יום שישי, 11.04.2025 שעה 02:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליאור ליברובסקי

כבר לא יהיו אימפריה

דעה: הפועל נראתה בדרך למעמד של מעצמה, אך אופי הקבוצה וההתנהלות מול גוטמן מונעים זאת. בעונה הבאה, האדומים יחזרו להיות עוד מועדון בליגה

מספר ימים לאחר שחבורת ספורטאים בצהוב עמדה במרכזה של פרשה לאומית שעסקה בקודש הקודשים של החברה הישראלית, יום הזיכרון, מוכיחים האדומים מענף הספורט הבכיר יותר כמה הם רחוקים מלהיות הקבוצה של המדינה. 

יכול להיות שאוהדי הפועל תל אביב לא מעוניינים בתואר כזה ובזים לו, אך ההצלחה של האדומים באירופה, היכולת המשכנעת על הדשא, הבאזז התקשורתי הנכון, הבנות היפות שהפציעו ביציעי בלומפילד וההכנסות הפיננסיות בעקבות הביצועים, רמזו שאולי מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב בדרכו להיות מודל פוסט מודרני של מחלקת הכדורסל השנואה. 

אוהדי הפועל ת&qout;א (יוסי ציפקיס)
אוהדי הפועל. יכול להיות שהם לא מעוניינים להיות הקבוצה של המדינה (יוסי ציפקיס)
 

אבל כאשר השחקנים מרגישים שהם לוקחים חלק באימפריה מתהווה הם אינם פוזלים לצדדים בכל הזדמנות. כל קבוצה יכולה לסבול מתקופה רעה וגם רצף של שלושה משחקים מאכזבים מול בני יהודה, הפועל פתח תקווה ומ.ס. אשדוד לא בהכרח מבשרים על מחלה ספורטיבית. אך כששחקן מוביל יוצא לחו"ל בשלבים המכריעים של העונה, במקום להתמקד בחזרה לכושר משחק, הדבר מקרין על חבריו. 

ניתן להבין כמובן כל שחקן שרוצה להתקדם, אך בדיוק לשם כך נוצרו עונת המלפפונים וחלון ההעברות החורפי. משאים ומתנים עם קבוצות אחרות, בישורת האחרונה של הליגה, מעידים על בעיה כרונית, ודאי כשמדובר בקבוצת צמרת שרואה עצמה בתהליך של הפיכה למעצמה מקומית. 

להנהלה חלק מרכזי בכישלון. רבות דובר על מבנה הבעלות הבעייתי וסיפורי הבמבי למיניהם, אך גם אם היחסים בין טביב והראל רחוקים מלהיות כשל זוג אוהבים, טובת הקבוצה חייבת להיות במקום הראשון. הצהרה חד משמעית כי אלי גוטמן, ללא ספק המאמן הטוב בליגה, ממשיך לעונה נוספת, היתה גורמת לשקט במועדון וגורמת לשחקנים בכירים רבים לשכוח מעזיבה ולהתמקד בהשגת תואר האליפות. 

הראל וטביב (רועי גלדסטון)
הראל וטביב. היחסים ביניהם רחוקים מלהיות כשל זוג אוהבים (רועי גלדסטון)
 

לא צריך להיות גאון כדי להבין כי ברגע שמעמדו של רב החובל הנערץ בסכנה, המלחים משקשקים ומחפשים דרכים נואשות כדי להציל את עורם. 

לעתים, כמו בעונה שעברה, נראה כי גדול התסריטאים כותב את הסיפור של האדומים, על המריבות, העזיבות, האכזבות והסוף הלא צפוי, ממש טלנובלה בהמשכים. התסריט של העונה הנוכחית נכתב בימים אלה ולמרות שהוא עוד יכול להשתנות ולהפתיע, לפי השורות הנוכחיות במחזה, הפועל של המערכה/העונה הבאה תחזור להיות עוד מועדון בליגת העל.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 133 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 133 תגובות ב-79 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
79
מישה13/04/2011 20:10
השב   •  00
78
דורון13/04/2011 01:37
אכלו 4:1 בבלומפילד במשחק שהיווה הוכחה סופית מי הקבוצה הכי טובה בישראל.
וזה שההנהלה דפקה את המאמן? נראה מה יעשה שחר למאמן של חיפה. אבל באמת שכבוד למאמן של חיפה שלמרות כל מה שעשו לו לא פתח פה נגד ההנהלה. גם אם דפקו אותו.
גוטמן קיבל מטביב (אחמד טיבי) התקף לב אחרי שביטל לו חצי מיליון דולר כמו אידיוט. אבל לגוטמן היה אסור לפתוח פה נגד טביב ואסור היה לו ללחוש לשחקנים או לרמוז להם שהוא שם קצוץ על טביב ועל המועדון.
עכשיו אחמד טביבי מציע לגוטמן להמשיך אבל זה מאוחר מדי - למרות שיש לנו סיכוי לקחת שוב האליפות מהחיזבאללה הירוקים האמת שמגיע לחיזבאללה כמו בלבנון 2 שהפסידו אבל גרמו לנו נזק גדול.
אז שחיזבאללה יקחו האליפות בזכות הקיזוז. כי אם לא הקיזוז האדומים לא היו מורידים הילוך אחרי ה 4:1
השב   •  21
77
הדאבל אדום!12/04/2011 08:29
אילו הוציאינו אלי מהתחתית ולא הביא שחקנים;דיינו,ואילו הביא שחקנים ולא הביא לנו אליפות;דיינו,אילו הביא לנו אליפות ולא העלה אותנו לאלופות;דיינו,אילו העלה אותנו לאלופות ולא עשה צחוק מחיפה ומקקי;דיינו
די דיינו די דיינו די דיינו דיינו דיינו דיינו די דיינו די דיינו די דיינו דיינו דיינו
השב   •  41
76
מכביסט12/04/2011 05:12
השב   •  10
אדום בורדו12/04/2011 09:58
מה אתה מנסה להגיד בזה?
השב   •  00
75
KKGGG12/04/2011 03:05
איך הקבוצה של המדינה איך?.
לקחת אליפות פעם ב10 שנים וגם אחריי שלוזן נתן להם אותה אפשר להגיד על קבוצה כזאת הקבוצה של המדינה? בושה תקשורת אדומה שלא יודעת לפרגן למכבי חיפה על עשור מדהים שקשה לי להאמין שיחזור שוב מכבי חיפה היא קבוצה אירופיית לכל דבר שאפו מכבי תמיד בלב
השב   •  30
74
אלירן12/04/2011 01:32
הפועל תל אביב זו הקבוצה עם הקהל הכי רשע שקיים , חסרי גבולות , מלכלכים על מוני ז"ל , מזכירים את השואה, מאחלים מוות מכל הלב לדמויות שתרמו מכספם וזמנם למען הציבור כמו יענקלה, מקללים את אהובה תומר ז"ל , מלכלכים על האסון בכרמל , פשוט להקיא עליכם , חושבים שאתם נהורים ומתנשאים על אוהדי ביתר שהם חוליגנים , בסוף שכטר מתפלא למה כל המדינה שונאת את הפועל תל אביב , התשובה ברורה , רק בגלל הקהל שלה
השב   •  40
73
יניר12/04/2011 00:14
השב   •  00
72
המכתש עולה באש11/04/2011 22:01
בע"ה
השב   •  32
71
אדום בנשמה11/04/2011 21:59
ענק, ענק, ענק! כולם חייבים לקרוא!
השב   •  30
70
גבריאל11/04/2011 21:44
המעמד של הכדורסל באירופה כמעט ולא קיים, אין שם כסף ואין ספונסרים. בעוד שמכבי בכדורסל יכלה להעמיד תקציב שמתקרב לאלו של היקרות, בכדורגל אין לאף קבוצה מישראל אפילו אפשרות לדגדג את התקציבים של הליגות הגדולות. שתמיד ימשכו מפה שחקנים
השב   •  00
69
עומר11/04/2011 21:06
אולי נהיה פחות חזקים אבל הפועל זה לעולם, נהיה תמיד עם הקבוצה ותמיד נתמוך בה בניגוד לאוהדים הזמניים מחיפה והמלחיצים ממכבי ת"א.
השב   •  72
עומר11/04/2011 21:13
אוהדי חיפה אל תספרו לי סיפורים לא זמניים, ברגע ששחר עוזב לא יהיה משקיע שיהיה רציני באותה מידה שישאיר אותה למעלה, תגידו שיש יותר אוהדים לחיפה אז אני אומר שבעונת הכמעט ירידה שלנו 7000 כל משחק, וכיום יש לכם רק 6000 מנויים פתאטיים שלא הייתם כלום לפני 20 שנה, לפני שחר, ולא תהיו כלום, אחרי שחר.
השב   •  21
ירוק11/04/2011 21:50

אני אתעלם מהמצב הסוציו אקונומי הנמוך בחיפה לעומת ת"א ואתרכז בסיבה המרכזית שהיא יענקלה שחר.אנחנו חייבים לו הרבה תודה כל מה שעשה למען הקבוצה אבל בשנים האחרונות הוא לא סופר את האוהדים.דוגמאות:
1.ג''ובאני רוסו חוזר לאחר עונת בגידה במכבי ת"א למרות שהקהל היה נגד
2.אייל ברקוביץ'' לא מובא לחיפה למרות שזה היה רצון הקהל.
3.בנאדו חוזר מבית"ר למרות שהקהל נגד.
ויש עוד הרבה מאוד דוגמאות ואגב,אני לא אומר שהוא לא עשה נכון בכל אחד מהמקרים אני רק מראה את חוסר החיבור שלו לקהל.אני יכול להעיד על עצמי שבעבר הייתי מנוי ובשנים האחרונות הייתי הולך לפחות פעם בחודש אבל ששחר החליט לא להביא את ברקוביץ'' הפסקתי להגיע.

השב   •  00
68
רוני11/04/2011 20:59
איזה כיף לחגוג בטדי דאבל
ביתר איך בפליאוף התחתון ח
השב   •  23
67
רוני11/04/2011 20:58
חיפה אימפריה 3000 מינויים פח
רוץ דוידוביץ רוץ !
השב   •  10
66
JohnnyB11/04/2011 20:13
כל מה שאני כותב פה זה כמובן בהתחשבות שאנחנו עושים 3 נק'' בוינטר בשבת. 65 נק'' אחרי קיזוז הופכות ל33 כי מעגלים למעלה. במקרה שמכבי חיפה תנצח את שני היא תשב עם 72 לפני קיזוז שהופכים ל36 אחרי קיזוז מה שאומר 3 נק'' מאיתנו. במקרה של נצחון ותיקו הם יהיו עם 70 נק'' מה שאומר 35 אחרי קיזוז כלומר 2 נק'' מאיתנו. במקרה של שתי תוצאות תיקו הם יעמדו על 68 ואחרי קיזוז 34 מה שאומר נקודה מאיתנו. במקרה הכי מטורף ולא ריאלי של שני הפסדים הם ישארו על 66 נקודות מה שאומר 33 אחרי קיזוז בדיוק כמו הפועל למרות שאנחנו על 65 לפני קיזוז כי חצי נקודה מעגלים למעלה. מה שאני מנסה להגיד פה חברים שהמצב שלהו היו מאוד דומה שנה שעברה. למכבי חיפה נשארו שני משחקים קשים עד הסיום ואנחנו צרכים להשאר בפוקוס וכמובן לא לעשות שטויות נגד הפועל ר"ג בשבת. יאללה הפועל! אדום עולה!
השב   •  71
שי11/04/2011 20:59
השב   •  53
רמי11/04/2011 21:37
סאלם! עלינו ועל כל העולם סאלם סלאם
השב   •  21
65
אדום11/04/2011 20:09
השב   •  20
64
רז11/04/2011 20:09
ח עצוב לראות מה קורה איתכם. ח
השב   •  42
63
הפועל11/04/2011 20:07
"בזמן שחבורת ספוטאים בצהוב מתעסקת בסוגייה לאומית"?

אתה מאמין לעצמך? אתה באמת חושב שלזרים של מכבי (ונזכיר מי באמת משחק במשחקים באירופה) אכפת מיום הזכרון?? אתה באמת חושב שהם יודעים בכלל מה זה יום הזכרון? אתה באמת חושב שמזיז להם ממדינת ישראל? אתה מדבר על רדיפת בצע וכסף ובנשימה אחת מזכיר שחקנים שלובשים היום צהוב ו"מייצגים את המדינה" רק בגלל הכסף של שמעון מזרחי, ושנינו יודעים שברגע שההצעה תהיה גדולה יותר הם יעברו לקבוצה אחרת הרבה לפני עונת המלפפונים. ונראה לי שקצב חילופי הזרים במכבי בשנים האחרונות (שאני דרך אגב מזמן הפסקתי לעקוב אחריו) מדבר בעד עצמו.
איך אתה בכלל משווה אותם לקבוצה ישראלית לחלוטין  שמשחק בה בדיוק שחקן זר אחד ועוד שניים שאפילו לא תמיד בהרכב, שעשתה קמפיינים סנסציונים באירופה בכל מפעל שהוא והראתה לכל היבשת איזה כדורגל ושחקנים איכותיים יש בארץ. 

אז נכון, הפועל לא בתקופה הכי טובה שלה והאמת היא שזה תקף לכל העונה. בין אם זה בשל הנהלה שערורייתית או מחשבות על אירופה של שחקנים. אבל תנחש מה?? עם כל זה, היא עדיין מתמודדת לאליפות ולגביע המדינה והכי חשוב היא הרבה יותר קבוצה ממכבי "איך לבזבז את 120 מיליון דולר של גולדהאר ועוד לפני הפלייאוף העליון לדבר על העונה הבאה" ת"א.  
 
השב   •  61
צהוב עצבני11/04/2011 20:19
..ולכל יתר העכברים שהרימו ראש בשנים האחרונות, זמנכם יגיע.
אתה מדבר על התקציב של מכבי ?
ראשית זה שקלים ולא ב$ (כאילו שלא ידעת)
שנית זה "רק" 100 מליון (בדיוק, אבל בדיוק כמו התקציב של הפועל.)
ודבר נוסף., לא נוח לך וחבריך להזכיר שחלק נכבד מהתקציב בעצם היה פצוע רוב העונה. (יצחקי, ניבאלדו).
אפשר לחשוב שבמחלקת הכדורסל של הפועל ת"א לא משחקים שחקנים זרים. אבל את זה מן הסתם אתה לא מזכיר.
להפועל ת"א בכדורגל יש שחקנים זרים שאכפת להם מההמנון הסוציאליסטי בדיוק כמו שמעניין אותם שלג דאשתקד.
והכי חשוב, תנקה את הפה לפני שאתה מעיז לדבר על שמעון מזרחי. 
השב   •  14
62
עספור אורגינלי .11/04/2011 19:58
נו באמת הגועל מועדון קטן וזניח מועדון שחרט על דגלו כדורגל בונקריסטי משמים דוחה ומגעיל כאשר אוהדי הגועל צמאים לכדורגל משמים ודוחה מפארים את קבוצתם על כך שהיו גונבים גול באחת מהתקפות הבודדות במשחק ולאחר מכן חוזרים לעודד את הכדורגל הבונקריסטי שהיה נחלתם עשרות שנים .לאחרונה לאחר שפירק טביב את קבוצתו כ''פס ולקח /גנב מספר שחקנים איכותיים דוגמת דה סילבה ,ואביחי ידין שפר מזלה של הגועל ובזכות פפא לוזון וחוק הקיזוז הצליחה הגועל לזכות באליפות בזוייה של קיזוז דבר שלא יחזור שוב עוד לפחות עשרים שנה הגועל לא מסוגלת להביא קהל רב למשחקים דוגמת ביתר ירושלים מכבי חיפה ות''א שכך כל מחשבה להיות הקבוצה של המדינה מעלה גיחוך בפי כל אוהדים בארץ כמו הקיזוז שמעלה גיחוך .ונקודה נוספת התמונה מטדי יפה כשהיא בצבע הנכון כן כן צהוב שחור וכשהוא מלה באוהדי הקבוצה של המדינה בית''ר ירושלים .בקיצור יאללה הגועל בחזרה למדבר .
השב   •  122
עידו11/04/2011 20:06
יש מצב שאוהד בית"ר קרא להפועל תל אביב עכשיו קבוצה קטנה?
השב   •  15
61
קוקו11/04/2011 19:52
ליצן
אנחנו קבוצה של האוהדים קבוצה של מדינה זה רק נבחרת ישיראל הבנת
השב   •  01
60
חני11/04/2011 19:45
אתה מכיר את הפתגם אם לסבתא היו גלגלים אז.פתאם  אתה אוהד מקקי מתלקק ל..   שמע טוב אתה בתור אוהד מקקי שב בשקט עם המקקי שלך עם ה120 מיליון שקל שעפו לשמים במקום לתרום לחג הפסח לפחות הייתם עושים מצווה ועכשיו לענין הלוא מר שחר חתם בזמנו על הקיזוז משום מה .בוא אני אסביר לך כי פחדו מגיאדמק וקבוצת ביתר שדרסה את הליגה אתה מבין ברוך ואל תהיה מליץ יושר של חיפה ועל תגיד אם.. וקודם אוהד מקקי תנקה את האו. של קבוצתך.הפועל זכתה ביושר גם בליגה ואולי לפי דעתך לא מגיע לה גביע כי לא היה קיזוז לך לישון.
השב   •  21
59
לירן חולצה אפורה11/04/2011 19:39
הגועל
השב   •  63
חני11/04/2011 20:07
גם בשנה שעברה אמרת את אותם המילים ומה קרה ללה עשה לכם חגיגה.ודרך אגב אתה יודע מה זה זה חיה פצועה אתה תראה עוד  תראה את שכטר וורמוט טוטו זהבי ושהר עושים להגנה שלכם סביבון .דרך אגב שכחת את 4:1 זה היה לא מזמן אולי שכחת שגם דןוידוביץ רץ אחרי וורמוט האם הוא עוד רץ.!!
השב   •  42
אלוף האלופים12/04/2011 02:08
הפועל קבוצה טובה ושום דבר עדיין לא סגור
השב   •  00
58
מסתכל במבט חביב על חורבות אוסישקין בתל אביב11/04/2011 19:33
בלי אניימה שכטר וזהבי אתם לא שווים כלום ושנה הבאה הם יעזבו
השב   •  31
עידו11/04/2011 19:44

השב   •  30
חני11/04/2011 20:10
לפחות תרגע אין לך בכלל זכות דיבור עם המקקי שלך ואני חונה על מגרש החניה של מקקי ברחוב מכבי תא" שהיה מגרש הכדורסל המיטולוגי שלכם.
השב   •  11
57
טייבה אבו יסו11/04/2011 19:16
תיקו בליון נצחון ראפיד וינה בשני משחקים נצחון על המבורג סלטיק צלסי מילאן לוקומטיב מוסקבה פארמה בנפיקה רינגרס רד בול והכי מגניב אליפות דק"92 ו. בטדי . בשתי מילים לך לישון.
השב   •  10
56
הפועל בנשמה11/04/2011 19:12
השב   •  10
55
נמרוד יניב11/04/2011 19:09
אם טפו טפו טפו זה יקרה + המריבות ימשיכו להרוס את המועדון נצטרך אנחנו האוהדים לעשות משהו כמו בכדורסל כל האוהדים שאכפת להם לעשות לייק על הכחול.
השב   •  122
54
הפועל11/04/2011 18:57
אנחנו לא מכבי חמוד
השב   •  00
53
חיים האדום11/04/2011 18:56
השב   •  30
52
עידו11/04/2011 18:46
שחר יחיה עד גיל 100 נראה לכם?
שאלו את אוהדי הפועל חיפה מה קורה שהבעלים הולך לעולמו.
לא מאחל לשחר אבל מאחל לכם.
לא לעולם חוסן.
שחצנים.
השב   •  63
51
רון השדון11/04/2011 18:44
זה ככה מאז שנולדתי,אני עד המוות אדום אמרו לי "אתה לא נורמלי תפסיק כבר לקחת ללב" הם לא מבינים שזה ככה כשמישהו אוהב ♥ גאה שבחרתי הפועל,בחרתי פטיש ומגל. אז יאללה טירוף בעיניים לצעוק עד שאין יותר קול. לקפוץ ולרקוד ביציע לתת את הכל. רק הפועל!
השב   •  70
50
עידו11/04/2011 18:43
אבל ברעיון הכללי אתה צודק.
השב   •  11
49
יוסי11/04/2011 18:34
אם נחזור להיות קבוצה רגילה זו הבעיה של אוהדי הפועל בלבד ולפי התגובות של האוהדים אתם רואים שנתגבר גם על הבעיה הזו !
לאוהדים של הקבוצות האחרות : האם באו על פיתרונם כל בעיותיכם ?
לפי התגובות שלכם נראה לי שהבעיה היחידה שלכם היא העובדה שמעולם בישראל לא היתה קבוצה ברמה של הפועל בשנתיים האחרונות !
השב   •  32
מונטי הגדול11/04/2011 19:51
ואנחנו  כמו  תמיד  ליפנכם .אז.איזה  אימפריה.אתם..?
השב   •  30
יוסי11/04/2011 20:16
השב   •  10
48
מתן-אל פרץ11/04/2011 18:29
הפועל ת''א היתה תמיד איפריה ותישאר אימפריה אז מכבי וביתר שקט כי אתם חלשיים!
השב   •  31
47
ניר11/04/2011 18:21
סך הכל קבוצה מקוזזת זה הכל
השב   •  113
46
בני ברק - אוהד שרוף וותיק11/04/2011 18:14
חשוב שיבינו בהנהלה שללא החתמת גוטמן, חבל על הזמן של כולנו כמו שאומרים.
אנו הולכים חזרה לשנים הקשות, אז כדי שזה לא יקרה חלילה- להחתים את גוטמן לאלתר דחוף ביותר ובכל מחיר !

השב   •  70
45
ליאת11/04/2011 18:12
שם התחילה המפלה!
השב   •  52
44
לב אדום11/04/2011 18:12
1. את הדעה
2. את התגובות של חיפה וכל שאר הירקות
3. לעולם הפועל תישאר הקבוצה שלי ושל אוהדיה המסורים מבחינתנו היא הקבוצה .
4. הפועל תמיד הייתה במרכז התקשורת ממש כמו ביתר או מכבי תל אביב , חיפה החלה את דרכה בשנות ה 80 המאוחרות ( הפועל הוכתרה בקבוצת העשור דאז ולפני . ) מי בכלל ספר את חיפה !
5. הפועל הייתה הינה ותהיה אימפריה !
השב   •  83
43
=אוריאל הבית"ריסט =11/04/2011 18:09
החבורת עגלות האלו בקושי מרימים את עיסקיי הבורקסים של ערן זהבי < שצירף אליו את באדיר >[כי כדאי למכור בורקסים צריך עגלה] תיגידו תודה אם יהיו בליגת העל עכוד 5 שנים
השב   •  36
42
מכבי יש רק בחיפה11/04/2011 18:08
הדרך לאליפות עוברת בין הרגליים הצהובות של מכבי ת"א. מוסיפים לחדירה קצת ואזלין שלא יכאב ולמניעת דימום ,, מכבי יש רק בחיפה
השב   •  34
41
צהוב שחור בנשמה11/04/2011 18:07
אני אוהב אותך ביט"ר!
השב   •  77
רון השדון12/04/2011 14:16
השב   •  10
40
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים11/04/2011 17:59
כדי לבנות אימפריה כמו שלנו למרות הפאשלות ממשיכה להיות הקבוצה האהודה והמתוקשרת בישראל צריך להיות טובים לאורך זמן הפועל תל אביב זה רק בלוף של אימפריה נחותה שמדי פעם מערימה קשיים על האימפריה הגדולה שלנו מכבי לעיתים אף קוראת תיגר רציני כמו ב3 שנים האחרונות אך סופה כמו כל סוף האימפריות הקטנות ליפול כאשר הכוח ישוב על האימפריה האמיתית שהיא מכבי לנו יש יריבה אחת בישראל וזאת מכבי חיפה וגם היא רק זיוף טוב שלנו ולא יותר מזה !
השב   •  1010
אוזיל11/04/2011 18:15
בתור אוהד של ליברפול אני יכול לומר לך שגורל מכבי תל אביב בכדורגל הוא כשל ליברפול. ומכאן אתה יכול להבין שמנצסטר יונייטד היא מכבי חיפה שעד לפני 20 שנה הייתה סתם מועדון באנגליה והפכה בין 2 עשורים בעזרת ניהול נכון לאמפריה הגדולה באנגליה ואף אחד לא יכול לערער על כך. גם לא הכסף הגדול של צ''לסי או סיטי. למזלך הפועל תל אביב היא אפילו לא ארסנל. הניהול שם כל כך גרוע שבעונה הבאה אני יהיה מופתע אם הם יסיימו מקום 4
השב   •  43
כבר 20 שנה אתם נעלמים11/04/2011 18:31
השב   •  02
.11/04/2011 19:29
שהם בחיפה. עיר שלא מתקדמת לשום מקום ולא מעניינת אף אחד. ועד שהעיר שלכם לא תצא ממעגל השעמום גם הקבוצה שלכם תשאר שם.
השב   •  11
39
רון השדון11/04/2011 17:58
כנגד ארבעה בנים דיברה התורה: חכם,אוהד הפועל , מה הוא אומר? הוא לא אומר ,עד סוף העונה. תם ,אוהד מכבי חיפה, מה הוא אומר ? האליפות שלנו,תזמינו את דודו אהרון לחגוג. רשע,אוהד מכבי תל אביב , מה הוא אומר? אם אין לנו סיכוי,בוא נהרוס לאחרים. וזה שאינו יודע לקרוא , אוהד בית"ר ירושלים.
השב   •  515
לא בדיוק מאפיינים את רוב אוהדי הפועל11/04/2011 18:23
ובקשר ל"תמים" ככה זה שרגילים להצלחות.. לא מאמינים שיכול להיות רע..
בקשר לאחרים אני איתך למרות שאני לא רואה אתכם עושים אחרת ממקקי בסיטואציה הפוכה (שהם ירוצו לאליפות)
השב   •  32
הסוכן11/04/2011 18:32
השב   •  60
צהוב יהודי11/04/2011 20:01
אתה אוהד הבועל
השב   •  56
מתסיהו האדום11/04/2011 20:27
יאללהפועלאליפותבקיזוז2!
השב   •  61
מתלהב11/04/2011 21:09
השב   •  40
אדום בנשמה11/04/2011 21:59
שמישהו יקריא להם מה כתוב!
השב   •  51
הדאבל אדום!12/04/2011 08:16
מע כתבתע?
השב   •  40
הדאבל אדום!12/04/2011 08:19
"אם אין לנו סיכוי, נהרוס לאחרים":הוכחת את עצמך כאוהד מקקי.
השב   •  30
38
ירוק11/04/2011 17:56
השב   •  03
37
מכביסט בלב ובנשמה11/04/2011 17:54
אולי לפי הציטוט הזה אתם צריכים להבין שאתם לא יותר מקבוצה עלובה בליגת העל ..לא מעצמה ולא בטיח
השב   •  61
עידו11/04/2011 17:55

השב   •  13
אוהד מכבי12/04/2011 15:54

השב   •  00
36
roi11/04/2011 17:54
למה כל אחד מנסה להיות נביא ? לחזות את העונה הבאה ? השחקן הזה והבעלים הזה ? עם שחר לא היה בחיפה ? תגמרו קודם את העונה ואחרי זה תכתבו על העונה הבאה ! בסופו של דבר כמו כל שנה אתם "מחתימים" חצי ליגה בחו"ל ובסופו של דבר 90% משחקים בליגה שלנו . אין על מה לכתוב אז כל אחד כותב תיאוריות בגרוש
השב   •  61
35
kofyarok11/04/2011 17:44
זה מועדון שלוקח אליפות פעם בעשור
השב   •  51
34
מי יכול עלינו11/04/2011 17:31
מכבי תל אביב זה שם שאף אחד לא יכול לבזות  ! 14 אליפויות נכון שעכשיו זה לא נראה ככה אבל עדיין עובדה שיש משחק נגד הגדולות כל התקשורת במתח ..נ.ב  דרבי בלי אניימה בישבילכם זה כמו מוות ח ניפגש בדרבי קומוניסטים
השב   •  122
עידו11/04/2011 17:43
זה יאמר לזכותכם.
השב   •  71
33
צהוב אמיתי11/04/2011 17:29
השב   •  94
32
שלןם11/04/2011 17:26
השב   •  31
31
שונא הפועל11/04/2011 17:23
השב   •  22
30
לאון11/04/2011 17:19

המחבן האמיתי עונה הבאה שום שחקן לא ישאר ובמיוחד המציל אניימה אתם תהיו סתם קבוצה אולי בתחתית

השב   •  11
29
אדום11/04/2011 17:14
השב   •  41
28
ורמוט . הרוש הודף והכדור ברשת11/04/2011 17:09
הפועל זאת הקבוצהה הכי אירופאית ללא עוררין
אם אתם לא מאמינים תשאלו את שאלקה בנפיקה ליון צ''לסי מילאן פארמה לוקומוטיב מוסקבה 

נ.ב מכבי , יש לכם ד"ש מדינמו  
השב   •  91
27
עומר11/04/2011 17:05
השב   •  34
מסתכל במבט חביב על חורבות אוסישקין בתל אביב11/04/2011 19:31
עומר שלנו הוא ילד חמוד
אוהד הפועל ולכן הוא גלמוד
בכיתה אין לו חברים
וכולם יודעים שאת מכבי ת"א הוא אוהד מבפנים
השב   •  30
26
מאור11/04/2011 17:04
השב   •  01
25
ליאור11/04/2011 17:03
יותר טוב בשבילינו
השב   •  11
24
עידו11/04/2011 17:02
מה יותר כיף קרב ירידה בבלומפילד או משחק צמרת בבלומפילד?
השב   •  17
עידו11/04/2011 17:45

השב   •  13
23
שונא הפועל11/04/2011 16:52
הקהל של חיפה למשל קהל של הצלחות זה לא קהל של מכבי ת"א או בית"ר אם אין כדורגל אטרקטיבי הוא נשאר בבית אבל אם חיפה לליגת האלופות הקהל שלהם מגיע בכמות גדולה מבחינתי זה לא קהל
השב   •  1613
לאון11/04/2011 17:17
תשמע הפועל מועדון גדול אבל להגיע להישגים של חיפה היא לא תגיע ולהזכירך אם גיאדמק לא היה נכנס לא הייתם קבוצה והדוגמא הכי טובה זה העונות אחרי גיאדמאק סתכל איפה אתם בסכנת ירידה
השב   •  81
ירוק בלב11/04/2011 17:30
במילה אחת-מצחיק
בשני מילים-לא מצחיק!

עוד ליצן תוצרת ביתר, הפועל מועדון בינוני-תמו ימי המשטרה בריטית.
לקחו דאבל לפני 10 שנים ושנה שעברה בחסות הלוזונליג, והם אימפריה ח..

תכל''ס רוב הסיכויים הם שזהו אוהד הפועל שמתחזה לאוהד ביתר.

תודה ה'' שנתת לי בינה ודעת, להפריד בין רע וטוב ובין משכילים לדבילים.
השב   •  71
22
אימפריה11/04/2011 16:45
השב   •  14
21
מכביסט מהדרום11/04/2011 16:43
וכל הילדים פה שמתלהבים לנוכח הפרשנות השגויה לטעמי שהפועל הולכת להיות "עוד קבוצה" בעונה הבאה, סתם מבזים את שם אוהדי מכבי.

מכביסט אמיתי לא צריך לעניין אותו מה קורה עם קבוצות אחרות כולל את הגועל עד שאנחנו לפחות נתחיל להיראות קבוצה. שמחה לאיד ולתפרקות היריבה השנואה היא נחלת אוהדי הפועל, שכל מהות קיומם היא שנאת מכבי ולא מעבר.

לדעתי כשהפועל טובה זה צריך לדרבן ולתת מוטיבציה למכבי
השב   •  151
20
מעצמה אדומה11/04/2011 16:43
השב   •  04
19
ירוק בנשמה11/04/2011 16:34
תראו מה קורה במועדון: כל שחקן עם הראש לאירופה ומנסה להרשים,צריך חיזוקים ואין,יש בעיות בהנהלה,איניימה רוצה לעזוב(ובלי איניימה אין להפועל קבוצה),זהבי רוצה לעזוב,בונדר רוצה לעזוב,ועוד הרבה בעיות. הפועל לא משחקת טוב ושנה הבאה היא תגמור להיות קבוצת צמרת!
השב   •  40
18
נוני11/04/2011 16:29
לאף אחד, יש בארץ רק שני מועדונים שמענינים ושניהם בת"א.
אפילו אם חיפה הכי גדולים-זה לא משנה הם תמיד יהיו במקום השלישי מבחינת התענינות.
השב   •  22
17
הפועל חיפה+עיתונאים11/04/2011 16:25
זה הכמות שהקהל פח העלוב של האפיזודה החולפת שלקחה אליפות פעם בעשר שנים ומקופת בעיתוןנאי חצר ומאמנים פרובוקטורים,הביאה לצמפיונס..פחח איזה עליבות.
השב   •  183
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 17:12
לא אוהדי הצלחות שבאו לראות את יובה העלובה, הילדים של בורדו, באירן מינכן וכמובן את הירוקים העלובים שאתה אוהד עושים אפ0ים
השב   •  210
נזכר11/04/2011 21:11
השב   •  02
16
יהודי זה נשמה11/04/2011 16:24
ישראל-לטביה כחול הפועל-ליון אדום
השב   •  185
15
יהודי זה נשמה11/04/2011 16:24
קבוצת פח לא לקחה אליפות 10 שנים פתאום כולם מדברים
השב   •  30
14
מכבי11/04/2011 16:18
השב   •  60
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:34
רק מראה שהקבוצה שלך תלוייה בירידה היכולת של הקבוצות האחרות. אבל כרגיל, כשתהיו במוקדמות לאירופה/לאלופות תראה לאיזה אפ0 גדול שווה הקבוצה שלך, העיקר חכמים נגד הקטנות בליגת לוזון, ממש "אימפריה"
השב   •  13
מישהו11/04/2011 17:06
מי תלוי בכם וביכולת שלכם הרי אנחנו שוב מעליכם בטבלה מזה משנה מה מי זוכר שניצחתם אותנו?
אתם הרי תלוי שנה שניה ברציפות בקיזוז הזה שיתן לכם צ''אנס לאליפות כי בלי זה שנתיים רצוף אין לכם סיכוי אפילו לפני 3 שנים לא היה לכם אין מה לעשות אנחנו קבוצה מתמידה לוקחים נקודות בכל מגרש שאתם משאירים נקודות ורק ככה לוקחים אליפות.
השב   •  20
13
אדון קשקשן11/04/2011 16:17
השב   •  43
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:36
אינפנטיל צהוב
השב   •  32
דימה11/04/2011 17:49
השב   •  41
12
תודה לך11/04/2011 16:16
השב   •  121
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:36
אז מה אתם??
השב   •  33
yone11/04/2011 16:47
השב   •  60
11
אוהד11/04/2011 16:12
אם לא הקיזוז הפוטעל לא היו אלופים.
אם לא היו אלופים לא היו מתמודדים על כרטיס לליגת אלופות כשעליה לליגת אלופות מביאה איתה המון כסף למועדון וכסף ממכירת מנויים לליגת אלופות.
חיפה נפגעה לא רק בכך שהפסידה אליפות גם בכך ששחקנים שיכלו להשאר אם היתה הזדמנות להשתתף בליגת אלופות ולא לעזוב (לדעתי ארבייטמן יכל להשאר כי בלגיה פחות מעניינת מעוד השתתפו בליגת אלופות).
וגם יענקלה לא משקיע כי אם קבוצה שמובילה ברוב שלבי הליגה בסוף מפסידה אליפות בגלל חוק מטופש ולא ספורטיבי אז מה הטעם להשקיע?
השב   •  155
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:32
חיפה לא הייתה מרוויחה גרוש מליגת האלופות, בגלל שכנראה היא לא הייתה מעפילה אליה. אחרי שנה מבזה של האפ0ים בצ''מפיונס ואחרי ההדחה נגד מינסק אתה באמת מאמין שחיפה הייתה מעפילה לאירופה?? שחר לא היה משקיע בשחקנים לחיפה גרוש אפילו אם הם היו לוקחים דאבל, והם היו מתבזים נגד ז''לזנייצ''אר שהייתה נגדנו במקדמות.
השב   •  36
מישהו11/04/2011 17:03
עם חיפה היתה זוכה באליפות חוץ מקיף אחד לא היה עוזב בקיץ זה אומר טשיירה,כיאל,וארבייטמן היו נשארים ועם חיזוק כמו שצריך הוא יכולים להגיע למפעל כי זה לא כה ביג דיל בסיבוב של האלופות.
חיפה הפסידה אליפות והפסידה הרבה שחקנים בגלל זה אבל אין מה לעשות קבעו שיטה מלאכותית ונתמודד עם המצב זה מראה כמה חיפה חזקה שלא משנה מי עוזב או מי הולך תמיד אנחנו בצמרת ושוב עונה שניה ברציפות גם לפני קיזוז אנחנו מסיימים ראשונים נקווה שהפעם נעשה צדק וניקח את האליפות. 
השב   •  51
אוהד11/04/2011 17:49
כי הפועל הרוויחו את הסיכוי להתמודד על כרטיס לגביע אלופות בזכות הקיזוז.
האם זה פייר?
ככה הפועל בונים עצמם ביגלל חוקצשל יו"ר משועמם ולא בזכות עצמם.
אגב,רוב הסיכויים שטביב היה עוזב אם לא ההעפלה לגביע אלופות ושכטר וטוטו וגם ורמוט היו בורחים לאירופה ובחיפה היה מצב הפוך שיענקלה היה משקיע כדי לנסות להגיע לגביע אלופות ולתקן את הרושם מהפעם שעברה ושחקנים שעזבו לאירופה או חלקם היו נשארים לפחות כדי לנמסות להצליח שוב להגיע לגביע אלופות.
השב   •  31
.11/04/2011 19:23
למה מאיפה כל הכסף שלכם? ולמה אתה חושב שאתם לא מצליחים לעשות איתו כלום? כי הוא לא הושג בצורה של בניה אלה ביום אחד הגיע מליונר והכניס לכם כסף. בגלל שהקבוצה שלכם הייתה כל כך רקובה במפנים זה לא עזר לכם. אתם זבל ו100 מליון שקל הוכיחו את זה שאתם זבל.
השב   •  11
.11/04/2011 19:23
מה הטעם של קנדי?
השב   •  10
אוהד11/04/2011 20:32

הגיע משקיע למכבי ת"א כמו שהגיעו הראל וטביב(נראה את הפועל ללא טביב).
חיפה היו צריכים להוביל בליגה כי לפי טבלה מקורית הם השיגו הכי הרבה נק'' והפועל בזכות שיטה חובבנית הצליחו לזכות בתואר.

השב   •  00
10
תודה לך11/04/2011 16:11
השב   •  166
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:35
הגזמת אחי, מכבי קבוצת תחתית שנה הבאה (בעזרת השם).
השב   •  65
9
עידו11/04/2011 16:10
כל מי שאוהב קבוצה בצמרת שינצל את זה העונה. אני מעדיף קרבות חיים או מוות.
ניפגש בקרבות חיים בסכנין כפר סבא ופתח תקווה.
והנה אולי עכשיו תבינו למה אנחנו לא מפחדים מנטישת שחקנים או בעלים.
חושלנו במהלך השנים.
אלה מאיתנו שלא מוזמנים לא לבוא למשחקים על ירידה.
רובינו כן.

השב   •  164
הפועל באדום מתל אביב11/04/2011 16:36
((למרות שלא הבנתי מה אתה רוצה..))
השב   •  90
8
יוני11/04/2011 16:09
אני מאמין שהפועל תאבד את שחקניה וזה הבעיה שלה מכבי תעזיב את שחקניה וישארו קבצה הרבה יותר קטנה מעכשיו ויצליחו הרבה אבל הפתעות יש כל שנה וכך יהיה
השב   •  72
7
אדום11/04/2011 16:09
השב   •  109
6
אדום11/04/2011 16:08
השב   •  69
5
רדום11/04/2011 16:05
השב   •  57
4
ניר מרגול11/04/2011 16:00
יאללה הגועל תחזרו להיות אפסים כמו פעם ותרדו ליגה
השב   •  195
רון השדון11/04/2011 18:25
השב   •  72
נמרוד יניב11/04/2011 19:20
השב   •  51
3
ירוק11/04/2011 15:58
הפועל תל אביב היא עוד קבוצה בליגה שלנו ולא מעבר. במקרה יש לה קאדר שחקנים מוצלח שמביא אותה למקום הכי גבוה שהם יכולים- מקום שני, כמו גם עונה שעברה. אין שם דרך אין מסורת ואין על מי לבנות אם שחקני המפתח שלהם יעזבו. הפועל תל אביב תחזור להיות קבוצת מרכז טבלה, כמו שהם אמורים ורגילים להיות.
השב   •  3515
2
זה שמבין11/04/2011 15:55
אניימה, דה סילבה ושכטר החזיקו להם את הקבוצה וזה לא סוד
השב   •  2911
איתי11/04/2011 23:56

את הרביעיה לפני כחודש קבלתם מאיתנו גם בלי דה סילבה ובלי שכטר.
אז אולי בכל זאת יש לנו תקוה.

השב   •  02
1
לא צריך שיאהבו אותנו11/04/2011 15:55
אל תדאג לנו, נסתדר.
השב   •  5018
הבורר11/04/2011 16:05
למה אתם לא מסוגלים לקבל את האמת זה בדיוק מה שקרה לכם לפני עשר שנים לקחתם את הדאבל .
שנה אחר כך חזרתם להיות עוד מועדון כולם עזבו ובעשר שנים אחרונות אפילו נלחמתם על ירידה .
אין יותר שמח ממני על המצב שלכם אבל אתם פשוט לא מסוגלים לקבל ביקורת זה לא לאמין איזה עלובים אתם
השב   •  2417
לא צריך שיאהבו אותנו11/04/2011 16:24
אני אוהב את הקבוצה שלי בכל מצב - גם בכשלונות וגם (כמו שאתה מכיר טוב) בהצלחות.
השב   •  148
צהוב12/04/2011 07:42
התשובה:חניון!
השב   •  01
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP