יום ראשון, 27.04.2025 שעה 02:02
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
יזהר קישון

מהלך גאוני של ליברפול

דעה: מכירת טורס הוכיחה עד כמה דלגליש הוא אגדה. למה? כי רק ככה צ'לסי תוכל לעצור את מנצ'סטר יונייטד בדרכה לנקות את ליברפול מספר השיאים

אם להיות אמיתי, אני עדיין לא ממש מעכל שפרננדו טורס איננו שחקן ליברפול יותר. זה לא נתפס בעיניי. היתה לי תחושה שבקרוב יימאס לאל ניניו להיות חלק מקבוצה שמתקשה להגיע להישגים, ומתקשה להידמות למי שעדיין נחשבת למועדון הכי מפואר בתולדות האי הבריטי, אבל בכל זאת. העזיבה של החלוץ הספרדי פשוט כואבת.

מבחינה מקצועית, ותספרו לי עד 2016 שטורס לא פוגע כבר שנה וחצי, מספר 9 לשעבר של ליברפול הוא החלוץ הטוב ביותר בעולם (די! מסי ורונאלדו לא חלוצים). המהירות, האלגנטיות, החוש לשערים, הדריבל, כח הפריצה ועוד רבות התכונות שהופכות אותו לכזה.

לואיס סוארס ואנדי קארול הם בהחלט רכש ראוי, ואף יותר מכך, אך לומר את שמותיהם באותה השורה עם פרננדו טורס, זה בדיחה לא מצחיקה. ולמרות זאת, מה גרם למקבלי ההחלטות על גדות נהר המרסי להגיד "כן" ולתת לטורס לעבור לצ'לסי?

אוהדי ליברפול שורפים חולצה של טורס (רויטרס)
אוהדי ליברפול שורפים חולצה של טורס (רויטרס)
 

התשובה הראשונה והמתבקשת היא כסף. אז זהו, שלא. נכון, לאחר שהתקבלה ההחלטה העקרונית להיפרד מטורס, באנפילד ידעו לעשות זאת בסכום גבוה דיו כדי להביא את סוארס וקארול, אך לא הכסף הוא שפיתה את ראשי המועדון לקבל את ההחלטה. אם יש מועדון אחד שכסף לא משחק בו תפקיד, ובטח לא תפקיד עיקרי, זה ליברפול.

כמות ההיסטוריה שהמועדון המפואר הזה טומן בחובו, היא בלתי נתפסת. הרגש, היצרים. בליברפול, וזאת יעיד כל מי שהיה בעיר הזאת, ובטח שבטח ביקר באנפילד, יש משהו מעבר לכל קבוצה אחרת, משהו שקשה להסביר במילים.

ואם בהיסטוריה של ליברפול עסקינן, אזי שהנתון שהכי מעניין את הסקאוסרים בשנים האחרונות, הוא מספר האליפויות שלהם, אל מול זה של מנצ'סטר יונייטד. ופה, פה בדיוק, קבור הכלב. כאן גלומה סיבת מעברו של טורס לצ'לסי.

דלגליש. (רויטרס)
דלגליש. יודע מה טוב לליברפול (רויטרס)
 

לפני שנה וחצי השוותה היונייטד את ספירת האליפויות מול ליברפול ל-18:18. באנפילד ראו, ושתקו. עכשיו, כשהשדים האדומים של פרגוסון רצים לאליפות נוספת, ולכולם ברור שארסנל תפשל ברגעי השיא, שהסיטי עדיין לא מחוברת מספיק, ושליברפול תיאבק על מקום בליגה האירופית (בלחץ...), אין ברירה אלא לחזק את צ'לסי. רק ככה אולי, עם דגש על אולי, אנצ'לוטי והבלוז יעצרו את היונייטד.

דלגליש מכר את החלוץ הטוב ביותר בעולם לקבוצה היחידה שיכולה עדיין לקרוא תיגר על היונייטד. בשביל זה החתימו את קני, כי הוא באמת יודע מה טוב לליברפול.

הכתוב הינו טור דעה.

לכתבה זו התפרסמו 145 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 145 תגובות ב-116 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
116
גדש07/02/2012 00:37
לעצור את יונייטד?
אחי בשביל זה המציאו את הסיטי.
השב   •  00
115
מסטול04/02/2011 13:41
וואחד הזיה!
השב   •  20
114
ציקלופ04/02/2011 13:36
לך תחטט באף במקום לבלבל ת''שכל אם האהדה שלך לקבוצה מעבירה אותך על דעתך וגורמת לך לכתוב כאלו שטויות, אז אני לא מבין מי לעזאזל נותן לך להיות כתב. יש פה כ"כ הרבה שטויות שאפילו לא צריך להגיב עליהם.
השב   •  01
113
יניב03/02/2011 19:56
..עם טורס באותו משפט?!!

אתה הולך לאכול את הכובע, מר כתב.
השב   •  30
112
ddasd03/02/2011 11:37
דגשדש
השב   •  01
111
בומבה02/02/2011 18:26
ברגע שהשחקן שלי בפרו יעבור לליברפול, הם יקחו אליפות. ועכשיו תעשה טובה, ליברפול הפכה בשנתיים האחרונות לקבוצת אמצע טבלה, אי עלייה לשום מפעל אירופי בשנה הבאה יחסל אותה סופית. אז גם אם השנה היונייטד לא יקחו את האליפות, וגם אם שנה הבאה וגם אם בעוד שנתיים הם לא יקחו. בסופו של דבר זה יקרה, וזמן ההשתקמות של ליברפול ממה שעובר עליה בשנים האחרונות ארוך מאוד, עד שהם ישתקמו, היונייטד יזכו ויעקפו את ליברפול.
השב   •  11
110
Gili02/02/2011 11:51
כבר מזמן לא קראתי בדיחה כל כך ארוכה. איזה שטויות. 
השב   •  20
109
דוד02/02/2011 09:00

השב   •  00
108
קוקו מאילת02/02/2011 07:26
תמשיך להאמין שליברפול מכרה את טורס לא בגלל "הכסף" ולא בגלל שטורס כבר לא חלוץ שנה +, ולא בגלל שהקבוצה נראת כמו שהיא נראת, ולא בגלל שכבר לא משדרים משחקים של ליברפול (אין יוסי. :) אלא בגלל שרק ככה צ''לסי תצליח לקרוא תיגר על היונייטד. הגיוני!
השב   •  00
107
תומר02/02/2011 01:02
השב   •  00
106
רן02/02/2011 00:39
אל תקרא, לא הכרחתי אותך. אבל 30 ומשהו אנשים כנראה נהנו לקרוא, ובשביל זה היה שווה לכתוב :-)
השב   •  00
105
רון01/02/2011 23:34
כי יש גם את דרוגבה ואיברה וטורס בכושר רע.

אבל החלוצים האחרים שהבאתם פה בטענה שהם טובים מטורס כמו קלוזה, וייה, ברבאטוב, פורלאן, מולר וכו'' וכו''. אפילו לא מתקרבים לטורס, אולי וייה.

בשיאו, טורס החלוץ מס'' 1 בעולם בלי תחרות.
השב   •  02
104
חיים אזולאי01/02/2011 23:08
השב   •  00
103
חנן01/02/2011 22:57
מתאים לך מאשר להיות כתב
השב   •  00
102
zed01/02/2011 22:43
מה זה השטויות החרטוטים? מאיפה הבאתם את הכתבים האלה? אתם כבר לא יודעים מה לכתוב?
השב   •  00
101
גוני01/02/2011 22:30
וואי זו בהחלט אחד מרצף המילים הלא קשורים אחד לשני- ממש חי בעולם של קונספירציות. בגלל זה הם גם מכרו לצ''לסי את בניון.
השב   •  20
100
דן01/02/2011 22:12
השב   •  10
99
יציע ג''01/02/2011 22:03
השב   •  10
98
ערן מור01/02/2011 22:00
טורס החלוץ הטוב בעולם?כבודו אמנם מחק את מסי ורונלדו אך במונדיאל כבר הוכח שדוויד וייה החלוץ הטוב בתבל
השב   •  10
97
איתי01/02/2011 21:20
כל הטור הזה פשוט בדיחה אחת גדולה
השב   •  00
96
איציק מ01/02/2011 21:04
השב   •  10
95
Chelsea01/02/2011 20:43
לדעתי זה באמת חרטא בארטה
השב   •  10
94
גונר01/02/2011 20:36
אחד הטורים היותר עלובים ושטותיים שראיתי. ולא, לא רק כי הוא פוגע בארסנל ואומר שהיא תפשל-מה שגם לא נכון העונה.
רק המחשבה על זה שליברפול תמכור את טורס רק בשביל לא לפגוע בכבוד שלה כזוכה במספר האליפויות הגבוה ביותר הוא מגוחך. בקיצור, תמצא עבודה חדשה אדון כתב
השב   •  50
93
דני הופמן01/02/2011 20:25
מהלך גאוני של ליברפול? לחזק את צ''לסי רק כדי שליונייטד לא יהיו יותר אליפויות  מליברפול? רק בגלל שהביאו את טורס זה לא מבטיח אליפות. וחוץ מזה, ליברפול לא תיקח אליפות העונה, ויונייטד שהכי קרובה לאליפות יכולה לעקוף את ליברפול באליפויות גם בעונה הבאה, כשליברפול תצטרך את טורס כדי לתת פייט ליונייטד. ועוד משהו, למכור שחקן כדי לחזק קבוצה רק כדי שקבוצה אחרת לא תעקוף אותך באליפויות? מהלך גאוני? נשמע יותר כמו מהלך קטנוני.
השב   •  70
92
חזי01/02/2011 20:18
מה, אתה צוחק?
50 מיליון ליש"ט לא רלוונטים, אבל הרצון לדחוף את צ''לסי לאליפות כן?
השב   •  40
91
איתי01/02/2011 20:18
טורס את מלך גדול השנה אנחנו מקום ראשון כמו תמיד כחול כחול כחול כחול כחול כחול עולה עולה טורס בצלסי
השב   •  31
90
ליברפול01/02/2011 20:12
אני הולך למשחק ב25 בפבואר הם לא מאכזבים אותי למזלי אני הולך נגד ספרטה פראג שלא משהו אבל אנחנו מנצחים! (אני טס לאנגליה)
השב   •  53
אדום בדם01/02/2011 20:33
השב   •  40
89
שי01/02/2011 20:10
מה אתה מבין ?
השב   •  40
88
עד01/02/2011 20:10
רוני הרבה יותר טוב ממנו
השב   •  23
87
ליברפול01/02/2011 20:06
"ניסו לחזק את צ''לסי" ומה אם ליברפול אה?!? עכשיו צ''לסי ינצחו כל משחק את ליברפול מה הקשר ליברפול רוצו ת''כסף זה בכלל לא קשור לחזק את צ''לסי!
    אנחנו לא רוצים להרוס את ליברפול!
השב   •  30
86
שי01/02/2011 19:50
אני מבין שזו דעתו האישית של הכותב (זכותו) אבל איך הגעת לזה שליברפול מתכוונים לחזק את צ''לסי כנגד יונייטד?
ליברפול עשו בשכל שמכרו את טורס וזה רק ענין של כסף! ולא ענין אחר.
טורס גם ככה לא רצה להישאר שם לדעתי ועדיף לגזור עליו קופון לפני שיפצע שוב והלך הכסף..
ובלי שום קשר.גם עם טורס צ''לסי לא יקחו אליפות.
אני לא רואה קבוצה שמסוגלת לעצור באנגליה את היונייטד השנה.
השב   •  100
85
פרגוסון01/02/2011 19:36
אתה פשוט דביל
השב   •  20
84
ששי01/02/2011 19:25
שמחפש איך לגרום לריב ומדון פשוט מגוחך עד דמעות ולכזה בחור עוד נותנים כסף על מנת שיכתוב שטויות פשוט מעליב מר ברקוביץ תעשה לנו טובה ותפטר את הבחור כי הוא פשוט מעליב את האינטלגנציה
השב   •  80
83
אבי01/02/2011 19:23
חזק. כתבה ממש טובה
השב   •  01
82
אלון01/02/2011 19:01
יזהר קישון היקר,
א. מה שכתבת זה פשוט בולשיט אחד גדול. מעבר לזה זה רק מראה עד כמה ליברפול - בעינך - הפכו ללוזרים הגדולים של הכדורגל האנגלי.
השב   •  00
81
ניני01/02/2011 18:56

או בגלל שהם ידעו שטורס יסיים בסוף העונה את החוזה ולא ירצה לחדש אז כדאי לעשות עליו כמה ג''ובות

השב   •  10
80
רוני01/02/2011 18:56
עוד מעט ביתר תמכור למכבי את בוריכיאן..
השב   •  20
79
רוני01/02/2011 18:51
השב   •  10
78
גדי01/02/2011 18:23
השב   •  20
77
אשדודי שרוף01/02/2011 18:00
במוקדם או במאוחר יונייטד תעקוף את ליברפול..וזה עוד יקרה השנה..
השב   •  00
76
אוהד01/02/2011 17:58
השב   •  00
75
סער01/02/2011 17:27
פחח ח ח ח אתה ליצן או משהו?! לא הם וגם לא פורלאן מתקרבים אליו שהוא בכושר טוב ובלי פציעות. כנראה שאין לך ולכל מי שנתן לך בכחול מושג בכדורגל! וייה חלוץ תותח והיחיד שמתקרב לרמה של טורס שהוא בשיא הכושר שלו, אבל עדיין נופל ממנו. הויקטור או איך שקוראים לך כנראה שבילית לא מעט בקישון בזמן האחרון אם זה מה שאתה חושב היום.
השב   •  30
74
אוהד בארסה01/02/2011 17:14
חבורת מפגרים טורס בכושר הגרוע  בקריירה שלו וליברפול עשתה מהלך מדהים! היא מכרה חלוץ שבמונדיאל ובעונה הזאת לא עשה כלום ובכסף שהיא מכרה אותו הביאה שני חלוצים תותחים שאולי יתנו מקום בליגת האלופות
השב   •  50
73
rre01/02/2011 17:10
אוסף של שטויות..הכותב הזה חי בסרט!
השב   •  60
72
אני01/02/2011 17:05
השב   •  00
71
אתה טמבל01/02/2011 17:02
טמבל, אולי שכחת או לא שמת לב, אבל אותה קבוצה שמה לך 7 שערים בשני משחקים בעונה שעברה. מי זאת מילאן? 3-2 בסן סירו ו4-0 מביש באולד טראפורד.
השב   •  30
70
ניתאי01/02/2011 17:00
השב   •  00
69
ח01/02/2011 16:54
ח ליצנות.. זה מה שהטור הזה מהווה.. במילה אחרת - חרטה מוכרים שטויות לאוהדים ולקוראים הסיבה למעבר היא שטורס לא פוגע ושליברפול עוד יותר והגיע הזמן לעשות ניסיונות ולרענן תקבוצה במיוחד עם שחקן כמו אנדי קרול שהוא גם אנגלי. בנוסף גם לואיס סוארז שבטח לא יזיק.
השב   •  152
68
ליברפול 11101/02/2011 16:45

איזה חרה
מה שקרה זה שלצערי לטורס נמאס מליברפול והוא דרש את זה שהוא יעזוב ואי אפשר בקבוצה נורמלית (יעני לא הפועל תל אביב) להכריח שחקן להישאר ובסוף העונה נגמר לטורס החוזה והם רצו להרוויח עליו אז הם מכרו

השב   •  20
67
סער01/02/2011 16:45
פחח ח ח ח אתה ליצן או משהו?! לא הם וגם לא פורלאן מתקרבים אליו שהוא בכושר טוב ובלי פציעות. כנראה שאין לך ולכל מי שנתן לך בכחול מושג בכדורגל! וייה חלוץ תותח והיחיד שמתקרב לרמה של טורס שהוא בשיא הכושר שלו, אבל עדיין נופל ממנו. הויקטור או איך שקוראים לך כנראה שבילית לא מעט בקישון בזמן האחרון אם זה מה שאתה חושב היום.
השב   •  00
66
פחח01/02/2011 16:29

השב   •  20
65
לונזה01/02/2011 16:21
בנאדם אתה פשוט מטומטם. לך תפרשן עם שאר האנשים שאין להם מושג בצ''רלטון.. יהיה לכם עוד הרבה על מה לדבר.. נקווה שלא נצטרך לשמוע אותך שוב
השב   •  42
64
מיקי01/02/2011 15:55
הוא מוותר על השחקן הכי טוב בקבוצה כדי שצ''לסי תמנע מיונייטד לקחת אליפות ? גם אם יונייטד לא תיקח השנה בטוח שבשנים הקרובות כן.. אמנם ליברפול לא תצליח לקחת אליפות גם עוד 20 שנה .
השב   •  101
סערון01/02/2011 19:01
תחשבו קצת מעבר לרציונאל
גם אם זה לא נכון
זה עדיין נחמד
אני אהבתי
השב   •  10
63
בזבזתי על זה 3 דקות01/02/2011 15:52
השב   •  60
62
כי מכבי יש רק בחיפה!01/02/2011 15:14
רק תסתכלו על דוויד ויה, הוא פשוט שחקן גאון ובהחלט החלוץ הטוב בעולם ולדעתי שחכת עוד שחקים כמו זלאטן איבראימוביץ'' וקרלוס טבס והיאוגאין וגם אל תשכחו אגווארו פשוט כישרון עצום!!
השב   •  27
61
MUN RED01/02/2011 15:12
השב   •  82
60
לגע01/02/2011 15:08
השב   •  162
59
אני צהוב לנצח01/02/2011 15:00
 אלא וויה
השב   •  1727
סער01/02/2011 16:32
אי אפשר להשוות בין היכולות האישיות של וייה (שהוא חלוץ מצוין) ליכולות של טורס שבכושר טוב הוא החלוץ הטוב בעולם! וייה טוב כשחקן קבוצתי, מהיר, זריר, טכני ומסיים אדיר! אבל לטורס יש את כל הדברים האלו ובנוסף, כוח, עוצמה, משחק ראש טוב יותר. טכניקה קצת יותר גבוהה, דריבל אדיר ואלגנטיות שאין לאף חלוץ היום! (מאז רונאלדו הברזילאי) אז כן, טורס סבל מפציעות וירד קצת בכושר וביכולת אבל שהוא בכושר טוב אין שום חלוץ ברמתו! ווייה חלוץ גדול אבל לא בין 3 הטובים בעולם.
השב   •  75
58
הג''וקר01/02/2011 14:59
טורס החלוץ הטוב ביותר בעולם. פח. הצחקת אותי. בלי מסי ורונאלדו ששניהם חלוצים, אפשר להרכיב קבוצה של חלוצים יותר טובים ממנו בהרבה. ויה, דרוגבה רוני (אפילו רוני), איברהימוביץ'', אטו, די נטאלה, קבאני, ג''וזפה רוסי, פאפיס סיסה, מריו גומז, גקאס, דזקו, בראבטוב, טבס להמשיך? פשוט בושה שנותנים לכתב שברור מכל מילה שהוא כותב, שהוא אוהד ליברפול, לעשות כתבה על ההעברה הזו. פשוט בושה. אגב, צ''לסי פראיירים בטירוף, לא נמצא בכושר טוב, ולא שווה כלום. צ''לסי היו צריכים לקנות את קבאני מנאפולי ב-50 מיליון. שווה פי אלף ואני מניח שהיו מוכרים אותו בהרבה פחות.
השב   •  27
57
יונתן01/02/2011 14:53
יונייטד תפסיד לצ''לסי ותוציא תיקו מול סיטי ותיקו עם ליברפול סוארס רכש ענק של ליברפול חייבים לקנות בקיץ את חסוס נבאס
השב   •  66
ido01/02/2011 21:03
השב   •  00
56
אוהד01/02/2011 14:38
שמע אין לך מושג מזה ספורט
רואים שמעולם לא היית ספורטאי אחרת היית מבין שלא עושים מהלך כזה מהסיבה שציינת, בושה של עיתונאי
השב   •  90
55
שד אדום !01/02/2011 14:25
על הליגה האיטלקית ומילאן הפאטתית ? לא נראה לי שזה יסתיים עד הערב.
השב   •  70
54
HITMAN01/02/2011 14:20
השב   •  20
53
אני01/02/2011 14:18
איזה בדיחה עצובה הפינה הזאת של הטורים, כל כתב יותר טמבל מהשני.
השב   •  00
52
בורה01/02/2011 14:00
יזהר קישון, הכתיבה שלך מצדיקה את היותך אוהד של ליברפול. אי אפשר להיות מציאותי ולהמשיך לאהוד אותה, במיוחד לא בשנים האחרונות. זה מאוד נאיבי לחשוב שמכירתו של החלוץ הכי טוב באי הבריטי נובעת מהרצון של ליברפול למונע מהיונייטד לעקוף אותה במספר האליפויות.. אני בטוח שהמרדיסיידס יעדיפו לעלות לליגת אלופות שנה הבאה ובשביל זה הם חייבים לשמור על קמצוץ השחקנים האיכותיים שיש בקבוצה. בנוסף לטורס היה חוזה לעוד 3 שנים, למכור אותו בחלון העברות בחורף זאת שטות מוחלטת, בקיץ ליברפול היתה יכולה לקבל עוד 25% . מה פשר הצעד הזה? למה למכור דווקא עכשיו? האגו של דלגליש, הוא ישאר באנפילד עד הקיץ, מחשש של קני ממוריניו שמאיים על תפקידו בקבוצה, דלגליש מעוניין לעצב את הקבוצה כך שתשאיר את החותם של המאמן, שזה משחק מסירות ואגפים והגבהות לתוך הרחבה. סוארס וקארול הם בהחלט צמד שישרת את דלגליש, והצעד הזה רק ירחיק את מוריניו מאנפילד..לצערי
השב   •  22
איתי02/02/2011 00:27
השב   •  00
51
גל01/02/2011 13:56
אחי אני מקווה שלא רשמת את זה ברצינות אחרת אתה חי בסרט. טורס שחקן אוברייטד ברמות על, נפצע כל חודשיים ומשחק חצי בשנה וגם זה בכושר עלוב. ראינו כמה הוא חלש היה בספרד והוא פשוט לא עמד בקצב של הקבוצה. ליברפול בחוכמה מכרו אותו ב-50 מיליון, אבל לקנות את אנדי קארול ב-35 זה שפוט בזבוז וליברפול יצאו הכי פראיירים בעולם. 35 מיליון על חלוץ צעיר ולא מוכח שהיא חצי עונה טובה (לא מצוינת), שחקן עם משחק ראש נטו, סתם להשוות לזד''קו שנקנה ב-30 מיליון לפי דעתי שחקן הרבה הרבה יותר טוב מקארול.
השב   •  51
50
Liverpool Fan01/02/2011 13:53
או במילים אחרות - הווארד ווב אוהד יונייטד
השב   •  31
49
מכבי חיפה אימפריה!01/02/2011 13:53
מה אתה מבלבל את המוח תגיד לי?!!
אתה קשור איך שהוא לליברפול שאתה יודע למה הם מכרו את טורס??!!
זה רק עניין של זמן עד שהיונייטד יעקפו את ליברפול-אין מה לעשות המועדון הזה בדעיכת ענק!!
ובטח שלא צלסי יעצרו את יונייטד אם כל התוצאות הגרועות שלהם השנה בבית ובחוץ.
השב   •  20
48
מוזר01/02/2011 13:29

איברהימוביץ הוא החלוץ הכי טוב בעולם ויש גם את סמואל אטו ועוד.
טורס היה גדול ונהייה בדיחה

השב   •  31
47
מישהו01/02/2011 13:16
צודק בכל מילה טור גאוני! חוץ מזה שאי אפשר להגיד שטורס הוא החלוץ הכי טוב בעולם, שלא יישכח את רוני,פורלאן ופאטו.
השב   •  36
46
מודיע משטרתי01/02/2011 13:03
אז לא השנה .. אז שנה הבאה יעברו ת18
השב   •  81
45
יוסי01/02/2011 12:57
בגלל מסירת הקסם של גררד לדרוגבה אשתקד , זכתה צלסי באליפות !
השנה מנסים לגבות את המכירה הרגילה בעוד אלמנט !
השב   •  120
44
אלי01/02/2011 12:53
הוא לשווה את זה. סוארז כן
השב   •  110
43
ירוקת01/02/2011 12:51
שמבטאת בעיקר חוסר הבנה משוועת בכדורגל אנגלי. יאללה לך תכתוב טור על בישול. אולי שם יצליח לך יותר
השב   •  130
42
אדום אש01/02/2011 12:38
את הניצחון 1-0 בגביע השגתם בזכות המצאת פנדל ושליפת אדום לא מוצדק לג''רארד.
בניצחון 3-2 העבירה על טורב שהובילה ל -2-2 הייתה צריכה לזכות אתכם באדום.
ואני מבטיח לך שאלמלא השיפוט באנגליה לקבוצה המגעילה והמזליסטית שלך היו כמה אליפויות פחות!
השב   •  123
41
יוסי01/02/2011 12:33

סליחה החלוץ הטוב בעולם הוא יניב קטן

השב   •  93
40
ירוק עולה01/02/2011 12:17
תגיד לי אדון יזהר קישון , אתה חושב שכולם מתנהלים בצורה עלובה ומסכנה כמו אצלנו בליגה ?
מה גרם לך לחשוב שמנ יונייטד עלתה לליברפול בראש כשהם החליטו למכור את טורס ??
בו נגיד שאם זה נכון זאת החלטה עלובה ופטאתית שהופכת את ליברפול לבדיחה של כל אירופה.
וגם אם זה באמת נכון אני לא מאמין שדלגליש היה נותן למהלך כזה יד , הוא מבחינתו בתור מאמן ליברפול צריך לחשוב רק על טובת הקבוצה ומכירת טורס זה התאבדות להתקפה של ליברפול . !
השב   •  542
יגאל01/02/2011 12:30
אבל הפציעה עיכבה אותו.ואפילו גירארד חושב לעזוב ויש סיכוי גם לעזוב.אבל הכתבה הזו כולה שטויות.קבוצה כמו ליברפול לא תחכה למישהו שיעצור יונייטד היא חייבת לעצור אותה.וגם עם דיגליש היא לא תוכל..כי האגדה האמתית זה פירגסון
השב   •  91
39
אביעד01/02/2011 12:15
אם ככה, אנחנו צפויים לראות את ליברפול נותנת לצ''לסי וארסנל לנצח אותה בלי מאבק.

אני חושב שהסיבה היא יותר שהחלוץ לא פוגע והם מעדיפים להביא בכסף הזה שני חלוצים לא פחות טובים.
השב   •  60
38
עידו01/02/2011 12:07

השב   •  30
37
שחף01/02/2011 12:07
לא קל להיות אוהד ליברפול בעשרים שנה האחרונות.
השב   •  82
36
איציק01/02/2011 12:01

השב   •  60
35
יוני01/02/2011 12:01
אני לא אוהד ולא אוהב את הליגה האנגלית אבל יונייטד תיקח אליפות בטוח לא משנה כמה צלסי תוציא נקודות עד הסופ הבעיה שאת יונייטד קשה לנצח ככה שהם יכולים להגיד שלום לאליפות אם טורס ובלי טורס..
השב   •  20
34
ניסים קיוויתי01/02/2011 11:59
לדלגליש אין שום קשר למכירה הזאת..
השב   •  52
33
אנפילד01/02/2011 11:53
בינואר הבעלים החדשים של ליברפול מכרו את טורס ובאבל בסכום של 56000000 ליש"ט וקנו את סוארס וקרול בסכום כמעט זהה של 58000000 ליש"ט. זאת אומרת שבינתיים הם לא הוציאו כסף מהכיס עבור רכש. אם טורס היה נשאר, הם היו מוציאים עבור סוארס מינוס באבל סכום של כמעט 20 מיליון. זאת אומרת שבקיץ יהיה לבעלים אפשרות להוציא סכום גדול עבור שני כוכבים שישדרגו את ליברפול לרמה של קבוצה שנלחמת על האליפות. חכו ותראו.
השב   •  40
יואב21/03/2011 10:29
טבז בנזמה ראול הונטלאר אפשר
השב   •  00
32
שד אדום !01/02/2011 11:40
במאי השנה מנצ''סטר יונייטד חוגגת אליפות 19 ואומרת שלום לסקאוזרים.
השב   •  193
דורון01/02/2011 13:34
אם קבוצה כמו יונייטד לוקחת את האליפות השנה, זה רק מעיד על האיכות הירודה והנחותה של הליגה האנגלית, זאת שמתיימרת להיות הטובה בעולם. קבוצה שכוכביה הם עדיין ג''ינג''י שמעולם לא ידע לרוץ, בעל ארשת של שיכור כפרי, בולגרי עם יותר מדי מפרצים בגיל יותר מדי צעיר ובלם שעסוק בלזיין יותר מלשחק היא לא קבוצה גדולה. הבעיה היא ששאר הקבוצות פשוט גרועות הרבה יותר, זו האמת.
השב   •  812
בלילטי02/02/2011 00:11
פירלו, אינזגי, גטוסו ועוד זקנים מעפנים אבל יש ל כם מזל שתפסתם את זלטן בעונה טובה
השב   •  10
31
גיל01/02/2011 11:29
רק משפט אחד עיצבן אותי בכתבה הזאת.."אי אפשר להגיד את סוארס וקרול באותה נשימה כמו טורס" אז אולי לגביי קרול זה נכון. אבל סוארס הוא ברמה הכי גבוהה שיש ואפילו ברמה של טורס. ולפי דעתי זה באמת צעד גאוני של דלגליש שני חלוצים מצויינים צעירים ורעבים במקום טורס אחד די גמור.
השב   •  130
30
יוסי01/02/2011 11:19
השב   •  31
29
סערון01/02/2011 11:03
וזה היופי בליגה האנגלית
השב   •  64
28
איתי01/02/2011 10:58
גם העניין שאם מנצ''סטר תעבור אותנו באליפויות וזה יכאב הרבה יותר מאשר עוד ניצחון על צ''לסי, או במאבק על הליגה האירופית. כזה סכום לא היו מקבלים על טורס בסוף השנה וגם לא בעוד שנתיים כשהוא מושך פציעה טורדנית ! השקעה מצויינת בשני חלוצים מצויינים וצעירים עם אמבציה להוכיח שהם יכולים להיות טובים מטורס !
וזו השיבה שסגרתי על כרטיסים לאנפילד ב6.3 נגד מנצ''סטר ! רק ניצחון ישיב את הכבוד שאבד !
You''ll Never Walk Alone
השב   •  72
27
באסטיאן שווינשטיגר01/02/2011 10:55
לא מתאים לאוהד ליברפול לצאת כזה לוזר,במוקדם או במאוחר יונייטד תעקוף את ליברפול גם אם זה לא יקרה השנה. בנוגע להעברה זה טוב לשני הצדדים,טורס בלירפול כבר לא פוגע והגיעו כעת שני חלוצים תותחים חדשים,וצ''לסי זכתה באחד החלוצים הטובים בעולם..
השב   •  53
26
בית"ריסט בנשמה01/02/2011 10:52
ויאה, אטו, דרוגבה, מיליטו, מולר, קלוסה, טבז, אני יכול להמשיך לספור לך חלוצים שברמתם שווים ואף טובים יותר מטורס אז תעשה טובה אל תדבר שטויות אל ניניו לא פוגע כבר זמן רב המכירה נעשתה עקב לחץ ממנו ורווח מקסימלי על "כוכב" שהוא כבר לא מה שהיה ספק אם יחזור בקבוצה כמו צ''לסי
השב   •  125
25
תותחן01/02/2011 10:47
השב   •  179
24
אוהב ספורט01/02/2011 10:21
השב   •  60
23
גידי01/02/2011 10:09
ברור שברקע היה שזה הולך טוב עם להפריע ליונייטד, אבל לא ליברפול ולא דלגליש יוותרו על הכבוד העצמי שלהם וימכרו נגד האינטרס שלהם חלוץ כמו טורס. רק שאין טעם להשאירו נגד רצונו.
מניע בעל משקל נוסף - ליברפול וטורס נדרשים לטלטלה. ועם כל הכבוד לטורס השנה לא ממש כיכב. האיכות של קארול וסוארס ובנוסף עצם הריענון שווים לליברפול.
כללי לגבי הפוסט - לטעמי אינו מדויק אבל יש בו וטוב שהועלה. עדיף היה להעלות אותו בצורה רכה ומתונה יותר.
השב   •  30
22
ניר01/02/2011 10:03
לחשוב שזו הסיבה שפרננדו נמכר!
ולא בגלל שהוא רוצה תארים וליברפול לא פוגעים איתו או בלעדיו.
פשוט אין מספיק אופי ויכולת לקבוצה.
אני מקווה שעם שני חלוצים כ"כ טובים החיסרון בקישור יתאזן.
אוהבים אותך פרננדו.
YNWA
השב   •  90
21
אוהד01/02/2011 10:00
אתה מדבר כאילו אתה חבר הנהלה בליברפול או בצ''לסי. כדאי שתבדוק לפני שאתה רושם השערות מצוצות מהצבע.
השב   •  170
דורון01/02/2011 11:00

השב   •  40
חיים אזולאי01/02/2011 23:07
הנה עוד אחד נהיה פה מורה ללשון.
השב   •  00
20
הויקטור01/02/2011 09:31
גם דרוגבה יכול לצחוק
פורלאן יכול לחייך
יורנטה כבר מסתלבט עליך
וברבאטוב שמע שאתה מריץ דחקות .

בקיצור יזהר, לך תירגע בקישון !
השב   •  6633
הכוכב משער 801/02/2011 10:12
השב   •  364
19
ran red01/02/2011 09:31
אין לך מושג כמה שאתה צודק ממש מהלך גאוני של האגדה.
השב   •  77
18
גל01/02/2011 08:39
מסי ורונלדו מוציאים לפועל רק בגלל שיש להם את הטכניקה להגיע למצבים מאפס, זה לא מה שחלוץ עושה, רונלדו נשאר עלה כנף כל הזמן ומסי פשוט פורץ פנימה כל פעם שיש לו הזדמנות, אתם לא תראו את מסי יושב ברחבה מחכה לכדור, מצד שני, אתם לא תראו אף אחד כזה בברסה, כי היא משחקת בלי חלוצים, אבל כשיש שחקני כנף כמו פדרו וויה, מי צריך חלוץ בקשר להאם הוא החלוץ הטוב ביותר, קשה להחליט כי הוא בעונה לא טובה עכשיו, אבל אין ספק שכשהוא מפציץ, אז הוא מפציץ, זה מהלך מצויין בשביל צ''לסי בגלל שאנלקה כבר זמן ולא עושה תנועה, וטורס הוא בדיוק הבנאדם שיעשה את התנועה, יפתח ספייס לדרוגבה ולאמפרד והשלישייה הזאת תהיה מפחידה ברמות שאי אפשר לתאר, הדבר היחידי שיכול לסקל את זה זה אם הם לא יתחברו, אני מקווה שיוסי יעזור לזה לקרות
השב   •  40
ברנש01/02/2011 09:45
לא יודע אם הוא החלוץ הכי טוב אבל הוא אחד הטובים ולדעתי בצ''לסי יהיה לו טוב אם הוא יצליח לשחק ליד דרוגבה שהוא גם אחד החלוצים הטובים היום.
ברצלונה אולי משחקים בלי חלוץ 9 קלאסי אבל יש לה 2 חלוצים "שניים" וייה ופדרו שיש להם יכולת הבקעה כמ ושל חלוץ שפיץ. ההבדל הוא שהם לא ממש משחקים עם הגב לשער והסיבה שהם פותחים לאגפים הרבה ולא משחקים כל הזמן באמצע זה כדי לתת מקום לחדירות של מסי וגם כי זה חלק מהפילוסופיה של השיטה בברצלונה.  אבל וייה בולנסיה היה יותר חלוץ מרכזי מאשר שחקן אגף. זה שהוא נמוך וקטן לא אומר שהוא לא חלוץ.
מעבר לזה יש את איברהימוביץ'' למשל את היגואין מריאל ווד כמה שחקנים שנחשבים היום חלוצים חמים , אז לא הייתי מכתיר את טורס ככזה.
השב   •  00
דורש01/02/2011 11:57

נשבע שאתה גאון1 גם אני חושב שברסה משחקת בלי חלוצים! אתה נדיר

השב   •  20
17
יוני01/02/2011 08:38
השב   •  85
16
גדעון01/02/2011 08:32
קני דגליש הוא יותר ספורטאי ממה שאתה כתב. אם הטלת רפש מותרת לך ארשה לעצמי לכתוב שמי שחושב או יודע שקני חושב כך הרי זהו מהלך של "פוסי". כאוהד יונייטד אני דחוה את הזילות שלך בקני דגליש. באנגליה הספורטיביות היא הדבר הראשון ולא הקנאה שנוזלת מהדיו של עטך.
השב   •  270
15
vpugk01/02/2011 08:29
והוא משחק דוקים עם ג''ון לנון שכל סיפור ההריגה שלו היה בעצם תרגיל יח"צ כדי שהוא ימכור יותר מפול מקרטני וכל זה בסצנה הסוערת של ליברפול.
השב   •  201
הכוכב משער 801/02/2011 10:23
השב   •  153
14
זיו01/02/2011 08:23

השב   •  81
13
דניאל01/02/2011 08:18
ממה? מלכבוש? גם בגביע שניצחנו אותם 1:0 וגם בליגה שניצחנו 3:2 הוא לא היה בדיוק מקור לדאגה? מר ג''ון טרי ככה אנחנו אמורים לפחד ממכם? תעשה לי טובה לך תתחבא מתחת למיטה, אה ושלא תפסיד לוולבס או לווסטהאם
השב   •  93
12
אחד שמקליד01/02/2011 08:17
הרי שאם לליברפול היתה איזשהי דרך להשאיר את טורס בקבוצה, הם היו פועלים בכיוון.
טורס כבר הודיע להנהלת הקבוצה ברצונו לעזוב, כל שנותר לליברפול הוא לנסות לגזור עליו קופון שמן ככל האפשר, ואת זה הם עשו כשהם מימשו את סעיף השחרור שלו שעמד על 50 מיליון ליש"ט.
הרכישה של סוארס היתה במטרה שישתף פעולה עם טורס ולא יגיע כמחליפו, הם לא ציפו עד לרגע האחרון שצ''לסי באמת תסכים לשלם את עלות סעיף השחרור, בגלל זה הם רכשו בבהלה את קרול לפני שחלון ההעברות יסגר והם יוותרו ללא חלוץ מרכזי משמעותי. עם כל הכבוד לקרול, עלות של 35 מיליון ליש"ט היא מוגזמת על כל שחקן שטרם הוכיח את עצמו ברמות הגבוהות ומלמדת עד כמה ליברפול באמת היתה לחוצה להשיג מחליף ברגע האחרון.
לחשוב שכל ההתנהלות היתה "מהלך מתוכנן" זו פשוט תמימות.. ולהוסיף חטא על פשע ולהגדיר "חוסר ברירה" כ"גאונות", זו כבר טיפשות לשמה.
השב   •  722
11
יהודה01/02/2011 08:12
 כל פלוץ שלא מבין כותב טור מה נהיה פה חסר אנשים שמבינים כדורגל
השב   •  262
10
גיגס01/02/2011 08:07
איזו סימבוליות - למכור את השחקן הכי טוב שלך, הסמל של הקבוצה, רק בשביל לנסות לעצור את הקבוצה היריבה. דלגליש צריך ללמוד מפרגי - סמל לא מוכרים! ע"ע ווין רוני. ואולי בעצם הוא צודק. בשביל מאבקי התחתית לא צריך כוכב ברמה של טורס.
השב   •  1612
רן01/02/2011 15:27
בקהאם, רונאלו
השב   •  81
McManaman01/02/2011 15:56

א. הסמל שלנו כרגע הוא ג''רארד וקראגר.
ב. רוני סמל?!?!? באמת?!?!? על מי אתה עובד ילדון?!?
רוני סחטן רודף בצע, זה מה שהוא. אם לא היו מציעים לא את העלאת המשכורת הוא היה עובר ליריבה העירונית שלכם. אם הוא היה עוזב לא הייתם שווים הרבה. חוץ מזה פרגי הוא לא גאון הוא איגואיסט. אם הוא היה נותן לרוני לעזוב איך הוא היה נראה בכל הסיפור הזה? דבר נוסף, אם יש לך שחקן שלא רוצה לייצג את הסמל ומעדיף עוד כמה ג''ובות בחשבון הבנק שיילך, כי אין שחקן שהוא יותר גדול מהקבוצה ומהסמל, ולכן קני שיחרר את טורס לצ''לסי.

השב   •  111
רן01/02/2011 16:03
רוני סמל!? סמל לבצע כסף, חוץ מזה שהוא שחקן מצויין שבמשך שנים עבד הכי קשה בקבוצה והיה אכפת לו, הוא לא סמל ולא נעליים בגלל הקטע שהוא דפק עם סיטי, אם לא אז הוא היה סמל. אתה שוכח את השלטים שחיכו לו באולד טראפורד שאמרו "מי הפרוצה עכשיו, רוני?" בעקבות הסיפור שלו עם אישתו בהריון והרצון שלו להשתחרר. אתה כנראה לא מודע לזה, אבל באולד טראפורד כבר לא שרים את השיר שלו. הוא עבר לקטגוריה של ריו פרדיננד וכאלה, שלא אכפת שהם במועדון כל עוד הם תורמים, אבל לאהוב אותם? שכח מזה. אנשים שמחזיקים את המועדון בביצים ודורשים כופר או שהם עוזבים, אני הייתי נותן לו לעזוב.
השב   •  90
9
מילאן בנשמה01/02/2011 08:06
קודם כל הוא צודק מסי ורונאלדו לא חלוצים! דבר שני טורס מגיע ל6 החלוצים הטובים בעולם אבל הוא לא הכי טוב לדוגמא איברה או דרוגבה שני החלוצים הטובים ביותר כרגע רבים על המקום הראשון ואני מדבר על הטקטיקה אין מה לעשות שניהם מעולים והחלום שלי זה שמילאן תקנה גם את דרוגבה (כאילו שזה יקרה) אבל כרגע החוד ההתקפי החזק והמפחיד ביותר הוא החוד ההתקפי של צ''לסי השילוב בין טורס לרוגבה והחלום שלי לעונה הזו זה שיהיה משחק בין מילאן לצ''לסי
השב   •  244
אמיר01/02/2011 11:35
נגמר הסרט שלו
השב   •  710
8
קול האמת01/02/2011 07:52
מסי משחק איפה שהוא רוצה במגרש בעיקר ברחבה ובאגפים עם תנועה לתוך הרחבה. הוא הכובש הטוב ביותר של בארסה ומשחק בשביל להבקיע בכל משחק. רונאלדו משחק באגפים לפעמים מחליף אגף. מדי פעם מתופקד כחלוץ (במיוחד כשקאקה חזר) הוא המבקיע הטוב ביותר כרגע בליגה הספרדית ומנסה ומצליח כמעט להבקיע בכל משחק. תפקידו של החלוץ במשחק הכדורגל הוא- להיות ראשון לתקוף את היריב והכי קרוב לשאר היריבה ולהבקיע את הגולים משמע להוציא לפועל. המסקנה המתבקשת היא שמסי ורונאלדו הם אכן חלוצים לכל דבר ועניין.
השב   •  1227
רן01/02/2011 16:06
כשמוענקים פרסי השחקנים של השנה באירופה, גם כשמסי זוכה וגם כשרונאלדו זכה, וגם כשקאקה זכה, וגם רונאלדיניו כולם היו תחת הקטגוריה: חלוץ השנה באירופה.
השב   •  50
יהודי קטאלוני01/02/2011 19:00
איזה שטויות אתה מדבר על מסי ורונאלדו .
השב   •  01
בן02/02/2011 01:29
נכון אמנם לומר שמסי/רונאלדו הם חלוצים, כי כפי שאמרת הם המוציעים לפועל העיקריים בקבוצות שלהם. אבל חשוב להבין שכדורגל מורכב ממערכים, ועקב כך חלוקת התפקידים משתנה ממערך למערך. בעוד מסי/רונאלדו משחקים כשחקן חופשי, טורס מוגדר כ"חלוץ מרכזי" (הוא יה צריל לציין זאת בכתבה) - משמע חלוץ רחבה שייעודו לתפוס מיקום כדי להוציא לפועל, לכבוש. במקרה של טורס אגב, זה לא בדיוק ככה. להערכתי הוא 50/50, וזה למרות שבד"כ הוא מתופקד כחלוץ רחבה מובהק.

השב   •  00
7
רן01/02/2011 07:28
אני לא פוסל את האפשרות שבליברפול חשבו על זה, אבל אני די בטוח שזו לא הסיבה, כי רק לוזרים, וליברפול עם כל השנאה ההדדית, היא לא מועדון של לוזרים, אבל רק לוזרים ימכרו שחקן כדי שקבוצה אחרת תיקח תואר כדי שיונייטד עוד עונה לא יזכו באליפות. ליברפול בסופו של דבר רוצים לזכות באליפות, לא מעניין אותם כרגע הרקורד של יונייטד מסיבה פשוטה, אותו מספר אליפויות אחרי שהיה להם 11 יותר זה בדיוק כמו שליונייטד יהיה יותר, במידה מסויימת יונייטד כבר הורידה אותם כביכול מספרי ההסטוריה. כל זה לא משנה לאף אחד בליברפול, וכנראה שלא ביקרת שם מספיק בשביל לדעת את זה, הם רוצים אליפות, נקודה! הבדיחה הזאת ש"אם יש מועדון אחד שכסף לא העיקר בו". אין מועדון כזה, ואם כבר אז יונייטד לא שונה מליברפול מבחינת החשיבות של כסף, אבל אתה שוכח שזו לא ליברפול של שנות ה-70, ולא יונייטד של שנות ה-60, הבעלים הם אמריקאים שאותם לא מעניין כמה אליפויות יש, כמה אליפויות אירופה יש, מצידם שהמועדון לא יזכה בכלום, אבל שיכניס כסף, הם פשוט יודעים שבשביל להכניס כסף צריך גם להצליח על המגרש, אחרת, זה היה הדבר האחרון שהיה על סדר העדיפויות של הבעלים האמריקאים של המועדונים הללו. אתה חייב להבין דבר אחד, את אוהדי ליברפול יותר מהכל, מטרידה העובדה שאוהדי יונייטד יכולים לצחוק עליהם. לא בגלל שיונייטד השוותה את מספר התארים, אני מניח שלפני שלוש שנים הם כבר הבינו שזה היה בלתי נמנע שיונייטד לפחות ישוו את מספר האליפויות, אבל אותם מטרידה העובדה שהם לא זכו בתואר הזה כבר 20 שנה, את האמת כבר אפשר להגיד 21, הם מתקרבים לכמות הזמן שיונייטד לא זכתה, 26 שנים. 26 שנים שהם היו רגילים לצחוק על יונייטד, שהרי יונייטד זכו באליפות אירופה לפניהם, בסוף שנות השישים ליברפול השוותה את מספר האליפויות שלה לזה של יונייטד, הם היו רגילים שהם גנבו את התהילה מאיתנו והפכו למוצלחים יותר. הבדיחה שהכי מטרידה אותם היא בוודאי: which ship never docked in liverpool? the premierSHIP בדיחה שנשענית על סיפור על ספינת רפאים שכביכול לא עגנה בליברפול. נראה לי שזה סותר את ההשערות שלך בנוגע לזה שמכרו את טורס כדי לגנוב אליפות מיונייטד, אם לא, אז סיפור קטן, קני דלגליש בשנת 95 הוביל את הטבלה עם בלקבורן, יונייטד עשתה תיקו אחת בחוץ עם ווסטהאם (למרות שבדקות הסיום שחקן ווסטהאם נגע ביד ברחבה), ק
השב   •  422
רן01/02/2011 15:59
בכל מקרה ההמשך היה בנוגע לעובדה שליברפול ניצחו את בלקבורן למרות שהם ידעו שזה נותן ליונייטד סיכוי לזכות באליפות, טוטנהאם ב-99 למרות האוהדים שבאו עם שלטים של "תנו להם לנצח" ניסו לנצח ואפילו הובילו 1-0, למרות שהמשחק בכלל לא השפיע עליהם. בקיצור, באנגליה דברים מתנהלים אחרת, והרמיזה שליברפול מספיק לוזרית בשביל למכור את טורס רק כדי שיונייטד לא ייקחו את האליפות מספר 19, היא בוודאי לא הוגנת כלפי מועדון שמגיע לו טיפה יותר כבוד.
השב   •  111
נדב01/02/2011 19:44
ח
השב   •  19
6
פיורנטינו פרז01/02/2011 07:23
השב   •  659
שונא הפועל01/02/2011 15:29
כמו מסי, צ''אבי,אינייסטה ווייה נכון?
השב   •  141
קטאלוני בנשמה01/02/2011 17:14
כמה חבל..
השב   •  141
איציק מ01/02/2011 21:10
השב   •  01
5
עידן01/02/2011 07:14
השב   •  413
4
ירוק בלב ירוק בנשמה01/02/2011 07:10
אפשר להתווכח אם הוא החלוץ הטוב בעולם.
אני לא יודע אם ליברפול מכרו בגלל זה, אבל זאת בהחלט סיבה טובה.
תקלטו: קארול +סוארס > טורס
השב   •  428
3
עומר צידון01/02/2011 07:09
זה כבר ממש משפיל ותאמין לי שזה לא נכון. ליברפול בקרשים אבל לא עד כדי כך שהם יעזרו לצ''לסי לקחת אליפות על ידי מכירת החלוץ הכי טוב בעולם.
ואגב, מאזן האליפויות הוא 18:18
השב   •  458
2
איתמר01/02/2011 07:09
זה חלק ממה שחשבו על העיסקה אבל לא בעיקר זה בעיקר שטורס נהיה פחות טוב מפעם, חלוד וליברפול ראה פה פיתרון לשפר את הקבוצה מהזוועה שהיא נהייתה וזה שזה אולי יגרום לצ''לסי לזכות באליפות (זה לא באמת כל-כך יעזור, לדעתי זה מקרה אבוד) יצא במקרה ואם לא יצא במקרה אז זה פרט שלא עוזר כל-כך
השב   •  190
1
ברבא-רוני-הרננדס01/02/2011 07:01
טורס לחץ על ההנהלה לעזוב כבר לפני שנה אז ככה שלא נראה לי שליברפול היא זאת שיזמה את המכירה.כמו כן,האליפות לא רק שתלך ליונייטד השנה אלה גם בשנים הבאות כיוון שלא משנה כמה כסף צ''לסי יזרקו,תמיד פרגוסון יביא עוד איזה "צ''יצאריטו" קטן שיעשה לכולם בית ספר :)
השב   •  9019
צ''לסי בדם01/02/2011 13:07
אחרי שהוא יילך יונייטד ייפלו חזק תראה מה קרה אחרי שמוריניו עזב את אינטר  ההנהלה הביאה מאמן גרוע שדפק להם את כל העונה
השב   •  1820
יואב21/03/2011 10:23
אתה עוד מעט בליגה אירופית ח
השב   •  00
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP