יום רביעי, 02.04.2025 שעה 20:22
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

מה זה השטויות האלה, פרננדז?

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: הסגל שזימן המאמן הלאומי הזוי. איפה עטר ותמוז ולמה צריכים את בניון הפצוע? אם לא מנצחים את לטביה, פרננדז צריך ללכת

כשנכנסתי היום בצהריים ל-ONE וראיתי את מסיבת העיתונאים של לואיס פרננדז ואת סגל הנבחרת לקראת שני המשחקים הקרובים - חשכו עיניי.

חשוב לי להבהיר מראש שאין לי שום בעיה אישית עם המאמן ואין לי שום אינטרס אישי. מעולם לא רציתי את מקומו בנבחרת ואני בסך הכל שחקן עבר של הנבחרת שאוהב אותה ואת המדינה שלנו.

אני מסכים עם לואיס שאנחנו יכולים להגיע רק למקום השני ואני מסכים שהמשחק מול לטביה הוא המשחק החשוב ביותר, אחרת אין טעם למשחק מול גאורגיה, אבל ככה?! בצורה הזו?! עם הסגל הזה?! ככה רוצים למלא את בלומפילד?! נו, באמת.

למה לזמן 25 שחקנים, לואיס? אולי היית מזמן 50, ואז היינו בוחרים מתוכם מי יהיה בסגל. ואם כבר בחרת לזמן כל-כך הרבה שחקנים, איך הגעת לבחור דווקא את אלו שבחרת בהם?

לואיס פרננדז (משה חרמון)
לואיס פרננדז. איך הגעת לבחור דווקא את אלו שבחרת בהם? (משה חרמון)
 

הרבה סימני שאלה יש לי למר פרננדז ונתחיל מההגנה. אמרת, לואיס, שרמי גרשון ישחק כמגן שמאלי כי הוא שיחק טוב בשני משחקי הנבחרת. אז מה? אם הוא שיחק טוב לפני כמה חודשים בעמדה שלא מתאימה לו, הוא ישחק טוב גם הפעם?

ניסויים עושים במשחקי אימון, לא ברגעי האמת. וטאלב טוואטחה, איך יתכן ששחקן ששיחק שני משחקים בליגת העל מקבל זימון לנבחרת? אם החולצה של מכבי חיפה קלה מאוד, זה לא אומרת שחולצת הנבחרת היא כזו. כמה הופעות בהרכב בליגה לא מספיקות כדי לזמן שחקן למשחקים החשובים ביותר.

נמשיך אל יואב זיו, אחד השחקנים הכי גרועים בליגה השנה. במכבי תל-אביב לא הייתי נותן לו להתלבש, אז בנבחרת ישראל? זה פרס שנותנים לשחק שבקושי משחק ונמצא בתקופה לא טובה?

יואב זיו ושרן ייני (שי לוי)
יואב זיו. אחד השחקנים הכי גרועים בליגה השנה (שי לוי)
 

ומה פשר הבאנקר של טל בן חיים בסגל? הרי גם הוא לא משחק בכלל. אני מוכן להתערב על כל דבר שאריק בנאדו יכול לעשות עבודה הרבה יותר טובה ממנו. גם בקישור המצב לא מזהיר. גל אלברמן לא משחק באופן רציף כבר כמה חודשים ומקבל זימון.

ורמוט פצוע ולא נמצא בכושר טוב ומקבל גם הוא מקום בסגל. אלרואי כהן הפך בחודשיים האחרונים לשחקן מחליף בהפועל ת"א ובקושי רואה דשא. גם הוא בסגל של לואיס. מה קרה לשחקנים כמו אביחי ידין ושי אבוטבול, שמשחקים ונראים טוב במהלך כל העונה?

ומה לגבי יוסי בניון? יפה ונחמד שרוצים לשפר את המוראל והאווירה עם הקפטן הפצוע, אבל למה לכלול אותו בסגל? הוא תופס הרי מקום של שחקן כשיר, אז למה לא לזמן מישהו אחר במקומו? אדון פרננדז, אנחנו לא מחפשים שחקנים שיעשו אווירה טובה, אלא את השחקנים שנמצאים בכושר הכי טוב.

ואם מדברים על שחקנים בכושר הטוב, מה קרה לאלירן עטר שלא מפסיק לכבוש ולא מצא מקום אפילו ב-25? ומה קרה לטוטו תמוז שנמצא בכושר הכי טוב בליגה? כיום הוא הרבה יותר טוב גם מבן שהר, אז למה לא לתת לחלוץ הכי טוב בליגה לשחק בנבחרת?

אלירן עטר (שי לוי)
אלירן עטר. חייב להיות בסגל (שי לוי)
 

אני מאמין שלואיס רוצה להצליח, אבל אם הוא לא עושה את הדברים נכון, חובתנו להעביר עליו ביקורת. יש תחושה שהוא עושה את הדבר הפוך בכוונה, כדי לנסות להוכיח לנו בסוף שהוא הצודק, ולא אנחנו.

לואיס, לנו ולך יש את אותה מטרה, אל תנסה להילחם ולהראות לנו שתצליח למרות מה שאמרנו, כי לא תצליח בדרך הזו. עדיף לעשות את הדברים נכון ולא להצליח, זה לגיטימי, ואני מבטיח לפרגן ברגע שהדברים ייעשו נכון ויניבו פירות.

אכפת לי מנבחרת ישראל ואני רוצה רק בטובתה. אם פרננדז לא יודע מה לעשות, אנחנו נעיר אותו כדי שיעשה את הדברים נכון. אחרת, אין לנו על מה להתפלא כשלא נצליח.

חייבת לקום כאן צעקה. איפה נמצא אבי לוזון? איפה היועצים של נבחרת ישראל? איפה העיתונאים והגולשים? ויותר מזה, איפה טל בנין? בשביל מה הוא עוזר מאמן? טל, אתה הרי מכיר את הליגה ואת השחקנים. תשמיע את הקול שלך. הכישלון של הנבחרת הוא לא רק של פרננדז, הוא גם שלך.

לואיס פרננדז וטל בנין (משה חרמון)
טל בנין עם פרננדז. האחריות גם שלו (משה חרמון)
 

נכון לעכשיו, קשה לי להאמין שנצליח לנצח בשני המשחקים הקרובים. צריך לקרות נס כדי שזה יקרה, וגם אם זה יקרה, ההעפלה שלנו אבודה לטעמי. אם לא ננצח את לטביה, אני מבקש מלואיס פרננדז לעזוב את הנבחרת ולתת למאמן אחר להתחיל את הקמפיין הבא.

אלא שעד אז, נותר שבוע וחצי למשחק הראשון. יש זמן לתקן. יש זמן לשחרר חמישה-שישה שחקנים מהסגל הקיים ולזמן שחקנים שבאמת יחזקו את הנבחרת כדי שיהיה לה את הסגל הנכון לקראת המשחקים המכריעים. לעבודה, לואיס. שיהיה בהצלחה. לכולנו.

לכתבה זו התפרסמו 126 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 126 תגובות ב-93 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
93
מאיר21/03/2011 21:02
אייל ברקוביץ'' לנבחרת רק הוא יביא את השינוי .!
השב   •  10
92
מאיר שופן20/03/2011 15:00
     גרנט   קשטן . לא הצליחו בגלל  שמשחקים  קובעים  בבית  הם  עושים  בונקר.   חייבים  להביא  מאמן   תותח;                                                            
השב   •  00
91
אנונימי20/03/2011 14:39
שני מאמנים אפסים בושה שהם מאמנים את הנבחרת שלנו ח
השב   •  00
90
משה19/03/2011 15:25
איך עטר לא בנבחרת
אחד החלוצים המסוכנים ביותר בליגה
חד מהיר ועם טכניקה מעולה וגם בעיטה מצויינת .(אם עטר לא במכבי השנה שהיא די גרועה הוא מבקיע פי 2 שערים) בחירה רעה של שחקנים פרננדז לך הביתה

מי שרוצה את עטר בנחרת - כחול
מי שלא - אדום
השב   •  131
יוסי20/03/2011 09:25

השב   •  00
89
למה פצ''אלקה על הספסל18/03/2011 20:06
שוער - אוואט מגנים - קנדה וגל שיש. בלמים - בנאדו קינן. קשרים - אבוטבול ידין עידן ורד וברוכיאן. חלוצים - סהר ועטר מחליפים - חלוצים - טוטו ורפאלוב.
השב   •  53
88
אחמד17/03/2011 23:48
בן סהר הוא החלוץ מספר אחחד בארץ אין מה להשוות בינו לבין תמוז בכלל שחקן אירופי ברמות הגבוהות וימים יגידו יש לו כוח פריצה של שחקנים אירופיים תזכרו טוב
השב   •  31
87
אחמד17/03/2011 23:47
גוטמן מאמן ראשי ורן בן שמעון עוזר מאמן ולהחליף את אובארוב במאמן שוערים אחר!!
תגיבו
השב   •  31
86
אחמד17/03/2011 23:44
           אוואט
שיש   בנאדו   קינן    עותמן
      כיאל        נאתכו
זהבי                      וירמוט
       סהר    עטר
אם וירמוט פצוע אז בוזגלו!
תגיבו!!
השב   •  36
85
אלחנן17/03/2011 21:41
שוער- אוואט
מגן ימנ- קנדה
בלם אחורי- בנאדו
בלם קידמי- קינן
מגן שמאלי- בן דיין (זה מה יש)
קשר אחורי- אלמוג כהן
קשר 50/50- בירם כיאל
קשר ימני- זהבי
קשר שמאלי- ורמוט
חלוץ- טוטו תמוז
חלוץ- אליניב ברדה/בן סהר

מחליפים- הגנה: בן חיים, רמי גרשון
קישור: אביחי ידין, רפאלוב, גולסה
חלוצים: ברדה/סהר, דודו ביטון
השב   •  513
84
יעקב17/03/2011 21:29

 נמצאים בכושר הכי טוב

השב   •  60
83
חזי מתל אביב17/03/2011 20:43
רביבו מבין בכדורגל

צודק לגבי טוטו

לא ברור למה המאמן לא מזמן אותו
השב   •  40
82
ניר כהן17/03/2011 17:13
את מי היית מזמן.גאון?
השב   •  11
81
מאיר17/03/2011 16:21
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  20
80
צחי17/03/2011 14:14
השב   •  60
79
צחי17/03/2011 13:53
מאמן פח סגל הכי מזעזע שיכול להיות לנבחרת ישראל . כאוהד מושבע של באר שבע רציתי מאוד ואמנתי שהוא מזמין את מליקסון . עוד קמפיין בדרך לפח
השב   •  70
78
צפריר17/03/2011 12:28
חיים היית אחד השחקנים הטובים שגדלו בארץ ואתה בטח מבין כדורגל יותר ממני אני פשוט מתפלא לגביך איך אף פעם לא הבעת דעה לגבי יניב קטן שהוא פשוט שחקן ברמה נמוכה מאוד וכול הפרשנים מתלהבים ממנו כאילו בלעדיו לא היה כדורגל בארץ מעניין לקרוא את התגובה שלך לגביו.
השב   •  45
77
auau17/03/2011 11:48
תמוז הבקיע את כל הגולים האחרונים שלו מדרדלות מסכנות, הוא לא מפסיק לאבד כדורים במרכז ולא מתאים לנבחרת כרגע. חזר להיות תמוז מביתר.
לגבי עטר , אינדיוידואליסט , לא מתאים לנבחרת אלא לקבוצה שבנויה על חלוץ בודד במתפרצות.
ככה שחוץ מאלברמן וזיו שבאמת הזימון שלהם לא ממש ברור , שאר הזימונים סבירים ומתאימים למה שיש לנבחרת שלנו להציע.
השב   •  27
אדום עתיק17/03/2011 12:27
תמוז הבקיע 14 דרדלות בליגה, כולל הפצצות לרשת של חיפה ושער בכל מחזור במשחקים האחרונים חוץ מהמשחק בירדן.
וחוץ מזה טמבל, החכמה של חלוץ היא להיות ברגע הנכון במקום הנכון.
השב   •  22
76
שגיא17/03/2011 11:19
טוב שלא כל הסגל של הפועל למה לאא
השב   •  11
מאיר17/03/2011 16:38
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
75
קאניג''ה17/03/2011 11:17
לא יודע מי ראוי לאמן את הנבחרת אבל אני בטח יודע שזה לא פרננדס. צריך ללכת הביתה והר.
השב   •  50
74
אורן17/03/2011 11:16
לסגל נבחרת אמורים להזמין את מי שמצליח בליגה בה הוא משחק וגם בריא.
באמת הבחירה של פרננדז תמוהה והזוי.
השב   •  30
73
אדום עתיק17/03/2011 11:05
חיים צודק בכל מילה.
משהו נוסף, צריך לנסות ולעשות חוליות אורגניות, שחקנים שמכירים על עיוור אחד את השני והעדיפות כרגע היא כמובן להפועל וחיפה.

ההרכב:
אוואט
קנדה, בנאדו, קינן, טוואטחה
גולסה, אלמוג, אבוטבול, זהבי
סהר, תמוז
השב   •  41
72
דם אדום17/03/2011 10:58
סוף סוף מישהו שמדבר לעניין בהקשר של הנבחרת,ואם רביבו רואה את זה אני בטוח שגם אנשי ההתאחדות רואים ובראשם אבי לוזון.
מה שקורה עם הנבחרת בשנים האחרונות זאת בושה,אבל בקמפיין הנוכחי זה ממש על סף השערוריה,פשוט מעלה גיחוך  ובאותו זמן עצב גדול על פניו של כל מי שאוהב כדורגל ישראלי.
הזימונים ההזויים של פרננדז המגוחך פשוט לא יעבדו ולא משנה נגד מי נשחק,נראינו רע במשחקי ההכנה זוועה במשחקי הבית המוקדם ואין שום סיכוי לעשות משהו עם הרכב כזה של שחקנים.הרי הטעות של קשטן היה שהוא הביא שמות של שחקנים בכירים  ולא שחקנים בכושר טוב,אז בא הליצן הזה פרננדז ועושה אותו דבר רק ההפך,שמות של שחקנים בינוניים שלא נמצאים בכושר טוב.נו באמת!
שמישהו כבר יפסיק את הבדיחה הזאת שנקארת נבחרת ישראל כי כבר כואבת לי הבטן מלצחוק.יאללה הפועל*
השב   •  30
71
nfch17/03/2011 10:30
חיים פשוט כייף לקרוא את הטור שלך מקצועי בלי שום אינטרסים שומר על כבודם של האנשים .
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
70
ירוק עולה17/03/2011 10:00
        אוט

       קינן        בן חים

טווטאחה                      עותאמן

             זהבי/כיאל

       ורמוט            רפאלוב

              ברדה     עטר
השב   •  27
69
חיים רביבו אתה תותח כל מילה ברזל17/03/2011 09:40
ממש כמו המן בן המדתא האגגי הלא הוא המן הרשע !
השב   •  11
68
ניסים17/03/2011 09:34

המנוי של פרננדז עצמו  הינו הזוי כבר מתחילתו, לרבות העוזר שלו, הכתובת לתלונות הציבור הינה לוזון יו"ר ההתאחדות, הוא צריך לתת את הדין על המנוי הזה

השב   •  50
ע.פ17/03/2011 10:09
מה אתם רוצים מפרננדז? זה מה שהוא יודע!
לא הוא מינה את עצמו.
האשם העיקרי (והיחיד) הוא היו"ר היקר שלנו אבי לוזון שנכנס לפרינציפים ולא היה מוכן ללכת עם רצון העם (ברקוביץ)
אז אם לוזון לא הלך אז (עם רצון העם) שילך עכשיו (הביתה!!)
השב   •  40
67
עמי17/03/2011 09:20
לא ברור לי מה הצרפתי עושה
השב   •  10
66
רחול17/03/2011 09:19
אוואט טוואטחה (בן דיין לא עושה טוב הגנה) בן חיים קינן עותמאן/משומר (הוא משתפר בחיפה) ביבראס נאתכו/אלמוג כהן/כיאל (קשר אחורי אחד) רפאלוב בניון (פצוע אז גולסה) ורמוט תמוזעטר (שניהם בכושר הכי טוב בליגה)
השב   •  42
65
צהוב נתניתי17/03/2011 09:15
רביבו לא מתאים לך , מי שמשחק בלם יכול גם לשחק מגן
השב   •  10
64
בראון איילין17/03/2011 09:14
כל הכבוד רביבו אני מסכימה עם כל מילה ומילה שלך . הרי ברור שעם הסגל שהוא בחר אין לנו שם סיכוי וזה ממש חבל.
הנבחרת חשובה למדינת ישראל. הגיע הזמן שמר לוזון ייקח החלטה אמיצה ויחליף את מאמן הנבחרת ועוד החלטה אחת אמיצה לוזון צריך לקחת רק עןד אחת קטנה .לך הביתה
השב   •  40
63
דניאל17/03/2011 09:11
           ברדה, דודו ביטון\שהר
גולסה\זהבי(באים לאמצע) רפאלוב
            כיאל          אלמוג
קנדה, בן חיים, מתן אוחיון\קינן, בן דיין
                 אוואט
*ורמוט אפס כל העונה, כמו כן בוזגלו
*גולסה בכושר שיא
*קנדה עולה על כל מגן בארץ ואם לא הוא אז שפונגין
*אף אחד לא מכיר את מתן אבל הוא בלם מצויין מבלגיה
*כיאל ואלמוג בכושר שיא
*ברדה ודודו מפציצים רשתות בבלגיה
*ממליקסון ואוחיון לא ראיתי שום דבר מיוחד.
בקיצור, חסר לפרננדס אם הוא לא מביא 6 נקודות!
השב   •  21
אוהד כדורגל יפה17/03/2011 11:52
לך יש ארבע עשרה.
השב   •  10
דניאל17/03/2011 12:56
השב   •  10
62
ישראל17/03/2011 09:08
חיים יקירי כאחד שעוקב אחר כל הנבחרות של ישראל מנבחרת נערים ב ועד הבוגרת אין לי שום הסבר מקצועי אמיתי מה עושים שחקנים מסוימים בנבחרות הללו איך מזמנים שחקנים והתנהלות של המאמנים לדוגמא נבחרת נערים ב לאחר שננטשה מידי המאמן מוטי איוניור ועופר פביאן קיבל אותה נסע לטורניר בפורטוגל וחטף על ימין ושמאל היום שעופר אמור להכין אותם לטורניר הבא עדיין לא בנה סגל חדש עדיין נמצאים שחקנים שלא אמורים ליהיות בנחרת במקום שידבר עם מנהלי המועדונים הגדולים כמו מכבי ת"א הפועל ת"א מכבי חיפה מכבי פ"ת וכדומה  ויבקש מהם 5 שחקנים מובילים למבחנים ואז יוכל בשקט ללכת ולעקוב אחר שחקנים מהליגות הנמוכות יותר ואז להכין סגל רחב  המאמן חודש לפני טורניר נוסע לשבועיים לחו"ל , אז תגיד לי חיים זה רציני כל הבלוף הזה! חבל
השב   •  40
61
אברשקה17/03/2011 08:55
וככה יש לו משכורת מבלי לעבוד אחרת מה פשר כל ההאכב התמוהה הזה? רביבו אומר כאן דברים שרובנו מסכימים איתם.
השב   •  30
60
למה אני חייב לך משו17/03/2011 08:37
רביבו אתה מחפש להעלות את כמות התגובות או שאתה מתבכיין שדוד לא בנבחרת שנבין..
השב   •  31
59
ירוק17/03/2011 08:16
נראה כאילו אף אחד מהמאמנים בארץ, כולל אלישע, לא ממש סופר את הגאון הזה. הגיע זמן ורד!
השב   •  21
58
meg17/03/2011 08:06
השב   •  20
57
דוד סירוצקי17/03/2011 08:00
כדי שאדון עומר דמארי ממכבי פ"ת יהיה בסגל. צריך לבדוק בחוזה שלו אם יש סעיף שחייב לזמן שחקן של מכבי לוזון פ"ת.
השב   •  10
56
אשר17/03/2011 07:53
השב   •  01
55
yoyo שוויץ17/03/2011 07:53
חיים אני בטוח שאם הייתה שייך לצוות על פי מה שאתה כותב היינו מצליחים ובגדול. קשה מאוד עם פרננדס יש כמה סיבות בראש ובראשונה זו השפה שנית עוזר מאמן שלא נשמע ולא נראה.הוא אינו מכיר טוב את הליגה והשחקנים ובנין לא תומך בו בענין אחרת לא היה מזמין כל כך הרבה (לבנין דופק השכר כל חודש)עם הרכב נכון  קבוע ושנויים קטנים היינו עולים בבית כזה. בהצלחה חיים
השב   •  20
54
אליוי17/03/2011 07:38
גם אני חושב שיש בעיה בזימון של החלוצים בעקר הזימון של בארדה אשר יותר מאשר עוזר מקלקל
אבל
 במשחקים האלה לטביה וגרוזיה יעשו בונקר וצריכים חלוצים קרי מזג אשר מחפשים הזדמנות אחת טובה ולא כאלה שעושים קילומטרז
השב   •  00
53
ירוק17/03/2011 07:38
איזה שטויות לדעתי זה יחסית לכל הזימונים הסגל הכי טוב שהוא יכל לקחת אולי חוץ מהעובדה שחמד וטמוז לא בפנים ולדעתי אנחנו יכולים לנצח את שני המשחקים במחיוחד שברדה וביטון בכושר סוס
ואלמוג כהן ובירם קיאל בכושר מצויון בליגות שלהם
השב   •  11
52
יודה17/03/2011 07:34
השב   •  00
51
אוהד17/03/2011 07:16

חיים אתה צודק ב100% אבל לדעתי גם אם ננצח בשני השחקים אין לנו סכוי, לכן צריך לתת למאמן אחר להתחיל לבנות את הנבחרת לקמבין הבא כבר עכשיו, ולפי דעתי צריך כבר עכשיו לתת לגוטמן ואבו קסיס ביחד את הנבחר " וזה לא בגלל שאני אוהד מכבי ורצה שהפועל תחלש" כי הם עושים בהפועל מה שגורדיולה עושה בבארסה והם ביחד יכולים להפוך את הנבחרת לנבחרת מה שאין לנו עכשיו כי אדון פרננדס מתנהג כמו סלב ורב עם כל העולם

השב   •  30
50
לילו17/03/2011 07:12
אסור לשחקן עם עבר פלילי לשחק בנבחרת. איזו מן דוגמא אישית זו? תצפצף על החוק, אבל תהיה כדורגלן טוב, והכל ייסלח.

גם החוק אוסר על זימונו לנבחרת. אם יעקפו את החוק בשבילו - זה בזיון.
השב   •  30
49
יניב17/03/2011 06:13
השב   •  21
יודה17/03/2011 08:50
השב   •  21
48
טל טל17/03/2011 05:52
אצל לואיס בכלל לא משנה מי טוב. הנבחרת הפכה לתחנת רכבת שעוברים בה שחקנים כדי לרשום נסיון בינלאומי, וכדי שהסוכנים שלהם ימכרו אותם אחר כך. כולם מקומבנים. בדיוק כמו שלואיס עצמו נבחר עם ועדת איתור של איש אחד שפיגלר, שקשור למאמן. טור מדויק של רביבו - אבל אין מה לבכות, הכדורגל כאן מת
השב   •  30
47
מיכאל17/03/2011 05:47
בונדר? ועוד שמאלי? ערן לוי? לא מספיק טוב. כל השאר מקומם בסגל אבל חוץ מנאתכו אוואט ובן חיים (הבלם) כל השאר מחליפים בלבד
השב   •  10
46
שלומי17/03/2011 05:25
אכן, אתה צודק במאה אחוזים. יו"ר ההתאחדות שלנו מקבל החלטות הזויות לחלוטין ולהפקיר את הנבחרת בידים של פרננדז היא הבולטת בהן.
השב   •  10
45
אלי עבו17/03/2011 04:16
זה העונש שמגיע לנו.אסור היה להעסיק אותו.הוא סתם עגלה.כתבתי כבר שאני מכיר אותו כשחקן.מתחילת 1980 .   חבל שלא שמעו לעצתי.חייבים לזרוק אותו הכי דחוף.אחרת יהרוס אותנו.
השב   •  20
44
המפץ הגדול17/03/2011 04:03
בירם כיאל אפילו לא על הספסל? וגם לא קינן, רפאלוב וטואטחה? מעניין.
חוץ מזה, עם כל הכבוד לבן חיים החלוץ (ואין יותר מדי), הוא עדיף על ברדה? על תמוז? על עטר? אפילו חמד או בן בסט עדיפים.
וערן לוי לא ראוי מחלק המים של הנבחרת הזאת
השב   •  20
43
אלכוהליסט שמבין17/03/2011 03:09

חברה אני רואה כבר כמה פעמים את הסגל ואני פשוט מתבייש שמאמן כזה מאמן אותנו לפי דעתי הסגל הכי טוב
שוער: אוואט הרוש
בלמים:קינן בנאדו ורמי גרשון 
מגן ימני:משומר ובונדר(קנדה)
שמאל:מי שלא יהיה רק לא טוואטחה וזיו
קישור אחורי:כיאל,אלמוג כהן,משה אוחיון
קדמי:גולסה,רפאלוב,ערן זהבי,בוזגלו
חלצוצים:טוטו,ברדה,שהר,ארבייטמן
מי שפצוע לא יכול לשחק לתת למי שנמצא בכושר
 

השב   •  11
42
מאיר ש.17/03/2011 03:08
לדעתי הנבחרת צריכה להבסס על השלד של הקבוצה בכושר הטוב בארץ כיום - הפועל פ"ת
השב   •  12
41
פרננדס17/03/2011 02:59
מה לא ברור פה? לואיס פרננדס הוא מאמן מבולבל ולא יציב.הטעות הגדולה היתה של לוזון שהתנהל כמו חובבן ומינה את הצרפתי למאמן נבחרת ישראל.

לדעתי צריך להחליף את הנהלת ההתאחדות ולהרכיב צוות של שחקני עבר עם ידע בניהול ורצון לפתח שיטות ליברליות לבחירת מאמן ותנאים מועילים לקבוצות הליגה בישראל ולא כמו היום שהכל מתנהל כמו מאפיה ואבי לוזון מתבטא בשפת רחוב ומבצע מהלכים הזויים כמו המאמן שהוא בחר.

כמו שאמר רביבו לא צריך לחכות לשני המשחקים הקרובים כדי לראות ולהבין שלואיס הוא מאמן נפילה זה כבר ברור מראש.
השב   •  10
40
ז''אקוב קלידים17/03/2011 02:52
איפה מליקסון איפה בן בסט איפה תמוז איפה שהר ויש עוד כמה
פשוט מאמן עיוור שנראה שהוא עושה הכל דווקא ובכוונה מנסה להצליח בדרך הלא נכונה וההפוכה והכישלון קרוב יותר מתמיד כרגיל .

ברקוביץ'' לנבחרת !
השב   •  20
39
שריף הילד האשכנזי17/03/2011 02:45
השב   •  10
38
שד אדום17/03/2011 02:11
שוער: אוואט
בלמים: קינן ובנאדו
מגן שמאלי: בן דיין
מגן ימני: קנדה
קשרים אחוריים: כיאל וא.כהן
קשרים התקפיים: ורמוט ורפאלוב
חלוצים: ברדה ובן שהר
השב   •  20
37
מה עובר עליכם?17/03/2011 01:43
הוא אמר שהוא זימן מלא שחקנים רק כדי שילמדו אחד מהשני אבל חלק מה25 לא ישחקו בטוח אלא באו להתפתח. עומר דמארי זומן רק כדי להתקדם כי ברור שטוטו יותר טוב ממנו אבל דווקא בתקופה האחרונה סהר יותר טוב ועל דודו ביטון וברדה אין מה לדבר הם תותחים שם בבלגיה. מה שאני לא מבין זה מה זיו ואלברמן עושים בנבחרת? צריך את בן דיין וחלוץ במקום אלברמן כי ישלך בקישור האחורי מספיק.(כיאל , אלמוג, תמיר ונאתכו ורק 2 ובמקרה הכי גרוע 3 פותחים.) ואז החלוץ הזה יכול להיות טוטו או עטר (טוטו):). דווקא הפעם אינלי כמעט תלונות לפרננדז בטח יחסית לפעמים הקודמות.
השב   •  01
36
משה17/03/2011 01:29

השב   •  11
35
איתן17/03/2011 01:22
השב   •  03
34
דורון17/03/2011 01:15
צודק בכל מילה!
לואיס מה זה ניראה לך קייטנה?
מה אתה מזמן את יוסי?
מזמן לי שחקנים בשביל האוירה?
אולי תזמן גם ליצן שיעשה שמח
מה זה הדבר הזה?
איפה תמוז ועטר? ? ?
שתי החלוצים הכי טובים היום בליגה!
למה הם לא בסגל?
השב   •  22
33
גולנצ''יק17/03/2011 00:43
לתת לאדם שהשתמט מהצבא, בעל עבר פלילי, לשחק בנבחרת ישראל זה בושה. ויודעים מה? על מקרה השוד עוד אפשר להגיד שהחזיר את חובו לחברה בכך שריצה את העונש שהשופט גזר עליו.. אבל לעולם לא יהיה לגיטימי ששחקן יהודי שהשתמט מהצבא ישחק בנבחרת ישראל! תנו בלייק..
השב   •  32
32
אוהד כדורגל יפה17/03/2011 00:40
                 אוואט
                 בנאדו
   בונדר      בן חיים      קנדה
      אלמוג כהן      נאתכו
                 ערן לוי
    בן חיים                 שהר   
                 דמארי
ספסל: דבידוביץ'', עומר ורד, אביב חדד, זהבי, עטר, אבו ניל, ואבוחצירא.
השב   •  513
תומר17/03/2011 02:25

בונדר לא צריך להיות בכלל בסגל.
צריך את קנדה/עותמאן מגן ימני ואת טוואטחה מגן שמאלי.
בן חיים ובנאדו בלמים אלמוג כהן קשר אחורי שניים באמצע נאתכו וכיאל
קשר התקפי ערן לוי ושני חלוצים טוטו תמוז ועומר דמארי

השב   •  22
דוד סירוצקי17/03/2011 07:31
למה ניר פרש מהנבחרת הזאת לפני שנה וחצי בערך ..
השב   •  30
אוהד כדורגל יפה17/03/2011 11:37
ואם דבידוביץ'' פרש מהנבחרת אז את דודו גורש במקומו.
השב   •  20
אוהד כדורגל יפה17/03/2011 12:30
רוצ''ט במקומו
השב   •  11
אייל גולסה17/03/2011 19:02
אתה לא שם אף שחקן של מכבי חיפה ושם לי את ערן לוי ואת אבו היל(עלאק לנבחרת הנוער הוא לא מספיק טוב) בספסל
השב   •  10
אייל גולסה17/03/2011 19:04
השב   •  00
31
אוהד חיפה17/03/2011 00:37
צריך להעיף את פרננדס
השב   •  50
30
נתנאל17/03/2011 00:36
כל פעם אותו דבר..מביאים מאמן לנבחרת וכל הזמן מופתעים מזימונים הזויים למדי..גם קשטן שהיה מאמן ישראלי היה הזוי ביותר וופרננדז ממשיך בדרך שלו .. חח לא נורא נו נותן לו תקרדיט שייראה כמה הוא מאמן "טוב" . אולי יתמזל מזלו חח
השב   •  20
29
רועי אבהר17/03/2011 00:32
מה אם שלומי ארבטיימן? מה עם בן בסט מלך השערים בליגה?!
השב   •  40
מיכאל17/03/2011 05:49
השב   •  20
28
אלי17/03/2011 00:29
טוטו חייב לשחר ראשון

אחריו עטר
השב   •  42
27
רוני17/03/2011 00:27
השב   •  30
26
פרשן מומחה17/03/2011 00:27
סוף סוף שומעים את רביבו מדבר בהתאם למעמדו.

מילים כדורבנות חיים
השב   •  40
25
חיים17/03/2011 00:25
לא ברור מדוע לא הוזמן
השב   •  41
24
עדי17/03/2011 00:17
שערורייה שפרננדס באופן שיטתי מתעלם משחקים כגון אלירן עטר וטוטו תמוז בתחילת הקמפיין היה עוד אפשר לקוות שהזימונים ההזויים יפתיעו אותנו. עכשיו כבר כולם יודעים שזה לא הולך.. וחבר''ה חלאס עם כל ההרכבים האלה חפרתם!
השב   •  40
23
ע.פ17/03/2011 00:10
ביחד אתו צריך ללכת זה שהתעקש להביא אותו בכל מחיר - אבי לוזון.
לו רק היה אפשר להעלות מהארכיון את אלפי התגובות שדרשו את אייל ברקוביץ.
אבל לוזון אם את אזניו ולא רצה לשמוע.
והיום הכשלון (כן,כן, הכשלון כבר כאן - לא צריך לחכות למשחקים הקרובים) של פרננדז הוא לא פחות כשלון של אבי לוזון.
בכל העולם נהוג שמי שנכשל עף הביתה. וכאן שני האדונים פרננדז/לוזון נכשלו בענק.
אז בבקשה שישמו מפתחות וילכו הביתה!
הקמפיין הזה אבוד. לא יעזור כלום. אבל צריך להתחיל עכשיו לעבוד על הקמפיין הבא ואין מי שיכול לעשות זאת טוב יותר מאייל ברקוביץ!
לוזון - ניסית הכל ונכשלת. יש לך הזדמנות להכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי ולעשות מעשה מוצלח לפני שתלך. אל תחמיץ את ההזדמנות! עשה את שלושת הדברים הבאים ותצא הכי גדול שאפשר:
1. שלח את פרננדז הביתה.
2. מנה את אייל ברקוביץ.
3. לך הביתה בעצמך!!

השב   •  50
22
אוהד בייתר16/03/2011 23:55
שיחק בשוויץ בקבוצה חובבנית .
בבייתר ישבר על הספסל כי אין לו את היכולת הגבוהה להזיז טובים ממנו .
באשדוד הוא "בולט " בגלל שהקבוצה מאוד חלה ויש בה הרבה ילדים .
את מי הוא יזיז מהנבחרת ? את שחקן סלטיק קיאל ?את מי בדיוק הו יכול להזיז ?
אוחיון נפל על תקופה שהכדורגל הישראלי מאוד חלש והקבוצה שהוא משחק בה היא קבוצת נוער .
השב   •  52
אשדודי17/03/2011 06:07
איזה צרות עין.
השב   •  13
הדם הצהוב17/03/2011 06:48
אז על תדבר על ברוכיאן יטמבל
השב   •  32
21
מכביסט16/03/2011 23:54
            אוואט
       קינן      בנאדו 
קנדה                    גרשון
        כיאל    נאתכו
בוזגלו    רפאלוב      אלרואי כהן
             ברדה
                        
השב   •  29
עפר17/03/2011 00:30
מכל הפועל תל אביב לקחת את אלרואי שבקושי עולה ולא השתלב עוד בכלל ?  מה עם זהבי אבוטבול שהר תמוז ?
השב   •  80
20
מכביסט16/03/2011 23:43
השב   •  00
19
אוהד נתניה16/03/2011 23:32

מוזר לראות חלק מהשמות.

שוערים:אוואט,לויטה,קנדיל
בלמים:טל בן-חיים,רמי גרשון,דקל קינן,מתן אוחיון
מגנים-ימניים: אייל משומר,עומר ורד
מגנים שמאליים:דדי בן-דיין(אם פצוע אז יואב זיו),טל מעבי

קשרים-אחורים:כיאל,אלמוג כהן,קובי דג''אני,אביחי ידין
קשר 50 50:רועי גורדנה
קשרים התקפים:רפאלוב,ורמוט,טל בן-חיים,מליקסון,זהבי,

חלוצים: שהר,תמוז,ע.דמארי,חמד,בן-בסט

 

השב   •  114
רועי אבהר17/03/2011 00:34
השב   •  11
דובילרו17/03/2011 01:00

השב   •  21
דוד סירוצקי17/03/2011 07:30
למה לא תכניס גם את חלאילה שישבור לשחקן היריב את הרגל יגמור לו את העונה וישאיר אותנו אם ישחק ב - 10 שחקנים.
השב   •  11
18
קובי בר16/03/2011 23:29
הוא צודק בכל מילה שאמר אין מילים לקח לי את כולם מהפה
השב   •  71
17
אשדודי16/03/2011 23:28
רק הוא ינהיג אותה כמו בניון.
השב   •  44
16
אשדודי16/03/2011 23:22
אתה לא נתת 1% אחד ממה שהוא נתן לאשדוד.אתה אפילו לא מזכיר אותו.תודה שהוא הקשר מס'' אחד בישראל.הוא בא משוויץ והציל לך את התחת.השנה הוא מציל את התחת של ג''קי .שנה הבאה תחפשו מי יציל אותכם.
השב   •  53
דורון17/03/2011 01:53
טוב שלא עשית ממנו צ''אבי הבא
השב   •  41
15
אוהד נתניה16/03/2011 23:20
בוודאי יהיה מוזר לכם אך תזכרו את השמות-

שוערים:אוואט,לויטה,קנדיל
בלמים:טל בן-חיים,רמי גרשון,דקל קינן,מתן אוחיון
מגנים-ימניים: אייל משומר,עומר ורד
מגנים שמאליים:דדי בן-דיין(אם פצוע אז יואב זיו),טל מעבי

קשרים-אחורים:כיאל,אלמוג כהן,קובי דג''אני,אביחי ידין
קשר 50 50:רועי גורדנה
קשרים התקפים:רפאלוב,ורמוט,טל בן-חיים,מליקסון,זהבי,

חלוצים: שהר,תמוז,ע.דמארי,חמד,בן-בסט

השב   •  614
אוהד כדורגל יפה17/03/2011 00:06
עומר ורד שחקן מצוין וגם אני חושב שיש לו מקום בסגל אבל קינן, משומר, גורדנה, ותמוז יכולים לראות את המשחק בטלוויזיה.
טל בן חיים(מכבי פ"ת) לדעתי צריך גם לפתוח בהרכב(הוא שחקן מצוין)
השב   •  71
דובילרו17/03/2011 01:01

השב   •  21
דורון17/03/2011 01:55

עם הסגל הזה נגיע לעזאזל

השב   •  11
עפולאי17/03/2011 15:02
שוער שני ואפילו ראשון של ישראל
השב   •  01
ווין רוני17/03/2011 15:02
השב   •  00
14
אוהב ישראל16/03/2011 23:18
בנאדו נמצא בכושר שיא ובתקופה הכי טובה שלו בקריירה!
השב   •  201
13
יהלום16/03/2011 23:12
השב   •  80
12
ערן16/03/2011 23:03
מעולם נבחרת ישראל לא זכתה לכזה חוסר אמון מהציבור.
לואיס לקח נבחרת לאומית בחסות אדון לוזון והפך אותה לדבר הכי הזוי בכדורגל הישראלי פשוט לבדיחה עצובה.
השב   •  160
11
זהבון16/03/2011 23:02
ראשית.. גילוי נאות: אני לא אובייקטיבי. ישנה סוגייה מעניינת שאשמח לתשובות ענייניות ,ולא לתגובות חסרות טעם. אני באמת חושב שרוב הסגל של הפועל ראוי לקבל את חולצת ההרכב ,ועוד כמה תוספות קטנות. אבל אז עולה פה הסוגייה האם רצוי ,ומומלץ לשתף כמה שיותר שחקנים(חיצוניים) שזרים זה לזה ,וללא שיטת משחק מסודרת ,אלא אקראית. בשביל לשמור על הצביון או שאנחנו מקדשים את הנצחון בכל מחיר (העלאת רוב הסגל של הפועל). אני באמת ,ובתמים חושב שהשלד של הפועל מסוגל ליותר מאסופת שחקנים אקראית שלא מכירים את סגנון המשחק של האחר. ואני באמת חושב שאם הייתה קבוצה אחרת יותר טובה היה עדיף גם כך. חושבים אחרת?
השב   •  2416
יאיר מילאן16/03/2011 23:23
אני מסכים איתך חלקית, אני חושב שזה נכון שצריך לבנות את הנבחרת על השלד של הקבוצה הטובה בליגה (לצערי זאת כרגע הפועל)אבל חייבים לקחת בחשבון שחקנים מקבוצות אחרות ומאירופה שנמצאים בכושר טוב למשל: ביראם כיאל, מאור מליקסון ואלמוג כהן שחקנים מצוינים שחייבים לפתוח. בליגה שלושת החלוצים בכושר הטוב ביותר זה תמוז סהר ועטר. אז בגדול אני מסכים איתך אבל חייבים לתת הזדמנות לשחקנים שבקושר הטוב כרגע ולא לתת אותומתית את החולצה לנבחרת.
השב   •  100
לא אוהד הפועל16/03/2011 23:38
יש לקחת את השלד של הפועל תל אביב. עם ורמוט, בן דיין, זהבי, טוטו, שהר, דיין עם תוספות של לגיונרים (נוכחות בניון היא חשובה לטעמי) ושחקני מכבי חיפה (כי כל השאר זה פח אשפה) ואולי היה סיכוי, פרננדז הזה הוא טמבל שצוחק על כולנו, לקח את הנבחרת שנים אחורה (האמת שזה נכון גם לגבי קשטן).
השב   •  90
דורון17/03/2011 02:00
מה שנכון נכון-הפועל היום היא הקבוצה הכי טובה בישראל עם הסגל שחקנים הכי טוב בליגה!
שחקנים כמו ורמוט,זהבי,תמוז,סהר ובןדיין חייבים לפתוח!
השב   •  80
זהבון17/03/2011 10:02
חיפאי.. לצערך ,ולשמחתי זאת הפועל ,אבל אני מדבר על הרעיון כי שנה הבאה הכול יכול להתהפך. אתה צודק שיש שחקנים טובים בחו"ל אבל השאלה אם לא עדיף להביא את אלה שיתאימו בסגנון המשחק שלהם לתבנית . או את אלה שיותר טובים כאינדיבידואל? נכון לעכשיו יש בנבחרת המון שחקנים טובים. אבל השאלה מה אפשר להפיק מאסופת שחקנים טובים שלא מכירים סגנון משחק משותף ,ומה אפשר להפיק מקבוצה שרצה כמה זמן ,ואז נושא המאמן הופך לפחות רלוונטי.
השב   •  12
10
שלום שלום16/03/2011 22:59
השב   •  100
9
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )16/03/2011 22:56
השב   •  30
8
יובל16/03/2011 22:55
מי שבחר במאמן ההזוי הזה זה לוזון, והוא צריך לשלם את המחיר!
חייבים לשלוח את לוזון הביתה יחד עם פרננדז. ממש עיסקת חבילה מוצלחת לכדורגל הישראלי.
השב   •  50
7
בועז16/03/2011 22:53
דודו ביטון קורע רשתות גם בבלגיה, ומגיע לו זימון לנבחרת. בנוגע לבניון, זה רק הגיוני שהקפטן שלך ישב על הספספל, אפילו אם הוא לא עומד לשחק, זה כחלק מההירככיה בנבחרת ומוטיבציה של שחקנים. אבל, רמי גרשון צריך להיות בלם, ומגן שמאלי זה רק בן דיין כרגע.
השב   •  24
6
אלעד16/03/2011 22:46
אין דברים כאלה.צרפתי גנוב..הוא מתאים יותר לחוף באילת או נתניה אין לו מושג וגם לבנין לא.אין כאלה דברים.יואב זיו?שאלוהים ישמור.הלוואי ונקבל שש אולי אז הוא יבלע את הצפרדע וישתחרר מאיתנו סמרטוט..אני ואמר רביבו וברקוביץ יחד מאמנים אנחנו על הגל
השב   •  121
5
בוגיד16/03/2011 22:45
למה מאור מליקסון לא קיבל זימון הוא הכי טוב עכשיו ורוצים אותו נבחרת פולין אז פרננדז תתעורר
השב   •  464
בית"ריסט בנשמה16/03/2011 23:13
השב   •  120
4
יוסי16/03/2011 22:42
שוער:אוואט
מגן ימני:קנדה
בלמים:קינן ובן חיים
מגן שמאלי:טוואטחה
קשרחם אחוריים:בירם כיאל ואלמוג כהן
קשרים התקפיים:מליקסון וורמוט
חלוצים:ברדה ובן שהר
ספסל:בונדר,תמיר כהן,רפאלוב,ערן זהבי,עטר ותמוז
עם כל הכבוד לבן בסט ובאמת יש כבוד אבל הוא לא מתאים לרמה של הנבחרת הוא חלוץ טוב לליגת העל שכובש מול הקבוצות הקטנות. לגבי מאור בוזגלו עם כל האהבה שלי אליו בתור בנאדם הוא יותר פה מאשר שחקן. לפי דעתי מליקסון היום הוא הקשר ההתקפי הכי טוב שלנו והוא חייב לפתוח גם ההיתי אולי נותן צ''אנס לדודו ביטון שמסתמן כשחקן טוב
השב   •  3612
ראובן עובד16/03/2011 23:20
השב   •  22
אשדודי16/03/2011 23:24
אבל בשביל הליגות באירופה הוא מתאים.כנראה שאנחנו ממשיכים לפגר אחריהם.
השב   •  114
3
אדום בלב16/03/2011 22:42
השב   •  40
2
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]16/03/2011 22:38
השב   •  41
1
ניר16/03/2011 22:38
השב   •  11
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP