יום רביעי, 09.04.2025 שעה 07:34
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אור קיסר

עומרי, תעבור קבוצה

דעה: לא קל להיות במצב של כספי שמחמם את הספסל של סקרמנטו. הישראלי הראשון ב-NBA מתאים לרמות הכי גבוהות. שיקאגו בולס או ניו יורק ניקס אולי?

בעונה הקודמת עומרי כספי הדהים את כולם (אולי אפילו את עצמו). בשנת הרוקי שלו הוא השתלב כל כך מהר בסקרמנטו, כשגם את העונה הנוכחית הוא התחיל מצוין ודווקא כשהיה נראה שהכל ורוד וכספי התבסס בתור בורג מרכזי בקבוצה, הגיע המאמן פול ווסטפאל והחליט לעשות ניסיונות לשיפור הקבוצה דווקא על הגב של הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם.

להבין שאתה לא בתוכניות של המאמן ולהגיע למשחקים רק כדי לשבת על הספסל (או במקרה הטוב לקבל כמה דקות פה ושם), זה המצב שכל ספורטאי חושש ממנו. בזמן האחרון זה בדיוק מה שקורה לעומרי ולדעתי הגיע הזמן לעזוב את בירת קליפורניה ולא ביחד עם הקינגס.

פול ווסטפאל (GettyImages)
פול ווסטפאל. כספי הבין שהוא לא בתוכניות של המאמן (GettyImages)
 

במהלך העונה נקשר שמו של כספי עם טריידים אפשריים למספר קבוצות, ביניהן, ניו יורק ניקס, שיקאגו בולס ועוד מספר קבוצות. כששמעתי על זה אז, הייתי בדעה נחרצת שאם כספי יעבור לאחת מהקבוצות האלה הוא רק יפגע בעצמו ורק יעכב את ההתקדמות שלו ב-NBA. היום דעתי שונה לגמרי.

המהלך הנכון בשביל השגריר האמיתי של ישראל בארה"ב הוא מעבר לקבוצה כמו שיקאגו בולס. כספי צריך ללכת לקבוצה שתגיע לפלייאוף. לדעתי להיות בקבוצה קטנה (במונחים של ה-NBA) כמו סקרמנטו או מינסוטה לא יתרום לכספי. הוא צריך לשחק בקבוצה שבה הוא אמנם לא יפתח בחמישיה אבל יקבל דקות משחק באופן קבוע, יהיה חלק מרכזי ויקבל תפקיד מוגדר שהמאמן יוכל ללכת עליו כשצריך.

דריק רוז וקרלוס בוזר (רויטרס)
דריק רוז וקרלוס בוזר. ישתפו פעולה עם כספי בעונה הבאה? (רויטרס)
 

כספי הוא השחקן הישראלי הכי טוב שיש לנו היום ואין לי ספק שהוא מתאים לשחק ברמות הכי גבוהות. יש סיבה אחת שבגללה כספי צריך לעשות את הדרך חזרה למכבי תל אביב או לקבוצה אחרת באירופה והיא השביתה המדוברת. אם השמועות עליה יתבררו כלא נכונות, עליו להישאר, להתעקש על טרייד ולעבוד קשה כדי להוכיח את מה שאנחנו פה בארץ יודעים, עומרי כספי הוא שחקן NBA לכל דבר ועניין.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 62 תגובות ב-45 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
45
amichai20/06/2011 09:55
אחת הכתבות אם לא ה.
השב   •  00
44
lulukoren19/06/2011 14:58
אולי כדי שתתמקד בליגה הלאומית קיסר!
השב   •  00
43
אופק22/04/2011 01:51
אם כל הכבוד , אם כספי רוצה מקום בחמישייה יש לזה פתרון אחד חד וחלק וזה שיפור ביכולת כי אם הוא לא יעבוד קשה יותר מכול אחד אחר הוא לא ישתפר וביניתיים ישלו במה לעבוד , הנה קובי וג''ורדן בהתחלה לא היו סטארים גדולים אך הם נתנו 400 אחוזים כדי להגשים את חלומם , ועוד דבר במשחקים עצמם כשכספי תמיד עולה על המגרש הוא לא מנצל את הזמן שיש לו שם ובשביל להרוויח עוד דקות הוא צריך גם לעבוד שם ולהניע את הכדור כמו שבNBA יודעים ולא כמו באירופה כי בNBA משחקים יותר על ממוצעים ואם כספי רוצה להשתפר הוא צריך לשלוט במשחק כמו לקחת יותר ריבאונדים , לקלוע יותר וביותר דרכים שונות , למסור אסיסטים , לנסות יותר לחטוף את הכדור כי אם הוא יעבוד על זה וישפר ממוצעים אלו ווסטפאל יראה שהוא נותן תפוקה יותר גבוהה מאשר גארסייה וגרין ואז הוא ייתן לו עוד דקות וככה הוא ישתפר עד שאולי ביום אחד יהפוך לאולסטאר ( אם זה יקרה בכלל) ואילו לאגדת NBA (ולא עבור ישראל בלבד ) ושיהפוך לשחקן יותר מגוון שיתן דאנקים יפים ועוד היילייטס כאלה , וכדרור , ומסירה ובכול הקטגוריות .
השב   •  10
42
עומר07/04/2011 18:24
שיגיד תודה שהוא מחמם את הספסל ב NBA
השב   •  00
41
אורן06/04/2011 17:30
אם הוא לא ישחק יא דבע?
השב   •  00
40
ישראל05/04/2011 08:17
חתיכת כפוי טובה,שחצן ואגואיסט
השב   •  45
יחכדשגכ16/05/2011 21:51
תגיד, אם היית עומד במקום כספי מה היית עושה? הולך להישאר בנ.ב.א ששם רמת האימונים ורמת המשחק הרבה יותר גבוהה, או ללכת למכבי?
השב   •  00
39
המשחק נראה אחרת מהזוית של שוואו05/04/2011 06:51

באטלר הפתיעו בכך שהגיעו לגמר (פעם
שניה ברציפות, אבל מי ספר אותם)
הפציצו מהקשת, והובילו ב3 נק'' בחצי
אבל נעלמו מהפארקט בחצי השני בו
רק קבוצה אחת באמת האמינו, לחצו
חטפו מסרו וקלעו. וניצחו.
חייב להיות שיא סקור נמוך לגמר מכללות.

השב   •  00
38
המשחק נראה אחרת מהזוית של שוואו05/04/2011 02:38

לניו יורק חסר שחקן בתפקיד של כספי.
עובדה. שני תואמי כספי שלדן ויליאמס
בחמישיה שלהם ושאנן ויליאמס על הספסל
שניהם 6:9 (כמו כספי) 
ומדד אפקטיוויות נמוך משלו. אם היה שם כיום קרוב לודאי שהיה בחמישיה או שישי- שביעי ברוטציה.
בקליבלנד עולים בחמישיה פארקר (מדד דומה,9.8)וגי (נמוך ממנו משמעותית, מדד 6.2)
במיאמי 3 כוכבים מעליו, ביבי שקול ברמתו, כל השאר
כולל הסנטר דמפייר וכל הספסל מתחת לרמתו.
מסקנה:משתלב כשחקן שישי רק כי שני פורוארדים
סטארים, גונב דקות מדמפייר (עם כריס בוש בסנטר) ומאיים על ג''ינובילי
כשחקן שישי הטוב בליגה.
בניו ג''רזי משוועים לפורוארד ברמתו. ואין.
מקום משוריין בחמישיה ושדרוג משמעותי
בשכר. רק תגיד שאתה רוצה, ילד. 
הם מעלים 3 גארדים בחמישיה 
וחוטפים על הראש כי אתה לא אצלם.
אתה מה שחסר להם להיות בפליי אוף השנה.
לאורלנ

השב   •  00
37
עידו05/04/2011 01:40
זה שכספי לא רואה דקות משחק בסקרמנטו לא אומר שבקבוצה יותר טובה הוא יראה עוד פחות דקות! לדוגמא בשיקאגו אין מחליף מספיק טוב לדריק רוז. למרות ששיקאגו נלחמת השנה על המקום הראשון בליגה ייתכן שבעמדה של כספי יש וואקום שכספי יכול להכנס אליו. מאחר והכוכב שלהם בעמדה הזו צריך לנוח זה מבטיח שכספי יראה דקות משחק כל משחק בקבוצה גדולה וזה יכול להעניק לו הזדמנויות טובות יותר מאשר בקבוצות קטנות.
השב   •  00
דורון06/04/2011 04:05

השב   •  00
36
אבh05/04/2011 01:36

הוא בהחלט שווה את השכר שהוא מקבל. וגם הוא מביא להם קהל יהודי.

השב   •  00
דורון06/04/2011 04:07

השב   •  00
35
דובי הרסר05/04/2011 00:31
נוב'' 6 3ג אימפריה
השב   •  00
34
משה04/04/2011 23:06
כי ביחד עם כרמלו וסטודאמייר הם יהיו הטריו הכי טוב בליגה! ח. אני לא מסוגל לרשום את זה בלי לצחוק
השב   •  10
33
אדום בדם04/04/2011 22:52
הוא לא בוחר איפה לשחק זו לא אירופה..
השב   •  21
32
t04/04/2011 22:29
בחיים לא,יש שם שחקן בדיוק עותק של כספי רק שהוא יותר תורם בהגנה ,מקבל החלטות מצויין וקולע באחוזים נהדרים(לעומת כספי) ודרך אגב קוראים לשחקן הזה קייל קורבר..
השב   •  20
31
קובי04/04/2011 22:15
השב   •  11
אדום בדם04/04/2011 22:54
עצם העובדה שהוא שחקן נבא זו כבר עלייה והתקדמות!אם כל הכבוד למכבי, היא עדיין לא קבוצת נבא ואפילו לא מתקרבת לרמה של אפילו סקרמנטו (כמו כל קבוצה אחרת באירופה- האינטנסיביות, הרמה, הכושר, היכולות וכו'' פשוט לא מתקרבות לרמה אירופית)
השב   •  02
30
מהדי04/04/2011 21:21
עם כל הכבוד לכספי שאני מאוד מעריץ ומעריך אותו .. הוא בשביל הרמה הזו שחקן שאפילו פחות מבינוני..ראיתי את רוב המשחקים שלו פשוט הוא תוקע את עצמו על קוו השלוש ולא זז משמה למה הוא עושה את זה לעצמו ? למה הוא לא עושה תנועה ללא כדור ? הוא הוא לא חודר לסל ? ממתי עומרי כספי מוגדר כשחקן שרק קולע ל3 ? הוא רק תוקע לעצמו את הקריירה שמה..אדוני הכתב אמרת שהוא התחיל את העונה מצויין ולמה לא אמרת שהוא התחיל את העונה כשחקן מרכזי בגלל הפציעות שהיו בקינגס ? אמרת שהוא מתאים לרמות גבוהות כמו שיקאגו בולס וניו יורק ולא כמו לקבוצות קטנות כמו מיניסוטה..רק רציתי להגיד לך אדוני שזה תלוי אך ורק בשחקן עצמו ( LOVE ממיניסוטה אומר לך משהו ? ) אני הייתי אומר אחרת שעומרי כספי שכן מתאים למיניסוטה ואם דווקא קבוצה טובה בשבילו הייתי אומר מיניסוטה או לוס אנג''ליס קליפירס או קליבילנד או פניקס.
השב   •  52
המשחק נראה אחרת מהזוית של שוואו05/04/2011 01:08

לפני שאתה כותב שטות מוחלטת כגון 
שהוא לא מתאים לרמות הללו?
הוא 6:9. כמו למאר אודם. לא בדיוק 
סמול פורווארד, ומה לעשות שכרגע הם 
משחקים עם 2 סנטרים? אז יש פקק תנועה תחת הסל בהתקפה וכספי
מקבל הוראות להישאר ולקלוע מבחוץ כדי לפתוח
את ההגנה. הם משחקים עם מה שיש להם.
הם צריכים פיור שוטר. אשמת כספי ששחררו
את קוין מרטין? היתה להם ידית מהטובות אי פעם
והמאמן נכשל במשימה לשלב אותו בסגל אחרי פציעה
ככה לא מתייחסים לכוכב, זה משדר חובבנות וחולשה לשחקני הקבוצה וגם ליריבים.
לוסטפאל כרגע 7 שחקנים במדד אפקטיויות מעל כספי, כולל 3
בעמדות  4:5 (קאזינס, דלאמברט 
ותומפסון) ושחקן 1 בעמדה 3 גארסיה
ועוד 3 גארדים. (ת''ורנטון, אואנס ואודריך) להעדיף את דארנל
ג''קסון (מדד 3.36) ודונטה גרין (4.97)
ע"פ כספי (9.25) לא נובע מרמת 
המשחק שלהם. כספי שמיני בקבוצה
וצריך להישאר מחוץ לרוטציה אם רק 7 משחקים, או מסיבה מיוחדת ולמשחק ספציפי.

השב   •  10
עידו05/04/2011 01:24
כספי מתנהג כמו מקצוען על המגרש. הוא עושה מה שמצפים ממנו. כשחקן שהכניסה שלו לאןביאיי היא הזדמנות ולא ציפיה(כלומר הוא לא הגיע על תקן הכוכב הבא) הוא לא יכול לעשות מה שבא לו. כשהוא עושה את הטעות הראשונה הוא ישר נענש על הספסל. הדרך שלו להתקדם מהמקום שלו היא לעשות בדיוק מה שהוא עושה. לעבוד קשה, לחכות שהמשחק יזרום אליו עד שהוא יבסס את מעמדו בקבוצה
השב   •  00
29
דר. NBA04/04/2011 21:03
לא יותר מתאים ולא פחות מתאים מעוד 1000 שחקנים אחרים שחלקם משחקים וחלקם לא משחקים ב - NBA. אין לא שום דבר שמייחד אותו חוץ מהעובדה שהוא ישראלי.
השב   •  20
28
יונתן04/04/2011 20:04
ומדוע? כי כספי הוא סמול פורוורד צעיר ואתלטי שיכול להביא את האנרגיות וה"צעירות" הזאת שכל-כך חסרה לספרס. בנוסף לכך, כספי הוא קלעי שלשות מצויין ומי שראה את שניים-שלושה משחקים שלהם העונה (לא כולל תצוגת השיא על מיאמי) רואה שחוץ מהיל ובונר, לספרס אין כ"כ שחקנים מעבר לקשת (את ג''ינובלי אני לא מחשיב כי בזמן האחרון הוא מין שחקן של יום כן-יום לא, וזה בהגדרה שלי לא קלעי שלשות). בנוסף סגנון המשחק של הספרס פשוט תפור על עמרי, מכיוון שרוב ההתקפה שלה בנויה על חסימות לפארקר/ג''ינובלי/היל, פיק-אנד-רול של דאנקן/בלייר והרבה פעמים גם הוצאת כדור לפינה לשלשה (בונר). כאן נכנס עמרי לתמונה, כי ראינו הרבה פעמים שבהתקפת הקינגס הוא עומד בצד ומחכה לכדור לשלוש, ולרוב הוא גם קולע אותם. אמנם בעונה-שתיים הראשונות שלו שם הוא לא ייפתח הרבה בחמישייה (בגלל התלות הלא ממש מובנת של פופוביץ'' בריצ''ארד ג''פרסון), אבל הוא ללא ספק ייקבל דקות משחק משמעותיות ואחרי שלפופוביץ'' יירד קצת מג''פרסון, אני חושב שעמרי שחקן חמישיה לגיטימי. וגם לדעתי סן אנטוניו יכולה לקחת אליפות עם כספי מהספסל ועוד גבוה צעיר ואנרגטי לצד דאנקן (הלצערי) זקן ועייף ומקדייס הגם-כן זקן ועייף.
השב   •  22
27
א.ב.04/04/2011 19:42

זה "התוצאה" של מה שנקרא לצאת מהר לחו"ל וזה אופייני לחשיבה ישראלית

השב   •  12
26
חם היט04/04/2011 19:41
אולי נשים אותו במקום לברון במיאמי אתם צריכים להבין שלהיות סמול פורוורד בNBA זה כל כך קשה עם כל הנתונים שצריך, ראיית משחק להיות רכז טוב לקלוע להטביע לעשות הגנה זה המקצוע הכי קשה בחמישייה וכספי טוב אבל יש לו עוד שנים של ליטוש בשביל להיות שחקן שיתאים לקבוצות כמו ניו יורק ושיקאגו. אני אישית בכלל חושב שהוא צריך ללכת לגולדן סטייט זה קבוצה שידועה בטיפוח צעירים עם כישרון והוא יכול להגיע לשם לרמות גדולות במיוחד בכך שבשנה שנתיים הקרובות זאת תהיה קבוצת פלייאוף נהדרת (סטפן קורי - כריס פול הבא, מונטה אליס אחד מהשוטינג גארדים הטובים בNBA ודיוויד לי שחקן מטורף)והוא יכול להיות שחקן 6-7 בקלות.. קיצר צאו מהסרט שכספי השחקן הטוב ביקום ותגידו תודה שהוא נבחר בדראפט בכלל
השב   •  60
25
רק בחיפה יש מכבי04/04/2011 18:55
נראה לך שכספי יקבל דקות משמעותיות בשיקגו ע"ח של דנג? או בניקס ע"ח של מלו?
תהיו רציניים.
השב   •  10
24
גיא04/04/2011 16:15
אבל במציאות סקרמנטו יחליטו.
השב   •  132
23
אסף04/04/2011 15:57
לשיקגו אין מספיק סמול פורוורדים, ופורוורד כמו כספי יוסיף להם המון
השב   •  12
22
קובי בלב04/04/2011 15:56
כן מאד מתאים לו הניקס ושיקאגו נכון?? כמי שינקה את האבק אחרי כרמלו ולואל דנג?
השב   •  20
21
אלעד04/04/2011 15:38

מי שקצת מבין בכדורסל יודע שכספי הוא שחקן שיכול לבלוט רק בקבוצות הקטנות של הNBA  וזאת בכל זמן שמדובר בקבוצות שמשחקות על אנרגיות ועל ימים נתונים. ולכן כספי בNBA מתאים לקבוצות כמו טורנטו או פילדלפיה. ולא לקבוצות עם מטרות

השב   •  82
גיא04/04/2011 16:07
השב   •  04
אחד04/04/2011 18:18
מה גם שאין דבר כזה קבוצות קטנות! זה לא שיש ריאל וברצלונה וכל השאר פח, כל דראפט יש קבוצה "קטנה" כביכול שמתחזקת, אם זה קליבלנד ומיאמי בזכות דראפט 2003, אורלנדו בזכות הווארד, סיאטל(הפרנצ''ייס עבר לאוקלהומה) בזכות דוראנט, שיקאגו בזכות רוז, קליפרס בזכות גריפין והרשימה עוד ארוכה. סקרמנטו יתחזקו בזכות הבחירה המוקדמת בדראפט אז אין דבר כזה קבוצות חלשות, זה עניין דינאמי
השב   •  41
עידו05/04/2011 01:29
כשהוא נכנס לליגה הוא יכל לחלום על פתיחה כמו של כספי.
הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לדבר על ספורט כאילו שזה השקעה בבורסה. לספורטאים יש נשמה והנשמה היא שעושה שחקן בינוני לשחקן אלוהי
השב   •  20
20
אלעד04/04/2011 15:34
כספי לא יראה דקות בשיקגו, ואולי בניו יורק כן. אבל לא זה מה שמפריע לי בכתבה, אלא המחשבה שכספי יכול להעבור לכל קבוצה שהוא רוצה, פשוט כי בא לו ובלי מחשבה האם הקבוצה משחררת אותו, ויותר חשוב מכך האם הקבוצה השנייה רוצה אותו בכלל.
השב   •  91
19
א.ג.04/04/2011 15:10
לניקס יש את כרמלו בעמדה שלו ולבולס יש את לואל דנג.
עומרי בבעיה חמורה אם הוא לא משחק בקבוצה חלשה ביותר כמו סקרמנטו.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  120
בית"רי!06/04/2011 14:56
עדיף לו לעבור לקבוצה כמו הניקס או שיקאגו ולא לשחק כל כך ולהשתפר לאט לאט מאשר ליהיות בקבוצה מעפנה וגם שם לא לקבל דקות.
השב   •  00
18
מכבי ליברפול04/04/2011 14:47
אם בסקרמנטו הוא מחמם את הספסל, בשיקגו ובניו יורק הוא יקשור את השרוכים לסטודמאייר ורוז באימונים.
סחתיין על המסע לארה"ב עמרי, אבל אתה לא מתאים לרמות האלה, מקסימום אירופה(ואחרי מה שאמרת על מכבי, תחפש לך קבוצה אחרת).
השב   •  133
הפועל באדום מתל אביב04/04/2011 17:19
יש לו את כל אירופה וחצי מהNBA!! מאז מה שהוא אמר עליכם שחכתי שהוא היה במכבי!! שרק יתקדם וייצג את ישראל בכבוד, ושאתם תהיו יותר ויותר גרועים לעומת זאת!
השב   •  02
17
הפועל באדום מתל אביב04/04/2011 14:40
אתה עושה צחוק?!? הם קבוצה מעולה, הם לא צריכים אותו!! ניו יורק מתאימה לרמה שלו, אבל הם צריכים בכלל לבחור אותו בדראפט. ואם זה לא יקרה, הוא חוזר לצהבת (לצערי).
השב   •  64
עידו05/04/2011 01:35
ילד.. דראפט זה רק לשחקנים שעדיין לא באןביאיי
השב   •  00
16
דן04/04/2011 14:28
ההישג של כספי לשחק בNBA מרשים שלעצמו,מפרגן לו שיצליח וישחק שם שנים רבות. אבל עם כל הכבוד לכספי,הוא שחקן משלים,בינוני כרגע,שצריך להשתפר בשביל לשחק דקות גדולות גם בקבוצה כמו הקינגס. שיקגו? במהלך השנה דיווחו בישראל שהוא מועמד, הנהלת שיקגו אמרה שאין להם עניין בו. צריך להתמקד בלהשתפר ולא לעבור קבוצות
השב   •  50
15
אוהד04/04/2011 14:20
חלק מהיכולת של שחקן היא כשאין לחץ.(תראו את שחקני נבחרת ישראל בכדורגל איך במשחקים כשאין להם על מה לשחק פתאום מנצחים ואפילו נגד קבוצה מאיזה אי שאף אחד לא מכיר הם יפסידו במשחק שקובע עם יעלו למונדיאל).
בקבוצה שלו לא היה לחץ של ירידה לליגה שניה כי אין כזה דבר לרדת ליגה(וככה הוא לא חושש לזרוק במיוחד אם הקבוצה בתחתית כי במצב של ירידה לליגה אחרת שחקנים מהלחץ מהפסד להפסד חוששים לזרוק).
אין ציפיות לאליפות ומשחקים כדי להשתלב בליגה ולבנות קבוצה לעתיד.
אם כספי לא טוב כרגע בקבוצה הזו אז יתצליח במועדון גדול יותר עם ציפיות ומאבק על מקום בהרכב?
השב   •  52
חבר של04/04/2011 15:20
עונה שעברה הוא הוכיח כבר שהוא מתאים
השב   •  32
14
Berch04/04/2011 14:12
השב   •  91
13
cp304/04/2011 14:11
עדיף שלא תכתוב בנושא. שיקאגו? בשיקגו יש את לואל דנג (כמעט אולסטאר) בעמדה 3, יש לך את בוגאנס, ברואר וקורבר (קלע 3 טוב יותר מכספי)על העמדה של כספי. חוץ מזה יש מאמן שהוא פריק של הגנה וכספי מה לעשות, לא שחקן הגנה משהו. כרגע כספי צריך לתת אליפות אירופה טובה כדי לעלות שוב במכ"ם של קבוצות אנ בי איי כי כרגע הוא די נעלם
השב   •  50
12
צביקה04/04/2011 14:00
פשוט מגוחך לחבר בין כספי לניקס ולבולס, מדובר בשחקן בינוני שמתאים לקבוצות ברמה של סקרמנטו, אנשים חיים בסרט כאילו מדובר באיזה ג''ורדן יהודי, עד עכשיו הוא עושה את המקסימום עובד קשה בצורה מכובדת, מצחיק שאנשים חושבים שהוא יכול להיות סופרסטאר, הלו פה זה NBA לא אירופה ובטח שלא ישראל.
השב   •  111
11
הדס04/04/2011 13:32
הישראלים הפרובינציאלים מתקשים להבין שכספי הוא שחקן בינוני ב-NBA (כמו שחקנים בינוניים נוספים שמשחקים בליגה מאז ההרחבה של הליגה). בכל קבוצה אחרת כספי היה זוכה לאותו יחס - הוא פשוט לא מספיק טוב כדי להיות שחקן חמישיה.
השב   •  50
10
נו באמת!איזה פתטיות!04/04/2011 12:29
אפשר לחשוב במי מדובר.
 כאילו כולם עומדות בתור ורק מחכות שכספי יגיע אליהן ובתנאים שלו!
 צריך לומר את האמת: כספי הגיע לנב"א לא כי הוא עילוי כ"כ גדול.
 הוא אתלטי , אמביציוני, זה שגדל במכבי רק העלה לו את המניות. ובטח אחרי ששיחק שם בבוגרים.

ווסטפאל הוא אולי לא מאמן דגול ודי חלש אופי( כשגם ככה מעמד המאמנים בנב"א לא נראה משהו ,לעומת אירופה..)
אבל הוא נתן לכספי את הבמה ובזכותו כספי אפילו השתחל לאולסטאר למרות שהיה דרגה מתחת לכל השאר.

 כספי בעיקר מביא אנרגיות ונחישות אבל יש לו בעיה בהובלת כדור, בהגנה 1/1, בקבלת החלטות ואם אין לו אנרגיות בערב נתון הוא לא שווה הרבה.

יכול להיות שמאמן אחר היה מוציא ממנו יותר אבל בואו לא נזגים בערכו של כספי! עדיין יש לו מה להוכיח. וכל עוד הוא בסקרמטנו- הוא צריך להוכיח את עצמו שם!
זה המצב!
 במקום להעביר ביקורת על המאמן שלו( מספיק פעם אחת ולא צריך לחחזור על זה..) כדאי שיראה את מה שיש לו להציע בכל פעם שהוא על המגרש!
 לפחות שיהיה שחקן קבוצתי ויעיל ולא ייקח החלטות רעות,יילך עם ראש בקיר או ינסה דברים בכוח וזריקות שלא צריך.
השב   •  241
מיכאל04/04/2011 14:53
אני אומר את זה הרבה מאוד זמן: כספי שחקן טוב ומוכשר אבל בואו נכנס לפרופורציות. עמרי כספי מביא איתו שני דברים: קליעה משופרת מ-3, הגנה והרבה הרבה אנרגיות. אנרגיות זה השם המסחרי שלו. ליאור אליהו למשל הוא נטו כשרון. אליהו פשוט שחקן טוב יותר ממנו אפילו בלי הקליעה. ועכשיו הוא אפילו התחיל לנסות לקלוע מבחוץ. אם הוא לוקח בקיץ מאמן אישי ומשפר את הקליעה (אפילו אם זה רק מחצי מרחק), ויש לו את הטכניקה לזרוק הוא רק צריך ללטש את זה, הוא נחטף לנ.ב.א בטיל!

האמת היא שכספי לא הגיע לNBA בגלל כשרונו אלא בעיקר בגלל שהוא ישראלי. סקרמנטו הבינה את הפוטנציאל בהבאת הישראלי הראשון בליגה, במיוחד במקום עם קהילה יהודית נרחבת כל כך כמו סקרמנטו. לא סתם הוא קיבל כל כך הרבה יחס בעונה הראשונה שלו. העונה הגימיק הזה חלף והוא הפך לעוד שחקן.

אני שמח שהוא מצליח, באמת באמת שמח. אבל האמת היא שהוא בסה"כ עוד שחקן, שחקן שלא באמת יש לו זכות בחירה של קבוצה. פשוט תצאו מהסרט שכל הליגה רודפת אחריו.
השב   •  100
9
סניה04/04/2011 12:22

נתחיל מזה שאני מסכים עם ארבעת המגיבים הראשונים לכתבה.
הבעיה העיקרית של כספי זה לא שלא צריכים אותו לא בשיקאגו ולא בניו יורק, אלא שאם כספי לא יכול להתעלות על הסמול פורוורדים שיש בסקרמנטו, אז א חכם להמליץ לו על שיקאגו או ניו יורק.

במצב הנוכחי, כשהוא נמצא בקבוצת תחתית ולא מקבל דקות, הטרייד היחיד שהוא יכול לעשות זה עם מכבי על ליאור אליהו או גיא פניני. רק שאם הייתי מכבי תל אביב, לא הייתי מוותר לא על גיא ולא על ליאור בשבילו כרגע. מה שמעמיד אותו במצב מאוד לא חינני.
העתיד של כספי בידיים שלו עצמו, ולא בידי המאמן. שיתאמן אחרי האימונים לבד, שייתן 200% באימונים ובדקות המשחק המועטות שהוא מקבל, ושלא ידכא את עצמו. אם נייט רובינסון עלה מהספסל לכמה דקות בסדרת הגמר בפליי אוף ושיחק כאילו הוא שחקן מפתח, אז גם כספי צריך לעשות את זה. בלי בכי, לך תשחק!

השב   •  101
8
מכביסט04/04/2011 12:20
שילך לפייסרס או משהו. שחקן בינוני ואני אומר את זה מהמקום הכי טוב, איך הוא יקבל יותר דקות בסגל עם כרמלו וסטודמאייר או במובילת המזרח?
השב   •  80
7
אדם04/04/2011 12:12
למה לא להסחף עוד?? בישראל יודעים מאוד לשווק ולשקר לאנשים
השב   •  154
ירוק בדן04/04/2011 15:32
כי עומרי יותר טוב מפול פירס ורון ארטסט, אז יש לו סיכוי לקבל בין 48-48 דקות בשתי הקבוצות.
השב   •  51
6
מכבי04/04/2011 12:12
השב   •  30
5
אלעד04/04/2011 12:11
למקרה שאתה לא יודע, כספי בעצמו לא יכול לבחור לעזוב את סקרמנטו על דעת עצמו אלא חייב לחכות שהם יחליטו להעביר אותו בטרייד או לסיים את החוזה שלו(דבר שכנראה לא יקרה).
אני בטוח שבעונה הבאה הרבה קבוצות יהיו מעוניינות בכספי בתור שחקן רוטציה שיכול לתרום לא מעט מהספסל, ואני מאוד מקווה שאם הוא יעבור זה לא יהיה לקבוצה אגואיסטית כמו סקרמנטו אלא לקבוצה שתדע להפעיל אותו כמו שצריך.
השב   •  110
4
עם הפועל חי04/04/2011 12:01
הוא שחקן נחמד אבל לא יותר. יש סיבה למה הוא לא רואה דקות, כי יש שחקנים יותר טובים בעמדה שלו אפילו בסקרמנטו. הסיכוי היחיד שלו זה הניקס בגלל שהוא יהודי והם צריכים איזה גימיק להביא עוד מנויים אבל לא יותר.
השב   •  171
3
כספי נמאסת04/04/2011 11:54
אןי לכספי מה לחפש בשיקגו, דנג פותח קבוע, עמדה 4 או 2 הוא בטח לא יכול לשחק וקורבר שומר גרוע באותה מידה אבל הוא קלעי הרבה יותר טוב.

כנ"ל בניו-יורק, כרמלו הוא באנקר הרי בעמדה 3, ויש לך שחקנים הרבה יותר טובים מכספי כמו פילדס ומייסון (שגם הוא קולע יותר טוב מכספי). אם יביאו אותו לניו-יורק זה גם רק בשביל יחסי ציבור אולי אולי אולי 5-10 דקות במשחק.

גם הטור שבאתר הזה שכספי כתב בו "הוא כבר לא מסתדר" ורוצה לעבור, מי הוא חושב שהוא? הוא לא מצליח לפתוח בקבוצה עם המבחר הכי נחות של שחקנים בעמדה שלו והוא רוצה לעבור? הבן אדם רוצה לרוץ לפני שהוא למד ללכת, כשעדיף שילמד לשמור קודם.
השב   •  158
2
ברגיג המדרדר04/04/2011 11:52
השב   •  32
1
תושב שיקאגו04/04/2011 11:45
שיקאגו קבוצה שניזונה מההגנה שלה. שחקן כמו קיץ בוגנס עולה בחמישיה על חשבון רוני ברואר רק בגלל שהוא שומר יותר טוב (ורוני ברואר גם שומר לא רע). יש לנו שחקן שלא שומר וכל מה שהוא יודע זה ליידות שלשות, קוראים לו קייל קורבר. והוא קולע הרבה יותר טוב מכספי. ונחש מה אדון כתב? קייל קורבר מקבל 5 דקות למשחק, כשחקן מחליף ללואול דנג, בעמדה 3, העמדה של כספי. אז כמה דקות אתה חושב כספי יקבל?
השב   •  422
אחד04/04/2011 18:23
מה אתה רוז? מה אתה ג''ורדן? כולו ילדון שמתלהב מהאתלטיות של רוז ישר אתה מאמץ את שיקאגו. שמנמנן קום מהמחשב תרוץ קצת. "יש לנו" עלאק
השב   •  75
בית"ריסט בנשמה04/04/2011 22:52
השב   •  30
אסור לפספס
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
נגןהקניטו את הקוון "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
מתגרים בקוון: "אתה קטן יותר מדגל הקרן"
נגןהכדורגלנית המפרוסמת בעולם מתאמנת על החוף
הכדורגלנית המפורסמת בעולם מתאמנת על החוף
נגןדני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
דני אבדיה מפתיע: "מעדיף בצל על הכל"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP