יום שני, 28.04.2025 שעה 04:26
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
רז אמיר

מבחן המציאות של גולדהאר

דעה: האם איווניר הוא מה שהבעלים הקנדי חושב שהוא? מבט על עשרת משחקיו בתפקיד יכול לפתוח זווית אחרת למיץ', שחייב למצוא יועצים חדשים

"אני מצפה לתוצאות, לא לאליפות. אם נסיים במקום החמישי עם אפים מדממים זה עדיף מבחינתי מאשר לסיים גבוה יותר. הדבר היחיד שאני מבקש זה ליכולת טובה בכל משחק".

במילים אלו סיכם מיץ' גולדהאר את מסיבת העיתונאים בה התייחס לראשונה לפיטוריו של אבי נמני ולמינוי של מוטי איווניר כמחליפו בקבוצה. עשרה מחזורים עברו ונשאלת השאלה: האם המילים שיצאו מפיו של הבעלים הקנדי אי שם בינואר היו בשביל המצלמות בלבד?

מכבי תל אביב של מוטי איווניר לא שונה מזו של אבי נמני. אם כבר, היא חלשה עוד יותר. אם המנג'ר המפוטר יכול לומר שאחרי 16 מחזורים בתפקיד, מכבי שלו היתה רחוקה אחרי הקיזוז ארבע נקודות מאליפות, המנג'ר החדש לא יכול לומר זאת אחרי עשרה מחזורים. הוא סופר כרגע 14 נקודות מחיפה ו-7 אחרי הקיזוז והזרוע עוד נטויה.

איווניר אחרי עוד הפסד משפיל. מקבל פרס על יכולת חלשה (יוסי ציפקיס)
איווניר אחרי עוד הפסד משפיל. מקבל פרס על יכולת חלשה (יוסי ציפקיס)
 

הצהובים של נמני ספגו את ההפסד הכי משפיל שלהם מול מכבי חיפה, 3:0 בקרית אליעזר. של איווניר? הם סופגים כבר שבוע שני ברציפות תבוסות מביכות ומשפילות מקרית שמונה (4:0) ומכבי נתניה (3:0).

כשהמאמן החדש נכנס לתפקיד הוא טען שהסגל שנבנה הקיץ במכבי תל אביב לא צריך שינוי. "זה סגל מעולה שצריך לרוץ למעלה עם שחקנים טובים". שישה מחזורים אחרי ופתאום הסגל לא מספיק טוב למוטי. כמו מיץ', גם הוא כנראה חשב שאין תיעוד היסטורי לאמירות שלו.

אני לא מאשים את גולדהאר. הוא לא בארץ, הוא מנותק ואין לו באמת מושג איך נראית מכבי שלו ואיך היא מתנהלת. היועצים שהוא מינה, הם אלו שמכשילים אותו. אני לא יודע מה לג'ק אנגילידס ולכדורגל, אבל ההתנהלות שלו מראה שהרבה הוא לא מבין.

ג´ק אנגלידיס ועוזי שעיה. לאיזה הישגים הבאתם את מכבי? (שי לוי)
ג´ק אנגלידיס ועוזי שעיה. לאיזה הישגים הבאתם את מכבי? (שי לוי)
 

אם אחרי שני הפסדים שכאלו ותקופה בה לא נרשם שום שינוי בקבוצה, העצה הכי טובה שהוא נותן לגולדהאר זה שיאריך את החוזה של המאמן, שעד כה נכשל בגדול, כנראה משהו לא בסדר עם הבנתו את המשחק ואת מכבי תל אביב.

גם לעוזי שעיה והאחרים לא חסר. העונש שנגזר אתמול על מאור בוזגלו הוכיח זאת. אם מאור בוזגלו הוא הבעיה של מכבי תל אביב, אז משהו רקוב מאוד במועדון הזה, יותר משכולנו נצליח אי פעם להבין.

אבל מה זה משנה? מאור יישב עכשיו במשחק מול בני יהודה ביציע ובמקומו ישחק רוברטו קולאוטי. החלוץ שביקש ערב לפני משחק דרבי לעזוב את מכבי. זה, נניח, לא בעייתי. לירוק בפנים של הקהל והקבוצה לפני המשחק הכי חשוב של המועדון הזה בעונה, זה בסדר. נחליק. זה קולאוטי.

קולאוטי מנסה למצוא את הפרצוף המאוכזב אחרי נתניה. לו מותר יותר כנראה (יוסי ציפקיס)
קולאוטי מנסה למצוא את הפרצוף המאוכזב אחרי נתניה. לו מותר יותר כנראה (יוסי ציפקיס)
 

מאור? הרבה יותר קל לקחת אותו ולשים אותו כדוגמא ל'מלחמת איווניר ברשע שנמצא בחדר ההלבשה'. נו באמת. אחרי המשחק מול נתניה גורם בהנהלת הקבוצה טען ש"שחקנים יאבדו את חדר ההלבשה הרבה לפני מוטי איווניר". ויפה שנותנים גיבוי למאמן, אבל איזה שחקנים בדיוק יאבדו את חדר ההלבשה? אלו שאבי נמני הביא? אולי אלו שאיווניר שלח ליציע בלי סיבה אמיתית? או אולי הצעירים, אנשי המהפכה של המאמן, שמנסים להבין מתי יקבלו צ'אנס נוסף?

מיץ' גולדהאר עשה אתמול צעד אמיץ מאוד. בפעם השניה העונה. הבעיה שלך, מיץ', זה שהדרך שאתה בוחר ללכת בה היא לא באמת שלך. הטריק הזה של להאריך חוזה של מאמן כשהקהל מתחיל להתעורר נגדו מעולם לא עבד. בטח לא בקבוצה גדולה. מה שטוב להפועל באר שבע, לא טוב למכבי תל אביב. ויעיד על כך ניר קלינגר כדוגמא לשני המקרים.         

גולדהאר והשחקנים. אתה מוצא שם אפים מדממים?  (שי לוי)
גולדהאר והשחקנים. אתה מוצא שם אפים מדממים? (שי לוי)
 

נ.ב.
מכבי תל אביב צברה 17 נקודות מ-30 אפשריות בקדנציה של איווניר ועפה מהגביע במשחק הראשון שלה. אפים מדממים לא היו שם. יכולת טובה בטח ובטח שלא. ו"קידום צעירים התואם את מדיניות המועדון"? גולדהאר, אולי כדאי שתרים טלפון (אתה טוב בזה) לדור מיכה, דור מלול, שרן ייני ויובל אבידור. בטוח שיש להם כמה דברים מעניינים לספר לך. מקסימום, האחרון תמיד יכול לתת לך טיפים לאיך להסתיר את הקמטים.

הכתוב הינו טור דעה   

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 91 תגובות ב-77 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
77
המציאותי24/03/2011 13:03
שימו לב מי המאמנים הטובים בארץ.אלו שהאישיות שלהם מקרינה ביטחון - אלישע לוי,עטר,גוטמן.המקרה של גוטמן קצת שונה כי הוא יותר קשוח אך עם זאת אבהי וגורם לשחקנים להשקיע מעל ומעבר.הקשיחות הקשטנית או דוגמא מהיום -רוני לוי לדעתי פשטה את הרגל כי היא מאיימת מדי ,לוחצת ובסופו של דבר לא מוציאה את המאה אחוז מהשחקן.איווניר דווקא מזכיר לי בהתנהלות את מלמיליאן - אכלו לי שתו לי ולזה שחקנים הכי בזים.הוא פשוט לא ברמה המתאימה למכבי תל אביב וזו היתה החלטה גרועה מאד.בנוסף לזה אפשר לשים לב שהקבוצה פשוט לא מאומנת.לא קשור למוטיבציה.לא קשור ללחימה."מאומנת".כדורגל נטו שזה אומר בעיקר שני דברים.הנעת כדור ואי תיאום ביציאה לנבדלים מה שבעיקר חורר לנו את הרשת במשחקים האחרונים.
השב   •  31
76
אפרים טגבה24/03/2011 12:33
חח סתם מטומטמים
השב   •  30
75
אורי24/03/2011 11:24
מעניין.אם גלודהאר היה מחליט לא להאריך את החוזה של מוטי היו אומרים לא ניתנה לו הזדמנות איזה בעלים שלא מבין בכדורגל וכו'',אז עכשו שהאריכו לו את החוזה אז שופטים אותו לפי כמות משחקים קטנה ח אתה כותב חובבן לך תפרשן את הפועל שם אוהבים חובבנים!
השב   •  00
74
הרניב24/03/2011 11:17
קהל של חיתולים
קהל של סמרטוטים

כך מעודדים קבוצה במשבר? 

איזה כיף שאתם טיפשים מידיי בשביל להבין את זה
השב   •  51
אייל ברקוביץ''24/03/2011 13:34
כשאתה בליגתה אלופות עם דאבל הכי קל להעביר ביקורת לצד השני.
השב   •  30
73
עמית24/03/2011 11:12

רק דבר אפשר עוד להוסיף
שבזמנו של איווניר השחקנים איבדו את המחוייבות למועדון והדבר הגרוע בתקפתו שהקבוצה אפילו לא יודעת לעמוד על המגש שזה הבייסיק בכדורגל. חבל מאוד שלא הביאו מאמן ראויי, מוכח, עם ניסיון וקבלות שכבר אימן קבוצה גדולה ויודע מה הוא לחץ והכי חשוב להשיג תוצאות

השב   •  20
72
אורי בורי23/03/2011 23:53
יום אחד.
השב   •  22
71
פיני גרשון23/03/2011 23:39
די! נמני מחוץ למכבי וטוב שכך! ואני בטוח שהוא גם לא רוצה לחזור אחרי מה שהוא עבר.

אבל דחילק, עד מתי תהיה פאתטי?
השב   •  22
70
פיני גרשון23/03/2011 23:38
אחרת אי אפשר להסביר את המהלך הבזיוני הזה.
השב   •  80
69
המאמן23/03/2011 23:34
15 שנה מחליפים מאמנים
הגעגועים לקבוצה רק דרך שחקנים
טובים מהנוער.לפחות לא לשלם
השב   •  04
68
בית"ריסט בנשמה23/03/2011 23:20
עובדה שכמו שאמרת עשו 13 נקודות בחמשת המשחקים הראשונים כי לא היה לחץ והכל בסר פתאום התחיל שוב הלחץ במכבי והם עם 4 נקודות בחמשת מחזורים אחרונים הם צריכים להירגע ופשוט לתת לדברים לזרום
השב   •  10
67
ירון,צהוב מאז ולתמיד23/03/2011 22:33

השב   •  20
66
אלי23/03/2011 22:23
ולעאלק צהוב. תחזור לגן החיות של נמני ותישאר שם.
השב   •  01
65
ארז23/03/2011 22:12
מאמן דפוק,למזלנו עד שלא כול הקהל והשחקנים יכנסו ביחד לברכה של טרמפנטין ולטהר את עצמם ממשחק המכירה למכבי חיפה אז דינכם הוא קללה ארוכת שנים בליווי ציפיות שיתרסקו שנה אחר שנה וזה מידי שמים
השב   •  32
64
מישו23/03/2011 21:27
בואנה אני במקום גולדהאר הקרפד הזה הייתי טס מהר לקנדה אחרי הבוחטות שהוא הפסיד במכבי במקום להשאר ולהפסיד עוד. לא אירופה לא ישראל ולא בטיח כל הקבוצה הזאת הם קקהמייקה ועוד מי שלא מבין בכדורגל זה מי שקנה הקיץ את כל ואני מדגיש כל הכוכבים בליגת העל ועוד מלא ישראלים מחו"ל הוא דפוק , כי לא דוחסים לקבוצה אחת 200 כוכבים לא מפרגנים ושכל אחד חושב רק על עצמו ועל הכסף המלוכלך שלו מה שאף אחד לא הרוויח שם בכבוד
- חבורה של לוזרים המכבי האלו
השב   •  00
63
ישי23/03/2011 20:40
השב   •  00
62
יוסי23/03/2011 20:34
מי שלא הגיב אחרי משחק השרוכים מס 2 ולא זרק מייד את המנגר וחצי קבוצה ומי שישב והתחכך בצורה מגעילה עם האוהדים ב"תיקו הגדול" מגיעות לו כל הצרות שנופלות עליו ! 
השב   •  32
61
צהוב כחול שפוי23/03/2011 20:22
נימני בניגוד אליו הביא שחקנים לוזרים-עייפים וגמורים אולי חוץ מעטר ויצחקי שאי אפשר לעשות איתם כלום מאמן נמדד לפי קבוצה שהוא בונה מהתחלה ויפה עשה גולדהר שנותן הזדמנות לבנות מחדש מה גם שאווניר מצויין בשילוב צעירים ככה שמשהו רע בטוח לא יכול לצאת מזה במקום שיביאו שנה הבאה עוד פעם מאמן שיביא קבוצת שחקנים חדשה. תנו לאיווניר להתאקלם בקבוצה והוא יחליט מי יישאר עונה הבאה ואת מי להביא ביחד עם שילוב צעירים ככה לדעתי צריך להתנהל יפה גולדהר. ההזדמנות תתחיל מתחילת עונה הבאה והילך לפי הדרך והתוצאות ואז יהיה ניתן לבקר את איווניר..אז לכל הילדים המושפעים פה תחסכו את זה מאיתנו ומעצמכם בחיית..
השב   •  20
60
שלומי23/03/2011 19:41
לאא הגיוני שעונה אחרונה שלו בקבוצה הוא יעלה לשחק ואין לו חוזה לעונה הבאה(אני מדבר על העונה הבאה,זאת כבר גמורה)אתה מוכר אותו מרוויח כסף,לא מוכר אותו הפסדתהה מיליונים וכל התג מחיר שלו שווה לקליפת השום.
אז או מכירה או חתימת חוזה ל5 שנים
השב   •  30
59
ניטשה23/03/2011 19:16
וכל מילה נוספת מיותרת..
השב   •  40
58
עודד23/03/2011 19:12
שכל היועצים/מנכ"לים וכו'' מסבנים אותו ורוצים להוציא ממנו כמה שיותר כסף וכמה שיותר מהר לפני שיגמר.
מזכיר מאד את גאידמק עם מילשטיין/שקלאר/ארזי ועוד כל מיני נספחים.
לדעתי זה גם יגמר בערך באותה צורה כמו אצלינו.
השב   •  30
57
spencer tracy23/03/2011 18:29
אתה טועה! איני אוהד מכבי ואני בטוח שהרמה עכשיו תעלה. השחקנים יודעים שעתידם בידיים של מוטי. מי שיודע שמוטי לא רוצה אותו, כבר לא ייעשה כלום. מי שמאמין שמוטי עוד לא החליט לגביו, יתאמץ. ומי שמוטי רוצה אותו ייתן את הנשמה. בכל מצב מכבי לא תשחק טוב ולא משנה מה איווניר ייעשה. הקבוצה בהרכבה הנוכחי גמורה. שנה הבאה עם סגל חדש וצעיר ובלי יומרות של אליפות אלא תחילתו של תהליך אני מאמין (לצערי הרב) שמכבי תראה הרבה יותר טוב. ולגבי נציגיו של גולדהר - הבנה בכדורגל הנה רק פאן אחד קטן של החיים, מתי תבין זאת? ניהול מוצלח של עסק אינו רק היכולת להבין בכדורגל אלא, כמו שעשו, היכולת להאריך את החוזה של איווניר כדי לסמן לכולם שנגמרו החגיגות והסגל הולך הבייתה. כך הרוויחו את איווניר ואת המעט שיכלו להציל. מהלך נכון, ללא עלות נוספת, ובמחשבה תחילה. לצערי כבר אמרתי? אדום עולה!
השב   •  00
56
יוסי23/03/2011 18:07
אפס אחד גדול, חבל על הכסף עלהזמן ועל העצבים. הוא בחיים לא יהיה שחקן מוביל. בינוני וזהו.
השב   •  26
55
בני23/03/2011 17:54
השב   •  20
54
בני23/03/2011 17:52
השב   •  00
53
לירן מדוניאן23/03/2011 17:49
כתבה פשוט נכונה ומדוייקת להפליא. הכל נכון. אני מסיר את הכובע בפני הכתב, שהשכיל לראות את המציאות כפי שהיא, ולא להתעלם ממנה כמו שכולם פה עושים. השחקני אשמים במצב, וגם המאמן. כי אם אין כדורגל, ואין שום מחוייבות, ויש השפלות מביכות מידי שבת ותירוצים עלובים, אז בשביל מה הביאו א איווניר? אם היה לו כבוד, אחרי התוצאות המשפילות האלה הוא היה חייב לקום וללכת הביתה כי הוא לא הצליח לעשות שום דבר חיובי עם הקבוצה, בדיוק כמו קודמו בתפקיד. כנראה שהוא "מכביסט" בדיבורים, אבל לא במעשים.  נכון, אנחנו א ברצלונה, אב אנחנו שואפים להיות כמוה, בדיוק כמו שהפועל נלחמת ושואפת בשנים האחרונות. אז למה בהפועל שואפים ואצלנו מתרצים? בושה!! גולדהאר איש מקסים והציל את המועדון מקריסה, אך העסק הזה שהוא חי בקנדה ולא מבין מה באמת הולך פה, זה לא עובד. וככה זה נראה. חבל ועצוב!
השב   •  53
spencer tracy23/03/2011 18:30
השב   •  01
52
לידור23/03/2011 17:37
למכביסט כמו מוטי מגיע צ''אנס להראות שהוא ראוי להיות מאמן מכבי.כל מי שהיה לפניו נכשל.
למאמן סופרים הצלחות או כשלונות בסוף עונה.מוטי בא לחצי עונה.מדובר במאמן כדורגל ולא בקוסם שיעשה הוקוס פוקוס.
את כל הספקולציות צריך להשאיר לשנה הבאה,כי שנה הבאה זה באמת המבחן של מוטי.
חצי מהסגל שלו שלא הוא הביא בכלל זוועתי ולא פוגע כבר כמה חודשים.
את מוטי אין מה להאשים.
אני לא הייתי בזמנים של מוטי,אבל ממה שאני שמעתי מוטי זה שחקן נשמה ואחד הגדולים שהיו במכבי.
היה לו את הסמל וכבוד  למועדון,הוא לא ביזה את המועדון כמו שה"סמרטוטים" האלה עושים כבר  תקופה.
-גם אם זה לא היה מוטי וכל מאמן אחר ואף לא מכביסט,אני  חושב שאותו מאמן ראוי לקבל עונה אחת.
אם מוטי היה מתחיל את העונה במכבי עם הסגל הבזיונרי הזה,מילא.הייתי אומר נכשל.
אבל לא כך היה.
אף מאמן לא היה יכול לשנות את מכבי בחצי עונה.
העונה כבר ברור אבודה,שנה הבאה נראה מכבי אחרת,וכל הכבוד למיץ'' גולדהאר על כל הסבלנות והנחישות והרצון להשקיע במועדון וכל הכבוד על הבחירה במוטי,
לא צריך להיות איש כדורגל כדי לתת לבן אדם הזדמנות בחיים וצ''אנס בעוד שזה חלום שהתגשם למוטי.אני שמח ומברך את מיץ''.


השב   •  41
51
הגבר23/03/2011 17:31
השב   •  10
50
יעקוב23/03/2011 17:08

השב   •  32
יוסי23/03/2011 18:06
השב   •  12
49
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )23/03/2011 17:07
אתה לא מבין כדורגל ( כמו הרבה מחזיקי קבוצות בעולם ) , אז שים מישהו שאחראי על הקטע המקצועי כמו שפיגל או גרנט והם יהיו אחראים על מינוי מאמן וסגל. אנגלידיס אולי יכול לשיר ביוונית אבל כדורגל הוא לא מבין.
השב   •  50
48
דויד23/03/2011 16:37

מהלך ראשון לקראת עונה הבאה זה לשחרר את:שטראובר עשה את שלו הבחור,סבן אפס,זיו לא נראה לי שזה שחקן כדורגל בכלל אני עדיין לא בטוח,פאבצ''יביץ פתח טוב אבל מהר מדי התגלה כבלוף כל משחק עושה טעות או שתיים של גול,סטרול תמיד היה ותמיד יהיה מסטול,סידיבה שחקן נחמד אבל לא למכבי,מדוניאנין איפה הוא ואיפה נימני,ישראלביץ שיחזור לארגנטינה יש לו מקום שם בילדים שמביאים כדורים,ייני מהיום הראשון שהוא דרך בבוגרים מוכיח כמה אין בו כישרון,קולאוטי כשאומרים תמילה חלוץ לא מתכוונים אליו
השב   •  40
47
פופו23/03/2011 16:19

השב   •  00
46
אלי שקרוקה23/03/2011 16:16
אני קורה לוואן.אנחנו רוצים כתבים עם ניסיון ולא מתלמדים.תעיפו אותו לעיתון הארץ שם כל המתלמדים נמצאים.לגבי איווניר עשו נכון שהחתימו אותו.כל הכבוד למיץ
השב   •  30
45
unique23/03/2011 16:14
יעקב שחר אכל בשנים הראשונות במכבי חיפה מרור עם כפית,ברגע שהוא בנה לקבוצה מערכת ניהולית נכונה הוא התחיל ללקק דבש. מכבי חיפה כיום בקושי זקוקה לכספי הבעלים שלה,היא מתנהלת מעצמה והתוצאות בהתאם.שיחררו חצי קבוצה,עשו רכש 3 בעשר,והקבוצה במקום הראשון למרות שהיא לא נראית טוב. במקום להתעסק על כן מדוניאנין או לא מדוניאנין,כדאי שאדון אנגלידיס ימצא אנשים שראויים לנהל את המועדון הזה. יש במדינה הזאת מספיק אנשים ראויים שמסוגלים לקדם את המועדון הזה למקומות הראויים לו.אם זה גברי לוי או צביקה רוזן או גיורא שפיגל או אפילו להביא אנשי מקצוע מחו"ל,ואולי סוף סוף נתחיל לראות פירות מהעבודה של ניר לוין,עמיר תורג''מן ושאר אנשי מחלקת הנוער. עד שזה יקרה (לא בקרוב לצערנו) אנחנו נמשיך להיראות ככה,כמו שלא היית נותן לכדורגלן לנהל חברה שלך,אל תיתן לאיש העסקים שלך (אנגלידיס) לנהל את קבוצת הכדורגל שלנו.לתשומת ליבך מר גולדהאר
השב   •  10
44
ביבי23/03/2011 16:13

השב   •  41
43
סכניני███♥:♫✔23/03/2011 16:06
וזו הסיבה שרוני לוי לא הסכים לחצי שנה כי ידע שהשחקנים לא יתאמצו מספיק עכשיו המסר עבר לשחקנים ובמיוחד לבוזגלו וחבריו שהוא חייב ללת כל משחק 100% ולא מתי שמתחשק לו .
השב   •  30
צהוב23/03/2011 19:23
מישהו שאל אותך?! תדבר שיפנו אליך בנתיים תעשה קפה..
השב   •  32
אמג''ד בדראן- צ''לסי בדם24/03/2011 08:10
אני לא מבין את מכבי .. הכי קל זה לרדת על בוזגלו להשעות אותו לשלוח ליציע לקנוס כאילו מה הוא עשה ? אם אבא שלו מדבר הרבה אז בכל כישלון של מכבי ישר בוזגלו אשם . אני רואה את בוזגלו כשחקן הכי טוב בארץ בעמדה שלו ותגידו מה שתגידו אם יימכר לאירופה תראו איזה שחקן זה
השב   •  00
42
אחד שיודע23/03/2011 16:03
מכתב בדיחה שמלקק למישהו את התחת.
הצעירים שהוא מזכיר?
מלול פרובלמט שאצל אבי נמני בשנתיים האחרונות לא שיחק קבוע.
שרן ייני לא מספיק טוב כרגע להרכב ויובל אבידור? באמת? טוב? אתה רציני? הוא אפס מאופס שיודע רק לרוץ.

כל הטענות לבניית הקבוצה הולכות להנהלה? הם נתנו צ''ק פתוח ואותם מאשימים?
כתב טיפש הכתבה שלך נובעת מאינטרס.
השב   •  00
41
אופק23/03/2011 16:00
אחלה טור!
איווניר הביתה!
השב   •  20
40
אורי23/03/2011 15:41
לא קשה לראות בסטטיסטיקה של הטוקבקים שאתם בדעת מיעוט אמיתית, רוב אוהדי מכבי תומכים במוטי, אז עשו טובה ותתרמו קצת לשקט תעשייתי שיביא גם לתוצאות ובעזרת השם גם לאליפות שנה הבאה, חלאס עם המלחמות, היו לנימני 3.5 שנים של כישלון.
השב   •  22
דן24/03/2011 12:51

בכל מקרה אוהדי מכבי האמיתיים, לא רוצים מאמנים/בעלים הקשורים לעולם התחתון.
לא הייתי רוצה שמכבי ישחקו כמו הפועל אם המחיר שהבעלים יהיה אלי טביב.
נקודה.

השב   •  00
39
אבי23/03/2011 15:34
סתם לכתוב בשביל לומר הנה עשיתי את היומית עשיתי כתבה

כדאי לך עיתונאי יקר לכתוב על דוקים בטוח שבדוקים אתה מבין יותר
השב   •  21
38
אבי מכבי23/03/2011 15:32

אז מה בדיוק היית מציע לגולדהאר לעשות
איך היית פותר את הבעיה שיש עכשיו?

זה ברור שלפי התוצאות של איוניר לא צריך להאריך לו חוזה אבל כך אפשר לפתור את הבעיה של העונה הזאת השחקנים לא יחשבו שהמאמן הולך עונה הבאה ויתחילו להשקיע בשביל שירצה שישארו

השב   •  10
37
מכביסט משוגע23/03/2011 15:22
גם כשלא הכל ורוד בלב אני צהוב!מכביסט אמיתי לא ילך ויתחיל לעודד נגד הקבוצה שלו(להרים סמרטוטים ולשרוק בוז כל גול גם אם המשחק רק התחיל.)אז יאללה הכל לטובה בסוף יגיע הזמן של מכבי תל אביב הישנה והטובה כמו שכולנו אוהבים אבל עד אז חייבים לעודד לעודד ולעודד!מי שמסכים שיעשה כחול
השב   •  132
36
avi23/03/2011 15:14
השב   •  41
35
צהוב בדם23/03/2011 15:05
ההשעיה היא פוליטית בלבד.
כדי שיוכל לפתוח עם מלול ומיכה בהרכב בשבת.  וגם כששחקנים יראו ששחקן כמו בוזגלו מושעה הם יפחדו
השב   •  30
ישי23/03/2011 20:47
בוזגלו מושעה כי הוא היה צריך לחטוף את הכאפה הזאת, שיבין איפה הוא נמצא, ילד חצוף. מי הוא בכלל שיצעק על המאמן? פישר. שיתחיל לעבוד, שחקן כל כך מוכשר שהדבר היחיד שיציב אצלו זו הבינוניות. בתור התחלה, שפשוט יסתום את הפה. ולאבא שלו כבר אין שום קשר לזה, חלאס הוא כבר לא ילד, אבא שלו כבר לא קובע לו, עד מתי הוא יתחבא מאחורי האימרות "שזה אבא שלו ולא הוא"
השב   •  00
34
צהוב בדם23/03/2011 15:00
איוניר חווה את הכישלון של נמני בהרכבת הקבוצה הזו.
פשוט בושה איך שאתה מסובב את זה על איוניר, שהגיע לקבוצה לא מאוזנת עונה 2 ברציפות. (רב"ש אמר כבר במחזור ה-6 בעונה שעברה שהקבוצה לא נבנתה נכון).
הפעם נמני בנה קבוצה לא מאוזנת ב120 מליון שקל ואתה מסובב את זה אל איווניר.
הדבר הכי טוב שגולדהאר עשה זה להחתים את איווניר לעוד עונה, כדי שיתחיל לתכנן את העונה הבאה כבר מעכשיו. איווניר מאמן מצויין, ומותר לו גם לעשות כמה טעויות בדרך. כמה זמן נתתם לנמני?
השב   •  40
33
דודי השפיץ23/03/2011 14:59
השב   •  40
32
חברים23/03/2011 14:48
השב   •  10
31
אלמוג23/03/2011 14:37
מוטי מכביסט אמיתי, הרבה יותר מרוב האוהדי נימני שפה ובטח שיותר מהשחקנים. הוא ירש את הגועל שנימני לקח
השב   •  33
30
בכי אדום, טוב לנשמה !23/03/2011 14:30
מזל שזה רק טור דעה ושדעתך נחשבת כמו זו של מר רוזן החרטטן.. תמשיך להניף סמרטוטים ולא לתמוך בקבוצה שאתה טוען שאתה כה אוהב.
השב   •  249
יוני23/03/2011 14:48
השב   •  14
גיא23/03/2011 17:43
בגלל שהוא נגד נמני?

ממתי נמני הפך למושא ללעג אצלכם?

הפכתם אותו לשטן! משוגעים
השב   •  20
יהושע הפרוע הכפרות23/03/2011 21:15
האח הידד הפועל אשקלון , צעדו לניצחון !
אפנק אתכם במזון ובמשקה נדירם ומשובחים , קדימה , בהצלחה , ג''נטלמנים גברברים
השב   •  00
29
שער 1323/03/2011 14:29
שלא סופרים את המאמו,זה בגלל שסופרים הרבה כסף
השב   •  20
28
שער 1323/03/2011 14:28
לא מתאמצים בגלל שאין מחויבות
השב   •  10
27
שער 1323/03/2011 14:27
אבא בוזגלו.
השב   •  01
26
בן23/03/2011 14:26
עם כל הכבוד שיש לי אליו ולמה שהוא השקיע במכבי.
גם לגולדהאר אין ממש דרך. אמרו לו שבסכום גבוה אליפות הוא יוכל לקחת בהליכה וזה התפוצץ לו בפנים.
כעת מנסים לחזור למה שהיה בעונה הקודמת-שחקני בית צעירים.

אני מאמין שהנוער של מכבי שיש עכשיו יוביל את בעוד כמה שנים את הקבוצה קדימה בשנים הקרובות ובנוסף שילוב שחקנים זרים אמיתיים ולא שחקנים מסוג מדוניאנין העצלן או סידיבה שהוא לא יותר מגרזן.
השב   •  31
25
מוטי23/03/2011 14:25
צודק לחלוטין ולא בגלל שאני מעריץ של נימני זה בושה איך שאנו ניראים
רק משום מה אף אחד לא מקים קול צעקה והתגובה שלי תלך מחר לפח./ או עכשיו
השב   •  42
24
בן23/03/2011 14:21
הם כבר בני 25 בערך מה צעיר בזה?
צעירים זה 18-23
השב   •  60
23
HITMAN23/03/2011 14:20
אולי תתפחו טוב את הנוער שלכם יא עגלות
השב   •  42
צ''יצ''אריטו משער 223/03/2011 14:48
ותגיד לי מה אתה רואה
השב   •  62
ליה24/03/2011 14:04
יש לכם את אחת מהשניים מחלקות נוער הטובות במדינה ובגלל שאתם משיקעים כספים על סוסים מתים אתם פוגעים בכישרונות והם מצליחים במקומות אחרים
השב   •  00
22
יוני23/03/2011 14:16
אתה מבין! רק אתה! חתיכת אוהד נמני.
השב   •  41
21
עידן23/03/2011 14:15
טו אז אחרי שאיווניר כבר בטוח ישאר אפילו שלא רציתי אז אין ברירה, איווניר חייב להחזיר את הביטחון למלול ובוזגלו, מכבי צריכה להיבנות על מלול בוזגלו עטר ויצחקי להביא קשר אחורי טוב ולהביא איזה רכש במימדים של מדוניאנין אבל אחד שאכפת לו, ולשלב צעירים איפה שצריך תנו לנוסחה הזאת שנתיים ומכבי תהיה קבוצה כמו שאנחנו רוצים לראות
השב   •  90
20
מכביסט23/03/2011 14:14
מכבי צריכים מאמן שהוא גם יפחיד את השחקנים ושיתנו לו כבוד וישחקו בשבילו, וגם טקטיקן טוב כמו גוטמן. אצל נמני כולם שחקו אבל לא הייתה טקטיקה טובה מספיק לכן טענו שהוא לא מאמן. אבל לצערי אווניר גם לא מאמן שרוכשים לו כבוד, אחרי הכל אין לו שום רקורד בהסטוריה הקצרה שלו, ומעבר לכך, גם אין לו טקטיקה או שיטת משחק שתאפיין את מכבי ותנצח משחקים גדולים.
השב   •  15
19
בוגוטה23/03/2011 14:09
איווניר הוא מאמן קשוח והשחקנים שידעו שהוא יעזוב בכל מקרה בסוף העונה זרקו זין.. ועכשיו בא הטוויסט והוא ממשיך לעוד עונה.. והנה השחקנים בשוק.. שיכינו את עצמם להתנצלויות איווניר לא פרייאר
השב   •  00
18
טלי23/03/2011 14:04
תסר מושג לכתוב את דעתו,
השב   •  50
17
אבי23/03/2011 13:58
למה לא נתנו לנמני לסיים את העונה עם הסגל שהוא בנה ובשנה הבאה היו מביאים מאמן רציני.
השב   •  44
16
אריק הפועלחיפהלעד23/03/2011 13:54
השב   •  11
15
JohnnyB23/03/2011 13:36
הפועל ת"א עולה עולה!
אימפריה באדום!
איתך לכל מקום!
ברוכים הבאים לגהנום!
השב   •  76
14
שלומי23/03/2011 13:33
אבי נימני ויוסי מזרחי בנו משהו והם היו 3 נקודות מרחק מאליפות ובתקופתם מכבי שיחקה כדורגל מסודר כמו שיוסי מזרחי שהוא מאמן מעולה יודע אל תשכחו מזרחי כבר זכה באליפות עם ביתר ועשה קסמים באשדוד והביאו את איווניר והכל רק נהיה גרוע יותר עם כל הכבוד לאיווניר הוא לא מאמן ברמה למכבי האמת גם לשמוע אותו מפרשן בערוץ 5 אני לא אוהב הדיבור שלו כבד ולא ברור
השב   •  23
13
סרג''יו ראמוס23/03/2011 13:32
אחת הכתבות הטובות שקראתי פה. מעבירה בצורה מצוינת את מה שקורה - בייחוד ההשוואה בין מאור לקולאוטי והתמונה. ואני לא מהילדים האלה שכל כתבה אומרים את זה, באמת יפה.
השב   •  93
12
הצהוב23/03/2011 13:26
הוא פשוט לא מבין מספיק בכדורגל ובבני אדם על מנת לאמן קבוצה כמו מכבי.
השב   •  33
11
ישקו23/03/2011 13:16
נכון. במבחן התוצאה לא נראה שאיווניר יודע מה לעשות כדי לשנות את המצב. אבל, הבוס החליט ועכשיו יש לאיווניר קצת שקט וקצת זמן וזה יכול לשנות את ההתנהלות שלו. לנו כאוהדים איו ברירה, צריך לעודד ולא לקלל. לפחות עד פברואר שנה הבאה.
השב   •  50
10
אוהד אמיתי23/03/2011 13:12
השב   •  50
9
אוהד23/03/2011 13:02
כששחקנים יודעים שהמאמן לא נשאר הם עושים מה שבאט להם.
עכשיו כשהם מבינים שאיווניר נשאר וגם יקבע מי ישאר הם יתאמצו יותר ואולי אם איווניר ינקה את הקבוצה משחקנים שנמני הביא ויביא שחקנים שלדעתו מתאימים לצד נוער מוכשר נראה תוצאות ולפי זה יחליט גולדהאר אם איווניר מתאים לתפקיד.
השב   •  70
8
בראון איילין23/03/2011 12:57
אמת זה מה שיש בכתבה הזאת. גולדהר מנותק ולא יודע מ קורה ואלה שמעבירים לו מידע עוד יותר מנותקים ולא מבינים כלום. כמה חבל לראות את מכבי תל אביב יורדת לטימיון וזה מה שיקרה.האשם היחיד זה מוטי איווניר שלדעתי איבד את השחקנים.
השב   •  12
7
צהוב23/03/2011 12:53
מה שקורה פה בכלל לא קשור ליכולות של איווניר. בגלל "המהפכה" שתוכננה ( להכניס צעירים), חלק מהותיקים או יותר נכון העשירים לא הסכים לזה ולכן התחילו הפרצופים והגיע למצב של מרד קטן בחדר ההלבשה. דרך המשך החוזה עם איווניר, גולדהאר מראה לשחקנים שהם בסיכון יותר מהמאמן ולכן אני מאמין שיהיה שיפור. אבל- אם לא יהיו שיחרורים רציניים כמו קולאוטי ואולי אפילו מדוניאנין ובוזגלו כלום לא ישתנה. לצערי אנשים שמאוד מקורבים לעיניינים שם אמרו לי שבחיים הם לא ראו חדר הלבשה כלכך מלא באגו וריבים בין השחקנים ובין השחקנים למאמן. לכן אין ברירה וצריך להעיף לפחות 2 שחקנים בולטים כדי לזעזע את השחקנים ולהחזיר את הכוח למאמן. סליחה על החפירה אבל הייתי חייב לשתף
השב   •  110
6
שדג23/03/2011 12:53
אבל אני אמימן שאיווניר יפתח עם דור מלול במקום עם בוזגלו. אז. אין מאושר מימני.
השב   •  40
5
אחד שהתייאש מזמן23/03/2011 12:48
כל מילה סלע כתבה מצויינת. אין מה לעשות יש עונות חלשות מאוד ואיזה מסכנים האוהדים שקנו מנוי באלפי שקלים לראות את הזבלות האלו שמקבלים מאות אלפי שקלים אם לא יותר לעונה.
פשוט ביזיון אבל מה לעשות שאם באמת רוצים להשפיע צריך פשוט לא להופיע למשחקים. כבר עדיף נמני.
השב   •  66
4
חבל.23/03/2011 12:48
ולא מובן למה? באמת שלא. איך שחקן שהיה תענוג לראות אותו בסכנין כדוגמת מאור בוזגלו ושיתוף הפעולה שלו עם יבוריאן.הפך לכל כך אנמי במכבי? האם זה רק הלחץ? או שיש הרבה דברים מסביב שגורמים למועדון להתנהל כמו שמתנהל? לא הגיוני שהפועל ת"א תחת כל בעיות ההנהלה משחקת כמו מכונה משומנת ובמכבי, לא משנה את מי מביאים או כמה משקיעים הקבוצה נראית לא טוב..וזאת בלשון המעטה. מן תחושת ערפל שכזו. ואני בעד מכבי טובה ואני לא אוהד שלהם אלא למען הכדורגל. גם כשלקחו אליפות עם קלינגר זה.אליפות אבל היכולת לא הייתה בשמיים. גם הכותב עצמו אומר לא טוב אבל לא מציע שום חלופה.כי אולי אין כזו. פשוט צריך להריץ צעירים עם מעט שחקנים בעלי ניסיון ולשנות פאזה ולהיות קצת תחתית או אמצע טבלה ולא קרה כלום. גם הפועל עברה שנים קשות וגם בית"ר. חייה של קבוצת כדורגל. לא כולן מנצ''סטר. רק חבל על השחקנים הטובים שבאים לשם ופשוט דועכים אל השקיעה אין דרך אחרת להסביר את זה. אבל זה גם באשמתם כמובן.
השב   •  60
3
צהוב עולה23/03/2011 12:42
לפני שהחתים אותו גם לעונה הבאה התקשורת לא הפסיקה להתלונן ולהגיד למה מיץ'' לא מודיע שמוטי נשאר גם בעונה הבאה. עכשיו כשהוא הודיע את זה שואלים אם בטוח שמיץ'' יודע מי זה מוטי.. נו, באתם לשגע או מה??
השב   •  210
2
M ירוק23/03/2011 12:36

כבר כמה שנים אתם לא אימפריה? משהו כמו 20?

אתם לא קולטים שאתם מפספסים את הדרך. מאמן לא משנה מידי, מוטי איווניר מקצוען וזה מספיק עבור גולדהר. הבעיה היא השחקנים והדרך בחירה שלהם.

רק בגלל לחץ האוהדים מעיפים כל כך הרבה מאמנים שטובים כמו בן שמעון. לכל דבר צריך סבלנות ולא תמיד ילך אבל בדרך של האוהדים שלכם שום דבר לא ילך כי עד שהבעלים עושה צעד קדימה האוהדים מחזירים אותו אחורה.

השב   •  73
עומר23/03/2011 21:04
סוף סוף משהו שמבין..
השב   •  10
1
אבישי מתיה23/03/2011 12:32
מכל הגבבה הזו לא הבנתי מה אתה רוצה. חוץ מלהשמיץ כל דבר שזז מה  יש ב"מאמר" הזה?
השב   •  111
גיא23/03/2011 17:37
קשה לך לקרוא בלי ניקוד?

הוא טוען שכל מהלך עריפת הראש של נמני היה הדבר הכי מיותר וטפשי שאי פעם עשה מועדון ספורט כלשהו בכל הזמנים בכל העולם.
השב   •  11
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP