יום שני, 21.04.2025 שעה 07:55
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

למכבי עדיין אין סיכוי בדרבי

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: במקום אוהדי מכבי לא הייתי מחכה לדרבי כי הפועל הרבה יותר טובה, גם ממכבי חיפה. בבית"ר ירושלים עדיין אין מהפכה

לפני שאנחנו מתעסקים בכדורגל, חבל שאנחנו צריכים לשמוע על אירועים כמו התגרה האלימה בין אוהדי הפועל באר שבע לאוהדי בית"ר ירושלים, כולל אירוע הדקירה. מפתיע שהדבר מגיע דווקא מכיוון אוהדי באר שבע, שעד כה העונה התנהגו למופת. לדברים כאלו אין מקום בכדורגל שלנו ואני מקווה שהדין ימוצה עם האשמים.

על כר הדשא בווסרמיל, בית"ר ירושלים עשתה את העבודה והשיגה דבר לא פשוט - ניצחון בבאר שבע. יחד עם זאת, בטוח שזה לא המשחק שרוני לוי היה רוצה לראות מהשחקנים שלו, מבחינת היכולת.

לנצח זה בסדר וזה חשוב, אבל השאלה היא איך ועד כמה ישנה רוני לוי את המשחק של הקבוצה. ראינו בית"ר תוקפת אמנם, אבל הכל היה עניין של מזל. לרוני לוי אין כרגע את הכלים הנכונים כדי להביא שינוי משמעותי לקבוצה שלו, והוא יצטרך כנראה להתמודד עם זה עד לסיום העונה.

מה ששיקף בעיקר את המשחק של בית"ר היה הקצת יותר ביטחון על המגרש. השחקנים הם הרי אותם שחקנים, כך שחילוף המאמנים הביא בעיקר לעלייה בביטחון שלהם, כאשר הרגישו אווירה חדשה בחדר ההלבשה ולקחו את זה למקום חיובי.

מדוניאנין חוגג (יניב גונן)
מדוניאנין חוגג. רואים שיש הרבה יותר ביטחון לשחקני מכבי (יניב גונן)
 

מכבי חיפה, כמו שהיא נראית היום, באותה מידה שהיא מנצחת על חודו של שער אחד, היא גם יכולה לאבד נקודות ולהפסיד. חיזוק הסגל הוא דבר מתבקש. עד כה, חיפה מבצעת אותו בצורה נכונה, לאט ובזהירות, ואני מאמין שהשחקנים שהם החתימו ויחתימו יתנו להם את הדחיפה שהם צריכים. נכון לעכשיו, הם פגיעים ועלולים לאבד נקודות. אמנם אפשר לבנות על שיטת הקיזוז, אלא שהפועל תל אביב בשלב זה קבוצה חזקה הרבה יותר.

גם במכבי ת"א, כמו בבית"ר ירושלים, השינוי ביכולת הוא לא משמעותי. אמנם מכבי שיחקה טובה, אבל התוצאה לא משקפת את היכולת ואת ההבדלים בין הצהובים לבין מ.ס. אשדוד. הנקודה בה כן ראינו הבדל היא בביטחון של שחקנים, שאיבדו אותו בתקופת נמני, כמו בוזגלו, מדוניאנין ואחרים. גם הם, כמו בירושלים, מרגישים שיש משהו חדש בחדר ההלבשה, וזה הביא לשינוי חיובי קל.

רוני לוי (יוסי ציפקיס)
רוני לוי. נותן ביטחון, אבל גם סכנין ניצחה אחרי חילופי מאמנים (יוסי ציפקיס)
 

ועדיין, מכבי רחוקה מהצורה שבה היא צריכה להראות. שמעתי את האוהדים של הקבוצה שרים על כך שהם מחכים לדרבי ומצפים לניצחון בו. במקום אוהדי מכבי, לא הייתי מחכה לדרבי. הייתי מחכה עוד כמה משחקים, עד שהיכולת תשתפר והביטחון יצטבר. במצב הנוכחי, אין למכבי ת"א סיכוי מול הפועל.

לסיכום, ראינו שכמעט בכל שנה, כאשר קבוצה מחליפה מאמן, הדבר נותן שינוי במשחק הראשון והשני, וכך גם קרה בירושלים ובת"א. אלא שאת ההתפתחויות מבחינת יכולת נצטרך לראות רק בהמשך. גם קבוצות נוספות החליפו מאמן וניצחו במשחק הראשון, אבל דברים כאלו ושינויים משמעותיים צריך לבחון רק לאורך זמן.

לכתבה זו התפרסמו 185 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 185 תגובות ב-119 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
119
מיקי26/01/2011 12:00
עם קצת אמונה אתם מנצחים את הדבר הזה שנקרא הבועל.יאללה מכבי תנו להם בראש
השב   •  00
118
נדבר על המגרש25/01/2011 17:59
השב   •  10
117
אליקו25/01/2011 10:13
אולי עם משקפיים תראה את הכדורגל שמציגות הקבוצות יא ביצה
השב   •  30
116
ניטרלי.25/01/2011 09:45
מי שחושב שמכבי תנצח בדרבי שיסמן כחול.. מי שחושב הפועל שיסמן אדום.
(זהו סקר של עיתון)
השב   •  101
115
רונן24/01/2011 15:33
השב   •  20
114
דלפינו24/01/2011 09:50
השב   •  60
113
מלכה24/01/2011 09:14
השב   •  00
112
cklv23/01/2011 21:49
תמיד צריך להאמין , למרות שהסיכויים קלושים.
אבל אני כמובן מקווה שמכבי חיפה בסוף תזכה באליפות שגנבו לה שנה שעברה!!
השב   •  30
111
אוהד הפועל23/01/2011 19:57

1)איווניר בא אז אתם מיתלהבים
2)ניצחתם את סכנין אלופי אירופה לשעבר? ואתם כבר מיתלהבים
מישהוא יכול לעזור לי-מה אומר המשפט "לדרבי חוקים משלו" הרי הפועל מנצחת בדרבי כבר איזה 80 שנה

השב   •  23
110
רוני23/01/2011 19:17
לכל אוהדי מכבי אתם מנצחים בטוח
בדרבי 6 0 מכבי אלופה בטוח בהליכה
לוקחים אליפות מי יכול למכבי אולי רק
ברצלונה הנה ניצחו 2 רצוף פש
סכנין ואשדוד הטובים באירופה. מקקי
השב   •  24
חסוי23/01/2011 20:30
אל תדבר ככה כי זה עוושה עין הרע! שתוק וזהו
השב   •  01
109
אבי23/01/2011 17:59
 אם אנחנו רוצים לנצח בדרבי,צריך ללמוד את הפועל


מכבי זה לא בראש של השקנים,, זה דרך התנהלות במשחקים נגד הפועל וחיפה
מכבי יותר נכון המאמן צריך להכין את הקבוצה למערך של היריב ,וכן להציב את השחקנים טוב על מנת להרוס את היכולת של מובלי כדור וחלוצים של היריב על מנת להציא את היריב מתבנית המשחק שלו,
אני לא מחדש כלום אבל בזמנו שמכבי היתה בטופ ,זה מה שאני היתי רואה במשחקים שלה,
השב   •  50
108
צהוב בדם23/01/2011 17:35
יודה זה כנראה הילד הכי משועמם בעולם הזה.אוהד נס ציונה,קבוצה שמדהים שהסמל שלה בכלל מופיע באתר,ופותח פה.מי מכיר את הקבוצה שלך בכלל?
השב   •  10
107
תרגיעו23/01/2011 17:17
השב   •  00
106
תל אביב אדומה23/01/2011 17:15
השב   •  00
105
צהוב23/01/2011 15:20
השב   •  21
104
מכביסט23/01/2011 14:10
השב   •  10
103
אוהד אובייקטיבי23/01/2011 13:42
נכון, כרגע הפועל ת"א קבוצה יותר טובה ממכבי ת"א, אבל: 1. הפועל מנוהלת כמו גנון בזמן שמכבי מנוהלת לתפארת 2. הפועל נחלשה בחלון ההעברות ואיבדה את שכטר עד לסוף העונה, וחיזוק ראוי (אם בכלל יהיה חיזוק) לא נראה באופק, בזמן שמכבי "התחזקה" במאמן מצויין ובמדוניאנין שקם לתחייה 3. ברק יצחקי חוזר בקרוב
השב   •  80
102
אוהד מודאג23/01/2011 13:41
קיבל בראש עכשיו הוא בווכהה
השב   •  20
101
אוהד מכבי23/01/2011 13:28
השב   •  30
100
נירו23/01/2011 12:30
השב   •  21
99
אדום בנשמה23/01/2011 12:24
בעזרת ה'' נביא רכש וניראה טוב
השב   •  22
98
אלי23/01/2011 12:10
השב   •  23
97
אדום23/01/2011 12:03
תחזור בבקשה ממך תחזור
השב   •  13
96
הפועל23/01/2011 11:50
כשאנחנו נותנים 4:1 זה יום סטנדרטי של הפועל.. בשבילכם 4:1 זה תוצאה מיוחדת
השב   •  81
95
ירון23/01/2011 11:06
השב   •  23
94
גל23/01/2011 10:57
בתור אוהד ביתר אני אומר שחיים רביבו מדבר שטויות ,מכבי לא רואה את הפועל והם ייקחו אותם בדרבי
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
93
אורן23/01/2011 10:40
גם לא נשרק פנדל ברור לטובת מכבי
וגם הגול של אשדוד היה מאופסייד
ולכן 5-0 היתה תוצאה הרבה יותר משקפת.
מה שכן מחצית ראשונה גרועה של מכבי
ואכן עדיין פחות טובים מהפועל, אבל עם מלחמה והקרבה בהחלט אפשר לקחת את הדרבי
השב   •  112
92
קורא23/01/2011 10:34
השב   •  11
91
דור23/01/2011 10:14
את התסכול שיש בך על הקבוצה העלובה שבנית אל תוציא עלינו.. פעמיים חטפתם בראש מאיתנו העונה.. והדרבי יושב לנו חזק בראש.. מבטיח שלפחות הקהל לא יאכזב
השב   •  70
90
שי23/01/2011 10:13
אל תתעצבן שקבוצת הפח שלך קיבלה בראש
השב   •  50
89
משה דוד23/01/2011 10:09
מי אתה בכלל שתגיד את הדברים האלה אתה סתם בליין קשקשן תעה טובה לכולנו ותשתוק
השב   •  60
88
צהוב עולה23/01/2011 10:04
השב   •  11
87
דוד23/01/2011 09:59
מה זה נכון לעכשיו? למה מה אמור לקרות מחר? החלון כבר נסגר, וברור שלא יהיו שינויים קיצוניים.
אז הוא שאתה חושב שאין שום סיכוי שמכבי תקח אליפות, או שאתה חושב שיש תחרות, אבל להגיד נכון לעכשיו אין סיכוי, זאת פשוט אמירה פחדנית, שהם יקרה בטעות אחרת תבואי ואני כבר ימצא תירוץ למה שאני יגיד.

אני יכול להגיד לך שעל אף כל החכמים בתקשורת, מכבי השנה כן תיקח אליפות, ועוד תיקח אליפות בהפרש של יותר מ-3 נקודות וזאת בגלל הקיזוז, מכבי תגיע לישורת האחרונה עם הכושר והמנטליות הכי טובים, ואני חושב כך, לתמיד, לא רק נכון לעכשיו!.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  130
86
טוען.23/01/2011 09:54
השב   •  10
85
עופר23/01/2011 09:48
השב   •  70
84
ניר יכין23/01/2011 09:34
ובדרבי אכלנו לקרדה.
לא הייתי מפתח ציפיות גבוהות לדרבי בשלב הזה למרות שתמיד טוב להתפלל
השב   •  32
83
ארז23/01/2011 09:32
זה לא אומר שאי אפשר להפתיע בדרבי אבל הסיכוי נמוך. לדעתי מכבי יסיימו במקום השני כי הם טובים מחיפה אבל לא ברמה של הפועל.
בשנה הבאה בעזרת השם וורמוט וזהבי ואניימה יעזבו ואז מכבי תשלוט
השב   •  25
82
מכביסט23/01/2011 09:24
לדרבי יש חוקים משלו אנחנו יכולים להפסיד 6-0 ואנחנו יכולים גם לנצח 6-0 ואני יגיד לך תאמת מה מזכיר לי דרבי את הסופר קלאסיקו ריאל השקיעה הון תועפות ועדיין קשה לה לנצח את בארסה! אז תאמין!
השב   •  10
81
מכבי חלשה23/01/2011 09:18
השב   •  01
80
כפיר23/01/2011 09:15
מה זה אין סיכויי ושמע פועל לא יותר טובה ממכבי ומכבי לא יותר טובה מעכו בארץ אין יותר מידי כוכבים אם בכלל הבדלי רמות לא משמעותיים בקנה מידה עולמי כך שאין דבר כזה אין סיכויי . שבוע טוב
השב   •  121
79
נביא הזעם23/01/2011 09:06
לצערי רביבו צודק. אנחנו צריכים עוד זמן
השב   •  43
78
אסי23/01/2011 08:55
הפועל השנה יזכו באליפות ובהפרש גדול. גם לא הייתי בונה על הדרבי אם כי במשחק אחד הכל יכול להתרחש אבל ללא ספק הסיכויים נוטים לקבוצה הטובה והמאורגנת יותר(הפועל).
האופק של מכבי הוא החל מהעונה הבאה
השב   •  73
77
אביהו23/01/2011 08:42
כשמכבי מפסידה.. אין לה סיכוי לקחת אליפות.. כשהיא מפרקת קבוצות אין לה מה להציע מול הפועל!! תקשורת של ז.
השב   •  51
והרוש עודף.והכדור ברשת!23/01/2011 16:28
למכבי אין סיכוי לקחת אליפות השנה. אני לא אומר שהסגל שלנו ושל חיפה יותר חזק מגבחינת כישרון אבל הוא הרבה יותר טוב ומגובש, אז אל תתחיל לצאת על התקשורת כי גם שתפסידו (בדרבי) וגם שתנצחו (את ר"ג פ"ת ואשדוד) תמיד תהיו לוזרים ולוזרים תישארו.
השב   •  01
מכבי בדם24/01/2011 23:27
אנחנו לוזרים ? דיבר מי שלקח אליפות בהפרש שערים שהתוצאה בכלל לא הייתה תלויה בו אלא בחיפה אז שב בשקט יקבוצה של לוזרים
השב   •  10
76
אריה23/01/2011 08:36
איך מה שאתה כותב מתאים למה שכתבת לפני שבועיים שמכבי חיפה תשלוט ב-2011 .ראיתי את זה קורה המון ל"עיתונאים" או בעלי טורים שכתבו מה שאחרים רוצים ולא מה שהם חושבים.
מה שבטוח שבסוף תוכל להגיד: "אמרתי לכם",כי כשיש שתי דעות הפוכות אחת תהיה נכונה וכך "תצא" גדול. 
השב   •  80
75
יוסי23/01/2011 08:31
תעשה טובה תיעץ לגרגורי ולגקי שותפך
השב   •  50
74
דודי23/01/2011 08:19
מתפלא על שחקן העבר חמפואר ועם כל נסיונו שאם הפועל התגוננה רוב הזמן בחיפה וניצחה ועוד מיליון דוגמאות הוא קובע בנחרצות שמכבי תפסיד בדרבי. הבחור עוד יואכל הכובע ואולי מכבי תתפוצץ ותשתחרר בדיוק בדרבי.
השב   •  20
73
גול מוצלח בא מקרן טובה23/01/2011 08:18
תסתכל על הטבלה. ראית מי מקום ראשון? עכשיו אחרי שמצאת אותנו תסתכל שוב. מי כבשה הכי הרבה? בבונקר לא כובשים הרבה אז כנראה שקבוצה שכובשת הרבה לא משחקת בונקר. לא? אז לפני שאתה קורא לאנשים טפשים תסתכל קודם במראה ואז כנראה תהיה גם צודק פעם אחת
השב   •  35
72
אחד שיודע23/01/2011 08:14
השב   •  81
מוטי23/01/2011 09:09

השב   •  47
יודה23/01/2011 11:56
באוסישקין יש גן ובגן יש מחילות מחילות שמה מתחבאים כל האוהדים הצהובים שמציצים לפני כל דרבי
השב   •  14
71
שדג23/01/2011 08:03
דבר ראשון מספר אוהדי ב"ש שנה שעברה הורידו את המאמן שלהם מהכביש, אז אל תספר סיפורים.
דבר שני ההכללה שעשית טיפשית. זה לא כל אוהדי ב"ש נגד כל אוהדי בית"ר, זה כמה ערסים אוהדי ב"ש נגד כמה ערסים אוהדי בית"ר. רוב הקהל לא מתעסק בדברים כאלה
השב   •  70
70
אולי רביבו יעזור?23/01/2011 08:01
השב   •  53
69
א.ב. יהושוע23/01/2011 07:45
שתי התל אביביות יכולות לרוץ חזק עד בסוף. הרגשה שלי שמכבי תגיע גבוה יותר מהפועל עוד העונה. מכבי מכינה את הסגל לעתיד להפועל יש רק הווה (עתיד - מה זה?) להפועל סגל מדולדל, פציעות ועד עכשיו לא הגיע המשבר שלהם, ברגע שהוא יגיע הם לא יצאו ממנו, ורמוט וזהבי לא מספיקים! יאללה חיפה - אלישע בונה סגל צעיר מצויין. אני נהנה לראות את מכבי חיפה (למרות כל הילדים הבכיינים שלא מבינים כדורגל) בכל מקרה המטרה - סגל חזק וטוב לקראת האיצטדיון החדש. אז אנחנו נראה לכולם מה זה אמפריה! נ.ב. - רביבו היה יותר טוב כשחקן. ברקו פרשן מס'' 1.
השב   •  64
מני23/01/2011 08:19
שמנחם את עצמו בשטויות
השב   •  13
גד23/01/2011 08:41
אין עתיד ברור ,רק לבורא עולם זה ברור! וחוץ מזה אוטו טו יסתדרו אצלנו הדברים עם הבעלים!! ובעזרת השם יהיה יותר טוב!
השב   •  72
68
חבר של23/01/2011 07:44
השב   •  71
67
מני23/01/2011 07:36
כולם טועים כל הפרשנים, כל האוהדים, כולם חוץ ממכם, מה אתם רוצים שנשקר, שנגיד סתם דברים ,טוב נו אתם קבוצה גדולה, אתם הכי טובים, בלה בלה כמה שאני שונא את עימנואל אבל הוא צודק שתי ניצחונות ואתם מבלבלים ת׳מוח!! בגלל זה אני לא רוצה שתנצחו דרבי כי אז תבלבלו תשכל שנתיים כאילו הפועל לא השפילו אותכם מספיק בעשור האחרון
השב   •  277
גד23/01/2011 08:27
גם תרנגול עיוור מוצא בסוף גרגיר ח, ח,
השב   •  194
66
מכביסט23/01/2011 07:34
לדרבי יש חוקים משלו!
השב   •  72
יודה23/01/2011 10:33
השב   •  33
שי23/01/2011 12:24
השב   •  62
65
עוז23/01/2011 07:13
צניעות, אמונה ואיווניר יביאו אותנו לניצחון שכולנו רוצים.
די עם המשפטים אנחנו ננצח בדרבי וכו.(צניעות)
מכבי אהבת חיי!
השב   •  50
64
ניוטון23/01/2011 06:58
צודק בזה שמכבי עדיין לא ממצה את הפוטנציאל ואמורה להיות הרבה יותר טובה ! טועה בזה שהוא עושה מהפועל או מחיפה קבוצות טובות ממכבי ! שתי הקבוצות האלה ידעו לקחת נקודות במשחקים קלים  למרות ששלא שיחקו טוב ואפילו משעמם ושמכבי איבדה את הנקודות , ומכאן ההפרש ולא הרמה.
השב   •  42
63
אביב23/01/2011 03:49
אוקיי, מסכים שהפועל כרגע קבוצה יותר טובה ממכבי ומחיפה, אבל להצהיר בכזאת נחרצות שאין לנו שום סיכוי מולם..? תשמע, אם קבוצת הפח מעיר הדגים שלך, זאת שבקושי הגיעה לאזור הרחבה של שטראובר הערב, הצליחה לנצח את האדומים בבלומפילד - אז באמת שהכל אפשרי. אפילו ניצחון צהוב בדרבי.
השב   •  41
62
אלירן הצפתי23/01/2011 02:43
קודם כל שבוע טוב ומבורך כל הכבוד על הניצחון מכבי מתחילים לכבוש 4-1 כניראה שאיווניר עושה טוב למכבי לפי דעתי מכבי חייבת לשמור על צניעות עד אחרי הדרבי לבוא בשקט ולהוכיח מה היא שווה על המגרש מול הפועל ולא לצאת בהצהרות העבר הוכיח לצערי שמכבי רואה אדום היא רועדת בל נישכח שהגועל מובילה עלינו בניצחונות הדרביים אז מכבי חייבת לנצח ולהילחם השנה זאת השנה של מכבי ת"א{השיר של התיירים}   נקווה שאיווניר הביא איתו את המכביזם מי כמוכה באילים ה''
השב   •  41
61
רביע.באקה23/01/2011 02:38
השב   •  10
60
אלעד23/01/2011 02:36
לא משנה מי הבעלים בסוף הסאגה הזאת
אם הפועל לא לוקחת השנה אליפות היא כנראה שוב לא תקח אליפות עשור
בעוד שבחיפה כל עמדה מחופה ע"י שחקני נוער ו/או שחקנים צעירים זרים שמושאלים הפועל מביאה הכל מבחוץ והכל לטווח הקצר
אם הפועל השנה לא לוקחת אליפות חצי סגל שלה בדרך החוצה, עד שהיא תחבר קבוצה כבר לא יהיה לה שום סיכוי להיאבק על האליפות במיוחד לא שלמכבי ת"א תהיה קבוצה מגובשת ולחיפה הרכב טוב יותר מזה שפתח את העונה הנוכחית
השב   •  70
59
גבלס23/01/2011 02:26

אוהדי מכבי שהם הקהל הגדול בארץ ויוצא מכך גם הגורע ביותר, כי אין מה לעשות עם הכמות נעלמת האיכות אנשים שפשוט אין להם מושג בכדורגל, כל השנה אני צריך לשמוע הערות כמו בוזגלו חלש סידיבה שמן מדוניאנין עצלן עטר אגואיסט וכל מיני הערות וגרוע מכך קללות לשחקנים שעושים טעות או שריקות בוז במחצית שהדוגמה הכי גדולה הם שריקות הבוז כל פעם שלירן שטארובר נגע בכדור אחרי הטעות שלו נגד קריית שמונה.
אוהדי הפועל יסכימו איתי אני בטוח כי גם בשער5 קצת מתחילים להתעצבן מכל הטרמפיסטים שהכפילו את כמות הקהל במשחקי הבית אבל הורידו את האיכות, כי פתאום גם במחנה האדום שגדל פתאום, שומעים קולות של טמטום באזור המקורה .

הקטע בכל הסיפור שאותם אעלק אוהדים שכל משחק מקללים מעצבנים ולא תומכים לפני הדרבי פתאום מדברים שבחים בקבוצה ובלי שום הסבר הם באים אופטימים לדרבי?

וכל דרבי בשנים האחרונות הם חזרו הביתה חבוטים חבולים ובוכים מחפשים אשמים.
אבל אחרי הכל אני עדיין אוהד מכבי ולכן שונא הפועל ומתנחם בזה שסטטיסטית אותם טמבלים חייבים לצדוק מתי שהוא כי ידוע שגם שגם שעון מקולקל צודק לפחות פעם ביום

 

השב   •  90
יניב23/01/2011 09:19
אני מסכים לגבי אוהדי מכבי, אבל כל אוהדי הפועל דווקא יודעים שהאמרה הנכונה אומרת שגם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום.
כדי ששעון יהיה צודק פעם ביום הוא חייב להיות דיגיטלי - אבל אז בד"כ זה גם אומר שהתצוגה לא תעבוד והשעון בכלל לא יהיה צודק.
סתם נקודה למחשבה.
השב   •  31
שי23/01/2011 11:23
שעון דיגיטלי גם צודק פעמיים ביום אם עובדים איתו לפי 12H ולא 24H.
חומר למחשבה.
השב   •  01
58
יניר23/01/2011 02:12
השב   •  40
57
בן זקן23/01/2011 01:58
בונקר, לא על זה שניצחתם.
גם יוון זכתה באליפות אירופה עם אותו בונקר
השב   •  21
56
ניצחון23/01/2011 01:37
מה מפתיע בזה שאוהדי ב"ש אלימים? זה הרי ידוע למרות שהם קיבלו מכות הפחדנים כמו תמיד הם השתמשו בסכין לא גבר זה שעשה את זה
השב   •  30
55
אביעד23/01/2011 01:32
שלוש פעמים מכבי ת"א הבקיעה העונה יותר משני שערים. פעמיים זה היה בהדרכת איווניר.
אז אי אפשר להגיד שלא רואים שינוי.

אני רואה בעיקר שני שינויים:
מדוניאנין, בוזגלו, אלברמן, רנגאלוב וקולאוטי טובים יותר (וגם יש תגובה יותר מהירה מהספסל אם הם לא ביום טוב).
מכבי מתחילה לשחק מהדקה ה-70 (בניגוד לקודם שלא שיחקו בכלל).

גם בית"ר שיחקה הרבה יותר טוב מהרגיל שלה היום. היא לא נפלה מבאר שבע ואף עלתה עליה ברוב שלבי המשחק. בית"ר שיחקה עם שני חלוצים והשחקנים נראו הרבה יותר טוב.
השב   •  50
54
מכביסט23/01/2011 01:30
מה זה צניעות אל תתלהב בעבר 5 שנים לא לקחתם דרבי תבדוק אם אני טועה
השב   •  10
53
אביעד23/01/2011 01:23
32 קבוצות ליגת על והליגה הלאומית יבצעו סבב על 35 מאמנים (שלושה נחים בכל סיבוב). כך שכל קבוצה תקבל מאמן חדש בכל מחזור. ככה לא יהיו תירוצים וכל קבוצה תיתן את המקסימום שלה. ככה גם לא נזדקק לפיטורי מאמנים במהלך העונה וביבוז כסף סתמי.
השב   •  11
52
אוהד הפועל23/01/2011 01:21
אחלה טור, חיים. אהבתי כל מילה. אוהדי מכבי, תמשיכו לפנטז על ניצחון בדרבי. גיבורים על קבוצות קטנות.
השב   •  34
51
דידי23/01/2011 01:19
ומי שילחם יותר ינצח. ולי נראה שזה יהיה מכבי.
השב   •  01
50
ירוק23/01/2011 01:17
כל הפרשנים נגדכם , כל האוהדים טועים ורק אתם צודקים! טוב נו יאלה בסדר אתם קבוצה גדולה אתם הכי טובים בלה בלה בלה, אני לא מבין מה אתם רוצים שאנשים ישקרו ויתנו לכם לישמוע רק מה שאתם רוצים!! תאמינו לי כמה שאני שונא את עמנואל אבל הוא צודק שתי ניצחונות ואתם מבלבלים ת׳מוח רק בגלל זה אני לא רוצה שתנצחו דרבי! כי אחר כך תבלבלו תשכל שנתיים, כאילו הפועל לא השפילו אותכם מספיק בעשור האחרון,ועל זה נאמר גם תרנגול עיוור מוצא גרגיר בסוף!!ח,
השב   •  32
49
דולפין צהוב23/01/2011 01:08
תעבור למשחק דוקים הכי טוב בשבילך.
השב   •  10
48
צהוב23/01/2011 01:00
מכבי היום נראתה חצי חצי. מחצית ראשונה זוועה מחצית שנייה טובה.
מכבי עדיין לא יציבה, ועדיין לא ברמה של הפועל. התוצאה היום משקרת. חייבים לבוא לדרבי נחושים ואולי נצא משם טוב.
השב   •  03
47
אחד העם23/01/2011 00:57
קיבלת 4 חתיכות תתעסק בקבוצה שלך
השב   •  161
46
תומר23/01/2011 00:47
מה שתגיד.
השב   •  20
יוסי23/01/2011 01:53
איך הצלחת לאיית את המילה ''מה'' כמו שצריך? מברוק, בנאדם!

השב   •  31
45
אלי23/01/2011 00:40
מה שהפועל ת"א מסוגלת  לעשות להפועל חיפה ר"ג ב"ש אשקלון בקיצור הליגה של לוזון לא מסוגלת לעשות למכבי חיפה במשחק פתוח אין סכוי להפועל ת"א לנצח את מכבי חיפה הרי עובדה בשני המשחקים האחרונים הם חיפשו לגנוב שער ולהכנס לבונקר והם הצליחו זה היה משחק האליפות הליגה האחרון אני לא מאמין שהמשחק הבא בת"א הם ישחקו  בונקר אולי כן אבל עכשיו יהיה קשה להם לשחק בונקר כי אין להם את דה סילבה
השב   •  176
אבנר בן נר23/01/2011 00:48
השב   •  98
יעקב בוזגלו23/01/2011 01:20
אבל אתם לא מצליחים "לשחק" נגדנו אנחנו פשוט קבוצה ברמה קצת יותר טובה ויותר איכותית. למה אני מתכוון? בדיוק למה שכותב התגובה התכוון, ניצחתם כן! אבל בונקר-מתפרצות, בדיוק כמו שקבוצות תחתית משחקות נגד קבוצות צמרת, ויפה לכם כי בכל זאת ניצחתם.
השב   •  62
JohnnyB23/01/2011 01:34
מעניין אותי מה אלישע היה עושה במצב הזה. נראה לי מכניס עוד שוער!
השב   •  52
יוסי23/01/2011 01:50
גנבנו שני שערים באותו משחק. לא אחד.
השב   •  42
אלי23/01/2011 06:52
11שחקנים או10 שחקנים לעשות בונקר זה אותו הדבר אתה הייתה חושב איך התוצאה הייתה נגמרת אילו לא היה השופט לא היה פוסל בפתיחה המשחק שער חוקי  של רפאלוב
השב   •  73
דור23/01/2011 08:33
אל תדבר על עובדות אם אתה לא יכול לדייק, אתה יודע בדיוק כמוני שרפאלוב היה בנבדל, ראו את זה עשרות פעמים בהילוכים חוזרים, הנבדל היה קטן אבל בברור נבדל. זה ששיחקנו בונקר אני מקבל אבל בוא לא נשקר לעצמנו.
השב   •  43
כוכבית.23/01/2011 11:25
ובאמת ראו את זה עשרות פעמים.

על החתום כוכבית.
השב   •  35
44
בנימין שאבו23/01/2011 00:40

השב   •  20
43
טירת הכרמל23/01/2011 00:34
אתה מזלזל באשדוד?? אותה קבוצה שניצחה את הפועל וחיפה חילצה מולה תיקו בקריית אליעזר.
השב   •  61
תומר23/01/2011 01:07
ניצחה גם את הפועל 2-0.
השב   •  00
42
איתי23/01/2011 00:30
כל חובב כדורגל יכל לראות מה הקבוצה שווה אז מאיפה הביטחון כי עם כל הכבוד אשדוד זה לא רמת גן .
עזוב את הפנדל שלא שרקו לנו ואת הגול הלא חוקי שהם הביאו אם יואב זיו היה שחקן יותר טוב זה היה נגמר ב7 ואני צנוע . כי רק לזיו היו 2 החמצות שאתה מנסה להבין מה הדרישות בשביל להיות שחקן כדורגל .
השב   •  120
41
ליאור23/01/2011 00:27
תנו לאחרים להתלהב מעצמם
השב   •  120
40
לירן- אוהד מכבי23/01/2011 00:25
הוא סתם מבואס כי הקבוצה שלו קיבלה 4 חתיכות . הוא לא מקצועי ויש לו משהו אישי נגד מכבי .
השב   •  190
39
האחד והיחיד23/01/2011 00:24
פשוט תתבישו לכם, ותחשבו קצת על כבוד. קשטן אחד שכמוך עם קריירה יחסית מהוללת , בגלל כמה כסף אתה הורס את השם הטוב שלך, לך תתפטר כבר ותשמור על טיפת הכבוד שנשארה, אם בכלל. מאמן שנכשל צריך להתפטר, אך המאמן הישראלי הוא טיפוס אחר של כסף.כנ"ל אבי נמני שיחסית לא נכשל כמו קשטן, רוני לווי כשהיה בחיפה כשנכשל לא התפטר,דארפיץ בסכנין עם אפס הצחונות, אברה גרנט באנגליה והרשימה עוד ארוכה . פשוט בושה !
השב   •  80
38
אלי23/01/2011 00:20
השב   •  21
37
נאור23/01/2011 00:18
אני אומר חלאס לכתבות שעושות נאחס חלאס! מי שאיתי ילחץ כחול
השב   •  5816
36
אורדון משוגע23/01/2011 00:12
אוהדי מכבי עם התקליט השבור . " רק תביאו תדרבי , רק תביאו תדרבי " 1000 אוהדי מכבי חכמים ומיואשים עד הראש מהפסדי דרבי שרקו בוז . שבוע טוב לכל עם ישראל . ושרמת גן לא תרד !
השב   •  117
רואי ששון23/01/2011 05:47
זו עיר..? לא..? יש קבוצה כזאת בליגה .? יש לה אוהדים?
השב   •  13
מכביסט23/01/2011 08:09
ח
מי אתה בכלל איזה סיכוי יש שהקבוצה שלך לא תרד ליגה?! כמו הסיכוי שהקבוצה שלך גם תיקח אליפות, עופו ללאומית
השב   •  15
אדום עולה23/01/2011 11:13
תתכוננו לעוד הפסד בדרבי . את הנוער של הפועל לא הצלחתם לנצח איזה רוזנשטיין אחד . מי אתם בכלל ?! ורואי ששון יש לנו מלא אוהדים תשאל את האוהדים היותר מבוגרים אצלכם שניצחנו אותם בחצי גמר ב2003 יא קטין .
השב   •  12
35
צהוב עולה זה מכבי23/01/2011 00:08
כל פרשן אחר לאחר משחק שמכבי כבשה בו רביעייה היה יוצא מגידרו ומכריז "המכביזם חזר , מכבי תפרק את הפועל בדרבי" ממש כמו שהיה אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס אבל לא , הוא יודע שזה רק תחילת דרך , שיש עוד מקום לשיפור .. ואין מקום להצהרות מוגזמות..מכביסטים , הגיע הזמן שנבין , מכבי נולדה לניצחונות גדולים , ולא פחות מזה !מסכים עם כל מילה..בהצלחה לנו ! מכבי ת"א לעולם לא תצעדי לבד !
השב   •  43
34
רוני22/01/2011 23:59
זה מה שהצלחת להביא, חיים?
כולה 30 תגובות? בואנה אתה חייב לעשות בדק בית.
ניסית להתגרות באוהדי חיפה ומכבי וקיבלת 30 תגובות.  אתה על הפנים!
השב   •  152
גד23/01/2011 00:18
אין לו תגובות כי כולם מסכימים איתו, אין על מה להיתווכח
השב   •  94
צהוב עולה זה מכבי23/01/2011 00:23
השב   •  70
33
קובי22/01/2011 23:55
הם אמנם ניצחו אותנו אבל מי שראה את המשחק בינינו ראה שהם בקושי עברו את החצי ומשני מצבים הכניסו שני גולים וברוב המשחק הם התגוננו עכשיו כשיש לנו הגנה סבירה הם לא כל כך מהר יכניסו לנו שערים וביום קצת יותר סביר ולא שחור הם יחטפו מאיתנו חמישיות.
השב   •  61
אבי23/01/2011 00:29
משחק בקריית אליגזר,דקה אחרי שלקחנו לכם אליפות מתחת לאף,מול 10 אלפים אוהדים ממורמרים,אז או,קיי
מובן שיהיה קשה ולמרות הכל ניצחנו
אבל הייתה לכם הזדמנות ולא ניצלתם אותה.בבלומפילד כבר יהיה קל יותר!
השב   •  10
32
שאול22/01/2011 23:54
חיפה זה לא ברצלונה והגועל לא ריאל מדריד למה מי הם בכלל יש לנו סגל טוב שראו את זה השבת וקהל מספר 1 בארץ אז רק קצת אמונה והשנה תהיה אליפות לתת בכחול!!
השב   •  132
צהוב עולה זה מכבי23/01/2011 00:22
בואו נוריד פרופיל , נבוא קטנים ונצא גדולים.. מכבי שלי לעולם לא תצעדי לבד !
השב   •  71
יודה23/01/2011 07:08
באים לדרבי קטנים ויוצאים קטנטנים
השב   •  00
הפועליסטית!23/01/2011 07:47
היה זיהום שער 5 בבלומפילד!
השב   •  01
31
ירוק22/01/2011 23:48
הפועל ת"א טובה יותר מחיפה העונה , בעיקר בגלל שיש לנו 4 שחקני מפתח פצועים (גדיר , מסיללה , סולליך ורפאלוב) ואנחנו נאלצים לשחק עם הנוער, אבל חוץ מזה גם יש לנו מאמן שעושה הרבה טעויות כמו להוריד הילוך כשאנחנו ביתרון , טעות בהעלאת שחקני הרכב .. אבל בסה"כ אני מעריץ את אלישע כי אנחנו עם הרכב חסר והוא מצליח השאיר אותנו בפסגה.. אני מקווה מאוד שניקח אליפות אבל זה יהיה קשה .. בהצלחה אלישע !!
השב   •  61
30
אריק22/01/2011 23:45
וזה ידוע כבר כמה שנים. לפני כל דרבי הרבה דיבורים, אחרי כל דרבי עם הזנב בין הרגליים. לעומתכם, להפועל יש את הצניעות!
השב   •  2441
סטויצקוב23/01/2011 01:07
השב   •  122
29
בני22/01/2011 23:40
לא יעזור לך נמני עוד יחזור למכבי לא על תקן מאמן לא חסרים תפקידים.נמני לא יכול בלי מכבי .מכבי בישבילו זה אויר לנשימה חכה בסבלנות ותראה חוץ מזה אתה לא היחיד שנמני חסר לו
השב   •  09
28
איל22/01/2011 23:37
השב   •  00
27
נה נה נה נה יאללה מכבי22/01/2011 23:35
לא כפרה זה ברור שזה או הפועל או הפועל . אתה משלה תעצמך שתיקחו אליפות כמו שרוב הקהל שלנו , מכבי , משלה שיש לנו סיכוי . חה פטטי
השב   •  11
26
ללה22/01/2011 23:30
הפועל בהרכב הנוכחי חזקה יותר,אבל לטווח קצר כי זה יתפרק ומכבי כשתבנה את עצמה לטווח הארוך תהייה חזקה יותר אז לא יודע מה עדיף
השב   •  258
מתחזה בדוק22/01/2011 23:39
השב   •  33
צהוב23/01/2011 01:02
על זה אין עוררין, אבל יש במכבי פוטנציאל גדול, שאם מאמן רציני שיכול לנצל אותו, זה ייתן פייט אמיתי להפועל.
השב   •  40
חיים23/01/2011 01:07
אהבתי את הרמז עם הסמל
השב   •  10
אביעד23/01/2011 01:28
למכבי יש גב הרבה הרבה יותר גדול ממה שיש להפועל.
להפועל יש מומנטום מצויין, אבל כמה זה יחזיק?
השב   •  31
לב אדום23/01/2011 08:29
הפועל רצה עם שיטת משחק כבר עונה שלישית . ועכשיו כל שחקן שיביאו ילמד את השיטה בשני משחקים וירוץ איתה ולכן השחקנים ( עם כל הכבוד ) לא ממש מייצרים את המשחק לאורך זמן אלא המאמן !!
ולכן לטווח ארוך - גוטמן חותם אני הרבה יותר רגוע . שחקנים עזבו ועוד יעזבו ויבואו אחרים במקומם שכחתם כמה ירדתם פה על טמוז . כמה שמחתם ששכטר נפצע .. ( הוא לא משחק כבר 6 משחקים עם הפועל ומה קרה ? 6 נצחנות )
בקיצור ילדים - אל דאגה כל עוד השיטה עובדת עם אותו מאמן אני רגוע .

ולגבי מכבי - מישהו שם אתמול ראה שיטה ? אולי בטווח הארוך יתנו לאיווניר לעשות משהו אבל עם סיר הלחץ שיש שם וההחתמה ההזויה לחצי עונה רואים שלא חושבים לטווח ארוך .

אגב, העליונות של הפועל נקובה גם בעובדות - היא ניצחה את שניהם עד כה !
השב   •  00
אוהדת מכבי23/01/2011 10:36
איזו שיטה תישאר שגם המאמן הגרמני יילך ואבוקסיס יאלץ להחליף אותו מחוסר ברירה ?
השב   •  20
25
ga0222/01/2011 23:30
אמנם אוהד בת ים אבל צודק!
השב   •  31
24
צהוב צהוב22/01/2011 23:30
למרות שאני מסכים שהפועל טובה יותר, אמירה כמו "למכבי אין שום סיכוי" היא ממש טפשית. בספורט בכלל ובכדורגל בפרט שתמיד מפתיע מחדש.
השב   •  210
23
בן22/01/2011 23:27
חיימקה ראה את מכבי נותנת בראש לאשדוד וכתב בערך את אותו הטור. אתה לא רלוונטי.
השב   •  80
22
ניר22/01/2011 23:27
ממש לא. אם נשחק כמו היום מול הפועל, הניצחון הצהוב יהיה מתוק כל כך.
השב   •  77
אלירן22/01/2011 23:46
התוצאה מאוד משקרת, אם לא השוער שלנו היינו סופגים לפחות עוד 2 שערים
השב   •  122
21
בן22/01/2011 23:26
תחצה את הכביש.

השב   •  52
אביעד23/01/2011 01:26

את איילון? או את כביש החוף, או שמא בכלל האליפות תחצה את כביש 1?

השב   •  11
20
שי22/01/2011 23:23
זה נכון אבל בדרבי הלחימה היא קובעת ואולי הפעם המנחוס יגמר.
השב   •  122
JohnnyB23/01/2011 01:31
אתם פשוט יותר חלשים. אם תנצחו את הדרבי זאת תהיה הפתעה וכולם יודעים את זה. זה לא אומר שזה לא יכול לקרות הנה נצחתם את אשדוד פעמיים ואנחנו הפסדנו להם. בכדורגל הכל יכול להיות אבל אם להסתכל תכ''לס אתם יותר חלשים מאיתנו.
השב   •  31
יודה23/01/2011 07:09
השב   •  31
19
צהוב22/01/2011 23:23
השב   •  63
18
RED OR DEAD22/01/2011 23:21
חזקים יותר או לא,כרגע לא ברור איך הפועל תמשיך ככה עם המצב הנוכחי בההנלה,מקקי לצערי הרב קבוצה עם הרבה פונטציאל,הפועל אכן יותר חזקה אבל האי שקט הזה יכול בסופו של דבר להפיל.

השב   •  130
17
רוצי שמוליק22/01/2011 23:17
כל כך חזקה שלקחתם אליפות בהפרש שערים וכרגע אתם עם אותו מס'' נקודות כמו מכבי חיפה.
ועל זה נאמר:
"גם שעון מקולקל מדייק פעמיים ביום"
במקרה של הפועל  פעם בעשרים שנה .
השב   •  82
16
מכביסט22/01/2011 23:16
תפרגן קצת לא יקרה כלום אנחנו בדרך הנכונה
השב   •  101
15
אלקסלסי22/01/2011 23:15
הדרך נכונה ואמיתית מתמיד.! מוטי אנחנו איתך בתוך הטרנינג ( למרות שלא יהרוג אותך לכבד עם איזה צוורון אחד ל.)
השב   •  163
JohnnyB23/01/2011 01:29
אתם חבורה של אגו-מאניקים שחולים על עצמם ולא מאמינים שמישהו יכול להיות יותר טוב מהם. מקווה שנהנתם בקריית אליעזר בנסיעה האחרונה שלכם. בעזרת השם גם בדרבי תהנו ככה!
השב   •  41
14
נימני22/01/2011 23:14
הכל היה מיקרי היום !גם אבי היה נותן את הרצף הזה, עכשיו אנחנו קצת בהיתלהבות אבל נראה מה מוטי יעשה הלאה וכמה זמן זה יחזיק כי אי אפשר לעשות כל כך הרבה ב10 ימים! ן
השב   •  39
13
מקואלי22/01/2011 23:14
בלי פאביצביץ ובלי ניבאלדו ועקב כך סבן לא היה מגן והיה הרבה שינוים אז חלאס לבילובלציה
השב   •  163
12
שאול22/01/2011 23:08
קצת אמונה לא תזיק לאף אחד יאללה צהוב עולה אליפות השנה בעזרת השם!!
השב   •  92
11
מושיקו22/01/2011 23:07
צובט לי שנמני לא במכבי אך כנראה שזה הדבר הנכון עבורנו.
אך מה שצובט לי יותר זה שנמני לא חווה ניצחון בדרבי בתור מאמן וזה כנראה כבר לא יהיה!
השב   •  309
:)22/01/2011 23:11
השב   •  53
10
גכדגכדגכ22/01/2011 23:07
באמת שנמאס כבר מ1-0 מנגיחה ומהרמות שטוטיות עם 10 ריבאונדים.. יש לכם בעיה בסגנון משחק מוזר שאתם מסכימים למשחק אנגלי ומשעמם כזה שגורם בסוף גם לאיבוד נקודות
השב   •  4114
גיל22/01/2011 23:27
ראית את הגול אליפות שלכם של שנה שעברה אז אל דבר על גולים מגעילים בדקות אחרונות
השב   •  77
JohnnyB23/01/2011 01:27
כנראה שאתם צעירים ולא זוכרים שאנחנו אלה שיודעים לפרק 1-0 הכי טוב
השב   •  50
גכדגכדגכ23/01/2011 09:21
השב   •  00
9
רק הפועל22/01/2011 23:06
אני מתחיל לדאוג
השב   •  100
8
ברוקלין22/01/2011 23:05
אז אתה מקנא ?

מכבי במחצית השניה שיחקו טוב. ואם לא הקוון, זה היה נגמר 4-0
השב   •  140
7
אורן זריף22/01/2011 23:05
השב   •  115
6
שון22/01/2011 23:03
צודק,במצב הנוכחי הפועל תפרק אותה דק דק,הבעיה היא שגם בעידן איווניר למכבי אין הנעט כדור יציבה,וגם מה שהיא משחקת לאט קבוצה בתקציב כמו מכבי צריך לשחק מהר ונכון,ישראלביץ'' לפי דעתי אין לו מקום במכבי הוא שחק בלי טכניקה בכלל,מאבד כדורים ולא שימושי,לעומת זאת ראיתי במאור חלבי שחקן יציב שאותי הפתיע במשחק נגיד בית"ר
השב   •  710
HTA201022/01/2011 23:48

גם עם תתחזקו ברונאלדו ומסי לא תנצחו אותנו! כי מכבי זה בית קברות לשחקנים! גם קבוצה חרא וגם אוהדים חארות! מגיע לכם השפלות מאיתנו כל דרבי!

השב   •  46
5
צהוב ותיק22/01/2011 23:03
כחול - מכבי ת"א מנצחים אדום - מכבי ת"א מפסידים הגועל ת"א לא קיימת,הם בתהליך התפרקות..
השב   •  13561
JohnnyB23/01/2011 01:26
בינתיים אתם קבלתם תזכורת מחיפה מה הקידומת של ת"א- 0-3!
השב   •  80
ירון, שער 2 בלומפילד23/01/2011 10:06
השב   •  20
4
לירון22/01/2011 23:02
השב   •  884
3
מכביסט מהדרום22/01/2011 23:01
רביבו צודק לגמרי. הניסיון המר מראה שגם אחרי 7 ניצחונות רצופים על הקטנות כולל בית"ר המדממת, תמיד מגיעה לה הפועל ת"א או מכבי חיפה ומראה לנו מי הבוס לצערי. יותר מזה, גם אם באיזה שהוא נס ננצח את הדרבי, אין למכבי סיכוי העונה להתחרות עם 2 הראשונות על התואר.
השב   •  6447
מישהו בצבע אדום22/01/2011 23:05
אתה מציאותי.. ויפה שאתה מבין שזאת  לא העונה שלכם אולי עונה הבאה
השב   •  127
צהוב ותיק22/01/2011 23:06
מכבי ת"א תרוץ חזק לתואר האליפות.
השב   •  99
המועדון של הפרסי22/01/2011 23:07

שמודה באמת ולא חי באופוריה שיש להם סיכוי לזכות בתואר זה הרי ברור שזה או אנחנו או הפועל !
מקום שלישי זה מכובד מאוד מכבי תל אביב .

השב   •  2319
נה נה נה נה יאללה מכבי22/01/2011 23:48
לא כפרהזה ברור שזה או הפועל או הפועל .אתה משלה תעצמך שתיקחו אליפות כמו שרוב הקהל שלנו , מכבי , משלה שיש לנו סיכוי . חה פטטי
השב   •  106
צהוב23/01/2011 01:04
כמו בית"ר עם גאידמק שלקח לה שנה להתחבר. הלוואי וזה יקרה השנה, אך זה בספק.
השב   •  00
אדם די האגדי23/01/2011 01:34
מגיל קטן לימדו אותי שלוזרים שייכים לצד האדום של העיר אתה לא אוהד את הקבוצה הנכונה חמוד
השב   •  95
אלוף האלופים23/01/2011 03:25
תרוץ חזק אתה צודק אבל לא מהר עד שתגיעו לקו הסיום חיפה והפועל יהיו בחגיגות
השב   •  30
א.ב. יהושוע23/01/2011 07:41
שתי התל אביביות יכולות לרוץ חזק עד בסוף. הרגשה שלי שמכבי תגיע גבוה יותר מהפועל עוד העונה. להפועל סגל מדולדל, פציעות ועד עכשיו לא הגיע המשבר שלהם, ברגע שהוא יגיע הם לא יצאו ממנו, ורמוט וזהבי לא מספיקים! יאללה חיפה - בכל מקרה המטרה סגל חזק וטוב לקראת האיצטדיון החדש. אז אנחנו נראה לכולם מה זה אמפריה!
השב   •  50
מכביסט מהדרום23/01/2011 10:45
אתה מסוג האוהדים עם הראש בקיר. אתה מהאלה שעם ההפסד הראשון של איווניר מיד תצעק לפיטוריו. אני אוהד מכבי עוד משנת 1986, אתה בטח לא יודע מי זה אלי דריקס אפילו. במקום להנמיך ציפיות ולהבין שבינתיים אין ממה להתלהב יותר מידי, אוהדים כמוך רק מלחיצים.
השב   •  11
אדם די האגדי23/01/2011 11:29
אני יודע מה זה מכבי ואת כל ההיסטוריה שלה הרבה יותר טוב ממך אני מבטיח לך . אני להבדיל ממך גם לא אוהד כורסא אני הולך עם הקבוצה לכל מישחק מגיל קטן ולא אני לא שייך לשום אירגון אוהדים אלא לחלק השפוי של הקהל שמבין עיניין . למרות הכל עדין אני חושב שהכל מתחיל בחשיבה ואני לא מקבל חשיבה לוזרת ותובסתנית אף פעם ולא משנה באיזה מצב נימצאת הקבוצה
השב   •  60
מכביסט מהדרום23/01/2011 13:51
מה שבשבילך מתפרש כתבוסתנות ולוזריות, בשבילי מדובר בהרגעת המערכת, הקבוצה משנה לשנה עוברת את אותו הסרט, מתי אנשים כמוך יקבלו את המציאות? כל דרבי אני מצפה לניצחון וכל משחק נגד חיפה אני מצפה לתוצאה טובה ורע לי חודש אחרי שאנחנו מפסידים, אני לא לוזר. אולי תעצור ותחשוב לרגע שדווקא אותו אוהד שיותר מציאותי ובא ממקום שקט יותר בלי להלחיץ, אולי הוא בעל הגישה הווינרית? אולי הוא האוהד המסור יותר? הלוואי והדרבי הקרוב יהיה שלנו, שום דבר לא ישמח אותי יותר, ואני הולך להיות שם, תהיה בטוח בזה ידידי
השב   •  20
2
בדואי אוהד ותיק מיציע ג''22/01/2011 22:59
השב   •  4025
1
עדי22/01/2011 22:59
אנחנו מחכים לדרבי . מקקי תתכונו לעוד תבוסה .
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  55103
לא חשוב22/01/2011 23:06
השב   •  192
אדום22/01/2011 23:09
השב   •  163
שונא טרמפיסטים22/01/2011 23:11
השב   •  132
בני22/01/2011 23:41
שחכת להוריד את הסמל אוהד הפועל לא יגיב ככה גם אם זה נכון
השב   •  223
ירון, שער 2 בלומפילד23/01/2011 10:05
השב   •  11
מכביסט מהדרום23/01/2011 13:29
למרות העליונות שלכם לצערי בשנים האחרונות ולמרות שברור לכולם ושוב, לצערי, שגם כנראה הדרבי הבא הולך להיות אדום, אתם שומרים על צניעות וכבוד ליריב (לפחות לפני המשחק) יישר כח
השב   •  10
אסור לפספס
נגןרגע היסטורי: מרתון בין רובוטים לבני אדם
רגע היסטורי: מרתון עם רובוטים ובני אדם
נגןזכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
זכה באיש המשחק וקיבל במתנה חזיר שלם
נגןהנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
הנציג הישראלי באינטר מיאמי עם שער גדול
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP