יום רביעי, 23.04.2025 שעה 08:45
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גל קרפל

סוף לשלטון גווארדיולה?

דעה: ריאל מדריד וברצלונה כנראה ייפגשו ארבע פעמים בשבועיים וחצי וזו ההזדמנות של הבלאנקוס לנקום בענק. עד אז, נהנה מקרב הענקיות של אנגליה

חשבתם שאין לכם סיכוי להשיג כרטיס לקלאסיקו של ספרד בין ברצלונה לריאל מדריד? אז אם אי פעם יהיה לכם סיכוי, זה יהיה במהלך שבועיים וחצי בין ה-16.4 וה-4.5. ריאל ובארסה ייפגשו לא פחות מארבע פעמים בתקופה הזו, מה שאומר שיש מקום לכמעט 400 אלף אנשים ביציעים השונים.

המפגש הראשון יהיה בליגה ביום שבת ה-16.4 בסנטיאגו ברנבאו, ריאל תהיה חייבת לנצח כדי לשמור על הסיכוי בליגה. כעבור ארבעה ימים בלבד יתקיים גמר הגביע במסטאייה שבוולנסיה, אבל זה רק יהיה הפריוויו למשחקים הגדולים באמת.

שום דבר לא יעצור את בארסה וריאל בדרך לארבע האחרונות באירופה. טוטנהאם קבוצה לא רעה, אבל ריאל פשוט לא יכולה להרשות לעצמה להיות מודחת ולהימנע ממפגש היסטורי עם בארסה, שאין מה להשוות בינה לבין כל קבוצה אחרת ביבשת, ובטח שלא לשחטיור דונייצק. לספרדיות יהיו חיים קשים, כי המשחק השני יתקיים במגרש חוץ מאוד קשה, אבל הן יעשו את זה ויעפילו למפגש כפול מרתק.

שישה או שבעה ימים בלבד לאחר גמר הגביע תארח ריאל מדריד את ברצלונה בפעם השניה, ושבוע לאחר מכן היא תצא לקאמפ, למשחק על הכרטיס לגמר ליגת האלופות. ריאל מדריד כבר שנים נמצאת בצל של בארסה הגדולה, אבל בשבועיים וחצי כל המאזן עשוי להשתנות וריאל עשויה לנפח סוף סוף את החזה.

גווארדיולה (ONE)
גווארדיולה צריך להיזהר, מוריניו מחכה מעבר לפינה
 

ריאל מדריד וכריסטיאנו רונאלדו קיבלו הזדמנות נדירה, לשנות את פני ההיסטוריה של השנים האחרונות ב-18 ימים. אם ריאל תצליח לעלות לגמר האלופות, לקחת גביע ואפילו לפתוח את המירוץ בליגה, יהיה זה הסוף של תקופת השלטון של פפ גווארדיולה ותחזור את כל הגאווה האבודה של הבלאנקוס. לעומת זאת, ברצלונה תוכל להנחית מכת מוות סופית למועדון ממדריד ולמאמנה, ולהבהיר בפעם המי יודע כמה: מדובר בקבוצה הטובה בתולדות הכדורגל העולמי. בקיץ ריאל אולי תוציא הפעם 500 מיליון דולרים על רכש, אם זה יקרה.

הקבוצה שתעלה לגמר מבין ריאל וברצלונה, תפגוש בלונדון את המנצחת בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, עוד שתי קבוצות שייפגשו שלוש פעמים במהלך חודש. מפגש רבע הגמר בין האנגליות הוא המרתק מכולם ויהיה אחד החמים והאיכותיים שנראו בשנים האחרונות באירופה.

רוני מול דרוגבה (GettyImages)
רוני מול דרוגבה. יונייטד וצ'לסי הרבה יותר טובות מאינטר (GettyImages)
 

עם כל הכבוד לאלופת אירופה, אינטר, למרות המהפך המדהים מול באיירן מינכן, היכולת שהציגה בצמד המשחקים ולאורך העונה כולה רחוקה שנות אור מזו של שתי האנגליות. אחרי שתדיח את שאלקה (שההנהלה שלה, בצעד אומלל, פיטרה את פליקס מגאת' השבוע), אינטר תוכל לארח את משחק הגומלין מול המנצחת בקרב האנגליות, אך לדעתי ההתמודדות תיגמר כבר בסטמפורד ברידג' או באולד טראפורד.

הבשורה הכי גדולה שהביאה איתה ההגרלה, היא ההמנעות מגמר כל אנגלי (יותר מקשה להאמין שהספרס ידיחו את ריאל ואת בארסה) או כל ספרדי, ואלו חדשות טובות לכדורגל האירופי. גמר גביע אירופה בוומבלי יהיה גמר אמיתי, גדול. מי שתיקח העונה את הגביע תעשה את זה אחרי הרבה מאוד זיעה ובלי שום עזרה משמעותית מההגרלה. שהקבוצה הטובה תנצח, אין שום סיבה שלא.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 135 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 135 תגובות ב-91 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
91
בני06/04/2011 11:44
תקשיבו שניכם יחננות פלג וגל,לכו ללמוד הייטק ולשחק בסוני ואל תתערבו בספורט יותר בסדר?
השב   •  21
90
עמית ואהד בארסה26/03/2011 22:30
עם כל הכבוד למה שאמרת, ויש הרבה כבוד, אני חושב שרק בחלק אתה צודק. בחלק שאמרת לגבי הנקמה נגד ברצלונה, כבר אמרו את זה לפני הקלאסיקו הקודם (שנגמר 6-2). אמרו שריאל תנקום על ההשפלה, והיא חטפה השפלה גדולה יותר.
ולגבי 79 האידיוט - אתה חיי בסרט אימה משנות ה-70! מה גורם למוח שלך לגרום לך לחשוב שרעל תנצח את כל ארבעת המשחקים ?! יש לך איזו בעיה במוח.!
השב   •  21
89
דור21/03/2011 17:01
אתה חיי בסרט!
נראה לך שריאל תנצח את כל 4 המשחקים ועוד 4-0 בבארסה?!
ח בחיי שאתה חיי בסרט
השב   •  51
88
ריאל21/03/2011 09:58
כובשת וכובשת ? אתה רואה כדורגל בכלל בזמן האחרון הם מנצחים בהפרשים של גול אחד גג ריאל דווקא לא מפסיקה לכבוש כן הם ניצחו אותנו אז מה גם 5:0 גם 6:2 אז ? זה מה שהיה נראה לאהודי הצלחות האלה כבר מה זה ריאל רוב אוהדי בארסה זה בכלל ילדים בני 10 שלא ידעו שהקבוצה הזאת קיימת לפני שנה
השב   •  24
87
Los Blancos20/03/2011 18:52
טוב לא הגיוני שריאל תנצח את
טוטנהאם בבית שלה לפחות
תיקו כנ''ל בארסה
אז מה הכותב כבר מהמר?!
בליגת אלופות שום דבר לא מוכרע!
נראלי גם בליגה הספרדית
השב   •  10
86
מגדת עתידות זכר ; מגד עתידות ? !20/03/2011 09:00
א . אתה אכן צודק ואולי אני קצת מגזים .
ב. אז מה הניחוש שלך ל 4 המשחקים ?
השב   •  00
עדן20/03/2011 12:19
א. שם מעורר מחשבה יש לך.
ב. אני לא חושב שאחת מהקבוצות יכולה לנצח את כל ארבעת המשחקים. . . נכון שברצלונה פייבוריטים, אבל ריאל היא קבוצה מצויונת. אני חושב שברצלונה תנצח שניים, ריאל אחד, ואחד תיקו.
נ"ב: בתגובה שלי קודם אני לא בטוח שדיברתי אליך, ואני גם לא בטוח שדיברת אליי, גם אם לא, היה נעים לשוחח איתך חבר.
השב   •  10
85
עדן19/03/2011 17:02
אז אולי ברצלונה יותר טובים מריאל כרגע. . .
אבל מה שמשאיר את ברצולנה טובים כל כך זה שהם לא שחצנים מגעילים, ואף אחד מהם בחיים לא יגידו על ריאל, ריאל מדריד, אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה, אם לא הכי גדולה, שהם ערמת זבל, כי הם לא, וכל העולם יודע את זה. . . חוץ מאוהדים כמוך, שחצנים.
השב   •  34
84
חסוי19/03/2011 13:16
עם כל הצער בדבר לא ניראה לי שבארסה תנצח את כל 4 המשחקים אבל (ואבל גדול) היא גם לא תפסיד אותם. שבארסה פוגשת את ריאל היא רואה אש בעיניים (ושהיא עם אש בעיניים אין קבוצה שיכולה לנצח אותה ובטח לא ריאל) הבעיה היא שריאל תרצה להחזיר על ההשפלה מהפעם הקודמת שנפגשו. אם זה יהיה ככה וריאל ובארסה יעלו לחצי אחד נגד השני תצפו לשבועיים וחצי של מתח לחץ נקמה יופי תחרות והמון גולים! לדעתי בליגה יצא תיקו בגמר בארסה תיקח בחצי ראשון תיקו ובחצי שני בארסה תגמור את זה כמו שהיא יודעת הכי טוב!! בהצלחה לשתי הקבוצות ושהטוב ביותר ינצח:)
השב   •  84
83
יוסי19/03/2011 11:08
אני בטוח שברסה תנצח בליגה בברנבאו ואז בגמר גביע.. ובליגת האלופות נגיע לגמר כי נפגוש את טוטנהם בחצי.
השב   •  64
82
ביתרי בנשמה19/03/2011 11:07
אוהדי ריאל אין לכם זכות בכלל להגיב שאני יזכיר את התוצרות האחרונות:5-0 6-2 ועוד ועוד
השב   •  42
81
פודי19/03/2011 09:02
אני לא הייתי ממהר להעלות את בארסה וריאל לחצי גמר האלופות.טוטנהאם ושחטיור הן לא קבוצות מליגת העל שלנו
השב   •  51
80
Giggsi19/03/2011 08:50
כל הכבוד לך גל על הכתבה אבל בקשר של ברצלונה שהיא הקבוצה הטובה בהיסטוריה של כדורגל זה ממש בולשיט אחד גדול.
השב   •  63
79
אחמד19/03/2011 04:05
משחק ליגה - ריאל-ברסה 1-2 משחקגביע - פנדלים - ריאל תנצח משחקי אלופות :- משחק 1 - ברסה - ריאל 1-1 משחק 2 - ריאל - ברסה 0-4
השב   •  718
78
אחד שיודע19/03/2011 03:13
השב   •  20
77
עמית19/03/2011 01:32
השב   •  12
76
הג''וקר19/03/2011 00:14
ברצלונה נמצאת במשבר. יכולת חלשה מאוד במשחקים האחרונים, לא מדוייקת לא ברצלונה. לעומת זאת ריאל עם בנזמה בכושר שיא, אוזיל בכושר שיא די מריה שכל משחק יש לו פעולה אדירה ורונאלדו שכל מילה מיותרת (למרות שהוא לא משחק טוב כרגע) אני חושב שברצלונה וריאל יעברו את שחטאר וטוטנהאם, כי הן קבוצות יותר טובות מהן. אבל בקלאסיקו יהיה:
בגמר גביע הליגה:1-0 ריאל
בליגה: 0-0
בליגת האלופות: 1-1 בברנבאו, 2-0 בקאמפ נואו (ברצלונה עד אז יחזרו לעצמם)

השב   •  14
רן19/03/2011 12:26
שהיכולת של בארסה לא תספיק, אתה זוכר איך הוא נגמר?
השב   •  30
75
ברוך הגיזען19/03/2011 00:10

1. בליגה - 1:1
2.גביע- 2:1 לברצלונה
3.חצי גמר האלופות(נקווה שיהיה) 0:0
4.חצי גמר גומלין- 2:0 ריאל מדריד
מה שאומר ..ניצחון ותיקו לכל קבוצה אבל ריאל יצאו המנצחים ב4 המפגשים בגלל שיצא להם (לפי הניחוש כמובן) גמר ליגת האלופות + נקודה חשובה ב"מאבק" האליפות אבל בסופו של דבר
ריאל מדריד תהיה סגנית אלופת הצ''מפיונס וסגנית ספרד בגביע וסגנית ספרד בליגה לעומת זאת בארסה תזכה בדאבל (גביע+ליגה)
שימו ווינר

השב   •  03
74
ג''וסף18/03/2011 19:58
שלום לכולם
כאוהד בארסה כבר 20 שנה וכאוהד אובייקטיבי אני חייב להגיד שאם כל ה-4 מפגשים יהיו רלונטיים.אז זה לא טוב כי אין מצב שננצח את ריאל 4 פעמים ב-18 יום.אני מקווה שלמשחק בליגה נגיע ב-8,9 הפרש כדי שתיקו יספיק וגם במשחק הראשון בליגת האלופות עם נעשה תיקו/הפסד מינימלי גם טוב כי פשוט גם ברצלונה הגדולה שלנו לא יכולה לנצח את ריאל 4 פעמים בחצי חודש פשוט לא הגיוני סטטיסטית..נקווה שטוטנהאם יעלו וזה יפתור את כל הבעיות..
השב   •  266
דונאלד דאק19/03/2011 00:11
בשונה מהרבה אוהדים אני דווקא ייחלתי לכך שריאל תעבור את ליון וכך אני רוצה שיקרה גם מול טוטנהאם.
4 קלאסיקו תוך חודש זה דבר שאנחנו, כאוהדי כדורגל, צריכים לחכות לו בקוצר רוח.
נכון שגם אני חושב כמוך שקשה עד בלתי אפשרי לנצח את ריאל בכל המפגשים, אבל אם נפחד ממפגשים כאלה אז למה בדיוק נחכה?! לאלמריה?
הפסד בליגה לריאל יכול להיות שולי אם ניקח בסוף אליפות. וגם תיקו או הפסד מינימלי בברנבאו בחצי גמר (במידה ויעלו שתי הקבוצות) יכול להיות גם כן שולי אם ננצח בקמפ נואו בתוצאה גבוהה יותר.
וגם אם נודח, נו אז מה? זה הכדורגל! אם לא נטעם מצער של הפסד, לא נדע להעריך את שמחת הניצחון.
בארסה כרגע בשיא, אבל לא לעולם חוסן. יגיעו גם הימים שנקבל בקלאסיקו בראש. אז מה אתה מציע? שנשב היום ונחשוש מהימים היפים שעוד יבואו לריאל או שנחיה את הרגע ונהנה מהתקופה המדהימה הזו של בארסה?
בכל מקרה, אם נודח מליגת האלופות, אני יחזיק אצבעות לריאל.
למה? ככה!
השב   •  100
73
מיקי18/03/2011 19:46
ולא ברצלונה
השב   •  2313
72
פרנק סינטרה18/03/2011 19:26

השב   •  00
71
קובי18/03/2011 19:17
השב   •  00
70
דרוזי צהוב כחול בנשמה18/03/2011 18:50
תמשיכו כל הזמן להגיד אינטר תעוף , שנה שעברה פשוט השתקנו אותכם וגם השנה בעזרת השם יא לא מבינים בגרוש .
יאלה אינטר אהבת חיי רק מי שאוהב מהלב מרגיש מה זה שמחה וכאב של הקבוצה שלו .. נכון אוהדי ברצלונה ? חח
השב   •  48
69
מישה_הקווקאזי18/03/2011 18:47
אני אוהד כמעט 25 שנה קבוצה אחת בלקבורן רוברס ואני אמרתי להם ומנסה להגיד להם די עם כדורים ארוכים אני אוהב משחק יפה פסים מהירים ולרוץ הרבה אני כשחקן הייתי עושה זאת וכל אוהדי ברסה ותשומת לבכם ברסה גמרה לי את הקריירה שלי בגיל צעיר אני הייתי בן 13 וחצי ששיחקתי נגדם משחק ידידות זה לא היה ידידות הם רצו לשבור רגליים של שחקנים של הקבוצה שלי ופצעו לנו 3 שחקנים ובמשחקים הם בעצמם ספגו תבוסה עם אתם רוצים לעצבן אותם אז תזכירו להם את ההפסד הכי גדול זה נגד ילדים מישראל אבל אני וגורדיולה לא אויבים אני מתכתב איתו כל יום עכשיו חזרתי החלפתי מחשב אז נעדרתי חודש עכשיו אני כאן וכל אוהדי ברסה אני כאן בשביל להגיד את האמת שחטאר עוברת נקודה אני אוהד אותם באוקראינה אני אוהב את דוייצק וזהו זה מי קרתה לגזרים את ברסה 4-0 דינמו עכשיו שחטאר תעשה זאת אני בעד דונייצק ואמרתי זאת לגורדיולה אתם בחוץ והוא אמר אני תראה את המשחק ותבין מי תיהיה בשלב הבא אני בעד סיגנון של שחטאר אני אוהד אותם כבר 20 שנה
השב   •  1016
דונאלד דאק19/03/2011 00:18
תמסור לו ד"ש מדונאלד דאק ותגיד לו שכשהוא מגיע לראשון לציון שיעלה לקפה ומעמולים.
פשוט נמחק לי הטלפון שלו וב-144 במקום לתת לי את הטלפון של "ג''וסף גווארדיולה" נתנו לי את המספר של "יוסף מלעונה".
השב   •  40
68
itzik18/03/2011 18:41
השב   •  01
67
מוריניו18/03/2011 18:33
היתרון של ריאל זה הסגל העצום שלה לעומת של ברצלונה עכשיו שיש הרבה משחקים בחודש אחד עמוס כולל מפגשים בליגה עם ולנסיה ועוד כמה קבוצות חוץ טובות שדווקא במשחקים האלה ריאל יכולים לאבד נקודות אפילו בתווקה שאם ינצחו את הקלאסיקו בליגה הם יצמצמו את הפער לעומת זאת ברצלונה עם סגל דל מאוד הגנתית והתקפית גם לא להיט תפגוש את שחטאר מכושל גדול לפי דעתי כי שחטאר מציגה כדורגל די דומה לברצלונה האמת קבוצה שבנוייה על התקפה וברזליים מצויינים לפי דעתי ריאל תנצח את הקלאסיקו בליגה אבל לא תיקח את האליפות בגלל משחקי החוץ הקשים לעומת זאת הגביע וליגת האלופות כן יכולים להיות של הבלאננקוס
השב   •  42
66
ייני18/03/2011 18:20
כל טור שלו הוא קובע מי תנצח, והבנאדם לא קלע אפילו פעם אחת. הבנאדם הורס את הכדורגל. אדון כתב תכתוב בבקשה למגירה
השב   •  92
65
בומבה18/03/2011 18:00
אתם כל כך בטוחים בזה שהקבוצה שלכם היא הכי טובה בהיסטוריה וריאל היא סתם עוד חול בדרך לזכייה בעוד טריפל, אז למה אתם כל כך מפחדים מלפגוש את ריאל בחצי גמר? ולמה כל כך פחדתם לפגוש אותה בגמר גביע המלך?
השב   •  1712
ג.מרטון18/03/2011 18:54
השב   •  104
Raul23/03/2011 13:44
השב   •  01
64
דודי חדד18/03/2011 17:48
תראו סה"כ ריאל ובארסה הולכת להתמודדות מול 2 קבוצות עיקשות שהולכות להוציא מהן הרבה רוח מהמפרשים,אבל לדעתי בסוף אחרי הרבה מאמץ 2 המעצמות הספרדיות תעלנה לחצי הגמר.
גילוי נאות הוא שאני אוהד את ריאל מדריד אבל אני אין לי בעיה לפרגן לברצלונה הנוכחית שהיא ללא ספק הקבוצה הגדולה בהיסטוריה,אינני מדבר מבחינת התארים למרות שגם בחלק הזה אין לה הרבה מתחרות אני מדבר על הכדורגל המהפנט והסוחף שאני לא זוכר שראיתי כמוהו קודם לכן.
לדעתי הבעיה הקשה של ברצלונה אם וכאשר תפגוש את ריאל באמת בליגת האלופות הוא העיתוי-זה יהיה לאחר משחק ליגה וגביע שאליהם היא מגיעה כפייבוריטית אך גם הבעיה הקשה היא שברצלונה התפוצצה,פירקה,ולמעשה התעללה בריאל במשחק הראשון לדעתי זה יהיה בעוכריהם בשל הסיבה שהם הציגו את כל כוחם במשחק הראשון והיום מסתבר כהכי שולי מבין המפגשים הקרובים בין ה-2.
ריאל הגיעה למשחק הזה כשרונאלדו בכושר נפלא שהיא מציגה כדורגל יפה ואולי אפילו יכולה להפתיע בקאמפ נואו.
כיום שריאל מכירה בכוחה של בארסה ומבינה שהיא עוד לא שם,היא תשחק ביראת כבוד נגד ברצלונה ויכולה בהחלט לכפות על בארסה משחק שקול ואף לנצח.
מה שבטוח יהיה מעניין.
חודש קלאסיקו מהנה לכולנו,חג שמח ושבת שלום:)
השב   •  111
63
לך תדחוף אצבע18/03/2011 17:45

השב   •  10
62
דוד18/03/2011 17:37
וזההיופי שבו,בא פרשן "מלומד"  וקובע נחרצות מי תעפיל לשלב הבא.
יכול להיות שהוא יצדק לבסוף,אך איני בטוח בכך ב 100 %.
לריאל וברסה נכונים חיים קשים מאוד והן תתקלנה ביריבות מצוינות.
טוטנהאם הינה קבוצה מעולה שמככבים בה שחקנים מהשורה הראשונה,בראשות גארת בייל המצוין,לוקה מודריץ'' הקרואטי המבריק ועוד אחרים טובים מאוד.
ברסה תהיה בבעיה קשה,אם לא תנצח בהפרש של 2 שערים לפחות (מבלי לספוג ),מאחר והרקורד של שחטאר בבית הינו מהטובים ביותר,לעומת רקורד מאכזב של ברסה במשחקי חוץ בשנים האחרונות.
מה עוד שחסרונו של אבידל שהיה שחקן ההגנה הטוב ביותר העונה יפגע קשות בהגנת הקבוצה.
השב   •  10
61
בוגיד18/03/2011 17:21
וואה וואה איזה משחקים אבל אני אומר שריאל הקבוצה הכי טובה בעולם וההפסד היה בגלל אי התחברות וריאל תגיע בשיא הכושר ולאחרונה לבארסה אין כושר מי יודע מה
השב   •  22
יהושע20/03/2011 21:17
ראיל לא נגוע בכדור במשחק נגד ברצלונה אז גם אם הם התחברו אז לא היה להם הזדמנות לבצע מהלך קבוצתי
השב   •  00
60
אוהד.18/03/2011 17:10
כתב בשקל מספיד את טוטנהאם ושחטאר שחטאר יודעת לבא במשחקים חשובים וגם אל תשכחו את הסופרקאפ האירופי שהיה לבארסה קשה לנצח רק בהארכה אז כתב יקר פנה את מקומך ותן למישהוא מבין יותר לדבר.

מקווה שבארסה תעלה אהה ואם זה יקרה את מה שאמרתה אז אנחנו בטוח נפסיד אחד למה לא כל פעם ננצח את ריאל ניפול בארבעת המפגשים אם יהיה פעם אחת מקוה בליגה אם נפסיד .

אז המשך יום נעים חג שמח ושבת שלום ותהנו מהדור שאתם נמצאים.

נ.ב:יאלה בארסה.



!@$-ALMOG SHALEV-$@!
השב   •  32
59
ראול18/03/2011 16:54
ריאל אנצח במיסחק וריאל מדריד אפחה למקום ראשון אם אתם ראעים שזה לא נחון אבל זה נחון
השב   •  13
58
מגדת עתידות זכר ; מגד עתידות ? !18/03/2011 16:51

4 מפגשי הסופר קלאסיקו :
משחק 1 ( ליגה ) ( 16/04 ) : ריאל מדריד - ברצלונה 2:0
משחק 2 ( גמר הגביע ) ( 20/04 ) : ברצלונה - ריאל מדריד 1:2
משחק 3 ( רבע גמר ליגת האלופות - משחק 1 ) : ריאל מדריד - ברצלונה 1:0
משחק 4 ( רבע גמר ליגת האלופות - גומלין ) : ברצלונה - ריאל מדריד 0:1
* אוהד ברצלונה ? תן ב כחול !
* אוהד ריאל ? תן ב אדום !
 

השב   •  13082
DASD18/03/2011 17:07
 לריאל יש אולי מבין 4 המפגשים רקבליגה חח.. כי בארסה עד אז בטח תכריע תאליפות ותעלה עם חצי הכב משני .
השב   •  73
דוד18/03/2011 17:41
אין סיכוי שאחת מהשתיים תנצח(אם תעפלנה שתיהן בצ''מפיונס,דבר שאיני בטוח)בכל 4 המפגשים (אם יהיו).
ריאל נמצאת כעת במומנטום חיובי,לעומת ברסה שסובלת מבעיות באיוש ההגנה (אבידל נותח,פויול טרם חזר)דבר שעלול להשפיע על משחק הקבוצה.
השב   •  191
57
זאנטי18/03/2011 16:46
אל תשכח "אדון כתב" שאינטר שיחקה בלי זאנטי ,מיליטו ולטר סמואל 3 הארגנטינאים הטובים בעולם בתפקידם.ועברו את באיירן !.אני מאוד מקווה שאינטר תעלה לגמר ותראה לכולם מי זאת אלופת אירופה.
השב   •  55
56
אלון18/03/2011 16:43
הבן אדם מדבר על הסתברות. ובנינו ההסתברות שטוטנהם עם כל הכבוד תנצח את ריאל מדריד. ואז תנצח את בארסה הוא אפסי.. פחות או יותר כמו ששחטאייר תנצח את בארסה ואחריה את ריאל..
השב   •  00
55
אוהד בארסה18/03/2011 16:36
השב   •  01
54
מישהו18/03/2011 16:32
יש את הסופר קאפ הספרדי אבל בקיץ.
השב   •  81
עמרי18/03/2011 18:30
סופרקאפ זה פעמים
השב   •  92
53
אור18/03/2011 16:29
שכשהיא משחקת תמשחק שלה זה לא ממש משנה מול מי כי היא שולטת לגמרי המגרש ומגיעה למצבים מתי שרק רוצה הקבוצה היחידה שאני הייתי מעדיף להימנע ממנה היא צ''לסי ההקרבה והמהירות במתפרצות ההגנה הקשיחה בשלבי הנוק אאוט יכולה להיות מכירעה כמו גם בגמר אבל צ''לסי תעוף יונייטד יותר יציבה שצ''לסי ינסו להבטיח לעצמם מקום באלופות בעונה הבאה ושיעזבו שטויות הקבוצה גמורה והרבה אחרי השיא שלה
השב   •  62
תותחן18/03/2011 20:12
נחמד לראות אוהד אחד של ברצלונה שמבין כדורגל ורואה מעבר לספרד, מכיר מעבר למסי צ''אבי ואינייסטה, כל הכבוד..
השב   •  20
52
מישהו18/03/2011 16:28
אבל בארסה תנצח את כל המפגשים עם ריאל. רוצה את אינטר בגמר כדי לנקום ולחתום על זה שלא היה מגיע להם לעלות בעונה שעברה.
השב   •  62
51
/18/03/2011 16:27
קודם כל אני רוצה להבהיר שאני ממש לא מזלזל לא בשאחטר ולא בטוטהנם ואני אפילו מאמין שתיהיה הפתעה באחת מהן .. למרות שזה נראה מופרך .. זה פשוט נראה טוב מדיי שיהיה 6 קלאסיקו בשנה אחת .. אבל נגיד ועברנו את השלב הזה. ריאל וברצלונה עלו .. ויש לנו 4 מפגשים חלומיים בשבועיים .. נלך לפי חשיבות המשחקים וגם הם מתקדים לפי הסדר בעצמם.. בליגה - הכי פחות חשוב. אני מאמין שהמשחק בליגה קצת קצת קצת יותר חשוב לריאל מלברצלונה ובגלל זה לפי דעתי, בהנחה וברצלונה מגיעה למשחק עם 5 נק'' יתרון, היא תדע לבד לחלק את הכח של השחקנים שלה בשבל להגיע למשחקים החשובים חזקים יותר מריאל ופחות עייפים.. אבל חשוב גם לזכור שהמשחק הראשון יכול לתת את המומנטום ומי שתנצח בוא יכולה להגיע עם הרבה יותר ביטחון למשחקים האחרים. אני מאמין שבגביע ברצלונה עם שבליגה ברצלונה ינצחו ריאל יקחו את הגביע . ועם ריאל ינצחו בליגה, הגביע יהיה של ברצלונה . ומהמשחקים בליגת האלופות.. קשה לי לאמין שבשתי משחקים ריאל יצליחו לכבוש יותר מברצלונה .. ההימור שלי : ליגה: ברצלונה גביע: ריאל ליגת אלופות בסיכום שתי המפגשים ברצלונה עולה לגמר מול מנצסטר
השב   •  30
50
אור18/03/2011 16:25
זה מסקרן כי אינטר בנויה על קרבות רחוב וסמואל אטו מדי פעם קצת סניידר אינטר לא ממש קשורה לכדורגל בטח לא העונה אבל היא נכנסת ראש בקיר דווקא שאלה שגם לא אין הרבה אבל היא יועדת להענשי אותך על טעויות קטנות והיא מנצלת מצבים טוב נאי צופה שם הפתעה כמובן הכול תלוי מבחינתי זה חמישים חמישים ואם שאלקה תבוא למות על הדשא כמו שצריך לעשות היא תעבור אני שונא תעובדה ששאלקה בשלב הזה לא הייתי מכניס אותה לפליאוף העליון של ליגת העל אבל ככה זה גרמניות מה לעשות אצל אינטר הכול מקרי חוץ מאטו אם שאלקה תתעשת ותשחק נכון היא תעבור בעצם נראה את המשחקים הקרובים של הקבוצות בליגה ואז נחליט
השב   •  12
49
אור18/03/2011 16:21

השב   •  20
48
אור18/03/2011 16:20

השב   •  11
47
.18/03/2011 16:20
השב   •  32
46
צ''אבינייסטה18/03/2011 16:18
השב   •  76
שרון19/03/2011 00:21
חלאס כבר אם כל הילדים האלה לכו תיראו את הגועל אני שונא שחצנים
השב   •  10
45
אור18/03/2011 16:18
אף אחד לא חושב על טוטנהם ועל היכולת ההתקפית שלה למרות שיש לה קצת ירידה מתחילת העונה אבל קבוצה שמשחקת בחוץ כאנדרדוגית מוחלטת למרות שאף אחד לא יכול להשוות ולקת תוצאה מדויקת של מי פיבוריטת היא גם משחקת בחוץ במשחק הראשון היא קבוצה התקפית והיא תשחק התקפית בברנאבאו ואל תשכחו ליון עלתה בלי השחקן הכי חשוב שלה מישל בסטוס וקיבלה שלושה שערי אחד ממבצע אישי נדיר ושתיים מבלבול מאוד נדיר בהגנה ריאל עדיין לא משומנת בשביל להיות פיבוריטת נאי חושב שדווקא במקרה הזה טוטנהם היא האנדרדוג הפיבוריטית היא באה בתנוחה מושלמת להעפלה כי גם אין לה מה להפסיד לעומת ריאל ומוריניו ההימור שלי שההכרעה תעבור החוצה ריאל לא תנצח בברנבאו במשחק הראשון בארסה כמו שאמרתי תלוי אם היא עברה תתקופה או שהיא שוקעת בהצלחה לכולם ושהטוב ביותר ינצח
השב   •  21
44
אברשקה18/03/2011 16:12
איך הגעת למסקנה האומללה הזו? בגלל שהם ניצחו וברסה לא? מה אתה ילד או סתם טמבל?
השב   •  33
43
אור18/03/2011 16:12
תראו ברור שהשבועיים האלה הם שבועיים היסטורים בלי ספק אבל יש להתחשב בכל העובדות ברסה בתקופה לא טובה ולמרות זה אני חושב שלריאל אין סיכוי להוציא ניצחון באחד מהמפגשים מסיבה פשוטה ומחושבת ריאל לא יודעת להתגונן ולעקוץ היא לא מסודרת במרכז השדה בשביל לנהל התקפה מול בארסה ראינו את זה בקלסיקו וגם בארסה ביכולת של החודשיים האחרונות שהיא רעה אני לא רואה את ריאל מנצחת האופציה היחידה של ריאל זה לשחק דיפנסיבי במרכז המגרש עם אלונסו ודיארה היא יכולה לנסות להפריע למרכז השדה של בארסה ותו לא יש עוד פרט חשוב בארסה חוזרת אחרי פגרה למשחק חוץ מהקשים ביותר מול ויאריאל ולמרות שויאריאל לא משתווה בכלל למכונה של פפ וגם לא קבוצת בית מי יודע מה עדיין לבארסה יש ממוע גרוע במשחקים של אחרי פגרה כמובן שאיבוד נקודת לני הקלסיקו ישנה את התמונה לבארסה אין הרבה זמן והיא צריכה לצבור כוחות ולחזור לכושר השיא שלה אולי לעבור אותואם היא תגיע לזה היא תנצח את כל המפגשים בקלילות אם ללא אלוהים יודע איך זה ייגמר מה שבטוח זה יהיה החודש המעניין ביותר שראיתי אי פעם ולגבי הקטע הפסיכולוגי זה נכון אבל לא כשמדובר בריאל ובארסה המלחמה העתיקה הזאת היא מעל הכול מעניין יהיה לראות תניסיונות של מוריניו כי אין לו שום דבר להציע מול בארסה לא התקפה מסודרת לא מרכז מגרש לא מבהירות בחוד וכדורים ארוכים ולא הגנה אולי הוא ישחק מלוכלך וינסה לפצוע ולהקשות בשביל המפגשים הבאים אני לא יופתע אם זה יקרה זה קשה להגיד את זה אבל מוריניו הוכיח כבר ולא פעם שהוא לא בוחל באמצעים בדרך לתוצאות ותארים בסופו של יום כשבארסה משחקת כמו שהיא יודעת היא  בתי עצירה ויאן לזה תנאים ריאל היא אנדרדוג מוחלט בכל המפגשים אבל היא עדיין מפחדיה אותי מאוד כי נאי חושב שאם לא בארסה הנוכחית שהיא אולי הטובה בהיסטוריה ריאל מדריד של היום היא הקבוצה הטובה באירופה כרגע למרות הבעיות בחיבור בין השחקנים מה שבטוח יש כמה שיאים שהולכים להתנפץ למשל מסי מעולם לא הפקיע מול מוריניו או שריאל לא הפקיע כבר ארבעה משחקים רצוץ מול בארסה או שרונאלדו לא הפקיע מול בארסה מעולם יהיה מעניין
השב   •  41
שרון19/03/2011 00:19
לך תדע איזה הרכב היה אבידל סיים את העונה פויול לא ידוע מה איתו שזה כבר בעיות בהגנה וכמו כן נכון לעכשיו מרצרנו אלברס מסי צאבי פדרו פצועים וגם לפי דעתי 4 מפגשים תוך שבועיים וחצי זה יותר מידי אז הכל יכול להיות.
השב   •  00
הפועל איפריה!22/03/2011 15:06
חופר!
השב   •  00
42
צהוב18/03/2011 16:04
נניח ששתיהן יעלו (לא בטוח) ונגיד שהמשחקים באירופה יהיו על תוצאה,אם בראסה תפסיד בראשון ותנצח בשני ותעלה,אז היא לא הפסידה,נשאר את הגביע הספרדי והליגה,בארסה תנצח בליגה או תיקו,ותנצח את הגביע,איפה בדיוק ריאל נקמה?? נקמה זה 6-2 או 5-0,לא איזה ניצחון מקרי
השב   •  84
41
כחול בדם18/03/2011 15:58
פשוט צ''לסי נורא מרשימה נכון? הייתה בפער עצום מהליגה ותראה אותה עכשיו. מנצ''סטר בלי המקסיקני שלה שמציל אותה תמיד 10 דקות לפני סוף המשחק הייתה מסתכלת למעלה גבוה על המקום הראשון. קיצר שמענו אותך
השב   •  52
40
אור18/03/2011 15:52

השב   •  11
39
אדום עולה18/03/2011 15:47
שאתה לא סופר את טוטנהאם ושחטאר כן? היו הפתעות יותר גדולות בהיסטוריה של ליגת האלופות.
השב   •  100
חיים אזולאי18/03/2011 15:58
כמו בגמר של 2004 בין פורטו למונאקו!
השב   •  30
38
נירו18/03/2011 15:40
לדעתי אין סיכוי שאחת הקבוצות תיקח את כל הקופה, יש לי הרגשה שבארסה תנצח בגביע ובליגה אבל תפסיד באירופה. בלי אבידל באגף שמאל יהיה קשה מאוד לבארסה כי מקסוול לא ברמה ולא יוכל לעצור רונאלדו וגם כי מוריניו חזק מאוד במשחקי נוקאאוט.
השב   •  50
@#%18/03/2011 21:15
השב   •  20
37
הפועל באדום מתל אביב18/03/2011 15:37
רציתי שטוטנהאם תצא נגד בערסה ותקרע אותם בוויט הארט ליין 3-0. הגיע להם.. אבל בגלל שאני עם הבלאנקוס ויונייטד: Good bye Tottenham Hotspur, כנראה שאין צ''מפיונס ואין אליפות..
השב   •  10
36
קופיקו18/03/2011 15:36
סוף סוף אפשר לנקום בבארסה!
אבל עדיין יש את טוטנהם ולבארסה את שחטאר ושתיהן קבוצות מצויינות שאסור להספיד ולזלזל בהם.
השב   •  236
פויול המלך18/03/2011 16:20

4 פעמים = 20:0

השב   •  117
רני18/03/2011 19:03
צודק אוהד בארסה
השב   •  62
קופיקו22/03/2011 15:05
לפויול: עוד ילד בן 8 אוהד נצחונות מסכן
ורני אתה בכלל אין לך זכות דיבור בכלל עם 120 מיליון שקל נראה לי הייתי לוקח את ליגת האלופות..ח אבל בסך הכל 3-0 מול נתניה זו תוצאה די מכובדת לא?
השב   •  10
35
אביעד18/03/2011 15:36
ואף אחד לא יעצור את זה!
השב   •  39
34
בלאוגרנה18/03/2011 15:24
באחד מארבעת המפגשים ברצלונה תיפול כי קשה פסיכולוגית לנצח את אותה קבוצה ארבע פעמים בתקופה זאת קצרה לדעתי זה יהיה בגמר גביע נקווה שאני טועה
השב   •  31
33
yuyu18/03/2011 15:17
אי אפשר לדעת מה יקרה וזה כול היופי במקרה הכי קוציני אני מדגיש זה הגיוני שאלקה תעבור שלב ושחטאר תוציא תיקו בחוץ ותנצח בבית זה כול היופי
השב   •  61
32
צ''יצ''אריטו משער 218/03/2011 15:16
פרשנים שמלקקים לבארסה (לא כמו הכתב הזה אלא למשל אייל ברקוביץ'')
השב   •  151
31
חגי18/03/2011 15:11

זה בושה וחרפה שאתה מעז בכלל לפרסם כתבה כזאת. 
בנוסף לזה שכתבת על דברים שלא בטוח יקרו, כל הטור הוא ערימה של כלום!!
אם אין לך מה להגיד, אז תוותר מראש ואל תכתוב לנו מי תעפיל לשלב הבא כאילו אתה יודע משהו שכולם לא.

השב   •  61
30
אין18/03/2011 15:04

כי הנה הנביא כבר מוכר כרטיסים לחצי הגמר.

תעצור קצת את ההתלהבות שלך. פייבוריטיות זה דבר נחמד, אבל להזכיר לך מה קרה בפעם האחרונה שברצלונה פגשה אוקראינים ברבע גמר הצ''מפיונס? ריאל רק לפני יומיים סיימה בצורת של 7 שנים בלי רבע גמר, כבר אתה מקפיץ אותם לחצי?
אתה לא מחובר למציאות. הפתעות יכולות לקרות, ורגע לפני שאתה קונה חולצה של צ''אבי כדי להצטלם איתו עם הגביע, כדאי שתחכה קצת.

השב   •  391
29
עמיר18/03/2011 14:59
אני מתפלל שיהיה תיקו במשחק בליגה כי אם ברסה תשפיל את ריאל שוב בברנבאו הם יבואו כועסים מאווד למסטיה ואם גם שם ברסה תנצח אז ריאל תעיף אותנו מליגת האלופות אי אפשר לנצח את ריאל 4 פעמים רצופות בלי להפסיד כלום אמן שזה יקרה אבל קשה לי להאמין ואני שונא את ריאל
השב   •  72
מאעק''ול ועוד איך20/03/2011 02:09
להזכיר שכבר ניצחנו את ריאל 4 משחקי קלסיקו ברצף! אם כבר זה יהיה 8 משחקים ברצף
השב   •  00
28
עומר18/03/2011 14:54
הדאבליסטית האנגלית צ''לסי בשמינית הגמר
אלופת אירופה והדאבליסטית הספרדית ברצלונה בחצי
הדאבליסטית הגרמנית באיירן מינכן בגמר

אם זה לא אחרי זיעה במסלול הכי קשה מול 3 הקבוצות הבכירות שיש מהליגות האלה אז מה כן?
השב   •  121
27
נתנאל18/03/2011 14:54
השב   •  32
26
תרנגול18/03/2011 14:53
Come on you Spurd
השב   •  88
25
צעלמף18/03/2011 14:50
ברבע:
ברצלונה מדיחה את שחאטר,
ריאל מדיחה את טוטונהאם,
צ''לסי מדיחה את יונייטד,
אינטר מדיחה את שאלקה,

בחצי:
ברצלונה מדיחה את ריאל,
צ''לסי מדיחה את אינטר,

בגמר:
ברצלונה זוכה בגביע אירופה!

מי שמסכים איתי שייתן בכחול!
השב   •  6079
מכביסט מהדרום18/03/2011 15:45

השב   •  83
שונא מכבי18/03/2011 17:38
השב   •  61
24
אור18/03/2011 14:50
פעם אחת בליגה
פעם אחת בגמר גביע במסטאייה
ופעם אחת חצי של האלופות איפה הפעם הרביעית??
רק מכבי!
השב   •  537
אוהד מתוסכל..מהתקשורת.18/03/2011 15:09
השב   •  140
23
שועל צהוב18/03/2011 14:42
השב   •  40
22
אוהד18/03/2011 14:41
מה שנשאר מהגביע העולמי זה רק סיפורים מהעבר שביגללם תמיד כשמגיע הגביע העולמי כולם מתרגשים ואז צופים במשחקים משעממים ובעיקר גמר יבש.
ליגת אלופות מבחינת דרמה ועניין כיום יותר מרגשת.רק תראו איזה מפגשים יש ברבע גמר ואיזה יהיו אולי בחצי הגמר ובגמר.
השב   •  94
21
שי בלאנקו18/03/2011 14:39
סופסוף להחזיר את הגאוה!
נשבר כבר מברצלונה, הקבוצה הזאת נהייתנ כל-כך מאוסה.
אמן ריאל יחזרו לעניינים סופסוף, זו הזדמנות אדירה!

אללה מדריד!!
אללה מדריד!!
השב   •  3922
דוד סירוצקי18/03/2011 14:53
חח אולי עליכם כןן ואולי עד עוד כמה אבל על אלו שאוהבים כדורגל יפה ממש לא. כיף לראות קבוצה שכל משחק רק כובשת וכובשת. ובמיוחד נגדכם מאז שפפ הגיע הם כבשו 16 שערים לעומת 2 שלכם שהיו ב - 6 2 הענק בברנבאו.
השב   •  168
פפ הגדול מכולם18/03/2011 16:22
אתם ערימת זבל. תפנימו.
השב   •  125
20
אדם18/03/2011 14:38
מי אמר לך בכלל ששני המועדנים יעברו את רבע הגמר? מה הם משחקים נגד קונסים?
השב   •  112
19
שי18/03/2011 14:37
"הקבוצה שתעלה לגמר מבין ריאל וברצלונה, תפגוש בלונדון את המנצחת בין צ''לסי למנצ''סטר יונייטד". היכולת שאינטר הציגה במהלך כל העונה רחוקה שנות אור מזו של שתי האנגליות? יש לך מושג על מה אתה מדבר? אינטר ניצחה ב-11 משחקים מבין 14 האחרונים שלה בליגה, סגרה את הפער ממילאן וחזרה למאבק האליפות באיטליה. צ''לסי ניצחה רק ב-6 מ-16 המשחקים האחרונים שלה (5 הפסדים ו-5 תיקו נוספים). מנצ''סטר בכושר קצת יותר טוב מצ''לסי אבל היא ניצחה רק ב-6 מ-11 המשחקים האחרונים שלה. אז עם כל הכבוד למה שהיה בתחילת העונה מה שמשנה זה הכושר הנוכחי. ואני, אגב, אוהד מילאן.
השב   •  124
18
שרון18/03/2011 14:37
לגבי החלק הספרדי כנראה שתצדק.
לגבי אינטר - אל תספיד אותם כל כך מהר!
השב   •  91
17
יא כותב חובבן18/03/2011 14:35
השב   •  51
16
רוני18/03/2011 14:35
השב   •  67
15
נאדיר18/03/2011 14:35
ריאל יעוף  וצלסי יעוף
השב   •  15
14
אופק18/03/2011 14:31
השב   •  242
אוהד18/03/2011 14:49
הם ניצחו רק אם נגד קבוצה של פנסיונרים הם בקושי עברו את החצי ולא הגיעו למצב בגומלין אז נגד ריאל הם יתקשו ובמיוחד ביגלל הלחץ כי הם לא רגילים למעמד ולזה לפעמים צריך את הנסיון.
השב   •  112
13
אוהד מתוסכל..מהתקשורת.18/03/2011 14:29
אח כמה שאתם התקשורת חיים בסרט,דבר ראשון 2 הקבוצות עוד לא עלו..מפעלי נוקאווט נועד לקטנות.לדעתי שחטאר תפתיע,היא לא הפסידה בבית כבר כמה שנים טובות. דבר שני,בארסה תוכיח בפעם המי יודע כמה שהם יותר טובים?בשנתיים האחרונות בארסה הרבה יותר טובה מריאל אבל(!)אין הכרעה מי הקבוצה הגדולה יותר..זה רק תקופות! חוץ מזה בארסה נחשבת ליותר טובה מאינטר ועדיין אינטר לקחו שנה שעברה. מספיק כבר עם כל כותבי הדעות שאין להם דעה,רק הולכים עם הזרם. תנו לראות איך הדברים יתפתחו.בארסה בלי צ''אבי זה חצי קבוצה וריאל בלי רונאלדו זה חצי קבוצה.הכל יכול לקרות עד המשחקים.
השב   •  543
גצי18/03/2011 14:38
השב   •  110
מכבי ליברפול18/03/2011 14:50
לגבי זה שאמרת ששחטיור דונצק לא הפסידה כמה שנים טובות בבית, אז הרשה לי לתקן אותך, היא אף פעם לא הפסידה בבית.
השב   •  141
אוהד מתוסכל..מהתקשורת.18/03/2011 15:08
לא הבנתי אם אתה מסכים או לא.. "מכבי ליברפול" קיבלתי את התיקון.זה רק מחזק את מה שאמרתי..
השב   •  80
חיים אזולאי18/03/2011 17:45
תנסה להבין מה המשמעות שלו בעניין הזה :)
השב   •  20
12
יהורם18/03/2011 14:27
השב   •  56
11
עופר האורגינל18/03/2011 14:23
השב   •  345
אפרים ♥☻☺☻☺☻&#18/03/2011 14:42
לא הייתי מזלזל בשאחטר, איך שהיא זרקה את רומא בחזרה לאיטליה.. ולא תגיד במשחק אחד - בשנייהם!
השב   •  212
10
ויסקה קטלוניה18/03/2011 14:22

השב   •  2715
נמרוד יניב18/03/2011 14:46
השב   •  195
תותחן18/03/2011 20:04
יש לנו פה דוגמא קלאסית לילד קטן ומפגר שראה בטלוויזיה 5-0 והחליט שהוא אוהד של אלה שמנצחים, עם הסגול כחול על החולצה.. מאז בכמה חודשים האלה הוא הפך ממש לקאטלוני ולאוהד אמיתי!! בקיצור איכסה בארסה פוייגועל נפש
השב   •  55
ברוך הגיזען19/03/2011 00:14
קודם תעברו את שאחטר !..אם אתם מנצחים אותם בחוץ אני חותך*-*
ורק שתדע שהכל אפשרי ואם שחטר יעלו אני לא יתפלא ואותו דבר גם טוטנהם .
השב   •  10
9
דוד סירוצקי18/03/2011 14:20
אם השחקנים של בארסה ימשיכו "לקחת את הסמים שלהם" חח אז ריאל יחטפו ב - 4 המפגשים האלו ובענק ..
השב   •  83
8
אוהד אוביקטיבי18/03/2011 14:19
זה די הגיוני שהן ייפשו עוד פעמיים(ליגת האלופות) ואני מאמין שריאל תוציא תיקו בבית,תנצח בגביע אבל תודח בליגת האלופות מי שמסכים כחול מי שלא(ושייפרט למה לא) אדום
השב   •  758
קטלוני18/03/2011 14:35
שבארסה תנצח שלוש משחקים מתוך הארבע וריאל תנצח בליגה אבל עדיין תפסיד את האליפות
השב   •  89
תותחן18/03/2011 20:07
אני חושב שריאל תוציא תיקו בליגה בבית, אבל זה יהיה באמת בנס ואולי בזכות השופט, בגמר הגביע בארסה תנצח ובאלופות ריאל תנצח בבית בקושי רב  ובארסה תנצח בבית בפער מספיק גדול..
בארסה לא תיקח את הצ''מפיונס אבל היא תיקח אלופות בשמונה נקודות.
השב   •  13
7
fce18/03/2011 14:16
השב   •  6749
ראול מדריד18/03/2011 14:45
השב   •  3410
12318/03/2011 14:56

אמנם אפשר לומר הכל על מוריניו, אבל מטומטם הוא לא! הבנאדם טקטיקן מלידה שיודע לזהות טקטיקות של היריבה וללמוד ולעקוץ ולפגוע במקומות החלשות, אני מבטיח לך שריאל זו שתהיה ביתרון  מבין המפגשים!

השב   •  2711
צ''יצ''אריטו משער 218/03/2011 15:13
השב   •  1813
אביעד18/03/2011 19:10
השב   •  35
vgfdu23/03/2011 21:14
יאללה מה אתם חשים עם ריאל שחטפה 5-0 באיירן הגרמנים (ואני לא צריך להרחיב על באיירן) מכבי לא ברמה ומילאן קבוצה בדיחה אז שבו בשקט או שתלכו תגיבו על איזה כתבה לקבוצות שלכם אהבלים
השב   •  10
6
עומר18/03/2011 14:15
השב   •  62
5
אופק18/03/2011 14:13
השב   •  223
4
ריאל18/03/2011 14:10
השב   •  4741
3
Chelsea18/03/2011 14:10
יאללה צ''לסי
נראה להם מזה!
השב   •  1110
2
בעל המאה18/03/2011 14:09
איך בדיוק אתה קובע שנמנע גמר "כל אנגלי"?! ואם טוטנהאם תעלה זהו פסלת אותם כאילו הם לא באים לשחק? הם ניצחו את אינטר (שהדיחה את באיירן) ואת מילאן של איברהימוביץ'' אז קצת כבוד.
השב   •  11513
כחול בדם18/03/2011 16:00
הוא מכיר רק את מסי צ''אבי ורואנלדו, הוא שמע עוד כמה שמות של קבוצות אז הוא חושב הוא מבין גדול
השב   •  256
תותחן18/03/2011 20:08
ליגת האלופות כל שנה פשוט לא מפסיקה להפתיע, דרך אגב טוטנהאם הייתה ללא ספק הקבוצה המרשימה ביותר בשלב הבתים ומול מילאן הגנה נפלא מול החוד האימתני של הרוסונרי!
השב   •  100
1
הפועל עולה! עולה!18/03/2011 14:02
השב   •  3432
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP