יום שני, 31.03.2025 שעה 23:17
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
פיני גרשון

מישהו אמר אלופת אירופה?

פיני גרשון בטור אישי ל-ONE: עם יכולת כזו ובלי בארסה ואולימפיאקוס, מישהו אמר אליפות אירופה? פארגו בפיינל-פור, אנדרסון עם תקציב כפול לא

על כל הסיסמאות ששחקנים אומרים לפני המשחק יש להם חובת הוכחה. החבר'ה של מכבי ת"א אמרו פחות, אבל עשו יותר. במשחק עונה, כמו זה שהיה הערב, צריך לבוא ולתת את הכל. ו-"הכל" זה אומר גם אקסטרות - גם דברים שאין לך.

מכבי פתחה עם החמישיה של הליגה, כדי שיהיה כמה שיותר תיאום שיחפה על חסרונו של פרקינס. מכבי חזרה לבסיס, עם תנועה חדשה-ישנה ופשוטה, שעדיין לא השתמשה בה במשחקים הקודמים.

העובדה שפארגו ריכז את המשחק וניהל אותו לא מנעה ממנו גם לקלוע נקודות ובלאט השתמש בטל בורשטיין די מוקדם כדי לחמם לו את המנועים, אם יצטרכו אותו בהמשך. למרבה המזל, לא היו צריכים אותו.

שתי הקבוצות לא השקיעו בהגנה יותר מדי ובטח לא שיחקו אגרסיבי מספיק בשביל משחק כל-כך חשוב. לשם השוואה, רבע ראשון ביד אליהו - 48 נקודות לשתי הקבוצות, וביוון - במשחק בין פאו לברצלונה - 28 נקודות.

מחוסר ברירה, לבוראל עברה ברבע השני לארבעה נמוכים, כאשר באראץ' עם שתי עבירות ובאטיסטה לא דומה לכלום. דייויד, בחילוף מבריק, הכניס את סופו, מה שהכריח את דושקו להוציא את טלטוביץ'.

בורשטיין. &qout;מישהו עוד משווה בינו לבין פניני?&qout; (שי לוי)
בורשטיין. "מישהו עוד משווה בינו לבין פניני?" (שי לוי)
 

עד לרגע זה, ההבדל בין המשחק השלישי לרביעי היה הנקודות של אולסון, שלא הגיע לסדרה עד היום ועד לדקה 15 קלע 13 נקודות. לעומת זאת, בורשטיין ב-8 הדקות ששיחק קלע 0 נקודות. פניני, אגב, 16. מישהו עוד משווה ביניהם?

מחצית. איפה הקבוצה ששמרה את ויטוריה על 60 נקודות משחק שלם, כשאנחנו במשחק על עונה שלמה? ומצד שני, איפה ויטוריה ששחקניה קשקשו לפני המשחק שהם הולכים לשים את כל החלקים הפנימיים על המגרש? חוזרים להשוואה - בנוקיה 103 נקודות לשתי הקבוצות באחוזים מדהימים, וביוון רק 67.

העייפות התחילה לתת את אותותיה ברבע השלישי. לבוראל סוף סוף החטיאה כמה זריקות בתוך הצבע ולעומת זאת, מכבי קלעה את כל הסלים בצבע. ויטוריה צופפה את ההגנה ואז פניני, פארגו ובלו ב-3 שלשות הקפיצו את מכבי ל-17 הפרש.

בלו. &qout;השלשות שלו הרגו את הספרדים&qout; (שי לוי)
בלו. "השלשות שלו הרגו את הספרדים" (שי לוי)
 

שמעתי את הספרדים אומרים שהעייפות לא תפריע. מכבי תקעה אותם עם הגנה גדולה על 10 נקודות. בכלל, שיפור קיצוני. כל המחצית השניה - 25 נקודות, מה שלא הפריע להם לקלוע אפילו יותר טוב משני הרבעים הקודמים.

בסיום אפשר לומר: המשחק הזה הוא הדבר הכי קרוב לגמר הפיינל פור בתל-אביב ב-2004, ועם יכולת כזו, הרכבת יכולה להגיע לתחנה הסופית. המטרה הושגה, מעל ומעבר. שאפו לדייויד בלאט ולכל הצוות המקצועי, במיוחד לאבי קובלסקי שיהיה זה הפיינל פור העשירי שלו.

פארגו יהיה בפיינל פור, אנדרסון - עם תקציב גדול פי כמה וכמה משל מכבי - שוב לא הצליח לעשות את זה. מכבי תל-אביב תהיה בפיינל פור, ושתי קבוצות עם תקציב כפול לפחות לא תהיינה שם בוודאות, כולל ברצלונה. מישהו אמר אליפות אירופה?
 

לכתבה זו התפרסמו 142 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 142 תגובות ב-97 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
97
סבתא של סופו05/04/2011 09:05
השב   •  20
96
הכדור המרובע05/04/2011 06:24
פיני גרשון - תותח,כן. נשק,לא. אי שם במוזיאוני נשק רבים בעולם מעלים על נס כלי כזה או אחר שניצח מלחמות.כאלה אנחנו,אוהבים להתרפק על זרי ההסטוריה בעיקר אלה שהביאו לנצחונות גדולים.במלחמות התקומה של מכבי למעמדה הנוכחי לפיני יש חלק נכבד ומכובד,איש לא חולק על כך.איש גם לא יחלוק על כך שאחד מרכיבי הנשק של פיני באותם ימי הזוהר היה רכיב "שולי" שנקרא - בלאט.אין מקום להשוואה שכן מאותם ימי התהילה נשארו שרידים בודדים שאז הפיקו מהם תוצר שונה מאשר היום ואת עיקר הכובד והיעילות מרכיבים רכיבים שונים.
גם בימים בהם ככלל אנו עסוקים בשבירת לא מעט מיתוסים ומיתולוגיות מקומיות,אני חושב שיהיה זה לא הוגן ולא הגון להמעיט מערכם של כלי הנשק שגורמיםן לרבבות של אנשים לאושר ושמחה כבר קרוב ל 50 שנה,עוד בימים שהנשק שלנו היה סולידי בהרבה אך הבזקים של תהילה לא חסרו גם אז.שלא לדבר גם על ימים שקבוצות כדורסל שהגיעו מספרד היו מפרקות את מכבי בת"א,וכשהיה מגיע נצחון חגגנו בטרוף.והימים הם ימים שנצחון בספרד הוא לא מפתיע.הפסד הוא אפילו אכזבה.שכן עוצמת הנשק של מכבי תל אביב היום נחשבת למעצמה.תודה לך פיני על חלקך.ביום מן הימים יכנס גם בלאט להיכל התהילה ויוכר אף הוא כתותח לשעבר.
עקבתי אחרי הטור האישי שלך במהלך העונה.נהנתי לקרוא את הפרשנות שלך,לא פחות משנהנתי לראות את מכבי אז באותה תקופה כשעמדת שם על הקוים.לא העסיק אותי יותר מידי התרומה של בלאט,כפי שלא מעסיקה אותי היום התרומה של גודס.מי שקוצר את פירות התהילה הוא העומד בחלון הראווה ומציג את התוצאות בגאווה.אני בהחלט חושב שקיבלת את חלקך במידה שווה ומוערכת,על פי כל אמות מידה.גם כשסר חינך,והתוצאות עם כלי נשק אחרים לא היו כמו אז באותם ימים,איש לא יכול לקחת ממך את הרזומה העצום שהשארת כאן איתך ובלכתך.
מהרהורי ליבי חשבתי לא פעם שיהיה בך את התבונה וההגיון דווקא לצאת כמו גדול מהמצב המביך שנקלעת אליו.בשיטה הקיימת כאן משחק אחד קובע עונה שלמה ומכבי איתך לא השכילה לנצח במשחק החשוב מכולם.זו הסיבה שאתה לא על הקוים.לבכות על השיטה יעשו רבים וטובים ממני.איני בא לבקר או לשפוט.ההצעה שהשאירו לך תפקיד [אולי שולי] במערכת היה מוצא של כבוד כלפי איש אשר תרומתו להמערכת לא תסולא בפז.קיויתי שתיקח אותו.אם כי לא הופתעתי.על פי התנהלות הדברים מאז ימי התהילה ההם ועד היו
השב   •  00
95
משה03/04/2011 11:38
מתוך 8 עונות בהן אימן את מכבי הוא הפך אותה לשם ודבר באירופה ב-8 עונות כשמתוכן פעמיים חצאי עונות עם סגל שלא הוא בנה הוא שלוש פעמים לוקח אליפות אירופה ועוד פעמיים סגן לכמה עוד מאמנים באירופה יש הישגים כאלו נכון הוא קצת פעור אבל צביקה שרף לא פחות פעור עם פה ג''ורה והרבה פחות הישגים אוברדוביץ'' הגדול גם פעור באותה מידה ועם תקציבים הרבה יותר גדולים לא הגיע לכאלו הישגים באירופה וכל זה כשאני בכלל לא מדבר על ההישגים שלו בקבוצות שהן לא מכבי ת"א בעונה שעברה היו שחקנים פרזיטים שלא רצו לשחק ואחרי שנגמרה העונה האירופית כבר לא היה חשוב להם כלום לכן הפסידו את האליפות אבל אי אפשר להשוות את זה לאובדן האליפות עם צביקה שרף לפני שלוש שנים שאז מכבי הייתה סגנית אלופת אירופה ובכל מקרה לדיוויד בלאט יש הרבה לעבור עד שיגיע להישגים של פיני שהוא מורו ורבו
השב   •  90
94
ימאזקי03/04/2011 10:25
כמובן אחרי כמה מילות פירגון לבלאט שנכתבו ביד רועדת, ישר דפק מילים קשות בטל בורשטיין. תאמינו לי שאין אחד בהנהלה שבא אל טל בטענות, זה בלאט שייבש אותו כל העונה על הספסל, זו אותה הנהלה שהחליטה ללכת על סגל ישראלי בעונה הקודמת אבל שיש הצלחות שוכחת הכל והסגל כולל את אליהו בלבד. דווקא בתחילת העונה הוא היה טוב, להעלות אותו עכשיו למשחק יורוליג שקובע הכל אחרי חצי עונה שהוא לא שיחק זו בדיחה לצפות ממנו למשחק מעולה. אבל אם פיני המאמן הגדול היה מסתכל איזה עבודת אומנות הוא עשה בהגנה הוא היה מקשקש פחות כהרגלו, עם הבטחון יבוא גם הבטחון בקליעה, בטוח שיש לו יד טובה יותר משל אידסון שבלאט מתעקש עליו כל כך, כנ"ל גם בראיית משחק.
השב   •  31
93
זיאד03/04/2011 01:18
הדדי אח שלי.אתם עם מגעיל
השב   •  00
92
יאללה חיפה~~!;~02/04/2011 14:29
השב   •  20
91
אבירם02/04/2011 14:04
אין מה לעשות - צריך כבר לחשוב קדימה לעונה הבאה. זו דעתי: אילולא הפציעה של פרקינס הצעות רבות ומפתות הוא מגיעות עבורו. כעת, אני חושב, שמן הראוי שמכבי תחתים את דורון למרות הפציעה ותעזור לו בשיקום. הוא לא עוד שחקן, הוא סמל. כממובן יהיה פשוט יותר להשאיר אותו בעקבות הפציעה. צריך לעשות מאמצים להשאיר את רוב הסגל הקיים כדי ליצור המשכיות - בראש ובראשונה זה אומר להחתים לעוד עונה את פארגו (החתמה קשה) ואת הנדריקס - הוא פוטנציאל אדיר שמתחיל להתממש. למרות אי היציבות גם את אידסון צריך להחתים; הוא תורם הרבה מעבר לנקודות. דעתי היא שצריך לעשות עוד שתי החתמות שלכאורה הן עשויות להיות פשוטות יחסית - להחזיר את יותם הלפרין; חייבים עוד גארד, ולא צריך לשפוך מיליונים. כשפרקינס יחזור, אם וכאשר, מכבי תהיה חזקה מאד בעמדות 1-2. ולהחתים גבוה נוסף שימנע וירתיע חדירות לסל: שון ג''יימס. לצד סופו, הנדריקס, אליהו ומצ''באן - זו בהחלטת מצבת גבוהים מרשימה. שון ג''יימס יהיה חיזוק משמעותי מתחת לסל, בייחוד בהגנה. אפילו אפשר יהיה להשאיל את מצ''באן לעונה. ויש עוד רעיון שאפשר להשתעשע בו - אנתוני פארקר; זה יהיה כבוד גדול למועדון להביא אותו לעונת פרישה. הבחור אוטוטו בן 36, הוא משחק העונה בממוצע 30 דקות באן-בי-אי, עונה רביעית, ועושה שם מספרים יפים. אין ספק שלמרות גילו המתקדם הוא עדיין יכול לתרום והרבה. מלבד זאת, להחתמה כזו יש ערך מוסף אדיר.
השב   •  70
אוהד03/04/2011 12:30
אידסון חתום במכבי לעוד עונות
ואם כבר רעיון משעשע אז שאק נראה לי שאין לו מה למכור בNBA אז במקום לפרוש
השב   •  00
90
אבירם02/04/2011 13:45
זה יפה ונחמד שפיני מאמין; וזה גם בסדר שהוא מאמין שהניצחונות באים מלמעלה. לכן הוא גם לבטח מאמין שההפסדים באים מלמעלה, ושכל מה שקורה - זה מלמעלה. זו תפישה מאד נפוצה. לכן פיני, עפ"י תפישתו ואמונתו כמובן, צריך לעשות בדק בית. ההתנהלות וההתנהגות, ההתבטאויות, חוסר הכבוד, קלות הראש, הזחיחות - כל אלו לא היו לעניין וביישו את המועדון לא פעם, בייחוד בשתי העונות האחרונות. כפי שהוא האמין שהאליפויות והגביעים באו מלמעלה, כך הוא צריך גם להאמין שהדרך בה הוא הפסיד וסיים את דרכו במועדון, גם היא, באה מלמעלה. כנראה שהיושב במרומים לא חשב שמגיע לו להצליח ולהמשיך במועדון. ובהתחשב בשתי העונות האחרונות לפחות - זה כלל לא מפתיע
השב   •  11
89
דון02/04/2011 11:59
פיני אין מה לעשות - מאמן צריך לאמן, להיות חרוץ ולשמור על יחסי עבודה תקינים עם השחקנים. כדאי גם לשמור על צניעות ולכבד את שחקניו וגם את יריביו. אין לך את זה! העדפת לתת דגש על ההוא שבשמים ועל נציגיו עלי אדמות (חב"ד). עם אמונה באל לא תנצח משחקים. אם אתה מתכנן לחזור לאימון כדאי שתזכור את זה. את אמונתך באל שמור לעצמך, זה לא קשור לאימון כדורסל!  
השב   •  16
אבירם02/04/2011 15:03
זה יפה ונחמד שפיני מאמין; וזה גם בסדר שהוא מאמין שהניצחונות באים מלמעלה. לכן הוא גם לבטח מאמין שההפסדים באים מלמעלה, ושכל מה שקורה - זה מלמעלה. זו תפישה מאד נפוצה. לכן פיני, עפ"י תפישתו ואמונתו כמובן, צריך לעשות בדק בית. ההתנהלות וההתנהגות, ההתבטאויות, חוסר הכבוד, קלות הראש, הזחיחות - כל אלו לא היו לעניין וביישו את המועדון לא פעם, בייחוד בשתי העונות האחרונות. כפי שהוא האמין שהאליפויות והגביעים באו מלמעלה, כך הוא צריך גם להאמין שהדרך בה הוא הפסיד וסיים את דרכו במועדון, גם היא, באה מלמעלה. כנראה שהיושב במרומים לא חשב שמגיע לו להצליח ולהמשיך במועדון. ובהתחשב בשתי העונות האחרונות לפחות - זה כלל לא מפתיע
השב   •  00
88
ברוך מזרחי01/04/2011 18:20
פיני פעם אחת תפרגן לדיויד בלאט הוא עשה עבודה גדולה עד עכשיו .גם גיא ואבי אבן כל הכבוד
השב   •  33
87
ניסו01/04/2011 16:38

חברים צריך לקרוא את הכתבה עד סוף יש פירגון

השב   •  31
86
תפרגן, מה יש01/04/2011 15:51
נכון, כואב שהוא בנה קבוצה יותר טובה, חכמה, פופולרית וכיפית, אבל היית שוחט אותו אם הם היו עפים. מה יהיה עם פרגון במדינה הזאת? תנו בכחול!!
השב   •  123
85
eran01/04/2011 15:08
דיבורים של אחרי.חכם בלילה
השב   •  101
84
אוסישקין לנצח01/04/2011 15:06
אם בלאט יקח גביע [והוא לא  יקח הסר דאגה מליבך]זה יהיה היום הכי שחור בחיים שלך. כי שנה אחרי שנכשלת  כשלון חרוץ יהיה  קשה לשאת שבלאט לוקח.אנחנו לא מטומטמים כמו שאתה חושב.
השב   •  72
83
סתם01/04/2011 14:25
דייויד בלו שחור
השב   •  11
82
מכבי01/04/2011 13:36
הוא חתיכת אפס

אני ממש לא יכול לראות אותו משחק
השב   •  131
דורון01/04/2011 13:44
""ציביון ישראלי""
והחוק להבטחת הכנסה ל""שחקן"" הישראלי. 

ואין פה מילה טובה על יניב גרין?  הפרומו שבו הוא סורג ביציע זה הדבר הכי טוב שהוא עשה במכבי אי פעם.
השב   •  91
81
חמאר א'' א''01/04/2011 13:17
אם תרצו או לא,למכבי הצמזל המזל/אלוהים היה בעדם עד כה. הבית הראשון ביורליג היה משחק ילדים עם קבוצות פח,הבית השני חוץ מקבוצה אחת חזקה,שלה מכבי הפסידה פעמיים(ברצלונה)הכיל עוד שני קבוצות פח ככה שהדרך לרבע גמר הייתה קלילה,ובשלב ההצלבה קיבלנו קבוצת פח ברמה,כל שעל מכבי היה לעשות זה לנצח משחק אחד בחוץ,כי קאחה לבורל ומשחקי חוץ לא הולך ביחד,ואל תתווכחו אתם לא מכירים תקבוצה בשיט. מכבי בשני המשחקים הראשונים שחקה כמו חבורה של דגנרטים,ואין מה להאשים כי הם לא קבוצה ברמה לצערי,ובפוקס גנבו ננצחון,אחרי זה הדרך לפיינל פור בטוחה,אבל עכשיו ידידי,עכשיו הם מקבלים את ריאל או ולנסיה בליווי קהל ספרדי איכותי,בוא נראה עכשיו תחיילים של בלאט,לא משנה מה יקרה,אם מכבי תצליח לעלות,פנא ירמסו אותם בקלילות. כל טוב,ובהצלחה למכבי
השב   •  213
מכביסט בלב ובנשמה01/04/2011 14:32
אתה מדבר שטויות , מכבי קבוצת הגנה נדירה שתוקפת גם מצוין , ואין הרבה כאלה ברחבי אירופה ..פארגו סופו ופרקינס הם השחקנים בן הטובים באירופה ומכבי משחקת משחק קבוצתי עם חדירה לסלים , לא מוותרת אף פעם עם כושר גופני נדיר ..מה שאין להרבה קבוצות , מה אתה מדבר שטויות ?
השב   •  10
80
יוסי01/04/2011 12:57
השב   •  02
79
shaqa01/04/2011 12:33

ב-2005 הוא לא היה במכבי. פיינלפור+גביע גם ב-2006 הוא לא היה. הפסד בגמר

השב   •  00
78
אילן01/04/2011 12:31
השב   •  04
77
ל-4801/04/2011 12:31
שמע מבלי להעליב אני חושב שבנושא טלטוביץ'' אתה קצת חיי בסרט. הוא מרוויח בקאחה מה שמכבי לא יוכלו לשלם לו גם עוד 5 שנים וחוץ מזה מפה הדרך שלו היא רק בכיוון אחד לאנ בי אי. דבר שני אתה רוצה לפרק את כל הקבוצה הנדריקס ומצ''באן הוכיחו את עצמם ברגעי האמת אתה שוכח שזו ראשונה של כל מהם ביורוליג.לגבי אידסון אומנם הוא לא עשה השנה מהלכים וקלע 30 במשחק כמו בימיו בריטאס אבל הוא שני במדד של מכבי ביורוליג הוא בין החוטפים המצטיינים ביורוליג נותן תפוקה בריבאונד נכון שגם אני הייתי מצפה ממנו קצת יותר בהתקפה אבל גם שם הוא יודע לעשות סדר.
השב   •  30
76
רוד ואן ניסטלרוי01/04/2011 12:08

חוץ מ-2008 של צביקה

תשובה: דייויד בלאט, ודי לחכימא ברמיזא.
בהצלחה בברצלונה- רוצים את הגביע

השב   •  50
75
אורן01/04/2011 12:00
מאוד אהבתי את התגובה של מס'' 48 ואני מסכים עם כל מילה, אידסון הוא אכן שחקן אפור ופחדן.
השב   •  01
74
שוקי01/04/2011 11:52
הוא רשם פנא לא פנר פנר זה קיצור של פנרבחצ''ה פאו זה קיצור של אולימפיאקוס ופנא זה קיצור של פנאתייניאקוס
השב   •  05
חמאר א'' א''01/04/2011 13:13
פאו זה הכינוי של פנאתיניקוס,פנא זה הקיצור של השם שלהם,חתיכת חמאר,בא לתקן אחרים בזמן שהוא לא מבין.
השב   •  20
73
רונן01/04/2011 11:45
הקבוצה של השנה היא נטו של דיויד בלט שמעון מזרחי נתן לו להביא איזה שחקנים שהוא רוצה הכבוד כולו מגיע לדייויד
השב   •  40
אריק הפועלחיפהלעד01/04/2011 12:39
השב   •  20
72
רונן01/04/2011 11:43
השב   •  17
אוהד01/04/2011 12:46
השב   •  40
אליהו01/04/2011 14:37

השב   •  20
71
פרופסור גדול01/04/2011 11:43
לטל יש 3 אליפויות אירופה ולא שניים
ולתקן אותי עם אני טועה
השב   •  11
70
פרופסור גדול01/04/2011 11:36

כל הכבוד למכבי ואני אוהב אותם מגיל ילדות, בתור חבר לאח שכול,מה קורה עם הגמר (החבר שואל אותי כל הזמן).
כי  בזכות החיילים האלה אפשר לשחק בשקט ולשמוח .אז נא לשנות יום ,שעה משהו כי בתאריך הזה אסור למכבי לשחק ויהיה מה שיהיה. 
בהצלחה מכבי

השב   •  80
69
צהוב01/04/2011 11:21
אחח איזה כיף זה
השב   •  20
68
ניק מרשל01/04/2011 11:10
העובדה שהוא לא הצליח לאלף את סופו,ודויד עושה לו בית ספר.
השב   •  61
67
אריק01/04/2011 10:38
"למרבה במזל לא היו צריכים את טל בורשטיין" פיני השחקן הזה עזר לך לזכות בתארים ולהאדיר את שמך, תתבייש
השב   •  3715
ישי01/04/2011 11:07
הוא התכוון לזה שדייויד בלאט חימם את טל בהתחלת המשחק כדי שהוא יהיה חם לדקות מכריעות, אבל מכבי היו כל כך טובים אז הוא לא היה זקוק לו. אל תנסה לעשות פרובוקציה סתם.
השב   •  121
מכביסט בלב ובנשמה01/04/2011 14:24
הוא התכוון שמכבי הייתה כ"כ טובה הערב שהיא לא הייתה צריכה את בורשטיין במקומו של פרקינס ..איפה ראית אותו מדבר על היכולת הרעה של בורשטיין?
השב   •  60
66
נמרוד01/04/2011 10:33
לא לשכוח אנחנו בפיינל פור בזכות ההפסדים לברסה .אם היינו במקום ראשון היינו נופלים בטוח עם פניתננקוס.
השב   •  21
65
arui01/04/2011 10:16
תמיד היו ספקות מי בנה את הקבוצה הגדולה עם שאראס פרקר ווציץ ובאסטון, ולפי מה שהבנתי רוב הקרדיט מגיע לבלאט גם על פעם שעברה וגם על הפעם! עובדה שמאז לפיני היה תקציבי ענק באולימפיאקוס ובמכבי והוא לא הגיע לשום דבר!
השב   •  201
אוהד01/04/2011 12:46

פרקינס,איידסון,פניני ובלו היו עונה שעברה.
ההבדל הוא אולי שיחרורו של אנדרסון(עובדה שברצלונה לא הגיעו אפילו לפיינל פור במגרש שנערך במגרש שלהם) וגם חזרתו של ליאור אליהו יחד עם הבאתם של פארגו(שקטש הביא אותו לליגה ומכבי ראתה את הכשרון שלו) ושחורצינטיס.
החוכמה של בלאט היתה לחבר קבוצה של שחקנים שרחוקים מאוד מהרמת כשרון של החבורה ששיחקה בתקופת פיני(אגב,בינתיים מצ''באן שהביא בלאט מאכזב כשהנדריקס דווקא משתלב הרבה יותר טוב ואותו הביא בלאט).

השב   •  20
מאור01/04/2011 15:34
שחורציאניטיס+פארגו+הנדריקס  (תראה שהם הגיעו במאני טיים ורק בזכותם אנחנו בפיינל פור) לעומת אידסון שהיה אנמי פרקינס שנפצע ובלו שהתעורר רק בשני המשחקים האחרונים!
השב   •  00
64
אוהד אמיתי01/04/2011 10:16

טל בורשטיין היה חלק בלתי נפרד בקבוצה הגדולה בכל הזמנים של מכבי
לשכוח לו את זה בגלל שהוא לא משחק טוב זו חרפה!
אם הוא היה נותן משחק גדול אתמול כולם היו צועקים את שמו כאילו הוא השחקן הכי טוב במכבי.
אז נכון שמתי שקבוצה או שחקן לא משחקים טוב אפשר להביע אי שביעות רצון וזה אפילו הכרחי,אבל טל הוא שחקן ותיק ,מכביסט,עם 2 אליפויות אירופה!
אז תזכרו לו חסד נעוריו ותנו לו נחת בשלהי הקריירה

השב   •  111
הכריש01/04/2011 12:34
3 אליפויות אירופה. 2001 2004 2005.
בכל מקרה זה לא משנה מה הוא היום.
הוא היה נשמה טובה ונשאר נשמה טובה של מכבי.
יש להם כנראה סיכסוך ביחד לכן הוא רושם את זה.
גרשון אתה מאמן גדול אך נכנס לחורים לא רצויים, ואגב פעם ראשונה מפרגן לבלאט-שאפו.
השב   •  10
63
יודע דבר או שניים.01/04/2011 10:13
השב   •  60
62
ירוק01/04/2011 10:09
פארגו והנדריקס יהיו הרבה יותר קשים להחתמה אחרי הפיינלפור
השב   •  40
61
גזורי01/04/2011 10:06
החמאת לדיוד , תודה פיני.
השב   •  30
60
מארי01/04/2011 10:05
עם כל האהדה והאהבה שיש בעולם לישראל אני בטוח שיתחשבו
השב   •  10
59
מומו01/04/2011 09:46
חותם ופרסמים את זה. שנאה זה שורש כל רע. תתחיל לאהוב. מחכה לקרוא בתגובה הבאה שלך שאתה אוהב ערבים בדואים ודרוזים
השב   •  10
58
אורן01/04/2011 09:08
שבלט החליף את פניני
השב   •  53
אורן01/04/2011 10:18
מה הוא עשה שנה שעברה רק בושות
השב   •  50
מאמין01/04/2011 11:47
ישראלים כאלה עם כפוי טובה יכולים להרוס בן אדם רק בגלל כישלון אחד
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  40
57
?01/04/2011 08:55
והגמר עדיין ביום הזיכרון הם יוכלו לתבוע את היורוליג ולעשות רעש בעולם,משהו על גזענות ואנטישמיות. לדעתי הם יוכלו להוציא מהם מספיק כסף כדי לכסות את המענקים וחלק מהתקציב לשנה הבאה.
השב   •  42
56
עידו01/04/2011 08:43
השב   •  80
55
יותר מ200401/04/2011 08:35

הקבוצה של 2004 היתה עם אוסף כישרון גדול. השנה הקבוצה הוציאה מעצמה 300 אחוז.

השב   •  90
54
אריק הפועלחיפהלעד01/04/2011 08:28
ה"מייבין".( זה לאותו מבין בלתי מבין).
השב   •  51
53
מכביסט01/04/2011 07:39
תעשו לי אדום אבל לא הוא רואה את בלאט ממטר
השב   •  224
52
אוהד מכבי!01/04/2011 07:26
איזה הגנה טובה הייתה למכבי?.מכבי במחצית ה1 הייתה למכבי הגנה רעה מאוד בצבע
השב   •  31
51
יניב01/04/2011 07:26
השב   •  40
אוהד01/04/2011 12:40
המחצית הראשונה של מכבי נגד לבורל היתה בעיקר של פרגו.
רק במחצית השניה שחקנים כמו בלו,פניני ואליהו נכנסו למשחק.
אם לא היכולת של פרגו במחצית הראשונה מי יודע אם מכבי לא היו גם עולים ביכולת טובה כי הלחץ היה יותר גדול כשידוע שלחץ משפיע המון על שחקנים ואת זה ראו גם ברגע שמכבי התחילו לברוח ללבורל ואז קליעות שהיו נראות פשוטות מכל טווח הפכו אצל לבורל למאוד קשות.
ברור שלבלאט יש חלק גדול גם בהצלחה כי הוא ידע לעשות חילופים נכונים וידע להכין את הקבוצה או לתקן דברים בהפסקה כדי שהקבוצה תעלה ותראה יותר טובה מאשר במחצית הראשונה וביכלל ההצלחה עם חבורת שחקנים שנראים כשחקנים נחמדים ולא יותר עד למצב שרמסו את רוב קבוצות היורוליג ואם לא קליעות מטורפות של נבארו היו מנצחים גם את ברצלונה.
השב   •  20
50
נדב01/04/2011 06:22
זה פירגון זה?
הבן אדם מודיע קבל עם ועדה, שההישג הזה מתגמד לעומת ההישג שהוא עשה ב-2004. מה אני אגיד לך פיני, לעלות בפוקס לפיינל פור עם הקבוצה הכי גדולה של מכבי בכל הזמנים, ממש משתווה למה שבלאט עושה כרגע.
השב   •  121
49
מסווג01/04/2011 05:32
*תגובה זו נכתבת בתור אנטיפניני רציני!

האם מכבי מצאה את המוביל כדור השלישי שלה? (פרקינס לא נמצא אז זה פארגו ואידסון).

כן.. אולי הוא לא יכול להתחיל התקפות מתחילת המגרש ולא שובר לחץ בכדרור אבל בהחלט ראינו ממנו הנהגה והחלטות גדולות שלא יביישו מובילי כדור מובילים באירופה! מחפש את המסירה, את השחקן החופשי, בפנים או בחוץ, מייצר מצבים (בניגוד מוחלט למה שהיה עד כה: קטפולטה שלא מפסיקה לירות משלוש) ואז עם הביטחון הפרגון והזהירות מהחדירות שלו בהגנה היריבה הוא גם תפר כמה על הראש של השחקנים ממול! איזה משחק יוצא דופן.. אז איבדו את דורון (אך איזה אבדה נוראית) אבל אולי מצאו יכולת לפניני שמראה שהוא רק ממשיך להתפתח וקבלת ההחלטות שלו אולי יגרמו לו עוד להיות אידסון2?!?!?!?! בהחלט מקווה שכן.. כי אנחנו יודעים שהוא פיקח. ויש לו את היכולת לאיים על הסל משלוש.. ועם הובלת כדור מעמדת ה2 וה3 לצד חודר נהדר כמו פארגו יכולים להוות שילוב קטלני!

לסיכום פארגו המלך! עוד בעונה שגליל לקחו אליפות אמרתי שהוא הגארד הטוב בישראל. אבל מעולם לא חשבתי שהוא יהיה הגארד מהטובים ביותר באירופה.. כל הכבוד!
השב   •  70
48
קובי01/04/2011 04:50
קודם כל אם יהיה אפשר איכשהו להביא את מירזה טלטוביץ'' למכבי זה יהיה אדיר כי בחיים לא ראיתי עדיין גבוה עם קליעה כזאת מצוינת שחקן באמת שאני לא יודע מה הוא עושה באירופה לא איכפת לי על חשבון מי פשוט אם יהיה אפשר להביא אותו זה יהיה מדהים חייב עוד גארד כי בורשטיין זה פשוט מזעזע זה כבר הרבה מעבר לחלודה זה פשוט חוסר יכולת אין מה לעשות הבנאדם גמור היה שחקן ענק היום הוא לא שווה חמישייה בברק נתניה ובטח לא שווה שחקן סגל במכבי חייב להביא את יותם הלפרין פשוט חייב יוסיף המון אני חושב שגם לימונד מאוד יתאים למה שדיוויד בונה במכבי שחקן כמו לימונד מתאים לשיטה כמו כפפה הוא שומר אגריסבי וחזק אני חושב שלימונד והלפרין על חשבון בורשטיין ואידסון (שגם הוא שחקן אפור ופחדן) פלוס עוד סנטר אמיתי על חשבון הנדריקס/מצ''באן (שיושאלו כמובן כי הם צעירים ומוכשרים) יכולים לשדרג את מכבי להיות קבוצה באמת אימתנית אסור לוותר על פרקינסו למרות שהוא פצוע וכמובן גם שלא על ג''רמי פארגו האדיר וצריך גם לתת המפתחות בעמדה 3 לבלו ופניני הם יותר יעילים מאידסון
השב   •  45
47
יוני01/04/2011 03:59
הלוואי שתיקחו את גביע היורוליג! בהצלחה
השב   •  70
46
אור01/04/2011 03:12

השב   •  50
45
איש טוב01/04/2011 03:05
אוהבים אותך ולא שוכחים את מה שתרמת למדינה
השב   •  53
44
אוהד01/04/2011 01:35
אפילו במעט ששיחק שארפ עדיין הוא הצליח לבאס את שחקן לבורל שקלע ופתאום עצרו את המשחק ביגלל עבירה חכמה ולא אישרו את הסל.
השב   •  90
ירוק01/04/2011 08:55
השב   •  30
43
AA01/04/2011 01:17
השב   •  70
42
מכבי01/04/2011 01:08
בורשטיין שחקן פח וגרוטאה
השב   •  42
41
עמוס מישאל01/04/2011 01:04
צריך להודות שטל איבד מהבטחון ומכושר הקליעה,נכון לעכשו לדעתי אין לא מקום בליגת העל,ואני לא יודע איך הסוכן שלו הצליח לקבל מה שבדיעבד מתברר שאפשא היה לוותר עליו. ופיני צודק במקרה הזה,
השב   •  111
יהודי01/04/2011 04:19
השב   •  12
40
אחד שמבין01/04/2011 00:56
לא מסכים איתך בכלל בקטע שאמרת והתכוונת שלא היו הגנות במשחק היום. היו הגנות מצוינות פשוט השחקנים באו לוהטים היום וגם אתה יודע שאי אפשר לעשות הרבה מול שחקן שהוא חם (כמו פניני פארגו או טלטוביץ) היה משחק ברמה של NBA
השב   •  64
39
אילן01/04/2011 00:42
איך הוא יורד קארטה על בורשטיין
השב   •  41
38
EUROPEAN YELLOW01/04/2011 00:42
השב   •  90
37
המכביסט האשדודי .01/04/2011 00:39
זה מראה שאתה אדם גדול.
השב   •  24
36
אילן01/04/2011 00:34
אני לא בטוח שאת פנתנייקוס היו עוברים בצורה כזו.
השב   •  43
35
דניאל01/04/2011 00:19
יתותח אין עליך !
השב   •  32
34
שי01/04/2011 00:15
גם פנא וגם פאו זה פנאתיינקוס אל תגיד סתם
השב   •  20
33
אור01/04/2011 00:12

השב   •  271
32
גבריאל01/04/2011 00:12
יכולים בכיף לשחק ביום הזיכרון הם לא מייצגים את ישראל.
השב   •  770
צהוב01/04/2011 01:07
השב   •  91
מאיר01/04/2011 11:15
השב   •  50
31
2301/04/2011 00:10
עם כל היתרונות שלו (לחימה, הגנה, חוכמת משחק), אי אפשר ששחקן חמישיה לא יהיה בכלל איום על ההגנה. זה משפיע ומקשה על כל השחקנים האחרים כי ההגנה פשוט מהמרת עליו.

אם יש מקום למקצה שיפורים לעונה הבאה, זה המקום. עדיף להביא סמול פורוורד איכותי אחד במקום אידסון ובורשטיין.
השב   •  427
30
שי01/04/2011 00:09
גם פאו וגם פנא זה פנאתנייקוס
השב   •  50
29
ביתר בנשמה01/04/2011 00:05
חגיגות העלייה יערכו באוסישקין
השב   •  411
ג''ני01/04/2011 10:46
אחי. לא נוח לחגוג בחניון :)
השב   •  81
28
דורון31/03/2011 23:59

כו-לם יודעים שאי-רופה צ-ה-ו-ב-ה!
אירופה צ-הובה! אירופה צהובה!

השב   •  191
27
ירוק לעד31/03/2011 23:57
ערב ענק .. עונה מדהימה שתגיע בקרוב לרגעי השיא שלה. בלאט מאמן גדול
השב   •  143
26
שגיא ניסן31/03/2011 23:57
אולי 2004 הפרש
השב   •  21
25
אדוניי שפירא31/03/2011 23:46
מתי ג''מצי יעשה טור?
השב   •  112
יוסי31/03/2011 23:55

השב   •  10
יניב01/04/2011 00:08
ג''מצ''י יצא חומוס, הציעו לו כסף, קפץ ישר על העגלה, הלך נגד הבית שלו והנה אלי טביב אחרי יום בתפקיד שלח אותו הבייתה, למעשה אין בית,.
השב   •  20
אוהד01/04/2011 00:09
ג''מצ''י מהשחקנים הכי מוכשרים שגדלו בארץ.
המינוס שלו זה רק ששיחק בתקופה של הקבוצה הכי טובה שהיתה באירופה(ספליט) ולכן הצליח להגיע רק לגמר ולא להשיג גביע.
השב   •  32
24
מכבי יהודים?31/03/2011 23:45
פארגו יודע מה זה בכלל? וסופו? הוא היה בצבא?
השב   •  633
אוהד01/04/2011 00:00
פניני,ליאור אליהו,בורשטיין וגרין?
השב   •  111
יוני01/04/2011 04:00
השב   •  20
23
סימה31/03/2011 23:43
אם מכבי היתה מקבלת את ברצלונה או פנא היא היתה בחוץ.
השב   •  59
דניאל31/03/2011 23:49

אנשים פשוט לא מסוגלים לפרגן .
בלי קשר לאיזה קבוצה אתה אוהד , מכבי עשו עונה גדולה. תמשיכי לקטר . זה רק עושה את זה יותר מתוק
 

השב   •  40
12301/04/2011 09:21
קיבלנו את בארסה בטופ 16 (מדרג שלישי!) ובגלל זה לא היה לנו ביתיות ( כי בארסה מסיימת שלישית אבל בכל זאת לא יכוליות להיות יותר מ2 קבוצות מאותה ארץ באותו בית כי זה חוק מפגר ולא הוגן שיש 100 ספרדיות בערך)אז נגיד מכבי סיימה ראשונה בבית שלה, אבל הסיכוי שהיא תפגוש נגיד את ברצלונה גדול יותר משקאחה לאבורל תפגוש אותה או ריאל בכל מקרה, מכבי בפיינל פור, בארסה ואולימפיאקוס לא. זה לא רק מכבי שעלתה לפיינל פור בפיינל פור הזה לא תהיה אף קבוצה מהפיינל פור הקודם (פרטיזן,צסק"א,ברצלונה ואולימפיאקוס)
השב   •  20
22
ביתריסט בנשמה31/03/2011 23:43
ויטוריה קלעה ביותר מ-40% לשלוש אבל ביום שמכבי נוגעת ב-80% לשלוח עם 20 זריקות ל-3 לויטוריה אין הרבה מה לעשות
השב   •  101
21
יהל31/03/2011 23:41
להיפרד בכבוד מטל בורשטיין ודרק שארפ היקרים ותת להם כבוד על שנותיהם היפות במכבי,
להחתים את טלטוביץ-פשוט שחקן תותח,
השלשה שלו עם הבאזר בסוף הרבע השני הייתה כמו טיל rpg שפוגע במטרה-פשוט מפחיד.

ברכות למכבי שלנו.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  448
GATE1131/03/2011 23:52
מחייב אותך לשחק עם ישראלים בליגה מה תעשה?
השב   •  120
טל ברודי01/04/2011 13:40
אם הוא יעזוב את קאחה, זה רק ל-NBA. בכל מקרה, מדובר בשחקן די דומה לבלו ולא באמת צריך אותו. אם כבר להביא גבוה, אז רק סנטר במקום גרין.
השב   •  40
20
אלי31/03/2011 23:40
איזה בנה ? אתה רציני ?
השב   •  41
19
רואי31/03/2011 23:39
הקבוצה של שנה שעברה לא פחות מוכשרת מהקבוצה של השנה,ההבדל הוא על הקווים,בלאט מאמן יסודי,רציני,צנוע,מבין כדורסל.פיני גאון כדורסל,אבל שבע,אין בו את הרעב להישגים ונצחונות וכך הייתה נראית הקבוצה שלו,אפאטית,עוד דוגמה זה אובראדוביץ,אחרי 12 שנים באותה קבוצה לא מפסיק להשתולל על הקווים,ולצרוח על שחקני הספסל שלו,לאל האמין שעם קבוצת חוטבי העצים שלו הוא מגיע לפיינל פור אחריי בארסה ועוד כפייבוריט.יאללה מכבי
השב   •  326
אוהד01/04/2011 00:03
שחקנים כמו איידסון ופרקינס שיחקו ברמה אחרת ופתאום ציפו שמיד יגיעו לפיינל פור.
אגב,אולי עוד סיבה לכשלון של פיני היתה גם אנדרסון שאיתו ברצלונה לא הגיעו לפיינל פור שמשוחק במגרש שלהם.
וכן,פיני אכן הפך פחות רעב להצלחה רק אולי אם לא שיטת הפיינל פור מכבי יכלו לזכות באליפות ואז היה נשאר ואולי היו רואים חיבור של הקבוצה יחד עם שינוי של שחקן או שניים שפיני היה מביא.
השב   •  05
18
יום עצוב מאוד.31/03/2011 23:39
השב   •  9118
GATE1131/03/2011 23:51
אבל עכשיו מכבי בפיינל פור סופסוף לשמוח ולנסות לשכוח מהטרגדיה שעברנו.
            
                  -אוסישקין חניון-
השב   •  140
אוהד01/04/2011 00:10
כמו שזכור לי לפי האוהדים הפועל לא מייצגים את המדינה.
השב   •  290
נ.ש01/04/2011 00:57
השב   •  150
צהוב עולה01/04/2011 01:06
ויום קשה לפלסטינאים אוהדי הפועל
השב   •  181
איציק01/04/2011 01:07
השב   •  80
צהוב מצפון01/04/2011 01:37
אחי,את הלב הוא אכל בים שלישי,היום  הגיע זמנו של הכבד.
השב   •  91
רועי01/04/2011 10:27
תאכל את הלב אירופה צהובה, תמשיך לחיות משנאת מכבי אותנו אתה לא מעניין
השב   •  60
חיים01/04/2011 12:40

השב   •  30
17
צהובה31/03/2011 23:38

וגם טרנס מוריס שאמר שעבר לברסה כדי לזכו בתוארים. אז לא תמיד זה יוצא טרנס. 

השב   •  482
16
שונא ערבים - בדואים - דרוזים31/03/2011 23:38
אבל תודה לאל ותודה לגאונים שיש לנו.
שחקנים אצילים אחד אחד. מת עליכם וכמובן על בלאט
השב   •  393
15
חיים31/03/2011 23:37
אנדרסון הביתה!
השב   •  212
14
יוסי31/03/2011 23:37
השב   •  130
13
אחד גבר31/03/2011 23:36
אני לא אומר שזה לא אפשרי,אבל אין צורך לפתוח שמפניות מוקדם מדי.
השב   •  82
12
alasam31/03/2011 23:35

השב   •  123
11
ניר31/03/2011 23:35

בלאט יהיה בפיינל פורץ גרשון- עם תקציב גדול פי כמה- לא הצליח לעשות את זה..

השב   •  284
הקרנף01/04/2011 12:32
המשחק של מכבי היה כל כך מצוין - כמעט כמו שאני עשיתי ב-2004!
ואני נותן את מלוא הפרגון ל.מאמן הכושר.
בלאט? בסדר.
השב   •  50
10
אלון31/03/2011 23:33
תודה למכבי, לצוות המקצועי בראשות בלאט שהוציאו מהקבוצה הזו את המקסימום. תודה למכבי שגורמת לי כל פעם את הרגעי אושר המדהימים האלה.

פיני, לעולם לא נשכח אותך, את הכבוד שהבאת לנו ואת ההישגים שהבאת לנו. כל הכבוד על הפרגון לבלאט ולקבוצה, אוהבים אותך!

ולכל אוהדי הפועל, אם אתם לא יכולים לפרגן, תבכו, אבל תיהיו בשקט!
השב   •  372
9
שי31/03/2011 23:33
שכן המשחק יהיה בברצלונה ומעבר לשנאה שרוכשים אוהדי בארסה לריאל או ולנסיה, אז הקבוצות הללו הן בסדר גודל של מכבי ואפילו חלשות ממנה בכמה מקומות. האיום הכי גדול לטעמי בדרך לגביע יהיה כמובן פנתנאייקוס, ואני צופה גמר מכבי-פנא, ושם כמו לפני עשור בדיוק, מכבי תצטרך לתת משחק קבוצתי גדול בשביל לזכות בגביע מדהים שאף אחד בחיים לא נתן למכבי סיכוי לזכות בו בתחילת העונה.
השב   •  302
GATE1131/03/2011 23:48
פנא זה פנרבחצ''ה
פאו זה פנתנאייקוס
השב   •  56
אולטראס - אקטובה01/04/2011 03:02
פנר* זה פנרבחצ''ה
השב   •  30
8
מכביסט31/03/2011 23:33
פיני? מזכיר לך משהו?
לי כן P;
השב   •  150
7
דייגו31/03/2011 23:33

תלמדו ממכבי שמתמודדת עם קבוצות שיש להן תקציב גדול בהרבה ממכבי.

השב   •  433
danni01/04/2011 08:06
השב   •  61
6
אמא31/03/2011 23:33
השב   •  140
5
דרוזי ליברפול31/03/2011 23:33
לא קשה להבחין בכך שהוא סתם "כאילו" רוצה בהצלחת הצהובים.
תפסיקו להיות עם ראש מרבוע כבר ותראו את מה שקורה לפניכם יעלובים.
השב   •  3116
4
אוהד מכבי תל אביב תמיד!31/03/2011 23:32
יאללה מכבי
השב   •  224
3
יוסי31/03/2011 23:31
נ.ב.א
בסוף מחצית היה משהו כמו 100 נקודות לשתי הקבצות וזה עוד אם הגנות טובות קיבלנו היום משחק גדול מאוד של שלשות ואתלטיות רבה שלא הייתה מביישת משחק בנ.ב.א, ויטוריה שיחקו טוב מאוד אבל לשמחתנו ולצערם מכבי שיחקו מצויין ובגלל זה הם הפסידו היום בכל משחק אחר נגד קבוצה אחרת ויטוריה מנצחים היום אבל היום זה היה המשחק הטוב ביותר של מכבי ב5 שנים האחרונות לפחות.
השב   •  794
אוהד מכבי31/03/2011 23:52
השב   •  100
אוהד מכבי31/03/2011 23:53
השב   •  31
2
שוננא ערבים - בדואים - דרוזים31/03/2011 23:31
הלווי ותחזור אלינו בעתיד .
אתה מלך המלכים
השב   •  3719
1
דודh31/03/2011 23:28
הוא בנה את הקבוצה
השב   •  3747
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP