחרי שתי זריקות לא מוצלחות, והרס לו את הבטחון. ואליהו שהוא אדם נחמד ונינוח החזיר לו כגמולו הטוב והפציץ את הסל של פאו לקראת הסוף וכמעט במו ידיו הביא את הגביע.
אליהו הוא סוג של שחקן שיכול להרים קבוצה שתיבנה סביבו. אם לאליהו יש שכל שיבקש העברה לכל קבוצה אחרת הוא יהיה כוכב אמיתי. ואז מכבי ירכשו אותו במיליונים.
קשה מאוד להבין את בלטא ברגעים חשובים כאלו. האם זה הזמן לסדרת חינוך? האם זה הזמן לתת לפארגו ולבלו להחזיק ולהחזיק את הכדור בלי לדעת מה לעשות איתו?
מוזר ומשונה. אחזתי מבלאט עד המשחק הזה, אני לא יודע מה לחשוב עכשיו
השב   •  171
79
עידן09/05/2011 14:17
בלאט ניסה להציג אתמול בהורדת ליאור כאילו ליאור לא הופיע לגמר אותו הסיפור עם סופו (שכן שותף-יתר על המידה) האמת היא שמי שלא הופיע הוא בלאט עצמו, הוא קיבל פיק ברכיים במשחק הכי חשוב של העונה. כל כך הרבה טעויות במשחק אחד לא מתאים למאמן ברמות האלה, יותר ויותר נדמה לי שבלאט לא בנוי למצבי לחץ, מה שבכל זאת הייתי מציע לו זה להחזיר את הלפרין, מכבי צריכה רכז אחראי, לא עוד ביינום.
השב   •  110
78
אמיר09/05/2011 14:13
פיני היקר,
אתה יכול לפרגן, אתה עם סגל הרבה יותר טוב ממכבי השנה לא הצלחת, רבת עם כולם והימרת על סיינה.
נא לכתוב טורמפרגן, אוהב וחסר פניות
חג שמח
השב   •  10
77
דן09/05/2011 13:38
הפעם יותר מאי פעם, השחקן שהיה חסר היה משמעותי באופן קריטי.
פרגו לא עמד בלחץ והזכיר את אנדרסון.
עם דורון פרקינס לידו וחלוקת הלחץ, מכבי היו חזורים עם גביע!.
השב   •  32
76
אליהו09/05/2011 13:36
די ,אתה לא רולוונטי
בלאט הוא העתיד!
השב   •  11
75
אשר עידו09/05/2011 13:33
אני מאוכזב ממך כי הייתי מ עריץ שלך הרבה מאוד שנים אבל עכשיו שאני קורא את הדברים שאתה כותב אני מאוכזב תאמין לי שאתה לא היית מצליח להתמודד עם סופו כמו שבלאט מתמודד ולא היית מצליח להביא את הקבוצה הזאת לגמר תן קצת פרגון לבלאט!
השב   •  25
74
נחום תקום09/05/2011 13:32
מסכים עם דברים שפיני וחלק מהאנשים כאן כתבו, אוברדוביץ ניהל מצויין ובלאט לעומתו עשה אתמול כמעט את כל השגיאות האפשריות, חוסר אמונה שלו באליהו (הוכיח שהוא מאמן ששולף בלי לחשוב ופוגע בקבוצה שלו), עודף אמונה וביטחון בפארגו והנדריקס ועוד ועוד, בלאט מאמן טוב לליגה כאן וגם לליגה באירופה אבל רק במשחקים ללא לחץ,אני לא בטוח שיש לו את האופי והיכולת להגיע לרמה ולהישגים של פיני, רלף וכדומה.
השב   •  1610
מכבי יש רק בת"א05/09/2011 22:42
אבל אל תשכח שזה משחק מלחיץ כי זה משחק על כל הקופה, מה גם שהייתה את בעיית יום הזיכרון, מה שעוד יותר הלחיץ את בלאט כי הוא לא רצה לגלוש ליום הזיכרון. השנה כשהגמר לא ייפול על יום הזיכרון בלאט ינהל את המשחק בפחות לחץ
השב   •  00
73
אושרי חן09/05/2011 13:31
מכבי אני גאה בכם העונהכ הזאת לא היו לה ציפיות כי היא הייתה אמורה להיות עונת בנייה עונה של נסיונות אבל בכל זאת יש קצת אכזבה.
השב   •  30
72
חתיך וספורטיבי09/05/2011 13:30
שלום איילת,
לצערך ולצערי אני לא חתיך ולא ספורטיבי אך יש לי קצת ניסיון בהשקעה בבורסה, ועצתי לך היא שתהיי שקולה ואחראית, אל תסתנוורי מרווחים, אל תשקיעי כסף שאת לא יכולה להרשות לעצמך להפסיד ולעולם לעולם אל תספרי לחברייך כמה כסף הרווחת.
אני כבר בתחילת דרכי הצלחתי להרוויח 11 אלף דולר בעיסקה אחת של קניה ומכירה באותו יום, וחשבתי בטיפשותי שפיצחתי את השיטה, והדרך לכסף הגדול סלולה, אך באותה שיטה בדיוק הצלחתי גם להפסיד סכומים דומים.
לכן תתחילי בקטן, תקראי חוות דעת של אנליסטים, תשקיעי במניות רק אם את מבינה את הפוטנציאל שיש בהן וכאמור רק בסכומים שאת יכולה להרשות לעצמך להפסיד.
בהצלחה.אם את רוצה טיפים נוספים, תגיבי.
השב   •  00
71
יורם לוי09/05/2011 13:29
לכל אוהדי הפועל אני לא מבין אתכם תראו איזה כבוד הקבוצה הזאת מביאה למדינת ישראל  איזה כבוד אתם מביאים שבכלל אתם אומרים שאתם מייצגים את הפועל ולא את ישראל אז אתם תמשיכו להיות הקבוצה ששנואה בכל המדינה מחוץ מי שאוהד שלכם ואנחנו נמשיך להיות הקבוצה שכל הארץ אוהבת אותה מחוץ ממכם!
השב   •  11
70
דרור כהן09/05/2011 13:26
למה אתה מדבר ככה על פארגו אתמול הוא שבר שיא אסיסטים למשחק בפיינל פור עם 10, בלאט צודק שהוא הוציא את אליהו אליהו בא לא מ פוקס היה עדיף לו לשחק עם בלו שהביא לו את התפוקה.
השב   •  12
69
מבין09/05/2011 13:25
השב   •  63
68
לביא09/05/2011 13:22
לכל המטומטמים שפה..דייויד בלאט זה מי שהביא למכבי תאליפויות אז ועכשיו מכלום הוא הביא אותם בגמר והם עמדו יפה מאוד לכל אוהבי פיני אתם אנשים מסכנים
השב   •  012
67
לא יאומן09/05/2011 13:19
לכל הקשקשנים. תרעדו לפני שאתם שופכים את השטויות שלכם כלפי פיני. האיש גדול המאמנים שקמו למכבי עד לרגע זה. מקצוען שאכל שתה ונשם כדורסל שרות שנים. ניהל קרבות כדורסל במעמדים הכי גבוהים באירופה ועמד בלחצים כבדים. מקצוען ששיטותיו נלמדו ותורגלו ע"י גדולי המאמנים באירופה. האיש בעמדת הפרשן מבין כדורסל יותר מכל הקשקשנים ששופכים את גיבוב שטויותיהם על המסך. לגבי קנאה. על קנאת סופרים תרבה חוכמה שמעתם. האיש אומר דברים נכונים מדויקים מתוך הבנת המשחק והבנת המתגלגל בראשי מי שמנהל משחקים. תתיחסו ענינית לניתוח המשחק ולא אישית טיפשית. קצת יראת כבוד גם אם אתם לא אוהבים חלקים בהתנהגותו. פיני הוא מאמן גדול ואדם טוב שתורם לקהילה נא לא לקשקש. נאחל לבלאט בהצלחה ושיגיע לפחות לחלק מההישגים של פיני במכבי.
השב   •  10
66
פרנקו שלמה09/05/2011 13:05
השב   •  00
65
גיא09/05/2011 12:22
שני אלה היריבים הכי גדולים שלנו באירופה, ולא משנה את מי הם מאמנים.

כולי תקווה שישאירו את בלאט לעוד כמה שנים טובות לבניית שושלת, ולא חוזה שנה אחר שנה. רק ככה יוצרים מסינה וז''ליקו.
השב   •  32
ניסים09/05/2011 13:48

לצערי אתה טועה . בלאט מאמן מצויין ומוכשר .במשחק  1 צריך להיות פחות הוגן  ויותר  רע   ולנסות  להפעיל לחץ על השופטים כמו עמיתו אוברדוביץ.

השב   •  00
64
רונן09/05/2011 12:03
השב   •  23
63
ניסים09/05/2011 11:14

אין ספק שזילקו הסיבה  להפסד.מאמן אסטרטג סופר .  עם  ביום  בנוני מינוס של פאו זה מספיק לקחת גביע  המאמן אשם . ניהול משחק של  מאמן שמעלה  שחקנים להרביץ  ולעצור  מומנטום.לגבי מכבי פיספוס . מכוון  שלא  כל יום  תופסים  את  פאו  במחצית ובאחוזי  קליע ירודים שכאלה. ועם נתון כזה  מכבי  לא הצליחה  להוביל  פעם אחת. צר לי  להגיד ומבאס לומר  שבמשחק הנתון הזה המאמן הכריע.

השב   •  51
62
שרון09/05/2011 10:43
כי מכבי באמת אימפריה..
השב   •  13
61
שרון09/05/2011 10:19
הבנאדם עובד כעיתונאי..חייב לומר ולכתוב את אשר הוא רואה..החזיר את מכבי להיות הקבוצה של המדינה כאשר היתה בשפל גדול..הפך אותה לפחות שנואה..אוהדי מכבי כפויי טובה כרגיל..ומכבי אף פעם לא מסיימת יפה..ראה מיקי ברקוביץ..הנפלד..גמצי..קטש..שמעון קורק..אבי נימני..
השב   •  72
אלון09/05/2011 14:22
כל אלו שמלכלכים על פיני זה לא אוהדי מכבי אלא אוהדי הפועל שמתחזים לאוהדי מכבי ומנסים לסכסך בין מכבי לפיני כי הם מפחדים שיבוא יום והוא יחזור למכבי
חוץ מזה הם שונאים אותו בלי קשר אז נח להם ללכלך עליו
השב   •  20
60
ירושלמי09/05/2011 09:09
מכבי סתדרו בלעדיו יפה עד הגמר,לדעתי אם הוא היה הוא היה מקשה מאוד על דיאמנטיטיס התותח ובכלל היה מוסיף מחץ בהגנה שהיה קצת חסר בלעדיו.סה"כ בתקשורת ניסו מאוד להצניע את מכבי השנה אבל,כמו שנראו קבוצות היורוליג השנה מכבי קבוצה מצוינת ובאמת למעט ברצלונה ופאו,מכבי עדיפה על כולם.
השב   •  102
אוהד מכבי ותיק09/05/2011 12:02
משתווה עם ברסה ופאו. לקבוצות העילית האירופאיות יש בשנים האחרונות יתרון מובנה על מכבי: מאחר שמכבי לא יכולה (לא רוצה?) להתחרות בתקציבים של האירופאיות, היא מפסידה בסוף העונה את שחקני המפתח שלה לקבוצות המשלמות שכר גבוה יותר וצריכה לבנות קבוצה חדשה, בעוד שקבוצות כמו פאו משחקות שנים ביחד ובמקרה של פאו גם עם אותו מאמן. אם מכבי תצליח לשמור על ההרכב של העונה, היא רק תלך ותשתפר ותהיה שוב גורם רציני בליגה האירופית, אך אם תיאלץ שוב לבנו הכל מחדש אז אין לדעת.
השב   •  21
59
נתי09/05/2011 08:48
אתמול היה  לי  יום מאושר.אבל לך הרבה יותר.
השב   •  31
58
דן09/05/2011 08:45
ניכר כי יש השואפים להלל את בלאט ולו רק לעקוץ את גרשון. אך למען הדיוק מן הראוי לציין כי זו היתה עונה כה חלשה עם קבוצות כה עלובות באיכותן שמכבי בעונה סבירה הצליחה להגיע לגמר. לא משום איכותה שלה או של מאמנה ושחקניה אלא בשל חולשה כה מהותית של יריבותיה.

היורוליג כבר אינו המסגרת האיכותית שהכרנו בעבר.  אפילו פאו אינה הקבוצה שהכרנו לפני כמה שנים טובות.

לכן, הישגה של מכבי השנה הוא לא משהו.


השב   •  44
מה שנכון- נכון.09/05/2011 10:20
היא פגשה את ריאל בסגל חסר, את טאו עם שחקנים פצועים/אחרי פציעה וקו קדמי חדש(בלי אליהו וספליטר)..
היא פגשה מאמנים שעזרו לה לנצח ולהעלים את הטעויות של בלאט בניהול המשחק(ולפרשנים "להשתפך" על בלאט ולהתעלם מהבעיה שלו בניהול משחקים. )
ואז באה פנא'' שגם לה מסורת ואוהדים ומאמן טוב יותר מבלאט וכשבלאט פגש בפעם הראשונה מאמן מהטופ שלא נותן מתנות אלא צריך להערים עליו גם בתכנית משחק וגם בניהול משחק- בלאט פישל( כמו שהיה צפוי, מבחינתי לפחות..)
כל מה שמכבי היתה צריכה כדי לקחת את התואר זה להביא את גרשון לאימונים שיישב וייתן טיפים או יעזור לבלאט ויגיע לפיינל פור ויישב מאחורי בלאט לעזור לו בניהול משחק.
אבל בלאט רצה "להוכיח שהוא יכול לבד" ולמעשה גם מכבי הפסידה וגם הוא יצא מופסד. עכשיו ברור( לכל מי שיכול רו רוצה לראות את הדברים כמו שהם..) שיש לנו בעיה עם בלאט במשחקי אמת וזה היה די ברור גם לאורך העונה אבל כמו תמיד, אצלינו בישראל, הכל שחור או לבן, נפלא או "אין ונורא". אין אמצע אין יכולת להסתכל על מורכבות של מצב.
השב   •  22
57
זאב09/05/2011 08:29
השב   •  23
מה שנכון- נכון.09/05/2011 10:20
השב   •  01
56
אבי אוהד מכבי09/05/2011 08:28
עודד קטש המלך הבלתי מעורר של ישראל עשה לך בית ספר שנה שעברה פה בארץ. סתם לך את הפה להרבה שנים. מזל שנגמרה העונה ככה תפסיק לגזול כסף ממכבי שאומנם מגיע לך ביושר (כי מה לעשות יש חוזה) אבל לא מגיע לבן אדם כזה יהיר. כאדם מסורתי נפלת בחטא מאוד גדול, חטא היהירות ואין לך זכות בכלל לדבר על מכבי. בלאט עשה אותך גדול ובאותם שנים גם אם אחייניתי הקטנה הייתה מאמנת את מכבי היינו לוקחים את הפיינל. אנחנו אוהבים את בלאט והלוואי וקטש יחזור לשורות מכבי בתור עוזר מאמן ובעוד כמה שנים יחזור להיות צהוב! אוהבים אתכם מכבי! רק בואו נסיים את העונה בכבוד ונקרע את האדומים מירושלים (ואני ירושלמי)
השב   •  94
רעות מאמי09/05/2011 09:28
אבי יקירי, דברים כדורבנות!
קטש המלך
3>
השב   •  00
55
פה09/05/2011 06:42
תסתכלו בדף הסטטיסטיקה של היורוליג, השופטים בראשות למוניקה (ופיני לא אומר מילה על למוניקה? באמת ימות המשיח), נתנו ליוונים לפוצץ את סופו. לטעם, על סופו עשו 2 עבירות.

אתם קולטים?

למוניקה עמד מול סופו בשעה שמפציצים אותו ושנייה אחריי שהוא לא ששרק עבירה על סופו, הוא החליט לגמור את המשחק עם עוד שריקת שלוש שניות.
השב   •  22
54
Schoowow09/05/2011 06:19

כשלון מוחלט בניהול שחקני הצבע, החל
בבחירה. סופו שחקן שנכשל מול פאנא-
תראו איך אולימפיאקוס משתלטים על הליגה
הוא לא חסר להם. אם היה יכול לשחק מול
הגבוהים של פאנא, לא היו מוותרים עליו.
ליאור אליהו, בלו,בורשטיין וגרין יצאו לרעות בשדות זרים
וחזרו להשתקם על חשבוננו.
מכבי חיה על 4 שחקנים. הנדריקס, פרקינס, פארגו ואידסון
פניני בתור מחליף סביר. מצ''באן? טוב יותר
מסופו, אם זה מנחם מישהו. הנדריקס יפרח
ליד גבוה אמיתי, 2.10 דומיננטי. את השאר לשחרר ומהר.
גרין?טל?אליהו?בלו?סופו? לא אם 
רוצים לעבור קבוצות בקאליבר של בארסה
ופאנא, הם לא מספיק טובים לרמות הללו.

השב   •  45
53
חיים09/05/2011 02:57
רק שהוא לא מטומטם הוא מבין ויודע בדיוק מה קרה כאן במשחק הניסיון שיחק כאן תפקיד ראשי בואו נודה שהניסיון נמצא בצד מאמן פנא וגם בצד השחקנים הם הגיעו למשחק כדי לקחת אותו שיחקו כמו גברים זקנים אבל גברים שבאו לקחת את היורוליג שכחתם כנראה שהקבוצה הזו  העיפה את ברצלונה שהייתה עם ייתרון הבייתיות ומה לעשות לא הצלחתנו לגנוב ניצחון וזו האמת לאמיתה אין אדם אחד בישראל שהאמין שנגיע בכלל לשלבים אילו ביורוליג ולכל הפלספנים שחושבים שמבינים משהו בכדור סל אתם כנראה לא מבינים  שממה שיש מחומר השחקנים שיש לנו זה המירב שניתן היה להשיג נכון שבלאט עשה עושה ויעשה לא מעט טעויות נכון שלפעמים הבחירת שחקנים שלו לא בדיוק מובנת לנו לעיתים קרובות בגלל שיטת המשחק שלו ועל זה ניתן להתווכח אין בכלל ספק שפיני מנהל משחק אולי הגדול באירופה והניסיון שלו מול בלאט במעמדים אילו ענק וגדול על בלאט אבל חוץ מניהול המשחק דייויד בשאר האספקטים לא פחות טוב מפיני ובחלקם אף עולה עליו וזה היחס לשחקנים והעובדה שהם אוהבים אותו ונלחמים עבורו הרבה מעבר למה שהיו נלחמים עבור פיני  זה בגלל אופיו הנוח ונעים הליכות אבל כנראה שעם זה לבד לא נלך למכולת הצפי שלי מהשחקנים הישראלים במשחק הגמר היה ענק הייתי בטוח שהם ישכבו על המגרש ויקיזו דם על המגרש  אבל מה לעשות שאליהו לא הגיע בכלל למעמד הפיינל פור הוא נראה כמו אחד שעשה במכנסיים בדרך לברצלונה ומסתמן  כפלופ די רציני מה לעשות שבורשטיין כנראה סיים את הקריירה שלו בכדור סל ברמות הגבוהות מה לעשות ששארפ קרוב לגיל 40 וכבר אין לו את הכח ברגליים כמו שהיה לו בעבר ? ואני לא מאשים אותו בשום דבר אילו מגבלות פיזיות שנלקחו בחשבון מה לעשות בגרין מעולם לא נתן במכבי גם לא 10 אחוז ממה שנתן אפילו בנבחרת \? דיאמנטידיס אחד נתן לפאו מה שכמעט כל הישראלים לא נתנו למעט פניני שהוא גדול מכולם אני מאחל לו ולנו שיסיים את הקריירהנ שלו שמכבי ושמאמנים יבנו עליו הרבה מעבר למה שבנו עליו בעבר או על השחקן הישראלי באופן כללי לגבי הזרים אני מקווה שמאצ''בן לא ישאר במכבי כי עשו טעות איומה בהבאתו אני מחפש את הכישרון ולא מוצא דבר וחצי דבר של כישרון סתם תופס מקום של שחקן זר איכותי נמאס מאותם נסיונות כושלים בהבאת ילדים שיגדלו כאן בלי לדעת איפה בדיוק הכישרון שלהם בלו זה מסוג השחקנים  שאתה אף פעם לא תדע
השב   •  52
מה שנכון- נכון.09/05/2011 10:30
מכבי ידעו מה הם מביאים בבורשטיין וגם כאן וגם בצורה שאליהו הגיע לגמר- זה גם חלק מהאשמה שעל המאמן1. הוא היה צריך לאפס את שניהם ולהביא אותם מוכנים.
 שבורשטיין לא ינסה לעשות את דאנק שעשה  בשנת 2000. שאליהו יגיע עם בטחון ולא "מרוח על השטיח" אחרי שבלאט נתן את כל הבמה לסופו והחליט שכולם עובדים בשביל סופו ואליהו נבלע ברקע.
בקיצור יש הרבה מה לומר אבל בשורה התחתונה אתה צודק לגבי ההבדל בין לבאט וגרשון אבל מכבי הצליחה כששניהם שיתפו פעולה והשנה שניהם היו חתומים במכבי ופדרמן שוב פישל ובמקום להנות מהיתרונות של שניהם ולהביא את התואר(כי אם היו משתפים פעולה מכבי היתה האלופה!) הוא שוב לא השכיל להתעלות לעל המאגו שלו ( וגם לא בלאט) ועל זה מכבי, בלאט ופדרמן שילמו אתמול!

חבל רק שמזרחי כ"כ חלש שנותן לפדרמן "לנהל את ההצגה" ולכן בסוף הסוף נגמר לא טוב.
השב   •  20
ziv09/05/2011 11:23
השב   •  00
ziv09/05/2011 11:24
מצפה שנקרא אותו, בלי פסיקים ונקודות.
השב   •  10
ניסים09/05/2011 14:44

אין   ספק שרשמת נכון  .  הייתי  מוסיף שלמכבי היה  חסר  רוע.    פאו לא במשחק טוב לקחה  גביע .המאמן שלה   לוקח גביע בכוח ועל ידי  משחק מלוכלך וחוקי .עצירת מומנטום על ידי הקרבת עבירות וניצול כל   הכדר למשימה.

השב   •  00
תותח אדום11/05/2011 02:06
השב   •  00
52
איילת09/05/2011 02:02

הי לכולם
חיפשתי מקום של גברים שאוכל לשאול שאלה גברית משהו.
אני בחורה בת 26 (רווקה..) שהתחילה להתעניין בבורסה.
התחלתי לגלוש באתרים כמו גלובס וישראל בורסה ולמדתי המון.
באתר "ישראל בורסה" יש סדנאות שמלמדות איך להשקיע.
רציתי לשאול האם שווה ההשקעה או שזה מסובך ואם יש פה גבר חתיך וספורטיבי להתלוות אליי?
חג שמח
איילת

השב   •  14
51
סטפונדיס09/05/2011 01:43
נכון פיני היית מאמן שונה ומאמן יצירתי עם הישגים ותארים ,אבל זיקנתך מביישת את נעורייך ,באפן שיטתי אתה ''מבקר'' את בלט ונועץ סיכות ,אף אחד לא מושלם ,אל תשכח שלך היה הרכב ומגוון שחקנים טוב יותר ולא הרכב מוגבל ,מה אתה היית עושה רבי פנחס? מגלגל עיניים. תלמד לפרגן
השב   •  33
50
יועד09/05/2011 00:52
אנשים כתבו כאן דברים שאני מסכים איתם לחלוטין, בלאט הפסיד את המשחק למכבי וחבל, סידרת החינוך שהוא עשה לליאור ללא שום סיבה, האובר קרדיט שפרגו-ביינום קיבל, אי התגובה של בלאט והעוזר הירוד שלו גודס למהלכים של אוברדוביץ, חוסר יצירת הזדמנויות לקלעים בהתקפה ואי מתן פתרונות לסגירה מתחת לסל, שחיקת סופו ללא סיבה, בלאט פשוט לא הופיע, אפילו מהשופטים אוברדוביץ הצליח להוציא יותר מבלאט את גודס האנמיים, מצטער להגיד אבל אין לבלאט את מה שצריך ברמות האלה, בואו נראה אם יהיו פרשנים מספיק אמיצים שיגידו את זה.
והחשוב מכל, יאללה נתניה, לגמר ולזכות בגביע!
השב   •  168
גידי09/05/2011 01:07

השב   •  00
טכנוקרטי09/05/2011 02:16
מבלי להמעיט בכהוא זה מפועלו והישגיו של דיויד העונה תוך כדי משחק ובהתנהלות מול השופטים הוא אנמי וחסר נוכחות משמעותית משמע לא קיים..! והיום כשמכבי לא היו במיטבם כל ההחלטות הגבוליות במשחק נטו לטובת פאו ולמעשה לא איפשרו למכבי לחזור למשחק..! לשם השוואה פיני ובוודאי אפי היו אוכלים את הפרקט והשופטים ולא היו מאפשרים כל כך הרבה החלטות חד צדדיות נגד מכבי..לא היה איזון ולדיויד בלאט וחוסר הנוכחות שלו מול השופטים היה חלק משמעותי באי ההצלחה לחזור למשחק..!
השב   •  21
נירון קיסר09/05/2011 10:22
לירוקים יותר כסף.
לירוקים יותר נסיון ויכולת.
השאר שטויות כולל דביליזם אמביצילזם נתנייתי.
השב   •  01
49
מישהו09/05/2011 00:40
אומר על שחקן גדול: "הוא אף פעם לא הפסיד משחק. לפעמים המשחק נגמר לפני שהוא הספיק לנצח".
המשפט הזה הוא המתאים ביותר לתאר את ליאור אליהו אתמול. אם המשחק היה נמשך עוד כמה דקות, אליהו עוד היה מצליח להפוך אותו, כמו שעשה בוויטוריה, למרות מאמנו הטיפש.
השב   •  201
48
נפתלי09/05/2011 00:33
עם קצת קנאה אין מה לעשות כל אחד שהיה במעמדים האלה יצבוט לו קצת אילו פיני היה שם הדברים היו נראים אחרת לפיני יש את הניסיון מול זלקו והתגובות למהלכים של זלקו היו באות בהפתעה לזלקו על המהלכים שהוא לא חלם עליהם . לפיני יש נסיון דויד עשה עונה יפה ללא כל ספק ועל כך מגיע לו ישר כח אולי בשנה הבאה
השב   •  33
אוהד09/05/2011 09:34
אני לא ראיתי את פניני מתפקד טוב יותר בגמר בליגה מול קטש
השב   •  00
47
גוטמן בהפועל לנצח09/05/2011 00:33
כל טור שלו הוא יותר ויותר מקנא
השב   •  35
46
אבי09/05/2011 00:28
הוא עשה את הקבוצה והביא להשגים רצופים שמעט מאמנים עשו זאת היסטורית
השב   •  51
45
mor bitton09/05/2011 00:19
לאוברדוביץ מותר לחייך ולהתברבר במסיבת העיתונאים עם רקורד כמו שלו כמובן!! מדיוויד בלאט הייתי מצפה ליותר צניעות ויותר ריכוז איך להפתיע את השועל הוותיק הזה. אבל דיוויד בלאט כבר הרגיש בטופ העולם ונרדם בשמירה. כל דרך ניהול המשחק שלו בגמר היתה אנטי תזה לכל ההטפות שלו במהלך העונה ובניגוד למה שהוא כביכול נהג להתנהג עם השחקנים בצורה לבבית ולעודד אותם ואילו בגמר הוא התנהג בצורה לא סבלנית עם ניהול משחק גרוע וכאילו החליט ובעיתוי לא מתאים בכלל להעביר כמה שחקנים סדרת חינוך!! במקום להברבר ולתרברב במסיבת העיתונאים תכין את שיעורי הבית ואחר כך תדבר
השב   •  83
44
יובל09/05/2011 00:17
לא רק שבלאט פתח עם סופו, אלא בלאט לא התחשב בעייפות והתסכול שלו ושילם על כך בעבירות יקרות. וכשסופו עם 4 עבירות אחרי 2 דקות ברבע הרביעי, בלאט מרים ידיים ועובר ל-5 גארדים. כשמולו בטיסט שקולע עוד ועוד מתחת לסל ועליו הוא שם את אליהו. לשחק עם הראש בקיר בלי לחשוב על ההשלכות זה לא מתאים לגמר מול אוברדוביץ'' שניצל זאת עד תום. מה שאני ואוהדים רבים ראו מק"מ בלאט לא הבחין ממטר.
השב   •  72
43
תומר09/05/2011 00:02
לך "זה" לא עבד אפילו על קטש.
השב   •  41
42
בוייצמן-יער !09/05/2011 00:02
איך אפשר לתת כל כך הרבה דקות לשחקן כל כך בינוני ומוגבל כמו בלו ?
השב   •  135
41
אשר09/05/2011 00:01
השב   •  15
זית הררי09/05/2011 10:05
אם זה כך , הבקעה את מיאמי.. לך תחלום
השב   •  00
40
חיים08/05/2011 23:54
פיני - תהיה בשקט!
השב   •  320
39
שלומי08/05/2011 23:45

אתה ומסינה מועמדים במקום איבנוביץ!
יהיה נחמד לראות את הקבוצה שלך מול מכבי, ודיויד.

השב   •  13
38
שלמה פדידה08/05/2011 23:42
צריך להיפטר זריז מליאור אליהו לא מבין מה הוא עושה עשה ויעשה במכבי בושה וחרפה
השב   •  05
37
mor bitton08/05/2011 23:42
מסכים עם כל מילה שדיוויד לא בנה את הקבוצה נכון!! זה לא עושה אותו מאמן גדול ההיפך!! אתה סותר את עצמך כאן אבל אני חייב לומר שאתה צודק מלבד מלבד האבל
אם בלאט היה בונה את הקבוצה נכון הוא לא היה צריך להתאמץ לעשות משהו מהתלכיד הלא נכון הוא פשוט היה מתרכז בלהביא את הגביע אבל הבניה הלא טובה היתה בעוכריו.
השב   •  34
36
mor bitton08/05/2011 23:38
בלאט מאמן טוב אבל עדיין אין לו את ניהול המשחק מול שועלים ותיקים כמו אוברדוביץ.

השב   •  92
35
בני08/05/2011 23:38
למה בלאט הוציא את הכוכב שלו אחרי דקה וחצי? ממתי עושים זובור במשחק גמר? מאיפה האגו או שאולי זו טיפשות? בסופו של דבר ללא אליהו המשחק היה נגמר בהפרש של 20 לפחות! ואם בלאט כזה פדנט למה הוא נתן לפארגו להשתולל עם הכדור ולהחזיק את הכדור כמעט 20 שניות בכל התקפה, דבר שגרם למכבי לזרוק בלחץ! ופארגו גם לקח קליעות מה זה קשות, סטייל ביינום, בלאט לא ידע להגיב במשחק, נראה משותק ונתן למשחק לנהל אותו, לא גיבה את שחורציאניטיס כאשר עשו עליו עבירות בלי סוף מתחת לסל הוא או העוזר שלו גודס היו צריכים ללכת למזכירות ולשופטים ולהפעיל עליהם לחץ! הוא ניהל את המשחק בצורה מחפירה, פנא חגגו מתחת לסל ובלאט לא ניסה ולמעשה הגיע ללא תוכנית משחק ולא הצליח לשבש להם את הסלים הקלים ולו במעט (כשאליהו נכנס זה השתנה לטובת מכבי אך זה היה די מאוחר). יותר טוב שבלאט ישתוק ולא יתראיין הרבה, הרבה בגללו מכבי הפסידו את המשחק, פשוט מאמן בינוני.
השב   •  193
34
mor bitton08/05/2011 23:36
השב   •  61
33
אוהד08/05/2011 23:35
תפסיק להיות קנאי תפרגן תסתכל על חצי הכוס השניה.
השב   •  43
32
כרמיאלי08/05/2011 23:29
השב   •  20
31
מכביסט08/05/2011 22:58
קנאי זה מה שאתה דייויד לא רואה אותך והוא מאמן פי 1000 הערצתי אותך פעם עכשיו הבנתי שאתה קנאי  שאתה אימנת היה לך כוכבים כמו באסטון פארקר סולומון וויצ''יץ'' ב 2006 ועדיין הפסדת דיוויד עלה עם הרכב שלא חשבנו שיגיע רחוק ועלה לגמר אז תישתוק
השב   •  279
טכנוקרטי09/05/2011 02:32
בלאט לא הגיב נכון למהלכי המשחק ולא ביצע אף מהלך שהשפיע על המשחק..! ובעיקר האנמיות שלו מול השופטים שבעתיה כל ההחלטות הגבוליות נטו לכיוון פאו ואוברדוביץ ולא איפשרו למכבי לחזור למשחק.. פיני ובוודאי אפי (בעזרת דבורה..ח..)היו אוכלים את הפרקט והשופטים במשחק כזה והיו משיגים יותר איזון בשריקות הגבוליות שנטו באופן חד צדדי  לטובת פאו.. וגם טכנית אחת כדי להוציא את השחקנים מקיפאון ברבע השלישי לא היתה מזיקה..! (אוברדוביץ הרי "המציא" את המהלך..!  ג''נטלמניות סטייל דיויד = פראייריות ונאיביות..!!
השב   •  20
דורון11/05/2011 12:16
ראשית, אין ספק שבלט מאמן גדול הוא חכם יודע לעשות סקאוטין ולהוציא את המיטב מהשחקנים שלו אך אין לו את קילר אינסטינגט חסרה לו את הפנומנליות שיודע לענות למאמנים כמו אובראדוביץ..
לפיני יש הרבה בעיות אני בטח לא הייתי חושד בו בקינאה.
אך פיני קורץ מהחומר שמעט מאוד מאמנים בעולם בכל התחומים קורצו ממנו וזאת היכולת להפיק את המירב ברגעי הלחץ היכולת לשלוף שפנים גם כשאין לך מה למכור..
משווים בין הגמר ב2000 לגמר הנוכחי. אך ישנם הבדלים עצומים נכון שבשניהם היתה עונה ככלית בשניהם מכבי הפתיע ובשניהם היא הגיע רחוק מהמצופה אך ב 2000 למי שזוכר מכבי הגיע למשחק ונתנה פייט אמיתי שאלמלא שריקות חד צדדיות היה נגמר אחרת ב2000 כולם הבינו ששנה הבאה מכבי דורסת את הליגה וכך היה. מי יכול להבטיח השנה שמכבי תעלה לפיינל פור שנה הבאה? לצערי לא הרבה.
דבר אחרון, מי שחושב שלאמן כוכבים זה קל שילך לריאל מדריד ויראה כמה תארים היא לקחה עם כל הכוכבים שעברו שם בשני העשורים האחרונים. דווקא ברצלונה שמשחקים שם כוכבים לא הביאה אותם ככוכבים אלא בנתה וגילת אותם. לכוכבים יש אגו וכדורסל איכותי זה לדעת להוריד את האגו לפעמים אין ספק שבלאט יודע את העבודה אך לומר שפיני הצליח בגלל הכוכבים כנראה לא הכיר את שארס ולא יודע על מה הוא מדבר.

בכל אופן נאחל בהצלחה למכבי.
השב   •  00
30
זילקו08/05/2011 22:54

בלאט בעונתו הראשונה עשה עונה מדהימה! עם שחקנים חדשים לגמרי ואם סנטר מוגבל, הוא הגיע עד לגמר! אז למה אתה לא מפרגן! הכותרת של הטור שלך כבר מצביעה על השמחה שלך שמכבי לא זכתה. מילא מכבי, אולי אתה לא אוהב אותם, אבל את בלאט.. למה?? אה, או קיי, אולי בגלל שהיום הוא נחשב לאחד מ-3 המאמנים הטובים באירופה ואתה כבר מחוץ למשחק.. תפרגן פנחס, זה בריא. 

השב   •  145
29
לא חשוב08/05/2011 22:54
זה היה משחק גמר, ופאנתינאיקוס ניצחו בעיקר בגלל דבר אחד: ספסל עמוק ואיכותי יותר.
נכון, בלאט עשה טעויות, אבל גם אוברדוביץ'' עשה. כולם טועים. גם אתה מר גרשון טעית המון פעמים.
המאמנים לא הכריעו את המשחק. השורה התחתונה פשוטה: אם המאמנים היו מתחלפים בקבוצות - די בטוח שבלאט היה מנצח.
זה מצחיק, אבל מה שהפסיד את המשחק הזה, היה המשחק ההוא בויטוריה, כשמאצ''בנד עלה בהרכב. זה היה המבחן שלו להוכיח שהוא מסוגל ושאפשר לסמוך עליו, וזה לא עבד.
בלאט טעה בגמר, אבל עיקר הטעויות שלו היו במהלך העונה. היה צריך לעשות עם מצ''באנד הרבה יותר, הרבה הרבה יותר. לתייג שחקן כ ''שחקן לעונות הבאות'' זו טעות, והוא שילם עליה.
לא ברור לי אם גרין היה יכול לשחק (פצוע?) אבל גם הוא פספוס. לראות את סופו משקיף במקום לשמור כי יש לו 3 עבירות, זה פשוט לא לעניין. גבוה על הספסל צריך להיות מנוצל.
חבל לי על אליהו. הוא היה יכול וצריך היה להיות האס במשחק הזה, אבל הנצחון הגדול מול ריאל, עיוור את בלאט.
שארפ בתור נער מגבות, זה לוקסוס גדול מדי. כנ"ל בורשטיין.
בסופו של דבר, בלאט נפל בדיוק איפה שפיני נפל - חוסר היכולת לבנות קבוצה עמוקה, חוסר היכולת לבנות סגל רחב עם בטחון ועם שחקנים שירגישו נוח.
הסיבה לכך כמובן, היא הליגה הישראלית החלשה. שחקנים רבים במכבי נהיים שחקנים לליגה בלבד. המאמנים לא מצליחים לפתח אותם ליותר מזה.
וכמובן שהם לא סומכים עליהם ברגעים המכריעים.
היה מעניין לראות איך העסק היה נגמר עם פרקינס. אולי זה מה שהכריע את הגמר.
מה שהביא את מכבי של פיני להישגים היו שחקנים גדולים, אבל גם הוא נפל מול מסינה, והיה קשה לו לשחזר את ההישגים עם שחקנים אחרים. בלאט בנה צוות לוחם עם שיטה חזקה והגיע רחוק.
ועדיין. זה לא מתמטיקה. היו רגעים בגמר הזה, שהעסק היה יכול להתפתח אחרת. כמה שריקות של שופטים, כמה החלטות שגויות. אין מה לעשות. זה הספורט.
השב   •  70
28
תמרי08/05/2011 22:50
בהנחה ששון ג''יימס ויותם מצטרפים שנה הבאה , האם מביאים עוד גארד עד שפרקינס חוזר ?
השב   •  20
27
ויקי08/05/2011 22:46

אם בתחילת השנה אף אחד לא הימר על הקבוצה הזו כעל זו שתגיע לפינל פור והיום כולם מאוכזבים מהפסד בגמר אפשר להבין את גודל ההישג .
סגל שחקנים מוגבל מאילוצי תקציב  (ומיד אפרט) הביא אותה מרחק משחק אחד מהגביע אין ספק שמדובר בהישג מדהים .
להלן רשימת המגבלות שרק יעצימו את תחושת הגאוה מהקבוצה הזו: 
1. סנטר שנוי במחולקת שאינו מסוגל  לשחק יותר מ 25 דקות ואינו מסוגל לשמור.
2. אין מחליף בעמדת הסנטר הנדריקס הוא יותר 4.
3.מוביל כדור בעמדה מספר 1 ( פארגו ) צעיר וחסר ניסיון אל אף שמדובר בכשרון גדול .
4. מוביל כדור שמשחק בעמדה 2 ( אידסון ) לא הוכיח מספיק את עצמו בעונה הקודמת ( השנה היה מצוין ) 
5. אין מספיק קלעים
6.פרקינס לא מספיק טוב בשעברה כדי  
לבנות סביבו קבוצה .
והרשימה עוד יכולה להתארך אבל זה מספיק .
ותראו מה קרה דיויד בלאט המאמו הכי גדול באירופה יצר מהחומר הבעיתי הזה קבוצה מדהימה שנתנה הצגות בלתי נשכחות לאורך העונה  את האחרונה למי ששכח ראינו ביום שישי . אין בקבוצה הזו לא אנתוני פארקר לא שארס ולא ווציץ . אבל יש בה מאמן ענק! שכמה כיף שהוא חזר למכבי .
דיויד תודה תודה ושוב תודה .

 

השב   •  92
26
יאיר08/05/2011 22:44
תבדוק מתי הפועל שלך היו בגמר גביע אסיה לקבוצות ותקרא את מה שאמרו השחקנים איך הם הפסידו בכוונה.
השב   •  00
25
מישהו08/05/2011 22:44
דיוויד בלאט אשם בהפסד. ניהול המשחק שלו היה פשוט אידיוטי.
לאורך כל העונה ראינו שסופו לא מסתדר מול סנטרים אמיתיים ושההגנה שלו פשוט זוועה, שפרגו מנהל משחק גרוע ומחטיא ומאבד המון, ושבלו קולע באחוזים נמוכים ולא יודע לעשות כלום חוץ מלזרוק מבחוץ.
הערב בלאט נענש על טעויותיו- סופו היה גרוע בהכל (התקפה,הגנה,ריב''), פרגו עשה שטויות בלי סוף, החטיא,איבד וקיבל החלטות גרועות, ובלו קלע ב-36% בכל הפינל-4 (אבל לעומת האחוז שלו במאני טיים של העונה שעברה-פרטיזן וגליל-זה שיפור יפה).
אבל כל זה עוד כלום לעומת החילופים המגוחכים של אליהו אחרי 3 דקות-חילופים שבלאט בא איתם מהבית ואין להם שום קשר למהלך המשחק- אם סופו לא מסוגל לתפוס כדורים פשוטים בהתקפה וטומיץ'' עושה ממנו פורפרה בהגנה מי יוצא ? אליהו.
אם פרגו מאבד כדורים, זורק אירבולים ועושה החלטות מטומטמות מי יוצא ? אליהו. פשוט מגוחך.
אליהו הוא השחקן הטוב בקבוצה והוא עולה על בלו בהרבה בכל אספקט של המשחק-התקפה,הגנה,ריב'',חטיפות,חסימות, הכל.
להשוות בין אליהו לבלו זה כמו להשוות מרצדס לסוסיתא.
7 דקות לסיום, בפיגור 14,עבר בראש של בלאט רעיון מהפכני- אולי אם השחקן הטוב ביותר שלי יהיה על המגרש ולא על הספסל זה יעזור. אליהו נכנס ועשה ב-7 דק'' יותר ממה שעשו בלו ופרגו במשחק שלם. הוא הביא את מכבי ל-4 הפרש והיה נראה שהוא יעשה שוב את נס וויטוריה (למי ששכח, את מש'' 2 בוויטוריה בלאט הפסיד ב-35 דקות ואליהו ניצח ב-5 דקות), אבל רק כמעט.
אליהו שחקן פנטסטי, המספרים שלו מדהימים (מדד לדקה, נק'' לדקה,% קליעה ועוד) ומכבי צריכה להבנות סביבו.
הוא עולה על בלו,פרגו וסופו ב-5 רמות.אין שום שיקול מקצועי בעולם שיצדיק העדפה של בלו על אליהו כמספר 4. אליהו צריך לשחק 30-35 דק'' למשחק, ואם פעם בכמה משחקים בלו תופס יום גדול-שישחק ליד אליהו ולא במקומו.
אליהו צריך לעבור לקבוצה שבה הוא יהיה השחקן המוביל, ואז כנראה שמכבי יתחילו מהר מאוד להתגעגע אליו-כמו בעונה שעברה, שבה בלו הפסיד להם גם את היורוליג וגם את האליפות.
השב   •  298
ערן09/05/2011 00:24
לא לגמרי מדוייק
לגבי אליהו מתי שהוציא אותו בפעם השניה אמרתי שזו טעות וכל האנשים סביבי אמרו זה גמר אין זמן לתת לו אז בעניין הזה אני מסכים איתך לגמרי
אבל בעניין פארגו ובלו לא מדוייק בכלל בלו זה הרבה הגנה השנה ומי בדיוק ינהל משחק בלי פארגו(פרקינס פצוע אם אתה לא זוכר) ואליהו עדיין חור בהגנה למרות השיפור בגלל זה ומחצית טובה של בלו השאירו את אליהו בחוץ
בכל מקרה גאווה גדולה לראות את המחלחמה של השחקנים מול קבוצה יותר טובה ממנה  תודה רבה לכולם על שנה מופלאה!
השב   •  24
עוד אוהד09/05/2011 08:38
לפני שאתה מגיב תסתכל שוב על המשחק ותבין למה אליהו היה בחוץ:
בתחילת המשחק היה איום ונורא ב- 2 הצדדים של המגרש וכל 5 ההתקפות הראשונות (ב-2) הצדדים עשה טעויות: קבלת החלטות רעות על כדורים שהלכו אליו בהתק]ה, איבודי כדור וחורים בהגנה.
כשנכנס בתחילת המחצית השניה - שוב החטאות איומות לליי אפים שגם עם עיניים קשורות צריך לשים בפנים.
רק בפעם השלישית - זה עבד. אז נכון שאפשר היה לנסות קצת קודם ולא כשהם ברחו כבר ל 10+ אבל לך תדע.
היה ממשיך כמו קודם היה נגמר 20 הפרש
השב   •  06
24
תמיר08/05/2011 22:43
כאחד שזלזל בפראג בצסקא עם כל הכוכבים=בסטון פרקר וויצ''יץ ויאסיקביצ''וס אתה יכול לפרגן יותר
במקומך היתי מתבייש להעביר בקורת על מאמן למופת שמתבטא כראוי ונותן כבוד לבני אדם ולא חסר תרבות וכרסתן כמוך ומדבר בגועליות.
השב   •  64
23
mor bitton08/05/2011 22:28
פיני גרשון הוא מאמן על ואגדה לכן מותר לו להביע ביקורת!! לא ראיתי בעיה בדברים בסך הכל הוא אמר שמכבי עשתה עונה יפה אבל לא הביאה את הגביע כמצופה!! אין פה שום עקיצה
אני גם יכול לחתום שאם פיני היה בגמר עם הקבוצה שיש היום הוא בטוח היה מביא את הגביע כי מה שיש לו מעבר להיותו מאמן זה כריזמה וניהול משחק שהיה יכול לתת מאצ''אפ לאוברדוביץ. בלאט מאמן גדול ויהיה עוד יותר גדול עם הזמן והנסיון אין מה לעשות אלה העובדות. פיני הביא 3 גביעים בלאט עוד לא ולכן עם עובדות אין להתווכח!!
השב   •  82
22
ברומלי08/05/2011 22:20
מכבי היום הפסידה את המשחק הגדול בגלל הדברים הקטנים-החטאות,איבודים שטותיים,חוסר הקרבה,וחוסר תיאום מסויים. כשפרקינס נפצע, נפער בור עמוק עמוק עמוק במכבי. עכשיו,אם מכבי,שהתמודדה יחסית יפה מול פאו,שהייתה עם דיאמנטידיס,אז תארו לכם מה זה מכבי עכשיו עם פרקינס-סיפור אחר לגמרי! מכבי צריכה להרים את הראש ולהבין שיש דבר כזה שנקרא ''חוסר מזל''. מכבי בלי פרקינס מתמודדת לא רע,אבל שאלת המליון היא,האם פאו ללא דיאמנטידיס הייתה זוכה בגביע הערב? לא נראה לי.
השב   •  152
21
ברומלי08/05/2011 22:16
לאובראדוביץ'' הישג מרשים עם סוד רטן אחד,בעצם זה לא סוד,קוראים לזה-המשכיות. אין ספק בכלל שמכבי הגדולה של שאראס,פרקר,באסטון וויצ''יץ'',בורשטיין(בימיו היפים כמובן) ואחרים עולה על זו של אובראדוביץ''.
אני בטוח שלמכבי יש סיכוי טוב להגיע לפיינל-פור ומן הסתם גם לקחת גביע בעונה הבאה,ולבנות שושלת,פאו זו קבוצה שרצה יחד שנים רבות,לעומת מכבי שרובה נמצא רק שנה יחד.
השב   •  104
20
דרוזי ליברפול08/05/2011 22:14
מבלבל במוח כשהוא בעצמו מאמן קטן באירופה.
בלאט זה נשמה חביבי ואתה עוד בן אדם  שהצלחת בזכות סגל ענק.
השב   •  1214
19
אזי08/05/2011 22:13
אירופה שייכת לאדומים מת"א אתם לוזרים עכשיו תבואו לקבל בראש כרגיל בדרבי נעשה לכם שידור חוזר להיום  ביזיון לתת לשמעון את פרס ישראל אחרי שביזתם את ערכם של החיילים בשביל גביע שלא היה לכם שום סיכוי לקחת  בושה של המדינה וגם לוזרים של ת"א
השב   •  711
יאיר08/05/2011 22:43
תבדוק מתי הפועל שלך היו בגמר גביע אסיה לקבוצות ותקרא את מה שאמרו השחקנים איך הם הפסידו בכוונה.
השב   •  01
18
דני08/05/2011 22:12

השב   •  48
17
אבי08/05/2011 22:01
אתה היית חסר לנו באמי טיים, פיני אתה אדם ענק וגדול, רק אתה יכלת לקחת ניצחון היום, כי מכבי הם יותר טובים, אבל אתה מאמן מעולה. עוד התעגעו אליך הרבה אנשים.
השב   •  68
16
אריאל08/05/2011 21:58
ראיתם איזה ניהול כושל של המשחק? ממש שלא יאומן מה שהוא עשה לליאור אליהו ולקבוצה שלו! אז מה אם אליהו עשה איזה טעות או שניים, על זה מוציאים שחקן ומחזירים רק כאשר אין ברירה ובפיגור גדול בסיום? ומה עם הסגירה בהגנה? מרוב ראיונות לתקשורת בלאט שכח להסביר לקבוצה שלו מה לעשות בהגנה, ומאיפה הביאו את הפרגו הזה? שחקן נפל! לא מסוגל למסור אסיסט, ומשחרר כדור רק כאשר אין לו ברירה, כולנו צפינו בו ופשוט לא האמנו עד כמה הוא גרוע, בכל התקפה הוא מכדרר ומכדרר, לא רואה מה קורה סביבו, וכשמכבי הגיעו לקראת הסוף שוב ל4-5 הפרש הוא נכנס בלי להסתכל, כאשר יש שחקנים פנויים, מאבד כדור וגם עושה עבירה (זה גמר את המשחק!), זה רכז? ובלאט נותן לו להמשיך לעשות שטויות מהסוג הזה כמעט 40 דקות, זה מאמן של קבוצת צמרת? בלאט גם לא מתלונן וכך גם גודס כשמכסחים את סופו בלי סוף מתחת לסל, אני בטוח שפיני גרשון לא היה עושה את השטויות האלה, טוב אחרי הכל הובלת את מכבי ל3 זכיות ועוד כמה גמרים, בלאט לא באמת נתן פייט שקול ליריבה, ולצערי בלאט הוכיח שהוא לא בנוי למשחקים גדולים וכמו שכתבת אוברדוביץ היה מצויין.
השב   •  1914
15
אזי08/05/2011 21:24
מכבי שלום מכבי שלום אך זה לראות אדומים שמחים אש וגם חיללתם את הזיכרון החיילים אבל פאו שמחו אותנו איזה כיף לראות אותכם חוזרים לחורים שלכם נ.ב   מזל שפאו ניצחו למה לך תעביר את הזיכרון הזה
השב   •  1165
מוקי08/05/2011 21:40
קודם תנצחו את הגבעה אחר כך תחשבו על העתיד . אה כן תיזהרו בדרך שוב לא להתפרק. יאללה ה ג ב ע ה !
השב   •  82
צהוב08/05/2011 21:55
השב   •  92
ברומלי08/05/2011 22:37
אין ספק שיריב רוקני,ירון להט,גלעד שמחוני ובראשם המאמן המעוטר בתולדות הכדורסל האירופאי,שרון אברהמי,היו פשוט מפצחים את תכנית המשחק של אובראדוביץ'' והיו משפילים ללא בעיה את באטיסט,דיאמנטידיס,סאטו וניקולאס ושות''..
ובכלל,לפי דעתי לולא פציעתו של פרקינס אני כמעט בטוח שהיינו מנצחים היום. הרי בלי דיאמנטידיס,פאו משותקת.
השב   •  60
אייל09/05/2011 14:31
הפועל היא קבוצה עולה בלי ביסוס אף אוהד הפועל לא יגיד שהם יותר טובים ממכבי או פנא
השב   •  11
14
bigred08/05/2011 21:20
השב   •  526
אסף08/05/2011 21:42
השב   •  31
ברומלי08/05/2011 22:30
אפילו טקס חלוקת הגביע והמדליות לא גלש ליום הזיכרון,אז איפה אתה רואה פה ביזו המדינה אוהד הפועל גאון שכמוך??
השב   •  41
13
ג''וני08/05/2011 21:19
מה יש מה?! אי אפשר לפרגן?! פשוט בנאדם מגעיל
השב   •  115
ברומלי08/05/2011 22:30
תקרא מה הגבתי ל-6 ו-10. אני רק מקווה שהתגובות פורסמו..
השב   •  11
12
אלעד08/05/2011 21:14
השב   •  194
11
שועלונת08/05/2011 21:13
מאז שנערך הפיינל פור ביורוליג רק קבוצות עם רכז אירופאי לקחו את הגביע!
אפילו מכבי לקחה את הגביע רק שהיה לה את שאראס!
עם סולומון (אמריקאי) לא הלך!
השב   •  73
הקרנף08/05/2011 23:05
רכזים אמריקאים שהביאו גביע.
השב   •  50
רן09/05/2011 08:16
השב   •  00
10
חיפאי צהוב שחור08/05/2011 21:08
אין מאושר מימך וחבל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
9
ליאור08/05/2011 21:07
לדעתי האישית פיני לא היה רוצה לראות את בלאט לוקח את היורוליג בלי מאמץ בתוך פחות מ10 חודשים שהחבר''ה האלה ביחד, ולכן כשהוא ראה את המשחק אני מאמין שהוא החזיק אצבעות לזילקו
השב   •  66
פיני08/05/2011 22:57
ולפי דעתי אתה איש הזוי ולא חכם במיוחד
השב   •  12
8
גל08/05/2011 20:52
תמיד חשבתי עליך בתור איש קטן שמחפש לנקום ובעל אגו מפה עד אמריקה.

אתה כנראה אכול קינאה מההצלחה של בלאט ועל כך שאתה לא במכבי ובגלל זה אתה תמיד נזכר לתת עוד עקיצה.

פיני תתבייש תתחיל להפנים למכבי לא תחזור לעולם הם כבר הבינו את מה שאני מבין וגילו את פרצופך האמיתי !
השב   •  4919
ברומלי08/05/2011 22:29

די כבר! יש כאן אוהדים שפשוט נמאסו עליי. איפה לעזאזל פיני עקץ? איפה? הוא בסך הכל ניתח את המשחק! איפה אתה רואה פה עקיצה? תפסיק לבלבל ת''שכל כי לכל אורך העונה פיני משבח את עבודתו של בלאט במאמרים שלו. עקיצה? איפה,אני לא רואה. אה,אולי זה כי אתה לוזר. יא חתיכת חוצפן,אוהדים כמוך צריך לשלוח לאולטראס של הגועל,שלושה גביעי אירופה הביא לנו!

השב   •  85
טכנוקרטי09/05/2011 02:40
השב   •  30
7
אריאל08/05/2011 20:48

הנדריקס היה אמור להיות הפתרון לפיק אנד רול, אבל עבירות מוקדמות שלו הוצאיו אותו מהמשחק מהר מאוד. נגד קאחה לבורל הוא היחיד שנטרל את הפיק אנד רול  כי הוא סנטר שיכול לשמור רכז.

השב   •  102
6
הגביע שלנו08/05/2011 20:47
אני לא יודע אם אתה בודק בדרך כלל את התגובות,תכל''ס גם אותי זה לא כל כך מעניין אבל ראיתי משהו דווקא שחוזר על עצמו כמה פעמים.מילה אחת,כן, מילה אחת לטובה (מ-ד-ג-י-ש "טובה" )לא אמרת על בלאט.ברור שהזכרת שהייתה עונה טובה אבל לזרוק מילה אחת לבלאט השמיים לא יפלו. אני לא יודע.או שאתם בריב,או שאתה בריב,או שאתה מקנא משנה שעברה אתם במן מלחמה קרה כזו או שזה רק אתה במלחמה הזו.אני בספק אם תקרא בכלל את התגובות(במידה שאתה רואה את התגובות על ה"מאמרים" שלך) אני לא כועס ולא שונא לא מאוכזב(לא סליחה ,אני כן מאוכזב ממך)אני מרחם עליך שאתה לא יודע לפרגן.שיהיה בהצלחה
השב   •  4211
אלון08/05/2011 21:37
קודם כל מספיק כבר אתם לא עובדים עלינו זה ברור שאתה לא אוהד מכבי.
דבר שני מספיק עם השטויות פיני ממש לא בסכסוך עם בלאט הוא ובלאט חברים טובים.
דבר שלישי הוא פירגן לו לא מעט פעמים בעבר.
ולסיום את מי זה מעניין בכלל אם פיני פירגן לבלאט או לא? אני בטוח שבלאט לא יושב בבית ומחכה לשמוע מילה טובה מפיני אז אם אתה רוצה להמשיך לבלבל את השכל תעשה את זה לפחות באתר שלכם, של כל הקהילה האדומה הגאה חבל סתם לקדוח פה
השב   •  114
ברומלי08/05/2011 22:26
לאוהד תחת הכינוי ''הגביע שלנו'' אתה איש קטן מאוד,תתבייש. פיני הביא לנו 3 גביעי אירופה ובנה שושלת מהגדולות אם לא הגדולה בתולדות הכדורסל האירופי. בלי פיני מכבי לא הייתה מה שהייתה ואתה צריך לומר אלף תודות לפיני! ולמה שיגיד מילה טובה לבלאט? בכל מאמר הוא כותב מילה טובה על בלאט,הוא בסה"כ ניתח את המשחק! והניתוח הזה הוא סופר מדוייק בעיני. אז אתה צריך להיות מאוכזב רק מעצמך. למכבי היו טעויות במשחק וזה לא סוד,כמובן שהעונה הייתה קרובה למושלמת,אבל פיני ניתח את מהלכי המשחק באופן מושלם.
השב   •  83
5
פיני גרשון08/05/2011 20:42
השב   •  411
4
מוטי08/05/2011 20:42
מקווה שמכבי ת"א יזכו באליפות העונה.
השב   •  264
3
רועי08/05/2011 20:41
השב   •  355
2
אבנר08/05/2011 20:38

השב   •  168
1
H T A הפועל האדום08/05/2011 20:34
השב   •  1215
אסור לפספס
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
נגןהכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
הכדורגלנית האירית כבשה ישירות מחצי מגרש
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP