יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:30
עומרי כספי

יומן מסע בליגה הטובה בעולם

עומרי כספי בטור אישי ל-ONE: אנחנו מתזזים בין עיר לעיר, 6 משחקים ב-9 לילות, אוכלים במטוס ובקושי ישנים. היעד הבא: ניו יורק, מקווה שאותם ננצח

אני חושב ששנת 2011 התחילה טוב מאוד. סוף-סוף יש איזושהי יציבות במערכת מבחינת ההיררכיה, ומבחינה אישית אני מרגיש שאני עושה את העבודה שלי, כאשר אני נמצא על הפרקט, בצורה טובה.

הקבוצה, לצערי, עדיין לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות, מאחר שהמשחק הקבוצתי שלנו לוקה מאוד בחסר וזו הסיבה המרכזית להפסדים שלנו. אמנם אפשר לומר שטייריק אוואנס, שהוא חלק משמעותי בקבוצה, לא משחק בגלל פציעה, אבל ברמות האלה אין ואקום והסגל הרחב שלנו צריך להספיק, אם נשחק כמו שצריך.

בימים אלו אנחנו נמצאים בעיצומו של אחד ממסעות המשחקים הקשים והאינטנסיביים ביותר של הקבוצה העונה, אם לא הקשה שבהם, שכולל 6 משחקים ב-9 לילות.

אוואנס (רויטרס)
אוואנס. הוא חסר לנו, אבל הסגל צריך להספיק (רויטרס)
 

מיד לאחר המשחק בלילה הקודם, מול וושינגטון, שנגמר אחרי הארכה צמודה מאוד, נסענו באוטובוס היישר לשדה התעופה, כשאת ארוחת הערב אנחנו אוכלים על המטוס, דקות לפני ההמראה.

בגלל סופת השלגים בבוסטון, הגענו לעיר מאוד מאוחר, ורק בסביבות 4 וחצי לפנות בוקר התמקמנו במלון, כאשר ב-19:30 כבר התחיל המשחק מול בוסטון. בגלל ההגעה המאוחרת, כל סדר היום השתנה לגמרי, כאשר כל אחד מהשחקנים קיבל את הבוקר החופשי שלו על מנת להתכונן למשחק. אני, באופן אישי, נחתי רוב הזמן בחדר כדי להחזיר את האנרגיות שאבדו אחרי המשחק הקודם והטיסה.

למרות צפיפות המשחקים, ההכנה ב-NBA מדוקדקת לכל משחק ומשחק. ברור שאם היו לנו 3-4 ימים בין כל מפגש, ההכנה היתה טובה יותר, אבל גם הפעם, למרות השיבוש בלו"ז, הצוות המקצועי ערך לנו ניתוח של שחקני היריבה, כולל וידאו, וכל שחקן קיבל דף מפורט על היריבה ועל המטרות שלו במשחק.

עומרי כספי מול פורטלנד. (רויטרס)
עומרי כספי מול טורונטו. אנחנו אוכלים על המטוס, דקות לפני ההמראה (רויטרס)
 

על הפרקט עצמו, הבדלי הרמות היו ברורים. שיחקנו נגד קבוצה שהיא אחת משלוש הקבוצות הטובות בליגה, ולאחר שהיא הפסידה בשני המשחקים האחרונים, רצתה לנצח ולחזור לתלם. המשחק, למעשה, הסתיים כבר בתחילת הרבע השלישי עם הריצה הנהדרת (מבחינתם) שהם עשו.

בוסטון היא מערכת משומנת, עם רמת דיוק וביצוע של דברים בצורה בלתי רגילה וההגנה הכי טובה בליגה. יש לה שילוב נהדר של צמד הוותיקים, פול פירס וריי אלן, לצד ראג'ון רונדו הצעיר והכשרוני, ומי שירצה להגיע לגמר, יצטרך לעבור דרכם. לא בטוח שהוא יצליח.

אנחנו, לעומתם, שיחקנו בצורה מאוד-מאוד לא טובה. דברים לא הלכו כמו שרצינו בשני צדי הפרקט, ונראינו כאינדיבידואלים ולא קבוצה. פשוט חבל.

פירס ואלן. האליפות תעבור דרכם (רויטרס)
פירס ואלן. האליפות תעבור דרכם (רויטרס)
 

בעוד יומיים אנחנו פוגשים את הניקס, ולמרות ששיחקתי נגדם כבר כמה פעמים, זה תמיד מרגש להגיע לניו-יורק – גם מבחינה מקצועית, שכן מדובר במכה של הכדורסל, ובמדיסון סקוור גארדן, אחר האולמות עם ההיסטוריה הכי גדולה ב-NBA, וגם מבחינה אישית, לשחק לעייני הקהל היהודי המקומי.

לצערי, המשחק יהיה בערב שישי, כך שכמות האוהדים לא תהיה כמו בשנה שעברה, אבל אני מקווה שלפחות התוצאה תהיה זהה לעונה הקודמת, אז ניצחנו.

בגלל חלון ההעברות בליגה, שאלו אותי אם אני חולם להגיע בטרייד לניקס, שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותי. האמת? החלום היחיד שלי כרגע הוא לנצח בניו-יורק, בדטרויט ולאחר מכן באטלנטה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
המשחקים הפראלימפיים
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר