יום שני, 21.04.2025 שעה 04:10
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
בוני גינצבורג

טוטנהאם תעלה, לארסנל אין סיכוי

בוני גינצבורג בטור אישי ל-ONE: לא הופתעתי מהאנגלים, מילאן לא מספיק טובה. גאטוסו ופלאמיני היו צריכים לקבל אדומים. אי אפשר לעצור את ברצלונה

הניצחון של טוטנהאם על מילאן בסן סירו הוא לא הפתעה עבורי, לא לפני המשחק ולא אחרי המשחק. לטוטנהאם יש עונה מצויינת באירופה, לאחר שסיימה את השלב המוקדם במקום הראשון, היא מדורגת במקום הרביעי באנגליה ויש לה קבוצה נהדרת.

התרנגולים ניצחו את האיטלקים בצדק בזכות השליטה שלהם בקצב המשחק ובזכות ההגנה המצויינת בראשותו של מייקל דוסון, שהצליח לבטל לחלוטין את זלאטן איברהימוביץ'. הפעם היחידה בה השבדי הצליח לעשות משהו ולכבוש היתה כשהוא ביצע עבירה על הבלם.

מה שבלט במשחקה של טוטנהאם היה המרחקים הקצרים בין השחקנים, כאשר בין השחקן האחורי ביותר לקדמי ביותר לא היו יותר מ-30 מטרים, מה שמעיד על קבוצה מאומנת מאוד.

השחקנים שעלו מהספסל - ג'ונתן וודגייט, ניקו קראנצ'ר ולוקה מודריץ', נכנסו בצורה טובה מאוד למשחק והיו יעילים. מודריץ', גאון כדורגל, גם היה אחראי על המתפרצת שהובילה לשער עם מסירת עומק נהדרת לארון לנון שבישל לקראוץ' והיה טוב מאוד לאורך כל המשחק. לגבי קראוץ' עצמו, לא רק שהוא משמש כתובת משמעותית עבור כדורי הגובה, אלא גם ניחן בטכניקה יוצאת מן הכלל עבור שחקן בגובה שלו.

זלאטן תוספ את הראש. (רויטרס)
זלאטן תופס את הראש. מייקל דוסון ביטל אותו לחלוטין (רויטרס)
 

במשחק יכולנו לראות עד כמה הליגה האנגלית חזקה לעומת הליגה האיטלקית, כאשר קבוצה שמובילה את הסריה A פחות טובה מקבוצה שנמצאת במקום הרביעי באנגליה ללא הרבה סיכויים לזכות באליפות ועוד מפסידה לה בבית.

בצד המילאנזי, שני שחקנים היו צריכים להיות מורחקים במהלך המשחק. הראשון הוא מת'יו פלאמיני והשני הוא ג'נארו גאטוסו, שחקן חוצפן שייעדר מהמשחק הבא בגלל צבירת כרטיסים צהובים, שתקף פיזית את ג'ו ג'ורדן, עוזר המאמן של הארי רדנאפ והתפרע בסיום. שניהם צריכים להיות מורחקים ע"י אופ"א.

ג´נארו גאטוסו חונק את ג´ו ג´ורדן. חוצפן (רויטרס)
ג´נארו גאטוסו חונק את ג´ו ג´ורדן. חוצפן (רויטרס)
 

ההכרעה עוברת כעת ללונדון, כאשר טוטנהאם ידועה כקבוצת בית מצויינת. אני לא רואה אותה מאבדת את ההזדמנות לעבור לשלב הבא, ואני לא רואה את מילאן מצליחה להפוך את התוצאה ולהעפיל לרבע הגמר. היא פשוט לא מספיק טובה.

המשחק המרכזי שיתקיים בין ברצלונה לארסנל יפגיש שתי קבוצות סופר מוכשרות בעלות סגנון ופילוסופיית משחק דומים מאוד. ארסנל היא אמנם הקבוצה שהכי כיף לראות באנגליה, ללא ספק, אך אני לא רואה כיום בעולם שום קבוצה שיכולה לעבור את ברצלונה. אני לא מסתכל על המפגש בין השתיים כעל משחק אחד, אלא כעל צמד משחקים, ובשני משחקים אין לקבוצה של ונגר את היכולת לעבור את הספרדים.

ליאו מסי ודוד וייה.  (רויטרס)
ליאו מסי ודוד וייה. לא רואה שום קבוצה בעולם שיכולה לעבור את ברצלונה (רויטרס)
 

פתרון לטריו אינייסטה-מסי-צ'אבי לא נמצא, כאשר אפשר לחשוב על טקטיקות עד מחר, אך אין דרך לעצור את הארגנטיני. ארסנל אמנם מקבלת בחזרה את סמיר נאסרי ורובין ואן פרסי לוהט בתקופה האחרונה, אבל בארסה פשוט טובה יותר והיא זו שתעבור לשלב רבע הגמר.

לכתבה זו התפרסמו 123 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 123 תגובות ב-77 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
77
NANDOS20/02/2011 01:32
זה דבר ידוע שכאשר ברצלונה חייבת לנצח בבית היא דורסת. שנה שעברה היא פגשה קבוצה כמו אינטר שיש לה שש בלמים מהטובים בעולם ובונקר כזה אי אפשר לשבור. ( סמואל, קורדובה, זאנטי, לוסיו,קייבו ,מטרצי ומייקון)
הפעם היא פוגשת קבוצה עם בעיות בהגנה ושער אחד יפתח את ההגנה של ארסנל . אני די בטוח שברצלונה תנצח, השאלה בכמה גולים? שער מוקדם יגרום לארסנל ללהרגיש שזה לא נורא והם ימשיכו התוכנית המשחק שלהם .
שער בדקה 70-80 ילחיץ אותם ויתן לברצלונה אפשרות לקרוע אותם.מנגד שער של ארסנל יפעיל מחבש אדיר על השער שלה.כך או כך יהייה משחק יפה ושווה צפייה. בהצלחה לשתי הקבוצות.
השב   •  11
R7 - עוקף את גינדי 10020/02/2011 21:43

קטלניות - כל שחקן בקישור עם מהירות מטורפת.אם "תסחפו" כמו נגד גיחון שפיקה שיחק על החצי כנראה תקבלו גול במתפרצת והסיפור ייגמר

 

השב   •  00
76
בנאדם מבין.19/02/2011 16:00
השב   •  30
75
דניאל19/02/2011 11:21
חסר כל מושג מלהג דברי הבל וריק כמו בשידורין ב טלוויזה
השב   •  10
74
אבירם17/02/2011 20:17
רוני, אתה צריך להוסיף ליד השם שלך את הספרה 12
השב   •  00
73
Theo Walcott17/02/2011 17:24
ח ח ח ח! ! !
איזה מושפל יצאת!
אמרתי לך לא להגיד תוצאות לפני משחקים נכון?
אני מקווה שלמדת שיעור חשוב אתמול!
יאללה ארסנל!בוא ננצח אותם גם בגומלין!
השב   •  71
הג''וקר19/02/2011 11:06
אז למה אתה קורא לעצמך בשמו?
השב   •  00
72
המאמין17/02/2011 15:48
בכדורגל הכל יכול לקרות,ברצלונה תהיה חייבת לכבוש וגם אז שער אחד של ארסנל מול אחד של ברסה וארסנל ברבע הגמר.
עכשיו הכל מתנקז למשחק אחד שבו הכל יכול לקרות ואם ס.גיחון סחטו מברצלונה תיקו מדוע שארסנל לא תוכל?!
אז אוליי ברצלונה תעבור ואף תביס את ארסנל,אבל לקבוע שלארסנל אין סיכוי?!!
להזכירך בעונה שעברה ר.קזאן ניצחו בקאמפ נואו!
השב   •  40
71
אלירן17/02/2011 14:07
אני חושב ששחטיור דונייצק יעברו את רומא. ואני חושב שהמשחק הראשון בין ולניסה לשאלקה יסתיים בתיקו .
השב   •  81
דניאל17/02/2011 15:04
אולי גם הדרבי התל אביבי יסתיים 1:1?
השב   •  20
70
נתנאל17/02/2011 12:40
בושה שכל התיקולים שספגו שחקני בארסה ארסנל לא קיבלו אדומים אמנם אינטר התגונה שנה שעברה אבל לא שברה רגליים ומה כל העליהום על אינטר לא היה לה את הכלים לנצח את בארסה במשחק התקפי אלא פשוט לשמור על השער במשחק טקטי
השב   •  03
תותחן19/02/2011 21:44
איזה עבירות גסות לעזאזל?? אתה עושה צחוק ארסנל שיחקה חזק ואגרסיבי אבל בלי עבירות קשות בכלל וחוץ מזה אנחנו קבוצה בריטית וזה ליגת האלופות כאן מסי לא קדוש אצל השופטים ואין חוק שצריך להוציא צהוב לכל מי שמפיל אותו!
השב   •  00
R7 - עוקף את גינדי 10020/02/2011 21:45
חופר לחלוטין על איזה שיפוט אתה מדבר חח.

לא היה משהו שאפילו מתקרב לאדום - השופטים תמיד שומרים על שחקני ברצלונה עם צמר גפן אז באמת עדיף שתשתוק ותעבור לתירוץ אחר

ושנה שעברה בגומלין אינטר לא היו צריכים לנצח - יש הבדל בין "לא יכולים" ל"לא צריכים" במיוחד שברצלונה משחקת כ"כ לאט והזמן פעל לטובתם (0 מצבים - וגול הזוי של פיקה)
השב   •  00
69
יונס17/02/2011 12:07
אי אפשר לעצור את ברצלונה ?! תאמין לקבוצה כמו של ונגר אפשר לעצור בקלות גם בקאמפ נו !!
השב   •  31
68
antiparazi17/02/2011 11:37
השב   •  41
67
בוני לא מבין כדורכל17/02/2011 10:51
שמע חמודי.. לא אמרת שמי שלא היה שחקן לא מבין בכדורגל כמוך?
אתה לא מבין כדורגל חבל על הזמן.. תאכל את הכובע.. ולפעם הבאה תעשה טובה אל תכריע את המשחק עוד לפני שהוא התחיל
השב   •  40
66
מליאנזי17/02/2011 09:11
תזכירו לי למה נותנים לכאלה אנשים שאין להם מושג בכדורגל לפרשן?!?!
השב   •  60
65
גיא17/02/2011 02:03
אין לי בעיה עם הקבוצה או עם הכדורגל הנפלא,אפילו בתור אוהד יונייטד שרוצה נקמה. הבעיה היא התדמית השקרית שהם מוכרים,של חסידי אומות עולם ולוחמי קטלוניה האמיצים,כשבינינו מדובר על חבורת שכירי חרב שמשתכרים מליונים,וחוץ מפויול אין אף אחד בקבוצה שבאמת מעניין אותו הסמל. בנוסף כל התקשורת סוגדת לרגליהם ומשמיצה כל דבר אחר,ואין כיסוי תקשורתי הוגן. חוץ מזה הספונסרים שלהם אחי היקר הם קרן קטאר שכל מי שבדק מצא קשר ישיר לכספי טרור. אני יכול להמשיך עד מחר אבל נראה לי שזה טיעונים מספיקים. צא ולמד.
השב   •  61
64
רוני17/02/2011 01:13
השב   •  30
63
תותחן לעד17/02/2011 01:08
יש לנו סיכוי ועוד איך אחרי ה 1-2 שלנו
השב   •  50
62
דני17/02/2011 00:24
כל הכבוד על התחזית בוני. אתה אומר את המובן מאליו על טוטנהאם אחרי שהיא מצליחה להדהים את מילאן בחוץ וכמובן טועה לגבי בארסה. אמרת שבשני המפגשים אין לארסנל סיכוי והיום היא נתנה לבארסה בראש. רוצה לתת עוד תחזית או שאתה מעדיף לא להמשיך לקשקש?
השב   •  90
61
alon17/02/2011 00:00
לא נתת לנו שום סיכויים פעם הבאה תלמד תלקח ואל תזלזל כל כף בקבוצה כמו ארסנל בבית שלה
השב   •  90
60
חוזה16/02/2011 23:58
עכשיו צא יצאת טונה..
השב   •  80
59
GWB16/02/2011 23:39
בסוף ארסנל ניצחה 1-2. נראה מה יהיה בגומלין ?
השב   •  80
58
נאני16/02/2011 22:13
איזה באסה 1-0 לבארסה.
השב   •  11
רוני17/02/2011 00:27
השב   •  00
57
אדם16/02/2011 19:18
היינו מתרשמים אם היית אומר את זה לפני שהם ניצחו בחוץ. אני לא מבין מה הקטע לכתוב את המובן מאליו.
השב   •  81
56
אבירם16/02/2011 19:00
בסן סירו שנה שעברה שלושת השערים של אינטר היו ממתפרצות - בו במילים אחרות מפוקסים. כל המשחק אינטר התבנקרה ואם כבר משהי משתי הקבוצות הייתה קרובה לחמישה שערים - זו בארסה. וכך גם בקמפ-נואו. אינטר התגוננה בעשרה שחקנים. אטו תפקד כמגן להזכירך! ובאותו משחק בארסה נצחה. השנה גם קבוצות שמתבנקרות נגד בארסה בינתיים לא מנצחות (וזו ברכה), בלחץ גונבות תקו.
השב   •  02
רוני17/02/2011 01:52
השב   •  00
מישהו17/02/2011 11:33
השב   •  00
R7 - עוקף את גינדי 10020/02/2011 21:41
לך תמכור ספר תירוצים.

אינטר בסיכום 2 המשחקים היו פשוט יותר טובים - וגם בגומלין ברצלונה היו חסרי אונים מול האריות מאינטר.

כולם מדברים כאילו אינטר שיחקה עם הנוער אבל!! מייקון, סניידר, סמואל אטו, לוסיו, זאנטי ועוד.שחקני על אז תחליפו כבר תקליט עם כל הבכיינות של אוהדי ברסה שעד היום לא עיקלו שלא הגיע להם לעלות
השב   •  00
55
אבירם16/02/2011 18:55
טטונהאם ניצחה את מילאן מסיבה מאד פשוטה - היא פשוט יותר טובה; ואני לא הראשון שאומר אתזה. גם פרשנים חזו זאת קודם לכן.
ארסנל לא יותר טובה מברצלונה,ואם היא תנצח זה יהיה בניגוד לתחזיות
השב   •  03
54
אבירם16/02/2011 18:52
טוב נו זו הקנאה. תכונה רעה של אנשים קטנים
השב   •  42
רוני17/02/2011 01:51
משחקת בליגה החלשה על פני האדמה וחושבים שהיא קבוצה מושלמת. באנגליה היא היתה קבוצת אמצע וגם שם חצי מהשחקנים היו בבית חולים חצי מהזמן. פיפא מרויחה המון כסף מאוהדים ילדים כמוך אז הם מטים משחקים לטובתם. וכל המונדיאל היה מכור גם כן.
השב   •  42
53
מנצ''סטר16/02/2011 18:26
אני שונא את בארסה מנצ''סטר יונייטד אהבת חיי ליגה האנגלית הטובה בעולם ולא יעזור כלום.. יאלה ארסנל תראו מזה לשחצנים האילה תעיפו אותם ותורידו להם את האוויר
השב   •  42
52
Theo Walcott16/02/2011 16:10
המפתח לעצירת בארסה הוא שליטה בכדור ומתפרצות!
עם יש לכם שליטה במשחק ומדי פעם מתפרצות ולחץ יש לנו אתזה!בהצלחה ארסנל!
יאללה וולקוט מלחמה!
השב   •  11
51
יוהאן16/02/2011 15:57
חוץ מזה,אני משוכנע שלא צפית שאינטר תעבור את בארסה.אז לך תדע
השב   •  22
50
אדום16/02/2011 15:40
לפני המשחק אמרת שבטוח שמילאן עוברת
השב   •  30
49
איי בוני בוני אתה כזה טמבל16/02/2011 15:36
לך לך תשחק עם המסך מגע שלך יא מעפן
השב   •  62
48
איהב16/02/2011 15:27
תצא מהסרט שאתה חיי בו מה אין סיכוי לארסנל? לא זה שאני אוהד ארסנל אבל אני פשוט שונא ברצלונה
השב   •  44
47
תותחן בנשמה16/02/2011 14:20
ל42 שמעת על אלוף אירופה ועל מאמן השנה?
השב   •  01
46
Theo Walcott16/02/2011 14:00
היחיד והיחיד שיכול לעצור את מסי זהו אלכסנד סונג
בהצלחה תותחנים!
השב   •  31
45
Gunner16/02/2011 13:56
גם שנה שעברה אמרו שבארסה תנצח אפילו בבית שלנו ובסוף יצא 2-2 מפיגור של 2-0
אז בבקשה-תגיד תוצאות אחרי המשחקים.
וגם איך אתה יודע שטוטנהאם  תהיה ברבע גמר?עוד לא היה משחק שני
השב   •  32
44
דניאל אגוז16/02/2011 13:01
השב   •  04
43
שונא בית"ר עד מוות16/02/2011 12:54
זה במונחים של הליגה העלובה שלך אולי נכון אבל לא לגבי קבוצה כמו ארסנל , מה אתה מבין ?
השב   •  41
42
ויטה16/02/2011 12:47
לכולם את הפיות
כולה ברצלונה
ארסנל ביום טוב מביסה  את בארסה
את אותו ה 4-0
השב   •  84
דם כתום,לב כתום,ראש כחול16/02/2011 13:04
השב   •  40
41
תותחן בנשמה16/02/2011 12:24
לפי דעתי המפתח לעצירת ברסה הוא עיבוי הקישור, ולשים מישהו קשוח במרכז השדה שיראה לצאבי שמנהל להם את המשחק שיש בעל בית, וכך הוא יבוא פחות לידי ביטוי וכך יעלם הסדר במשחק של ברסה.ומסי?הוא כבר ייעלם לבד בלי צ''אבי.
השב   •  11
40
יוסי16/02/2011 12:19
כאילו לטוטנהאם לא היו חסרים שחקני מפתח.
השב   •  11
39
אלון16/02/2011 12:00
אולי כבר תוסיפו את התרנגול שלנו לסמלי קבוצות? אם לא בגלל אלפיי ישראלים שאוהדים את טוטמהאם, אז בגלל שקבוצה אנגלית, בכל זאת לונדון, צ''מפיונסליג, מועמדים חזקים ללפחות רבע גמר, אתם צריכים עוד סיבות?
השב   •  52
עילעיך16/02/2011 13:46
ולא של ספרס..
השב   •  01
38
ירוק16/02/2011 11:22
מסי נראה כמו בוראט!
השב   •  70
37
עמית16/02/2011 11:11
יש קבוצה אנגלית שמסוגלת לנצח כל קבוצה בכל מגרש כשהמאמן שלה רוצה להוציא יותר מתיקו ( לסתכל על הסמל)
השב   •  124
36
eie the herd16/02/2011 11:00
עם כל הכבוד לאחיי אוהדי ארסנל, שאני גם כן משתוקק לאיזושהי הפתעה, כאשר אתם שמים את אינייסטה, צ''אבי, מסי ווייה מול יוהן ד''זורו ולורן קוסיילני, קשה לי לראות איך ארסנל מצליחה לעצור אותם. בואו נקווה למשחק טוב וצמוד, לפחות שנצא בכבוד
השב   •  234
עומרי16/02/2011 13:11
זה לא בטוח שברסה תעלה כול קבוצה יכולה להפתיע אני לא מזלזל בכול יריבה כמו בתחילת העונה מול הרקלוס הפתעות תמיד יכולות לקרות נקווה לניצחון ומשחק יפה בהצלחה ארסנל!
השב   •  70
Gunner16/02/2011 13:58
יהיה משחק יפה

היכונו ל"קלאסיקו" של העולם-ארסנל וברצלונה שתי הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הכי יפה
השב   •  11
ברצלונה16/02/2011 16:42
סוף סוף.כיף לראות אוהדים כמוכם וככה זה צריך להיות כל הזמן לפרגן אחד לשני לאחל בהצלחה ושהטוב ביותר ינצח :) אז.בהצלחה :P
השב   •  30
35
רוני16/02/2011 10:41
ארסנל לא תנצח בברצלונה בכל מקרה
ושם תיקבע סופית בארסה כעולה לשלב הבא
השב   •  34
34
חוזה16/02/2011 10:38
תחכו למשחק היום יהיה משחק טוב ובעזרת השם התותתחנים יכוונו מדויק יאפסו כוונות וונגר יתן הוראה לאש והכדורים יכנסו לרשת של וואלדס.
השב   •  111
33
ונגר16/02/2011 10:37
אין דבר כזה, אין סיכוי
ההתמודדות לא תוכרע היום
זה בטוח
השב   •  90
32
שחר16/02/2011 09:48
אני יודע שאין להם את בייל,
אבל גם לנו את ואן בומל, קסאנו, עמניואלסון, אמברוסיני, פירלו ובואטנג
וגם זמברוטה
השב   •  100
בית"ריסט מלוד16/02/2011 11:11
אם בייל היה משחק היה מפרפר לכם את כל ההגנה המעפנה שלכם..
השב   •  14
עדי16/02/2011 11:42
ביתריסט ועוד מלוד, אני חושב שכל מילה מיותרת.
השב   •  40
31
עומר פרץ16/02/2011 09:45
כמו שטוטנהאם ניצחה את מילאן גם יש סיכוי טוב מאוד שארסנל תנצח היא כבר ניצחה בעבר וגם ברצלונה היא לא בלתי מנוצחת
השב   •  141
Barca16/02/2011 11:23
אהבתי שאתה משווה בין בארסה למילאן ח ליצן החצר אתה

נ.ב 5-0 יא מחרבט
השב   •  32
30
הלא מדריד16/02/2011 09:37
זאתת רק דעה שלךך אתה לא יכול להגיד שאף קבוצה בעולם לא עוברת את בארסה למה הרקולס דפקה אותם 2-0 ואני בטוח שגם ארסנל יכולה לנצח !!
השב   •  87
Barca16/02/2011 11:24
אנחנו אותכם ב5-0 ח קבוצה של ליצנים
השב   •  23
מסי20/02/2011 16:46
השב   •  00
29
אילן פרידלר אוהד הפועל בנשמה16/02/2011 09:33
אפילו שלא תעבור את ברסה
השב   •  32
28
אבי16/02/2011 09:32
 בביתה, חוץ מהזכיה האחרונה של אינטר הכדורגל האיטלקי בנסיגה, כבר 5 עונות שקבוצות איטלקיות נופלות בשמינית מול אנגליות, בגביע אופ"א כבר מזמן לא שמענו על קבוצות איטלקיות בשלבים הגבוהים, משהו רקוב שם
השב   •  15
27
אילן פרידלר אוהד הפועל בנשמה16/02/2011 09:31
וגאטוסו נשמה וסתם השופט הצרפתי העלוב התעלל בו ומפלאמיני התעלם
השב   •  60
26
תותחן16/02/2011 09:27
אם אתה סופר למילאן את החיסורים של פירלו בואטנג וזמברוטה אתה חייב לספור לטוטנהאם את החסרונות של דפו שהוא הרבה יותר טוב מקראוץ'', ושל בייל שהיה עושה צבוק מאבאטה ומביך שוב ושוב את נסטה, וכך יעשה בגומלין כי הסופה הווילשית מתקרבת ומילאנזים יקרים שלי כדאי שתיכנסו לכוננות ספיגה 
השב   •  14
עדי16/02/2011 11:45
דפו היה בסגל, והוא ממש לא יותר טוב מקראוץ''. בכל אופן החיסורים של מילאן היו יותר משמעותיים, ניפגש בגומלין. עדיין כלום לא סגור.
השב   •  20
25
טירת הכרמל16/02/2011 09:14
בעסק הזה?? הם צריכים לצפות במשחק ולהרחיק בחומרה את 2 הליצנים האלה לכמה משחקים טובים עם קנס גבוה אמן פלמיני הזה ישבור את 2 הרגליים שלו!!
השב   •  31
24
שי16/02/2011 09:06
השב   •  31
23
דודי16/02/2011 09:02
אני לא אומר שברסה בטוח תנצח, אבל הסיכויים של ברסה לעבור הרבה יותר גבוהים, בוא ניהיה מעשיים. ואפשר לראות את זה בכל אתר הימורים, תאמינו לי, הם יודעים לעשות הערכות טוב מאוד. אז תפסיקו עם ההצהרות "השנה ארסנל עדיפה". השנה יש לארסנל אולי יותר סיכוי, זה הכל. 
השב   •  44
22
אלירן16/02/2011 08:12
הכל יכול להיות,

אבל הרגשה אישית אומרת לי שארסנל תעבור את ברצלונה במיוחד בזכות המשחק הראשון באמרויות.
השב   •  208
אלירן16/02/2011 08:23
איך בדיוק תעברו את ברצלונה? חח
השב   •  46
מכביסט16/02/2011 10:14
אל תזלזל בניקאסל.. קבוצה מצויינת ודרך אגב ארסנל חטפהרביעייה רק בעזרת השופט. שלא תבין לא נכון אני אוהד בארסה ואני מקווה שנעלה אבל ארסנל קבוצה חזקה ואין מה לזלזל בה
השב   •  51
אדום בלב16/02/2011 11:09
שמע העלגקטיקוס חח לא הצלחתם לנצח אותנו אנחנו עם התקציב הנמוך בליגה מולכם יפחי אשפה אז די כבר גם יום שבת אתם חוטפים בראש
השב   •  50
21
הלוחש לחמורים16/02/2011 07:49
היא משחקת כדורגל חכם ויפה. מילאן עוד יצאו בזול מכך שבייל לא שיחק אתמול. מה יהיה כשיחזור?
השב   •  53
גיא16/02/2011 11:49
טוטנהאם בכלל לא טובה יותר.
כשיחזור זה יכול לפגוע בהגנה של טוטנהאם שהייתה אתמול חזקה. השאלה היא  לגבי הפצועים של מילאן שלדעתי היו הרבה יותר משמעותיים במשחק. ועוד הערה, כדורגל יפה וחכם זה לא עקיצות ומתפרצות, ולהיות כפוף למזל. לולא השוער שתפס יום גדול אי אפשר היה לדעת איך ייגמר המשחק.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
salim17/02/2011 00:23
ולק שחקו בונקר מגעיל זה לא כדורגל זה פחד של קבוצה חלשה ובנס הבקיעו שער
השב   •  00
20
באדי התותח (ברנרד)16/02/2011 07:47
לבארסה אין סיכוי השנה, ואני שמח שכל כלי התקשורת מנפחים להם את האגו, כדי שזה יחלחל ויבואו זחוחים; ארסנל השנה בהרכב הרבה יותר חזק, עם פצוע אחד ומורחק אחד בלבד, לעומת השנה שעברה שהגיעה לצמד המשחקים עם חצי הרכב, ובכלל במשחק בבארסה ארסנל הייתה גם עם שחקנים מקבוצת המילואים. ארשבין יאכל את דני אלבס בלי מלח, וולקוט ישרוף את האגף של מקסוול. חבל להם על הזמן. זה יהיה בליץ לטובת ארסנל השנה
השב   •  3010
אלירן16/02/2011 08:24
השב   •  41
הלוחש לחמורים16/02/2011 09:08
כדי שנסתלבט עליך קצת.אבל תיכנס!
השב   •  31
RMO16/02/2011 20:49
אני אוהד של ריאל ואני בכלל לא מתבייש לאמר שלבארסה יש סגל פי 3 יותר מוכשר משל ארסנל.
השב   •  00
19
מכביסט16/02/2011 07:13
אני מתפלא על היהירות שלך אדון גינצבורג. אבל אני גם לא מצליח לחשוב איך תאכל את הכובע ותתחיל להיתנצל כשארסנל ינצחו את ברצלונה.
השב   •  20
18
חפאי16/02/2011 07:04
מילאן קבוצה של חלאות אדם, השופט העלוב אישפר טרור ומשחק ברוטלי, כמאופיין במאפיה האיטלקית.
מס 1 , באנגליה הקבוצה העלובה שלך מקבלת 3 שערים.
השב   •  55
עומר16/02/2011 07:43
השב   •  21
17
Gunner4life16/02/2011 06:38
בוני היקר: אז למה לשחק בעצם? רק כדי לראות בכמה ינצחו?
אני מניח שכמו אמש, גם היום יראו את העליונות של הליגה האנגלית על ליגה קצת פחות טובה - הספרדית. ברסה מגיעה מאוד שאננה. הם לא יתנו את אותו הקונצרט שנתנו לפני שנה וונגר למד משהו ממוריניו בענייני נטרול ברסה.
SO GO GUNNERS!
השב   •  122
16
איתי מהרצליה, תל-אביב16/02/2011 06:35

השב   •  60
15
נמרוד יניב :(16/02/2011 06:10
לא יעברו את ברסה כמו שאינטר והבונקר "הושפלו" מול ברסה?
או לא יעברו באמת?
השב   •  42
14
ריאל בדם16/02/2011 05:15
ברצלונה ברצלונה ברצלונה תפסיקו מה זאת אומרת שאין קבוצה יכולה לעבור ברצלונה תדבר הגיוני ברצלונה היא קבוצת האל בסדר יש לה הכדורגל הכי מושלם בעולם אבל זה לא אומר שהיא לא מפסידה ומחר תראה איך ארסנל תביס אותה
השב   •  33
13
דניאל16/02/2011 04:17
עצוב לי על ארסנל, ולגבי מילאן עם כל הכאב אני לא רואה אותם עוברים, אולי יצליחו לעשות בונקר ולגנוב שער מי יודע, קשה להאמין לדעתי 3-2 לטוטנהאם שיודעת לכבוש, היא פשוט שיתקה את מילאן,מילאן לא באה היום למשחק !!
השב   •  33
12
עד מתי נוב 916/02/2011 02:27
ח מסי כמו סופר מריו
השב   •  23
11
רוני16/02/2011 02:00
פקקים לשוקית
השב   •  71
10
רוני16/02/2011 01:56
זה כל כך זול להגיד שלארסנל אין סיכוי כאילו שברצלונה לא הפסידה שנה שעברה ולפני 3 שנים. ולפני שנתיים על ידי שוחד עברה את צלסי במשחק שכולם יודעים שהוא אחד המכורים איי פעם בליגת האלופות.
השב   •  102
9
גיא מ.16/02/2011 01:45
ברצלונה הנוכחית היא כבר 3 שנים הקבוצה הכי טובה באירופה ואחת הטובות שההיסטוריה ידעה ובכל זאת,הסטטיסטיקה מראה שהקבוצה הזו זכתה בגביע אחד מתוך שלוש מהסיבה הפשוטה שכשקבוצות באות להפגש מולה לצמד משחקי נוקאוט הכל זה עניין של טקטיקה, ראינו איך מוריניו בעזרת מוכנות טקטית הצליח לבטל את ברצלונה לגמרי וראינו גם כשצ''לסי נפגשה מולה איך היא היתה רחוקה 2 דק'' של תוספת זמן בשביל להדיח אותה (לולא הגול האדיר של אינייסטה) ברצלונה זו קבוצה דורסנית שבמשחקי ליגה לעולם לא תוכל לנחש מה התוצאה תהיה בסיום ובאיזה הפרש הקבוצה ממול תובס אבל ביום נתון ועם מוכנות טקטית ממוקדת לשני משחקים אפשר לבטל אותה, אני דווקא חושב שארסנל זו לא הקבוצה שיש לה את הכלים לעמוד מולה מבחינה טקטית מהסיבה הפשוטה שארסנל זה החיקוי שהכי דומה לברצלונה, אם יהיו לך שני אפשרויות במי תבחר בקוקה קולה או בפפסי? התשובה ידועה, בכל מקרה, מנצ''סטר וצ''לסי בהחלט יכולות להתמודד מול ברצלונה השנה, אולי גם ביירן מינכן מי יודע.
השב   •  42
8
בת ימי16/02/2011 01:09
משחק גרוע שלה מול גיחון.ותיקו.
בנוסף העידרותו של פויול.ויותר חשוב שיתופו של גבי מליטו שפשוט איבד את כל היכולת שלו גם בנבחרת במשחק מול פורטוגל.יתנו לדעתי יתרון מספרי.כי מליטו שובר נבל וקל לעבור אותו על הפאשלות הקטנות ארסנל בניגוד לגיחון תעניש.אבל כמו שאמרתי הכל תלוי בבארסה.יום טוב שלה.ולא של מסי צ''אבי או אינייסטה.אלא של הקבוצה.
קחו מכונת זמן ותצרפו לארסנל את נבבחרת המאה וגם היא לא תנצח את הקבוצה הטובה בכל הזמנים
השב   •  12
7
buffon16/02/2011 01:03
מילאן חסרה את השחקן הכי חשוב פירלו!! היה משחק חלש למילאן אבל אתה לא יכול להגיד על מוליכת הליגה באיטליה שהיא חלשה!! אם הייתה מוסיף את זמברוטה פירלו בואאטינג ואן בומיל וקסאנו  הייתה מקבל משהו אחר
השב   •  110
6
קקון16/02/2011 00:50
מילאן עולים בטוח מפרקים את טוטנהם בלונדון. ליגת אלופות זה ענין של מסורת
השב   •  1741
בית"ריסט בנשמה16/02/2011 00:55
רק שתדע שאם הרסו את האורווה זה כי השחקנים שלכם עגלות ולא סוסים
השב   •  96
פדרו רודריגז16/02/2011 01:51
2-0 להפועל פ"ת העונה בטדי
השב   •  34
מישהו17/02/2011 11:36
2-0 להרקולס על בארסה בקאמפ נואו
2-1 לארסנל אתמול
אני כן אוהב את בארסה אבל במשחקים האלה היא לא שיקחה טוב ומה אתה משמיץ את ביתר מה אתה בכלל יודע כדורגל יאהבל
השב   •  10
5
אבו טריקה16/02/2011 00:48
דבר ראשון אתה לא מחדש שום דבר! כולם ציפו שטוטנהאם תעבור שלב לסיבה אחת ברורה , כי אלגרי אין לו מושג במשחקי הנוק אווט במיוחד לא בטורניר בסדר גודל של צ''מפיונס. דבר שני , זה לא מייקל דוסון שביטל את זלאטן , אלא זלאטן הוא שביטל את עצמו. עונה גרועה מאוד שלו חוץ מכמה הברקות פה ושם.
השב   •  415
בית"ריסט בנשמה16/02/2011 00:56
אני לא מבין למה אומרים שהוא בעונה טובה וויאה לדומא אומרים שהוא בעונה רעה כשלויאה יש כמעט פי שניים שערים מאשר לזלאטן וכל אלה שיגידו שאני מקשיר את בארסה לכל מקום ויאה סתם היה דוגמא, איברה שחקן חלש שמתאים לליגה האיטלקקית החלשה ת''כלס? הוא עזב ואינטר לקחה טראבל
השב   •  26
4
בית"ריסט בנשמה16/02/2011 00:48
למילאן יש מלא שחקנים שלא יכולים לשחק באירופה ושעברו אלייה רק בחורף, כולם ראו שלפני מועד ההעברות מילאן נחלשה להחריד ורק הרכש החדש העיר אותה, באירופה היא ללא הרכש הזה ודונייצק יכלה גם לעבור אותה בקשר לבארסה בוא תכתוב את הטור הזה מחר באותה שעה אוקיי? כולם היו בטוחים שצריך לבחור מס'' וזה יהיה כמה שחיחון יחטפו הם הוציאו תיקו מה לעשו
השב   •  159
3
אור16/02/2011 00:46
גטוסו גטוסו , אני כל כך שונא את השחקן הזה ! אפס אחד גדול ומשחק מגעיל שלו. מסכים איתך בוני , אם כל האהבה שלי לארסנל ולברצלונה חבל שהם נפגשו , בארסה טובה יותר.
השב   •  297
2
עומר16/02/2011 00:41
איך ב-2 משחקים בסאן סירו הטריו, מסי, צ''אבי ואינייסטה היה כלא קיים, במיוחד בחצי גמר! כשבאותו משחק אינטר במשחק התקפי מהמשובחים שנראו בשנים האחרונות, כנגד ברצלונה, נתנה להם שלוש שיכל גם להיגמר עם 5.

בגומלין, בארסה תקפה אבל לא הגיעה כמעט למצבים, במיוחד מסי שלמעט הדיפה מדהימה מז''וליו סזאר לא עשה כלום, וכמוהו גם אינייסטה וצ''אבי שלא עשו כלום במשחק, במיוחד מהרגע שאינטר ירדה לבונקר אחרי ההרחקה של טיאגו מוטה.

אז אין דרך לעצור את ברצלונה? וואלה לא יודע, תשאל את אלופת אירופה! להזכירך.
השב   •  7031
בית"ריסט בנשמה16/02/2011 01:02
וגם גול של בויאן שהשופט הכסיל החליט לפסול ללא סיבה אמיתית
השב   •  515
קבוצה עם כבוד עצמי תוקפת!16/02/2011 01:28
בניגוד לאינטר, שהביאה לעצמה גביע בדרך הכי מכוערת, ואני חוזר, הכי מכוערת שניתן, בלי כדורגל, בלי ניסיון לשחק ולהניע כדור, אלא פשוט רק להרחיק, אנטי כדורגל מוחלט. מה שמביע חוסר כבוד מוחלט לאוהדים של אינטר (גם לך עצמך) בפרט ולכל אוהדי הכדורגל בעולם בכלל.

ברצלונה מחוייבת בניגוד למוריניו, לא רק לנצח, אלא לנצח עם סטייל, בצורה יפה ראויה ומכובדת.

מה שמצחיק, ומוכיח את דבריי, זה שמוריניו השנה עם קבוצה שיש לה כבוד עצמי - ריאל מדריד (בניגוד לאינטר) היה חייב לשחק נגד ברסה בלי להתגונן, ותראה כמה יצא, ביום לא גדול של ברסה. חמסה חמסה חמסה! 

ואם תתהה לגבי המשחק הראשון בו נצחה אינטר 3 -1, זה היה לאחר נסיעות של ברצלונה 8 שעות באוטובוסים(!), מה שכאמור שוחק כל שחקן וכמובן כל אדם נומאלי! כי בגלל הר הגעש נחסמו הטיסות. (משמע שהמשחק היה צריך להידחות לאלתר, מבחינה הגיונית, עד לשיפור התנאים), וכאשר יש לאינטר כזה ייתרון, ממש מפתיע למה שחקני ברסה כמעט ונרדמו על המגרש. נסה אתה להישאר עירני אחרי 8 שעות בבוס.! 

אי אפשר לשחק מגעיל ואז להתגאות בזה אחר כך, כי אין על מה. 
השב   •  1114
פדרו רודריגז16/02/2011 01:49
אל תגיד סתם אינייסטה לא עשה כלום כי הוא היה פצוע ולא שיחק, תגיד קייטה לא עשה כלום ומקסוול עשה חורים בהגנה כמו ילד בן 4 (במשחק הראשון)
הבונקר החל כבר בדקה ה-70 במשחק הראשון, כך גם בארסה במקום שער אחד יכלה לכבוש עוד אחד בכל אחד מהמשחקים, אבל מן הסתם סופרים רק את מה שנכנס.

על 70 הדקות הראשונות של אינטר במשחק הראשון, לא יכול להגיד אף מילה רעה, פשוט אינטר שיחקו אותה ובגדול, קצת חבל רק מבחינתם שאין לזה המשכיות העונה (לפחות עד עכשיו).
 
אלופת אירופה- מאז הקמת ליגת האלופות אף קבוצה לא הגנה על תוארה, לא בארסה, לא ריאל, לא יונייטד, לא מילאן, עכשיו נראה מה יהיה עם אינטר.
השב   •  36
R7 - עוקף את גינדי 10016/02/2011 01:50
אינטר של שנה שעברה הייתה לא פחות מוכשרת מברצלונה פשוט הסיפור של ברצלונה נשמע יותר מעניין לעיתונים אז שיחקו אותה כאילו הייתה פה איזושהי הפתעה שאינטר עלו על חשבון ברצלונה.

וגם בקשר למשחק השני, הייתה שם תצוגת הגנה שרואים פעם ב-10 שנים, עם תיאום מושלם בהגנה, פיזיות ונחישות, משהו ללמד בבתי ספר לכדורגל.ברצלונה גם יומיים לא היו מבקיעים (הם שמו שער מגול ממש נדיר של פיקה, בתנועה הזויה לחלוטין שבאמת אי אפשר היה לעצור)
השב   •  82
R7 - עוקף את גינדי 10016/02/2011 01:52
וכל החלק הפיזי שלהם  לא מתקרב לרמה של אינטר או צ''לסי וראו שנה שעברה שאחרי רבע שעה ברצלונה הגיעו נגדם ל 5 מצבי הבקעה.

הסיכוי לרעת ארסנל רק בגלל החלק ההגנתי.
השב   •  91
אבו טריקה16/02/2011 02:20
אתה צודק!
השב   •  62
שומע עומר?16/02/2011 02:45
לא שיחק מול אינטר אולי שכחת את זה ואתה ממהר לומר שהוא לא עשה כלום ומסי שיחק בתפקיד של אינייסטה כדיי לנסות לפרוץ תבונקר, אם הוא היה משחק הכל היה אחרת שלא נדבר על זה שעליתם משער בנבדל
השב   •  43
תותחן16/02/2011 09:24
אינטר שיחקה מכוער אבל הגיע לה לעלות ואם אתה אומר שהשופט טעה אני אזכיר לך ששנה לפני זה בדרך לנצחון יפה אומנם על יונייטד בגמר בארסה עברה את צ''לסי בקושי רב עם שערי חוץ אחרי שהשופט עשה הכל אבל הכל כדי לעזור ל"קדושים" מקטלוניה! עם שיפוט הוגן צ''לסי הייתה מנצחת בשני המשחקים והיינו מקבלים שוב גמר אנגלי! בספרד בכלל אסור לשרוק נגד בארסה (וריאל) ויש חוק שאם מסי נופל אז זה פאול ואם כואב לו אז זה צהוב!!
השב   •  83
curva nord milano17/02/2011 05:36
כולם אומרים שאינטר שיחקו מכוער בקאמפ נאו אני רוצה לראות קבוצה אחרת במעמד של חצי גמר ליגת האלופות ואחרי שכבר ניצחה בבית 3-1 עומדת מול ברצלונה בקאמפ נאו ותוקפת אותה ועוד ב10 שחקנים .כולם פה חכמים גדולים אומרים מוריניו אמר להם לשחק בונקר אז כנראה שצריך לרענן לכולם את הזכרון אינטר לא שיחקה בונקר עד ההרחקה של טיאגו מוטה שבכלל לא הייתה ולא נבראה.אינטר הייתה מושלמת בשנה שעברה חוץ מההפסד בקאמפ נאו היא ניצחה את כל המשחקים בנוקאווט גם בבית וגם בחוץ ושיחקו מעולה נגד ברסה בסן סירו במשחק שבשקט יכל להיות גם 5 אז לכל הקנאים כמו אוהדי מילאן ויובה לך תחפשו מי שינענע אותכם אולי אז תתעוררו ותבינו מי שולטת באיטליה כבר שש שנים וככה זה יימשך
השב   •  01
מסי20/02/2011 16:41
השב   •  00
1
sorva sud milano16/02/2011 00:39
השב   •  1942
יוני16/02/2011 09:14
אה?
השב   •  83
salim17/02/2011 00:20
מילאן מעדון גדול יעברו את טוטנהם אני בטוח , הנה בארסה הפסידה ועצרו אותה
השב   •  21
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP