יום רביעי, 19.02.2025 שעה 14:36
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
שלום לוי

קצת כבוד לא יזיק

דעה: גם אם הקריאות לאבי נמני בעקבות ההפסד לקרית שמונה היו מוצדקות, יש דרך שבה צריך למחות, בטח נגד הסמל הכי גדול שהמועדון הזה ידע

תרשו לי לא להתייחס יותר מדי לצד המקצועי בהפסד של מכבי ת"א בבלומפילד לקרית שמונה, אלא יותר על הקריאות של חלק מהקהל של הקבוצה לעבר אבי נמני שדרשו ממנו להתפטר מתפקידו כמנג'ר הקבוצה.

לימדו אותי עוד בתור ילד לתת את הכבוד הראוי לאנשים שמגיע להם ויסלחו לי אלה שלא מסכימים איתי, אבל אבי נמני, שגדל במועדון היה קפטן ושחקן גדול של הקבוצה ונתן לקהל הגדול של מכבי ת"א להתענג על הצלחות, קיבל יחס מזלזל ופוגע, דווקא ממי שהכי צריך לתת לו את האהבה והתמיכה ברגעים הקשיים.

יכול להיות שאבי נמני לא מאמן גדול כמו שהיה שחקן גדול, שחקנים גדולים ממנו בעולם לא הצליחו כמאמנים. אבל יש דרך להתבטא והדרך שחלק מהקהל של מכבי בחר בה בדקה ה-70 ששלט החילוף הונף ומאור בוזגלו הוחלף, היתה דרך מעליבה וכואבת.

"אבי נמני הביתה, אבי נמני הביתה", כאילו מדובר באיזה מאמן שהגיע מהרחוב והקהל מחליט לגרש אותו בקריאות זעם שנשמעו עד כדי שנאה אצל חלק מהאוהדים ואני שואל מאיפה זה מגיע?

אבי נמני מאוכזב בסיום המשחק. זה לא היחס שמגיע לו (יניב גונן)
אבי נמני מאוכזב בסיום המשחק. זה לא היחס שמגיע לו (יניב גונן)
 

יכול להיות שהקריאות של אוהדי הפועל ת"א ושאר הליגה ששרים "נמני תישאר תהרוס אותם יותר" השפיעה על חלק ואני מדגיש חלק מהקהל של מכבי ת"א? להאמין בזה שהוא הורס את מכבי?

מותר לכל אחד לחשוב מה שהוא רוצה לגבי מאמן זה או אחר, אבל מה גורם לאותם אוהדים לחשוב למשל, שדור מלול לא פוגע כי נמני מפריע לו ואחרים לא מצליחים כי נמני עומד בדרכם. אותן המצאות חסרי בסיס שאוהדי קבוצות היריבות המציאו ואותם אוהדים צהובים בחרו לאמץ את זה.

אולי אותם אוהדים צודקים שנמני באמת לא מתאים לאמן את מכבי ת"א ושהוא חסר ניסיון, אי אפשר לפסול את הטענות שלהם, כי התוצאות מדברות בעד עצמן. אף אחד לא ציפה שעם הכסף הגדול והשחקנים שהגיעו הקבוצה תהיה עם ארבעה הפסדים אחרי 11 מחזורים. אבל יש דרך וצורה להביע זאת, אבי נמני אוהב את הקבוצה, לא פחות מאותם אוהדים ומקדיש את רוב זמנו למועדון שנקרא מכבי ת"א.

בוזגלו יורד מהמגרש. הקריאות לאחר החילוף היו מביכות (יניב גונן)
בוזגלו יורד מהמגרש. הקריאות לאחר החילוף היו מביכות (יניב גונן)
 

יש אוהדים שהסבלנות שלהם קצרה מאחרים ונמאס להם להמשיך לסבול, בטח שהיריבה העירונית חוגגת על חשבונם, אבל אני חושב שגם קריאות בוז וביזיון היו מספיקות לאבי נמני להבין את מה שהם חושבים בנוגע לתפקודו על הקווים.

אני בטוח שאלה שקראו נגד אבי נמני, עודדו ורצו אחריו ברגעים שלו כשחקן ובאו ונפרדו ממנו בכבוד שהוא פרש ממשחק פעיל. גם הם וגם נמני עצמו לא היו רוצים שהקשר שלהם ייגמר בפרידה שמלווה בשנאה וכעס.

יש עוד הרבה זמן לסיום העונה ואם האווירה המפולגת שהיתה בבלומפילד תימשך, זה יפגע אך ורק בשחקנים ובקבוצה. אבי נמני לא טיפש, הוא יודע שאם בתקציב שיש למכבי ת"א העונה הוא לא יצליח להביא  את הקבוצה לאליפות, הוא לבד יקום וילך הביתה.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 181 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 181 תגובות ב-137 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
137
yellowinner23/11/10, 07:12
השב   •  00
136
התחייה 5 יפו22/11/10, 10:54

חייל עלוב

השב   •  10
135
יוסי..22/11/10, 02:03
הלך הכסף דוד.
השב   •  10
134
עידו21/11/10, 21:22
הקריאות היו בכל האצטדיון.

יום שחור לקהל הכי גדול פה.
השב   •  12
133
אייל21/11/10, 21:19
השב   •  00
132
שי21/11/10, 20:11
כל האוהדים של היום הם אוהדים מטומטמים, ילדים שלא יודעים מה זה כדורגל ללא אלימות. לעודד צריך גם כמפסידים ולא רק שמנצחים. לאט לאט אתם הופכים להיות אוהדי הגועל.
תנו כבוד ושקט לקבוצה, זה שלא הולך כולנו רואים אבל אם מבית לא תהיה תמיכה איך ייצא משהו מהקבוצה ?
נמני היה שחקן ענק מבחינתי אבל מאמן בינוני, כמו גוטמן בתחילת דרכו.. כן כן אותו גוטמן שכולם מצלהבים ממנו וכמו בהרבה מקרים שהתלהבו ממאמנים אלו ואחרים.
רבותיי, תנו לנו ולקבוצה את השקט, כי נמאסתם ואתם לא אוהדים כמונו !
השב   •  22
131
מכבי זה אצלי בלב21/11/10, 19:39
אנחנו האוהדים לא נרדמים אחרי כל דרבי ב 3 השנים האחרונות , ולא נרדמנו בלילה למשך שבוע בגלל אסון טדי , וגם הסבל וכאב הלב לראות את בלומפילד אדום בצמפיונס , לא מוסיפה לנו שינה מתוקה בלילות ואנחנו לא מסוגלים לנצח בליגת הפח ,
השב   •  00
130
קובי21/11/10, 19:35
הכותב צודק באלף אחוז התביישתי להיות אוהד מכבי אתמול באצטדיון יש דרך אפשר לצעוק בוז אפשר לצעוק תתפטר אבל לקרוא אבי נמני ההומו בשער 8 כל אותם אוהדים שצעקו את זה יכולים להתבייש בטח עוד לא נולדתם שאבי הביא את האליפות ב-92 וב-95 ואת הדאבל ב-96 לכו תצבעו עצמכם באדום אתם לא ראויים ללבוש את החולצה הצהובה וכן אבי לא צריך לאמן את זה אנחנו יודעים כבר שנתיים
השב   •  32
גילי22/11/10, 14:07
אני במקרה היתי שהוא הביא אליפויות בשנות התשעים אבל מאז עבר מספיק זמן הוא כבר לא שחקן הוא חיקוי עלוב למאמן ותהפוך את זה כמה שאתה רוצה את כולם כבר החליפו חוץ מאותו אז מה זה אומר בדיוק
היה שחקן ענק אבל מאמן הוא עוד לא
השב   •  00
ירון22/11/10, 15:23
אני לא יודע אם אתה זוכר את האליפויות המדוברות, אבל אני זוכר טוב. להגיד שאבי נימני הביא את התארים האלה זאת שערורייה. אבי נימני היה שחקן בית צעיר ומוכשר, הוא היה בורג בתוך מכונה שלמה ולא היה לו חלק יותר גדול באליפויות מלאיציק זוהר, דריקס, קלינגר, אובארוב, הברומרים, הנחמנים, שלח, נועם שוהם, יעקב הלל, אברם גרנט, דרור קשטן וכו''. לא לעוות את ההיסטוריה ואת המציאות בבקשה ילד. 
השב   •  00
129
בטטה21/11/10, 19:33
כמי שהיה בבלומפילד בשבת אני קובע שהתשקורת עושה חסד עם נימני-
כבר בפתיחה רב"ש קיבל מחיאות כפיים סוערות מכל הקהל ! כולל קריאות שיחזור למכבי (במקום נימני כמובן).
החילופים המוזרים זכו לשריקות בוז מצד כל הקהל !
הקריאה לנימני ללכת הביתה הייתה מצד כמעט כל הקהל כולל שערים 10-11 ! מעט החיילים שלו הושתקו על ידי הקהל.
לאחר שריקת הסיום כל הקהל של מכבי כולל שערים 10-11 נעמד על הרגליים ומחא כפיים לשחקני ק"ש תופעה חסרת תקדים בכדורגל שלנו!
בדרך החוצה הדעה הכללית הייתה שנימני ומלכחי פנכתו צריכים ללכת כמו שסיני בזמנו הועף מהפועל מה שרק עשה טוב לפועל.
אז שלא יעבדו עליכם!
השב   •  41
רועי21/11/10, 19:55
בנאדם מאיפה המצאת את כל השטויות האלה? היחידים שצעקו לנימני היו האוהדים בצד ימין למעלה של שער אחד עשרה והצמודים להם בשער שמונה שניגררו הם לא היו יותר מ100 אוהדים זה דבר ראשון דבר שני רק שער שמונה למטה בצד ימין הם האוהדים שמחאו כפיים לק"ש שלק"ש לא מגיעות מחיאות כפיים בכלל הם לא שיחקו טוב אלה אנחנו שיחקנו גרוע אפחד לא רוצה ולא ירצה להיפרד מהסמל שלנו בצורה כזאת כמו שהוא הביא לנו אליפות אנחנו נגרום לו להמשיך לאהוב את המועדון ואת האוהדים גם כשיעזוב אותו כל האוהדים האלה שחושבים שהם יעיפו את נמני טועים! לנמני יש מוח וכשהוא יבין שהוא באמת הורס ושאין לו מה לעשות יותר הוא יעזוב .
השב   •  20
128
אח שלי גיבור21/11/10, 19:25
אותי לימדו לכבד את מי שמכבד אותי. נמני לא מכבד אותנו בכך שכבר 3 שנים יש שעירים לעזאזל והוא לא אשם אף פעם - למרות שהחלפנו בעלים, הנהלות, מאמנים, שחקנים, מה לא? הכל בשבילו. אני גם לא מצליח להבין את הקשר בין זה שנמני היה שחקן טוב לבין זה שהוא מאמן גרוע. גם קלינגר היה שחקן גדול ושפיגל היה וצבי רוזן היה ועוד היו. כולם, כמאמנים, עזבו כשלא הצליחו. לגבי קריאות הזעם: תתפטר ולגבי השנאה - נראה שהיה טוב יותר אם נמני היה שואל את עצמו מאיפה זה בא? אולי הוא היה מגיע למסקנות הנכונות. לגבי שחקנים שלא מצליחים. זה נראה למישהו מקרי ששחקנים אצלנו לא מצליחים? כולם גרועים? כולם לא פוגעים? אין שום מכנה משותף?? אם אתה כתב/פרשן תהיה רציני לפחות ואל תבייש את עצמך. לדוגמה, איך בוזגלו אמור לשחק בשבת הקרובה אחרי החילוף אתמול? עם בטחון? עם חשק? עם הקרבה? איך? אחרי זה יגידו שבוזגלו לא שווה את הכסף. בסכנין הוא עשה בי"ס לליגה ורק אצלנו - כישוף - בוזגלו שכח לשחק כדורגל. אין לי ספק שאבי נמני אוהב את מכבי, אבל האמת היא שאני חושב שאבי נמני אוהב את אבי נמני הרבה יותר מאשר את הקבוצה.
לסיום, מותר להתחנף ולכתוב טור עם המון שטויות ודברים לא קשורים - אבל איך תסביר את זה שנמני לא מוכן להתראיין אצל מי ששואל אותו שאלות קשות מדי שלא מוצאות חן בעיניו? זה לא זלזול באוהדים שמתים לדעת מה קורה ולמה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים?
השב   •  32
127
ירון,צהוב מאז ולתמיד21/11/10, 19:22
אין דרך ,אין שיטה, אין משחק התקפה, הכל שבלוני ומשעמם. תנו למאמן אמיתי (גוטמן למשל) את הקבוצה הזו והוא עושה ממנה מטעמים.תראו מה מאמן עושה משחקנים- זהבי,דה סילבה, ידין, שכטר,את כולם בנה גוטמן.נמני צריך להיות נשיא כבוד או משהו כזה ,לא לגעת בצד המקצועי !
השב   •  00
126
רון חולגאי המלך !21/11/10, 19:05
לא עושים ככה למאמן ובטח שלא לאבי נימני המצב לא הידרדר היינו קקה ולא באשמת נימני.אנחנו עוד נביא אליפות!
השב   •  53
ירוק אהבת חיי21/11/10, 19:13
אוי שטראובר אוי..!
השב   •  00
125
ליאור21/11/10, 19:04
קהל חוצפן ומפונק כאילו המאמנים שהיו לפני נמני הבאו הצלחות! היה ונשאר אותו דבר אבל הקהל הזה הוא בושה לא מגיע לו סמל כמו נמני, מגיע לו מישהו כמו בוזגלו שירק להם בפרצוף בעוד שנה שנתיים ויתעופף לקבוצה אחרת!!
פשוט קהל בושה!
השב   •  32
124
ירוק אהבת חיי21/11/10, 19:04
תכניסו את זה לראש כבר
אינטרסים אישיים וכדורגל לא הולכים יד ביד
אויי דוידוביץ'' ניהיה אוי שטראובר!
השב   •  01
123
לא מזדהה (מפחד מהעולם התחתון)21/11/10, 18:43
אבי נימני הכדורגלן שהפך למאמן שהפך למנג''ר שהפך לפושע .די לך הרסת אידיוט תראה מה עשית? מה עשית? מה עשית? מי זוכר שפעם עשית טוב הכל נמחק לך הביתה אידיוט לך
השב   •  24
122
יונתן21/11/10, 18:42
הבעיה עם אבי נמני התחילה בעונה ששלמה שרף אימן אותו. שרף התעצבן על נמני ובמקום לייבש אותו פיטרו את המאמן - אני דרך אגב האחרון שמתלהב משלמה שרף - אבל ברגע שעשו זאת הסיכוי של מכבי להצליח בדומה לשנים שמכבי הייתה גדולה נגמר. מאז במועדון הזה משאירים את נמני בכל מיני תפקידים בגלל לחץ של מיעוט קטן וקולני והקבוצה לא מצליחה. אנחנו אכלנו את אותו דבר עם משה סיני כמאמן וכנראה שעכשיו זה התור של מכבי.
השב   •  00
121
RED BULL21/11/10, 18:34
אין שחקן מאמן או בעלים שהוא יותר גדול מהמועדון
אחרי סיני דבר כזה לא קרה ולא יקרה בהפועל.
תשאלו את טביב הוא כבר יודע
השב   •  00
120
אלי21/11/10, 18:31
בתור מנוי לשער 13 התביישתי לשמוע את הקריאות נגד נמני איפה הכבוד לבנאדם שנתן המון מעצמו לקבוצה ולמועדון ותאמינו לי שכל מה שהוא חושב זה רק על טובת הקבוצה, נכון שהקבוצה לא עומדת טוב על המגרש , אבל עדיין לא מובן לי מה גורם לכם אותם אוהדים שפיתחו כל כך שנאה לנמני לצעוק לו אתמול. תהיו קצת סבלנים תנו לו עונה אחת של חסד כי נראה לי שמגיע לו , ותפסיקו להיות אוהדי זבלה ולשבת בשקט כששער 11 ו 8 מעודדים אתם שותקים אבל לשרוק בוז זה כל מה שאתם יודעים , כל אלה הם אוהדים של מנוי פעם ב5 שנים
השב   •  42
119
ימין21/11/10, 18:28
אני מנוי לשער 13 כבר 6 שנים וזו השנה האחרונה שאני עושה מנוי לשער הזה. יושבים שם אוהדים ביזיוניים שרק מקללים ועושים לחץ בקבוצה וגם ככה אף פעם לא מעודדים אני מתבייש לשבת ב 13 תעברו ל שער 4
השב   •  62
צהוב אחד21/11/10, 20:43
השב   •  00
118
RED BULL21/11/10, 18:27
טוב מאד נמני תשאר
שלום לוי אתה והטורים שלך פתטים
השב   •  00
117
רוני21/11/10, 18:27
נימני מלך הגדול מכולם יישאר
לעולם ועד אמן !
השב   •  40
116
ירון21/11/10, 18:24
השב   •  20
115
צהוב תמיד21/11/10, 18:22
השב   •  10
114
אדום שפוי21/11/10, 18:17
השב   •  01
שליימה21/11/10, 19:42
השנים שנמני נתן להם הי שנים מדהימות לקהל של מכבי שגרם לנו להרבה סבל. תפסיק להיות צבוע ולהביא לי שחקנים מלפני 50 שנה.
השב   •  00
113
המכביסט האמיתי21/11/10, 18:06

מעבר לזה שהוא מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים, היו עוד שחקנים גדולים במכבי לאורך השנים : גלזר , מירמוביץ'' ,שפיגל, אבי כהן, טבק ,זוהר קלינגר, דריקס (רשימה חלקית). גם בשנות ה-90 הגדולות (עד 96) הוא היה חלק ממכונה משומנת של מנהיגים ולא סחב את מכבי לבד על הגב . אמנם ב-2003 הוא הביא אליפות במו רגליו למכבי ב-3 המחזורים האחרונים אבל זה קרה רק בגלל שקלינגר העמיד אותו במקום ובמקום להתעסק בלשלוט בקבוצה הוא מימש את הפוטנציאל שלו.

השב   •  35
בן21/11/10, 19:06
כל השמות שהזכרת לא מגעים לקרסולים של נמני נימני זה הסמל היחיד והבלתי מעורער של מכבי. אז תלך לישון ילד.
השב   •  31
112
אדום21/11/10, 18:01
השב   •  13
111
שאול21/11/10, 17:54
איך אנשים מדברים על כבוד בלי לדעת מה זה כבוד בכלל אם אדם נזרק מהמועדון בבושת פנים שילם לאוהדים שיריעו נגד המועדון(בכרטיסים)שהוא הסמל שלו אז איפה הכבוד ? תתבייש
השב   •  02
110
מכביסט21/11/10, 17:47
הלא זה דבר והיפוכו. האיש הזה הוא הכל רק לא בעל כבוד.
כל אדם אחד מעולם הספורט שגורם עוול לכל כך הרבה אוהדים, שעושה כאלה נזקים למועדון, שמגיע לרמה שאלפי אוהדים מתחננים אליו באינטרנט ומתחת לבית שיתפטר מהמועדון, כל אחד כזה היה מזמן מתפטר מפאת כבוד עצמי, יושר פנימי מינימלי, אבל נמני? בכזה דבר לא נתקלתי מימיי

מה לא עשינו ומה לא ניסינו כדי להעיף אותו, זה בלתי אפשרי. הוא השתלט על המועדון, מחרב אותו מבפנים, ושום דבר לא מוציא אותו משם.
אז יש לך חוצפה לרשום בכתורת את המילה "כבוד"?!
השב   •  23
109
אייל21/11/10, 17:37
כבר מעל לשלושים שנה שאני אוהד מכבי ורק אלוקים עדי על המרורים והשיברון לב שאכלתי מהקבוצה הזאת הדחיקו הצידה את מעט השמחות שהיו לי בכל התקופה הזאת מעולם לא נמניתי בין "חייליו של נימני" או הלכתי עיוור אחריו אבל מה שקורה היום זה פשוט ביזיון וכלימה לכל אוהד מכבי אמיתי
דבר אחד אומר לכם אינכם רואים את העיוורון והשינאה הכללית שרווחת כלפי אבי נימני מיתר הקבוצות ש"אוכלות את הלב" שמעולם ולעולם לא יהיה להם סמל כמו אבי נימני תעברו קבוצה קבוצה בליגה ותראו שהסמלים הגדולים שלהם מכרו אותם בעבור בצע כסף,תקופה לא טובה של הקבוצה,וכו''
הפועל-אבוקסיס וגרשון שיחקו בשנואת נפשם בית"ר
חיפה-ראובן עטר עבר להפועל חיפה,ברקוביץ שחזר לארץ עבר למכבי והיום לא מסוגל להיסתכל עליהם מרוב שינאה
רק בית"ר היחידה שיכולה להשתוות בסמליה למכבי=אוחנה,מלמיליאן(וזו לא הסיבה היחידה שבגללה שאים יש דבר כזה קבוצה שנייה אז זוהי בית"ר עבורי מזכירה לי את מכבי בהרבה פרמטרים)
השינאה והקינאה נובעת מהכח העצום שנימני שואב מאיתנו האוהדים שלא קיים בשום קבוצה אחרת אז נכון נימני אינו שה תמים והרבה החלטות שגויות התקבלו באשמתו הישירה או העקיפה ואיני ממעיט מאשמתו במצב הקבוצה אבל אומר לכם דבר אחד ותכניסו לכם את זה טוב טוב לראש:
אין לי שום צל של ספק שכל החלטה שקיבל בחייו נבעה קודם כל מאהבתו למכבי ורצונו המוחלט בהצלחת המועדון .
וכל מי שאומר אחרת שונא מכבי !
חברים אוהדים נמדדים בזמנים קשים ולא שהספינה טובעת זה תמיד היה החוזק שלנו אוהדי מכבי אל תיתנו לרוחות רעות שמנסות להשפיע עלינו ולהכתיב לנו גורמים האשמים במצב אל תהיו אוהדי תקשורת שכולם אומרים שנימני הוא האשם העיקרי במצב ושוב אין לי שום כוונה להמעיט מערכו במצב הקבוצה אבל נעשה פה עוול אדיר מי שמשחק על כר הדשא ומרוויח טונות הוא האשם העיקרי מבחינתי אתם יכולים להגיד על נימני מה שתרצו אבל תלכו לכל אלה שקוראים היום נגדו ותשאלו אותם מי השחקן שאותו הם הכי הרבה הם היו רוצים לראות על הדשא התשובה תהיה חד משמעית-אבי נימני
אל תשכחו את הסיבה העיקרית שאתם מגיעים למגרש היא לעודד ולא להרוס אל תתנו לאחרים להחליט מי מתאים ומי לא תראו את הדברים בצורה אמיתית ועוד דבר א
השב   •  102
ירוק אהבת חיי21/11/10, 19:12
כמו כן יניב קטן , אלון מזרחי,חיים רביבו, ברקו,ועוד הרבה שעזרו לקבוצה להגיע למה שהיא היום..
אנחנו לא שוכחים סמלים אמיתיים
ולא סוגדים ל"עגלי זהב" כמו הת''אביביות
כיום..אין שום שחקן בשתי הקבוצות שאני יכול להגיד עליו סמל..
ת''א רחוקה כחודש וחצי אלא אם כן תיהיה הפתעה והפירוק שלה יגיע בקיץ רק..והצהובה ..סוגדת לאליל ששופך עליה זהב וממנה לו "שר מלחמה" מושחת שהאינטרס היחיד שלו להרוס את הקבוצה..
השב   •  02
מכביסט21/11/10, 19:33
של החלק היותר צלול ושפוי בקהל שלנו

כל מילה בסלע.
השב   •  10
אוהד מכבי21/11/10, 20:16

אייל היקר . גם אני אוהד מכבי מעל 30שנה . אתה צודק לגבי עניין הסמלים והאהדה לאבי אבל אתה חייב להבין שהקבוצה והסמל הם מעל הכל ! (גם מעל נימני!) עם כל הכבוד שלי לנימני . ויש ים של כבוד אהבה והערצה אין סופית (אני בטיפשותי הייתי מאותם 15 אוהדים שהחזירו מנויים  באותו יום שקלינגר העיף את נימני ) אבי נימני לא בריא למערכת ! נתחיל בזה שהוא לא מאמן ובטח לא מנג''ר! הקבוצה נראית כבויה אין שיטה אין יכולת אין אופי ואין כלום מהעבר המפואר שאליו נימני השתייך!! לאורך שנים במכבי התחלפו מאמנים התחלפו בעלים התחלפו עשרות אם לא מאות שחקנים מלא שחקני בית נטשו ומאות אלפיי אוהדים התמרמרו ופשוט לא הגיעו למגרשים ורק אחד נשאר . אבי נימני ! בעונה היחידה שמישהו לקח ממנו את המושכות (קלינגר) ולא נתן לו לעשות כרצונו הקבוצה לקחה אליפות ולאחר מכן הגיעה לצמפיונס ונתנה כבוד . היה שיטה . היה כבוד לסמל . ושחקנים עלו עם רצח בעניים כל משחק ! אני אוהב את נימני ואתמול ליבי נקרע כאשר החליף את מאור (לא ברור למה ?) והקהל החל לשיר "נימני הביתה" אף  שאני מסכים איתם היה לי קשה לשמוע זאת אבל צריך לומר את האמת אבי נימני נכשל במכבי ויפה שעה אחת קודם ונגיד לו תודה על הכל ושימשיך הלאה ! איך זה שאין שיטת משחק למכבי ? איך הוא רוצה לגבש הרכב מנצח כשבכל משחק יש 4 שינויים בהרכב ? איך הוא רוצה שקולאוטי יבקיע כאשר אין מי שיספק כדורים מכיוון שמדוניאנין בוזגלו ועטר רודפים אחרי שחקנים באגפים ונדרשים לעשות הגנה ? למה לא לשחק 4-4-2 עם 2 חלוצים בשפיץ ? מה שווה עטר עם הוא עושה סיבוב על שחקן 50 מ'' מהשער . ברגע שהסיבוב יהיה ברחבת  ה16 (בשפיץ ליד קולאוטי ) הסיבובים האלה יסתיימו בבעיטות לשער! למה מדוניאנין משחק כ"כ רחוק מהשער ? למה דור מלול שאינו מגן משחק בעמדה זו ? (דור מלול קשר ענק שהולך לאיבוד בעמדה הגנתית ) יש המון סימני שאלה סביב התנהלותו המיקצועית של נימני ! אני לא מסכים איתך שהאשמים הם השחקנים! אין להם מאמן שיכוון אותם ויחבר את כולם למכונה אחת משומנת ! תראה את הפועל בדרבי עם הנוער ועשו לנו קרקס . כל שחקן ידע את מקומו במגרש ושיחקו כמו ההרכב הראשון שלהם בצורה מסודרת והנעת כדור כמו שגוטמן רוצה ! במכבי אף שחקן לא יודע איפה הוא דורך רק מכיוון שאבי מזיז אותו כל שניה לעמדה אחרת . בוזגלו ועטר מתחלפים

השב   •  00
א.ק22/11/10, 14:41
מה הקשר בין רמתו כשחקן למאמן/מנג''ר. הוא גרוע .עונת חסד?הוא קיבל הרבה יותר מזה. שנה שעברה לא ניצחנו משחק חשוב חוץ מחיפה במזל ובשנה לפני זה תחתיו כלום. השנה גם לא. כמה חסד האיש צריך. כל הטעויות המקצועיות זה הוא. יוסי מזרחי לא מקבל שום קרדיט. הוא צריך מחר לקום וללכת בגלל נמני. לפחות שלכולם יהיה ברור מי טועה בהרכבים,בחילופים ובאימונים. אבי נמני.
השב   •  00
108
אביתר21/11/10, 17:33
מכביסט אמיתי ולא שליח אינטרסנט של וכל בר דעת מבין שנמני רק מזיק למכבי אולי לא במתכוון אבל לראיה שכל עוד הוא במכבי ת"א הקבוצה לא מצליחה להתרומם.
השב   •  44
107
צהוב אלמוני21/11/10, 17:32
שמע אתה ענק אחלה תגובה!
השב   •  00
106
אבי21/11/10, 17:31
אוהדי מכבי פשוט בושה איך שאתם מתייחסים לסמל ושחקן ענק בכדורגל הישראלי. נכון,הרבה כסף הושקע בקבוצה, ואין ספק שמשהו לא מתפקד שם. כל אותם האוהדים שבתחילת העונה ניזכרו לבוא לבלומפילד ולמלא אותו- איפה הייתם שנה שעברה שרק שערים 10-11 היו מלאים, ואולי עוד קצת בדרבי. כל מי שאמר לנמני ללכת הבייתה-אתם פשוט ביזיון לקהל שלכם, אך ורק שלכם.
השב   •  40
מכביסט21/11/10, 17:54
אתה באמת מצפה מאוהדי מכבי לסגוד למי שהורס אותם מפנים? לאהוב את מי שלקח עשרות מיליונים וזרק אותם לפח?! מבין אותך שבתור אוהד הפועל אתה נהנה לראות את נמני על הקווים כי הוא הופך את שחקני מכבי לקונוסים, אבל שתהיה לך קצת יושרה פנימית .. נמני הוא האסון הכי גדול שקרה למכבי!
השב   •  03
שליימה21/11/10, 19:40
שים את האינטרסים בצד. ואת היריבות גם אני מזדהה עם מה שכתב אבי , כי בתוך הלב אתמול כאב לי לראות את נמני פגוע מהקריאות האכזריות שלכם אליו. זה היה מוגזם , לפחות הייתם מחכים עד לסוף המשחק, תעודדו שחקנים גם שהם בפיגור , לכם עוד אפשר להגיד את זה כי יש לכם הרבה מהקהל שהוא בוגר ונורמלי. חיפה וביתר זה מקרה אבוד. חיפה הם רובם שם אוהדי הצלחות , וביתר נוראיים לגמרי.
השב   •  00
105
מומי21/11/10, 17:30
נמני סתם נאחז בקרנות המזבח לא היו צריכים לתת לו שוב צ''אנס נמני כבר שנים במכבי בתפקיד לא מוגדר והוא היה צריך ללכת כבר ממזמן מה שקרה אתמול זה הצטברות של הרבה מאוד זמן.
השב   •  20
104
דן21/11/10, 17:30
ממעיטים מהבעייה האמיתית.
הבעיה האמיתית היא האישיות שלו שבאה לבטוי גם בהיותו שחקן.
נראה לכם ש-8 אמיתי כמו גיורא שפיגל היה מגיע ככוכב לתוכנית של אילנה דיין בנסיבות הידועות?
לא רק ששפיגל עלה על נמני בכל פרמטר כשחקן , רב השחקנים קבלו אותו כמנהיג.
שפיגל עשה כל שחקן לידו גדול יותר.
שאלו כל שחקן בנושא, אם זה אבי כהן, או ויקי, ואחרים.
נמני עשה כל שחקן לידו קטן יותר וזה בדיוק ההבדל.
השב   •  32
שאול21/11/10, 17:56
השב   •  10
103
אוהדומה21/11/10, 17:27

יש להם פתיל קצר לאוהדים של מכבי, מבטיחים להם הרים וגבעות,אבל הם שוכחים שאל ההר צריך להגיע ולטפס.כדורגל זה לא פלייסטיישן,דברים לא קורים בלחיצת כפתור ,זה גם פציעות, גם חוסר מזל, גם טעויות,ולאו דווקא של הצוות הניהולי.  לא בהכרח שהקהל של הפועל יותר טוב, אבל הוא יותר סבלני ותומך ברגעי משבר.  אולי יש לכם את הקהל הכי גדול בארץ,אך מי צריך אוהדים כמוכם, אתם מזיקים לא פחות ממי שלא פוגע- אתם פוגעים ומחריבים.

השב   •  41
פרנק סינטרה21/11/10, 17:38

השב   •  20
102
רונן21/11/10, 17:26
אני איתך אחינו הכתב, שיישאר שם וימשיך במלאכתו הקדושה!
השב   •  00
101
רועי21/11/10, 17:26
כל אחד אחר כבר מזמן היה הולך הביתה עם כזאת קבוצה. מכבי לא תזכה בכלום כל עוד הוא שם.
השב   •  10
100
עידן21/11/10, 17:25
באמת באמת שאני אוהב את הבן אדם הזה אבל הוא עשה טעות גדולה בכך שלקח את משרת המנג''ר.
אם זה היה מנג''ר אחרי היו שוחטים אותו כבר במחזור ראשון אבל בגלל שזה נמני היה לו עד עכשיו פריבילגיה. עם תקציב של 110 מיליון שקל מכבי הייתה צריכה להיות קבוצה מפחידה לשרוף את הדשא ולתת הצגות של רביעיות חמישיות במיוחד נגד קבוצות כמו עכו וק"ש.
אז כן גם בשביל נמני נגמרת מתישהו הסבלנות. אני באמת מקווה שנצא ממצב הזה עם נמני
יאלה מכבי להחזיר את הכבוד!
השב   •  10
99
נמני הבייתה עוד היום!21/11/10, 17:25

השב   •  20
98
נמאסת נמני נמאסת!21/11/10, 17:23
3 שנים שאין לנו נחת ממכבי. 3 שנים תחת הנמני הזה ואתה שואל מאיפה זה מגיע? א תה בסך הכל עוד חייל שלו. לך תן לו הקשב במקום לכתוב פה טורים.
השב   •  30
97
ליאור21/11/10, 17:21
ולא נותן לי שום כבוד בתור אוהד שמשלם ממיטב כספו כדי לראות חבורת אפסים עם האפס מספר אחת על הקווים - למה שאני אתן לחלאת המין האנושי הזה כבוד ?? בגלל 3 אליפויות שהוא הביא בשנות ה - 90 ?? למה מי הוא בכלל ?? אתמול זה פשוט התפוצץ - אני מודה שאני התחלתי עם הקריאות בשער 2 אחרי החילוף של בוזגלו ואז זה התפשט - זה הגיע למצב שכבר לא איכפת לי לחטוף מכות מהבבונים שלו גם כן - פשוט נמאס לי להתבזות בגלל נימני וחבורת העבריינים שהולכת אחריו ! הקבוצה מעל הכל והסמל האמיתי זה מכבי ! זה ווינריות וזה קבוצה שבאה לדרוס כל קבוצה ולא מורידה הילוך אחרי שהיא סופגת שער !! די נימני - עד כאן - מהיום זה או שתלך הביתה יפה או שנזרוק אותך כמו אחרון הפושעים מהקבוצה !
השב   •   41
96
ישראל21/11/10, 17:11
ואין שום שיטה במכבי, זה נראה שלא עובדים על משהו באימונים, מה אתה רוצה למה שעד סוף העונה זה ישונה במשהו? פתאום מזרחי ונמני ילמדו לאמן? בחייך הם זורקים 11 שחקנים למגרש ואומרים להם "שחקו" זה לא כדורגל, זה בדיחה מהכדורגל.
השב   •  20
95
מכביסט21/11/10, 17:11
מדוע שלא תעשו מעשה הפועל בכדורסל שפרשו והקימו לעצמם את הפועל אוסישקין? או מעשה הפועל ירושלים בכדורגל שפרשו והקימו לעצמם את הפועל קטמון? אתם הרי לא באמת אוהדים של מכבי. אתם אוהדים של מכבי רק כי נמני שם. לראיה כשנמני היה בביתר הייתם אוהדים של ביתר.
מדוע שלא תפרשו, תקימו לכם קבוצה בשם מכבי נמני, קחו איתכם את המנג''ר המהולל שלכם ותשחררו את המועדון המפואר הזה שמתבזה שנה אחר שנה בשבי של אותו אבי נמני שאתם כה מעריצים.
זו הצעה רצינית בהחלט ואני מציע לכם ללכת על זה. הרוב השפוי של אוהדי מכבי לא מקדש אף אחד, ולא חושב שיש מישהו מעל המועדון. הרוב השפוי רוצה את המועדון שלו בחזרה!
השב   •  90
94
שרון21/11/10, 17:07
מר לוי היקר,אין תקדים בעולם לכבוד שאוהדי מכבי נתנו ונותנים לאבי נמני.
חד משמעי:למכבי אין דרך,אין שיטה,אין יכולת זה בכלל לא משנה מי השחקנים, מהו התקציב,מי המאמן תחתיו,.
ין לו מושג לא מקצועי ולא אישי הרבה בשל אינטילגנציה רגשית שואפת ל- 0.
בתור מנוי של מכבי 20 שנה אני מרשה לעצמי להגיד- אנחנו רוצים שינוי, אנחנו רוצים אותו בחוץ!






השב   •  12
93
מכביסט21/11/10, 17:00
נימני אנחנו אוהבים אותך ותמיד נזכור אותך בתור השחקן שתמיד אהבנו והערצנו ואת האמת שאני לא בטוח שזו אשמתך אבל גם אני גם אתה וגם כל הקהל יודעים שמשהו חייב להשתנות במכבי ובנתיים אף אחד לא עושה מעשה. אי אפשר לבוא בטענות לאוהדים שאוגרים זעם כבר כמה שנים טובות ולצערי זה יוצא עלייך. הקהל חייב מישהו בהנהלה שנוכל להאמין שהוא באמת רוצה בטובתנו ואין טוב ממך, ואם גם אתה לא תראה לנו שיש על מי לסמוך אז לא נדע למי להאמין. אבי, עם כל הכבוד אני מבקש ממך שתשאיר את המפתחות למזרחי, שיהיה לו חופש פעולה, לא בגלל שאני לא מאמין בך אלא בגלל שמכבי חייבת ניעור משהו חייב לזעזע את השחקנים משהו חייב לשנות את המערכת. מקווה שבאמת ייצא לך לקרוא את זה למרות שאני לא מאמין שכן אבל בכל זאת. מכתב מאוהד מאוכזב ומתוסכל שרק רוצה בטובת הקבוצה
השב   •  21
92
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )21/11/10, 16:41
נכנסים בחינם אוכלי חינם
השב   •  63
91
צחי21/11/10, 16:38
השב   •  20
90
הפועל לב אדום21/11/10, 16:23
אז אוהדים (השפויים שביניהם) אמורים לרצות שהוא יעזוב, ולא ישאר.
ובקשר לבוזגלו-מהמשחקים של מכבי שהצלחתי לראות העונה, הוא בן היחידים שיזם פעולות שחלקן גם הצליחו, ונמני, באופן שיטתי, מוריד אותו לספסל אחרי כל משחק טוב שלו (ביחס לשאר הקבוצה).
השב   •  22
89
אדם21/11/10, 16:16
אני אוהד את מכבי מאז שאני ילד ובחיים לא התביישתי בקהל כמו אתמול , אתם חבורה של כפויי טובה מסריחים שרק מלחיצים את השחקנים , אתמול מחצית שניה במקום לעודד ולדחוף את השחקנים הייתם עסוקים בלקלל, וזאת אחת הסיבות שהפסדנו אתמול,אז מי שרק אוהד הצלחות שלא יבוא יותר לבלומפילד
השב   •  65
88
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון21/11/10, 16:15
אני לא אשכח לעולם את המראה שבו גוטמן ניגש לשחקני הפועל ת"א שחקן אחרי שחקן ומרים אותם מהדשא , אחרי התיקו בבלומפילד שכפתה מכבי ת"א על הפועל , ואז שחקני הפועל חשבו שהכל נגמר , ואז גוטמן ידע להחזיר את כל קבוצה לאמונה שהשתלמה בסוף ותזכרו זה משחק או שניים לפני ההכתרה , במקרה שלנו מי שצריך לעשות מעשה גוטמן זה הקהל לעודד ולתמוך דווקא עכשיו , כשאנחנו עדין בצמרת והליגה עוד ארוכה , ואנחנו נזכה באליפות .
השב   •  92
87
דרוזי צהוב כחול בנשמה21/11/10, 16:14
בטח אלה ילדים בני גג 12 שקראו לנמני ללכת הביתה , אותם ילדים לא יודעים מי זה נימני ומה הוא בשביל מכבי , אלה הם אוהדי הצלחות שאוהדים את מכבי רק כי יש לנו הכי הרבה תארים לא יותר מזה .. 8 זה הלב והנשמה של מכבי ומכבי לא יכולה לחיות בלעדיו .. הוא הביא לנו אליפויות וגביעים במו רגליו רק את זה הקהל הכפוי טובה זוכר לנימני .. הם לא יודעים שבשנת 2007/2008 נימני לקח קבוצה מפורקת מידיו של רן בן שמעון שהייתה מתחת לקוו האדום והצעיד אותה לחלק העליון של הטבלה , לא שמקום 6 זה טוב אבל בהתחשב למצב שהיינו עם רב"ש זה מצוין .. ובעונה שלאחר מכן עם סגל קצר וצעיר נימני הצעיד את הקבוצה למקום ה3 והביא אותנו לאירופה ניצחנו את אולמפיאקוס ואת פ.ס.ז והקטע הכי מסריח היה שבאותם ניצחונות כולם היללו את מי? את יוסי מזרחי ופתאום שהקבוצה מזייפת אז נימני הוא האשם , באמת שזה מעצבן , ולידיעת אותם אוהדים נימני ישאר במכבי על אפם וחמתם של כל הקוראים לו ללכת הביתה וכל המזלזלים בו משאר אוהדי הקבוצות ויחגוג אליפות על הפרצוף שלכם , אתם עוד תראו
השב   •  53
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )21/11/10, 16:53
השב   •  12
צהוב כחול מלידה - מעריץ אבי לוזון21/11/10, 17:06
אתה אתם קטן , גזען ומגעיל , תן כבוד .כי נראה לי שקבלת חינוך לקוי בבית
השב   •  21
דרוזי צהוב כחול בנשמה21/11/10, 17:28
ואתה תמשיך לנקות את השירותים בבסיס בזמן שאנחנו מתקדמים בדרגות הא גבר?
השב   •  21
86
אחד שיודע (המקורי)21/11/10, 16:13
אל תתפטר, אל תעזוב את העט, תמשיך, תמשיך לכתוב, אל תשמע לאלה שאומרים שאתה לא טוב, תמשיך תמשיך לכתוב על נמני שיישאר.. הוא בדיוק מה שמגיע לאוהדי מכבי. איזה כייף שיש מישהו שותכב כמוך.. תישאר שלום לוי, אתה כותב מצוין.
השב   •  20
85
רן קדוש21/11/10, 16:00
יש לי הרגשה שבקרוב אוהדי הפועל יתחילו להזמין את נמני לבר-מצוות של הילדים שלהם.ח

נמני, שחקן הרכש מספר 1 של הפועל
השב   •  80
מכביסט21/11/10, 17:50
השב   •  00
84
ירוק בטירוףף21/11/10, 15:39
אוהדי מכבי תל אביב לא רובוטים מה נראה לכם שזה קל כמה אוהדים יכולים לסבול מזזה קבוצה של 100 מיליון צריכה לדרוס תליגה אני יצדיק בכל מה שאוהדי מכבי יעשו הם לא סמרטוטים נקודה!
השב   •  20
83
שגיב מרמלה21/11/10, 15:38
עשרות שחקנים טובים באו ונכשלו במכבי ואלו שהצליחו הבודדים נשלחו הביתה על ידי נימני או בעידודו כולם אשמים? כולם לא היו שחקנים ? רק נימני בסדר? מדהים הגיע הזמן לומר תאמת אם באמת אנחנו אוהדים הבעיה שלנו היתה ונשארה אבי נימני לקחת אחריות זה לא מספיק תעשה אם זה משהוא שחרר אותנו מהצל שלך
השב   •  60
82
דרור21/11/10, 15:33
בושה וחרפה לפרסם כזה דבר, הקבוצה הזו לא פוגעת עם שחקנים בשני שקל ועם שחקנים ב - 150 מליון שקל, כולם כבר התחלפו ואין שום שינוי. רק אדם אחד לא זז!! אולי שיראה את טובת הקבוצה יפנה מקומו ויזוז הצידה? לא חבל על כל הכסף שלא לדבר על כבוד המועדון השחקנים והאוהדים?
השב   •  40
81
מני21/11/10, 15:28
תגיד כמה בולשיט אתה יכול לרשום,מה ז"א אבי נימני משקיע מזמנו למען המועדון,הלו הוא מקבל ים של כסף בשביל זה,מה ז"א שאם הוא אחד הסמלים הגדולים אז אסור להביא דעה נגדו גם משה סיני היה גדול שחקני הפועל והסמל הכי גדול שלה אז בתור מאמן הוא נפל וקיבל קריאות להתפטר,מה קרה נימני חסין מביקורת,בתור אוהד הפועל באמת שאני מבין וכואב את ההרגשה של אוהדי מכבי האמיתיים (לא הבבונים של חבורת נימני) לבוא כל משחק ולפתח ציפיות לפני כל עונה ואז לקבל בראש זה לא נעים בפרט כשיש לכם קבוצה כישרונית עם שחקנים מעולים שלא מתורגלים נכון .
השב   •  60
80
מיקי21/11/10, 15:26
אתה חייב להגיש שידוך אולי ב j date או משהו כזה אין לך כלום בחיים אולי אחרי שתיגע באשה תתחיל לחשוב קצת בהיגיון
השב   •  40
79
רוני21/11/10, 15:24
נמאס לי כבר להיות הבדיחה של החברה. אנשים בעבודה שהם בכלל אוהדי הפועל מעודדים את נימני ושרים לי אבי נימני נשמה, שרים תשאר תשאר.
השב   •  41
צהוב21/11/10, 16:43
השב   •  11
ניסים21/11/10, 16:59
גם עליי יורדים כל היום.
השב   •  01
ניסים21/11/10, 17:02
להיות איתך בכל דקה או אבי נימני.
ח אוהדי מכבי אוכלים את לב.
השב   •  01
78
אתמול פרימו דיבר אותו הדבר21/11/10, 15:19
בתוכנית שער אחד. ועוד משהו. נימני סימן את דור מלול. הוא הקרבן הבא. (דור תתחיל לחפש לך קבוצה חדשה. שם יעריכו את הכשרון שלך)
השב   •  41
sus21/11/10, 16:25

השב   •  0 1
77
מני21/11/10, 15:18
תישאר תישאר תישאר ותימחק אותם מהר.חה חה חה
השב   •  41
76
אייל21/11/10, 15:12
זרקתם את קלינגר שהביא אליפות וליגת אלופות בשביל להחזיר את נמני,אנשים כמו איווניר שמקומם אצלכם במועדון לא יכולים להיכנס רק בגלל נמני,אז תבינו לבד מי פה האשם.
גם באליפויות כשהיה שחקן היו לו את דריקס,זוהר וקלינגר שהיו טובים ממנו ודגו באליפות האחרונה.
נמני הורס אתכם שנה אחר שנה
השב   •  61
75
אורן21/11/10, 15:08
השב   •  10
74
בת ימי21/11/10, 15:07
שלא החשכתם את האתר.שבוע שעבר זה פשוט גמר אותי,לא ישנתי שבוע.יש דרכים למחאה אבל שבוע שעבר הייתם ממש אכזריים.איך השחקנים לא הוכיחו לכם מה הם שווים אתמול? אני מציע להעיף את כל השחקנים.ממש בושה עוד שנייה הם יצפו שנמני יבנה להם שיטת מישחק
השב   •  21
73
אוהד21/11/10, 15:05
השב   •  41
72
איתי כהן21/11/10, 14:56
פשוט מגעיל שאתם ככה מתייחסים לשחקן אחד הגדולים בכדורגל הישראלי האם האוהדים של ארגנטינה צעקו למרדונה להתפטר אחרי ה4-0 לגרמניה?לא כי הם אוהדים עם כבוד והערכה לא כמוכם
השב   •  22
צחי21/11/10, 16:35
השב   •  00
71
עידו21/11/10, 14:55
הייתי חושב שיהיו יותר עקביים בשנאה כלפי האיש שמחרבן להם עד היום משהו כמו 300 מליון שקל בארבע שנים.
ברצינות אני לא מבין עוד איך לא עשו לו משהו.
מצד שני נמני אל תתיאש אוהבים אותך!
השב   •  61
70
אושריי21/11/10, 14:53
השב   •  00
69
כתום בלב21/11/10, 14:52
מכבי תל אביב זה אבי נימני=אבי נימני זה מכבי תל אביב. אתם לא יכולים להתהפך עליו ככה בצורה כזאת האיש הזה עשה במו רגליו את מה שאתם קוראים לזה אהבת חייכם.
השב   •  32
68
צחי21/11/10, 14:48
השב   •  52
67
צחי21/11/10, 14:47
השב   •  61
66
רם21/11/10, 14:27
כי רק אתה יכול
:-)
השב   •  62
65
מקקון מהקרייה21/11/10, 14:27
תישאר במכבי את עושה לי טוב! יהה!
השב   •  23
64
רם21/11/10, 14:23
ויש עוד הרבה כמוני,
שבוע הבא מי שיקלל אותו יחטוף מאיתנו מכות. אין שוטרים ביציעים ואף אחד לא יעזור לכם, חבורת מורדים שער 13.
השב   •  34
ניסים21/11/10, 22:03
אני מחכה לך בשורה 10 כיסא 32 בבון מטונף
השב   •  00
63
שמש21/11/10, 14:20
השב   •  31
62
צהוב אחד21/11/10, 14:20
אבי נימני הרס בשיטתיות את המועדון המפואר הזה, הבוז היה לא רק על העונה אלא על השנים האחרונות בהן המועדון התבזה בליגה. אבי נימני הוא לא מעל המועדון ואף עיתונאי עאלק לא ישנה את זה. הזעקה היתה אמש מרוב האוהדים ולא חלק. בלומפילד רעד מהאמירה הכל כך פשוטה: נימני הביתה!
השב   •  61
61
.21/11/10, 14:20
לאורך כל העונה הזו אני רואה שהקהל של מכבי עשה שינוי גדול מאוד!
אולי זה בגלל הכסף, אולי זה בגלל ההבטחות אבל נראה לי שזה בעיקר בגלל שכולנו מתגעגעים כבר לימי הזוהר של מכבי ת"א הגדולה, הדורסת!
נמני כבר מתפקד כמאמן 3 שנים (וכל מי שאומר שהוא מנג''ר כנראה לא יודע מה מנג''ר עושה ומה לא) ובלי הרבה הצלחה. אני לא זוכר מאמן אחד שקיבל כל כך הרבה זמן במכבי ת"א. שנתיים שמעתי את הביטוי "אנחנו בונים קבוצה של צעירים וצריך זמן שהכל יתחבר, זה לא דבר שקורה בשנה". ואז השנה התפרק הכל ובנו קבוצה מחדש שצריכה להתחבר שוב. משמע, אין דרך.
השנה הקהל של מכבי בא ועודד אחרי כל משחק, גם בהפסדים. הביא הכי הרבה אוהדים למשחקי חוץ, אפילו הרחוקים שבהם. היה משמח מאוד לראות את מכבי סופגת בעכו והקהל ממשיך לעודד, אפילו יותר חזק. אבל להפסיד בצורה כל כך מבישה, ועוד תזכרו שהוצאנו תיקו בשיניים מול הפועל חיפה, תיקו בשיניים בדרבי בטוטו, הפסד להפועל עכו והפסד עכשיו לקרית שמונה. אז נכון שהיריבות שלנו לא שולטות יותר מדי במגרש ומשחקות כדורגל יפה. אבל מכבי נראית פשוט לא מחוברת.. מהלכים פשוטים לא קורים, אין קישור!
זאת טעות של מאמן. אבי, היית שחקן גדול, קיבלת על זה קרדיט מעל ומעבר.. לא הלך.. אוהבים אותך, אבל תפנה את המקום.

בתקווה שנראה כדורגל של קבוצה שתעמוד מאחרוי הסמל והשם של מכבי תל אביב!
השב   •  91
60
שער 521/11/10, 14:17
השב   •  81
59
באלאק21/11/10, 14:12
זה בדם מיכאל באלאק הוא המלך לעולם ! 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 13 מיכאל באלאק הוא המלך אנחנו אוהבים אותך !! מיכאל באלאק היה ויהיה כל עולמי !
השב   •  01
58
הפועל עולה21/11/10, 14:10
תהרוס אותם עוד יותר !
השב   •  51
57
אדום חוגג21/11/10, 14:04
כול עוד שנמני במכבי אני רגוע!.שכחתם שמאז שנמני מאמן מכבי אתם לא מנצחים דרבי??אז נמני בבקשה תשאר
השב   •  71
56
JohnnyB21/11/10, 14:03
יש גביע! יש צלחת! תנו לאבי לנשק לי את הת''!
השב   •  81
55
קוף מהכרמל21/11/10, 13:51
הקריאות אתמול לאבי נימני לא היו במקום הוא הסמל שלכם אבל מתי תצאו מהסרט שהוא יכול להמשיך כל הזמן כל אחד מה שהוא יכול שיעשה ונימני עשה את שלו ואין לו מקום במכבי שיפרוש בשיא כי הוא סתם עושה רע לעצמו.. ודרך אגב אתם קבוצה חרא.. מכבי חיפה מספר 1..
השב   •  10
54
ארז21/11/10, 13:47
כל הקבהל ביקש מאבי נימני ללכת הביתה ,רק הילידם שיושבים ב11 לא שרו ו8 שחושבים רק על הקבוצה .
אנחנו אוהבים אותו אבל די מאסנו בכשלונות
השב   •  62
53
יהב21/11/10, 13:47
השם לא משחק כדורגל לא ומאמן כדורגל הוא לא יכול לעזור לנו, בטח לא כשנימני שולט במועדון
השב   •  51
יהב21/11/10, 17:48

השב   •  00
52
נימני הביתה, גרנט במקומו21/11/10, 13:47
ב-10 שנים האלו מיותר לציין שההישג ים היחידים זו אליפות עם קלינגר, שכולם יודעים מה היה בה. וההישג הנוסף זה ליגת האלופות, וזו בעונה שנימני היה בבית"ר.
4 שנים נימני הוא הסמכות המקצועית. בעונה הראשונה כמעט ירדנו ליגה (וזה לא כל כך באשמתו, למען האמת), עונה אח"כ היתה ברובה בתחתית למרות ההשקעה הגדולה של שניידר. העונה הקודמת די אפרורית, והעונה הזו, אם לא יקרה משהו יוצא דופן, תחשב לכישלון ענק שלו.
מה שהכי בולט זה, שלמרות שתחתיו עברו עשרות שחקנים בשנים האלו, אין שחקן אחד שאמר עליו משהו חיובי, לא מבחינה מקצועית, ולא מבחינת האישיות. אם אין אפילו שחקן אחד שאומר עליו משהו חיובי, ואם אין דבר אחד חיובי שהאוהדים רואים שעשה, אז איזו סיבה יש שנשתוק.
נימני אמר שהוא עבר הרבה בכדורגל. סטירה כמו שקיבל אתמול הוא לא עבר. אני מקווה שזה הסוף שלו כמנג''ר במכבי, כמו שהיה הסוף של סיני בהפועל (סמל לא פחות מנימני במכבי).
השב   •  101
51
צהוב עולה21/11/10, 13:44
הבעיה היא שהקופים ביציעים לא יודעים לקרוא
השב   •  30
50
יהב21/11/10, 13:44

השב   •  71
49
בנשי21/11/10, 13:38

צודק מגיע לנמני הרבה כבוד מהקהל , אבל גם לקהל מגיע כבוד מנמני ואם זה אומר שהוא צריך ללכת אז שיילך , כי תסלח לי אבל אין שום תסריט בעולם שקבוצה עם תקציב כזה ענק ושחקנים בעלי שם כל כך גדול לא ישחקו כמו שצריך ומי שאשם בכך זה רק המאמן אין מה לעשות בכל פרמידה שנכשלה האשם העיקרי מגיע מלמעלה .

השב   •  50
48
אוסישקין21/11/10, 13:38
שמפרסמים בטור דוקא את האוהד הכי טמבל של מכבי. יכול להיות. נפגש בסוף השנה - בלי אליפות - ועם אבי נימני. את השטות שהוא לא יעזוב אם לא יקח אליפות כבר מספרים 10 שנים. מה הוא יעשה בחיים? הבנאדם/האגו התרגל לרמת תשומת לב שיש רק במקום אחד - בדיוק איפה שהוא נמצא.
השב   •  51
47
קצת קשה אז מוותרים21/11/10, 13:28
אבל יוסי מזרחי המאמן למה לעצבן הוא עושה תשיטות הוא הכול
השב   •  14
אבשלום21/11/10, 13:47
ואיציק עובדיה גם מחליט את ההרכב לפני כל משחק. אה וגם שורה אוברוב מחלטר בתור מאמן כושר מה שמסביר למה שחקנים נפצעים כ"כ הרבה.
השב   •  20
46
רונן21/11/10, 13:06
השב   •  20
45
מומו21/11/10, 13:05
השב   •  10
44
סיו21/11/10, 13:05
לא אותם גוש חזק שהולך אחרי הקבוצה לכל מקום בארץ ובעולם.

אבי אנחנו מאחורייך, אל תתייחס לחלק מהקהל המגעיל שלנו שמהר מאד שוכח מי היחיד שמזוהה כיום עם הקבוצה.
אחרי הקיזוז 2.5 נק'' מהמקום הראשון! תירגעו! לא קרה כלום בע"ה הכל יהיה בסדר
השב   •  410
צהוב אחד21/11/10, 14:22
השב   •  41
43
קובי21/11/10, 13:02
לקח זמן עד שגולדהאר קנה את הקבוצה .
לוני עזב את הקבוצה ולא מכר אותה ישירות ובינתיים מישהו החזיק את הקבוצה מיקצועית וכלכלית עם המשאבים שהיו לרשותו ולמישהו הזה קוראים אבי נימני.
גם אם אתם צודקים ונימני לא צריך לאמן את הקבוצה לצעוק לו ללכת ממכבי ת"א ?
שלא תהינה אשליות ללא נימני לא היתה מכבי ת"א.
נימני לא מת על אימון אבל הוא עוד לא מצא מאמן מתאים וזו הסיבה שהוא מאמן
השב   •  54
42
אחד העם21/11/10, 13:00
גם כל אלה ששצעקו אתמול,אוהבים מעריכים ומכבדים,אבל די יש גבול,נמאס מהתמיכה הלא נורמלית של האספסוף משער 11 ועם כל הכבוד ניחוח העבר לא יתן לי השגים עתידיים.מה שהיה היה טוב שהיה והגיע הזמן לפנות את הבמה
השב   •  60
41
אבי21/11/10, 12:58
רק נמני אשם! שנים ארוכות של כשלונות וסבל הוא קיבל הרבה כבוד. די מספיק שיקח אחריות וילך הביתה.
אתה בתור כותב התור הזה צריך להתייחס רק לצד המקצועי ולשאול למה מכבי נכשלים?
אם גוטמן.. בן שמעון או כל מאמן אחר יבוא למכבי תראה קבוצה תוך שבועיים שדורסת את הליגה. יש לנו שחקנים בלי מאמן למרות שיש לנו את הצוות המקצועי הגדול ביותר בליגת העל. עד עכשיו סגדתי לך אבי.. יאללה לך.
השב   •  92
40
שיקו21/11/10, 12:57
השב   •  00
39
רישמת חיסול21/11/10, 12:56
קלינגר,ברוך דגו, לוני, שלמה שרף, שניידר, מישאלוף, בושינסקי ועכשיו מיטש גולדהר.
אי אפשר לומר שהוא לא הצליח במכבי. וההצלחה הגדולה שלו תהיה חיסול מכבי ת"א. בהצלחה אבי מכל אוהביך.
השב   •  71
38
aאורדון21/11/10, 12:55
השב   •  92
37
טל ברמן21/11/10, 12:51
שבוע שעבר נימני הביא שלוש אפס ניצחון בדרבי טוטו וכולם נישקו אותו. פתאום שבוע אחד לא הולך וכול הסטייקם מתהפכים
צבא נימני לא יעמוד בשקט ויתן לפגוע במלך של מכבי
אנחנו מתפזר בכל היציעים משחק הבא, אני רותה לראות שמישהו יצעק לו להתפטר
השב   •  1219
אורן21/11/10, 13:39
השב   •  00
רועי21/11/10, 13:39
נמני תהיה חזק! אוהבים אותך!
השב   •  20
ירוק בדם21/11/10, 20:00
השב   •  00
36
ולבסוף גורש מביתר21/11/10, 12:50
ואחרי זה ביתר הביאה שתי אליפויות רצוף. רק שלגולדהאר אין ביצים כמו שהיו לגאיידמק.
השב   •  12
35
גם ברגעים הקשים.21/11/10, 12:49
ככה קודם כל זה השחקנים זורקים רצח וזה נכון מה שרשמת.אבל אם היה שיטה כל שהיא למשחק אוו שלאכל שני וחמישי היה מחליף את ההרכב ונשאר עם אותו הרכב בשביל שהם יתחברו זה היה נראה שונה.נמני היה שחקן גדול.מאמן הוא לאא אין לו שיטת משחק וכלום.שיעזובאת מכבי ויתן להאנשים שבאמת יודעים לאמן את המושכות.מזרחי מאמן טוב מאוד וצריך לתת לו את המושכות.
השב   •  20
34
הבטחנו עד המוות ולכן נקיים21/11/10, 12:48
תחשבו רגע אנשים לא חכמים שכמותכם אבי נמני הוא הבן אדם שהכי אכפת לו ממכבי בהנחה שאבי לא מקשיב לחלק גדול מהאוהדים ומתפטר עכשיו ומגיע סוף העונה מבלי שלקחנו אליפות המצב יהיה בלתי הפיך חלק גדול מהאוהדים ישכח ממכבי (הכוונה שלא יבוא למשחקים ויהיה פחות מעורב) גולדהאר לא יעז להשקיע שקל נוסף בקבוצה ואף יהיה מסוגל לעזוב אותה ונמני? אם נמני יקום ויילך הביתה מי ידאג לנו?!!? מה יהיה ממכבי בלי נמני ?! תחשבו על זה שבלעדיו אין מי שלוקח תחת חסותו את הקבוצה בחיפה זה יעקב שחר בבית"ר זה קורנפיין ובהפועל זה אבוקסיס טביב וכל אלו רצלנו רק לאבי אכפת אסור לנו לירוק לו בפנים
השב   •  54
33
תאמינו לי21/11/10, 12:47
אף אחד לא דיבר כניצחנו אז מה קרה פתאום ? !! תאמינו לי אם ככה רוב האוהדים שלנו אז אנחנו חרא של אנשים ! הכל בשביל אבי נמני !  ואני בנאדם משער 11 ואתמול לא הייתי במשחק ! אני מתבייש בכל הרוב הזה שצעק נמני הביתה
השב   •  37
32
מכבי21/11/10, 12:43
רוני גפני - לא קשור לענף הכדורגל
אלירן עטר - שכונה ! אגואיסט !
מאור בוזגלו - רכרוכי, מאבד כדורים בכמויות מטורפות, בעיטה בעוצמה של ילדה
סבן - נגר
שטראובר - כבר בן 37 ועדיין עושה טעויות של ירוק, של טירון
אבידור - יכול להיות ספירינטר, אין לו מושג מה לעשות עם הכדור

יוסי מזרחי - בובה של נמני

אבי נמני - אין לו מושג באימון, 3 שנים של כשלונות, השפלות בדרבי, קיבל את התקציבים הכי גדולים שהיו אי פעם בכדורגל הישראלי , אין שיטה, אין דרך, אין התלהבות, אין טקטיקה, מציב שחקנים שלא בעמדות שלהם, כל שבוע משנה הרכבים, שום שחקן לא פרח תחתיו, אלא רק דעך

אבי, זה הזמן ללכת, אם תלך כשזה בא ממך אז אתה עוד תשאר בלבבות של כמה אוהדים ואולי הדלת לא תסגר בפניך לתמיד, כי אולי בכך אתה תראה לנו שאתה באמת אוהב את מכבי שלנו, אם תמשיך להתעקש, בסוף אתה תגורש בבושת פנים, עם המון שנאה כלפיך ויותר לא ירצו לראות אותך בבלומפילד אוהדי מכבי, אני באמת הייתי האוהד הכי גדול שלך ועדיין נשאר בי משהו, תן למכבי את ההזדמנות לפרוח, תמנע מההשמצות כלפיך, תשחרר את מכבי לחופשי, ניסית, קיבלת הכל ולא הצלחת, הגעת למצב שאוהדי הפועל מתים שתשאר, הפכת להיות אהוב אצלם וזה הדבר הכי משפיל שיכול להיות עבורך, תלך עכשיו ותשאר הסמל הגדול של מכבי, תעלה ליציע בתור אוהד הקבוצה, כשאתה כבר מחוץ למערכת

הדבר הכי מביך שהיה אתמול זה לראות בדקות האחרונות את איציק עובדיה עומד על הקווים כשנמני את מזרחי כבר איבדו תקווה, ממש מביך
השב   •  31
31
צנצנת.21/11/10, 12:41
השב   •  72
שיקו21/11/10, 12:58
השב   •  11
30
דן21/11/10, 12:40
נימני אולי לא ענק אבל הוא מאמן מספיק טוב,נכון שהוא עשה טעות שהוציא את בוזגלו, אבל תזכרו מה היה שנה שעברה שהתחלנו את השנה בלי בעלים ושיחקנו עם סגל צעיר עם שחקני בית,ונימני הוביל אותנו למקום השלישי והמכובד,חייבים לתת לו עד סוף השנה הזו את ההזדמנות,אי אפשר רק להצליח תמיד.לדעתי צריך להעיף את קולאוטי,סבן,ולצערי גם את מדוניאנין שלא עושים שום דבר מועיל.
השב   •  12
29
קצת21/11/10, 12:40
אין תגובה! שיהיה לי מה לומר אעשה זאת בצורה מסודרת
השב   •  00
28
שלומי21/11/10, 12:39
לא אכפת לי שלפני עשר שנים הוא לקח אליפות עם מכבי כשחקן זה לא אומר שהוא צריך להרוס את מכבי עשר שנים רצוף כמאמן אם הוא היה אוהב את מכבי ואת הקהל שלה הוא היה צריך ללכת לבד ולא לחכות שהקהל ישנא אותו!
השב   •  52
27
מכביסט21/11/10, 12:37
די נמאס כבר מהשטויות של שרופי נמני. נמני לא מעל למועדון, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בכל הזמנים, אבל מאמן מתחיל ובינתיים נראה שהוא לא מאמן מוצלח כמו שהיה כשחקן. אז נמני היית שחקן נהדר מאמן לא ובגלל זה תודה רבה לך ושלום.
השב   •  53
26
רועי21/11/10, 12:36
מגיע לו הרבה יותר מאשר כל בנאדם אחר שמגיע למכבי
השב   •  85
שיקו21/11/10, 12:59
השב   •  10
25
רז21/11/10, 12:32
כבר 8 שנים לא צומח כלום במכבי בגללו! נמאס ממנו כבר! שילך הביתה היום!
השב   •  64
24
צהוב בדם21/11/10, 12:26
נמני קיבל את החסד שהגיע לו בעונה שעברה, וכשרן בן שמעון לקח את כל האחריות עליו נמני העדיף להתחבא כמו ילד קטן, כמו אתמול כשהוא לא הסכים להתראיין וכמו בשבוע שעבר שהוא ענה למראיינת בצורה מכוערת ועזב באמצע הריאיון. נמני אתה מתנהג כמו ערס ואתה מבייש מאות אלפי אוהדים. הקריאות הכי במקום. את השנה הזו לא ניתן לו להרוס. 
השב   •  41
23
יוסי21/11/10, 12:25
כנראה שירדת מהפסים . מזה אבי נמני מקדיש את כל זמנו למועדון ? הרי הוא מקבל משכורת עתק בשביל זה . מי שבאמת מקדישים את זמנם למועדון זה האוהדים - ובמקרה זה אוהדי מכבי - שמשקיעים כספים רבים מכיסם לטובת קבוצתם , ומבזבזים זמן רב על קבוצתם על חשבון המשפחה . אז הלו , שלום לוי , לא לאבד פרופורציות ולא להוליך שולל את ציבור שוחרי הספורט .
השב   •  132
22
x21/11/10, 12:23
נימני וכל הפמליה, את המילה סובלנות הייתם צריכים לפמפם שרן בן שמעון היה מאמן, אז לסבלנות הייתה משמעות כי היתה דרך! אבל אז נימני עמד בצד והטריף את האוהדים החברים שלו שיצעקו בוז ותתפטר, אז הוא לא אמר סבלנות.
היום סבלנות זה לא רלבנטי כי אין דרך, זה לא משנה כמה שקט יהיה במועדון.בליגה של קיזוז נצחון יותר או פחות לא רלבנטי אך הדרך וההתפתחות לאורך העונה כן ואת זה אין במכבי.
השב   •  52
21
אוהד מכבי21/11/10, 12:22
גועל נפש כל מי שמחה נגד אבי הוא צבוע.. הוא ידע לעודד אותו שהוא נתן את הנשמה שהוא שיחק במועדון. עכשיו שהוא מנסה והוא מודה שיש בעיה.תיהיו אוהדים גם בזמנים הקשים.אבי לא אשם השחקנים לא נלחמים בגרוש.בושה
השב   •  2021
שיקו21/11/10, 13:01
השב   •  55
20
צהוב21/11/10, 12:22
כל מי ששר אתמול נימני הביתה הוא בן אדם קטן עם זיכרון קצר אנשים מגעילים ששכחו כל מה שנימני עשה למכבי  הבן אדם אחראי על כל רגע  שמח שהיה להם במכבי ב20 שנה אחרונות!
גם אם אבי צריך ללכת יש דרך וככה?! כאילו הוא עוד איזה מאמן שלא מצליח במכבי הייתי אתמול במשחק והתביישתי
השב   •  76
הפועל לב אדום21/11/10, 16:33
השב   •  00
19
אוהדת21/11/10, 12:21
בסה"ך הכל הקריאה להתפטר מיועדת לכל מאמן שהקבוצה שלו לא הצליחה. זה לא משנה שמדובר במכבי, כי אם גוטמן לא היה מצליח בהפועל אז גם לו היו האוהדים קוראים להתפטר.כל עוד אין איומים,קריאות גזעניות ונסיונות לפגוע בנמני או במזרחי פיסית,אז יש לאוהדים את הזכות להביע את דעתם על המצב בקבוצה.
השב   •  90
18
Mens Rea21/11/10, 12:21
נמני הסמל הכי גדול אולי של מכבי בכדורגל בגלל אותם אוהדים, שסוף סוף קיבלו שכל.

מה בסך הכל הם ביקשו? שמי שנכשל כבר שנתיים עם הקבוצה הזו - יסיק את המסקנות ויתפטר! וזה לגיטימי. כבר שנתיים שיש סגל שלא ממצא את הפוטנציאל שלו. בכל קבוצה אחרת המאמן כבר היה מפוטר. אז את נמני צריך להשאיר כי הוא נמני?

אולי מישהו שכח, אבל מכבי תל אביב יותר חשובה מנמני. לפחות לרוב האוהדים.
השב   •  60
17
יאיר21/11/10, 12:20
ואם היו אז בטח לא משער 8. מה שכן שמעתי היו קריאות, והם יצאו הבטן! אנשים היו פשוט עצורים עד עכשיו אבל מה שקורה לנו בפנים כבר מתבשל המון זמן ולא על אש קטנה. כולנו חלמנו שנמני יצליח אבל הוא נכשל, ונכשל בגדול. כשהוא היה שחקן צעיר הוא קיבל הזדמנות ולקח אותה, בתור מאמן צעיר הוא פשוט מחרבן אותה וזה הכל. רצינו. כולנו. אבל יש מחיר ואבי חייב לשלם אותו.
השב   •  71
16
אוהד21/11/10, 12:11
גם נמני העיף את אלי כהן עוד כשהיה שחקן מנג''ר וככה היתה סיטואציה שמאמן חושש משחקן ומקבל ממנו הוראות.
אגב,אלי כהן נזרק גם ללא ידיעתו של לוני אז זה מראה כמה כבוד יש לנמני לאחרים.
השב   •  112
15
עידו21/11/10, 12:11
נמני לא אשם!
השב   •  55
14
אוהד21/11/10, 12:08
מה רוצים?שהאוהדים ישתקו וישבו ביציע ויראו איך נמני עושה מה שבא לו?
אם בעונה עם תקציב כזה הוא נכשל ולא עוזב(מאמנים אחרים נזרקו מהר יותר בעונות שהיו מאז שנמני הפך למנג''ר) אז למה שנמני לא יעזוב.
השב   •  80
13
קצת יותר מידי21/11/10, 12:06
נמני חייב לעזוב לפני שגם קצת יעלם
השב   •  21
12
מכבי21/11/10, 11:59
אפשר להגיד
1. אין לנו שום שיטה.
אם היינו משחקים טוב ומפסידים, בסדר.
אבל אין שיטת משחק. אין דרך ורואים שהשחקנים לא יודעים מה רוצים מהם
2. מי שנותן לרוני גפני לפתוח בהרכב. זה נמני. לא הקהל. וזאת בושה
3. זה שהשחקנים מגיעים ל16 ולא יודעים מה לעשות עם הכדור. בזה המאמן אשם
4. זה שהשחקנים מגיעים ל16, ולא יודעים לאן לרוץ ואיך לעשות תנועה. זה המאמן אשם
5. זה שהשחקנים רחוקים אחד מהשני. המאמן אשם.
6. זה שאין מספיק שחקנים ברחבה בהתקפה. המאמן אשם
7. בזה שאין הרכב שרץ יותר ממשחק אחד. המאמן אשם.
8. בזה שחלוצים משחקים בתור שחקני כנפיים. המאמן אשם.
9. בזה שמדוניאנין משחק ליד הקשרים האחוריים. המאמן אשם.
10. בזה שכל משחק משחקים עם 2 קשרים אחוריים למרות שאין שום צורך המאמן אשם
11. בזה שמשחקים עם חלוץ אחד. המאמן אשם
12. בזה שהקבוצה לא מאומנת, המאמן אשם
13. בזה שיש את אותה שיטת משחק 3 שנים. המאמן אשם
14. בזה שלא ניצחנו דרבי מאז שהוא מאמן. המאמן אשם
אני יכול להמשיך עוד הרבה.
אבל עכשיו לשורה התחתונה.
לא משנה איך קוראים למאמן. ברגע שהוא לא מצליח 3 שנים. הוא צריך ללכת הביתה.
עם כל הכבוד לנמני, ויש הרבה כבוד. אנחנו אוהדי מכבי. לא אוהדי נימני
השב   •  264
וינגרטן21/11/10, 14:45
הוצאת לי את המילים מהפה.
השב   •  10
Alive and Red21/11/10, 19:03
בסעיף 14 המאמן לא אשם, הפועל פשוט יותר טובים. אומנם בגלל שנמני על הקווים יש יותר מוטיבציה לנצח אבל זאת לא אשמתו.
השב   •  11
11
מישהי שדואגת21/11/10, 11:56
נמני היה שחקן גדול מאמן חסר ניסיון. אמנם אתה צודק צריך לתת כבוד לסמל אבל צריך להתחיל להבין שהקבוצה היא מעל נמני. גם אני עמדתי אתמול ביציע כאב לראות כמה הקהל שלנו מפולג. נמני צריך ללכת ויפה שעה אחת קודם
השב   •  112
10
פברגאס21/11/10, 11:51
שחקן גדול, מאמן כושל. יאללה הביתה
השב   •  95
9
צהוב חיוור21/11/10, 11:45
פשוט אי איפשר להמשיך לראות את הקבוצה ברמה הזו ולהמשיך לשתוק.
כן אבי נמני הוא הבעיה, בכלל הבעיה נמצאת בצוות המקצועי. לא ייתכן שעם שחקנים כאלה מכבי תיראה בצורה כזו מבישה. אצל גוטמן זה לא היה קורה בחיים. זה שנמני היה שחקן גדול במכבי לא אומר שהוא יכול להמשיך להרוס את הקבוצה. נמני צריך לזוז ליציע, רק מזרחי על הקווים .
השב   •  140
8
לא לעולם חוסן!21/11/10, 11:44
תגיד,גם לבר מצווה שלך הקיסר הגיע?
בגלל זה אתה מגן עליו?
אם היה לו באמת אכפת מהמועדון הוא כבר היה מפנה את מקומו!!
שיהיה לך יום טוב,יא מושפע..
כי לנו אוהדי מכבי האמיתיים ולא אוהדי- "יש לי בר מצווה ונימני בא לבקר אותי"-
יש חרא של יום!
השב   •  197
7
ערן21/11/10, 11:42
מכבי לקחה אליפות אחת ב-15 שנים האחרונות.
ולחשוב שרק לפני כמה חודשים צחקנו על הפועל שיש להם אליפות אחת ב-20 שנים ועכשיו גם אנחנו בדרך הנכונה.

לא צריך לתמוך בנמני ברגעים הקשים כשעם 120 מליון ש"ח הקבוצה לא מתפקדת ולא נראית כמו קבוצה. אין שיטת משחק ואין כלום.
נמני הוא פוליטיקאי מדופלם וסמל גדול של מכבי אבל כיום אנחנו רואים בבהירות שמה שמפריע לקבוצה זה אבי נמני.
כל הנקודות שמכבי צברה השנה היו בפוקסים.
נצחון בפוקס על בית"ר, הפועל פתח תקווה, 2-0 עלוב על רמת גן כולל שער בתוספת הזמן. 0-0 עלוב עם הפועל חיפה.
והתקפה שלא מתפקדת.
סה"כ שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים.
שנמני לא יספר לנו סיפורים שאנחנו רצים לאליפות.
קבוצה שרצה לאליפות צריכה להשיג יותר מנקודה בשלושה משחקים.

השב   •  142
6
עמית21/11/10, 11:41
הרוב לא קיללו אותו. סה"כ אמרו לו ללכת הביתה, מה פוגע פה? רן בן שמעון וניר קלינגר עפו הרבה יותר מהר ממנו. לא ספיק את הסחורה במשך תקופה ארוכה הגיע הזמן שהקהל יעשה משהו עם זה. אני חושב שאהדי מכבי היו סבלנים מדי איתו.
השב   •  262
נינמי הבייתה21/11/10, 13:10
היינו איתו יותר מידי זמן דיי כמה אפשר לך הבייתה בלי נימני אנחנו נאבקים על האליפות אם נימני נאבק על מקומות 3-5
השב   •  31
אבשלום21/11/10, 13:44
כתב יקר, אתה כותב את הטור הזה רק בגלל שקריאות נגד נימני נחשבות ל"טאבו". בשורה התחתונה זה מה שמגיע לו. אם הוא לא רוצה ללכת בטוב ועל דעת עצמו, אז זה מה שיקרה.
השב   •  21
אדום22/11/10, 00:00
ישר מקללים ישר זורקים. לא ראיתי את מכבי מעודדים שניה בפיגור בהיסטוריה. אפילו בדרבי בשוקו נגד הרכב שלישי שלנו רק בתיקו פתאום שער 11 התעורר. פשוט עצוב
השב   •  00
5
אלון21/11/10, 11:39
בתור אחד שגדל על נמני, שאוהב את נמני וראה את נמני עושה את כל הדברים הגדולים שהזכרת לעיל, יש גבול לכמה אנחנו יכולים לשאת. נמני לא מאמן, מבחן התוצאה אומר ש-3 שנים מאז שהוא מאמן/מנג''ר/נותן עצות, לא ראית שום התקדמות מצד הקבוצה, לא ניצחת דרבי, לא לקחת שום תואר, לא עשית כלום באירופה ועוד ועוד ועוד. הקהל הזה תמך בו לאורך כל הדרך, אבל די, זה בכל זאת מכבי ונמני אמור להבין את זה יותר טוב מכולם, כנראה שהוא לא מספיק טוב להיות מאמן. יש סיכוי טוב שניקח אליפות, כי הליגה שלנו היא ליגת פח, והפועל וחיפה לא בכושר. אבל לפעמים גם חשובה הדרך, האליפויות הראשונות שלי בתור אוהד מכבי היו ב94-96, אז דרסנו, מעכנו, הפחדנו כל קבוצה. המכביזם בשיאו! וזה מה שהקהל רוצה. נקווה לימים טובים יותר.
השב   •  240
שיקו21/11/10, 12:01
השב   •  21
4
עמיחי21/11/10, 11:36
גם בבית"ר הקהל דרש מאורי להתפטר וכשבית"ר השוותה וניצחה, הקהל מחא כפיים. אנחנו לא יודעים לכבד את הסמלים שלנו וחבל.
השב   •  293
אוהד מכבי21/11/10, 12:26
צודק ב100 אחוז ומאוכזב מהאוהדים האלה
השב   •  62
מכביסט21/11/10, 12:38
השב   •  104
3
אלון21/11/10, 11:36
הבן אדם נכשל כבר 3 שנים והגיע זמנו לפנות את מקומו
השב   •  2613
שיקו21/11/10, 11:59
השב   •  61
2
ארז21/11/10, 11:34
השב   •  2114
1
שיקו21/11/10, 11:32
אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מאוכזב. חשבתי בתחילת השנה שמכבי יראו טוב יותר. לא ביקשנו שינצחו כל משחק, לא ביקשנו שיביסו. ביקשנו להינות, ולא להתענוץ יש למכבי כ"כ הרבה כישרון בסגל: מאור בוזגלו ואלירן, שני הכישרונות הכי גדולים שהכדורגל הישראלי הצמיח ב- 10 שנים האחרונות. והם לא מתואמים. אוי, אוי, אוי. ממש מסכן אבי נמני. חיבור לוקח זמן.רק חבל שהליגה תברח לפני שיגיע ה"חיבור" המיוחל. כבר מספר שנים אני טוען שאבי נמני לא מקדם את מכבי. הוא מוליך אותם אחורה. מי משחק בסגנון 4:5:1? אין חיה כזאת בכל העולם.השחקנים רחוקים אחד מהשני, וזה לא בגלל שהם לא רוצים או לא מתאמצים..ממש לא. אין יד מכוונת. אז נכון, ההגנה עובדת. אבל מה ההתקפה. מצטער. לא באתי לראות השטתחויות. ככה אני לא נהנה. ממש לא. נמאס כבר ממך אבי נימני. הגיע הזמן לדעת לומר שנכשלת. וזה לא מוריד ממך כהוא זה ממי שאתה כבנ"א, או במה שתרמת במשך השנים ככדורגלן. אתה לא מאמן טוב, ובמצב הנוכחי, אתה רק עושה רע לקבוצה. אין לאוהדים מישהו נערץ כמוך (גם לא בוזגלו). אבל זה לא אומר שאתה מריך לאחוז בקרנות המזבח. אין לך תירוצם. את השחקנים שניפצעו בצחילת השנה החליפו שחקנים שהיו פותחים בכל קבוצה אחרת. דור מלול מגן ימני? בחייאת רבאק! שחקן יצירתי שמבוזבז באגף.ראית בעצמך מה הוא עשה כשהוא היה בקישור. להוציא את השחקנים שהכי מתאמצים אצלך בקבוצה? את גיז''רמו ובוזי?! אתה, את הקהל אתה לא יכול לרמות. ואין לי בעיה עם זה שאתה עומד מול המצלמות ולא מפחד. לוקח אחריות? אם היית לוקח אחריות היית מתפטר אתמול ולא מחר. די! נמאס עם הניסויים שלך. מכבי זה לא קבוצה להתגלח עליה. זו קבוצת צמרת. אם אלי אוחנה ידע ללכת צעד אחד אחורה, ולפנות את כיסאו מבית"ר, כמו משה סיני, שבשני הקבוצות היה סגל שרץ לאליפות, אז למה אתה לא. ואין לי אף טענה ליוסף מזרחי. הוא לא אשם ואל תנסה להפיל את האחריות עליו. גועל נפש שקבוצה ב-110 מיליון שקל נראית ככה. בושה וחרפה לך. תתבייש. אתה לא מכבד את הקבוצה שלך בזה שאתה נשאר. מאמן הכדורסל שלי פעם אמר לי שאין שחקן שהוא מעל הקבוצה.הקבוצה היא מעל הכל. אז עשה טובה ולך הביתה. פעם ראשונה שבלומפילד (כמעט כולו) רוא לך להתפטר. הגיע אהזמן אבי. עם כל הצער והנוסטלגיה שבדבר.סליחה ותודה.
השב   •  4718
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP