יום רביעי, 30.07.2025 שעה 08:14
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ניר יהודאי

טוטו - תמוז

דעה: פרשת תמוז מגלמת את כל תחלואי הכדורגל הישראלי והגורמים הנוגעים בו. השחקן עצמו, הסוכנים, הקבוצות וכן, גם התקשורת, כולם יוצאים ממנה רע

טור זה נכתב בידיעה צלולה, שעד שייגמר להיכתב עשוי טוטו תמוז לשנות את דעתו פעם נוספת, או שמא הנהלות בית"ר או הפועל יתחרטו ויפוצצו את העסקה ברגע האחרון, או שאולי הסוכנים הקשורים בעניין יבצעו ספין נוסף, שיגחיך את הטור מלכתחילה.

אלא שכל כמה שלא יהיה מגוחך הטור הזה, יותר מגוחכים ונלעגים ממה שיצאו הסוכנים, הקבוצות, השחקן עצמו וכמובן גם התקשורת שטור זה משתייך אליה, הוא לא יכול לצאת.

העניין בפרשת טוטו תמוז נעוץ דווקא בחוסר העניין הבסיסי שבה. מה שמדהים בה יותר מכל הוא חוסר הפרופורציה האומלל שאפיין אותה. הפרשה שהחלה לפני חודשים ספורים במו"מ בין בית"ר למכבי חיפה והקצינה בימים האחרונים עם הפועל ת"א מגלמת את כל תחלואי הכדורגל הישראלי - חוסר רצינות, חוסר עקביות, חוסר מקצועיות, התלהמות והתלהבות יתר, מהומה רבה על מאומה ואפס פסיק אפס של תוכן.

מה אמור להיות התוכן במקרה כזה? האיכות של הכדורגלן. ומדובר בכדורגלן שלפני חמש שנים נחשב לכישרון גדול ומאז רק הלך ודעך. כדורגלן שכבש 29 שערים ב-95 משחקים ב-4 שנים. שלומי ארבייטמן, שרבים מחשיבים אותו כמוכשר פחות מתמוז, כבש רק בעונה שעברה 28 שערים, לשם השוואה.

קצרה וטביב ביציע (עמית מצפה)
קצרה וטביב. התנהלות חובבנית (עמית מצפה)
 

אין ספק, ההתנהלות של תמוז לאורך הקיץ הזה הייתה ילדותית, קפריזית, חסרת החלטיות ומצחינה ממגלומניה. אבל תמוז הוא רק הסימפטום. הוא בובה. קשה להאמין שהוא מבין לעומק את הדברים ומסוגל לקבל החלטה בשביל עצמו. את האשם האמיתי יש לתלות בשלושה גורמים עיקריים: 1. הסוכנים שמעורבים. 2. הנהלות הקבוצות. 3. התקשורת.

קורנפיין  (יניב גונן)
קורנפיין. הוא דווקא יצא בסדר (יניב גונן)
 

בנוגע להנהלות, נראה שבמקרה זה הנהלת בית"ר נקייה. אפשר להאמין לקורנפיין כשהוא אומר שהוא מבחינתו היה מסכים לשחרר את תמוז כבר לפני הרבה זמן ודרישות בסך הכל לא היו מופרזות. הנהלת הפועל, היא הגורם הבעייתי. שיקול דעת לקוי, קבלת החלטות היסטרית, החורגת מכל מידה מקובלת.

על גחונה היא השתטחה כדי להשיג בלון נפוח. היא השפילה את עצמה בשביל כדורגלן שהיא לא ממש צריכה, שדחה אותה והתחמק ממנה. יעקב שחר, אדם עם כבוד עצמי, לא היה עושה דבר כזה לעולם. אפילו מיץ' גולדהאר ונמני, שיודעים דבר או שניים על זריקת כסף לאסלה, לא בטוח שהיו יורדים עד כדי כך נמוך. אם מה שקרה עם המגן הבלגי ואנדן בורה היה לאקדח המעשן, הרי שפרשת תמוז היא הראייה המרשיעה - הנהלת הפועל הנוכחית מתנהלת בחובבנות מופקרת.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 80 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 80 תגובות ב-49 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
49
mauritzio02/09/2010 13:41
המאמר הזה צריך להיות ההמנון של הליגה. גועל נפש! אין פה טיפת רצינות, כל שחקן שמצליח להשיג חוזה טוב עושה מכה והופך שמן\רשלן\בליין או כל דבר אחר למעט מקצוען (להוציא את ברק יצחקי שהשקיע אצלנו גם כשהפך עשיר)
השב   •  10
48
א. ת.02/09/2010 13:16
שכטר, זהבי, סהר, מרעי, ולאלה(שיחזור בקרוב - בואו תסבירו לי למה צריך גוטמן את תמוז העגלה? ועוד גוטמן, שמשחק בד"כ ארבע חמש אחת.(לאחרונה ארבע ארבע וחצי ואחד וחצי.). לדעתי סתם להוציא כסף מיותר לחלוטין!
השב   •  00
47
כלי01/09/2010 21:19
שחקן אגואיסט שגם אם מוסר זה מאוחר מידי ואף פעם לא מדוייק .
היה תוקע לנו את כל משחק ההתקפה ובעונה הקודמת היה נטל על ברק יצחקי(בחדרי חדרים הוא גם יגיד את זה)
בעונת הדאבל רב אם יצחק שום ש
השב   •  11
46
כלי01/09/2010 21:16

השב   •  11
45
Meired01/09/2010 20:45
מה ש"שכחת" לציין הוא רק עובדה אחת: מאז נפצע מהראן לאלא, אין להפועל ת"א שום חלוץ מחליף (כי מרעי הוא לא. לא חלוץ, לא שחקן, לא). האם לדעתך יכולה הפועל לרוץ עונה שלמה, כולל ליגה, גביע, גביע הטוטו וליגת האלופות ללא שום חלוץ מחליף? יש דבר כזה בליגה הישראלית? באלופות? אתה "עיתונאי קטן שלי" משום שהשתמשת במקרה תמוז בלי לציין את פציעת לאלא רק כדי לנגח את הפועל ת"א. הנהלת הפועל עושה ככל יכולתה לחזק את הקבוצה ועל כך מסורה לה תודת כל האוהדים האדומים ! אדום עולה !
השב   •  61
44
תל אביב אדומה01/09/2010 20:31
וממש לא חשוב מאיזה קבוצה.

לפי דעתי את תמוז הביאו יותר למטרות רוטציה בליגה מאשר עזרה בליגת האלופות.
מצד שני מבנה הגוף שלו ואפשרות הסיבוב במקום שיש לו, במיקרים מסוימים (במיוחד מול קבוצות שלא מכירות אותו) יכולות לעזור לגנוב נקודות במישחק חצי בונקר כחלוץ בודד. אני ממש לא חושב שהוא חלוץ טיפוסי ויש לו מקום במישחקים שדווקא שחקן כמו סהר לא יכול לבוא לידי ביטוי.

לגבי המגן, העובדה היא שההנהלה חושבת כמוך רק שלא הצליח המשא ומתן, כנראה בגלל שקשה מאד להביא שחקני רכש אחרי שהליגות בעולם כבר באיצומן במיוחד בתקציבים שלנו. ושחקנים בארץ בעמדה הזאת לא משהו.

ולגבי הדרבי. סוף כל סוף, אחרי הרבה שנים, אני שוב מתרגש לפני הדרבי. (וגם קצת חושש - אבל אל תספר לאף אחד) :) :)
השב   •  20
פיני01/09/2010 20:50
אין ספק שתמוז שחקן טוב מאד שיכול לתרום.
הנקודה היא שיש כבר שני חלוצים בכירים - סהר ושכטר ובמקרה הטוב ישחקו באירופה עם שניהם ובטח שלא עם עוד חלוץ.
 
זה טוב שניתן להעלות עוד חלוץ טוב מהספסל, אבל יש לכם עמדות יותר בוערות.
 
לגבי מגן, לא בטוח שאני קונה את זה.
הכל שאלה של כסף - יש קניות של לא מעט קבוצות גם עכשיו - למשל שאלקה.
עם היו מקצים יותר כסף לעמדה הזו ע"ח (למשל) עמדת החלוץ והקשר הקדמי אולי היו יכולים להשיג יותר.
בעיקר, נראה שהסתמכו על כך שיצליחו להחתים את אותו בלגי ולא היה להם שום דבר בקנה למקרה וייכשלו בהחתמה.
 
בנוסף לנ"ל, בעייה רצינית נוספת היא בקשר האחורי המחליף.
שם לא נראה שהיה מאמץ וזאת טעות.
השב   •  00
תל אביב אדומה01/09/2010 22:06
אבל זה ברור שהזמן לא היה לטובתנו וכנראה שגם מחיר הזהירות שיחק תפקיד. הכוונה שלי, שבמידה והיו בטוחים בעליה אז לא היו מחכים לרגע האחרון ויכול להיות שהיו מתארגנים קצת לפני.

החור שנוצר בקישור הוא כנראה נפער בעזיבה המוצדקת (גם בדיעבד) של בירבס ואין לי ספק שהצוות המיקצועי היה מפעיל לחץ גדול מאד אם היה מישהו על הכוונת בעמדה הזאת עם היכולות שלו.

ורק הבהרה לגבי שאמרתי על תמוז. אני לא חושב שהוא מחליף ראוי לשכטר וסהר. אני חושב שהוא מתפקד בעמדה הזאת עם יכולות שונות לגמרי ולטובת משימות שונות לגמרי. השימוש בו משנה את אופי המשחק לגמרי ויכול להיות שבמשחקים מסויימים צריך להגיע עם תבנית קצת שונה.

המגן - כפי שאמרתי קודם, דעתך היא גם דעת ההנהלה, לפי דעתי דווקא, אנחנו בנויים מעניין, והחסרונות ההגנתיים שלנו שנוצרים בגלל/בזכות קנדה הם גם היתרונות שלנו בהתקפה.

באופן כללי, אני מאמין שלא משנה כמה נשקיע כספית לא נוכל להדביק את הפערים שקימיים בינינו לבין יתר הבית. לכן אני מאמין בלישמור על הקיים ולהפתיע עם שחקנים כמו תמוז שברור שכשהקבוצות בליגת האלופות למדו את הפועל הם לא יהיו מוכנים לשינוי.
השב   •  00
פיני01/09/2010 22:35
לגבי נושא הזמן ואי הידיעה האם יעלו - זה בדיוק הכישלון שאני טוען שהיה.
מטרת קבוצה להיערך למקרים שאולי לא היו ודאיים אך כן היו סבירים ולשם הקבוצה כיוונה מלכתחילה.
בכל מקרה בזמן הקצר שהיה כנראה שהיו יכולים למצוא עוד שחקן עם לא היו ננעלים על מגן אחד בלבד.
 
החור בקישור בעקבות העזיבה היה לפני איזה 8 חודשים לא? זה באמת כישלון בבנייה.
לדעתי, יש סיכוי גם שזה יזיק לכם בליגה - מי יחליף את ידין במקרה של פציעה?. שזה נחמד מבחינתי :)
 
לגבי תמוז, אני לא רואה איזה ייחודיות שיש לו על שני האחרים.
שלושתם מהירים, שכטר וסהר טכנים, סהר כובש טוב בראש, סהר יודע להחזיק כדור וגם שכטר לא רע בזה וכנ"ל תמוז.
לא כ"כ הבנתי מה היכולות של תמוז שאין לשני האחרים.
 
לגבי המגן - עזוב, זה חיסרון ברור.
בניגוד לבן-דיין שבאמת נותן ייתרון בהתקפה וגם החיסרון שלו בהגנה פחות משמעותי.
קנדה לא רע בהתקפה אבל די גרוע בהגנה.
 
ברור שכלכלית לא ניתן בשנה אחת להשיג את יתר הקבוצות שלכולן תקיצב גבוה במידה ניכרת.
מצד שני ברור, שיותר כסף מוסיף סיכוי וכמו שהעלייה עשתה טוב כלכלית להפועל כך גם כל ניצחון ובוודאי עלייה.
זה קו עדין שצריך להיזהר לא לשקוע בו ולא להיסחף.
לדעתי גם הפועל לא ניסחפה אך גם לא חיזקה את העמדות הנכונות.
 
במכבי גם נסחפו וגם לא חיזקו בצורה שווה את כל המערכים, אבל לדעתי עדיין יש קבוצה מצויינת השנה.
הבעיה - ייקח קצת זמן עד שיתחברו.
לפחות יש קיזוז שנוכל להדביק את הפער הקטן שאולי ייפתח.
 
יהיה מעניין.
השב   •  00
תל אביב אדומה02/09/2010 02:47
ברוב המיקרים עובדתית.
השוני הוא בעיקר בהגדרות. במקומות שאתה מגדיר כישלונות אני מעדיף להגדיר כטעויות (ויש הבדל) מכיוון שעובדתית אתה צודק, נעשו טעויות אך תוך כדי יש הצלחות (חלקם מרשימים ביותר). 

הפועל לא נחה על שמריה ואף לא לרגע מתחילת העונה שעברה וקצרה הצלחות אחת אחרי השניה, אם זה הליגה הארופיאית בשנה שעברה, עונה יציבה בליגה, גביע, אליפות, מחירות ריווחיות של שחקנים, השארת שחקנים חשובים במערכת והגעה לשלב הבתים בליגת האלופות.
אז כן, אפשר להתווכח על הדרך, ועל טעויות בדרך אבל דבר אחד בטוח עם עובדות קשה להתווכח.

ולכן להגיד שהפועל כשלה בבניה של הקבוצה זה קצת בעיתי, אכן הם לא מצאו פתרונים לכמה נקודות ספציפיות (בעיקר מחליפים) אבל להשאיר קבוצה מחוברת שנה שניה אחרי דאבל זה חשוב יותר מרכש גם אם הוא נדרש.

ונגיעה קטנה במכבי (קטנה בגלל שזה מוקדם מכדי לראות בברור) אני לא מצליח לראות את הדבק. יש הרבה מרכיבים טובים אבל למרות כל הדיבורים על שה"מכביזים" חזר, אני רואה אוסף של שחקנים טובים בלי נשמה. בכלל (ועל באמת לא מתוך שום אנטי) אני מאמין שכל עוד נימני בעמדה מקצועית, מכבי לא תגדל נימני חדש.
  
השב   •  00
43
רוני רוזנטל01/09/2010 19:43
אם הפועל זחלו על 4 כדי להשיג את ערימת הכלום ושום דבר הזו, זה מלמד עליהם יותר מאשר על תמוז.
אין לי מושג איך מקבל התמוז הזה כאלה יחסי ציבור, אבל ברור לחלוטין שהתרומה שלו לכל קבוצה היא פחות משולית.
הלוואי שהפועל יקנו עוד כמוהו, והרבה.
השב   •  00
42
ffghghf01/09/2010 19:40
גדול
השב   •  00
41
תל אביב אדומה01/09/2010 19:12
כל הפרשנים בשקל שמנסים לבקר אנשי עסקים רציניים (מוכחים עם תעודות) כמו הנהלת הפועל, בסופו של יום אוכלים את הכובע. במשך חודש של הפגרה האחרונה, ביליתי הרבה זמן בלדפדף אחורה לאורך העונה שחלפה ולקרא את כל הפוסטים של כל הפרשנים למניהם. דבר אחד בטוח, החיוך לא ירד לי מהפרצוף. החיזוי והביקורת שלהם ב90% מהמיקרים, במיבחן הזמן, רחוקה מאד מהמציאות . הכסף שהפועל תעשה על תמוז יהיה החיוך הבא שלי.
השב   •  30
פיני01/09/2010 19:39
אני לא מאמין לכל דעת של פרשן "מומחה" בארץ. לרוב תשמע את אותו דבר מכולם ולא תמיד שהדברים נאמרים בצורה אובייקטיבית.
בנוסף, לא בטוח שהם מבינים יותר ממני וממך.
 
לגבי תמוז - כן, אתם צריכים חלוץ נוסף לאירופה (מקווה שתייצגו אותנו [ישראל] יפה שם).
עם זאת, חסרים לכם בעיקר מגן ימני וכנראה שלא יגיע ועוד קשר אחורי (בעיקר שעמדה זאת נוטה להחסיר משחקים, בעקבות הרחקות, צהובים וכו'',  יותר מעמדת החלוץ).
ההבאה של טועמה פחות משמעותית (מהמגן והקשר האחרוי שאתם חייבים) והבאת תמוז עוד פחות (אלא עם מישהו ייפצע).
 
בכלל יש נטייה של מאמנים לאחרונה לקנות רק שחקני התקפה ואצלנו (כמעט) רק חלוצים.
אח"כ מגלים שיכלו לחסוך כמה פנדלים ולהרוויח (אולי) עלייה בתמורה לאחד משרשרת החלוצים שלא משחקים (כי פשוט אי אפשר לשחק עם 6 חלוצים.).
 
בכל אופן, בהצלחה באירופה אבל הדרבי הוא סיפור אחר :)
השב   •  20
תל אביב אדומה01/09/2010 20:50
וממש לא חשוב מאיזה קבוצה. לפי דעתי את תמוז הביאו יותר למטרות רוטציה בליגה מאשר עזרה בליגת האלופות. מצד שני מבנה הגוף שלו ואפשרות הסיבוב במקום שיש לו, במיקרים מסוימים (במיוחד מול קבוצות שלא מכירות אותו) יכולות לעזור לגנוב נקודות במישחק חצי בונקר כחלוץ בודד. אני ממש לא חושב שהוא חלוץ טיפוסי ויש לו מקום במישחקים שדווקא שחקן כמו סהר לא יכול לבוא לידי ביטוי. לגבי המגן, העובדה היא שההנהלה חושבת כמוך רק שלא הצליח המשא ומתן, כנראה בגלל שקשה מאד להביא שחקני רכש אחרי שהליגות בעולם כבר באיצומן במיוחד בתקציבים שלנו. ושחקנים בארץ בעמדה הזאת לא משהו. ולגבי הדרבי. סוף כל סוף, אחרי הרבה שנים, אני שוב מתרגש לפני הדרבי. (וגם קצת חושש - אבל אל תספר לאף אחד) :) :)
השב   •  00
40
פיני01/09/2010 19:05
כל הגורמים במו"מ עשו את כל מה שיכלו כדי לסחוט ממנו כמה שיותר.
זה לגיטימי ואין לאף אחד מהצדדים מה לכעוס ולכאוב - זה נקרא משא-ומתן.
 
די לצדקנות ולצביעות !
השב   •  20
39
רהדהד01/09/2010 18:38
השב   •  00
38
אוהד אדום01/09/2010 18:38
השב   •  00
37
לירן - אוהד מכבי01/09/2010 18:27
רק קבוצה נחותה ומגעילה כמו הפועל תל אביב יכולה לרדת כל כך נמוך . לא להאמין שאתם קבוצת צמפיונס. אני מתבייש שאתם אלו שמייצגים את ישראל. אבל אין מה לעשות . אולי כשתקבלו כל משחק 3-4 חתיכות , תורידו את האף שלכם מהעננים .
זבל של קבוצה , זבל של אוהדים וזבל של הנהלה .
להתראות בדרבי!
השב   •  63
אורן01/09/2010 18:53
השב   •  10
36
צופה אינטליגנטי01/09/2010 17:53
התקשורת היא זאת שמנפחת קוריוז שולי למימדים מפלצתיים.
הפועל תל אביב מוכיחה שהיא מציבה יעדים ומגיעה אליהם ראה חידושי חוזים עם דה סילבה, ורמוט, שכטר,זהבי . החתמת בן סהר ועכשיו טוטו תמוז וטועמה.
הבעייה היחידה היא אולי עודף שקיפות
השב   •  51
35
יובל01/09/2010 17:40
הפועל ידעו שהם מתמודדים על העלייה לליגת האלופות והמטרה הייתה לעלות,
הם היו צריכים מבעוד מועד גם לחשוב איזה שחקני חיזוק להביא במקרה שיעלו. ולא להקלע ללחץ של זמן אלא לסגור מה שאפשר עוד קודם
השב   •  00
34
ת"א אדומה01/09/2010 17:40
אין מה לעשות ללה נפצע ואין חלוצים חוץ מימנו ושריקי שדרשו עליו המון כסךףלשחקן בגילו. הבעיה הייתה תמוז והסוכן שלו לא הפועל. נכון שבמצב אחר הם היו עוזבים אותו אבל מי יחליף את שכטר וסהר? מרעי? תמוז עוד יש לו כישרון והוא צעיר עכשיו שיוכיח
הוא עשה החלטה נכונה אם זה נגמר כמו נגמר. התנהלות מביישת בסה"כ.
השב   •  00
33
סקופים - לא מעניין01/09/2010 17:39
השב   •  00
32
יובל01/09/2010 17:39

זה נכון שארביטמן רחוק 100 שנות מבחינת יכולת ופוטנציאל מהשחקנים שהזכרת
אבל למרות שאני בטוח שעונה כמו שהייתה לארביטמן שנה שעברה לא תחזור עוד הרבה זמן לאף חלוץ, אל תשכח שהוא גם כבש נגד הפועל ומכבי תל אביב וגם מול ביתר
אז הוא לא בדיוק חכם על חלשים, הוא פשוט נתן 100 אחוז יכולת שנה שעברה, אבל הוא לא היה נותן עוד עונה כזו ברצף

השב   •  00
31
יובל01/09/2010 17:35
הוא לא בא בטענות להפועל על זה שהם רוצים חיזוק
אלא שעל הצורה שתמוז התנהג להפועל ואיך שהוא סיבב אותם הם היו צריכים לרדת מהעסקה וללכת על מישהו אחר.
ובזה הוא צודק. שחקן שנכנס בצורה כזו למועדון רק ירעיל את חדר ההלבשה ולא יתרום לו.
לגבי המגן הבלגי, הפועל לא היו צריכים לרוץ לעיתונות לספר שהשחקן סגור ורק צריך לעבור בדיקות כשהם אפילו לא סגרו את הדמי השאלה שלו מול גנואה, טביב והראל שנים בכדורגל והאמת שאני מופתע שזה קרה להם.
אבל אף קבוצה ישראלית לא חפה מטעויות כאלה, החוכמה היא להפיק לקחים
השב   •  30
30
הפועל ת"א01/09/2010 17:33
תתבייש תודה שאתה אוהד ביתר או מקקי  אף אחד לא יוצא רע
השב   •  03
29
יוסי01/09/2010 17:28
השב   •  11
28
אורי אוחיון01/09/2010 17:28
ח חזק!
השב   •  00
27
.01/09/2010 17:17
והוא גוטמן , הוא יעשה ממנו שחקן גדול
השב   •  00
26
אוהד01/09/2010 17:15
כן בהפועל,בעצם במכבי,אולי בהפועל,ביכלל אולי במכבי ת"א.
רגע,אגיאר בבית"ר?אז אולי נשאר בכל זאת?
השב   •  10
אדום עולה01/09/2010 20:08
השב   •  00
25
יופי01/09/2010 17:15
מה אתה רוצה מהנהלת הפועל ת"א??
העסקה הייתה נסגרת ונחתמת לולא הגחמות והדרישות המוזרות של תמוז. ומה אתה היית עושה? היית חותם על הסעיפים האלה?
השחקן עצמו לא בטוח במה שהוא רוצה. אם הוא היה בן אדם הייתה סגירה ממזמן, אז תירגעו עם כל ההאשמות שלכם. לא שמעתי שהיו בעיות עם טועמה ועוד הייתה לטועמה נגד הפועל ת"א לפני כן.
ומה הקשר למגן שברח? מישהו אמר לו לברוח? איך זה קשור להנהלה בדיוק?
הפועל ת"א חייבת שחקני רכש, ובעיקר חלוץ ולכן זה נראה לחוץ והיסטרי. ומה אתה רוצה אדוני הכתב? שנישאר בלי חילופים לשכטר וסהר? רק מרעי?
צריך לעשות הכל בשביל להחתים את מה שיש, אפילו אם זה שק תפוחי אדמה כמו תמוז. צריך חיזוק וזה הכל.
יש דברים שאין שליטה עליהם. אף אחד לא צריך להתבייש בשום דבר.
אהה, ועוד דבר אחד. צריך להזכיר לך שרק לפני שבוע הבטחנו את עלייתנו לליגת האלופות? דברים לוקחים זמן.
רק בקבוצת מכבי בית-שאן ת"א סוגרים עסקאות תוך 24 שעות..כל הכבוד להם באמת (מישהו אמר היסטריה? *פביצ''ביץ''-ניבאלדו רגע לפני פ.ס.ז).
בקיצור כולם להרגע ולקחת הכל בפרופורציות. אף אחד לא איבד את הראש פה. צריך חיזוק וזהו. כל היתר לא מעניין.
נפגש בבתים.
השב   •  52
דניאל01/09/2010 18:24
לא אוהד שלכם ,
 אבל וואלה שאפו על על הדברים
התקשורת רק מחפשת לנפח כל דבר
השב   •  10
24
לא ניחוש01/09/2010 16:45
בדיחה .לגזור ולשמור .שחקן טיפש ועצבני
כשהיה צעיר יותר היווה הכח יתרון.לא פוגע כבר שנים .אם שופטים היו מכבדים את עצמם בארץ היה מסיים עונה עם 3-4 אדומים על התנהגות .לא מבין את המשחק מחפש רק את השער ועפ"י רב לא מוצא לא יודע למסור פס ל-10 מטר.מסיים את העונה עם 4-5 שערים בגרבג'' (הפועל עכו,ר"ג,סכנין וכו) .לשמור את התחזית להמשך העונה .
השב   •  20
ג''ון01/09/2010 18:42
טוטו הוא בלוף של סוכנים ולא יותר
השב   •  00
23
מוני הראל01/09/2010 16:45
עוד עלה מדרישותיו של השחקו: 1. לשחק לפחות 15 דקות במשחק (אבל לא יותר מ 45, בלי להגזים) 2. לקבל כרטיסים חינם ללונה גל לכל המשפחה. 3. לקבל חדר לבד במלון במשחקי חוץ של הפועל. 4. לשחק במדים שחורים עם פסי אורך (כי המדים האדומים לא מחמיאים לו לגזרה)
השב   •  174
דורו01/09/2010 17:07
השב   •  00
אלכס01/09/2010 18:23
גדול!
השב   •  00
ffghghf01/09/2010 19:37
טוב אחלה תגובה
השב   •  00
22
מה איכפת לכם?01/09/2010 16:44
השב   •  21
21
דרוזי צהוב כחול בנשמה01/09/2010 16:43
רבאק השחק הזה כבר בן 24 וכל חייו כובש מקסימום 5 גולים בעונה , פתאום שיש ליגה של שתי קבוצות וחצי(מכבי היא החצי) הוא כובש כמות כזאת של גולים ועושים ממנו משהו , סתם דוגמא ממתי מגן כובש 12 גולים בעונה ? (בן דיין) זאת לא חוכמה להיות גדול על הקטנים בדמות רעננה עכו סכנין ר"ג וכה.. ז"א מבחינת פוטנציאל לארביטמן חסר עוד 100 שנות אור בכדי שיגיע לרמה של יצחקי עטר ושכטר ואפילו שריקי ומקרייב
השב   •  34
20
רובי01/09/2010 16:42
זה קורה בכל העולם, אבל שזה קורה בעולם לא מזכירים את זה פה.
מה גם שהמקרה של תמוז הוא חד פעמי, בחיים לא ראיתי, וראיתי וחוויתי הרבה מהווי הכדורגל ישראלי, בן אדם שמזגזג כל כל הרבה פעמים.
אבל תמשיכו לרדת על הכדורגל שלכם ושזה קורה בעולם להתעלם, אפסים.
יש לנו כדורגל טוב, ליגה טובה, נכון, נבחרת כושלת, אבל עם סיכויים קטנים להצלחה כל פעם מחדש, ועם השנים הם רק גדלים.
הכדורגל בארץ הוא לא הבעיה, התקשורת היא הבעיה.
השב   •  10
19
ירוק01/09/2010 16:30
אני נותן לו עוד שנתיים שלוש עד שנראה אותו מדשדש בקבוצות תחתית פה בארץ.

מי הוא חושב שהוא? חתיכת בלוף
השב   •  81
18
צייגר01/09/2010 16:29
חבל
השב   •  61
אדום עולה01/09/2010 16:46
ומה זה "מחטף" למה חטפנו לקבוצה שחקן?
השב   •  20
17
צחי01/09/2010 16:23
השב   •  70
16
אדום עולה01/09/2010 16:18
הדרישות החדשות של תמוז:
1. לשיר לו 3 שירים שונים לפני פתיחת המשחק, אחרי גול וגם אחרי החמצה.
2. שגוטמן יבוא לנקות לו את הבית כל יום אחרי האימון.
3. הסעה פרטית עם נהג צמוד, וילה בקיסריה ופנטהואז להאמא.
אוי למה הבאנו אותו? רק בעיות הוא ואמא שלו יעשו לנו.
השב   •  211
15
עודד01/09/2010 16:16
לא צריכים אותו,סתם שחקן עם ריגשי,ממש לא מציאה,שריקי יותר טוב לנו,הלוואי שהעיסקה תתפוצץ ותמוז ישאר בביתר,ושיחנקו איתו
השב   •  30
14
איתי01/09/2010 16:15
בית"ר ירושלים שנפתרת סוף כל סוף מהבלוף הזה שנקרא טוטו תמוז שבטוח לא שווה את המחיר שהפועל מוכנה לשלם עליו, בדומה ליצחקי שאהבתי אותו מאוד אך גם הוא לא שווה שני מיליון דולר, איציק קורנפיין שיחקת אותה עם הדילים שסגרת עם הקבוצות בליגה על שני השחקנים האלה, ודבר נוסף מי שדואג לגבי ה"חור" בהתקפה שהשאיר אחריו תמוז אולי סוף סוף בזכות זה החלוצים הצעירים המוכשרים שיש לנו בקבוצה כמו טל משעלי יקבלו צ''אנס, אוהדי בית"ר  תפנימו כבר השנה זו שנת בנייה!
השב   •  90
ירון01/09/2010 20:50
איתי מילים כדורבנות!
השב   •  00
13
קרטל01/09/2010 16:15
הראל רוצה נצחונות עכשיו .טביב רוצה כסף עכשיו.זה ההבדל המהותי.שריקי טוב מתמוז אין ספק .אך תמוז צעיר יותר ואולי בפוקס ניתן לעשות עליו קופה.מי יודע? מי צודק?
השב   •  31
מבקר המדינה01/09/2010 16:25
מתי שמעת בפעם האחרונה שבעלים של קבוצת כדורגל עושה כסף? עוד מעט טביב יסיים את הסיבוב שלו עליכם ותחזרו להיות קבוצה בינונית.
השב   •  32
12
רז01/09/2010 16:12
שארגון אוהדי לה פמיליה מאיימים עליו אם הוא יעבור להפועל, ובגלל זה הוא מפחד לעבור וכל פעם משנה את דעתו.
השב   •  00
11
איתי01/09/2010 16:11
איך שטוטו מתנהג רוצה לא רוצה
השב   •  70
10
ביתרי צהוב שחור01/09/2010 16:08
הנהלת הפועל+טוטו תמוז=חנות עגלות.צריך להשים לטוטו 5 ש''ח בשביל שירוץ לקנות מנת פלאפל.טוטותמוז=עגלה ח והפועל מלקקים לו תודה על המתנה גם חצי מיליון וגם שיחררו לעגלה את המעצורים ולקחו אותה.
השב   •  100
אדום בנשמה01/09/2010 20:32
אני ממש לא מאמין שאני אומר לבית"ריסט את זה-אבל אתה צודק. אבל לפחות נוכל להוציא ממנו את המיטב, לא כמוכם שרק תקעתם אותו!
השב   •  00
9
אסף אשכנזי01/09/2010 15:56
שי אני מסכים עם כל מילה שלך.
ההנהלה אומנם רוצה הכי טוב בשביל הפועל אבל היא לא צריכה להשפיל את עצמה בפני שום שחקן.
טוטו תמוז הוא שחקן נהדר,הוא שחקן שיכול להוסיף הרבה עומק בכל קבוצה לא רק בהפועל.
מעבר לזה שאני חושב שתמוז יכול מאוד לתרום להפועל אני חושב שעם להפועל היה טיפת כבוד היא הייתה נותנת אולטימטום לטוטו ולא הייתה צריכה להשפיל את עצמה.
לסיכום:אני מאחל לטוטו באמת הצלחה רבה בהפועל,אני מאוד מקווה שהוא באמת יגיע ופעם הבאה שרוצים לסגור עם שחקן כזה או אחר לא לפחד להגיד מה הדרישות.
השב   •  31
אדומה01/09/2010 16:19
מה מצויין בו? מה הוא כבר יכול להוסיף? אלישע לוי יצא גבר שהצהיר "אני לא רוצה אותו"!! פה מגיע לאלישע גביע. אני מתביישת בהתנהלות של זוג הליצנים טביב את קצרה. פשוט בושה! לא רוצים את התפוז הזה, מי הוא בכלל שיקבל יותר מזהבי או שבחון? פשוט עצוב.
השב   •  10
8
גילי196001/09/2010 15:56
כמה אפשר עוד להתבזות? הייתם צריכים לזרוק אותו לכל הרוחות לפני שלושה ימים.  נראה כי הסיבה היחידה לבזיון היא שטביב חושב שיעשה עליו כסף בעוד שנה שנתיים  ובינתיים איבד את שאריות כבודו העצמי. ולטוטו חשוב פעם נוספת קבלת הפנים בבלומפילד שמצפה לך לא תהיה הכי סימפטית
לנו האוהדים נשאר מעט כבוד
השב   •  110
7
המון זמן לא הסכמתי באה העת01/09/2010 15:54

לדאבוני אתה צודק בכל מילה
השב   •  50
6
ניצן01/09/2010 15:52
לפועל אין עמוד שידרה, מלקקים לשחקנים שלהם.מה קרה עם אניימה? שכטר? ורמוט? דה סילבה? ועוד רבים אחרים. בקיצור ב-ו-ש-ה !
השב   •  164
אדומה01/09/2010 16:17
בלעדיהםם לא היינו מעפילים לשלב הבתים. אבל טוטו תמוז מיותר לחלוטין, אין לי ספק שהכתב צודק , וההתנהלות של טביב וקצרה היא לגמרי חובבנית. גוטמן בכלל לא רוצה אותו.
השב   •  41
אוהד אדום01/09/2010 18:45
השב   •  01
5
זייאמר.01/09/2010 15:51
השב   •  40
סיסטם01/09/2010 16:26
תדאג להרחיק אותך קצת מהמחשב, ותדאג שתבלע את הכדורים בזמן.
השב   •  52
זייאמר.01/09/2010 16:58
השב   •  01
4
אדום בנשמה01/09/2010 15:48
לא מבין מה עושים ממנו
השב   •  90
3
זייאמר.01/09/2010 15:47
יש לך יופי מסתורי.
לא רואים אותו.
השב   •  21
2
דרוזי ליברפול01/09/2010 15:46
כבר סקר שישי ולנו יש הכי הרבה אוהדים.
אמפריהה. אחרי כל הקיץ שעברנו.
השב   •  1849
זייאמר.01/09/2010 15:52
יש ללכם הכי הרבה אוהדים במחשב אבל מיפה ועד המיגרש הגזמתה יש לכם הכי הרבה אוהדי כורסא מ3 הקבוצות הכי טובות בארץ!
השב   •  124
דניאל01/09/2010 16:01
אם אתה מחפש הצדקה של כמות האוהדים שאתם אימפריה אז אתה כנראה ממש מסכן.

ומה אתה קשור עכשיו?!
השב   •  72
Mystical Complex01/09/2010 16:12
אדום ממורמר ..
מכבי חיפה הקבוצה הכי אהודה בארץ , ולא בגלל הצלחותיה .
אוהדי כורסא ? יש ואני מכיר הרבה אוהדים בדרום שרוצים ומתים לבוא למשחקים אבל לא יכולים בגלל המרחק ..
השב   •  38
אדום עולה01/09/2010 16:16
חיפה לא אהודה בגלל הצלחותיה 100%, אתה מתי הטמטום אלוהים עד מתי?
השב   •  81
זייאמר.01/09/2010 16:20
השב   •  52
אוהד אמיתי01/09/2010 16:41

השב   •  12
אני01/09/2010 18:24
השב   •  12
מאצחיק!01/09/2010 19:33

השב   •  60
דרוזי ליברפול01/09/2010 20:29

אני הזכרתי אותכם ?
והשאחרים יקפצו לי אם לא מוצא חן בעיניהם.

השב   •  00
1
זייאמר.01/09/2010 15:44
השב   •  111
אסור לפספס
נגןדניאל פרץ מפסיד באתגר הפושאפס של המבורג
דניאל פרץ מפסיד באתגר הפוש-אפס של המבורג
נגןהצצה לחגיגות יום ההולדת של זהבי במיקונוס
הצצה לחגיגות יום ההולדת של זהבי במיקונוס
נגןראש בראש: מאור בוזגלו מול הפריסטיילר
ראש בראש: מאור בוזגלו מול הפריסטיילר
נגןמנור סולומון פרזנטור של חברת רכבים סינית
מנור סולומון פרזנטור של חברת רכבים סינית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה דנית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
גביע העולם למועדונים 25
מונדיאליטו
יורו עד 21כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP