יום חמישי, 24.04.2025 שעה 15:30
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פלג בויום

אלכס חולה אהבה

דעה: פרגוסון בן ה-70 הוא היחידי שיכול לרפא אותנו מ'קדחת ברצלונה' שפשטה בישראל בה נדמה כי כל אחד הוא קטאלוני אסלי, אפילו אם הוא גר בבת-ים

28 במאי, אצטדיון וומבלי, ברצלונה עמוסת הכשרון והמשחק המושלם בתבל עולה לכר הדשא במגרש המטופח. קרלס פויול עולה עם מבט זועם בעיניים שאומר שאוי ואבוי אם בסיום הערב הוא לא מניף גביע שיותר גבוה ממנו בראש. אך ממולו עומד לו פרגי הקשיש שלועס לו מסטיק שפג טעמו עוד בימי המנדט על ארץ ישראל.

הוא מחייך לבלם בחיוך שרק פרגי יכול לחייך כאילו רוצה לומר: "על מה אתה כועס? שב בצד". כי בינינו רק המאמן עטור הניסיון והחבורה שלו בראשותו של ראיין גיגס הבלתי נגמר, יכולים לקחת לחבורה המוכשרת של ברצלונה את גביע אירופה.

אין ספק, ברצלונה משחקת את הכדורגל הטוב והיפה ביותר ביבשת. הוא שוטף מהיר ובעיקר לא משאיר לירבה זמן לעכל כיצד למשל אנייסטה מוצא את וייה ומשם לשער. אבל לעניות דעתי ברצלונה תגיע לגמר קצת זחוחה.

ראיין גיגס (GettyImages)
ראיין גיגס. לא פראייר (GettyImages)
 

זאת לאחר שיריבתה המרה ריאל מדריד, לא יכלה לה במאבק האליפות וכמובן בהפסדים בחצי הגמר של ליגת האלופות, וכשהיא נישאת על כנפיהם של רבבות של אוהדים בעולם ולאחרונה גם בארץ שבטוחים שהם ומסי גדלו ביחד, משהו במומנטום הזה מסוכן לחניכים של פפ גוארדיולה.

כי עם כל הכבוד למוריניו והקובלנות שלו כנגד אופ"א, העולם, שביל החלב והשד יודע אילו עוד גופים הוא ימצא לנכון למצוא בהם פגם, מנצ'סטר יונייטד היא סיפור אחר לגמרי. רק תראו את ההגנה של יונייטד. ריו פרדינד ונמניה וידיץ' יכולים בהחלט לתסכל שוב ושוב את השחקנים היצרתיים של ברסה כגון דוד וייה וכמובן מסי, וכולנו יודעים מה קורה כאשר הילומים הללו לא מצליחים לפרוץ הגנות.

וידיץ´ וטורס (GettyImages)
וידיץ´ מתסכל את טורס, אז למה לא את וייה? (GettyImages)
 

ובואו ברשותכם נעבור לקישור. נכון. אנטוניו ולנסיה, נאני קאריק וסקולס הם הרבה פחות כשרוניים מאנייסטה וצ'אבי למשל, אבל הקשרים המחוננים האלו ששולטים ביד רמה בקישור של האדומים, יהוו מכשול של ממש להתקפות המתפרצות של בארסה, וזה עוד בלי לדבר על ראיין גיגס (שעליו נכתב המשפט: גיל זה רק בתעודת זהות), שישלים את הקישור של השדים האדומים.

ועכשיו הקצפת, וויין רוני וחאבייר הרננדס מפרקי הרשתות יסחררו שוב ושוב את המגדל העונה לשם ג'רארד פיקה ברחבה של הקטאלונים ועשויים להלבין את פניו של מאמנם האהוב פפ בסיום המשחק.

אז לפני שאתם מזמנים את החברים לבוא אליכם ולראות את פויול מניף גביע, תזכרו שבגמר יעמוד על הקווים קשיש אחד עם מסטיק ישן שיאכיל את שחקני ברצלונה הרבה מרור לפני שריקת הסיום בוומבלי.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 147 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 147 תגובות ב-86 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
86
בנצי09/05/2011 18:08
פסלו למסי גול בשמיניצ מול ארסנל ומפיגור 2:0 הם לא היו חוזרים אן אןלי תיקו ולא יותר.מליטו קיבל גול מנבדל ולא נתנו פנדל על אלבס.רוצה עוד ?
אם יוניטד תנצח בכדורגל הוגן (שחכת שבגמר לפני שנתיים לקראת הסןף שחקני יוניטד התחילו לפרק ? פייר פלעע עלאק)
אז כל הכבוד להם.במפגש האחרון ברסה באה עם הגנת טלאים ונצחה וכעת היא מגיעה בהרכב מלא וזה סיפור אחר.הגמר תךוי יותר בברסה.
השב   •  02
85
בנצי09/05/2011 18:02
עבירה של הכוסית הזה רונאלדן על מסצ''ראנו לפני הבעיטה .ץגיד אתה יודע למה פסלו גול מסי מול ארסנל בלונדון ? נבדל לא היה וזה הוכח  בהילוך חוזר.
השב   •  00
84
בנצי09/05/2011 17:54
שאלקה צ''לסי  וניוקאסל.
אם קבוצה טפורה כמו יוניטד אלופת אנגליה אז זה אומר הכל.זה עובדה ולא מתוך זלזול.שחטאר הייתה עושה יותרצרות ליוניטד מאשר שאלקה.

השב   •  00
83
בן המלך של מרק קיובן07/05/2011 17:05
השב   •  11
82
ברק07/05/2011 11:02
יאללה ברצלונה. ברצלונה עומדת להשתין על מנצסטר וזו עובדה.
השב   •  14
81
מילאנזי05/05/2011 23:38
השב   •  10
80
מוריניו המלך05/05/2011 19:26
השב   •  31
79
יוני05/05/2011 18:09
כול מה שאתה רושם פה זה שטות אחת גדולה .ברצלונה הולכת לפרפר את הקישור האפור של יונייטד מסי הולך לפרפר את הגנה של יונייטד .בקצר אני רוצה לראות מה תרשום בטור הבאה שלך אחרי שברצלונה תניף את הגביע .
השב   •  47
78
ח''אלד05/05/2011 15:24
השב   •  90
77
הקוסם05/05/2011 15:00
הסוד הוא שמנצסטר היתחילה לשחק לפי האידיולוגיה של פפ. משחק קבוצתי בלי שחקני אגו כמו רונאלדו (השוואה לאטו). הרעיון הוא שגם אם שחקן כישרוני ככול שיהיה אם הוא לא במיטבו במשחק עדיין יש את הקבוצה מאחוריו, ונפילה של אחד עדיין לא מסכנת את הקבוצה. וזה לא קשור לטיקי טאקה אלא הגיבוש הקבוצתי והרצון לניצחון של הקבוצה ללא קשר לטובת האינדוודואל, כי הרי ניצחון הקבוצה הוא ניצחון של השחקנים ביחד וכמו שנאמר טובים השניים מן האחד.
השב   •  49
אתה גאון05/05/2011 17:23
איך שאתה צודק! מאמן כמו פרגוסון ראה איך ברצלונה שיחקה שנה שעברה (שתי תארים) יחסית לשנה שקדמה לה (3 תארים) והבין שסוף סוף אחרי שהוא כבר לומד איך להיות מאמן כדורגל (ככה 20 ומשהו שנה כן?) הגיע המשיח פפ ולימד אותו איך לשחק כדורגל (שהוא לבדו המציא והגה לבדו ולא אף אחד אחר.) ולזכות בתארים בצורה היפה ביותר ללא שחיטות (חלילה וחס). אז פרגי שינה את כל דרך המחשבה שלו וכל הסגל כדי שסוף סוף יהיה דומה לברצלונה. ואגב, יש עוד דרכים להבקיע שערים חוץ מהשיטה של ברצלונה !
השב   •  52
מוזס05/05/2011 19:06
פרגוסון משתדל למכור שחקני פוזה. גם את בקהאם ואת רונאלדו הוא מכר כי הם נהייו יותר דוגמנים מכדורגלנים.
אז אם תוריד את צ''אבי או אנייסטה או פויול אז אתה יכול להוריד 10% מהיכולת של בארסה עבור כל אחד מהם.
השב   •  01
76
איציק05/05/2011 14:42
קודם כל, מנצסטר יונייטד היא קבוצה יוצאת מהכלל, ווינרית, איכותית וכל שנה עוד לפני שהעונה מתחילה כבר אפשר לסמן אותה כמועמדת לאליפות ולזכיה בגביעים. אסור גם לשכוח שהיא מקבלת במשך השנה מתנות משופטים בליגה האנגלית, אבל זה אינו חורג מאיכותה. אותו דבר ברסה. הכוכבים של ברסה כדוגמת מסי מקבלים יותר מידי כבוד משופטים, אבל אין ספק שגם מכסחים אותם יותר. צריך לזכור שהעליהום שעשו במפגש עם ריאל מדריד - ההמשחק המקביל שלו בארץ הוא כמו דרבי תל אביב חם ומלא כסח ועבירות. וזהו חלק מהמשחק. ראינו גם במשחק הגומלים של ברסה, ששחקני ריאל כיסחו חופשי והשופט לא שלף להם צהובים כדי לא להרחיק אותם - והיה מגיע לחלקם צהוב שני.
בקיצור, צריך להסתכל על העיקר. יהיה משחק מותח, מעניין בין 2 קבוצות שמשחקות בשביל לכבוש (בשונה מריאל מדריד).
השב   •  40
75
אספיניו05/05/2011 14:36
שים לב במהלך כאשר רונלאדו נופל הוא פוגע ברגל של מסצ''ראנו ומונע ממנו להגיע לכדור שבסופו של דבר הגיע להיגוואין.איך כל אוהדי ריאל לא שמים לב לדבר הזה זה מטריף אותי
השב   •  25
מוזס05/05/2011 19:02
אבל אפשר לומר שאין פאול בכלל, כי פיקה הפיל אותו.
אם אתה מתקשה, תבודד את האירוע. תאר לך שחקן קבוצה שנמצא בין שני שחקני קבוצה יריבה ואחד מהם דוחף אותו על השני. למה שיהיה פאול של השחקן שנדחף? אם כבר, שורקים לפאול של הדוחף הראשון.
פה היה אמור להכנס היתרון, אבל השופט + קוונים לא שמו לב לעבירה של פיקה.
השב   •  20
סתם אחד05/05/2011 19:14
תקרא ותפנים:
פיקה הפיל את רונאלדו על מסצ''ראנו(רונאלדו גם לא ניסה להפיל אותו אלא נפל התגלגל עליו עם הגב).
קיצר פיקה הפיל את רונאלדו על מסצ''ראנו שנפל וגם ככה לא היה מגיע להיגוואין שישר בעט ושם את זה ברשת.
קיצר סתום תפה יא אוהד הצלחות מסריח.
ואני בכלל אוהד מנצ''סטר
השב   •  31
74
אחד שיודע05/05/2011 14:29
יש לך קצת הבנה אבל אתה מחמיץ את הנקודה. מנצ''סטר היא הקבוצה הכי יציבה שיש. בעוד שאתה חושב על צמד הבלמים שלנו שספג 2 שערים ולשמחתך צמד הבלמים הזה ישחק שוב- אני שמח גם כי אני חושב על כל הניסיון האדיר שיש להם עכשיו ביחד זה דבר אחד דבר שני מנצ''סטר כבר לא בנויה על רונאלדו עכשיו משחקים יותר קבוצתי אחד בשביל השני הרבה יותר מלוכדים יותר משמעת שזה ענק. דבר שלישי מתקוממי בארסה זה בעצם אוהבי כדורגל הוגן .גם בתור אוהד בארסה בלי שתגיד אני יודע מה אתה חושב. אני רוצה שאלופת אירופה תהיה אלופה בזכות ולא בחסד אחרי מה שהיה עם ארסנל ועם ריאל שלא לדבר על שנה שעברה עם אינטר ובכלל אני כבר לא רוצה להביך אותך אבל מה עם צ''לסי והגול החוקי של שבצ''נקו בדקה ה87 בסן סירו שהיה מדיח אותכם ללא ספק. והכי חשוב אף אחד לא עושה לפרגסון בית ספר פעמיים.
אבל איך אומרים נחיה ונראה.
השב   •  80
73
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)05/05/2011 14:20
que sera sera
what ever will be will be
we''re going to wembley! ! ! !
השב   •  10
72
נ תנייתי05/05/2011 13:54
על מה פסלו את הגול של היגוואין? בושה!
השב   •  40
71
בן05/05/2011 13:42
1. מנצ''סטר של הגמר ב09 היתה הרבה יותר טובה וכשרונית מהקבוצה הנוכחית 2. גם אז וידיץ'' ופרדיננד היו הבלמים 3. גם אז כמו ב28 מסי יצליח בזריזות מדהימה ובעזרת צ''אבי ואינייסטה להשתחל ביניהם ולהכניע את השוער האגדי ואן דר סר 4. מתחילה תופעה עצומה מאז ניצחון ריאל בגביע של "מתקוממי ברצלונה" שאתה חלק ממנה ובא לצאת נגד הקבוצה שמציגה כדורגל כמו שאף פעם לא הציגו ואולי גם לא יציגו 5. מוזר שחצי הגמר בברנבאו לא השתיק אותכם. אבל עכשיו רק תחפשו מי שינצח את האגדות האלה 6. ב09 רוני ורונאלדו שעלו כצמד עשרות מונים על חוליית ההתקפה הנוחכית למרות צ''יצ''ריטו המבטיח. ובכל זאת פויול ופיקה הוציאו להם את המיץ. אז על מי תבנה? באמת ולנסיה? או אולי נאני שיעוף ברוח מכל פו של דני אלבס? 7. אלכס פרגוסון מאמן אדיר. את הכלים להוביל את הליגה האנגלית ולנצח את שאלקה יש לו אבל גם נגד ריאל מדריד הוא היה נופל בחצי כי פשוט הכלים שלא לא מספיק חזקים וכשרוניים מול סגלים כמו של בארסה וריאל לכן בצער רב על אלכס ולשמחתי הרבה.. בארסה יטרפו את המגרש וכל המשמעת של פרגוסון תתגמד מול הכישרון הברצלונאי שמתאפיין בכל שנה מחדש בסופר משמעת במשחקים מכריעים של העונה ובעליה עם טירוף בעיניים + תוסיף את השחקן הכי גדול שראה העולם בכדורגל המודרני בא לשבור שיאים ורוצה להוכיח מי פה מספר אחת בלי חרטות מחוץ למגרש ובלי להתפרסם בעזרת דוגמניות ושערוריות אלא כדורגל בלבד - תהיה בטוח שמסי יקח את המשחק הזה בשתי ידיים ויוכיח לכולם סופית מה הוא שווה. ובטח פרדיננד או וידיץ'' יעצרו אותו :) ח שים שים בווינר בארסה!
השב   •  08
70
אחד שיודע05/05/2011 13:31
כולם חושבים שקאריק וסקולס הם הנקודה החלשה ראש בראש נגד צ''אבי ואינייסטה אבל זאת נקודת המפתח דווקא. בארסה שלטה בכדור מול ריאל בכמעט 70 אחוז מהזמן והבקיעה שער אחד ופה קאריק נכנס לעניין. אם קאריק יצליח עם גיבוי נכון של שחקני היונייטד להוריד את השליטה של בארסה ל45-50 אחוז בארסה מפסידה נקודה. ההגנה של בארסה בכלל בדיחה כל משחק היריבה מחזיקה בכדור מולה באולי 30 אחוז מהזמן ותמיד היא סופגת גולים. בארסה לא קבוצה גדולה כמו שכולם חושבים אף פעם לא ראיתי את בארסה מחליפה שיטת משחק נובע מכאן שאם אתה משבש להם את ההחזקה בכדור אתה מחסל את בארסה
השב   •  80
/05/05/2011 14:22
בנתיים אף אחת מהקבוצות לא מצליחים ממש לעשות את זה.. וגם יונדייט לא הצליחו לפני שנתיים אם קבוצה הרבה יותר טובה מעכשיו .. יונייטד הגיעו בהרגלה קלה .. אני בטוח שאם הם היו משחקים נגד ריאל.. היינו רואים גמר שהוא קלאסיקו ולא חצי גמר
השב   •  05
69
עמאר קוסבי05/05/2011 13:23
אתה והזקן בעל המסטיק שלך עם רוני
(רונאלדו)  תתעסקו  אז באיך  לא  לרדת בסוף  המשחק  מושפלים עם תבוסה .
השב   •  14
68
צחי05/05/2011 12:51
השב   •  73
שמשון05/05/2011 13:26
השב   •  12
אוראל05/05/2011 13:36
אלה בארסה מפציצה עם רבייעיה
השב   •  12
67
צחי05/05/2011 12:46
ברצלונה אלופת אירופה
השב   •  12
66
תכל''ס ביננו05/05/2011 12:31
השב   •  02
65
אדום05/05/2011 12:29
השב   •  61
64
WILD CAT05/05/2011 12:17

השב   •  40
63
אמנון05/05/2011 12:14
השב   •  25
דו יו05/05/2011 12:57
כאפות עכשיו צא
השב   •  31
62
אמנון05/05/2011 12:11
אין ספק שסקול -קצב ידוע קשה לעבור במשחק כדורגל .
אבל גם הוא בסך הכל בן אדם ועם כמה דאבל פסים ניתן ל"סחרר" גם אותו.
השב   •  22
אריק הפועלחיפהלעד05/05/2011 12:32
השב   •  40
61
אמנון05/05/2011 12:08
אין ספק שכל מי שמשתייך לפקולטת הבכינים ,לא רצה את ברסה -=הכדורגל המושלם בגמר .
כאשר תבין כדורגל -בלי עזרת השופטים בארץ(חכמון, תבריזי והמבקיע מאיר לוי) אז אולי ניתן יהיה להתיחס לטור שלך
השב   •  30
60
ניק מרשל05/05/2011 11:30
וואו!איזה חדשות מרעישות אתה מגלה לנו על היונייטד!פפ ביקש ממני להודות לך על המידע החשוב אודות יכולתה של היונייטד.ברמות האלה לא עושים סקאוטינג,לא עושים שיעורי בית,לא לומדים שחקן שחקן,חולשותיו ומעלותיו.באמת,תודה מכל הלב מג''וסף גווארדיולה.ממש פתחת לו את העיניים.
אז עכשיו בוא ואגלה לך סוד קטן:כל החמישיות,השישייות שבארסה הבקיעה העונה בליגה,התוצאות המרשימות האלה באו מסופר רצינות שמפגינה בארסה בכל משחק.
רק פעם אחת הגיעו הקטלונים זחוחים,וקיבלו בראש:הגמר באתונה 94 מול מילאן של קאפלו.זה נגמר 4:0 למילאן.יש רק דבר אחד שהאנגלים משתווים לבארסה,וזהו הכושר הגופני.
החיסרון הגדול של היונייטד הוא בסגנון משחק מקובע שאינו משתנה בהתאם ליריבה,ומול בארסה זהו חיסרון קריטי.
השב   •  24
הצל05/05/2011 12:06
ואם למשל יונייטד יכבשו ראשונים ברסה תהיה בבעייה כי ההתקפות שלהם מאוד ארוכות והם לא רגילים לכדורגל מהיר - משמע שזה לטובת היריבה (בגומלין מול אינטר היו מצבים ספורים והשעון "נשרף" בעיקר כי ברסה שיחקו מאוד לאט ובסבלנות מוגזמת)
השב   •  10
ניק מרשל05/05/2011 13:10
אז איך בדיוק הם מבקיעים 100 שערים בעונה?אולי שופטים,לא?
השב   •  10
מוזס05/05/2011 18:53
מול קבוצות בכמה רמות פחות ממנה. שים לב לפער בטבלה הספרדית שבין בארסה ריאל לשאר הליגה.
השב   •  11
סתם אחד05/05/2011 19:25
לפי דעתי אתה לא יודע בכלל איך יונייטד משחקת, ורק שתדע שבארסה עצמה בחיים לא משנה סגנון תקיפה.
ועוד דבר, איך אתה בכלל משווה בין כושר גופני ויכולת פיזית של בארסה מול היונייטד? כל קבוצה בליגה הספרדית נחשבת קבוצה של נקבות כוסיות מול קבוצות האנגליות.
הכדורגל האנגלי ידוע בחוזקו הפיסי.
וגם אתה אוהד הצלחות כמעט כמו כל אוהדי בארסה. אני באמת מרחם על אוהדים כמוך, הלוואי שתראו ותדעו פעם מזה להיות אוהד אמיתי ולא סתם ילד קטן שאוהד את הקבוצה שבמקום הראשון.
קיצר שב בשקט.
השב   •  11
59
אדום05/05/2011 11:24

השב   •  01
58
מילאנזי05/05/2011 11:18
קדחת ברצולנה נוגעת לילדים בני 7-17
ואם יקפוץ פה אוהד שהוא מעל 17 אז גם לזה יש תשובה - התחלת לראות כדורגל לפני שנתיים.
ברור שיש פה אוהדים בני 20 אבל הם לא יודעים מה זה נבדל.

אם יש צדק היונייטד תנצח, אין טעם להשוות הרכבים וטקטיקות כי זה משחק אחד על כל הקופה (שימו לב שריאל ניצחה רק כשזה היה משחק יחיד בגמר הגביע ובכל השאר לא הצליחה) והסיבה היא כשאתה בא בראש של משחק אחד לתת הכל ולנצח ואתה יודע שאין גומלין אז הכל משתנה, חוץ מזה ש"בארסה והעליונות שלה" לא תופס בכל משחק זאת אומרת שיום רע של איזה ליצן באמצע מגרש יכול לפרק לה הכל כי כאמור אין לבארסה ספסל.

אל תספידו את יונייטד ולא את בארסה, זה משחק פתוח שחוץ מיכולת ואפילו יותר חשוב - לבוא עם כוח, רצון, מלחמה וניסיון ואת כל זה יש ליונייטד בשפע וזה משהו שהגמדים בקטאלוניה לא מכירים כי הם רגילים לקרוע חיחונים ואלמריות.

ב-28 בוומבלי כולנו אדומים
השב   •  35
הצל05/05/2011 12:04
מעבר להכל, כי ראינו הרבה מאוד משחקי גמר שהיו בהם מצבים בודדים עד לגול (זידאן כובש 2 גולים ב-2 קרנות למשל בגמר המונדיאל צרפת-ברזיל, זה משנה את כל המומנטום במשחק בודד)
השב   •  00
57
אייל05/05/2011 10:46
ומה עם "קדחת מייקל ג''ורדן"? במקום להגיד תודה שאתה זוכה לראות קבוצה כזו, שהפכה את הכדורגל לאמנות, אתה בא בטענות? לך לראות משחקים של צפרירים חולון, נראה לי ששם מקומך.
השב   •  94
הצל05/05/2011 11:11
להשוות את הקבוצת בכיינים הזו למייקל ג''ורדן הספורטיבי והאצילי שהגיע להכל בזכות כישרון והתמדה שב בשקט
השב   •  33
אייל05/05/2011 13:11
תוריד את הסמל, פאדיחה לראות.
השב   •  10
56
ירוק05/05/2011 10:41
אם אתה כותב משהו פומבי, לפחות שיהיה מקצועי.
אין ספק שמנצ''סטר קבוצה מדהימה, אבל לעשות כתבה שמציגה כביכול בהשוואה את ההרכב שלהם לזה של בארסה בלי להתחייחס לבארסה זה מגוחך!

נכון, הבלמים של מנצ''סטר מעולים, אבל פויול ופיקה לא פחות, ובטח שגם להם יש את היכולת והכשרון לעצור את חלוצי מנצ''סטר.
אני יכול להמשיך עוד הרבה לפני שאני בכלל אגיע לכמות השערים של מסי העונה.

בשורה התחתונה, מבחינת שחקנים לבארסה יתרון.. אבל דווקא את היתרון הכי גדול של מנצ''סטר, משום מה הזכרת כחלק מבדיחה..

כמות הניסיון של פרגי עולה ברמות שלא ניתן לתאר על זו של פפ המוערך, ופה תגיע הנקודה שתכריע את הגמר- מה הוא יעשה עם הידע והניסיון שלו!
השב   •  84
הצל05/05/2011 11:10
מי שתנצל מצבים בצורה טובה יותר כנראה תזכה. במיוחד שברסה יניעו 70-30 ויהיה משחק בקצב איטי מאוד (משמע שלא יהיה יותר מדי אירועים, אלא אם מנצ'' תפתיע ותכבוש ראשונה ואז ברסה יהיו חייבים לעבור את החצי ולהפסיק לבזבז זמן)
השב   •  12
אוהד בארסה05/05/2011 11:21
אפשר להבין אנשים שהם נגד בארסה, אבל תכתבו תור מקצועי ומשקף. אל תכתבו שטויות
השב   •  11
מכביסט מהדרום05/05/2011 13:25
הטורים האלה הם חבר''ה בדיוק כמוך וכמוני. כותבי דעה, זאת לא ידיעה עיתונאית אובייקטיבית, בדרך כלל לא קשה להבין איזה קבוצה הם אוהדים גם ולכיוון הזה הטור יילך,

חוץ מזה, לא היו מספיק כתבות על בארסה? לא כל העולם מתעסק בהם? סוף סוף מתייחסים אם כבר לקבוצות אחרות
השב   •  20
55
אוהד בארסה05/05/2011 10:37
אני לא זוכר אף תור דעה שלא הספיד את בארסה. כולם אמרו שבארסה תיפןל מול ריאל ושליגת האלופות זאת הליגה של מוריניו ואף אחד לא עובר אותו שם. אפילו הגדיל יוסי אבוקסיס והספיד את שתי הפיינליסטיות ועוד הגדיל עוד יותר ואמר שיונייטד יפלו ברבע! היה גם תור דעה אחד שהגדיל עוד יותר לעשות והשווה את מארסלו לאלבס! נמעסו כבר כל התורים של שונאי בארסה מה זה הטרנד? זה חטא לאהוד קבוצה שמשחקת יפה טוב וקצבי?
השב   •  93
הצל05/05/2011 11:05
שנראה כאלו טעויות שיפוט
השב   •  10
54
הצל05/05/2011 10:36
תכפילו ב200 .מסכנים אוהדים שישלמו על המשחק הזה מאות יורו ויחלמו על חוויה של פעם בחיים
השב   •  85
אוהד בארסה05/05/2011 11:14
השב   •  71
ניק מרשל05/05/2011 11:35
אה,שכחתי,השופטים השופטים..(ופה בא הבכי..וי..וי)זה מה שלמדתם ממוריניו
השב   •  50
הצל05/05/2011 12:02
אני לא מתייחס לליגה הספרדית אלא למשחקים שרוצים לראות בהם "אש" מול צ''לסי, אינטר, יונייטד או ריאל ולצערי לא נזכה לראות את רוני, גיגס, נאני ועוד כי ברסה ירדימו את המשחק
השב   •  01
אוהד בארסה05/05/2011 12:40
אולי 20 מתוכם במקרה הרע. ואין ךכם דיבור בארסה כבשו מולכם חמישייה בלי שום עזרה מאף אחד
השב   •  10
אוהד בארסה05/05/2011 12:44
אין לכם דיבור על משחק משעמם ומכוער. ואם ככה ינצחו את יונייטד למרות שאני לא חןשב שהם ינצחו ככה, אז מה איכפת לך? ואם הם יצליחו לבטל את גיגס רוני והשאר אז כנראה שמגיע להם.
השב   •  20
53
אוהד בארסה05/05/2011 10:26
לפני המונדיאל אמרתי לכולם שיהיה גמר ספרד הולנד ואף אחד לאהקשיב לי כולם אמרו לי ברזיל ארגנטינה או גרמניה. בתחילת העונה אמרתי יונייטד בארסה ואף אחד לא הקשיב לי אמרו לי צ׳לסי ריאל. אמרתי שאינטר תתרסק ואף אחד לא הקשיב לי. ח
השב   •  01
52
הצל05/05/2011 10:17
ברסה ירדימו את המשחק עם 70-30 מאחורה ואתם תשארו עם הפרשוניות המיותרות שלכם ששואפות למשחק דו צדדי.הגמר האחרון מולם היה שמנצ'' היו קב'' נדירה/אימפריה שעלתה בכמה דרגות על ברסה, אבל שלא נוגעים בכדור וקבוצה אחת חושבת שזה משחק 21 עם הבלמים מה נשאר לעשות
השב   •  66
51
עדי05/05/2011 10:15
הוא התכוון לשיפוט ביתי בגלל שהמשחק באנגליה. ברור שלא לשופט אנגלי.
השב   •  00
50
אברהם05/05/2011 10:06
כולם יודעים שבארסה כמה רמות מעליהם, אף אחד לא ישים את כספו על סנסציה הזויה כזאת, רוב הסיכויים שהגמר יהיה נחמד אבל ייגמר בתוצאה צפויה כי כדורגל ברמה של בארסה לא ניתן לייצר , מדובר בשילוב של שחקנים שמכירים אחד את השני מהנערים כשרון עצום מלווה בשחקן הטוב בעולם, בקיצור הגמר יהיה צפוי אבל אנחנו נהנה מכל רגע
השב   •  30
49
אייל05/05/2011 10:03
לכל החברה שאוהבים להמר קחו סינגל על המשחק ושימו עליו כמה שבא לכם לפני כמה שנים אותו גמר נגמר ב 2-0 לברצלונה כך יגמר גם הפעם !
שלא תגידו שלא אמרתי!
השב   •  41
48
צהוב עולה05/05/2011 09:57
פפ תמיד יודע איך להחזיר אותם לאדמה .. הם אנשים מקצועניים לא כמו השחקנים שיש לנו בארץ .. ואל תדאג מסי לא נכנס לאתר הזה לקרוא על האוהדים מישראל
השב   •  12
47
צהוב עולה05/05/2011 09:55
וכולם זוכרים איך פרעוש קטן התרומם והכניע את ואן דר סאר בנגיחה לא אופינית של מסי .. אני אוהב את שתי הקבוצות אבל מקווה שברסה תקח
השב   •  22
46
צהוב עולה05/05/2011 09:43
הם רוצים שאם קבוצה מצליחה שאף אחד לא יאהד אותה אחרת הם אוהדי הצלחות .. גם ככה דברו על אוהדי הפועל תל אביב אוהדי מכבי חיפה בזמן שלוש האלופיות גם על אוהדי ביתר .. אוהדי ריאל מדריד בזמן הצלחה .. תעופו לנו מהעיניים כל אחד יאהד מי שהוא רוצה אפילו אם כל שבוע הוא אוהד קבוצה אחרת
השב   •  20
45
אוהד בארסה05/05/2011 09:43
פיקה עם פויול הוא שחקן אחר לגמרי. אבידל חוזר לשחק, ואינייסטה בכושר מצוין. אם אלבס יחזור לכושר אז ולנסיה יעבוד קשה מאוד מאוד. אותו צמד בלמים בשיאו פרדיננד ווידיץ׳ ספגו 2-0 מבארסה. אני לא חושב שיגמר 5-0 אבל בארסה עדיין יותר טובה. ומאיפה הגעת למסקנה שרוני וצ׳יצ׳ריטו קורעים רשתות? רוני שם ברך שליש מהשערים שהוא שם בעונה שעברה. מאז שפויול חזר בארסה נראת אחרת לגמרי. ועם אבידל בהגנה בארסה הרבה פחות פגיעה. כמו שאני לא מזלזל ביונייטד אתה אל תזלזל בבארסה. במפגש הקודם בינהם גווארדיולה עשה לפרגוסון בית ספר לאימון. גם לבארסה יש מאמן טוב לא רק ליונייטד, אתה הגזמת
השב   •  11
סתם אחד05/05/2011 19:35
איך אתה בכלל משווה בין פרגוסון לפפה?
פרגוסון מאמן הרבה יותר טוב(אם לא הכי טוב בכל הזמנים)עם מלא ניסיון ולא כמו פפה שהתחיל לאמן לפני שנתיים את בארסה.
לפי דעתי בכלל פפה לא יודע לאמן טוב אלא הוא הגיע לאמן את בארסה בדיוק כשהיא הגיעה לשיא וכל השחקנים יתחברו וניהיו לקבוצה טובה(קצת טעויות שיפוט לפעמים עוזרות). והרבה יסכימו איתי בקשר לזה.קיצר פרגוסון הרבה יותר טוב מפפה ולא צריך להפיל את האשמה על פרגוסון בהפסד לפני שנתיים- כי פפה לא לקח אפילו חלק קטן בניצחון שם.
קיצר שב בשקט יא אוהד הצלחות.
השב   •  00
44
שונא הפועל05/05/2011 09:42
המפלצת ממקטלוניה תגיע לאנגליה משהוא שידעתי מראש מתחילת שלב הבתים שזה היה הגמר צאו מהסרט שלכם כל האנגליות גם ריאל הייתה מפרקת אותכם. נ.ב מי שרוצה לזכות בווינר שישאל את יוסי הבוקסיס מה היה, ויעשה בדיוק ההפך. יוסי הבוקסיס רק רציתי שתדע להפועל אין אליפות השנה.ח
השב   •  11
43
אוראל05/05/2011 09:25
3:1 לבארסה
השב   •  21
42
יאיר05/05/2011 09:21
כבר הרבה שנים אני עם ברצלונה ,
בלי קשר הלוואי והייתי חולה בקדחת כזאת כל עונה,
אתה אוהב כדורגל.? אז תעמוד ותריע ואל תבלבל ת''מוח על בת ים,
ריאל מדריד על שלל כוכביה ועושרה וה"מיוחד" רעדו לה הרגליים ובמקום לשחק , שברה והרסה,
כולי תקווה שהחולה אהבה שלך אלכס יבוא לשחק כדורגל אחי ,
היו שנים שקבוצות אחרות היו טובות יותר ,אישית אני מעדיף את ארסנל בליגה האנגלית,
לא צריך להיות קטלוני כדי להתיישב לשתות בירה ל"סלק" את הנשים או כל הפרעה אחרת , ולהודות פעמיים שיש קבוצה כזו,
השב   •  83
41
אלי05/05/2011 09:01
לך תדע אולי גם פה השופטים יתנו לברסה את המשחק עם הרחקות ופסילת שערים הזויות
השב   •  75
40
ברוקלין05/05/2011 08:45
יש לה שחקני מאני טיים ולא שחקני הבימה כמו לברצלונה. במנצ''סטר באים לשחק כדורגל ולא לצלול. יאללה מנצ''סטר!!
השב   •  74
39
אריק הפועלחיפהלעד05/05/2011 08:37
לגבי הכתבה וההשוואות:
סקולס-אנדרסון-קאריק? מה פתאום? השילוב הזה לא יתקיים, פרגי ודאי שלא יעלה עם שלושה קשרים אחוריים. והיכן ישחקו גיגסי-ולנסיה-נאני? או פארק?
מה לעשות שבכדורגל מותר לשחק רק עם 11 ? ( MANUTD הוכיחה אמש שיש לה לפחות שני הרכבים שיכולים לשחק בגמר ).
אם פרגי מעלה בחוד את האפונון וולנסיה בימין, אני במקומו מוריד את רוני לקישור שיכלול גם את גיגסי ונאני + קשר אחורי, אחד מהחמישה שלנו. אין קשר אחורי ומחץ כדורים טוב מרוני. כשהוא בקישור- אין צורך בקשר נוסף!
השב   •  40
38
אור05/05/2011 08:35
כולם נהיים חכמים אחרי כתבה
השב   •  00
37
ניב05/05/2011 08:06
ואני אוהד ליברפול! פפ כמה רמות מתחת.. בנה אחלה 11 אבל ספסל עלוב כמעט כל רכש שלו כישלון(ציגרינסקי,זלאטן, אדריאנו, מסצראנו.) יש לו עוד הרבה ללמוד בשביל שהוא יגיע לפרגי..
השב   •  82
שונא הפועל05/05/2011 15:15
אז אם כל הכבוד כן פרגסון הוא המאמן הכי טוב בעולם אבל על תשכח שפפ
השב   •  00
מוזס05/05/2011 18:45
הוא משחק בליגה הספרדית.
השב   •  10
36
אייל05/05/2011 07:50
מול ריאל מדריד ראיתם את המשחק האיטי של התיקי-תקה והמסירות חסרות התכלית של בארסה. אבל זה כי ראיתם אותה מול ריאל מדריד המתגוננת שבקושי תקפה ואם היא תקפה היא עשתה את זה בזבנג וגמרנו, לא ניסתה לשלוט בכדור אלה לחבר שלוש מסירות ולהגיע לשער. אבל בסופר קלאסיקו הראשון של העונה? כולם "בארסה הכי טובה" "הכדורגל המושלם" וכולי, והכל כי זה מוריניו שהשופטים "אוהבים לשנוא" אולי הבעיה במוריניו? כי ריאל באה לכסח ולהיתגונן כמו שכולם ראינו. ומשחקים נגד קבוצות בליגה הספרדית אתם ראיתם? לא. את הכדורגל הזה לא ראיתם וזה כל ההבדל.. איפה שבאה קבוצה לשחק כדורגל אתם רואים ברצלונה אמיתית בגמר ניראה אם ברצלונה כזאת מגעילה או שהבעיה היא בריאל מדריד..
השב   •  21
35
דגככגד05/05/2011 07:40
צודק ב100% אי אפשר לראות כבר משחקים רק ברצלונה מדברים כל הזמן.
וזה לא משנה אם הם עושים משהו בכלל ואם היריבה תוקפת ומסכנת את שערם.
אני אישית את משחק הגומלין של ברצלונה - ריאל ראיתי בלי סאונד. זה אולי מבאס אבל עדיף מלשמוע 90 דקות כמה שברצלונה טובה.
השב   •  00
34
משה05/05/2011 07:39
במשחק הראשון של מנצ''סטר, הרננדס הגיע להרבה מצבים. הוא לא כבש אבל בישל. כולם נורא התאכזבו, "איזה משחק חלש", "הוא היה צריך לשים שני גולים לפחות".
אצל בארסה בגומלין, מסי בעט מליון פעם לשער ולא בישל. "מסי התעורר", "איזה משחק אדיר של מסי", "מזלם של ריאל שיש להם את קסיאס"

אפשר לחשוב שבשער של שאלקה עומד שוער מליגה ב''
השב   •  21
33
מאניטו05/05/2011 07:35
בארסה לא בנויה על מתפרצות, אלא אם כן אתה מדבר על הסלאלום של מסי. במצב כזה הבלמים מוציאים תהילים, ואח״כ את הכדור מהרשת. אם אבידל חוזר לכושר עד הגמר אז בארסה תגיע בהרכבה החזק ביותר עם פויול כבלם, ואז תאכל את הכובע פעמיים. יונייטד קבוצה שמשחקת נקי (בניגוד לריאל קצבים למשל) אבל יש לי הרגשה שבגמר הם ישחקו אגרסיבי. בארסה תגיע זחוחה? ממה בדיוק? זה גמר האלופות, איך אפשר להגיע זחוח?
השב   •  70
32
אלמוני05/05/2011 07:08
די דיי עוד פעם דיי
חצי עולם אוהד ברצלונה כמה אפשר לקרוא את כל הכתבות בעולם וכולם בעד ברצלונה זה כבר מגעיל ונמאס ולא משנה מה הם יעשו תמיד ברצלונה הכי טובה וברצלונה הכי טובה עם כל הכבוד לכדוגרל של ברצלונה נמאס שכולם פעם הפרשנים במשחקים אומרים " ברצלונה הקבוצה הכי טובה בעולם"
אם אני לא טועה ולא נראה לי שאני טועה אופ"א מארגגנים טורניר פעם בשנה והאחרון שלקחה אותו זאת קבוצה בשם אינטר הוא משהו כזה אז מה לזרוק את כל הטורניר הזה לפח?
אז דיי כבר להגיד את זה
ועםם כל הכבוד שוב מזה שאתם מתלהבים שברצלונה  משחקת נגד ריאל ומחזיקה 70% בכדור כחו מחר את הפועל אום אל פאחן שישחקו נגד ברצלונה יתמסרו שעתיים ברחבה שלהם כמו שברצלונה עשתה נגד ריאל וגם יהיה לי 70% אחזקה בכדור

קיצר אני פונה לערוץ הספורט ערוץ 2 או לא משנה מי אנחנו רוצים לראות תגמר עם שדרל נטרלי שלא אוהד את ברצלונהה ולא משנה כמה מנצסטר ישחקו טוב נשמע תשדרן אומר "איזה יופי של כדורגל ברצלונה משחקים איזה מסי ואיזה כאלה.
תודה מראש
השב   •  96
31
סמיקו הקטן05/05/2011 06:40
כדורגל הוא משחק קבוצתי ובזה בארסה הטובים בעולם בפער גדול. צציריטו ורוני מסוכנים?- תסמכו על בארסה שבקושי הם יקבלו את הכדורים. ואל תשכחו את המשפט של גיגס מ2009 - ״ בארסה גורמת לך להיראות מטופש״ . אז אוהדי מנצסטר להאמין זה טוב וחייב להאמין אבל תהיו ריאלים למי שאין כנפיים לא יכול לעוף.
השב   •  63
30
דוד05/05/2011 06:28
דווקא עדיף לפתוח עם ברבאטוב, שגבוה בראש משחקני ההגנה של בארסה ויוכל לתת לתת בראש (תרתי משמע) מהגבהות של ולנסיה ונאני/גיגס.
בהמשך אפשר להכניס את הרננדס שגם יש לו משחק ראש טוב וגם המהירות שלו תבוא לידי ביטוי טוב יותר מול שחקני בארסה עייפים.
נ.ב. צריך להרגיע את סקולס הג''ינג''י. שלא יתעצבן מהתאתרון הקטלוני.
השב   •  61
29
אחד05/05/2011 06:21
מה אתה משווה את צ''אבי ואינייסטה שהם שחקני מרכז שדה לנאני וולנסיה שהם שחקני אגף מובהקים
ומי אמר שגיגס יפתח בכלל.לפי דעתיבלי שום קשר אליו פרגי עולה בטוח עם פארק כמו שהוא עלה איתו לפני שנתיים.פארק הוא היחיד שיכול לרדוף כל המשחק אחרי הטיקי טקה של בעסה..השיטה היחידה שעובדת נגד בעסה היא בונקר אגרסיביות ולהתפלל להברקה.המשחק על הכתפיים של שני הבלמים ורוני.הם אלה שעושים את ההבדל במשחק של יונייטד וכמובן ואן דר סאר שאני ראיתי אותו במשחק באולד טראפורד בהצגה ענקית נגד ארסנל בגביע..זה מקום לסוע אליו לא קאמפ נואו שאתה יושב בקומה 19 ולא רואה כלום בטח לא את מסי המסכן הזה
השב   •  84
28
יחיאל05/05/2011 06:16
כנראה שביום ראשון {29 במאי}יתחילו את הלימודים בעשר בבוקר כי כל הילדים {אוהדי בארסה}נשארו עד מאוחר לראות את המשחק{3 שעות מעבר לשעה שבה הם אמורים ללכת לישון}. בסך הכל מדובר בעדר של כבשים שהולך שבוי בקסמה של חביבת התקשורת  שמפמפמת לנו בוקר וערב על כמה בארסה גדולה ומושלמת.  אין לי בעייה עם זה אבל איפה האובייקטיביות?עם כל המשחק היפה שלה,זאת הפעם השנייה ברציפות שהיא מגיעה לגמר בעזרתם האדיבה של השופטים. אל תבנו על משחק גדול בגמר אבל הכי חשוב שיהיה שיפוט הוגן כי את ההצגות של שחקני בארסה השופטים כבר צריכים ללמוד. אני לא חושב שבארסה נתקלה השנה ביריבה כמו יונייטד והיא כנראה התרגלה להגנות מחוררות בליגה שלה,אז הולך להיות לה ערב קשה מאד בוומבלי.
השב   •  112
27
romano05/05/2011 04:37
שמסוגלת לנצח ולהביך כל קבוצה.נקווה שבארסה תעצור את המהירות שלהם בהתקפה,ותנצל איטיות יחסית בהגנה. קצת מזל יהיה ההבדל. 
השב   •  28
26
the nexus05/05/2011 04:19
וכשתראו מישהו שאוהד ברצלונה ומכבי חיפה גם יחד, זה מובן - אוהד צלחות לפניכם. ראו הוזהרתם!
השב   •  22
25
גא05/05/2011 03:08
וזה גועל נפש! אמן שמנצ''סטר תיקח.
השב   •  141
24
בן05/05/2011 02:44
אתה מבין אתה עדיף שתסתום ולא תרשום פה כלום מנצ׳סטר איטית? אתם אלה שכל שבוע מתאמנים אפילו לא משחקים בספרדית ליגה איטית אנגליה המציאו את הכדורגל חכה תראה מה יהיה במשחק גם ככה בלי האדום לוואן פרסי לא הייתם עוברים שמינית קבוצה של אפסים עם מאמן אפס
השב   •  70
23
ks3s05/05/2011 02:24

וואלה אני אוהד מנצ''סטר ואם אני יגיד שהכתבה הזאת טובה ויש בה משהו אוביקטיבי אני אצא טמבל כי הטור הזה בשקל ונראה כאילו כתב ילד ב 12.
במשחק כזה קשה לדעת מה יקרה ,מקווה שיהיה משחק טוב ולא יוכרע על ידי השופט בגלל בכי של בארסה.

השב   •  30
22
דש אדום מילדות 197905/05/2011 02:05
פעם ראשונה בחיים שלי שאני מגיב באינטרנט .להגיד לכם את האמת אני נגעל מהתגובות של אוהדי ברצלונה . אל תשכחו מי תעמוד מולכם בגמר זאת לא שחטייאר ולא מלגה וגם לא חטאפה שאתם רגלים לתת להם בראש זאת יונייטד שהיא בעצמה אימריה לפני שכל מי שהגיב נולד ..ולא מסתמכים על שחן אחד זאת קבוצה מעל הכל ..עם כל הכבוד לברצלונה כשיונייטד מגיעה לגמר בזכות עצמה בלי שום עזרה מאף אחד .ותאמינו לי פרגי כבר יודע את המערך שלכם זה 4-3-3-3- השלשיה האחרונה זה השופטים .ושוב תסתכלו על ההסטוריה
השב   •  90
שמשון05/05/2011 13:29

השב   •  00
21
לא חשוב05/05/2011 01:21
יונייטד לא יכןלה לנצח את ברסה רק צלסי יכולה
השב   •  12
20
גיסנו05/05/2011 01:18
לא נמאס לכם לכתוב פעם ביומיים כמה זה "תופעה נוראית" שכולם מתלהבים מברצלונה? הקבוצה האחרונה ששלטה ביד כ"כ רמה באירופה ושיחקה כדורגל המתקרב לשלמות הייתה ריאל של הגלאקטיקוס ברשות זידאן, ובארסה של רונאלדיניו הייתה פחות מכונה משומנת אבל קצת יותר מלהיבה ולא צפויה. אבל רק בשנתיים האחרונות עולם הפרשנויות והטוקבקים התפתח למימדים שלו אז פתאום זה מציק לכולם שכל העולם אוהד את אותה הקבוצה בגלל שכרגע היא הכי טובה. זה לא קיים מהיום וזה יהיה קיין הרבה אחרי ברצלונה הנוכחית. רגע, בסוף שנות ה 90 כל העולם אהד את מנצ''סטר ורק דיברו על "תינוקות פרגי", אבל אז זה בעצם היה בסדר ועכשיו זה תופעה חולנית שמאיימת להשמיד את החברה שלנו. בארסה מדהימה ומנצ''סטר נהדרת, יש לי העדפה לבארסה אבל אני מקווה ששתי הקבוצות ישחקו באמת כמו שהן יודעות ויהיה משחק מטורף.
השב   •  63
19
שד אדום!05/05/2011 01:17
נמאס כבר מכול אוהדי ההצלחות של ברצלונה - קשה להאמין שהם יודעים חצי מהסגל שהיו בתקופה של ריבאלדו - שהם קוראים לעצמם אוהדים! אהבתי את הכתבה ואני מקווה מאוד שמנצ''סטר תניף גביע ובסוף העונה גם אליפות וככה ואן דר סאר יפרוש באמת בשיא! הולך להיות משחק מטורף!
השב   •  61
18
אובייקטיבי!05/05/2011 01:08
שתי הגדולות של הליגות הכי חזקות באירופה נפגשות! לאחר משחק סגור שכפתה עליה ריאל מדריד, תבוא ברצלונה למשחק פתוח על כל הקופה מול הקבוצה של סר אלכס. שתי המכונות הכי משומנות נפגשות לקרב שהרעבה ביותר בו תנצח.אל תשכחו שמדובר במשחק בודד ששתי הקבוצות יבואו לתת הכל..הכישרון של ברצלונה ומשחק המסירות הגאוני של גווארדיולה,או הכוח והמהירות של יונייטד בהנהגת המאמן הטוב בעולם..הניחוש שלי 2-1 ברצלונה!
השב   •  64
17
אוהד ליברפול05/05/2011 00:50
אני אוהד ליברפול אך חייב להסכים שעם כמה שאני שונא את מנצ''סטר ואתת פרגי הם באמת השנה עם סגל אפור יחסים משחקים טוב,ולמרות שאשמח אם יפסידו הם באמת היחידים כרגע שיכולים לעצור את ברסה,במיוחד שכרגע זה באנגליה-ביתיות לפרגי גם מבחינת קהל וגם מבחינת השיפוט(שפחות קפדני ומקבל יותר אגרסיביות).
השב   •  122
נדב05/05/2011 01:21
נראה לך שאם יש קבוצה אנגליה בגמר שהשופט יהיה אנגלי?
אם כדורגל זה התחביב שלך לפחות תבין בו קצת.
השב   •  20
רן05/05/2011 01:28
ולכן הם לא יהיו אנגלים. הם גם לא יהיו ספרדים כי השופטים יגיעו ממדינה נייטרלית.
השב   •  20
רן05/05/2011 02:17
עוד אמרתי לעצמי שממש נחמד מה שאתה כותב. מאיפה אתה יודע מי ישפוט?
השב   •  30
16
נועם05/05/2011 00:49

איזה פתטי הוא אולי שיכתוב על טעויות שיפוט יותר מתאים לאוהדי ריאל לעשות את זה!

השב   •  2132
הצל05/05/2011 11:06
רשם שזה גביע הטוטו זה יותר טוב?.רוב התקשורת אוהדי ברסה אז לפחות אל תרשום "עוד אוהד ריאל" יא אוהד הצלחות
השב   •  61
נועם05/05/2011 14:32
ואינני אוהד הצלחות אלא אוהד משחק יפה ולא כמו שריאל משחקת כל הזמן כדורים ארוכים זה כל כך מגעיל!
השב   •  11
15
ארז05/05/2011 00:46
אתה רציני ? אתה רוצה להשוות את מהירות וטקטיקת המשחק של ברסה מול פרגי ? האנגלים משחקים בהילוך איטי נקודה! אם ריאל מדריד היתה נגד מנצ''סטר הייתה מדבר אותו הדבר? כל שחקן בברסה הוא לפחות ב4-5 רמות מעל מנצ''סטר.
אני אפילו נגעל מלהגיב לך.
עוד אחד שמבין בכדורגל ! 
השב   •  1260
ירוק ארסנלי05/05/2011 02:09
עוד אחד מקדחת ברצלונה שהתחיל לאהוד אותה אתמול.
השב   •  132
רן05/05/2011 02:16
הוא לא אמר בשום מקרה שיש שחקן אחד בעמדה אחת אפילו של יונייטד שהוא יותר טוב משחקן של בארסה. אין עמדה שלבארסה אין יתרון אינדיבידואלי מובהק אפילו ברוב המקרים. אולי בהגנה אפשר להשוות את פרדיננד ווידיץ'' לפיקה ופויול, אבל חוץ מזה לבארסה יש יתרון כנראה בכל עמדה. אבל מה לעשות שמה שעל הנייר לא קובע? אתה כמו כולם חושב שמי שיותר טובה היא זו שתנצח, ואני חושב שמי שתדע לשחק יותר חכם, מי שתכריח את השנייה לשחק את המשחק שלה, תנצח. כשזה מגיע ליכולת של יונייטד כקבוצה, נכון שהם פחות מבריקים מבארסה, אבל זה לא אומר שבמשחק בין השתיים היא תצליח להראות את זה בהכרח. אתה שוכח, בגמר ההוא, כל הכדורים הלכו דרך רונאלדו, ויונייטד הייתה בעיקר קבוצה שסמכה על שחקן אחד בכל הנוגע להתקפה. עכשיו אולי יש פחות כשרון אפילו ממה שהיה באותו גמר, אבל הקבוצה מתפקדת יותר כקבוצה, ובגמר שהוא משחק אחד, הכל יכול לקרות. הוא פשוט אמר שאם יש קבוצה שיכולה לעשות משהו מול בארסה זו יונייטד, ונכון לעונה הזאת, מפאת חוסר אופציות אפילו אם תרצה, הוא צודק. בארסה זכתה באליפות, גם גביע אירופה היא פייבוריטית ברורה, אבל גם הפייבוריטית הברורה לפעמים מפסידה.
השב   •  101
משה05/05/2011 06:52
נכון, כותב הטור לא באמת מבין במנצ''סטר. אבל גם גם אתה לא.
אתה יכול להסתכל על גיגס בתור מסי בן 40. כי, את כל מה שמסי עושה, גיגס כבר עשה.
גם נאני שחקן מהיר וטכני עם בעיטה אדירה וגם ולנסיה (+רוני) לא פראיר. כך שהמגנים של בארסה יצטרכו לעבוד קשה.
נכון במרכז השדה מבחינה התקפית יש לבארסה יתרון, אבל מבחינה הגנתית ממש לא. כך שמשחק האוננות הקטלוני, דווקא לא מתנגש עם היכולת ההגנתית של קאריק/פלטשר/סקולס/פארק.
מבחינת שחקני הגנה (אפילו המחליפים) יש למנצ''סטר יתרון ברור. זה שאתה לא רואה את זה. זה בגלל שאתה אוהד בארסה.
גם מבחינת חלוצים, אין לכם כלים להתמודד עם המהירות של רוני או צ''יצ''ריטו ולא עם משחק הגובה והשכל ברבאטוב. לכם יש מי? וויה?

אז נכון לבארסה יש יתרון התקפי (ולאור החזקת הכדור זה יהיה המצב) אבל מנצ''סטר יודעת לשחק מתפרצות ולמסור ארוך (כדורגל אנגלי) ולשים כדור ברשת בנגיעה.
הדבר היחיד שבו בארסה יותר טובה בארבע רמות ממנצ''סטר, הוא התחזות והתבכיינות לשופט. בלי שופטים מוטים, יש לנו משחק שקול.
השב   •  153
14
רום05/05/2011 00:45
בארץ יש נטייה למיינסטרים בצורה קיצונית. אם זה שכל אחד שמסיים את השירות חייב פשוט חייב לטוס לדרום אמריקה כי הרי לשם כולם טסים ככה גם עם ברצלונה. פתאום כולם אוהדים , אם זה אין לי בעיה כי הרי אלו אנשים שכל שני וחמישי יכולים לשנות את הקבוצה שלהם. אוהדי הצלחות וחובבי מיינסטרים , אבל רק אוהדי יונייטד יכול להיות אובייקטיבי ולשים לב כי יונייטד של העונה, הקבוצה שלא ספרו אותה בתחילת העונה עשתה מעשה לא יאומן. עומדת 3 משחקים מדאבל , בראשותו של מאמן העל הפנומן אלכס פרגוסון. נשאר לי לאחל בהצלחה ליונייטד ואני מקווה שאלכס למד מהגמר לפני שנתיים והפעם למרות שהקבוצה פחות נוצצנת , שיהיה קרב שווה וכדורגל מהנה.
השב   •  806
איש05/05/2011 00:56
בחמש עשרה שנים האחרונות אין פרשן אחד שיוציא את יונייטד ממרוץ האליפות/ליגת האלופות בתחילת העונה
השב   •  140
רן05/05/2011 01:30
אל תשכח שכולם חשבו שלא נהיה אפילו במאבק האליפות ושזה יהיה בין הפועל ומכבי ת"א.
השב   •  91
רן05/05/2011 02:09
בנוגע לגישה פה בארץ. אבל להגיד שליונייטד אין אוהדים כאלה זה לא נכון, לכל קבוצה מצליחה יש אוהדים שבאו בעקבות ההצלחה. בנוגע לגמר של השנה, אולי היתרון עם כמה שזה יישמע מפתיע, הוא שרונאלדו לא אצלנו. רונאלדו שחקן ענק והוא תרם המון ליונייטד, אבל באותו משחק בגמר הוא בכלל לא הגיע, הראש היה כבר בריאל, כל הכדורים עברו דרכו וכשזה לא עבד יונייטד אבדה עצות. היתרון של יונייטד עכשיו לעומת 2009, שעכשיו אם זה לא הולך דרך נאני, אז אולי דרך ולנסיה, ואם לא ולנסיה, אז גיגס, ואם לא גיגס, אז פארק, אם גם זה לא עובד רוני יירד אחורה לקבל כדור ולשחרר לחץ ואולי גם למצוא איזו מסירה טובה למי שעושה תנועה קדימה. היתרון של יונייטד השנה שהיא יותר קבוצתית ממה שהייתה אז.
השב   •  170
צ''ה גווארה05/05/2011 03:15

אם ברצלונה זה דרום אמריקה אחרי צבא, אז היונייטד זה חוף גואה.
אפשר לחשוב שרוב אוהדי היונייטד בארץ לא אוהדים אותה כי היא לקחה איזה 10 אליפויות ועוד 200 תארים ב-15 השנים האחרונות. ממש אנרכיסטים חח
אני רוצה לראות כמה אוהדים יישארו לה בארץ לאחר שלוש שנים ללא מאבק על האליפות וללא רבע גמר צמפיונס.

ובקשר לגמר, לכל אוהד כדורגל שפוי ברור שהחלאות יעלו לגמר עם בונקר של החיים כי זה הצ''אנס היחידי שלהם לגנוב גביע. אלא שבניגוד למוריניו, אצל פרגי כולם יקבלו את זה בהבנה ובליקוק (כל הגמרים שבהם השתתפה היונייטד היו חרא של כדורגל).

השב   •  810
the nexus05/05/2011 04:13
של בארסה בארץ. היום כל תינוק אוהד ברצלונה ובד"כ גם את מכבי חיפה.
השב   •  101
רום05/05/2011 05:31
לדוגמא אלי אוחנה ואיציק זוהר הפרשנים בשקל וחצי. אני זוכר אותם אומרים בתחילת העונה שזה יהיה בגדר נס אם יונייטד יסיימו את העונה עם תואר. וגם אנשים ברחוב חשבו שפשוט בגלל שאין איזה רונאלדו אז אין סיכוי. אני מבקש פעם הבאה מ"פרשנים" כגון אלי אוחנה וחבריו , להבין שאם אתה מכיר את השמות גיגס וסקולס לא הופך אותך למבין גדול בכדורגל אנגלי על כמה וכמה במנצסטר יונייטד.
השב   •  82
רועי05/05/2011 07:29
לא בחרת אותה כי היא הצליחה? אתה לא אוהד הצלחות?
השב   •  76
אוהד בארסה05/05/2011 10:22
אני מסכים איתך לגמרי, גם בתור אוהד בארסה. את האמת העונה מיונייטד ציפיתי לסגנות באנגליה רבע גמר אלופות וזכיה בגביע לא יותר, פרגי באמת הפתיעה לטובה הצליח להרכיב קבוצה טובה בלי כוכבים. אני לא אוהד בארסה המון שנים, אבל אני לא מתכוון להחליף קבוצה רק בגלל יה שהולך. גם בזמנים הטובים וגם בקשים נשארים אוהדים של אותה קבוצה. הלוואי משחק טוב וקצבי. אני חושב שבארסה יותר טובה שתי הקבוצות יתנו פייט אבל בארסה תנצח משחק טוב.
השב   •  31
ניר05/05/2011 12:44
גונב דעת של ילדים בני 12
השב   •  15
13
מוטי05/05/2011 00:43
כמה פעמים אתה מזכיר את דויד וייה? הוא הכי חלש בברצלונה.

בקיצור- אין לך מושג. שב בצד
השב   •  95
12
אביהו05/05/2011 00:41
אז אנשים אוהבים את הכדורגל הסוחף של ברצלונה. אין פה משהו רע?? אפשר לחשוב שהעברת את הילדות שלך בפאתי מנצ''סטר
השב   •  2516
שמשון05/05/2011 13:31
השב   •  15
11
איש05/05/2011 00:39
נכון שהוא לא משתווה למסי, אבל הטאץ'' שלו בכדור מעורר השראה והטיפול שלו בכדור פשוט נדיר.1 על 1 בין הטובים בעולם, וביחד עם ווין רוני וצ''יצ''אריטו (אולי פרגי יפתיע ויפתח איתו בהרכב) יונייטד יכולה "להפתיע". הקישור הדפנסיבי היא החוליה החלשה אצל יונייטד.אושיי,פלאצ''ר,קאריקאו סקולס לא יכולים להתמודד עם האמצע הנהדר של בארסה. לכן לדעתי פרגי יבסס את המשחק בעיקר דרך משחק האגפים וינסה לדחוף את ברצלונה אחורה עם לחץ קבוצתי.
השב   •  148
10
שרון עפולה.עיר הגרעינים אבל כולם ביתרים05/05/2011 00:37
הקבוצה של המדינה
השב   •  510
9
גלורי05/05/2011 00:30
אבל עם מספיק אמונה הכל אפשרי!
השב   •  263
8
תאמר..יונייטד בדם !!05/05/2011 00:29
השב   •  296
7
forza barca05/05/2011 00:28
באהבה מאחותך הקטנה מדרידיסטה
השב   •  610
6
pp05/05/2011 00:27
הכתב ילד כאפות.
השב   •  2311
אור05/05/2011 03:17
ח בדוק איזה שנוזל מגבעתיים..
השב   •  65
5
pp05/05/2011 00:27
ריאל לא עברו את החצי נגדנו כמו שקרה לכם ב-2009. אתם אריות מול שאר אירופה אבל ילדות כשזה נוגע לבארסה, כך שאני אתפלא מאד אם תקבלו פחות מ-3 חתיכות ממסי וכנופייתו. הכי טובים בהיסטוריה כבר אמרתי?
השב   •  2255
אבג05/05/2011 00:45
הודחתם שנה לפני הגמר בחצי, בלי שכבשתם שער אחד. באותו גמר היה 50-50 החזקת כדור ובעטנו יותר לשער. מתי התחלת לאהוד את ברצלונה שאתה לא יודע את זה?
השב   •  277
דין05/05/2011 07:44
אל תשכח שאתם האריות ועל היהירות שלך ושל עוד אוהדים אולי תשלמו ביוקר
השב   •  64
מילאנזי05/05/2011 11:04
ילד מסי עלוב
לך תלמד מה זה כדורגל
השב   •  61
mufc05/05/2011 14:35
כמו כל חבריך אוהדי ההצלחות
השב   •  21
4
עמית05/05/2011 00:27
למרות שאני שונא בארסה בדם!
ולתקן זה לא ההפסדים של ריאל בחצי הגמר אלא ההפסד!
אין לכתב מושג בכדורגל!
נאני וולנסיה שולטים במכרז השדה?!?
הם בכלל קיצונים..אתה מתכוון אם כבר לגיבסון סקולס קאריק וגם ווין רוני שמשחק מתחת להרננדס!
וחוץ מזה הלוואי ומנצסטר יקחו את הגביע רק על הדרך המסריחה שברצלונה הגיע לשם!
השב   •  6416
האוהד מאחורי השער של ואלדס05/05/2011 02:53
הדבר המסריח היחיד הוא ששילמתי מאות דולרים כדי לשבת מאחורי השער של ואלדס בברנבאו והייתי צריך משקפת כדי לראות את המשחק! בונקר בבית..פח.בטח לכם הגיע לעלות לגמר.
השב   •  1317
הצל05/05/2011 11:08
במשחק חלש של 2 הקבוצות..יא בכיין - תגיד תודה שהשופט עזר לכם כי בחוץ ראינו שריאל מסוגלים לכבוש
השב   •  51
אוהד ניטראלי05/05/2011 12:04
החלפת שופט משחק ראשון בצורה תמוהה,אדום לשחקן הכי טוב במגרש משחק ראשון שלא הגיע,גול חוקי משחק שני נפסל בצורה הזויה לחלוטין. אנייסטה לא שיחק משחק ראשון בגלל פציעה אבל היה אמור להיות מורחק ועוד. 
השב   •  60
שמשון05/05/2011 13:33
השב   •  09
3
דון חואקין05/05/2011 00:24
אתה מדבר כאילו יונייטד הולכים לגעת בכדור בכלל. קאריק? פלטשר? אושיי? ממש יצליחו לשלוט במרכז נגד בארסה. 75-25 החזקת כדור ביום רע של ברצלונה. אפשר לתת להם את הגביע כבר, הדרך היחידה של מנצ''סטר זה לעשות בונקר כאילו מוריניו עצמו עיצב אותו ולקוות לעקוץ אם המהירות של ולנסיה או נאני, כי במשחק פתוח, לפחות 3-0 ברצלונה.
השב   •  2641
רן05/05/2011 01:27
ארסנל (וגם ריאל בחצי) עלתה לשחק בפחדנות כדי לנסות למזער את הנזק ואולי לגנוב תוצאה טובה. מנצסטר לא משחקת ככה, בעיקר כי היא לא צריכה.
השב   •  132
שד אדום05/05/2011 07:45
אסופת לוזרים כמו ארסנל טרם נראתה בליגה האנגלית. מזלך שזו מדינה דמוקרטית שנותנים לך במה לייבב/לשקר לרשום את החלומות שלך
השב   •  151
דון חואקין06/05/2011 00:30
ונראה מי חולם ומי מדבר תכלס. אני לא אוהב את בארסה, אני אומר את האמת המרה. ד"א - אסופת הלוזרים שטרם נראתה בליגה האנגלית ניצחה את יונייטד הווינרית שטרם נראתה בליגה האנגלית 3 מחזורים לסיום, ובגלל אוהדים כמוך כנראה, יונייטד היא הקבוצה הכי שנואה באנגליה. בגמר הזה - אני בעד בארסה בכל ליבי.
השב   •  12
2
עמי05/05/2011 00:24
באמת כבר עולה על העצבים שכולם חושבים שהם אוהדים את ברצלונה נמאס הלואי מנצ''סטר ינצחו
השב   •  6121
גל05/05/2011 12:50
והוא דיבר פה על כל המעורערים נפשית שחושבים שהיו עם מסי בגן ולימדו אותו את מה שהוא יודע. ומהטור הזה הוא הוציא את בארסה כאילו היא מקסימום הפועל רמת גן.
השב   •  14
דניאל05/05/2011 14:14
"רצלונה עמוסת הכשרון והמשחק המושלם בתבל". "אין ספק, ברצלונה משחקת את הכדורגל הטוב והיפה ביותר ביבשת" עלק הוציא אותם רמת גן
השב   •  40
1
שד משחת05/05/2011 00:19
סוף סוף כבוד!
4-1 לא בא ברגל, כאילו כן
יאללה אלופות! מספר 4! מתוך 5!
וומבלי!
רוני וגיגס!
איזה יופי זה יהיה!
השב   •  5415
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP