יום שני, 21.04.2025 שעה 22:46
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
גיא וקנין

כסף לא קונה נשמה

דעה: ריאל הביאה את מוריניו במטרה להחזיר את האליפות, אך ויתרה על הסמל הגדול, ראול, ותשלם על כך ביוקר. רונאלדו? צריך להתבייש על שלקח את ה-7

ריאל מדריד עשתה הקיץ כמעט הכל כמו שכתוב בספר. הבלאנקוס החתימו את ז'וזה מוריניו כמאמן וצירפו לסגל שחקנים מתאימים דוגמת סמי חדירה, מסוט אוזיל וריקרדו קרבאליו, שהגיעו כתוספת לשלד הקיים.

על פניו, הכל נראה ורוד ובברצלונה יכולים להתחיל לחשוש מפייט רציני על האליפות. האמנם? לא ממש. כשכתבתי "כמעט" בשורה הראשונה התכוונתי לכך. המועדון של פלורנטינו פרס ויתר בקיץ על שניים משחקניו המשמעותיים ביותר בעשור וחצי האחרונים - אל קפיטן והסמל הבלתי מעורער, ראול, ומי ששימש כסגנו, גוטי הרננדס.

מספר 7 הנצחי במדים הלבנים בחר אמנם לעזוב לשאלקה 04 מרצונו האישי, אך בריאל היו חייבים לעמוד על הרגליים האחוריות ולגרום לראול להישאר. הנשמה הגדולה, המחוייבות, האצילות, הטאץ' האלגנטי בכדור וקור הרוח מול השער שווים הרבה יותר מאשר כל גלאקטיקו.

ראול, על כל 33 שנותיו, שחקן הרבה יותר טוב ומסוכן מאשר קרים בנזמה. הצרפתי, שקרע רשתות בליון, לא מתאים לרמות הגבוהות, בטח שלא למועדון כמו ריאל מדריד. יגידו שהוא עבר עונת התאקלמות בברנבאו ושזה לא פייר לשפוט אותו. אני לא מסכים.

ראול וגוטי. בריאל ישלמו את המחיר על שחרורם (רויטרס)
ראול וגוטי. בריאל ישלמו את המחיר על שיחרורם (רויטרס)
 

רוד ואן ניסטלרוי, בעונתו הראשונה בריאל הפציץ 33 שערים ב-47 משחקים, רונאלדו הברזילאי חגג 30 פעמים ב-44 משחקים בעונה הראשונה בבלאנקוס וגם כריסטיאנו רונאלדו פגש את הרשת 33 פעמים ב-35 הופעות.

לשם השוואה, בנזמה כבש בסה"כ 10 פעמים ב-33 משחקים. שחקן שמתיימר להיות גדול, שנרכש בכל-כך הרבה כסף, חייב להביא קבלות ומיד ואת זה יכול היה ראול לעשות טוב הרבה יותר מאשר הצרפתי. 

ראול, קרים בנזמה וקאקה. הצרפתי לא באותה ליגה (רויטרס)
ראול, קרים בנזמה וקאקה. הצרפתי לא באותה ליגה (רויטרס)
 

בברצלונה מנגד, מטפחים את שחקני הבית ויותר מכך, מתבססים עליהם. בימים בהם הכסף משחק תפקיד מכריע בכדורגל העולמי, בבארסה מצליחים לשלב את הכוכבים תוצרת בית ואליהם מוסיפים חיזוקים מבחוץ. השיטה הזו היא מה שתביא לקטאלוניה אליפות שלישית ברצף, בעוד שבריאל ימחו שוב את הדמעות.

נ.ב. כריסטיאנו רונאלדו צריך להתבייש על שלקח את החולצה עם הספרה 7. ריאל היתה צריכה לנהוג במינימום כבוד כלפי הסמל ולתלות את החולצה של ראול בהיכל התהילה. אחרי 324 שערים לזכות המועדון אני חושב שמגיע לו.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 91 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 91 תגובות ב-64 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
64
מדרידסטה24/10/2010 23:47
אבל ככה ללכלך על ריאל כל הזמן?! מה אתם שווים בכלל תשוו תהיסטוריות ודברו איתנו ואיך התלהבתם מה 6:2 כאילו בראסה לא חטפה 11:1 מריאל!!
השב   •  11
63
רותם לביא22/09/2010 13:28
ריאל מדריד היא רואל ורואל הוא ריאל
השב   •  10
62
מהבלאנקוס13/09/2010 16:12

הכותב צודק אני איתך המאת האחוזים

השב   •  10
61
סובל30/08/2010 12:30
תראו אי אפשר היה להשאיר את החולצה ריקה צריך לאייש את המספרי מ1-25 אבל ההנהלה היתה יכולה לעשות יותר ממה שהיא עשתה טקס מול יציע אחד להצגה של רונאלדו הגיע איצטדיון שלם נתנו לראול פיסלון מסריח שרונאלדו קיבל אותו ישר כשוהא הגיע אז מה העניין אין כבוד לסמל האמיתי של ריאל עם כל הכסף שיש לנו היה צריך לתת דמי "תמריץ" להתאחדות הספרדית לכדורגל שיתנו אישור מיוחד להוציא את מספר 7 מחוץ לתחום מי שמסכים כחול מי שלא אדום
השב   •  133
60
אורי30/08/2010 09:11
בכל מועדון שיש לו סמל כמו ראול נהוג שאף שחקן לא משחק עם המספר שלו כשהוא פורש או עוזב(ורונאלדיניו לא סמל כמו שכתב 59)לפחות לעונת משחקים אחת.אף שחקן של מילאן לא לבש מספר 3 אחרי מאלדיני,אף אחד לא השתמש במספר 4 של בארסה בעונה שאחרי העזיבה של גווארדיולה, וגם ססק פברגאס ותיאו וולקוט קיבלו את המספרים 4 ו-14 רק כשחלפה לה עונה לאחר עזיבת הסמלים שלה ויירה והנרי. ולהבדיל, אף שחקן של מכבי לא לבש את המספר 8 אחרי שנמני פרש.(ואני ממש לא אוהד מכבי)ורק שתדעו שמיקי ברקוביץ'' הגדול לבש את החולצה 9 במכבי לאחר שהמספר 6 אותו רצה אוייש בידי טל ברודי. והוא אמר פעם לא החולצה עושה את השחקן, אלא השחקן עושה את החולצה
השב   •  41
59
די לצביעות!30/08/2010 01:25

מה אתה מתחיל להתיפיף?!?!?
ראול עזב מרצונו את ריאל כי הוא ידע שלא יקבל דקות משחק.
זה דבר ראשון דבר שני למה כשמסי עושה אותו דבר זה בסדר?.
כשרונלדיניו עזב את ברסה בתור הכוכב
מסי לא לקח לו ישר את מספר 10??..
אז "אוהדי" בצלונה תחזרו לחור שזכלתם מימנו!

השב   •  20
58
זוהר29/08/2010 22:38
השב   •  01
57
שד אדום29/08/2010 20:58
אתה רוצה שרונאלדו ישאר מס 9
ואיזה שחקן מעפן יקח את 7.
כל המספרים צריכים להיות מאוישים.
ורק שתדע רונאלדו רוצה את המספר 7
לא בגלל ראול אלה בגלל שזה המס'' שהיה לו ביוניטד ובנבחרת
השב   •  30
56
טארק בשיר29/08/2010 19:36
השב   •  10
55
טארק בשיר29/08/2010 19:30
השב   •  20
54
איציק29/08/2010 17:05
מועדון שרק הורס שחקנים ומבזה את הספורט!
השב   •  03
53
שלו29/08/2010 13:15
איכסה איזה בוגד
השב   •  03
52
כ29/08/2010 11:52

השב   •  65
51
11129/08/2010 09:33
איך זה שכשיש כתבה על בעסה או על קבוצות אחרות אוהדי ריאל  לא נידחפים לתגובות וכשזה נוגע לריאל כול אוהדי ההצלחות של בעסה דוחפים תאף שלהם ,ניראה לי ייש פה קנאה ומי שאוהד את ברסה מפחד להודו שהוא בתכלס אוהד ריאל אחרת הוא לא הייה מגיב לכל פיפס של ריאל ,או שאף אחד לא מבין פה בכדורגל
השב   •  50
די לצביעות!30/08/2010 01:29
צודק צריך לסים סוף לתופעה הזאת שקוראים לה ברסה. שנייתה הקבוצה של המדינה 5משחקי ידידות של בארה שודרו לעומת זאת של ריאל שורדרו רק 2.
השב   •  20
50
ריאל האלופה29/08/2010 05:31
ראול לא רצה שחולצה מספר 7 תשאר כסמל, הוא בעצמו העניק אותה לרונאלדו,ושימותו הקנאים .
השב   •  21
49
אביאל28/08/2010 23:10

השב   •  00
48
גל28/08/2010 23:07
סוף סוף,חיכיתי שיעשו כתבה על זה אמרתי כבר שזו בושה שנתנו לרונאלדו את המספר 7 .
השב   •  62
47
אנונימי28/08/2010 22:41
אתה לא אובייקטיבי.אוהד ברצלונה.
השב   •  52
46
גרשון28/08/2010 21:14
השב   •  45
45
רועי28/08/2010 20:25
פשוט קבוצה בלי סמל בלי לב בלי נשמה.ועוד משהו מסי פי 1000 יותר טוב מרונאלדו.השחקן הכי נשמה אצלכם זה רק קסיאס פשוט שוער ענק!חבל שהוא משחק אצלכם
השב   •  33
44
מאור28/08/2010 18:57
אל תשחק אותה כאילו בכלל אתה מכיר את ראול ואת מה שהוא מביא או לא לריאל מדריד כולל הסגן שלו גוטי כי הם ביזיון טוטאלי לריאל מדריד ורק כתם גדול, כמו שבעבר פלורנטינו פרס אמר:ראול וגוטי הם הבעיה של מדריד".
הצוות הזה היה מחבל בכול דבר שההנהלה ניסתה לעשות לטובת הקבוצה,כול מאמן שבא הבריחו אותו אחרי שנה בגלל שלא יכל להיות בקבוצה ששולטת בו ,הם היו עושים מרד שחקנים והם מחליטים ולוחצים על המאמן והשחקנים לעשות מה שהם רוצים,ופרס היה חייב לפטר אותם בגלל שכול השחקנים לא רצו את המאמן בגלל ההרעלה של גוטי וראול. הם שחקנים ממוצעים ולא יותר הם סמלים רק בגלל שהם שיחקו הרבה זמן בקבוצה אבל אין להם שום כבוד ושום אהבה לריאל הוא לשחקנים או למאמן או להנהלה , זאת הסיבה שבפרידה של ראול הגיעו בלחץ כמה מאות אנשים אחרי שה"קפטן האהוב ,הסמל הגדול " עזב בזמן שרונאלדו רק בא לריאל והיו 85,000 איש לראות אותו נראה את ראול הולך לאיפשהו וכול הרבה באים לראות אותו, רונאלדו ממלא הולמות לבד בלי לעשות כלום,ושהוא משחק כולם יבואו לראות שבוע אחרי שבוע ולא בכדי לראות את ראול וגוטי.
ואם ראול וגוטי היו טובים כמו שהם ,ובמיוחד ראול הכי טוב בהיסטוריה שצריך לתלות את החולצה שלו, הוא היה מסוגל להבקיע לפחות גול אחד נגד אלקרון מהליגה ה2 או ה3 מה קרה קשה לו לעשות את זה מבלי שישימו לו את זה על מגש כסף,או גוטי הביזיון הזה שרב על המגרש עם השחקנים וצועק אליהם ומתחצף לפלגריני בהפסקה של המשחק ועוד המצלמות צילמו אותו מעניין מה אומר שאף אחד לא לייד . הם הבושה של המועדון, ומעכשיו רק הצלחה תגיע מדריד נפטרה מהרעל שלהם.ובקשר לחולצה של ראול ולמספר 7 על תצחיק אותי אפילו אתה פשוט בור , רונאלדו השיג הרבה יותר ממה שראול השיג ב33 שנות קריירה וזכה ביותר פרסים ממנו הוא אחד השחקנים הכי טוב שיש בעולם כרגע ושיהיה בהיסטוריה את ראול אפילו הכלבים לא יזכרו,ראול צריך להיות גאה שמישהו כמוהה לובש תחולצה שלו,ולהזכיר לך שגם ראול בזמנו לחץ את החולצה 7 שאנשים גדולים ממנו לבשו למה בשבילם לא שמרו תמספר?! אתה חתיכת מושפע שלא מבין בכדורגל ובחיים לא תבין . מי זה בכלל ראול עשית ממנו אל שהוא בקושי בן אדם! ובנוגע לבארסה אל תצחיק אותי כי לפני שנתיים מי היא הייתה בכלל וריאל שלטה , הגלגל מסתובב וגם הפעם זה יקרה אז לפני שתצחק ותלגלג לריאל תתחיל
השב   •  313
נתנאל28/08/2010 22:08

קראתי כמה שורות ראשונות, וברגע שקראתי את המשפט על ראול וגוטי "הם ביזיון טוטאלי לריאל מדריד ורק כתם גדול", הבנתי שאתה סתם עוד בן אדם שמתימר להיות אוהד גדול של ריאל, אבל בעצם לא מבין כלום מהחיים ולא יודע על מה מדובר.
תתבייש לך, להגיד דברים כאלו על ראול, אני לא מבין איך רשמת את זה בכלל.

השב   •  80
43
ronaldo28/08/2010 18:43
כריסטיאנו רונלדו.. אחד השחקנים הטובים בהסיטוריה של הכדורגל.. הוא רק בן 25 ויש לו עוד 5 שנים טובות ואפילו עד 10 שנים במצב שלו .. הוא אמר פעם שהוא רוצה לשחק עד גיל 40 שזה כבר 15 שנה


רונלדו זה השחקן שהכי מגיע לו ללבוש את מספר 7. הרבה שחקנים טובים הגיעו לריאל ורצו את המספר הזה .. פיגו , בקהאם ואחרים.. אז מה?? ראול רצה לעזוב ןהוא עזב.. את המספר נותנים למישהוא אחר שמגיע לו.. ואין עדיף מרונלדו השחקן היקר והטוב בעולם

רונלדו הפציץ בממוצע של 0.94 יותר מכל שחקן אחר ברמות הכי גבוהות .
יותר מהגמד גינה אז תנו כבוד!

לגבי בנזמה?? הוא אפילו עדיף על היגואין ולא יורד ממנו.. הוא תורם יותר להתקפה והוא יכבוש יותר בעתיד אני בטוח
השב   •  56
42
VISCA CATALUNIA28/08/2010 16:41
שלא מכבדת אף שחקן מכונה בלי רגשות !
השב   •  40
סולשיאר28/08/2010 18:49
לא נמאס לכם?! כי לי קצת נמאס לכתוב לכם תגובות פשוט תקרא את מה שכתבתי בתגובה 20
השב   •  10
41
Xavi28/08/2010 16:16
פויול וצ''אבי בבארסה, ג''ון טרי ולמפרד בצ''לסי וג''רארד בליברפול
השב   •  00
דביבון28/08/2010 18:48
צ''אבי ממש לא סמל בסדר גודל של טוטי ,דל פיירו , גיגס ,סקולס,ג''רארד ,פויול ועוד. ג''ון טרי, אחריי מה שהוא עשה מבחינתי הוא ממש לא סמל
השב   •  11
40
לא ידוע28/08/2010 16:01
אם כול הדברים הרעים שאומרים על ריאל היא עוד תיקח אליפות ! ! ! אבל מה רונאלדו באמת צריך להתבייש שלקח לו את החולצה אני הייתי בטוח שהם ישמרו לו אותו !! ! !
השב   •  13
39
ארסנל בדם28/08/2010 15:54
אבל השחקן הכי טוב שלהם היה תמיד שלהם- ראול
השב   •  10
38
באסטיאן שווינשטיגר28/08/2010 15:35
דל פיירו ירד עם יובה ליגה,טוטי האיטלקי הטוב ביותר בדורו העדיף להישאר ברומא(טעות לפי דעתי) ואפילו עזב את הנבחרת בשביל רומא. עכשיו אני שואל מה עשה ראול? כל חייו שיחק בהרכב הראשון ללא בעיות וכעת שהוא יורד לספסל הוא עוזב ותאמינו לי רצו שהוא ישאר כמחליף אבל הוא לא הסכים מסיבה אחת פשוטה שהוא לא סמל. ואין פה מה להאשים את ריאל יש לה חלוצים טובים יותר כעת ולכן זה מתבקש שיהיה מחליף. אני אגב הייתי עושה את אותו הדבר כי אין הרבה אנשים כמו טוטי,דל-פיירו,מלדיני ועוד.
השב   •  22
37
אדום28/08/2010 15:32

השב   •  21
36
אמטאנס28/08/2010 15:27
מה זמענין מי קנה את מי ? למה הם מבזבזים מהכיס שלכם ?  למה תמיד נכנסים לוויכוחים ללא תועלת .  וגם תמיד מדברים כל 2 עד 3  שנים אחרונות .  תעשו מחקר רב שנתי ותבינו למה בארסה בחובות יותר מריאל .
השב   •  20
אמטאנס28/08/2010 15:36
וגם השנה בארסה הוציאה כסף על רכש בסכום די דומה לריאל אולי הבדל של מליונים בודדים . תבדקו מחירים
השב   •  00
35
חיים28/08/2010 15:16
הכוונה לראול
השב   •  10
34
גל28/08/2010 15:14
אני אוהד בארסה אבל באמא שלך ראול אחד השחקנים שיזכרו ועדיין יותר טוב ממרבית השחקנים שלכם
השב   •  00
33
ריאל מדריד בלב28/08/2010 14:39
כולם פה ילדים קטנים בני 10-15 שלא מבינים כלום . שחקנים ומאמנים תמיד מתחלפים אין מה לעשות ראול וגוטי כבר לא התאימו לרמות האלה מבחינה פיזית.
השב   •  85
עופר האורגינל28/08/2010 20:18
בפיפ"א מנג''ר ח ח ח
השב   •  10
32
עמי28/08/2010 14:34
בתמונה, עבר שם איזה ניתוח שניים
ברך קרועה לגמרי
השב   •  11
31
ברק28/08/2010 14:34
היום זה רק עבודה
השב   •  20
30
אחד שמבין28/08/2010 14:10

השב   •  00
29
אדום עולה28/08/2010 14:06
ואתה קורא לעצמך אוהד ריאל מדריד?
השב   •  10
28
ניסו28/08/2010 14:06
אני מההתחלה לא הבנתי למה מביאים את בנזמה כשיש את היגוואין וראול. יש לי קצת בעיה עם הסטטיסטיקה שנתת על בנזמה - הוא עבר כמה משחקי התאקלמות בתחילת העונה וכשהוא לא כבש הרבה היגוואין תפס את מקומו בצדק והתחיל להפציץ. מאז בנזמה קיבל כמעט ורק הזדמנויות של לעלות מהספסל בדקה 60, וכל חצי שעה כזו נחשבת לו למשחק ככה שזה לא באמת 10 שערים מתוך 33 משחקים. הוא באמת לא החלוץ הטוב ביותר שלהם אבל הוא יילך וישתפר ויהיה חלוץ ראוי (אם ייתנו לו מקום). באשר לראול וגוטי - ניראה לי שהגיע הזמן שלא יהיה בקבוצה הזאת אף שחקן שהוא מעל המאמן, בעיקר כשיש מאמן כמו מוריניו. וכשיש את מסוט אוזיל ביחד עם קאקא לא ניראה לי שמישהו יתגעגע לגוטי. מוריניו מאמן ווינר ובאמת תותח, את האליפות הוא יביא להם, ליגת האלופות הכל פתוח וזה הרבה עניין של מזל. בתור אוהד בארסה, אחרי הרכישות הכבדות של רונאלדו וקאקא שנה שעברה לא חששתי למעמדה של בארסה. אבל השנה, לא משנה איזה שחקנים הם הביאו כל עוד הם הביאו מאמן בדמות מוריניות זה יעשה את ההבדל. מאמן זה חצי קבוצה אין מה לעשות. ועוד תוסיף לזה את סמי חדירה קרבאליו פדרו לאון די מריה והכי חשוב אוזיל. יש להם סגל ענק וברמה גבוהה מאוד, ואחרי שהשחקנים שהגיעו שנה שעברה כבר התחברו ביחד, ואם כ.רונאלדו לא יהיה פצוע הרבה הם הקבוצה המפחידה ביותר בעולם. ביחד עם בארסה. כמובן שבארסה עדיין אדירים אבל יש לי תחושה שהשנה הזאת היא של ריאל.
השב   •  20
27
=עדי=28/08/2010 14:04
בסוף המפסיד היחיד היא ריאל מדריד .ראול בריאל מדריד כמו הלב בגוף
השב   •  20
26
ריאל מדריד28/08/2010 13:51
עם כל הכבוד לראול עוד שחקנים גדולים לבשו את מספר 7 בריאל מדריד לפניו.
השב   •  80
25
עומר28/08/2010 13:30

לריאל יש שתי מטרות עונתיות:
לגבור על בארסה בליגה הספרדית שבה ואו נודה באמת יש רק 2 קבוצות
ובנוסף, להראות קצת כדורגל באירופה ולהגיע למקום יותר מכובד משמינית הגמר כמו למשל חצי גמר לדעתי יהיה סביר בשביל ריאל מדריד.
הבעיה היא כזו: השלד של הקבוצה כל פעם נבנה מחדש, הם צריכים שהשלד יתבסס על שחקנים עם ותק של 5 שנים ומעלה כמו כל קבוצה אחרת שהגיעה לחצי גמר האלופות בשנים האחרונות.
הבעיה היא לא עם רכש, הבעיה היא שבריאל מנסים לגרום לכך שרכש חדש תמיד יביא תוצאות תוך שנה אחת.
ובקשר לראול, לא צריך להתרגש בגלל מה שקורה סביבו, כדורגל זה ספורט ומי שטוב צריך לפתוח.

השב   •  91
24
מה28/08/2010 13:28
צודק לגמרי אבל וייה מולנסיה
השב   •  22
23
סופר סרחיו28/08/2010 13:26
כמובן חוסר הבנה בסיסי בכדורגל בכלל ובליגה הספרדית בפרט.
אוהד הצלחות שנזכר לראות כדורגל עולמי בשנתיים שלוש האחרונות ולכן אוהד את ברצלונה.
אני לא אגיב על הכתבה הזאת כי היא חסרת אובייקטיביות, לא עניינית, חסרת כל ידע והבנה וכתובה כמו תגובה של ילד בן 15.

אני רק אזכיר שלא משנה מה קלאסיקואים בארסה תיקח היא תמיד תהיה בצילו של המועדון המפואר והגדול בעולם - ריאל מדריד.
השב   •  137
סאן איקר28/08/2010 13:39
לגבי המספר 7, בלידה הספרדית מותר לרשום עשרים וחמישה שחקני סגל עד הספרה 25 על החולצה. כרגע לריאל יש עשרים ושישה שחקני סגל (ולכן לפחות אחד ימכר) שמאיישים את 26 הספרות הראשונות, כדי שכולם יוכלו להרשם המספר שבע חייב להיות מאוייש ע"י שחקן ואין יותר מתאים מרונאלדו כרגע.

אז חבל שרק את השם משפחה של גוטי ידעתם להוציא מויקיפדיה ולא את שאר העובדות החשובות יותר.
השב   •  30
סופר סרחיו28/08/2010 13:45
רק שימו לב לדוגמאות שהוא נתן "לשם השוואה" ותבינו כמה הכתב חסר ידע.
כריסטיאנו בא אחרי 2 עונות שיא ביונייטד, לרונאלדו השמן היה את זידאן מתחתיו (וכל מילה מיותרת) ורוד בא עם קבלות. כל אלה באו עם נסיון ברמות הגבוהות ביותר והיה להם קל לעמוד בציפיות ובלחץ ולספק את הסחורה. בנזמה רק בן 21 ועם המאמן נכון (מוריניו) והנסיון שהוא רוכש הוא יתפתח לאחד החלוצים הטובים בעולם בעוד כמה שנים וכבר השנה כולם יראו שיפור משמעותי ביכולת שלו.
השב   •  20
אוהד בארסה28/08/2010 14:39
השב   •  23
עכשיו משדרים אותי בעברייני מקלדת?28/08/2010 14:46
אין תחרות? ריאל נעלמה?-עדיין בלה ליגה אנחנו וברצלונה מתחרים על אליפות והפרשים תמיד בנקודה אחת או 2 אין תחרות? מה עם ליברפול של פעם? אייאקס של פעם? מילאן של פעם? יובנטוס של פעם? מנצסטר של פעם? יהיה הרבה מאוד תחרות
השב   •  00
22
ביורפואה28/08/2010 13:25
אדוני הכתב- תתקדם, ראול הזדקן ונהיה איטי, הקבוצה צריכה תארים ולא משנה מה המחיר- ראול הוא לא נצחי, לשמור אותו כהוא רק הסמל? שטויות, סמל נשאר בלב - ולא בסגל
השב   •  71
פופאי28/08/2010 20:39
השב   •  10
21
אחד שמבין28/08/2010 13:22
כל הדוגמאות שנתת שם (רוד, רונאלדו השמן וכריסטיאנו) באו עם נסיון ברמות הכי גבוהות והם באו בגיל יותר מאוחר וידעו להתמודד עם לחץ וציפיות (בואו לא נשכח לרונאלדו השמן היה את זידאן מאחוריו וכל מילה מיותרת), כריסטיאנו בא אחרי 2 עונות שיא במנצ''סטר ורוד בא עם קבלות ונסיון ברמות הכי גבוהות. בנזמה בן 21, חסר נסיון, ועדיין לפני השיא. הציפיות ממנו היו גבוהות מידי לשחקן בן 21 ולכן הוא נתן עונה חלשה.
אני מאמין שיחד עם המאמן הנכון (מוריניו) ועם הנסיון שהוא רוכש, בנזמה יתפתח לשחקן נהדר ואחד החלוצים הטובים בעולם כבר השנה או שנה הבאה.

לגבי המספר 7 של ראול, בליגה ספרדית מותר לרשום 25 שחקני סגל עד המספר 25 ולריאל כרגע יש 26 שחקני סגל (כנראה אחד או שתיים ימכרו) ולכן כל המספרים חייבים להיות מאויישים ע"י שחקנים וזה לא אפשרי לתלות חולצה כי אז זה מקצר את הסגל.
אז אדון וקנין הנכבד, את השם משפחה של גוטי דאגת לבדוק בויקיפדיה, חבל שלא דאגת לבדוק גם את זה.
השב   •  201
שונקי29/08/2010 06:39

השב   •  00
20
סולשיאר28/08/2010 13:08
זב פשוט בושה איך שמנסים להציד את ריאל כ"רעים" ואת בארסה כ"טובים" למה אתה לא מזכיר את זה שפפ גווארדיולה לא סיים את הקריירה בברצלונה ? למה אתה אומר שרונלדו צריך להתבייש? מי ששיחק לפני ראול במספר 7 היה אמיליו בוטרגניו שהיה שחקן ענק (שהייתי קטן ואבא שלי כמו כל אבא היה בטוח שמקומי יהיה בליגות הגדולות באירופה קרא לי אמיליו בוטרגניו ח וככה הוא מכנה אותי גם היום ) אולי תפסיקו כבר עם הקטע הזה שבבארסה יש נשמה ובריאל רק כסף! תאמינו לי גם לברצלונה לא חסר. היום הכדורגל הוא רק כסף אמנם יש כמה שחקני "נשמה" : גיגס סקולס מאלדיני וכמובן דל פיירו הסמל הכי גדול. אבל בכללי הכל כסף
השב   •  246
מכביסט28/08/2010 15:29
אתה באמת יכול לשכוח מהשחקן הכי נשמה שיש היום בעולם?
איך שנבחרת ספרד זכתה ישר ראית את פויל ואת צ''אבי (נשמה גדולה לא פחות) רצים ומניפים את דגל קאטלוניה, זה רק מראה לך כמה ברצלונה שווה להם.
אני רק חושב על זה ומקבל צמרמורת בכל הגוף.
ולכל הילדים שיגידו שאני אוהד ברצלונה מ2009, אל תבלבלו את המוח כי אני אוהד את הקבוצה הזאת לפחות 8 שנים.
השב   •  44
19
חתול כרוני28/08/2010 13:05
נראלי שהוא עזב מרצונו, ראול בכלל לא שותף העונה הזאת
השב   •  20
18
גל28/08/2010 12:54
איך אפשר לדבר על שחרור שחקנים ולהראות את ברסה בצד טוב אלוהים ישמור? ברסה שיחררו את רונאלדיניו שהביא להם כל כך הרבה אחרי חצי עונה לא טובה ראול וגוטי מה לעשות כבר עונה ואפילו שניים רחוקים מלהיות ברמה שריאל רוצים להיות בה, אז נכון שראול מכניס יותר גולים, ראול הוא יותר חלוץ מהסוג הישן, לא רץ הרבה עם הכדור, לא נמצא יותר מידי במרכז המגרש, מקבל כדור ליד השער ועושה מזה גול, בנזמה עושה הרבה לחץ ומכאן יוצא שהוא הרבה פעמים רחוק מהשער, אם זה טוב או רע תנו לצוות המקצועי של ריאל להחליט, אם בנזמה לא ישחק טוב אני מבטיח לכם שמוריניו יעיף אותו. ברצלונה פשוט מגעילה אותי, שנה שעברה קראתם לזה "הגלאקטיקוס" קראתם לזה גועל נפש של משחק והורסים את הכדורגל האירופאי אבל כשברצלונה עושים את זה, ונכון בפחות כסף אבל לוקחים את השרידים האחרונים של האימפריה המתה ליברפול (מצ''רנו) מפעילים לחץ חברתי מגעיל בצורה לא יאמנת על ארסנל ופברגס קופצים על סיביליה ברגע של משבר וקונים שניים מתוך 3 הטובים שלה (וייה ואדריאנו) ואם כל אלה ישחקו באמת, זה לא יהיה שונה מה"גלאקטיקוס" של ריאל של שנה שעברה, אבל למה שמישהו יגיד משהו רע על ברצלונה הגועל נפש? ודבר אחרון, אם נשכח לרגע משנה שעברה, ריאל עשתה קנייה של שחקנים צעירים ומוכשרים בקצת כסף, שממש לא באו להחליף מיידית את ראול אלא באו להיבנות במועדון עם האימונים הטובים בעולם בשביל להגיע לרמתו של ראול, בעוד שברצלונה לא נותנים לשחקן שנייה נשימה ואם הוא לא משחק טוב הוא טס משם על טיל (ראה גיא אסולין, שחקן שנבחר כמה פעמים להגיע למשחקים עם הבוגרים, כנראה לא שיחק משו במשחקים האלה, ותזכרו שהוא רק בן 18 אז הם העיפו אותו על טיל, תשאלו אותי? זה באמת הדבר המגעיל באמת, להעיף ככה שחקן בית) ובקשר לחולצה? אוי אוי אוי זה רק מספר, גם בקהאם במנצ''סטר היה 7 ורונאלדו בא וגרם לאוהדים שלהם לשכוח ממנו, ככה רונאלדו יעשה גם בריאל
השב   •  1917
קטלוני..28/08/2010 15:50
אתה מדבר על מצ''רנו .. רק להזכיר לך גם אינטר הציעה עליו 20 מליון אז בלי שטויות .. דבר שני וייה בא מולנסייה ..דבר שלישי רונאלדיניו לא שחקן בית של ברסה והוא נתן שתי עונות לא טובות עם הרבה סכסוכים עם רייקארד .. דבר רביעי אתה רוצה שברסה תשאיר את כל השחקנים הצעירים שלה ?? יש לה הרבה שחקנים צעירים וכנראה שגיא אסולין לא מתאים לרמה של ברסה בתכלס גם במשחקי הצעירה לא ראינו ממנו כלום .. כנראה שבאמת הוא לא מספיק מוכשר
השב   •  71
17
מתן28/08/2010 12:54
זה נכון שראול בימים הטובים שלו טוב יותר מבנזמה, אבל ראול כבר אחרי השיא. בנזמה כן עבר תקופת התעקלמות ואין לי ספג שאחרי שלא זומן לנבחרת צרפת במונדיאל הוא יחזור רעב למגרשים ויפציץ העונה! ותפסיקו לחשוב שרצלונה קבוצה כל כך מושלמת! עשיתם אותם בלתי מנוצחים! ברצלונה השנה לא יותר טובה מריאל!
השב   •  55
16
גדי28/08/2010 12:46
ריאל קבוצה מושפלת לא פלא שמעדיפים את ברסה על פניה.רונאלדו מספר 7?!?!?!?!!? האפס הזה צריך להיות מספר 80
השב   •  85
חוליו28/08/2010 13:09
עאלק מילאן אולי פ.צ. פדובה ג''וניורס
השב   •  22
מתן28/08/2010 19:06
הייתם מתים לשחקן כמו רונאלדו! אתה יכול לשנוא אותו, אבל אתה לא יכול להגיד שהוא אפס! אין הרבה שחקנין כמו רונאלדו- כל הפעולות שלו על המגרש הם פעולות טובות! והוא משקיע באימונים יותר מכל הבית אבות של מילאן ביחד!
השב   •  12
15
אלון28/08/2010 12:39

ואן ניסטלרוי הוא הכדורגלן הגדול ביותר שהכי לא מוערך למרות שהוא היחיד שהצליח בכל ליגה והוביל את קבוצתו להישגים בהולנד אנגליה ספרד  בנבחרת וגם עכשיו השתלט על המבורג

השב   •  120
14
אימפריה באדום28/08/2010 12:38
הם לא מתכוונים לריאל . הם מתכוונים למכבי
השב   •  126
עדן28/08/2010 12:42
אמ,אמ,אמ 1?
השב   •  81
שד אדום28/08/2010 12:50
ואם שי ימשיך כמו שהוא נראה ביום שלישי זה יכול לגדול גפ ל4 העונה. כמה יש לכם, 1?
השב   •  31
הדוקטור28/08/2010 13:02
אבוטבול בן סהר וזהבי, לא מספיק? גם שיש פותח המון
השב   •  01
אימפריה באדום28/08/2010 13:11
1. דדי בן דיין התחיל בנוער של הפועל
2. שי אבוטבול
3. ב סהר התחיל בנוער של הפועל
4. דני בונדר

ואני לא אתחיל לתת לך שחקנים כמו גל שיש, בן שאנן, סלים טועמה שבקרוב מגיע. את מי יש לכם ? את שטראובר ? (שדרך אגב התחיל בנוער של הפועל . אם הוא מגיע להפועל הוא נחשב שחקן בית)
השב   •  03
בית''ר28/08/2010 13:24
למיטב זכרוני אתם לא הפועל פ''ת. בן סהר וזהבי זהו
השב   •  40
עכשיו משדרים אותי בעברייני מקלדת?28/08/2010 13:45
1.שי אבוטבול? הוא לא בהרכב שלכם ורציתם להעיף אותו לפני כמה זמן 2.דדי בן דיין התחיל בנוער א? זהלא נחשב יחכם מחשיבים על פי כול קריירה שלו(שיחק במכבי ובעוד מליון קבוצות) 3.בן סהר? מה אתה מסתלבט? 1.הוא מושאל 2.הוא יהיה באירופה כול קריירה שלו ובנוער שלכם רק איזה 3 חודשים) 4.דני בונדר\קנדה-אתם משאירים אותם כי אין לכם מגן נורמלי..שיבוא מגן הם ילכו ללספסל
השב   •  31
רוני28/08/2010 14:47
הוא גדל בפ"ת.
השב   •  20
13
MrJones28/08/2010 12:28
בסופו של יום, ראול כבר מזדקן. המון ניסיון אך מבחינה פיזית הוא לא בשיאו. בלי קשר לבנזמה - יש היום את רונאלדו והיגוואין שתופסים מקום של קבע בהרכב ובצדק. לראול לצערי אין נכון להיום מקום בהרכב הפותח - היגוואין ורונאלדו יותר טובים ועדיפים עליו. כל סמל סופו לחלוף והחולצה? החולצה היא בסה"כ חולצה עם מספר. מתישהו מישהו היה לוקח אותה ורונאלדו הוא בהחלט אופציה טובה. צאו מהסרט שלכם!
השב   •  129
12
ליונל מסי28/08/2010 12:27
בתור אוהד בארסה גם אני אוהב את השחקן הזה.והא היה הנשמה בריאל אבל כבר כמה עונות הם לא מכבדים אותו..איש כזה צריך להעריך בכבוד וזה לא קורה בצעודון כמו ריאל כי הם חושבים כסף קודם כל ומוכנים לדרוך על שחקנים שנתנו את  המיטב בקרירה למועדון.
השב   •  194
11
שלום28/08/2010 12:25
נכון אם ברצלונה הייתה עושה גלאקטיקוס לא הייתם עושים את טורים האלו א? אתם מגעילים אותי.. ברצלונה? אוהזי הצלחות קטנים מי הייתה ברצלונה עוד לפני 10 שנים? שאייאקס וריאל היו שולטים בכדורגל?
השב   •  1013
נתנאל28/08/2010 22:18
לפני 10 שנים ריאל ואייאקס שלטו בכדורגל? לא יודע באיזה עולם אתה חי, אבל אתה מדבר על תקופה של לפני 30 שנה בערך.
לפני 10 שנים מי שבאמת שלטו בכדורגל היו מנצ''סטר ומילאן.
ואם כבר אתה באמת שואל איפה הייתה ברצלונה בעבר, אז בקשה, אתה מוזמן לבדוק את התקופה של תחילת שנות ה90.
הדרים טרים הראשון של שנת 91, היה ללא ספק מדהים.
השב   •  30
10
raul the king28/08/2010 12:24
השב   •  71
9
מישהו28/08/2010 12:23
השב   •  81
8
רועי28/08/2010 12:22
ועזב כמעט לפני סוף הקריירה לליגה האיטלקית
השב   •  92
7
real madrid 728/08/2010 12:19
כל מילה נכונה , גם אם כמה שאני אוהב את רונאלדו,בנזמה ,קאקא,אוזיל וכו.. אין על ראול שלי , לא יהיה שחקן כמוהו.
השב   •  212
עדן28/08/2010 12:28
הייתה יודע למה ראול עבר כי הוא רצה,לא בגלל ''שנאה למועדון'' או בעיה בתקציב הוא פשוט רצה דקות
השב   •  42
6
ירוק28/08/2010 12:19
שלפני ראול, מי שלבש את החולצה מספר 7 היה אגדה לא קטנה מראול בשם בוטראגניו, גם אז הייתה מחלוקת אם מתאים לילד בן 20 ללבוש את החולצה הזו ובסוף זה הפך להיות אימפריה. חוץ מזה ראול עזב מרצונו החופשי כדי ללכת להיות בהרכב הפתוח כי גם אתה יודע שבריאל הוא לא עדיף מבחינה מקצועית על פני היגוואין ורונאלדו,וגם הוא יודע והוא רצה לחזור לכבוש בצרורות כמו בימים היפים. ואיך בדיוק אתה יודע שבארסה תיקח? גיא וקנין אתה מגלה עתידות?
השב   •  85
5
ניצן28/08/2010 12:17
רונאלדו סתם שחצן מגעיל ובכלל ריאל קבוצה מגעילה ! רק בארסה
השב   •  137
4
תותחן ירוק מהכרמל28/08/2010 12:13
היום הכדורגל המודרני הוא מסריח ממוסחר וחסר נשמה..
איפה כל השחקנים הגדולים , שחקני הנשמה ששיחקו בשביל הסמל והכדורגל הנקי הפשוט והיפה..איפה?
רונאלדו קאקא ושאר השכירי חרב לא מגיעים אפילו לסולייה של שחקני הנשמה כדוגמאת ראול , רוברטו קרלוס , רונלאדו האמיתי , ריבלדו , רונאלדיניו , פלה , מראדונה ואחרים..
השב   •  302
עדן28/08/2010 12:18
כדורגל? נשמה? חברה היום כדורגל עושים בשביל להרוויח כסף
השב   •  19
ספי28/08/2010 15:28
פחח זה אותו שחקן שניסה להסיט אוהדי נאפולי כנגד הנבחרת שלהם. כנגד הנבחרת שלהם!! היחיד שצריך לשמש דגמא הוא פלה שבחר להישאר נאמן לכודרגל ולא לכסף, לא יצא לאירופה ובמשך כל הקריירה שלו נשאר נאמן לקבוצת נעוריו, ובמקרה הזה ראול שני רק לפלה בקטע של נאמנות וטרומה לקבוצה.
השב   •  00
3
עדן28/08/2010 12:12
נשמה עלק סעו הביתה אתם וברצלונה שלכם(''הקבוצה עם הכי הרבה נשמה'') למה מה קרה? ריאל עשתה כבר גלאקטיקוס והצליחה
השב   •  1227
2
ג''ו לנון28/08/2010 12:08
סוף כל סוף מישהו אומר את זה כמו שצריך
השב   •  131
1
דוד סירוצקי28/08/2010 12:07
השב   •  151
אסור לפספס
נגןכמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
כמעט מחצי מגרש: הבן של רוני עם שער ענק
נגןעולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
עולם האספנות בשוק מהקלף הזה של רונאלדו
נגןהבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
הבן הקטן של מרסלו כובש שער נדיר במספרת
נגןבמה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
במה אתם הייתם בוחרים? 1000 דולר או קופסה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP