יום שלישי, 01.04.2025 שעה 01:24
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מור מרקוס

בדרך לדאבל

דעה: המשחק בין ספרד לגרמניה היה הגמר האמיתי. הנבחרת של דל בוסקה תזכה בגביע נוסף מול הולנד האובר-רייטד. וגם: תתבייש לך פדרו, תתבייש

ניצחונה של ספרד היום 0:1 על גרמניה הוא יותר מהיסטוריה קטנה, וייזכר כהיסטוריה לא רק משום שתהיה זו הופעתה הראשונה בגמר אלא בעיקר משום שהיא גם עומדת לזכות בגביע בפעם הראשונה. כן, היום היה הגמר האמיתי.

עם כל הכבוד להולנד, שעשתה דרך ארוכה ומעניינת עד הגמר (מאזן מושלם), אותי, על כל פנים, היא לא הרשימה, וזאת בלשון המעטה. מדובר, לטעמי, באחת הנבחרות המוערכות ביותר שלא לצדק שנראו בטורניר הזה. הבלוף הגדול של נבחרת האורנג' עתיד להיחשף בקרוב מאוד, במשחק הגמר, והמסע המופלא שלה אל הגביע הקדוש יסתיים רק במבטים עצובים של רובן, סניידר וחבריהם על איקר קסיאס שיניף אותה.

כל מי שראה את המשחק ראה ניצחון ספרדי צודק. לאורך כל המשחק היא נראתה הרבה יותר טוב מגרמניה. היא שלטה בכדור בצורה מוחלטת, כדרכה בקודש, ותפקדה היטב בהגנה, כשמנעה מהנבחרת הטובה, המרשימה והקטלנית ביותר בטורניר הזה - למי ששכח - להגיע למצבים מסוכנים.

היכולת הבינונית של ספרד בטורניר עד כה הייתה מטעה, היא השלתה להאמין שהיא לא טובה בהרבה מאירופיות מאכזבות נוספות כמו איטליה ואנגליה, ושלא קורצה מחומר שונה מזה של ברזיל וארגנטינה.

ואולם, אסור לשכוח שכל הקישור הספרדי (וגם ההגנה) מורכב משחקנים שמתאמנים ומשחקים ביחד כל השנה (אינייסטה, צ'אבי ובוסקטס). ובניגוד לנבחרות כמו אנגליה וארגנטינה, שאותן פירקדה גרמניה דרך הקישור, מול ספרד זה הלך הרבה יותר קשה.

פויול ופיקה (רויטרס)
פויול ופיקה. בדרך לדאבל (רויטרס)

יחד עם זאת, חייבים לומר מילה טובה על גרמניה, שנראתה מעולה לאורך כל הטורניר. נבחרת צעירה ותוססת שפשוט כיף לראות, בשונה מלא מעט נבחרות גרמניות קודמות, שדווקא הצליחו להביא גביעים.

נקודת האור בנבחרת הזו היא, שרוב ההרכב שראינו לאורך הטורניר מורכב מצעירים שצפויים להמשיך לטורנירים הבאים (יורו 2012 ומונדיאל 2014). זהו קאדר שרק יילך וישתפר. אם השנה התלהבנו מגרמניה צריך לצפות לגרמניה טובה יותר ומנוסה בהרבה.

הולנד חוגגת (רויטרס)
הולנד. אובר-רייטד (רויטרס)

אני חייב לסיים במילה רעה על פדרו. שחקן ברצלונה היה מהבולטים במשחק אך בזבז את הקרדיט בשניה אחת של איוולת, של אגואיזם טהור או עיוורון גמור, לא ברור מה גרוע יותר, כשדקות ספורות לסיום, במצב שבו היה חייב למסור לטורס הפנוי, שהיה גומר את המשחק, העדיף ללכת עם הראש בקיר ולסכן את ההישג של נבחרתו. איך שחקן שמקבל את הקרדיט בפעם הראשונה בהרכב ומשחק בטורניר ראשון של נבחרתו במעמד כה חשוב יכול להרשות לעצמו ? לדעתי, פדרו צריך להיענש על ידי דל בוסקה ולא רק ע"י כך שהוחלף בסיום המשחק אלא גם ע"י כך שיראה את משחק הגמר מהספסל. חוצפה

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 62 תגובות ב-55 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
55
dd08/07/2010 16:34
השב   •  30
54
חיפאי08/07/2010 15:04
פדרו עשה את ההבדל חוץ מההחמצה שלאומתו טורס לא עשה כלום במונדיאל הזה ומסכים לגבי ססק אבל במקום אלונסו הגרוע שרק בועט מ 40 מ''
השב   •  11
53
הראל08/07/2010 12:45
אז למה לעזאזל דל בוסקה לא משתמש בו וגם בססק לא צריך שני קשרים אחוריים שמשחק הבאיוציא את בוסקטס ויכניס את ססק כי גם צאבי וגם ססק עושים גם הגנה אז אפשר לשחק רק אם אלונסו..
השב   •  51
52
א.א08/07/2010 12:40

השב   •  52
51
ליאור08/07/2010 12:18
1. קודם כל- "הולנד לא הרשימה עד עכשיו" נכון מאוד, אבל אפשר לחשוב שספרד הרשימה. נכון הם מתמסרים מאוד יפה אבל בלי תכלית! אין תכלס (גם הגול הגיע במצב נייח). כל הגולים שלהם במקרה. מה גם שהיו צריכים לעוף מול פארגוואי. טעות שופט.
2. בפעם היחידה בטורניר שספרד נראתה עדיפה על היריבה שלה היתה אתמול, והכל בזכות זה שטורס לא שיחק! האיש פשוט הרס להם את המשחק.
3. אל תקל ראש בהולנד, מדובר בנבחרת כישרונית ועם נסיון רב במעמדים דומים בקבוצות שלהם. חוצמזה, זה שהולנד לא נדרשה למאמץ רב בכדי להכריע יריבות ללא איבוד נקודה אחת, אומר דרשני. לעומת ספרד שירקה דם.
4. דיי נמאס מכל הפרשנים שאחרי כל משחק מהללים ומשבחים (עשו כך גם לברזיל וארגנטינה) ובסוף אוכלים את הכובע. זה משחק אחד, כדורגל, אין ממש נביא אחד שיכול לדעת מה יהיה, הכל יכול להיות. אתה שוכח שיכולות להיות טעויות שיפוט, הרחקות, פציעות וכד'' שיכולות לשבש משחק. הכל יכול להיות, לצאת בהצהרה גורפת זה קצת מטומטם. סליחה מראש.
השב   •  00
50
רפי08/07/2010 12:10
"הולנד משחקת כדורגל לא אטרקטיבי" וזה אחרי שדווקא ספרד עם 3 נצחונות של 1-0 במשחקים לא "מרתקים" בלשון המעטה.
אז יופי לך שהולנד עוד לא הצליחו להרשים אותך, מעניין מה עוד נבחרת צריכה לעשות במונדיאל בשביל להתחיל להרשים אותך חוץ מלהגיע עד לגמר.
תאמר בהתחלת הטור שאתה אוהד ספרד ומקווה שהם ינצחו, אבל אל תנסה למכור לנו שהולנד משחקת פחות טוב מספרד עד עכשיו כי כל בן-אדם יוכל לומר לך שאם כבר אז ההפך הוא הנכון.

אני אוהד! של הולנד, לדעתי יש לה טורניר יותר טוב משל ספרד
ואני מקווה שהם ייזכו בגביע!
ומי שמסכים עם כל מה שאמרתי שילחץ כחול.
השב   •  122
49
אביב שבתאי08/07/2010 11:55
ראבק טורס בכה לקבל את הכדור כדי להבקיע גול ועוד במצב של 1-0 וככה הוא מתנהג אין ספק עמוק עמוק לספסל!
השב   •  00
48
ישראלי08/07/2010 11:31
אני מפרגן באמת מפרגן לספרד על המשחק נגד גרמניה.. שיחקו מעולה פעם ראשונה במונדיאל הזה. אבל את המשחק שגנבו לפרגוואי אני לא יכול לשכוח.. גול חוקי ביטלו לפרגוואי ולא נתנו לה פנדל חוזר.. בושה שאף אחד לא מדבר על זה לפחות..
השב   •  21
47
שרעבי08/07/2010 11:28
השב   •  21
46
מומחה לא מומחה08/07/2010 11:20

גרמניה שיחקו יפה בטורניר?
הם ניצלו טעות שיפוט שתיסכלה את האנגלים ואולי כבשו שער ראשון נגדם בזכות ניבדל ויחד עם זה ספגו שער שלא ברור מה עשו הקוונים שלא ראו את השער מהזווית שלהם כי הכדור עבר בהרבה א תקו השער.
לארגנטינה שחקנים טובים בחלק ההתקפי רק הם עלו במערך מאוד מסורבל ללא מרכז שדה והם ניבחרת שבנויה על מהלכים אישיים כי מראדונה לא מאמן וראו איך ספרד בנויה מסודר ומניעה כדור בצורה חכמה לעומת ארגנטינה ששחקנים לקחו כדור ורצו חצי מיגרש כי לא היה שחקן קרוב למצב מסירה וכל אחד עמד רחוק מהשני.
הגרמנים שיחקו בונקר דוחה שאפילו ברזיל לא שיחקו כזה כדורגל מסוגר למרות הסיגנון ההגנתי שהביא איתו דונגה.עם ניבחרת מסודרת,הגנה טובה ושוער טוב קשה לגרמנים לנצל מצב במיתפרצת כי דל בוסקה מספיק מנוסה כמאמן לעומת מראדונה שאומנם יצר אולי חיבור טוב ואווירה טובה בניבחרת רק בנה נבחרת מסורבלת.

השב   •  21
45
מני08/07/2010 11:14
השב   •  21
44
שייקה08/07/2010 11:13
השב   •  21
43
אריה כתום08/07/2010 11:12
השב   •  20
42
חיים מהשוק08/07/2010 11:11
השב   •  21
41
דודי התותח08/07/2010 11:09
השב   •  21
40
יוני08/07/2010 11:09
השב   •  21
39
עידן האדום08/07/2010 10:56
השב   •  00
38
נשרף לי הגב08/07/2010 10:54
גם המקום השלישי? והמלחמה תהיה עוד שבועיים? והעולם ייחרב ב-2012? ותגיד, יש לך אולי את המספרים של הלוטו? ומה יהיה מזג האוויר עוד 3 שבועות?. עוד משהו שאתה רוצה לספר לנו לגבי העתיד? מה יהיה עם משבר החשיש? לא נמאס לכם מהנבואות האלו? תורידו את האף כבר ותנסו לתת פרשנות מקצועית במקום לדבר כמו שבכונה. זה לא רמה.
השב   •  50
37
אמיר08/07/2010 10:32
השב   •  10
36
יואב08/07/2010 10:20
השב   •  40
35
יניב08/07/2010 10:11
ספרד נראתה אתמול כמו שנראתה הרבה בזכות המערך החדש שכלל את פדרו בקישור במקום טורס והרבה בזכות פדרו באופן אישי. בזכות זה ראינו שינוי קיצוני ביכולת של ספרד לעומת היכולת העלובה שהציגה עד לחצי הגמר. כלומר הענשת פדרו, בנוסף לחילוף שלו לקראת סוף המשחק, מיותרת ועלולה לעלות לספרד בגביע.
אני שומע כמה גיחוכים ברקע, אבל הייתי מציע לספרד ולאוהדיה לא לזלזל בהולנד.
השב   •  12
34
נועם08/07/2010 09:35
את הלקח. ראו עליו כמה הוא מובך ומצטער, אני אישית בטוח שזה לא יקרה שוב, כי הוא פשוט לא שחקן אגואיסט מלכתחילה.
שנייה אחת של התלהבות יתר שהחמצן לא הגיע למוח - מספיק כבר עם הצדקנות הזאת, היו מלא מקרים של אגואיזם לאורך כל הטורניר אז למה צריך להעניש דווקא אותו?

אם בבסיס הוא היה כל הזמן כזה אז בסדר אבל הוא לא!!

מהיום אימרו ברצלונה בגמר המונדיאל
השב   •  120
אני רואה ירוק בעיניים08/07/2010 09:50
שמי שהביא אותכם לגמר היה קסיאס שעצר את הפנדל והוא גם זה שיניף את הגביע
השב   •  01
33
כנסו משהו חשוב08/07/2010 09:23
לכותב הדעה , לידעתך פדרו אתמול היה המצטיין של המשחק , חוץ מזה מי אתה בכלל שדל בסקו ישמע לך ויעניש אותו הוא הראשון בהרכב בגמר ,
השב   •  20
32
ארגנטינאי08/07/2010 08:57
ראינו כמה אתה מבין עם הכתבה האחרונה שלך "הקדמה למונדיאל הבא" ששם טענתה שנבחרת דרום אמריקאית תזכה (והפצתה בי תקוות שב על ארגנטינה) אז למה הייתה צריך את ההימור הבטוח על ספרד. הולנד תיתן פייט אל תהיה כל כך בטוח, וגבי פדרו, הוא בסך הכל שחקן צעיר שלא ידע לקבל החלטות כמו שצריך אז מה? קורה.
השב   •  21
31
עמיר08/07/2010 08:51
כל הכבוד בעניין פדרו במקום שימסור לטורס או יילך לבד ויעקוף את השחקן הוא עשה את כל זה בדרך שובנסיטי עם טורס היה שם גול הגול היה מעלה את המורל שלו לקראת הגמר לפי דעתי דוד סילבה שנלחם אחרי שפדרו יצא צריך לפתוח בגמר על חשבונו .ויסנטה תעניש את פדר שילמד לקח!
השב   •  13
30
מור מרקוס08/07/2010 08:38
בהתחלה ספרד היתה נבחרת חלשה - הרי היא הפסידה לשוויץ. מה לא? אני חורץ דין על פי משחק אחד. אחרי זה גם גרמניה היתה חלשה - היא גם הפסידה לסרביה. אחרי זה אמרתי שברזיל וארגנטינה הככי טובות בעולם והם יפגשו בגמר. מה, לא? זו הדעה הנחרצת על ידי כולם אז מה, אני לא אלך איתה? תמיד ידעתי שברזיל וארגנטינה הם הנבחרות הכי טובות ואני מסיק לפי זה, לא על סמך שום דבר אחר. אחרי זה גרמניה היתה הרבה יותר טובה כי היא ניצחה את אנגליה וארגנטינה מכאן שהם הקבוצה הכי טובה בעולם. אין ספק. מה אכפת לי שהולנד ניצחה את ברזיל. הרזיל עדיין הכי טובה. עכשיו ספרד ניצחה בחצי גמר מכאן שהיא הכי טובה כי בכללי היא ניצחה ביורו והשם שלה יותר מפרוסם מנבחרת הולנד. ככה אני - מסיק מסקנות על בסיס מה שאני רואה במיידית. אני גם יודע הכל אז חבל שתתווכחו. אני אחרי הכל, כתב בוואן. ואם הולנד תנצח זה כנראה יהיה בגלל טעויות שיפוט ו\או עכיברות גסות על כל שחקני ספרד, כי אני הרי כאמור לא טועה.
השב   •  63
29
ארסנל בדם08/07/2010 08:19
אבל שיחק מצוין. עם דל בוסקה לא ייפתח איתו זה טעות
השב   •  30
28
פחח.08/07/2010 08:14
"הפרשנים" שאין להם מושג קלוש בכדורגל, מפשלים משחק אחרי משחק. הם לא מבינים שבכדורגל הכל יכול להיות. אז להגיד שבטוח זה ובטוח ההוא, זה דיון ברמה של גנון
השב   •  61
27
הצהוב מחיפה08/07/2010 07:59

השב   •  32
26
רועי08/07/2010 05:48
הוא הבלוף של כתבי הטורים בוואן. לא יאמן כמה הם גרועים.
השב   •  140
25
.08/07/2010 03:37
א. אל תתיימר להיות נביא ואל תקבע דברים. רבים ממך ניסו זאת וכשלו. ואם כבר אתה מהמר על מנצחת בגמר, אז אל תעשה זאת בצורה כה נחרצת. ב. הפסקה האחרונה התחילה טוב ונמשכה גרוע. פדרו לספסל? במשחקו המצוין הוא הוכיח שהוא צריך לפתוח בגמר. אמנם הוא שגה באותה דקה אנוכית מצידו אבל רק טיפש יגיד שהוא צריך להסתכל על הגמר מהספסל אחרי המשחק המדהים שהביא. ג. אשמח לשמוע מאיזה חומר, לכאורה, קורצה ארגטינה, או לחלופין כמה טובה ומאכזבת אנגליה. ד. מילה ואף יותר על כובש השער, וחברו למרכז ההגנה, על המשחק המדהים הערב. קצת יותר מעניין.
השב   •  70
24
מומחה לא מומחה08/07/2010 02:01
השב   •  11
23
שמעו כולם08/07/2010 01:25
מי שעובר את ברזיל,לא פראייר ..משמע,הולנד אלופת העולם בלי לחשוב בכלל..למרות שספרד גדולה,הולנד יציבה גם וזה היתרון שלה..וכמובן כמו שאמרתי,מי שעובר את ברזיל הוא לא פראייר
השב   •  21
22
אני08/07/2010 01:21
היית יכול לראות שהוא מעד,ובגלל זה איבד את הכדור.
לפי זה שהוא הרים את הראש הוא רצה למסור,
אבל בגלל המעידה הגיעו שחקנים שחסמו את נתיב המסירה !
השב   •  41
21
אלדר08/07/2010 01:16
השב   •  21
20
עמרי08/07/2010 00:55
מעניין איפה היתה ומה אמרת בהפסד של ספרד במשחק הראשון
כל פרשן מביע דעה כאילו כדורגל זה משחק
של פייבוריטים כל כך הרבה דברים משתנים לאורך המשחק שאין באפשרות אף אחד לנבא מי יבכה ומי לא דרך אגב זה מה שרשמת "בפרשנות"הקודמת שלך "גרמניה שנראית תוססת, רעבה ומי שבהחלט יכולה ללכת עד הסוף ההתקפה הגרמנית בשיאה, אך החלק שממנו הכי נהניתי במערך הגרמני היה דווקא מרכז "המגרש
בקיצור אל תהיה צבוע משלמים לך כסף כדי שתפרשן כדורגל ולא סוכנות הימורים
ספרד קבוצה גדולה ואם כדורגל הרבה יותר גדול מי מה שראינו במשחק כנ"ל לגבי הולנד אבל על הדשא רואים משהו אחר לגמרי לפעמים יבש ולפעמים מותח ומהנה
תעשה לי טובה תישאר פרשן כדורגל ולא אחד שחורץ דינים של קבוצות הרבה פרשנים הביעו דעה על קבוצות מסוימות ועכשיו מהפדיחות והשטויות שהם רשמו הם סותמים את הפה בקיצור תפרשן כדורגל ולא "ווינר" או טוטו
אני אוהד הולנד שרוף כבר 12 שנה ואני לא יצא בהצהרות שהולנד תיתן בראש לספרד כי הרבה דברים משתנים אני
בסהכ רוצה מתח שימחה קללות פחד ואושר וכל זה ב 90 דקות ורק בכדורגל
כי אף משחק אחר לא יכלו לתת את זה
השב   •  62
רועי08/07/2010 05:46
נראה כאילו פרשנים לא ממש מכבדים קבוצות מסוימות, כאילו הם מפרשנים לפי מה שקורה במשחקים שלפני, בלי מחשבה שמה שקובע זה איך הקבוצות פוגשות אחת את השניה. כל הזמן מבקרים איך הקבוצות משחקות, כל הזמן מצפים למשהו שהם בעצמם לא יודעים מהו. לפעמים נראה כאילו הכותרת הראשית באתר הזה הוא שהקבוצה "לא נראית טוב" ורק הכותרת המשנית היא "שהקבוצה נצחה". לא מכבדים את המנצחות וזה חבל.
השב   •  20
GATE1108/07/2010 11:23
למה פעמיים ? ! ? ! ? ! ? ! ? !
השב   •  00
19
עמרי08/07/2010 00:44
מעניין איפה היתה ומה אמרת בהפסד של ספרד במשחק הראשון
כל פרשן מביע דעה כאילו כדורגל זה משחק
של פייבוריטים כל כך הרבה דברים משתנים לאורך המשחק שאין באפשרות אף אחד לנבא מי יבכה ומי לא 
דרך אגב זה מה שכתבת "בפרשנות" הקודמת שלך "גרמניה שנראית תוססת, רעבה ומי שבהחלט יכולה ללכת עד הסוף.
ההתקפה הגרמנית בשיאה, אך החלק שממנו הכי נהניתי במערך הגרמני היה דווקא מרכז המגרש "  בקיצור אל תהיה צבוע משלמים לך כסף על פרשנות נקיה אם מה שאתה חושב לא אם מי שמנצח
ספרד קבוצה גדולה ואם כדורגל הרבה יותר גדול מי מה שראינו במשחק כנ"ל לגבי הולנד אבל על הדשא רואים משהו אחר לגמרי לפעמים יבש ולפעמים מותח ומהנה
תעשה לי טובה תישאר פרשן כדורגל ולא אחד שחורץ דינים של קבוצות הרבה פרשנים הביעו דעה על קבוצות מסוימות ועכשיו מהפדיחות והשטויות שהם רשמו הם סותמים את הפה בקיצור תפרשן כדורגל ולא "ווינר" או טוטו
אני אוהד הולנד שרוף כבר 12 שנה ואני לא יצא בהצהרות שהולנד תיתן בראש לספרד כי הרבה דברים משתנים אני
בסהכ רוצה מתח שימחה קללות פחד ואושר וכל זה רק ב 90 דקות ורק בכדורגל
כי אף משחק אחר לא יכלו לתת את זה
השב   •  140
18
גידי08/07/2010 00:43
השב   •  30
17
באיירן08/07/2010 00:41
אתה ומכבי חיפה שלך הבלוף הכי גדול בכדור רגל אז אל תדבר שטיות יא אחד בלוף
השב   •  64
16
לו בגמר.אל תתלהמו.זה קורה08/07/2010 00:40
השב   •  110
15
.08/07/2010 00:35
השב   •  100
14
אתי08/07/2010 00:32
קראתי את החומר בשקל שכתבת
אין לי מושג מי אתה שהביאו אותך לכתוב טור באתר די מכובד (טוב בימים אלו כל לא מוצלח יכול לעשות זאת) אך הרשה לי לציין כי מדברייך הסקתי כי אין לך מושג בנושא שעליו כתבת וכפי שזה נראה קיבצת באמצעת "העתק", "הדבק" ממס מקורות מאתרי האינטרנט הנרחבים עם הוספת משפטים מקוריים (שהיה עדיף לולא נכתבו) אנא שקול צעדייך להבא
בברכה, אתי
אגב אורחא אתה יודע מי זה פדרו? או שהיום שמעת עליו תוך כדי משחק?
אשמח לתגובה מהירה
השב   •  120
13
ELVIS08/07/2010 00:27

השב   •  105
12
הפועל לנצח08/07/2010 00:23
איזה מין חוצפה זאת 2 על 1 התוצאה 1-0 הקבוצה השניה לוחצים כמו לא יודע מה ואתה רוצה להיות גיבור המשחק וללכת בראש בקיר במקום לא לצאת גיבור המשחק אבל העפלה בטוחה לגמר ושקט נפשי בדקות הקשות העלו פשוט חוצפה מה שהוא עשה אני לא הייתי משחק איתו בגמר
השב   •  58
11
אמיר08/07/2010 00:21
הולנד מדהימה.
ניראה איך תדבר אחרי ה-11 ביולי..
תאמין לי שאתה לא תיהיה מרוצה.
השב   •  46
10
רון08/07/2010 00:19
ואני ממש לא יודע למה.
השב   •  226
9
עומר08/07/2010 00:12
פדרו עשה טעות גדולה אבל נתן משחק מצוין. להשאיר אותו בחוץ זה להעניש את הנבחרת !
השב   •  192
8
אריק08/07/2010 00:09
מה קרה? התלהב ממשחק של ספרד? היה משחק די בינוני שלה, ויחסית טוב לשאר המשחקים הקודמים שלה. חושב שיהיה לה קל מול הולנד? ובכן, הוא כל כך טועה. כמו שפתאום ספרד התעוררה, גם ואן פרסי יכול פתאום להביא משחק מצוין שלו! יאללה הולנד!
השב   •  52
7
אדום עולה08/07/2010 00:09
בראש של שחקן כדורגל עוברים 101 אז מה קרה אם הוא לא מבר ניסה לעשות משו יצירתי וכמעט הצליח יופי לך יושב לך בבית ואומר בושה על שחקן שנותן תנשמה הרי אם זה היה מתליח לו היית אומר שהוא גאון נכון חוצפה!!
השב   •  50
6
אסי08/07/2010 00:07
ההולנדים ינצחו
השב   •  32
5
שד כחול צהוב08/07/2010 00:06
ולכן, אין לשלול ניצחון גם על הנבחרת השניה בטיבה.בכלל להגיד שהמונדיאל כבר הוכרע לפני הגמר זו טיפשות גמורה.גם אם אורוגוואי הייתה שם לא הייתי מעיז להגיד שספרד הולכת לזכות בגביע
השב   •  71
4
The Green Steve G08/07/2010 00:03
יאללה ספרד הבלוף של גרמניה התגלה, אם לא הפסילה של הגול של אנגילה הם לא היו מבקיעים 4 וגם באותו משחק כל הגולים מתפרצות, כמו גם נגד ארגנטינה, וגם לארגנטינה הייתה הגנה לא טובה. אז אלו הסיבות לרביעיות, עכשיו נגד ספרד עם הגנה טובה ושיפוט טוב אפילו הבונקר והמתפרצות לא עזרו.
VAMOS SPAIN !!
השב   •  155
ירוק08/07/2010 00:40
השב   •  11
שד אדום08/07/2010 00:46
השב   •  31
3
ירוק08/07/2010 00:02
השב   •  181
2
מיכאל08/07/2010 00:00
אתה יכול לדבר עכשיו אנחנו נדבר בסוף המשחק ואתה תאכל ת''לב! אתה מדבר שטויות טור פשוט לא מעניין של אוהד ספרד
השב   •  2611
1
דרוזי ליברפול07/07/2010 23:58
מה קרה לך ? למרות שהולנד משחקת מגעיל אבל כדורגל זה כדורגל
כגודל הציפיות גודל האכזבה
השב   •  135
ok08/07/2010 09:18
כול ניצחון שהיה להם היה ניצחון דחוק על נבחרות חלשות. לולא ויה הם לא היו עוברים את שלב הבתים שלא נדבר על הגמר. פשוט בושה שקבוצה ם כול כך הרבה כישרון משחק כול כך אפור חלש ומנצחת כול משחק באיזה 1 אפס קטן. הכתב פשוט מבלבל בשכל.
השב   •  34
אלי08/07/2010 10:34
הולנד הבקיעה כמעט כפול שערים (12 להולנד 7 לספרד) מתוכם 7 שערים בשלב הנוקאאוט לעומת 3 בלבד של ספרד למעשה הולנד הבקיעה הכי הרבה שערים חוץ מגרמניה (גם מבחינת ממוצע שערים למשחק) לעומתה ספרד מנצחת בכל אחד מהמשחקים בנוקאאוט רק 1-0 אז מי באמת משחק מגעיל מהשתיים? 
השב   •  11
אסור לפספס
נגןמה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
מה שהשופט הזה עשה? אף אחד לא האמין!
נגןצרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה אוטו חדש
צרות של עשירים: שאקיל שכח שקנה רכב חדש
נגןמי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
מי הפך את ליאור רפאלוב למנקה בריכות?
נגןאם הקריירה שלו רונאלדו הייתה סדרה יפנית
אם הקריירה של רונאלדו הייתה סדרה יפנית
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP