יום חמישי, 10.04.2025 שעה 17:15
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ויסאם קבהא

גווארדיולה הביא את הגביע

דעה: שחקני ברצלונה והמודל של המאמן הצעיר הם שחתומים יותר מכל על הזכיה של ספרד. האמת? את הקפת הניצחון היה צריך לערוך בקטאלוניה, לא במדריד

נבחרת ספרד היא ללא ספק הנבחרת הכי מלהיבה בעולם והגיע לה לזכות בגביע העולם. אבל עם כל הכבוד לקפטן שהניף את הגביע (השוער הכי טוב בעולם), מי שחתומים על הגביע הזה הם שחקני ברצלונה.

נבחרת ספרד הורכבה משמונה שחקנים מאלופת הלה ליגה, בחצי הגמר מול גרמניה ובגמר מול הולנד פתחו שבעה מהם בהרכב - באמת הישג אדיר לקבוצה הקטאלונית.

פויול ופיקה (רויטרס)
פויול ופיקה. ההגנה מתבססת עליהם, ממש כמו בבארסה (רויטרס)

הנבחרת אפילו זכתה להרבה כינויים דוגמת "בארסה המחוזקת" או "בארספרד". אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל השערים שהבקיעו הספרדים במונדיאל הם שחקני בארסה, כולל השערים המכריעים, בחצי הגמר (פויול) ובגמר (אינייסטה).

ועל זה מגיע כל הקרדיט לפפ גווארדיולה, שבנה את השושולת הזאת בבארסה. הוא אחראי לתחייתם של פיקה ופדרו. ספרד משחקת כדורגל בסגנון של בארסה, ההגנה שמתבססת על פויול ופיקה, הקישור מהסרטים שכולל את בוסקטס (בן טיפוחו של פפ), צ'אבי המלך ואינייסטה הגדול. לכך תוסיפו את חלוץ העתיד של בארסה, דוד וייה, שנתן אחלה מונדיאל.

אינייסטה (רויטרס)
אינייסטה. עוד פרק לרזומה המפואר שלו (רויטרס)

לדעתי אינייסטה הפך לווינר אמיתי, לווינר הכי גדול בכדורגל העולמי אחרי שכבש את השער שהעלה את בארסה לגמר האלופות, בתוספת הזמן מול צלסי. אחרי השער בגמר המונדיאל, כנגד כל הסיכויים, הוא הוסיף עוד שורה לרזומה המפואר שלו.

השחקנים של בארסה סוגרים מונדיאל מהסרטים. פויול הוא חומת הגנה, פיקה צומח לאט לאט לאחד הבלמים הכי טובים בעולם, צ'אבי ממשיך להיות מנהיג, בוסקטס הציג יכולת טובה ושקטה בקישור האחורי, פדרו נתן ניצוץ בהופעותיו הראשונות בטורניר הגדול מכולם, וייה היה שם פעם אחר פעם עם שערים חשובים, וכמובן אינייסטה, עם השער היקר מכולם. מישהו אמר נבחרת קטלוניה?

וייה עם ראול (רויטרס)
ראול במדי הנבחרת עם וייה. מה שהוא לא הצליח, הקטאלונים דווקא כן (רויטרס)

מה שלא הצליחו לעשות ראול, פרננדו היירו ואמיליו בוטרגניו לספרד, עשו ובגדול הקטאלונים צ'אבי, פויול ופיקה, אחרי שהביאו גביע עולם ראשון והיסטורי.

אגב, צ'אבי, פויול ואינייסטה מתגאים בכך שזכו בכל תואר אפשרי שיש בעולם הזה. במילה אחת: מ-ד-ה-י-ם.

נראה לי שוויסנטה דל בוסקה צריך להתקשר לגווארדיולה ולהודות לו על כך שהביאו עד הלום. אם בכלל, הקפת הניצחון והמסע באוטובוס היה צריך להיות בברצלונה, ולא במדריד.

מי אמר שמועדון לא יכול לזכות בגביע העולם?

הכתוב הינו טור דעה.

לכתבה זו התפרסמו 95 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 95 תגובות ב-74 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
74
צפוני קטלוני13/07/2010 17:25
אני מסכים להרבה ממה שנאמר בכתבה אבל אני בעיקר מסכים למה שמספר 20 אמר " ספרד היא בארסה מחולשת בלי אלבס ומסי "
השב   •  02
73
הלוו13/07/2010 17:06
דויד וייה נחשב שחקן ברסה לכל דבר,זה שאין לו דקת משחק שם לא מעלימה את העובדה שהוא שחקן שלה.פויל ופיקה הם שני שחקנים משעמותים לעומת שחקן הגנה אחד של ריאל שהיה פנטסטי.טורס-ממש לא היה שחקן הרכב לא משנה מה שתגיד אני לא יודע כמה משחקים הוא פתח אם בכלל אך וייה הועדף עליו באופן ברור.ואם אתה מדבר על כמה פתחו באופן קבוע בהרכב שבעה שחקנים של ברצלונה לעומת שניים של ריאל מדריד וזהו ממוצע של כל המשחקים.איינסטה שחקן מדהים שמגיע למשחקים חשובים(ברסה-צ''לסי חצי גמר)ושיודע לעשות את העבודה הוא בורג מרכזי עם צ''אבי במכונה המשומנת שנקראת ברצלונה אשר מופעלת ע"י פפ גרואדילה.קפיש?
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  02
הלוו13/07/2010 19:47
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
72
אוהד בארסה13/07/2010 16:11
וויה כבר שחקן בארסה אבל יש כאלה שאומרים שהוא בא למונדיאל כשחקן ולנסיה (רק בגלל ההצלחה שלו במונדיאל) אבל אם הוא היה נכשל היו אומרים שחקן בארסה
השב   •  01
71
אוהד בארסה13/07/2010 15:45
רואים שאתה מבין בכדורגל אחת הכתבות הטובות שקראתי
השב   •  11
70
גאנר13/07/2010 14:36
איבד את רובן פעמיים שהגיע אחד על אחד מול איקר. חבל שאתה משבח את פויול ולא את איקר שכיסה על האיטיות של פויול.
השב   •  30
69
תותחן13/07/2010 14:31
השב   •  00
68
13/07/2010 14:17
ברגעים כאלה של זכייה בגביע עולם. צריך להיות מאוחדים כול ספרד ביחד ולא לחלק אותה לספרד וקטלוניה מי שהביא גביע זו נבחרת ספרד ולא ברצלונה לברצלונה יש את הקישור הכי טוב בעולם ואם כבר מדברים דוד וייה שם 5 שערים איפה ספרד היתה בלי השערים האלה ולדוד וייה אין קשר לגוארדייולה הוא לא שיחק בברצלונה אז אי אפשר להגיד שרק ביזכות ברצלונה הם לקחו את הגביע יש לברצלונה חלק לא קטן בגביע (מי בישל לוייה ) אבל גם לפפ יש חלק בזכיה הזאת הוא מכין את השחקנים שלו לרגעים גדולים הם לא נעלמים .. visca Barca visca Cataluniya
השב   •  00
67
אלדר13/07/2010 14:02

כדורגל מרהיב? ספרד? אתה חיי בסרט אם זה מה שראית מהקבוצה הזו בחודש האחרון.
ועוד משהו. אם יצא לך לראות את גמר המונדיאל (כנראה שלא) השחקנים שבזכותם ספפרד ניצחה היו קסיאס וראמוס-ריאל מדרד

השב   •  11
66
סהר13/07/2010 12:31
שים את ולדז בשער מתחילת המונדיאל ונראה אם "ברספרד" D: תגיע לאן שהיא הגיע. וחוץ מזה דל בוסקה יכול להודות רק לאיש אחד וזה ללואיס אראגונס הוא זה שחיבר את הנבחרת הזאת.
השב   •  21
65
מציאותי13/07/2010 12:30
דויד וייה היה הכי בולט בספרד. כמובן שזה בזכות האימונים של גוארדיולה ששיפרו אותו פלאים. אה, בעצם הוא עוד לא שיחק שם. וכשחושבים על זה פויול לא שיחק מדהים, פיקה וראמוס היו שחקני ההגנה המצטיינים של ספרד. ואני בספק ענק אם ואלדז היה משחק בגמר כמו שקסיאס שיחק-קסיאס הצטיין בגמר ובזכותו, ואך ורק בזכותו, ספרד ניצחה את המשחק הזה. אינייסטה היה על הפנים והחמיץ 2-3 גולים בטוחים עוד לפני ההארכה, כשבמקום לבעוט בעיטות פשוטות לשער הוא המשיך לכדרר, וכמובן היו לו המון איבודי כדור במהלך ההתקפות.
עוד נקודה: קסיאס,ראמוס, קפדוילה, אלונסו, טורס- 5 שחקנים לא מבארסה בהרכב של רוב המשחקים, ואני מתעלם מדויד וייה שעוד לא שיחק דקה בבארסה- מה שאומר ש-6 שחקנים בהרכב שייכים לבארסה, איך הגעת ל-8?
העולם עושה מבארסה קבוצה שהיא לא, היא אפילו לא זכתה בגביע אירופה. אינטר הקבוצה הכי חזקה בעולם.
השב   •  14
64
ניר13/07/2010 12:21
זה לא נכון. שנת 07-08 ריאל זוכה באליפות ברצלונה מתפרקת מוכרת את רייקרד, מגיע יורו 2008 ספרד משחקת מדהים מסירות, הנעת כדור הכל כביכול ניתן לקרוא לה ברצלונה אבל מי חתום על שיטת המשחק הזאת לואיס אראגונס, בקיצור לברצלונה של 2009 אפשר לקרוא ספרד של 2008 ולא ההפך!
השב   •  11
63
רפי כהן13/07/2010 12:12
אתה קנאיי..ותמיד נגד הכתב הזה..תפרגן יום אחד יא קנאיי..אתה אפילו אוהד צלסי ולא קשור.ילא ויסאם..ילא בארסה
השב   •  00
62
ראלף13/07/2010 12:09
אין עליך ועל הטורים שלך
השב   •  00
61
קובי13/07/2010 12:09
הם יותר טובים ויש להם שחקנים יותר ממריאל.לנו רק יש את קסיאס.טור דעה מצוין ותפסיקו לבלבל יא קנאיים..אני אוהד ריאל ומודה שבארסה שיחקו יותר טוב והביאו את הגביע למדריד
השב   •  02
60
שלמה13/07/2010 12:01
הגביע לספרד זה ריינוס מיכלס שהיה מאמן הולנד ב-74 ומאמן של קרויף וקרויף הביא את השיטה לברצלונה אם לא מיכלס ברצלונה לא היו משחקים ככה בכלל
השב   •  10
59
האוירון של קיראון13/07/2010 11:54
מהרגע שיצא שחקן הולנד באדום אינייסטה היה יותר חופשי כי בומל היה אחראי לישמור אותו אישית ועד אותו אדום אינייסטה לא הצליח לעשות פעולה טובה בתוך הרחבה ורק כשהיה חופשי לגמרי ליד השער כי בומל הפסיק לירדוף אחריו אינייטסה כבש.
מסתבר ששחקני בארסה צריכים לשחק נגד נבחרת עם 10 שחקנים כדי לנצח?אולי מסי בכל זאת עושה את ההבדל בין בארסה שכובשת בצרורות לעומת בארסה בנבחרת ספרד שצריכה לשחק נגד 10 שחקנים?
השב   •  00
58
מור13/07/2010 11:46
סליחה, גם אם הם משחקים בברצלונה אל אומר שהם קטלונים. כמו דיוד וייה שרק השנה ישחק בברצלונה הוא ספרדי ואינייסטה הוא ספרדי. אז הגביע היא לספרד כולה !
השב   •  00
57
מה ??13/07/2010 11:35
בגביע הטוטו מישהו מהם זכה? א?
השב   •  31
56
דור13/07/2010 11:19
כמו שאי אפשר (אבל בתכלס צריך) להגיד שבלי סיינט איקר ספרד לא הייתה זוכה אפשר להגיד את זה גם על וייה (עוד לא שיחק בברצלונה אפילו עשר שניות) או על צ''אבי או כל שחקן אחר ולהגיד שזו ברצלונה שזכתה נראה לי מעיד על חוסר חיבור למציאות
השב   •  11
55
מה איתך?13/07/2010 11:14
הניצחונות הקטנים של ספרד בכל מהלך הטורניר מסמנים את "המזל" שלהם שלא חטפו איזה גול שישלך אותם עם תיקו או הארכה, על התפקיד הזה אחראי שוער ריאל מדריד איקר קסיאס שהיה גדול על כולם בנבחרת הזאת. גוורדיולה מאמן את ברצלונה רק שנתיים הוא הוביל דרך מסויימת ששינתה את פני המועדון הוא רק ממשיך את דרכו. הנבחרת לא קשורה לברצלונה גם אם כל השחקנים ישחקו שם
השב   •  10
54
אוהד אובייקטיבי13/07/2010 11:10

ויסאם היקר: אובייקטיביות היא דרך ההצלחה, לכן צריך לשים לב:
א. ראמוס היה המצטיין של ספרד
2. איך טור שלם ואף מילה על קסיאס שהציל פנדל מול אורגוואי וניפק כמה הצלות בגמר (תישאל את רובן)
3. פויול שהיללת אותו היה איטי מדי ואיפשר לרובן לברוח כמה פעמים בגמר
4. צאבי אלונסו לא קיים מבחינתך!
5. טוטאל פוטבול הומצא בהולנד ולא בקטלוניה
6. שיטת המשחק האיטית של ספרד בכלל לא דומה לשיטה של בארסה (יש להודות ש 1-0 קטן זו לא השיטה של בארסה)
אז ויסאם היקר קצת פרובורציות: לא צריך להלל את בארסה שלא בצדק ולהעלים את ריאל בכלל
 

השב   •  20
53
ארסנל בדם13/07/2010 11:06
שאנגליה זכו במונדיאל
השב   •  00
52
צהוב חוגג13/07/2010 11:05
אני לא אוהב את ברצלונה או את ריאל 
אני יכול להגיד שהרוב של ברצלונה לא היה שווה הרבה בלי צ''אבי שהוא אחד מארבעת המצטיינים של ספרד במונידאל
ביחד עם וייה שהגיע כשחקן ולנסיה
עם ראמוס
וכמובן קסיאס שבמו ידיו הביא את המונדיאל לספרד
ככה שמ3 השחקנים שיש לריאל בהרכב 2 מהם המצטיינים של ספרד
אבל השחקן השלישי הוא צ''אבי אלונסו אפשר להגיד שהוא האכזבה הכבדה של הספרדים יחד עם טורס
אני חושב שדל בוסקה מאמן גרוע כי זה מה שהוא הוציא מנבחרת כל כך חזקה
כולם חושבים שאלונסו שיחק מאחורה יחד עם בוסקט הוא שיחק ליד צ''אבי אבל מה לעשות לא הורגש לעומתו פאברגס הורגש בכלש שניה על המגרש
וזה שינוי אוטומטי שהייתי עושה בהרכב הספרדי
השחקן השני שכמעט ולא ראה דקות וחבל! זה דויד סילבה הוא היה הרבה יותר מועיל מיורנטה או פדרו לפחות לפי דעתי
השב   •  01
51
hh13/07/2010 10:50
במונדיאל שאנגליה זכתה בו.
השב   •  00
50
צהוב חוגג13/07/2010 10:48
היא בכלל מהולנד בשנות ה60 
ומי שלקח אותה למצב שהיא היום הוא יוהאן קרויף שהפך אותה לשיטה שמזוהת עם בארסה מאז ועד היום
השב   •  20
49
אלעד13/07/2010 10:37
מה אכפת לנו שקיבלנו חיזוק מהקאטלונים ? הם עבדו , הם כבשו , הם נלחמו ומי הניף את הגביע בסופו של דבר ? איקר קסיאס ! הם נלחמו עבור מדינה שהם לא מאמינים בה ולא שרים את ההמנון שלה ומכריזים שקאטלוניה היא לא ספרד אבל הם הביאו לאותה ספרד את הגביע , ממש כמו פועלים . אז מה אכפת לי שהרוב הוא מברצלונה , הגביע הוא של ספרד ! לא של קאטלוניה !!  
השב   •  21
48
אבי13/07/2010 10:02
השב   •  00
47
דוד13/07/2010 09:18
השב   •  00
46
רותם13/07/2010 09:18
השב   •  10
רועי13/07/2010 11:35
הוא שיחק במונדיאל בכלל? ראינו בדיוק מי זה מסי, בלי צ''אבי ואינייסטה הוא סתם עוד שחקן אז לך תישן על הפוני ילד בן 12
השב   •  11
45
דור13/07/2010 08:57
וואי בחיים לא ראיתי כל כך הרבה שטויות.כל אוהדי ריאל מדריד רק מז**נים תשכל על איקר קסיאס שהוא מריאל והוא הציל אותם בגמר וכ''ו.אוקיי נכון הוא אחד השוערים הכי טובים בעולם, אם לא הכי טוב.נכון אולי הוא הציל את ספרד אבל זה רק שחקן אחד לעומת שכמעט כל הרכב ברסה נמצא בנבחרת הספרדית ובזכותם הגיע לאן שהגיע.עזבו את וויה תשתכלו על כל השחקנים כולם מהמחלקת נוער של ברסה זה אחד ההצלחות הכי משמעותיות של המועדון הקאטלוני.אז בסיכום לדבריי אני חושב שכן איקר היה שם בישבילך ספרד אבל בכל זאת היתד בהגנה ובקישור הוא של בארסה!
השב   •  22
יוני13/07/2010 09:43
אם היה לנבחרת אנגליה שוער טוב הם היו מגיעים רחוק במונדיאל .. לאנגליה היו שחקנים לא פחות טובים מנבחרת ספרד אבל לא היה להם שוער טוב ..
השב   •  10
44
אוהד ריאל13/07/2010 08:53

השב   •  21
43
תני13/07/2010 08:47
דל-בוסדקה הביא את הגביע, לא גווארדיולה! יש לו שיטת משחק משלו! גווארדיולה לא המציא את שיטת המשחק של ברצלונה, היא כבר הייתה שם לפניו! וייה עדיין לא שיחק בברצלונה, ולכן הוא לא נחשב שחקן שלה בנוגע למונדיאל! אינייסטה וצ''אבי היו גרועים, גרועים! במונדיאל הזה! ראמוס וקסיאס צריכים לקבל את הקרדיט שלהם! ואני זוכר את המונדיאלים הקודמים, עם ראול, ואני זוכר איך ספרד הייתה טובה עד שפסלו לה 2 שערים חוקיים והיא הפסידה! אל תבלבלו את המוח עם השטויות האלה! זוהי דעתך? תשאיר אותה אצלך!

הכתוב הינו טור דעה של אוהד ברצלונה - התכוונת.
השב   •  82
42
ריאל מדריד13/07/2010 07:50

שלושת השחקנים המיצטיינים בנבחרת ספד הם סרחיו ראמוס,איקר קסיאס ודוד וייה. קסיאס וראמוס הם מריאל ודוד וויה עוד לא שיחק בברצלונה אז מה קשור לברצלונה הניצחון

השב   •  61
41
רועי13/07/2010 07:43
כל הכתבות שלך לא קשורות לעולם. ברור לכל ילד בן שנה שבארסה היא הבסיס לחוליית הקישור, אבל מי שטיפח את הכוכבים האלו היה בכלל רייקארד. ולא הבנתי מה הקשר לווייה שעוד לא שיחק שנייה וחצי בבארסה. ומה עם קסיאס? החלק שלו הרבה יותר גדול מההגנה שלו שכמעט פישלה ברגעים המכריעים. ומה עם שני המגינים המעולים שלא הפסיקו לתמוך בהתקפה? גם אותם גווארדיולה טיפח? בקיצור מספיק עם הבארסה בארסה בארסה כבר, ספרד זה לא רק והרבה יותר מבארסה מה שהמונדיאל הזה הוכיח מעבר לכל ספק זה שמסי, בלי אינייסטה וצ''אבי הוא סתם עוד שחקן טוב. לא יותר
השב   •  40
האוירון של קיראון13/07/2010 11:47

ראיתם כמה ספרד החמיצו?במיוחד טורס?
כמו שמסי צריך את המסירות של צ''אבי ככה צ''אבי צריך שחקן שיודע לנצל מצבים ומסי לרוב מבקיע ואם ספרד היו בארסה בחלק ההתקפי אז בארסה היו מפרקים את ההולנדים לפחות 3:0 רק חסר לספרד עוד שחקן מהיר וערמומי שיודע לנצל מצבים.
אגב,לכל מי שלא מבין אז מסי לא שיחק כחלוץ בארגנטינה הוא שיחק בעצם כעושה משחק כמו צ''אבי וכמה שערים כבש צ''אבי?
ספרד עם כל השחקנים של בארסה ומאמן שיש לו נסיון ותארים ניצחו את גרמניה רק 1:0 כשארגנטינה לחצו ומסי שיחק רחוק מהשער ולא כחלוץ וקשה להכניע מרחוק כשיש בונקר.ההבדל היה שלספרד יש הגנה שסגרה את המיתפרצות כי אם לא 2 שערים מאוחר יותר שהפכו ל-3:0 אולי ארגנטינה היו מנצלים את הלחץ כדי לפחות להשוות כי גם לספרד לקח זמן ליכבוש במשחקים.אגב ללא האדום לשחקן הולנד אולי אינייסטה לא היה כובש ואז היו הולכים לפנדלים כי בומל הפסיק באותו רגע לישמור אותו אישית וככה הוא היה חופשי ליד השער.מסי ממצבים כאלה גם היה כובש בקלות.

השב   •  00
רועי13/07/2010 12:22
אז מה הקשר מה שכתבת? עם שחקחנים כמו צ''אבי ואינייסטה גם סבא שלי שם גולים. חוצמזה למסי היה את טבז, היגוואין, מסצ''רנו, די מריה, מקסי רודריגז, ולפעמים קון אגווארו. לא בדיוק ילדים ואפילו שער אחד הוא לא שם. רק הוציא את אניימה גדול
השב   •  00
40
כותב13/07/2010 07:41
השב   •  22
39
איניסטה13/07/2010 07:30
h
השב   •  01
38
לא משנה13/07/2010 07:25
כן . ראינו פויול ופיקא רצים אחרי רובין בטעויות קטלניות . אבל איקר תיקן אותם. הייתה יכולה להיות 2:0 להולנד אם היו עם שוער אחר
השב   •  62
37
דימיאן13/07/2010 07:18
ולמי שכתב את הכתבהתמשיך למקצוע אחר
השב   •  21
36
or13/07/2010 07:08
מתי כבר צ''אבי יקבל את הכבוד הראוי לו כשחקן הטוב בעולם! הוא הבורג החשוב ביותר בבארסה וגם בספרד ולצערי כובשי השערים בעיקר לוקחים את הקרדיט
השב   •  94
איתי13/07/2010 09:34
עלק הבורג החשוב ביותר בספרד.. אם לא  קסיאס(שבגלל זה הוא גם הקפטן של ספרד ) ספרד לא הייתה מגיעה לגמר..ובכלל הייתה מפסידה להולנד 2-0 ..
השב   •  02
35
הסיוט שלך13/07/2010 04:35
וגרמניה מורקבת מבאירן מינכן ואיטליה מיובנטוס ואנגליה מצלסי והולנד מאייקס וארגנטינה מאינטר נבחרת זו נבחרת
השב   •  10
34
אבי13/07/2010 04:17
טור לעניין כמה שאתה צודק הגביע שייך לבארסה וגורודיולה זה רק מוכיח כמה עוצמתי המועדון הכי גדול בעולם בארסה נתנה את הטון במונדיאל הזה
השב   •  165
33
חסוי13/07/2010 03:08
השיטה שגווארדיולה משחק בה היא שיטה "שקרנית על הנייר שברסה מתחילה לשחק היא משחקת 4-3-3 אבל במשחק עצמו שני המגנים מבצעים עליה למשחק ברוב דקות המשחק וכך המערך הופך ליהות 2-5-3 זה נשמע די הזוי אבל ככה זה השיטה הזאת נולדה בבריטניה בשנות ה90 של המאה ה19 ואימצו אותו הרבה מאוד שנים נבחרת אוורגאי זכתה כך במונדיאל 1930 שיטה זאת נקראת w-m והיא לא נראתה כך המון שנים עד שהגיע פפ גוארדיולה
השב   •  10
32
לירן13/07/2010 03:00
רוב הגולים שלו ואי אפשר לתת לגוארדיולה קרדיט על זה מה שכן אני כבר מחכה לראות את בארסה השנה.
השב   •  12
31
יוסי13/07/2010 02:52
השב   •  10
30
נסים כבהא13/07/2010 02:44
כל הכבוד ויסאם כתבה נהדרת על נבחרת ברצלונה שהיה חסר בה רק האליל הבלתי מעורער ליונל מיסי הסופרסטאר.עם כל הכבוד לקסיאס גם ואלדס היה יכול למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר ובכך להפוך אותה לנבחרת ברצלונה טהורה כמו מים מזוקקים בלי טיפת זיהום.אין לי מילים על הגדול מכולם הנסיך והיהלום אנייסטה
השב   •  03
29
ליפי13/07/2010 02:33
נמאס שכולם אומרים שחקני ברצלונה רק בזכות וויה ספרד הגיעו למה שהם ואל תגידו שהוא שחקן ברצלונה למה דקה אחת הוא לא שיחק עדיין בקבוצה בטורניר הזה הוא בא מהכושר שלו מוולנסיה כאילו שהוא נותן גולים בזכות גווארדיולה ועל תגידו לי פדרו התרומה שלו לנבחרת הייתה אפסית בקיצור וויה לקח את הנבחרת עליו ועל תגידו משחקים יפה 1-0 ועוד 1-0 ועוד 1-0 וכו. ממש כמו יוון ב2004 בקיצור היו הרבה משחקים טובים במונדיאל אף אחד מהם לא של ספרד ואפילו הכי משעממים הם המשחקים של ספרד!
השב   •  21
28
אמג''ד בדראן - צ''לסי בדם13/07/2010 02:16
ויסאם .. תהיה אובייקטיבי פעם אחת בחייך . מה אתה מספר שטיות שהגביע לברסה ?? איך יש 8 שחקנים מברסה .. יש 5 רק .. ( פויול-בוסקטס-פיקה-צ''אבי-אנייסטה) !! פדרו -פתח ב 2 משחקים מ 7 לא כבש ולא בישל- נתן משחק אחד טוב וזה גם בגלל שטורס לא בכושר .. וייה בכלל לא מברצלונה עדיין אין לו דקת משחק אחת בברסה .. אז אל תחשב אותו .. בוסקטס שחקן רגיל שרק מזיק לנבחרת אם היה פברגאס או סינה מיאריאל היינו רואים נבחרת תוססת ולא נבחרת שמסתפקת ב 1-0 קטן !! אז רק 4 שחקנים משמעותיים מברסה לריאל יש 3 והם משמעותיים לא פחות!! ובמיוחד איקר קסיאס שהתעלה ברגעי אמת והשאיר את הנבחרת בתמונה עם הצלות אדירות בגמר .. ואני עכשיו מתגלגל מצחוק כי אתה לא מבין גדול בכדורגל .. למה בדיוק צריכים להודות לפפ גוארדיולה ?? מה הוא המציא את שיטת ה 4-3-3 ויישם אותה . ח רק שתידע שההולנדים הם אלו שהביאו את השיטה לברסה מזמן ( קרויף וואן ח''אל) וברצלונה מאז ומתמיד משחקת בשיטה הזאת ללא קשר לזהות המאמן . כותב ספורט צריך להגיד את האמת ולא להתלהב ולהגיד את הדעה שלו ולספר על הרגשות שנובעות מאהדתו לקבוצה .. תהיה מקצוען ותדבר כדורגל נטו .. ותזכור שכתבת טור בתחילת הקמפיין שגרמניה משחקת הכי יפה ומגיע לה .. למה עכשיו ספרד? כתבת גם על ארגנטינה ! מה אתה חכם ויודע לכתוב אחרי שהמשחק מסתיים ? מחכה שתענה לי .. פה .. גם עמראן אמר משהו בעניין .. שלא תחשוב אם הבנות אומרות אחלה טור שזה נכון .. הן אפילו לא קוראות .. ח
השב   •  80
27
עמראן בדראן13/07/2010 02:08
יסאם .. תהיה אובייקטיבי פעם אחת בחייך . מה אתה מספר שטיות שהגביע לברסה ?? איך יש 8 שחקנים מברסה .. יש 5 רק .. ( פויול-בוסקטס-פיקה-צ''אבי-אנייסטה) !! פדרו -פתח ב 2 משחקים מ 7 לא כבש ולא בישל- נתן משחק אחד טוב וזה גם בגלל שטורס לא בכושר .. וייה בכלל לא מברצלונה עדיין אין לו דקת משחק אחת בברסה .. אז אל תחשב אותו .. בוסקטס שחקן רגיל שרק מזיק לנבחרת אם היה פברגאס או סינה מיאריאל היינו רואים נבחרת תוססת ולא נבחרת שמסתפקת ב 1-0 קטן !! אז רק 4 שחקנים משמעותיים מברסה לריאל יש 3 והם משמעותיים לא פחות!! ובמיוחד איקר קסיאס שהתעלה ברגעי אמת והשאיר את הנבחרת בתמונה עם הצלות אדירות בגמר .. ואני עכשיו מתגלגל מצחוק כי אתה לא מבין גדול בכדורגל .. למה בדיוק צריכים להודות לפפ גוארדיולה ?? מה הוא המציא את שיטת ה 4-3-3 ויישם אותה . ח רק שתידע שההולנדים הם אלו שהביאו את השיטה לברסה מזמן ( קרויף וואן ח''אל) וברצלונה מאז ומתמיד משחקת בשיטה הזאת ללא קשר לזהות המאמן . כותב ספורט צריך להגיד את האמת ולא להתלהב ולהגיד את הדעה שלו ולספר על הרגשות שנובעות מאהדתו לקבוצה .. תהיה מקצוען ותדבר כדורגל נטו .. ותזכור שכתבת טור בתחילת הקמפיין שגרמניה משחקת הכי יפה ומגיע לה .. למה עכשיו ספרד? כתבת גם על ארגנטינה ! מה אתה חכם ויודע לכתוב אחרי שהמשחק מסתיים ? מחכה שתענה לי .. פה ..
השב   •  30
26
אביחי13/07/2010 01:55
שום הקפת ניצחון בקטאלוניה! מה הוא מבלבל את המוח?!?! בלי קסיאס ספרד לא הייתה עוברת את שלב הבתים!! הוא השחקן/שוער הייעיל בעולם!!
השב   •  40
25
אביחי13/07/2010 01:52
השב   •  20
24
אני13/07/2010 01:39
זה ממש לא נכון לתת לברצלונה או גווארדיולה את הקרדיט על דוד וייה כי הוא אפילו לא התאמן איתם והוא היה השחקן הכי חשוב של ספרד במונדיאל אז.
השב   •  11
23
גביע השוקו13/07/2010 01:26
השב   •  40
22
עמראן בדראן13/07/2010 01:25
זבל של טור דעה.מי אמר לך שכל חשקן בברצלוה הוא קטלנוי.ידעת ש 70% מהקטאלונים לא ראו את המשחק כי לדעת זאת לא מדינה שלהם.ועל איזה גוארדילוה אתה מדבר סתם מאמן שיש לו את מסי שמספק ת הסחורה..וומתי וייה נחשב לשחקנה של בארסה.סתם מדבר שטויות..ברסה הביאה את הגביע!!..תכתוב וייה הביא את הגביע..וכולם יודעים מאיפה וייה באל לנבחרת.בטח מולנסיה..אז שב בשקט ותמיד אומר שטויות..מי שהביא את הגיע זה וייה וקאסיאס שהשאיר אותם בתמונה במשחקים האחרונים בהצלות גדולות.תישאר דביל כל הזמן
השב   •  32
21
מלדיני לנצח13/07/2010 01:24
אולי זה הזמן להזכיר, לכל מי שבטעות שכח. מי שבנה את היסודות והבסיס לברצלונה ושחקניה בנבחרת, זה פרנק רייקארד. כל משחק המסירות והנעת הכדור, הן לא המצאה של ברצלונה הנוכחית, הן לקוחות משנות ה-90 ממילאן של רייקארד וברצלונה של קרוייף. מספיק לייחס כל דבר לבארסה!
השב   •  32
20
דנה13/07/2010 01:19
השב   •  62
19
האוירון של קיראון13/07/2010 00:46
השב   •  61
18
אלון13/07/2010 00:34
אתם לא יודעים לפרגן בשיט! מה הקטע שלכם?!אתם יודעים שהכל נכון,ששחקני בארסה עשו את המונדיאל של ספרד ולא אלונסו או ראמוס..וסבבה איקר היה טוב בגמר אבל לפני זה לא משו אבל אני לא יודר לרמה שלכם!!הכי חשוב שספרד היא אלופת העולם ל-4 שנים הקרובות!!יאללה בארסה
השב   •  48
17
ביסמרק13/07/2010 00:31
היא זכתה בגלל שהיא מורכבת כמעט כולה מברצלונה. לכן הנבחרת הזאת הרבה יותר מתואמת כי השחקנים שם משחקים יותר זמן ביחד ומכירים את הסגנון. לא סתם ספרד הזכירה בסגנון את ברצלונה אבל לא ברמת דיוק ותיאום.
אבל לעומת נבחרות אחרות זה הבדל עצום!
תשאלו כל מאמן לאומי איזה הבדל יש בין שחקנים שמשחקים ביחד כל השנה לבין שחקנים שנפגשים רק בנבחרת.

מי שטען שפיקה הבלם הטוב בעולם- חי בסרט.. לקנאברו כבר יש יורש וקוראים לו קייליני. אגב, קייליני לא רק בלם יותר טוב מפיקה הוא גם מבקיע יותר שערים במצבים חופשים כנוגח.
השב   •  63
צהוב חוגג13/07/2010 10:55
קיילני הוא שחקן בעל אופי שונה הוא הבלם החזק והגבוה שלצדו שמים את הבלם המהיר והגמד
אפשר לציין שבכל התכונות שלו הוא מזכיר את קנאברו חוץ מהמהירות שהייתה לקנאברו בשיאו והגובה וכח שקייליני עולה עליו
קייליני לפי דעתי הוא כרגע הטוב בעולם בהגנה
כרגע כמעט ואין כבר מהזן של קנאברו הוא אחד היחידים שמשחק כבלם הגמד(יש גם את פויול אבל גם הוא בשלהי הקריירה)
השב   •  00
ביסמרק13/07/2010 11:22

אני מבין את הכוונה שלך ואני מסכים איתך.
בגלל זה דיברתי שיש יורש, אמן וקייליני יגיע לרמה של קנאברו! בטח לרמה של קנאברו במונדיאל 2006.
היתרון בגדול ביותר של קנאברו היתה הראיית משחק שלו, אם תשים לב ביוטיוב לסרטונים שלו תשים לב שהרבה כדורים הוא מחלץ כי הוא מצליח לקרוא בזמן את המסירה שהולכת להגיע לשחקן שהוא קרוב אליו.

קנאברו שחקן ענק!

אני רק לא מבין אתה אלה שעשו מינוס על התגובה הראשונה שלי. אני ציינתי עובדות - רוב נבחרת ספרד היא ברצלונה. אז מה לא נכון כאן? רובם מתאמנים ביחד הרבה זמן, אז מה לא נכון?
כניראה שלאנשים קשה לקבל עובדות.
ספרד אלופה וכל הכבוד לה, אבל אפשר גם להגיד באופן גלוי למה..

השב   •  00
16
אורבך13/07/2010 00:23
השב   •  15
15
aharon13/07/2010 00:12
תעשו טובה מי שמסכים עם זה שישתוק מה קשור ברצלונה ומה קשור גווארדיולה כולה שנתיים מאמן ואם כבר מדברים איקר הוא מריאל והוא זה ששמר על שער נקי משלוש הזדמניות בטוחות מה לא כה?
השב   •  1913
אדם13/07/2010 02:51
כנראה שאתה לא יודע שגוארדיולה לא רק מאמן את ברצלונה הבוגרת שנתיים הוא גם זה שאמן את ברצלונה הצעירה (ב) כמה שנים והוא זה שאמן את אנייסטה וצ''אבי ופיקה ובוסקסטס ובדרו בזמן שהיו בברצלונה ב'' אז תדע כמה דברים לפני שאתה מגיב!
השב   •  14
14
מיקי13/07/2010 00:11
קודם כול כול מזל טוב וספרד עם הזכיה, דבר שני אין ספק שגווארדיולה הוא בורג מאווד חשוב בכדורגל הספרדי, מגלל טיפוחו בשחקניי בארסה. אבל הטעות כאן היא שפיקה הופך לאט לאט לאחד הבלמים הטובים בעולם ? הוא הכי טוב בעולם. והזכייה רק מחזקת את זה. בנוסף צאב''י ופויול ואינייסטה לא זכו בגביע הקונפדרציות . כך שעדיין חסר להם תואר אפשרי לארון הענק שלהם.
השב   •  43
13
aharon13/07/2010 00:07
מי שרשם את זה הוא רקוב מה קשור ואיקר מריאל הציל אותם משלוש הזדמניות בטוחות אז מה משעמם לכם אין לכם מה לרשום?
השב   •  73
חובר13/07/2010 00:28
רקובאי יקר.אהרון.אהרון.יא אהרון !נשום אויר צח! זה דווקא יעזור ולא יזיק! אתה הבנת את זה.. בחיאת אהרון..!
השב   •  24
12
אינטריסטה13/07/2010 00:03
אז ליובנטוס יש הכי הרבה אליפויות עולם. לפחות שתי נבחרות איטליה זוכות היו מורכבות משחקני יובה.
השב   •  40
JUVE13/07/2010 09:25
השב   •  00
ירוק13/07/2010 14:41
(במקרה של יובנטוס ואיטליה אפשר להגיד)
השב   •  00
11
אודי13/07/2010 00:00
בעיקר במהלך ארבע הדקות אחרי הגול אתמול.. הם פשוט לא הפסיקו להעביר ת''זמן במסירות! מה זה צריך להיות? בושה!
השב   •  72
חיים13/07/2010 00:10
ואתה לוזר הולנדי מובטל שמטקבק לחינם
השב   •  55
אלון13/07/2010 00:36
יתנו להם להכניס גול?!
השב   •  22
10
יוסי12/07/2010 23:56
אפשר לומר ששתי הנבחרות החזקות ביותר בטורניר הזה הן בעצם מועדונים מחוזקים (או מוחלשים) - כאמור, נבחרת ספרד = ברצלונה, ולפחות שבעה שחקנים מסגל נבחרת גרמניה הינם שחקני באיירן מינכן. אני אומר בואו נשים את ההרכב של הפועל תל אביב בתור הנבחרת שלנו, רק צריך איזה שוער ובלם טובים להחליף את אניימה ודה סילבה ואנחנו ביורו.
השב   •  107
יאיר13/07/2010 11:36
אוואט, דקל קינן, בניון והפועל תל אביב - אחלה נבחרת!
השב   •  30
9
יוני12/07/2010 23:47
ספרד שיחקו כדורגל מגעיל.
אם תשימו לב כל משחק (חוץ משוויץ והונדורס ) הם גנבו גול ואז העבירו תזמן במסירות . 
השב   •  116
גד נזרי13/07/2010 00:01
השב   •  22
אודי13/07/2010 00:09
בעיקר במהלך ארבע הדקות אחרי הגול אתמול.. הם פשוט לא הפסיקו להעביר ת''זמן במסירות! מה זה צריך להיות? בושה!

השב   •  31
צהוב עולה13/07/2010 00:31

יהיו רעבים לעוד גולים ובסוף הולנד הייתה יוצאת להתקפה מתפרצת ומפוצצת את הכל היו מגיעים לפנדלים אינייסטה או צ''אבי היו מפספסים בעיטה מכריעה והולנד היו לוקחים בגלל זה את הגביע ?! היו 4 דקות לסיום אחרי הגול לא צריך במצב כזה לנסות להבקיע גם את השני אז לך לך לנבחרת המגעילה שלך שגם במונדיאל 2014 תאבד את אליפות העולם רק לא בגמר ולא בחצי גמר !

השב   •  23
8
Thiago Alcantara12/07/2010 23:44
אמנם לספרד היה מאמן גרוע,ואמנם היו הרבה שחקני ברצלונה בהרכב,אבל ספרד ניצחה וכל קשר לגוארדיולה הוא רק בגדר מאמן שמאמן בליגה של הנבחרת הזו. האחדות של הנבחרת הזו גדולה,ואלדס וקסיאס מתחבקים,אינייסטה וראמוס שמחים ביחד. די כבר עם ה"ברצלונה,אה סליחה ספרד"!
השב   •  130
7
.12/07/2010 23:40

רוב הסגל של ספרד הוא משחקני ברצלונה.
אבל הקפטן הוא שחקן של ריאל מדריד..

השב   •  52
6
איציק12/07/2010 23:33
תמיד מאמן שקבוצתו זוכה מגיע לו הקרדיט אבל לא הפעם! כי ספרד לא הבריקה רק בגלל דל בוסקה העקשן והשמרן ,שלא פתח עם פאברגס במקום אלונסו  והתעקש לפתוח עם טורס החלוד או לשים את נאבס במקום את סילבה המצויין ,בסופו של דבר ספרד ניצחה בצדק בגלל חומר השחקנים והשליטה אבל דל בוסקה לא הביא לה כלום הוא בסך הכל קוצר את הפירות של ארגונס מהיורו ואם הוא היה נישאר עם אותו הרכב הכדורגל של ספרד היה יותר זורם
השב   •  121
5
שד אדום12/07/2010 23:32
הרי השיטה של ברצלונה קיימת שם עוד הרבה לפני גווארדיולה.
השב   •  298
קובי12/07/2010 23:44
כל הסגנון הזה מבוסס על הולנד של שנות ה70 גווארדיולה סך הכל המשיך את דרכו של קרויף
השב   •  100
4
אורן12/07/2010 23:29
אחלה טור !
השב   •  1411
3
קובי12/07/2010 23:25
לפי דעתי קרויף השחקן המשפיע והחשוב ביותר למשחק בכל הזמנים עברו 30 שנה מאז שפרש והשיטה שלו עדיין רלונטית
השב   •  153
האוירון של קיראון13/07/2010 00:55
מיכלס המציא את שיטת טוטאל פוטבול וקרוייף היה חלק מאותה ניבחרת שאימן מיכלס.
השב   •  60
2
איציק12/07/2010 23:24
הכתב צודק בכל מילה! רוב השחקנים הם של בארסה שעליהם הנבחרת מבוססת והסגנון משחק הוא של ברצלונה   אם טורס לא היה חלוד היה גם יותר שערים ,אתמול שצאבי אלונסו יצא וניכנס פאברגס המשחק של ספרד עלה עוד רמה .   אם פפ היה המאמן ולא דל בוסקה השמרן אני מאמין שספרד הייתה יותר מבריקה.5 שחקני הרכב הם שחקנים שמחלקת הנוער המדהימה של בארסה גידלה לעומת זאת לריאל יש בהרכב רק את ראמוס ואלונסו ואיקר היחיד שבא מהנוער של מדריד ,זה אומר הרבה.
השב   •  166
1
עופר12/07/2010 23:22
וכל מילה מיותרת
השב   •  156
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP