יום ראשון, 27.04.2025 שעה 18:46
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
נבו זעירא

פער, פאר וההוא שלמעלה

דעה: רבע הגמר השנה הוכיח שהפערים הצטמצמו עד כדי נעלמו בכדורגל העולמי. ריאל ובארסה הן מהקבוצות הטובות שראינו בשני העשורים האחרונים

שלב רבע הגמר של ליגת האלופות הגיע לסיומו ולראשונה מזה הרבה מאוד זמן הליגה הטובה בעולם סבלה מערב שהיה לפרוטוקול בלבד בשלב הנוק-אאוט. גם לפנטזיסטים ולאופטימיסטים ביותר מבינינו היה קשה ליצור תרחיש בו אחת הקבוצות הפייבוריטיות, לאחר המשחק הראשון, מאבדות את הראש והולכות הביתה בסנסציה אדירה.

למרות טענותיי כלפי אופ"א, שהורידה את שלב הבתים לזילות שלעניות דעתי פוגעת ותפגע במפעל היוקרתי בעתיד, הפעם קשה להאשים את השיטה החדשה בחוסר הענין שיצר לנו החצי השני של רבע הגמר. החצי הזה והחצי הראשון רק הוכיחו לכל המבקרים של הליגה הספרדית כמה שהם טועים בחוסר הפרגון לבארסה וריאל כשהם טוענים שהעליונות שלהן בליגה נובעת מהחולשה בספרד. להיפך, ליגת האלופות רק מוכיחה לנו כי בארסה, ריאל ואולי מנצ'סטר יונייטד, הגיעו ליכולות שלא נראו בכדורגל אולי מעולם.

ברצלונה חוגגת (GettyImages)
אחת מהקבוצות המפחידות האלו (GettyImages)
 
עצם העובדה שקבוצה שנמצאת במקום ה-9 בבונדסליגה וכזאת שחילצה בבלומפילד 0:0, מצליחה להדיח, במה שנראה כאחד המפגשים הקלים מבחינתה בעשור האחרון, את אלופת אירופה והקבוצה שממוקמת שלישית באיטליה ועדין מאיימת על הסקודטו, רק מחזקת את הטענה שפערי הרמות בכדורגל העולמי הצטמצמו עד כדי נעלמו.

חוץ משלוש הקבוצות שהזכרתי כמובן. הרמה הטקטית אליה הקבוצות השונות באירופה, כן גם הפועל ת"א שייצגה אותנו השנה בליגה הטובה בעולם, הגיעו גורמת לכל מפגש להיות פתוח. המאמנים יודעים איך לעבור מפגש כפול גם עם קבוצה בינונית, השחקנים מתעלים על עצמם והמשחקים פשוט פתוחים. שאלקה הביסה את אינטר שברשותה שחקנים מהשורה הראשונה בכל הנבחרות הטובות בעולם והיא כבר בחצי הגמר. לאחר שראיתי את שלבי שמינית הגמר ורבע הגמר אני יכול לומר בבטחה כי גם לטוטנהאם ושחטאר היה סיכוי שווה להגיע לחצי הגמר אם היו פוגשות את אינטר ואפילו את צ'לסי או כל קבוצה אחרת שהיא לא ריאל, בארסה ושוב, אולי גם מנצ'סטר. העליונות והקלות בא עברו שתי הספרדיות את יריבותיהן מחדדות ומחזקות את הטענה כי לא נראו קבוצות כאלה בשני העשורים האחרונים בכדורגל העולמי.

הפועל מול שאלקה. הקבוצה שעוד התקשתה פה בחצי הגמר (יוסי ציפקיס)
הפועל מול שאלקה. הקבוצה שעוד התקשתה פה בחצי הגמר (יוסי ציפקיס)
 
הסדרה ביניהן מתחילה ביום שבת. משחק ליגה, גמר גביע, ליגה ומפגש כפול בצ'מפיונס. מדהים. כאילו מישהו יודע מה אנחנו צריכים ומה טוב לנו. יושב למעלה ומכוון, האח הגדול - גרסת הכדורגל. משחק הליגה הוא בעל חשיבות פחותה מי היה מאמין אך מי שמזלזל במשחק הגביע שיגיע ביום רביעי כדאי לו לחשוב שוב ולשריין את התאריך שאולי יכריע את העונה כולה. אי אפשר לדעת מה יהיו ההשלכות של שחקני אחת משתי הקבוצות שיראו את יריבתן המושבעת מניפה גביע ותואר ראשון העונה לנגד עיניהם.

לאחר מכן יגיעו שני מפגשי צ'מפיונס. בצעד שלא מתאים למוריניו הוא לא חשב קדימה ושיחק רולטה עם שחקניו שהיו בסכנת צהובים היום בווייט הארט ליין. קרבליו נפל בפח ולא ישחק במשחק הראשון אך הטענות למוריניו בלבד. 0:4 זה יתרון מבטיח ולא היתה שום סיבה לתת לרונאלדו, קרבליו, ראמוס וראול אלביול לפתוח היום. לפחות לא לכולם. דווקא די מריה שהיה רחוק גם הוא צהוב אחד מהרחקה מהמשחק הראשון של חצי הגמר קיבל את המנוחה. יכול להיות שמוריניו הראה לכולנו מה סדר העדיפויות שלו וכמה חשוב לו הארגנטינאי המצוין.

סדרה בת ארבעה משחקים בפתח ולנו נותר לשבת ולהנות משתי הקבוצות הטובות בשני העשורים האחרונים באחת הסדרות ההזויות ביותר שנראו בכדורגל העולמי. אם כבר הזיות, אז לפחות שמסי ורונאלדו יספקו את ההשראה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 53 תגובות ב-38 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
38
דרוזי מעוספיא07/05/2011 20:32
שהשיא של משחקים ללא הפסד בית באלופות שייך לה שהו 78 משחקים עד לאותו משחק מול לקורוניה 3-2 ושיש לה 4 גבעי האלופות וב99 גמר 2000 חצי גמר 2001 אלופת אירופה אחרי שניצחה ברבע ובחצי את יונייטד וריאל בהתאמה לך תלמד הסטוריה אתה והכתב הדבילי ברסה הגיעה רק מאמצע שנות האלפיים לטופ לעומת יונייטד באיירן ריאל מילאן יובה שהם כמעט כל שנה אחת מהם בגמר
השב   •  00
37
מישהו19/04/2011 22:59
הקלאסיקו משחק ענק אבל עדיין שאלקה ומנצ''סטר לא טובים? אינטר לוזרית ענקית כמו כל הליגה האיטלקית לצערי. בתור אוהד אתלטיקו מדריד אני מקווה שריאל תיקח כי עם מנצ''סטר תעלה יהיה לנו קל יותר! הליגה הספרדית היא ליגה של שני קבוצות וולנסיה וזה מה שהופך את הליגה האנגלית לטובה בהרבה והמשחק של בארסה יפה אבל נמאס בקיצור יאללה מנצ''סטר יונייטד לדאבל
השב   •  01
36
תום15/04/2011 17:29
די אתה לא מבין מהחיים שלך ומזה השם הזה נבו מה אתה קשור לענף בטח אתה אוהד מכבי חיפה כל האוהדים שלכם חושבים שהם חכמים גדולים שום פער לא הצטמצם ובטח ובטח שאינטר היא לא קבוצה מפחידה שנה שעברה עם מאמן גדול היא עברה את בארסה בזכות בונקר ולקחה את הגביע מעוד מפתיעה באיירן מינכן ברתלונה יונייטטד צלסי וריאל הן יחד עם ארסנל הקבוצות הטובות בישבשת שכל שנה יגיעו לשלבים המאוחרים למעט הפתעות כמו שיש בענף הזה וזה טבעי לגמרי זה לא כדורסל הסיבה היחידיה שטוננהם הודחה בכזו קלות זה חוסר נסיון נכון גם לשחטאר אבל טוטנהם עם יותר נסיון יכלה להתמודד עם ריאל מנצסטר צלסי שווה בשווה
השב   •  11
35
זידאן15/04/2011 10:13
השב   •  10
34
חסוי14/04/2011 23:03
רונאלדו הולך אגו
השב   •  02
33
שרבל14/04/2011 19:42
אין בכלל מה להשוות בין בארסה לריאל כי בארסה היא קבוצה מושלמת שהסגנון הקבוצתי השוטף והיפה די מאפיין אותה ואילו בריאל הכל מקרי ורוב השערים שלה הובקעו כתוצאה ממבצעים אישיים של דה מאריה,אוזיל ורונאלדו ונדיר מאוד לראות אותם מניעים כדור ומשחקים מסודר או עושים מהלך קבוצתי שמתחיל מההגנה דרך הקישור ועד ההתקפה אלא משחקה מבוסס יותר על שליחת כדורים ארוכים קדימה לשחקנים המוכשרים בחוד בתקווה שדברים טובים יקרו.בארסה תזכה בכל 3 התארים כי היא פשוט קבוצה טובה יותר ואמוס בלאוגרנה
השב   •  23
32
באמת מבין14/04/2011 19:04
כל מי שיוצאת בבית עם ישראלית מגיע רחוק דוגמאות:שאלקה השנה בבית של הפועל כבר בחצי בורדו ובאירן אחת לגמר אחת לרבע בבית של חיפה שנה שעברה יובנטוס בבית של מכבי הגיע לחצי והפסידה לליברפול שזכתה
השב   •  20
31
יניר נוי14/04/2011 19:00
והיינו צריכים לנצח,ועם ליון הוצאנו תיקו בחוץ מה אתם?
השב   •  10
30
מיצפטל14/04/2011 15:13
בשנה האחרונה רוב הקבוצות מהשורה הראשונה באירופה נחלשו חוץ מבארסה

באנגליה מנצסטר מראה המון אופי וקשיחות אבל חומר השחקנים שלה פחות טוב משנה שעברה. בצ''לסי אותו הסגל הזדקן שנה נוספת וארסנל אין מה לומר

באיטליה - הרמה ירדה ואנחנו רואים את זה בבירור. אינטר שנתנה עונה שעברה פנטסטית איבדה את הג''וקר הגדול שלה מוריניו. עם ההרכב הנוכחי ומוריניו מאמן שאלקה לא היתה עוברת אותם.

גרמניה - באירן מינכן פחות טובה משנה שעברה

ספרד - ריאל התחזקה במוריניו אבל עדיין לא קבוצה מעולה. עדיין בבניה. ההגנה שבירה, בקישור אוזיל נפלא אבל עדיין לא בטופ ולא ברור מה קורה עם קאקא. ההתקפה גם לא מי יודע מה. בנזמה השתפר מאוד השאלה אם זה לתמיד,  אדבאיור איטי, מאבד הרבה כדורים אבל משחק ראש טוב והיגוואין רק חזר ובכל מקרה לא היה אף פעם פקטור גדול בצ''מפיונס. אם שלושתם היו חלוץ אחד מצבנו היה טוב. רונאלדו דוקא שידרג את המשחק שלו אבל ההשפעה על הקבוצה לא מספיק גדולה

בארסה לעומת זאת החליפה את זלאטן בוויה וזה שיפור גדול ואינייסטה בריא. לכן בארסה היא המועמדת שלי לטרבל למרות שאני מקווה שריאל תיקח את הצ''מפיונס והגביע.
השב   •  41
הפועל ז!נה14/04/2011 18:42
אז בוא נגיד תודה לאל האליפות ירוקה
השב   •  01
29
שועל צהוב14/04/2011 15:07
וזאת בארסה.
השב   •  00
28
שונא הפועל14/04/2011 14:41
שאלקה לדעתי הגיעה עם הרבה מזל לחצי. אבל נניח שפתאום הם שיחקנו 2 3 משחקים טובים, זה עדיין לא כזה הישג להפועל ת"א.. סה"כ הוציאו תיקו מול קבוצה שהיתה אז במקום אולי 15 בגרמניה שפיטרה אם מאמנה ואז נכנסה לתקופה טובה יותר.
בנוסף, אם כבר אתם משווים, אל תשכחו שמכבי חיפה שנה שעברה שיחקה מול באיירן שהגיעה לגמר ומול בורדו שהגיעה לרבע שלא להזכיר את יובנטוס שהוא גם מועדון פאר באיטליה.. לא כמו "שאלקה או בנפיקה וליון" שהן קבוצות בטח טובות אבל מתגמדות מול הבית של חיפה שנה שעברה. אז הפועל , דיי , נמאסתם כבר. אל תשכחו שאתם בסך הכל בשנה שעברה הייתם במקום השני של ליגת אבי לוזון בלי אבי לוזון (בלי הקיזוז) ובשנה תהיה מקום שני עם ובלי מר אבי היקר.
בהצלחה ריאל!
השב   •  30
27
עומר בצלאל14/04/2011 14:05
השב   •  02
עופר כהן14/04/2011 14:53
המטרה של שאלקה הייתה להגיע לשמינית,היא הייתה בתקופה רעה מאוד כשהיא הגיע אליכם לבלומפילד,הפסדי ליגה נוראיים,אחרי שהם עברו את השמינית אין להם מה להפסיד,מבחינה לא מעמיקה אתה צודק,חוץ מזה-מה זה נותן לך? אתם אומרים לנו מה אנחנו מתלהבים מתיקו(אנחנו לא!) ואתם מתלהבים כי עשיתם תיקו אפס עם קבוצה במצב גרוע בבלומפילד,צבועים נמאסתם!
השב   •  00
26
ברקוביץ14/04/2011 13:57
לאחר שביזבזתי 2 דקות מחיי שלא יחזרו על קריאת הטור העלוב הזה, אני מחוייב לבזבז עוד 2 דקות לטובת גינוי הטור הרדוד, יהבש, הסתמי ומשעמם הזה.
השב   •  00
25
ואמוס MADRID14/04/2011 13:49
אמנם ריאל קבוצה גדולה,אבל עדיין היא לא הוכיחה את עצמה מול קבוצות מהדרג הראשון(זאת לא מילאן).ושיגיע הרגע שהיא תוכיח את עצמה מול קבוצות כמו:צ''לסי,יונייטד,אינטר,ברצלונה. אז אפשר להגיד שהיא קבוצה טובה מאוד.ויש לה היזדמנות נגד ברצלונה להוכיח את זה.
השב   •  10
24
ביבי14/04/2011 12:54
כשברסה משחקת, זה מופע ולא כדורגל.
ברסה הפכה את הכדורגל לקט-רגל, הכוונה למקום שבו משחקים רק על מגרש קטן מאד (הרחבה של היריב).
את כל שאר הקבוצות פשוט לא מעניין לראות יותר.
אם ברסה תיזכה בתארים או לא זה פשוט לא מעניין, היום הקבוצה היחידה שהייתי משלם לראות היא ברסה, כל השאר אם יישחקו או לא יישחקו זה באמת לא מעניין.
השב   •  148
23
מיטשל14/04/2011 11:04
הם משחקים נורא ומצליחים רק בגלל שהם הקבוצה הרצינית היחידה באנגליה. ולא, צ''לסי העונה לא קבוצה וגם לא ארסנל.
השב   •  1716
אדום16/04/2011 17:53
אם הליגה האנגלית כל כך גרועה ואין בה קבוצות רציניות אז איך בדיוק טוטנאם העיפה אותכם?? דבר שני ארסנל וצ''לסי אחלה קבוצות וגם הן היו קורעות את מילאן הלוזרית
השב   •  32
22
מני14/04/2011 10:34
אני לא מבין מה רצית להגיד.
קודם כל מה ההתלהבות מריאל?? 9 שנים לא הגיעו לגמר על מה אתה מדבר 2 עשורים?
ריאל בסה"כ פגשה את טוטנהאם ובארסה את הרוסים
צלסי הרבה יותר חזקה מהם..מנצסטר בשש שנים האחרונות 5 שנים בחצי גמר
אני לא אוהד של יונייטד אבל קצת הגינות לא תזיק מנצסטר תגיע לגמר מול בארסה יהיה מאוד קשה ומול ריאל הם ינצחו בוודאות
אני אוהד מילאן דרך אגב
השב   •  83
21
ואלדס14/04/2011 10:10
עם אין ריאל מדריד בספרד אז איך זה שהיא משחקת בליגת האלופות?
השב   •  22
20
מישהו14/04/2011 09:55
היית שם גם אותה בין הקבוצות ש"הגיעו ליכולות שלא נראו בכדורגל אולי מעולם" ושלדעתך רמה אחת מכל השאר. לעומת זאת, אם ריאל או מנצ''סטר לא היו עולות, לא היית מחשיב אותן. זה מראה שהכותבים של one חכמים רק בדיעבד!
השב   •  60
19
אוהד14/04/2011 09:53
אתה טועה ובגדול בקשר לצבירת הצהובים,עצם זה שהוא נתן לרואנלדו וקראבליו לפתח מראה שהם חשובים לו יותר,הוא יודע שעדיף לו שהם לא ישחקו במשחק הראשון מאשר בשני או חס וחלילה בגמר..
השב   •  10
18
דורון יאקובוביץ14/04/2011 09:18
השנה זאת השנה של שאלקה להדהים היא ובארסה בגמר 5-0 לבארסה ירשם בהסטוריות וכמובן שבארסה תנצח את ריאל בבית 3-1 בחוץ 2-1
השב   •  15
17
נירו14/04/2011 09:01
פשוט אסופה של מילים ללא שום קשר או הגיון.
השב   •  80
16
מסתכל במבט חביב על חורבות אוסישקין בתל אביב14/04/2011 08:46
מוריניו לא התלונן לאופ"א שהוא משחק יום רביעי וברצלונה ביום שלישי כי ככה ברצלונה יהיו פחות עייפים?
השב   •  50
15
זה מה שרבע הגמר לימדו אותנו14/04/2011 08:14

כל קבוצה יכולה לנצח אחת את השנייה ואין באמת הבדל גדול בן הליגות
הכסף הגדול וחוק בוסמן הרסו את הכדורגל סופית.

השב   •  26
14
סבתא עזיזה14/04/2011 01:55
ליגת האלפות ריאל עוברת ואני אוהד מושבע של ברסה .ריאל מאוד רעבה לתואר ומורינו כבר הוכיח שבמשחקי ליגת האלופות מה הוא יודע בונקר שמונקר .דעתי ריאל בגמר ולא משנה נגד מי תשחק היא תנצח את פרגסון כמה וכמה פעמים מורוינו ניצח . כולי תקווה בתור אוהד ברסה שאני טועה .
השב   •  81
מה שמו14/04/2011 08:38
בוא נקווה שאתה טועה אחי.
אני גם אוהד ברסה
השב   •  20
13
עופר האורגינל14/04/2011 01:52
השב   •  70
12
בית"ריסט בנשמה14/04/2011 01:49
דיי כבר לדבר על המשחקים הללו כמו סידרה, בסידרה קבוצה צריכה לנצח 51% מהמשחקים ואילו בשאר המשחקים היא יכולה לחטוף תבוסה!! ארבעת המשחקים הללו מתחלקים לשלושה, הקלאסיקו הראשון של הליגה שיתן את טון הפתחיה, הקלאסיקו השני בגביע שיגול להעניק לרעל המון ביטחון עם תואר אחרי שנתיים או להמשיך לבסס את מעמדה של בארסה ואילו צמד המשחקים השלישי והרביעי הם הסדרה היחידה שקיימת פה, הפסד באחד מהם וניצחון בשני לא מבטיח שום דבר שכן במצב של ניצחון בליגה בגביע ובמשחק הבית בליגת האלופות היריבה יכולה להניף את גביע האלופות עם תוצאה טובה יותר בביתה היא
השב   •  54
11
הכריסטיאנו ירוק עולה14/04/2011 01:09
השב   •  133
10
ran14/04/2011 01:03
האם פויול ישחק בשבת נראלי לי שכן אבל אני לא בטוח
השב   •  42
יוני14/04/2011 01:54
השב   •  11
9
מבסוט אוזיל14/04/2011 00:51
צודק, ריאל ובארסה הן אכן 2 הקבוצות הכי חזקות היום בכדורגל העולמי. שחקנים מעולים, ביצועים מעלפים, מאמנים מדהימים וגלי אהדה עצומים ברחבי העולם. וזאת עם כל הכבוד ליונייטד,צ''לסי,אינטר ושאר ירקות. עכשיו נותר רק לקוות שנראה משחקים עוצרי נשימה, עם מתח והתקפי לב ל-2 הצדים. ומי ייתן שאולי הפעם, לראשונה מזה שלוש שנים, אנחנו - אוהדי ריאל האמיתיים ולא אוהדי הצלחות , נזכה לאושר הגדול הזה של ניצחון בסופר קלאסיקו. בעצם אני מרשה לעצמי להיות חזיר ולפנטז על כמה ניצחונות בסדרה המרובעת המטורפת שמצפה לנו. יאללה ריאל!!
השב   •  2521
מני14/04/2011 10:41
9 שנים לא הגעת לחצי גמר ושש שנים לרבע גמר אתם קבוצה בינונית ובארסה תכניס אותכם לטרומה מהמפגשים האלו
מנצסטר? תהיה בטוח שאם תפגשו אותם בגמר אתם חוטפים לפחות 3
אני אוהד מילאן דרך אגב
השב   •  54
Jack Wilshere15/04/2011 04:04

התחלתי לקרוא ולרגע חשבתי שאתה צודק. אבל אז ראיתי אוהד מילאן והתאכזבתי. הוא באמת ברברן שכל(הכותב טור) אבל מאכפת לך לתת לאוהד ריאל לשמוח?

השב   •  30
8
אופק14/04/2011 00:47
השב   •  282
אמיר14/04/2011 04:21
השב   •  100
7
אור ואלי14/04/2011 00:44
בשלב הבתים לזילות שלעניות דעתי פוגעת ..
ח הרגת אותנו מצחוק אחי..
השב   •  140
6
בני14/04/2011 00:38

אני אומר שריאל לא תיקח אפילו משחק אחד מבארסה ..החשש היחיד שלי הוא בצד של אדריאנו החלש .. ואגד פיול משחק בשבת.. אני מהמר שלדוד וייה יש שלוש שערים בארבע מפגשים. ויש לי הרגשה שמוריניו ישבר עוד רצף שעוד לא התחיל בהפסדים בבית

השב   •  1324
דן14/04/2011 12:17
פתח ספר ללימוד השפה העברית לילדי כיתה א'', שנן ולמד, וכשתחזור לכתוב פה פעם הבאה לא יחשבו שאתה עארס טמבל.
השב   •  62
יאללה חיפה~~!;~14/04/2011 14:32
השב   •  40
מכביסט14/04/2011 17:24
אם אתם שואלים אותי ריאל צריכה רק ניצחון אחד מתוך הארבעה וגם הוא יהיה כנראה חסר משמעות. למה? אז ככה.. בצמד משחקים אתה לא צריך ניצחון כדי לעלות וזה כבר הוכח בעבר.. בגביע אמנם צריך לנצח אבל בפנדלים אתה לא חייב להתעלות על הקבוצה היריבה ולנצח ובקשר לליגה ריאל כן צריכה את הניצחון אבל אני לא מאמין שריאל תיקח את האליפות גם אם תנצח.. כלומר ריאל לא צריכה בכלל לנצח אפילו לא באחד מ4 המשחקים!
השב   •  00
שחורציה14/04/2011 21:37
אני גם אוהד בארסה אבל ריאל מדריד קבוצה חזקה ולא פראיירית, אבל יהיה להם קשה לנצח את בארסה. אני אומר שריאל תנצח משחק אחד או שניים, ואחד מהם יהיה לדעתי בגביע.
השב   •  00
5
אלמוני אחד14/04/2011 00:28
השב   •  215
4
Giggsi14/04/2011 00:24
התקשורת סתם מזלזלת בנו
אנחנו נראה לכולם עד כמה הם טועים ונזכה בליגה האלופות
Glory Glory Man United !!
השב   •  4916
אורי14/04/2011 00:55
באמת הם חושבים שריאל ובארסה היחידות הטובות בעולם
השב   •  153
Jonathan dos Santos14/04/2011 10:28
ויעילה, אולי בגלל זה מתיחסים ככה, כי הן לא מציגות את הכדורגל שריאל ובארסה מציגות. אני חושב שאם יונייטד תעלה לגמר הגמר יהיה מדהים, כי יונייטד נגד אחת מבארסה/ריאל זה פשוט חלום. יזכיר מאוד את רבע גמר ההוא של רונאלדו.
השב   •  120
3
אתה חי בלאפה14/04/2011 00:24
מה עם ריאל של תחילת שנות האלפיים, יובה של סופם, מנצסטר של הטרבל, בארסה של רונלדיניו, אתה כזה כותב פח
השב   •  547
שי14/04/2011 12:11
מילאן של ה 90
השב   •  110
2
GATE1114/04/2011 00:22
עודד קטש !
תישאר !
רק תהרוס אותם יותר !
עולה עולה עולה עולה עולה.!
השב   •  66
1
אלל14/04/2011 00:20
שהיה גמר פורטו מונאקו גם חשבת ככה? יאלה טוס מפה חתיכת דביל תפסיק לזיין תשכל. שום פערים לא הצטמצמו, פשוט קורה שפעם ב יש הפתעות. ואינטר העונה בעונה נוראית מי ישמע שלאקה העיפה את בארסה. הרי עכשיו מול מנצסטר הם יקבלו בראש ידביל.ץ
השב   •  684
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP