יום שבת, 15.02.2025 שעה 19:17
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ויסאם קבהא

המהלך החכם בקריירה

דעה: למרות ההתעסקות המוגזמת בפרשה שגרמה לו לחשוב שהוא כוכב ברמה של מסי או רונאלדו - רוני הבין שעזיבה תהרוס את הקריירה. עכשיו נשאר להביא תואר

נגמרה הסאגה והפרשה שהסעירה את אירופה והעולם. וויין רוני עשה את ההחלטה הכי נכונה בקריירה שלו והחליט להמשיך ביונייטד. האוהדים מתים עליו, באולד טראפורד הוא בנה לעצמו שם ותדמית, והכי חשוב: אלכס פרגוסון האמין בו ורצה אותו. דבר כזה לא קורה לכל אחד.

במקרה המכריע של השחקנים הגדולים שעזבו את השדים האדומים נגמר הסיפור בשחרור מצד פרגוסון, או פשוט באישור את העזיבה.בקהאם, ואן ניסטלרוי ורונאלדו הם רק חלק מהשמות הגדולים שעזבו את היונייטד בחסות המנג'ר הכל יכול.

אצל רוני היה הדבר שונה, כי פרגסון מאמין בו וסומך עליו ולא היה רוצה בעזיבתו של השחקן האהוב עליו, ושחקן שפרגסון רוצה פשוט לא עוזב. אם בזמנו הסקוטי היה רוצה שבקהאם ישאר במועדון, סביר להניח שעכשיו הוא היה נשאר ביונייטד עם גיגס וסקולס.

בקהאם ביציע (רויטרס)
בקהאם. אם פרגי רק היה רוצה, הוא היה גם היום שד אדום (רויטרס)
 

ווין רוני הבין שאם יעזוב הוא יהרוס לעצמו את הקריירה. עכשיו הוא צריך לשים הכל מאחוריו ולהתרכז בכדורגל.

לפי דעתי כל הפרשה הזו, שהסעריה את אירופה והעולם כולו, לא הייתה שווה את כל היחס הזה. עם כל הכבוד לרוני, הוא לא אחד מחמשת השחקנים הטובים בעולם והוא עדיין לא ברמה של מסי, רונאלדו או צ'אבי.

אם מסי היה מחליט לעזוב את ברצלונה, הסיקור התקשורתי היה הולם, הרי בכל זאת הוא עשה משהו בכדורגל העולמי - הביא אליפויות ואת ליגת האלופות בעודו השחקן המוביל בקבוצה. אותו הדבר תקף גם לגבי רונאלדו, שהביא אליפות וסחב את מנצ'סטר לגמר הצ'מפיונס במו רגליו.

מסי עם נעל הזהב (GettyImages)
מסי. עדיין מקדים את רוני בהרבה (GettyImages)
 

אצל רוני הדבר שונה. הוא עדיין לא עשה כלום בכדורגל העולמי. אי אפשר להגיד על רוני שהוא מאגדות היונייטד, במיוחד אחרי שפתח את העונה בצורה קשה והוא כמעט לא אותו חלוץ שהכרנו.

אז עם פתיחת הדף החדש, ההחלטה הנכונה שתשפיע על העתיד שלו וגם עם האמונה של פרגוסון והתמיכה מהאוהדים, רוני יכול לשכוח מהכל ולהתחיל לשחק כדורגל בדרך לשוב ולהיות שחקן מוביל בקבוצה. כשיביא תואר במו רגליו כשהיונייטד על גבו, אפשר יהיה להגדיר אותו כאחד השחקנים הגדולים בתולדות מנצ'סטר.            

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 68 תגובות ב-42 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
42
מושי05/11/10, 11:18
חברי . מי זה וואין רוני בכלל ?
השב   •  00
41
פלוני אלמוני24/10/10, 16:38
ח את תותח אני מחזיק ממך רק בגלל שאת אוהד מנצ''ציסטר יוניטד
השב   •  00
40
??23/10/10, 22:11
צודק 100%
השב   •  10
39
אסף23/10/10, 20:28
יאללה הפועל מכבי עולה באש
השב   •  10
38
לויסאם23/10/10, 16:08
מה אתה מבין בכדורגל בכלל רוני ועוד איך בין ה5 הטובים בעולם נכון לעכשיו לא אבל לפני הפציעה היה מלך השערים ורק אחרי זה מסי עבר אותו ובטח אוהליד בדיר יותר טוב אה יקמנטי
השב   •  53
asg23/10/10, 16:23
מסי רונאלדו דרוגבה אינייסטה צאבי היגוואין פורלאן כל אלה יותר טובים ויש עוד הרבה
השב   •  13
37
משה23/10/10, 10:30
אין שחקן בעולם שגדול מהמועדון שלו ואתה בעצמך אמרת[בקאהם,רונלדו]אם רוני היה עוזה היו קמים שחקנים אחרים ושוב ראה רונלדו עזב רוני פרח
השב   •  00
36
קרלוס23/10/10, 10:18
אם מודדים את הצלחתו לפי הנבחרת הוא ללא ספק הטוב ביותר, מחזיק בשיא חסר תקדים של 15 שערים בארבעת המונדיאלים ששיחק
השב   •  01
35
איתי23/10/10, 09:02
אני לא ארצה להשתמש במילה שטויות אבל זה ממש לא נכון מה שכתוב כאן. כל שחקן שפרגי רוצה שהוא באמת יישאר אז הוא נשאר ? כן כי פרגי ממש רצה לשחרר את רונאלדו. ורוני לא שחקן מהשורה הראשונה ? נשמה בגלל זה אתה כותב טור דעה ולא מפרשן כדורגל.
השב   •  50
34
לינג בר תאילנד23/10/10, 08:58
היה והיה.וכול הכתבות כמו הכתבות הללו הן גיבוב של מילים.וגם אם הוא היה עובר - הוא היה מצליח במקום אחר !
שמח שנישאר,עכשיו הוא יכול להפוך לאגדה.
השב   •  30
33
Gizmo the red23/10/10, 07:27
לכותב כמו לכל אוהד כדורגל ממוצע, יש זיכרון בן 5 מחזורים, איך אפשר להמעיט בתרומה של ווין רוני למנצ''סטר יונייטד, זה באמת נשגב מבינתי.
אז הוא לא סקורר גדול כמו ואן ניסטלרוי או רונלדו בזמנו, אז מה?! קנטונה היה סקורר? או סולסקיאר? רחוק מזה.. אבל שניהם נכנסו לפנתאון המכובד של גדולי השחקנים של יונייטד רק בזכות הנחישות, העוצמה והרעב להצלחה.. וזה מה שאוהדים אמיתיים זוכרים, ובדברים האלו ווין רוני ניחן בכמויות שנדיר לראות כיום.
כולם זוכרים את כריסטיאנו רונלדו הענק של יונייטד, אף אחד לא זוכר את ה-3 שנים הראשונות שלו שהיו פשוט קטסטרופה, השנים שבהן כל נגיעה שלו בכדור הסתיימה באיבוד לטובת היריב, או נאני, שכיום הוא השחקן המוביל בקבוצה, גם הוא בדיוק כמו רונלדו, סבל מ-3 שנים שגרמו לכל אוהד יונייטד לתלוש שערות מרוב תסכול.
מפתיע אותי כל פעם מחדש שאדם שמתיימר להבין בכדורגל, מסכם שחקן אך ורק לפי הנתונים הסטיסטיים שלו. אם כולנו היינו נוהגים כך, אז היינו מסתכלים על אינייסטה בתור השחקן הגרוע ביותר בברצלונה.
ולגבי הטענה שפרגוסון זרק רק שחקנים שהוא "הפסיק להאמין בהם" כביכול, את הטענה המגוחכת הזאת, אסכם ב-2 מילים: רוי קין.
השב   •  131
32
דן23/10/10, 03:12
אחד מהקלאסיקות של כל הזמנים.
השב   •  21
31
אבי23/10/10, 02:33

מסי זכה באליפויות ובגביע האלופות וזה גם רוני עשה והרבה יותר אבל יש לזכור שבבארסה למסי יש שחקנים טובים שעוזרים לו ואילו רוני הוא הכוכב היחיד במנצ''סטר אז אל תשוו כי יצאתם פאתטיים ..זה ברור שלמסי יש יותר חברים מהתקשורת כי הוא מל''ק להם וזה מה שאת רוני לא מעניין

חוץ מזה מסי נכשל במונדיאל אז אין בכלל מה להתלהב ממנו.

השב   •  61
דוד23/10/10, 12:52
רוני לפני העונה שעברה היה לא יותר משחקן ממוצע שכבש בשיאו 12 שערים אז יותר ממסי הוא לא עשה. חוץ מזה רוני היה יותר גרוע ממסי במונדיאל אז איך אתה בכלל מעז להעלות את זה?
השב   •  01
30
אופיר חן23/10/10, 02:27
רוני אחד מהחלוצים הטובים בעולם
אך אין ספק שהוא מכוער
השב   •  60
29
דן - מנ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי23/10/10, 00:23
זה כבר כמה טורים של הכתב הזה שאני קורא, ובאמת מיציתי!
אני אוהד יונייטד מושבע, אמי ילידת העיר ואני אוהד מלידה! אבל אני לא הולך וכותב טורים בוואן. די נמאס כבר מהזלזול באינטיליגנציה של חובבי הכדורגל! אתה אוהד בארסה, וגם אם היית כותב על הדרבי בין מכבי להפועל היית מסיים בלדבר על "צ''אבי ומסי וכמה גווארדיולה גאון ובזכותו ספרד זכתה בגביע העולמי" (תחזרו קצת אחורה ותקראו את טור הפח הזה שלו בנושא)! די מספיק!
ברסה שיחקה מדהים ואני מדגיש מדהים לפני שתי עונות ויש לה הסטוריה מפוארת ונפלאה, ושחקני איכות שאין שני להם! אבל לא יעזור לך ולכל שאר אוהדי ברצלונה, הטירוף סביבה נופח הרבה מעבר לכל ביקורת!  לא יכול להיות שבהקשר של רוני שאפילו לא אחת דובר ברצינות על מעבר שלו לברסה במהלך הינתוק והטור שלך מגיע לדבר על מסי וצ''אבי?!?!?!? מה נהיה? קוראים יקרים, מנצ''סטר יונייטד הוא מועדון ענק עם שחקנים שמשחקים בשביל הסמל! יש גם שלא אבל זה מועדון עם מסורת ונשמה! ולמרות פתיחת עונה בינונית ואפילו מחרידה, אני עדיין חושב שנשתפר המון ונציג את הכדורגל שהורגלנו מהקבוצה הנפלאה הזאת! ואני מאד שמח על ההחלטה של רוני, אני חושב שזה המעשה הנכון, אבל גם עם רוני וגם בלעדיו, אין שחקן גדול יותר מהמועדון! וזה סוד ההצלחה של המועדון! גם אחרי עזיבת רונאלדו, שכולם ניבאו לנו עונת אמצע טבלה ומטה, אומנם לא זכינו בתואר משמעותי, אבל הודחנו ברבע גמר ליגת האלופות על הפרש שערים בלבד ונאבקנו על האליפות עד למחזור האחרון!! אבקש מכם לשמור על הגיוניות, ולכתוב טורים רלוונטיים לנושא שבו מדובר, ואם מדברים על רוני ועל כל הפרשה לא להגיע לדבר על ברסה מסי ושאר ירקות! אני עוד אומר שרוני הוא ועוד איך! אחד הגדולים, אני לא חושב שכמו מסי ורונאלדו כי הם באמת רמה אחת מעל המשחק, אבל בהחלט שחקן מהשורה הראשונה ואין קבוצה בטופ העולמי שהייתה מתנגדת לשירותיו!
מתנצל על אורך התגובה, מצאתי לנכון שאלו דברים שצריכים להישמע! חוצמזה היום יום ההולדת שלי אז תסלחו לי (:
בתקווה לראות המשך עונת כדורגל מסעירה, מלאת ריגושים, שערים ורגעים הסטוריים.
השב   •  205
סלבה23/10/10, 11:32
השב   •  00
דן - מנ''סטר מיום היוולדי ועד יום מותי24/10/10, 21:39
אני מעדיף לא לפרסם יותר מדי פרטים אישיים שלי, שכן עלול להעשות בהם שימוש לרעה! עימך הסליחה!
השב   •  00
28
לכל אוהבי רוני שלא מסכימים צר לי אבל.22/10/10, 23:59
מסי רונאלדו דרוגבה אטו טבס והיגוואין זה כבר 6 חלוצים שבכושר טוב ממנו ויש עוד שלא פוגעים כמוהו איברהימוביץ טורס מיליטו וכו. אז כן רוני לא בטופ 5אין מה לעשות ואני אוהב את רוני
השב   •  04
27
סאימון22/10/10, 23:08
השב   •  46
26
שאול המלך22/10/10, 22:56

אלירן עטר יותר טוב מרוני

השב   •  33
25
ליברפול בדם22/10/10, 22:50
תפסיקו לבלבל במוח. הוא צודק
השב   •  43
24
פראנק לאמפארד22/10/10, 22:46
השב   •  21
23
Manchester United22/10/10, 22:20
מצליח לסחוב לבד את הקניות שלי מהסופר
השב   •  253
adam23/10/10, 11:21
כי תודה שאתה מעריץ שלו
השב   •  23
מישהו, ישראל24/10/10, 20:32
השב   •  00
22
שד אדום22/10/10, 22:00
אין דבר כזה ששחקן מוביל קבוצה שלמה לזכיה בתארים.זה כרוך בקושי ענק ולא רונאלדו ולא מסי עשו זאת.משחקים לצידם שחקנים ברמות הגבוהות ביותר כמו אינייסטה פיקה קסיאס איגווין וייה וכו''. מכלום רוני עשה זאת הכי טוב לא היו לידו שחקנים ברמות שזה רק מוכיח כמה גדולה יונייטד!
השב   •  71
21
חזי שירזי22/10/10, 21:54
טעות! החלוץ הכי טוב בכל הזמנים הוא איליה יבוריאן. רונאלדו מקום שני.
השב   •  75
20
roney22/10/10, 20:36
השב   •  93
19
מתן הגנאי22/10/10, 20:33
השב   •  67
18
ג'' זה גמל גדול22/10/10, 20:20
בשביל להגדיל לו את השכר. ח"ח לסוכן של רוני!
השב   •  41
17
קורא22/10/10, 18:54
השב   •  44
16
איתי שרר22/10/10, 18:43
מי שמסכים שפרגוסון המאמן הכי גדול שילחץ על לייק!
השב   •  13312
15
איתי שרר22/10/10, 18:38
השב   •  22
14
איתי שרר22/10/10, 18:30
מנצ''סטר זאת קבוצה עם עבר מפואר והיא קבוצה טובה התמיכה של פרגוסון זה דבר חשוב כי הוא מאמן שיודע איך לגרום לשחקנים תחושת ביטחון רק שרוני יחזור לכושר והכל במנצ''סטר יחזור להיות כמו שהיה בעזרת השם
השב   •  161
13
שד אדום22/10/10, 18:17
שהוא בכושר הוא גם ברמה של רונאלדו!!
מסי שחקן גדול עם צ''אבי ואינייסטה אבל במונדיאל הבלוף הזה התפוצץ
השב   •  305
אדום בלב ובנשמה יאללה הפועל מ-ל-ח-מ-ה22/10/10, 22:30

השב   •  21
עדן23/10/10, 11:55
קודם כל מסי שחקן הכי טוב בעולם בלי קשר לצאבי ולאנייסטה איך אתה מסביר שהוא בישל 3-4 שערים ימגפר??
השב   •  12
12
פרשן מומחה22/10/10, 17:53

סקר זה מיועד לבני 25 ומעלה בלבד אשר ראו בעיניהם עוד שחקנים חוץ מרונאלדו הפורטוגלי ומסי.

האם רונאלדו הברזילאי הוא החלוץ הטוב בכל הזמנים?
כן - כחול
לא - אדום.

השב   •  14235
אוהד הפועל וריאל22/10/10, 18:33
אמ שאלה טובה
הוא בהחלט אחד מהחלוצים הגדולים בהיסטוריה, אבל לא הגדול ביותר
ישנם עוד את ואן באסטן, ראול, הוגו סאנצ''ז, דניס ברקהמפ והרשימה רק נמשכת. 
השב   •  26
King Kenny22/10/10, 18:44

לדעתי רונאלדו האמיתי היה הכישרון הגדול ביותר (כנראה בהיסטוריה), אבל הפציעה הפכה אותו לחלוץ השני הכי טוב בכל הזמנים. מספר אחד בשבילי זה ואן באסטן.

השב   •  63
אוהד נורמלי22/10/10, 20:29
אבל מבחינה מנטלית הוא החלוץ הטוב ביותר. לקוע רצועות שוב ושוב ולחזור לעצמך זה כמעט בלתי אפשרי.
השב   •  50
תותחן אדום מהדרום23/10/10, 02:28
אז ללא ספק החלוץ הגדול בהסטוריה. אבל בגלל הפציעות הוא ברשימה מכובדת (ומצומצמת) אבל לא בודד בפסגה.
השב   •  00
11
נ''גי22/10/10, 17:53
אין שום שחקן שיכול לקחת קבוצה לבד בעולם זה לא קרה ולא יקרה..אתה לא יכול להגיד שהוא לא מהטופ כי הוא לא סחב את מנצסטר לבד..מסי לא סוחב את ברצלונה לבד יש לו קבוצה שלמה שכל אחד מהטופ העולמי, הוא חלק בולט ממכונה משומנת,בקיצור רוני אחד מחמשת החלוצים הטובים בעולם ואחד הגדולים במנצסטר בכל הזמנים.
השב   •  121
יניב22/10/10, 18:55
שהייתה קבוצת תחתית ל3 אליפויות ופלה סחב את סאנטוס לבד
השב   •  21
ציון הקטן22/10/10, 19:35
סוף סוף אתה מסביר לכולם שאין דבר כזה לקחת קבוצה לבד ולזכות בתארים במיוחד שאתה בקבוצת פאר ובקשר שאמרתה שלא היה דבר כזה דווקא כן היה אבל מתקופת פלה עד סיום הקריריה של מארדונה שמה כל ההגנות היו גרעות בלי טקטיקה ולא היה סדר מן הסתם פלה כבש איזה 1300 גולים שפרש אבל כיום אין דבר כזה ואני מסכים איתך
השב   •  20
אוהד24/10/10, 14:53
מראדונה לבד סחב את ארגנטינה לאליפות העולם ב-86. ארגנטינה הייתה במפורש קבוצה של שחקן אחד.
השב   •  00
10
אחד שמבין22/10/10, 17:48
השב   •  81
9
איתמר22/10/10, 17:36
מסי בחיים לא יהיה כמו רוני(ואני אומר את זה בתור אוהד צ''לסי).מסי הוא שחקן ענק,בקבוצה ענקית,זוללת תארים.אבל הוא לא הקבוצה.הוא יכול לעזוב מחר וברצלונה היא ברצלונה.בדיוק כמו שרונאלדיניו עזב.מנצ''סטר היא לא ככה-אל תבינו אותי לא נכון,מנצ''סטר זה מועדון ענק שימשיך להתקיים הרבה אחרי רוני,אבל מנצ''סטר היא הדנ"א של רוני בצורה מובהקת.לכן,חלק בתוכי שמח שרוני נשאר במנצ''סטר,כי ההישארות שלו משאירה את מנצ''סטר הנוכחית,וצ''לסי חייבת את מנצ''סטר(זה פועל גם ההפך).
השב   •  213
יניב22/10/10, 18:54
אז תסביר לי בבקשה איך זה שמתוך 21 שערים של ברסה בכל המסרגות יש למסי 12 או 13 (אני לא זוכר בדיוק)?
השב   •  35
adam23/10/10, 11:59
מסי בחיים לא יהיה כמו רוני?צודק!! כי מסי לא יעשה לעצמו הבושות האלה וכל ההידרדרות שלו הוא תמיד יהיה בפיסגה והשחקן הכי טוב בעולם לא כמו רוני ורונאלדו בינוני ומטה
השב   •  11
8
Man.United22/10/10, 17:33
ווין רוני סחב קבוצה שלמה בעונה שעברה עם הרבה כישרון ונחישות. כמעט את כל השערים של מנצ''סטר הוא הכניס ולא אחת דיברו עליו ואמרו שבמידה והכושר הנוכחי ימשך ורוני ימשיך ביכולת הזאת הוא יזכה לשחקן השנה בעולם..יותר מזה בתור אחד שרואה את המשחקים של הקבוצה קבוע בהרבה מהמשחקים נראה כאילו רוני כלכך טוב עד שהחוסר ברונאלדו לא היה מאוד משמעותי (וחלילה אני לא אומר שרונאלדו לא היה אחד מהשחקנים שהרשימו אותי במיוחד מכל שחקני היונייטד במהלך השנים). לדעתי במידה ורוני לא היה נפצע במשחק הצ''מפיונס ליג נגד באיירן מינכן היינו זוכים שנה שעברה באליפות ואם תשאלו אותי בכושר שהיה לו הוא יכל לסחוב אותנו לזכייה בצ''מפיונס ליג.
בגלל כל אלה (ואני יודע שמאז אותה פציעה הוא שיחק פחות טוב במונדיאל ובמשחקי  תחילת העונה הנוכחית) אני רוצה להגיד שמצד אחד לדעתי נכון  שהוא ידע שלהישאר ביונייטד תחת הדרכתו של אלכס פרגוסון זה דבר נכון מבחינתו ובמעודון הגדול הזה אפשר רק להצליח טפו טפו טפו אך עם זאת אני מתנגד לחלוטין לכך שכותב המאמר אומר שרוני לא ברמתם של הגדולים ביותר בכדורגל העולמ אלא אם הוא לא ראה את אותם משחקים כמוני. רוני ייקח את יונייטד קדימה (יותר ממה שעשה עד כה) בשנים הבאות ויהיה אחד הכוכבים המשמעותיים ביותר בקבוצה אם לא יהפוך לאגדה למרות שאני חושב שכן.. וללא ספק אפשר להגיד שווין רוני בעונה שעברה היה אחד מהגדולים ביותר ואפשר להגיד את שמו באותה נשימה עם מסי ורונאלדו ובסה"כ הוא צעיר ולדעתי ישתפר המון.
השב   •  280
ל-8, יפה מה שאמרת תקראו!24/10/10, 20:33
רוני שנה שעברה(2010) היה החלוץ הכי טוב בעולם וגם עכשיו רק עשיו הוא בתקופה רעה ואם הוא לא היה מהטוב שבטובים הוא לא היה על מסך הפתיחה של המשחק פיפא 2010 כולם יודעים עד כמה הוא טוב ורק בגלל שהוא בתקופה לא טובה שכחו מה הוא עשה מי שכתב את הכתבה סתם חפר כמעט ולא צדק בכלום ואתם עוד תראו איך שרוני יחזור להפקע בצרורות כמו שעשה ומי שאיתי שיעשה כחול!
השב   •  00
7
ציצאריוטו22/10/10, 17:25
אחי לרוני לא חסר תארים יש לו ליגת האלפות ו3 פעמיים אליפות
השב   •  91
6
אדום עולה22/10/10, 17:20
מסי מתחבא מאחורי צ''אבי ואינייסטה
השב   •  437
יניב22/10/10, 18:52

וזכה ב6 תארים בעונה אחת כשהוא היה הכי משפיע בכל אחד מהמפעלים? אם מישו התחבא מאחורי מישו זה רוני מאחורי טבס ורונלדו בעונה של הדאבל ב-2008

השב   •  26
ציון הקטן22/10/10, 19:28
אני לא יודע אם אתה יודע אבל היום בכדורגל המודרני אין דבר כזה לסחוב לבד ולהעביר את כל העולם כמו שאתה חושב היום זה משחק קבוצתי ומה אתה חושב שרונאלדו החזיק את יוניטד לגמרי לבד אז תעשה לי טובה אתה לא רציני מה עם רוני טבס סקולס וגיגס ברור שיש למסי שחקנים יותר מוכשרים אבל זה עדין להופך את מסי לגרוע כי מסי יותר קבוצתי ותורם לקבוצה מאשר רונאלדו ומפרגן לחברים שלו רונאלדו רק עושה פרצופים אם משהו לוקח לו בעיטות חופשיות ופנדלים אם עדין לא הבנתה אז מצבך חמור אם אתה חושב ששחקן אחד יכול להיות סופרמן ולסחוב כל העונה בתארים
השב   •  33
5
פרנק סינטרה22/10/10, 17:12
רוני רצה לעזוב לא בגלל כסף ולא בגלל פרגוסון ולא בגלל כל מיני שטויות שהתקשורת ממציאה.
הוא רצה לעזוב כי הוא רוצה לזכות בתארים ומנצ''סטר לא מתחזקת.

נגמר עידן בכדורגל העולמי וכרגע רק הכסף הגדול מדבר.
רוני ראה שמנצ''סטר לא מביאה חיזוקים בכלל (חוץ מאיזה מקסיקני ואיזה צועני), ראה איך מנצ''סטר נראית - מקום רביעי בליגה עם אותו מספר נקודות כמו מקום חמישי (ועוד בעונה שליברפול מקום אחד לפני אחרון).
ו-וואלה, כמו שזה נראה כרגע מנצ''סטר תצטרך להיאבק על כרטסי לצ''מפיונס ולא על אליפות.
אתם מבינים שיש מצב טוב שמנצ''סטר בכלל לא בצ''מפיונס שנה הבאה ?

וזהו. נגמר לו. הוא רואה שהוא כבר לא ילד ורוצה לזכות בתארים.
(ע"ע לברון ג''יימס)
השב   •  1214
4
ירוק22/10/10, 16:55
השב   •  303
3
יונתן22/10/10, 16:39
השב   •  5610
יניב22/10/10, 18:49
הקטע הוא שמסי זכה ב6 תארים כשהוא זכה (כמעט) בעצמו בגביע, השפיע מאוד באליפות, היה מלך השערים בליגת האלופות (והבקיע גול שהבטיח את הניצחון בגמר), הבקיע את שער הניצחון בהארכה בגביע העולם לקבוצות, בישל את שער הניצחון לפדרו בסופרקאפ האירופי והביס לבדו את בילבאו בסופרקאפ הספרדי.בזמן שרונלדו החמיץ את הפנדל היחיד של יונייטד בדו-קרב פנדלים מול צ''לסי
ב-2008
השב   •  66
ציון הקטן22/10/10, 19:24
לא יכלתה לכתוב משהו יותר חכם תתבגר כבר אני יודע שקשה לך לראות את מסי בתור השחקן הכי טוב בעולם. עכשו בנינו בכדורגל המודרני אין דבר כזה לשחק לבד זה לא שנות ה-80 או ה-60 גם רונאלדו לא העלה לגמרי לבד את יוניטד היו לו את רוני טבס סקולס וטבס ושלא נדבר על הגנה אני יודע שכריסטיאנה היה אז הכי בולט בעולם והי השחקן הכי טוב ב-2008 אבל אחרי זה זה נגמר תבין כבר שכדורגל זה משחק קבוצתי מה אתה חושב שדרוגבה כן יכול לסחוב קבוצה שלמה תהיה הגיוני גם מסי לא אף אחד כיום לא יכול המטרה היא להיות קבוצתי ולעזור מי שהכי טוב בזה כיום זה מסי אז חאלס לבלבל את המוח
השב   •  38
יונתן22/10/10, 19:41
מסי בלי צ''אבי ואינסטה לא קיים.
השב   •  122
ציון הקטן22/10/10, 20:11
רוני היה הכי בולט שנה שעברה ואני מסביר לך פעם שניה יא דיסלקט שכיום אין דבר כזה לסחוב קבוצה שלמה לבד בלי עזרה וזאת הסיבה שיוניטד לא לקחה תארים שנה שעברה ובקשר לטענה המפגרת שכל הזמן אני שומע מילדים קטנים שבלי צאבי ואיניסטה מסי לא קיים אני מזכיר לך שרונאלדיניו היה בשיאו אז צאבי לא היה בולט ואת איניסטה לא הכירו כהקשר האדיר הזה הם נהיו שחקנים טובים כולל מסי בעונת הטרבל ביחד ולך תראה מה קרה במונדיאל במשחקים של ארגנטינה וספרד ואם אתה מספיק חכם תבין שאין דבר כזה ששחקן יכול להחזיק קבוצה או נבחרת לבד כיום בכדורגל המודרני מסי צאבי ואיניסטה צריכים את אחד השני גם רונאלדו שאתה עושה יותר טוב ממסי לא יכול לקחת נבחרת או קבוצה לבד בלי עזרה אז ככה אי אפשר לצחוק עליו כי זה באמת בלתי אפשרי אז די לחיות בסרט נ.ב איך זה לקבל בישול של מסי וגול של איניסטה המלך שהכניס לצלסי הבונקריסטית שלך? 
השב   •  34
ג'' זה גמל גדול22/10/10, 20:22
3 אליפויות וגביע אירופה לאלופות+גמר. רונאלדו של ריאל הוא לא רונאלדו של יונייטד, זה נכון. אבל הוא עדיין טוב ממסי לפי דעתיי
השב   •  43
תומר23/10/10, 12:13
השב   •  10
2
מנצ׳סטריסט22/10/10, 16:15
רוני יכול להפתיע לטובה אחרי פתיחת עונה לא טובה במיוחד׳ אפילו גרועה מאוד. כל אוהדי מנצ׳סטר יונייטד מחזיקים אצבעות שרוני יחזור לכושר שיא ויחזור להיות החלוץ המוביל בעולם. בכל זאת הוא נמצא במועדון הכי מיוחס באנגליה עם שחקנים צעירי ומבטיחים כמו נאני וצ׳יצ׳ריטו. כול אוהדי מנצ׳סטר יונייטד מקווים להמשך דרך טובה ומלאה בשערים.
השב   •  389
1
דרוזי ליברפול22/10/10, 16:07
כמובן ריאל הקבוצה שאתה שונא .
ועכשיו אתה פותח את הפה עליו
השב   •  417
אסור לפספס
נגןהכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
הכלבה ששברה שיא גינס בגלישה על סקייטבורד
נגןמסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
מסי ולברון משתפים פעולה בפרסומת חדשה
נגןבליגנהאם נבוך אחרי השספג השחלה מקורטואה
בלינגהאם נבוך אחרי שספג השחלה מקורטואה
נגןלאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
לאמין ימאל ואבא המציאו ריקוד טיקטוק חדש?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP