יום רביעי, 16.04.2025 שעה 20:24
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
אייל ברקוביץ'

הקמפיין הוא כישלון טוטאלי

אייל ברקוביץ' בטור אישי ל-ONE: אילתורים מביאים לאסון. הגיע הזמן שחולצת הנבחרת לא תהיה זולה אלא קדושה. במילה אחת: פראיירים

במילה אחת: פראיירים. לא היה ולא יהיה עוד בית כל כך קל כמו שקיבלנו בהגרלה הזו. בשלושת הימים האחרונים נפגשנו עם שתי הנבחרות הבכירות בבית וראינו שבדקות שבהן היינו קצת יותר טובים היינו יכולים לנצח לפחות במשחק אחד.

היום ראינו שהיוונים הם נבחרת בינונית ומטה, בלי כוכבים, נבחרת אפורה שכל פעם שהנבחרת שלנו קצת לחצה על הדוושה היא סיכנה והגיעה למצבים שבסופו של דבר יכלו להסתיים בניצחון שלנו אם היינו מאמינים יותר.

הנבחרת אמנם הגיעה לכמה מצבים ושיחקה לפרקים כדורגל טוב אבל אי אפשר להגיע לקמפיין אירופי כשאין לך הגנה והמאמן נאלץ לעשות כל הזמן אילתורים שפעם מצליחים ופעם לא. באופן כללי, כדורגל של אילתורים מהווה כישלון. רמי גרשון הוא לא מגן ימני, תמיר כהן לא בלם למרות שהוא שיחק טוב מאוד היום ואלרואי כהן לא מגן שמאלי. כל האילתורים האלה מביאים לאסון, נבחרת בלי הגנה זו לא נבחרת.

אף מילה על פרננדז, את זה אני משאיר לאחרים (רועי גלדסטון)
אף מילה על פרננדז, את זה אני משאיר לאחרים (רועי גלדסטון)
 
בצד ההתקפי נראה שיש לנו שחקנים עם כישרון רפאלוב, ורמוט ומעל כולם איתי שכטר, התקווה הגדולה של הכדורגל הישראלי. אין ספק שמדובר בשחקן אירופי לחלוטין, היחיד מכל שחקני הסגל שיש לו מהירות, כוח ועוצמות והיחידי שמסכן בכל שניה את היריבה (הפועל ת"א צריכה להתרגל לעובדה שהוא יעזוב בקרוב).

לסיכום, עד כאן הקמפיין הזה הוא כישלון טוטאלי, אל תספרו לי סיפורים על כמה דקות פה ושם ששיחקנו טוב. במבחן התוצאה אנחנו נכשלים ונכשלים בגדול. ואם שמתם לב, אף מילה על פרננדז, את זה אני משאיר לאחרים.

שכטר (רועי גלדסטון)
שכטר. שחקן אירופי לחלוטין (רועי גלדסטון)
 
צריך להתחיל לחשוב על הקמפיין הבא, מה שבטוח, הגרלות כאלה לא יהיו לנו יותר ולכן בואו נתחיל לחשוב על הדרך ולא על התוצאות. בואו נחשוב על בית הנבחרות ועל גידול הנערים שלנו לכדורגל יסודי שמלמדים בו את הדרך קודם ולא את התוצאות.

נ.ב.
חולצת ההרכב היא קדושה, הגיע הזמן שהיא לא תהיה זולה כמו שהיא בשנים האחרונות.

לכתבה זו התפרסמו 362 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 362 תגובות ב-285 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
285
ניר18/10/2010 10:13

אם ימנו אותך למאמן הנבחרת, הכל יהיה בסדר, נהפוך לברזיל של המזרח התיכון..

השב   •  00
284
אחד שמבין17/10/2010 08:07
השב   •  10
283
רמי ממו17/10/2010 00:31
רק אייל צריך לאמן את נבחרת ישראל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  10
282
אייל ברקוביץ16/10/2010 22:48

השב   •  00
281
מרקוס16/10/2010 15:05
השב   •  10
280
מרקוס16/10/2010 15:02
השב   •  20
279
אלי16/10/2010 15:01
השב   •  20
278
גבריאל16/10/2010 13:11
ברקוביץ'' כחול
רביבו אדום
השב   •  73
אודי יאנקוביץ16/10/2010 13:55
גיורא שפיגל יותר טוב משניהם,עובדה הוא עלה עם נבחרת הזהב למכסיכו 70!
השב   •  00
כתום עתיק16/10/2010 14:52
אבל שניהם רברבנים וקשקשנים גדולים שלא היו ולא יהיו כמוהם סלבריטיזה צריך לשלוח את שניהם למועדון לזקנות.
השב   •  00
277
H T A הפועל האדום16/10/2010 10:17
השב   •  10
276
דני15/10/2010 22:06

השב   •  03
275
כתום עתיק15/10/2010 19:13
אולי נסע לפרו לחפש תעודת מאמן. תשאר בחור שלך. שחצן חצוף.
השב   •  01
274
נתי15/10/2010 18:04
40 שנה ישראל לא פוגעת באירופה והנה בא מאמן אמיץ ומעמיד נבחרת ששיחקה השתדלה ונלחמה והפסידה, אבל לדעתי המחצית השניה נגד יוון היתה המחצית הטובה ביותר של ישראל מאז ה- 5:0 מול אוסטריה.
הפעם יש מאמן כמו שצריך ורואים תוצאות לא איזה קשטן או גרנט שמתחבאים אחרי תיקו משמים.
השב   •  30
רון15/10/2010 23:34
הפעם יש מאמן כמו שצריך? הפעם יש מאמן כלומניק שלא יודע לבנות הרכב נורמלי. מעמיד שחקנים בעמדות שלא שיחקו בהם בהם בחיים.

פרננדז טוס חזרה לצרפת וקח איתך בבקשה את כל משפחת הלוזונים.
השב   •  10
273
דויד15/10/2010 13:05

שהלוזר יפוטר מיידית אני לא מבין אין מישהו מעליו שיכול להגיד לו-לוזר לך הביתה! מה הוא מעל לחוק?מה קרה לא מספיק שקיזזת את מכבי חיפה וגזלת ממנה אליפות צודקת ובכך גרמת לנזק אדיר לקבוצה שייקח הרבה זמן לתקן ובכך הרסת במו ידך גם כל שביב של תקווה לכדורגל הישראלי שאם היה בא רק ממכבי חיפה -אבל הנה לך לוזר:החטא ועונשו .כל עוד תמשיך עם שיטת הקיזוז הקלוקלת נגזר עליך ועל הכדורגל הישראלי להכשל  כי מי שהורס קבוצות דינו שגם הקבוצה שלו0הנבחרת תהרס

השב   •  11
272
דויד15/10/2010 12:50
נכון שבעידן ברקוביץ'' ורביבו לא הגענו ליורו או למונדיאל ,אבל ברקוביץ'' לא יכל להביא הישגים לבדו הוא לא אשם שחוץ ממנו ועוד שחקן שתיים לא היו שם כשרונות ובכל מקרה היתה אז נבחרת שנראתה כמו משהו שמזכיר קבוצת כדורגל וכן למרות הכל היו השגים ונצחונות לעומת זאת הנבחרת הנוכחית לא מזכירה כלום אפילו לכלום היא לא דומה:וזאת באדיבותו של הביזנס-מן אבי לוזר.לפחות היו נותנים למכבי חיפה לשחק עם חיזוק של ורמוט שכטר ובן דיין במקום כל אוסף השחקנים שבקושי שחקו בליגת-העל
השב   •  10
271
הראיס מאבודיס15/10/2010 12:20
השב   •  11
270
al fenomeno15/10/2010 10:24
מהתחלה לא האמנתי שהצרפתי יכול לעשות משהו.. תנו לברקוביץ את ההזדמנות לפחות יהיה לנו משחק התקפי וטוב.
השב   •  20
269
אבי ועמוס15/10/2010 01:48
זה פה אצלנו הנבחרת הנכשלת של הלוזונים
השב   •  00
268
גיגס15/10/2010 01:46
לוזון שכונה בדרבי לצעוק לוזון הביתה
השב   •  00
267
לא נורא14/10/2010 21:46
בחיים לא עלינו ולא נעלה גם עוד 30 שנה למה אין פה רמה של כדורגל תבינו בי לילה טוב
השב   •  10
רק ברקו15/10/2010 03:05
מאז הדור שלהם זה נגמר תמיד בשלישי ורביעי (וזה בלי לדבר על זה שאז עלינו מבית קשה יותר עם ספר במקום קרואטיה אוסטריה במקום יוון החלשה וכ"ו..
השב   •  00
266
אבי14/10/2010 18:04
אדון טל בנין שפירק את נבחרת הנערים הוא זה שקובע לפרננדס את ההרכב.
פרננדס בלי שום מוסג בכדורגל ההגנה האופטימלית היתה צריכה ליהיות :מגן ימני עלי עותמן בלמים קינן ותומר בן יוסף מגן שמאלי יואב זיו .
פרננדס תתעורר ומהר .
אדון אבי לוזון תתעורר לרמי גרשון הייתה נותן הרכב במכבי פ"ת ?
השב   •  11
265
joel2114/10/2010 15:52




לאדון ליצן-לוזון:
אתה עדיין אופטימי ?! לקחת נקודה אחת מתוך 9 אפשריות כשהפסדת פעמיים למעומדות ראשונה ושנייה בבית וגילחתה עוד נקודה בגיאורגיה ולזה אתה קורא :"יש עדיין סיכויי"
אגיד לך עוד משהו : אם בכל המוקדמות ב16 השנים האחרונות אם זה של היורו או של מוקדמות המונדיאול תמיד היה לנו עדיין את המושג : "עדיין חןלמים" או "חלום המונדיאול עדיין בחיים" אז להגיד לך הפעם שאפילו החלום ה"תיאורטי" הזה אין לו סיכויי להיות קיים .
ולקינוח אחרון ולהרבה חובבי הכדורגל במדינה אתן לכם תשובה חותכת ומציאותית שמסמלת את מצב הסיכויים של הנבחרת : בואו נניח שהיום הסתיימו כל המשחקים של מוקדמות הבתים וישראל תפסה את המקום הרביעי אבל בכדי להמחיש לכם את הדוגמא אז אני נותן לכם פור מתנה ומעלה את ישראל למקום השני .אבל מה ? אם תראו את מצב הסגניות של היום ישראל היא ה"סגנית" הכי גרועה מבין כל תשעת הבתים ולידיעתכם רק שמונה סגניות עולות לפליאוף מתוך תשע [ ואל תשכחו עוד שנתתי "מתנה" גדולה לישראל ו"העליתי" אותה למקום השני בלי ל"התאמץ" ]
אני מקווה אדון לוזון שתחזור לקרקע מתגובה זו ותעכל את מצבה של הנבחרת אלא אם כן תעלה הצעה באופא לקזז חצי מהנקודות במוקדמות


השב   •  00
264
בר14/10/2010 14:37
השב   •  30
263
אחד מהלוזונים חסוי14/10/2010 11:41
הצעיד את מכבי פ"ת למקום שני ניצח את האימפריה של פרטיזן בלגרד מכיר את כל ההרכבים בפרו אבולשן אימן את נבחרת השכונה רמת דוד ולקח את אליפות השכונות אכל גרבר בלי כפית דוד שלו מנהל בנק בכיר יודע להכין חרימה ואיש משפחה למופת מי לא רוצה מאמן כזה בהפועל נכשל רק בגלל עין רעה(יוסי אבוקסיס)
השב   •  22
262
רינת14/10/2010 11:40
אייל שלום,
אני חושבת שאתה צודק בכל מילה שלך בכתבה, והכי חשוב בחלק של הלהשקיע בנוער בדרך העשייה ולא בתוצאה.
אני רציתי שאתה תאמן את הנבחרת וחבל שזה לא קרה. תענוג לשמוע אותך מפרשן
אתה מבין ומעיז להגיב כמו שצריך.
תמשיך ככה.
רינת.
השב   •  30
261
גיא מ.14/10/2010 11:04
העם רוצה את ברקו, העם רוצה מישהו שבחיים לא ידבר על הפסד מכובד או תיקו, העם רוצה מישהו שהאופי שלו ידרוש מהשחקנים מצויינות לא רק במובן החברתי אלא גם במגרש, העם רוצה את ברקוביץ'' לא אוחנה ולא בטיח. מספיק שאני שומע יציע העיתונות בשביל להבין לאן נגיע עם אוחנה.
השב   •  31
רק ברקו15/10/2010 03:08
מישהו שישדר אש בעניים לשחקנים מחויבות ואמונה אמיתית מישהו שישדרג אותנו בדברים הקטנים של ראשון לכל כדור ובטח בהזמנת השחקנים הטובים באמת ולא המצאות מישהו שישרוף את הקווים בוויניריות אחרי גול שלנו או של היריב
השב   •  10
260
ליאב14/10/2010 10:01
אייל ברקוביץ היקר אני מקווה שאתה לפעמים קורא את התגובות אז אני מבקש של תדלג על שלי 
אלי לוזון הוא דביל סתום למה הוא לא החתים אותך מה הוא עשה בזה שלא החתים אותך כמאמן נבחרת ואת הסתום הצרפתי כן סתם אלי לוזון רוצה צומי אל תתייחס למפגר הזה כולם רצו אותך כמאמן באמת כולם תמכו בך שתיהיה מאמן נבחרת 
שמעתי אותך כפרשן בשני משחקי הנבחרת האחרונים ונהנתי. כל דבר שאמרת צדקת רק אתה מבין את הנבחרת את המעלות ואת החסרונות שלה כי אתה גם שיחקת שם ואתה יודע מה הרגשה של שחקן לכן אם תבוא אליך פניה בקרוב מאלי לוזון (שאני מקווה שהו יקבל קצת שכל) אל תתנגד בתור נקמה על זה שלא רצו אותך בפעם הראשונה תחתום כמאמן נבחרת כי אנחנו רוצים מאמן שמבין שחקנים לא כאלו שחושבים בתוך המשחק מתי יגיע הכסף מהתאחדות לחשבון בנק בצרפת אנחנו רוצים אוך כן אייל ברקוביץ כמאמן על תדחה את ההצעה כמאמן אנחנו צמאים לניצחנות ויודעים שניצחונות יבאו רק אם אייל ברקוביץ ול תתיחס לאלי אוחנה הסתום כי לימדו אותי שלכלב שנובח לא מתיחסים כך את ההצעה בגאווה ותתחיל לנצח כי אנחנו מאמינים רק בך אייל ברקוביץ  
השב   •  71
259
אורן14/10/2010 09:43
הבעייה העיקרית זה שאף אחד לא בה להילחם.אין מנהיג בנבחרת (בניון גם לא מנהיג).כולם עייפים - נראים כאילו לא מעמינים בעצמם.אין להם את רצון לתת את הכל.בושה פשוט לוזרים!
השב   •  20
258
אוהד הפועל באר שבע14/10/2010 07:59
השב   •  10
257
רן בר-שוע14/10/2010 04:24
איל היקר, עקבנו אחריך משחק, עקבנו אחריך מדבר (פותח פה) ואנו שומעים אותך מפרשן. אולי תשנה כיוון מחשבה? אולי הכישלון הוא שלך ולא של הקמפיין? אולי פרשן צריך לגרום לקהל הקוראים לבוא לעודד חצי שעה לפני את השחקנים והמאמן ולא לתקוף את סגנון המשחק, בחירת השחקנים, בחירת התפקידים? בחירת הבגדים? מקום המגורים? מועדי הביקור במגרשים? זהו בדיוק המהות של להיות מאמן - לקחת אחריות בבחירות של הנבחרת. אתה לא שם מאמן במקומו, אנו כולנו יודעים שאתה מאוד רוצה וסביר להניח שיום זה יגיע. כל עוד אתה לא שם, אבל אני בטוח שאם אתה היית שם, היו ויהיו פרשנים אחרים שאומרים: "איך איל בוחר שחקן זה ולא אחר?" או "איך איל נותן לשחקן זה לשחק בתפקיד שאינו תפקידו הטבעי?" או "למה השחקנים תוקפים בצד ימין ולא בשמאל?" וכדומה. על כל מהלך הרי ניתן להציע מהלך אחר. אם המהלך לא הביא לגול הרי ברור שמהלך אחר יותר טוב מזה שבוצע. זה לא מעניין השאלות הללו כי ברור שכל מאמן יש לו את הבחירות שהוא עושה ופרשנים יכולים להגיד מה שהם רוצים - זה לא יעזור למה שהיה, ובדיעבד פרשנות היא תמיד נכונה. אני מאוד מבקש, תשנה את כיוון המחשבה, תצביע על דברים שאתה אולי היית עושה אחרת, אבל בראש ובראשונה תעודד ותפרסם איפה וכמה ולמה כדאי ללכת לקנות כרטיסים למשחקי הנבחרת. כשאתה מפרשן יחד עם שאר המגנים של המאמן והשחקנים, הקהל לא ירצה ללכת למגרשים. באהבה גדולה על מסירות שעד היום לא רואים דבר כזה!
השב   •  01
רק ברקו15/10/2010 03:19
כל העולם יודע שעותמאן המגן הימני הטוב בארץ ואחרי יש אחרים שטובים יותר מבונדר אבל הוא מתעקש לתת לבונדר והמצאות אחרות שעולות לנו ביוקר כל המדינה יודעת שאיתי שכטר צריך להיות באנקר בהרכב ועד קרואטיה הוא לא קיבל דקות כל המגינה יודעת שארבייטמן צריך לפתוח בשפיץ הרבה לפני בן סהר ברדה ואחרים יותר מזה אתה מצפה ממאן טוב שידע לזהות בעמדת המגן השמאלי למשל ששחקן כמו גפני חזק ומתאים לאירופה הרבה לפני שאתה נותן לגרשון לשחק מגן שמאלי עוד משהו.. יכול להיות שאביחי ידין שיכול לשחק גם קשר אחורי הכי טוב בנבחרת וגם בלם קדמי (בטוח שטוב יותר מתמיר כהן) לא משחק בכלל?! ולמה וורמוט פתח רק במשחק אחד כל הקמפיין (נגד הקבוצה הטובה ביותר) בקיצור יש יותר מדי שאלות לא ברורות לא מדברים כאן על למה הוא נתן לגולסה ולא למישהו אחר או למה רפאלוב בשמאל ולא אלירן עטר (שבכושר מעולה) על דברים כאלה אפשר להגיד כל אחד ומה שהוא מבין לטוב ולרע הביקורת היא רק על דברים שפשוט לא הגיוני מה שעושה פרננדז והתוצאות (בצורת משחק לא רק ברמת התוצאה עצמה) מראות זאת שוב ושוב אז מה יעשה ברקוביץ שמבין כדורגל ? לא רק שיבלע את ההחלטות ההזויות וישתוק בזימון הסגל גם שימוש לא נכון במי שכבר נמצא אסור לבקר?
השב   •  00
256
אודי14/10/2010 02:27
אפשר גם להתחנף אליך כמו כולם פה? ואללה אתה גדול ברקוביץ אתה חייב לקבל את הנבחרת.
השב   •  30
255
רועי14/10/2010 01:27
כשאין דרך אין זכות קיום , מה שהיה בזמן ברקוביץ'' נמני רביבו - היה דרך , היו משחקים לא טובים , אבל תמיד ידענו להרים את הראש ולשחק בדרך - היו ניצחונות יפים והיה להט על המגרש - עם פרננדס אין כלום לא להט ולא דרך . זה ההבדל !
השב   •  10
254
רועי14/10/2010 01:25
אני לא מהאוהדים שצועקים ומתלהטים אך עם יד הלב ובצער רב אני אומר שבכל שנותיי כאוהד נבחרת לא התביישתי ככה . מילא היו מפסידים אבל עם דרך זה היה מתקבל אחרת , אבל להפסיד ולדעת שאין דרך גם לעתיד - זה בושה וחרפה , קדנציה וכסף שמתבזבז על מאמן שבינתיים לא עשה כלום ושום דבר חוץ מלאלתר ולאלתר (ולאלתר כבר אמרתי ?!?) - אז אדון פרננדס הנבחרת והמדינה לא שפני ניסיון שלך . נבחרת שממוקמת גבוה בדירוג העולמי לא יכולה לשחק בצורה אפורה וחסרת כיוון . החזרת אותנו המון שנים אחורה , ראיתי נבחרת פחדנית חסרת כיוון דרך ולהט למשחק . הגיע הזמן שתקבל את הביקורת ותפנה  או תתפנה ממקומך כי מיליונים לא טועים .
ברקוביץ'' תפוס את הפיקוד ותתחיל להנהיג כי נבחרת ישראל זקוקה לקצת חוצפה חיובית כמו שלך .
השב   •  70
253
חסוי14/10/2010 01:15
חולצת הנבחרת , צריכה להיות קדושה עוד מנבחרות הנערים .
אולי המאמנים של נבחרות הנערים היו כדורגלנים גדולים אך הם קומבינטורים גדולים יותר וכך אנחנו נראים לא רק בנבחרת הבוגרת אלה גם בנבחרת הנערים .. הכישלון מתחיל משם
השב   •  00
252
יצחק שמיר13/10/2010 22:13
השב   •  00
251
איציק יעקובוביץ13/10/2010 20:28
תעשה עוד מסיבת עיתונאים והפעם בשקט בשקט מבלי לפגוע באוחנה תאמר שאתה עדיין מועמד לאימון הנבחרת,ותמסור ד''ש לזאב
השב   •  40
250
המאמין13/10/2010 19:44
לכל החלאות המתלהמות שטוענים שגם ברקוביץ לא הוביל את הנבחרת לטורניר גדול אומר דבר אחד. הנבחרת של ברקוביץ וחבריו בתקופתו של המאמן שרף הייתה הטובה ביותר מאז עברנו לאירופה. עם ברקוביץ נכנסנו להיסטוריה עם נצחון ענק מול נבחרת צרפתית פנומינלית כאשר במשחק התקפה הרואי נצחנו 3:2 בפארק דה פראנס. הנבחרת של קשטן או פרננדז היו חוזרים עם תבוסה של 8:0. בתקופה של ברקוביץ ניצחנו קבוצה כמו אוסטריה 5:0 וסיימנו בית במקום השני עם עליה למשחקי הצלבה. ואל תשכחו שההשגים הנ"ל התרחשו כאשר עוד היינו בשר טרי באירופה .הנבחרת של ברקוביץ עשתה 2:2 בבולגריה של סטוייצקוב קבוצה שהגיע למקום רביעי במונדיאל. הקבוצה של ברקוביץ שיחקה מצויין ברומניה וסיימה ב1:1 רומניה כאשר הייתה אחת הטובות באירופה ועוד משחקים שהיום נראים כמו חלום מתוק. כאן אוסיף ואומר שלו הנבחרת של ברקוביץ הייתה משחקת בשני הבתים האחרונים שהגרלנו אליהם היינו עולים ממקום ראשון ולא משני. עכשיו נותר לנו להיזכר בעצב בימים שהנבחרת לא פחדה מאף קבוצה אלא עלתה בחזה זקוף ונתנה פייט עם המון גאווה. הגיע הזמן לתת לעם את מבוקשו והעם רוצה את ברקוביץ כמאמן נבחרת. לוזון אחיינך לעולם לא יהיה רבע ממה שברקוביץ נתפס בעיני העם. חזק ואמץ ברקו כי בקרוב משאלתך תתגשם על אפו וחמתו של אוחנה.
השב   •  130
משה13/10/2010 23:03
אשריך שאתה חושב ככה כי אני גם חושב ככה אחד לאחד הנבחרת בתקופה של שלמה שרף היתה הנבחרת הישראלית הכי חזקה שהיתה פעם והרבה בזכות שלמה שרף!
השב   •  00
ערן15/10/2010 18:14
מסכים בכל מילה ממה שנכתב ,ומוסיף .
מי שלא מצליח להבין למה דווקה אייל כניראה לא ראה כדורגל ישראלי בימיו ,
אייל הוא השחקן הגדול ביותר שגדל כאן וזה בלי למצמץ פעם אחת אני אומר ,
סיגנון החשיבה שלו הוא מה שייחד אותו כשחקן ,הוא תמיד עשה את האחרים טובים יותר וזה היתרון היחידי שלנו להתקדם באירופה .
נ.ב-זה מה שהפך אותו לשם דבר באירופה ואנגליה בפרט .
השב   •  00
249
יניב13/10/2010 19:22
שרף החזיק 8 שנים לא סתם אמנם היו כשרונות ולא הגענו אבל היתה הגרלה קשה אבל שיחקנו התקפי!משמע יפה ובחוכמה האמת ברקו היה גאון במגרש תמיד לא פעם ב תמיד רק הוא מספיק עם הבנה בכדורגל חוץ משרף גאון כדורגל פשוט בין המאה הגדולים בכל הזמנים ילה תנו לו שרף כבר זקן רק ברקו!וילה משיח השנה תחזר
השב   •  42
248
דמיטרי13/10/2010 18:58
למה לפני פרננדז נבחרת ישראל ידעה למסור? או שאולי היא ידעה לרוץ 90 דקות? לחשוב על המגרש גם לא! חוץ משחקנים בודדים כמו ברקוביץ ובניון הנבחרת תמיד נראתה זוועה! גם רמת השוערים נמוכה מספיק להיסתכל על היציאות הזוועתיות של אווט לכדור.
מה ברקוביץ יביא את השינוי? אני בספק כי זה לא משהו שרק שהמאמן יכול לשנות.
השב   •  73
רועי14/10/2010 01:30
אין דרך - זה ההבדל !
בזמנים של ברקוביץ נמני רביבו והחברים היה להט על המגרש , ניצוצות ורצון לשחק , אז נכון לא תמיד היינו טובים אבל תמיד ידענו להרים את הראש ולנסות לתקן בעזרת דרך , בעזרת שחקנים שידעו מה התפקיד שלהם - פרננדס לא עשה את זה כלל, לא הביא איתו דרך , שחקנים לא יודעים אם הם בהרכב ובאיזה עמדה הם ישחקו - בושה !
השב   •  10
247
ירוקת13/10/2010 18:54
בכל מלה. לא היה קמפיין כזה גרוע שנים. מה מעלים שחקנים לא בתפקידים שלהם. מה זה כדורגל בשכונה?
השב   •  20
246
מיקי13/10/2010 18:40
כל השידורים הוא מגדף את הנבחרה זה לא צורה וזה לא המאמן זה רק השחקנים מלבד שכטר וברקוביץ אתה רק דיבורים כי אתה חושב שאתה במשחק מחשב אתה לא מאמן ואני כבר רואה את זה שיתנו לך את ההזדמנות אתה תפשל ותתחיל עם התירוצים כי כזה אתה
השב   •  12
245
קריאה נרגשת לאוהדים13/10/2010 17:54
יום שבת בכל המגרשים ובמיוחד בדרבי לצעוד בדקה ה 10 אבי לוזון תתפטר אבי לוזון תתפטר
השב   •  90
244
גלעד יזרעאלי13/10/2010 17:09
ברקו כותב שחולצת הנבחרת קדושה ! לא בשביל בן דיין!!וטוב שכך.לפני משחקים לא חשובים כמו צ''ילה ואורוגוואי הוא "פצוע" כמו גם לפני משחקים קשים :קרואטיה ,יוון. ואז חוזר להפועל ופתאום כשיר למזלה הטוב של הנבחרת ככה מגלים שיש שחקנים שלא מקושרים לעתונאים שילקקו להם ופרשן אובייקטיבי היה מגלה גם שלנבחרת הוא לא כל כך חסר מי ששכח יראה את הפועל מול המבורג/בנפיקה/קרית שמונה ואפשר גם לשאול את קשטן איזה תיקו דפק לו את מוקדמות המונדיאל ואם זה נראה מוגזם בגלל "הפצוע" אז ברקו צודק על חולצת הנבחרת
השב   •  10
243
אייל13/10/2010 16:53
מה לעשות?! אין רמה בישראל. אומרים לנוער בתור עונש 5 סיבובי ריצה.. מתפלאים אחר כך שהם לא רצים במגרש? הם מקשרים ריצה לסבל ואז הם עצלנים אש! צריך ללמד אותם להיתאמץ זה כיף! שלהשקיע 100% מעצמך במשחק זה האושר העילאי ואז ניצור שחקנים אמיתיים.
השב   •  03
242
אסף13/10/2010 16:33
נמאס כבר מההתאחדות לכדורגל המעפנה הזאת! הכדורגל שייך לעם ולא ללוזונים שלא מבינים כלום בכדורגל! הגיע הזמן לתת לנבחרת נשמה!
השב   •  61
241
חיים13/10/2010 16:18
לא חשוב מי יאמן אפילו ברקו ישראל לא תעלה כי אנחנו לא טובים מספיק רק מול נבחרות חלשות אנו גיבורים .עד שלא ישנו את כל הבסיס נבחרות הילדים זה לא ילך
השב   •  01
240
ניר,אחד שמבין!!13/10/2010 15:59
סוף סוף מישהו שבאמת מבין בכדורגל!
מתי תבינו שאוליץ הוא חרא של שחקן,בלי כישרון ובלי כלום כמו בנדטר מארסנל!
מתי תבינו שיוון היא נבחרת בינונית ומטה שרק בגלל שזכתה לפני כמה שנים ביורו תופסים ממנה נבחרת חזקה,בתכלס אין לה שום כוכב ברמה חוץ מהשחקן הצעיר ההוא שבאמת אני תופס ממנו,ישראל פשוט פראיריים אשכרה נפלה על הבית הכי קל שיכלה לקבל !!יוון,קוראטיה היחדים שמהווים איום קטן למרות שאנחנו יכולים לעשות איתם תיקו בחוץ מינימום,ולנצח אותם בבית!אם ההתאחדות הייתה חכמה היו מכניסים את אייל ברקוביץ לאמן את ישראל ואולי גם רואים,אם כל הדיבורים שלו על הנבחרת שווה משהו,או שהיא שווה לקליפת השום.אני אישית חושב שיש הרבה במה שהוא אומר,והוא המאמן האולמטמבי לנבחרת שלנו!
פשוט מהנה לשמוע אותו כפרשן,גם מבין,גם מצחיק בטירוף,וגם מזדהה אם דבריו\!
השב   •  141
חיים13/10/2010 16:15
אתה מדבר שטויות יוון יותר טובה מישראל ועובדה שהיא תמיד מנצחת אותנו להזכירך אפילו את לטביה בזמנו לא הצלחנו לנצח אז אם אתה אומר שיוון ביננוית ומטה אז אנחנו למטה למטה או לפי הדברים שלך אלופי עולם
השב   •  12
ניר,אחד שמבין!!13/10/2010 16:23
בולשיט מה הקשר שרוב הפעמים ישראל מנצחת גם ברצלונה לא מנצחת את רובין קאזן אז זה אומר שרובין קאזן קבוצה יותר  טובה ממנה? יוון היא קבוצה אפורה,ורואים את זה טוב במודנאיל פשוט היה מחריד לראות אותם משחקים,ישראל פשוט פראיירית,מבחינת יכולת ישראל יכולה לנצח את יוון בלי בעייה,פשוט מביאים מאמן צרפתי שהדבר היחידי שהוא יודע לעשות זה למצוץ סוכריה,במקום להביא מאמן ישראלי,את אייל ברקוביץ!
השב   •  30
מיקי13/10/2010 18:46
במגרש זה ממש לא כך ברקו לא אימן לעולם והוא גם לא מבין בזה רואים את זה לפי התגובות שלו שהוא אומר "אני לא מבין למה הם לא משחקים למעלה " אני בטוח שכל המאמנים נותנים הוראות לתקוף אבל הכל משתנה במהלך המשחק וזה לא כדורסל שהמאמן מאוד מעורב ולכן זה רק נראה לו קל וזה בכלל לא ככה השחקנים נכנסים ללחץ ופחד ויורדים למטה אז ברקו אתה גרוע ולא מבין שום דבר זה לא פרו אבולושיין
השב   •  00
באסטיאן שווינשטיגר14/10/2010 01:56
ילדון את בכלל מכיר אותו?? זה אחד החלוצים הגדולים בגרמניה בשנים האחרונות,ושנה שעברה הבקיע 7 שערים בליגת אלופות(מלך השערים) וגם הציל את באיירן בליגה,אז אני מציע לך שתפסיק להקשיב לברקו כמו ילד קטן ומסכן. אגב ברקו נחשב בדיחה לעומת אוליץ'' אפילו אני לא מעז להחשיב אותם באותו משפט. קיצור תביא דעה משלך ואל תהיה פתטי ותלך אחרי אחרים.
השב   •  00
ניר,אחד שמבין!!14/10/2010 15:31
על מה אתה מדבר?אוליץ הוא שחקן בלי כישרון,שחקן שלא יכול להוביל,בלי מהירות,קיצר חרא של שחקן.ובכלל אין קשר למה שברקו אומר אני תמיד אמרתי שאוליץ הוא תת רמה וזה שהוא שם כמה גולים בכמה משחקים חשובים זה לא הופך אותו לשחקן גדול!בידיוק כמו בנדטר של ארסנל,ואני אוהד ארסנל כבר מגיל צעיר,בנטנר אומנם הכניס שערים וגם ברגעים חשובים,אבל עדיין אני לא קורא לו שחקן,אין לו בכלל כישרון הוא סתם שחקן שמן שיודע לבעוט הוא לא יכול לסחוב אחריו קבוצה,אז קרה שהוא שם כמה גולים,ביג דיל שחקן טוב משחק טוב לתקופה ארוכה,מה אוליץ ראינו אותו במונדיאל מה הוא עשה,כלום,וגם בגמר בחצי גמר ליגת האלופות,פשוט הגיע אליו כמה כדורים והוא הכניס,אם אתה קורא לו שחקן,זה בעייה שלך,וזה אולי בגלל שאתה אוהד באירן,אבל לדעתי הוא סתם שחקן,ושכטר שחקן יותר טוב ממנו!
השב   •  00
239
יוסס13/10/2010 15:57
תאמת ברקו צודק.פשוט ביזיון השאלה עכשיו מה עושים הלאה.
השב   •  20
238
אופיר13/10/2010 15:35
אני מוכן להתערב שאם מציאים לו לאמן את הנבחרת ללא תמורה הוא ילך על וזה מה שאנחנו צריחים לא רודפי בצע
השב   •  90
237
ערן13/10/2010 15:29
השב   •  00
236
דודי13/10/2010 15:29

לדעתי עהנין עם ההגרלה הקלה הוא מוגזם
זה ממש לא נכון
אולי עדיף בית עם גרמניה או ספרד
כי אז המקום השני יותר אפשרי
כשקרוטיה מפסידה פה ושם נקודות זה יוצר יותר קושי להגיע למקום שני .

השב   •  10
235
אבי13/10/2010 15:28
השב   •  02
234
אבי13/10/2010 15:09
השב   •  10
233
עמית13/10/2010 15:02
ברקו אתה צריך להגיע לנבחרת אתה גדול אתה
השב   •  20
232
בני בן בנבנישתי13/10/2010 14:29
השב   •  01
231
בני בן בנבנישתי13/10/2010 14:29
השב   •  01
230
ניסן13/10/2010 13:55
השב   •  12
רק ברקו15/10/2010 03:21
עם חמש אפס על המדורגת מספר שתיים (אנחנו היינו שלוש) וניצחון בית וחוץ על המדורגת שאחד מתחתנו
מה קורה היום? מקבלים בראש מכולם ואומרים על תיקו בגרוזיה שהוא טוב
פחח בדיחה
השב   •  00
229
ראובן13/10/2010 13:28
אבי לוזון התעקשת על מאמן זר בזמן בזמן שכל מדינת ישראל קוראת לברקוביץ'' לבוא לנבחרת אתה הקשבת רק לעצמך.אבי לוזון נכשלת ב 2 דברים.גם בחלום היורו וגם בהגינות הכדורגל בארץ עם שיטת הקיזוז שלך.במבחן התוצאה נכשלת שים את המפתחות ולך הביתה כפרה עליך
השב   •  40
228
קטלוני אמיתי13/10/2010 13:09
השב   •  91
227
מירו13/10/2010 13:07
כי הוא בטוח יכשל "במבחן התוצאה" וכן יתפטר או יפוטר ,יאלה למבחן התוצאה .
השב   •  41
רביבו13/10/2010 14:24
אתה פשוט קלעת בול. תנו לברקו את הנבחרת.הוא ייכשל,יתרץ ואנחנו נמשיך הלאה.פשוט נמאס לשמוע את ההתבייכנות שלו.
השב   •  03
226
רועי13/10/2010 13:04
אייל ! אתה ורק אתה צריך לאמן את הנבחרת . נקודה .
השב   •  30
225
שיטת הקיזוז.13/10/2010 13:03
בתום המחזור ה7 כל הנקודות מקוזזים בחצי.

והרי זהו שיטת הקיזוז.
השב   •  10
224
הסקר שיעיף את לוזון כנסו !13/10/2010 12:46
אבי לוזון הגורם לכישלון הצביעו כחול
חושבים  אחרת הצביעו אדום

כחו כחול כחול כחול כחול הצביעו כולם
השב   •  641
223
רענן13/10/2010 12:46
נו באמת . תאמיני לי הוא לא היה מוציא תוצאה טובה יותר אם הנבחרת הזאת. פשוט אנחנו פחות טובים אז מה אם יש שכטר .. צריך 11 שכטרים כדי להצליח בארופה
השב   •  14
222
שלמה13/10/2010 12:44
גם אם יביאו את מוריניו וונגר יהיה עוזר מאמן, תשיג את אותם תוצאות.
תכירו בעובדה שהשחקן הישראלי עדיין לא ברמה האירופית, גם אם יש מס'' שחקנים המשחקים (יושבים על הספסל) בקבוצות בחו"ל.
השב   •  02
221
ירון13/10/2010 12:10
השב   •  63
220
joel2113/10/2010 12:08
ללא שום קשר שישראל משחקת לא טוב והיריבים שלה פשוט יותר טובים ממנה כמעט בכל פרמטר על המגרש ובסופו של דבר צריך להגיד דבר כזה : ישראל לא חייבת לעלות ליורו בכח כי זו פשוט המציאות . וחוץ מזה אין להם גם שום זכות לעלות !
ראיתי את המשחק של ישראל אתמול וכשמתייחסים לצורה שהשופט שפט ולא שרק ל-2 פנדלים ברורים לטובת ישראל ולעומת זאת שרק לפנדל לטובת יוון אחרי צלילה מעולה של שחקן יווני אחרי שעקף את השוער אוואט . יש סיבה אחת להתנהגות של השופט והיא הוראות מ"למעלה" של אופא לעשות הכל בכדי שישראל לא תעשה איזו "תקלה" בדרך ו"עלולה" לעלות ליורו וישנן כמה סיבות  עמוקות  ,פוליטיות  כספיות ואינטרסנטיות של אופא לטווח רחוק כמו אחת מהן למשל שאם ישראל תעלה אז הרבה מדינות ערביות יחרימו את שידורי המשחקים שלה ואז כמובן  יהיו יותר הפסדים כספיים לאופא . אבל המילה התחתונה היא : ישראל משחקת רע מאוד ושוב : אין   את המושג : חייבים לעלות  
השב   •  50
219
עידו13/10/2010 12:08
אוואט זיו בן חיים קינן עותמן אלמוג נאתכו ורמוט רפאלוב שכטר ברדה \\סטרול, סהר וידין אופציות
השב   •  03
218
אבי גליל מערבי13/10/2010 12:07
אייל.
יש לי רעיון.
תכין את עצמך לאימון הנבחרת (מגיע לך ),תבנה נבחרת צללים מאותם כדורגלנים שאתה מאמין בהם.ותציב אתגר לכל קבוצה או נבחרת .
אני בטוח שגופים ואנשים יתמכו כספית ברעיון ,ותיצור תקדים עולמי בתחום.
בהצלחה
השב   •  20
217
אדם13/10/2010 12:06
אם הם אפורים אנחנו יותר - אם הם גרועים אנחנו יותר גרועים .. ואל תשכח שהם הורידו הילוך אחרי השער שלהם ןראה מה עשו כאשר היו צריכים גול אחרי שער השיווין הם לחצו קצת השיגו את השער וזהו
השב   •  00
216
ארמון13/10/2010 11:52
לוזון תתבגר ותתעלה תן לברקו רק הוא יכול להצליח
השב   •  10
215
אבי13/10/2010 11:51
השב   •  20
214
עמי הירוק13/10/2010 11:32
ברקו מתאים חבל על הזמן
השב   •  20
213
אורן ירוק13/10/2010 11:28
השב   •  00
212
יוסי צ. - מכבי יפו13/10/2010 11:27
ככה אולי היה אפשר להציל משהו מהקמפיין הזה, וגם אם לא אז לפחות נוכל לראות נבחרת שנלחמת ומשחקת כדורגל ראוי לשמו.
השב   •  30
211
ניסן13/10/2010 11:16
השב   •  23
כל מילה אמת !!13/10/2010 11:21
השב   •  00
210
שמעון13/10/2010 11:04
השב   •  50
209
יוסי13/10/2010 11:03
כי אני יודע שנעלה ליורו זה בטווח.. יש לנו שחקנים מצויינים עם כישרון.. פשוט המאמן לו נותן להם את הכוח את המרץ. רק ברקו רק הוא
השב   •  41
רק ברקו15/10/2010 03:23
יהיה כיף לבוא כי אפשר לקבל הפסדים גם ככה זה נראה היום כמו כלום אבל לפחות שחק התקפי יצירתי עם מחויבות ולהט
השב   •  00
208
ניב13/10/2010 11:01
אני מת שהוא יאמן את הניבחרת שלנו ככה הוא ישחק התקפי וילמד אותם לא לשלוח כדורים סתמיים ולהעיף כדורים מי שמעיף הכי גבוה הוא הקפטן.. וישים כל שחקן בתפקיד שלו.. ברקוביץ אתה חייב להיות המאמן .. לוזון לך מיפה כבר שונאים אותך אתה חצוף מביא מאמן זר שלא מכיר תהמנון שלנו בכלל בושה וחרפה
השב   •  30
207
אוהד ארקש13/10/2010 10:59
ולנו האוהדים עדיף כבר לקבץ קבוצה מסויימת של אוהדי כמו אולטראס שיכולה להשפיע בכל על ההתאחדות כמו האולטראס של הפועל שהצליחו לשכנע את אופ"א לקיים משחקים בבלומפילד..ומה שאני אומר זה שנקים אולטראס משלנו ולהתלונן גם על עמדת המאמן ועל מחירי הכרטיסים ועל עוד דברים כאלו וכאלו .:)
השב   •  10
206
גילעד13/10/2010 10:56

תמשיך לעשות רעש ואל תפסיק עד שלא תקבל את משרת האימון של הנבחרת!
רק ישראלי מבין ישראלים!! רק חוצפן יותר חוצפנות!! ורק מאמן שלוקח אחריות - גורם לשחקנים לקחת אחריות.

 

השב   •  40
205
אילן13/10/2010 10:52
איזה בינונות עולה עלינו בשתי דרגות מי אנחנו בכלל.רק אני ראיתי את המשחק יכלו להבקיע עוד 3 לפחות על מה אתה מדבר.
השב   •  10
204
יצחקי13/10/2010 10:47
מאמן ישראלי צעיר שייבנה נבחרת מהיסודות.
וזה לא היה חייב להיות ברקוביץ.
יש את גוטמן ,עטר ,אוחנה ,אלישע ,מלמיליאן ,גיא לוזון .
אבל אצלנו בישראל לא מפעילים את הראש ,ועושים שטויות.
כל מאמן ישראלי היה משיג את התוצאות שהשיג פרננדס.
השב   •  20
203
אבי13/10/2010 10:46
התקשורת, והאוהדים.                       מתי כבר תבינו מתי כבר תקלטו  שעד שלא תזיזו את עצמכם לא יקרה כלום. למה שתקתם ונתתם למאפיית לוזון לעשות מה שהם רוצים? למה הקהל באתם למשחקים? למה לא החרמתם?     תקלטו דבר פשוט וברור: אף אחד לא יכול להחליט מי יהיה מאמן הנבחרת  תבינו זה לא צבא ולא משטר נאצי שמכריח שחקנים לשחק. אם אתם רוצים שהשחקנים יתנו תתחת תמנו מאמן שהם רוצים! תעשו בחירות בין כל השחקנים בליגת העל  זה לא מסובך  באזור ה200 . ושיצביעו לאיזה מאמן  הם יתנו הכל שימו רשימת מועמדים ותראו שאם תבחרו לפי הרצון לשהם יהיה פה כדורגל. אי אפשר להכריח שחקנים לקרוע את עצמם בשביל צרפתי מוזר שאין כימיה איתו מה קשה להבין? אני לא הייתי בחיים משחק בשביל מאמן שאני לא מתחבר איליו? זה הרי לא קבוצה שאתה מקבל משכורת וזה העבודה שלך? אז למה שהם יתאמצו? צריך כימיה אדרנלין גיבוש ועוד וזה לא יקרה עש שלא תעשו את זה . אז קדימה תקשורת וקהל תחילו להריץ את הרעיון תעשו בחירות בגלוי אפילו שכל שחקן יגיד  מפורש את למי הוא מתחייב להכל ולפי הרוב  תארגנו נבחרת וצאו לדרך.  זה הכל בראש  עוד לא הבנתם?
השב   •  01
ירוק13/10/2010 11:30
שחקנים צריכים להתחנן כדי לשחק בנבחרת,לא לעשות טובה שהם משחקים.
שחקנים צריכים לשחק קודם כל בשביל עצמם ומה שהם מייצגים ולא בשביל המאמן.
שחקנים הם האחרונים שאמורים להחליט מי יהיה המאמן שלהם.
אני גם לא מסכים שהם לא מתאמצים, אני חושב שהם נותנים הכל על המגרש אבל הם פשוט לא מספיק טובים. בלי קשר למערך הגנה ההזוי שעלה אתמול.

השב   •  00
202
בן לולולולו13/10/2010 10:42
השב   •  00
201
סיבוני13/10/2010 10:40
השב   •  01
קובי13/10/2010 11:57
בתקופת אייל ברקוביץ היא היתה הנבחרת הכי חזקה שהיתה אי פעם עם שלמה שרף וכללה את חיים רביבו אלון חזן ראובן עטר וזה היה גם הבסיס של מכבי חיפה. הגענו אז הכי קרוב שאפשר בנגיעה של משחק אחד מהמונדיאל וחוסר אחריות של השחקנים (פרשת נערות הליווי) מנעה מאיתנו להיות שם. מכבי חיפה כמעט עם אותו סגל ניצחה את פארמה האיטלקית בפארמה שאז היתה סגנית אלופת אירופה (1:0 אלון מיזרחי) מעולם לא הגענו יותר קרוב מזה אז יש כשלון ויש כישלון.
השב   •  00
200
אבי13/10/2010 10:39
השב   •  00
199
הרצל13/10/2010 10:36
השב   •  01
198
אדומים שרופים ממרכז הארץ13/10/2010 10:36
השב   •  00
197
בני בן בנבנישתי13/10/2010 10:35
השב   •  01
196
גבי13/10/2010 10:29

אייל לנבחרת רק הוא יצליח

השב   •  00
195
יצחק13/10/2010 10:14
ברקוביץ יוריד את הנבחרת לרמה הנמוכה ביותר שממנה היא רק תתקדם ותשתפר ובא גואל לציון
השב   •  00
194
מכביסט מהדרום13/10/2010 10:13
ולא רק שלא עלינו, לא היינו גם קרובים, אז אף אחד לא ציפה שנעלה, רק דיברו על ההתקדמות של הכדורגל הישראלי, והתרפקו על ניצחונות העבר המקריים (צרפת ''93).. אין לי מושג מה קרה איפה שהוא בין השנים האלה לשנות ה2000 שלפתע משום מה כולם פה, התקשורת, אנשי הכדורגל וכמובן אנחנו העם, התחלנו לפתח ציפיות בשמיים, על מה ולמה? הדבר היחידי שאני יכול לחשוב עליו הוא הדירוג הדבילי של פיפ"א, שקצת ניפח אותנו ללא סיבה. אני יודע שדעתי לא נחשבת והתגובה הזאת במקרה הטוב תגיע לאולי כ-50 גולשים, אבל הגיע הזמן שנפנים שאנחנו לא נבחרת ברמה של טורניר גדול. ושוב אני חוזר, מר ברקוביץ, גם בתקופתך לא עלינו ולא השגנו כלום, עם כל הכבוד לזה שהיית שחקן לטעמי מטובים בעולם (ברצינות). אולי צריך להפסיק "לפטר" מאמנים ולתת קצת צ''אנס, לתת לבן אדם שיודע כדורגל ובא ממנטליות שונה משלנו, לעבוד בשקט, אז לא נעלה ליורו, אז? כבר 40 שנה לא עלינו לא כלום. תנו לו לעבוד! אבל לצערי זה לא יקרה, המדינה הזאת תמשיך לאכול את כל מי שיכנס לתפקיד הזה אחרי 4 משחקים..
השב   •  81
ג''ינג''י יבנה13/10/2010 10:57
השב   •  00
רק ברקו15/10/2010 03:26

רק סיימנו מקום שני מה שלא עשינו מאז תוך כדי תצוגות כדורגל התקפי ברמה הכי גבוהה בבית עם ספרד
גם אז היינו דרג שלישי וניצחנו בבית חמש אפס את מי שהייתה בדרג השני (אוסטריה) וניצחנו בית וחוץ את מי שהיה מתחתנו בדירוג (קפריסין) היום אתה עושה תיקו עם גרוזיה ומרוצה בלי לשחק משהו שדומה לכדורגל בכלל

השב   •  00
193
כחוליגן13/10/2010 10:05
המאמן הכי אמיץ וראוי שיכול להיות לנו
השב   •  10
192
מאיר13/10/2010 10:00
מקווה שהשחקנים האמיתיים יחזרו לשחק
בניון ויצחקי
השב   •  10
רק ברקו15/10/2010 03:28
בלי עטר (משמאל)
ארביטמן (בחוד)
אביחי ידין
עותמאן
ומגן שמאלי טבעי (שכחנו מגפני?)
חבל על הזמן..
ושייתן כבר לוורמוט בטחון עם שכטר
אחרי משחק אחד הוא מוציא אותו מההרכב?! למה מסי אצלנו מחכה בספסל??
השב   •  00
191
אביתר מוגמי13/10/2010 09:57
ברקוביץ'' אתה מלך, יבוא יום וגם אתה תהיה מאמן בנבחרת על אפם וחמתם של לוזון ואוחנה.
השב   •  60
190
אוהד13/10/2010 09:50
ומי שיגיד אחרת פשוט חי בסרט. לפי דעתי זו גם הנבחרת הכי מוכשרת שהתלכדה לה אי פעם. פרננדז פשוט לא מצליח לחבר אותם. אין מיצוי של יכולת הנבחרת..
השב   •  30
189
יוסי13/10/2010 09:47
אייל אם אתה היית המאמן היו אוכלים אותך גם אם היית מנצח.
השב   •  10
188
שלומי13/10/2010 09:39
חייב שאייל ברקוביץ יאמן, הוא יביא דרך חוץ מאשר התלהבות ודוגמא אישית לשחקנים. חייב שברקוביץ יאמן את הנבחרת בקמפיין הבא.צריך הרכב קבוע -זה בדיחה מה שהלך אתמול
השב   •  52
187
גילי13/10/2010 09:38
אין עליך אייל
השב   •  21
186
שלומי13/10/2010 09:37
השב   •  21
185
הפנדל הזה היה בספק13/10/2010 09:34
השב   •  00
184
אבי13/10/2010 09:34
השב   •  20
183
מאוס מיקי13/10/2010 09:30
אוכל חינם
השב   •  40
182
פיצי שכטר13/10/2010 09:29
הפועל מרמורק קבוצת השענים ! ! !
השב   •  21
ג''ינג''י יבנה13/10/2010 10:57
השב   •  00
181
.13/10/2010 09:26
התגובה הרגה אותי !!
השב   •  00
180
פיני13/10/2010 09:26
בעקבות הרעל שנשפך כולם בטוחים שהקמפיין אבוד אך ממש לא כך הדבר.
ההסבר נמצא בתגובה שלי מ-39 (במקום להעתיקה לכאן).
השב   •  00
179
יוחאי13/10/2010 09:20
פרננדז לא אשם בכלום, הוא היה מאמן בינוני + ונשאר כזה, היה עם תסביך אלוהים ונשאר אתו אין בכך כל חדש. מי שאשם זה לוזון וממנו צריך לדרוש קצת לקיחת אחריות. אבל לוזון מסתדר טוב עם פרננדז כי ככה זה שאלוהים פוגש אלוהים, הרי שניהם אף פעם לא טועים וכולם סתם רודפים אחריהם בגלל שהם מקנאים או לא מבינים או סתם נחותים עם קשיי תפיסה. לוזון אשם כי בנבחרת ישראל צריך מאמן ישראלי ולא ברקוביץ שצריך אולי לתת לו את הנוער שיראה מה ועם הוא יודע. לוזון אשם שהוא מספסר בתפקיד, משלם הון למאמן זר בינוני שיש לנו מספיק מאמנים לא פחות טובים משלנו שיעשו זאת בחצי מחיר. את העודף הוא יוכל להשקיע קצת בצעירים. נראה אולי לוזון יארגן קיזוז גם באירופה. בקיצור הכדורגל שלנו כפני ראשי הכדורגל ורוב האנשים מאבדים עינין מליצנים עם תסביך אלוהות בשלב מסוים.
השב   •  00
178
אורי גונן13/10/2010 09:19
במהלך המשחק דודו בעט המון פעמים בעיטת חמש . ככה משחקים כדורגל ?
קשה לי להאמין שמאמן אירופי נותן הוראה כזו אבל כשה קורה במהלך כל המשחק ואף לא בא לקבל כדור אז כנראה שכן . מי שצפה במשחק הנבחרת הצעירה מול מונטנגרו יכול היה לשים לב שהשוער שלנו לא פעם בעיטת חמש אפילו פעם אחת(!) אתם מוזמנים לצפות במשחק בשידור חוזר. מי שלא זוכר נגמר 5 :0 לישראל .
השב   •  10
177
מיטל13/10/2010 09:18
להיות מאמן הנבחרת הבא?
השב   •  60
176
אוהד13/10/2010 09:09
אתה צודק ב 100% אני בטוח שכעת העם ודעת הקהל איתך ואתה צריך להיות מאמן הנבחרת נקודה.
השב   •  10
175
משה13/10/2010 09:07
אוואט
עותמן בן חיים סטרול בן דיין
   ורמוט  אלברמן  נאתכו
   גאדיר  שכטר   עטר
השב   •  02
רק ברקו15/10/2010 03:31
             אוואט
גפני        בן חיים       עותמאן
                 ידין
          נאתכו     אלברמן
עטר                           וורמוט 
                 שכטר 
                     ארביטמן
השב   •  00
174
יאיר13/10/2010 09:02
ברקוביץ וגוטמן צמד חמד שיכולים להצעיד את הנבחרת לימים טובים

כבר היום בעיתונות נרמז שההתאחדות רוצה את גוטמן לנבחרת.

עצה - בשביל ברקו זוהי לא פחיתות כבוד
להיות עוזר של גוטמן.
השב   •  10
173
אבי ר13/10/2010 08:57
צריך מאמן שמכיר את ישראל ולא אחד כמו מר פרנדז.
נמאס ממנו עוד לפני שהוא נבחר.
ברקו לשלטון
השב   •  10
172
מיטל13/10/2010 08:57
פרננדס-כחול
השחקנים-אדום
השב   •  93
171
דב13/10/2010 08:56
חברה למאמן יש דרך,האילתורים בגלל הפצועים הנבחת משחקת כדורגל התקפי צריך רק לשפר את ההגנה עם טל בן חיים אצמול, לא היינו מפסידים
השב   •  00
170
רחוק מהבית ולא מהלב13/10/2010 08:54
שחקנים שחכו ממזמן כמה כבוד זה להיות בנבחרת!
השב   •  40
169
אייל גלברג13/10/2010 08:44
צר לי אני מסכים איתך לגבי הנתונים של שכטר אבל לא יתכן שהשחקן כבר יסומן על ידי השופטים והתחזה בכל משחק. באירופה זה מאד לא מקובל ושופטים לא קונים את זה. שיעדיף את הגול במקום ליפול!
השב   •  30
168
צהוב13/10/2010 08:43
השב   •  20
167
מישהו13/10/2010 08:43
אם אופ"א תקצץ חצי מהנקודות או תחליט שגם קבוצות במקום 3 ו4 עולות
השב   •  50
166
אופיר13/10/2010 08:38
השב   •  50
165
thhk13/10/2010 08:35

לכאורה אתה אמור לשמוח - שהרי הנבחרת הפסידה ועל פי תוכנית הטלויזיה שהוצגה בשעתו שמחת ורצית שהנברחת תפסיד.

השב   •  01
164
אורן13/10/2010 08:31
השב   •  01
163
פרננדס הביתה פיפי ולישון13/10/2010 08:27
השב   •  21
162
ירוק בנשמה13/10/2010 08:27
הדבר הכי מגעיל שהיה אתמול במשחק זה הפרשנות שלך מר מרקוביץ''.. אגואיסט חסר תקנה.. חבל שיש אנשים כמוך כה עלובים.
השב   •  25
161
עמי כהן13/10/2010 08:23
מה לא רואים את השושע
השב   •  10
160
אבי13/10/2010 08:23
השב   •  03
אסף13/10/2010 09:30
ברור!
השב   •  00
159
מאיר13/10/2010 08:22
בואו נעשה עצומה שאייל ברקוביץ שיאמן את נבחרת ישראל כי לפי דעתי הוא הכי מתאים לזה יש לו את כל מה שאנחנו צריכים מי שאוהב שיצביע.
השב   •  3912
אבי ר13/10/2010 08:58

השב   •  00
158
אורן13/10/2010 08:14
אנחנו פשוט לא טובים אין מה לעשות
השב   •  71
157
שחקן הנבחרת משנות ה90 המוקדמות13/10/2010 08:13
כן, אייל ידידי הנבחרת שיחקה פשוט טוב, הייתה בעיה ביציאה לנבדל של ההגנה אבל כמה משחקים ביחד וזה ישתפר. אין  לי טענה שלא ניתן להשתפר יותר אבל אפשר ורצוי לפרגן על משחק טוב שותף עם פרגון הדדי ללא פחד, פשוט נהנתי לראות את החברה הצעירים האלה משחקים גם אם אנחנו לא ברזיל!
השב   •  41
אורן13/10/2010 08:54
השב   •  00
אוהד13/10/2010 09:17
היא לא שיחקה טוב, היא שיחקה בינוני מינוס, נגד נבחרת חלשה מאוד שאין קשר בינה לבין אותה נבחרת שלקחה אליפות אירופה ב-2004. ישראל של קשטן, אברהם גרנט או אפילו שלמה שרף - הייתה מנצחת.
השב   •  01
156
נח13/10/2010 08:03
אל תסירו את האשמה מהשחקנים הנוראיים האלה, מול קרואטיה זה לא היה קרב בין שווים אבל היוונים לפחות אתמול נראו בדיור כמונו. אבל אנחנו מעדיפים להעיף/להרחיק/להגביה שום חכמת משחק אלמנטרית. וכמובן הגנה מגוחכת. עוד קטנה לדודו מה הטעם לקפוץ לרגלי השחקן תנסה ללוות אותו. נמאס
השב   •  00
אוהד13/10/2010 09:15
המאמן נותן הנחיה להעיף את הכדורים. המאמן אשם.
השב   •  00
עמית13/10/2010 10:05
הוא לא יכול ללמד אותם תרגילים חדשים, טקטיקות מורכבות, או איך לשחק כדורגל, זה מה יש, אלו השחקנים, שאת מידת ההקרבה שלהם, וזה מה שהם נותנים, מה זה קשור למאמן?
השב   •  00
155
לטפח ילדים ונוער.13/10/2010 08:02
השב   •  00
154
הקוסם לנבחרת13/10/2010 08:00
השב   •  31
153
יונתן13/10/2010 07:57
כל מילה בסלע!
השב   •  10
152
המציאותי13/10/2010 07:56
הנבחרת אכן נראית יותר מאשר בתקופתו של קשטן. היא לפחות משחקת התקפי ומגיעה למצבים. במשחק האחרון השקחנים הגיעו לפחות לארבעה מצבי הבקעה(רפאלוב פעמיים, ורמוט לקורה, נגיעת היד ברחבה.).

נראה גם שהשחקנים מכבדים ורוצים שהוא ישאר לאמן. אני חושב שהוא נותן לשחקנים את הדבר העיקרי שהם צריכים - ביטחון עצמי.

אני אמין שאם היו לשחקנים ביטחון עצמי גבוה ביותר, הנבחרת הייתה מציגה כדורגל איכותי יותר. בסה"כ יש כשרונות!
 
השב   •  20
151
אביגדור13/10/2010 07:52
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
150
המציאותי13/10/2010 07:52
הנבחרת נראית הרבה יותר אטרקטיבית ומעניינת מאשר תקופה של קשטן.

הדבר היחיד שצריך הוא שחקני הגנה חזקים ומהירים וביטחון עצמי לשחקנים.
 
השב   •  10
149
עומר13/10/2010 07:50
שכטר כוכב, אבל גם גולסה היה טוב במשחק
השב   •  11
148
גיא13/10/2010 07:40
השב   •  50
147
ארז13/10/2010 07:39
השב   •  30
146
יוסי13/10/2010 07:36
השב   •  01
145
אלכס קונדרטיוק13/10/2010 07:34
ברקוביץ כל מילה בסלע כמו שנהוג לומר , בע"ה אתה המאמן בקמפיין הבא !!
השב   •  61
144
מישל פלטיני13/10/2010 07:30
עוד לא הבנתם,זאת קומבינה שלי ושל לוזון,הבטחתי לו תפקיד אצלנו
השב   •  10
143
שלו ויזמן13/10/2010 07:30
רק לי נמאס לראות מאמנים בלי תשוקה לנצח ובלי רגשות למצב בו אנחנו נמצאים עם נבחרת עם כישרון גדול שיכולה להגיע להרבה יותר מאיפה שהיא נמצאת היום, רק ברקו יכול לקחת את הנבחרת הזאת למקום שונה מאיפה שהיא נמצאת בו כבר 40 שנה.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  81
142
אוהד13/10/2010 07:28
ברקו לנבחרת
השב   •  50
141
חן13/10/2010 07:27
השב   •  00
140
מכבי בדם13/10/2010 07:16
לראות את ברקו בנבחרת מי שחושב כמוני כחול
השב   •  336
139
nagli13/10/2010 07:13

השב   •  40
138
אדום אדום13/10/2010 07:11
השב   •  01
137
אוהד13/10/2010 07:11
בין כה אין קישור בנבחרת ורק מגביהים.
ששחקני ההגנה יחפו אחד על השני וירימו כדורים לחלוצים מהרחבה של הנבחרת שלנו עד לרחבה של הנבחרת היריבה.
השב   •  01
136
דודו13/10/2010 07:10
מהירות כן, רצון כן, שכל אין. שכטר מהיר ופיזי אבל זה לא מספיק כדי להיות שחקן באירופה צריך גם שכל ואופי (ראה בניון). שכטר שחקן תאטרון שנופל שלא צריך, שחקן מהיר שרץ למקומות הלא נכונים. בקיצור לא תופס מימנו.
השב   •  32
135
אריק13/10/2010 07:09
בתור פרשן, הוא מה לעשות- שכונה! אבל מה לעשות שהוא מבין בכדורגל ומגיע לו לאמן את הנבחרת.
השב   •  21
134
דודי13/10/2010 07:00
אם פרננדז היה פה בגלל ציונות ואכפתיות מנבחרת ישראל הוא היה אתמול מחזיר את המפתחות והולך הביתה!! אבל ברור שהוא פה מטעמי כסף בלבד ולכן לוזון ביזבזתה את כספי הציבור. יאלה תעיף את הצפרתי הזה הביתה ותן לברקו לאמן את המשחקים הלא חשובים שנותרו לנו
השב   •  10
133
ער13/10/2010 06:59
השב   •  00
132
יפתח13/10/2010 06:47
מה הקשר לנבחרת? אני ראיתי בדיוק אותם דברים אז יאללה קחו אותי לאמן את הנבחרת!
השב   •  00
131
וינטו13/10/2010 06:38
השב   •  20
130
אוראל דיין13/10/2010 06:33
אנחנו צריכים את ברקו בנבחרת הגיעה הזמן שיהיה לנו נבחרת התקפית רעבה ושכולנו נהנים לראות אותה הנבחרת כיום היא נראת בזיון אחד גדול פרננדז בשתי מילים פשוט בושה .
הגיעה הזמן שיהיה לנו במה להתגאות !
השב   •  20
129
ישראל13/10/2010 06:23
השב   •  10
128
הגאון13/10/2010 05:41
אני עוקב אחר הנבחרת 40 שנה ,ואין ספק שזו ההגנה הגרועה ביותר בתקופה זו,והכל תודות לפרננדז.לא יעלה על הדעת להרכיב את תמיר כהן כבלם,תפקיד שהוא זר לו לחלוטין.בדיוק כמו שרמי גרשון ואלרואי כהן זרים לחלוטין לתפקיד המגן השמאלי,ובדיוק כמו שדני בונדר-מגן מחליף בקבוצת ליגה אינו ראוי בכלל לשמש כמגן הימני של הנבחרת.אני מבטיח לכם שאם דוקטור רוסנובסקי היה בוחר את ההרכב למשחק היינו מסיימים בתוצאה טובה יותר מזו שסיימנו.
השב   •  30
127
אדיר13/10/2010 05:15

אחלה מאמן שחקנים חלשים !
הוא בא ושיחק התקפי גם נגד קרואטיה וגם ב 3 בלמים .
ההוראות שלו התקפיות והנבחרת נראית הרבה יותר טוב מהתקופה של קשטן על זה אין בכלל ויכוח.
נכון שהפסדנו בשורה התחתונה אבל אל תשכחו שלהם יש שחקנים טובים יותר וכמו שאמר בניון גם מוריניו לא מעלה אותנו ליורו !

השב   •  51
126
אדיר13/10/2010 05:10

ברור שיהיה פה סקנדל רציני אם דוד שלו ימנה אותו למאמן הנבחרת אבל הוא המאמן הכי יסודי בארץ , יש לו דרך אמיתית , שיטה (הנעת כדור ותנועה בלתי פוסקת של שחקנים) , הוא יודע להטריף את השחקנים והכי חשוב בן אדם ישר וכנה כל הזמן .
אומר תמיד מה שיש לו על הלב ועושה את זה בדרך תרבותית וחכמה .
לדעתי מאמן ענק ואישיות שמתאימה לנבחרת שלנו כמו כפפה ליד !
הוא היחיד שאם תשמעו ראיונות שלו אומר שהשחקן הישראלי לא נופל מהשחקן האירופאי והכל בראש ובאמונה , לא כמו שאר המאמנים שתמיד מסתתרים מאחורי הכישלונות עם "השחקן הישראלי" .
 

השב   •  20
125
אוהד את הניחרת13/10/2010 04:39
הדון אבי לוזון הרסתה כול דבר אפשרי בכדורגל שלח את הקקהמיקה שלך חזרה לפריז טיסה ישירה כי אתה עשיה שגיא חמורה רק אייל יביא תוצאות לניבחרת ברקו לניבחרת
השב   •  11
124
ברקו הצהוב13/10/2010 04:37
תקשיב ברקו עזוב אותך מבלבולי מוח..
אתה מלך וכמה שהיו ימים שלא יכלתי לראות אותך במדי חיפה כי מי שטוב תמיד שונאים אותו.
אבל היום אני אומר לך אני פשוט מאוהב בך אני מאזין לתוכניות וקורא כל תור שלך וחושב שאדם כמוך לא צריך לעשות רעש יותר די אמרת את שלך ואם כל זה לא עובד אז יש רק פיתרון אחד והוא .מבקר המדינה
תפנה לדרגים יותר גבוהים , אני מת שתהיה מאמן של הנבחרת אפילו אם נפסיד עוד 40 שנה אני אדע שיש מישהו על הקווים שאכפת לו מהאוהדים שלו ושכל פעם יתן לנו את ההרגשה הטובה שאתה נותן בכל פעם שאני שומע אותך , זה שיש לך פתיל קצר זה לא אומר שאתה לא בסדר אבל זה שעכשיו יגידו מה ברקו היה עושה אילולי היה מאמן אז אני יכול להגיד פה לפני כולם אתה את יוון היית מנצח נקודה!
אבי לוזון הזה רוצה לעשות טוב ואני מבין אותו אבל הטוב שהוא רואה זה הסיוט שלנו! אוהב אותך
השב   •  21
123
אוהד13/10/2010 02:51
יד ברורה ששוב פיספס ועבירה על שכטר(לא אותה עבירה שהוא צלל כי היתה אחרת שפשוט העיפו אותו ברחבה לכיוון השלטים.
אם לא היו שורקים גם לפנדל ליוונים היינו לפחות בתיקו.
השב   •  00
122
איתי13/10/2010 02:37
הוא צמד מאמנים, לא אחד.
ברקוביץ'' את עטר. ברקו מבין בכדורגל קצת יותר מהמון מאמנים בישראל, ועטר כדי לאזן אותו ולתת את הטון המרגיע  והשקט בנבחרת, משהו שכל כך חשוב.
עכשיו כבר נגמר הקמפיין, חייב לנצח בכל משחק, חייב לשחק התקפה.
אם משחקים 4-3-3 הנבחרת שלנו יכולה להיות פלא!
אוואט
דדי בן דיין, טל בן חיים, רמי גרשון, עומרי קנדה/יואב זיו
אלמוג כהן, תמיר כהן, ביבראס נאתכו באמצע, אלמוג ותמיר אחוריים, ביבראס 50 - 50.
בניון בשמאל, שכטר בימין וברדה/אלירן עטר/בן סהר באמצע.
השב   •  21
121
אורדון אמיתי13/10/2010 01:50
עטר הוא המאמן הכי מצליח בליגה הישראלית בשנים האחרונות. הוא לקח את נתניה לפני 5 שנים והפך אותה לאימפריה אח"כ נדד לבית"ר ובמשבר כלכלי עצום בביתר הצליח לקחת גביע ולסיים מקום שלישי בליגה ועכשיו עם חבורה של שחקנים אלמוניים ועם זרים עגלות הוא הפך את נתניה לאימפריה בבנייה.

ראובן עטר לא עסקן ובגלל זה השם שלו לא עולה אבל הוא המאמן הכי טוב בארץ יותר מגוטמן ויותר מכל מאמן אחר אם הוא מאמן קבוצה בתקציבים של מכבי תל אביב והפועל תל אביב הוא גם עובר את הבתים בליגת האלופות.

תנו לעטר צאנס הוא צריך להוביךל את הנבחרת יחד עם ברקו הצמד עבד בתור שחקנים מצויין בחיפה לדעתי זה גם יעבוד בנבחרת
השב   •  11
120
אחד שמבין13/10/2010 01:47
מי שאשם זה מי שהולך למשחקי הנבחרת ומי שמינה את לוזון ליו"ר אנחנו חיים במקום של דיקטטורה ופוליטיקה.לוזון בחייאת אם יש לך כבוד לך הביתה
השב   •  20
119
רוני13/10/2010 01:44
לוזון הביתה דחוף..
השב   •  00
118
מייקי13/10/2010 01:41
כדי שהציבור ייתן לו "גב" מול התקשורת וההתאחדות, מר ברקו, המאמן הדגול אומר כל הזמן מה שהוא יודע שהציבור רוצה לשמוע. כמו שלמה שרף שיודע ללגלג על כל המאמנים שהיו אחריו ועל גרנט שהשאיר לו אבק אבל לא זכורה לי הצלחה מסחררת של הנבחרת בתקופתו.
השב   •  10
117
אוהד13/10/2010 01:27
ההתקפה יחסית היתה בסדר(ועוד ללא בניון כשורמוט עולה רק למחצית).
ההגנה מסורבלת ללא טל בן חיים שגם הוא עשה שטות וביגלל ויכוחים מיותרים עם שופטים קיבל צהוב שהרחיק אותו מהמשחק נגד יוון.
פרננדז אחראי רק לזה שאין ממש הנעת כדור ואוהבים להרים כדורים סתם.
השב   •  00
116
אובייקטיבי13/10/2010 01:25
אני לא רוצה שתאמן את הנבחרת.אני רוצה שתהיה ראש הממשלה יא מלך אחד!
השב   •  30
115
שי13/10/2010 01:11
השב   •  10
114
ההלך13/10/2010 01:00
אותם דיבורים אותו רעש ואז . דממה
השב   •  249
113
אלי13/10/2010 00:59
כזה נאחס.הוא המציא בעיטה שלא קיימת לא מובן הגול הזה.אין מזל פשוט אין.

בחיים שלי לא ראיתי בעיטה בכזו זווית, הוא בחיים לא התכוון!! הוא פשוט החליק ופגע לו ברגל.מציק כ"כ
השב   •  142
אובייקטיבי13/10/2010 01:28
זה מציק? אני אגיד לך מה מציק!
יו"ר התאחדות אידיוט שהולך ראש בראש עם עם שלם שרוצה את אייל, זה מציק!
השב   •  70
112
BBC13/10/2010 00:57
מסכן שחקן ברמה כזאת תקוע בין חבורת עגלות
השב   •  111
111
לירון13/10/2010 00:55
זו נבחרת ישראל ! ! !
צריך מאמן ישראלי שייצג אותנו בכבוד וגם אם לא נעלה (וגם עם מאמן זר לא נעלה עכשיו) אז לפחות יתנו במה למאמן ישראלי משלנו, יהודי שעשה צבא.
וחוץ מזה יש מאמנים ישראלים לא פחות טובים אם לא יותר טובים מפרננדז.
השב   •  60
ג''וני ווקר13/10/2010 01:31
אנשים פה מפגרים לגמרי. איזה מין קריטריון זה למאמן?
השב   •  30
הענק הירוק13/10/2010 09:02
שחקני כדורגל לא בדיוק עושים צבא, אז איזה מאמן אתה רוצה? אולי אשכנזי אחרי שיפרוש מתפקיד הרמטכ"ל?
השב   •  01
תותחן ירוק מהכרמל13/10/2010 09:04
מאמן יהודי שעשה צבא!
לא איזה כדורגלן שלפני שנייה פרש ממשחק פעיל ורוצה לאמן!
מאמן אמיתי עם קבלות הוכחות ורזומה מרשים
כנראה שאין כאלה בארץ
השב   •  00
מכביסט מהדרום13/10/2010 10:42
מה אתה אהב''ל? מאמן ישראלי שעשה צבא - מה מה מה קשור..?? ומה עכשיו פתאום מדברים על מאמן ישראלי? שכחתם שעד לפני חודשיים היה לנו מאמן ישראלי שהצליח להגיע למעמד של אויב הציבור פה בארץ.. תעשו לי טובה כולכם תפסיקו לדבר שטויות כבר
השב   •  00
110
מוטי13/10/2010 00:53
גם אם תאמן כל החיים לא תגיע לרמה של לואיס.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  29
109
ישראל13/10/2010 00:52
תקשיבו כולם לא משנה איזה קבוצה אתם אוהדים ואיזה שחקנים, אני יודע שאייל ברקוביץ'' הוא לא מאמן מושלם למרות שהיה אחד השחקנים הכי גדולים במדינה אבל הוא היחיד שיכול להרים את הראש לשחקנים שלנו. הוא לא מפחד להגיד את מה שהוא חושב ולמרות שצוחקים עליו הוא פרשן אמיתי שמדבר מהלב ואומר דברים נכונים. הוא יכול ללמד איך לשים פס על היריבים של הנבחרת ואיך לנצח.
השב   •  90
108
שי ו.13/10/2010 00:47
איזה כיף לשמוע אותו מפרש את המשחקים כל מילה בסלע. צריך להעיף את הצרפתי הזה ועוד כמה שחקנים. ולשים בדחיפות את ברקוביץ מאמן!
יש לו ראיית וקריאת משחק מדהימה!
אוהבים אותך אייל יאללה לנבחרת!
השב   •  133
107
בני בן בנבנישתי13/10/2010 00:45
השב   •  04
106
דוד דוד13/10/2010 00:45
מגיע לך לקבל את הנבחרת אבל מה לעשות שעסקנים שולטים בהתאחדות ולצערי יעבור זמן רב עד שזה יקרה. דבר ראשון אתה צריך לאמן קבוצה בליגת העל ולקוות שהחברה שם למעלה יקבלו שכל בשנים הקרובות. דבר שני, תחליף טקטיקה תקשורתית: פחות דיבורים יותר מעשים. יש לך את הזמן.. תנצל אותו. נ.ב בקצב הזה אתה עוד תהיה מגן שמאלי בנבחרת. דוד דוד
השב   •  80
105
המשיח13/10/2010 00:44
יאללה ברקו תחזור כבר לנבחרת
השב   •  52
104
בן13/10/2010 00:43
אם יש מישהו שיודע כדורגל יותר מכל צופה בבית שיושב כמוני וכמוכם בבית זה אחד ששיחק את זה ברמות גבוהות (אולי לא הכי גבוהות) אבל הוא ראה ושיחק בהם. ברקוביץ'' יעז ויתן הזדמנות לכל הצעירים ולכל השחקנים שבאת יודעים לשחק ויעמיד במקום שחקנים אחרים שלא רצים במגרש והוא יודע מה זה כדורגל ישראלי למרות שהוא לפעמים נוטה לדבר שטויות אבל הוא עושה מעשים לפחות. הוא מס'' 1 שאכפת לו באמת מהנבחרת כי הוא שחקן שנותן את הנשמה ואפשר לשים לזה גם בהיותו פרשן שהוא מחלק הוראות כיאלו הוא מאמן ורוצה רק לטובתה של הנבחרת.

שכטר שחקן ענק! ורמוט חייב לשחק יותר, רפאלוב צריך להתחסן פיזית ורמי גרשון לא פראיר.
השב   •  140
103
expression13/10/2010 00:43

השב   •  64
102
חולה על- סליחה! מלוזון13/10/2010 00:42
כל מילה בסלע ! ברקו אוהבים אותך ומחכים ליום המיוחל
השב   •  40
101
אלי13/10/2010 00:39
קרואטיה ויוון בינוניות ומטה.קרואטיה בחוץ, יוון אצלנו בבית.

שפאקינג ייסגר על ההרכב!! ולא ישנה את ההגנה כל משחק.

לישראל יש את החלק ההתקפי הכי טוב בבית הבעייה שלא מנסים בכלל לשחק כדורגל.
השב   •  50
100
אלי13/10/2010 00:37
קשה למצוא שחקנים כמו שכטר שכ"כ "מציקים" להגנה.

שהוא שיחק מול בנפיקה הוא עבר את לואיסנו (מגן על שקבוע בהרכב של נבחרת ברזיל) כמו מים.

יש לו את ההצקות של דרוגבה שמתאבד על כל כדור.הלוואי עוד 2, 3 שחקנים כמוהו.סתם עלק

ואני אוהד של מכבי חיפה דרך אגב
השב   •  50
תותחן ירוק מהכרמל13/10/2010 09:03
והוא לא בלם שפותח בברזיל יש להם את לוסיו וז''ואן
השב   •  00
99
ברומלי13/10/2010 00:33
הלכתי לראות קלטות של נבחרת הכדורסל כי כדורגל אין בישראל..
השב   •  80
98
zezo13/10/2010 00:33

להיות בנבחרת רק מסיבה אחת והיא שיפסיק לזיין לנו מוח בכל משחק בטיליוויזיה תאמינו לי אני מנמיך את הכל עד הסוף מתיי שהוא בשידור מרוב ממה שהוא מדבר שטויות ולועג באחרים כאילו מתיי שהוא היה שחקן היה לו יותר טוב מה הוא שכח את המכות שחטף באנגליה ובסלטיק מאז שהיה ילד היה עם פה גדול אני מציע לו או נבחרת או קיוסק פלאפל 

השב   •  45
97
אורי13/10/2010 00:31
שחקן התקפי נהיה מגן מה קוה פה ? מה כ''כ קשה להעמיד שחקן בעמדה שלו מה הוא מנסה להמציא את הכדורגל
השב   •  20
96
אורן13/10/2010 00:31
השב   •  22
95
טל13/10/2010 00:31
גוטמן אברם גרנט או שום זה אותו דבר כולם גם לא יעלו אם כבר משהו חדש אז כדאי לנסות ברקוביץ גיא לוזון או אוחנה אולי להם הסיכוי קצת יותר גדול
השב   •  10
94
יוסי צ. - מכבי יפו13/10/2010 00:31
עכשיו כל שאר המשחקים זה לפרוטוקול בלבד. אין מה לראות מהנבחרת. ואין גם למה לצפות.
42 שנים לא עלינו לשום טורניר גדול מה  יקרה אם יתנו לברקוביץ שנתיים להוכיח את עצמו? אז ילכו עוד שנתיים במקסימום, מה כבר יכול להיות?
אם מרדונה המאוד בעייתי, קיבל את נבחרת ארגנטינה הגדולה, אז לא צריכה להיות שום בעיה לנסות את זה גם אצלנו.
השב   •  51
93
1 הסיבות לאושר האדום13/10/2010 00:30
מכבי תודה שעשיתם לנו את הדאבל מתוק פי 100 1 הסיבות לאושר האדום ׃ "התיקו הזה מוקדש לאלי טביב ולכל אלה שדיברו", אמר הבוקר (ראשון) שחקן בכיר במכבי תל אביב "כל השבוע הפועל דיברו ודיברו כמה שאנחנו לא טובים וכמה שערים אנחנו נקבל. הגענו ושיחקנו כמו גברים. גם אחרי המשחק הזה הפועל מוצאים על מה לבכות, הם הכי טובים בזה. שימשיכו לבכות ואנחנו נמשיך לחייך. חזרנו לאירופה באופן רשמי וזה הכי משמח שיש"שחקן נוסף אמר: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, וזה לדפוק להפועל את האליפות. כל השבוע ירדו עלינו, אמרו שאנחנו מכרנו את המשחק מול חיפה באנו, עשינו את העבודה והוכחנו לכולם שמכבי עדיין כאן ושאף אחד לא יספיד אותנו, היינו שותפים לקביעת האליפות וזה דבר שלא קרה כאן שנים.מיץ'' גולדהאר הבעלים של מכבי, ישב בכל המשחק בשער 10 והיה מוקף בטבעת גדולה של אוהדים שהרעיפו עליו אהבה בסיום המשחק. גולדהאר ניסה לרדת לחדר ההלבשה, ובעקבות התיקו החלו אוהדי מכבי לחגוג ובתוך זמן קצר מצא עצמו גולדהאר שהיה המום, על הכתפיים של האוהדים. הבעלים הקנדי הודה לכולם ומיהר לחדר ההלבשה להודות לשחקנים על משחק הלחימה כשעה וחצי לאחר שריקת הסיום הגיעו מאות מאוהדי מכבי תל אביב לקרית שלום והרימו את השחקנים על הכתפיים. האוהדים הודו לשחקנים ואמרו להם כי הם החזירו את הכבוד מהעונה הזאת ועכשיו הגיע הזמן לחזור בגדול לאירופה . ובסוף למרות הפישוק דאבל אדום
השב   •  21
92
מוטי13/10/2010 00:30
אייל,
פטתי להגיד שקרואטיה זה לא ברזיל ולא ארגנטינה, אין שום קשר, מספיק שהם יותר טובים מאיתנו בכל עמדה.
יוון באמת בינונית אבל אנחנו יותר!
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  112
91
1 הסיבות לאושר האדום13/10/2010 00:27
מכבי תודה שעשיתם לנו את הדאבל מתוק פי 100 1 הסיבות לאושר האדום ׃ "התיקו הזה מוקדש לאלי טביב ולכל אלה שדיברו", אמר הבוקר (ראשון) שחקן בכיר במכבי תל אביב "כל השבוע הפועל דיברו ודיברו כמה שאנחנו לא טובים וכמה שערים אנחנו נקבל. הגענו ושיחקנו כמו גברים. גם אחרי המשחק הזה הפועל מוצאים על מה לבכות, הם הכי טובים בזה. שימשיכו לבכות ואנחנו נמשיך לחייך. חזרנו לאירופה באופן רשמי וזה הכי משמח שיש"שחקן נוסף אמר: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, וזה לדפוק להפועל את האליפות. כל השבוע ירדו עלינו, אמרו שאנחנו מכרנו את המשחק מול חיפה באנו, עשינו את העבודה והוכחנו לכולם שמכבי עדיין כאן ושאף אחד לא יספיד אותנו, היינו שותפים לקביעת האליפות וזה דבר שלא קרה כאן שנים.מיץ'' גולדהאר הבעלים של מכבי, ישב בכל המשחק בשער 10 והיה מוקף בטבעת גדולה של אוהדים שהרעיפו עליו אהבה בסיום המשחק. גולדהאר ניסה לרדת לחדר ההלבשה, ובעקבות התיקו החלו אוהדי מכבי לחגוג ובתוך זמן קצר מצא עצמו גולדהאר שהיה המום, על הכתפיים של האוהדים. הבעלים הקנדי הודה לכולם ומיהר לחדר ההלבשה להודות לשחקנים על משחק הלחימה כשעה וחצי לאחר שריקת הסיום הגיעו מאות מאוהדי מכבי תל אביב לקרית שלום והרימו את השחקנים על הכתפיים. האוהדים הודו לשחקנים ואמרו להם כי הם החזירו את הכבוד מהעונה הזאת ועכשיו הגיע הזמן לחזור בגדול לאירופה . ובסוף למרות הפישוק דאבל אדום
השב   •  21
אדיר13/10/2010 05:12
אני לא מבין אותך , אתה יושב כל היום ועושה העתק הדבק כבר חודשים !
אתה לא נורמאלי ..
אתה צריך עבודה ?
השב   •  30
90
אלון13/10/2010 00:24
http://w.atzuma.co.il/luzonabaita

אדם תת רמה שהרס כל חלקה בליגה ובנבחרת: הגדיל את הליגה ל-16 קבוצות, הביא את שיטת הקיזוז, התעקש על מאמן זר והביא לוזר בונקריסט מעבר לזה מדובר בתת רמה שלא מתאים לעמוד בראש ארגון.
השב   •  100
89
וי13/10/2010 00:24
שחקנים עם אופי של לוזרים ,מנטליות ישראלית קיצר
השב   •  63
88
ברקו גאון13/10/2010 00:23
http://w.facebook.com/group.php?gid=121414084581512
השב   •  30
87
שי13/10/2010 00:21
ברקוביץ לנבחרת
השב   •  83
86
ג''וני13/10/2010 00:20
לא צריך להיות שחקן אחד שבא לקבל כדור , אלא מספר שחקנים כולם רחוקים אחד מהשני נראה שמנסים לברוח , אם אתה מוסר כדור ורואה שמישהו מסתבך אין בעיה תפתח לו לאחור או לקדימה אבל לעשות תנועה כדי לפתוח לשחקן שבא לקבל שלא יפחד לקחת כדור ! לא ייתכן שכל המשחק החלק הקדמי עושה תנועה די יפה ואין קישור משמע החלק הקדמי יוצר לעצמו את המצבים בחלק הלא נכון של המגרש, קולאוטי ממש שיחק קשר היום ושכטר עשה הרבה התקפות שהתחיל מהקישור בכלל. בניון היה חסר לנו לא בגלל הכשרון שלו , אלא בגלל שאף שחקן כפי שברקוביץ ניסח לא בא לקחת כדור ולפתח התקפה יש לנו מלא שחקנים כשרוניים שיכולים להניע כדור ביחד , לא צריך שבניון יעשה את כל התנועה, יכול לבוא שחקן אגף או כל שחקן אחר לקחת כדור ולהתחיל להריץ למעלה, ובניון הוא לא מלהיב את השחקנים הוא פשוט רץ ופותח להם אופציות קינן , בלם חלש , לא גרוע אבל חלש , מה הכוונה ? אייל טעה שאמר שבלמים חייבים להיות מהירים זה שטויות , בלמים חייבים להעמיד את עצמם נכון כדי לחסום את השחקן שהקשר האחורי או מגן סוגר את השחקן הפורץ , קינן להוציא ניסיון שחסר לו וקצת שחצנות שלא במקום , הוא פשוט חלש , אין לו כוח פיזי לשים גוף כדי טיפה לזעזע חלוץ אז יוצא בעצם שאין כלום לקינן חוץ מפוטנציאל שיהיה רק מתי שיהיה בן 28 או משהו כזה עם קצת ניסיון שימו לב תמיר כהן שלא בלם בתפקידו היה יותר טוב מקינן שהוא בלם בתפקידו , למה ? רק בגלל הניסיון שלתמיר כהן, תמיר כהן שחקן טוב ויכול להיות שחקן טוב מאוד אם הוא רוצה , אבל מה שהבדיל זה הניסיון של תמיר כהן שהיה חסר לקינן אגב אני חושב שעטר ממכבי תל אביב היה יכול לתרום מלא למשחק מהקישור בגלל החוצפה שיש לו הוא לא היה מפחד לקבל כדור אולי קצת מוגבל בראיית משחק אבל לפחות היה מגיע לקבל כדור נותן טיפה אופציות. עוד משהו קטן ששוכחים לציין , הרבה מאוד זמן לא היה לנו אופציות התקפיות כל כך טובות כמו שיש כרגע , אבל מה העניין לא יכול להיות לנו הכל ביחד ? או שאנחנו הגנתיים או שאנחנו התקפיים , חסר רק הגנה , ויש להביא את דור מלול/עותמאן בהגנה כי הם יכולים לתרום לפחות מצד אחד הרבה להתקפה וגם מגנים טובים .
השב   •  100
ג''וני13/10/2010 00:57
עשיתי אותה יפה עם רווחים , מחקו לי את כל הרווחים לאסופת מילים , איפה שאתם רואים מילים מחוברות היה שם רווח של שורה , איזה באסה לקרוא את זה ככה .
השב   •  40
85
אושר13/10/2010 00:20

השב   •  120
84
מ.פרימו13/10/2010 00:19
חיוור
השב   •  01
83
אודי13/10/2010 00:17
http://w.facebook.com/pages/kl-hmdynh-rwzh-t-brqwbyz-lhywt-hmmn/102023693197235
השב   •  93
82
רועי13/10/2010 00:17
יש שחקנים שעושים טובה שהם באים לא תודה מי שבא שיתחיל לשחק
השב   •  20
81
שון13/10/2010 00:17

השב   •  01
80
david13/10/2010 00:16
זוהי מנהיגות,אנשים תתעוררו
השב   •  00
79
x13/10/2010 00:15
זה שנים שאני אוהד את הנבחרת. גם בזמנים בהם צפייה במשחקיה היו בעייתים, הפכתי עולמות רק בשביל להגיע ולעודד, או לפחות לראות מהבית.

לא כואב מההפסדים, הדרך, המאמן שלא באמת אכפת לו ולא יזכור אותנו ברגע שהצ''ק האחרון ייפדה. כואב שקפטן הנבחרת, שמהווה דוגמא וסמל לדור הצעיר, מדבר כמו תבוסתן גמור.

יוסי בניון הוא לוזר. שחקן מוכשר וכשרון על, אבל יש לו אופי של לוזר.

במקום לעמוד ולצעוק ''אחרי'', הוא ממשיך בקו התבוסתני שלו ומגמד את הכדורגל הישראלי למידות שהיו לו לפני 30 שנה.

יוסי - תתבייש. אלפי כדורגלנים צעירים מסתכלים עליך עכשיו, ומקבלים את הרושם שאין למה להילחם, כי הרי לנצח נישאר נחותים.

אייל - אתה לא מאמן גדול ובטח לא פוליטיקאי דגול, ולהיות פרשן תמיד יותר קל מלאמן (ע"ע אריה מליניאק), אבל דבר אחד ויחיד יש לך - את היכולת להסתכל ליריב בעיינים ולא לפחד.

בגלל זה היית הגדול שאי פעם שיחק פה, ולצערי לא רואים לך יורש באופק (נקווה ששכטר).

מקווה שזה הסבל שצריך לעבור בשביל שתגיע לנבחרת, ולו רק בשביל לתת חינוך נכון לדורות הבאים. לפחות אז נדע שגדל לנו דור של ווינרים.

השב   •  71
78
דואר אלקטרוני13/10/2010 00:15
ברקוביץ'' מוכיח כי מגיע לו לקבל הזדמנות. לוזון זה הזמן להניח את האגו בצד ולהפעיל שיקול דעת.. את מוריניו לא נראה כאן בקרוב כך שאין מתאים מאדם ישראלי שחקן לשעבר שמכיר מקרוב את המערכת. ברקוביץ'' לאימון נברת ישראל!
השב   •  83
77
מה זה משנה?!13/10/2010 00:15
מכיוון שלנבחרת בזמן הקרוב לא תגיע, הייתי רוצה לראות אותך אצלנו.
השב   •  20
76
באסטיאן שווינשטיגר13/10/2010 00:14
אני לא מת על ברקוביץ''. אבל בתחילת הקמפיין ובתחילת המשחק הוא פירגן לנבחרת ולפרננדס(אולי מתוך אינטרס שהוא יאמן בעתיד) אבל מה אתם רוצים שהוא יגיד עכשיו?אה??אין מה לעשות הוא דובר אמת גם אם הוא נגד פרננדס מתוך אינטרס.
השב   •  30
75
חסן נסראללה13/10/2010 00:08
השב   •  04
74
אוהד הנבחרת13/10/2010 00:07
ראיתי את שני המשחקים ללא קול זאת כדי לא לשמוע את הקישקושים והשטויות של ברקוביץ
השב   •  1830
רועי13/10/2010 00:16
פעם היה מצחיק היום יבש
השב   •  92
73
חוקל13/10/2010 00:07
כשאתה מדבר על שחקנים שלא שיחקו בתפקיד שהם היו אמורים לשחק, אז על מי אתה מדבר אם לא על המאמן? אל תעשה מאנשים צחוק, אנחנו לא מפגרים.
השב   •  72
72
תמיר13/10/2010 00:06
יהיה משחק של צירופים
הנעת כדור כדורגל שמח לחץ על היריב הבינוני
יוון נבחרת פשוט גרועה .. וישראל עוד יותר
לפתוח עם רמי גרשון בן 14 שעוד לא שיחק דקה בתור מגן עוד שלא עולה בונדר שחקן גרוע ביותר ברקו לנבחרת אבי לוזון מת
השב   •  50
71
יוסי צ. - מכבי יפו13/10/2010 00:06
הוא חושב שנבחרת ישראל היא שפן נסיונות.
ככה גם אני יכול להיות מאמן נבחרת.
השב   •  41
70
דוד סירוצקי13/10/2010 00:03
השב   •  41
69
יוסי צ. - מכבי יפו13/10/2010 00:03
הוא אמר שהצד החזק בנבחרת ישראל זו ההגנה.
ואז הוא קרץ לחבר''ה שלו מאחורה.
מסטלבט עלינו, מה?
השב   •  60
68
מאור13/10/2010 00:03
זה נהיה מצחיק.. אתה נואש ברקו די אחי זה לא מכבד אותך היית שחקן גדול אבל בראסמי אין לך מה להציע יותר מזה.. גם הפרשנות שלך די שטחית וקלישאתית.. צריך להרפות אחי.. אני אומר לך את זה באהבה, אבל אתה בכדורגל סיימת..
השב   •  67
67
שלמה13/10/2010 00:02
איזה ברקוביץ ואיזה נעליים.עם כאלה עגלות שלא מסוגלים להעביר שני פסים ומרימים כדור כמו ליגה ג גם מוריניו, פרגוסון , גווארדיולה וברקוביץ'' הגאון לא יוכלו לעשות כלום. תבינו, למרות כמה שברקו חופר לכם ועושה קמפיין עצמי בכל פינה זה לא קשור למאמן בכלל!!
אנחנו רחוקים שנות דור מהכדורגל המקצועני. ומה הוא כבר יעשה בנבחרת? יביא את מאור בוזגלו? ימציא מגן שמאלי? קשרים? הגנה? חלוצים נורמליים?
השב   •  23
66
ברקוביץ13/10/2010 00:00
נמאס לסבול >
השב   •  20
65
מיטל13/10/2010 00:00
צריך מאמן שאוהב את הנבחרת מכל הלב ולא מסתכל רק על הבוכטות שיקבל. כולם יודעים שאת ברקוביץ לא מעניין הכסף, אלא ההצלחה של הנבחרת בלבד.
השב   •  70
64
שער 7 באמצע13/10/2010 00:00
תזכירו לי איזו הצלחה יש לו בשנים האחרונות? נדמה לי שחוץ מזכיה אחת (כנראה מקרית) בגביע אופ"א הוא לא עשה כלום. לא אימן קבוצות צמרת באנגליה או בספרד או באיטליה, לא אימן נבחרת רצינית, לא אימן בליגת האלופות, לא לקח אליפות עם בית"ר של גאידמק, לא חשב שרונאלדיניו שחקן, לא החזיק מעמד בשום מקום. בקיצור לא עשה כלום. את מבחן התוצרה לא היה צריך לבחון בסוף הקמפיין אלא בתחילתו! מבחן התוצאה של פרננדז כמאמן עד עכשיו.
השב   •  00
63
ורק הוא12/10/2010 23:58
עם כל הכבוד עטר בתור מאמן (וגם בתור שחקן) עשה הרבה יותר מברקוביץ.. ברקו יכול להיות מקסימום עוזר שני..
השב   •  83
62
מזרחי בנשמה12/10/2010 23:58
הקטע הוא שעם ברקו זה לא יקרה כל הבדיחה שראינו היום  ואז לא יתלוננו הרבה על הנבחרת אתה צריך להבין את זה
השב   •  00
61
עידו12/10/2010 23:58
את מי תשים מגן שמאלי כשדדי פצוע? מי בלם כשטל בן חיים פצוע?
צריך להבין שאין היום שחקני הגנה ראויים בישראל, בחיפה יש הגנה מחוררת, הפועל עם 2 בלמים זרים ועוד אחד קשיש, אולי אבי סטרול אבל הוא לא היה בסגל ואחרי הפציעה של טל לא היתה יותר מדי ברירה.
לגבי מגן שמאלי - אין אף ישראלי ברמה גבוהה דדי זה הרע במיעוטו וכשהוא פצוע כבר עדיף באמת לשים קשר בעמדה הזו, אין מה לעשות.
אני הייתי שם 3 בלמים (קינן, סטרול ובן חיים) רק בגלל שגם ככה אין לנו מגנים ראויים ועולה עם עוד שחקן קישור במקום, כאלה יש לנו בשפע.
השב   •  00
60
אה?12/10/2010 23:58
תהיה אמיתי כמו שהיית פעם אל תתן לחברים שלך בתקשורת לעשות את העבודה..
השב   •  73
59
המבין12/10/2010 23:57
איך שחקן כמו מאור בוזגלו שריסק באת נבחרת מוטנגרו שמובילה את בית ז'' מעל אנגליה - איך הוא לא בנבחרת !
הבחור היה מלך השערים והבישולים בנבחרות הצעירות !!
השב   •  120
58
אה?12/10/2010 23:57
אהה נכוןן. 5-0 מול דנמרק + אירועי המלון..
השב   •  16
57
ערן12/10/2010 23:57
אייל כיך כשאתה מפרשן לצד יורם.
אייל עד היום אתה  עבורי הנשמה
של החולצה כחול לבן.עכשיו יש לנו דור פנטסטיש אז בוא נחזיק אצבעות שאבי ירד מהעץ וייתן לך המפתחות!
נ.ב
תמיד אופטימי.
השב   •  20
56
המשיח12/10/2010 23:57
יאללה פרננדז מיצית
השב   •  30
55
ירוק בדם12/10/2010 23:55
לתת לך צאנס.
אתם יודעים אפשר להגיד הרבה דברים כמו שאין לו ניסיון ושלא כל שחקן הוא מאמן אבל אולי בכל זאת ניתן לו צאנס כי הוא אולי כן יכול לעשות משהו ודרך ההבנה שלו למשחק פשוט. שונה
השב   •  30
54
יפואי12/10/2010 23:54
ברקוביץ כל מילה שלך בול פגיעה יש לך הרבה ניסיון ורק איתך אולי נפתיע
השב   •  20
53
לוזון הנוכל12/10/2010 23:53
תאמין לי גם עם רגל אחת אתה לא רואה אף אחד בנבחרת
השב   •  50
52
שלומי אילת12/10/2010 23:52
בושה שלא ניצחנו את שני המשחקים האחרונים.ואגב משחק הבא פרננדס תשים את שכטר בלם!.ואת אוואט חלוץ.אולי זה יצליח.חתיכת בדיחה צרפתית
השב   •  276
אחד שזוכר13/10/2010 00:06
פשוט בושה..
השב   •  32
מישהי13/10/2010 00:22
ח הרגת אותי !
השב   •  10
תותחן ירוק מהכרמל13/10/2010 08:58
אז מה שונה שם? מה יש שם שאין פה?
השב   •  10
51
ברנש צהוב12/10/2010 23:52
יהיה שחר של יום חדש,ברקוביץ יאמן את הנבחרת,ואז נהיה אור לגווים, ננצח את כל הנבחרות הבינוניות האלה קראוטיה,יוון,שוויץ וכו..שחקנינו המופלאים בהנהגת העילוי ברקוביץ ירחפו ליורו ויטוסו למונדיאל..
רק פתאום נזכרתי מה קרה לאחרון שאמר "שחר של יום חדש"
השב   •  40
50
בדואי אוהד מכבי ותיק הקוסם לנבחרת12/10/2010 23:51
אבל בכל זאת ברקו מיד לנבחרת
השב   •  40
49
מיקי12/10/2010 23:51
ברקו,ת אמת אני אוהב תגישה שלך ותסגנון,אבל מה שאתה עושה לפרננדז זה בושה. תכבד את המקצוע,אל תהיה כמו כל העיתונאים המעפנים שרק מדברים באוויר. כשיגיע התור שלך,אתה לא רוצה שאיזה אלי אוחנה כל שני וחמישי ידבר עליך דברים,אז תן כבוד גם לאחרים
השב   •  102
רמי13/10/2010 00:04
תביא אני ידרוס אותו במליון כתבות וואלה גם ינצח אני יגיד מאמן בושה לא נתן לשחקנים כיף אחרי המשחק
עין תחת עין כל מאמן שיש הוא דורס אותו כל קבוצה שבא לו ללכלך עליה הוא עד הסוף
אני לא שונא אותו חס וחלילה אבל באמת שהוא לא מפסיק הוא עבר כל גבול הגזים משחק לי אותה המאמן לא טוב
אחי תראה איזה סחורה של שחקנים יש לנבחרת מה תגיד פרננדז לא מכיר את הליגה אז למה טל בנין איתו ? מה גם טל לא מכיר את הליגה
חלאס הוא סתם תוקף אותו המאמנים לא אשמים בארץ צריך שחקנים נקודה
השב   •  20
רוני13/10/2010 00:26
השב   •  20
48
איציק עזוז12/10/2010 23:51
1. מאמן (ולא משנה אם הוא זר הוא מקומי) חייב חייב וחייב להיות נוכח במשחקי ליגה מרכזיים כדי לאמוד את היכולת של שחקני הנבחרת.

2. מאמן חייב להרכיב את הסגל המוכשר והטוב ביותר לאותה נקודת זמן של משחקי הנבחרת. בחירת הסגל היתה ממש בדיחה.

3. מאמן חייב להציב שחקנים בעמדות הטבעיות שלהם ולא לערוך ניסויים מגוחכים.

4. מאמן לא יכול לריב עם התקשורת ולתקוף את העיתונאים. שהוא יעשה את העבודה שלו והם יעשו את העבודה שלהם. לביקורת טובה או שלילית יש הוכחות בשטח ובינתיים התקשורת פוגעת בול.

נקודה למחשב מר לוזון:

מאמן של קבוצה יכול לשלוט בצורה יותר צרינית בקבוצה שלו כי הוא מאמן אותה לאורך זמן. ההשפעה לעומת זאת, של מאמן נבחרת קטנה יותר וכל מה שעליו לעשות הוא לדאוג למורל גבוה, טקטיקה ואימונים נקודתיים מול חולשות והיכולות של היריב, וכן לבחור בסגל הטוב ביותר שיכול לעמוד לרשותו. בנושא המאמן נכשלת בגדול, הגיע הזמן שתסיק מסקנות גם בעצמך. הצעה: תעשה לכולנו טובה ותדאג למאמן נבחרת ישראלי שמכיר את השחקנים ויודע מה הם שווים.

נקודה למחשבה
אם אנחנו כל הזמן משקיעים בהגנה, מנסים לעבות אותו עם טקטיקה והרכבים מוזרים ועדיין הגולים מגיעים, אולי פשוט כדאי לאמץ שיטה של "כבוש יותר שערים מהיריב כי הגולים שנחטוף יגיעו בכל מקרה?



השב   •  70
47
ירוק בדם12/10/2010 23:50
מגיע לשחקן הכי גדול בכל הזמנים לאמן את הנבחרת!
השב   •  70
46
דייב12/10/2010 23:50
הרוב בעדך, כן יש לך פה גדול, וכן אתה מתלהם הרבה ומגזים, וכן, לא בטוח שאם תהיה מאמן הכל יהיה דבש, אבל, אתה אתה כזה כי אכפת לך, אתה ווינר, היית גם שחקן גדול בהרבה ממר פרננדז ומי שלא מסכים פשוט לא מבין כדורגל, והכי חשוב אתה מוטיבטור ענק, מאמינים בך ומאמינים שיום אחד תגרום לנבחרת לשרוף את הדשא, ואם תכשל, לא נורא, אתה לפחות לא תתבטא כמו הטמבלים בניון\לוזון\פרננדס, לפחות נדע שהעם בחר אותך וכל עוד יש דמוקרטיה ולא את הדיקטטורה של לוזון, דברים יראו טוב יותר. שיהיה לך בהצלחה ואל תשתנה, כי החסרונות שלך באים מאיכפתיות ועם זה, העם מוכן לחיות.
השב   •  181
שי13/10/2010 00:13
השב   •  00
דן13/10/2010 00:30
כבר אומר לך שמשהו לא בסדר. הביאו לך במיוחד את מראדונה הקיץ, כדי שתווכח ששחקן גדול עם פה ג''ורה והתלהבות של ילד זה לא בהכרח המתכון למאמן מוצלח. ברקוביץ'' מצויין בהתנפחות, התלהמות ולשון-הרע, אבל בדיוק כמו מראדונה, שהיה לו סגל מפחיד למונדיאל, ברקוביץ'' הוא לא זה שיידע איך לגרום לנבחרת לנצח ברגעי האמת. עם שחקנים גרועים מאלו איתם הוא שיחק בזמנו, הוא לא היה מנצח את קרואטיה או יוון. אם קשטן וגרנט, מאמנים עם נסיון ואינטיליגנציה, נכשלו במשימות עם הנבחרת, תהיה בטוח שאייל ייכשל באותה מידה, ולא משנה עד כמה רוח הוא יעשה. מה שכן, אני בטוח שהוא יביא לך ת''קריזה בצורה שלא תרצה יותר לראות אותו לעולם, גם לא כמאמן מכבי נשר.
השב   •  11
שון13/10/2010 00:30
ברקו היה גדול מלואיס? רואים שלא נולדת בעשור הנכון
השב   •  10
45
כנסו12/10/2010 23:50
א- אזרבייג''אן ניצחה את טורקיה
ב- איי פארו עשו תיקו עם צפון אירלנד
ג- ישראל נוצחה לנבחרת חלשה
ד- מה דעתכם על ב'' ?
השב   •  10
44
אוהד מודאג12/10/2010 23:50
תודה שהרסתם לי אפילו את התקווה
השב   •  40
43
עופר האורגינל12/10/2010 23:50
היום, אחרי "מאמן זר" (אם אפשר לקרוא לזה מאמן), אולי טעיתי.
לא יודע אם ברקו יכול להביא את הנבחרת יותר רחוק מאחרים,
אבל אחרי הביזיון שהיה פה, צריך לתת לברקו הזדמנות.
השחקנים עצמם לא יהיו יותר טובים,
אבל לפחות שהמאמן יקח החלטות שפויות, לא פחדניות, ולא יספר סיפורים על סוכריות ושהוא "הלך" לראות את אוואט.

לא מאמין שאני אומר, אבל,
יאללה ברקו.
השב   •  120
42
מזרחי בנשמה12/10/2010 23:50
אתה קורא לעצמך אוהד ביתר ואוהב כדורגל?
שב בשקט יא ילד  שכטר השחקן הכי טוב שיש לנו בארץ הוא בכלל צריך לשחק באירופה בקבוצה גדולה .
ולגבי ברקוביץ הלוואי והוא יהיה המאמן הבא  .
זה בסדר אתה עוד ילד אתה תבין עוד מה זה כדורגל בינתיים לך לשתות שוקו חם ולמיטה יאללה לך.
השב   •  34
41
שי12/10/2010 23:50

תבינו שזה לא תלוי במאמנים אלא בשחקנים! כל גאוני הכדורגל שיבואו בטענות לאלילים שלהם שעל המגרש ולא למאמן המסכן שעומד בחוץ שמנסה להוציא משהו מהם!
אפילו שכטר למרות שהיה טוב וכבש שער, עושה הצגות שלא מתאימות למעמד. 

השב   •  21
40
לירון12/10/2010 23:49
ברור שהוא ילכלך על פרננדס, הרי הוא רוצה את המקום שלו ואין לו בעיה לנסות לשים רגלים לאנשים בדרך למטרה שלו.
ברקוביץ'' מאמן טוב אבל הוא יעשה יותר מדי פרובוקציות בנבחרת, אני לא כל כך בעד ברקוביץ'' (למרות שאיתו לא יהיה משעמם). ואני ממש לא דוגל בשיטה של "לשים רגליים" לאנשים בדרך למטרה ! ! !
השב   •  77
גבר13/10/2010 00:00
אפשר להתווכח על הרבה דברים אבל יש עובדות.. ברקוביץ לא מאמן טוב כי הוא מעולם לא אימן קבוצה..
השב   •  80
39
פיני12/10/2010 23:49
1) ראשית, יש לציין שלא "צריך לנצח את כל המשחקים".
יוון כבר הפסידה שתי נקודות ובהנחה שננצח אותם בבית (אחרת הסיכויים נמוכים מאד), ההפרש ביניהם לבינינו שקול לנקודה הפרש בלבד.
אני לא רואה אותם מנצחים את המשחק בקרואטיה וזה לא שינצחו את כל יתר המשחקים. הם כבר שמטו נקודות לקבוצה קטנה וכמעט שמטו פעם שניה במשחק הקודם.
 
2) התקדמות הנבחרת
הנבחרת בהחלט מתקדמת ממשחק למשחק.
למרות חסרונות קשים מאד מהם לא סבלה בעבר - חיסרון של בן חיים ובניון במשחקים החשובים בקמפיין, ולמרות חילופי משמרות לא מועטים, הנבחרת משחקת לא רע.
נכון, בינתיים התוצאות רעות מאד, אבל יש אמת במה שאמר שכטר - (בשני המשחקים) הפנדלים שקיבלנו היו מאד גבוליים ומצד שני לא קיבלנו פנדלים ברורים. זה עושה לא מעט מההבדל.
 
3) פרננדז
יש להגיד ה"קמפיין למען" התחיל ונמשך ע"י התקשורת עוד לפני הקמפיין של ישראל.
בוא נזכור שעל כמה מהלכים של פרננדז שקילסו אותו רק לפני משחק או שניים כיום לוקחים כבאנקר - בונדר ואלמוג.
נקודה נוספת לזכותו זה שהנבחרת משחקת כדורגל התקפי (יחסית) ונראית לא רע בצד הזה של המגרש.
בצד השני חילופי המשמרות קשים.
אני מאמין שמדובר בהשתפשפות של שחקנים. אין הוקוס פוקוס.
השב   •  191
פיני13/10/2010 00:05
זה לא פשוט, אבל ממש לא אבוד.
בפועל בהשוואה בינינו ליוון לא קרה משהו קיצוני.
הם ניצחו אותנו בבית, אנחנו צריכים לנצח אותם בבית.
מעבר לזה, אנו עשינו תיקו בגיאורגיה הם עשו אותו איתם בבית (!).
בנוסף, לטביה היתה קרובה לסחוט מהם תיקו (שוב, ביוון !)
הם אמנם השיגו תיקו בקרואטיה ואנחנו הפסדנו בבית, אבל סה"כ המצב לחלוטין לא חסר סיכוי וממש לא חייבים לנצח את כל יתר המשחקים.
השב   •  00
רוני13/10/2010 00:18

תענוג לקרוא

השב   •  20
תותחן ירוק מהכרמל13/10/2010 08:57
מתי ישראל תהיה נבחרת שתעלה מהמקום הראשון או השני??
כל קמפיין אנחנו יושבים בבית עם מחשבונים ומחשבים את הסיכוים לעלות נמאס!
השב   •  21
אוהד13/10/2010 10:24
לפי דעתי הנבחרת לא ממצה אפילו חצי מהיכולת שלה. זה לא מקרי שקיבלנו שני שערים בשני המשחקים האחרונים בגלל יציאה לא טובה לנבדל של שני שחקנים שלא שיחקו בתפקיד המקורי שלהם. המאמן עושה טעויות, או שמא נקרא לזה החלטות לא נכונות. לקחת שחקן שרגיל לשחק קשר ולהציב אותו מגן, לקחת שחקן שמשחק חלוץ קלאסי ולהציב אותו על הקו, לקחת שחקן שמשחק בלם ולשים אותו מגן.. עוד ועוד. לפי דעתי הדרך לא נכונה, אתמול שיחקנו לא רע ולפי דעתי היינו מנצחים אם אברהם גרנט היה מאמן. אני יודע שגם איתו לא עלינו, אבל איתו שיחקנו נגד אריות כמו אנגליה, צרפת וכו''. בחיים אבל בחיים לא יהיה לנו בית קל כזה שוב. קרואטיה חלשים מאוד ולא ניצחנו אותם, יוון זו נבחרת עלובה ביותר. עדיף שמלטה יעלו על חשבונם. זו דעתי. וכמו שרשמו פה אוהדים נוספים, אי אפשר לעסוק כל הזמן בחישובים, מה יקרה אם זה ינצח וזה יפסיד ואנחנו ננצח אותו ואז הוא יוציא תיקו מול XXX. חייבים לנצח, חייבים נקודות, 0 מתוך 6 נקודות. זה ה"בוטום ליין". לפי דעתי עם פרננדז אין לנו עתיד.
השב   •  00
פיני13/10/2010 11:53

ראשית, לעולם לא נדע, ניתן רק להעריך.
מצד אחד, לא מדובר בנבחרות גדולות, אך בניגוד למשתמע בתגובות כאן, גם לא קבוצות חלשות.
אלה בהחלט נבחרות של דרג ראשון ושני.
 
לגבי מאמנים אחרים, בוא נזכור שמעבר לכך שלא הצליחו, רוב הזמן שיחקו בונקר שבוא לעיתים ניתן לסחוט תיקו.
נזכור גם שלא פעם כשלו מול נבחרות קטנות וקטנות מאד - גרנט מול איי פארו כמעט הפסיד או כמעט יצא תיקו (לא זוכר בדיוק).
בקיצור, במבחן ההשוואה המצב לא השתנה.
 
הסתכלות על הרכב הנבחרת וההפקה ממנו מלמד מספר דברים;
ראשית, בוצע חילופי דורות בעיקר בהגנה ובנוסף סבלנו מחסרונם של מעוזי הנבחרת - בניון ובן-חיים.
מעבר לכך שתרגול הגנה לוקח זמן, יש דור ביניים שפחות מתאים והדור הצעיר קצת לא בשל.
פרננדז העדיף להסתכל קדימה ולקדם את אותם לא בשלים, כי מהם לפחות ייצא משהו בהמשך אם יטופחו.
 
בכלל, תראו כמה שחקנים צעירים הוא קידם - בונדר, כהן, נאתכו, ורמוט, שכטר ועוד כולם שחקנים שקיבלו הזדמנות בפעם הראשונה (האמיתית) בנבחרת ממנו.
 
בנוסף, משחק ההתקפה נראה לא רע, וביחס להתקפות כנגדו והנבחרת הם מתפקדים בסדר גמור.
 
צריך לתת לו זמן (לפחות עד סוף הקמפיין) בשביל לקבוע האם דרכו מביאה פירות או לא.
כרגע - התוצאות לא מספיק טובות, אבל לא כ"כ נוראיות והנבחרת ממש לא חסרת סיכוי להעפיל (מהמקום השני לפחות).
 
בקיצור - תנו לו לעבוד, ונראה מה יוליד יום.

השב   •  00
ירוק13/10/2010 13:39
נכון?
השב   •  00
38
בולבול הקבולבול12/10/2010 23:49
ושמאמן הנבחרת יבחר בבחירות דמוקרטיות  הרי לא יכול להייות שטמבל אחד יחליט למדינה שלמה מי יהיה מאמן הנבחרת.קבלו הצעה מי יכול להצביע
1 כול מי ששחקן פעיל בליגות העל והלאומית
2 כול מי שהוא מאמן בליגות האילו
3 כול מי שהיה שחקן עבר
הרי לא ניתן לאפשר לכול אזרח להצביע
ולפחות זאת האפשרות הכי הגיונית.
השב   •  112
37
אחד שיודע12/10/2010 23:47
וואלק אין אין  רק אייל לנבחרת רק אייל
השב   •  11
36
רד סטאר12/10/2010 23:47
השב   •  10
35
מושיק המאמן12/10/2010 23:47
הגול הראשון היה נטו של היווני,דקל קינן לא נגע בכדור ולא כלום.מצד שני נראינו כל-כך עלובים,שום הרמת קרן או פאול מדויקות,מסירות ארוכות זוועתיות.אז מה אנחנו רוצים מפרננדז?..כל משחק הרכב אחר.
השב   •  10
34
שי12/10/2010 23:46

לא צריך אף מאמן זר לנבחרת. רק מאמן ישראלי מכיר את השחקנים שלנו הכי טוב ואת זה ראינו בשני משחקים הללו. המאמן עם הכי ביצים שלא יפחד לתקוף ויצעיד אותנו בפעם השניה למונדיאל, זה יהיה אך ורק ברקוביץ.

השב   •  12
33
בני בן בנבנישתי12/10/2010 23:46
השב   •  10
32
קקולי12/10/2010 23:45
השב   •  08
31
קצת מבין12/10/2010 23:45
ברקו כמו שאתה יודע ומבין הבעיה של הכדורגל בארץ זה לא רק המאמנים זה בעיקר אבל בעיקר השחקנים. ולמה?
כי הכל מתחיל ונגמר במנטליות העצלנית שיש לכדורגלן הישראלי וחוסר הרצון הזה להשתפר והכי בעייתי זה עודף אגו ופרגון עצמי ,שחקנים שמצליחים בליגה שלנו חושבים את עצמם מינימום מסי ואגב זה גם בגלל התקשורת שמנפחת את השחקן למימדים אדירים.
מה לעשות, קודם כל אתה אייל ברקוביץ'' תחליף את הליצן הזה לואיס כי אני יודע וזו לדעתי גם דעת רבים , אתה יש לך את הניצוץ של המקצוענות ואין לך את החולשה המאוהפחד הזה שמאפיין הרבה ישראלים אתה יכול להחדיר לשחקנים מוטיבציה ובכלל סגנון משחק התקפי ולא פחדני וגמלוני.
אני מתחרפן מזה שאחרי תיקו יש כאלה ששמחים עד השמיים כאילו לקחנו אליפות אירופה מבחינתי תיקו זה הפסד לכל דבר ועניין.
יאללה ברקו תושיע אותנו כבר 40 שנה אנחנו אפסים לוזרים וחלשים תושיע!!
השב   •  52
30
דרור12/10/2010 23:45
אייל , עם כל הכבוד לפרשנות שלך עדיין זה לא מספיק לקבל את הנבחרת. אין לך ניסיון באימון וכדאי שתשתפשף מס'' שנים. גם טל בנין חושב שהוא עוזר מאמן ואין לו שום מושג. השחצנות של השחקן הישראלי מתחילה הרבה לפניך וממשיכה עם הפרשנות שלך-תפסיק לומר נבחרת יוון או קרואטיה הם חלשות -מי אנחנו בכלל! זה מה יש! וגם אתה לא היית עושה עם האוסף הזה יותר מפרננדס. 
השב   •  1217
אלי13/10/2010 00:07
הן באמת חלשות, רק שאנחנו גרועים יותר.
השב   •  10
29
יונתן12/10/2010 23:45
השב   •  33
28
ליאור12/10/2010 23:44
השב   •  11
27
דן12/10/2010 23:44

השב   •  00
26
אללה מדריד12/10/2010 23:44
השב   •  54
25
חיים אבו12/10/2010 23:44
השב   •  21
24
דני12/10/2010 23:44
זה נראה שאם ישראל תעלה בפעם הבאה ליתרון מול נבחרת גדולה היא גם תנצח אבל זה עדיין לא מגיע וחבל
השב   •  20
23
פלאפל12/10/2010 23:43
שועיר : אמיר אדרי . בלמים : סאלח חסארמה ו וליד בדיר . מגנים : מהראן אבו ריא ועלי עותמן . קישור אסצע : בירם כיאל . חליילה . קשר ימין : מוחמד גדיר . קשר שמאל : סלים טועמה(חמד גנאיים) . חלוצים : ויאם עמאשה ו אחמד סבע(אבו ניל)
השב   •  1753
חומוס צ''יפס סלט13/10/2010 01:02
השב   •  30
הג''וקר13/10/2010 10:25
ממש אבל ממש מקווה. ממש
השב   •  00
22
אוזיל12/10/2010 23:43
הביתה!
השב   •  71
21
שי12/10/2010 23:43
רק ברקוביץ אולי מתאים להיות המאמן הבא..האיש והפה!!כול מילה בסלע.להתראות בקמפיין הבא!
השב   •  20
20
ברוך12/10/2010 23:43
ונשחק רק נגד אנדורס ומלטה לא נעלה חבל על המאמץ.
כישלון
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  11
19
הרצל12/10/2010 23:43
אתה צודק בכול מילה אדון ברקוביץ'' ,
היה משחק טוב מאווד של הנבחרת וסבלנו מחוסר מזל מזעזע וגם עם שיפוט חלש ביותר .
כמו שברקוביץ'' אמר בנבחרת הכול תלוי בשכטר ובלי שכטר פשוט אין לנו כלום ושום דבר .
הגיעו לנו 3 פנדלים של מיליון אחוז ומנגד השופט נתן ליוונים פנדל שלא היה ולא נברא מעולם !
ומי שיודע שופטים אי אפשר לנצח .
בקיצור הפעם פרננדז לא אשם כי הנבחרת באמת שיחקה טוב והוא לא אשם שהביאו למשחק הזה שופט שגם בליגה לקטרגל לא הייתי נותן לו לשפוט .
וזהו עוד קמפיין הלך לפח פרננדז יכול להמשיך לצרפת כי כבר אין לו למה לחזור !
השב   •  30
18
ארקדי מלך.12/10/2010 23:42
השב   •  14
17
קריקטו12/10/2010 23:42
השב   •  70
16
עומרי גואד12/10/2010 23:42
אין נבחרת גם בקמפיין הבא יהיה תירוצים יאללה חוזרים לליגה
השב   •  60
15
david villa12/10/2010 23:42
אייל חייב לאמן קבוצה קודם למרות שבפרשנות אין עליו!
השב   •  90
14
כחול לבן12/10/2010 23:41
השב   •  90
13
ירוק12/10/2010 23:41
השב   •  151
ברומלי13/10/2010 00:32
בניון הוא האבא של הווינרים. אבל למעשה זו הנקודה הבעייתית-ישראל כ"כ גרועה וחסרת אונים ללא יוסי.
השב   •  30
12
דרוזי בדם!!12/10/2010 23:40
השב   •  71
דרוזי12/10/2010 23:58
מה זה סכנין אמן תרדו ליגה אתה לא דרוזי לא רוצים לשמוע אותך ימתחזה
השב   •  111
אלי13/10/2010 00:05
השב   •  40
11
לא נתן לך12/10/2010 23:40
שכטר רק פוזות  אתה רק דיבורים
אתה בחיים לא תהיה מאמן נבחרת
אתה שתוק ושב בשקט כל השחקנים שחקו טוב בגלל שאתה מדבר רק על 1 אתה הורס את הנבחרת עם הדיבורים שלך
השב   •  688
חח12/10/2010 23:56
שכטר סתם שחקן?!
שכטר שחקן ברמה אירופאית .
הוא מתאים לליגות הטובות ביותר בלעדיו אפילו 2 שערי זכות לא היו לנו במשחקים נגד יוון וקרואטיה .
הוא היחיד שמכניס חיים ויוזם , לך תדע אולי בלעדיו היינו מפסידים אפילו יותר השחקנים לא היו רואים איזה ניצוץ של אמונה והיו מתייאשים וחוטפים בראש.
השב   •  110
רמי12/10/2010 23:56
ברקו מדבר הרבה כבר כואב הראש לשמוע אותו מקשקש כל משחק
אחי כל משחק אני שומע ברקו ברקע אני משתיק את הטלוויזיה עזוב שאין איכות למשחק תוסיף את המיקרוב הזה עבר את מכת בכורות
השב   •  88
מאוס מיקי13/10/2010 09:28
מה הצלילות האלה
הקללות והדיבורים לשופט
הנגיעה ביד מול ליון
החלפת חולצות במחצית
הוא שחקן או צוללן?!?!?!?
השב   •  20
ראובן13/10/2010 22:27
מה אתה מקשקש בינתיים הוא זה שהביא את השער מול יוון במצע אישי מבריק אז אל תדבר שטויות רק בגלל שאתה אוהד של בית"ר ממורמר שלא יודע לפרגן לשחקן נבחרת שמייצג את המדינה שלך
השב   •  10
10
רום12/10/2010 23:39
רק אייל יביא אותנו לטורניר גדול ולהצלחות לוזון תתן לו הזדמנות כברר כל העם רוצה את ברקו
השב   •  201
9
גל הצהוב12/10/2010 23:38
שני הקמפיינים הכי קלים בהיסטוריה היו בתקופה שלו הוא אחראי על זילות נבחרת ישראל
השב   •  161
8
טיטאניום12/10/2010 23:38
אתה כל כך צודק בפרשנות שלך כל כך צודק בהכל הכלל הקטע הזה שאוואט בועט כדורים סתמיים או שמרימים כדורי גובה שבחיים לא מגיעים למקום הנכון כמה שזה נכון רואים שהיית שחקן אתה חייב לאמן את הנבחרת אייל וחייב להבהיר לחסרי מוח האלה שיניעו כדור רק על הקרקע לעזאזל אין יורו אין כלום אני כל כך מאוכזב כל כך מאוכזב.. תיזכור אותי "טיטאניום" אני מגיד לך הרבה שאתה צודק..
השב   •  472
חיפאי12/10/2010 23:47

השב   •  50
7
קוף מבת ים12/10/2010 23:38
ברקוביץ'' אני איתך כפרה אני בטוח שכולם מסכימים איתך..
ועוד משהו.. אני מת על הפרשנות שלך עשיתה לי את כל המשחק! ח ח ח ח מי שאיתי כחול!
השב   •  744
אני מעמידר12/10/2010 23:46
השב   •  31
מכבי13/10/2010 12:02
אני חושב שלא, כל אוהדי הפועל פחדנים
השב   •  21
שירן ביטון13/10/2010 12:59
תגידו איפה אתם גרים ואנחנו כרב נראה מי הפחדן
השב   •  03
אני מעמידר13/10/2010 14:49
למה אתה ישר הולך לכיוון הזה בכלל אתה סתם ילד מושפע
השב   •  00
6
גיא12/10/2010 23:38
מי שראה דברים אחרים, אני חייב לתהות איזה משחק הוא ראה.

מה שנכון, נכון.
השב   •  140
5
דרוזי ליברפול12/10/2010 23:37
עם בית בינוני מינוס ולא מצליחה לעלות. טוב לא רוצה לחשוב אם יוגרלו עם אנגליה\גמרניה\ספרד.
השב   •  481
חיפאי12/10/2010 23:49
ובפעם הקודמת זו היתה הגרלה הזויה במיוחד - לקבל דירוג של מקום שני בבית ועוד את יוון במקום הראשון.
השב   •  120
בהצלחה13/10/2010 09:20

אנגליה עשתה בושות עם תיקו בבית מול מונטנגרו הקטנה

השב   •  01
הג''וקר13/10/2010 10:21
אנחנו מפסידים ליוון שהייתה במקום השלישי במונדיאל, מפסידים לקרואטיה שבכלל לא הייתה במונדיאל ועושים תיקו מול גאורגיה ששם בקושי יודעים להבדיל בין כדורגל לבאולינג, אז אתה חושב שיש לנו סיכוי לחטוף פחות משביעייה מאנגליה?
השב   •  20
4
העם הניבחר.12/10/2010 23:37
ואם לוזון יעוף זה יהיה עוד יותר טוב.
השב   •  8211
3
ארנון12/10/2010 23:36
במחצית השנייה עשינו תיקו 1-1 עם יוון, אל תשכח. . .
השב   •  1132
דייב12/10/2010 23:44
כל מילה נוספת רק תגרע.
השב   •  101
111113/10/2010 07:38
פרננדז טוס מפה
השב   •  50
אור .13/10/2010 19:39

מה גם פה יש קיזוז ?

השב   •  00
2
ג''וני ווקר12/10/2010 23:36
לפחות שיתחיל כבר עכשיו להכין את הנבחרת למונדיאל הבא, הקמפיין הזה הלך!
השב   •  728
1
שמי12/10/2010 23:35
מה יש להפסיד? כאילו אנחנו עולים כל קמפיין =\
השב   •  10913
שדג13/10/2010 01:08
השב   •  71
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP