יום שלישי, 01.04.2025 שעה 01:09
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליאור ליברובסקי

פרס נובל לכישלון

דעה: נבחרת ישראל לא רצתה מספיק מול יוון ושיחקה בטיפשות. כל השאר הוא עניין לחוקרים או למיסטיקנים. אז למה ישראל תמיד מפסידה?

בבירת נורבגיה אוסלו הודיעו בשבוע שעבר על זוכי פרס נובל בתחומים השונים. למדענים ששוקלים בימים אלה איזה נושא מחקר יגרוף עבורם את הפרס בשנה הבאה יש לי הצעה - עריכת מחקר שיבדוק אחת ולתמיד למה ישראל תמיד מפסידה.

פסיכולוגים יחקרו את הצד המנטאלי, סוציולוגים יחפשו סיבות חברתיות ותרבותיות להפסדים החוזרים ונשנים, פיזיקאים ינסו לאתר חוקיות לתופעה המוזרה ששדה המשיכה במשחקי הנבחרת פועל תמיד לכיוון המנוגד ואילו הביולוגים יבדקו את הגנטיקה של הכישלון. כימאי מוצלח במיוחד אולי יצליח למצוא את החומר שהופך אותנו ללא יוצלחים שכאלה.

ואולי זה בכלל עניין למיסטיקנים. הרי הגול של סאלפינגידיס הוא פוקס מארץ הפוקסים. היווני הצליח להקדים את קינן בעוד טעות של הבלם בקמפיין והקשית כדור שגם הוא וגם במאי השידור לא האמינו שיכנס. מתוך עשרים הזדמנויות כאלה לחלוץ היווני, ספק אם יצליח לשחזר שער כזה. והקורה של ורמוט? והבעיטה של רפאלוב שפספסה את החיבורים בכמה סנטימטרים? והפנדל שלא קבלנו?

יוון חוגגת (רועי גלדסטון)
סאלפינגידיס חוגג. פוקס מארץ הפוקסים (רועי גלדסטון)
 

אפשר לתקוף את פרננדז עד מחר על ההרכב ההזוי, האלתורים וחוסר הדרך אך זו תהיה תמונה חלקית בלבד. ישראל לא היתה פחות טובה אתמול מיוון אך הפסידה, כצפוי, כאשר לקראת הסיום יכלה התוצאה להפוך גם לתבוסה. חוסר מזל? רשלנות?

לפי הקלישאה לכדורגלן הישראלי יש יתרון מול יריביו האירופיים בכל הקשור לשימוש בשכלו. מדובר בקשקוש. אי ניצול החולשה היוונית אתמול, הריפיון בהגנה לאחר הבקעת השער של שכטר, המסירות המסובכות וההרמות המיותרות, פעם אחר פעם, מראות בדיוק את ההיפך, הכדורגלן הישראלי נחות בכל הקשור לחוכמת משחק. אך גם זו לא הסיבה להפסד אתמול, שכן בכל הקשור לכישרון וכושר גופני היה לישראל מה למכור.

הסיבה המרכזית להפסד אתמול היתה חוסר רצון. נראה היה שלשחקנים לא איכפת באמת להפסיד והדבר בלט בחוסר הנכונות של שחקנים להפגין אחריות ולקחת את המשחק עליהם, פרט לשכטר כמובן וגם רפאלוב למספר דקות.

דקל קינן ותמיר כהן. טעויות מטופשות בהגנה (רועי גלדסטון)
דקל קינן ותמיר כהן. טעויות מטופשות בהגנה (רועי גלדסטון)
 

דוגמה בולטת היתה הכנה לבעיטת שוער של אוואט, מתכון בטוח לאיבוד כדור. השוער רצה שיבוא שחקן כדי לקבל כדור ולהתחיל התקפה, אך לא נמצא כזה. תמיר כהן, מועמד טבעי למשימה כזאת, התנער בתנועת גוף וסימן עם הראש לדודו שיבעט, כאילו אמר לו "עזוב אותי, למה שאני אשבור ת'ראש". התנהלות זאת אופיינית מאוד למשתתפים במשחקי הנבחרת.

הפחד של השחקנים מלעשות טעויות, חוסר הנכונות לתת כתף לטובת חבר לנבחרת, אלה הסיבות לכישלון. כל ישראל ערבים זה לזה? לא בנבחרת הכדורגל.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 45 תגובות ב-31 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
31
טל הגדול14/10/2010 13:06
בחיים לא שמעתי משהו כל כך לא נכון..
השב   •  00
30
סהר .13/10/2010 23:12
כמה שהדברים נכונים ,יש הרבה שחקנים שמפחדים לעשות טעויות,ובעקבות הפחד הם מעדיפים להתנער מאחריות ולא באים לבקש את הכדור ולא פותחים לקבלת מסירה.
צריך לשחק משוחררים עם בטחון עצמי.שמשחקים עם פחד וחוסר ביטחון 
אז עושים הרבה טעויות.
יש לנו שחקנים עם הרבה כישרון,אנחנו יכולים לשחק כמו מכונות בהנעת כדור מהירה,עם פתיחה מתמדת של כל השחקנים שמסביבו של השחקן עם הכדור יהיו לפחות 3 אופציות של מסירה.אני מאמין שאייל ברקוביץ יכול לעשות את זה,תמיד הוא אומר שמשחק הכדורגל הוא פשוט מאד .עד כמה שהוא צודק.שילוב של משחק מהיר עם תזוזה מתמדת בשילוב קצת כישרון (ואת זה לא חסר )יהפכו אותנו למכונה משומנת.
השב   •  01
29
אדום13/10/2010 20:22
כל פעם אני חולם מחדש
מאמין מחדש
יש כישרון.יש שחקנים שמשחקים בליגות בכירות
אבל אין אף שחקן בישראל שרוצה לנצח
שלא לדבר על לשחק כדורגל כאילו זה דבר חדש בשבילם
די עד כאן שלום ולא ליתראות
עד שלא ישחקו כדורגל הנבחרת לא מעניינת אותי חבל על בזבוז של זמן
השב   •  40
28
קלסיקו.13/10/2010 20:18
אחרי שלושים שנות נבחרת אני יכול לומר בודאות כי אין שום הבדל בין הביקורות של אז לבין הביקורות של היום, הכל אותו דבר ומלבד התאריך שום דבר לא השתנה.
הראש היהודי עדיין חושב כי הוא המציא את הכדורגל ואפשר לעבוד על כל העולם כל שנתיים או ארבע שנים.
ללא מיתקנים ראויים, ללא מאמנים מצוינים וללא מועדונים רציניים עם חזון לעתיד ורוד לא נגיע לכלום, גם עוד ארבעים שנה ולא יעזור לאף אחד כלום.
שחקנים טובים רציניים ומקצוענים מתחילים את דרכם לצמרת עוד בהיותם צעירים ורק אז הם הופכים לכוכבים בגיל מתבגר.
ולכן..לישראל אין נבחרת של כוכבים!
לנו יש אוסף בינוני של שחקנים!
אומנם זה נשמע עלוב למדי.. אך זו-היא האמת לאמיתה.
השב   •  00
27
שי13/10/2010 19:35
הגיע הזמן להגיד את האמת.המאמן לא אשם.הוא ניסה את כל הכלים שהיו ברשותו בשני המבחנים מול קרואטיה ויוון,ושום דבר לא עבד.היתה לי הרגשה עוד לפני תחילת הטורניר שבניון יהיה פצוע במהלך הקמפיין ולא יקח פעם נוספת אחריות בנבחרת,דבר שכנראה גם לא יקרה.רפאלוב ורמוט גולסה הם לא שחקנים שיגלו מנהיגות בנבחרת,הם מפחדים מדי מהמעמד.בואו נודה במשהו שאנחנו מכחישים.אין לנו דור של שחקנים שיעשו את ההישג לעלות לטורניר גדול,לא שבעבר היה לנו דור כזה מאז מונדיאל 70 אבל לפחות הדור של רביבו,ברקוביץ,עטר,נמני ואחרים הגיעו באמת למשחקי הצלבה והביאו תקווה שאפשר לעשות את זה.עם השחקנים העכשוויים גם את זה אין לנו.
השב   •  20
26
לוזון כרגיל עשה טעות13/10/2010 19:08
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  21
25
דוד13/10/2010 18:51
הוא אימן בביתר בגלל הכסף של גאידמק, והרס את בית"ר
הוא אימן בקטאר רק בשביל הכסף, כי לשם הולכים כל מי שעבר זמנו כדי לעשות ירוקים.
הוא הגיע לישראל במתנה שאף אחד לא רצה וקיבל שכר ענק על חשבוננו.
לואיס בעיקר אוהב את הכסף, לא את השחקנים ולא את האוהדים. סתם חנפן.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  31
24
איש המאה13/10/2010 18:49
הגברים בנבחרת כיום יותר קרובים למצעד הגאווה מאשר להיות גבר ישראלי נורמטיבי וזה הכל אשמת הממשלה שהתירה להם להשתמט ולסרב ולהוציא אותם רכיכות מפונקות לא סתם הם מסתדרים עם דוגמניות זה תחומי העניין המשותפים קרמים הסרת שיער פדיקור מניקור אסטתיקה ,
השב   •  60
23
איש המאה13/10/2010 18:45
ביניון מנהיג בנבחרת בשביל להרים לכולם את רמת השכר ,,יפה מאוד שמדינת ישראל מוכנה לשלם 1000 שקלים לחייל שמקריב את שלומו האישי גופו וביטחונו לעומת  לשחקן שאפילו לא מוכן לרדת לגליץ 10000
השב   •  00
22
איש המאה13/10/2010 18:42
אין תגובות אנשים מאוכזבים מידי לכתוב ,,הליגה הפועל תל אביב הכדורגל הישראלי קיים רק בישראל ונשאר כמקומי ,,לדעתי להחליף את ניהול הנבחרת ואת ראשות ההתאחדות ולשלב אותה עם מנגנון צבאי ,,ובעצם חיילי נבחרת יהיו יחידה מיוחדת של לוחמים ובנוסף להיותם כדורגלנים גם יעברו קורס באבטחת אישים ,,ולמשחקים בינלואמיים יסעו עם נשקם האישי ,,קיצר שיהיו גברים ולא ילדות קטנות כמו אלא שכל היום מבלים ומקטרים על  משחקים בשבוע ,,
השב   •  30
21
בהצלחה13/10/2010 18:17
מי אוהב כדורגל ישראלי? כמה אזרחים קטנים מהשוק שלא מבינים בשום ספורט ולכן הענף נראה ככה ולא רק בנבחרת אלא גם בליגה .גם אם היא תעלה ליורו או למונדיאל זה יהיה חד פעמי כמו שלטביה עלתה ליורו.

הספורט הפופולרי בישראל הוא כדורסל ולא סתם זה הענף היחיד שנבחרות הגברים והנשים בקביעות באליפויות אירופה ולא סתם כספי הוא ספורטאי השנה ולא סתם מכבי כדורסל היא הקבוצה של המדינה ולא סתם כדורסל הוא הענף הפופולרי גם בבתי ספר תיכוניים .
המח היהודי בחר בכדורסל ולכן החשיבה שלנו רק במשחק הזה שגידל לנו המון שמות גדולים גדולים גם במאמנים..איפה בכדורגל או בענף אחר יהיה כזה מבחר גדול של מאמנים איכותיים ופופולרים   כמו קליין ז"ל ,גרשון ,בלאט ,קטש שיבק קצורין  שרף בירנבויים ג''ינו? ועוד.

אפילו פרננדס אמר שאנחנו לא מדינת כדורגל..יש פה רק תקשורת כדורגל ערסית שמחפשת פרסום בכח למרות שהציבור לא מתייחס לנבחרת הכדורגל בכלל ולא מצפה ממנה לכלום.
כל הרעש זה בן התקשורת לכדורגל וזהו.


השב   •  30
20
מגניב13/10/2010 18:02
כולם יודעים שהדבר היחיד שטוב בנבחרת זה ההתקפה והקישור אז אני אומר למה שלא נשחק במערך של 4 3 3
3 קשרים: בוזגלו (רפאלוב) , ורמוט , בניון
3 חלוצים שהם לדעתי הכי טובים: שכטר,עטר,ברדה
ואזרח את דה סילבה ויהיה לנו אל בן חיין עם סה סילבה מגן ימני עותמן הדבר היחיד שחסר זה מגן שמאלי

אוואט
מגן שמאלידה סילבהבן חייםעותמאן
בניון ורמוט בוזגלו(רפאלוב)
ברדה שכטר עטר
השב   •  01
19
אדום עולה13/10/2010 17:53
אחרת לכו תסבירו את חוסר המלחמה שלהם חוץ משכטר, אוואט בן חיים ואולי קצת רפאלוב זה היה בושה וחרפה.
השב   •  20
18
איתן לאוטמן13/10/2010 16:50
אין לי מושג מה מחזיקים מהשחקן הזה. הוא לא ראוי ללבוש בגדי ספורט בודאי לא של הנבחרת. מטורף עם קבלות. רחוק מלהיות שחקן
השב   •  80
TOR13/10/2010 17:11
תחזור לקיבוץ תפרוש לתנובה
השב   •  20
17
אלון13/10/2010 16:46
השב   •  20
16
גיא מ.13/10/2010 16:23
הבליט בצורה הטובה ביותר את האופי המטומטם שעוטף את הנבחרת בכל מהלך הקמפיין,בין אם זו הוראה של המאמן ובין אם זו הפחדנות של תמיר כהן, זה היה מביש לראות ששחקני הקבוצה שלנו אפילו לא רוצים להתחיל התקפה, אין לאן להדרדר ממנטליות שכזו אפשר רק לעלות, התחנה הבאה היא ששחקני הנבחרת יסכמו שהם עולים לשחק רק מחצית אחת, ואם הם יחליטו כך אז אני כבר יהיה בטוח שזו הוראה מפורשת של המאמן הצרפתי עם סוכריית הלוליפופ, כי בכל זאת, עשינו 4 נק'' בשתי המחציות האחרונות של המשחקים מול קרואטיה ויוון. מביש כבר אמרנו?
השב   •  30
15
לה לה13/10/2010 15:56
קודם כל אני חושב שאתה צודק.. אבל רק שתדע שגם באנגליה הם אוהבים לצאת ולקנות..

דבר נוסף.. לגבי מה שרשמת על ההשעייה מאופ"א, לדעתי עדיף פשוט להגיע להחלטה שהמטרה המוצהרת שלנו היא להגיע ליורו 2016 ואז בקמפיין למונדיאל 2014 פשוט לשתף את כל הצעירים (אני לא יודע מה יהיו בדיוק השמות אני מניח שדברים ישתנו עד אז) ככה נוכל להריץ ולשפשף צעירים יהיה להם יותר נסיון בקמפיין ל2016.. פשוט לתת להם לשחק בלי לחץ מה שיהיה יהיה מתוך מטרה של קבלת נסיון.
השב   •  60
14
הקוסם לנבחרת13/10/2010 15:47
במשחקים נגד קרואטיה ויוון ראינו שישראל תלוייה בשכטר יותר ממה שהיא תלויה בבניון, וזה מדאיג.
השב   •  91
אינני אני13/10/2010 16:08
עד כמה ששמתי לב בלי בניון הפסדנו שני משחקים
השב   •  22
שום דבר13/10/2010 17:55
השב   •  00
13
poheinx13/10/2010 15:09

שחקן מעולה פר מיליון,ppm כמו עמילן ללא גלוטן.מדינות גדולות עם אוכלוסיה גדולה סביר שימצאו בה יותר מקצוענים.
ישראל קטנה והמבחר פעוט.

השב   •  01
אורן13/10/2010 15:36
השב   •  10
אביעד13/10/2010 16:35
קודם כל ביוון 10 מיליון איש ובקרואטיה 5 מיליון, אנחנו 7.5 מיליון.

דבר שני, לא מדובר פה על למה אנחנו לא הנבחרת הטובה בעולם אלא למה אנחנו לא מנצחים נבחרות חלשות מאיתנו, כי יוון נבחרת חלשה מאיתנו (קרואטיה נבחרת קצת יותר טובה מאיתנו).

לגבי גודל האוכלוסייה. אין ספק שיהיה קשה מאוד להעמיד נבחרת שתתחרה עם גרמניה או צרפת או אנגליה או ברזיל. אבל עובדתית יש מדינות שעל אף קטנותן מצליחות להעמיד שחקנים ברמה גבוהה מאוד (פורטוגל, הולנד, וגם קרואטיה וסרביה) ויש כאלה שעל אף גודלן לא מצליחות, כמו רוסיה, פולין, אוקראינה, סין, הודו, ארה"ב.

זה הרבה עניין של השקעה בשחקנים והשקעה בספורט, וגם כישרון גנטי.

לישראל נבחרת סבירה יחסית לגודלה. בסה"כ יש לנו נבחרת ברמה של בלגיה, שוויץ, אוסטריה, יוון, ואפילו דנמרק.
לצערנו אבל, הנבחרת פעם אחר פעם נכשלת במשימות שלה, לא בגלל איכותה, אלא בגלל אלף ואחת סיבות אחרות.
השב   •  10
12
יוסוף13/10/2010 14:51
תראו בתמונה
כבוד ישראלי!!
השב   •  140
סיון13/10/2010 15:48
גדול!
בטח הסתכל על האחוריים של שחורציאניטיס.
השב   •  11
11
מחפוד מלך,13/10/2010 14:46
את הנבחרת למונדיאל
השב   •  18
אביעד13/10/2010 16:36
מה? אתם לא רואיים שהם פשוט הרבה יותר טובים? תסתכלו בטבלה ;-)
השב   •  30
10
ירוק אנטי לוזון13/10/2010 14:38
קבל ציטוט: "אפשר לעבוד על כולם חלק מהזמן או לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן. אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן" (אברהם לינקולן).

פה בארץ, עובדים עלינו כבר שנים. מה ששחקן באנגליה רץ במשחק, פה לא רצים בעונה. איך אתה מצפה להגיע למשהו עם שחקנים שמזלזלים במקצוע, שמתאמנים שעה ביום בקושי (אם המאמן לא קיבל קריזה ופוצץ את האימון), שמקבלים שכר ללא כל פרופורציה או קשר ליכולת, שעסוקים יותר בבילויים וקניות מאשר בכושר או אימון, כשכל שני וחמישי מפטרים מאמן בליגה וכאשר עד שסוף סוף יש שחקן כשרוני - לוקחים אותו לקבוצה בינונית באירופה כדי להצטלם לפוסטר ובשאר העונה הוא ביציע.

תבינו כולכם: לא משנה כמה גאידמקים, גולדהארים וכו'' יהיו כאן בשביל לשלם סכומי עתק, הכדורגל שלנו הולך אחורה. הפתרון היחיד הוא לפרק ולבנות מחדש.

איך?

1. השעיה מטורנירים לחמש שנים (שמשרד הספורט יתערב בהתאחדות ואופ"א כבר תדאג לשאר).
2. לנצל את השנים לבניה מחדש.

גם ככה הנבחרת לא עולה לשום טורניר ובליגת האלופות יסתדרו בלעדינו.

ושמתם לב שלא הזכרתי בתגובה את אתם יודעים מי?
השב   •  154
ליאור13/10/2010 15:37
לתת פתרונות מעשיים ורלבנטיים ואם אין אז עדיף לשתוק יום טוב
השב   •  30
אביעד13/10/2010 17:45
כי אם תבדוק,שחקן ישראלי רץ בערך 80% ממה שרצים באנגליה (ואני לא מדבר על שחקנים אנגלים, אלא על שחקנים באנגליה). כי חוץ מקבוצה אחת (שלא מייצגת בכלל), לא מחליפים פה מאמנים משמעותית יותר מקבוצות אחרות באירופה, כי רוב הקבוצות מתאמנות יותר משעה ביום ורוב השחקנים הישראלים, לא עסוקים בבילויים יותר מאשר מקביליהם באירופה. שכר? לך תבדוק מה השכר של שחקני הנבחרת היוונית החלשה ואז תחזור אליי, השכר פה הוא נמוך! וחוץ ממכבי ת"א שחקנים מקבלים פחות ממה שהיו יכולים לקבל אם היו נולדים יוונים או שוויצרים.

הסיבה פשוטה מאוד, אנחנו מדינת כדורגל בינונית וזה הכל, בשיטה נכונה, גם היום, אנחנו שווים טורניר גדול לפחות פעמיים בעשור, אנחנו פשוט לא מנצלים את מה שיש לנו בצורה טובה, ועל זה העצבים.

לגבי התערבות של הממשלה בהתאחדות, רעיון אדיר, למרות שאני מרוצה מהתפקוד של לוזון, צריך לטהר את מזדרונות ההתאחדות שמתנהלים בצורה מפא"יניקית.
השב   •  12
9
חבר של ריקו ש13/10/2010 14:35
איך זה שהוא בנבחרת? בושה
השב   •  40
8
אבי13/10/2010 14:14
תראו את שחר פאר מביאה הרבה יותר כבוד לישראל גם עושה יותר כסף חבל על הזמן בכדורגל בארץ בלי כושר גופני גם עוד 100 שנה לא נגיע לכלום
השב   •  124
הג''וקר13/10/2010 14:46
תקשיב, בטניס ובמיוחד בטניס נשים, אין הבדל מהותי בין מקום 600 למקום 20. ההבדלים המהותיים הם בין הטניסאיות בחמישייה הפותחת לבין השאר. אי אפשר בכלל להשוות בין סרינה לבין שחר, למרות שכל ההבדל הוא 12 מקומות, אבל שחר יכולה להפסיד למקום 79 למשל וזה לא ירים גבה אצל אף אחד. שחר היא טניסאית מצויינת לא משנה מה המיקום שלה, אבל היא לא בין הגדולות, ולעולם לא תהיה, כי טניסאיות כמו סרינה ו-ונוס וויליאמס שארפובה ועוד, פשוט 7 ליגות מעליה, עם כל הכבוד. הספורט שישראל צריכה להשקיע בו הוא סקי מים או דוק, או ספורט שאף אחד לא משקיע בו, כי ישראל היא מדינה שספורט הוא הצד החלש שלה. תספור את הפעמים שזכינו במשהו שמישהו שם עליו ותראה שזה יהיה פחות מהשיערות שלי על הראש, ואני קירח לגמרי.
השב   •  41
זקן השבט13/10/2010 17:01
בטניס הנשים יש הבדל אדיר בין המקום ה-20 וה-600 ואפילו בין ה-20 וה-100.
בטניס הנשים אין הבדל גדול ביכולת בין המקומות 1-5 לבין המקום הבאים אחריהם.
רוצה הוכחה? בבקשה - זכייה בטורנירים ב-2010:
מבין 51 טורנירים בסבב השנה:

- המדורגות 1-5 (כיום) זכו ב-15 טורנירים (אכן מרשים). אבל.
- המדורגות במקומות 6 עד 20 (היום) זכו ב-16 טורנירים (לא פלא, זה כולל את דמנטייבה, סטוסור, אינקוביץ'', הנין, ואפילו שאראפובה שבמקום 19.).
- חכה רגע! המדורגות בין מקום 21 לבין 50 זכו גם הן ב-15 טורנירים
- ומה עם מקומות 51 עד 100? צדקתי. כאן כבר יש הבדל - כל 50 הטניסאיות הללו זכו יחד רק ב-4 טורנירים.
ומה עם המדורגות מעל 100? (אמרת 600 אפילו)  כל אלפי המדורגות הללו זכו כל השנה בטורניר יחיד.


אני בכוונה לא נכנס לדיון ספציפי על שחר פאר (דווקא מעניין, אבל בהזדמנות אחרת.
השב   •  01
אביעד13/10/2010 17:47
גם יצחקי או ברוכיאן או רפאלוב מרוויחים לא פחות ממנה. על מה אתה מדבר?
השב   •  12
שי13/10/2010 19:16
אף שחקן בארץ לא מרוויח כמו שחר פאר.היא בטורניר אחד עושה יותר כסף ממה שרפאלוב עושה בשנה.בניון זה עולם אחר והוא אכן מרויח יותר משחר פאר אבל הוא משחק בפיסגת הליגה האנגלית וזה ההבדל
השב   •  10
7
דודי13/10/2010 14:12
לא רוצה כרגע להתייחס ליכולת , אני רוצה לכתוב על משהו אחר

כל הזמן מדברים על ההגרלה הקלה , ואני רוצה לשבור פה תמיתוס

בכל הגרלה ישראל לא יכולה לזכות במקום הראשון , המקום השני הוא הריאלי

ולכן לדעתי עדיף להיות בכמעט כל בית אחר מאשר הישראלי ,

בבית שיש מעצמה כמו גרמניה ספרד או הולנד

הקבוצות האלו כמעט לא מפסידות נקודות וזה עדיף על בית כמו שלנו שבא קרואטיה מפסידה נקודות פה ושם , ולכן קשה יותר

אילו במקום קרואטיה היתה גרמניה למשל אז המאבק היה עדיין פתוח על המאבק המקום השני .


השב   •  60
אביעד13/10/2010 16:39
מה שבבית עם ספרד או גרמניה כנראה ולא יכולנו.

אבל הדעה שלך נכונה מאוד, ההגרלה הקלה הזו היא אשליה.

מצד שלישי, הבעייה היא לא הבית וההגרלה, אלא הנאחס שיש על הנבחרת (אפשר לקרוא לנאחס הזה הגנה ביזיונית ומשחק לא נכון), הנבחרת לא מנצחת למרות שהיא משחקת טוב יותר מיריבותיה. לא רק שהיא לא מנצחת, היא מפסידה.
השב   •  00
6
נועם13/10/2010 14:08
רק פרס נובל לשלום מוכרז באוסלו. כל השאר בסטוקהולם, לידיעתך
השב   •  110
5
אושריי13/10/2010 13:51
השב   •  23
4
צהוב .13/10/2010 13:51
אנשים שוכחים שנצחו את אוסטריה ושיחקנו מצויין מול רוסיה , שיחקנו לא רע מול שוויץ ושיחקנו אפילו טוב מאוד מול אנגליה ואירלנד בבית בקמפיינים הקודמים .. אז יש לנו מאמן חרא ושחקני הגנה ברמה נמוכה בדור הזה - זה מה יש כרגע ויחד עם מאמן ליצן אי אפשר לנצח ככה .
השב   •  63
3
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )13/10/2010 13:32
השב   •  92
2
בן13/10/2010 12:58
מקרה תמיר כהן שמצוין בטח חלמת את זה ביחד עם שלל הדעות המשכילות שלך.. זו הייתה הוראה של פרננדז
השב   •  101
1
בן13/10/2010 12:50
יש תמיד תשובות להכל וואוו 
הם כל כך חכמים.
השב   •  421
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP