יום שני, 21.04.2025 שעה 22:45
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עומרי כספי

מבין שאני לא בתוכניות

עומרי כספי פותח את הלב בטור אישי ל-ONE על התקופה הקשה: אוהב את סקרמנטו אך זה לא מסתדר. מקווה שאמצא קבוצה שתעריך אותי. מה שלא הורג - מחשל

לא אשקר לכם: זה לא קל לשבת בצד, כמו שקורה לי לא מעט במשחקים האחרונים של סקרמנטו ולראות את שאר החברים משחקים על הפרקט. אני שחקן שחי את המשחק, וברגע שלוקחים ממני את הדבר שאני הכי אוהב בעולם - לשחק כדורסל, זה קשה לי.

הסיטואציה בסקרמנטו מבחינתי היא לא כמו שהיתה בעבר. המאמן פול ווסטפאל עושה נסיונות ומתרגל דברים אחרים, כאשר מה שבטוח הוא שאני לא נמצא בתוכניות שלו. נותרו עוד שישה משחקים עד לסיום העונה, לא אגיד שאני סופר את השניות עד לרגע האחרון, אבל כן ברור לי שאקבל את ההחלטות בסיום השנה הזו ועד אז אני מנסה לשמור על כושר, אם יקראו לי לשחק.

המאמן הודיע שבמשחקים האלו הוא בוחן הרכבים לקראת העונה הבאה ואפשר להבין בוודאות שאני לא נמצא בתוכניות שלו. אני יודע שיש מספר רב של קבוצות, ביניהן קבוצות שיתמודדו חזק מאוד בפלייאוף הקרוב, שמעוניינות בי לקראת העונה הבאה. אני מקווה שאמצא את עצמי בקבוצה שתעריך את היכולת שלי כשחקן וכבן אדם, קבוצה שתשחק באופן קבוצתי.

אני עדיין לא יודע אם לא אמשיך באופן סופי בקינגס. אני שחקן תחת חוזה, אני אוהב מאוד את האוהדים, את העיר, את הבעלים ואת הג'נרל-מנג'ר. דברים לא מסתדרים וזה לגיטימי. סקרמנטו היא הקבוצה שנתנה לי את ההזדמנות לשחק ב-NBA וזה יהיה אגואיסטי מצידי לומר שאני רוצה לעזוב, אבל אני בטוח שאני מספיק טוב כדי לשחק, בין אם בקינגס ובין אם בקבוצות אחרות.

עומרי כספי מאוכזב (רויטרס)
עומרי כספי על הספסל. לא עשיתי את ההתקדמות שרציתי העונה (רויטרס)
 

מהיום הראשון בסקרמנטו הייתי בחור חיובי, אבל לצערי העונה לא עשיתי את ההתקדמות שרציתי, בכל הפרמטרים, וכולם רואים את זה. ברור שמבחינת הקבוצה ומבחינתי המצב לא אידיאלי. יש קבוצות שמתאימות לי יותר ומאחר שאני בקשר מצוין עם השחקנים והצוות, אני מקווה שיעריכו אותי מספיק כדי לתת לי ללכת למקום אחר בו אוכל לשחק כדורסל.

מה שלא הורג אותך - מחשל אותך ולמדתי את המשפט הזה על בשרי כשנתקלתי בסיטואציות דומות לזו בעבר. מהתקופות הקודמות יצאתי מחוזק וזו עוד תקופה שצריך לעבור. אני בטוח שעוד אשב ואצחק עליה בעתיד.

שחקני מכבי ת&qout;א חוגגים (שי לוי)
שחקני מכבי ת"א חוגגים. הם עשו הישג מדהים כשעלו לפיינל פור (שי לוי)
 

כדי לסיים בנימה אופטימית, אני רוצה לברך את מכבי תל-אביב שעשתה הישג מדהים והגיעה לפיינל פור. ראיתי את סדרת המשחקים מול קאחה לבוראל ואני הכי מאושר בעולם בשביל הקבוצה. אם מכבי שם וברצלונה, שמארחת את המשחקים לא, זה אומר הרבה על המסורת של המועדון הזה, מועדון גדול עם הנהלה גדולה.

האם מכבי יכולה לזכות? צריך לזכור שברצלונה לא בפיינל פור כי פנאתינאיקוס העיפה אותם, כך שבהחלט הולך להיות קשה. מדובר בסוף שבוע אינטנסיבי, שמי שתגיע בכושר הכי טוב אליו היא זו שתניף את הגביע בסופו של דבר. יהיה מעניין לראות ואני בטוח אחזיק אצבעות לצהובים מתל-אביב.

לכתבה זו התפרסמו 165 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 165 תגובות ב-122 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
122
המפציץ בציץ24/04/2011 17:35
שחקן גדול יכול רק להצליח שם
השב   •  00
121
אורן11/04/2011 09:46
אתה שחקן גדול
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
120
fxpi10/04/2011 09:32
כספי לך לניקס שם יכבדו את הכישורים האדירים שלך. י סמאל פוורואד מושלם!
השב   •  00
119
Amit07/04/2011 07:57
יאללה כספי אל תיתיאש אז מה עם המאמן. שלך לא מבין בכדורסל אתה שחקן מצוין עם הרבה מוטיבציה ואני בטוח שיהיה לך עתיד טוב אני מקווה שתישאר פה באמריקה כי אני גם איתך באמריקה אז אני בא לראות אותך הרבה אתה מלך! Omri18
השב   •  42
118
דורון06/04/2011 03:57

השב   •  51
117
אלכס06/04/2011 01:20

השב   •  41
116
גיא05/04/2011 20:09
קודם כל אתה אדם ושחקן גדול ! זה שיש לך מאמן ח-מ-ו-ר זה לא אומר שלא מגיע לך לקבל דקות. בעזרת ה'' תעבור קבוצה תקבל דקות ותמשיך לעשות כבוד לישראלים !
השב   •  80
115
נוסטרדמוס בדימוס05/04/2011 15:18

השב   •  46
114
בהצלחה כספי05/04/2011 10:27
השב   •  50
113
שי05/04/2011 09:52
6 נק'' ב-20 דקות לא מספיקים כדי להיות בהרכב או בכלל להיות שחקן משמעותי.
ידית אף פעם לא היתה לו ובפנים הוא מוגבל יחסית למלצות שמשחקות בעמדה שלו אצל היריבות.

הרבה קשרים ופוליטקה יכולים לתת לו אעוד כמה שנים ב-NBA בלי שום דבר משמעותי להתרפק עליו בסוף הקריירה.
ידוע מראש.
השב   •  23
╗═זקן השבט ═╔05/04/2011 14:55
ידית - הוא כנראה כן פיתח, כי הוא מוביל את הקבוצה במספר שלשות (92) ובאחוז לשלוש (37.6%).

מספרים: הסטטיסטיקה של עמרי היא 9 נקודות ב-24 דקות (לא 6 נק'' ולא 20 דקות).

השוואה
:
גם תרומה של 6 נקודות ב-20 בהחלט יכולה להצדיק עלייה בהרכב:
דרק פישר מהלייקרס נותן 6.7 נק'' ב-27.7 דקות והוא הרכז הפותח של אלופת ה-NBA (פתח בכל 76 המשחקים שלו).
ולפני שאתה ממהר להגיד שהוא נותן ערך סטטיסטי אחר, כרכז - למשל אסיסטים:
לדרק פישר יש ממוצע של 2.7 אסיסטים למשחק (והאחוזים שלו מהשדה יותר נמוכים משל כספי).

הספסל כנסיבה מקלה:
כשעמרי עלה בהרכב הממוצע שלו  הוא דו ספרתי (10.7) גם העונה!

הרכבים מנצחים:
עומרי מופיע ב-8 מתוך 9 ההרכבים הכי מצליחים של סקרמנטו השנה (מבחינת קליעה מול ספיגה)

השב   •  61
112
╗═זקן השבט ═╔05/04/2011 08:55
הרצתי בדיקה לגבי נתוני הקליעה והספיגה של סקרמנטו השנה בדקות שבהן עמרי על הפרקט לעומת המצב כשהוא על הספסל*.
ערכתי את אותה הבדיקה גם לכל שחקן אחר של הקינגס, ששיחק לפחות 500 דקות העונה (כ-7 דקות בממוצע למשחק).
למרות שהבדיקה היא נכון להיום - אחרי סדרת משחקים שבהם עמרי לא שותף והקבוצה רצה וניצחה - התוצאות  עדיין מאד מחמיאות לעמרי:

1. סקרמנטו
קולעת השנה 99.15 נק'' למשחק.
באותן הדקות שבהן עמרי על הפרקט (בערך חצי מהזמן - 22.26 מכל משחק של הקבוצה או 24.52 דקות מהמשחקים בהם הוא שותף) - הקינגס עולים ל- 102.42 נק'' למשחק בממוצע, ובדקות בלעדיו - הקבוצה נופלת ל-96.32 נק'' בלבד למשחק שלם!
אין אף שחקן בקבוצה עם תרומה כה גדולה. עמרי מדורג במדד הזה במקום הראשון בקבוצה!

2. למען ההגינות - גם הספיגה של הקבוצה עולה כשעמרי על המגרש (מ-104.26 ל-105.88) כי הם רצים יותר, אבל ההבדל בטור הזכות מנצח בהרבה את ההבדל בטור החובה, כפי שרואים בשורה התחתונה - במדד ההפרשים:
סקרמנטו מפסידה השנה בהפרש ממוצע של 5.11 נק'' למשחק.
כשעמרי על המגרש הקבוצה מפסידה רק ב-3.46 נק'' בממוצע למשחק שלם (שני הכי טוב בקבוצה אחרי ת''ורנטון. לאורך מרבית העונה היה ראשון). בדקות שבהן כספי נעדר מהפרקט - ההפרש לרעת הקבוצה צומח ל-6.54 נק'' בממוצע למשחק שלם  (ההשפעה הכי חזקה של שחקן כלשהו בקבוצה!)

3. בחיסור פשוט - מידת התרומה הכוללת של עמרי בעצם נוכחותו להפרש הנקודות של הקבוצה היא קיזוז של  3.08 נק'' מההפרש לחובתה בכל משחק. זה הנתון הגבוה ביותר בקבוצה במדד זה. אחריו מדורגים גרסיה (2.96), תומפסון (1.69) ואוואנס (1.38). ת''ורנטון למשל מחזיק בנתון שלילי (0.75-) אולי בגלל לא מעט משחקי תבוסה בהם השתתף.


* המדד הזה אינו מחושב ב-NBA, אבל קל יחסית להפיק את המידע הזה מתוך סטטיסטיקת +/- של כל שחקן ומתוך הסטטיסטיקה הקבוצתית.
אשמח לשלוח את הסטטיסטיקה המלאה לכל מי שירצה (אפילו לעמרי עצמו)
השב   •  200
שי05/04/2011 09:47
השב   •  24
111
אוהבים אותך05/04/2011 04:54
מה שלא יהיה - שיהיה בהצלחה
השב   •  30
110
צחי05/04/2011 00:54
כספי אל תתייאש ותזכור שכולנו פה מעודדים אותך ולצדך תקופה קשה ותעבור..בחיים תמיד יש עליות וירדות העיקר לשאר חזק ואף פעם לא לוותר ..אוהבים אותך כספי :)
השב   •  60
109
יעקב04/04/2011 19:34
 כספי לא לוותר תקופה קשה אתה מלך
השב   •  40
108
YELLOW PRIDE04/04/2011 19:17
בשביל להצליח ב-NBA עליך לתת עוד כמה שנים טובות ביורוליג. מכבי זקוקה לך. אתה שחקן מעולה, אבל את השירות שלך באירופה עוד לא סיימת.
השב   •  70
107
פבריגאס04/04/2011 19:11
השב   •  14
106
קובי04/04/2011 18:42
הקבוצה הזו לוזרית ולא משנה כמה טוב הם משחקים הם יכולים להוביל משחקים שלמים ולהפסיד זו קבוצה על הפנים בשביל הקריירה של כספי חבל שהוא לא יזם את זה קודם
השב   •  30
105
גדעון04/04/2011 18:20
הייתי במשחק שלך אתמול מול יוטה ובאמת כמה שאתה מביא לנו גאווה עצוב לראות אותך מתייבש על הספסל.לדעתי הדבר שפגע במעמד שלך בקבוצה זה החזרה של פרנסיסקו גארסיה מפציעה ומה לעשות שווסטפול מעדיף אותו עליך, ובמקומו הוא מכניס את גרין כ-3. אז באמת עמרי תמשיך לעבוד קשה כמו שאני בטוח שאתה עושה עכשיו,תנסה בקיץ לעבוד על אגרסיביות וענשין ואני מקווה שתמצא שנה הבאה קבוצה שמתאימה לך ושתוכל להראות את עצמך בה.
השב   •  60
104
ירון04/04/2011 18:02
השב   •  31
103
אבי04/04/2011 17:59

השב   •  20
102
האמת הכואבת04/04/2011 17:58
עומרי כספי הוא השחקן הישראלי הראשון שהגיע לנבא וזה הישג בפני עצמו,אין עוררין על כך אבל העונה הוא לא משחק טוב והסטטיסטיקה מדברת בפני עצמה,גם כשהוא משחק משחקים שלמים,הוא לא תורם בסטטיסטיקה וזה מה שהמאמן רואה וזה גם מה שחשוב.אז קודם שישחק טוב ויתרום ואחר כך שיחשוב פעמיים אם לפתוח פה על אחד המאמנים המנוסים ביותר בנבא.למערכת וואן אנא ממכם תוסיפו גם אפשרות בחירת לוגואים של קבוצות נבא לתגובות.
השב   •  65
דורון05/04/2011 08:29
כנראה שאתה לא באמת רואה משחקים אלה חי על הפרשניות.
כספי מכניס אנרגיות ששוות הרבה נק'' חוץ מזה כספי בנוי למשחק קבוצתי. ולא למשחק סוליסטי הרבה קבוצות בNBA כבר הבינו שכדי לנצח צריך לשחק קבוצתי בסקרמנטו עדיין לא השכילו להבין לכן הם מפסידים עם ובלי כספי השיטה שם דפוקה.
הלייקרס לוקחים אליפויות בעונות שקובי משחק קבוצתי לא כשהו קולע 80 נק'' .
אגב זה אחד מיני רבות מההבדלים בינו לבין ג''ורדן. 
השב   •  20
101
חיפאי04/04/2011 17:57
רצוי לניקס שם עם תמיכת הקהל תרגיש עוד יותר טוב.
אל תישאר במקום שרע לך כי הקריירה שלך תהיה מאוד קצרה בדרך זו.
השב   •  01
100
דני04/04/2011 17:47
חושבים שהוא מקדם את הצערים בקבוצה בצורה מעולה די לחיות בבועה שלנו שם חושבים אליו אחרת לגמרי מאשר בארץ!
השב   •  23
דורון05/04/2011 08:31
תגיד אתה גם קורא מה שאתה כותב או שפולט בלי לחשוב המאמן הזה עם או בלי כספי שובר שיאים שליליים אם הוא מקדם צעירים כ"כ טוב שילך לאמן בנוער.. רק לו בשל מכבי אנחנו צריכים דור איכותי
השב   •  20
99
המשחק נראה אחרת מהזוית של שוואו04/04/2011 17:42

איבד שליטה על הקבוצה מזמן. 
מרד שחקנים בעונה שעברה גרם לעזיבה
של קוין מרטין שמוביל כיום את יוסטון.
סדרות חינוך לקאזינס, אוואנס, וכספי.
הצלחה יחסית לקראת סוף העונה במשחקים
שלא משנים כלום אבל מראים שהפוטנציאל שם,קבוצה צעירה ורעבה. 
מסקנה, וסטפאל נכשל להנהיג אותם 
ולהוציא מהם את המקסימום במאני טיים
ונכשל להגן על הסטאר שלו שחזר מפציעה 
וגרם להם לשחק מול יציעים ריקים 
אממה,לא שמעתי שאוואנס וקאזינס בכו כשנשלחו
לספסל. מכאן שכספי יורה לעצמו ברגל עם
התבכיינות שלא במקום. - הוא כוכב רק אצלנו וחושב שמותר לו
להתבכיין. צריך לומר לו את האמת
שב בשקט ילד ! תוריד את הראש ותחכה להזדמנות לעשות בדיוק
אבל בדיוק מה שאומרים לך. יש במועדון עוד
מקבלי החלטות חוץ מהמאמן, מי שיפטרו את המאמן ויישארו שם
אחריו. והם יזכרו כל מילה שכתבת ואת גל המחאות
מהקהילה היהודית על סיפסולך. ובשביל מה
הם צריכים שהקהילה תתערב להם בהרכב.
לפחות אל תלבה את האש. זה מזיק לך.

השב   •  61
דורון04/04/2011 18:45
הוא עושה עבודה מעולה עם שחקנים צעירים זה מה שהפרשנים אומרים שם בכל משחק, הדעה שם מאוד שונה למה שחושבים בארץ נקודה.
השב   •  12
המשחק נראה אחרת מהזוית של שוואו05/04/2011 00:34

הוא נכשל בשילוב של קווין מרטין לאחר 
הפציעה בשנה שעברה. שילוב צעירים
זה נחמד, אבל מאמן צריך להכתיב היררכיה
ומרטין היה הטופ של הפירמידה. טייריק אואנס
היה פורח לצידו אבל רצה להיות המנהיג הבלעדי
והוא לא מספיק טוב. בלעדיו הקו האחורי שלהם לא מאיים מספיק על הסל מבחוץ. הם משחקים
עם שני סנטרים שעושים פקק תנועה מתחת לסל. בגלל זה ההוראות לכספי להישאר על
קשת ה3. אבל כספי 6:9, כמו למאר אודם, לא בדיוק סמול פורוארד,
לא מותאם לקליעות מבחוץ. צריך לפתח ג''אמפ
מ5 מטר, כמו אודם וגארנט, למשל. 
יש לכספי מדד יעילות 9.5 (מעל הממוצע בליגה) כך שהמאמן שלו צריך
לבנות עליו או לעשות טרייד. לא מבזבזים
שחקן עם מדד יעילות כזה על הספסל.
לדעתי זו  סדרת חינוך שמראה שהמאמן
איבד שליטה בקבוצה. למרבה הצער, הצעדים
שנקט וסטפאל נושאים פרי (מהמקום בו היו,כל שינוי יכול רק להועיל. כמו  ביוטה למשל)
אז קשה לראות שאין לו שליטה. אני מהמר
שכספי יישאר שם אחריו.

השב   •  20
דורון05/04/2011 08:32
השב   •  00
98
המאמן שלו בתקשורת !04/04/2011 17:36
זו טעות גדולה של רוקי !

כספי חייב להתנצל
השב   •  14
97
USA104/04/2011 17:25
מי שכתב את זה צודק 100% . למכבי מגיעים שחקנים סוג ג'' מארה"ב, לפעמים הם חוזרים לארה"ב כשחקני ספסל, אף פעם לא ככוכבים. ברור שכל המכללות עולות על מכבי. רק מי שראה את האול סטאר של התיכוניסטים יודע שהם ב-ה-ר-ב-ה מעל מכבי. אז שבו לכם בנו-קיא ותצרחו מכה-בי, מכה-בי, מכה-בי "פנאן" ת"א, תתבישו. זה שמובטלים אמריקאים באים לאירופה לא מחמיא לאירופה. את הפרשי הרמות ראינו בבדיחה שנקראת "מונדובסקט", קטינים אמריקאים לעגו לשאר העולם.
השב   •  112
טל ברודי04/04/2011 18:18
ומה קרה איתו בחיפה? לא חסר פוטנציאל בתיכונים, אבל מדובר בשחקנים בודדים ורובם צריכים לעבור את הליטוש של הקולג''. זה שלברון ישר מהתיכון הפך לאחד הכוכבים בליגה זה לא משהו שבשגרה
השב   •  40
96
עוזי04/04/2011 17:24
סע לטדי לקטוף נרקיסים
ההבנה שלך בכדורסל אפילו לא שואפת ל-0
היא 0 אחד גדול

כספי שחקן מעולה ומתאים לNBA
אם לא הוא לא היה קולע כמעט 15 נקודות בעונה שעברה בממוצע.

תישאר עם הכדורגל עדיף לך.
השב   •  00
95
הילה04/04/2011 17:01
איתך בכל מצב עומרי. החיים בנויים מעיליות וירידות.עכשיו זו ירידה ואחריה תגיע אחת העליות אם לא ה- ! :)
השב   •  30
94
יואב04/04/2011 16:34
השב   •  00
93
צהוב בדם04/04/2011 16:32
ח סתם תעבור קבוצה יהיה לך טוב.
השב   •  11
92
אוהדת של מכבי04/04/2011 16:15
כשיראה אותך מצליח בקבוצות אחרות.
אתה שווה יותר מכל שחקן אחר ולו רק בגלל היותך יהודי!
אתה גאוותנו. אתה שחקן מעולה, שנותן מעצמו יותר מ-100%. כנראה שאת "התיקון" שלך בקבוצה הזו ועם המאמן ה. סיימת.יאללה קדימה בוא הביתה אלינו. או שתמשיך לקבוצה הרבה יותר טובה באןביאיי ושפול יראה אותך מצליח ומוביל את הקבוצה ויגיד : מה עשיתי איך ויתרתי עליו. אמן כן יהי רצון.
השב   •  61
91
קובי הדורס04/04/2011 16:05
אתה לא שחקן ולא היית שחקן. דרג 3 ביורוליג דרג 5 בnba מנטליות חזקה עובד קשה אבל אין כשרון עיין ערך טל בן חיים מהכדורגל
השב   •  211
90
מיקי, י-ם04/04/2011 16:04
עומרי היקר,
כל מה שעושה הקב"ה לטובה עושה.
תבטח בו, תאמין בו. תהיה חזק ואל תשבר.
הכל לטובה גם אם כרגע זה לא נראה לך ואתה לא מבין איך זה יכול להתפרש כטוב. תבטח בה'' תאמין בו, תבקש ממנו שיראה לך את הדרך. ואתה תראה שבסוף העניניים שלך יסתדרו על הצד הטוב ביותר. תזכור איך הגעת לNBA. פיני גרשון..
מתפללים להצלחתך.
סבלנות מרה פירותיה מתוקים.
אתה צעיר,מצליח,מוכשר
רק אל "תיפול" עכשיו תהיה חזק ותמשיך בדרכך. ה'' יסלול לך את הדרך למקום הכי טוב לך.
מתפללים להצלחתך.
הירושלמיות. מיקי ושירן
השב   •  21
89
יאיר04/04/2011 16:01
אתה כנראה ממש לא מבין מייק ביב השנה הספיק לנחות בוושינגטון ליומיים ומשמה עבר למיאמי! כספי הקבוצה בשבילך היא LA Clippers! קבוצה עם סגל צעיר משחק FAST BREAK דאנקים קהל התלהבות מאמן שיודע לפתח צעירים!! לך לשם! הרכב : מו ווילאמס אריק גורודון עומרי כספי בלייק גריפין כריס קיימן
השב   •  11
88
צהוב בדם!04/04/2011 15:56
אתה תותח וכדי לך לעבור לניקס
השב   •  30
87
אסף04/04/2011 15:53
אני חושב שבאמת מיציתה בסקרמנטו, היה טוב ויפה והם באמת הקבוצה שנתנה לך את הצ''אנס, אבל אתה צריך לעבור קבוצה כי מר ווסטפול לא סופר אותך. האופציה הכי טובה (לדעתי) היא שיקגו בולס, קבוצה צעירה ומועמדת ראשית לאליפות בשנים הבאות. שמה אין לך תחרות גדולה מידי על עמדת הסמול פורוורד, חוץ מלואל דנג. תוכל להיות שם שחקן שישי או אפילו פותח בחמישייה כשבדנג משתמשים כאופצית שחקן השישי. ביחד עם רוז שמפרגן הרבה יותר מטייריק אתה יכול להצליח מאוד.

בנוגע למה שאמרו פה על מכבי, ממש לא כדי לך לעשות את הצעד הזה לאחור. לאירופה אתה לא תחזור כמו כוכב, כמו שבנבחרת לא חזרתה והפצצתה 40 במשחק, אתה תחזור למקום שהייתה בו עם שיפור לא גדול במיוחד.

בקיצור: תשאר בNBA ותעבור לשיקגו!
השב   •  22
Gavriel06/04/2011 07:32
He wont get playing time in chicago because they also have Kyle Korver
השב   •  00
86
ירוק בדם04/04/2011 15:48
זוהי ללא ספק אטלנטה הוקס.
יש להם סגל מצוין עם פוטנציאל ורק חסר להם סמול פורוורד להשלים את ההרכב הפותח, כי עם עומרי מצטרף נוצר הרכב כזה:מייק ביבי, ג''ו ג''ונסון, עומרי כספי, ג''וש סמית'' ו-אל הורפורד.
ובנוסף יש את ג''מאל קרופורד שיכול לשחק בתור שחקן שישי (התפקיד של עומרי בקינגס), אז בקיצור עם עומרי ההוקס יכולים להגיע לשלבים מתקדמים בפלייאוף עם עומרי, כי יש להם חוץ מבעמדת הסנטר שלושה צלפים, ועם עומרי, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים בהתקפה, ואני אומר את זה בתור אוהד של הסלטיקס, אין לעומרי מה לעשות לא בסלטיקס, לא בלייקרס, בבולס או בניקס, כי העמדה שלו תפוסה בכל אחת מהקבוצות הללו, אז עומרי, אם אתה רוצה לקדם את הקריירה שלך תעבור להוקס, נקודה.
השב   •  83
ג''ורג''04/04/2011 16:27
לפני שאתה כותב תוודא שאתה יודע מה אתה אומר.
השב   •  11
בית"ריסט בנשמה04/04/2011 16:38
השב   •  30
ניב04/04/2011 17:06
השב   •  60
אור04/04/2011 18:23
ההרכב של אטלנטה: הינרייך קראופורד גונסון סמית והורפורד

למה נראה לך שבשביל כספי יזיזו את גונסון לshotting guard  ואת קרופורד לספסל ששנה שעברה היה השחקן השישי הטוב ב נ.ב.א והשנה שחקן הרכב

אני מסכים שעומרי מתאים להוקס אבל לא שחקן חמישייה
השב   •  31
ולדי05/04/2011 01:42
החמישיה של ההוקס היא קירק היינריך ג''ו ג''ונסון מרווין ויליאמס ג''וש סמית'' ואל הורופורד.קרופורד על הספסל וביבי במיאמי.ולפי דעתי אם זה אפשרי כספי צריך להיות בניקס,נכון הוא יהיה בספסל אבל אין שם פורוורד דומיננטי על הספסל ולכן כספי יוכל להשתלב שם הוא יוכל לקבל 20 דקות ככ שזה סבבה.
השב   •  11
85
דניאל04/04/2011 15:44
השב   •  00
84
אורי תדמור04/04/2011 15:26
חבל על זמנך עבור ל ניקס שם יחבקו אותך ויגיעו 5000 איש לראותך !
השב   •  00
עומר04/04/2011 15:36
יאאלה יאאלה שתוק שתוק מי ייקח אותו לניקס?!?!?! עם אמארה סטודאמייר וכרמלו אנתוני הם קבוצה טובה מאוד,הם לא זקוקים לכספי.(בלי להעליב)
השב   •  10
83
די04/04/2011 15:26
לא היית צריך להגיד את הדברים האלה כרגע. יש זמן לכל דבר וזהו לא הזמן לזה.
השב   •  00
82
אופיר04/04/2011 15:25
יש בניו יורק את הקהילה היהודית הכי גדולה , אתה תהיה להיט היסטרי! שלא לדבר על כל הישראלים שמטיילים שם שיבואו למשחקים!
השב   •  10
גאנדלף הירוק04/04/2011 17:37
וכיכב בניצחון של הקינגס(בסטנדרטים של שחקן ברמה של עומרי) הייתה חגיגה לא נורמלית. אחרי כל סל היה הללויה/הבה נגילה, ושרו את התקווה לפני  המשחק. היה מטורף לאללה, חבל שלא הייתי שם.
השב   •  10
81
בני04/04/2011 15:23
השב   •  23
רק ביתר!04/04/2011 15:59
השב   •  51
80
מסווג04/04/2011 15:18
כוכב הוא לא.. עמרי הוא שחקן שניזון מאנרגיות ומשחק קבוצתי שהכדור עובר ויוצר מסמצ''ים בהגנה.. למעשה ככה משחקים כדורסל.. הוא לא כוכב ענק ולא ממש יכול לגבור על שחקנים באן בי איי בכדרור או יכולת אטלתית יוצאת דופן אלא הוא מנצל הזדמניות.. מוסר מוסר מוסר ואז פתאום זורק.. (זה כל עוד קיבל מסירות) או ממתפרצות (שחקן אנרגיות אמרנו?) אבל בשביל להיות שם בתוך הצבע ולא רק להפציץ משלוש הוא חייב לחזק את גופו העליון נקודה! ואני מאמין שעובדים איתו על זה.. בקיצור הוא שחקן לגיטימי לעלות מהספסל באן בי איי בקבוצה טובה. אבל לא שחקן חמישייה.. מאחל לו רק הצלחה
השב   •  03
79
סימבי04/04/2011 15:14
זה לא פשוט להתמודד עם כל הספקות שמתעוררים אבל אתה צריך גם לזכור שהעונה השניה היא תמיד היותר קשה. ראה גם טרייק אוונס שאולי יצא לו טוב שנפצע. יש תמיד משבר אחרי העונה הראשונה. אל תטיל ספק בעצמך תתחזק ותהנה בנתיים.
השב   •  10
78
מכביסטית :]04/04/2011 15:07
הדבר הראשון שיש לי להגיד לך שהרבה חובבי ספורט גאים בך על זה שאתה הישרתי הראשון שמשחק בNBA הדבר השני שבמכבי מתגעגעים אליך ותמיד ישמחו לראות אותך שוב במדים צהובים (:
השב   •  10
77
סהר04/04/2011 15:05
אוהב אותך הרבה
שחקן מעולה - השיפור שעשית - שאפו
יש בעיה אחת שסקרמנטו לא תמהר לשחרר אותו כי הוא יהודי והוא מביא הרבה הרבה אוהדים יהודיים למשחקים + מרצ''נדייס = הרבה כסף . גם מלשבת על הספסל .

ווסטפאל מאמן איום . מקווה שיצליח לעבור לקבוצה אחרת ולהמשיך להשתפר ולעלות קדימה ..

אגב , מנהלת הליגה לא תקנוס אותו על הראיון הזה לוואן ??
השב   •  12
76
קובי04/04/2011 15:00
הרי קובי בראיינט בא ישר מהתיכון ועוד הרבה, יש שם שחקנים בגובה 2.07 מ'', כל מכללה ואוניברסיטה ב NCAA תרסק את מכבי. אתם חיים באשליות. אול סטאר התיכוניסטים זה משהו אדיר, הרבה מעל מכבי.
השב   •  57
עאיכעחיעח04/04/2011 15:03
השב   •  00
עאיכעחיעח04/04/2011 15:17
כן בטח,ילדים בני 17 ו18 יותר טובים.
תגיד,אחרי שהילדים האלה סיימו בית ספר לאן הם הולכים? לקלוג'' ואלה רק הטובים ביותר.
ואז מה קורה כשהם מסיימים את הקלוג''? רק 30 במקסימום של המקסימום מתקבלים לקבוצות NBA וגם אז 80 אחוז מהם נשלחים לD LEAGUE ומה קורה לשאר אלפי השחקנים? (יש בליגה הראשונה בקולג'' 312 קבוצות ובליגה השניה 450 קבוצות ככה שיש אלפי שחקנים)..
או שהם הולכים לD LEAGUE ומרוויחים סכומים זהומים,או שהולכים לחו''ל ופותחים קריירה מקצוענית.
והשחקנים הטובים ביותר בחו''ל שמרוויחים כמו חלק משחקני הNBA בעולם איפה משחקים? ביורוליג!
חתיכת אידיוט שב בשקט!
השב   •  20
מישהו04/04/2011 15:18
אתה פשוט לא מבין בכדורסל, מכבי נגד הכוכבים הכי גדולים בתיכונים מנצחת 50 הפרש במשחק ראווה ו150 הפרש במשחק על אליפות
השב   •  31
75
מושבניק בדרום04/04/2011 14:58
חותם במכבי וזהו יש את כול מה שצריך כסף אהבה שחקן מוביל והכי חשוב שאתה בבית ושכול הNBA ינשק לי התחת!נב{תגיד לאבא שלך שיחזור כבר למושב}
השב   •  02
74
דם כתום,לב כתום,ראש כחול04/04/2011 14:57
השב   •  01
73
אבנר04/04/2011 14:53
- זה שהקבוצה שלו כעת נראית נהדר בלעדיו.  ושפשוט לא צריכה אותו כעת.
מה שכן נראה שכן מודעים בקבוצה לתרומה שלו ביחס לאוהדים היהודים שבאים יותר לראות אותו. ואני מעריך שבגלל זה לא ישחררו אותו כל כך מהר.
בכל אופן אני מאחל לעמרי הצלחה . ושיבוא לעזור לנבחרת הלאומית שלנו באליפות אירופה הקרובה.
השב   •  03
72
אלי04/04/2011 14:51
אתה צריך להמשיך במגמה זו בקיץ הקרוב ולהוסיף עוד 10 ק"ג, כרגע אתה במיס מאטץ'' מול מספרי 3-4-5 בהגנה מבחינת משקל, ומיס מאטץ מול 1-2 בהדנה מבחינת זריזות.

בהצלחה!
השב   •  10
71
הקוסם לנבחרת04/04/2011 14:49
ברקו לנבחרת-תנו בכחול.
השב   •  11
70
חיכמת04/04/2011 14:48
היו משחקים ששיחקת 40 דקות ולא הגעתה ל 10 נק אפילו. ספורט זה לא רק לעשות את העבודה שחורה .כנראה שאתה לא מתאים להיות בחמישיה באף קבוצה בליגה (אם לא בסקמנטו)
השב   •  52
69
רועי04/04/2011 14:36
השב   •  01
68
עומרי כהן04/04/2011 14:33
השב   •  00
67
אורי04/04/2011 14:23
עומרי היקר! אתה שחקן מצויין והכל אבל אתה לא מראה יכולת גבוהה אם אתה שם לב כל משחק שאתה בספסל סקרמנטו מנצחים המאמן רואה שזה הולך וממשיך להושיב אותך בספסל זה הרבה קטע של מזל אני מאחל לך הרבה הצלחה ובעיקר מזל ותנסה את מזלך בקבוצה גדולה לא בקבוצת הפסדים כמו סקרמנטו
השב   •  10
66
חנן04/04/2011 14:18
זו דעתי
השב   •  50
65
אייל04/04/2011 14:17
אני מציע עונה או שתיים במכבי ראשון ומשם הדרך חזרה לספסל של מכבי סלולה
השב   •  41
64
Red04/04/2011 14:08
מה קרה? עומרי כספי יושב על הספסל שבועיים שלושה? מה הלחץ? מה לא בסדר?
פרשנים וכתבי אחיתופל מסיקים מסקנות שזה ישפיע על עתידו וכותבים בהחלטיות כאילו הם בחדר המאמן ממש בתוך התיק של עמרי. 
זה כל כך פרובינציאלי, זה כל כך נאורוטי ולא מפוקח.
זה מביך בערך כמו תכנית הכדורגל של ערוץ הספורט במוצאי שבת. 
השב   •  31
חיפאי04/04/2011 17:59
וכשמאמן בוחן הרכבים לקראת העונה הבאה ולא מרכיב אותך זה בכלל אומר משהו.
ועל איזה כתבים אתה מדבר? הוא כתב את הטור לבדו. ONE רק פירסמו.
השב   •  00
דורון04/04/2011 18:50

השב   •  00
╗═זקן השבט ═╔05/04/2011 07:26
כמו פרובינציאלי ונאורוטי -
נסה לאיית את כולן כהלכה.
(מפוכח)
השב   •  20
63
אודי04/04/2011 14:05
השב   •  00
62
אריה04/04/2011 14:05
כל קבוצת שחקני רחוב בניו יורק, מהארלם או מהווילג'' תביס את מכבי. הרי נעשה פעם נסיון, נדמה לי שזייגר הביא קבוצה כזאת והם נצחו את מכבי שלך, קבוצה מס'' 387 בעולם שתובס ע"י כל מכללה. מתי תביאו את ה"אול סטארס" של התיכוניסטים, הם יקרקסו את מכבי.
השב   •  45
מכבי04/04/2011 14:12
ח

אתה לא יודע מה אתה מדבר אפילו

אין קבוצת מכללות אחת שהיא יותר טובה ממכבי

השב   •  33
61
אשדודי צהוב..04/04/2011 14:03
לך עם הלב שלך ואם מה שאתה מרגיש כולנו איתך!
השב   •  10
60
אבי04/04/2011 14:01
סנטרים: סופו, שון ג''יימס, הנדריקס
פורוורדים: אליהו, מאצ''בן, בלו, פניני
גארדים: פארגו, פרקינס, בורשטיין
הלפרין, לאנדסברג
השב   •  23
59
אוהד ביתר04/04/2011 14:01
השב   •  20
58
נילי04/04/2011 13:58
אתה לא ברמה של nba
השב   •  24
57
תחת04/04/2011 13:56
תשובה : כן אז חלאס לבכות
השב   •  30
56
אבי04/04/2011 13:51
השב   •  00
55
מכבי04/04/2011 13:43

השב   •  00
54
חזיזה04/04/2011 13:41
הוא חכם.
השב   •  31
אוהד ביתר04/04/2011 14:02
השב   •  01
חזיזה04/04/2011 14:30
והוא חכם.
השב   •  10
53
gogo04/04/2011 13:40

כספי לא משחק, ומנגד ההרכב הנוכחי מנצח, בעיקר בזכות. שילוב קטלני בהתקפה- צמד גארדים תורנתון ואוונס.

השב   •  10
52
כדורז"ל04/04/2011 13:37
עוד כששיחקת מעבר ל20 דקות שאם תמשיך עם האחוזים הגרועים, הדרך לספסל תהיה קרובה מתמיד. האמת לא אומרת שכולם נגדך, אבל אני מבין את המאמן. אי אפשר להיות סטטי בהתקפה ולקבל דקות רבות, מה גם שההגנה שלך לא לרמה של NBA, עם כל הצער זו האמת.
השב   •  33
מכביסט04/04/2011 13:46
יש מדד יכולת לכל שחקן בNBA שFIBA נותנים שזה התקפה 1-6 והגנה מ1-6. רוב השחקנים בארץ(חוץ מלאה במכבי) הם 1 עד 2. בNBA רובם 4-6 ועומרי עומד על 4וחצי בשניהם. fiba לא משקרים
השב   •  02
כדורז"ל04/04/2011 14:32
הרי זו היתה הפתעה גדולה לכולם שהוא נבחר בדרפט. ושוב אני חושב שכספי שחקן מצויין, אבל ראיתי מספיק משחקים של סקרמנטו כדי לראות שהוא מאוד סטטי בהתקפה, ובנוסף אחוזי הקליעה שלו לא מוסיפים לו. לא צריך מדדים ומספרים כדי לבחון שחקן, אני רואה בעיניים בדיוק מה הוא עושה בהגנה, התקפה, השתלבות עם שחקנים אחרים ועוד, זה לא נראה טוב מנקודת המבט שלי(אני מדבר על משחקים מתחילת העונה הנוכחית).
השב   •  11
51
רק ביתר!04/04/2011 13:35
השב   •  20
50
SORRY MAN04/04/2011 13:30

איך בדיוק אתה חושב שיתנו לך דקות משחק בקבוצות שיהיו בפלייאוף? לי זה נשמע הזוי.אם אתה שואל אותי ,אז מיציתה אחי תחזור לאירופה כי אין לך סיכוי לשחק יותר ממה שאתה משחק היום אלה פחות .

השב   •  10
עומרי כספי05/04/2011 14:51
קראתי את מה שכתבת והשתכנעתי.

נ.ב
ד"ש לדוד מוטי, סבבה אחי?
השב   •  00
49
אבי מכבי04/04/2011 13:29
כספי עזוב אותך שטויות עבור למכבי שם תהיה מלך יחד עם פארגו ופרקינס שאני מכווי שישארו לפחות עוד שנתיים שלוש ושמעתי שגם יובל הלפרין ויחד תהיו הקבוצה הכי טובה בארופה.
השב   •  00
48
אלי04/04/2011 13:28
תראה שאתה גבר. תישאר, תילחם על ההרכב. תראה למאמן שלך שאתה הכי טוב בעמדה שלך. תשפר את עצמך בכל האספקטים שאתה צריך ותקווה לטוב. כי זה לא משנה לאיזו קבוצה תגיע יהיה לך קשה להגיע להרכב הראשון אם לא תבוא בכל פעם להראות למאמן שאתה הכי טוב בעמדה שלך. נקודות שלטעמי אתה טעון שיפור? קודם כל נושא איבודי הכדור. אתה נוטה להתרשל המון פעמים בהחזקת הכדור ובטכניקה שלך. אתה צריך גם לעבוד קשה על שיווי המשקל והזריזות שלך. דבר נוסף שגם הוא נוגע לאיבודי כדור הוא יכולת המסירה שלך שגם טעונה שיפור. שנית, אתה חייב לשמור על ריכוז בכל עשירית שנייה שאתה על המגרש, אם זה נוגע לריבאונדים, עמידת מוצא ביחס להתקפה הנגדית. ושלישית, כדי לעלות כמה רמות מעל לרמה שאתה נמצא בה עכשיו אתה חייב לצפות מראש את מה שהולך לקרות בכל מצב נתון. בד"כ זה גם מה שבונה שחקנים גדולים שיש להם נתונים פיזיים מרשימים כמו שלך. מאחל לך המון בהצלחה, בן אדם. שבוע טוב.
השב   •  30
47
שי04/04/2011 13:24
השב   •  10
46
מכבי04/04/2011 13:20
השב   •  00
45
פרקר04/04/2011 13:15
כספי. אתה לא מספיק טוב לאנ.בי.איי הרבה יותר טובים ממך חזרו ומשחקים באירופה..זה יותר טוב בשבילך גם
השב   •  31
44
רוני יצחק04/04/2011 13:11
קבוצה שמשחקת קבוצתי, עומרי מבין את זה. הקינגס משחקים כמו בהארלם ואין לו סיכוי בזה
השב   •  21
43
רועי04/04/2011 13:02
השב   •  11
42
Coach104/04/2011 12:57
זה לא יאומן, אלא אם אתם בני 12. אתם אומרים לו לזרוק שלשות, להפגש עם הקומישנר ולעבור לניקס כי 1,000 איש יקנו מנוי וזה הרבה כסף. לזרוק שלשות זה לא כדורסל, גם אני יכול לזרוק שלשות. אלא אם הוא קולע 60% מהשלוש, אז זה רעיון טוב. להפגש עם הקומישנר? אתם חושבים שהוא בארץ? 1,000 איש יקנו מנוי בזכותו? זה לא משמעותי, אולי במכבי זה כן. עוד לא שמעתי על אף קבוצת NBA שהחתימה שחקן כי הוא יביא מנויים. זאת רק טקטיקה של מכבי.
השב   •  20
41
גיא04/04/2011 12:56
רואים שאתה לא רואה משחקים וסתם מדבר. כמו כל אוהדי הפועל אתה סתם אידיוט. כשכספי היה נכנס פנימה הוא היה חוטף צרחות מהמאמן וגם היו מקרים שאודריך בקש ממנו להשאר בקשת וכשהוא לא עשה זאת הם איבדו כדורים. בקיצור הוא ממלא את התפקיד שלו.
השב   •  00
40
ישראלי גאה04/04/2011 12:56
אתה שחקן ענק
השב   •  10
39
עידו04/04/2011 12:52

אני לא יודע אם עומרי בודק את התגובות לטור שלו, אבל במידה וכן:
עומרי, קודם כל אתה מביא גאווה לכל המדינה ברמה הבינלאומית, וגאווה לכדורסל ברמה המקצועית.
אתה שחקן נ.ב.א. לגיטימי ואני בטוח שיש הרבה קבוצות שישמחו להחתים אותך.
לפי דעתי הכי טוב יהיה לך בניו-יורק (מאמן שאוהב לרוץ, קהילה יהודית גדולה, שחקנים צעירים וקבוצה רעבה) או בשיקאגו (קבוצה צעירה, אחת מהמובילות בליגה, עם הרכז הטוב בליגה).
תישאר חזק וחיובי, תשמור על כושר ורמה גבוהה- ויהיה טוב :-)
בהצלחה

השב   •  20
38
גיא04/04/2011 12:52
ויהיה טרייד בטוח כמו שהם העבירו את ברוקמן שכולם אהבו. לפי מקור מוסמך,הנטס ירכשו אותו ביום הדראפט.
השב   •  20
37
מאיר04/04/2011 12:44
השב   •  30
36
טומי לי04/04/2011 12:38
חשבתי שכל התלונות הינם נחלת שחקני הכדורגל הגאונים שלנו.מסתבר שגם בכיר כדורסלנינו לוקה בתסמונת אכלו לי שתו לי. חביבי , לעבוד ולעבוד ורק לעבוד קשה .ה-NBA הוא לא גנון .אתה טוב ,אתה משחק.נקודה.  
השב   •  1825
חבר עמותה05/04/2011 15:53
השב   •  11
35
דודי מנתניה04/04/2011 12:38
שחקן ענק היסטוריה ישראלית על הכתפיים שלו בכבוד ולא סתם היה בNBA העונות הגדולות עוד לפנייך תתחזק  אם זה פיסי ואם זה יכולת מנטלית אתה תתחזק וכולם ידעו מי זה כספי אתה בכיוון הנכון בע''ה תעשה ותצליח.
השב   •  20
34
רוג''ר04/04/2011 12:35
גם בתקופות שכספי שיחק הרבה והיה שחקן חמישיה, במשחקים רבים הוא בקושי ראה כדור בהתקפה העומדת וניזון בעיקר מפרורים. כספי, גארסיה וגרין, המשחקים על אותה משבצת - בערך באותה רמה; לכל אחד מהם היו תקופות בהן שיחק הרבה ותקופות בהן קורקע. כספי שחקן לגיטימי ב- נ.ב.א; הוא זקוק למאמן שיאמין בו ולסגנון משחק קבוצתי.
השב   •  50
33
דוד04/04/2011 12:31
השב   •  12
32
ניר04/04/2011 12:25
כולם יודעים שאתה שחקן של אנרגיות. כל פעם שיש אתגר וצריך לחימה אתה הופך לשחקן מפלצתי שקשה מאוד לעצור. מצד שני אתה משחק בקבוצה שכבר אחרי 20 משחקים מאבדת עניין בליגה כי בפלייאוף הם כבר לא יהיו, ומה שנשאר בקבוצה זה רק אוסף של ספורטאים שמנסים לסדר לעצמם חוזה לעונה הבאה. במצב כזה גם אתה לפעמים מאבד מהאנרגיות והלחימה שלך, בצדק, כי כבר אין על מה להלחם.. לכן אתה חייב לעבור לקבוצת פלייאוף שתישאר בעניינים עד הסוף, ומימלא גם אתה תשאר בעניינים ואפילו תלך ותשתפר ככל שהמתח יעלה. בהצלחה
השב   •  292
אוי נו באמת04/04/2011 20:26
כולם התחרפנו? עם כל הכבוד לכספי, ויש הרבה, הוא בנאדם שתופס מעצמו יותר ממה שהוא באמת. מדובר בשחקן בינוני ולא עקבי שגם הקבוצות שהיו מעוניינות בו כשהיה במשחק האולסטארס של הרוקי''ס כבר לא רוצות אותו. מיאמי? ניקס? פח
השב   •  23
31
רז04/04/2011 12:13
אחלה שחקן ואחלה בנאדם תעזוב את סקרמנטו קבוצה בלי עתיד קבוצה אולי הכי חלשה בNBA, מעבר לקבוצה אחרת יעשה רק טוב לעמרי
השב   •  11
30
אליהו04/04/2011 12:13
לעומרי יש פוטנציאל להביא לפחות אלף
יהודים וישראלים לקנות מנוי וזה הרבה
מאוד כסף
השב   •  24
29
נדב04/04/2011 11:52
אני חושב שעמרי צודק בכל מה שהוא כתב, אבל נדמה לי שהוא לא צריך לכתוב דברים כאלה. כל זמן שהוא לא חותם בקבוצה אחרת הוא לא צריך להגיד בעיתון שהוא רוצה לעזוב.


בפועל, שיעשה את כל מה שהוא רואה לנכון כדי לקדם את עצמו, כולל לחפש קבוצה אחרת, אבל שלא יתבטא בעניין באופן ציבורי, משום שזה פוגע בקבוצה שבה הוא משחק כרגע.

השב   •  61
28
גיא04/04/2011 11:48
שחקנים שם משחקים בשביל סטטיקה אישית, אני מקווה שתעבור מהקבוצה הזאת כי גם ככה המאמן החלש לא נותן לך לשחק לא חסר קבוצות בנבא שהיו נותנות לך לשחק.
השב   •  71
דני04/04/2011 17:55

השב   •  00
27
אורן04/04/2011 11:44
ניכר שאתה עובד קשה ונותן את כולך. אני מניח שתעבוד לשפר אספקטים שנדרשים שיפור בקיץ. אין לי ספק שיש לך עוד כמה שנים טובות בNBA. שיהיה בהצלחה !
השב   •  00
26
מכבי04/04/2011 11:30
פארקר

הוא יקח אותך תחת חסותו ויטפח אותך
השב   •  41
25
בהצלחה עומרי04/04/2011 11:30
אל תתרגש ממנו, לך לקבוצה ווינרית ולוחמת ושיהיה לך בהצלחה
השב   •  22
24
א.א.04/04/2011 11:28
השב   •  10
23
אורן04/04/2011 11:27
השב   •  10
22
מכבי04/04/2011 11:25
תאמין לי עדיף לך
השב   •  24
21
בזוקי04/04/2011 11:24
ל7 - אל תכתוב שטויות בבקשה. מייקל ג''ורדן החל מהעונה הראשונה שלו התפוצץ על הליגה ורמס כל מה שהיה (גם אחרי שהיה פצוע עונה שלמה!).
לגביך כספי, שמע זה הכל תלוי בך. עושה רושם שהמאמן האפס הזה פשוט סירס אותך והוציא ממך את כל הכדורסל שבך. לעמוד על קו השלוש ולקוות לערב של 50% עם 5 ריבאונדים - זה לא כדורסל, זה חרטא בהליכה.
תשתפר, תקח את העניינים לידיים ותתחיל לבנות לעצמך תנועות משלך, אחרת אתה תוך שנתיים שלוש גומר בקאחה לאבורל.

בהצלחה
השב   •  21
20
עומרי המלך04/04/2011 11:23
השב   •  10
19
ציניקן04/04/2011 11:21
הוא הישראלי הטוב ביותר כיום.
בנ.ב.א כספי לא יהייה שחקן משמעותי וזה וודאי.הוא יכול
להשתלב היטב במשחק הלחץ המטורף של מכבי של בלאט.
השב   •  60
18
בצל04/04/2011 11:20
השב   •  20
17
כחול צהוב בדם04/04/2011 11:17
תפגש עם דויד הבוס של הNBA יש לו המון ידע ואח"כ תקח החלטות, לצאת בהצהרות כאלו לפני סוף העונהלא מראה את רוח הלחימה וההתמדה שיש בך ובארה"ב מסתכלים על זה רבות.
חפש קבוצה בה תוכל לקבל את ה10 דקות למשחק, אל תהיה חזיר בדרישות, קח תותח בעריכת וידאו כשאתה מכין את הדיסק של הביצועים שלך ותזכור שכל המדינה אוהבים אותך ומאחלים לך את הכי טוב.
השב   •  20
16
רוד ואן ניסטלרוי04/04/2011 11:16

נניח שהעונה הזאת הסתיימה (והיא לא), יש לו חוזה שם לעוד שנה תחת אותו המאמן, אז מה הוא מדבר?
מצד שני, הוא לא אדם טיפש ואם הוא אומר את הדברים, כנראה שמתבשל טרייד.
בלי קשר, מביא הרבה גאווה ומצליח לא בניגוד לציפיות של הרבה "מבינים"
רק שימשיך ככה

השב   •  91
15
ניר04/04/2011 11:14
עמרי כל הכבוד, זו הדרך להתנהל בכבוד גם שדברים לא הולכים ולא מסתדרים.

עם קצת מזל תעבור לקבוצה שתגיע לפלייאוף שנה הבאה ותביא איתך את הטירוף שאתה מביא כל הזמן.

לא משנה מה, יאהבו אותך בכל מקום שתגיע, אתה שחקן של אוהדים.

תמשיך בדרך שלך, אוהבים ומעריצים אותך, תחזיק מעמד גבר..
השב   •  41
14
שחרר04/04/2011 11:13
השב   •  1722
אדום בדם04/04/2011 14:55
השב   •  50
13
ישראלי גאה אוהד יהודים04/04/2011 11:10
כספי אתה מספר אחד גם המצב העכשוי יעבור עוד תצא מורווח מזה ותביא הרבה כבוד למדינה
אין יום שאני לא מברר אם היה משחק שלך ומה היתה התוצאה  ואני רואה פול תקצירים
עומרי חזק ואמץ וגם אני מקווה שמכבי תביא את הגביע לתל אביב-ירושלימה  ביי
השב   •  70
12
צהוב בנשמה04/04/2011 11:07
כספי , אתה רק עונה שנייה , לאן אתה רץ? גם למייקל ג''ורדן שיחק איזה 5 או 6 שנים עד הפריצה המטורפת, תהיה מקצוען ואל תגיד דברים שאחרי תצטער עליהם.
השב   •  245
.04/04/2011 11:36
סקרמנטו השנה לא תהיה בפלייאוף אז המאמן מתכנן הרכבים שונים לעונה הבאה ובכל ההרכבים כספי לא מופיע אז זה ברור לגמרה שאם בכל ההרכבים שהוא מעלה אין את כספי שהוא לא מתכנן עליו לעונה הבאה . ואם כספי מעכשיו יודע שעונה הבאה הוא לא הולך כמעט לשחק אז בצדק הוא מתבטא ככה כי הוא רוצה להצליח ולא רק להרוויח הרבה כסף ולהגיד שהוא באנ בי איי .. אני שמח שהוא מתבטא ככה כי הוא מאמין בעצמו ולא רוצה לחזור לאירופה ולוותר על החלום הישראלי והחלום שלו
השב   •  91
סיון04/04/2011 11:51
ג''ורדן בעונתו הראשונה קבל את רוקי השנה, בעונה השנייה שיחק מעט בגלל פציעה (עדיין סיים עם מעל 20 למשחק), בעונה השלישית קלע 37 נקודות למשחק.
השב   •  80
שי04/04/2011 13:10
הייתה כבר במכללות הוא הגיע לאן בי איי בתור כוכב וגם היה באול סטאר בשנת רוקי שלו שמעטים עשו את זה
השב   •  50
11
צהבהב04/04/2011 11:05
היומרנות הביאה אותו לNBA ולמשחק הALL STARS אבל זה נגמר.
השב   •  79
10
ירוק04/04/2011 11:03
אתה שחקן נ.ב.א לגיטימי ויותר מכך - להזכיר לך את העונה שעברה והשיא במשחק הרוקיז? שלא תעיז להרים ידיים. תילחם עד השריקה האחרונה לקבל דקות משחק. אח"כ לא משנה מה כבר יקרה, תדע שמבחינתך עשית הכל.

אנחנו איתך כך או כך, בנ.ב.א. או בליגה ג'' בישראל.

הבאת למדינת ישראל כבוד, ועל כך נהיה אסירי תודה לך תמיד.

מאחל לך המשך קריירה ארוכה ומוצלחת בכל מקום בו תרצה, בריאות לך ולמשפחתך והרבה הגשמה עצמית.

עלה והצלח!
השב   •  271
9
יוסי04/04/2011 11:00
גם קבוצה טובה וגם תראה דקות
השב   •  113
8
מוזר04/04/2011 10:58
בסך הכול במשחקים האחרונים הוא לא משותף הרבה וזה לא אומר שהוא לא בתוכניות של ווסטפאל ובכל מקרה גם אם הוא חושב ככה הוא ממש לא צריך לעשות על זה טור ולשתף את כל המדינה .
עומרי צריך להמשיך להתאמן כמו שהוא עושה בצורה מצויינת , ולהאמין שהוא יוכל לחזור חזרה להרכב ולרוטציה .
הטור הזה מאוד מפתיע אותי ומצער אותי שעומרי לא מרוצה בסקרמנטו ורוצה לעזוב .
חוץ מזה , שמי מבטיח לו שבקבוצה אחרת הוא ישחק הרבה?אולי בקבוצה אחרת הוא ישחק פחות מאשר הוא משחק בקינגס , אי אפשר לדעת .
יכול להיות שהוא צריך לעזוב את הקינגס אבל לדעתי כל עוד הוא עדיין שחקן שלהם , אסור לו בשום פנים ואופן להתבטא נגד הקבוצה בצורה כזאת .
השב   •  101
7
גאנדלף הירוק04/04/2011 10:57
בן אדם גדול. טור מדהים עומרי ותודה שפתחת את לבך לפנינו, זה לא קל. מאחל לך רק בהצלחה ושתגיע לקבוצה שתעריך את הכישורים שלך יותר ותוכל לנצל בה את מלוא הפוטנציאל שלך ולהתקדם כמה שיותר. אתה מסב לנו המון גאווה ומקווה לראות אותך גם בלילות הלבנים של העונה הבאה(בתקווה שלא תהיה שביתה) אתה מסב לנו המון גאווה, עלה והצלח!
השב   •  160
6
זן מאסטר04/04/2011 10:57
אבל עמרי כספי עשה את זה. הוא יהייה נכס לכל קבוצה בה הוא יישחק.
השב   •  316
שי04/04/2011 13:07
אפילו שאני לא מצפה ממנו לעצור את קובי אבל אל תרשום סתם שהוא עצר אותו.
השב   •  66
אוהד04/04/2011 13:17
ראיתי את כל משחקי הלייקרס השנה ולא זכור לי דבר כזה.
השב   •  71
בית"ריסט בנשמה04/04/2011 14:07
מה נראלך שכספי וקובי שיחקו שניהם 48 דקות וכספי רק היה על קובי? ?
השב   •  80
רק הפועל !04/04/2011 14:27
השב   •  312
5
אחיקם04/04/2011 10:55
עומרי אתה תותח על כל הכבוד לך על ההישגים בליגה הטובה בעולם! המלצה שלי תנדוד למקום אחר שבאמת יעריכו אותך ויתנו לך את הדקות שאתה ראוי להן.
השב   •  132
4
ח04/04/2011 10:44
עומרי מספר אחד
השב   •  312
3
אייליטו04/04/2011 10:43
כספי לא מתאים לרמות של הליגה האמריקאית. כל משחק הוא רק עומד בחוץ על הקשת וזורק. אין לו פיזיות ואטלטיות וגם חוכמת משחק שמתאימה לדרגות האלו
השב   •  34109
יוסי04/04/2011 11:03
יש לו פיזיות רבה הוא הוסיף המון מסה של שרירים אתה צודק שיש לו חסרון אתלטי אבל זה די סביר האתלטיות שלו במיוחד עוד שבעמדה שלו אתלטיות זה דבר קצת פחות חשוב,ובתפקיד שלו  הכי חשוב זה לזרוק שלשות אז אל תרשום דברים שאתה לא מבין
השב   •  269
victor04/04/2011 14:11
רואים שאתה לא מבין כלום בכדורסל
השב   •  63
2
רון השדון04/04/2011 10:42
השב   •  290
1
פרקינס04/04/2011 10:40
המאמן הזה הורס אותך
השב   •  913
ניר04/04/2011 16:47
אני כל כך שונא את המאמן הזה באלי להכניס לו אגרוף לפנים הוא לא מבין מהחיים שלו סקרמנטו קבוצה חלשה ואתה שווה להרבה יותר מזה וכמו שכולם אמרו תעבור לניקס קבוצה שאין שם משהו שיכול לתפוס לך את המקום ויבואו המון ישראלים ויהודים לעודד אותך בהצלחה בהמשך העונה עומרי :)
השב   •  170
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP