יום חמישי, 24.04.2025 שעה 04:45
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

אבי לוזון, הצחקת אותי

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: הרי אתה עושה מה שאתה רוצה בהתאחדות, אז אל תעליב את האינטיליגנציה שלנו. הגיע הזמן שלא רק אני אלחם בהתנהלות הזו

פתחתי היום (שלישי) את האינטרנט והתחלתי לצחוק. יושב ראש ההתאחדות, מר אבי לוזון, החליט לזרוק את ההחלטה האומללה שלו על הקיזוז על ראשי הקבוצות.

התחלתי לצחוק בשל שתי סיבות: הראשונה, אם אתה יושב ראש, אל תזרוק את הדברים הרעים על אחרים ותשמור לעצמך את הקצפת, אלא תיקח את ההחלטות הקשות בעצמך. דבר שני, אבי לוזון היקר, אתה מעליב את האינטיליגנציה שלי ושל כל הקוראים.

איך יכול להיות שאתה מתנער ולא קובע? כולנו יודעים שכל ה'יס-מנים' שמסביבך עושים מה שאתה רוצה. אתה הרי קובע הכל. כולנו יודעים שאתה עושה מה שאתה עושה בדרכים לא נורמליות, אז למי אתה מספר שזרקת את הדברים לראשי הקבוצות. הרי יש הרבה דברים שקבעת בעצמך, לדוגמא מינוי מאמני הנבחרות, ולא שאלת אף אחד.

אני רוצה לספר לכם סיפור שבעצם מראה את כל ההתנהלות של ההתאחדות לכדורגל ושל אבי לוזון. סיפור קטן ולא מעניין, אבל ככה אנחנו נראים. לפני כמה חודשים היה משחק בין קבוצת הילדים שלי בנשר לבין קבוצת הילדים של מכבי פתח תקווה. במהלך המשחק הרחיק השופט את שני המאמנים של פתח תקווה.

אבי לוזון עם יעקב שחר. &qout;אלה שחושבים מה שאני חושב צריכים לצאת מהחורים&qout; (גיא איזנר)
אבי לוזון עם יעקב שחר. "אלה שחושבים מה שאני חושב צריכים לצאת מהחורים" (גיא איזנר)
 
אחרי שבועיים הלכתי לבדוק מה העונש של שני המאמנים האלה שהורחקו. מי שיודע, כשמאמנים מורחקים, הם צריכים לקבל קנס כספי. כשבדקתי, קיבלתי תשובה ששני המאמנים האלה לא הופיעו בכלל בדו"ח השיפוט ובכלל לא נשפטו על שעשו.

ככה נראית ההתאחדות והכדורגל הישראלי. הכל קומבינה ועד שזה לא ייפסק לא נראה כדורגל, נבחרת והתאחדות בריאים. הגיע הזמן שמישהו יעשה לזה סוף ולא רק אני אלחם בהתנהלות הלא תקינה. הגיע הזמן שכל אלה שחושבים מה שאני חושב ייצאו מהחורים ויפסיקו להתחבא. זה לטובת הילדים שלנו והכדורגל שלנו. הגיע הזמן לעשות לזה סוף, אחרת גם עוד מאה שנה לא נגיע להישגים וגם אם כן נגיע, זה יהיה במזל.

לכתבה זו התפרסמו 285 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 285 תגובות ב-220 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
220
נועם18/06/2011 19:34
השב   •  00
219
כחול06/05/2011 22:38
לוזון הוא האיש מס 1 בכדורגל
השב   •  010
218
ירוק06/05/2011 19:46
מתי תיגמר כל הקומבינה של אדון לוזון? מתי המפיונר יילך הביתה? אייל אתה תותח על הלוואי והיו לנו עוד כמה כמוך.
השב   •  50
217
בני06/05/2011 17:51
השב   •  20
216
שי06/05/2011 17:50
השב   •  20
215
איתמר06/05/2011 07:12
השב   •  00
214
H T A הפועל האדום05/05/2011 18:27
השב   •  13
213
אילן05/05/2011 18:26

אייל אני חושב שאתה צריך לתבוע את ההתאחדות.אבל כך בחשבון שלוזון המפיונר יחפש אותך ובחיים לא יתן לך לאמן את הנבחרת.

השב   •  40
212
רוני05/05/2011 16:29
אם רוצים להעלות רמת כדורגל רק בעזרת התקשורת כל מאמן שמשחק הגנתי לקטול אותו בתקשורת ולעודד מאמנים שמשחקים התקפי הלחץ התקשורתי יגרום למאמנים לשחק התקפי ובכך להעלות את רמת הכדורגל
השב   •  12
ירוק (חיפה) אדום (מנצ''סטר)05/05/2011 17:05

השב   •  00
211
רוני05/05/2011 16:22
אהלן אייל אם מכבי פ"ת היתה יורדת ליגה או יורדת לפליאוף תחתון בגלל קיזוז במיידית הקיזוז היה מבוטל
השב   •  31
210
ליאור05/05/2011 12:55
חכם הוא הרואה את הנולד.. אז נכון וצריך לצאת נגד לוזון והשיטות שלו. ונכון וצריך גם להוריד לברקו את האגו וראוי שיעשה זאת אם הוא רוצה לטעון להייותו מייצג ראוי שיהיה ייצוגי ובהרבה מובנים מר ברקו אתה פשוט לא וחבל כי יש לך את העם אבל אתה פשוט שם לעצמך רגליים אם שטויות 0להבדיל תראה את דודו טופז ז"ל שבמו ידיו הרס לעצמו למרות שיותר מחצי העם היו מוכנים שיהיה ראש הממשלה. ולעניינינו- החכם הרואה את הנולד היה טוען אם לוזון מפיל את זה על ראשי הקבוצות אז שב וכתוב טור הקורא לראשי הקבוצות לקחת אחריות (ולהזכירך זו אחריות גם שלהם כפי שהייתה בהחלטה על הקיזוז) אני אוהד הפועל ולא בעד קיזוז אבל כן בעד ליגה מצומצמת (12 קבוצות)עם 3 מחזורים -לטעמי השלישי צריך להיות פלייאוף 6 ו- 6 ו( 6 הראשונות משחקות ביניהן ו- 6 האחרונות ביניהן) בקיצור ברקו צא ולמד ובבקשה אל תשדר איפה ואיפה תצא מחוייך מפגישות בבורגוס בר בורגר עם לוזון ואז תצא עליו כאן וכנ"ל ביחסייך לשתי הגדולות (מותר לאהוד אבל אולי בתור פרשן תהיה אובייקטיבי)
השב   •  30
209
בכר05/05/2011 10:03
למרות שלדעתי אין לך את יכולת לאימון נבחרת, וזו דרך שגויה עבורך. אתה חייב להכנס להתאחדות כנציג ציבור. כמו בכול דירקטוריון נורמלי שבו יש נציגי ציבור חייב שיהיה גם בהתאחדות. ואם שם אחד כזה - ברור לנו מה הוא. זה התפקיד שתפור עליך ואין ספק שתצליח בו מאוד.
השב   •  53
208
איציק05/05/2011 08:31
עכשיו זה כבר סופי ומוחלט,גיא לוזון הוא המאמן הבא של הנבחרת.

חבל מאוד שחונטה מנהלת את ענייני הכדורגל ובניגוד לדעת רוב אוהדי הכדורגל בארץ,הרי עשו כבר אלף משאלים בארץ ובכולם ברקוביץ מוביל לאימון הנבחרת.


כל מטרת הקיזוז הייתה להוביל את מכבי פת'' בכוח לצמרת הכדורגל.
לוזון הולך ומתגלה כאחמדיניג''ד הישראלי.
השב   •  41
207
יואב05/05/2011 08:11
השב   •  30
206
רוני הירוק04/05/2011 22:07
אתה מאה אחוז צודק! בכל מה שנוגע להתאחדות הכדורגל ולוזון אנחנו פשוט צועדים אחורה. השחיתות חוגגת, והזלזול באינטיליגנציה של כולנו צועק לשמיים. והקיזוז זה רק קצה הקרחון ולא הכל. אבי לוזון הוא פרצופו של הכדורגל המגעיל המיושן והקומבינה - להקיא.
השב   •  70
205
ג''וקר04/05/2011 21:21
וכל מי שחושב אחרת שישאל ת''עצמו למה הוא קורא את זה
השב   •  50
204
הקוסם04/05/2011 18:27
בהצלחה
השב   •  50
203
דודי - שער 404/05/2011 18:13
השב   •  22
202
קובי04/05/2011 17:21
אתה רוצה להיות מאמן נבחרת,ואלה מגיע לך,אבל לוזון הולך להישאר בסביבה עוד זמן רב אז למה לתקוע לך אבנים בגלגלים?.אתה צריך להיות בשקט,תמשיך לאמן נוער ורק ככה תיבחר!
השב   •  30
201
הג''וקר04/05/2011 16:50
צודק 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%
השב   •  11
200
רועי04/05/2011 15:22
השב   •  10
199
יצחק04/05/2011 15:06
אדון ברקוביץ !!                                        אתה האחרון בעולם שיכול להטיף למישהו.   
השב   •  13
198
ורד04/05/2011 14:34
הקיזוז נועד לפגוע בבית"ר לכן כל הקבוצות הצביעו בעד חוץ מבית"ר אבל ריאו איזה פלא מי שנפגעה היתה מכבי חיפה וכעת הם רק בוכים על הקיזוז זה עונשיכם
השב   •  31
197
פחדן04/05/2011 14:32
הלואי ולא הייתי פחדן.יש לי דוגמאות על הניהול השכונתי והמאפיה שקיימת בהתאחדות. חבל שאין לי ביצים כמו של אייל.
השב   •  20
196
ורד04/05/2011 14:29
השב   •  00
195
David04/05/2011 10:46
הקבוצה שלו ״עתירת התארים״ הנקראת מ.פ״ת,אולי תצליח לגנוב תואר.כולם מקשקשים על המתח שהקידוש גרם, גולשיו אחד גדול!זכורות לא מעט עונות שההכרעות נפלו במחזור האחרון גם בצמרת וגם בתחתית ללא קיזוז הזוי ולא ספורטיבי. הקיזוז הוא פשוט מעשה נבלה,שפוגע ברוח הספורט וההגינות.(אתם וחישבתם בכמה כסף מדובר?כמה חיפה ניזוקה וכמה ת״א זכתה?)
השב   •  20
194
טל04/05/2011 10:40
השב   •  13
193
David04/05/2011 10:36
דון לוזון מתנהל כמו ראש מאפיה,כך נראית ההתאחדות שלנו,כמו במדינת הגמדים.לוזון רק מחכה למעידה של פרננדז על מנת לקדם עוד מקורב למשרת מאמן הנבחרת.מאסנו בו ובחבורת עלובי הנפש שמסביבו.ראינו איך הוא מתנהג ביציע במשחקים של מ.פ״ת,כמו אוהד חמום מח
השב   •  50
192
בדואי ירוק בדם04/05/2011 09:07
ברקו אנחנו יודעים שאתה חבר של עטר הכי טוב , אז ככה כמו שהית כל זמן אובייקטיבי אז עכשיו תיהיה עד הסוף ,כי שמעתי שמועות שעטר נגד פועל יעלה עם הרכב חסר כי רוצה לשמור את השחקנים שלו לגביע ,לכן דבר איתו שישחק נגד פועל כמו ששחק נגדנו שהשחקנים שלו אכלו את הדשא נגדנו ,שלא תיהיה פתיחת רגליים מצידו ,כי אם חס וחלילה יהיה משחק לא הוגן עטר יחשב בעיני האוהדים אחד שדפק למכבי את האליפות ובחיים לא יהיה לו סיכוי להגיע לכפר גלים אם השאיפה שלו היא לעמוד על הקווים בסמי עופר בעוד שנתיים ,
השב   •  50
גיא04/05/2011 09:43
השב   •  20
בדואי ירוק בדם04/05/2011 11:08
השב   •  10
191
dd04/05/2011 09:01
לוזון הגדיל את הליגה בגלל כמה סיבות 1. כתוצאה מהגדלת הליגה התקציב של מכבי פ"ת ירד והמשפחה משקיעה פחות (הקבוצות שעולות ליגה לא מסוגלות להחזיק קבוצה בליגת העל ואחרי שנה יורדות) 2. לכל יושב ראש יש חלום להגיע לליגת העל בכדורגל ולוזון פתח להם את הדלת( רעננה, עכו, אשקלון) בעקבות זה הוא קנה את הקולות שלהם בבחירת ראש ההתאחדות. 3.שיטת הקיזוז, ההזדמנות האחרונה לקבוצות נחשלות להשיג תואר או להישאר בליגה. תעשו סקר, מי תומך באבי לוזון ותיראו שכל הקבוצות הקטנות + הליגות הנמוכות תומכים בלוזון. איפה שרת הספורט כשצריכים אותה? תחת מי עומדת ההתאחדות? האם הכנסת יכולה לחוקק חוק שקשור להתאחדות? בכל מקרה צריך לעשות עצומה של האוהדים כנגד שלטון היחיד של המשפחה. שמתם לב שבכל ראיון של עמוס לוזון הוא מדבר על מה שההתאחדות תעשה ועל מה שיהיה בכדורגל הישראלי.
השב   •  71
בדואי ירוק בדם04/05/2011 11:14
השב   •  20
190
סער04/05/2011 08:57
הרי כל המדינה הזו קומבינה ושחיתות, כנראה אתה לא יכול להגיע לתפקידים האלו אם אתה לא כזה. אבל אל תשכח שלפעמים יוצאים מזה גם דברים חיוביים כמו זה שלוזון מקושר באירופה והצליח להביא את המונדיאל של הנבחרות הצעירות להיערך בארץ. לעניין הקיזוז, אם תבחן אותו לעומק תראה לא מעט דבר חיוביים כמו זה שהיא "מכריחה" קבוצה שהייתה טובה ויציבה כל העונה להיות כזו גם בפלייאוף אם היא רוצה לזכות באליפות, וזאת כשהיא נאלצת להראות את יכולותיה מול קבוצות ברמתה ולא מול קבוצות תחתית שהיא מנצחת בטוח.
השב   •  14
189
שלום04/05/2011 08:54
אתה צודק אתה חייב להיות יושב ראש האתחדות לכדורגל לוזון הוא בדיחה ודפק לחיפה את האליפות שנה שעברה פשוט בושה!
השב   •  20
188
איתי04/05/2011 08:53
אייל שלום,
המון שנים הכדורגל בישראל לא מצליח להתרוממם. הרמה ירודה. הקצב איטי להחריד. כל העסוק בכן/לא קיזוז לא תורם כלום. הניהול של הכדורגל חייב להשתפר. מנהל טוב גם צריך לדרוש מעובדיו ( שחקנים מאמנים ) הרבה יותר מחוייבות. יותר כושר, יותר אימונים, ולא לחפף בחיים ספורטיבים.
השב   •  10
187
שיקו04/05/2011 08:50

אדון לוזון נפגע מאוד מהקקלות, אייל צודק ב 100% , הכל מאפייה בהתאחדות . העיקר שיש להתאחדות ISO 9009 . אדון לוזון אתה פטתתי

על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
186
עומר04/05/2011 08:49
אין פשוט לתאר את המילים  על הגדולה של האיש הזה כול הכבוד !
השב   •  50
185
בתיה04/05/2011 08:49
כל הכתוב נכון הוא פלצפן מדרגה ראשונה חושב שיודע הכל רוצה להיות מאמן הנבחרת וזה לא הולך לו
השב   •  11
184
ג''וני פנדנגו04/05/2011 08:33
כולם באותו סיר, רק על הטיפשות הזאת מגיע לחיפה להפסיד אליפות, ואם יזכו ישלמו ביוקר באירופה. בנאדו טעה. אתם קבוצה טיפשה. עצם זה שהוא היה צריך להגיד שחיפה לא קבוצה טיפשה, מעיד שיש ספק. לי אין ספק.
השב   •  00
183
אוהד חיפה04/05/2011 08:25
זה שאתה צודק אין לנו ספק!זה שהיינו רוצים שתיהיה מאמן נבחרת חלום
זה שאבי לוזון בושה כולם רואים אבל יש כמה דברים טובים שלוזון עשה!
אבל עכשיו אחרי הקמפיין הבזיוני הזה שכמובן לא נעלה גם אחריו אם היה לך ולנו סיכוי לראות אותך כמאמן נבחרת צר לי להגיד לך אז גם זה נגוס אלוי שאני טועה
השב   •  20
182
דני04/05/2011 08:22
השב   •  10
181
כחוליגן04/05/2011 08:16
תמשיך לעשות חייל
אוהבים אותך !!
השב   •  30
180
יונה הנביא04/05/2011 07:54
למה לחפש להיות הליצן בקרקס שאתה יכול להיות המנהל?העם יבחר בך.למרות שיש לך פה גדול אתה בכול זאת עשית דבר שניים.
השב   •  31
ירוק בדם04/05/2011 11:27
השב   •  00
179
רותם04/05/2011 07:48
קוזזת!!
השב   •  10
178
אבי04/05/2011 07:25
אולם ללא קשר אתה לא מתאים לאמן את הנבחרת
השב   •  10
177
קבוצה לפני הכל04/05/2011 06:27
נכון נכנס הרבה מתח ועניין לאוהדים ולשחקנים בפרט.
אבל אני חושב שאפשר לעשות פלאיוף עליון ותחתון בלבד.  בלי לקזז את הנקודות. זה יתן את אותו עניין. תכלס הטבלה האמיתית היא 4 נק'' ולא 2. יש הבדל אבל לא משמעותי.
פשוט האבסורד בקיזוז שקבוצה כמו מכבי ת"א שהשנה לא ראוייה לשום תואר (אני חושב שגם אתה תסכים עם זה למרות שאתה אוהד שלה) יכולה למצוא את עצמה אלופה.
השב   •  00
176
אברון04/05/2011 05:31
לוזון בושה לכדורגל ברקו צודק
השב   •  10
175
הבנתי כלום04/05/2011 04:31
אבל אני מבין שכשכותבים על מחדל או מאירים ורוצים להבהיר הנתהלות לא תקינה חייבים להיות בעלי שפה עשירה ונקיה בדרך שהציבור יוכל להבין את המעורבים ולא ברמזים וב''הבנות'' שברורות לך בלבדץ לכן כשאדם כל שהו רוצה להעביר מסר הוא צריך להיות בעל השכלה ץץלפםות בעיברית ובעל מיומנות עיתונאית הבנתה? או שצריך להסביר לכה בזמזים?
השב   •  02
174
דודי04/05/2011 03:31
אם הליגה תיגמר בשבוע ה22 הלוואי..אבל זה מה יש! יש תחרות על כרטיס לאירופה,יש גביע,וזאת האמת..יש מספיק דרמות של הדקות האחרונות גם בליגה כזאת.. תשאלו את בניון כשהיה עם באר שבע..והיו תקופות שהייתה תחרות עד הדקה האחרונה,אבל לעשות את זה בכח, ולייצר תבנית שלוקחת מאנשים מה שהם עבדו בשבילו?? זאת חוצפה!כבר אין ערך לדרך? זאת צרות עין בלבד אחרי כל מה שהיה עם הריצה של חיפה ורצון למנוע מצב כזה.וגם עם הקיזוז, קבוצות כבר לא נותנות את הכל, הן בונות על קיזוז..אם שחקן עצלן הוא ימצא סיבות לא להתאמץ ,ואז זה כבר ממש מזיק..כשבונים על זה שהכל "לא כל כך נורא" אוטוטו יעשו פקטור לחלשים
השב   •  00
173
דודי04/05/2011 03:20
שיפתחו אגודה, עמותה, כל דבר, רק שיגידו מראש שרוצים להחזיר את הכדורגל לאנשים..גם את השידורים שפעם היו בחינם והיום צריכים לשלם 600 שקל בשנה כדי לראות את משחקי המחזור בערוץ מיוחד לזה. ברקו תעשה משהו,אני איתך!! אגב, אם ברקו היה מאמן הנבחרת אני הייתי קונה מנוי לכל משחקי הבית.יפסידו או לא, אני אראה שם כמה דבל פסים..אולי צריך לספור 50 אלף אנשים שמתחייבים להגיע לכל משחקי הבית כדי לשכנע שזה לא צחוק, רק ברקו יביא כדורגל!
השב   •  20
172
אדיר04/05/2011 02:48
לא רק שאני מתנגד לשיטת הקיזוז, אלא אני מצדיק את כל הכתבה הזאת במיליון אחוז!
השב   •  20
דובילרו04/05/2011 08:25

השב   •  20
171
ירוק בדם04/05/2011 02:27
ח שימו לב שכל אלה שהתנגדו בתגובות לברקוביץ הם אוהדי הגועל ת"א פשוט לא יאומן לאיזה רמה נמוכה אתם יורדים..הרי אתם יודעים שהשיטה לא ספורטיבית בטח אתם תסכימו כל שנה אתם נהנים בקיזוז הרי בלי הקיזוז אתם עדיין קבוצה של אמצע טבלה כמו שהייתם כל העשור הזה !
השב   •  20
170
אריאל04/05/2011 02:20
השב   •  10
169
מאור שושן04/05/2011 02:17
אייל אין עליך אתה צריך להיות יושב ראש היתאחדות לכדורגל אבי לוזון ומשפחתו עושים מאיתנו צחוק כמו מאמן הנבחרת שיש לנו כרגע שחוץ מהסוכריה שלו בפה אין ממנו כלום אני רוצה להגיד לכל אלה שבעד המשך הקיזוז נראה אוהד של קבוצה מפסיד אליפות אחרי שכל העונה הוביל את הליגה בצדק מכבי חיה עם תקציב חצי משל מכבי תל אביב ופחות משל הפועל תל אביב ואולי גם משל ביתר ירושלים אבל האופי של המועדון זה מה שנותן לנו מקום ראשון ולא הגיוני שקבוצה שבמרחק כל גדול מאיתנו אולי תקח או שלקחה אליפות בלי בושה זה מוריד את כל מה שבא לנו לראות כדורגל בואו תשימו לנו מצלמות על כל גול יהיה אישור וזהו האוהדים יהיה רובטים והליגה שלנו תהיי מספר " אחד " יאללה תתעוררו זה ספורט לא לוזונליגה
השב   •  20
168
בית"רי04/05/2011 02:03
איפה הספורטיביות חיפה או לא משנה כל קבוצה אבל במקרה הזה וגם של עונה שעברה חיפה שיחקה יותר טוב כל העונה הובילו בהרפש של הנקודות כי מגיע להם ובסוף הקיזוז שם את שניהם מרחק של 2 נקודות אחת מהשנייה זה פשוט לא הוגן ולא ספורטיבי מי שמשחק יותר טוב ומשיג יותר נקודות מנצח זה המשחק חיפה היתאמצה כל השנה ובסוף לוקחים להם את הנקודות פשוט לא הגיוני הקיזוז המטופש הזה חיפה גם עונה שעברה אפילו שהיא פראיירית שהפסידה את האליפות אבל ללא הקיזוז הזה היא הייתה לוקחת אליפות וגם השנה אי אפשר לדעת מי יקח אבל עם הפועל ת"א תיקח זה בגלל השיטה המטומטמת הזאת לא בגלל שהיא יותר טובה עד לפני כמה מחזורים חיפה ביתרון 7נקודות פתאום עד לפני משחק העונה הפועל ת"א מקום ראשון זה מצחיק נשאר שלוזון יבטל את הנבדל וירשה אולי חילוף אחד במשחק וזהו אחלה ליגה
השב   •  30
167
RED DEVIL04/05/2011 01:55
מתח וקהל לליגה אבל אתה שוכח דבר אחד זה נעשה בצורה מלאכותית ולא טיביעת ועם יורשה לי לומר גם לא הוגנת במיוחד וזה חיסרון גדול.דבר נוסף התגובות של איל נובעות לא מתוך מירמור על אי מניו למאמן הניבחרת אלא על כאב אמיתי שההיתנהלות של לוזון מזיקה לניבחרת שלנו ביפרט ולכדורגל שלנו ביכלל ופו אני מסכים איתו בהכול
השב   •  10
166
אינטיליגנט04/05/2011 01:53
תתחדש
השב   •  21
165
אוהד כורסא ירוק04/05/2011 01:35
השב   •  00
164
צודק לגמרי04/05/2011 01:05
אייל צודק יאללה לנבחרת..ולוזון לך תעשה חמוצים בנמל
השב   •  30
163
רן04/05/2011 00:52
אתה פשוט צודק!
השב   •  22
162
בלהבלה04/05/2011 00:41
ברקוביץ'' מילה אחת .. אגדה
השב   •  10
161
נתי04/05/2011 00:41
אייל אני לא מחסידך אבל אני חייב לפרגן לך.
אבי לוזון עושה בהתאחדות מה שהוא רוצה.אז כדי שלא יאשימו אותו בהמשך השיטה הבלתי ספורטיבית הזאת הוא מתנער מאחריות..פשוט פחדן
השב   •  10
160
מתן04/05/2011 00:36
אבי לוזון הבנאדם הכי מושחט שיש כל משחק כל שמחק של הפועל פ''ת יש שופטים שנראים טיפה מכורים ולא עושים אם זה כלום רק רוצים להוריד אותנו ליגה לוזון מנהל תליגה שלנו כמו מדינה עולם שלישית תראו בכל מקום בעולם שמישהו שבקושי יודע לקרוא יהפוך יושב ראש התאחדות וקומבינה אחת גדולה מה שמתנהל שם
השב   •  20
159
איתי בר-עוז04/05/2011 00:35
אייל יאללה כמה שאתה צודק אבל איך עוצרים את השערורייה הזאת?הייתי רוצה שתענה לי אם אתה יכול בבקשה .מה אתה חושב על הקיזוז?אני אוהד כפר-סבא ולא מבין איך אחרי שהיינו מקום ראשון בסוף הליגה עם 13 הפרש,עכשיו אנחנו צריכים להלחם עוד הפעם.זה לא ספורטיבי ולא צודק.
השב   •  10
ברקוביץ04/05/2011 08:28
אני ידבר איתך אחורי זה.
השב   •  30
158
doron04/05/2011 00:27
העסקנים וכל הקומבינות שלהם = תקציב להעמיד בתי ספר לכדורגל לילדים ועוד ישאר עודף למתקנים אממהכמו שאמרת אחי ואתה יודע על מה אתה מדבר הכסף הגדול הולך לעסקנים תעבי בצע שלא יודעים שכדורגל מתחיל מילדים קטנים ולא מגנבים גדולים
השב   •  10
157
אדום04/05/2011 00:22
אני חושב שהקיזוז טוב מאוד לליגה
השב   •  12
156
דוד04/05/2011 00:20
השב   •  41
155
יאללה חיפה04/05/2011 00:17
אני לא מבין הרי הקטע של ליגה סדירה זה מספר מחזורים גדול יחסית ספרד 38 פה אצלנו היה 33 ועכשיו שיש תקיזוז 30 הרי כול הקטע זה קבוצה שצוברת מספר גדול יותר של נקודות לוקחת את האליפות מה קיזוז עכשיו להוריד חצי מעגלים למטה מעגלים למעלה מבלבלים את המוח ליגה זה ליגה צבירה גבוה יותר של נקודות משאר הקבוצות במספר מחזורים נתון.
השב   •  00
154
יאללה חיפה04/05/2011 00:16
השב   •  30
153
אבי04/05/2011 00:16
אין לו בגרות, ואם לא אבא שלו שנלחם עליו בשיניים היה מוכר גרעינים בגעתון בנהריה
השב   •  64
152
שם טוב04/05/2011 00:13
יש לי הצעה 2 נקודות על נצחון תיקועם שערים נקודה ופליאוף של 5 משחקים
השב   •  00
151
משה04/05/2011 00:09
צודק בכלל מילה!סוף סוף מישו שאומר את מה הוא חושב ולא מתחבא ועכשיו נקווה שיעזרו לו יעיפו את הלולין הגדול ביותר שהיה פה והוא גברת לוזון
השב   •  70
150
ירוק04/05/2011 00:01
השב   •  21
149
ביתר בלב03/05/2011 23:58
זאת לא התאחדות זאת שחיתות לכדורגל בישראל הכל קורה מתחת לשולחן של חברי ההתאחדות: אבי לוזון ואדון חלובה הם הצוות ששולט בהתאחדות שילטון זוגי אדון חלובה מחזיק מאחריו 38 חברי התאחדות שהם כל אנשי הגועל אנשי מכבי שהם 12 נסחפים בכדי לא לקבל קנסות ומשחקי רדיוס ורק אנשי בית"ר שהם סכ"ה 10 חברים זאת לא דמקורטיה כלל לא עקיפה ובטח ובטח לא ישירה ! אבי לוזון אתה צריך לשים את הכל לעייני הקהל ושיעשה בחירות קלפי באצטדיונים עצמם ולא בחדרי הנהלת השחיתות (לאוהדי הגועל ברור שאתם לא מסכימים הוא סידר לכם אליפות)  !
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  60
148
אריאלוש03/05/2011 23:46
השב   •  33
147
אחד שמבין03/05/2011 23:37
השב   •  41
146
הצפרדע מתה מצחוק03/05/2011 22:52
השב   •  15
145
xxz03/05/2011 22:45
השב   •  33
144
תום.03/05/2011 22:44
אני אוהד מכבי פ"ת כבר 11 שנים ואני יגיד לך את האמת אני מכיר את אבי לוזון לא אישית אבל בתור הבעלים שלנו וההתנהלות שלו הייתה מעולה.. הוא הביא כסף לקבוצה שלי ונהל אותה ביד רמה השיא היה מקום שני  הגאה גביע אופ"א והוצבת שחקני בית במועדון.. מאז שנבחר ליו"ר הוא כושל בצורה מחרידה.. אני שואל אותך. למה אתה מדבר ולא עושה כלום.. למה אתה לא הולך ליעקב שחר ולכל ה מנהלים הפלצנים האלה שמתחבאים ומדבר איתם.. הוא הרי מציעה להם כסף ואז הם סותמים את הפה. אז קודם כל תלך לחבורה של האפסים הזו שקוראים לה בן זקן חזי מגן אלונה ברקת כל אלה שסותמים את הפה ולא עושים כלום. מעצבן לראות אותו רוצה לגלח את איצטדיום ר"ג ולבנות שם אצטדיון של 60 אלף מקומות ו4 מגדלים שקראו מגדלי לוזון. ואני שואל על מה ?!. כסף ציבורי הולך לפח. קח את הכסף הזה של מכירת האצטדיון (2 מילירד שקל ) תבנה אקדמיות לכדורגל בפריפריות. ותייצר שחקנים ישראלים ותחנך אותם נכון. כואב הלב שאתם מדברים ולא עושים עם זה כלום.. לבוא ולכתוב עליו זה לא יעזור. תתחילו לזוז יו"רים של קבוצות ליגת העלק !
השב   •  72
143
אוהד כדורגל03/05/2011 22:43
כל מילה אמת אני מוכן להצטרף למאבק עד שנצליח לזרוק את המשפחה הזאת שעושה בכספי ציבור ככל העולה על רוחה כמו בכל דבר טוב צריך איש ישר שרואה רק את טובת הכדורגל אני חושב ששפיגל הוא האיש הנכון עם לא הוא אז מישהו זר שלא מכיר את כל העסקנים למינהם
השב   •  20
142
ניר כהן03/05/2011 22:29

איל אתה חוזר ומסית תוך התעלמות מוחלטת מהנזק שאתה עלול לגרום אתה פשוט פטאתי ודוחה!!
לגופו של עניין אומר:אפשר להתווכח על אישיותו והחלטותיו אבל האיש אוהב את הכדורגל הישראלי ומנסה בכל כוחו שיהיה פה יותר טוב ונעים לראות ולשחק כדורגל
הגיע הזמן שמישהו יתייחס גם לזה

השב   •  1720
141
שקל03/05/2011 22:12
אם לכם היו נותנים את המתנה הזאת הייתם לוקחים אותה לא פחות מאשר הפועל. יאללה די לשחק אותה תמימים הזלתם ריר כשראיתם אותנו מניפים צלחת
השב   •  917
יואב05/05/2011 08:16
השב   •  00
140
מכבי שלי03/05/2011 22:10
אחוז של הצדקה
השב   •  61
139
.03/05/2011 21:57
לא יכול להיות מצב כזה. ברקו עזוב לאמן את הנבחרת גם זה יבוא, תלך תהיה יו''ר ההתאחדות. רק ככה נחזור לליגה איכותית של 3 סיבובים עם 12 קבוצות.
השב   •  31
138
מאיר03/05/2011 21:52
כל מילה בסלע
השב   •  40
137
כנס ותקרא איל03/05/2011 21:38
מה רע בקיזוז מר אייל ? אני אוהד כדורגל 40 שנה וכל שנה הליגה נגמרת במחזור ה- 22 . לא שקבוצות פותחות רגליים  אבל מי כמוך יודע  אם לא מתאמנים ואין מוטבציה לנצח אז פשוט נחלשים ומפסידים. תגיד לי מתיי נתניה הייתה מנצחת בחיפה במחזור ה -31 אם לא היה על מה לשחק ?  מתיי היה מתח כזה עד הסוף ? מזה משנה מי לקח אליפות ? יותר חשוב הענין המתח הקהל ההתענינות היום  זה מביא הרבה קהל היום הרבה יודעים שהיה משחק עונה אפילו הרבה נשים  וילדים. אז תפסיקו אתם וכולכם . אני לא מחבב את לוזון במיוחד וחושב שהרבה ממה שכתבת עליו נכון אבל לגבי שיטת הקיזוז זה הדבר הטוב ביותר שקרה לכדורגל הישראלי אפילו יותר טוב מהכשרון הגדול שהיה לכדורגל הישראלי כמו איל ברקוביץ. אם אתה רוצה לסגור חשבון עם לוזון  שלא מינה אותך למאמן הנבחרת תסגור איתו . אבל לא על שיטת הקיזוז אני בעד שהשיטה הזו תמשיך עוד 40שנה. ביי מר אייל .
השב   •  4140
אתה מדבר שטויות03/05/2011 22:37
הקיזוז רע ולא פייר וליגה קטנה יותר ואיכותית יותר תיתן הרבה עניין
השב   •  31
אחד שיודע03/05/2011 22:47
אם במחזור 22 אין מתח.. תיצור ליגה של 22 מחזורים. או אם ממש בא לך מתח, במקום להתנקם בתוצאות על המגרש, תיצור ליגה של שני מחזורים. או בכלל פלייאוף כמו בכדורסל עם פיינל פור. בשביל השטויות שלך יש גביע.
אם אתה אוהד כדורגל 40 שנה, כנראה שזמן הפנסיה הגיע
השב   •  75
חיפאי04/05/2011 00:32
ממש "חכם" כדי ליצור מתח מזויף של 5 מחזורים להפוך עונה שלמה של 30 מחזורים לכמעט מיותרת.
השב   •  42
מכביסט שיודע יותר טוב04/05/2011 01:22
בוא נאפס את כל הנקודות במחזור האחרון יהיה ים של מתח, אנחנו נוכל לזכות באליפות או לרדת ליגה בפעם הראשונה בתולדות המועדון, וכל זה במשחק אחד
השב   •  30
אמיר אבו רוקון04/05/2011 01:35
מצידי תעשה סיסוס אחד,ותעשה אח"כ 3 פלייאופים בין ה-6 הראשונות,אבל בחיים לא לקחת נקודות שהשיגה קבוצה,תעשה כל שיטה שבא לך מבלי להוריד נקודות.
השב   •  00
שקל04/05/2011 11:57
אם חיפה הייתה זוכה באליפות בגלל הקיזוז הוא לא היה פוצה פה.
השב   •  11
136
דני שובבני03/05/2011 21:37
לוסון מושחת
השב   •  42
135
באר שבע03/05/2011 21:35
באמת אבי לוזון משחק אותה כאילו הוא לא קובע הוא מחליט אז שיבטל את הקיזוז וזהו !
השב   •  40
134
מלמיליאן03/05/2011 21:34
אל תדאג העם איתך, שום משפחה לא תהפוך אותנו לרופבליקת בננות!
לוזון הביתה!
השב   •  20
133
מקסים03/05/2011 21:25
וואלה אני לא אוהב את אייל בורקוביץ'' אבל אני מתחיל לאהוב אותו
השב   •  40
132
אדי03/05/2011 21:20
זה לא נכון מה שאתה מייחס ללוזון נכון שיש לו כוח אבל עדיין זה הלך להצבעה ורוב הקבוצות הצביעו בעד, תשאל את שחר למה הוא לא פוצה פה,
השב   •  102
ירוק 203/05/2011 21:57
השב   •  13
שקל04/05/2011 11:57
עונה שעברה לא
השב   •  10
131
אברשקה03/05/2011 21:14
השב   •  43
130
גיל03/05/2011 21:04
השב   •  63
129
צ''אבי03/05/2011 20:57
עברתי על כול התגובות של אוהדי הפועל ת"א (מתוך 105 בזמן שאני כותב את התגובה שלי)וכמו שחשבתי.. ח.. כל התגובות היו, ללא יוצא מן הכלל (!), היו נגד אייל והכתבה!! מעניין אם שנה שעברה זה היה מקרה הפוך אז הם היו חושבים ככה היום?? ח.. אפסים!!
השב   •  73
128
האיש03/05/2011 20:54
עלק "נלחם בשחיתות"
השב   •  21
127
משה הקיפוד הירוק03/05/2011 20:53
ברקו נשמה של ברבור בר תחזור הביתה תבנה לנו קבוצה שתרוץ חזק גם באירופה אתה ווינר אמיתי
השב   •  51
126
האיש03/05/2011 20:53
שאתה לא יותר טוב ממנו.
השב   •  23
125
אנונימי03/05/2011 20:42
חבל שאי אפשר להצביע פעמיים.
השב   •  10
124
ברקו03/05/2011 20:38
אני, אני אני אני אני - אני אני אני אני אני אני אני אני.

אני אני אני אני אני אני אני!
אני אני אני !?
אני אני אני אני אני אני אני.

ולסיכום:
אני.

השב   •  91
123
אוהד כדורגל מתוסכל03/05/2011 20:37
אייל, יש כל כך הרבה אוהדים שחושבים כמוך, צא למלחמה על סמך דעת הציבור והלוואי שנראה סוף סוף שאנחנו ציבור חזק שלא מקבל את כל מה שזורקים עלינו,
אני באופן אישי ביטלתי את מינוי הנבחרת שלי כאשר לוזון מינה את פרננדז וכבר לא צופה בליגה הישראלית כי היא בתשלום
הלוואי וכולם היו כמוני, כך למישהו היה מזיז בכיס ואז דברים היו זזים
חודש טוב
השב   •  32
122
אוהד ספורט03/05/2011 20:34
השב   •  10
121
shark03/05/2011 20:29

השב   •  53
120
הראל03/05/2011 20:26
אייל צודק במה שהוא טוען לכן הכדורגל שלנו ממש עלוב וגם הנבחרת שיש דבילים כמו לוזון, שמנהלים את הכדורגל היראלי לכן הנבחרות נראות כאילו עלובות
השב   •  10
119
איתן03/05/2011 20:26
השב   •  30
118
מה אכפת לך יסרדין?03/05/2011 20:26
כל מילה בסלע ברקוביץ..!
סוף סוף מישהו שאפשר להסכים איתו לא כמו האוהדי הפועל האלה..שרושמים לי"אלה החיים"
השב   •  110
117
לעולם לא נישבר, האהבה לא תיגמר!03/05/2011 20:25
מנהלת ליגה ועכשיו - ביחד עם כל הקבוצות הגדולות
השב   •  00
116
כחול צהוב בנשמה03/05/2011 20:25
איזו ליגה יותר גרועה? הליגה של לוזון: אדום. הליגה של קופל: כחול.
השב   •  2220
115
xxz03/05/2011 20:21
השב   •  54
114
אבי לוזון03/05/2011 20:19
ושנה הבאה פרינציפ קיזוז !
השב   •  74
113
שימי03/05/2011 20:18
אני מציע שכול אוהדי הכדורגל יתאחדו נגד הלוזוניה ,ובהפסקת משחק שהם מגיעים בשבת הקללות יוקדשו לאבי לוזון.
השב   •  61
112
רפאל03/05/2011 20:16
מקסימום ליגת חובבנים
השב   •  20
111
שימי03/05/2011 20:15
כול אוהדי הכדורגל תומכים באייל ברקוביץ,הוא היחיד שאומר לאבי לוזון מה שהוא חושב עליו,וכמובן שאין עוררין בכול מגרשי הכדורגל מה חושבים על אבי לוזון,לכן נעשה סקר מי שבעד אייל יצביע כחול ומי שבעד השחיתות של אבי לוזון יצביע אדום.
השב   •  205
110
נועם03/05/2011 20:15
אם כבר לוזון מעביר את הנקודות שהקבוצות הסיגו בדם במגרש ומקזז אותן בפלייאוף וזה לא ספורטיבי אז צריך לקזז גם בפלייאוף ונצחון יהיה נקודה וחצי ותיקו יהיה חצי נקודה
השב   •  00
109
חן03/05/2011 20:13
השב   •  60
108
אדום03/05/2011 20:08
כשקובעים שיטה מראש ומאשרים אותה ברוב דעות זה לא שחיתות. בליגה לכדורסל בכלל מוחקים את כל הנקודות ובסוף יש פיינל פור כשהכל נופל על משחק אחד. גם באנ.בי.איי. בפליאוף לא מתחשבים בכלל בהישגי הקבוצה בליגה הסדירה, למעט לצורך קביעת הביתיות. כך, סאן אנטוניו שסיימה ראשונה במערב הועפה על ידי ממפיס שסיימה שמינית. אבל אף אחד שם לא מעלה על דעתו בכלל להגיד שמשהו לא תקין.
לעומת זאת, כשאוהדים של מכבי תל אביב , ללא בושה ,קוראים לקבוצתם להפסיד בכוונה להפועל, זו קריאה לשחיתות. הדברים כתובים שחור על גבי לבן בטוקבקים אצלכם. אתה רוצה קמפיין אמיתי נגד שחיתות? אל תפרסמו את הטוקבקים האלה ותפרסמו הודעה שטוקבקים הקוראים לקבוצה להפסיד בכוונה אינם מוסריים ואינם חוקיים ולכן האתר החליט לא לפרסמם.
אני מצפה שתפרסמו את הטוקבק הזה , ולא תסתירו אותו, רק בשל מתיחת הביקורת.
השב   •  105
אינני אני03/05/2011 20:20
השב   •  22
אדום03/05/2011 22:44
יש לך אולי משהו אינטלגנטי להגיד?
ואם כבר הזכרת דמעות אז תשמע: נהרות הדמעות ששפכתם בשנה שעברה בבלומפילד בסוף המשחק עם בני יהודה ומול הבמות המפורקות בחיפה עדיין לא יבשו. מקסימום, אם הפועל לא יקחו אליפות, הפועל יקחו את זה כמו גברים, כי הם אחרי שנת דאבל, ובפילוסופיה של הפועל אין חובה לקחת כל שנה אליפות. אבל, תתאר לך כמה תיבכו אם בפעם השניה ברציפות לא תקחו אליפות.
השב   •  31
יוסי05/05/2011 09:10
גם אם הוא קורא\מטיף לחוסר הגינות בספורט, מה גם שאני לא מאמין שאיווניר (או כל אחד מטעמו) יקרא טוקבק שקורא למכבי להפסיד בכוונה ויחשוב לעצמו- אה נכון באמת כדאי לנו להפסיד בכוונה., אז לא להגזים
השב   •  00
107
ערן03/05/2011 20:08
אני מתכוון לברקוביץ'' ען לא לרבי לוזון
השב   •  80
106
בועז משה03/05/2011 20:07
הוא חושב שאנשים מטומטמים  לוזון  הקיזוז לא צריך להיות פה   וצריך להקטין את הליגה
השב   •  31
105
לירן03/05/2011 20:06
זהו מקום בבעלותו העקיפה של לוזון. (על הנייר של הבן,את הכסף שם האבא) ואותך אדון ברקוביץ ראיתי יוצא משם מחויך יחד עם לוזון מאושרים כל אחד לרכב המפואר שלו..חוצפן!!לנסות לקבל את אהדתינו על שקר!
השב   •  22
104
OPTIMUS PRIME03/05/2011 20:06
השב   •  1214
אריאלוש03/05/2011 23:52
השב   •  10
הג''וקר04/05/2011 16:46

השב   •  01
103
ירוק03/05/2011 20:05
השב   •  00
102
עידו03/05/2011 20:05

השב   •  52
101
חיפאי03/05/2011 20:02
אוהדי מכבי תל אביב מה תעדיפו להפסיד לחיפה ושחיפה תהיה אלוף כחול
לנצח את חיפה ושהפועל תהיה אלופה אדום
השב   •  4016
100
מהשרופים יציע ג'' בנשמה מזרזיר03/05/2011 19:59
השב   •  10
99
יפתח אבן-זוהר03/05/2011 19:58
אייל צודק במאה אחוז אני מציע ששנה הבאה במחזור הראשון כמחאה אף אוהד לא יגיע למגרשים אולי זה ישנה משהו בתפיסה שהצופים הם הלקוחות ועלינו לא מצפצפים ומחלטרים
השב   •  10
98
יובל03/05/2011 19:58
הפעם אייל צודק. ההתאחדות לכדורגל מתנהגת ומתנהלת כעסק פרטי של משפחת לוזון. עד שזה לא יפסק לא נגיע לשום מקום ונמשיך להיראות כמו שכונה בפתח תקווה.
השב   •  50
97
מומו03/05/2011 19:56

לכל הקוראים - אתם באמת חושבים שאייל היה מגיב ככה אם הוא היה מאמן הנבחרת?
האם קראתם את הכתבה שהתפרסמה לא מזמן על השחיתויות בניהול של קבוצת הילדים בנשר של ברקוביץ''?

השב   •  111
96
`חבר03/05/2011 19:52
להיות יו"ר ההיתאחדות.
השב   •  90
95
אלי03/05/2011 19:48
ת"א לוזון בשביל להם  אלוהים הקטן  אבל השנה תיהיה להם בעיה גם אין להם קבוצה  גם מכבי חיפה בכושר טוב מאד נראה את האוהדים שנה הבא לא יהיו שחקנים ולא מאמן
השב   •  100
94
מלכה03/05/2011 19:45
אין עוד בעולם יו"ר התאחדות שמזוהה עם קבוצה
השב   •  70
93
לא משנה03/05/2011 19:41
 מעניין אם היה מדבר ככה אם היה ממונה למאמן הנבחרת, וטוב שלא מונה.
השב   •  53
92
ברקוביץ אוהבים אותךך לוזון הביתה03/05/2011 19:40
כל הקומבניות של מכבי פ"ת למה עד היום מכבי פ"ת לא נענשה נגדנו בדרבי למה בגלל שזה מכבי לוזון אתה הבושה של הכדורגל תעיפו את העברין הזה שחושב לעשות תכדורגל כמו אולם תרבות זה כדורגל וזה ישאר תמיד עם קללות ובלי כל שבוע לדין נימאס
השב   •  120
91
ירוק בנשמה03/05/2011 19:38
מאחר שלוזון מקזז הוא צריך לקזז גם משכורות כדי לחסוך ח
השב   •  60
90
אלעד03/05/2011 19:38
בלי לוזון לא היינו שונאים אפילו את הפועל
אנחנו שונאים אותם כי הם מתנשאים עלובים שמייצגים את עצמם
בלי לוזון לא היה להם איפה לייצג אף אחד
אז לוזון השנוא ביותר

איך ירדו לי דמעות אחרי השירה של אוהדי חיפה, איזו שמחה!
השב   •  42
89
עמיחי03/05/2011 19:34
שניהם מאפיונרים אבל לוזון מאשים אחרים
השב   •  21
88
צהוב כחול03/05/2011 19:34
גם לוזון הוא בובה, של שטרן חלובה וקבוצות הפועל. הם בחרו בו ומושכים בחוטים שלו כדי שהפועל יזכו בתוארים. השנה, אנחנו קבוצות מכבי, נקלקל להם, ובגדול. ובשנה הבאה הם מתפרקים בעזרת השם.
השב   •  00
87
ירין03/05/2011 19:33
הבעיה הגדולה של הכדורגל הישראלי היא לא רק אבי לוזון אלה כל משפחת הלוזונים האלה!
אני באמת חושב שברקו היה צריך ליהיות מאמן הנבחרת למרות שאין לו ניסיון עם קבוצה בוגרת אבל יש לו הבנת כדורגל למה שאין אולי כמעט לאף אחד מהמאמנים בישראל.
אבל האבי לוזון הזה בחר במאמן ממש לא מתאים ועוד במאמן זר!
ואז מתפלים למה הנבחרת שלנו ממשיכה להיראות ככה.
השב   •  40
86
נמר האש!03/05/2011 19:29
וכמה חבל שאין עוד כמוהו! היחיד ששם מראה לכל המושחתים! אולי יש שיגידו שיש גם את רון קופמן אבל הוא לא מבחין בין טוב לרע הוא בועט ומזלזל ב-הכל וזה לא חכמה ברקו אתה גדול!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  61
85
יב לחמ03/05/2011 19:29
השב   •  19
84
שלומי03/05/2011 19:28
השב   •  11
מני03/05/2011 23:04
ובמכבי חינכו רק לנצח כמו בכדורסל אותי לא מענין הפועל או ביתר או חיפה אני בא לראות הצגה ולהנות עוד אצל איוניר החינוך היה רק לנצח כך שאם אתם חולמים על נצחון קל אז יש לי חשדות בשבילכם ויש לי הרגשה שמכבי תל אביב שעולה בלי לחץ תתן את קונצרט השנה.
השב   •  10
83
ננגעג03/05/2011 19:28
מסכים מילה במילה
השב   •  21
82
עומר03/05/2011 19:27
הכל צריך להתחיל משביתת אוהדים,הרי כל האוהדים מסכימים עם על השחיתות וכל מה שברקוביץ כתב.בואו נעשה שביתת אוהדים ונצהיר שעד שלוזון לא מתפטר ישחקו מול חציעים ריקים,ואז נראה איזה לחץ ציבורי זה ייגרום.
השב   •  131
81
דניאל03/05/2011 19:24
השב   •  88
80
Bokra03/05/2011 19:23
השב   •  60
79
חיים03/05/2011 19:20
השב   •  712
גיל03/05/2011 19:38
השב   •  22
78
הנרי דה קינג03/05/2011 19:20
ותכריז : אני היו"ר, או הקינג..
השב   •  21
77
אוירון דוד03/05/2011 19:19
אייל אתה צודק 100%

על פי לוזון ישק דבר .

כל הסובבים אותו הם מריונטות .
השב   •  70
76
ירוק-03/05/2011 19:18
כמה תשובות- שניהם נולדו באותו תאריך(אולי?) שניהם הרסו דברים חשובים
השב   •  31
75
חיים03/05/2011 19:16
השב   •  2036
רפי03/05/2011 19:34
שאי אפשר לשכוח לדורות.
השב   •  85
שלום03/05/2011 19:41
נתן לכם אליפות בגלל זה יא חבורת אפסים !
השב   •  136
אמיר אבו רוקון03/05/2011 23:56
מצאת נכון לכתוב מילים אלה,זה מראה איזה אנשים אתם אוהדי הגועל
השב   •  51
74
אבשלום03/05/2011 19:14
נהפוך הוא, השנאה של לוזון ידועה לכל! הבעייה היא שזה לא אכפת לו והוא ממשיך בשלו!
השב   •  30
73
דני03/05/2011 19:12
השב   •  20
72
דני03/05/2011 19:10
קללות נגד השופט לפני חודש ,במשחק עם הפנדלים האם מישהו יודע ,אם הוא נשפט ומה עונשו, יש לי תחושה שמשהו מסריח מהראש,
השב   •  70
71
אבי03/05/2011 19:08
ברקוביץ אתה צודק אבל עם זאת אבי לוזון הוא איש חזק שלצד הטענות שלך קידם את הכדורגל הישראלי. כמובן שעם כל הכבוד להישגים שלו אין מקום לשחיתות בכדורגל ואם זה ככה כמו שאתה טוען ואחרים מאמינים אז הוא צריך וחייב לפנות את הכיסא שלו! הכדורגל שלנו צריך להיות טהור ושל כולם!!
ברקוביץ פניה שלי אליך
אם לא תבחר להיות מאמן נבחרת תנסה להשפיע בדרך אחרת. גם בתור מקבל החלטות בתוך ההתאחדות. ואולי אפילו יו"ר. אתה בנאדם של צדק ועשיה ואהבת המדינה ומגיע לך את זה!!
השב   •  21
70
בית"ר ירושלים03/05/2011 19:05
רעיון גדול בואו נעשה כך! ליגה של 16 קבוצות משחקים שתי עונות בשנה כמו בארגנטינה סה"כ 15 משחקים בעונה הראשונה ובעונה השנייה גם 15 בסוף העונה עושים שיכלול של כל הנק'' ואז הקבוצה עם הכי הרבה נק'' בשתי העונות תלך למוקדמות ליגת האלופות הקבוצה השנייה עם הכי הרבה נקודות תלך חלמוקדמות בליגה האירופית וכך הלאה הקבוצה עם הכי מעט נק'' בשתי העונות תרד ליגה ואליה תיצטרף עוד קבוצה ועוד קבוצה שתלך למברחנים נגד קבוצה מהליגה הלאומית הליגה הלאומית תשוחק רגיל עונה אחת בשנה וכך שאר הליגות הנמוכות יותר כל מי שבעד -כחול כל מי שנגד-אדום אני דווקא הייתי הולך על זה זה עדיף מהקיזוז העלוב והטיפשי והלא הוגן
השב   •  21
69
ירוק03/05/2011 19:00
זה לא קשור לרוע שלהם או משהו.
את התשובה אגלה בשעה 21:00.
השב   •  32
ננגעג03/05/2011 19:30
תשמע אני לא עומד בלחץ נו תספר !
השב   •  00
68
20503/05/2011 18:59
ברקוביץ'' כל הכבוד אני תמיד איתך. ולוזון?! בושה הנבחרת שלנו אמורה להיות רמה מעל כל נבחרת בבית שלנו במוקדמות יורו והליגה שלנו צריכה להיות באמת במקום השישי אבל איך שאתה משחיט ואיך שאתה גורם לנו להראות לא מגיע לנו כלום. צריך שינוי במאמן וביו"ר אבל לא בעוד שנה הפעם זה דחוף.
השב   •  60
67
יהודה עמר03/05/2011 18:57
אחי, נסחפת קצת עם המילה "שחיתות".אני יכול להסכים שהניהול נראה כמו שכונה, אני אפילו יכול לקבל שיש קומבינות וגם החלטות שגויות.אבל אל תיסחף אחינו.בסך הכל המצב כאן סביר, וללוזון למרות כל ההשמצות היו גם החלטות יפות. אתה שם כאן מילה חזקה, ומעורר את כל החמומי מוח לכתוב כאן תגובות. אם אתה באמתרוצה לעשות משהו חיובי, אז תנצל אתהמעמד שלך כשופר של האנשים הקטנים, ותקרא להפסיק עם האלימות המילולית שרואים בתגובות של כל כתבה שלך. כמה שנאה אנשים מוצאים פה.כמה מילים קשות..והכל על מה? על הפאקינג ליגה מחורבנת שלנו. אתה מחמם אנשים על הקיזוז, אתה מחמם אנשים כנגד לוזון, אתה מחמם אנשים נגד הפועל.בשביל מה זה טוב? אם הייתה לי הזדמנות לפרט, הייתי מסביר לך כמה רע אתה עושה בעקיפין, ובשם "הלחימה" שלך. אני לא חושב שאתה עושה את זה בכוונה, אני חושב אבל שזה יוצא רע. עכשיו מבחינתי שלר תפרסמו את התגובה כרגיך או שכן, ומצידי שכל חמומי המוח שאוהבים לשנוא ידרגו אותי באדום.אבל את האמת צריך להגיד. בסך הכל כולם בכדורגל, כולל אותך אינטרסנטיים ואנשים קטנים. אני בטוח שאם גוטמן היה תומך במינוי שלך כמאמן לאומי, היית מדבר אחרת על הפועל, ואני בטוח שלא היית מוציא מילה רעה על לוזון, ומלכלך מבלי לתת לו זכות תגובה כאן ! אז בסך הכל אתה עוד אחד כמו כולם. וגם אתה סוג של פוליטיקאי.
השב   •  5214
אורי03/05/2011 20:41

השב   •  00
66
יניב03/05/2011 18:53
אייל ברקוביץ'' היקר, אני אישית לא כל כך בטוח שאם אתה היית יו"ר ההתאחדות לכדורגל היית שונה ממר לוזון (שאישית אני ממש לא מחבב בעקבות כל ההתנהלות הגרועה שלו..).
אתה, יקירי, ובתור שחקן היית ממש יקר לליבי, מתנהג היום באופן שלא שונה מהיו"ר שלנו. כל שני וחמישי אתה נדבק באיזו פרשיה שקשורה בכבוד העצמי שלך. אתה תוקף אנשים, אתה ברברי בחסות הצדק, אבל איזה צדק?
לא ניתן לשנות את התחלואות של הכדורגל הישראלי על ידי מילים, אבל אם כבר משתמשים במילים, אז לדעתי היית צריך לקחת אוויר לפני שכתבת את מה שכתבת, אך כמו במציאות, כך על הנייר, אתה לא חושב יותר מדיי על מה שאתה אומר, ואתה אומר את זה על בסיס דעות קדומות שיש לך שאתה מפתח במהלך הזמן (ע"ע לואיס פרננדז של-50% ממתנגדיו אתה אחראי פשוט כי לא קיבלת את המינוי שאולי היה מגיע לך, אבל אתה מרחיק אותו עם הזמן).
שכל אחד יסתכל בבקשה על עצמו לפני שהוא מרשה לעצמו לבקר כל כך הרבה אנשים.. תשתדל להישאר אובייקטיבי ומקצועי ואני יודע כמה זה קשה עבורך, אבל, לפחות למען הדור הצעיר שאתה מחנך, שצריך לגדול על סובלנות וכבוד הדדי..
אוהב אותך אייל ברקוביץ''!! לעולם לא אשכח את האושר שגרמת לי כשישבתי לראות אותך משחק.. תמיד תהיה אחד הגדולים..
השב   •  346
א''03/05/2011 19:02
אולי כדאי שבמקום לבלבל את השכל תסתכל על מה שהבנאדם עושה.. מפתח מחלקת נוער לתפארת בנשר.. יוצא על שופטים שלא נותנים לילדים לשתות בשרב הכבד.. מבין בכדורגל יותר מכל אחד אחר פה בארץ.. לא פחדן!
ואם יהיה מאמן הנבחרת אנחנו רק נצטרך להודות!! אני לא יאריך בדברים אבל אני אומר לך- באמת, אם אתה לא מבין אל תדבר! הוא מספר אחד בארץ
נ.ב.  זה שאתה אוהד ריאל לא כ"כ קשה להבין מתגובתך..
השב   •  1410
יניב04/05/2011 14:06
ראשית, אני אוהד ברצלונה..
שנית, אתה מדבר כמו אוהד של ברקוביץ'' שיילך אחריו באש או במים, מבלי להבין את ההשלכות של מעשיו.
אני לא רוצה להיכנס למה קרה ואיך קרה, אבל משהו מסריח בהתנהלות ומוזר שאתה לא מסכים.. פה הוא רב עם מאמן של הבן שלו (נשפט ומשלם פיצויים), שם הוא מעליב שופטים (ממש חינוכי. אתה יודע כמה ילדים מסתכלים עליו ולומדים ממנו?? מה נראה לך שהם לומדים על כבוד?), רב עם איזה מנהלת (עדיין לא הוחלט כלום לגבי זה, אבל הרי לך דוגמה להסתבכות נוספת..) ועוד..
אני מעריך את מה שאייל עושה, אך לדעתי הוא חייב לתקן את ההתנהלות שלו..
יאללה, תנסה לקחת את הדברים הטובים ממה שאני אומר, ולא לחשוב שיושב כאן איזה שונא של אייל, שמנסה רק לתקוף אותו..
השב   •  21
65
ירין03/05/2011 18:53
ברקוביץ'' אתה צודק בכל מילה ומילה ממה שאמרת !! כל מה שאמרת דברים נכונים וכדי שיתחילו לשים לדברים האלה לב !! אתה המאמן המתאים ביותר לאמן את הנבחרת
השב   •  84
64
הפועל באדום מתל אביב03/05/2011 18:53
וכל אוהדי הפועל, אל תתכחשו. הקיזוז זאת באמת שיטה מטומטמת וחסרת היגיון. אני לא יכול אבל להגיד כלום כי הקיזוז נתן לנו אליפות. מה שכן, לקיזוז יש רק שתי תכונות חיוביות: מתח בסיום הליגה, והזדמנות לקבוצה שמרבה בשערים ומשחק יפה ומסיימת רק מקום שני/שלישי. בכל מקרה צריכים לשנות את הקיזוז לפלייאוף - כלומר שפשוט יהיו הפלייאופים בלי הקיזוז עם 6 מחזורים כרגיל, וככה זה יהיה פייר ואף אחד לא יבכה. ובאמת, צריכים להעיף את אבי לוזון מההתאחדות: הוא רק פוגע בנו, ללוא ההחלטות המטומטמות שלו הנבחרת הייתה הרבה יותר טובה ממה שהיא היום
השב   •  153
63
ORAN03/05/2011 18:52
הוא ממש קדאפי של עולם הכדורגל, הגיע הזמן שמישהו יעשה לזה סוף. אני לא בעד קללות אבל הגיע הזמן שפשוט בכל מגרש בכל משחק כל האוהדים ולא רק חיפה ובית"ר יקדישו זמן להגיד ליו"ר ההתאחדות מה הם חושבים עליו, כמעט כל מה שהוא עושה זה רק לטובת מכבי פ"ת. הגיע הזמן גם שהיו"ר יבחר בבחירות דמוקרטיות, אם זה היה קורה אולי היינו מקבלים את המאמן שאנחנו רוצים (ברקוביץ) ולא היינו רואים את גיא לוזון בצעירה ובקרוב גם בבוגרת.
השב   •  112
חיים03/05/2011 19:31
השב   •  30
62
קקולי03/05/2011 18:52
השב   •  15919
בארסה,03/05/2011 19:44
עשתה אדום.
השב   •  232
הנודד במדבר03/05/2011 20:13

השב   •  11
61
נירון קיסר03/05/2011 18:51
אבל לומר שברקוביץ אינטליגנטי זו חוצפה,האיש הוא קיש קיש קריא  והמוח קטן בהרבה מהפה.
השב   •  38
60
יאמה ברדק03/05/2011 18:51
סוף סוף מישהו מה אבי לוזון עושה לכדורגל ! אבי לוזון הוא מכה לכדורגל רק את אוהדי בית"ר מאשימים על גזענות אבל אוהדי הפועל - כלום! לכו תשמעו מה הם שרים !
השב   •  50
59
רפי03/05/2011 18:51
לא עשה לפניו לוזון אנשים פשוט מקנאים בך על תשים לב ותמשיך בדרכך.איך אתה אומר אתה ת ו ת ח!
השב   •  1338
אורי.03/05/2011 19:33
השב   •  182
רפי03/05/2011 19:44
אתה יודע מה אומרים שחקני קלפים עד שלא יורדים במדרגות זה לא נגמר.וחוץ מזה תפנה למר שחר שחתם כמו כל  היו"ר לפני שנתים על קיזוז בוא אני יגיד לך כמו בהגדת פסח כי הוא חתם מפחד גיאדמק וביתר ים שהיו בשיא הכושר רק פשוט ביטר הפסידו לפולנים 5:0 ופה החלה ההדרדות והפועל זכתה גם בגביע בקיזוז וגם באליפות ביושר אתה מבין ברוך לך לישון.
השב   •  29
אבי לוזון03/05/2011 21:04
אני גם עובר על כל התגובות אחת אחת כי אין לי מה לעשות בחיים
השב   •  20
הרצל בן טובים דפק הקופה03/05/2011 23:50
השב   •  20
58
תרנגול זהוב03/05/2011 18:48
צודק במאה אחוז! הבעיה שלנו שהיו"ר שלנו!! "משתין" מהמקפצה והשיירה עוברת . אבל לא לעולם חוסן . " כל .בא יומו" כמה אנשים יכולים להיות מטומטמים .
השב   •  81
57
עומר03/05/2011 18:43
ברקו צודק בכל מילה לוזון מושחת! ופני הכדורגל בארץ כפני לוזון.. קיצר על הפנים.. בושה שיש כזה יו"ר!
השב   •  120
56
רונן03/05/2011 18:42
הרי מאז שרוני לוי הגיע לביתר לא היתה לך מילה טובה אחת להגיד עלינו ! אתה היחיד (חוץ מאוהדי הפועל.) שחושב שהנצחון ( הכאילו נצחון)של הפועל ברבע גמר היה חוקי. לכלכת עלינו בגדול וכל זה כי אתה צ''ילבה עם רוני לוי ! זאת הגינות לשמה אדון ברקוביץ ! ועם לדבר לעניין אז דווקא הקיזוז ,עם כל האי פיריות שבו, מוסיף הרבה עניין ומתח לליגה ,במיוחד במחזורים האחרונים . לפני הקיזוז העונה היתה נגמרת כבר במחזור ה 20 !
השב   •  88
55
המבואס03/05/2011 18:42
לוזון כחול . מזגן אדום
השב   •  262
54
קקולי03/05/2011 18:41
האמצעי !
השב   •  60
53
ציון הקטן03/05/2011 18:41
אני פשוט מצדיע לך ברקוביץ על האמיתיות שלך ואיך שרק אתה נכנס באבי לוזון שחושב שהתאחדות זה קיפצובה ואפשר להשתעשע בקבוצות כמו קבוצות התחתית , מכבי תל אביב , הקיפוח הבלתי פוסק בביתר והמתנות הבלתי פוסקות לגועל. לוזון חושב שהוא מטפל באלימות אך הוא מתעלם ממה שלא נוח לו כמו סכנין הגועל ההאלימות הפיזית במגרש אלא בוחר להתמקד רק בביתר כי נוח לו להתנפל עלינו כהטיפוס העבריין אז הוא מקפח חופשי בלי סוף. אני תמיד טענתי שלא צריך מאמן זר לישראל וצריך שרק מאמן ישראלי שמכיר תמנטליות , הניסיון שלו בתור שחקן שהיה ברגעים קריטים בחיו כמו ברקוביץ שלדעתי הכי מתאים שיש ואני מת עלייו שרק הוא יתאים תמנטליות והנשמה רואה תדברים הכי טוב שצריך לדבר ולא מסתתר בפחדנות כמו כולם . ברקוביץ אני מאחל לך הצלחה נגד לוזון והקומבינות של ההתאחדות והעזרה שלך לכדורגל כי נמאס מהכדורגל בארץ ורק אתה רואה את מה שאני חושב ורוב התושבים רואים שזה חייב טיפול בהצלחה ברקוביץ אתה מלך!.
השב   •  143
52
grant avraham03/05/2011 18:39
ולא בגלל שחיים טוב יותר.
השב   •  59
51
קקולי03/05/2011 18:39
הפליאוף האמצעי !! בושה וחרפה
השב   •  100
50
מחו"ל03/05/2011 18:39
השב   •  40
49
קקולי03/05/2011 18:38
השב   •  60
לב אדום04/05/2011 23:01
אפשר לקרוא לך בקיצור קקה? כי זה מתאים לך
השב   •  00
48
אופק צהוב03/05/2011 18:34
הוא צודק בכל  מילה והכל בסלע!
יש לנו יו"ר התאחדות מושחט שמשחיט ומזהם את הכדורגל שלנו. חלק מההחלטות שלו הם בהתיעצויות עם אחיו עמוס ולו יש לא מעט מילה בנעשה.אתם קולטים?! אדם שלא קשור להתאחדות הוא חלק ממקבלי ההחלטות!! עצוב שכך הם פני הדברים ואין אור בקצה המנהרה עד שהמאפיונר הזה יעזוב אותנו..
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  170
47
20503/05/2011 18:30
השב   •  54
46
יוסי03/05/2011 18:29
קום ותלך ברגע שהכדורגל הישראלי יפטר ממך כבר הורדנו כמה אחוזים מהשחיתות
השב   •  1219
ירון בדיכאון03/05/2011 21:11
אתה יכול להגיד על ברקו הרבה דברים אבל מושחת?

אה שכחתי, בהפועל דוקא מרוצים מהשיטה
השב   •  70
20507/05/2011 12:46

סתופ ת''פה טוב?! סתום ת''פה!

השב   •  00
45
האוהד הסובל יאלה הפועל03/05/2011 18:25
השב   •  380
44
האוהד הסובל יאלה הפועל03/05/2011 18:24
השב   •  120
43
איציק03/05/2011 18:24
מי יתן יבוא היום ויעיפו את המושחת הזה, וימנו אותך למאמן הנבחרת.
השב   •  134
42
תגובה לאייל03/05/2011 18:16
בייחוד לאור אנשים כמו אבי לוזון שמנהלים את כל השכונה הגדולה הזו. וכשאבי לוזון ממנה את אדון פרננדס למאמן הנבחרת וקובע שיטת קיזוז מגוחכת לגמרי, אז מאבדים תקוה. במדינה שבה צריך להפגין כנגד ממשלה כושלת ביותר וחייל שבוי שכנראה לעולם לא יחזור לאדמת מולדתו, למי איכפת מהכדורגל הישראלי תגיד לי? גם ככה כל השחקנים הישראלים הם חבורה של ערסים מגודלים ללא כל אינטילגנציה. מקומנו לשחק באסיה ולא באירופה. חבל שאין פה שלום, אולי היינו מגיעים למונדיאל שוב פעם. הכי חשוב שיש אל-קלאסיקו היום למרות שברור כי בארסה תיקח את ליגת האלופות ואת הליגה הספרדית. בישראל יש לנו "מתח" ואפילו שבוע שעבר היה לנו את "משחק העונה" שבאמת היה משחק עלוב למדי. למי איכפת? שיורידו לחבורות סמרטוטים האלה את המשכורות, אולי אז אשקול לחזור לצפות במגרשי הכדורגל.
השב   •  110
תגובה04/05/2011 00:40
של כל השחקנים שאין להם אינטלגנציה,היית צריך לכתוב לחלק מהשחקנים אין אינטלגנציה.
השב   •  00
41
דניאל03/05/2011 18:16
אני היחיד שנלחם בשיחתות ? לכתוב טורי דעה על למה לוזון רע ( דברת על זלזול באינטילגנציה ויש לי תחושה שזה קשור איכשהו למינוי של פרננדז ) אני הערכתי אותך מאוד בתור שחקן ומעריך אותך בכללי כבן אדם, אבל לא נלחמת באף שחיתות
השב   •  105
40
אור03/05/2011 18:14

השב   •  120
39
ירוק בנשמה03/05/2011 18:14
אתה הבן אדם שהכי מתאים לאמן את הנבחרת שלנו
השב   •  454
משה הקיפוד הירוק03/05/2011 20:52
השב   •  20
38
טייבה משולש03/05/2011 18:14
השב   •  723
37
איתמר03/05/2011 18:12
וואאלה צודקבאמת שהכל שחיתותֱ
השב   •  102
36
ארצי03/05/2011 18:11
השב   •  133
35
מכבי כהנא חי-פה03/05/2011 18:10
ככה גם הפועל לקחו אליפות שהיינו 3 נקודות יותר מהם ומי יודע אולי גם השנה יקבלו מימך אליפות חבל שאי אפשר לכתוב פה מה שאנחנו חושבים עלייך חבל
השב   •  101
34
מכבי כהנא חי-פה03/05/2011 18:08
במילה אחת מושחת בשתי מילים אבי לוזון
השב   •  152
33
מערבי ער03/05/2011 18:05
ברקו אני אוהד כדורגל כבר למעלה מ-20 שנה , חולה בית"ר גר במרכז ויש לי מנוי לטדי, אני באמת לא מבין איך השיטה הזאת שלך הקיזוז עוברת פה כבר שנה שניה הרי כל קשר בין זה לספורטיביות מקרי בהחלט ! איך ייתכן שמכבי ת"א שנתנה עונה מגעילה נמצאתת היום 5-6 נק'' מהתואר פשוט ביזיון ! אתה אחד מגדול כדורגלני ישראל ששיחק במולדת הכדורגל חייב לקחת איתך עוד מספר אנשי כדורגל ולצאת נגד המוטציה הזאת שנקראת קיזוז, ברקו תקראו אתם את קול האוהדים , די עם הפוליטיקה ! שיחזירו לנו את הכדורגל ! 
השב   •  332
32
מוחמד03/05/2011 18:04
קודם כל טוב שיש גבר כמו אייל ברקוביץ'' שעולה לבמה ואומר דברים שאף אחד לא יכול עליהם .וטוב שיש בנדאם שקוראים לו אייל שלא מפחד מאף אחד וגם מהאתאחדות לכדורגל גם מאבי לוזן שעושה מהשהו רוצה ואך שאמר אייל תמיד זורק את הדברים הרעים על אחרים ושומר לעצמו את הקצפת .כל המדינה קומבינות .אבל חבל מאוד שבאתאחדות עושים קומבינות .ואני מאחל לאייל שהוא באמת גבר ועונה למי שצריך לענות אם זה בטוה או ברע.קדימה אייל אני אישית תומך בבנדאם שכמוכה.(וחיאת אייל אך אני  ).
השב   •  152
31
ספונסר03/05/2011 18:00
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  181
30
מכביסט03/05/2011 17:59
זה כמו לשאול אמא איזה משני הילדים שלה היא אוהבת יותר. :)
השב   •  22
ננגעג03/05/2011 19:31
השב   •  30
29
דורא03/05/2011 17:59
בגלל זה יש לנו 3 קבוצות בליגת האלופות ו4 בליגה האירופית !! או שאולי לא בדיוק .?!?! לוזון יודע להאכיל אותנו בלוקשים כבר שנים זה לא חדש וזה לא ישתנה עוד הרבה זמן
השב   •  341
28
הינשוף03/05/2011 17:59
צודק ברקו נמאס כבר משחיתיות האלה.

דרך אגב ראיתי אותך היום בחנות החדשה  של אישתך לשמלות
השב   •  142
27
שמעוןן03/05/2011 17:59
קשה לי להבין איך נותנים לבן אדם כל כך עממי ורדוד כמו אבי לוזון להיות יושב ראש ההתאחדות.שכונה,בושה וגועל - בגלל זה הליגה נראית ככה .
השב   •  292
26
ירוק בלב ירוק בנשמה03/05/2011 17:58
השב   •  100
25
tkgs03/05/2011 17:58
כשברקו התלכלך על לוזון, העליתי הצעה שלצערי אינה רלוונטית היום. שרק אנשי כדורגל כמו מוט''לה אריה אלטר וגיורא שפיגל יהיו בהנהלת ההתאחדות. בזמנו עצתי הייתה שאבי כהן ז''ל יקבל את תפקיד י''ור ההתאחדות  בצוותא עם אריה אלטר מכיוון שהם מכירים את הכדורגל חיים נושמים אוכלים ויושנים אותו. לצערי זה לא קרה אך היום צריך לדעתי האישית, לגרום לאבי לוזון להתפטר ולהכניס את אריה ומוטל''ה לניהול ההתאחדות. רק ככה נתקדם. אנשי מקצוע מבחוץ לא יוכלו לעזור בהרבה. תנו בכחול לגבי דעתי ואתם מוזמנים להגיב על כך.
השב   •  312
24
הוד03/05/2011 17:57
השב   •  20
23
הטוב03/05/2011 17:57
השב   •  20
22
ביתרי03/05/2011 17:56
השב   •  180
21
ירוק בעניים03/05/2011 17:54
כל מילה פצצה!!
השב   •  271
20
אלכס03/05/2011 17:53
במה בדיוק אתה נלחם?! תופס טרמפים על כותרות אולי
השב   •  5077
19
פלורן03/05/2011 17:53
אן עלייך בררקו אני יגיד לך את האמת.
השב   •  231
18
דן03/05/2011 17:53
הבן אדם היחידי שיש לו את האומץ לצאת נגד הדיקטטורה המטונפת הזאת של ההתאחדות. תיהיה חזק נשמה טובה ויקרה כל כך שכמוך,אלוקים רואה את הכל שם מלמעלה,אתה עוד תאמן את הנבחרת על אפו וחמתו של לוזון
השב   •  616
יוסי03/05/2011 19:10
השב   •  14
17
תומך03/05/2011 17:52
השב   •  250
16
ג''וני פנדנגו03/05/2011 17:52
כי הם עם עצלן, ועד שלא תהיה פה תרבות אמיתית של תחרותיות, צריך להמשיך איתה. זה טוב באותה מידה לכל הקבוצות. ותפסיקו להתעסק בזה. כאילו שלוש נקודות לניצחון זה לא מלאכותי. היה 2 נקודות 100 שנה, אז מה זה משנה כמה נקודות מקבלים ומהי השיטה אם היא טובה לכולם באותה מידה. נכון, יש פה אלמנט של אפליה מתקנת, אבל היא פועלת למען הכלל, ולא לטובת קבוצה או אחרת. מכבי חיפה שמחו על הקיזוז כשהם היו במינוס, אז שלא יבכו. הבכי הזה יקח להם עוד אליפות.
השב   •  2557
צדי03/05/2011 20:24
השב   •  13
ראול מדריד03/05/2011 21:05
השב   •  00
ירון בדיכאון03/05/2011 21:07
אז אל תתן לעובדות לבלבל אותך
השב   •  10
15
תתפטר03/05/2011 17:52
השב   •  290
14
מירוסביץ03/05/2011 17:52
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  351
13
שי03/05/2011 17:51
הכל מנוהל כמו שכונה וקומבינות מה חדש..
השב   •  250
12
רועי03/05/2011 17:50
לבטל הקיזוז מיד!
השב   •  280
11
אסף03/05/2011 17:50
השב   •  791
10
מכביסט03/05/2011 17:49

השב   •  611
9
יוסי03/05/2011 17:49
אייל אתה צודק בהתאחדות עושים מה שבא להם צריך לעשות לזה סוף
השב   •  872
8
ירוק בנשמה03/05/2011 17:49

תראו איך לוזון הורס לנו את הכדורגל!! עם לוזון ימשיך בתפקיד שלו אנחנו לא נצליח בשום מקום והוא ימשיך להרוס אליפויות לקבוצות!! (חיפה)

השב   •  806
7
רועי03/05/2011 17:48
מסכים עם כל מילה שברקוביץ'' אומר אבי לוזון הוא שחיטות אחת גדולה! צריך לפטר אותו ולמנות יו"ר אחר! בושה לישראל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  551
6
יובל03/05/2011 17:48
9-לב ירוק!
השב   •  482
5
עומרי03/05/2011 17:47

השב   •  782
4
ירוק03/05/2011 17:47
כולם יודעים את זה ושום דבר לא נעשה, צריך לעשות משהו עוצמתי שיעיף אותו כבר מהכדורגל. בנאדם מושחט
השב   •  1055
3
מישהו03/05/2011 17:46
כל מי שמסכים יאללה להפציץ בכחול !
השב   •  27415
2
אדוניי שפירא03/05/2011 17:45

לוזון - כחול , הפועל - אדום

השב   •  313277
ירוק03/05/2011 17:52
השב   •  575
קשה לענות03/05/2011 18:07
השב   •  223
טל03/05/2011 18:52
אני אלך בכל זאת על לוזון.
השב   •  212
חיפה ירוקה אליפות ירוקה03/05/2011 19:14
השב   •  124
הרצל קביליו המלך!03/05/2011 19:17
השב   •  72
סמרטוטי בית שאן03/05/2011 19:57
השב   •  34
בית"רי03/05/2011 21:14
מה אתה נותן עוד קושיות?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  42
עדן03/05/2011 21:36
לוזון הוא בעצם השורש לשנאה הכללית בליגה. על הכעס על הפועל בגלל אליפות לא צודקת. .  על הקיזוז המיותר. . הבעיה היא בקיזוז. . הפועל נהנתה ממנו.
לוזון הרס את הליגה, את הספורטיביות.
אז כחול.
השב   •  51
אדוניי שפירא03/05/2011 22:39
השנאה להפועל כבר כמה עשורים, הקהל המטונף שלהם גרם לזה ולא שום לוזון בעולם.
השב   •  31
עדן04/05/2011 21:29
אני באמת די צעיר. . . אבל בגלל שאוהד מכבי כתב את הסקר רציתי לרשום שאצל אוהדי מכבי זה משהו אחר אבל לא היה לי כוח. .
אז בשבילך- לוזון העצים והאדיר את השנאה להפועל
השב   •  11
1
יוני03/05/2011 17:44
אתה לא נלחם בזה ולא כלום. אתה כועס שלא מונית למאמן הנבחרת. לך תעבוד קשה, תאמן קבוצות לפני שאתה נתלה באילנות גבוהים.
השב   •  121217
רגב03/05/2011 18:01
אולי ברקוביץ'' מונע בחלקו מאינטרסים אבל! הוא צודק בגדול, ההתאחדות מושחתת מהיסוד. הוא בסך הכל רוצה ליצור קבוצה של אנשים שיעיזו סוף סוף לפתוח פה על לוזון שהורס את הכדורגל במדינה.
השב   •  564
אדום גאה03/05/2011 18:51
הוא כועס שהוא לא מאמן הנבחרת הוא עדיין לא מבין שהוא צריך לאמן קודם להגיע להישגים להראות את עצמו לפני שהוא מאמן נבחרת
השב   •  1317
יאיר03/05/2011 19:24
מכבי ת"א.
בית קברות לשחקנים כל עונה קונים את המצטיינים בליגה וכולם גומרים קרירה אצלכם תכמה פיצוצים כמו קובי מוסא ושקציב סופר ענק וכלום אין דרך ואין שיטה.
הדבר היחיד הוא שאני מקווה שתתנו להפועל כמו שנתן קובי מוסא בזמנו לאותו אוהד  ותפתחו אותם.
השב   •  98
אדום לעד03/05/2011 19:28
השב   •  00
מכביסט03/05/2011 19:48
אוהדי יובנטוס?!
אתם הפכתם לבדיחה באיטליה!
השב   •  74
הדם הצהוב03/05/2011 20:01
אי מזכיר לך שגמרתם איתנו בתיקו שהיה לכם את טרזגה דל פיירו ונדבד ודוידס
השב   •  52
נימני03/05/2011 20:02
קובי מוסא נשמה
וגם מושיקו מישאלוף
השב   •  30
איתן03/05/2011 20:29
עוד מעט הזקן הזה יפרוש, ולא יהיה מי שיציל אותכם
השב   •  20
אסור לפספס
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP