יום רביעי, 23.04.2025 שעה 09:17
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
חיים רביבו

די לפחד מהגדולות

חיים רביבו בטור אישי ל-ONE: מכבי, הפועל וחיפה ירוצו בצמרת גם בלי השופטים. גוטמן התעורר, אולי הוא קרא את הטור שלי. הניצחון של מכבי מראה אופי

כמה חבל שאי אפשר לדבר על כדורגל וצריך להתעסק בדברים אחרים. דווקא בערב שבו מכבי והפועל ת"א ניצחו, פ"ת ואשדוד ונפרדו בתיקו עם ארבעה שערים והליגה סיפקה עניין וכדורגל איכותי, דווקא עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ולהתעסק ב'מחלה' מהמחזור הקודם - טעויות השיפוט.

בדיוק כמו שבר נתן עשה הנחות למכבי ת"א באשדוד, כך גם תבריזי נהג במשחק של הפועל מול נתניה, וזו, פשוט שערוריה. הפחד של השופטים מהקבוצות הגדולות הוא בלתי נסבל ולא מתקבל על הדעת.

שופטים יקרים, כדאי שתבינו ותפנימו: מכבי, הפועל וגם חיפה לא צריכות אתכם כדי להצליח. גם ככה בסוף העונה הן יהיו הקבוצות שירוצו בצמרת. אין צורך שאתם תתערבו.

תבריזי והקולגות. לא צריך טובות (משה חרמון)
תבריזי והקולגות. לא צריך טובות (משה חרמון)
 
הרי נתניה יכולה לבוא בטענות כמה שהיא רוצה לאיגוד השופטים, אך אף אחד לא יקשיב לה שם, בדיוק כפי שלא מקשיבים לשאר הקטנות, בדיוק כמו שלא הקשיבו לנו באשדוד בשבוע שעבר. אני מבין ששופטים הם בני אדם והם טועים, אבל איך יכול להיות שהם תמיד טועים לטובת הקבוצות הגדולות?

משמח שמכבי תל אביב מנצחת בדקה ה-94, זה מראה על אופי של השחקנים, אבל מצד שני הפועל פ"ת ממש לא אמורה להיות שווה בכוחה וביכולתה למכבי ומשחק שאמור על הנייר להיות קל הפך לקשה.

הפועל סוף סוף חוזרת לנצח וטוב שכך. אני מבין שמאמנה של הפועל תל אביב התעורר - גוטמן, יכול להיות שקראת את הטור שלי?

בן סהר שיחק ללא ביטחון החל מתחילת העונה. הוא השתדל וניסה וזה לא הלך כל כך בקלות. לפעמים עדיף ששחקן שנמצא בתקופה לא טובה, טוב ככל שיהיה, ישב קצת על הספסל, ואז הדברים יעבדו לו טוב יותר ועם פחות לחץ.

גוטמן. קורא טורים ב-ONE? (משה חרמון)
גוטמן. קרא את הטור של שבוע שעבר? (משה חרמון)
 

נראה שהכל הלך חלק להפועל הערב. טוטו תמוז פתח בהרכב והבקיע, בן סהר עלה מהספסל וכבש בנגיעה הראשונה ושכטר, כמו תמיד, כבש גם הוא.

שנים חיכיתי שמכבי והפועל יובילו את הליגה כדי שהדרבי של ת"א יהיה לא רק על כבוד, אלא גם על מיקום בטבלה, וינפק תצוגת כדורגל טובה. נראה לי שזה בדיוק הזמן הנכון לדרבי טוב. אני כבר לא יכול לחכות.

למכבי חיפה ובית"ר, שייפגשו מחר בערב, יש מבחן אופי גדול שיכול להשפיע על עונה שלמה. עבור חיפה, אם תנצח במשחק, יכול המפגש לספק דחיפה אדירה בריצה לאליפות. אני מאמין באופן אישי שחיפה תהיה חזקה מאוד בצמרת, בדרך לתואר. אם דווקא בית"ר של אורי מלמיליאן תהיה זו שתנצח, היא בהחלט יכולה לראות את עצמה כקבוצה גדולה ולגיטימית בצמרת. 

לכתבה זו התפרסמו 129 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 129 תגובות ב-86 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
86
דדי05/10/2010 20:10
נניזניה פרוסקי??
השב   •  00
85
ברק ביציע 404/10/2010 22:52
לכל מאמן זכות ערועור בעזרת הטלויזיה, על החלטת השופט ,פעם במחצית.
תזכרו שאוהד הפועל חיפה הציע.תחשבו על זה ותראו שיזה יכול ללכת.
השב   •  10
84
כתום עולה04/10/2010 14:28
לפחות אם יטעו זה יהיה בתום לב ולא כמו תבריזי ויתר המושחתים שצריך להוציא להם את הלשון מהתחת של הגדולות, אני בז לשופטים ולכסף הגדול שנשפך ללא פרופורציה והרס את הספורט בארץ.
השב   •  10
xjz05/10/2010 12:43
השב   •  00
83
כחול עולה03/10/2010 22:05
אתה לא יכול להשוות את הליגה הישראלית לאנגליה ולספרד. אתה לא יכול להשוות את הגדולות של ישראל( הפועל ת"א, מכבי ת"א ומכבי חיפה) לריאל מדריד, ברצלונה, מנצ''סטר וכו''.
השב   •  10
82
עידן03/10/2010 21:25
השופטים  מושחתים  אין  בררה  צריך  לחשוב  על  דרך  להעניש  שופטים-כגון לאחר  שיפוט  גרוע  להשעות  שופטים,
שכחתי לרגע  שהשחיתות  מתחילה  באיגוד  השופטים, או לחילופין   לייבא שופטים  מחולרביבו  אתה יותר  מצודק  תעשה   משהו  בנושא
השב   •  00
81
יורם03/10/2010 20:57
חיים רביבו טועה ובגדול על כל פנים
בכל מה שנוגע למכבי ת"א.במשך שנים
(האחרונות) לעגו למכבי וטענו שהיא
קבוצה קטנה והראיה מקפחים אותה בשיפוט.ג''קי בן-זקן נוהג לתקוף את
השיפוט על מנת לקבל בשבת המשחק
שיפוט מוטה לטובת קבותו,הוא עשה זאת בשנה שעברה והוא עשה זאת השבוע והתוצאות לא אחרו לבוא.
הטעויות הן בכל המשחקים אצל הגדולות
לכאורה ואצל הקטנות אלא שאצל הקטנות הן אינן נספרות ואצל הגדולות
הן בולטות וג''קי בן-זקן יודע לאיים על
שופטים ולהפיק רווחים.חיים רביבו המאמר שלך ילדותי.
השב   •  01
80
זו הרמה!03/10/2010 18:27
השב   •  00
79
יאלה נתניה03/10/2010 12:43
שכל קבוצות הקטנות יתאחדו ויתמרמרו..עזבו את הפנדל והאדום לאניימה..מתחילת המשחק תבריזי שפט רק לטובת קבוצה אחת.
השב   •  20
78
אריק03/10/2010 11:56
בואו נהיה מציאותיים! אני אוהד הפועל מתמיד, אבל אי אפשר להתכחש לזה שלאניימה הגיע אדום, שהגיע לנתניה פנדל, וחוץ מזה שנתניה שיחקו יותר טוב מהפועל! יאללה דרבי, יאאלה הפועל
השב   •  50
77
מכביסט03/10/2010 11:53
עובדה שנגד הפועל פ"ת כמה וכמה פעמים היו טעויות קריטיות, האדום בהתחלה שלא נשלף לפ"ת.. ההשתטלות בכמה פעמים עם היד יש טעויות לכולם תנוח
השב   •  30
76
משה - חיפה03/10/2010 11:44
השב   •  10
75
דני03/10/2010 11:18
בדרך כלל המזל הולך עם הטובים.
וטעויות של שיפוט זה חלק ממזל
לכן מרבית טעויות השיפוט זה לטובת הקבוצות הטובות.
השב   •  11
74
גל03/10/2010 11:10
השב   •  10
73
d03/10/2010 09:56
משיח המושחת הוסיף 5 דקות ,על מה בדיוק? אנחנו זוכרים איך הוא נתן לנימני לבעוט פנדל שלא היה באורווה לפני שנתיים ,איפה אתם ויצמן יער ,אולי תבדקו מה קורה פה ותתחילו לחקור שופטים .
השב   •  00
72
גל03/10/2010 09:53
שלדעתי יסתיים בתיקו:\
השב   •  01
71
הפנתר הצהוב03/10/2010 09:41
1- השופטים חושבים שמותר להם הכל.איבדו כל צלם אנוש ואני מדבר על הבכירים מר תבריזי ומאיר לוי שמרשים לעצמם לצרוח על השחקנים (נדמה כאילו מוציאים את כל העצבים שלהם על השחקנים)כאילו הם כלום ושום דבר,הם השולטים ומה שיגדו יהיה(לראייה גמר הגביע שתבריזי הוקלט איך צורח בפנדל על השחקנים).הוא מזלזל בכולם,שם פס,אוהב לגנוב את ההצגות במקום שישפוט כמו שצריך.
2- קוונים,או,עקב האכילס של הליג האלה בקוונים המהוללים שלנו שרק מעניין אותם דבר אחד ויחד במשחק וזה נבדל,כן כן,תן להם רק לתפוס בנבדל ושלא יאמרו עליהם שלא ראו או כן ראו. אני בנתניה עומד בשורות הראשונות וכבר שנים שהקוונים לא רואים דברים אפילו ממרחק 2-3 מטרים.השופט לוקח על עצמו את מירב האחריות והקוון מעניין אותו רק הנבדל וחבל
3- דבר נוסף שמציק זה בעיטות השוער שאם תשימו לב רוב השוערים יוצאים מהרחבה בבעיטות השוער ועל זה צריך לתת את הדין,להתחיל לשרוק כי לא מדובר בכדורסל(שבגלל שהיית בפנים ויצאת אז מותר) !!
השב   •  10
70
סברי03/10/2010 09:38
לא מספיק שלושה שערים 
השב   •  00
69
עומר03/10/2010 09:27
זה לא "מזל". זה מלוכלך וזה לא צריך להיות.
עדיף לוותר על אליפות אחת ושלא יזכרו את האליפות של לנדאו.
רק למכבי חיפה אין בעיה עם אליפות מלוכלכת, עובדה שהם בוכים על חוק הקיזוז אבל שוכחים את חוק יעקובו.
השופטים עושים הנחות לכוכבים, וזה קורה בכל ליגה.
בספרד יש טעויות שיפוט נוראות ובכל זאת הליגה ממשיכה.
הבעיה היא שהשופטים מעדיפים ציון נמוך עם ביקורת בכל העיתונים, מאשר לעצבן איזו קבוצה גדולה.
לא ברור לי למה הפאדיחה בעיתון פחות משמעותית מטלפון זועם משחר, טביב גולדהאר או גיידמק.
השב   •  00
68
טים תם03/10/2010 08:36
על דבר אחד אין ויכוח: השופטים טעו. בדיוק כמו שלא אישרו לאנגליה "הגדולה" גול של מטר. אבל יש חבר''ה, שסתם טעות זה קטן עליהם, וחייבים להלביש עליה תחושת קיפוח. פעם זה היה קיפוח עדתי, והיום, כשבקושי מוצאים שיכנוז לרפואה בכדורגל, זה הופך ויכוח על גודל. אנשים קטנים.
השב   •  00
67
אחד שיודע03/10/2010 07:58
השב   •  40
אוהד03/10/2010 08:20
השב   •  10
זיו03/10/2010 09:03

השב   •  10
66
צפוני כחול03/10/2010 07:35
ה"שופט" בוחבוט מנע מאיתנו ניצחון על הקבוצה שלך. אז גם אשדוד קבוצה גדולה?
למרות הכל  - אתה צודק. הם נוטים חסד לגדולות. יש לך פתרונות להציע?
השב   •  20
65
שונא מכבי03/10/2010 07:25
השב   •  01
64
ערן03/10/2010 07:20
או שמשתמשים העזרים טקטיים בשיפוט או שנוציא גם את המשרוקית והדגלים מהמגרש.
השב   •  30
63
יאללה ביתר03/10/2010 07:20
שפרנסמן כשעשה את הפנדל הברור כבר היה אם צהוב ראשון ולכן הוא היה אמור לקבל אדום והפועל הייתה אמורה לסיים את המשחק ב- 9 שחקנים בלי פרנסמן ואניימה דבר שלא היה נותן לקבוצה הזאתי לנצח אם בכלל לקחת נקודה בקופסא
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  61
62
אריק האדום03/10/2010 07:18
עשירים אתם מבינים רק יצחקי עולה לכם כמו כל תקציב פ"ת אז מה ההתלהבות? ברוב משחקים הליגה תשחקו מול קבוצות עם תקציב זעום אז תרגיעו. זה שתפסתם פראייר אוויל שזרק עליכם 120 מליון עוד לא עושה ממכם כלום.
השב   •  12
אמיר03/10/2010 09:18
השב   •  30
61
גולני03/10/2010 07:14
ואני בטוח שממש לא מזיז לך מכיוון שזה היה בכוונה תחילה, לא יכול להיות שלא ראית כל מה שלטובת מכבי נתניה.
מאחל לך שתצטער בשנה זו המון.
גולני -אוהד מכבי נתניה 31 שנה.
השב   •  110
60
עספור אורגינלי .03/10/2010 06:55
ההתאחדות ואיגוד השופטים החליטו על הנשמה מלאכותית להגועל .
השב   •  20
59
עינב03/10/2010 05:27
חיים אתה צודק לגבי טעויות השופטים אבל השבוע גם מכבי תא ניצחה בעזרתם. תוספת 5 דקות של משיח על מה , וכמה פאולים הוא לא שרק למכבי
השב   •  00
58
אוהדת03/10/2010 05:22
השב   •  10
57
סופלקטעה03/10/2010 04:02
השב   •  30
56
ירוק בדם03/10/2010 03:36
שעדין יש מישהו אוביקטיבי בעולם הכדורגל שלנו.
השב   •  00
עומר03/10/2010 09:29
הקבוצה היחידה שטעות שיפוט נגדה מזכה בהשעיה.
אתה גם התלוננת כששחר קנה את הפיניקס? או ששיחקת אותה תמים ואמרת שזה שדני קורן הוא שמאי בפיניקס זו לא בעיה?
השב   •  00
55
האווירון מקיראון03/10/2010 03:02
השב   •  30
54
אוהד03/10/2010 01:41
וזה עוד כשהיה 1:0.מי יודע איך זה היה משפיע על המשחק אם נתניה היו מנצלים זאת וכובשים כי הם לחצו די הרבה על שער הפועל.
השב   •  70
53
מכביסט03/10/2010 01:37
השיפוט של תבריזי היה חד צדדי לחלוטין בצורה מוגזמת היום.
השופט במשחק מכבי-אשדוד עשה טעויות קשות לשני הצדדים, כמו זה שלא הרחיק את שחקן אשדוד על כניסה ברוטלית בהאריס מדוניאנין שיכל לגמור את הקריירה (אגב זה קרה בדקות ה20 מה שהיה גומר את המשחק מבחינת אשדוד מיותר לציין), והפנדל שלא נשרק לטובת אשדוד

תבריזי לעומת זאת עשה היום הכל בכדי ששום שחקן של הפועל לא יורחק חלילה לקראת הדרבי במחזור הבא. וכמובן על מנת שהפועל תנצח כבר סוף סוף. בכל מחיר
השב   •  40
52
אדום עולץ03/10/2010 01:29
גול שיוויון של ק"ש באופסייד, ופנדל ברור על שכטר שלא נשרק
השב   •  02
51
ג''וני03/10/2010 01:25
כל האוהדים ואנשי המקצוע יכולים להבין מצב שקשה לשפוט אותו בתור מצב של לפה ולשם בלי לקטר יותר מידי אבל מצבים מאוד ברורים כמו שתבריזי ושופטי הקו התעלמו זה היה מדהים , ובואו נעזוב לרגע אחד את הפנדל שתבריזי ושופט הקו "לא ראו" , יש פה עובדה אניימה לאחר ההכשלה מחוייב על פי חוקה לקבל אדום כשחקן אחרון , איך יכול להיות שהוא קיבל רק צהוב ? יש טעויות ויש טעויות אפשר להבין מצב שקשה לשופט לראות אבל מצב ששופט מחליט על דעת עצמו לשנות את כל החוקים ולתת צהוב לשוער שהיה שחקן אחרון ? זאת ההעדפה ברורה ועל הסוגים האלה יש להעניש בחומרה, ותבריזי שופט מצויין אבל נראה שהוא לא רצה להוסיף "בלאגן" להפועל , לא לעניין בכלל .
השב   •  50
איציק מ03/10/2010 09:31
השב   •  00
משה03/10/2010 11:35
השב   •  00
אא04/10/2010 03:54
אדום מקבלים אוטומטית על עבירה של שחקן אחרון,מה גם שהחוק אומר שחקן אחרון לפני השוער,השוער עצמו ביצע את העבירה כך שכרגע אין שוער בשער במידה והוא עובר אותו.
נקודה מסויימת חשובה היא העבירה שאניימה ביצע,אמנם ספורטיבית אבל מחייבת אדום כי היא מונעת שער כמעט וודאי.
השב   •  00
מישהו05/10/2010 20:46
אם הוא עובר את השוער זה 99 אחוז גול. אמאמא של האדום .
השב   •  10
50
שחר הקמצן הביתה03/10/2010 01:23
השב   •  20
49
ET03/10/2010 01:13
איך זה שהאוהדים של כל הקבוצות מלבד אוהדי הפועל תל-אביב (והפועל חיפה) הם כל כך טפשים ?
השב   •  00
48
for ever with you03/10/2010 00:58
השב   •  10
47
כפיר03/10/2010 00:27
שהיה שחור חזק ואחד וחצי סוכר .תודה!

איזה שמן התבריזי הזה החגים עשו את שלהם אהה היה צריך להיות שני הדומים 1לבדיר 2לאנימה תודה ?
על הקפה!
השב   •  131
בלונדה03/10/2010 06:45
אבל בטוחה שאתה לא מסוגל לרוץ חצי ממנו.
השב   •  30
46
ירוק03/10/2010 00:23
כשמראים את האלופות של השנים האחרונות אז על שנת 2009-2010 תעשו "נעלם" כי אותה עונה זה היה פשוט בזיון
השב   •  191
45
צהוב03/10/2010 00:23
השב   •  100
44
צהוב03/10/2010 00:21
תיזכור מי נתן לכם בשנה שעברה ניצחון באשדוד..?השופט כמובן שהרחיק ונתן פנדל שלא היה..
השב   •  223
43
ביתרי03/10/2010 00:21
קינן שופט שוב משחק של בית"ר.
רע לבית"ר-כחול. טוב לבית"ר-אדום.
השב   •  2012
צ''וקודי חדד03/10/2010 01:22
לא אכפת לי שהוא שופט אותנו נגד כל קבוצה רק לא נגד מכבי חיפה

הוא אוהד אותם מגיל צעיר
השב   •  31
42
ירוק03/10/2010 00:19
אז היא מקבלת את זה או מהשופטים או מההתאחדות? נו שמישהו יענה לי
השב   •  94
41
אורי03/10/2010 00:11
אתה יכול לתת עצות לגרגורי, אל תתערב בהפועל ת"א ומה צריך לעשות.
השב   •  80
40
סכניני███♥:♫✔02/10/2010 23:57
מכבי לפני שנתיים קופחה מספיק אני זוכר היטב אך דברו באותו עונה השופטים באים למשחק ויש להם מודעה לגבי הקבוצה.השופט גם בנאדם גם אוהד איזה קבוצה אין אדם שמתעסק בספורט ולא אוהד איזה קבוצה אני חושב במשחקים הגדולים לפחות חייבים שופטים בינלאומים כמו במצרים ואיטליה ולא מעט מקומות בעולם
השב   •  111
39
דכ02/10/2010 23:56

השב   •  11
38
איתי "בני סלע " שכטר02/10/2010 23:52
השב   •  61
37
שימי02/10/2010 23:40
השב   •  40
36
עומר לוי02/10/2010 23:39
השב   •  190
ירוק03/10/2010 00:24
השב   •  40
35
מכבי חיפה02/10/2010 23:38
כמו האליפות האחרונה שלכם?
השב   •  53
איציק מ03/10/2010 09:40
השב   •  00
34
עודד האדום02/10/2010 23:27
הנצחון של מכבי הושג במזל שגם לו יש חלק במשחק.
השב   •  920
מנחוס צהוב03/10/2010 00:06
מכבי לא שיחקה טוב ואת זה כולם ראו אבל השחקנים נלחמו בדקות האחרונות ובגלל זה הם ניצחו.
הפועל שיחקו נגד נתניה שמשחק ההגנה שלה היה רע.
אבל למרות התוצאה היו המון פדיחות בהגנת הפועל שבמזל לא נגמרו בגול.
שיהיה להפועל המון בהצלחה
המנחוס
השב   •  31
אמיר03/10/2010 09:19
השב   •  00
צהוב03/10/2010 16:41
השב   •  00
33
רועי02/10/2010 23:20
רביבו אתה מדבר כמו אוהד! אתה עדיין חם על השופטים משבוע שעבר. שופטים טועים. פעם זה לפה ופעם זה לפה. כמה טעויות שיפוט היו נגד הפועל ומכבי. אז תעשה לנו טובה, לך, תרגע, ותחזור אלינו.
השב   •  55
32
רוואר עפולה02/10/2010 23:20
מכבי ת"א מקום ראשון ומכבי חיפה שנייה.הפועל תסיים חמישי שישי ולא תייצג באירופה כי גם בגביע היא לא תצליח להגיע לכלום ושום דבר
השב   •  115
31
מאיר02/10/2010 23:19
וכמה אוהדים יבוא לליגה הזאת?!? 3 וחצי? יש רק 4 קבוצות שמסוגלות להביא קהל לאיצדיונים (מכבי ת"א הפועל ת"א ביתר ומכבי חיפה).. כל השאר פשוט בושה.. וזה כולל אותכם אוהדי נתניה.. אין מה לעשות אין לכם אוהדים..
השב   •  92
באר שבע02/10/2010 23:28
קודם כל אנחנו מביאים כמעט קהל כמוכם ואנחנו לא רצים לאליפות !
ותסתכל על קבוצות באירופה כל משחק 30000 איש ומעלה מה אתם מביאים 6000 למשחק גם זה בקושי מה אתם חשים עלק 4 גדולות אתם ארבע הקבוצות הסרוחות של אירופה
השב   •  14
מאיר02/10/2010 23:44
נתחיל בזה שיש לנו 9000 מנויים אז זה כבר יותר מה"בקושי 6000" שאמרת.. נמשיך בזה שאתם לא מביאים כמעט כמונו לא כמעט 6000 ובטח שלא 9000 (וזה רק המנויים).. ואם המדינה שלנו והכדורגל שלנו לא נאים לך אל תסתכל.. המדינה שלנו לא בסדרי גודל אירופאי בכלל.. והייתם מתים להיות באירופה.. סרוחות או לא אנחנו הקבוצות ששולטות בכדורגל הישראלי לאורך ההיסטוריה.. אז תמשיך להתפרק על העבר ותחייה בסרט בהווה.. אין לי מושג לאן העתיד יקח אותך..
השב   •  50
?!?03/10/2010 00:44
לידע כללי. הפועל באר שבע הביאה לכאן, לארץ הקודש את הקבוצה ברצלונה. שנה שעברה הפועל באר שבע נגד מכבי ת"א מילאו את שער 5 בבלומפילד (שזה לפחות 5 אלף) ואני לא מדבר על זה שנגד כל קבוצה (גם בלאומית נגד רמת השרון) אנחנו מביאים כ7 אלף.. בוא אני יסביר לך: אצלנו יש את שער5,2,6 אלה השערים העיקריים (אני לא מחשיב את שער 3)בכל שער יש 2500 מקומות ישיבה (ויש גם מדרגות) אז חשבון פשוט 3 כפול 2500 זה 7 7וחצי לפחות נגד חיפה היה 8 אז אל תהלל רק את "ארבעת הגדולות" כי גם בתקציב וגם בקהל וגם בהישגיים באר שבע היא בחמישה!
השב   •  22
אביבו03/10/2010 03:03
אני במקומך לא הייתי מזכיר את ברצלונה קבלתם גולים במספר דו ספרתי
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
הפועל בלב ובנשמה יאללה הפועל מ-ל-ח-מ-ה03/10/2010 07:10
תעשו טובה גמלים, אל תדחפו אין מקום לחמישייה יש רביעייה שהרביעית (בית''ר) מדרדרת ואם יהיו שלישייה עוד יותר טוב.
אתם יחד עם כל הקטנות רק מלאות חורים בליגה, הרי אין לכן (הקבוצות הקטנות) סיכוי בהווה, בינתיים לך לבאר תמלא מים.
השב   •  11
מישהו05/10/2010 20:53

אתה מדבר מחוסר ידע .
אם הייתה לנו הצלחה כמו שלכם או כמו של מכבי (חיפה / ת"א לא משנה)
לא היינו רואים שום קהל ממטר
בנתיים, שהקבוצה שלנו עושה תיקו עם עכו מפסידה לבני יהודה ומפסידה 5 לבית"ר מביאה לפחות 4000 למשחק בית, נגד בית"ר הבאנו כמעט בסביבות ה 1500 ועודדנו עד ה 3-1 להם, ב 4-1 כבר נגמרה התקווה והלך החשק ורק מספר אנשים עודדו (אחד שהיה שם)
אם היינו זוכים בדאבל מופיעים בליגה האירופית עד השמינית או לוקחים אליפות והולכים לצ''מפיונס מול באיירן ויובנטוס ומוציאים תוצאות סבירות עם יכולת משחק כזו, אפילו אם הבית שלנו היה בלומפילד ! היינו מביאים פי 2 ממה שאתם מביאים. 

השב   •  00
30
שאול נוימן02/10/2010 23:16
תגידו זה רק נדמה לי או ששופט אמור להיות בקושר לפחות כמו השחקנים אם לא יותר מיכוון שהוא צריך להיות קרוב לאירועים ותבריזי הייתי מגדיר כסובל מעודף משקל כבד במיוחד ותמיד רחוק מהכדור הגיע הזמן לפרוש הוא מתנשף כמו חזיר לדעתי זה גובל בסכנה לבריאותו וזה בלי קשר לזה שהוא שופט גרוע ושחצן
השב   •  191
29
רועי02/10/2010 23:12
כמה פעמים בשנים האחרונות כבר שמעתם מהשדרן את המשפט: "מכבי היא זאת שבאה לנצח, אבל דווקא פתח תקווה/סכנין/מוגרן/עכו/אחי נצרת היא זאת שהגיעה להזדמנות הטובה ביותר."? זה מה שקורה כשמכתירים אותנו לאליפות לפני שהתחילה הליגה.
השב   •  63
28
חיפה02/10/2010 23:11

אין לי בעיה ממשית עם הטענה שמכבי קבוצה גדולה.בקשר ל"הכי גדולה" זה קצת פתטי אם רק תבדוק מה היה ב35 שנה האחרונות שכל אחד יסכים שזה זמן לא מבוטל בכלל תראה שמכבי רחוקה מאוד מחיפה אולי שווה להפועל וביתר כי לפי הטיעונים של אוהדי מכבי הפועל פ"ת זה מועדון ענק שרק מחכה להתפוצץ על הליגה.תרדו מהעץ הזה.אתם קבוצה גדולה אבל שווה בת שווים שיהיה בהצלחה לכולם

השב   •  101
ירוק בדם03/10/2010 03:40
מכבי יש רק בחיפה!
השב   •  10
27
כפיר02/10/2010 23:09
בחיית חיים לך תוכל גזר חמוץ מתוק
ופשוט תשתוק.
השב   •  41
26
נתי02/10/2010 23:06
השב   •  30
25
אני02/10/2010 23:03
מכבי שנים סובלת מטעויות שיפוט, 3 שנים לא קיבלנו פנדל (עד העונה שעברה), ולפני שנתיים איבדנו משהו כמו 20 נקודות(!) בגלל טעויות שיפוט, אז דחיל רבק, תמיד לטובת הגדולות? או שאולי יש קבוצה יותר גדולה בליגה ממכבי שאני לא יודע עליה.
השב   •  3921
מכביסט02/10/2010 23:19

צודק 100% כל ה-3 שנים האחרונות סבלנו מטעויות שיפות שעלו לנו במלא נקודות ושלא נדבר על הפועל כמה שהשופטים עוזרים להם

השב   •  131
השד הצהוב03/10/2010 02:35
יותר מ 12 נק'' בעונה מטעויות שיפוט?
השב   •  10
הפועל בלב ובנשמה יאללה הפועל מ-ל-ח-מ-ה03/10/2010 07:06
הפועל תל אביב. ובדרבי שתצאו בוכים אחרי שתקבל צמד מגל חלוץ אתם גם תבינו את זה.
השב   •  22
24
טייגר02/10/2010 23:02
כמי שנכח במגרש אני חייב לציין כי תבריזי פשוט פחדן מוחלט , ממש בושה לאיגוד השופטים , חייבים להשעות אותו עד סוף העונה כי הוא הרס את המשחק מתחילתו ועד סופו , פשוט שערוריה !
השב   •  122
23
קיקו02/10/2010 23:01
שופטים מפחדים מהם התאחדות מפחדת משחר והנה הליגה הכי מושחתת שיש.
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  41
22
סמי02/10/2010 23:00
חיימשלי שכחת את הקיזוז בנאדם, הליגה שלפני הפלייאוף זה כמו השקט שלפני הסערה. ניצחון זה רעש קטנטן ששווה מעט. גם אם חיפה/מכבי ת"א/הפועל/בית"ר יפשלו מול הגדולות אבל ינצחו את הקטנות הם יהיו קבוצה לאליפות. אל תשאל אותי למה, ככה זה בלוזון-ליג
השב   •  80
21
מתתיהו02/10/2010 22:59
נ.בעדיין לא שכחתי את העבירה המכוונת נגד דנמרק כדי שיעיפו אותך החוצה.
השב   •  80
20
לירון02/10/2010 22:59
האדם הנכון לכתוב על זה כל עוד שיש לך אינטרסים הבעלים בשיתוף עם בן זקן באשדוד(קבוצה קטנה) יש לי בעייה עם המניעים שלך לכתוב על זה כאן לא כל בעלי הקבוצות יכולים לכתוב טור נכון.?
השב   •  120
19
סיימון02/10/2010 22:58
מכבי נראתה כמו שהיא נראתה רק בגלל שלא היה קהל.ואני בדיוק כמוך מחכה לדרבי ,שבו מכבי תנצח ובטח לא תפסיד.הדרבי הזה יהיה צהוב ויהי מה.
השב   •  94
אלביס03/10/2010 06:29
השב   •  00
אריק03/10/2010 11:59
5-1 עוד? אתם כלום בלי הקהל שלכם! לנו יש שחקנים מצויינים
השב   •  00
18
רפאל02/10/2010 22:57
נמאס כבר ! רביבו צודק , צריך לעשות מעשה
השב   •  132
17
avi02/10/2010 22:56
רביבו תארגן את הקבוצות הקטנות ותקימו ליגה נפרדת
שהפועל ומכבי ישחקו עם עצמם
השב   •  131
ירוק03/10/2010 00:26
השב   •  30
16
רן02/10/2010 22:54
לצערנו,יש טעויות שיפוט כמעט בכל משחק.
קל יותר לראות את זה כשקבוצות גדולות משחקות כי מן הסתם רוב תשומת להב מופנית אליהן. הרי את אף אחד זה לא יעניין אם יש טעות שיפוט במשחק של עכו מול ר"ג
השב   •  72
15
אימפריה צהובה02/10/2010 22:52
5 אליפויות דאבל מה אשדוד? אולי גביע טוטו אז שן על האף
השב   •  268
מכביסט02/10/2010 23:05
מה שהיה לפני 30שנה לא חשוב היום, כמו שבאנגליה לפני 40 שנה לידס יונייטד היו טובים והיום הם בליגה השלישית, הם כבר לא גדולים, כמוכם.
השב   •  66
שחר02/10/2010 23:50
לידס משחקים בליגה השנייה ורצים יפה מאוד בצמרת אז תבדוק את המקורות שלך
השב   •  30
איציק לוזון02/10/2010 23:51
השב   •  32
מנחוס צהוב03/10/2010 00:08
אז גם הם קבוצה גדולה?
השב   •  11
עדגשכדש03/10/2010 01:09
היא מועדון ענקי עם אוהדים בכל העולם, שבגלל חובות (שהיום הם סוג של בדיחה) (בוא נגיד שלמשחק בליגה 3 הם היו מביאים קהל יותר ממה שבא למכבי ת"א ומכבי חיפה גם יחד) הגיעו למה שהם היום. ד"א הם כרגע בליגה ה2 באנגליה, בדרך חזרה לפרימיירליג.
השב   •  00
14
אייל02/10/2010 22:50
מה עישנת היום? תביא לי גם.
השב   •  140
13
אביב02/10/2010 22:50
אל תשכח את האדום שרפאלוב קיבל במחצית ראשונה בדרבי לקראת סוף העונה האחרונה.אדום שנראה כאילו כוון מלמעלה.מההתאחדגות שרצתה את הפועל כאלופה.
השב   •  74
ירוק בדם03/10/2010 03:42
השב   •  10
12
בני יהודה02/10/2010 22:50
השב   •  374
11
דני - אוהד נתניה02/10/2010 22:49
לצערי
אחד המשחקים החלשים של תבריזי
בשנים האחרונות - אך איך שיפוט חלש יכול להיות חד צדדי ?
השב   •  353
ירוק03/10/2010 00:26
שאיינוגבה על אותו מקרה נגד הפועל נתן אדום ישר בלי לדבר אפילו
השב   •  131
10
נדב02/10/2010 22:48

לא ראיתי בליגה הישראלית קבוצות כמו ריאל מנצ''סטר אינטר או באיירן אז על איזה קבוצות גדולת מדובר?

הרי בכל מחזור אפשר למצוא טעויות כאלו או אחרות לשופטים בכל ליגה בעולם ולכן לא חייבים כל פעם להתעסק עם השופטים אם אין לכם מה לכתוב.

השב   •  63
האווירון מקיראון03/10/2010 14:18

קבוצות גדולות ביחס לליגה שהןו משחקות.

השב   •  00
9
מוטי02/10/2010 22:47
נראה בסוף מי יצחק אחרון.
השב   •  82
8
אלון02/10/2010 22:47
סע סע לאמריקה פחדן אחד
השב   •  121
7
לירן - אוהד מכבי02/10/2010 22:46
לדבר על שבוע שעבר!
די , תתקדם!
השב   •  192
6
אליצור אשדוד02/10/2010 22:44
השב   •  02
קיקו02/10/2010 22:55
לא ברור לי למה לא היום אבל בסדר.
השב   •  11
ירוק בדם03/10/2010 03:43
השב   •  10
5
The Green Steve G02/10/2010 22:42
בזיון, למכבי נתניה הגיעו 2 פנדלים (את הראשון הראו בשדור חוזר ואת השני הראו רק פעם אחת) ואניימה היה חייב לקבל אדום, אניימה לא משחק בדרבי זה תבוסה של הפועל בדרבי, עזבו את זה שנתניה שלטה כל המשחק והפועל עשו 3 גולים ב3 התקפות
השב   •  467
4
משה02/10/2010 22:42
זה לא שהשופטים מפחדים מהקבוצות הגדולות
הם פשוט עושים טעויות
השבוע זה עזר להפועל, שבוע הבא זה ידפוק אותנו
השב   •  1521
זוכען03/10/2010 08:47
השב   •  10
3
צהובה02/10/2010 22:41
 3 שנים ברציפות השופטים קיפחו את מכבי, ואף אחד לא קם בזעקת המדוע ולמה, טעות אחת לטובת מכבי וכולם נזכרים להתרעם, יחי הצביעות!
השב   •  6210
2
ניר02/10/2010 22:40
שרק בעזרת השופט חילצה הערב נקודה מול מכבי פתח תקווה
השב   •  607
דולפין02/10/2010 22:48
של השופט?! ופנדל היה ברור מקרייב אחד מול אחד והשוער הכשיל אותו!! שתבין לא מתבכיינים על ההפסד לכם זה מציק שלקבוצה שלך מגיע פנדל ברור ושופט שעומד חמש מטר ומול העיניים שלו הוא רואה פנדל ברור והוא לא שורק!! אם זה היה הפוך 100% הוא היה שורק!! וסחתיין על המקום הראשון שיהיה בהצלחה למכבי !
השב   •  135
עומרי,02/10/2010 22:50
השב   •  36
1
רז02/10/2010 22:37
השב   •  5812
יוסי02/10/2010 22:44
השב   •  185
אסור לפספס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP