יום רביעי, 23.04.2025 שעה 00:03
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ויסאם קבהא

אוהדי חיפה, זה הזמן לתמוך

דעה: במקום קריאות הבוז, שאינן במקום, הקהל הירוק צריך לתמוך בשחקנים ובמיוחד במאמן. אלישע לא הבעיה של חיפה, אלא הסגל שלא בנוי להתמודד עם הפועל

שיסלחו לי אוהדי מכבי חיפה, אבל ביכולת הזאת, קשה לי לראות את הירוקים מסיימים את העונה עם תואר. משהו לא עובד אצל חיפה שמציגה יכולת חלשה למדי, בניגוד לעונה שעברה.

נכון חיפה ניצחו ובסופו של דבר השיגה את שלוש הנקודות החשובות על חשבון הפועל ר"ג, אבל היכולת הזאת לא תספיק למשחקי הפלייאוף. הפועל ר"ג ועם כל הכבוד ,הגיעה מהמקום האחרון עם 6 נקודות, היתה יריבה ראויה והציגה משחק טוב.

קשה לבוא בטענות לאלישע לוי, שבאמת מגיעה לו כל מילה טובה ולמרות הכל ובסגל הנוכחי הוא מצליח לשמור על חיפה בצמרת, בצמוד להפועל ת"א. הטעות של הירוקים היתה שהם לא הביאו מחליפים ראויים לדקל קינן, ג'ורג' טשיירה ושלומי ארבייטמן.

קשה לי להבין את האוהדים של חיפה שאחרי ניצחון קוראים בוז, במקום לעודד ולתת דחיפה מוראלית לשחקנים. הקהל מפנה את הגב שלו לקבוצה ובקריאות 'ראובן עטר' במקום אלישע לוי, שעושה הכל עם הסגל הנוכחי.

אלישע לוי (עמית מצפה)
אלישע לוי. ממש לא הבעיה של מכבי חיפה (עמית מצפה)
 

הבעיה היא לא במאמן, אלא בסגל ועם כל הכבוד מכבי חיפה, בסגל הנוכחי היא לא ברמה של הפועל ת”א. הדברים אמורים במיוחד לגבי השחקנים הזרים.

בחלון ההעברות הנוכחי הפועל התחזקה ומכבי חיפה, במקום להתחזק ולהביא שני שחקנים ברמה גבוהה שישדרגו את הסגל, הביאה שני זרים, אבל לא ברמה הדרושה ולא עם קבלות. עם כל הכבוד ליאיא סיידו ואנדרי פילאבסקי, שהוא בלם שהגיע מהליגה השניה באוקראניה. זה לא נקרא שדרוג.

יאיא סיידו ואנדרי פילאבסקי. לא ברמה של חיפה (עמית מצפה)
יאיא סיידו ואנדרי פילאבסקי. זה לא חיזוק (עמית מצפה)
 

אוהדי חיפה יודעים שמאז המשחק מול הפועל והתבוסה 4:1 הם פחות טובים מהדאבליסטית. אז במקום לקרוא בוז נגד השחקנים והמאמן, זה הזמן לעמוד מאחורי הקבוצה בזמנים הקשים. מדובר באותו מאמן שהביא אליפות לחיפה לפני שנתיים וקידם את השחקנים הצעירים במועדון.           

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 155 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 155 תגובות ב-94 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
94
אוהד07/03/2011 21:32
השב   •  00
93
קימלס07/03/2011 16:20
מה הקשר לאוהדי הצלחות ? מכבי חיפה מצליחה השנה. אמנם רק בגלל שזאת ליגה תת רמה אבל היא מצליחה. לשרוק בוז לקבוצה שלא משחקת כדורגל ולא מצדיקה על המגרש את המשכורות שהם מקבלים זה לגיטמי ואף מקובל גם בכל ליגה אחרת בעולם.
השב   •  11
92
אדום בלב אדום בנשמה מכבי סתם מרפאה07/03/2011 15:24
אני נזכר איך שהם קיללו את יניב קטן. הבחור בתקופה לא טובה ובמקום לתת לו טפיחה על הגב ולתת לו עידוד אתם מקללים אותו . פשוט בושה קטן עשה להם את העונות הטובות ביותר גם באלופות מול מנצ'' יונייטד וכו'' ובמקום לעודד אותו אתם מקללים אותו?! שחקן טוב שחולה על הקבוצה שלכם (לא מבין למה) והקהל מקלל אותו, מילא זה אלישע אבל קטן מסכן מה הוא עשה קורה שיש תקופות רעות. טוב זה הקהל של הבבונים אי אפשר לעשות עם זה כלום
השב   •  21
91
אסף07/03/2011 15:22
התוצאה הראשונה מכבי ת"א, כי מכבי יש רק אחת.
קאפיש?!
השב   •  01
ד"ר רינגטון07/03/2011 16:14
מכבי ת"א יכולה להיות במקום הראשון כיום.
אולי איווניר ישנה עם הזמן כי הקבוצה שבנה נמני קטסטרופה וזה עוד עם כל הכסף של גולדהאר.
השב   •  11
90
הקופים הירוקים07/03/2011 14:21
יענקלה שחר מתי יגמרו הסיוטים וטראומה, הפועל עשו לנו טראומה לכל החיים בדקה ה 92, והשאירו לנו רק אבק, בכינו הרבה , מלאנו את הכנרת בדמעות, עד היום ליושבי יציע ג יש סיוטים בלילה, ואתה אדיש חשבתה שהדאבל האדום היה רק במזל ובגלל הקיזוז , שחיפה הקבוצה הטובה מכולם, ולא כדי חיזוק יקר, קניתה מסכנין והכפרים בסביבה שחקנים ערבים וחסכתה כסף , בחנתה משלוח סוג ג מאירופה, והשנה ראינו את התוצאות. שוב האדומים שלחו אותנו לקפל , ולא נדלקה לך נורה אדומה בינואר ,למרות שבקשנו חיזוק רציני. והתוצאות עשו לנו בית ספר האדומים פירקו אותנו ושלחו אתנו מושפלים הביתה , אנו הקופים הירוקים מקווים שהפעם תפיק לקחים ולא תגרום לנו עוד צער וכאב לב יציע ג
השב   •  12
אוהד אמיתי07/03/2011 15:29
כל כך קשה להיות אוהד מכבי חיפה. אנחנו מקום ראשון ולא מפסיקים לבכות. למה יענק''לה למה?? למה לא הבאת לנו חיזוק מסלובניה? ובמקום זה בנית את הסגל על שחקני בית צעירים. למה? תראה את מכבי ת"א שופכים כסף ומצליחים ואנחנו מדשדשים בפסגה.למה ינקע''לה??
השב   •  00
89
1שהר2זהבי3תמוז4טועמה07/03/2011 14:03
רעידת אדמה בבלומפילד הפועל רמסה את מכבי חיפה הפועל תל אביב השפילה, רמסה, קצצה, דרכה, חבטה, נגחה, והשתינה על הקופיפים הירוקים ביציע ג, אנו האדומים מתל אביב מקדישים זאת לאחינו ואחיותינו האדומים מחיפה באהבה, ושבדרבי החיפאי הקרוב ובגביע תשירו להם ותספרו (כמו בפסח אחד מי יודע אחד אני יודע) את 1שהר 2זהבי3תמוז 4טועמה, ותראו להם שגם חיפה אדומה , בהצלחה ובחודש מאי נחגוג שוב יחד את האליפות האדומה בלי דודו אהרון, והירוקים שוב יתפוצצו מקינאה שישמעו את הימנון הצמפיונס בבלומפילד האדום ויוציאו את התיסכול על שחר ואלישע
השב   •  13
88
כרמליסט07/03/2011 13:42
רבותי אין צורך בכל הכתבות והפרשנויות.הקמצן מרחוב המסגר קיבל הנחה בארנונה מחולדאי לכן כבר שנתיים הוא מתעלל בנו ועושה הכל שהתל אביביות תזכנה באליפות.
השב   •  12
87
א''07/03/2011 13:40
להוציא את עידן ורד שהיה השחקן הכי טוב על המגרש באותו זמן זה לא בדיוק "מאמן טוב" הוא לא חושב וזאתי הבעיה שלו הוא יותר מדי תומך ביניב קטן שכמה שיש לנו אהבה אליו הוא פצוע ולא מתאים שישחק.. אני מבטיח לך שאם ורד היה נשאר כל המשחק היה נראה אחרת מול הפועלים מת"א.. מכבי חיפה לא היו פחות טובים מהפועל במשחק בלי קולמה וקטן הכל היה שונה!
השב   •  00
86
קים קוף07/03/2011 13:38
אף אחד שם לא נלחם ..הם בקושי מועילים בטובם לרוץ.איזה מלחמה בראש שלך? קבוצה כזאת עלובה וחסרת נשמה לא ראיתי הרבה זמן..מילא שהם גרועים אבל הם אפילו לא מתאמצים.הם מזלזלים באוהדים ומגיע להם שריקות בוז על זה.
השב   •  22
מאיר07/03/2011 15:36
הבעיה היא שאתה מועיל בטובך לעודד. נראה אותך שורק בוז לקבוצה שלי לידי..
השב   •  00
85
ירוק אלוף!07/03/2011 13:38
לטענתך, אלישע לא הבעיה של חיפה, אלא הסגל"
ומי לדעתך קובע את הסגל?
השב   •  00
84
קים קוף07/03/2011 13:08
איך שמכבי חיפה משחקת העונה עם כל הכבוד לזה שהם מצליחים לא להפסיד לקבוצות הגרועות ביותר העולם הכדורגל, זה פשוט ביזון איך שהם נראים ..זה דבר אחד להיות פחות טובים מהפועל וזה דבר אחר להיות קבוצה חזרת יצירתיות נשמה וכבוד עצמי.
השב   •  11
83
קים קוף07/03/2011 13:03
זאת ללא ספק אחת הקבוצות הגרועות המשעממות וחסרות הנשמה ביותר בשנים האחרונות. זה שהם עוד בכלל בתמונה זה רק בגלל שאין פה עוד קבוצות כדורגל בליגה.זה לא הופך אותנו לטובים אלא לפחות עלובים.ומילא שהם גרועים הם לא מתאמצים הם מבולגנים וחסרי יצירתיות. איזה גאון בדיוק בונה קבוצה כזאת?
השב   •  11
82
אורן07/03/2011 12:56
אלישע גאון
אף מאמן אחר לא היה מוציא מהסגל הקיים את מה שאלישע מוציא
וזה בעיקר מלחמה- הרבה מלחמה
השב   •  30
מאיר07/03/2011 15:38
סוף סוף אוהד אמיתי ולא אוהד צלחות. אשרך
השב   •  10
81
עם ישראל חונה באוסישקין07/03/2011 12:38
אינטרסנט אדום.
השב   •  11
אדום בורדו07/03/2011 12:42
שוער מסננת
השב   •  10
80
עם ישראל חונה באוסישקין07/03/2011 12:37
תעזבו אותנו במנוחה. כשהקל האדום שורק בוז זאת מחאה,אבל אנחנו לא בסדר!בושה של תקשורת.
השב   •  33
אדום בורדו07/03/2011 12:41
כולם מקפחים אתכם. יש קיזוז מבית שחר - אתם בוכים התקשורת כותבת עליכם משהו רע - אתם בוכים. יאללה נמאסתם כבר
השב   •  02
79
אדום בורדו07/03/2011 12:14
ח ח ח ח חתיכת מסננת דוידוביץ'' הזה.
השב   •  24
78
יוסי07/03/2011 12:05
מדהים של אלה שנותנים דעות על הקהל של חיפה לא היו במשחק שנים. כאשר אתה משלם ממטב כספך לקבוצה אתה מצפה לתמורה אפילו חלקית. הנצחונות של מכבי חיפה לא מעידים על איכות הקבוצה אלא על איכות ירודה ביותר של הליגה.
מכבי חיפה כיום היא קבוצה חלשה שמצליחה רק בגלל המסורת שלה ובשני המשחקים היחידים הקשים היו לה השנה היא חטפה בראש.
אז לפני שאתם נותנים דעה נוספת על שריקות הבוז של האוהדים תדעו שהאוהדים הללו שיושבים ביציע משלמים את מיטב כספם והם יהיו שם אחרי שכל הקבוצה הזאת תברח לבלגיה כמו שהם היו שם כל השנים הקודמות
השב   •  20
77
Y.R07/03/2011 12:01
כבר 5-6 שנים שהקבוצה משחקת מתחת לכל ביקורתת ויורקים לנו בפנים


לא דורסת, לא מלהיבה ולא מתלהבת..
עם תצוגה מחפירה בליגת אלופות
הפסד אליפות בצורה הכי לוזרית שיש
ואנחנו הקהל ממשיכים לבוא ולתמוך.


מה בסך הכל אנחנו מבקשים?! רק שהשחקנים ירקו דם על הסכומים האסטרונומים שהם מקבלים ושיהיה להם קצת אבל קצת כבוד למקצוע שלהם זה הכל!!
השב   •  30
76
רוצה להתעורר מהסיוט07/03/2011 11:37
רבותי הגיע הזמן שנקום ל"שחר " חדש
די נמאס ממנו לא מגיע לו קהל כמנו
אנחנו מתנהגים בדיוק כמו שכל עם ישראל מתנהג בנושא הדלק
רק בוכים ולא עושים כלום .אלישע קוסם ומה שהוא עושה זה פשוט קסמים .שחר  מבזה אותנו ומשפיל אותנו די נמאס שילך הבייתה
השב   •  35
ד"ר רינגטון07/03/2011 11:54
שהר,טוטו תמוז,טועמה ואלרואי כהן באו להפועל כשהפועל שמרו על הסגל מעונה שעברה.
חיפה רק שיחררו שחקנים והביאו חלוץ נחמד ובלם לפני פרישה.
איך חיפה היו אם כיאל וארבייטמן היו נשארים?איך חיפה היו נראים אם יענקלה היה מתעקש על הבאת טוטו תמוז או אלרואי כהן שנראה כשחקן כשרוני?
בעבר גם חיפה הביאו כל שחקן שרק הראה כשרון בליגה.אם זה בניון,עידן טל,רוסו או זנדברג ובנאדו וכיום?מעלים שחקנים שבקושי יודעים לתת פס כמו שצריך כי יענקלה לא רוצה להשקיע יותר(בעיקר בגלל חוק הקיזוז כי יענקלה הבין שאין טעם להשקיע אם קבוצה מובילה ובגלל חוק לא ספורטיבי קבוצה אחרת זוכה בתואר).
השב   •  00
אוהד אמיתי07/03/2011 12:26
אתה מבין שכל מה שחיפה הפכה להיות בשני העשורים האחרונים זה בזכותו, נכון? מכבי חיפה הקבוצה הטובה והמסודרת בארץ אך ורק בזכותו!! את מי אתה רוצה במקום? אגיאר? טביב? או את כל שאר הליצנים המתחלפים בכדורגל הישראלי כל שבוע?
השב   •  40
75
ירוק חרד07/03/2011 11:26

להשים את כל הכסף אבל באמת את כל הכסף על אניימה ואנחנו מסודרים  ל_5
השנים הבאות
בנוסף לזה אנחנו נשתין על הפועל ת"א
ממרומי הטבלה באחריות!

השב   •  00
אדום בורדו07/03/2011 12:13
הוא ירק לכם בפרצוף ולא ירצה לעבור. אצלנו השחקנים הם שחקני נשמה.. לא שכירי חרב כמו השחקנים שלכם ושל המקקיסטים השניים
השב   •  10
74
ירוק חרד07/03/2011 11:17
אנחנו כנראה נתעורר כשכבר יהיה מאוחר מידי!
רבותי!! אין לנו שוער בשער של מכבי חיפה. אנו מתעסקים הרבה בשטויות אבל
פה הבעיה! יש לנו המון כבוד לדוידוביץ הוא היה הגדול מכולם אבל זה לא אותו דבר תראו מה עשה אתמול השוער של הקבוצה במקום האחרון בליגה
זינוקים נהדרים עצירות גדולות .
ואצלינו פחד!
לטיפולינו!
השב   •  31
ירוק אמיתי07/03/2011 12:04
אתה צודק אחי
אני מעריץ אץ ניר מאז שעלה לבוגרים והוא באמת שוער גדול אבל אין מה לעשות.
בשנתיים האחרונות הוא נהיה שוער בינוני.
הוא נותן יותר משחקים בינוניים מאשר טובים והוא כבר לא משרה ביטחון כמו פעם.

לדעתי הענה הבאה תהיה האחרונה שלו. והלוואי שאני טועה והוא יחזור לכושר כמו שאנחנו מכירים.
השב   •  10
אוהד!07/03/2011 12:30
קבוצות יחסית לא מגיעות להרבה מצבים נגדנו למרות ההגנה החלשה אבל שהם מגיעים יש להם אולי 70 אחוזי הצלחה  והרבה מזה באשמת דווידוביץ כמה שאני אוהב אותו הוא השנה חלש מאוד ואדרי צריך לקבל קרדיט  עד שניר יחלזור לעצמו
השב   •  00
73
באר שבעי ירוק-בנשמה :)07/03/2011 11:12
אני יודע כמה אנחנו מתוסכליים ועצוביים המצב של הקבוצה לא טוב זנ נכון אין מה לעשות יעקב שחר בכלל לא שם עלינו הוא חושב שבישבילוו הליגה העל מספיקה ובגל זה הוא הביא את את פילאבסקי וסיידו יאיא אין מה לעשות אחנוו אוהדיי מכבי חיפה צריכים להיות עם הקבוצה תמיד.''גם בימים קשים אקום מאקרשים ולעולם אשא דגלך בגאווה '' :)
השב   •  60
ירוק עולה .07/03/2011 12:02
השב   •  10
72
עטר07/03/2011 11:12
זה שקולמה סירב להתחמם זה בגלל שהוא לא מעריך את אלישע.וזה שגדיר לא מסר לחמד שעמד חופשי לגמרי 2 מטר ממנו זה זילזול במאמן!גוטמן כבר היה שולח אותו ליציע.בגלל זה אלישע מחזיק את קטן בהרכב כבר שנתיים,לא בתור שחקן אלה מאמן ב על המגרש כי לאלישע אין את זה!
השב   •  10
71
ape_loco07/03/2011 10:57
יעקב שחר הוא השועל הכי ותיק בכדורגל,
הוא השקיע את החיים שלו בקבוצה, אם הוא היה משתולל עם כספים מתי שמגיע משוגע חדש,אז שחר לא היה מזיק מעמד
כ"כ הרבה זמן, אבל בלי שום קשר אם שחר היה רוצה השנה באמת איזה תואר הוא היה חייב להביא בינואר חלוץ ברמה, בלם בסגנון רומן פץ, וקשר בסגנון ז''אוטטס, אבל עושה רושם שאין לו כוח כבר, אני באמת מבין אותו, הבעיה היא ששחר היה מעדיף לעביר את המושכות  למישהו אחר ! ולצערי אין עדיין אחד כזה. 
השב   •  31
ירוק לעד07/03/2011 15:20
גם אני חושב ככה
השב   •  00
עדן07/03/2011 15:57
"הינו פשוט צריכים להביא בלם בסגנון רומאן פץ וקשר בסגנון ז''אוטאוטס".. תגיד לי מה נראה לך ששחקנים טובים צומחים בגינה של יענק''לה וצריך פשוט לקטוף אותם? אתה חושב שכשהביאו בלמים לחיפה השנה פשוט לקחו את הגרועים ועל הטובים החליטו לותר? זאת עבודה מאוד קשה לבחור שחקנים טובים בסכומים של הכדורגל הישראלי והמבחר בגרוזיה ובסלובניה הוא לא כזה גדול. וזה מה שינעק''לה הבין! הוא הבין שבמקום לקנות עוד שחקן אלבני הוא יכול להשקיע כסף בשחקני נוער ולבנות מהם את הסגל. וזה מה שאתה לא מבין! הקבוצה שלך נמצאת במקום הראשון עם סגל שחקני בית צעירים ואתה בוכה שלא הביאו איזה סלובקי שיציל את המולדת. עדיף שתחבור לאוהדי מכבי ת"א שחושבים שאיזה שחקן זר במליון יורו יקח להם אליפות.
השב   •  00
70
שי07/03/2011 10:48
יש לחיפה את ההגנה הכי טובה בארץ, הקישור הכי טוב בארץ, והתקפה לא מספיק גרועה כדי לא לדרוס כל קבוצה בארץ, אבל כשסגנון המשחק זה זבנג וגמרנו זה לא מה שאנחנו מחפשים, אנחנו בועטים 2 בעיטות לשער בלחץ למשחק!! בושה! קבוצה נכנסת לאטרף כשיש לה הזדמנויות, וגם הקהל איתה, לנו אין הזדמנויות! קהל בא למגרש ליהנות, לראות קונצרט, נקודות אפשר לאסוף גם מהספה..
השב   •  31
69
ד"ר רינגטון07/03/2011 10:37
הפועל מיד כשהעפילו לליגת אלופות הביאו את שהר,טוטו תמוז וטועמה כשחיפה עונה שעברה לא הביאו אף שחקן חיזוק כי יענקלה פשוט לא רוצה להשקיע.וגם הפועל הביאו עכשיו  את אלרואי כהן בזמן שחיפה עדיין נשארת עם אותו הרכב אפור ואפילו משחקת ללא יניב קטן ודבשווילי.
חיפה גם בדרך עוד מכרו 3 שחקני מפתח והביאו בלם בסוף הקאריירה שלו וחלוץ נחמד כשהפועל שמרה על ההרכב מעונה שעברה והתחזקו.
אז אם לאלישע היו נותנים תקציב סביר להביא חיזוק ואולי מתעקשים לפחות על אלרואי כהן אולי חיפה היו נראים טוב יותר.
השב   •  20
68
ירוק בעניים07/03/2011 10:34
אל תבלבל את המוח-אותי לא מעניין כלום סגל לא סגל.מיבחינתי חיפה צריכה להיות תמיד הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הטוב בארץ מיבחינתי גם השחקנים פח וגם המאמן פח!
בשנתיים האחרונות אין בקבוצה שחקן אחד שיודע להרים כדור, לבעוט קרנות,בעיטות חופשיות, להחזיק כדור ,לכבוש שערים מחוץ לרחבה, והכי חשוב מאמן שיבקש רכש נורמאלי.

כל זה זה עבודה של מאמן מה את כל הדברים האלו אלישע לא רואה? עם כל הכבוד לקטן הוא ממזמן היה צריך להצטרף לאלון חרזי בתפקיד הסקאוט ואדון שחר-הפכת את הקבוצה לבית ספר לכדורגל לביזנס ואת זה אני לא אוהב התפיסה בחיפה השתנתה.ואותי כאוהד לא מעניין כסף אני רוצה לראות כדורגל טוב בגלל זה אני אוהד חיפה!
השב   •  40
ד"ר רינגטון07/03/2011 11:10

אם זה היה כזה פשוט לאמן שחקנים כאן בארץ אז היינו במונדיאל כבר מזמן.
רמת השחקנים בחיפה היא מאוד נמוכה ורובם שחקנים אפורים שבתקופות שיא לא היו מקבלים מקום אפילו על הספסל.
הפועל למרות הרכב שזכה בתואר והצליח הביאו 4 שחקנים  בזמן שחיפה אפילו עונה שעברה לא התחזקו כשהעפילו לליגת אלופות וביכלל חיפה שיחררה שחקנים(מעניין איך חיפה היו עם כיאל שמצליח בליגה הסקוטית) במקום להתחזק כדי להחזיר את התואר.

השב   •  00
67
אוהד07/03/2011 10:32
אני מתבייש להיות שייך לקהל הצלחות הזה. קבוצה שנמצאת במקום הראשון, בנויה על שחקני בית צעירים וכישרוניים. מאמן ובעלים שלא מבזבזים את הכסף על כל מני טוטו תמוזים אלא משקיעים בשחקני בית ומקבלים תוצאות בכל שנה. האוהדים משקים יותר מדי פיפא במחשב ואז מתבאסים שהמשחק האמיתי לא מספיק מהיר ואטרקטיבי. קיצר באסה של אוהדים יש לנו, אפילו אוהדי מכבי לא כאלה בכיינים. לא יודע איך הגענו למצב הזה.
השב   •  21
66
ירוק בלב-חיפה הירוקה07/03/2011 10:15
אם מסתכלים על מכבי חיפה כעוד קבוצה בליגת העל ב"דאוולת אל יזרעאל" אז סבבה הכל מתקבל אבל אם רוצים את מכבי שלי אחרת וכמו שהיא ראויה להיות כאחת הקבוצות אם לא הטובה ביותר ב- 25 שנים האחרונות אז חייבים מאמן אחר!
אותי כאוהד לא מעניין אם הקבוצה 10 מליון או 100 מליון. אותי מעניין האם בכל משחק עולים לתת 100%. עכשיו אתה יכול לתת 200% אבל אם אין לך את הכישרון אז זה לא משנה.לאלישע לוי כמו קודמו רוני לוי אין את הכישרון באימון קבוצה להפוך אותה למשהו מיוחד שיכול להצליח לא רק בארץ.
למה ראובן? כי ראובן עטר עושה פלאים ונפלאות בנתניה ולא נשכח שהוא דרס עם בית"ר השבורה את חיפה האלופה בגמר גביע. אלישע מועד ברגעים מכריעים!!

עד שאלישע-קולמה-משומר לא הולכים הביתה אני לא חוזר למגרשים.
השב   •  11
אוהד אמיתי07/03/2011 12:35
שהוא היה סמל במכבי חיפה ולא בזכות ההישגים שלו כמאמן בנתניה. תדע לך שגם סמלים נכשלים כמאמנים. ומה אז? את מי נאשים אחרי שעטר ייכשל? את עצמינו האוהדים כפויי הטובה ששורקים בוז בנצחונות?? לא, אנחנו נאשים את שחר, את השחקנים, את מאמני הכושר. קיצר אם אתה מחפש לפטר את המאמן כשהקבוצה שלך במקום הראשון חפש תחברים שלך!
השב   •  00
65
יגאל07/03/2011 09:58
לשחקן יש בעית ראש.
השב   •  00
64
אלי קופטר07/03/2011 09:53
עוד שבוע יש דרבי.
מאז ומעולם הקהל שלנו היה סבלני וסובלני אבל יש קווים אדומים שאותם לא חוצים ואני מדבר על השיר (המגעיל) על רובי שפירא ז"ל.
יציע ג'' אוהב לשיר את השיר הזה אבל זה לא מכובד ולא במקום, במיוחד אתה עם המיקרופון ביציע ג'' שהילדים שם מקשיבים לך, בבקשה חידלו משיר זה, זה לא מוסיף כבוד.
השב   •  90
63
האווירון של קראון07/03/2011 09:43
עם שחקנים כמו שיש בחיפה כיום זה מדהים שהם בצמרת.
לבית"ר יש את ברוכיאן,בן שושן,עידן טל,סטיב כהן ויבואה ולחיפה את יניב קטן,רפאלוב(השכונה),גולסה(לא מרשים אותי),חמד,גדיר ודבשווילי.
חוץ מהשוער של חיפה זה היתרון היחיד שלהם כי כיום עם רמת השחקנים שיש בחיפה כי יענקלה לא משקיע אז לחיפה יש את רמת השחקנים שיש אפילו בבית"ר וככה קשה להצליח ועוד לרצות אוהדים בנסיון לשחק יפה עם שחקנים אפורים(כמובן שהם לא ממש משחקים יפה כי השחקנים לא ברמה המתאימה למשחק ברמה שהאוהדים מצפים).
השב   •  10
62
בדואי יציע ג'' בנשמה07/03/2011 09:36
זה גועל נפש שמקללים
השב   •  60
61
אסי07/03/2011 09:35
אולי אם אתה מסתכל על הסגל של הפועל הם יותר טובים אבל תה רוצה להגיד לי שגולסה-ורד-רפאלוב-חמד-מסיללה זה לא הרכב שמסוגל לקחת תואר?? ואני לא אומר שמגיע להם-אני פשוט אומר שהם מסוגלים להרבה יותר. וכאן התפקיד של המאמן-אלישע-הביתה!
השב   •  00
60
ירוק עולה07/03/2011 09:35
אוהדי מכבי חיפה בכל הזדמנות מוכיחים שהם אוהדי הצלחות.
ההתנהגות של האוהדים כלפי יניב קטן ואלישע לוי זה בושה וחרפה !
השב   •  20
59
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]07/03/2011 09:29
אין מה לעשות..מתי שהוא שחר יצטרך להשקיע בקבוצה ..אי אפשר להמשיך ככה
השב   •  31
בדואי יציע ג'' בנשמה07/03/2011 10:43
השב   •  00
באר שבעי ירוק-בנשמה :)07/03/2011 11:05
השב   •  00
58
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]07/03/2011 09:26
גם אם הם מקום ראשון הם לא יתמכו
השב   •  01
57
חוזה המדינה07/03/2011 09:09
אם  נעמוד ונעודד יותר הקבוצה תראה יותר טוב?
אתה צודק בדבר אחד אוהדים צריכים לבוא ולעודד ולתמוך בקבוצה אבל זה לא על חשבון זה שהקבוצה תשחק סקסי יותר כל עוד אלישע המאמן הקבוצה תראה ככה גם אם תביא את מסי ואנייסטה אומרים הדג מסריח מהראש והראש הוא המאמן אז אלישע צריך לתת צאנס למאמן יותר התקפי ופחות פחדן להכנס לנעליים שלו הוא לא מתאים לנו היום נקודה
השב   •  03
הבורר07/03/2011 09:28
אם כול הכבוד אבל הראש זה יעקב שחר ולא אלישע אוקי.
אילשע לא משחק זה השחקנים.
משהו לא טוב עובר על המועדון ולא אלישע האשם.
הוא עושה טעויות כמו כול בנאדם אבל הוא רחוק מלהיות אשם.
השב   •  10
56
אוהד07/03/2011 08:44
ביגלל הקיזוז חיפה הפסידו אליפות ויענקלה מסרב להשקיע כי חבל על המאמץ.
אם לא הקיזוז ומצב שחיפה היו עולים שוב לגביע אלופות אחרי אליפות בטבלה המקורית אז כיאל,קינן וארבייטמן אולי היו נשארים ואפילו יענקלה אחרי היכולת הגרועה בהתקפה היה מבין שלרמות האלה באירופה חייבים חיזוק.
בזמן שחיפה היו מנסים להצליח באירופה טביב המיואש היה בורח מהפועל וגם שכטר וגם ורמוט היו עוזבים לחו"ל כשבדרך חלק עוזבים כי ללא ההשקעה של טביב הם לא יקבלו מהנ שלדעתם מגיע להם.
חושבים שהחוק של לוזון לא פגע בחיפה?תראו לאיזו קבוצה אפורה הם הפכו ותבינו כמה יענקלה כבר מיואש ולא רוצה להשקיע כמו בעבר(זוכרים איזה שחקנים היו מגיעים?איגביני,ז''ואטואוטס,פרליה,רוסו,בניון,עידן טל,קולאוטי,בוקולי וזנדברג בתקופה טובה).וכיום?רק בוקולי שכבר מזמן אחרי השיא ויניב קטן שנפצע חיפה קצת מנסה להראות כמו בעבר וזה פשוט לא זה כי יענקלה לא משקיע.
השב   •  70
אסי07/03/2011 09:38
זה לא התפקיד שלו לחפש את השחקנים המוכשרים..יש משהו משותף לכל השחקנים שהזכרת שם-כולם לא הגיעו לחיפה דרך אלישע לוי..הדבר היחיד שיצא ממנו לטובה זה גולסה..
השב   •  00
האווירון של קראון07/03/2011 10:16
תשלם מעט תקבל כאלה שחקנים תשלם יותר יהיו שחקנים לפחות כמו טוטו תמוז או אלרואי כהן שאפילו עליהם חיפה לא התעקשו.
בעבר חיפה לא הביאו רכש עם השקעה גדולה ביחס לליגה מצד יענקלה?האם בניון,רוסו או ז''ואטאוטס הם שחקני בית של חיפה או שבעבר כל כשרון שחיפה מצאו מיד יענקלה רצה להביא לחיפה.
השב   •  00
55
אוהד07/03/2011 08:27
מה יכול מאמן לעשות עם קבוצה כזו אפורה?
אוהדי חיפה חיים בעבר וחושבים שרק זה שקוראים למועדון מכבי חיפה יבא להם נצחונות ואני אגיד שללא שחקנים טובים המועדון לא יכול להצליח לרצות את האוהדים.
ביגלל לוזון והקיזוז חיפה הפסידו אליפות ויענקלה החליט לא להשקיע כי מה הטעם אם מובילים בליגה וקבוצה אחרת זוכים בתואר ביגלל חוק מטופש(העניין שיענקלה שתק כשדיברו על החוק עוד כשבית"ר היו בשיאם).
בעבר כל שחקן טוב מיד הגיע לחיפה ואני לא חושב שהנוער ש לחיפה חוץ מתקופות של לפני 30 שנה או 20 שנה הם מי שעשו את ההבדל בחיפה כי בעשור הנוכחי רק רכש עשה את ההבדל וכיום אין רכש טוב כי יענקלה לא משקיע.
האם חיפה היתה טובה ללא בניון,איגביני,ז''ואטואוטס,פרליה ורוסו?או ללא בוקולי,עידן טל,קולאוטי זנדברג בתקופה שעוד רץ במיגרש?
החלוץ הכי טוב שלהם הוא שחקן אפור שמתאים לקבוצת אמצע טבלה ורפאלוב בתקופות שיא היה מוצא עצמו בספסל ואפילו לא מקבל מקום בהרכב בכל העונה מרוב הכשרונות שהגיעו לחיפה.
אלישע עובד בתנאים לא קלים כי אין לחיפה שחקנים כאלה טובים כמו בעבר ואפילו המעט שיש לא משחקים(יניב קטן טו דבשווילי).
השב   •  00
יגאל07/03/2011 08:42
השב   •  01
ירוק בדם07/03/2011 09:28
השב   •  00
אוהד07/03/2011 09:37
עם התקציב שיענקלה נתן לו זה מה שאלישע יכל להביא.
השב   •  00
ד"ר רינגטון07/03/2011 11:13

הבעיה שחיפה לא מתחזקת כמו שצריך בזמן שהפועל שמרו על ההרכב מעונה שעברה וא]ילו התחזקו בעוד שחקנים וחיפה רק שיחררו שחקנים והביאו שחקנים בינוניים ומטה.

השב   •  00
54
סמי07/03/2011 08:26
קשה לבוא בטענות לאלישע לוי, שבאמת מגיעה לו כל מילה טובה ולמרות הכל ובסגל הנוכחי הוא מצליח לשמור על חיפה בצמרת ,
הקבוצות השנה ברמה ירודה לכן המיקום של חיפה מטעה,
מי אם לא המאמן קובע פאזל השחקנים מבנה הקבוצה ושיטת המשחק המתאימה והרצויה ,
לכן כל האחריות על אלישע.
ומה שמרגיז את האוהדים , זה אי היושר של המאמן וכל המערכת,
בניתם קבוצה בינונית שלא יכולה לזכות בכלום , אין לה דרך ואין לה מטרה אמיתית.
סיכומים אחרי המשחקים פשוט מריחה וזילזול באוהדים,
וכשמדברים על עטר , ראו,
ברבע תקציב ממכבי הקבוצה שלו משחקת בערך באותה רמה ואטרקטיביות.
השב   •  00
53
חיפה07/03/2011 08:25
לא נשכח לו איך העיפו אותנו רמת גן או רעננה מגביע השוקו וגביע המדינה או נמשיך לאיבוד האליפות דקה 90 [בגלל הפחדנות של אלישע לוי] ולא ונמשיך לליגת האלופות [נכון זה כבוד גדול ] אבל לא להשים גול אחד ? לא להוציא תיקו 1? כמה בושות ? טוב נמשיך לליגה האירופית שם עפנו ע''י קבוצה שאני לא זוכר תשם שלה אפילו .[זה מסביר את ההשפלה] אהה ונגיע לתבוסה 4-1 להפועל .וכל זה שווה לאליפות אחת מסריחה שלו בליגה שכולם אפורים ואפחד לא באמת משחק . איפה אתם רואים פה מאמן מעולה? אני רואה פח
השב   •  30
52
חיפה07/03/2011 08:21
יש לנו את הקבוצה עם הכי הרבה כשרון אם נתחיל מטאווטחה , גולסה , רפאלוב , ורד , חמד , אזולאי , עותמאן , אדרי , סולליך , גאדיר ואתה אומר שאין סגל טוב ? הבעיה היא במאמן וכדאי שתתחיל לראות משחקים לפני שאתה סתם מדבר .
השב   •  10
51
דני07/03/2011 08:14
המאמן הכי גדול בכדורגל הישראלי,
השב   •  10
50
ששי07/03/2011 07:55
כי זה מה שחסר כל השאר נפלאים אבל חוסכים אז לכן תחפשו פראירים אחרים לי נמאס
השב   •  00
49
אני אלבש ירוק07/03/2011 07:50
גם אחרי המשחק מול הפועל נשארו אוהדים ועוד ככה אנחנו הקהל מס 1בארץ
השב   •  00
48
דני07/03/2011 07:32
לסמל הכי גדול שלנו ברח כל עוד נפשו בו,ויש לי גם סקופ הוא לא מתכוון לחזור,
השב   •  14
47
אמיר07/03/2011 06:57
חלק מאוד מאוד קטן מהקהל קילל את אלישע, אני בתור מנוי גם הפעם הייתי שם ואפשר לראות את כל האיצטדיון מאוד מאוכזב מאותם אוהדים שמקללים את אלישע, אלישע מאמן מעולה והלוואי שישאר איתנו גם עוד 5 עונות וגם מהמדיניות של יעקב שחר אני מאוד מרוצה, נבנת בחיפה קבוצת כדורגל מאוד חזקה ויציבה שבונה על שחקנים צעירים, ועם כל זה שבקיץ מכרנו 4 שחקנים מאוד משמעותיים (שכחת את כיאל כאילו הגיעו 7 מחליפים ראויים במקומו) ועם זה ש מתחילת העונה 7 שחקני הרכב סוחבים פציעות וכל פעם 2 אחרים לא יכולים לשחק, אנחנו עדיין במקום השני בסה"כ נקודה אחת מהפועל, ואנחנו עדיין רצים לאליפות ובהחלט יכולים גם לזכות.
השב   •  00
46
יוסי07/03/2011 06:56
אהבה נטו.. אוהב את מכבי חיפה.. לא משנה התוצאה לא משנה המקום והליגה.

אבל חשוב לדעת שלא נסבול בזבוזי זמן ואי לחימה על המגרש. זה חוק בל יעבור
השב   •  30
45
קוקולוקו07/03/2011 06:55
צא ולמד - לאורך שנים של אכילת חרא בימי המפרקים ובימי אדון כץ , הקהל של חיפה 5 בארץ מבחינת הכמות וכמובן ש-1 מבחינת האיכות.כל זה עם 0 תמיכה מצד המועדון וטונות חצץ שנותנים לנו לאכול.
השב   •  40
44
חיפאי מיואש, לא רואים את הסוף07/03/2011 06:45
איך אתם קוראים לנו קהל "הצלחות"? אנחנו מקום ראשון ושורקים בוז כי זה לא העניין, אין דרך, שיטה, נגיעה של מאמן. לא רואים כלום לנצח בבית 3:2 את הפועל רמת גן זה ביזיון זו בושה לאינטלגנציה של האוהדים שבזה המאמן בית שאן הזה מסתפק. אלישע מיצית את עצמך, לך הביתה!
השב   •  40
43
אבי07/03/2011 03:15

השב   •  11
42
אלעד07/03/2011 02:01
אני אוהד חיפה 25 שנה ואני חייב להסכים אם הכותב יש לנו קהל כפוי טובה או כמו שאמרים קהל הצלחות. כול פעם שלקבוצה לא הולך מתחילים בבוז ובקללות אוהד אמיתי אוהב את הקבוצה בכול מצב בלי קשר לשחקים למאמנים ולבעל הבית שבמקרה הזה הוא הכי טוב ובכמה רמות מעל כול שאר הקבוצות. אז תפסיקו לקלל ותתחילו לעודד אולי עם העזרה שלנו נוכל לעזור לקבוצה לזכות באליפות.
השב   •  00
41
אנונימי07/03/2011 02:01
יש פתגם שאומר "מיליארד סינים לא טועים" אז אולי אנחנו לא סינים ונכון אנחנו לא שואפים למיליארד.. אבל אנחנו רוב, ואם הרוב רואה שהקבוצה לא מתפקדת כמו שצריך אז רוב הסיכויים שזה נכון. אז אם 2-3 אנשים חושבים שאלישע מבצע ניהול משחק גרוע אז בסדר.. אבל רבאק.. כמעט כל הקהל חושב ככה.. להזכירך זה אותו מאמן שאיבד אליפות בדקה 90 ולמה - בגלל אותם דברים הזויים שהוא עושה עכשיו, לעלות במערך של 4-5-1 בבית ואח"כ להחליף את החלוץ היחיד שיש לך בהרכב זה מטומטם (אני מדבר על ה4-1) ואם זה לא אז תקראו לי דביל להוציא שחקן כמו ורד שמשחק מצויין ונותן תנשמה ולהכניס את גדיר במקום שחקן פחות טוב זה דבר מפגר. עם ההתנהלות הזאתי אי אפשר לקחת אליפות ואני לא מוכן לאבד עוד פעם אליפות בדקה 90 עם כל הכבוד לאלישע ולמסע שהוא עשה בחיפה.
השב   •  10
40
יניב07/03/2011 01:57
אני מסתכל על מכבי חיפה שמעיפים כדורים דקה 90 ומבזבזים את הזמן מול קבוצה שלא ניצחה 21 משחקים רצופים.. פשוט לט להאמין. רואים שעומד על הכיווים מאמן של קבוצה תחתית. בובה של יעקוב שחר. אלישע אשם בבחירת השחקנים! נקודה! הוא מפחד אפילו לדרוש משחר שחקן ברמה גובה.. בובה של שחר פשוט מאוד! וגם זול מאוד מכל השאר בליגה. שלא נדבר על הפאדיחות שהוא הביא למועדון.. 4-1 וה-0-0-0 באלופות.. גם הבושה בליגה האיאופית אויי אויי כואב. דיי!
השב   •  40
ירוק בדם07/03/2011 09:27
השב   •  10
באר שבעי ירוק-בנשמה :)07/03/2011 11:07
השב   •  00
39
ביב07/03/2011 01:12
מכר 3 שחקנים ב5 מליון יורו מי הביא במקומם ??
השב   •  11
ירוק בדם07/03/2011 09:27
השב   •  20
38
ביב07/03/2011 01:11
קמצן תביא חלוץ ב2 מליון מכרת את כיאל מי הבאתה
השב   •  10
37
חסוי07/03/2011 00:53
עזוב לתמוך באלישע או לא, זה כל אחד והדיעה שלו. ניחא.

פילאבסקי שידרג אותנו גם שדרג. עכשיו יש מישהו עם טיפה גובה בקו האחורי ולא *כל* כדור נייח מובקע לחובתינו. וזה עוד כלום לעומת הדבר הבא - הוא מתופקד על 2 עמדות! לא שמתם לב שיש לנו 2 קשרים שמאליים, ואת החור שמשאיר טאלב אחריו מכסה אותו פילאבסקי. בנוסף למרכז, חצי מהזמן הבנאדם על קו שמאל איפה שטווטחא אמור להיות.

לגבי סיידו המצב טיפה יותר מורכב. הוא פחות הגנתי מקולמה, אבל כשחקן הוא הרבה יותר שלם. אלישע פשוט לא מעלה אותו בהרכב כי הוא מפחד מהטעות שתעלה לו בקריירה.
לעלות נגד הפועל ר"ג עם 2 קשרים אחוריים (יא יא ובוקולי שתוקפד ככזה) וחלוץ אחד זו בדיחה. אם זאת הייתה קבוצה יותר גדולה אלישע היה עושה את אותו הדבר רק עם קולמה כי הוא חושש. אבל קבוצה שמזניחה את ההתקפה בשביל להתבצר זאת לא מכבי חיפה. זאת מנטליות של קבוצת תחתית, מה שלצערי נהפוך אליו עם אלישע מאחורי ההגה.

נראינו ביזיון היום. חלק מהשחקנים פשוט זלזלו. אבל הגישה, אוי הגישה.
השב   •  70
36
ירוק בעיניים07/03/2011 00:52
לכל המתקשים - שני הדברים יכולים להתקיים בו שמנית : שחר מתקמצן ואלישע משחק בלי שום שיטה ועם חילופים הזויים! כואב לי להגיד את זה אבל אלישע הביתה!
השב   •  10
אוהד07/03/2011 08:50
חיפה שיחררו 3 שחקני מפתח כשאחד מהם מצליח בליגה הסקוטית ולא הביאו רכש מתאים לרמה שהם היו.
כיום אפילו דבשווילי ויניב קטן לא משחקים אז מיד חיפה הופכת לקבוצה ברמה של אשדוד כי איזה שחקנים יש כבר לחיפה?רפאלוב השכונתי וגולסה הבלוף?
השב   •  00
35
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים07/03/2011 00:49
הקהל שלנו ושל הפועל הם הקהלים הטובים בארץ הן בכמות והן באיכות בכמות אנחנו מעליהם באיכות הם טיפה מעלינו סה"כ שתי קהלים אירופאיים ממוצעים החצי הנוסף הוא בית"ר שהם מצליחים אז יש להם קהל מטורף הן בכמות והן האיכות אך לצערנו שהם למטה הקהל שלהם לא ממש בא בהמוניו חיפה פשוט לא קיימים חיפה במקום הראשון מביאה 7 אלף פתח תקווה במשחק עליה הביאה 7 אלף מבחינת הקהל אתם לא ברמה שלנו ושל הפועל וגם לא ברמה של בית"ר
השב   •  39
ירוק בדם07/03/2011 09:25
אז תשבו בשקט . ראינו את האוהדים שלכם נלחמים אחד בשני . וכאילו שעזבו בגלל שנימני היה יותר חשוב מהקבוצה.
השב   •  20
ירוק בדם07/03/2011 09:26
ונכון להגועל יש אוהדים .. אבל חכה חכה עכשיו שהגועל משחקים יפה הם פורחים אבל נראה אותם שהגועל יהיו בזבל שנה הבאה
השב   •  00
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]07/03/2011 17:52
פ''ח , עונה חלשה שלכם ?תראו איך אנחנו נראים..לא דומים לכלום , מתאכזבים פעם אחרי פעם ואנחנו מביאים יותר קהל מכם .. לזה אתם קוראים עונה חלשה ?אתם מקום ראשון ..פ''ח
השב   •  00
34
יאמאן07/03/2011 00:37
הבעיה מתחילה ונגמרת באלישע..מי לא הביא תחליפים ראויים?..מי וויתר על סילבה??..המאמן הלוזר והנוראי הזה שנקרא אלישע..לוזר אמיתי..הקהל לא תומך?..אחרי מה שהקבוצה הזאת מעבירה אותו בשנתיים האחרונות צריך לתת מילה טובה לקהל המדהים הזה שנוסע אחרי הקבוצה לכל מקום..אבל אני חושב שלצד התמיכה צריך גם לתת את הטון שזהו.זה הזמן לשינוי ..ואם לשינוי הזה קוראים ראובן עטר אז בכבוד..
השב   •  10
33
טלשחר07/03/2011 00:30
ואתם קוראים לאוהדים אחרים אוהדי הצלחות/צלחת/נצחונות מה אתם רוצים? יותר ממקום ראשון? אין דבר כזה!
השב   •  23
32
עמרי07/03/2011 00:15
לאוהדים יש חלק חשוב בקידום הצעירים והטמעת ביטחון בתחילת הקריירה שלהם ואם לא אנחנו אז הם לא יגיעו רחוק בואו נתן להם את התמיכה שהם צריכים להם ולכל הקבוצה
השב   •  20
31
תנו לגוטמן את גולסה,ורד,רפא'' וההגנה ותראו חגיגה07/03/2011 00:14
תנו לגוטמן  את הסגלשלנו ,היה מוסיף חלוץ טוב והיינו ניראים לא פחות טוב מהפועל אם לא יותר
זה שהמאמן שלנו הוא אולי מדריך נוער בצופים לא אומר שאין סגל טוב
השב   •  81
30
ירוק07/03/2011 00:13
מתחילת השנה, כל הכתבים לא מפסיקים להלל את אלישע, על איך הוא מצליח להוביל סגל כ"כ חלש של מכבי חיפה למקום ראשון בליגה. לפי איך שאתם משתפכים בפני אלישע אפשר לחשוב שהסגל של מכבי חיפה הוא ברמה של קבוצת תחתית. אז יש לי חדשות בשבילך אדון כתב, למכבי חיפה יש סגל מצויין! עידן ורד, גולסה, רפאלוב וגדיר זה לא קישור מספיק מוכשר?! למכבי חיפה יש את כל הכלים לשחק כדורגל הרבה יותר יפה, אבל זה ההבדל בינינו לבין הפועל, להם יש מאמן!
השב   •  41
ביב07/03/2011 01:04
שכחת את זה
השב   •  10
ירוק07/03/2011 10:42
שכטר פצוע, ושיחק בקושי 5 משחקים מתחילת העונה, ומרעי לא שחקן. ככה שבעצם יש להם רק את סהר ותמוז. ואני אומר "רק", בגלל שבן סהר כל החצי הראשון של העונה היה גרוע, אבל לא שמעת אף אחד בהפועל מתבכיין על זה (לשם שינוי). רק מאמן כמו אלישע יכול לעשות מבחנים לדודו ביטון, אבל להחתים את שלומי אזולאי.
השב   •  10
29
ירוק07/03/2011 00:06
חברים יקרים אוהדים אמיתים מתגלים בזמנים כאלה לא שרע עכשיו אבל אפשר לראות שמשהו תקוע בקבוצה יש לנו שחקנים טובים אבל הם צעירים וקצת חסרי נסיון האוהדים של קבוצה צרכים לבוא ולתת להם הצגות כמו שרק אוהדים ירוקים יודעים לתת לדחוף אותם קדימה לגרום להם להאמין בסמל כמו שאנחנו מאמינים והכי חשוב לא להתפתות לשטיות שמוכרים כאן אוהדי הפועל הם לא מאמינים למה שהם בעצמם אומרים הם רק מנסים לגרם לבאלגן שלא קיים
השב   •  11
28
fofo06/03/2011 23:55
שפיות כלכלית ?? כן רואים את הקבוצות המצליחות בעולם עם תקציבים של שפיות כלכלית ! נכון אדון שחר ?
השב   •  63
מושיק המאמן07/03/2011 00:09
אין קשר כאן לכסף,מי שנמצא שווה בדיוק את ערך הכסף,כבר הוכח ששחקנים שמקבלים יותר עושים פחות,אבל המאמן צריך להוציא מהם יותר ולגבש סוף-סוף קבוצה ולא אוסף.
השב   •  10
ביב07/03/2011 01:10
השב   •  00
אוהד07/03/2011 08:53
בעשור האחרון רק הרכש עשה את חיפה כזו טובה עם שחקנים כמו בניון,ז''ואטאוטס,פרליה,איגביני ורוסו.
לאחר מיכן עם עידן טל וזנדברג בשיאם יחד עם בוקולי וקולאוטי שהיה הרבה יותר טוב מהיום.
האם ללא רכש חיפה היו מצליחים?יניב קטן אז היה רק עוד שחקן בחיפה וכיום הוא המנהיג וזה אומר כמה חיפה הפכו אפורים כי יענקלה לא משקיע.
השב   •  00
עומר07/03/2011 16:07
בת"א יש קבוצה קוראים לה מכבי וההנהלה שלה חושבת שאפשר לקנות תארים בכסף. נראה לי שאתה תסתדר שם יופי. יש לך קבוצה הבנויה על שחקני בית צעירים ומוכשרים שרק ילכו ויתפתחו ואתה מעדיף איזה זר סלובני ב2 מליון דולר שרואה בחיפה איזה מקפצה לליגה הבלגית. כן אחי זאת שפיות כלכלית! תודה לאל שיענק''לה הוא הבעלים של מכבי חיפה
השב   •  00
27
שונא הפועל06/03/2011 23:43
השב   •  03
26
מנאר06/03/2011 23:40
זא נכון שמכבי חיפה בתקופה האחרונה לא נראת טובה בכלל ובטח שלא אחרי ההפסד ל הפועל ת''א אבל אני מאמנה בקבוצה שלי ובשחקנים שלו וכול אוהדי חיפה צרכים להאמין בהם ולתמוך בהם ואני בטוחה שבסוף האליפות בעזרת השם תהיה שלנו
השב   •  33
25
קוף ירוק06/03/2011 23:25
בגלל שהכדורגל שהקבוצה מציגה העונה ממש משעמם, אנמי ובינוני מינוס. אימפריה כמו חיפה ששולטת בכדורגל כבר עשור שלם לא יכולה להציג כזה כדורגל. ואל תשכח שמי שבנה את הסגל הוא לא אחר מאשר אלישע לוי. [ברור שגם ליעקב שחר יש חלק בעיניין]. כל הניצחונות ממש באים במזל. וזה ממש אבל ממש ברור שכדורגל כזה לא יספיק מול הפועל ת''א בקיזוז. אז אנחנו מקום ראשון כרגע אז מה? כל עוד הפועל ת''א יותר טובים אני לא יודע כמה יעזור הקיזוז.צריך לדרבן את ההנהלה ומהר.
השב   •  70
24
ערן ברנשטוק06/03/2011 23:21
אין ספק שביכול הזו, יהיה קשה מאוד נגד הפועל חיפה ובטח נגד הגועל תל אביב, אין ספק שצריך שינוי במועדון , אם יש שחקנים שלא נותנים את התפוקה שישבו על הספסל
 זה לא בושה היכולת מאוד ירודה וחבל,
השב   •  21
23
רועי06/03/2011 23:21
כנראה שאוהדי קבוצות כמו הפועל ומכבי ת"א רגילים שהקבוצות שלהם משחקים מגעיל לנו זה משונה אנחנו לא רגילים לזה
השב   •  51
22
צהוב יורד06/03/2011 23:16
זו הקבוצה הכי לא מאומנת שהייתה למכבי חיפה בשני העשורים האחרונים! אפילו יצחק שום היה יכול להיחשב "מאמן" ליד אלישע לוי! שחקנים לא מסוגלים לבצע פעולות פשוטות כי הם לא מתאמנים על הפעולות הללו! אין שום עבודה על כדורים חופשיים, בעיטות מחוץ לרחבה, הגבהות מדויקות - זה הכל עניין של אימון! גם סדרת הפציעות מלמדת על אימונים לא נכונים. אלישע לוי לא מבין את המשחק, אין לו ככל הנראה ידע בסיסי גם בתורת האימון, ואת התוצאות רואים בכל שבת על הדשא.
השב   •  92
האוהד השפוי07/03/2011 00:23

אני אומר את זה מעונה שעברה

השב   •  10
21
המפציץ בירוק06/03/2011 23:15
אני בתור אוהד של מכבי חיפה אומר את זה,באמת שכל פעם שמכבי חיפה מנצחים אני שמח אבל שני שליש מהמשחק אני מפהק או מתעצבן,בתקופה של אלישע מכבי חיפה פשוט לא יודעת לדרוס,אין משחק שהבקענו מעל 3  גולים!!וזה לא רק אלישע אשם זה גם שחר שעם כל האהבה אליו הוא לא השקיע  בזרים איכותיים כמו שהרוויח ולכן מכבי חיפה אפורה.
השב   •  40
20
עופר06/03/2011 23:11

השב   •  01
19
ביתרי06/03/2011 23:10
השב   •  25
רובן עטר07/03/2011 02:34
דווקא אני מחזיק מאוהדי בית"ר בגלל זה
השב   •  03
18
מכבי זה בלב06/03/2011 23:05
הקהל של חיפה זה פשוטט בושה שונא יציע ג וואלה מה קרה אתם מקום ראשון נכון אין כדורגל טוב! אבל אנחנו במקום הראשון מה אתם שורקים בוז?!?!?! מה קרה! ומה שהיה עם גדיר פשוט בושה תראו באנגליה צלסי במקום 4 ואין שריקות בוז גם שמפסידים לקבוצה ממקום 15
השב   •  74
אולטרא ירוק06/03/2011 23:22
השב   •  40
האוהד השפוי07/03/2011 00:22
לצ''לסי יש שיטת משחק, לחיפה אין
השב   •  11
17
ירוק06/03/2011 23:05
אני אוהד חיפה מגיל 7, ואני מת על הקבוצה הזאת, ושנה שעברה כשהפסדנו את האליפות במחזור האחרון פשוט נשבר לי הלב, אבל.
אני מעדיף להפסיד השנה את האליפות ושאלישע יפוטר מאשר לקחת את האליפות ושאלישע יישאר עוד עונה.
כואבות לי העיניים מהכדורגל האפור, מההרכבים ההזויים, מהחילופים שפוגעים בקבוצה, מהקרדיט הבלתי מוגבל שמקבלים שחקנים ללא קשר ליכולת.
כואבות לי האוזניים מהבכיינות של אלישע, מהתירוצים לאחר תוצאות רעות, ומהזלזול באוהדים אשר מבקשים לראות כדורגל טוב.
ובעיקר, כואב לי הלב לראות את הקבוצה שלי מולכת בדרך הבטוחה לאפרוריות ע"י מאמן קבוצות התחתית, אלישע לוי
כל עוד השחקנים ייתנו את הכל, אני אתן להם את כל התמיכה והאהבה בעולם, אבל אלישע. עם כל הכבוד, מקומך לא בקבוצת צמרת, ובטח שלא באימפריית כדורגל
השב   •  317
ירוק בלב06/03/2011 23:47
תתבייש !

סע לספרד , יש שם מועדון כדורגל שנקרא ברצלונה , נראה לי יותר מתאים לך לאהוד אותם.
השב   •  93
ירוק07/03/2011 00:19
יא חצוף
לא ביקשתי שהקבוצה תשחק כמו ברצלונה
כל מה שאני מבקש הוא לראות שיטת משחק ותיאום מינימלי בהגנה, ואת שני הדברים האלה יש לכמה קבוצות תחתית בליגה השנייה!
אבל אין שיטה, אין תיאום, ועמוק בתוך העונה, אלישע עדיין לא מצא הרכב שהוא מאמין בו, במילה אחת : ביזיון
השב   •  63
אוהד07/03/2011 08:35
ללא רכש טוב חיפה לא יצליחו!
בעבר חיפה כל שחקן שהצליח מיד לקחו וכיום בם לא מנסים ואפילו את אלרואי כהן לא לקחו או טוטו תמוז כשהיתה אפשרות כי יענקלה לא רוצה להשקיע עוד במיוחד ביגלל חוק הקיזוז שלקח מחיפה אליפות.
אגב,בתחילת העונה עזבו 3 שחקני מפתח וכיום אפילו יניב קטן ודבשווילי לא שיחקו.
השב   •  10
ירוק בדם07/03/2011 09:20
השב   •  40
ירוק אמיתי07/03/2011 09:55
לאבד את האליפות רק כדי שיעיפו את המאמן?
אתה קולט מה אתה אומר??

אני באמת לא יודע בן כמה אתה אבל אני לא אתחיל להכנס איתך פה לדיון על הכדורגל.
מה שבטוח שאתה צריך להיות מאחורי הקבוצה ותמיד לשאוף שהיא תנצח ותזכה בתארים, לא משנה מי השחקנים ולא המאמן.
המועדון מעל הכל!
השב   •  11
16
אלעד06/03/2011 23:04
אתה לא מתבייש?
סגל לא מספיק טוב?
איפה אתה חי?!
לחיפה יש 4 קשרים קדמיים וקיצוניים שהיו נכנסים להרכב הראשון של כל הקבוצות בארץ (גולסה, ורד, רפאלוב וקטן שהוא בריא)!
לחיפה יש את המגן הימני הכי טוב בארץ
את המגן השמאלי הכי טוב בארץ
אז איך הקבוצה נראית חצי מהזמן כמו פח?
איך יכול להיות שמסתכלים על משחק של הפועל והבונקרים נפרצים תוך 2 דק''? ולנו לוקח חצי שעה אם בכלל

העמדה שהכי חסרה לחיפה היא קשר 50/50 ומי שויתר על סילבה אחרי 15 דק'' היה אלישע אז אל תבלבל פה במוח

לי אישית נמאס לראות את חיפה "גונבת" נצחונות

נ.ב.
לכל אלה שקוראים "אוהדי הצלחות" לאלו ששרקו בוז היום
לא נראה לי שאחרי תבוסה של 4-1 ועונה שלמה של אכזבות
לבוא למשחק ליגה מול הפועל ר"ג זה להיות אוהד הצלחות
אהה ועוד דבר אנחנו במירוץ האליפות כי הפועל שיחקו גרוע בתחילת העונה לא כי לנו מגיע!
השב   •  302
ביב07/03/2011 01:08
לנו יש חמד שיחקן ליגה ב
השב   •  20
15
יעקב שחר06/03/2011 22:58
הבעיה העיקרית במכבי  חיפה היא רק המאמן !
אם נגד הפועל ר"ג מקום אחרון בליגה ועוד משחק בית הוא משחק עם חלוץ בודד זה לא בעיה של סגל אלה במאמן.
אם 5  מחזורים אחרונים יניב קטן לא פוגע ומאיט את המשחק והוא משחק זה לא בעיה של סגל אלה של מאמן.
חילופים תמוהים במך כל השנה ושנה שעברה זה לא בעיה של סגל אלה של מאמן.
אם משומר משחק ולא עותמן זה בעיה של מאמן (הגול הראשון היום בלל משומר!)
המזל שלשחר הבעלים יש לב רחמן כי בקבוצה אחרת לא היו מחתימים אותו לעוד עונה אחרי הפשלה הגדולה משנה שעברה.
אלישע בחור נחמד ומאוד סימפטי אבל מכבי חיפה גדולה עלוו.
השב   •  112
14
אולטרא ירוק06/03/2011 22:56
אני מסכים איתך שהבוז לא צריך להיות לאלישע אבל שקבוצה התקפית מתחילה לשחק מבוקר ולפעמים בונקר ועם חלוץ אחד ולספסל את השחקנים שנמצאים בכושר ולבצע חילופים תמוהים כשהתוצאה כבר לא רלוונטית אז אני לא יודע את מי להאשים ומן הסתם ראובן עטר גדל במועדון למד את הסגנונן ההתקפי שלו ואין טוב ממנו להחזיר "עטר"ה ליושנה זה פשוט מלהיב רק לחשוב על זה ורק לחשוב על היציעים המפוצצים שיבואו למחוא כפיים ליקיר הכרמל  רק דבר אחד אחרון.חיפה תמיד היתה ירוקה ותמיד תהיה ירוקה ושיחיו הקנאים ויסבלו  
השב   •  80
13
ישראלי06/03/2011 22:51
אלישע לא החליף את  דבאלשוילי האיטי, משאיר את קולמה באנקר בהרכב, בוקולי עם כל הכבוד עבר מזמן את השיא ולא נדבר על משומר.

שנתיים צועקים שצריכים חלוץ מהיר ולא מביאים, כיאל עזב ואת מי הביאו במקום? אף אחד!!

"הבעיה היא לא במאמן, אלא הסגל" - מי שבנה את הסגל הוא אלישע, שהביא רק זר אחד נורמלי ( טשיירה ) ב3 שנות עבודתו.
השב   •  73
אולטרא ירוק06/03/2011 23:07
השב   •  00
12
גיל06/03/2011 22:50
נו ומי אחראי לכך שחיפה לא הביאה חיזוק? כמובן אלישע לוי שאמר שחיפה לא צריכה חיזוק והם ימשיכו עם אותם שחקנים עד הסוף העונה. מדובר במאמן שגם הביא לכם "הישג" גדול מול הפועל  ר"ג היום,נתן שפל לכדורגל הישראלי עם 0 נ''ק בשלב הבתים של האלופות בלי שערים,עשה תיקו מול בני יהודה בשלב הכי קריטי של העונה והפסיד אליפות שהייתה לו בידיים.בכל מקרה השנה אנחנו לוקחים את האליפות אם לא תהיה איזו הפתעה מרעישה.
השב   •  122
יונתן07/03/2011 07:29
חיפה אם המזל שיש להם שכל משחק שהם משחקים רע כובשים בדקות הסיום ומנצחים. הם עכשיו מקום ראשון מעידה שלנו בירושלים והם מקום ראשון מה אתם שמחים כל כך?!
השב   •  10
11
1שהר 2זהבי3תמוז 4טועמה06/03/2011 22:47
רעידת אדמה בבלומפילד הפועל רמסה את מכבי חיפה הפועל תל אביב השפילה, רמסה, קצצה, דרכה, חבטה, נגחה, והשתינה על הקופיפים הירוקים ביציע ג, אנו האדומים מתל אביב מקדישים זאת לאחינו ואחיותינו האדומים מחיפה באהבה, ושבדרבי החיפאי הקרוב ובגביע תשירו להם ותספרו (כמו בפסח אחד מי יודע אחד אני יודע) את 1שהר 2זהבי3תמוז 4טועמה, ותראו להם שגם חיפה אדומה , בהצלחה ובחודש מאי נחגוג שוב יחד את האליפות האדומה בלי דודו אהרון, והירוקים שוב יתפוצצו מקינאה שישמעו את הימנון הצמפיונס בבלומפילד האדום ויוציאו את התיסכול על שחר ואלישע
השב   •  1221
ירוק07/03/2011 00:18
מה אתה שומר את הטקסט הזה על הדסקטופ שלך וכל פעם עושה קופי פייסט לכל כתבה על חיפה בכל האתרים ? מה אין לך מבחנים/שיעורים/חוג בלט? ילד על כל התבוסות שאכלתם ב20 שנה האחרונות אני יכול לכתוב מגילה.
השב   •  80
הבורר07/03/2011 09:32
תחזור 4 שנים אחורה קיבלתם 4 חתיכות ואפילו גול כבוד לא נתתם כול השחקנים שלכם שכרי חרב כמה שחקני בית יש לכם שנה הבאה שחצי מהם ילכו מה תעשו אז?
השב   •  10
10
עמית06/03/2011 22:47

מאז שאלישע הגיע אל חיפה, כולל בתקופה של ארבייטמן קינן וטשיירה, חיפה לא מציגה כדורגל מבריק כמו שהאוהדים התרגלו בעבר! האוהדים לא רוצים רק ניצחונות, האוהדים רוצים לראות קבוצות שרועדות להם הביצים כשהן מגיעות לקריית אליעזר! האוהדים רוצים לראות כדורגל התקפי, מהיר, מדוייק, כמו בימים של ראובן עטר, בימים של רביבו, בימים של רוסו ובימים של בניון.. זה מה שאנחנו רוצים ולצערנו זה לא משהו שאלישע רוצה או מסוגל לספק.

השב   •  182
9
דודו06/03/2011 22:46
לכל האוהדים שקולטים את גדיר בגלל משחק אחד שהוא השתגע בו, בואו לא נשכח את כל הנקודות שגדיר הביא למכבי חיפה (לדוגמא שני הניצחונות הראשונים העונה שנגמרו רק 1-0) לפני שבועיים הוא חזר ובששלושה משחקים ששיחק מחליף כבר הכניס שנייםץ תתנו גב אם אתם אוהדים אמיתיים
השב   •  320
8
קוף משוגע06/03/2011 22:46
אם נתמוך זה כאילו השלמנו עם זה שאנחנו קבוצה אפורה לא ניתן למאמן תחתית הזה להפוך אותנו לקבוצה של 1 0 ובונקר את זה אולי האוהדים של הפועל יכולים לקבל אבל לא אנחנו
השב   •  287
אוהד07/03/2011 08:18
איזה שחקנים טובים יש לחיפה?
בעבר כל שחקן טוב הגיע לחיפה מיד כשדרק קראו לו וכיום ביגלל ששחר התאכזב מחוק הקיזוז שנע אליפות הוא לא משקיע(כאילו שעונה שעברה השיקיע).
כל שחקן טוב בורח כיום להפועל וחיפה משחקת עם הרכב של קבוצת אמצע טבלה.
אלישע מאמן טוב שנקלע לתקופה שיחענקלה כבר לא רוצה להשקיע ואפילו קצת מהרווחים מליגת אלופות או מכירת שחקנים.
השב   •  11
7
רון האדום06/03/2011 22:44
לחיפה יש סגל מדהים וצוות מקצועי מי שמע לפני גוטמן על ידין או על זהבי שלא נדבר על מהארן ללא ועל טוטו תמוז שקבר היה 2 רגליים מחוץ לקריירה חאלס מספיק לחיפה יש סגל מצויין שלא מפיקים ממנו מספיק
השב   •  235
6
נמר האש!06/03/2011 22:44
אלישע אחלה מאמן! שכחתם שבתחילת העונה שחר לא רק סגר תברז אלה עוד מכר לו חצי הרכב ראשון ובינואר הוא הבטיח חיזוק אבל לא העמיד סכום מספיק כדי להביא שחקן שבאמת ישדרג את הקבוצה ולא סתם להרגיש שהביאו דוגמת שנה שעברה-שטרכמן ודוטרה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  76
5
ניר המהנדל06/03/2011 22:43
כל האוהדים בארץ, כולל הקבוצה שאני אוהד, אוהדי הצלחות מובהקים. כשיש הצלחה הם באים בהמוניהם, מעודדים, שרים, מרימים את המאמן על הכתפיים, אבל כשמפסידים מגיע הקריאות בוז, ה"תתפטר תתפטר" והקהל הכביכול שנחשב לנאמן וחם הופך בין רגע לקהל הצלחות.
השב   •  300
שי06/03/2011 23:06

השב   •  29
יונתן07/03/2011 07:24

אני הייתי בהמון משחקים של הפועל ת''א בשנת 2008 שרק במחזור הלפני האחרון הבנו שלא נרד ואף פעם לא שרקו בוז וגם אחרי שקמבלים גולים לא שורקים בוז אלה מתחילים לעודד עוד יותר אם תשים לב תמיד אחרי שהפועל סופגת גולים הקהל מתחיל לשיר: אוהה הפועל עולה .'' אז הקהל של הפועל ממש לא קהל הצלחות גם בעונת 2008 הוא מילא את בלומפילד עד כמעט אפס מקום

השב   •  31
בדואי יציע ג'' בנשמה07/03/2011 09:42
השב   •  32
4
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון06/03/2011 22:40
יאללה לפרק את הבמות עוד פעם , לוזרים .
השב   •  716
3
חיפה בדם06/03/2011 22:39
כל מילה שלך סלע בעניין בזה!!
השב   •  275
2
אדמדם06/03/2011 22:37
השב   •  1324
max07/03/2011 09:06
השב   •  42
1
דרוזי ליברפול06/03/2011 22:35
דרך אגב מגיע לו , שחקן שחצן אגואיסט, שיתנו לו בראש כדי שיבין שהוא לא משחק לבד
השב   •  3121
מכביסט06/03/2011 22:51

גדיר הביא לכם משחק גדול ביידים שלו שסביר להניח שאם הייתם מפסידים היה יכול לגמור לכם חלק נכבד מהעונה.אם עטר בוזגלו מדוניאנין או אפילו יצחקי אם הוא לא היה נפצע היו מביאים לנו משחק גדול בידיים שלהם בחיים לא היינו שוכחים להם את זה כמו שלא שכחנו את השער הנדיר של מאיוקה מול חיפה בשנה שעברה . נתראה בפלייאוף .

השב   •  613
אולטרא ירוק07/03/2011 00:02
השב   •  80
בדואי יציע ג'' בנשמה07/03/2011 09:46
השב   •  40
אוהד07/03/2011 10:13
השב   •  20
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP