יום חמישי, 24.04.2025 שעה 18:25
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
רז אמיר

איווניר, די עם משחקי הילדים

דעה: המאמן חייב להחזיר את ג'יבריל סידיבה להרכב. הרצון לשתף שחקני נוער הוא מבורך, אבל לא על חשבון השחקן הכי יציב שיש במכבי תל אביב

ביום שבת האחרון מכבי תל אביב עלתה למשחק מול הפועל אשקלון עם קשר אחורי אחד. ריף פרץ. קבוצת ה-100 מיליון של מיץ' גולדהאר, שהביאה לכאן בקיץ את ג'יבריל סידיבה ואח"כ גם את גל אלברמן, קבוצה שמחזיקה בתוכה גם את שרן ייני ודור מלול שיכולים למלא את התפקיד, עלתה למשחק עם קשר אחד. מהנוער.

אין לי שום בעיה עם ריף פרץ או בעיה עם מגמת שיתוף הצעירים שמנסה איווניר להנהיג, אך כן יש לי בעיה כשהדבר נעשה על חשבון שחקנים שלא מגיע להם לרדת מההרכב.

ההורדה של סידיבה לספסל, כמו היחס המזלזל לו זכה כאשר המאמן רצה להכניסו, לא ברורה. מדובר בשחקן הכי יציב של מכבי תל אביב העונה לצד סאבו פאביצ'ביץ'. הוא ממעט לעשות טעויות ומחזיק את הקישור האחורי לגמרי לבדו.

אם במקרה של אלברמן אפשר להגיד שמעדיפים את מדוניאנין עליו מהסיבה שרוצים עוד שחקן עם אופי התקפי, אז את ההעדפה של ריף פרץ על סידיבה אי אפשר להסביר.

גל אלברמן. אפשר להבין למה הוא יושב על הספסל (ליאור טימור)
גל אלברמן. אפשר להבין למה הוא יושב על הספסל (ליאור טימור)
 

קשה לי מאוד כאוהד לשבת מהצד ולראות שחקנים שמגיע להם לשחק, יושבים על הספסל, סתם, בלי שום סיבה. ואם יש כזו, אז למה לא להוציא אותה החוצה? למה להוביל את האוהדים שולל?

עוד טענה שהיתה בשורות הצהובים לאחרונה היא שאין מנהיג על כר הדשא. אך מספיק לראות את המשחקים שלהם העונה כדי להבין שאם יש מישהו שניסה לקחת על עצמו אחריות ואף פעם לא ברח מהכדור, זה סידיבה.

כשהוא נחת בארץ הייתי סקפטי מאוד לגביו. הוא היה נראה שמן, כבד, מוזר. אבל הקשר ממאלי מהר מאוד כבש את ליבי ואת לב האוהדים והוגדר על ידי הפרשנים כקשר האחורי הזר הכי טוב בארץ יחד עם קולמה.

אבל סידיבה? אין לכך שום סיבה (ליאור טימור)
אבל סידיבה? אין לכך שום סיבה (ליאור טימור)
 

הרצון של מוטי איווניר לקדם צעירים הוא מבורך. אלירן ג'ורג' לטעמי עדיף על קלמי סבן ואם היו מנסים לשתף צעירים גם בעמדת המגן השמאלי או החלוץ במקום קולאוטי, הייתי אומר שיש לזה מקום. אבל עמדת הקישור האחורי שכל-כך חשובה, לא יכולה להיות מונהגת על ידי ריף פרץ עם כל האהבה אליו.

מול עכו בשבת עושה רושם שהקשר שוב ייאבק על מקומו בקישור. הפעם עם אלברמן בעקבות הפציעה של פרץ. אך לפני שאיווניר שולף עוד שפן מהנוער ושוקל לתרגל את רוסלן ברסקי, אולי כדאי שיפסיק. צעירים אפשר לקדם כשכבר לא יהיה צ'אנס העונה. עד אז, כשעוד יש סיכוי, תשאיר את הסיכוי לתואר בחיים. ותן לסידיבה לשחק.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 85 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 85 תגובות ב-61 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
61
מכביסט06/03/2011 18:15
עדיף את אלברמן על סידיבה! יותר נלחם יותר מהיר ולא תוקע תמשחק בחצי במתפרצות כמו סידיבה
השב   •  00
60
ויטה02/03/2011 18:04
אבל הפעם אתה צודק ב 100 אחוז
עד שאין 2-0 ,3-0 במשחק
לא לעלות אף אחד
השב   •  00
59
רוש02/03/2011 07:43
השב   •  00
58
Schoowow01/03/2011 23:22

איך עדיף לשחק, 4:5:1, 4:4:2, 4:3:3? עדיף לשחק עם שיטה או בלי שיטה?
מלול באמצע, בהגנה, בחוד? זה משגע את היריב
או את חבריו לקבוצה? כמה קשרים אחוריים צריך, 1,2 או אולי 3? כמה חוליות? הגנה,קישור אחורי, קדמי, יש חלוצים בשיטה שלנו, וכמה.
כל התשובות נכונות. יש מספיק שחקנים בסגל, כל אחד כיכב בשיטה ששיחקו בקבוצתו הקודמת, ומה שאיווניר שומע כל הזמן זה, תן להם לשחק
הם לא שכחו כדורגל. אז כל אחד עולה למגרש ומבצע את הפרשנות שלו לתפקיד שלו על המגרש
וכשהמאמן צועק, מיתמם, אבל זה בכלל לא מה שאני אמור לעשות.
אידיאלי היה לנצל סגל רחב ולהתאים שיטה והרכב ליריב הבא.
האם אנחנו נותנים למוטי מספיק חבל? נכון שאנחנו בכלל לא חותרים תחתיו כל פעם שמשאיר מחוץ להרכב את מי שאנחנו אישית היינו בונים את כל הקבוצה מסביבו?
במקרה הזה, סידיבה. אין ספק, קשר אחורי הורס, אין ספק,לא פליי מיקר. אם משחקים עם 3 מסוגו, הוא מצוין, ותהיה חלוקת תפקידים מצוינת, צריך עושה משחק לידו.
אם משחקים עם קשר אחורי אחד, שצריך (גם)לבנות התקפות, הוא לא האיש.
וזה משתנה משבת לשבת, וממשחק למשחק.
 

השב   •  20
57
צהוב כחול01/03/2011 23:05
סידיבה אולי לא ענק אבל הוא השחקן היציב במכבי, עושה את העבודה שלו
השב   •  10
56
גדי01/03/2011 23:04
השב   •  20
55
מי אם לא את ?01/03/2011 23:04

מסירות מדויקות מיקום מצוין, תאקלים מצוינים- גרזן אמיתי

השב   •  51
54
אוהד01/03/2011 22:57
לסידיבה יש תכוונת טובות: מסירה טובה, תיקול חזק ובעיטה לא רעה אבל הוא חסר מהירות וכבד מאוד בתנועה. תפקיד הקשר האחורי מצריך שחקנים שיתנפלו על הקבוצה השנייה ולא יתנו לה להוציא התקפות. בגלל זה מכבי מהפועל או חיפה, שם יש קשרים שמתנפלים בכל הכוח על הקבוצה השנייה ומחלצים כדורים. כמה כדורים סידיבה מחלץ במשחק?

וחוץ מזה, יש לו שער אחד בלבד, הוא לא כזה מאיים על השער. בקיצור, שחקן טוב, מתאים לקבוצה בינונית בליגה.
השב   •  00
53
גיל01/03/2011 22:53
השב   •  00
52
סידבה לא עדיף על אלברמן!01/03/2011 22:16
סידובי קשר בינוני לא יותר מזה, אלברמן שחקן ענק בסדר גודל שלא היה לישראל מאז טל בנין (נאתכו בדרך הנכונה), לפרקים הוא מזכיר את מה שהוא היה גם בתיקולים וגם בפתיחת המשחק, אין ספק שהוא נעלם לזמן ממושך, אבל אם ייתנו לו קרדיט הוא יחזור לכושר, והשוואה שלו לסדובי תהיה מעליבה.
השב   •  02
51
רם01/03/2011 22:06
סידיבה איטי מאוד וחסר יכולות משחק טובה חוץ מבעיטות הוא לא שחקן. לדעתי שרן ייני צריך לשחק במקום משום שהוא שחקן בית ויש לו יכולת משחק טובה מאוד והוא יודע את העבודה. ודי להכניס נוער!!
השב   •  38
50
עומר01/03/2011 21:15
השב   •  00
49
קובי01/03/2011 21:12
הקשר האחורי הטוב בליגה ומי שחושב אחרת אין לו מושג
השב   •  41
48
the Dod01/03/2011 20:31
שחקן זבל
השב   •  00
47
יוסי01/03/2011 19:59
דור צריך להיות עושה משחק ליד סידבה כקשר אחורי ורק למסור יש לו ראיית משחק מצויינת, בלי יותר מידי ללטף את הכדור, פס ימינה לאגף של בוזגלו פס שמאלה לאגף של עטר או פס באמצע לרנגלוב ככה צריכה מכבי לשחק
השב   •  61
46
מכביסט01/03/2011 19:39
צריך לשלב צעירים אבל לא להגזים, שלא יהפוך לפרננדז, מזמן את כולם ובסוף חוטף מכולם
השב   •  00
45
אמיר01/03/2011 19:32
סידיבה שחקן אולי טוב אבל הוא נורא איטי ומוגבל בתנועה שלו הוא לא תומך מספיק בהתקפה ולא מספיק בהגנה הוא כבד! במכבי יש היום שחקנים הרבה יותר טובים: מלול חייב לשחק לא משנה באיזו עמדה , אלברמן, ישראלביץ, ייני כל אחד מהם יכול להחליפו. סידיבה שחקן מאוד אפור ואין לו מקום במכבי. תנו למלול לשחק!
השב   •  23
מכבי או מוות01/03/2011 20:05
השחקן הכי טוב במכבי השנה והכי יציב שיש בליגה הזאת, לא זכור לי משחק שלא היה טוב, או בוא נגיד גרוע. לא מאבד הרבה כדורים, מחלץ המון, מחזיק את הקישור ותמיד מגיע לקבל כדור.. נהדר!
השב   •  31
44
דם צהוב01/03/2011 18:35
חברים לא מתאים בכלל מה שמוטי מנסה לעשות. הוא פשוט מנסה להראות לגולדהאר שהסגל שנמני בנה לא מספיק טוב ולכן הוא משתף את הצעירים. את המגן אני עוד מבין בגלל שסבן פח אבל כשיש את סידיבה ואלברמן ובמיוחד שסוף סוף הגיע למכבי קשר אחורי ברמה כמו סידיבה אז אתה נותן לילד לשחק וכמו שראינו הוא לא עוד איזה כוכב מקסימום עוד שירן ייני. סיבה נוספת שהוא עושה את זה זה כדי להראות לגולדהאר שהוא משלב צעירים ולדעתי זה מתוך אינטרס שגולדהאר יתלהב וישאיר אותו עונה הבאה. מוטי אינטרסנט ואני מקווה מאוד שהוא חושב קודם כל על טובת מכבי ולא על טובתו האישית.
השב   •  83
סרג''יו ראמוס01/03/2011 18:51
השב   •  10
43
רוני01/03/2011 18:30
בושה איך שהורסים שחקן..דור תהייה חזק
השב   •  71
42
לירן01/03/2011 18:25
צודק 100%! השחקן הכי טוב של מכבי העונה
השב   •  30
41
ציפי01/03/2011 18:17
מכבי תל אביב קבוצה עם אופי.רק אתה הכותב לא יודע לכתוב.
השב   •  30
40
אוהדת01/03/2011 18:13
השב   •  00
סרג''יו ראמוס01/03/2011 18:22
זה ידוע שכל האדומות קונפות.
השב   •  40
39
שחקן שחקן01/03/2011 18:09
              סולומון
  גפני     ניבאלדו  סאבו פ. ג''ורג''

  בוזגלו    מלול   מדוניאנין  אלטמן

       אלירן עטר     דבור(נוער) 
השב   •  08
בועז01/03/2011 18:43
גפני? סולומון? אלטמן? דבור? ברור שאתה אוהד הפועל.
השב   •  20
38
האלוף01/03/2011 18:00

סידיבה השחקן הכי יציב במכבי כמו שנאמר, בא לקבל תכדור שזה הכי חשוב במכבי, מאז ברונו רייס כבר 8 שנים מחפשים רק שחקן שלא מפחד מהכדור ובא לקבל תכדור . בנוסף לזה הוא גם גרזן אמיתי וכל זה בלי להזכיר את הימנית הקטלנית שלו שברגע נתון אחד יכולה לחדור לרשת של כל שוער בעולם. איווניר מקםד צעירים אבל איפה דור מלול? מה הוא זקן בשבילו? שייתן לדור וסידיבה לפתוח בקישור ונראה מכבי הרבה יותר טובה. הטעות הכי גדולה העונה של מכבי הייתה ההבאה של אלברמן. מכבי התחילה להתחבר, ניצחה את אולמפיאקוס , ניצחה בטדי , דפקה לסכנין 4-0 וראינו כבר ניצוצות של חיבור אבל אז בא אלברמן ואסור להשאיר שם כמו אלברמן על הספסל אז נתנו לו לשחק ואז בא רנגלוב וירד לקולואטי הביטחון. בוא נזכור קולואטי היה גדול בתחילת העונה אבל ההגעה של רנגלוב פגעה בו מאוד ויכולנו לשחק גם בלעדיו

השב   •  70
37
גוטמן בהפועל לנצח01/03/2011 17:56
השב   •  31
36
המציאותי01/03/2011 17:38
הרגת אותי מצחוק.שחקן יציב.כל משחק  טעות שלו הופכת לגול וטעויות ממש מצחיקות(או עצובות).תכלס צריך לקחת דוגמא מהפועל.שוער זר ותותחים מהארץ.5 זרים זה בלוף.מאז ברונו הייס אין לנו זרים ועברו כבר שבע שנים של סוכנים עם כיסים מלאים בכסף וקבוצה שלא דומה לכלום.יום טוב
השב   •  27
סרג''יו ראמוס01/03/2011 17:47
מה אתה מדבר??
השב   •  40
ח01/03/2011 19:07
לא רק שאתה טועה אלא הפועל פשוט גרועה עם זרים השנה פרנסמן? מעפן רוקי? מעפן מי עוד בכלל הם הביאו? כול הזרים שלכם חרא,רק אניימה יהיה נורמלי והוא מחזיק אותם אני לא מבין מה הם אומרים שכטר וורמוט דה סילבה אניימה זה כול מה שיש להפועל אנחנו? רנגלוב מצוין מאונדאנין אדיר,אנשים פשוט אומרים ''הוא לא פליימקר'' כי הם רגילים לנמני וברקוביץ..והם לא מבינים שהוא באמת פליימקר עם הכדורים האדירים שלו ניבאלדו? אין מילים פאביצביץ? מדהים סידיבה? גרזן
השב   •  11
המציאותי01/03/2011 22:30
תזכיר לי איזו קבוצה משש הראשונות ניצחנו השנה.נדמה לי שאף אחת וזה בגלל שמבחינת אתלטיות ופיזיות אנחנו פשוט נקבות ואמרתי שוער זר והשאר ישראלים אצל הפועל אז תלמד לקרוא גאון
השב   •  00
אוסישקין02/03/2011 17:41
אתה סופר את רנגלוב ולא סופר את סהר ותמוז? שלא לדבר על מדוניאן לפני זהבי. תבין - קיבלתם פור עלינו בגלל תקופת העלייה לליגת האלופות. אם לא ה 4 מ 12 שלנו בהתחלה היית כבר עכשיו בים, כולל הקיזוז.
השב   •  00
35
סרג''יו ראמוס01/03/2011 17:36
הוא יותר טוב מזיו ובינתיים גם מאלירן ג''ורג''. אתם נופלים ללחץ חברתי. כמו שקרה עם גפני ומשומר בחיפה. יוצא לו שם כזה אז כל טעות אתם כבר מאבדים סבלנות אם תהיו אובייקטיבים חוץ מהגול בדרבי הראשון הוא נלחם ועושה עבודה הגנתית טובה בעוד רוב הגולים באים מהצד ומטעויות של זיו בהרמות, הוא לא רע בכלל ונלחם מה אתם רוצים ממנו? ראבאק תעזרו לי לנקות את זה, תשפטו אותו באובייקטיביות בלי דעות קדומות.
השב   •  114
בועז01/03/2011 18:44
השב   •  01
34
אוtהד מכבי 38 שנה01/03/2011 17:22

ואז  נתחיל  להראות  כמו  שמכבי  צריכה  להראות

השב   •  31
33
אריה01/03/2011 17:22
השב   •  21
32
עידן01/03/2011 17:20
לידע הכללי אחי.. מלול שיחק לא מעט פעמים בנוער בתור מגן שמאלי וגם כמה פעמים מועטות בתור בלם. הוא יכול לשחק בכל עמדה חוץ משוער.
השב   •  20
31
דודו01/03/2011 17:13
סדיבה זה הרכישה הכי טובה שלנו השנה(ואין הרבה כאלו)
ואין שום סיבה שהוא ישב על הספסל
הוא חייב לפתוח כל משחק
השב   •  50
30
ח01/03/2011 17:00
ססידיבה גרזן יחכמים הוא לא צריך לתמוך בהתקפה איווניר רוצה לשחק בטקטיקה היחידה שטובה לו(4-3-3) אבל הוא לא יכול! רק שיצחקי יחזור ובקיץ שיביא כמה קשרים ומגנים הוא יכול
השב   •  30
29
ג''ו01/03/2011 16:54
בעיקר מדוע סידיבה מקבל ציונים גבוהים גם כשהוא חלש והמבין יבין
השב   •  00
28
מכבי01/03/2011 16:14
סידיבה איטי ולא מספיק נייד.הוא יוצר פערים בין ההתקפה להגנה ולא מצטרף מספיק.ככה קורה שהחלוצים מקבלים כדורים,אין להם למי למסור ומאבדים, וככה מכבי לא שולטת בקצב ובכלל במשחק.אבל למרות זאת,אם היתה שיטה שחקנים היו מתאימים את עצמם, ואם היו דורשים מסידיבה ניידות והצטרפות הוא היה עושה את זה כמו שצריך.הבעיה במכבי היתה ונשארה לא מי משחק,אלה איך משחקים כקבוצה.
השב   •  70
27
צהוב בנשמה01/03/2011 15:55
מלול, לדעתי, מהשחקנים היותר מוכשרים שיש למכבי אבל הוא מתקשה להשתלב ב-11 בגלל "עודף הכשרון" שמתחרה מולו על המקום בהרכב.

היתרון של מלול הוא שהוא יכול לשחק בכל עמדה במגרש מגן, קשר אחורי, קשר מרכזי, קשר התקפי, כנף ימני ואפילו חלוץ במידת הצורך. הכל פרט לבלם וכנף שמאל. 

שחקן כזה חייב להיות בנקר דווקא על הספסל ופשוט להיות ממושמע תקטית.
כשמלול עולה מהספסל לקבוצה השנייה מתחיל לכאוב הראש בגלל שהם פשוט לא מבינים איזה תפקיד הוא עומד לשמש, כי הוא יודע לשמש בהרבה מאוד תפקידים.
מלול יכל לשמש "הסחת דעת טקטית" מעולה מול כל קבוצה בגלל שבמידה והקבוצה ממושמעת טקטית ועם הסגל הנוכחי, כשמלול על המגרש אפשר לשחק עם המערך והחלפת העמדות בכמה דרכים ופשוט לשגע את הקבוצה היריבה.
בשביל זה מכבי חייבת לזוז הרבה ולרוץ 90 דקות. לדעתי עדיף גם שמלול יעלה מהספסל רענן ופשוט יעשה תנועה על חשבון שחקן עייף. כשהקבוצה היריבה גם כבר עייפה אחרי שעה של כדורגל לאיווניר ולמלול יש חצי שעה לשגע את היריבה ולאפשר לקבוצה לשחק באופן מאוד מגוון בהתקפה ולהפתיע בכל התקפה את הגנת היריב מחדש.

חבל שבמכבי לא רואים את זה..

סליחה על החפירה חברים, אתם מוזמים להגיב ולהעיר הערות.
השב   •  211
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]01/03/2011 17:28
השב   •  00
26
כבשה צהובה01/03/2011 15:54
השב   •  00
25
גיל01/03/2011 15:46
בשיבל שחקן יציב שמחזיק את הקישור האחורי הייתי משאיר את ליאור ז''אן.. אבל הבעיה ששניהם חסרי שכל במשחק ההתקפי. וכשהוא מדבר על קבוצת 100 מליון. הוא יודע שסידיבה מרוויח קצת יותר מ100 אלף לעונה?
השב   •  20
24
כבשה צהובה01/03/2011 15:45
לולא הניצחון של מכבי בשנה שעברה על מכבי חיפה, לא הייתם האלופים. וכמה קבוצות עשו זאת שנה שעברה בשיא המומנטום של חיפה? אז נכון, שקוף שמכבי רצו לדפוק אתכם והיו חוגגים אם חיפה לא היו כל כך לוזרים אבל ההיסטוריה לא יכולה להיות סלקטיבית
השב   •  33
23
אדמדם01/03/2011 15:44
השב   •  22
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]01/03/2011 16:02
השב   •  50
אדום בדם01/03/2011 22:56
חולה צהבת.. יפה מאוד שאתה מודה בזה!
השב   •  00
22
צהוב בדם01/03/2011 15:42
השב   •  00
21
ניצן01/03/2011 15:36

אתה באמת מבין כדורגל.
רק כדורגל אחר.קשר אחורי צריך להיות חכם.מנהל משחק,יבעל יכולת להכנס לרחבה ולתת שערים..אם סדיבה ואלברמן  היו כאלה הינו לוקחים אליפות..הבנתה.עדיף 4 צעירים בהרכב.גורג,קהת,מיכה,וריף.

השב   •  30
20
זאפה01/03/2011 15:17
ג''יבריל קשר אחורי אדיר, גרזן אמיתי, הזר הכי טוב בליגה בתפקידו מאז בואטנג. אבל הוא לא קשר "50 - 50". הוא לא יכול להיות זה שדוחף את הכדור קדימה כשהקבוצה צריכה לשחק מהר וזה לא צריך להיות התפקיד שלו. ישראלביץ'' אמור להיות השחקן האידיאלי לשחק לידו אבל הוא לא מספיק טוב העונה, הרבה מסירות לא מדוייקות והרבה איבודי כדור. אלברמן מצויין במשימות הגנתיות אבל בהנעת הכדור ובמשחק מהיר הוא לא יותר טוב מסידיבה  וכשהם שיחקו ביחד הרבה פעמים נוצר מצב ששניהם נתקעים באמצע.. צריך לנסות שוב את השילוב של שניהם אבל חייב להורות לאלברמן לשחק עם הפנים קדימה, לשחרר כדורים מהר יותר ולבוא לתמוך בהתקפה, אפשר גם לנסות את ריף פרץ ליד סידיבה הוא נראה לא רע בכלל במשחק האחרון וגם דור מלול אם יתחיל להתאמן ברצינות ויפסיק לזלזל יוכל אולי לבצע את התפקיד החשוב הזה במערך.
השב   •  20
ח01/03/2011 15:41
זה מה שאנחנו צריכים צריכים לשחק ככה שיצחקי חוזר בעונה הבאה 4-3-3 יצחקי ועטר קיצונים שהופכים לחלוצים באמצע חלוץ מטרה צריכים להביא במקום קולואטי..כמו דמארי בול אחרי זה מאונדאנין ואיזה קשר אמצע לידו זריז וטוב..הכי טוב זגורי הוא אדיר מאחורה סידיבה גרזן ניבאלדו ופאביצביץ ממשיכים כול זה 4 זרים לשער חייבים שוער חדש מגנים צריכים להביא איזה מגן זר ימיני ושמאלי להביא צעיר כמו צ''וקול
השב   •  10
19
מושון01/03/2011 15:14
תנו לו לעבוד!
ייקח איזה שנה שנתיים לשקם את הריסות נמני.
השב   •  42
18
שמעון אדרי01/03/2011 15:10
הוא מתחיל לנו את כל ההתקפות המסוכנות
השב   •  12
17
MF01/03/2011 15:05
הוא תמיד גרוע..
השב   •  725
שי01/03/2011 15:15
ושחכת את זיו אחי לא מתאים, תפרגן
השב   •  120
סרג''יו ראמוס01/03/2011 16:19
הוא יותר טוב מזיו. ובינתיים גם יותר טוב מאלירן ג''ורג'' אם להגיד את האמת.
השב   •  94
16
ניוטון01/03/2011 15:05
הוא משחק רק באמצע ולרוחב , כמעט לא תומך בהתקפה , ז''אן מגיע הרבה לרחבה וגם כובש במיוחד בנגיחות .
השב   •  33
15
ניוטון01/03/2011 15:03
בעונה הבאה לצמצם את הסגל ל22 שחקנים בלבד 2 טובים בכל תפקיד  שיתחרו בניהם על החולצה , עם סימון כמה שחקני נוער כפוטנציאל במקרה של פציעות צהובים  וכו'' , במצב הזה שיש יותר מידי שחקנים + שחקני נוער טובים טבעי ששחקנים מתמרמרים והקבוצה לא פוגעת .
השב   •  10
14
דויד01/03/2011 15:03
אני איתך במאה אחוז אבל מה יהיה עם זיו תגיד לי איך איוניר לא רואה את הבלוףף הזה יש בנוער מגן מצויין ואם נהיה כל אחד שישחק בתפקיד במקום זיו יהיה יותר טוב זה פשוט בושה שהוא מלתבש בכלל שבת אחרי שבת אני חוזר צרוד ועצבני בגלל האנטי הזה
השב   •  30
13
אביעד01/03/2011 14:57
הסיבה שהוא לא פותח איתו היא כי במשך רצף של משחקים, הוא לא מצליח למסור כדור אחד טוב, הוא צריך להתאפס מעט ואז להיכנס לשחק.
אין שום רע בעובדה שהוא יושב על הספסל.
השב   •  40
12
מכבי מעל הכל01/03/2011 14:49
סידיבה יודע למסור פס אחורה או הצידה והוא תמיד אבל תמיד מאט את ההתקפות!
השב   •  73
שחר01/03/2011 15:19
השב   •  10
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]01/03/2011 15:57
השב   •  00
11
אמיר01/03/2011 14:43
סידיבה ממש לא הקשר האחורי לו פיללנו.למרות האיטיות שלו הוא מחלץ כדורים טוב מאוד אך הוא מוכוון אחורה בצורה כמעט מתוכנתת.זה מתסכל.הקשר שתפקידו להעביר במהירות את כובד המשקל מההגנה להתקפה איטי ולא מוסר מסירות קדימה.הקישור של מכבי השנה נוראי ומול הפועל חיפה ואשקלון לא הייתה שליטה של יותר מחמישים אחוז מהחזקת הכדור.מכבי מאבדים כדור תוך דקה בכל החזקת כדור.לאשקלון ורמת גן זה מספיק.עוד לא ניצחנו כמעט אף קבוצה מאומנת היטב שעמדה בקווים של הגנה וקישור מסודרים.
הכדור שריף פרץ נתן מאחררי קו ההגנה של אשקלון למדוניאנין בגול הרביעי היה בדיוק מה שחסר לנו.
חוץ מזה שלי אישית יש אכזבה ענקית מפאביצביץ.בצמד המשחקים מול הפועל פ"ת ומול הפועל חיפה הוא היה נוראי ולא מנהיג את ההגנה ומשדר פאניקה.
השב   •  80
10
מכביסט בן 4001/03/2011 14:41
השב   •  02
9
עומר01/03/2011 14:41
וכל זאת למרות כל מה שאמרו עליו בתחילת העונה (בעיות משקל וכו'')
השב   •  43
8
צהוב01/03/2011 14:37
במקום לפתוח עם סידיבה ואלברמן פותחים עם ריף פרץ ולפעמים ישראלביץ''.כאילו עושים לנו בכוונה
השב   •  31
7
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים01/03/2011 14:31

מה קרה הבסתם את חיפה נהייתם גברים? שכחתם שהשנה בשתי הדרבים המשחק היה שווה וכל תוצאה הייתה מוצדקת בהתחלה המזל שיחק לכם 1-0 לכם פעם שעברה המזל שיחק לשתי הקבוצות 1-1 ובדרבי הבא בע"ה שוב דרבי צמוד ביכולת אבל הפעם המזל עם המכבים 1-0 לנו אז תסתמו כבר את הפה ותפסיקו להתלהב מזה שניצחתם את הבלוף של מכבי חיפה

השב   •  103
אוהד הפועל01/03/2011 14:43
תמליץ לי על החומר שאתה לוקח.
השב   •  25
אוהד הפועל01/03/2011 14:44
תפסיקו לחזור כל פעם על אותה מנטרה. זה כבר נהיה פתטי כמו הקונפטי שלכם.
השב   •  24
אוהד הפועל01/03/2011 14:54
כמה פעמים ניצחתם את מכבי חיפה העונה? אתם זוכרים? אולי אשאל זאת אחרת: כמה פעמים ברציפות לא ניצחתם את מכבי חיפה?
השב   •  31
:)01/03/2011 15:08
למה הפסדנו לחיפה פעמיים? אולי בגלל שפשוט לא היה לנו מאמן? אולי כי היה לנו מאמן פחדן שלא יודע לאמן? אולי בגלל זה הפסדנו? אולי כי הוא עלה בונקר במקום לנסות לעלות התקפי? אולי הוא העלה הרכבים הזוים כל פעם מחדש? לא רק במשחקים נגד חיפה, בכל משחק. למזלנו, ברך השם יש לנו מאמן נורמלי כבר חודש בערך וכל מה שאיווניר עושה הוא עושה טוב יותר מנמני (החל מהרכבים עד ליחסי אנוש עם השחקנים), אז. אני הייתי ממליץ לחיפה להזהר בפלאוף. בקיצור, אל תיהיה אפס, אני יכול לרשום עוד המון סיבות לזה שהפסדנו לחיפה ולהרבה גדולות/בנוניות בגלל שלא היה לנו מאמן על הקויים (וגם לרשום סיבות לכך שנמני פשוט לא מאמן), אבל יש טעם? לא, אתה תמיך לדפוק את הראש בקיר, אז. תהנה לך לעשות זאת.
השב   •  12
6
יונה הנביא01/03/2011 14:29
אפשר וצריך לשתף צעירים אבל אין לך את גא''ן ומישאלוף בקישור .אלברן וסידיבה דור מלול .איפה הם? שכחו לשחק ? אל תמציא את הגלגל ואם תתעקש סוף השנה תחפש קבוצה בלאומית.(יש לך חבר''ה טובים תילחם איתם)
השב   •  97
5
אוהד של מכבי שפוי01/03/2011 14:22
לצוות של one .
סידיבה שחקן נהדר , אבל במשחקים האחרונים הוא היה חלש מאוד .
בבקשה אל תרצו את הספינים של חברי נמני למינהם .
אבי נמני בנה קבוצה בינונית , מזדקנת , פצועה וניצל בוס לארג'' .
תנו למוטי זמן , הוא קיבל עגלות.
השב   •  2812
4
צהוב מכף רגל ועד ראש [כולל איברים פנימיים]01/03/2011 14:19
הרכב .. שטראובר , ג''ורג'' , סאבו , סטרול , זיו , סידיבה , מדוניאנין, מיכה , בוזגלו , עטר , ראנגלוב בוזגלו קשר ימין מיכה שמאל מדוניאנין פליימייקר וראנגלוב ועטר חלוצים..וסידיבה קשר אחורי אחד ,רק במשחקים קשים מול הגדולות עולים עם שני קשרים אחוריים..מי שאיתי שייתן בכחול:)
השב   •  189
מהרהר01/03/2011 21:35
השב   •  01
3
אביב01/03/2011 14:17
סידיבה חייב לשחק בקישור יחד עם אלברמן , זה הוכח כבר שהם משחקים ביחד , מרכז השדה שייך למכבי , ואז הרבה יותר קל לפתח התקפה , ולסדר את ההגנה .
השב   •  103
2
יש עוד הרבה עבודה01/03/2011 14:15
לפתוח רגליים לחיפה השנה, ולא לנצח את הדרבי הבא!
השב   •  2638
אוהד הפועל01/03/2011 14:45
אשכרה יש להם הרבה עבודה. ח.
השב   •  912
הג''וקר01/03/2011 20:15
הם עכשיו עושים את זה בכל משחק ולא רק בפלייאוף. למדו מהטעויות שלהם משנה שעברה.
השב   •  32
1
:)01/03/2011 14:14
אני מאמין שאלברמן וסידיבה יהיו קשרים אחוריים, זה הכי טוב ומצויין, הוא גם צריך להושיב את ישראלביץ'' ביציע והכל יהיה בסדר.


השב   •  255
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP