יום ראשון, 13.04.2025 שעה 13:58
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דורון ג'מצ'י

נמאס מהבכיינות על מכבי תל אביב

דורון ג'מצ'י בטור אישי ל-ONE: קבוצות סתם בוכות על הדורסנות הצהובה. סופו ייענש? שמעון יגיד שהוא הציל את בלו. מסינה לא ישכח את "עופרת יצוקה"

למכבי תל-אביב בהחלט הגיע להמשיך את חגיגות הזכיה בגביע מיום חמישי עד למחצית המשחק מול מכבי אשדוד.

לאחר 20 דקות, ראינו את סופו, אליהו, פרקינס, פניני ואידסון מעלימים בזכות ההגנה המפורסמת של הצהובים את אשדוד, שאני לא יודע אם שמתם לב, שחקניה התחבקו בסיום בחצי הראשון כאילו הם אלו שניצחו.

קשה שלא לתת קרדיט לאורחים על רבע שני יוצא מן הכלל, שהביא אותם להוביל בנקודה בתום המחצית לאחר 12:27 מדהים ברבע השני, אבל כנראה שזו היתה רק פטה-מורגנה. נדמה לי שהשנה מכבי פורקת את כל התסכול שלה מהשנים האחרונות, שכללו תקופה מקצועית לא טובה, אבדן אליפות וגביע וכאוס בתוך המועדון, ואפשרו לשאר הקבוצות לפנטז על ניצחונות מול הצהובים.

מכבי חוגגת, אין סיבה להתבכיין (יניב גונן)
מכבי חוגגת, אין סיבה להתבכיין (יניב גונן)
 
מעצבן אותי מאוד שקבוצות הליגה ואנשיהן מכנים היום את הדורסנות של מכבי, שבאה לידי ביטוי בכחודש וחצי של תצוגות מדהימות, כשחצנות, יהירות ושאר כינויים. בכיניים, נמאסתם! הרי בינינו, אם היו נותנים לקבוצות כמו הפועל ירושלים, אשדוד או שאר קבוצות הליגה הזדמנות לתת למכבי 40 הפרש בראש, הן היו עושות זאת בחפץ לב. מכבי ת"א טובה, מאומנת, יציבה וחשוב מכל – רעבה ונקמנית. החיבור שלה הפתיע אפילו אותי.

באיחור קל של כמה ימים, הייתי רוצה לציין את גיא פניני, לו מגיע קרדיט ענק. להזכירכם, מדובר בשחקן המצטיין של גמר הגביע, והרי מדובר בסך הכל בשחקן ישראלי, ללא יכולת אתלטית בולטת, שעולה בחמישייה של מכבי ומוכיח משחק אחר משחק שהקשקושים על כך שלא ניתן לגדל ישראלים טובים בגלל ריבוי הזרים – אלו תירוצים של עצלנים ולוזרים.

ואם ביום חמישי שעבר עסקינן, אז... ריבונו של עולם, למה הגיע לבלו להיות מורחק, אחרי שטראוויס עשה לו הורדת זקיף מאחור?!

שחורציאניטיס. אין סיבה להגן עליו (יניב גונן)
שחורציאניטיס. אין סיבה להגן עליו (יניב גונן)
 
על סופו אני לא מתכוון להגן. התאכזבתי ממנו קשות על כך שבמקום להפריד, הוא הוסיף שמן למדורת בדמות אגרופים מכוערים, אך שמעון מזרחי לבטח יגיד שהוא הציל לבלו את החיים. נו, שווין. מעניין את מכבי תקנוס את היווני בחומרה על התקרית המכוערת הזו.

לא נעים לי, אבל עם כל הכבוד למשחקים של אליצור אשקלון, שהוציאה את ברק נתניה מהמשבר, ושל בני השרון מול גלבוע/גליל, שהצליחה לקלוע 48 נקודות, היה מעניין הרבה יותר לעקוב אחר השגרירים שלנו באירופה, נבן ספאחיה ושאראס, שזכו בגביע הטורקי, ואלן אנדרסון, שהיה המצטיין בגמר הגביע הספרדית, בו ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד 68:60.

אותי מעניין אם אטורה מסינה נהנה היום מ-"ההפצצות" של היריבה שלו, לאחר ההתבטאות המבישה והאומללה שלו שהשוותה בצורה מכוערת את היחסים שלו עם העיתונאים הספרדים לאינתיפאדה של הפלסטינים מעזה. את "העופרת יצוקה" שהוא קיבל הלילה מבארסה הוא לא ישכח עוד הרבה זמן.

מסינה. קורבן של &qout;עופרת יצוקה&qout; גירסת קטלוניה (GettyImages)
מסינה. קורבן של "עופרת יצוקה" גירסת קטלוניה (GettyImages)
 
אולי הכי מעניין היה לעקוב אחרי לובליאנה, שתפרה את דומז'אלה בגמר הגביע הסלובני ב-40 הפרש. נראה לי שביום חמישי, לעיניי 14,000 אוהדים סלובנים משוגעים, יתכן שנקבל סוף סוף משחק שקול, אולי אפילו מותח, אבל כזה שבסופו של דבר תוכל מכבי לסמן בו וי נוסף. אם לובליאנה תמשיך בחגיגות הגביע שלה במחצית הראשונה, כמו שעשתה היום מכבי, אתם יכולים להיות בטוחים בזה.

לכתבה זו התפרסמו 100 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 100 תגובות ב-55 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
55
אלישע לוי מנעולן20/02/2011 23:25
השב   •  01
54
רועי20/02/2011 21:27
מכבי ושאר הקבוצות לא באותה ליגה כל אוהד כדורסל בארץ יודע את זה.
מכבי היא אחת הקבוצות הכי טובות
באירופה, וכל השאר הם זבל
השב   •  00
53
המכביסט הסודי20/02/2011 10:55
איזה כדורסל בדיוק אהבת פעם? מכבי שלטה בליגה גם לפני 50 שנה, קבלו את זה כבר, זה לא שמכבי עד כדי כך חזקה, זה שאר הקבוצות גרועות, חרא אולמות, מאמנים חסרי ניסיון, קהל רדוד [בגלל ההפסדים] ושחקנים חסרי כישרון, אל תבואו בתור אנדרדוג ותאשימו את החזק
השב   •  00
52
המכביסט הסודי20/02/2011 10:50
אתם כל פעם מאשימים אותנו בהריסת הליגה בגלל יחסי כוחות לא שווים, אנחנו מביאים רמה אירופאית לליגה! שאר הקבוצות יכולות רק להרוויח מכך.
ושאר הקבוצות מדשדשות שם מאחורה בגלל חוסר תקציב/חוסר זרים/חוסר ניסיון ועוד מגוון סיבות, די להאשים את הטובים! זה שאתם האנדרדוג לא אומר שהכל בגלל הכוח של מכבי!
השב   •  00
51
דניאל17/02/2011 17:22
מה עובר עליכם הכדורסל בארץ מת כי אין שום קבוצה טובה בארץ חוץ ממכבי עובדה שלא נתניה ולא חיפה ולא גליל ולא ענערף מי לא הצליחה באירופה זה לא קשור אלינו אין מה לעשות אנחנו קבוצה אירופאית!! ולאוהד הפועל שאמר שהנוער של מכבי מקום רביעי תסתכל אחורה ותראה את הנוער בכדורגל (:
השב   •  00
50
אורן17/02/2011 10:09
אני לא אוהד מכבי, אבל דורון צודק !
זכורה לנו גזירת הרשתות הפאטטית של הפועל ת"א אחרי שעלו לגמר מול מכבי.
במקום להעריך את מכבי כגורם דומיננטי באירופה, לראות איפה הצליחו ולא להתבייש לנסות לחכות את המודל. הקבוצות בוחרות בדרך הקלה של הבכיינות !
השופטים לא בסדר. שמעון מזרחי לא בסדר. המנהלת לא בסדר.
חברים, הגיע הזמן שתעבדו ולא תתבכיינו !
אם כבר להסתכל לכיוון מכבי ת"א, אז תנסו ללמוד מהם ולא בצרות עין !
שמעון מזרחי עשה עבודה נהדרת כל השנים, אומנם הסתכסך עם לא מעט אנשים ואכן יכול להיות שהוא אינו האדם הכי נחמד בעולם. אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח, אלופת אירופה מתל אביב ! כל הכבוד ! ולכל מנהלי הקבוצות, תשקיעו, תהיו מקצוענים ויבואו תוצאות. תתבכיינו. ויבואו נפילות !
בקיצור, דורון צודק ורושם לזכותו עוד שלשה מנצחת !
דורון - התגעגענו אליך ! איזה כיף היה לראות אותך בימי חמישי !
ושיהיה סוף שבוע נעים לכולם !
השב   •  21
אורן17/02/2011 14:52

התכוונתי לחקות את מכבי, ולא לחכות .

השב   •  00
49
אדום16/02/2011 17:34
כדורסל יש רק באן בי איי.
השב   •  15
Melina Perez17/02/2011 00:38
השב   •  01
השוחט הצהוב17/02/2011 14:54
השב   •  00
רועי, נתנייתי17/02/2011 16:41
בארץ לפחוות מייצג בכבוד את ישראל בעולם כמו מכבי תל אביב נבחרת ישראל שלכל אליפות אירופה מגיעה
מתי הגענו בפעם האחרונה למשהו בכדורגל?
השב   •  00
48
מתן16/02/2011 16:31
השב   •  12
47
אבי הצהוב כחול16/02/2011 15:39
איפה הייתם לפני 10,20,30,40,50 שנה שמכבי גם דרסה את הליגה ? גם אז מכבי דרסו, גם היום, וגם בעוד 50 שנה.
השב   •  20
46
צהוב זה לאוהב16/02/2011 13:16
הוא אתה
השב   •  20
45
אריה15/02/2011 23:11
כדאי לך להפנות אנרגיות לכיוון הפועל חולון ולא לטבוע בים של שנאה
השב   •  32
44
ושאתם מגיעים לליגה ארצית עם תקציב של מליון שקל ?15/02/2011 22:01
אתם עשיתם את אותו הדבר בליגה ארצית נגד קבוצות כמו חדרה(בבית כמעט ניצחה אותכם) אז זה היה בסדר ?
אתם רוצים לנצח אז אתם משקיעים יותר כסף ואחרי זה מישהו משקיע יותר כסף מכם ואתם בוכים ?
השב   •  50
יובל16/02/2011 17:11
הבעיה היא שמכבי לא משקיעה יותר כסף. הכסף בא מההשתתפות ביורוליג שחסומה לקבוצות אחרות גם אם יזכו באליפות ולא מהכיס של דיוויד או שמעון.
אפילו בארה"ב , מולדת הקפיטליזם ושונאי הסוציאלזם יש שיטות להשוואת הליגה כמו תקרת שכר. כאשר זה ייושם בארץ נוכל לראות מה הם שווים.
השב   •  10
43
מורן אליהו15/02/2011 20:46

צודק בכל מילה ממש נמאס מכל ההתבכיינויות. מכבי בנתה השנה קבוצה מדהימה וזאת בהחלט השנה לנקמה :)

השב   •  21
42
שונא מכבי15/02/2011 02:33
רוצה לראות כדורסל ישראלי ולא את שחורציאניטיס,פרקינס,אידסון,שארפ,מצבאן,הנדריקס ובלו. שכירי חרב שמגיעים לשנה שנתיים ובורחים.
השב   •  1213
דנה15/02/2011 08:00
השב   •  04
שונא מכבי15/02/2011 21:36
השב   •  31
41
חיים אזולאי14/02/2011 17:53
יאללה,כבר,שאגייאר ירכוש כבר את המועדון!

רוצים קצת תחרותיות לשם שינוי ושגם כבר אולם "הארנה" יתקדם בבנייתו!

די כבר כל הזמן רק לדבר על מכבי תל אביב!

יאללה,כבר,שיהיה תחרות בליגה על מנת להפוך אותה לליגה של יותר מקבוצה אחת ולאחת המובילות באירופה!
השב   •  43
40
חציל ירוק14/02/2011 16:45
היא מלאה זרים ולא נותנת הזדמנות לשחקן הישראלי להתפתח
קחו דוגמא את כספי, שלא העריכו אותו במכבי, ועושה חייל בNBA .
צריך להוריד את מספר הזרים בליגה בכל קבוצה!
השב   •  312
39
השוחט הצהוב14/02/2011 13:47
הבעיה שכל הקבוצות במצב הנה אנחנו הולכים להפסיד למכבי הם לא באים בשום תחרות תאזרו אומץ למשל בני השרון רצתה לנצח וניצחה! אז די להיות בכיינים ותחשבו איך לנצח וא איך להאשים את מכבי קנאים נמאסתם!
השב   •  163
38
ניר14/02/2011 12:47
נהניתי לקרוא גם על כך שהתייחסת לכדורסל באירופה
השב   •  94
אשר14/02/2011 13:27
מעניינת
השב   •  32
37
המכביזם לא ימות14/02/2011 10:39
סוף סוף דברי טעם וחכמה של דורון ג''מצ''י. בכיינים- נמאסתם! מכבי לא צריכה להתנצל על שום דבר, ותכניסו את זה טוב טוב לראשים הסתומים שלכם
השב   •  73
36
מכבי זה קופת חולים בבית שאן14/02/2011 10:22
השב   •  74
איתי14/02/2011 11:21
כגון כספי אליהו פניני יותם הלפרין טל בורשטיין,אני יכול להמשיך,אבל זה רק דוגמה שלא כל קבוצה מלאה באלופים,ולא כל ילד שחולם להיות שחקן מגיע אפילו ללאומית,מתוך 1000 שחקנים בנערים רק 200 אולי מתאימים לרמה של לאומית ומעלה
השב   •  23
ערן זהבי מוכר בורקסים14/02/2011 15:59
אבל זה לא חוכמה. אתם משחקים בליגה למקומות עבודה. לכו תעזרו לזהבי להעמיס בורקס.
השב   •  53
35
כתום עולה14/02/2011 09:51
איזה סוג של ספורט זה כשהתוצאה ידועה לפני שמשחקים בכלל, לא עדיף לשבת בבית ולתת למכבי את האליפות והגביע ללא משחקים ?
השב   •  63
ארז14/02/2011 11:53
את הרמה כדי שתתאים לליגה? או אולי עדיף ששאר הקבוצות יעלו את הרמה דרך גיוס משקיעים נורמלים.
השב   •  32
34
totti14/02/2011 08:21
השב   •  40
33
מכבי ליברפול14/02/2011 07:18
שאני מסכים עם כל מה שכתוב, סופו באמת היה צריך לנסות להפריד ולא להרביץ לטראוויס החוליגן.
השב   •  32
32
ניוטון14/02/2011 07:17
במקוםל קחת דוגמה ולנסות כמו מכבי אז מתבכיינים , כשגזלו אליפויות במשחק אחד אחרי עונה של השקעה אף אחד לא צייץ
השב   •  61
31
שלש14/02/2011 06:14
אין אף שחקן ישראלי במכבי אשר ללא צבא הזרים העצום,היקר והבלתי חשוב לספורט הישראלי,יכול להחשב כמשהו אמיתי.פניני אינו יותר משחקן בינוני מינוס אשר בכל קבוצה אחרת היה חוטף את אותו הפסד כמו חבריו בקב.האחרות.
השב   •  34
30
פה אין תחרות14/02/2011 04:32
השב   •  41
חמי14/02/2011 07:24
ואיפה מכבי אשמה בזה
השב   •  12
KEO14/02/2011 16:28
בדמות כספים מרשות השידור (כספי מיסים - אגרת טלוויזיה) אל תהיה נאיבי. אין באמת כדורסל בארץ. זו ליגה מגוחכת ולהגיד מכבי לא אשמה זו בריחה. אני באופן אישי הייתי מעדיף שמכבי לא תיקח 5 אליפויות אירופה, אם הייתי יודע שיש פה ליגה בארץ. אגב. וזה בלי לדבר על זה שהיורו ליג היא ליגה פרטית שמכבי חתומה אצלה בחוזה בלי קשר לאם תיקח אליפות או לא. מאד ספורטיבי.
השב   •  20
רועי, נתנייתי16/02/2011 18:58
כי הקבוצות בארץ הם זבל! וזה עוד יותר מדהים שקבוצות פח לא נותנות למכבי ליפול והיא בכל זאת שם דבר באירופה למרות שהיא באה מליגה פח גם אם מכבי לא תיקח אליפות בארץ 10 שנים באירופה היא תמיד תהיה יותר טובה מקבוצות בארץ שיקחו אליפות ואפילו לא ינסו להשתתף באירופה ואת זה היורוליג יודעת בגלל זה מכבי חתומה לא בגלל שאין תחרות!!
כמו בליגת האלופות שלליגות יותר בכירות ביבשת מגיע 2 ו3 ואפילו 4 נציגות אוטומטיות בשלב הבתים ומליגות יותר נמוכות גם אם אתה אלוף זה לא מבטיח שתהיה בליגת האלופות אותו דבר עם מכבי היא הוכיחה את עצמה שנים על גבי שנים באירופה אז מקומה מובטח באירופה ככה זה!
השב   •  10
29
יוסי14/02/2011 04:30
יש לפתח קבוצות כדורסל שיהיו תחרותיים למכבי כמו ירושליים הפועל  שיכולות לנצח אותה בכל רגע נתון קבוצה שמנצחת את כל הליגה זה לא נקרא תחרות אתם קוברים את הליגה ועוד דבר לשקול אפשרות לשתף עוד קבוצה ביורוליג
השב   •  60
28
מתן נאור14/02/2011 03:12

השב   •  47
השוחט הצהוב14/02/2011 13:43
\זה לא נמאס זה על הבכיינים מהפועל נמאסו
השב   •  42
27
Yoni14/02/2011 02:59
שחקני מכבי הזרים, והישראלים רחוקים מלהיות הטובים באירופה, למעט אליהו, להזכירך, סופו היה כמעט בסוף הקרירה שלו, כשהוא לא מבוקש בשום מועדון! ומכבי לקחה אותו כברירית מחדל!! כנ"ל פרקינס שהיה ללא קבוצה, ואם אנחנו נזכרים בו כשחקן חיפה, הוא שחקן טוב אבל לא  משו מעל לכך, כנ"ל פרגו, וכן בלו, שהתגלגל כבר בקבוצות תחתית של צרפת ואיטליה..

מכבי של השנה הם אוסף של שחקנים, שעבודה קשה, אימון טוב, והכוונה נכונה מגעים לאיפה שהם היום, מה שאומר שכל קבוצה כל קבוצה בליגה יכולה להגיע לשם, רק דרך עבודה קשה באימונים, והדרכה נכונה נקודה!!

דיי לבכיינים דיי
השב   •  31
26
צהוב עולה14/02/2011 02:45
בשביל להקים כזאת אימפריה צריך השקעה של שנים! בכל הפרמטרים! כולל בקהל! כולל במתקנים! אי אפשר לשנות את הליגה כל פעם שיש קבוצה טובה. צריך לתמרץ קבוצות קטנות. צריך להשקיע במתקנים
השב   •  31
25
חיים14/02/2011 02:23
עושה לך את זה עופרת יצוקה..
השב   •  02
24
משה.14/02/2011 01:14
זאת אשמתה של מכבי שהם קבוצה כלכך טובה? זאת אשמתה של מכבי שהם משחקים מצוין? זאת אשמתה של מכבי שהשחקנים טובים, מחוברים ומגובשים? זאת אשמתה של מכבי שהשחקנים נותנים 200% כל משחק ולא מוותרים ליריב? זאת אשמתה של מכבי שיש להם מאמן מצוין שיודע איך לאמן ולחבר את השחקנים שלו?
זאת אשמתה של מכבי ששאר הקבוצות פאתטיות ולוזריות שהן עושות טובה בכלל שהן עושות הגנה, זורקות לסל או בכלל משחקות? זאת אשמתה של מכבי שהיא ביססה את עצמה במשך שנים ארוכות כמותג וכל המשקיעים והשחקנים הטובים רוצים לבוא אליה? זאת אשמתה של מכבי שכל שאר הקבוצות לוזריות כמו שאמרתי עם אולם בית ספר ובלי אוהדים ושאף משקיע לא רוצה להביא להן כסף?
אני יכול להמשיך עד מחר.
השב   •  91
23
מנשה14/02/2011 01:00

אתה גדול

השב   •  31
22
עזו14/02/2011 00:59
צסקא למשל
השב   •  25
21
e.14/02/2011 00:27
שהיא קונה את כל הזרים החזקים וככה קונה לעצמה את האליפות. זה מותר, אבל זה חכמה? כמה זה לא הוגן כלפי קבוצות פחות עשירות שבאות עם המון נשמה מוטיבציה ורצון והכי חשוב, שחקנים ביתיים! והשחקנים הזרים של מכבי מנצחים את המשחק שוב ושוב. אין פה שום נציגות ישראלית, על הנייר מכבי מביאה אליפויות וגביעים באירופה אבל השחקנים שזכו בה הם סופוליס, פרקינס, אדיסון, פארגו ודיוויד בלו שמשחקים רוב הזמן.
וכן יש את פניני ואליהו לדוגמא אבל לקישוט מידי פעם.
השב   •  511
רועי, נתנייתי14/02/2011 01:05
דבר כזה נמציא חוק ישראלי כמו החוק הרוסי מכבי תעלה רק עם ישראלים מהנוער והקבוצות יעלו איך שבא להם ווככה מכבי תתמודד רק באירופה על תארים כי בארץ היא תפסיד הכל ואז כולם ישמחו כי יש תחרות
עכשיו ברצינות תגיד לי מה אתה אידיוט זה כמו שתגיד שזה לא פייר שריאל מדריד או ברצלונה ינצחו את מכבי חיפה או הפועל תל אביב בליגת האלופות כי יש להם מליונים ואת השחקנים הכי טובים בעולם-זה מה יש! החזק והטוב שורד החיים זה לא סוציאליזם
השב   •  81
צהוב בדם14/02/2011 02:35
איזה שחקני בית? כל הליגה פה מתחלפת על בסיס שנתי.. שרוב מוחלט של הישראלים הם תוצרת הנוער של מכבי/גליל/בני השרון
השב   •  31
שמעון14/02/2011 03:50
איך לא חשבתי על זה? זה באמת לא חוכמה להביא זרים חזקים.
עונה הבאה אני מביא זרים בינוניים ואומר להם שלא יתאמצו בליגה ,ככה תהיה תחרות אמיתית!
השב   •  30
עודד14/02/2011 05:03
לא רוצה שחקני בית ולא שום דבר, כל מה שאני רוצה רוצה לראות זה אליפויות ו40 הפרש כל משחק.
אפשר לחשוב שקבוצות עשירות מאירופה לא קונות שחקנים ממכבי.וואלה יופי, תיהיה ליגה ספורטיבית, אבל כמו בכדורגל ניהיה "טובים" כמו פח אשפה.
אתם אומרים מכבי הרסה את הכדורסל בארץ?  אני אומר מכבי זה הכדורסל היחיד שקיים בארץ ואחד הגדולים באירופה.
תירצו להגיב אני בחניה הנפלאה של אוסישקין
השב   •  51
ניר14/02/2011 07:03
שהם ישארו תקועים בקבוצות ישראליות ששם אי אפשר להתקדם מהם?
תגיד בכלל שמת לב כמה פארקינס התקדם במכבי? כמה סופו משחק ומתאמץ כשהוא בצהוב? או פישר שעד לפני 3 שנים לא ידעו מי זה בכלל
השב   •  21
חמי14/02/2011 07:18
השב   •  01
דן14/02/2011 15:25
לכל מי שחושב שלמכבי יש כמויות של כסף בגלל רוכשים בלבד -
מכבי התחילה בדיוק כמו שכל קבוצה רגילה בארץ התחילה, העובדה ששחקנים לאורך ההיסטוריה רצו לשחק שם עזרה לה, ולפחות בהתחלה - הכסף הגיע בזכות התארים, ולא הפוך! נכון להיום מכבי בכדורסל היא ברמה של אינטר ומנצ''סטר יונייטד בכדורגל, אף אחד לא מתלונן כשאינטר מנצחת כמעט כל קבוצה בליגה שלה, אז למה שיתלוננו על מכבי?

נכון שהיום אין תחרות, אבל זה רק בארץ. באירופה מכבי עדיין לא מעל כולם, ובטח שאין משחקים כאלה מול הגדולות באמת.
ריאל מדריד של שנות השישים זכתה ב5 אליפויות ואליפויות אירופה רצופות. זה אומר שזה לא פייר כי הם היו יותר טובים? תחשבו על זה קצת
השב   •  11
20
עמי14/02/2011 00:17
השב   •  1014
19
יניב14/02/2011 00:15
כשאין תחרותיות אז מה הטעם??
זה לא ספורט זו רק סגידה עיוורת להצלחה.
זה כמו שילד מכיתה יב ירביץ לילד מכיתה ו'' ושאר הילדים יריעו לו.זה פשוט לא כוחות.וזה פאטתי.
השב   •  1529
אדום בדם14/02/2011 00:21
איזה באסה,עכשיו זה חנייה לאוהדי מכבי.
השב   •  153
וגם להורים שלו על החינוך14/02/2011 00:58
מדהים איך שלא נמאס לכם.תתרכזו בלעודד את הקבוצה שלכם ולא לבכות כי זה משפיע לרעה על השחקנים שלכם, והכי חשוב- זה פשוט לא יעזור, לא משנה אם תבכו או לא מכבי תמשיך לשלוט לפחות בכדורסל המקומי.
השב   •  83
רועי, נתנייתי14/02/2011 01:01
אם זה היה הפוך הייתם אוהדי הפועל נהנים להגיד שאתם דופקים את מכבי ואיזה כיף זה מכבי ב700 רמות מעל הליגה וזאת בעיה של הקבוצות שלא מנסות לגייס משאבים כדי לצמצם פערים
ההשוואה שנתת על הילד מכיתה יב'' נגד ילד מכיתה ו'' לא קשורה ומטומטמת
השב   •  103
שלומי14/02/2011 05:32
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  33
גלעד16/02/2011 17:32
שנה הבאה ליגה לאומית -תכין מפות של הארץ-אתם יוצאים לטייל שם להרבה זמן!!ותזכיר לי יש בכלל דבר כזה בית"ר ירושלים בכדורסל?
השב   •  02
צהוב בדם16/02/2011 20:34
ילד בכיתה יב לא אמור להרביץ לילד בכיתה ו..
מה אתה מצפה ממכבי?? שיתנו להם לנצח? שלא יופיעו למשחק?

אחי אתה חי בסרט
השב   •  21
מכביסט17/02/2011 16:17
איך אתה לא מתבייש? הרי זה בדיוק מה שאתם עושים בליגה הנמוכה לקבוצות המסכנות האחרות שלא יכולות להתמודד איתכם. תתבייש לפחות לשים את הסמל המגעיל שלכם עם הפטיש הקומוניסטי.
השב   •  20
18
יוחאי14/02/2011 00:06

המונופול של מכבי זה אנטי ספורט.
אין תחרות,אין עניין.
אהבתי כדורסל פעם..האין תחרות הזאת השאירה אותי עם הכדורגל.

 

השב   •  1115
אושרי אבוטבול14/02/2011 00:21
גם מובארק נפל בגלל מכבי , גם אובמה נבחר בגלל מכבי וגם המצב הכלכלי קשה בגלל מכבי והכי חשוב גם הקיצוצים בחולון בגלל מכבי ושאין משקיעים ואולם פח זה גם בגלל מכבי.
הכל בגלל מכבי אפילו שחומוס מתקלקל ותאונות הדרכים זה בגלל מכבי.
השב   •  173
רועי, נתנייתי14/02/2011 00:58
אם הפועל חולון הייתה כזו היית מאושר עד הגג יצבוע לקחתם אליפטת באונטה ועכשיו אתם שווים 2 שקל
מכבי זה מקצוענות זה תחרותיות זה ספורטיביות זה לשאוף לנצחון כל הזמן בכמה שיותר הפרש בלי להרפות אם לקבוצות פה היו חצי מהאמבציה של מכבי בלי קשר לתקציב הליגה פה הייתה אחת הטובות באירופה
השב   •  63
רותם14/02/2011 10:56
לא כי בכדור רגל לא אותן 2 קבוצות מתחרות על האליפות,ובספרד לא רק ברסה ולפעמים ריאל,באנגליה לא רק יונייטד,וצ''לסי וכו'' וכו''
פשוט תשקיעו ברכש במקום בדמעות
אני אישית מכיר כמה אוהדי הפועל שדיי נהנו מהמסיבה בירקון אחרי גביע אירפה אחת הגאוות היחידות לספורט שלנו ברמה הבין לאומית,ממש אימפריה
השב   •  41
יואב14/02/2011 13:25
אולי מיקצוענות אולי מסורת אבל כאשר אתה לוקח שחקן כמו אלישי כדיר ורוצה לשחרר אותו השחקן רוצה ירושלים ומכבי אומרים לא ולא רק גליל או חיפה מה זה?
השב   •  13
רועי, נתנייתי16/02/2011 01:16
לוקח שחקן כמו אלישי כדור שכביכול יש לו פוטנציאל אתה חושב שהוא יכול לפרוח יותר בקבוצה גדולה ולממש את הפוטנציאל שלו כי בקבוצה קטנה הוא נשאר קטן ושאתה מביא אותו למכבי אתה מצפה שהוא יהיה יותר תותח תראה דוגמא ליאור אליהו עומרי כספי פרקינס! ומה לעשות יש כאלה שיש להם פוטנציאל ושהם באים למכבי הם לא ממשים אותו ופשוט לא מתאימים למערכת וכנראה שהם רק טובים בלהיות טובים בקבוצות קטנות ליאור לובין בזמנו רביב לימונד שרון ששון גלמקל וגם אלישי כדיר!! גם וויציץ בהתחלה לא הרשים בכלל היה שנתיים השתפשפות בוילרבאן וחזר למכבי תותח על!
השב   •  20
17
דנידין13/02/2011 23:55
דורון , שכחת לומר שהדורסנות נובעת שכל שחקן שנותן משחק מול מכבי נקנה לא תמיד לצורך שיפור מעמדו אלא לפעמים להגלייתו מקבוצות תחרותיות אחרות , לאמור שמעון דואג מאוד מאוד להגינות ולשמירת התחרותיות בליגה 
השב   •  23
איציק15/02/2011 19:47
השב   •  00
16
צהוב בדם13/02/2011 23:39
הוא יצא מלך על מה שאמר בחצי גמר
השב   •  20
15
מכביסטי13/02/2011 23:30

יאללה מכבי לנצח בלובליאנה *בהצלחה ענקית*

השב   •  21
14
גבריאל13/02/2011 23:26
דורון ג''מצי, אתה יכול לדבר הרבה על גיא פניני, אבל תראה את השממה של הגארדים הישראלים. לפני 10 שנים שחקנים כמו עדי גורדון, או פפי תור''גמן היו שחקני ספסל בנבחרת ישראל. (שם כיכבת , ליד שפר, קטש, הנפלד ועוד). אז נכון שצלפים כמוך יש אולי פעם בדור, אבל אפילו קלעי שלשות כמו אמיר כץ או דורון שפע אין היום. נבחרת ישראל בכדורסל מפסידה היום לקבוצות שפעם ההרכב השני שלנו היה מנצח, והכל בגלל ריבוי הזרים. ומה שמעצבן זה שפעם מכבי ידעה לרוץ חזק באירופה גם כשהחוק התיר רק 2 או 3 זרים.
השב   •  1322
מתן13/02/2011 23:58
אתה רוצה להגיד שקמפיין המוקדמות, בו ישראל סיימה מקום 2, היה כישלון??
השב   •  91
fdgdfgh14/02/2011 08:59
בכל אירופה כולם היו משחקים גם עם 2-3 זרים ככה שהקנה מידה היה אותו דבר.
בנוגע לקלעי שלשות. יש את גיא פניני שעליו דיברת עכשיו  ביחד עם דיוויד בלו שהם בין קלעי השלשות הכי הטובים באירופה (אמנם סט שוטרים אבל עדין)
אני אומר ככה:
בגארדים נחלשנו לעומת 10 השנים הקודמים אבל בעמדות הפורוורד התחזקנו: עמרי כספי ,ליאור אליהו,גיא פניני,דיוויד בלו.
על הסיבה למה נחלשנו בגארדים אפשר לדבר כי זה באמת מעניין אבל בעיקרון נשארנו בערך באותה רמה עם אותם הישגים ביחס לשנה שעברה
השב   •  21
13
יוסי יהודה13/02/2011 23:19
שגם אתה בטורך , גורם לחוסר התייחסות רצינית לליגה שלנו.
מצידך עפ"י טורך , ישנה מכבי ת"א ויש את "שגרירינו"? שאר הקבוצות אינן ראויות להתיחסות.
 חבל.
השב   •  20
12
אלי13/02/2011 23:18

ג''מצי זה השחקן שהכי אהבתי לראות עד היום בכדורסל הישראלי במיוחד במשחקי הנבחרת ששם הוא היה הכוכב הבולט.לג''מצי היה אופי של ווינר שלא היה מוותר עד הרגע האחרון.הוא לא היה מפחד להתמודד נגד הזרים על מקום בהרכב להבדיל מהישראלים הבכיינים של היום שחושבים שמגיע להם מקום בהרכב על חשבון הזרים גם שהם לא טובים.

גם כיום ג''מצי נחשב לכדורסלן הותיק הטוב בארץ.

השב   •  24
11
יוסי13/02/2011 23:12
אני עוקב אחרי המאמרים שלך ופשוט נהנה לקרוא אותם
השב   •  21
10
דן13/02/2011 23:08
ע"י דמגוגיה זולה.
השב   •  93
9
דניאל13/02/2011 23:08
מספיק הפסד קטנה בגמרים של הליגה והיורוליג וכל העונה לא שווה גרוש !
השב   •  121
8
שוקי13/02/2011 23:07
דורון תגיד אתה שיכור?

השב   •  203
7
//13/02/2011 23:07
אבל טקסטטים כאן  לא צריכים לעבור הגהה?
השב   •  71
רועי, נתנייתי14/02/2011 00:54
לא הקדמיה כפרה
השב   •  60
אורי14/02/2011 01:38
אבל בטח שלא מהאקדמיה
השב   •  60
האקדמיה ללשון17/02/2011 22:44
אתה מתכוון אקדמיה גבר,רואים שאתה לא מהאקדמיה
השב   •  00
6
צהוב13/02/2011 23:05
אם אתה לא שם לב
השב   •  70
5
//13/02/2011 23:03
בחוץ, את בארסה יותר מעשר הפרש בבית ואז.תוך כדי פתיחת שמפניות יפסידו לרומא במחזור האחרון..
השב   •  48
דודh14/02/2011 05:31
ינצחו גם את רומא ויפיסדו בהצלבה לאיזה קבוצה של לוזרים
השב   •  01
4
צהוב בנשמה13/02/2011 22:58
השב   •  50
3
yonatan13/02/2011 22:56
ואז בסוף המשחק קמים מהיציע חיילי צה''ל ובאים לחגוג עם השחקנים ואז הם מתקרבים למסינה .. ההוא נבהל בורח
השב   •  572
חיפה בנשמה13/02/2011 23:02
כמו של אוהדי הפועל.
השב   •  142
2
הפועל13/02/2011 22:54
מישהו אמר שמכבי לא בסדר שהיא דורסת?
השב   •  1427
רועי, נתנייתי14/02/2011 00:53
תגובות של הנצחונות בחצי גמר ובגמר של מכבי
תראה כמה אוהדים של הפועל ת"א וירושלים מדברים נגד מכבי ושהיא "הרסה" את הכדורסל
השב   •  90
תותח אדום14/02/2011 04:27
כל מי שמכיר את התקציבים בליגה אומר את זה כבר 40 שנה. עכדיו גם צרפו את המאמן הטוב בארץ. איזה גברים. גועל נפש.
השב   •  49
אנתוניו15/02/2011 00:29
באמת שיש פה חוסר הבנה בסיסית מכבי הרסה את הכדורסל הישראלי בכך שהיא לוקחת את השחקנים הישראלים מכל קבוצה שניצחה אותה או הייתה טובה מייבשת אותם על הספסל וזורקת אותם לקבוצות חלשות יותר וכל זה נעשה כי יש להם מלא כסף מכבי לא הרסה את הכדורסל כי היא דורסת! איזה טמטום!
השב   •  23
1
חמי13/02/2011 22:53
השב   •  134
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP