יום שלישי, 22.04.2025 שעה 22:52
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
עמנואל רוזן

לא מחוייב המציאות

עמנואל רוזן בטור אישי ל-ONE: הפועל השתחררה מהגישה הקטנונית של החוויה, חיפה לא. זה היה המשחק הכי חלש באלופות. זהבי השחקן הכי משתלם אי פעם

לא הקשבתי לראיונות שהעניקו בתום המשחק מאמן ושחקני בנפיקה. בתרגום לעברית זה בטח נשמע כמו "ספגנו שערים לא מחויבי המציאות". העניין הוא שהקשר בין המציאות המוכרת לנו בכדורגל הישראלי לבין הנצחון הזה הוא מקרי בהחלט. בפעם השניה בתוך שבועיים (הקודמת היתה בקרית אליעזר), הפועל תל אביב מוכיחה שיש בה רוח ולכידות שמכסים על יכולת בינונית. וכשהרוח חזקה כל כך, אפשר לזכות בניצחון דמיוני על אלופת פורטוגל ולצבור שלוש נקודות שלמות בליגת האלופות.

את הניצחון הזה השיגה הפועל במשחק החלש ביותר שלה מכל חמשת המשחקים ששוחקו עד היום. ברגעים מסויימים במחצית השניה, זה נראה אפילו מביך ודומה להופעות הפתטיות של הכדורגל הישראלי באירופה בשנות ה-80. אבל הסיום המוחץ הוכיח שבכל זאת יש בה משהו, במכונה האדומה הזאת. בשתיים וחצי התקפות כבשה הפועל שלוש פעמים. ולחשוב שפעם סימלו הפטיש והמגל את הלוזריות בהתגלמותה.

ניצחון במשחק הכי חלש (שי לוי)
ניצחון במשחק הכי חלש (שי לוי)
 
אם ליגת האלופות היתה מתחילה בינואר, הפועל יכולה היתה לזכות במקום השלישי. מול בנפיקה בסיבוב הראשון היא שיחקה טוב, הרבה יותר טוב מאשר בבלומפילד, אבל סבלה מתסמונת ההתרגשות הילדותית של הקבוצה הישראלית הנרגשת שמגיעה לצ'מפיונס כדי להחליף חולצות עם כוכבים. להפועל לקח שלושה משחקים להשתחרר מהגישה הקטנונית הזאת. לחיפה, בשנה שעברה, זה לא קרה. ההבדל נכון לעכשיו הוא ארבע נקודות וחמישה שערים מול מאזן ה0-0-0 של הירוקים.

שתי בשורות מצוינות מביא המשחק הזה להמשך הדרך. לאחת קוראים ערן זהבי. הילד, שהביא לנו אליפות, הולך ומסתמן כשחקן הכי יעיל והכי משתלם בהסטוריה של המועדון. ומתברר שזה רק הולך ומשתבח עם הזמן. לשניה קוראים ביוואן פרנסמן. רגע לפני שמיהרנו להיפטר ממנו, מוכיח הדרום-אפריקאי שלפעמים קצת סבלנות משתלמת. יחד עם דה סילבה שחזר לעצמו, ההגנה האדומה כבר לא סופגת כמו בתחילת העונה. תשאלו את דבאלשווילי ראול וסביולה.

זהבי. השחקן הכי משתלם בהיסטוריה (שי לוי)
זהבי. השחקן הכי משתלם בהיסטוריה (שי לוי)
 

עכשיו בטח יתחילו לכתוב שוב שזה עניין של ימים עד שדה סילבה עוזב. הכותרות החוזרות ונשנות על השחקנים של הפועל שכבר יושבים על המזוודות ונוטשים בינואר, נמאסו עלי לגמרי. לפעמים נדמה שאנחנו כמעט כועסים על דה סילבה ואניימה שהם עדיין כאן. מה זאת ההתבטלות הזאת? אפשר לחשוב שברצלונה ומנצ'סטר יונייטד מחכות להם. 90 אחוז מהשחקנים הישראלים, שיצאו לאירופה בשנים האחרונות, נכשלו – ורבים מהם חזרו עם זנב בין הרגליים. בואו ננסה להעביר יומיים בלי הכותרת: אניימה רוצה ללכת, דה-סילבה לא ישאר כאן ושכטר כבר תפס תור בדיוטי פרי. בואו ננסה – אנחנו וגם השחקנים עצמם – שלא ללכת שבי אחרי סוכנים שרוצים לגזור את הקופון ומבחינתם שהכדורגל בישראלי יסתפק רק בשיירים ובבררה.

והערה אחת לסיום, אין לי מושג מה קורה בתוך הנהלת הפועל וזה גם לא מעניין אותי, אבל הגיע הזמן שאלי טביב, המצטרף החדש הזה, יבין שאף אחד - אף אוהד, אף שחקן, וגם אף בעלים לא גדול יותר וחשוב יותר מהסמל והמועדון. כל המהומות סביב המועדון מעידים שטביב לא מבין ואולי פשוט לא אכפת לו. קח את הכסף אלי, 4 מיליון שקלים מחכים לך בתיבת הדואר על הניצחון בצ'מפיונס, קח את הכסף ותעשה איתו דברים טובים. אל תקלקל. אם הצהובים לא מצליחים, חבל שאתה תעשה בשבילם את העבודה.

לכתבה זו התפרסמו 290 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 290 תגובות ב-228 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
228
אלכס29/11/2010 04:57
אם ליגת אלופות הייתה מתחילה ביונאר!
השב   •  00
227
ירוק 128/11/2010 22:24
איפה אתה עכשיו לאן נעלמת אחרי הפסד לאשדוד אין לך מה לומר?
אולי השופט היה לרעתכם אולי עייפות ?איזה תירוץ יש לך עכשיו עמנואל צבוע זה מה שאתה לא יודע להכיר בהפסדים ורושם רק אחרי ניצחונות בושה אתה לא אוהד אמיתי נקודה
השב   •  10
226
חיים28/11/2010 22:09
נצחון זה נקרא כבוד דביל ?
אני מתבייש שאתה אוהד בכלל
כבוד זה נצחונות לסיים מקום שני זה כבוד מקום אחרון זה לא כבוד .
השב   •  00
225
אייל האדום27/11/2010 23:49
כל מילה בסלע.
השב   •  00
224
יוסי27/11/2010 20:37
3 פעמים
השב   •  41
223
מני27/11/2010 12:39
השב   •  00
222
רוני26/11/2010 21:22
חיפה עשו נזק אדיר לכדורגל הישראלי
בושה וביזיון 0 0 0 ועוד אפס
הפועל הצילו מעט מהכבוד של
הכדורגל הישראלי !!
השב   •  24
221
אלילת המזל26/11/2010 19:05

עמנואל, יא גבר גברי
יכולת לקצר את הטור מכל הניפוחים.. ופשוט לומר.. כמה מזל יש לנו הפועל, כמה מזל, אנחנו אפסים אבל יש לנו מזל.. רק שלא ייגמר המזל, איזה מזל, או איזה מזל.

היית מקבל את אותן התגובות.
השב   •  20
220
ראולה26/11/2010 18:53
אין ממה להתלהב. הרמה של ליגת האלופות ירודה והעניין ירד בשנים האחרונות. בעבר הייתה התרגשות כל מחזור,אולם השלב הראשון היום פשוט לא מעניין. אין מתח ואין הרבה משחקים טובים ושקולים. בעבר לא היו קבוצות תת רמה כמו קלוז/,בורספור והפועל שמתלהבת מניצחון אחד בפוקס.חייבים להוריד את מספר הקבוצות על מנת להחזיר המתח והעניין.את מי עניין בפועל המשחק של הפועל נגד בנפיקה? כמו שכאן התעניינו במשחק בין פרטיזן בלגרד לדונייצק.
השב   •  41
219
גדי26/11/2010 18:49
בהפועל אומרים .שאם המשחקים היו מתחילים בינואר אז הם היו יכולים להגיע למקום שלישי.
ולעומתם.במכבי חיפה כולם יודעים שאם המשחקים היו מתחילים בינואר אז.היינו עוברים את לברקוזן ועולים לשלב הבא.ואם היינו משחקים בבית אז.בכלל.(חומר למחשבה)
השב   •  21
218
ירוק עולה26/11/2010 16:50
שוב הרוזן הזה עם ההשוואות המטופשות שלו.ככה זה כשאתה לא יכול להגיע לרמה של חיפה אז מתחיל לעשות השוואות ילדותיות.רוזן ואבוקסיס(שני לוזרים) ממשיכים עם השטויות שלהם וההתעסקות במכבי חיפה במקום להתעסק בקבוצה שלהם וללמד אותה איך לשחק כדורגל התקפי ולא בונקר יווני מגעיל.לסיכום אפשר להגיד שמדובר בשני מסכנים שעוד ייקח להם ולקבוצה שלהם הרבה הרבה זמן עד שיגיעו לרמה של מכבי חיפה גם בארץ וגם במסגרת האירופית ולא לשכוח את הניהול שיש בחיפה לעומת הריבים שמתרחשים כל ני וחמישי בהנהלת הפועל בונקר ת"א . יאללה חיפה ירוק עולה :-)
השב   •  11
217
אלעד סלע26/11/2010 13:28
תפסיקו לשקר לעצמך ולאוהדי הפועל
השב   •  32
216
גלעד האדום26/11/2010 09:26
רק חבל שחצי מהאוהדים האלה זה אוהדי כורסא שלא מבינים מהחיים שלהם ונזכרים שהם אוהדי מכבי רק כשלוקחים תואר או מנצחים דרבי
השב   •  10
215
יעקב26/11/2010 06:46
אין עליך!
כותב כפי שחיב לכתוע עיתונאי אמת , בלי לדפוק חשבון לכל המתייפייפים!
השב   •  21
214
האמין26/11/2010 02:31
במפעל ההוא של 2002:
1. מכבי חיפה היתה אלופה אמיתית! ללא עזרה מהכסיל מפ"ת
2. מכבי חיפה עלתה לליגת האלופות ללא שיטת פלטיני (קשה בעשרות מונים)
3. מכבי חיפה השיגה 7 נק'' וכבשה 12 פעמים. שמעתם ילדים? 12.
4. והכי משמעותי : מכבי חיפה שיחקה את "משחקי הבית" שלה בקפריסין. לא כמו הפועל בעג''מי ליד הבית.
השב   •  65
ניסו26/11/2010 11:16
באמת ההישג שלכם ב2002 זה ההישג הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה. וההישג שלכם ב2009 זה ההישג הכי גרוע של כל קבוצה א-י פ-ע-ם ב-א-י-ר-ו-פ-ה L אחד גדול זה מה שאתם
השב   •  52
צפוני26/11/2010 21:22
להזכירך אנחנו כבר ב2011 ! גם בנפיקה היתה אלופת אירופה ב1962 אז את מי זה מענין היום ? במיוחד אחרי שקבלה בראש !
השב   •  21
213
צפוני25/11/2010 23:02
איך בכל שבוע אתה מצליח להטריף את אוהדי מכבי הירוקים והצהובים שמחכים לטור שלך יותר ממשחקי הקבוצות שלהם ומגיבים יותר מאשר אתר הבית המשעמם של קבוצות מכבי פשוט אין עליך אתה גאון תקשורת אני בטוח שאתה יושב בביתך מתמוגג ומתפוצץ מצחוק כל השבוע כשאתה קורא את התגובות האינפנטיליות של אוהדי מכבי הירוקים והצהובים פר אני מקנא בך אתה ענק !
השב   •  71
212
אוהד25/11/2010 20:32
כשהפועל הבינו מי ישחקו נגדם מיד צעקו "איכס".
זה מראה מה גודל ההישג של הפועל כי אם הם צעקו ככה זה כי הם ידעו שזה בית אפור ומשעמם לא פחות מבית בילגה אירופית.
זה לא ניצחון על באיירן ואפילו לא נגד יובנטוס אז אולי זה הישג רק לא צריך לעשות מזה כזה רעש כי השחקנים הכי בכירים גם שמשחקים בבנפיקה כבר מזמן אחרי השיא.
השב   •  22
211
אסף25/11/2010 19:57
לגלגל ולגלגל עד שהבלוף יתפוצץ להם בפנים ,כמה אפשר לנצח בבונקר ולא לשכוח שהם הפסידו להפועל חיפה וקרית שמונה ,השנה הפועל בינונית וזה מתישהו יתגלה ולגבי שנה שעברה במילה אחת קיזוז.
השב   •  41
תמיר26/11/2010 01:43
אבל אל תשכח שגם מכבי חיפה בינונית השנה ונמצאת במקום טוב בצמרת למרות שהיא די מקרטעת מבחינת היכולת. לא יהיה פשוט השנה לחיפה לקחת אליפות
השב   •  00
210
לא חשוב שמות25/11/2010 19:39
לא משנה כמה תנסה להתחמק הרי גם אתה יודע שגנבתם את האליפות מחיפה  ואת בנפיקה  שדדתם אותם לאור הזרקורים,
הסמל של הפועל עד לא מזמן "כתר"
והמושמץ התורן טביב עשה אותכם
רק בזכותו אתם באלופות,בזכותו ובזכות כפר סבא שאותה פירק בשביל הפועל
השב   •  30
209
ניר25/11/2010 19:34
תשמחו בעצמכם ב"הישג" שלכם.. יש לכם עוד שנים רבות עד שתהיו מכבי חיפה
השב   •  60
208
יוסי25/11/2010 19:25
איך כולם שכחו שב- 1-0 להפועל פסלו לבנפיקה שער חוקי לגמרי! חבורת אפסים הפועל האלו.
השב   •  33
207
זבלאוי25/11/2010 18:37
השב   •  20
206
אלעד25/11/2010 18:20
לא בלומפילד לא קריית אליעזר ולא רמת-גן
מכבי חיפה השיגה 7 נק'' ב-3 וחצי משחקי חוץ ו-2 וחצי משחקים נטרליים.
חיפה של שנה שעברה בכלל לא חשבה שהיא הייתה מסוגלת להגיע לליגת האלופות, הקבוצה אפילו לא נבנתה לכך, נוסיף פציעות + חוסר מזל = מתכון לכישלון ברור.
אבל מה? הפועל שהצהירו בריש גלי על רבע גמר, פתאום ניצחון ראשון (ואני מפרגן, שיהיה במזל) יוצאים בשמחות כאילו מה קרה?
את הקמפיין אפשר יהיה לסכם רק בעוד שבועיים אחרי המשחק מול ליון.
הפסד שם והפועל אכזבה גדולה בטורניר
השב   •  50
אדום25/11/2010 20:47
שים לב שמבין כל הקבוצות שבמקום ברביעי בכל הבתים להפועל יש הכי הרבה נקודות, כך שיחסית לדרג שלנו השגנו תוצאות מצויינות.
השב   •  02
205
השחקן ה1225/11/2010 18:10
שחקנים רוצים לעזוב לחו"ל ואתם מחזיקים אותם בכוח מתי תבינו שאלה קריירות של שחקנים ויש חיים אחרי הפועל.. אז תבינו שזה בלתי נמנע וזה יקרה. דרך אגב שכחת לחפור לגוטמן שבונדר לא מגן ראוי בכתבה. אתה רק כותב שטויות.
השב   •  11
204
אריה25/11/2010 17:48
ראשית , הידד על נצחונכם . תוצאת המשחק שלכם טובה הרבה יותר ממשחקכם . מבחנכם יהיה נגד ליון . הישגכם הגדול יהיה כנראה , מקום אחרון בבית חלש , כששיחקתם בבלומפילד , משום שהייתם ממלאים רק 40% מהתפוסה באיצטדיון רמת גן . נשמע אתכם בתום הסיבוב במחזור הבא , משם "תעפילו" לליגת העל .
השב   •  30
203
רון25/11/2010 16:52
אם זה לא ניצחון מרשים בשבילכם,ומבחינתכם גנבנו את הניצחון.
אז זה אומר שגם קבוצה שהיא כביכול לא משחקת טוב יכולה "לגנוב" ניצחון (בשפה הפתטית שלכם) אז מה זה בעצם אומר עליכם,שלא השגתם או גנבתם אף ניצחון ואפילו לא גול אחד.
או שאתם כל כך צדיקים,מנצחים רק מתי שמגיע לכם?לא מבקיעים שער אחד בליגת האלופות ועוד מבקרים אותנו,כמה פתטי אפשר להיות.
השב   •  74
עפר25/11/2010 17:42
1. זהבי נוגח על הגב של המגן הכדור במזל מתרומם ומטעה את השוער
2. המגן של בנפיקה מתבלבל ברגליים
3. המגן של בנפיקה נופל.

0-4 לבנפיקה הית התוצאה הצודקת.
השב   •  10
דודי25/11/2010 18:18
הבאתם יופי של משחק.
השב   •  01
202
הידוע בעיר25/11/2010 16:20
תזכיר לי איזה קבוצה אתה אוהד.? הבנתי. באיזה זכות אתה מדבר על מכבי, שים כיפה ותצדיע לדגל לפני שאתה אומר את המילה מכבי. תפסיק לקרוא למכבי מקקי, כי נראה לי שאתה לא מבין את המשמעות של מה שאתה אומר, טיפש. עוד רחוק היום שמכבי תהיה מועדון מספר 2 בישראל, גטדלו של מועדון נמדד לפי קהל, ולמכבי הכי הרבה.
השב   •  33
201
שמוליק רוזן25/11/2010 14:38
רק אוהד חסר ביטחון כמוך תמיד דואג להזכיר את מכבי חיפה ורק בגלל שאתה יודע שזה המועדון המוביל בכדורגל הישראלי (אם זה שווה משהו). תפסיק להתנהג כמו ילד ותכתוב דברים מעניינים במקום שנתנו לך.
השב   •  22
200
יואב25/11/2010 14:17

אם תבחנו את הפועל מהצד - תבינו שכל מה שיש פה זה קבוצה. כמו שאחד המגיבי, 164 לצורך העניין, ציין פה, בהפועל יש 4 כוכבים. כל השאר הם שחקנים. חלקם טובים יותר, חלקם פחות, אבל חוץ מאניימה, דה סילבה, ורמוט ושכטר, אין לנו כוכבים. אבל מה שיש לנו, בניגוד למכבי, מכבי חיפה, בית"ר - זה קבוצה. מכונה. ועזבו את הקלישאה, תחשבו לרגע מהי מכונה? מכלול של חלקים, שלכל אחד יש תפקיד מוגדר, וכל חלקיק יודע שאת כל תהילתו תלוייה בביצוע של תפקידו על הצד הטוב ביותר. בן דיין, בכל קבוצה אחרת - הוא שחקן רע. בהפועל הוא חלק מהמבנה, הוא מותאם למבנה והמבנה בנוי להתאים אליו. הוא לא שם. כך גם בונדר, בגלל זה אני שמח שהוא בהפועל, ואני לא חושב שהוא שחקן נבחרת, או קרוב לזה. כל מכונה בנויה על החומר שמפעיל אותה, במנוע זה דלק, בכדורגל זה מאמן. הקבוצה צריכה להתאים למאמן, וזה קורה כשהמאמן הוא זה שבונה את הקבוצה. אה, וכמובן שצריך מאמן טוב. אני לא מכיר את גוטמן, לאבאמת יודע,  אבל לא חושב שהוא באמת בכיין, לפחות לא לפי מה שאני רואה. אבל זה לא משנה, כי הוא הוא אמור להיבחן לפי פועלו. ופועלו זה הפועל תל אביב. זו הקבוצה, שלמרות אפס הסיכויים, אחרי החמצת פנדל, במגרש של הקבוצה שהכי שונאת אותה (אולי חוץ ממכבי, אבל גם זה כבר לא בטוח), ממשיכה להקיא דם על הדשא גם בדקה 90, כי "לך תדע"? מקסימום נצטרך עוד חצי שעה מסאז'' מחר, ביג דיל. כשהשחקנים, בינם לבין עצמם הם שווי ערך, זה מה שקורה.כשאתה אוהב את חבריך לקבוצה, אז אתה מרגיש מחויבות.

השב   •  61
199
עדי האדום25/11/2010 14:17
עברתי טסט!
השב   •  10
198
ofer25/11/2010 14:16
אדון עמנואל , זה בסדר לחגוג שהקבוצה מצליחה וזה גם בסדר להזכיר לכלל שהיריבה העירונית לא אך כאיש תקשורת ומנהיג דעות לא רק בקרב קוראי הספורט ובאמת כמי שנתפס כרציני ועינייני כדאי שתרגיע עם ההסתה והקנטרנות המגילה והחוזרת שלך מידי טור על מכבי תזהר !! כמוך היו הרבה
השב   •  02
197
הפועל תל אביב25/11/2010 14:10
איך אתה מתרברב שהליגה פח אומר שעדיף שישנאו אותנו ושאנחנו הכי טובים אבל מה שמאפיין אוהדי הפועל זה הצניעות מחוץ למגרש והאווירה בתוך המגרש ואני מציע לך להסתכל על ההיסטוריה של הקבוצה שלך במקום להתרברב
השב   •  50
196
aאדום25/11/2010 14:05
השב   •  40
195
יוסי25/11/2010 13:57
מאות תגובות של אוהדי חיפה ומכבי תל אביב, מתעצבנים כל פעם מחדש ועונים לך. תותח.תדבר על זה  שהפועל עשתה את זה בלי זרים מובילים,רק בהגנה,בלי זרים תותחים כמו שהיו בחיפה בזמנו , לכן , כל הכבוד להפועל
השב   •  40
194
פישונט25/11/2010 13:43
התפתח מאוד מאז הקדנציה והאופי הבעייתי שהיה לו בתקופת בית"ר. אתמול היה לו הרבה מאוד מזל אבל הוא המאמן מס'' 1 בארץ.
השב   •  40
193
יוני25/11/2010 12:50
תודה לך על הטור המעניין סבתאות שכתבת. אני מקווה שיפטרו אותך מכל עבודה אפשרית ומאחל לך חיים מאושרים
בטהיטי.
השב   •  13
192
אילן25/11/2010 12:40
רוזן צודק! השחקנים המובילים של הפועל תל אביב יימצאו את דרכם החוצה בינואר או מקסימום בסוף השנה. וכל זה למה? ביננו, זה עניין של כסף. כסף כסף כסף. אין מה לעשות. הרי בליגת האלופות משחקת גם הפועל תל אביב! אז איפה פה ההתקדמות המיקצועית לכאורה? הכל סובב סביב הצעות כספיות מפתות בקרוב שייקחו להפועל תל אביב את זהבי, שכטר, וורמוט, דה סילבה וידין. אז מה עושים? אני פונה למנהלי הפועל תל אביב. תפתחו את החוזים של השחקנים המובילים ותנו להם כסף טוב. כל הצעה מאירופה - תשוו מיד! בשביל אותו כסף אף שחקן לא ייחשק בשלג האירופי אם הוא יכול להיות קרוב לאמא ולחמין ולג''חנון לשבת. קיבלתם המון כסף בליגת האלופות ואתם רואים שכסף מהיא כסף! עדיף לכם לשלם 3 מליון יורו נוספים ולשמור על הקבוצה ולקבל שנה הבאה עוד 80 מליון מליגת האלופות - מאשר לאבד הכל בשביל גרושים במונחים אירופאים!
השב   •  00
191
דאבליסט25/11/2010 12:26
שקבוצה ישראלית כתובה בדפים השחורים של הסטוריית הכדורגל העולמי ולא הצליחה להשיג שער או נק'' בודדת
אפילו בורסאספור הצליחה להבקיע
השב   •  12
190
הפיל25/11/2010 12:25
הפועל זה כמו קטשופ אדום מתוק בהתחלה וא"חכ חמצמץ
השב   •  11
189
תותחיניו25/11/2010 12:25

השב   •  11
188
עומר25/11/2010 12:19
אבל בכל מקרה, לשניהם לא הייתי נותן במה.

עמנואל כרגיל עסוק יותר בלרדת על חיפה או מכבי או ביתר מאשר בלשמוח מהמשחק של הפועל.
השב   •  61
187
ליאור ירוק25/11/2010 12:15
קודם כל באמת שאפו לשחקנים לא לך על הניצחון
אבל מה שמרגיז אותי למה אתה לא רוצה ששחקנים יצאו לאירופה וישתפרו מקצועית וכלכלית ?
אתה פשוט מפחד שאם יעזבו לא ימצאו שחקנים כאלה וההגמוניה תהיה שוב בחיפה אתה פחדן מר רוזן אבל זה הכדורגל וזה מה שיפה בו אינטרסנט
השב   •  61
186
איזה מישהו25/11/2010 12:04
לא חושב שזה קשור פחדים או תסמונת הלחץ או איך שלא תקרא לזה. זה קשור לזה שהפועל לא ברמה מספיק טובה בשביל לנצח את בנפיקה בחוץ.. וצריך להבין שהמשקל של לשחק בחוץ עולה על היכולת הנראת לעין.. צריך המון אופי, זה לא לנצח את חיפה בחוץ, זה לנצח קבוצה ברמות הגבוהות באירופה.. צריך פה אופי בטונות.
השב   •  10
185
ארז חיפה25/11/2010 11:47
אם לא שמת לב (וכנראה שלא שמת לב.) מול קבוצות השוות לה ומעלה הקבוצה של גוטמן משחקת באופן שיטתי על התקפות מתפרצות וכדורגל הגנתי בעיקרו. זה שיש לה חלוצים טובים זה לא סותר זאת אלא יכול  אפילו לחזק את הטענה שלי. עם כל הכבוד לקבוצות האחרות בליגת העל, בעונה שעברה אף קבוצה לא היתה ברמה של מכבי חיפה והפועל ת"א (בסוף) ויסלחו לי אוהדי מכבי ת"א, אבל הניצחון במחזור ה-11 על מכבי חיפה לא היה משכנע.
אסיים בסיפור מיום שני האחרון.
אני וזוג חברים ישבנו ביום שני בערב (לאחר המשחק של מכבי) על כוס קפה ודיברנו בין היתר על כדורגל.
חברתו של חבר שלי שהתחילה לראות כדורגל לפני שנתיים (בגללו) אמרה שמבין כל הקבוצות שהיא ראתה, הפועל ת"א משחקת את הכדורגל ההגנתי ביותר. אמרנו לה שביחס לעונות הקודמות הפועל ת"א יחסית התקפית, אבל היא בשלה, איך קבוצה שרוב שחקניה נמצאים ברוב המשחק בחצי שלה יכולה להיחשב להתקפית. ואז נזכר החבר שכל המשחקים של הפועל ת"א שראתה חברתו היו המשחקים נגד מכבי חיפה והעונה בליגת האלופות.
ולסיכומו של עניין, זה לא חוכמה לשחק התקפי מול קבוצות הנחשבות נחותות ממך וגם אז אפשר לשלם (הפועל נגד ק"ש ונגד עכו) אבל פחות, זה חוכמה לשחק נגד הקבוצות השוות ברמתן ואת זה הפועל לא עושה ומכבי חיפה (ולעיתים גם מכבי ת"א) עושות.
הבנת?
השב   •  51
מתתיהו25/11/2010 14:31
שחק על פי הקלפים שיש לך. אם משוים שחקן שחקןהפועל מול מכבי חיפה  איןספק שהפועל עולים לאין שעור על מכבי חיפה באיכות השחקנים.
במשחקהזה הפועל הייתה ללא עמוד השדרה שלה וגם (כן כן ) להפועל יש פיק רגליים לא מוסבר מול מכבי חיפה שהשנה נחותה ממנה באופן בולט.
השב   •  01
184
יניב דניאל25/11/2010 11:46
תפסיק להתעסק במכבי חיפה כל הזמן יש מרחק שנות אור ממכבי חיפה להפועל ת"א אולי עוד יובלות תגיעו למה שהגענו באירופה שיחקתם אתמול נגד קונוסים
השב   •  10
183
המבין25/11/2010 11:38
בכל פעם שאני קורא את התגובות שלך . אני מבין מי האדם מאחורי הכתבה.
ולכן כאשר אני רואה את הכתבות שלך חוץ מהכדורגל אני מתמלא בושה בך וסוגר את הכתבה.
השב   •  20
182
הענק25/11/2010 11:28
אם נחליף את גוטמן בנמני. המצב היה כיום 6-8 נקודות פור של מכבי על הפועל. קברניטי מכבי, קחו את זה בחשבון למכבי אין מאמן!
השב   •  51
אשר תורגמן25/11/2010 11:49
השב   •  10
181
עידו25/11/2010 11:13
אז אמנואל רוזן מסכם יפה מאוד את הסנוביות שלכם והשמחה לעיד שלכם אחרי כל משחק. אני תמיד משתדל לפרגן אבל איך אפשר אחרי שקוראים כתבה כזאת??
השב   •  112
אלי .שי25/11/2010 11:22
השב   •  12
הנסיך25/11/2010 12:22
השב   •  20
מתתיהו25/11/2010 14:34
עימנואל רוזן מודה שהפועל שיחקה חלש ואפילו מביך לעיתים (כאוהד הפועל אני מסכים אתו, יחס קרנות שערורייתי). אך הרוח הקבוצתית של שחקני הפועל היא דבר חשוב לעיתים לא פחות מיכולת, בייחוד בתקופה בה הקבוצה לא משחקת טוב.
השב   •  00
180
דורון ג'' בנשמה25/11/2010 11:08
קראתי חלק מהתגובות כאן של אוהדי הפועל ת"א ולרובם יש שכל ויודעים שבזמנים כאלה תשמח בחלקך ולא תעקוץ את האחרים,אבל אתה אדון רוזן שוכח טוב מאוד שההבדל בינינו לביניכם זה 7 נק'' ו12 גולים לעומת 4 נק'' שלכם ו5 גולים,וגם כמובן שאנחנו סיימנו אז מקום שלישי ואתם לא תסיימו,אתה פשוט בנאדם מגעיל ורק בגלל התגובות של אוהדים אחרים של הפועל ת"א אני שונא רק אותך ואת כל הקבוצה
השב   •  134
צחי25/11/2010 12:44
אנחנו אוהבים להכניס לכם ועשינו זאת טוב טוב בשני המשחקים האחרונים ועוד אצלכם בבית.
השב   •  42
עפר25/11/2010 14:41
טוב זה מה שיש לקבוצה נחותה לעשות.
השב   •  10
עפר25/11/2010 14:47
חזרה לימי בונקר יהוד (בחיפה גם עד ההרחקה אז בלי סיפורים) וגניבת נצחונות בגולים דרדלה (אתמול 1. זהבי נוגח על הגב של המגן 2. המגן של בנפיקה מתבלבל ברגליים 3. המגן של בנפיקה נופל.   התוצאה הצודקת היתה 0-3 לפחות לבנפיקה.

כמו בכדורסל כשקבוצה מובילה בגלל מזל בשלשות - זה מפסיק בסוף ואז האמת הערומה מתגלית. 
השב   •  00
179
ירוקק25/11/2010 10:58
השב   •  00
178
מומי..מומי.25/11/2010 10:50
אבוי לכדורגל הישראלי שיש מאמנים כמו גוטמן.מאמן בונקר. עוד ניצחון כזה ו.
השב   •  35
אלי .שי25/11/2010 11:09
ואכלת בצל לא 1 2 3 לא 4 אלא 5 בצלים כל כך חריפים שמאז קרקוב אתם בוכים. ואיזה תקציב היה לכם ו5 זרים מעולים ואיפה אתם היום בסכנת ירידה בע"ה.כך שתגיד שאפו לגוטמן.
השב   •  51
177
קובי25/11/2010 10:50
תתקן: ךא בפעם השנייה אלא בפעם המי יודע כמה להופעל יש את המזל שבכל הזדמנות וחצי מבקיעה שער. פשוט לא להאמין כמה מזל. לחיפה יש בדיוק את ההיפך- אין מזל.. גם בליגה ובמיוחד נגדכם והפועל חיפה וגם באלופות החמצנו המון! המון! לכם יש 85% הצלחה מההזדמנויות שלכם ולחיפה יש 20%. זה ההבדל!! לחיפה היו יותר הזדמנויות אבל.  אין מזל
השב   •  22
176
צהוב עצבני25/11/2010 10:47

אולי יום אחד גם אנחנו נהיה שם שוב.
 
זה יקרה שהילדים משער 11 יבינו שעם עובדות אי אפשר להתווכח: עם קלינגר לקחנו אליפות וגביע ניצחנו את איאקס באלופות ולקחנו כל דרבי; עם נמני אנו מושפלים כל דרבי, כל שבוע, כל עונה, לתמיד.

לתל אביב מגיע שתי קבוצות טובות, וכרגע יש רק אחת. הפועל, כל הכבוד שיחקתם אותה.
 

השב   •  193
175
אשר תורגמן25/11/2010 10:46
איך יש לכם בכלל חוצפה להגיב או לדבר בכלל .פה אמורים להגיב אוהדי קבוצות כדורגל ולכם אין בכלל קבוצת כדורגל. אז מה אתם בכלל מקשקשים.וקצת פרגון לא יזיק לכם. ואבי נמני תשאר בבקשה
השב   •  94
אורי25/11/2010 14:11
אחרי כל משחק של מכבי ת"א בכדורסל (אירופה ובארץ), יש תגובות (מתוסכלות לרוב) של אוהדי הפועל ת"א, או הפועל אוסישקין.. היינו הך. עכשיו, למה אתה לא שואל את השאלה שלך אז? כאשר ידוע לכל שלהפועל ת"א/אוסישקין אין קבוצת כדורסל. אבל אוהדי המועדון ממשיכים להגיב על משחקי מכבי ת"א? בכדורגל זה אותו דבר - כל הכבוד להפועל על הניצחון והעקיצה אתמול (ותסכים איתי לגבי העקיצה.), אבל לא צריך להרים את האף יותר מדי.. בנפיקה זה לא אייאקס או מנצ''סטר יונייטד.. ובכל זאת - כל הכבוד
השב   •  40
174
לירן קרית מוצקין25/11/2010 10:40
כל שבוע אותו טור קטנוני שמצפה למאות תגובות מאוהדי מכבי חיפה ות"א וכולכם נופלים לפח העלוב הזה שימשיך לכתוב עד מחר ושיהיה לו 0 בתגובות אז הוא יבין שהוא לא שווה יחס
השב   •  51
173
שולי25/11/2010 10:39
רק רציתי לציין שזה ממש לא יפה שהקהל הירוק ורוב אוכלוסיית הכדורגל בארץ עומדת מאחורי הפועל בליגת האלופות ומה שיש למר רוזן לציין זה את ה-0-0-0 כי הוא שכח לרגע שמכבי חיפה בפעם הראשונה באירופה כן סיימה במקום השלישי ואפילו לא שיחקה בארץ משחק אחד! אז תפסיקו להשוות כל הזמן וצאו מהסרט שלכם, אוהדי הפועל היקרים.
השב   •  71
אדום25/11/2010 20:52
אל תשכח שגם ההישג הבאמת הכי גדול של קבוצה ישראלית - המסע המופלא של הפועל לרב גמר אואפ"א, הכלל נצחונות על צ''לסי, לוקומוטיב, פארמה ועוד. גם הוא היה חלקו ללא משחקי בית.
השב   •  00
172
אבי25/11/2010 10:38

השב   •  11
171
דן25/11/2010 10:37
עמנואל צודק בניתוח וגם הגון.
הוא מזכיר את מכבי אבל למעשה מכוון דבריו לעומד בראשו - אבי נמני.
למכבי אין נשמה , כיון שאין מי שיכניס בה את הרוח הזאת!.
השב   •  61
170
פיני האדום החיפאי25/11/2010 10:36
הכוונה למקקי בזיון חיפה כמובן
השב   •  56
169
תותחיניו25/11/2010 10:36
זה אכן היה פוקס ענק
ולא יקרה יותר ב10 שנים הקרובות
יאללה ליון
השב   •  41
168
היודע25/11/2010 10:35
לא מאמינים ?
תראו את המשחק עוד הפעם ,המשחק מכור ,השופט מכור
השב   •  24
167
מזל25/11/2010 10:27
אני מקווה שהקלטת את המשחק איך השופט פסל לבנפיקה גול ,ובן דיין עשה פנדל וקיבל רק צהוב ,שנתיים יש לכם רק מזל ,כמו 2 הגולים שלכם ,בעצם 3 ,וגם האליפות ,לא חשבתי שאתם באמת יודעים לשחק כדורגל ,רק לעשות בונקר גרמני  .
השב   •  13
166
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )25/11/2010 10:27
השב   •  12
165
איש חושב25/11/2010 10:23
להפועל ת"א יתרון אחד על פני הקבוצות הגדולות בישראל.
(מלבד גוטמן) אין לקהל ציפיות מהקבוצה. הקהל סבלני והלחץ נמוך. גוטמן יכול להרשות לעצמו לשחק בונקר ולגנוב נצחון ואוהדי הפועל יהיהו מרוצים מהנצחון. אוהדי הקבוצות האחרות בארץ רוצים משחק התקפי ונצחון סוחף.
בביתר העיפו את גוטמן מהסיבה הזו. בחיפה מתלוננים על אלישע על שחיפה לא מלהיבה ומאבדת נקודות. ומכבי ת"א במניה דריפסיה קבועה.
יכול להיות שאוהדי הפועל הם השפויים וכולנו צריכים ללמוד מהם.
השב   •  20
164
נימני הביתה, גרנט במקומו25/11/2010 10:23
כולם יודעים, אפילו אוהדי הפועל, שחומר השחקנים בהפועל ברובו בינוני. יש 4 כוכבים, עוד שחקנים בינוניים, ורק 3 זרים נורמלים. אבל על הכל מנצח גוטמן. המבנה של הקבוצה, הסגנון, והנחישות שגוטמן מנחיל לקבוצה, גורם לכך שלא משנה מי משחק (אבוטבול, שבחון ובדיר אפילו לא יכולים להיות בסגל של מכבי), הקבוצה נראית חזקה ומסודרת. אם היה לגוטמן את הסגל והכסף של מכבי, הוא היה בשמינית.
כולם מדברים על הבונקר של הפועל. אבל גם בונקר צריך לדעת לעשות. עם כל הכבוד לשליטה המוחלטת של בנפיקה, היא אולי הגיעה ל-3 הזדמנויות טובות.

השב   •  100
163
שי25/11/2010 10:22
ניצחתם ואתה כותב על חיפה.
זה רק מוכיח עד כמה אתם קטנים ופתטים. חיפה מועדון הרבה יותר גדול  מכם וגם אחרי ינואר שהכל יתפוצץ בהפועל חיפה תמשיך להיות מועדון חזק שמסתכל רק על עצמו.
הדבר שהכי מעניין אותי הוא, האם גם אחרי ינואר שכל הכוכבים שלכם יעזבו כתוצאה ממשחקי כח ואי הסכמה בהנהלה והפועל תחזור למאבקי ירידה וחיפוש אחר רוכש פוטנציאלי אתה עדין תמשיך להשוות את הפועל לחיפה.
הטורים שלך פשוט מייצגים את האוהדים המפוחדים והכי ציניים שאני מכיר אני בכל מקרה מאחל לך הצלחה כי היא בכל מקרה זמנית ללא כל סיכוי להמשכיות
השב   •  11
162
יובל25/11/2010 10:21

כל מה שעמנואל רוזן עושה הוא להקטין כל הצלחה שלכם. ההתעסקות הבלתי פוסקת בקבוצות אחרות פשוט מגוחכת.
הרי ברור שזה רק עניין של זמן (אפילו אם זה שנה או שנתיים) עד אשר אתם תפסידו אליפויות ומשחקים. ומה אז אתם חושבים שיקרה?
תישלחו את עמנואל לאלף עזאזל.
 

השב   •  11
161
פאנט ירוק25/11/2010 10:20
ותפסיק להזכיר את מכבי חיפה בכל כתבה .
כי הקנאות יכולה להרוג.
השב   •  20
160
ליאור ג25/11/2010 10:17
עמנואל ידידי, הכדורגל הישראלי לא השתתף באירופה בשנות ה80. רק בתחילת שנות ה90 הצטרפנו לאירופה. לפני שאתה כותב גיבובי מילים כדאי שתבדוק אם יש אמת בדברים.
השב   •  20
159
טוביה ורשבסקוביץ''25/11/2010 10:14
מאז שאני אוהד הפועל.
הכיף הכי גדול היה, לחשוב איך הירוקים העלובים אוכלים את הלב, ואיך הבית"רים בוכים מקנאה (ויסלה קראקוב).
אבל הכיף הכי גדול היה, לחשוב על הצהבת, שאוכלת את הלב עם כפית, תענוג! שלא יגמר לעולם!
גן עדן, ואני עוד חי! דאבל בטדי, הצלחה גדולה בצ''מפיונס ליג. ניצחון שני רצוף בקללת אליעזר (פנינת אליעזר כיום).
מה שנשאר זה, שבית"ר תירד ליגה, ומקקי ת"א תסיים בפליאוף אמצעי, ואם אלוהים באמת אדום, אז שיתן לצהובים פליאוף תחתון עם תקציב 135 מיליון.. יחי הקיזוז שהרס את חיפה! יחי הקיזוז שהרס את הצהבת!
יחי הקיזוז האהוב עליי מאוד,
ותודה לאלוהים שנתן את אבי לוזון לכדורגל הישראלי, ונקווה שחיפה תסיים הכי נמוך שאפשר, (מכבי חיפה = קרית שמונה עם תארים)
הפועל ת"א = מנצ''סטר יונייטד עם הצלחות בצ''מפיונס.
חייבים להחתים את גוטמן ל 5 שנים +שדרוג שכר הולם. את אניימה לא יהיה ניתן להשאיר לדעתי, אפילו אם נציע לו הרבה כסף.. אבל את כל השאר נוכל להשאיר..
צריך להביא את אמיר אדרי ממכבי חיפה, ולהציע לחיפה הצעה מפתה שהיא תסכים..
כי השוער של פרו כנראה חותם בוולסבורג הגרמנית שגנבו לנו אותו האנטישמים האלו
השב   •  44
לירן25/11/2010 11:34

את טיפשה!

השב   •  11
158
ירוק בנשמה25/11/2010 10:14
אז תציין שבורסהספור הבקיעו שער אתמול..
השב   •  10
157
Tאברהם אלמו25/11/2010 10:12
למה לעשות השוואות בין הקבוצות ואם יורשה לי לומר בנוסף חיפה יותר מרשימה מבחינת הישגים וזאת כבר עובדה ועל מכבי חיפה עוברת תקופה קשה של חוסר מזל מול השער ואני ממש לא אוהב השוואות כאלה כי הפועל אומנם הקבוצה הכי טובה בארץ כרגע אבל חיפה הכי טובה בהיסטוריה עוד כמה שנים זה יהיה הפועל אבל עד אז למה להשוות תהיה מציאותי ולא ילדותי
השב   •  50
156
יוסי כהן25/11/2010 10:11
לא הצלחנו בליגת האלופות הם מצליחים סבבה לגמרי הם ניצחו אותם 3-0 ושיחקו יפה מאוד אין לנו מה להגיד לא הבקענו בכלל שערים אז בוא לא נגיב פשוט וניצפה בהצגה נהדרת של הפועל תל אביב
השב   •  41
תרגיע25/11/2010 18:18
איך אתה קורא לעצמך אוהד מכבי יחוצפן מה שמכבי חיפה עשתה בליגת האלופות ב2002 הפועל תל אביב לא תעשה גם בעוד 50 שנה אז שב בשקט צעיר!
השב   •  00
155
כ25/11/2010 10:10

השב   •  00
154
יורי25/11/2010 10:09
זה מה שאתה עמנואל.
במקום לשמוח ולפרגן לקבוצה שלך אתה מחפש בדיוק ההפך.
אתה לא אוהד אלא כולבודק !
השב   •  20
153
קרל מרקס25/11/2010 10:09
ממש לא מובן למה הכותב חייב להשוות כל הזמן בין הפועל ת"א למכבי חיפה, ממש כל הכבוד להפועל, הם הוכיחו אופי מול קבוצה חזקה אך הכותב הורס את הטור כשהוא חייב בקטנוניות לנסות ולהכניס למכבי חיפה שלקחה 6 אליפויות בעשור האחרון בעוד שהפועל שלו זכתה רק באחת וגם היא בשל אזלת היד של הירוקים. עמנואל הרסת
השב   •  00
152
הירוק הגאה25/11/2010 10:06
עמנואל רוזן היקר
מדוע אינך מזכיר את העונה הראשונה של חיפה בליגת האלופות?
הא . אני יודע כי הפועל עדיין לא הגיעה(וגם לא תגיע)לכמות הנקודות/שערים שחיפה השיגה באותה שנה.
אז תצנן את ההתלהבות שלך ותזכור שבאותה שנה חיפה שיחקה רק בחוץ
אז שתגיעו להשיגים של חיפה תוכלו לבצע השוואות.
ועוד משהו קטן
כולנו יודעים שללא השחקנים שעוזבים אתכם בינואר/בקיץ אתם קבוצה פתטית
אז במקום ליילל תתחילו לעבוד ולא למצוא תירוצים מעכשיו

יום טוב
השב   •  10
151
קופחף25/11/2010 10:05
בבית עם יונייטד, לברקוזן שעונה לפני הייתה סגנית אלופת אירופה, ואלימאקוס שהייתה אימפריה באותו הזמן, זה הישג רוזן, אתה מבין את ההבדל?
אגב כל הכבוד להפועל אתמול הבאתם הרבה כבוד למדינה שלנו!
השב   •  40
150
ח25/11/2010 10:03
בטוח שזו שכונה אני ממליץ להפועל להחליף עם בני יהודה מגרש זה יתן לכם עוד יותר מזל -שכונה
השב   •  00
149
אבי25/11/2010 10:03
באמת חבל
השב   •  00
148
דולף זיגלר25/11/2010 10:03
ניצחון ענק! אנחנו היום הקבוצה אחת הטובות בעולם, בואו נגיד שאנחנו אחת מה 8 הטובות בעולם, חבל שהתעוררנו רק עכשיו..
ולכל אוהדי חיפה ומקקי ת"א ואוהדי בית"ר. לא רוצים את הפרגון שלכם, זה לא פרגון מהלב! זה פרגון של לקקנות ישבנים..
תפסיקו ללקק לנו כבר יא מגעילים חח
הרי אתם שונאים אותנו.. אז תמשיכו לשנוא אותנו, התרגלנו כבר, זה כל הכיף שלנו, ששונאים אותנו,
ובגלל זה תמיד נמשיך עם השלט הזה!
מייצגים את הפועל, ולא את ישראל (שמורכבת מאוהדי מקקי חיפה ות"א ובית"ר) שאותם אנחנו לא מייצגים!
אף קבוצה בארץ לא עשתה מה שאנחנו עשינו! 3-0 נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה! בנפיקה היא קבוצה ותיקה בצ''מפיונס והיא אחת מהטובות בכל הזמנים..
3-0 ! אמרתי לכם! וצחקתם עליי..
אנחנו הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי העלוב והליגת פח שלנו.
אנחנו הכי טובים כי אנחנו הכי הגונים וספורטיבים, אבל גם לא פראיירים, אבי לוזון הוא ורק הוא מציל את הכדורגל מהתמוטטות, אני ועוד רבים מאוהדי הפועל ת"א אוהבים ומוקירים את אבי לוזון על כך שנתן לנו את האפשרות לעשות היסטוריה שלא תחזור על עצמה ! זה מדהים
הבסנו את בנפיקה ליסבון הגדולה!
אין כמונו בעולם, עשינו היסטוריה באירופה,
ועזבו אותכם קיזוז או לא קיזוז, העיקר שניצחנו  והעיקר שחיפה נדחפה בצורה ספורטיבית למקום הראוי לה (מקום שלישי).
אני לא מבין למה כולם פה מקנאים מאיתנו! תפרגנו מהלב כי היום מגיע לנו, אבל בלי ללקק כי זה שקוף ורואים שזה צביעות ולא בא מהלב!
נביס את אשדוד 5-0 לפחות,
תזכרו מה אמרתי!
5-0 לפחות
השב   •  03
יניב א28/11/2010 23:06
קבוצה פח ואוהדים עוד יותר
השב   •  00
147
ירוק בנשמה25/11/2010 09:58
לאלי גוטמן, לתשומת לב הנהלת מכבי חיפה.. ומר שחר..
השב   •  50
146
אייל25/11/2010 09:56
מי שלא ראה את המשחק אתמול ונחשף רק לתוצאה בסוף, יכל להבין ממנה שהפועל באמת שיחקו את הכדורגל ההתקפי שגוטמן דיבר אליו במסיבת העיתונאים. אז זהו שלא. אבוקסיס קורא לזה "הניצחון הכי גדול של קבוצה ישראלית באירופה". אני קורא לזה הגניבה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי באירופה. 3:0 על מה? אני במקום זהבי לא זז מהבוטקה של הלוטו, זה רק שאלה של זמן עד שהוא יביא את המכה. (אולי אפילו פעמיים) אבל בסופו של דבר, אחרי שהעשן יתפוגג, הפועל תסיים עם 4 נקודות, קמפיין רביעי של קבוצה ישראלית בליגת האלופות. ההישג השלישי בחשיבתו(הראל אמר שמינית לא?). ולסיום, עמנואל, ההתלהבות שלך מובנת אבל גם קצת פתטית. לנצח קבוצה באלופות זו בהחלט גאווה, זה כמו לשכב עם דוגמנית צמרת. ההבדל הוא שחיפה כבר עשו את זה לפני 8 שנים ועוד פעמיים.
השב   •  40
145
מיקי25/11/2010 09:56
תודה למוני, אך יכולת ניהול וכסף יש לטביב.
השב   •  00
דניאל26/11/2010 09:24
השב   •  00
144
עייף יותר מעמנואל25/11/2010 09:53
השב   •  00
143
ירוק25/11/2010 09:52
כל הכבוד עמנואל, אתה איש תקשורת מצויין ! הרי אם לא היית מזכיר את צמד המילים "מכבי חיפה" בטור שלך אז אף אחד לא היה קורא אותו פרט לאוהדי הפועל ת"א, אבל השיטה עובדת.
ועוד משהו קטן, עצם זה שבכל טור שלך אתה משווה את השגי הפועל ת"א להשגי מכבי חיפה מראה עד כמה חיפה גדולה ומקור להשוואה וקינאה.!
יקח להפועל ת"א עוד הרבה זמן בכדי להשתוות למכבי חיפה, מה שנבנה ב 20 שנה לא נהרס בעונה ובטח שלא ניתן לבנות אותו בעונה.
ובכל זאת, כל הכבוד להפועל ת"א !
השב   •  300
אדום25/11/2010 10:06
שנה שעברה צחקתם עלינו, קראתם לליגה שלנו הליגה האדיוטית והרמתם את האף כאילו כולכם אריק בנאדו עם מור"קים וסיפורי צ''מפיונס. אז השנה באה הפועל ת"א וחשפה את הבלוף שלכם. ומי שהתחיל בהשוואה ובקנאות הייתם אתם בשנה שעברה. עכשיו תתמודדו עם זה.
השב   •  32
ירוק עולה25/11/2010 10:16
כל מילה בסלע, עמנואל מנסה לרכב על חיפה. קנאות טהורה, יאללה חיפה
השב   •  20
142
יוסוף25/11/2010 09:50
גוטמן זה מלך!
טביב זה מלך!
בזכות טביב וגוטמן הפכנו להיות אחת הקבוצות הטובות בעולם, יאללה 3-0 בנפיקה ליסבון יא רב!
אני רוצה שנה הבאה עוד פעם צ''מפיוס ליג של הפועל ת"א, ימין קיצוני של בית"ר שווה בטיזי!
השב   •  13
קובי25/11/2010 10:52
או יותר נכון גם גונבים כמה שערים בדרך..
השב   •  20
141
ארז חיפה25/11/2010 09:47
לפני שנתיים בערך היה ביני לבין גיסי "ויכוח" במה יותר כיף לצפות בכדורגל או בכדורסל, הוא טען שבכדורסל ואני כמובן טענתי שבכדורגל. אני טענתי שבכדורגל יש הרבה יותר מהירות, דינאמיות ואפשרויות משחק מאשר בכדורסל. הוא טען שייתכן וזה נכון אבל בכדורגל גדולים הרבה יותר הסיכויים מאשר בכדורסל שקבוצה שנחותה בהרבה מיריבתה ומשחקת משחק מגעיל מירביתה יכולה לנצח את המשחק. כמובן שוויכוח הסרק הזה לא העלה מסקנה חד משמעית , אבל בכל שלושת המשחקים האחרונים (מתוך 4) של הפועל מול מכבי (חיפה) בעונה הקודמת והנוכחית המשפט הזה טפח לי בפנים.
אני לא רואה הרבה הבדלים בין הפועל ת"א של העונה הקודמת והנוכחית לבין יוון של 2004 ואינטר של 2010, להפך אני רואה את המשותף ביניהן, שלושת הקבוצות הללו שיחקו כדורגל מגעיל בחלק לא מבוטל של המשחקים ולמרות זאת השיגו את מבוקשן. (יוון את אליפות אירופה, אינטר את גביע האלופות והפועל ת"א את אליפות* 2010). אז ככה, כדורגל בונקריסטי, הבנוי על מתפרצות וחיפוש מזל בהגנת היריב זה דבר ראוי מול קבוצות שהפערים מהם מאוד גבוהים, אבל לא כדרך חיים. עם כל הכבוד לקבוצתי האהודה, היא לא ברמה הרבה יותר גבוהה מהפועל ת"א ב-11 שחקנים וגם לא ב-10 שחקנים, אז מדוע בכל זאת במשחק הראשון והאחרון של העונה שעברה וגם במשחק האחרון שוחק הכדורגל המגעיל הזה? המסקנה המתבקשת היא שמשחק הבונקר בדמה של הפועל ת"א ולכן הפועל ת"א לדעתי, זה התגלמות הגועל בכדורגל המודרני בכלל ובכדורגל הישראלי בפרט.
השב   •  62
לכל החיים אדום25/11/2010 09:57
השב   •  00
עומר25/11/2010 10:13
תסתכל טוב על טבלת ליגת העל בסוף העונה שעברה- תעבור לכמות הכיבושים-ספיגות , ותבין מי שיחקה בעונה שעברה כדורגל יותר אטרקטיבי
השב   •  20
צחי25/11/2010 12:57
אני דיברתי עם סבתא שלי שאמרה שהפועל שיחקו נהדר וההוכחה שהבקיעו שלושה שערים לעומת 0 של יריביהם.
אתם בחיפה מתיסכול וקטנוניות ואי יכולת להודות שבשלב זה אינכם טובים מהפועל ת"א ממציאים כל מיני פרמטרים שאינם חלק מהמשחק כפי שהוא משוחק.
אז מבחינתכם יון לא היתה אלופת אירופה וכמוה גם אינטר של מוריניו.אתם חוזרים למאה הקודמת להשוואת הצלחות כי היום אתם עלובים ואין לכם מה לומר על ההווה.
אז תמשיך לספר לנו על גיסך ,אולי תעברו לסיוף או לדוק שם סופרים את הנקודות אולי בצורה מתאימה יותר למכבי חיפה.
בינתיים אנחנו היום,היום היום בליגת האלופות ואתם שלחתם את הענקים ממינסק לליגה האירופית.
השב   •  11
זיטו27/11/2010 18:12
השב   •  00
זיטו27/11/2010 18:20
ראשית אני לא מזלזל במכבי חיפה וחושב שהיא מועדון גדול עם המון הישגים ב- 20 השנים האחרונות, שהלוואי עלינו בשנים הבאות. אני גם לא חושב שצריך להשוות בין ההישגים כי זה לא מוסיף ולא תורם לכלום.
אבל, דבר אחד לא מקובל עליי - לטעון שהפועל משחקת בונקר. מי שאומר את זה בעצם מוכיח שהוא טיפש ועיוור. חבל שהתסכול הורג כמה ילדים מחיפה שאין להם מה לעשות אלא רק לשבת ולהשמיץ את הפועל בתגובותיהם, כאילו שזה מה שיעשה את קבוצתם לטובה יותר. אז חבר''ה, תזכרו ששנים ראינו את הגב שלכם, וגם ידענו לפרגן עם כל הכאב. מאחל לכם לראות את הגב שלנו עוד הרבה שנים, לפחות עד שתלמדו לפרגן. שבוע טוב וקדימה הפועל! 
השב   •  10
140
חיים א25/11/2010 09:46
 החברות בינכם.ההקרבה .המקצועיות. הלויאליות למערכת.האישיות ודרך היושר עולים על כל תרומה של בעלים או שחקנים בודדים.כמות הגאווה שיש לכל אוהד שווה לכמות האהבה שלנו אליכם
השב   •  20
139
הגאון25/11/2010 09:44
סוף סוף אדם שמפרשן לא לפי מבחן התוצאה. נמאס מכל פרשני התוצאה במדינה. האמת היא שאם תהיה תחרות "משחק הכדורגל עם התוצאה המשקרת ביותר מאז הומצא המשחק" הפועל יכולה לשלוח את קלטת המשחק ולזכות בפרס. זה לא משנה את העובדה שרציתי שהפועל תנצח אתמול, ואם היה צדק בכדורגל הפועל היתה מנצחת בבית את שאלקה, אבל 3:0 לבנפיקה היה משקף אתמול את המשחק, והגיע הזמן שיפרשנו לא לפי מבחן התוצאה.
אבל בכדורגל אף אחד לא זוכר את הדרך, הפועל יכולה להתגאות בזה שהביסה את בנפיקה 3:0. לצערי חיפה למרות שלא הגיעה לה שנה שעברה תישאר עם הכתם של השיא ההיסטורי 0 נקודות ו 0 שערים, ולמרות שהיתה קבוצה שנתנה פייט ברוב המשחקים, בסוף הקמפיין נרשם בעיתוני אירופה "הישג היסטורי מביש של הקבוצה מישראל".
השב   •  21
138
אלי25/11/2010 09:42
חוסר מזל שיש לנו את מוני הראל ,
ועמנואל רוזן.
השב   •  11
137
גורי25/11/2010 09:41
השב   •  00
136
נייטרלי25/11/2010 09:37
רוזן הוא עיתונאי שיש לו רגשי נחיתות..
ההצלחה שלכם  רגעית ונבחן אותכם רק אחרי 20 שנה מוצלחות כמוהשליטה של חיפה.
דבר שני: אם אני לא טועה בקמפיין של חיפה בשנת 2002 היה בית הכי קשה שהיה אי פעם לקבוצה מישראל והם השיגו 7 נק'' מה שלא יוושג אף פעם ע"י קבוצה ישראלית.
הבית כלל את : מנצ''סטר יונייטד הגדולה אלופת אנגליה, פייליסטית השנה לפני באיירן לוורקוזן, ואלופת יווןעם הכסף הגדול שלה.
אז לכל אוהדי הפועל למיניהם תפסיקו עם ההשוואות למכבי חיפה זה לא מוסיף לכם בכלל !
השב   •  20
135
קוף25/11/2010 09:37
עד מתי עמנואל   ?
כל הכבוד להפועל ת"א על הנצחון המרשים.תהנו ותחגגו מגיע לכם להיות מאושרים.
אל תתנו לעמנואל לקלקל לכם את החגיגות.
השב   •  10
134
זיו אור25/11/2010 09:33
עמנואל ,
אני באמת נוטה להעריך אותך , אך לא ברור לי מדוע אתה לא מסוגל לפרגן מבלי להשמיץ את מכבי חיפה .
הפועל אכן בתקופה טובה ומשחקת רמה אחת מעל הליגה שלנו , אבל אל לך לשכוח את התקופות בהן הפועל הייתה קבוצת תחתית שאף אחד " לא ספר " אותה . מן הראוי , להכניס את הכל לקנה מידה הנכון .
השב   •  40
133
גבי25/11/2010 09:31
חאלס להיות חופר עמנואל תתהלב סבבה תהנו מגיע לכם אבל די להשמיץ חיפה עשו גם 7 נקודות בליגת האלופות וניצחו קבוצות הרבה יותר טובות וסתם לפרוטוקול חיפה שיחקו מול קבוצות הרבה יותר טובות מהקבוצות ששיחקו מול הפועל  ולסיום כל הכבוד להפועל מגיע להם
השב   •  10
132
אה. התבלבתי במדור..25/11/2010 09:29
השב   •  00
131
דני25/11/2010 09:26
אם עושים השוואות בין מכבי חיפה של העונה הקודמת בליגת האלופות,לבין הפועל ת"א של העונה בליגת האלופות.
ההבדל המרכזי שהפועל זו קבוצה עם אופי ,שמאחוריו עומד מאמן רציני ,שיש לו שיטה ,ואשר יודע לתת לשחקנים שלו תחושת בטחון .
וזה בהחלט מקרין למשחק של הפועל ת"א .
אתמול הפועל ת"א עבדה יפה מאוד בהגנה ,וידעה לנצל בחוכמה את המצבים שהיו לרשותה
התוצאה 0:3 ענק להפועל ת"א .
עמנואל רוזן  ? סתם ילד שמסרב להתבגר.
השב   •  00
130
מואיז פינטו25/11/2010 09:26
השב   •  22
129
אדום אש25/11/2010 09:23
ש
השב   •  03
128
רון25/11/2010 09:21
אני לא מבין איך אתה מר עמנואל רוזן עיתונאי בכיר ומוערך.
במקום להינות מהפועל ת"א ,הוא בשלו כמו תינוק בגן ילדים ממשיך להקניט את היריבות של הפועל ת"א בליגה.
תאמין לי אתמול היה כזה תענוג ,שלרגע לא חשבתי על מכבי חיפה ומכבי ת"א .
אולי הגיע הזמן שתתבגר עמנואל.
מספיק עם הטורים של השנאה שאתה כותב.
השב   •  70
127
אליעזר25/11/2010 09:19
השב   •  00
126
שיטפון של דמעות בכרמל25/11/2010 09:16
השב   •  00
125
איתי25/11/2010 09:15
כל הכתבה כתבת פה שם על הפועל על המשחק.איך יכול להיות שכתבה מלאה באמת תסתום את הפה שלך על מכבי??
אז זהו שזה לא מפתיע אתה חייב לשרבב משפט אחד לפחות על מכבי אז במשפט הסיום כתבת.ולמה?

כי אתה ילד קטן שלא מסוגל לא לומר את המילה מכבי בכתבה שלמה אחת.תחפש חיים
השב   •  30
124
בילי האדום25/11/2010 09:13
אני אוהב את השנינות וההומור שאתה כותב. ראיתי אותך בטדי שנה שעברה במשחק האליפות והבנתי שאתה כותב וחי את הפועל אבל בכל זאת חיפה היא קבוצה עם הרבה כבוד ורקורד מרשים, יש לה את הבעלים הכי טוב בארץ ולא צריך להכניס אותה לכתבה (אפילו שזה עושה קצת טוב לראות אותם מתפתלים)ובטח לא להמעיט בערכה. נתרכז בקבוצה שלנו יש להרגיע ולהמשיך בהתמדה. הייתי רוצה לראות אותך כותב על מה שצריך לבוא בהמשך למשחק כזה עם קצת הומור ומבט קדימה.
השב   •  20
123
אבי האדום25/11/2010 09:12
אני ורבים כמוני מתנערים מדברי ההסתה שמפרסם עמנואל רוזן בטוריו כנגד קבוצות ישראליות יריבות. ישנם רגעים בספורט ,בעיקר לאחר נצחונן של קבוצה ישראלית על יריבה מחו"ל, שצריך לגלות "נדיבות של מנצחים". במקום זאת עמנואל רוזן מציג גישה קטנונית ומתנגחת אשר מרחיקה לבבות ואינה מאפשרת למי שאינו בגרעין הקשה של הפועל ,לחגוג עימנו.
השב   •  30
122
רק הפועל!25/11/2010 09:12
מה זה להיות אוהד הפועל..
לנצח 1-0 קטן במשחק אפור כל השנים ולהיות מרוצים, לקנות תיקו כמעט לפני כל משחק.
אבל אתה כנראה כמו הרבה אוהדים בשנה האחרונה שרגילים לתצוגות והופעות ולא מרוצים מניצחנות קטנים.
מה שבטוח לשמוח אתמול לא היה קשה!
השב   •  10
121
שער הרחמים25/11/2010 09:07
עם ישראל חוגג!
השב   •  00
120
מכבי זה קופת חולים בבית שאן25/11/2010 09:06
השב   •  00
119
אבל בגללך אי אפשר25/11/2010 08:49
אדון עמנואל, תן לנו, אוהדי מכבי חיפה, את הזכות לפרגן לקבוצה הנהדרת שלכם, אשר מייצגת בכבוד את הכדורגל בארץ!
תפסיק להשמיץ ולהשמיע דברי הסתה במסווה של כתיבה עיתונאית לכאורה
הפועל סובלים מחוסר פרגון בגין הטורים המעצבנים שלך- די כבר מספיק!
השב   •  333
אדום בדם25/11/2010 14:18
חנפנים אף אחד לא ישכח את ה0-0-0 שלכם
השב   •  02
118
יהודה עמר25/11/2010 08:44
אני יכול להסכים עם מה שכתבת פה. ובכלל זה מחמאות לשחקנים כזהבי,פרנסמן (ואבוטבול ששכחת שבישל את הראשון והציל שני גולים מהקו). אבל עם כל הכבוד לשחקנים, יש אדם אחד שהוא מעל כולם, ולזכותו נרשמת ההצלחה. קוראים לו אלי גוטמן, והוא האיש שלקח קבוצה מפורקת במקום האחרון, ובדרך לירידת ליגה, עד לניצחון המפואר מול בנפיקה של 800 מיליון שח תקציב!  שחקנים יגיעו ויילכו, אבל מי שחייב אבל חייב להישאר זה אלי !  גוטמן משביח שחקנים, כולם פורחים אצלו ראו דוגמת נאתכו שכבר קברו אותו, ורמוט ושכטר שאף אחד לא רצה לרכוש, ידין,דה סילבה (שאלי שינה לו בכלל תפקיד),זהבי כמובן, ועוד ועוד. אבל יותר מהשבחת שחקנים, הוא בנה קבוצה שיודעת מה היא עושה. שמניעה כדור, שמבינה משחק. הלוואי ונבחרת ישראל הייתה מסוגלת לשחק ככה. גוטמן הוכיח שלא משנה כל כך מי השחקנים, הוא תמיד יידע להעמיד אותם טוב, לתת להם רוח לחימה, ולאפשר להם לצחוק ולשמוח בחדרי ההלבשה. הווינר האמיתי הוא גוטמן, ועליו צריך לשמור בכל מחיר. אתמול הוא עקץ את ההנהלה, למי שלא שם לב. כאשר נשאל אם המשחק הזה טוב לו לרזומה (בכדי לעבור לאירופה) הוא ענה שהמשחק הזה טוב לקופה של המועדון ולבעלים. הרמז ברור. האיש לא מוערך. משתכר משכורת מעליבה!  לא מקבל בונוס עליה!! פשוט בושה להנהלה. אני בטוח שבמחיר הנכון, גוטמן יישאר. כולנו חייבים לו
השב   •  462
נס אדום25/11/2010 09:02
השב   •  20
מעיין25/11/2010 09:33
השב   •  30
מכביסט25/11/2010 09:46

השב   •  33
נסיך לב אדום25/11/2010 10:19

השב   •  10
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )25/11/2010 10:25
השב   •  01
117
יששכר25/11/2010 08:29
גם בניצחון שלכם אתה צריך לדבר על חיפה? בגלל זה תמיד תהיו קבוצה קטנה
השב   •  21
116
ירוק25/11/2010 08:22
כאשר אני קורא את ההשוואות בין הפועל למכבי חיפה אני מתפלץ.הכתובת היחידה על הקיר.זה הקמצן מרח'' המסגר שלא האמין שהקטין את התקציב בליגת האלופות והחתים את דוטרה ושטרכמן.לעומת הפועל שהשאירה את דה סילבה,אניימה,ושכטר.תקציב של 70 מיליון לעומת 45 מיליון.תמשיך לאכול את הלב שחר זה כלום לעומת הסבל שגרמתה לנו
השב   •  174
איציק האדום25/11/2010 08:40
כמה  שאתה  צודק
השב   •  30
115
מוטי25/11/2010 08:21
 תפנימו
השב   •  12
114
שניר25/11/2010 08:20
למה בכל כתבה שלו עמנואל רוזן חייב להזכיר קבוצה אחרת..מכבי תל אביב או מכבי חיפה.תתמקד בקבוצה שלך היא ניצחה תשמח איתה אתה לא חייה להזכיר קבוצות אחרות ולנסות לעקוץ.תגדל
השב   •  00
113
איציק25/11/2010 08:17
היי אנשים יקרים רק רציתי להגיד כמה מילים באיך אני רואה את הניצחון ולפי מה שאני מרגיש כל השחקנים ששיחקו אתמול שיחקו טוב אבל אני מרגיש שאף אחד לא שיחק בשביל הסמל אלה בשביל להראות לכל הניציגים שהגיעו לראות את ורמוט שכטר דה סילבה אני מרגיש שלאף אחד מהשחקנים הללו לא אכפת מההצלחה של הפועל כל אחד דואג לעצמו וכל שחקן שהזכרתי פה רצה להראות מה הוא שווה תעזבו אותכם כל הכבוד להפועל שניצחו והם צריכים לשמוח עכשיו כי בעוד עשור שלם הם לא יינצחו בליגת האלופות כי הרמה של הליגה שלנו מאוד חלשה ואני מציע להפועל ת"א לרשום טוב את הניצחון על קבוצה בינונית
השב   •  11
112
איציק25/11/2010 08:13
סוף סוף אוהד שאמת גורם לי להיות גאה בהפועל (למרות שאני אוהד חיפה) כל מילה חזקה בסלע ואמת ויציב. כל הכבוד להפועל! התקווה היחידה של הכדורגל הישראלי מי יתן ועוד שבעיים תנצחו בהפרש של 2 כדי שבטוח תעלו ומי יודע אולי עוד שנתיים יהיו שוב שני קבוצות באלופות!


ולעימנואל. אפילו אוהדים שאמורים להיות איתך.. משמיצים אותך אז תחשוב פעמיים.. אולי 3 לפני שאתה מדבר. כי חבל
השב   •  00
אלי25/11/2010 08:44
אוהדי הבועל בחיים לא ירצו שקבוצה ישראלית אחרת תצליח . הרי תמיד הם אומרים שהם מייצגים את מרכז הפועל ולא את ישראל! תמיד אני מקווה שהם יפסידו.
השב   •  13
טוביה ורשבסקוביץ''25/11/2010 10:18
איזו הרגשה נפלאה זאת! :)
השב   •  00
111
איציק25/11/2010 08:08
השב   •  00
110
רוק הירוק25/11/2010 08:05
הרוח החזקה היחידה היא הרוח שעושים מלחכי הפנכה וכתבי החצר של הפועל. בהנחה הסבירה שהפועל לא תיקח נקודות בליון, ההופעה שלה משתווה להופעה הראשונה של מכבי ת"א באלופות, שנתפשת עד היום כהופעה בינונית של קבוצה בינונית, זאת בזמן שהבית של מכבי היה קשה בהרבה. כשלחיפה היה קאדר שחקנים ברמה דומה לזו שיש להפועל היום, ב- 2002, היא "השתחררה מהחוויה הקטנונית" כבר במשחק השני, למרות שבאותה שנה היא לא שיחקה אף משחק בישראל (אגב, גם בשנה שעברה המגרש של חיפה לא היה בדיוק ביתי), וזה קרה אחרי ביקור בתיאטרון החלומות של מנצ''סטר האימתנית של בקהאם, סקולס, גיגס, ואן ניסטלרוי ושות'' בשיאם, קבוצות מהסוג שהפועל תמשיך לראות בטלוויזיה הודות להגרלה באמת נוחה, שזימנה לה מפגש עם פנסיונרים חביבים בדמותם של איימאר וראול, ההגרלה הכי קלה שהייתה לקבוצה הישראלית בליגת אלופות אי פעם. רק לסבר את האוזן, קבוצה אחת מהבית של חיפה בשנה שעברה הייתה בגמר ועוד אחת ברבע הגמר (והשלישית הייתה יובנטוס) - לא נראה שזה הולך לחזור היום. חיפה בתקופת אלישע היא קבוצה עם קאדר מאד בינוני שמתקשה לפרוץ קדימה, ועצם ההעפלה שלה לליגת האלופות הייתה הפתעה מדהימה (ולמרות זאת, לכל משחקי ה"בית" שלה הגיעו יותר מפי שניים אוהדים, בזמן שאלה של הפועל לא הצליחו למלא את בלומפילד אפילו פעם אחת). העובדה שבשנתיים האחרונות, מול סגל הרבה פחות טוב של חיפה, הפועל עם כל ה"רוח החזקה" שלה מפסידה לה אליפות אחת ונעזרת בפלאי הלוזונליג בשביל לזכות באחת בדקה ה- 93 של העונה, היא דווקא בעוכרי הפועל. נכון, אני חוזר, חיפה אפורה ובינונית, אבל אי אפשר להגדיר את הניצחון של הפועל עליה אחרת מ"גניבה" אמיתית - הרי שני הגולים של הפועל באותו משחק נכבשו בפעמים היחידות שבהן היא עברה את החצי במחצית השניה. אז עמנואל, תעריך את הרגע היפה הזה כשלעצמו של המועדון שלך ותפסיק את ההתעסקות הקטנונית בחיפה, תוך שאתה חוגג את עמידתה האיתנה של ההגנה של הפועל מול דבאלישווילי האיום (תרתי משמע.)
השב   •  62
109
אדום מלידה!25/11/2010 08:05
קשה היה לשמוח אתמול מבחינתי. לא זה מה שבא לי לראות.
השב   •  34
דודו25/11/2010 18:01
חתיכת עלוב נפש קיצוני שכמותך. יאללה סע סע . לא סובל לא אותך ולא את הקבוצת אושיסקין הזו שלך. אתם הבאתם את כל השנאה לבלומפילד רק אתם.
השב   •  04
108
ע.פ25/11/2010 08:03

השב   •  10
107
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )25/11/2010 08:03
ליבי אתכם על הפדיחה של שנה שעברה. זהו כתם שישאר לעד וכל הנסיונות לאזן אותו עם הקמפיין הקודם לא מוסיפים לכם כבוד. תבינו . אפילו אם הייתם נותנים 10 קמפיינים מוצלחים לפניו, זה לא ישנה אפילו במעט את ההישג השלילי. אני יודע שלא התבטלתם בפני היריבות ( חוץ ממשחק הפתיחה) והפסדתם על חודו של שער גם בבית ובחוץ. אבל , וזה אבל גדול, אתמול נוכחנו לדעת מה שווה הסטטיסטיקה. משחק שאמור היה להסתיים בתבוסה להפועל הסתיים בניצחונם המרשים. מספיק להלחם בזה. זה לא יעזור. אף אחד לא זוכר שהשחלנו לסמטה קולומה 4 חתיכות ועברנו אותם בקלות. זוכרים את הפאדיחה במשחק הראשון. חבל סתם להתרגז על ה0-0-0. זו עובדה קיימת. תחיו עם זה ואל תתעצבנו סתם.
השב   •  220
דני25/11/2010 08:29
3-0 מי היה מאמין.
השב   •  20
106
מכבי חיפה2225/11/2010 08:02

כולם שוכחים את ההופעה הראשונה של חיפה בליגת האלופות.הכי קל לזכור רק את האחרונה

השב   •  11
105
יונתן25/11/2010 08:00
אני בתור אוהד הפועל, אומר בצורה ברורה שלאורך ה-20 שנה האחרונות מכבי חיפה היא הקבוצה הכי גדולה שהייתה פה, גם בליגה וגם באירופה. בשנתיים האחרונות הפועל מציגה כדורגל טוב, אבל עדיין אין מה להשוות בין הקבוצות. אם יתנו לגוטמן חוזה ארוך טווח, וטביב/הראל לא ידפקו את העסק, יכול להיות שעוד מספר שנים העסק יהיה שווה ואולי הפועל תצליח לגבור בהשגיה על אלו של חיפה. לגבי המשחק של אתמול, בכל רגע נתון היה ניתן לראות את ההבדלים בין השחקן הישראלי לאירופאי. אנחנו מתלהבים מורמוט ושכטר ובבנפיקה כולם הם ורמוט ושכטר. פשוט תענוג לראות את הקבוצות האלה, כל מסירה, כל הגבהה, הכל כל כך מדוייק. אם קבוצות ישראליות ישתתפו בצורה סדירה במפעלים האלו, כולל ליגה אירופאית, אולי יידבק בהם קצת מזה. ובשורה תחתונה, אם להיות הוגנים, גנבנו ניצחון ובנפיקה סבלה בחוסר מזל, אם זאת שההגנה הייתה מעולה.
השב   •  111
104
שמואליקו25/11/2010 07:58
השב   •  10
103
מכבי חיפה25/11/2010 07:53
עמנועל היקר
העיקר שאתה שמח
אבל בטור שלך באמת אפשר לקרוא בין השורות שאתה שמח לאיד וזו תכונה של ילד בן 6
לא תגיעו לשום מקום בלי גוטמן
השב   •  00
102
יהודי פשוט25/11/2010 07:53
השב   •  10
101
יוני25/11/2010 07:53
מסכים איתך. במקום להתגאות בהישג בנצחון, הוא רק זורה מלח על פצעי אוהדי חיפה.
כאילו אוהדי חיפה יתחילו להזכיר עכשיו את "משחק השרוכים" על כל ניצחון של חיפה בליגה.
השב   •  30
100
אדום בנשמה!!25/11/2010 07:52
אני רק רוצה לומר שאני לא מסכים עם הדברים של עמנואל. כל כתבה שיש לו משנה על מה הוא בוחר להשמיץ או את חיפה או את מכבי ואני רק רוצה לומר שלדעתי זה מוריד מהערך שלו כעיתונאי. גם אני כאוהד הפועל לא אוהב את מכבי תל אביב וזה בלשון ההמעטה אבל לעומת זאת אני מכבד אותם ואני מכבד גם את חיפה על ההישיגים שלהם ומה שעמנואל רוזן עושה על פעם שהוא מזריע שנראה זה פשוט אבל לכדורגל. אני לא יכול לדבר בשם כל אוהדי הפועל אז אני אדבר בשמי שאני לא מסכים עם מה שעמנואל רוזן אומר ואני מתנער מדבריו. ייאלה הפועל!
השב   •  110
99
אדום בנשמה!!25/11/2010 07:50
אני רק רוצה לומר שאני לא מסכים עם הדברים של עמנואל. כל כתבה שיש לו משנה על מה הוא בוחר להשמיץ או את חיפה או את מכבי ואני רק רוצה לומר שלדעתי זה מוריד מהערך שלו כעיתונאי. גם אני כאוהד הפועל לא אוהב את מכבי תל אביב וזה בלשון ההמעטה אבל לעומת זאת אני מכבד אותם ואני מכבד גם את חיפה על ההישיגים שלהם ומה שעמנואל רוזן עושה על פעם שהוא מזריע שנראה זה פשוט אבל לכדורגל. אני לא יכול לדבר בשם כל אוהדי הפועל אז אני אדבר בשמי שאני לא מסכים עם מה שעמנואל רוזן אומר ואני מתנער מדבריו. ייאלה הפועל!
השב   •  70
98
יוני25/11/2010 07:50
ניתוח טוב ונכון של המציאות. אילו חיפה לא הייתה משתתפת לפני שנה באלופות אז ההישג של הפועל [ באמת הישג ] היה נראה אחרת.
אבל כמו שנאמר: "אין שמחה כשמחה לאיד".
השב   •  20
97
אבי25/11/2010 07:48
קודם כל אני מפרגן, כל הכבוד להפועל, נצחון ענק
אבל זהבי זה הבושה הכי גדולה של הכדורגל הישראלי, ביזיון! אתם יודעים למה? כי כל משחק נבחרת הוא "פצוע" אבל מעניין כל העונה הוא משלים כל משחק של הפועל 90 דקות והוא המצטיין במשחק. אפס!
השב   •  105
שמואליקו25/11/2010 07:59
השב   •  20
96
ע.פ25/11/2010 07:48
עמנואל, כשקראתי את הכתבה (טובה - לשם שינוי) חשבתי כבר לברך אותך על זה שהצלחת לסיים כתבה שלמה בלי להזכיר את מכבי.
אבל בשורה האחרונה נכשלת.
מסתבר שרגשי הנחיתות שלך (כמו של רבים מאוהדי הפועל) הם כל כך גדולים שאין לך אפשרות להתגבר עליהם.
מילא מכבי חיפה - הם היו שם בשנה שעברה והאזכור שלהם (אולי) במקום.
אבל מכבי ת"א?
כנראה שאין מה לעשות. כנראה שרגשי הנחיתות בצירוף השנאה החולנית לעולם לא יעזבו אותך וכך, חוץ מלהמשיך ולהיות עיתונאי החצר הפתטי של הפועל ת"א לעולם לא תגיע לשום מקום.
השב   •  100
אדום בנשמה!!25/11/2010 07:55
אני רק רוצה לומר שאני לא מסכים עם הדברים של עמנואל. כל כתבה שיש לו משנה על מה הוא בוחר להשמיץ או את חיפה או את מכבי ואני רק רוצה לומר שלדעתי זה מוריד מהערך שלו כעיתונאי. גם אני כאוהד הפועל לא אוהב את מכבי תל אביב וזה בלשון ההמעטה אבל לעומת זאת אני מכבד אותם ואני מכבד גם את חיפה על ההישיגים שלהם ומה שעמנואל רוזן עושה על פעם שהוא מזריע שנראה זה פשוט אבל לכדורגל. אני לא יכול לדבר בשם כל אוהדי הפועל אז אני אדבר בשמי שאני לא מסכים עם מה שעמנואל רוזן אומר ואני מתנער מדבריו. ייאלה הפועל!
השב   •  30
שמואליקו25/11/2010 08:00
לא יפה להתעלל במיסכנים, יש להם כבר את נימני שעושה זאת מצויין
השב   •  42
95
מה חשבתי25/11/2010 07:46
ואני חשבתי לרגע שתצליח לא להכניס את מכבי בטור המשעמם הזה שלך
השב   •  10
94
יריב25/11/2010 07:41
בבית הרבה יותר קשה! מנצ''סטר אלופת אנגליה, לברקוזן פיינליסטית שנה קודם לכן ואולימפיאקוס אלופת יוון! תמשיכו להתנחם ב4 נקודות ח
השב   •  71
93
לעמנואל היקר25/11/2010 07:39
כנראה שמרוב התלהבות וגנבה של משחק אחד בליגת באלופות שכחת שהקבוצה הראשונה שהגיעה לשם וסיימה שלישית אחרי 6 הופעות מצוינות עם מספר רב של שערים ונקודות אתה מעדיף דווקא להזכיר את ההופעה האחרונה כהשוואה אז פעם הבאה שאתה כותב משהו על קבוצתך האהובה תתמקד בה ואל תחפש כותרות על חשבון מכבי חיפה תיהיה אובייקטיבי או אל תיהיה עיתונאי!
השב   •  20
92
אבי25/11/2010 07:37
כמו בחיפה לפני שנה
כמו בחיפה השנה
כמו אתמול
חזרתם לימי הבונקרים הצפופים
אבל, גם את זה צריך לדעת לעשות!
השב   •  00
91
יוסי25/11/2010 07:36
השב   •  00
90
אייל25/11/2010 07:36

בנתיים כל מה שהוא עשה היה לטובת הפועל מה רוצים ממנו

השב   •  10
89
מני25/11/2010 07:32
למכבי חיפה היו 7 נקודות בפעם הראשונה בבתים
השב   •  30
88
4 מתוך 18 זה לא הישג!25/11/2010 07:26
אתה מדבר על גישה ילדותית ועל הבדלים בין הפועל לחיפה, אבל אתם חשים הישג רק על רקע הכשלון המהדהד של חיפה שנה שעברה. בשורה התחתונה הפועל נושלה מהמפעל וגם לא תעפיל לליגה האירופית (לא תנצחו בצרפת) ככה שההישג הוא יותר שמחה לאיד מהישג ספורטיבי אמיתי.
כדאי שתפנימו אין באמת קבוצה ישראלית טובה ברמות האלה. הבית של הפועל די בינוני במונחים של אלופות ועדיין הפועל מסיימת בו אחרונה. הבית של הפועל גם מתאפיין בסדר מאוד ברור: הקבוצות שומרות על הבית שלהן ומפסידות בחוץ. הסדר הזה לא כולל כמובן את הפועל שלא שמרה על המאזן הזה ושילמה בהמשך דרכה.
לפי הסדר הברור בבית בנפיקה תנצח את שאלקה והפועל תפסיד בצרפת. כל דבר אחר ייחשב להפתעה. באמת הפתעה.
4 נק'' מתוך 18 זה באמת לא משהו להתגאות בו. גוטמן הוכיח אמש שהוא יודע לעשות את הבונקר הכי מפואר באירופה. היה כדורגל מכוער מאוד של הפועל לעומת אינספור מצבים של בנפיקה, כולל טעויות שיפוט מכריעות (גול חוקי שנפסל ופנדל). מי ששמח היום הוא בעיקר השמחים לאיד.כדורגל אמיתי בישראל- אין!
השב   •  205
שמואליקו25/11/2010 08:02
השב   •  24
ירוק25/11/2010 10:05
השב   •  00
87
בן25/11/2010 07:24
עמנואל תפסיק עם העקיצות המיותרות על מכבי חיפה ועל שטויות מהעבר. אני יכול גם להגיד לך שלפני 8 שנים הירוקים סיימו עם 7 נקודות, מקום 3, וכבשו 12 שערים. למי אכפת מה היה פעם? תתעסק בהווה במקום לחפש לעקוץ.
השב   •  50
אדום בנשמה!!25/11/2010 07:51
השב   •  20
86
ברק25/11/2010 07:21
אפילו אחרי ניצחון היסטורי עבורנו הישראלים בליגת האלופות אתה שוב מזכיר את חיפה? לא נמאס לך?
השב   •  40
85
בית שאן-חיפה-ריאל!25/11/2010 07:18
כי הוא מקנא ב 3-0 על מנצ''סטר באלופות!! רציתם בלומפילד וגם שם נשארו כרטיסים-אין קהל!אין אוהדים!
השב   •  40
די25/11/2010 16:43
לא צעקו 40000 שנה שעברה
השב   •  10
84
אני25/11/2010 07:12
עמנואל רוזן אוהד הפועל קטנוני
השב   •  00
83
ששי25/11/2010 07:10
אתה איש שצריך ללמוד עוד כמה הילכות בחיים . אך כנראה שאתה אדם כל-כך רדוד שפשוט אינני מאמין איך האנשים שאחראים על האתר הזה נתנו לך לכתוב פה משהו. ובכן איש קטנוני או כמו שאדם אחד איש מכובד מאד שאיננו עוד אבל היה איש עם כבוד וערכים . אתה " שקץ משוקץ " כדברי מנחם בגין . אתה איש מדון אינך יודע לכתוב ללא ריב . כי אתה צריך לחזק את הבחירה בך לכתיבה ולכן איך תתן לקוראים דבר מעניין כי הפועל שלך ממש לא היתה מענינת יש לה מזל כמו בקרית אליעזר . אז מר רוזן תעשה לי טובה ותגאל אותנו מיסורייך ולך תחזור לעיסוקייך הבטלים .
השב   •  20
82
דוד סירוצקי25/11/2010 07:09
יובה זאת לא בנפיקה. יובה היא קבוצה פי מאה יותר טובה ממנה. ואיך שסיימנו בעונה שעברה את האלופות ואתם לא זה בגלל כמה דברים. חצי סגל שלנו היה צעיר לעומת שלכם שהוא לא. פעם קודמת שהצלחנו אז היו לנו שחקנים ברמה הזאת ולא שחקנים בני 19. סיבה שניה שיחקנו בר"ג ויסכימו איתי אוהדי הפועל כולם שר"ג זה ממש לא איצטדיון ביתי וזאת הסיבה שהעבירו את המשחקים מול לטביה וגאורגיה לבלומפילד שלכם. אם היינו משחקים בקריית אליעזר היינו מוציאים משם משהו.
השב   •  00
81
דניאל25/11/2010 07:09
די להתעסק עם חיפה. זה שאתם  הגיע זמן שתתעסק בהפועל ולא בחיפה. עד אז הפועל תשאר מועדון קטן עם אוהדים עוד יותר קטנים. 
כנראה יש משהו מאחורי העובדה שאתם הקבוצה השנואה בליגה.
השב   •  10
80
אדום בנשמה!!25/11/2010 07:04
אני רק רוצה לןומר לאוהדי כל הקבוצות שאני כאוהד הפועל לפחות לדעתי מתנער ממה שהוא אומר. לדעתי הוא רק רוצה לזרוע שנאה בין הקבוצות. אוהב אמיתית מסתכל על הקבוצה שלו בגאווה ולא מחפש כל הזמן איך להשמיץ את היריבות ייאלה הפועל!
השב   •  30
79
פראליה25/11/2010 07:02
אוהדי הפועל מה הקטע שלכם ?
מה הקטע שלכם לקחת כל פעם הישג נחות ולהראות שאתם מעליו ?
למה לא להשוות את עצמכם למשחקים של מכבי ת"א בליגת האלופות ? או אולי לקדנציה הראשונה של חיפה בליגת האלופות ? אה מול זה אתם לא יכולים . אה מעניין גם למה ? אם לחיפה היה עשירית מהמזל שיש להפועל השנה ושנה שעברה אני בטוח וכולם יסכימו איתי שלפחות נקודה אחת היינו מוציאים בבית הרבה הרבה יותר קשה ממה שיש להפועל השנה ועם קבוצה הרבה פחות טובה , אבל לא זה העניין , העניין הוא שתמיד אבל תמיד גם כשהצלחנו וגם שהובסנו והבסנו לא מדדנו תהצלחות ותכשלונות שלנו מול קבוצות אחרות אלא הסתכלנו על עצמנו , אבל נו טוב זה הפועל תמיד בכיינות ותמיד הקנאה , מי יודע אולי מתישהו תתבגרו ותהנו מהצלחות ובלי להכנס לקטנות ולשטויות .
השב   •  11
78
הויקטור25/11/2010 06:59
תמשיך ככה עמנואל .אתה גדול!
ובפעם הבאה קצת קונפטי לשריף נמני לא יזיק.
השב   •  11
77
עמרי25/11/2010 06:58
איך נותנים לו בכלל לפרשן?
אתה מעז לדבר על חיפה באירופה

שנה שעברה הגענו עם פח לליגת האלופות והקבוצות שהיו לנו לא ראו את הקבוצות שלכם !

להזכיר לך מה קרה בפעם הקודמת שביקרנו שמה?
זהו ניצחתם משחק אחד עכשיו אתם מלכי העולם?
תגיד תודה ללוזון כי בלעדיו לא היית עכשיו באלופות!
השב   •  40
76
קדוש25/11/2010 06:54
השב   •  00
75
דרוזי ליברפול25/11/2010 06:52
ובסוף מפסידה.
לאן הגענו ?
השב   •  30
74
דרוזי ליברפול25/11/2010 06:52
5 דקות לפני המשחק "נשארו עוד כרטיסים למשחק" וכל זה בצ''מפינוס. לא יאומן ! פש
השב   •  10
73
דרוזי ליברפול25/11/2010 06:51
ומה ? בסוף החלשים מנצחים והבונקריסטים מנצחים.
חארטה על כל הכדורל אם זה המצבב
השב   •  82
לא סופרים קרנות25/11/2010 09:19
בשכונה היינו משחקים 3 קרנות = פנדל. אבל כאן זה לא שכונה.
השב   •  20
72
יניב25/11/2010 06:49
בוקר טוב
קצת הגזמת להגיד על חיפה דבר כזה אתם אוהדי הפועל יש לכם זכרון קצר או שזה גילך המופלג. חיפה מייצגת אותה ואת המדינה בכבוד רב באירופה קורה שיש תקלות פה ושם אבל אין לכם שום זכות לקחת ממנה את מה שהיא עשתה עד היום באירופה! בטח לא לקבוצה שעד היום חוגגת אליפות שלקחה בצורה לא ספורטיבית(קיזוז)ובטח שאחרי הקיזוז המצחיק הזה זה עוד היה על הפרש שערים.
השב   •  21
71
דרוזי ליברפול25/11/2010 06:49
של הגועל ?
נו , וניצחה 3-0. שיחקו כמו עלובים במשחק הזה לולא המזל  (האדיר) שיש להם היו מושפלים.
השב   •  50
70
פולי25/11/2010 06:41
כל מילה בסלע , תמשיך לשמור עלינו עמנואל
השב   •  02
69
סהר25/11/2010 06:41
השב   •  10
68
ישראלי מציאותי25/11/2010 06:40
אפשר לחשוב-וואוו איזה ניצחון,בסה"כ בנפיקה -קבוצה בינונית ומטה בקנה מידה של היום.היא בקושי קבוצת תחתית בליגות אירופיות איכותיות,אנגליה,ספרד וכו''.לך עמנואל- לא פלא שאתה מזכיר את חיפה בכל הזדמנות. מכבי חיפה טראומטית עבורך מבחינת ההישגים שצברה ומבחינת ההתנהלות.לעולם לא תשתחרר ממנה,בטוחני שהיא רודפת אותך בחלומותיך כסיוט.כדאי שתדאג מהתצוגה הגרועה של קבוצתך אתמול (כן כן) ,לחימה ללא טיפת יצירתיות במקום לבזבז אנרגיה על התנגחות מול מכבי חיפה עטורת ההישגים
השב   •  31
אלעדון25/11/2010 08:26
מדברים על בנפיקה?
למה מי קריית שמונה?
השב   •  10
67
אוהד25/11/2010 06:40
אם גוטמן יהיה מאמן חיפה עם הסגל הקיים ואלישע מאמן הפועל מי יצליח?
לדעתי שניהם מאמנים טובים רק שאלישע עובד בתנאים לא קלים ביגלל יו"ר קמצן שאפילו בית"ר הצליחו להביא את יבואה וחיפה עבדו קשה כדי להביא את בנאדו.
השב   •  40
אז הוא יהיה המאמן השני בארץ25/11/2010 09:20
השב   •  10
ירוק בדם25/11/2010 14:23
סביר להניח שהוא כבר היה איפהשהו באירופה, לא בישראל זה בטוח, כשגוטמן הגיע להפועל היא הייתה קבוצת תחתית, חיפה אז הייתה מקום חמישי ואם הוא היה בחיפה היא הייתה לוקחת אליפות..
השב   •  10
אוהד25/11/2010 16:40
הם לא היו בעונה שהפועל כמעט יכלו לרדת ליגה.
אחרי שהם הגיעו להפועל היה השינוי אז אולי גם לשחקנים שהגיעו יש חלק גדול בשינוי יותר מאשר למאמן?
נזכיר שגוטמן בעבר הרס את שכטר בנתניה ושכטר חזר לכושר כשעטר החליף את גוטמן ונתניה סיימו מקום 2 נידמה לי בסיום הליגה?
מאמנים לפעמים מצליחים ולפעמים גם נכשלים ולא תמיד הכל עובד כמו שאוהדים חושבים.
השב   •  00
66
אוהד25/11/2010 06:36
אפשר לחשוב שמדובר באריות הכדורגל באירופה.גם השחקנים המוכרים אצלהם הם שחקנים הרבה אחרי השיא.
אם הפועל היו משחקים נגד באיירן או יובנטוס מה היו משיגים?
מתי בנפיקה בגיעו לגמר ליגת אלופות?סתם בית משעמם ולא סתם צעקו בהפועל "איכס" כשהבינו מי הקבוצות בבית שלהם.
השב   •  63
65
ליאור25/11/2010 06:36
עמנואל ,השנה הלך לכם קלף בחסד ולא בזכות ואתה יודע את זה ,בלי השטות של לוזון ,היית יושב בבית ותוהה מה מר גורלך ואיך שקבוצתך האהובה לא לקחה אליפות כבר עשור .
הידעת ,ששחקני הפועל לא מקבלים משכורות בזמן ,שזה דבר טרוויאלי ,מגרשי האימון שלכם לוקים בחסר ולא להזכיר במילה את צמד הבעליים .
אז תפסיק להזכיר כאחרון האוהדים את ה 000 כי אתה יודע שהשתתפותנו הראשונה בליגת האליפות היית יותר מרשימה מהתוצאות הנחמדות שאתם משיגים השנה .
משנות ה 80אתם מזדנבים הרבה הרבה מאחורינו .
השב   •  30
64
אביב25/11/2010 06:21
השב   •  71
מכבי זה קופת חולים בבית שאן25/11/2010 07:56
השב   •  25
63
פלוני25/11/2010 06:19
עמנואל כולם מזמן יודעים שאתה אוהד הפועל ושונא חיפה.
די לשנאת חיפה, מאוס!
נכון, הפועל קבוצה מדהימה בשנתיים האחרונות, אבל די לשחצנות. זה כבר מגעיל!!
ונכון, חיפה קבוצת אמצע השנה (במזל במקום השלישי).

אך בוא נזכור מי בסופו של דבר אימפריית הכדורגל בארץ, מי המועדון המפואר בארץ. את זה אי אפשר לקחת מחיפה!
השב   •  20
62
תזכורת25/11/2010 06:14
לה\כירך עמנואל רוזן מי הקבוצה הראשונה שהבקיע ניצחה עשתה תיקו בליגת האלופות
בלי לוזון אתם בכלל לא הייתם במעמד הזה אז אל תדבר על חיפה כאילו הם מתרגשים מכל משחק באיאופה
בנתיים הפועל מתלהבים מכל ניצחון על כל קבוצטה הכי קטנה
השב   •  20
61
סמי25/11/2010 06:08
השב   •  10
60
הקנאה25/11/2010 05:41
הקנאה מחיפה אוכלת אותו!
השב   •  40
59
גיא25/11/2010 05:39
אתה אפילו לא מסוגל לשמוח בלי להזכיר את חיפה? אז אולחי נזכיר את ה 7 נקודות ? תפסיק לחרחר ריב ותלמדלשמוח בלי לדחוף תאף שלך למקומות לא קשורים. שיהיה במזל על הנצחון הראשון
השב   •  21
58
תפרגן לא יזיק25/11/2010 05:39
תתבייש לך עמנואל , באמת שכל הכבוד להפועל על הניצחון , אין בי קינאה ואין שינאה ואני שמח תמיד על קבוצה ישראלית שמייצגת את מדינת היהודים בכבוד , וזה מה שמכבי חיפה עושה שנים ליפני הפועל ועוד תעשה , אבל אתה פשוט בנאדם מגעיל , הכל הישג של הקבוצה שלך אתה מחפש להשתלח במישהו אחר , בדרך כלל זה מכבי ת"א לפעמים בית"ר ולפעמים אנחנו , מתי יבוא הום שתשמח בחלקך בלי לחפש את הקבוצה ממול ולנסות להכניס לה ?
כשתגיע להישגים של חיפה בליגת האלופות תדבר , ביינתיים זה קמפיין ראשון שלכם , ושוב בהצלחה להפועל ולכל ושראלי באשר הוא , אבל בגלל אנשים כמו עמנואל אחר כך שכטר שואל למה שונאים אותנו.
השב   •  110
אדום בנשמה!!25/11/2010 08:12
השב   •  100
57
יוסי25/11/2010 05:24
אני לא אוהד של מכבי חיפה.אבל גם לי כבר נמאס שבכל טור וטור אתה מתייחס ועוקץ את מכבי חיפה. אתה לא יכול לפרגן לקבוצה שלך מבלי לעקוץ קבוצה אחרת ? שעשתה דברים לא פחות יפים בארופה מהפועל תל אביב? זה גורם לי להפסיק לקרוא את הטורים שלך
השב   •  20
56
העתיד:25/11/2010 05:23
מכבי בית שאן,חיפה האומללה באלופות חיפה שיקה מצוין באלופות וסבלה מחוסר מזל היום לשמחתי הכדורים לא נכנסו לרשת והפועל בבונקר מדהים עשו זאת אפילו כאוהד מכבי קפצתי בכל אחד מהשערים איך נהגת שמכבי ניצחה את פסז ואולימפיאקוס ,יכולת טובה של נציגות ישראליות עוזרות לדירוג לנבחרת ולגאווה ישראלית וגם לתחרות בריאה בין המועדונים ,למה לך להתפרנס כתככן משנאת חינם ושמחה לאיד? תהנה מהפועל ידידי אני מקנא באוהדים בשמחת האדומים ובטוח שהעתיד יאיר פנים לקבוצותי ק"ש ומכבי
סליחה לק"ש הוא כבר מאיר
השב   •  20
55
ערן25/11/2010 05:20
הרי השחקנים האלה משחקים כרגע בקבוצה לגיטימית של שלב הבתים של ליגת האלופות. הפועל היא ממש לא בשר תותחים כמו בורסאספור וז''ילינה למשל, ואולי אפילו תסיים במקום השלישי. בנוסף יש מצב שהיא תצליח להיות חברה קבועה בליגת האלופות, וכך גם להגיע אולי לשלבים גבוהים יותר במפעל ולהפוך לקבוצה גדולה באמת, אם הם ילכו בדרך הנכונה של עשייה לטובת הוטוח הארוך, ולא יאבדו את הראש. אני לא מבין למה הם מתרגשים שבאים סקאוטים מקבוצות כמו נירנברג, קבוצה שרק עלתה העונה לליגה הראשונה בגרמניה, או קבוצות מבלגיה, שאני בכלל לא בטוח שהליגה שם טובה מהליגה הישראלית. אפילו ליל פחות טובה מהפועל, והיא לא קבוצה שמגיעה לליגת האלופות. אם לא מדובר בקבוצה גדולה באמת, אין טעם לעבור.
השב   •  00
54
אלי25/11/2010 04:19
מספיק לדבר על חיפה למה שונאים אותם דפקה אם נזכור טוב מי הראשונה שעלתה לצימפיונס ומה עשתה למנצסטר עמנואל אתה גזעני שנה שעברה גנבנו להם אליפות בכוח בעזרת לוזון מזפיק מספיק חיפה טובה כל הזמן אנחנו לשנה שנתים
השב   •  91
53
ירין25/11/2010 04:02
אתה תמיד מדבר שנמאס לך מהקלישאות , מהכותרות החוזרות על עצמן והדיבורים סביב ולא העבודה על המגרש. אתה בתור כותב טור רושם פשוט מה שבא לך , לרוב דברים ללא היגיון וטיפת מחשבה אבל מעניין אותי לדעת האם אתה מקנא בנו? האם ההצלחה של חיפה בגביע אירופה לאלופות גורמת לך לקנאה? האם הניצחון הלא נשכח 3:0 על מנצ''סטר יונייטד גורם לך לצביטה על הצלחתנו ? אם לא , למה ההשוואה הזו ? אף אחד בכדורגל העולמי לא משווה בין סביליה לולנסיה מנצ''סטר סיטי וטוטנהאם וכו'' אני חושב לפעמים שזה קצת לא פייר שלך הזכות לדבר שטויות אחרי כל משחק ולזלזל במכבי חיפה , ולנו האוהדים לא נשאר דבר מאשר לקוות שהטוקבק הזה יעלה לאתר ומישהו יראה אותו .
השב   •  40
52
ירוקה25/11/2010 03:56
עמנואל רוזן חחייב להזכיר כל חתיכת עלוב מסכן. במקום שתפרגן לקבוצה שלך וזהו אתה כל הזמן מזכיר את חיפה. הגעתם לליגת אלופות בגניבה . הפועל קבוצה של בונקר! אתה מתגאה בזה שעשייתם בונקר בקרית אליעזר. יא אפס מתחכם, אתה מגעיל אותי!!
השב   •  50
51
יא פדחן אחד25/11/2010 03:41
רק חבל שלא היה דבר כזה כדורגל ישראלי באירופה בשנות ה80!! הישראלית הראשונה באירופה היא מכבי תל אביב בשנת 1992/1993
השב   •  31
50
ע. הלפרין25/11/2010 03:32
לשם שינוי אני מסכים עם כל מילה בטור, רק אל תיתן לזה לעלות לך לראש.
אוהבים אותך הפועל
השב   •  11
49
אייל25/11/2010 03:28
צודק בכל מילה. מה לעשות. הפועל באמת מוכיחה השנה שהיא יודעת לעשות ביכולת בינונית דברים גדולים שחיפה ביכולת בינונית לא יודעת לעשות לצערי.. אני מאוד מקווה שנלמד.
וכן הקמפיין שלה בגלל זה הופך לטוב בניגוד לאחרון של חיפה. אני לא נכנס פה להשוואות כי יש לחיפה מספיק דברים אחרים להתגאות בהם ורק אומר כל הכבוד.
השב   •  31
48
צהוב25/11/2010 03:27
השב   •  54
47
יוסי25/11/2010 03:21
מר. רוזן היקר , בתור אוהד הפועל שנים רבות מעצבן אותי לראות אותך כותב לפעמים דברים כאלו מעצבנים , למה לדבר רעות על קבוצה אחרת ביום כ"כ נפלא של הקבוצה שלנו , אז כן , מכבי חיפה עונה שעברה לא כבשה שום שער באלופות ולא השיגה נקודות אבל להזכירך שפעם קודמת שהיא הגיעה לאלופות היא סיימה עם 12 שערים ו7 נקודות ופספסה בנקודה 1 לעבור לשלב הבא על חשבון לברקוזן שבאה כסגנית אלופת אירופה לטורניר , זה פשוט בושה שנותנים למישהו כמוך לכתוב באתר הזה כפרשן שכל מה שאתה עושה זה לזלזל באחרים ולהזכיר את הרגעים הרעים של היריבות בלי אזכור אפילו של הרגעים הטובים , תזכור שהפועל היום ניצחה 3-0 את בנפיקה אלופת פורטוגל אבל 7-8 שנים אחורה מכבי חיפה ניצחה באותה התוצאה ובמשחק בית במדינה זרה (קפריסין) את אלופת אנגליה מנצ''סטר יונייטד.
השב   •  362
אדום בנשמה!!25/11/2010 08:10
השב   •  100
אסף25/11/2010 08:37
כל הכבוד על המשחק ועל ההשגים תמשיכו ותצליחו
השב   •  80
אינטיליגנציה של קוף גבוהה משל אוהד מכבי חיפה ממוצע25/11/2010 11:26
השב   •  30
46
פופו25/11/2010 03:20
תפסיקו להשוות את עצמכם בכל מה שאתם עושים למכבי חיפה כי מכבי חיפה היא הקבוצה הבכירה סישראל והראשונה בכל דבר שקשור לאירופה בארץ והנה כמה עובדות למה היא הקבוצה מס 1 ואתם סתם חיקוי עלוב מסין שמנסים להיות מכבי חיפה : הקבוצה הישראלית היחידה שזכתה באליפות ללא הפסד ליגה ‏[8] - בעונת 1993/1994. 46 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד - בין השנים 1993 ל-1994. 30 משחקי חוץ רצופים ללא הפסד - בין השנים 1993 ל-1995. הקבוצה הישראלית הראשונה שזכתה בשש אליפויות בעשור אחד: בעונות 2000/2001, 2001/2002, 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006 ו-2008/2009 הקבוצה הישראלית הראשונה שהעפילה לליגת האלופות, והיחידה שעשתה זאת פעמיים - בעונות 2002/2003 ו-2009/2010. הקבוצה הישראלית הראשונה שהשיגה ניצחון בשלב הבתים של גביע אופ"א, והיחידה שהעפילה לשמינית הגמר במתכונתו האחרונה - בעונת 2006/2007. הקבוצה הישראלית היחידה שהעפילה לרבע גמר גביע אירופה למחזיקות גביע - בעונת 1998/1999.
השב   •  80
קטן המלך25/11/2010 13:14
צודק בכל מילה שרשמת בתגובה. עם היה אפשר הייתי מעלה את התגובה שלך לטור ליד הטור המעפן של עמנואל רוזן. כזה בנאדם קטן שזה מעצבן כבר הקנאות אוכלת אותו ממשחק למשחק כי הוא יודע שלא משנה כמה חיפה תהיה חלשה עדיין יהיה להפועל קשה מולה ולא משנה כמה כסף ישקיעו בהפועל. נמאס מהחרטות האלה שמישהו ישתיק את האפס הזה כבר
השב   •  20
התשובה 0-0-025/11/2010 15:13
השב   •  11
45
כל הכבוד25/11/2010 03:12
בערב הכי גדול של הקבוצה אותה אתה כל כך אוהב ואתה עדיין בוחר לציין את הישגי (או יותר נכון חוסר ההישגים) של חיפה בשנה שעברה, קבוצה קטנה הייתם וכך גם תישארו תמיד, הצורך שלכם לחזור על זה פעם אחרי פעם שאתם לא תסיימו כמו חיפה רק מדגיש את העובדה הידועה לכל. כל הכבוד אכן הישג מרשים, חבל שבמקום להנות ממנו אתם עסוקים בהשוואות(ומתעקשים לשכוח את הקמפיין הכי טוב שהיה לקבוצה ישראלית בליגת האלופות)
השב   •  30
44
כתום25/11/2010 03:08
על משהו!
הליגה הישראלית לא צריכה להסתפק בבררה ושחקנים שלא שווים כלום.
יפה אמרת עמנואל.
השב   •  10
43
ירוק בחו"ל25/11/2010 03:08
שלך. אליפויות עוקפים אתכם בהרבה, לליגת האלופות אנחנו הספקנו להעפיל כבר פעמיים עוד לפני שחלמתם להיות שם, ואותו דבר בנוגע לגביע המחזיקות/ אופ"א. אז תהנה ממה שנשאר לכם - ההתפרקות מבעבעת לכם מתחת לרגלים, אתם כבר כולכם מתחילים להרגיש את זה, לא?
השב   •  51
42
כל הכבוד25/11/2010 03:06
השב   •  00
41
לשון הנפץ25/11/2010 03:06
למה אתה תמיד חייב לדחוף קבוצות אחרות לטור שלך? אתה אוהד הפועל? תרשום טור כאוהד הפועל, אל תערב קבוצות אחרות בקטנוניות שלך. מתפלא עליך עמנואל, לא מתאים לך.
השב   •  20
40
ליבי25/11/2010 02:47
0 נקודות 0 שערים 8 ספיגות ולהפועל ת''א 4 נקודות 5 שערים 8 ספיגות אז אוהדי מכבי חיפה תחזרו למלונה שלכם ותצדיעו לנו.
השב   •  210
אלוף האלופים25/11/2010 19:45
אם אתה כבר רוצה להיות אובייקטיבי ולא להתנהג כמו עמנואל רוזן אז תסתכל על המופע של כל קבוצה ישראלית באלופות ותמצא שם  את מכבי חיפה שלבינתיים אף קבוצה בארץ לא יכלה לעבור את מבחינת הישגים לכן כשמדברים על כבוד שתיקה יפה לחכמים או איך שנאמר סייג לחוכמה שתיקה
השב   •  20
39
שי25/11/2010 02:43
שעמנואל רוזן עוד היה כתב שולי 
מכבי חיפה חלוצת הקבוצות הישראליות בצ''מפיון ניצחה בצ''מפיון ששכטר עוד ינק
מכבי חיפה ניצחה בצ''מפיון שהפועל ת"א חלמו על המפעל וקמו עם סדין רטוב בבוקר
אז עמנואל ושאר האדומים שבו בשקט תהנו מהניצחון ואל תזכירו בכלל את מכבי חיפה !  
השב   •  51
38
עמנואל25/11/2010 02:38
יש לך תוכנית בשם נדבר על זה בבית.
אני צופה קבוע של התוכנית הזאת והיא באמת תוכנית מאוד מעניינת שמביאה נקודות מבט שונות של אישיים שונים עם דעות שונות על אירועים שקורים ביום יום ,
באמת אחלה של תוכנית תמשיך לעשות אותה וכמה שיותר ..
בקשר להפועל שאפו שמגיע מחמאות אומרים אותם,ושמים את האגו בצד.
השב   •  10
37
אור25/11/2010 02:35
בשם כול אוהדי מכבי חיפה אנחנו אפסים! שער אחד לא יכלנו להבקיע? נקודה אחת לא?
השב   •  11
36
אור25/11/2010 02:32
השב   •  00
35
מוסטפא25/11/2010 02:31
אם הצהובים לא מצליחים, חבל שאתה תעשה בשבילם את העבודה
השב   •  50
34
ירוק שרוף25/11/2010 02:26
שכחת כנראה את 2002/03 שחיפה דרסה קבוצות בליגת האלופות וסיימה במקום השלישי עם סיכוי גדול למקום שני, מי זאת בנפיקה עם כל הכבוד קבוצה בינונית מאוד עם שחקנים חלשים. הגיע הזמן להפסיק להשוות בין הפועל לחיפה מבחינה הזאת של ליגת האלופות כי אין מקום להשוואה. חיפה עשתה הרבה יותר ותעשה הרבה יותר מהפועל, חיפה שיחקה טוב מאוד בכל! המשחקים של שנה שעברה זה שלא נכנסו שערים זה עניין של חוסר מזל אין מה לעשות הרמות האלה אי אפשר לפספס את הזדמנות הכי קטנה. אז עמנואל הגיע הזמן להפסיק לדבר על מה חיפה עשתה ומה לא עשתה כי כולם יודעים שאף אחת לא תשתווה לחיפה מבחינה אירופאית ולא משנה איזה קבוצה היא תנצח .
השב   •  21
33
חגי25/11/2010 02:13
אני רק רואה את התמונה שלך ויודע שתבכה על משהו עוד מעט
השב   •  10
32
ירוק בדם25/11/2010 02:12
מדבר אחרי ניצחונות של הפועל ושוכח שאנחנו עשינו 7 נקודות וכבשנו 12 שערים וסיימנו במקום השלישי. כרגיל הבונקר המגעיל של גוטמן. הפועל ניצחה הכדורגל הפסיד
השב   •  50
31
ביתרי25/11/2010 02:11

ואל תגידו לי שלא אני לא מדבר על מכבי נימני תל אביב שהפסידו להם בצדק אני מדבר על ביתר ומכבי חיפה שתי קבוצות לוזריות שהפועל בתכלס חילצה מהן נקודות וגם היום נגד בנפיקה (לא שחלילה אני משווה את בנפיקה אלינו) אבל הצורת משחק הזאת מעצבנת. 

השב   •  10
30
אוהד עם שכל25/11/2010 02:10
חיפה עשתה שני קמפיינים בליגת האלופות, בניגוד לאחד של הפועל, ובראשון היא השיגה 7 נקודות, סיימה שלישית, וניצחה משחקים בזכות יכולות כדורגל איכותית. הפועל עשתה תיקו, וניצחון פוקסיונרי אחד. לידיעתך
השב   •  91
29
פופו25/11/2010 02:09
איך קבוצה שמשחקת גרוע וושוכבים עליה כל המשחק כולל המשחק נגד חיפה ומנצחת ח כל הכבוד , אבל עדיין אזה מזלל אלוהים ישמור באמת קבוצה גרועה שני הנצחונות האלה הם בפירוש ביש מזל נטו לקבוצה ששיחקה נגד הפועל תלאביב אם זה חיפה ו בנפיקה אני בחיים לא ראיתי קבוצה כלכך גרועה במשחק שלה ומנצחת אבל עדיין כל הכבוד  , אבל עדיין איפה ההופעה הראשונה של חיפה ואיפה ההופעה הזאת של הפועל , אז חיפה היה גם כדורגל מצויין וגם תוצאות יפות .
השב   •  134
עייף יותר מעמנואל25/11/2010 09:49
לא הייתה להם התקפה אחת אבל שטראובר מכר את המשחק בסיטונאות
השב   •  10
28
שי25/11/2010 02:05
השב   •  01
27
מושיק המאמן25/11/2010 02:04
אתה נחשב לאינטיליגנט אבל מגיב לפעמים באינפנטיליות (זו לא קללה.)מה קשורה מכבי חיפה?הם נתנו חרה מופע באירופה אבל בהחלט לא באו להחליף חולצות.מה זה קשור להפועל?למה אתה לא מסוגל להסתפק באהדת קבוצתך ומתעסק בצהובים,במכבי חיפה,בית"ר ירושלים?.תהנה מההצלחות שלכם,יש הרבה שמפרגנים לכם,שחקו אותה אבל אל תשנאו את האחרים זה יתהפך עליכם יום אחד.
השב   •  40
26
הידוע בעיר25/11/2010 02:03

הפועל נכון להיום עושה את מה שמכבי חיפה עשתה לפני 8 שנים ומכבי תל אביב עשתה לפני 6 שנים, רק שהפועל עושה את זה עם הרבה מזל, ואת זה אתה אמרת - ניצול המצבים היה נס!
תפסיק לרדת על המאזן של חיפה משנה שעברה כי היום שבו אתם תרשמו הופעה נוספת בליגת האלופות וניצחון על מנצ''סטר רחוק מאוד. מי שראה את המשחק יודע שהפועל יכלו גם להפסיד אבל ככה זה הכדורגל, לפעמים לא צודק.
אה ותתפלא אני דווקא מפרגן להפועל, למרות שהם מייצגים רק את עצמם, כי ככה אני עם קבוצות ישראליות בחו"ל - זה פשוט חזק ממני.
בהצלחה נגד ליון.

השב   •  70
25
משה25/11/2010 02:02
הפטיש והמגל עדיין לוזרים יש לכם יותר מזל משכל ושהמזל ייגמר נראה מה יהיה לך לכתוב
השב   •  40
24
אורן25/11/2010 02:02
עד ה2:0 לא עברו לי ההתקפי לב
השב   •  01
23
אדום בנשמה!!25/11/2010 01:57
השב   •  40
22
JohnnyB25/11/2010 01:56
אבל עם כל הכבוד לזהבי אנשים מתעלמים מהמסירה הגאונית של יוסי שבחון. מאז שהגיע עושה את עבודתו נאמנה והכי חשוב שקטה וכרגיל המכבים אוכלים ת''לב. יאללה הפועל!
השב   •  41
21
בן25/11/2010 01:54
יאללה תתקדם לא נמאס לך להכניס בכל טור משפט על מכבי?? יגרוע לך תחפש חיים.
השב   •  60
20
redwind25/11/2010 01:53
יופי של כתבה!
השב   •  01
19
אדום בנשמה!!25/11/2010 01:53
אני רק רוצה לומר בשמי כאוהד הפועל שאני מתנער ממה שעמנואל רוזן אומר. וזה לדעתי ילדותי ועצם זה שהוא כל הזמן מחפש להשמיץ קבוצות מוריד מכבודו כעיתונאי מבחינתי הוא לא אוהד הפועל אמיתי!
השב   •  130
18
סמית25/11/2010 01:48
השחקן הכי גדול שהיה להפועל ב 20 שנה האחרונות. תודה גילי על כל משחק שלך.
השב   •  31
17
התיאטרון האדום25/11/2010 01:47
כקורא קבוע של רוזן,איזה טור עלוב ורדוד .דווקא אחרי ניצחון היסטורי שכזה.
השב   •  40
16
אמיר25/11/2010 01:45
אדון עמנואל רבאק אי אפשר פעם אחת רק לשמוח עם הקבוצה שלך מבלי לדחוף שמחה לעיד נגד חיפה או מכבי?!
למה תמיד ולא משנה אם הפועל מצליחים או לא תמיד אתה צריך להכניס קבוצות אחרות?! אתה כזה קטן!
השב   •  140
15
נגמר 3-025/11/2010 01:42
השב   •  90
14
אדום בנשמה!!25/11/2010 01:41
אני רק רוצה לומר בשמי כאוהד הפועל שאני מתנער ממה שעמנואל רוזן אומר. וזה לדעתי ילדותי ועצם זה שהוא כל הזמן מחפש להשמיץ קבוצות מוריד מכבודו כעיתונאי מבחינתי הוא לא אוהד הפועל אמיתי!
השב   •  71
13
סיסי25/11/2010 01:40
בעולם המציאות הערב החלום התגשם. 2 מיליון תירוצים,200 סיבות,ואמת אחת 3 נקודות בקופה.תודה לך אהובה!
השב   •  20
12
תל-אביב אדומה25/11/2010 01:39
חח
השב   •  102
11
גוטמן בהפועל לנצח25/11/2010 01:38
שם באמת היינו יותר טובים. היום היינו יותר יעילים
השב   •  10
10
המקוזז25/11/2010 01:38
השב   •  5035
9
הקוסם לנבחרת25/11/2010 01:36
השב   •  3344
המשיח25/11/2010 01:51
השב   •  50
8
אדום בדם25/11/2010 01:36
לא מתביש הכי הרבה מינוים 10000 אלף מינוים שחקנים וינרים מאמן ענק בדרך לאליפות שניה בטוחה ומי שיכול להרוס את כל זה זה טביב השכונה הנה גוטמן סידר לך עוד מיליון יורו תתחיל להשקיע בקבוצה יקמצן
השב   •  50
7
ערן25/11/2010 01:35
בתולדות ליגת האלופות. אתה מתלהב כמו איזה ילד בן 11 שהתחיל לראות כדורגל אתמול. הטורים שלך כבר מזמן איבדו את הטעם שלהם.
השב   •  286
6
אנתוניו25/11/2010 01:35
יאללה הפועל!! היה מדהים!
תודה לך הפועל!!
השב   •  43
5
אלי25/11/2010 01:34
חזור לחור שלך
השב   •  69
4
סביאולה25/11/2010 01:34
טוב שאתם לא מייצגים את ישראל עוד היו מאשימים אותנו בגנבה בבית דין הבין לאומי גנבים
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  138
3
טוטי25/11/2010 01:33
לא כמו שגיא כהן הזה שהקשר בינו לבין המציאות / כדורגל מקרי בהחלט.
השב   •  31
2
גן כן25/11/2010 01:31
באמא שלך תתפטר כבר.
השב   •  162
1
דוד25/11/2010 01:31
תראו מי התעורר לחיים
 כרגיל בא להצחיק מתמיד כחול!
השב   •  158
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP