יום שבת, 12.04.2025 שעה 23:10
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

ליבי ליבי עם אורי מלמיליאן

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: הכדורגל מתעלל במלמיליאן, הוא צריך לאכול את הבדיחה שנקראת בית"ר ירושלים. מכבי צריכה להחתים את דמארי ובן חיים

הסיפור הגדול של השבוע קשור אמנם למכבי תל אביב ולמוטי איווניר, אבל אני רוצה לסטות קצת מהנושא ולהעביר אותו לאורי מלמיליאן. ליבי ליבי עם גדול שחקני בית"ר בכל הזמנים ועם הכוכב הענק ביותר שידעה העיר ירושלים. הכדורגל פשוט מתעלל בו.

אורי הגיע לבית"ר בזמן הכי גרוע שיכול להיות, האונייה טובעת. הוא עושה הרבה מאמצים, אבל לצערו הרב, כנראה שהאונייה תמשיך לטבוע. אין מי שיציל אותה, אין בעל בית, יושב הראש עסוק בריבים עם האוהדים, אין כסף כדי להביא שחקנים, ואורי צריך לאכול את הבדיחה הזאת שנקראת בית"ר ירושלים בעצמו.

מצד אחד, ברור שהוא לא נהנה וברור שהיה רוצה לשבת על הכורסא בבית ולראות כדורגל בטלוויזיה, אך מצד שני אורי הוא ווינר גדול שלא רוצה לעזוב ספינה טובעת ולהשאיר לעצמו כתם לכל החיים.

הוא נמצא בקונפליקט גדול. הפיתרון היחיד הוא לסיים את העונה בגדול ולהתפלל לנס, שאולי הקבוצה בכל זאת תתחיל לשחק כדורגל חיובי. להתגונן כל אחד יודע, אבל כדי להתקיף צריך כישרון. את זה אין לבית"ר ירושלים.

אורי מלמיליאן. ברור שהוא לא נהנה (יניב גונן)
אורי מלמיליאן. ברור שהוא לא נהנה (יניב גונן)
 
מכבי תל אביב אמנם לא רשמה משחק גדול היום, אבל נתנה משחק הקרבה. השחקנים עלו עם מוטיבציה גדולה מאוד, אבל כמו שאתם יודעים, תמיד המשחק הראשון אחרי פיטורי מאמן הוא משחק של הקרבה ומוטיבציה. המבחן האמיתי של מכבי תל אביב יהיה לאורך זמן.

אני חוזר ואומר, מכבי חייבת למצוא שני שחקנים חדשים. האחד מוסר טוב והשני חלוץ מהיר או אפילו שניים שישברו את ההגנות הצפופות בכדורגל הישראלי. בלי החיזוק הזה לא מוטי איווניר וגם לא מאמנים גדולים יותר יוכלו לעשות הוקוס פוקוס, במיוחד בזמן הקצר שנתנו למוטי.

עומר דמארי וטל בן חיים. החיזוק הנכון למכבי תל אביב (דרור עינב)
עומר דמארי וטל בן חיים. החיזוק הנכון למכבי תל אביב (דרור עינב)
 
אם מכבי תל אביב חכמה, היא מרימה טלפון לשינו זוארץ ועמוס לוזון, קונה את עומר דמארי וטל בן חיים, ונותנת בתמורה הרבה כסף ושלושה או ארבעה שחקנים מהסגל שלה בהשאלה. להביא את שני הילדים המוכשרים והמהירים האלה זהו הפתרון הטוב ביותר לקבוצה, כי הם יוכלו להוות החוד של מכבי תל אביב בשנים הקרובות. אם הסגל הנוכחי יישאר, עם כל הרצון הטוב והכישרון של איווניר, כנראה שגם העונה מכבי תל אביב לא תיקח אליפות. 

לסיום, בסך הכל היה לנו משחק קיצבי עם מעט אירועים ליד השערים. אבל תמיד כשהמשחק בבלומפילד והקהל הנפלא של מכבי ובית"ר ממלא את האצטדיון, כיף לראות מפגשים כאלה, גם אם אין הרבה שערים.

לכתבה זו התפרסמו 147 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 147 תגובות ב-120 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
120
ל4320/01/2011 03:30
מהאיש הקטן הזה שמדבר שטויות גם בפרשנות בטלויזיה אין שכל אין דאגות אייל אין נבחרת ולא יהיה נבחרת את מחוק אצל ההתאחדות ח
השב   •  00
119
איציק יעקובוביץ15/01/2011 22:13
לדעתי השחקנים גרועים,וצריך זעזוע בעמדת השחקנים,אף מאמן לא יוכל לעשות קסמים עם שחקנים כאלו.
השב   •  00
118
דיי לאלימות15/01/2011 21:51
חייבים להוריד את התוכנית היא תוכנית אלימה שמעודדת אלימות
השב   •  10
117
עוזי מור14/01/2011 16:43
שאין לך מושג, ושאברם גרנט ידע כבר לפני שנים מי אתה
השב   •  00
116
סטיב ניקול14/01/2011 04:16
בבית"ר יש מספיק שחקנים טובים.שינוי פה שינוי שם - בהתקפה צריך לתת לריקן לשחק חופשי בצד שמאל יחד עם עזריאל בצד השני. בקישור עידן טל,קוז''קין שי חדד ברוכיאן. אחלה קבוצה
השב   •  40
115
ירושלמי13/01/2011 22:14
השב   •  21
114
מערבי להתעורר13/01/2011 22:10
השב   •  20
113
ירושלמי13/01/2011 22:09
השב   •  10
112
מערבי להתעורר13/01/2011 22:07
השב   •  10
111
רוצים נצחון13/01/2011 22:04
השב   •  10
110
חן12/01/2011 16:42
אני לא יודע מה איתךאחי אבל ברוכיאן יבואה בן שושן ועזריאל על הפנים כמו כל ביתר תאשיםת מי שבא לך אבל לשחקנים נראה שלא אכפת לא לאורי
השב   •  30
109
אורן12/01/2011 13:00
בושה וחרפה
התביישתי לראות את ההשפלה איך קבוצה כזאת לא מסוגלת להעביר פס, מגביהים ומרחיקים כדורים כאילו משחקים נגד ברצלונה. ביתר לא הגיע בכלל לת"א ועם יכולת כזאת אין לה סיכוי גם נגד סכנין. עם כל הצער האשמה כולה על המאמן שלא מחדיר לא מוטיבציה , לא מקצועיות, לא טקטיקה וגם לא מורל. איפה ביתר שלנו?
השב   •  00
108
צהוב שחור בנשמה12/01/2011 11:58
אני בדרך כלל מסכים עם ברקו אבל הפעם הוא סתם מבלבל את המוח.
קודםכל,אוחנה היה יותר גדול ממלמיליאן גם כשחקן וגם כסמל-הוא חזר מאירופה לשחק בליגה שנייה בבית"ר!
עלה איתה ליגה ולקח אליפות בעונה הראשונה.
ובניגוד למלמיליאן,בארץ אוחנה שיחק רק בבית"ר.
לגבי העונה הנוכחית-נכון שאין כסף אבל די להציג את אורי כקורבן-בית"ר לא שווה מקום 11 בליגה,נקודה.
עם כל האהבה שלי לאורי הוא כישלון והגיע הזמן להגיד את זה בקול רם.
ברקו גם אומר "כדי להתקיף צריך כישרון.
מי שחושב שברוכיאן,בן-שושן,עזריאל ויבואה זה לא כישרון שיקום.
בית"ר שווה מקום4-5 בליגה ואורי צריך ללכת הביתה ומהר!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  55
מיואש15/01/2011 10:16
מסכים די לזרות חול בעניים אורי מאמן מיושן ראה מקרה קשטן בבני יהודה .אי אפשר ולא צריך רס"רים
השב   •  00
107
רוני12/01/2011 09:08
השב   •  10
106
ביתריסט11/01/2011 19:50
אילו הדברים הכי נכונים כנס לתגובה 38 ותבין את הטעות שלך!
השב   •  10
105
ביתריסט11/01/2011 19:47
כל מילה נכונה
השב   •  10
104
ביתריסט11/01/2011 19:40
תגובה 80 אני מפרגן לך כל מילה נכונה.
השב   •  00
103
דבליסט11/01/2011 18:14
רק שישאר הסגל הזה ואנחנו מסודרים.
השב   •  00
102
ליאור11/01/2011 17:29
זה די קשה לכתוב את זה ..
אבל חבל מאוד שלא ספגנו תבוסה אתמול שלוש או ארבע אפס היה משקף יותר ..
העיקר שה"מאמן" המאוס הזה יעוף כבר
אני כבר רואה אותנו נופלים בגביע המדינה לאיזה קבוצה מוגבלת .. ואז ננשום לרווחה כי לא ישאר באמת כלום מהעונה הגרועה הזאת !
השב   •  00
101
יאללה יאלה הפועל מלחמה.11/01/2011 16:58
השב   •  00
100
מישו11/01/2011 16:26
ראיתי מתחילת העונה את כל המשחקים של ביתר.
אני אוהד ביתר מגיל אפס, והיו תקופות ששיחקנו פחות טוב מזה.
אבל תמיד הייתה דרך, היום אין סדר במשחק, הכל מקרי, גם שאנחנו שמים גולים זה לא כתוצאה ממשחק מאורגן. תראו כמה מצבים נייחים היו אתמול וכל פעם שחקנים עומדים במקום אחר. אין אופציות מסירה מהאגפים, חן עזריאל הופך לבלם דקה 70 (מה זה הקשקוש הזה) ועוד ועוד.

לבית"ר היום אין חומר אנושי מספיק טוב כדי להסתפק במוטיבטור, חייבים מאמן טקטיקן שידע לנצל את מה שיש.
אם כל הכבוד לאורי ויש הרבה כבוד, שיסיים את העונה וילך.
השב   •  01
99
אחד שיודע11/01/2011 15:19
השב   •  01
98
עמית11/01/2011 15:05
לא מסכים. לדעתי מכבי שיחקה טוב מאוד אתמול, הניעה כדור לחצה ולא נתנה, רוב המשחק שניה של שקט לבית"ר. חסר עדיין דיוק בהתקפה ומשחק אגפים. פעם ראשונה שהיה כיף לראות את מכבי העונה.
השב   •  20
97
תומר11/01/2011 14:47
תפסיק להגן על מלמיליאן - הוא מאמן שמתאים בתפיסה לקבוצות קטנות, הוא עדיין לא הפנים שהוא בקבוצה גדולה,

מי מוריד את החלוץ הכי טוב שלך(עזריאל) להיות מגן ימני
השב   •  20
96
ניר11/01/2011 14:25

לדעתי הסגל הקיים במכבי, אשר עמוק מאוד יחסית להפועל ומכבי חיפה, יכול לרוץ לאליפות בראש שקא. מה שהיה חסר תקופה ארוכה בסגל הזה זו ההקרבה הכל כך חשובה שסוף סוף זכינו לראות אותה. אם זה באמת יתבטא בהמשכיות והם יקריבו את עצמם כל משחק ומשחק למען הסמל למען המועדון מכבי תהיה האלופה ללא שינוי בסגל הנוכחי. יישר כוח ואנחנו מאמינים בכם!

השב   •  20
95
מכביסט11/01/2011 14:23
השב   •  00
94
כרמליסט11/01/2011 14:22
אם אני בעלים בליגה הישראלית אני אומר למאמן שלי יש לי 40 מיליון נניח ו3 קבוצות בליגה עם תקציב גבוה יותר מקום רביעי אתה מאמן בינוני ומשכורת בהתאם,אתה טוב באמת תביא אותי לאירופה ממקומות 1-3 ומשכורת בהתאם.סימת עונה בפחות ממקום 4 אתה הולך הביתה נקודה.פרט נוסף 4 שחקני בית חייבים להיות בהרכב
השב   •  00
93
כרמליסט11/01/2011 14:14
לא מספיקים ה110 מיליון צריך עוד לקנות.הסגל של מכבי ת"א טוב מאד ומאמן בינוני צריך לקחת אליפות ומאמן טוב לשמינית גמר ליגת האלופות.אם אלישע בחצי תקציב מוביל על מכבי ת"א ב8 נקודות פור זה אומר הכל
השב   •  10
92
יהודה11/01/2011 13:55
זה שאתה שונא בית"ר הבנו, אבל מה אתה חושב שאתה??
אתם בטוחים שאתם רוצים מאמן כזה?
השב   •  10
91
אלעד הגמד11/01/2011 13:54
שיביאו את אלרואי כהן! שחקן שייתן המון להתקפה שלנו! יאללה להביא אותו דחוף!
השב   •  10
90
קובי11/01/2011 13:52
השב   •  22
89
קובי11/01/2011 13:46
השב   •  00
88
אלי11/01/2011 13:45
השב   •  00
87
רועי שרוף בית"ר11/01/2011 13:41
בדרך כלל אני מחזיק מברקוביץ אבל הפעם הוא טועה בגדול,מה שניצח את המשחק למכבי אתמול זה הרצון ולא שמות השחקנים,מלמליאן לא נותן כלום לקבוצה ,לא סדר במשחק,לא התלהבות ומוטיבציה ולא צורת משחק,לא פלא שמלמליאן אימן בעיקר בליגה השנייה,מאמן אחר היה עושה הרבה יותר מהחומר של בית"ר,אבל מלמליאן היה שחקן מצוין ונשאר מאמן גרוע
השב   •  01
86
דן11/01/2011 13:29
ולהבין שרק נמני מתאים לביתר(ולליגה א)
ולמנטליות שלה.
אורי גדול על ביתר של היום ועל אוהדייה בכמה מספרים שלמים.
לא כשחקן, כמאמן.
השב   •  11
85
יהודה עמר11/01/2011 13:28
שיקנו את דמארי בן חיים גם את ביטון וגם את עמאשה ורועי דיין, שיחזירו את ארביטמן וברדה לארץ, וינסו להחתים גם את עומר גולן. אתה פרשן מדהים, חבל שלא מינו אותך לאמן את מכבי
השב   •  00
84
סקרן11/01/2011 13:21
נראה שהלוזונים ישחררו את שתי החלוצים בחינם?הם יעלו מליונים שעטר,קלואטי,אבידור ובוזגלו חתומים על חוזי ענק ארוכי טווח.
אתה חכם גדול עם כספם של אחרים.
השב   •  00
יוסי11/01/2011 14:54
מי אשם שחתמו איתו על חוזה כזה גדול הוא הבדיחה של הליגה-למרות הגול שלו אתמול וגם ביד-בכלל למה החזירו אותו מגרמניה ועוד לנבחרת-חבל על הכסף
השב   •  00
83
זוקפת הנוןפלים11/01/2011 13:20
אף אחד לא מכריח את מלמיליאן. הוא בחר לבוא לאמן בירושלים והוא היה צריך לדעת שיש מחיר לכל בחירה. אין מה לרחם עליו. הוא עצמו מבשל את הדייסה ומאכיל  את אוהדיה במרוריה.
השב   •  30
82
ים11/01/2011 13:18
השב   •  11
81
אמיר שטרית11/01/2011 12:55
מי זה בדיוק עומר דמרי  זה חלוץ  יש לנו את ברק יצחקי אלירן עטר אבידור בוזגלו למה אנחנו צריכים את דמרי שעם כל הכבוד זה שחקן  שמתאים  לקבוצות  כמו  פתח תקוה  אשקלון ובאר שבע  אני לא מחזיק מימנו  בכלל  שחקן  בינוני ומטה במיוחד  שהחלוצים  שיש לנו כרגע  עולים עליו בכמה דרגות  אז בשביל מה אנחנו  צריכים עוד  חלוץ
השב   •  31
80
ביתרי11/01/2011 12:52
אתה רוצנה להכניס לאוחנה אז אתה אומר שאורי מאמן . כולם יודעים שאורי לא מאמן טוב . האגו שלו נפוח לא טובת ביתר לנגד עניו . יש לו את פרנדדס קח אותו ותראה מה יעשה על המיגרש
השב   •  52
79
יאללה יאלה הפועל מלחמה.11/01/2011 12:43
השב   •  11
78
רן11/01/2011 12:35
לשיטתו של ברקוביץ כל הכוכבים צריכים להיות מרוכזים בשתיים שלוש קבוצות..זה רק יזיק לכדור-רגל הישראלי המשעמם בלאו הכי . ברקו תתעורר צריך חלוקת כח שוויונית !!
השב   •  00
77
אוהד ביתר11/01/2011 12:31
השב   •  10
76
אוהד ביתר11/01/2011 12:26
השב   •  00
75
אילתי11/01/2011 12:16
ברקו, תן לי לרענן את זכרונך.
תקציבה של בית,ר הוא הרביעי בליגה.
בית"ר לא סוחבת אף חוזה דרקוני כמו בשנים קודמות, פרט לקורנפיין.
בית"ר משחקת בלי קשר אחרוי אחד טוב (ויסלח לי מויאל) ואורי משחק עם פרננדס ומשפיל אותו בלי הפסקה, גם אחרי שהבחור התנצל.
אורי בנה את הסגל ואורי, ורק אורי כי ככה הוא רוצה, להחליט הכל לבד, אז רק אורי מטביעה את הספינה!

אל תרחם עליו. תרחם עלינו!!
שיילך הביתה ויעשה טובה לכולם!!
השב   •  33
74
מכביסט11/01/2011 11:59
אלרואי כהן בן חיים דמארי in

השב   •  11
73
דודי11/01/2011 11:56
ולמה לא אומרים ששחקן ביתר הרים רגל גבוהה מה שמנע מקולאוטי לנגוח אלא להכניס את כתפו ולא את ידו.
השב   •  02
72
רן11/01/2011 11:54
אם היה מאמן אחר לביתר היית חותך אותו,אורי נכשל בגדול, במישור המקצועי וביחסי אנוש
השב   •  01
71
ג''וניניו11/01/2011 11:43
השב   •  02
70
שרון11/01/2011 11:38
זה לא כדוריד
השב   •  20
69
אורן11/01/2011 11:33
השב   •  01
68
אלעד11/01/2011 11:16
השב   •  71
67
אוהדי ביתר להתעורר11/01/2011 11:08
השב   •  14
66
דודי11/01/2011 11:08
ברקו אל תבייש את עברך. אם חסר משהו למכבי זה במרכז המגרש. חלוצים? אבידור, עטר, רנגלוב לא מספיק מהירים? אולי יביאו אצן ל-100 מ'' כי זה מה שצריך בכדורגל המודרני? מה שמכבי צריכים זה שיטה ודבק וזה לא בשמים כי שחקנים יש להם לא פחות מחיפה והפועל ואולי אף יותר. אם איווניר ישכיל לעשות זאת אז מכבי תדרוס את הליגה ואז ברקו יאכל את הכובע ואת פרשנותו.
השב   •  30
65
מכביסט11/01/2011 10:58
מילא להביא את דמארי או את בן חיים אני יכול איכשהוא להבין אבל את שניהם?
ומה אם אלירן עטר? מה עם ברק שחוזר עוד חודש?
השב   •  12
64
bbh11/01/2011 10:46
מי זה בוזגלו בכלל? עוד לא ראינו ממנו שום דבר שמתחיל להצדיק את הרעש שעושים סביבו..ילד שעוד לא קרע זג נעליים עושים ממנו איזה כוכב גדול..עדיף לו ולנו שיתחיל להתרכז בכדורגל. המנטרה של הפרשנים והשדרנים שיש לו כישרון אבל עדיין לא ממומש כבר מתחילה להישחק ולהימאס..
השב   •  32
63
עדי11/01/2011 10:23

לא צריך את דמארי ובן חיים. כמו כל הסגל של מכבי, הם חלוצים ומה שמכבי צריכה זה קישור התקפי שם יש רק את בוזגלו וכחלון ששוחרר.

תתארו לכם כזה מצב:
קישור התקפי- בוזגלו
חלוצים- דמארי בן חיים יצחקי רנגאלוב עטר קולאוטי אבידור.

ברקו, אתה טועה!

השב   •  30
62
ארינס11/01/2011 09:55
מכבי הוציאה את רוב התקציב על שחקני התקפה מכבי לא יכולה להביא עוד חלוצים
השב   •  11
61
אלי בן בשט11/01/2011 09:55
השב   •  11
60
רון11/01/2011 09:34
קודם כל אני אוהד חיפה אז לא באמת אכפת לי מה הם יעשו, אבל לצורך העניין
לפני כמה זמן אמרת שזאת חוצפה של מזרחי לבקש עוד 2 שחקנים.. אז איך זה מתחבר לזה שאתה אומר שעכשיו מכבי צריכה להביא את דמארי ובן חיים..
האופציה היחידה שאני חושב שאמרת את זה , זה שמזרחי בנה את הקב'' ב-100 מיליון אז לא היתה לו זכות.. מילא
אני עדיין חושב, וכמו שאני מכיר את איווניר, אם אני מכיר, הוא יילך על הרכב מהיר, ישראלביץ, בוזגלו,עטר,אבידור ורנגלוב.. אני לא חושב שלהביא את דמארי ובן חיים יעשה משהו, מה גם שזה הורס את הליגה וביננו? יהרוס גם את 2 הילדים האלו, מקומם או בבית בפ"ת או במקום שבאמת צריכים אותם, נגיד אצלנו (אם כי אני לא ממש תופס מהם). אני חושב שגולדהאר הביא את איווניר כדי שיעשה משהו עם הסגל הקיים , אם היה רוצה להביא 2 שחקנים היה משאיר את נמני-מזרחי, אחרת מה ההגיון? "זעזוע"? לא נראה לי.. הוא החליף מאמן כדי לא להביא שחקנים.. אבל אולי זאת דרישה בל תעבור של איווניר. את זה נראה.. אם אני מנחש, הוא ייתן את המפתחות לבוזגלו.. נראה..
מקווה שלא יעזור להם הרבה, לצערי יש את הקיזוז אז אי אפשר לדעת..
השב   •  50
59
יובל11/01/2011 09:33
אייל אתה פרשן טוב והיית שחקן ענק, אבל אני לא יכול לשמוע כל הזמן את השטויות האלה שאתה מציע, את טל בן חיים ועומר דמארי, הרי ידוע שלוזון לא משחרר כל כך מהר וצריך לשים איזה 10 מיליון שקל על שניהם יחד
השב   •  20
58
אוהד11/01/2011 09:27
השב   •  01
57
ציקי11/01/2011 09:21
לא נראה לכם מוזר שכל הזרים ברחו בגללו? הוא חושב שהוא רס''ר בצבא.
השב   •  31
56
ג''וניניו11/01/2011 09:08
מה שחיסל את בית"ר אתמול זה החילוף ההזוי של מלמיליאן דסה בחוץ ועזריאל להגנה , גרם לבית"ר ללכת אחורה ומאותו רגע המשחק התנהל בחצי המגרש של הרוש המסכן שאם לא הוא זה היה נגמר 4:0 אז אל תבוא להגן על אורי ואל תבלבל בביצים !
השב   •  92
55
המכבי11/01/2011 09:04
ושלא יבלבלו את המוח שצריך חיזוק יש יותר מדי שחקנים
השב   •  21
54
היודע11/01/2011 08:45
יש תימני אחד טוב
וכל השאר חיקויים
השב   •  01
53
צהוב11/01/2011 08:36
אבידור מהיר מאוד . וזה לא ממש עזר לו לקבל הזדמנות כנ"ל גם לגפני שהיה במכבי שנה שעברה .
השב   •  11
52
סבי11/01/2011 08:28
מה קבוצת כדורגל בנויה רק על חלוצים? ברקו רואים שאתה לא יודע לבנות קבוצת כדורגל מה שווה להביא ים חלוצים אבל אין מי שימסור להם כדורים? צריכים קשר יצירתי פליימייקר שינהל את המשחק וימסור לחלוצים
השב   •  41
51
שאולי11/01/2011 08:24
השב   •  30
50
דן11/01/2011 08:12
א.ב ביאליק נהיית לי? רמת ההתבטאות של אייל היא כמו של ילד בכתה ג'', אבל בעצם כמעט כל מי שבכדורגל הוא אנאלפבית, ובקרב האוהדים 95% מאוהדי בית"ר לא יכולים לכתוב שני משפטים רצוף ללא טעויות כתיב. אבל חלאס, צריך להתקדם לנושאים חשובים יותר. קיים בארץ משבר חברתי בו גוברת רמת הגזענות. בשביל למגר תופעות מכוערות בישראל, יש לעקור אותן מהשורש. צריך לדעתי לפעול ביד קשה נגד אוהדי בית"ר. אני אישית הייתי שולח חצי מהם לכלא.
השב   •  06
49
עמית11/01/2011 08:07
אם אתה קורא לעצמך פרשן כדורגל מה עם הגול שהובקע ביד?
השב   •  11
אריה11/01/2011 10:32
תבדוק שוב לא יד ןלא נעלים
הכתף יחד עם הגוף
ענין של מזל
השב   •  00
48
רון11/01/2011 07:45

זה נורא פשוט.אין לאף אחד חסינות!
גם לא לאורי, שהוא גדול שחקני בית"ר..הוא צריך לשים ת''מפתחות.
עם סגל כמו של בית"ר (בן-שושן, בוריכאן, הרוש, סטיבן כהן,עזריאל, דסה, עידן טל, דריו פרננדז.) גם אם אחותי  הקטנה הייתה מאמנת היינו נמצאים במקום גבוה יותר ! זה נכון, אין לנו סגל כמו של חיפה ומכבי, ואפילו לא כמו של הגועל..אבל מקום 11?
אורי צריך לשים ת''מפתחות וככה נעריך אותו יותר !
רק בשמחות.

השב   •  66
עמית11/01/2011 08:59
מי שמחשחק זאת אותה רשימת שחקנים (הדי מפוארת) שיש לביתר, וכשהם עולים על המגרש, הם לא מצליחים לעשות פעולה חיובית אחת. זאת לא אשמת המאמן, שחקני ביתר כבויים לחלוטין, ולא ממש נראים כ"מקריבים", ולא ממש מתים על כל כדור על המגרש, שזה הסיכוי היחידי של קבוצה לנצח קבוצה יותר טובה ממנה על הנייר (כמו מכבי תל אביב), ואת זה לא עושים בביתר, וגם כאן אורי הוא לא האשם, אף מאמן אחר לא היה מצליח במקומו, וגם בהנהלת ביתר יודעים את זה, ולכן נותנים לו עוד זמן לנסות להציל את המולדת, ואין מישהו שביתר חשובה לו יותר מלמלמיליאן, תן לו זמן הוא יהיה בסדר גמור.
השב   •  10
רון11/01/2011 15:34
זה נכון..הוא לא האשם היחיד!
אבל הוא צריך לקבל את העונש, המאמן צריך לגרום לשחקנים לרוץ ולתת את הנשמה..חוץ מזה שאורי עושה חילופים לא הגיוניים ולא מביא צ''אנס לשחקנים צעירים כדוגמאת טל משעלי במקום יבואה או בראשי במקום גונזאלס שכל-כך נחוש ללכת!
השב   •  00
47
ביתרי כואב11/01/2011 07:38
לביתר יש ללא ספק את אחד מארבעת הסגלים הטובים בליגה, עם כל הכבוד והערכה לאורי הוא נכשל, מסיבות שונות, בטח לא בגלל קורנפיין שנותן לו גב ושקט ולוקח על עצמו את כל הבלגן שסביב הקבוצה, לדעתי צריך להיפרד מאורי ולהביא מאמן צעיר עם רצון להתקדם כשמראש להכתיב לו שהמטרה של ביתר העונה היא לשלב מה שיותר צעירים שיצברו נסיון, כי ביתר  כבר לא תיקח אליפות וגם אם הם ישחקו יחפים עד סוף העונה לא נרד ליגה. לאייל יש משהו אישי נגד קורנפיין לא ברור למה אבל הייתי מצפה מאייל להיות יותר אובייקטיבי בביקורת שלו 
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  73
יאללה בית"ר11/01/2011 11:36
השחקנים נראים ממש לא מאומנים, החצי שעה הראשונה במשחק היתה הגרועה ביותר העונה פשוט מביך, מלמיליאן הביתה
השב   •  30
46
דם צהוב11/01/2011 07:36
אבל הוא צודק מאוד בזה שלמכבי אין מהירות בהתקפה, החלוצים כבדים מאוד
השב   •  12
45
אוהד11/01/2011 07:24
לבן אדם יש סיומת של ילד בכיתה ד''. דמארי לעומת זאת סקורר. מכבי ת"א הייתה צריכה לעבור מזמן למערך של 4-3-3 כשעטר משחק בכנף שמאל רנגלוב/דמארי באמצע ובוזגלו בימין.גם בלי דמארי או בן חיים למכבי ת"א יש את הסגל המתאים לרוץ לאליפות
השב   •  10
44
צהוב ריאלי11/01/2011 07:21
עדיין הסגל הוא הכי טוב ומוכשר שיש. מה שחסר זה שחקנים שיכולים לשחק אחד עם השני בתיאום, ושיטה שתעבוד על אוטומט. כל שחקן התקפה, ויש כאלה במכבי בשפע ובאיכות, חייב לדעת איפה לקבל את הכדור, ומתי כדאי לו למסור או לבעוט. כל שחקן קישור חייב לדעת איפה למצוא את השחקן הפנוי, ולאיפה למסור. היום זה אוסף שחקנים כשרוניים שהתועלת שלהם למכבי זה רק בכישרון וביכולת האישית.
הדוגמאות הכי טובות הן ההתקפות המתפרצות. התקפה מתפרצת היא הסיכוי לשער הכי גדול שיש. בכל משחק יש שניים שלושה כאלה. אבל אצל מכבי מי שצריך לרוץ רץ, אבל לא יודע לאיפה לרוץ. אצל הפועל חצי מהגולים שלהם זה מתפרצות, כי כל מי שמשתתף בהן יודע מה לעשות
השב   •  70
43
דרור11/01/2011 07:19
אוחנה הוא לא רק השחקן הגדול ביותר בהיסטוריה של ביתר , אלה גם השחקן הגדול ביותר שהיה במדינה !
השב   •  20
יובל11/01/2011 11:36
השב   •  00
42
צהוב מהגבעה11/01/2011 07:10
תראה ביתר עברה ימים קשים במועדון ואתמול הם לא התעוררו כי הם היו מול מכבי ת"א החדשה והיא הייתה יותר טובה
אבל יש רגעים שביתר מצליחה ממש\
כמו נגד הפועל ת"א מכבי חיפה והפועל חיפה ב"ש ואשקלון וק"ש
השב   •  11
41
RedGunner11/01/2011 07:07
שיצחקי יחזור כמו איילה למגרשים? תשכח מיצחקי לשנה הזאת
השב   •  10
40
גילי11/01/2011 06:58
השב   •  31
39
אריה11/01/2011 06:33
ניראה שעדין לא נולדתם כשביתר היתה סתם עוד קבוצה עד שבא אורי והפך טותה לאימפריה
כן אורי ביחד עם נוימן ויקטור לוי צרנוחה סמי לוי וכול השאר
אוחנה הגיע למועדון שכבר היה מעצמה
אז תנו טיפה כבוד לאיש שעשעה את ביתר ירושליים למה שהיא
השב   •  134
יוסי11/01/2011 08:14

אני מוריד את הכובע בפניו על השחקן הגדול והמלך של בית"ר אבל מאמן הוא לא!יש הבדל גדול בין שחקן גדול למאמן

השב   •  34
38
אוהב כדורגל11/01/2011 06:26
אורי מדבר על לעזוב ספינה טובעת אבל
איפה היית ב-89 אחרי שלקחנו אליפות וגביע עזבת ספינה שהתחילה לשקוע ובלי שום קשר ביתר עם תקציב רביעי בליגה 33 מיליון!
מה עשית עם הכסף, יכולת לבנות קבוצה מדהימה ופתאום זה לא מספיק לך, אבל אורי בחור אגו שנלחם בקטנות (גם עם קורנפיין) מושיב שחקן של מיליון שקל בעונה על הספסל (פרננדס) מה אתה מצפה.
ת''אמת סוס שחרר את העגלה תראה שהיא תיסע לבד וטוב יותר בלעדייך!
יאללה ביתר אוהב בנשמה!
השב   •  82
השורה המוזרה !!11/01/2011 08:53
אנחנו בדיוק עם אותו תקציב כמו שלכם
השב   •  00
37
.11/01/2011 05:49
הייתי בועט את סבן וזיו ומהר ומביא שני שחקנים שיודעים משהו מהחיים שלהם
השב   •  02
36
ערן11/01/2011 05:31
מכבי לא צריכים חלוצים יש להם את החלוצים הטובים בארץ. מכבי לא צריכים מוסרים כשיש להם את בוזגלוושראלביץ. מכבי צריכם מגנים. והרבה שקט וביטחון, צריך 11 ולרוץ איתם עד סוף העונה. מכבי צריכים לקחת את הליגה בהליכה.
השב   •  20
35
תומי המפגר11/01/2011 03:27
אין כבוד בארץ לסמלים אין אהבה למשחק אחרי זה בוכים שהולכים בישביל כסף.ביתר לא יפה קורפיין שחקן עבר ואני בטוח שהוא רוצה שהמעדון יצליח אותו דבר גם אורי תכבדו אותו לפחות נמני היה צריך לעזוב אבל יפה שמעודדים איתו בארץ אין כבוד.דוגמאות..שביט אלימלך גילי לנדאו קורפיין אחרי זה שלא יבכוח שברוכאין ילך
השב   •  30
34
יוני11/01/2011 03:09
א. אתה אומר שמכבי צריכה 2 שחקנים?? אוי ואבוי, להזכירך בשבוע שעבר אחרי התבוסה לחיפה זה בדיוק מה שאמר המאמן שהתפטר יוסי מזרחי.. ותזכור איך תקפת אותו בשידור חי!  בטענה- איך אחרי כל ההשקעה הענקית ועדיין חסרים 2 שחקנים..? אז לפחות אייל, תודה שיוסי צדק!
ב. ביתר לא בדיחה! ההתנהלות קשה, כי אין כסף ואין בעלים דומיננטי, ויו"ר צריך לקבל את כל הכבוד על מלחמתו נגד החוליגנים שיש אצלנו!  זו עונה קשה, אבל בדיחה? ממש לא!

מי שמסכים שילחץ כחול
השב   •  131
33
תותח צהוב11/01/2011 03:02
מתחילת העונה אורי לא מאמין בשחקנים הצעירים ומשדר בכל מקום שהם לא טובים.

את חן עזריאל הוא גילה רק לאחר שכל השחקנים מבחוץ הבריזו לו, בגדו בו ונפצעו.

להוציא את הרוש אורי לא פתח את העונה עם שחקן בית אחד, וכל פעם שהוא מכניס שחקן הוא מציב אותו או בעמדה מוזרה או למספר דקות מצומצם, וכל האפצ''י לא נכון הוא מראה לו את הספסל, שלאורך כל הדרך הוא ומקוריו אומרים לשחקני הבית "אתם לא שווים".

שילמד מבן שמעון, אלישע ועטר, הם מאמנים שאומרים קודם כל "אנחנו מאימנים בכם". הם אומרים את זה לשחקנים שלא זכו בכלום, שלנו הביאו ארבעה תארים בנוער, וחלק אף זכה לתארים עם הבוגרים.

תבדקו את שי חדד של עונה שעברה, ואת שי חדד של העונה. זאת בניה? ראובן, גונזלס ואיליי טובים יותר?

השב   •  42
32
היציע המזרחי11/01/2011 02:17
נתחיל עם מכבי - חלוצים מהירים זה מה שחסר לה? אלירן עטר פתאום כבר לא מהיר? ואבידור? יש למכבי כנראה את החלוצים הכי מהירים בארץ. ומוסרים חסרים לה? בוזגלו כבר לא נחשב?

ולגבי מלמיליאן ובית"ר - גם ממש לא נכון. מלמיליאן לא הגיע לספינה טובעת. היה לו סגל מצויין, דווקא בהתקפה, שהוא הצליח להרוס - במקום לשחק עם ברוכיאן ופרננדז קשרים קדמיים, ויבואה ועזריאל או בן שושן בהתקפה, הוא הצליח לריב עם פרנדדז, ולגרום לבית"ר לשחק כאילו אין שום יד מכוונת בקבוצה. ובואו לא נשכח שהיה לו גם את אלבארז עד לא מזמן. דווקא הבעיה של בית"ר היא ההגנה - אין קשרים דפנסיביים מספיק טובים, אין מגנים, וגם הבלמים לא משהו.

עם מאמן אחר, שהיה יודע מה לעשות עם השחקנים האלה, בית"ר היתה נראית היום אחרת. ועם כל האהבה שלי לאורי, יש לא אשמה גדולה במצב של הקבוצה.
השב   •  11
31
פ"ת של מכבי11/01/2011 02:09
על דמארי ובן חיים

חוצפן

השב   •  10
30
לברקוביץ11/01/2011 02:02
שידעה העיר ירושלים עם כל הכבוד לאורי. הוא זה שזכה בגביע אירופה עם מכלן הבלגית עם בישול בגמר הוא זה שמרגע שעזב את ביתר היא הפכה לבינונית גם שאורי עדיין שיחק שם אבל בלי אוחנה זו לא היתה אותה ביתר. אלי אוחנה הוא הנסיך הביתרי היחיד ועוד דורות לא יקום שחקן כזה
השב   •  71
29
צהובון11/01/2011 01:48
היום מכבי ת"א התאמצה יותר וזה היה נראה יותר טוב אבל אל תשכחו שהיא שיחקה נגד קבוצה מפורקת אם תקציב בין הנמוכים שיש ועדיין מכבי ניצחה 1-0 מטעות של השוער .על  מה כל העמולה.איווניר הוא האיש הנכון כרגע למכבי.צריך להביא מגנים התקפיים וטובים זהו.את כל השאר תשאירו לקיץ.צריך למנות את שפיגלר כמנג''ר ולהכניס את מכבי מעכשיו לכושר גופני אירופאי. צריך להוציא בקיץ לא מעט שחקנים ולקדם יותר את הנוער.
השב   •  31
28
צהוביהו.11/01/2011 01:26
השינויים הדרושים במכבי, כדי שהקבוצה תעלה על דרך המלך: להעיף 4 שחקנים גרועים, שפשוט לא מסוגלים לתרום לקבוצה והם: קולאוטי (הבקיע במקרה, שחקן גמור), מדוניאנין (העפנו נמני מהקווים, בואו נעיף גם נמני מהמגרש), גפני(השנה, מתחת לכל ביקורת) ועזרן(זוכרים אותו??).. מכבי זקוקה לשני מגינים חדשים שייאבקו עם סבן וזיו על חולצת ההרכב.. דור מלול צריך לשחק כקשר התקפי ולא מגן.. זה הכל.. ומילה לברקוביץ''-תפסיק לבלבל את המוח.. עוד חלוצים? לא הספיקו הסכומי כסף שנשפכו על עטר, יצחקי, ראנגלוב ואבידור?  אם זה מה שאתה יודע, מזל שאתה לא מאמן את הנבחרת.. בהצלחה למוטי איווניר!
השב   •  13
27
רק הפועל11/01/2011 01:19
ורק המאמן אשם אז מה אתה מקשקש?
השב   •  21
26
לירן11/01/2011 01:16
סוף סוף אדם עם שכל! זו התגובה הכי חכמה ששמעתי לאחרונה. פשוט הוצאת לי את המילים מהפה, מילה במילה. יישר כוח!
השב   •  10
25
ברוך11/01/2011 01:06
השב   •  42
24
בן11/01/2011 00:56
"חברך הטוב" אלי(אליהו) אוחנה.
לאלי יש כבוד עצמי ובמצב הזה שביתר נראית זוועה מתחילת דרכו של אורי,אוחנה היה מתפטר מזמן.
אגב אני מקווה שאיציק יפטר בקרוב את אורי(כי נמאס) ויחתים את אוחנה או את כותב הטור הזה. זה יהיה מדליק!
השב   •  158
חיים11/01/2011 01:12
אלי או אייל על הקוים יהיה גדול
השב   •  20
23
מכביסט שיודע יותר טוב11/01/2011 00:54
איווניר הולך לקבל בינואר את החיזוק הכי טוב בארץ. ברק יצחקי.
השב   •  142
22
אדום11/01/2011 00:46
מדבר עם אלישע אומר לו תביא את דמארי ובן חיים. מדבר עם אבוקסיס תביא את דמארי בן חיים. עכשיו מכבי דמארי ובן חיים. בסדר כולם רואים אייל שהם שחקנים טובים ייקנו אותם אל תדאג.
השב   •  330
אלון11/01/2011 02:07
השב   •  40
מכבי12/01/2011 13:24
כבר כמה פעמים שהוא חוזר על זה שצריך לקנות אותם.
חוץ מזה שעטר ויצחקי עולים על שניהם בארבע דרגות לפחות.
השב   •  11
21
asaf11/01/2011 00:42
במכבי יש כל כך הרבה כישרון שזה לא אמיתי הבעיה שהיא קנתה מלא שחקנים וקברה את הקבוצה וזהו הכישלון של נמני ללא ספק הרכש כישלון אין מקום בקבוצה לקולאוטי זיו סבן אלברמן,גפני. שחקנים כמו עטר יצחקי ואבידור. בוזגלו,תמיר כחלון,דור מלול,ישראלביץ,ניסו קפילוטו פתאום רואים קבוצה צעירה מהירה ומוכשרת חייבים לתת להם לשחק כל משחק ! לתת לזה זמן פשוט לא משנה התוצאות ויש עוד למכבי נוער מעולה.זה יעשה טוב בלב לאוהדים ולכדורגל. אני אוהד חיפה מושבע. אבל הורג אותי כל פעם מחדש מה שהולך שם.. ד"א יש לכם בוס מעולה תתמכו בו טמבלים ומוטי בחירה מעולה
השב   •  210
20
אבשלום11/01/2011 00:35
חלוצים אנחנו צריכים?? אמנם קולאוטי חלש אבל יש אבל עטר תכף יצחקי ורנגלוב ואבידור. מה שמכבי צריכה זה מגנים ודחוף.
השב   •  200
גיא11/01/2011 13:49
זה להפסיק לשפוך כסף על שחקנים שעברו את השיא, ולקנות שחקנים מוכשרים וצעירים
השב   •  00
19
יאיר11/01/2011 00:32
אוחנה בתור שחקן היה מלך אמיתי
השב   •  123
18
מומו11/01/2011 00:31
אוחנה הוא גדול שחקני ביתר בכול הזמנים. זה שאתה לא אוהב אותו זה משהו אחר אבל הוא הגדול מכולם
השב   •  308
סער11/01/2011 03:33
אין ספק שאוחנה היה שחקן אולי הכי גדול בביתר והוא סמל ענק! אבל אני שומע את אחנה כל פעם ביציע העיתונות ובעוד מקומות והוא נהיה פשוט מכור של ההתאחדות! כל הזמן מצדיק ומגן על התחת של לוזון האפס הזה! הוא אומר שהליגה טובה ושלוזון שיפר את הכדורגל! למרות שהנבחרת שלנו גרועה כמו שלא זכור לי, אוחנה אומר שהרמה לא ירדה ושהנבחרת תמיד שיחקה אותו דבר. חח הוא רציני?? אוחנה מצדיק ואומר שהקיזוז טוב לכדורגל! מה הוא אמיתי?! לא מתאים לו. כל היום מלקק מלקק ומלקק ללוזון!!
השב   •  40
כעג11/01/2011 09:04

ככה זה בכל מקום בעולם, אין מה לעשות. שומר על התחת שלו ועל מקום העבודה, לגטימי לגמריי.

השב   •  10
17
פיני הירוק11/01/2011 00:31
היה גול ביד, חד משמעי לא ניתן לויכוח ואףמילה שלך ?
השב   •  54
16
אינטר11/01/2011 00:30
השב   •  10
15
EYAL11/01/2011 00:24
תדליק את הקהל הירושלמי ושחק התקפי.
אורי נאחז בקרנות המזבח אבל לא לאורך זמן.אגב הבאת קונטרה לאוחנה בהגדרות שלך למלמיליאן.אוחנה הוא המלך היחידי של ביתר.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  126
דרוזי צהוב כחול בנשמה ,11/01/2011 00:32
השב   •  24
גדי11/01/2011 00:37
חן חן לך .
השב   •  12
יניב11/01/2011 00:51
יכול להיות פנטסטי.
השב   •  43
auau11/01/2011 13:32
די עם כל הליצנים שרוצים לאמן בלי שום קבלות. איציק צריך להגיד לאורי באומץ שעם כל הרצון לא נראה שהקבוצה מאומנת ולהחתים במהרה משהוא עם קבלות. רוני לוי נראה לי מתאים בשלב הזה.
השב   •  02
14
אינטר11/01/2011 00:19
הצמד הזה כובש בצרורות העונה והוא משתף פעולה מצוין..למה לא להביא אותם?
גם יעילים גם זולים וגם צעירים
השב   •  52
אינטר11/01/2011 00:31
השב   •  00
13
צהוב11/01/2011 00:14
מה הקשר דמארי ובן חיים?!
השב   •  115
המשיח11/01/2011 00:27
אם היית מבין משהו היית יודע שאלה חלוצי העתיד של ישראל
השב   •  41
רוני11/01/2011 00:43

מה הצמד של העתיד כבר עשה בכדורגל הישראלי שמגיע להם לבוא למכבי? התשובה כלום! זה שדמארי כבש בנבחרת במשחק ידידות לא הופך אותו לשחקן ובן חיים חוץ מלהחמיץ לא ראיתי ממנו כלום. אין ספק שעם הזמן בקבוצה כמו פ"ת הם יכולים להפוך לצמד מטורף אבל עדיין מוקדם להם הלחץ של קבוצה גדולה

השב   •  51
12
ביתריסט11/01/2011 00:06
מכל החרא שיש בהנהלה , וכל הכשלונות של הקבוצה , הגעתי למסקנה שהחרא הגדול זה איציק קרונפיין , מכרנו את יצחקי , ורד , תמוז , אלברז , בנאדו , גרשון פרש ,ואסקז , דלהאסה , דנין ,איפה כל הכסף לעזאזל ?!?! ועכשיו הולכים לשחרר גם את גונזלאס , איילי , ופרננדז עם כלזה אי אפשר להביא 2 שחקנים [בלם וחלוץ] ??! איציק קרונפיין במקום לדאוג לקבוצה דואג למשכורת השמנה שלו , אני בדעה במקום לרדת על מלמיליאן שהוא מאמן גרוע , צריך לנסות להעיף את קרונפיין . במקום לנסות להרים תקבוצה הוא הולך ומשחק אותה האיש הטוב שנלחם בגזענות , בכך שהוא סוגר תמזרחי ובכך הקבוצה מפסידה כסף . למלמיליאן יש גם חלק בכך , אבל לקרונפיין שדואג למשכורת שלו במקום טובת הקבוצה מגיע ללכת הביתה .
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  44
וקנין11/01/2011 14:01
אבל לא כולם חושבים כמונו אין מה לעשות
השב   •  00
11
סמי11/01/2011 00:06
השב   •  43
10
רוני11/01/2011 00:05

איזה דמארי ואיזה בן חיים?! שישארו בפ"ת מכבי חייבת לעלות ולתת 200 אחוז כמו היום וראינו שהם עושים זאת אפילו קולאטי כובש! ובלי שום קשר עוד חודשיים שלוש יחזור יצחקי ולא צריך יותר מזה. מה בן חיים ודמארי עשו בכדורגל ש"חייבים" לשלם הרבה כסף ולתת שלושה שחקנים עבורים??! שישארו בפ"ת ושאיווניר מצידי יעלה שחקנים מנוער אבל מספיק לקנות !
 

השב   •  341
9
רמי11/01/2011 00:03

ומה נעשה עם יצחקי אבידור קולואטי עטר ?
יש לנו שחקנים מעולים בנוער לא צריך להביא אף אחד ..

השב   •  253
ליעד.ס.11/01/2011 14:07
מה קולאוטי זה שחקן בכלל תגיד ?
הבנאדם לא מסוגל לרוץ עד קו החצי גם אתמול בעטו לו ביד ופיארתם אותו בשירים וכאלה יאפסים !!
אבידור לא מקבל אצלכם דקות משחק בכלל , שיחזור אלינו ישחק כל הזמן ועוד שנה שנתיים יחזור אליכם תחשבו קצת קדימה יעגלות
השב   •  00
8
מישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו11/01/2011 00:03
זה שאם היה לו קבוצה גרועה כמו שיש לו גם הוא היה סובל. באמת ביתר גרועה השנה ואני לא מפחד להודות. חבל שאנחנו לא כמו מכבי תל אביב.
השב   •  57
רון13/01/2011 18:42
אווהדי מכביי זה שאתם כל כך רוצים שידברו עליכם זה בסדר לאא נורא , אבל תגדלוו קצת שכלל , לפחות תורייד תסמל הזה משם יא חתיכת נעל
השב   •  10
7
עדי11/01/2011 00:03
קולאוטי, עטר, אבידור, רנגלוב, עזרן, יצחקי ואם תרצו גם בוזגלו זה לא מספיק חלוצים בסגל. יאללה, אני מה איכפת לי. מצדי תביאו את שני אלה וגם את רועי דיין, ז''אקו ערפאת ודודו ביטון.
מכבי צריכה שיטת משחק ולא עוד שחקנים, וכמה שהם יבינו את זה יותר מאוחר ככה יותר טוב לנו, אוהדי הפועל
השב   •  460
6
מכביסט11/01/2011 00:00
הייתי אורז את גפני וייני באריזת מתנה עם סכום מכובד מאוד ..!
עבור שני השחקנים האלו ..
מאור חלבי לא רואה ממטר את ייני
ועל גפני כבר איו צורך לדבר..
השב   •  175
5
חן10/01/2011 23:56
השב   •  282
4
ירון10/01/2011 23:55
כל הזמן הטפת שבונים בסולל בונה מה קרה שינית את דעתך? טוב אנחנו יודעים שאתה סטייק. שחקן גדול פרשן קטן!
השב   •  109
3
ברק10/01/2011 23:55
והם גם לעתיד
השב   •  346
שלומי מזרחי11/01/2011 13:09
תודה לך מכבי
והוא עוד יחזור
השב   •  21
2
ערן10/01/2011 23:54
אולי אתה תיהיה המאמן הבא של ביתר אייל
השב   •  66
1
חבר של10/01/2011 23:52
נקווה שעכשיו גם את המאמן
השב   •  1918
גיא11/01/2011 13:53
לא קשור מאמן. אתם מחדשים קבוצה כמו ריאל. אבל בניגוד אליכם להם יש מאמנים יותר טובים אז תוך זמן קטן מוצאים תשיגרה. אתם צריכים לשפוך כסף, אולי קנת הרבה פחות, פי 10 פחות, ב-2 3 עונות ככה
השב   •  11
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP