יום חמישי, 24.04.2025 שעה 14:37
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
שלום לוי

צחוק מהעבודה

דעה: הגיע הזמן שיתעוררו בבית הדין. ההחלטה הזו מגוחכת כמו החלטות רבות שלכם. למה אוהדי היריבה צריכים לסבול ואיפה לעזאזל המשטרה?

זאת לא הפעם הראשונה שאני מתעצבן מההחלטות ההזויות של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ואני שואל עד מתי הם ימשיכו לעשות צחוק מעבודה.

הפועל ת"א תארח את הדרבי הבא ללא קהל, זה העונש שהחליטו לתת לאדומים בעקבות האבוקות שנשלחו לכר הדשא בדרבי האחרון שנערך.

עכשיו תסבירו לי בבקשה מה זה העונש המגוחך הזה? ממתי מחליטים על משחק מסוים שבו לא יגיע קהל? בדרבי הבא שהפועל תארח, האיצטדיון יהיה ריק כי ככה הם החליטו. הרי בכל משחק ליגה אצלנו האוהדים ממלאים את האצטדיון.. נו מילא.

אם החלטתם על עונש, אז קנס כספי זו גם אפשרות ואם אתם ממש רוצים להעניש את הקהל, אז עונש במשחק הליגה הבא של האדומים גם יכול להוות פיתרון (משהו שבדרך כלל אתם עושים). כנראה שאין גם הרבה שכל בבית הדין של ההתאחדות.

אם יש לכם תשובה הגיונית לשאלה הבאה שלי, אני אשמח לשמוע. למה אוהדי מכבי ת"א ששמרו על הסדר במשחק הדרבי האחרון ולא זרקו שום אבוקה או חזיז לדשא, צריכים גם לספוג עונש? פעם אחרי פעם אתם, אנשי בית הדין, קובעים החלטות שנויות במחלוקת שאין להן בסיס.

אוהדי מכבי ת&qout;א. מה הם אשמים? (רועי גלדסטון)
אוהדי מכבי ת"א. מה הם אשמים? (רועי גלדסטון)

והדבר הכי חשוב שצריך לציין בכל נושא העונשים הוא עניין המשטרה. בכל משחק שמתקיים, הנהלת הקבוצה משלמת לא מעט כסף למשטרת ישראל שמגיעה לאצטדיון על מנת לבצע את עבודתה. אם אוהד מצליח אחרי הבדיקה שהוא עובר להכניס פירוטכניקה למגרש מבלי שאף אחד לא שם לב, מי אשם בכך? הנהלת הקבוצות? ממש לא! האשמים הם אותם שוטרים שבאו לעבודה וקיבלו לא מעט כסף ונכשלו במשימה.

העיקר שבסוף איזה אוהד מקלל ואז קופצים על אותו אומלל חמישה אנשי משטרה, אבל למנוע הכנסת אבוקות למגרש, הם לא מסוגלים.

עשן בבלומפילד. מדוע המשטרה לא אשמה בכך? (קובי אליהו)
עשן בבלומפילד. מדוע המשטרה לא אשמה בכך? (קובי אליהו)

אז הגיע הזמן לעשות סדר לפני פתיחת עונת 2010/11. בראש ובראשונה שהמשטרה תבצע את עבודתה ואם היא נכשלה שהיא תישא בתוצאות ולא בעלי הקבוצות שצריכים לשלם עוד כסף בנוסף למה שכבר שולם על ידם. בית הדין צריך לנהוג באחריות ולא לזרוק עונשים לאוויר, כאילו מדובר בחבורה של ליצנים שיושבת שם. הקהל של היריבה לא צריך להיענש וזה ברור לכולם, הגיע הזמן שגם אתם תבינו זאת.

בסופו של דבר, אני בטוח שהעונש הזה יבוטל כי הוא מגוחך. וזה אגב עוד משהו שקורה בבית הדין: זורקים משהו לאוויר, עושים קצת רעש ואז מבטלים. עד כדי כך משעמם לכם שם? הגיע הזמן שתקחו את עצמכם בידיים. 

הכתוב הינו טור דעה
 

לכתבה זו התפרסמו 96 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 96 תגובות ב-62 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
62
גיסנו03/06/2010 04:53
פני בית הדין כפני ההתאחדות כפני המדינה.מנסים תמיד ללכת בהפוך על הפוך ולצאת חכמים ורק יוצאים טיפשים פי שלוש.

מס'' צעדים שעשויים לפתור שטויות כאלה בעתיד:

1) הגדרת אזור מבוקר לזריקת אבוקות ורימוני עשן מאחורי השערים. ברגע שיהיה אזור מסודר ומופרד לא תהיה סכנת חיים וכולם ירוויחו.

2) סדרנים בלבד, לא שוטרים (שידועים במנהגם לא לעשות כלום, או כמנהג המג"בניקים רק מחפשים להרביץ בלי סיבה אמיתית). שזו המשכורת שלהם ואין להם שום משימות אחרות, עם סמכות משפטית לעצור אוהדים מתפרעים ולהעבירם למשטרה.

3) סדרן שיפנה את הגב לקהל ויצפה במשחק יפוטר לאלתר. במקום חבורה של שמנמנים שרואים משחק בחינם, תהיה חבורה של אנשים שיהיו מחוייבים לשמור על הסדר כדי לשמור על הפרנסה שלהם.

מצטער על החפירה, אבל בלי קשר למכבי, העונש הזה מגוחך.
השב   •  00
61
רון02/06/2010 13:48
בדרבי של מילאן אינטר היו 60 רימוני עשן ואבוקות ונתנו להם 3 משחקי רדיוס משהו כזה ותראה מה עושים פה
השב   •  00
60
daniel01/06/2010 21:34
הכתב והשטויות שלו גם כן אבל לא משנה למה מגיעה לנו הם צריכים לסלוח לנו בגלל שהם סלחו לביתר שהם לקחו אליפות כל האוהדים של ביתר נכנסו לדשא ובהתחלה היה אמור לרדת להם 8 נקודות ואז אבי לוזון ויתר להם כל מי שחושב שאני צודק לעשות כחול
השב   •  21
59
עדי01/06/2010 21:27
כדי שהמשטרה תבצע את העבודה כמו שצריך היא צריכה לקבל את הכסף על השיטור אחרי המשחק, בתנאי שלא קרה משהו חריג כמו זריקת אמצעי לחימה מכל סוג אלימות שוטרים מיותרת ועל כל הפרה שהיא מבצעת להוריד מהסכום הכולל. בינתיים שהכסף יהיה מוקפא עד סוף המשחק הכי טוב להביא סדרנים כמו באירופה.
השב   •  20
58
איש קש01/06/2010 21:20
למה לא לאשר להכניס אבוקות?
הרי גם ככה זה לא מסכן חיי אדם וזה כן מוסיף צבע ואווירה נהדרת למשחק
אז שיתנו אישור לקהל חמש דקות לפני שריקת הפתיחה לזרוק אבוקות לכר הדשא
שום דבר רע לא יצא מזה!
השב   •  10
דניאל01/06/2010 21:52
שלא תחשוב שאני לא בעד מה שאתה אומר אני בשמחה הייתי רוצה דבר כזה אבל בכל זאת זה גם הורס את הדשא וגם עוד כמה דברים שלא עולים לי לראש כרגע
השב   •  00
57
אוהד שרוף01/06/2010 21:16
העונש שהם צריכים לקבל זה 3 או 4 נקודות פחות בתחילת העונה וזהו
השב   •  11
56
צ''יקו01/06/2010 21:14
אני לא מבין מה אתם מתבעסים. תסתכלו על הצד החיובי.. השחקנים שלנו יוכלו להרגע מאוירת הקהל וללכת ראש בראש עם שחקני הפועל.. וגם אחרי המשבר בין ההנהלות לא תהיה להם הזדמנות לתת לנו שוב 2000 כרטיסים כי הם ברדיוס אבל בדרבי אחריו הם יקבלו 1000 כרטיסים לפינה של שער 7.אל תתרגשו מהם בחייאת! גם אחרי שהם לקחו דאבל (כוכבית על האליפות) הם עדיין מחפשים לעצבן אותנו כי הם תמיד יסתכלו עלינו מלמטה ותמיד יחפשו לעקוף אותנו. יהיה בסדר מכביסיטים יה תותחים!!
השב   •  00
55
גוטמן בהפועל לנצח01/06/2010 20:50
השב   •  00
54
מכביסט מבין!01/06/2010 20:46
איזה מצחיק הלוזון הזה מגיע לאוהדי הגוהל אבל משחק דרבי בלי קהל זה ביזיון.
השב   •  00
53
רוני01/06/2010 20:31
הם עם הידיים למעלה כאילו מה עשינו מה אנחנו אשמים. בידיוק כמו שהכתב אמר חח
השב   •  10
52
סשא01/06/2010 19:48
זה יותר הוגן לדעתך? הקהל מתפרע או חלק ממנו, והקבוצה מאבדת נקודות ע"י בית דין של ההתאחדות זה כן בסדר? איפה אתה חי? איפה היית כשהענישו את קבוצת בית"ר ברדיוס, במשחקי בית ללא קהל, בסגירת יציעים בטדי, אלה פסקי דין הוגנים? למרות תשלומים אדירים למשטרת ישראל ולקבלני אבטחה שאמונים על שמירת הסדר !
השב   •  10
51
אושרי01/06/2010 19:20
אני חושב שעונש הולם יהיה פשוט להעביר את הבייתיות למכבי ככה הגועל יפגעו וגם אוהדי הכדורגל לא יצטרכו לראות משחק עונה בלי אוהדים!
השב   •  10
50
מכבי זה אצלי בלב01/06/2010 19:03
ממשחק דרבי בלי קהל
עדיף כבר דאבל אדום תאמינו לי..
השב   •  10
49
גל01/06/2010 18:53
מסכנים מכבי יש להם בעיני את הקהל הכי טוב בארץ מבחינת עידוד הקבוצה חבל שבגלל השטויות של הפועל לא יהיה להם קהל בדרבי.
השב   •  12
48
ישראל01/06/2010 18:24
השב   •  01
47
ירוק בווריד01/06/2010 18:15
מסכים איתך שיש החלטות תמוהות ושים לב ברוב המקרים עם איזה קבוצה זה קורה הרבה..כמה מפתיע?..הפועל ת''א..על הדיינים וכל ההתאחדות בעדם אז מה אתה מצפה?..כנראה טביב והראל שילמו לסלמן וכל ההתאחדות שם מהמענק של האליפות בכוכבית שלהם!
השב   •  11
אסף01/06/2010 20:16

האמת אני לא מבין מה הכוונה שלך, זה הכי נגד הפועל שאפשר.

השב   •  00
46
אדום תמיד01/06/2010 17:18
כשמכבי עשו פירוטכניקה הם קיבלו רדיוס?
השב   •  01
לב צהוב ראש כחול02/06/2010 00:03
וגם כל אותה עונה עד כמה שאני זוכר לא יכולנו להכניס אביזרי עידוד
השב   •  00
45
בובה01/06/2010 17:05
השב   •  01
44
בובה01/06/2010 17:05
השב   •  14
רועי01/06/2010 18:00
כי כל הליגה מתה לעשות את זה.
השב   •  43
לב צהוב ראש כחול02/06/2010 00:03
תותח אתה באמא שלי
השב   •  00
43
שד אדום01/06/2010 16:02
השב   •  11
42
אור01/06/2010 15:59
אתה רציני? אתה שמח על ההחלחטה? זה פוגע גם באוהדי מכבי. ולנושא: ההיתאחדות תיתביישו לכם! אני לא מאמין שכאלה אנשים יושבים שם. וכמו שכותב הטור אמר. ממתי קובעים משחק? תמיד זה המשחק הבא! אתם בכוונה יוצאים נגד מכבי? נמאס מזה כבר פשוט נמאס. אני מאשים את המשטרה בכך.
השב   •  10
41
אלי01/06/2010 15:50
רציתם לקחת לנו את שער 8 לקחו לכם את כל האיצטדיון
השב   •  43
עידו01/06/2010 18:05
השב   •  20
40
יעקב01/06/2010 15:47
מעניין אם זו הייתה ביתר ירושלים כמה נקודות היו מורידים לה
השב   •  00
39
אבי01/06/2010 15:34
איזה טור נכון! כל הכבוד
מה זה דרבי בלי קהל? מי הטיפש שיושב שם בבית הדין וחושב ככה? הרי זה המשחק הכי מעניין של הליגה! כרגיל הכל מנוהל ע"י לוזון המושחט
השב   •  60
38
אדומה01/06/2010 15:26
אבל אתה צודק כל כך!
העונש צריך להיות של המשטרה הם עסוקים בלהוריד תגים ולהרביץ לאהדים שמקללים או צועקים ביציע או למי ששתה בירה אחת מאשר בלעשות חיפוש כמו שצריך אני בחורה ויכולתי להכניס אלפי פעמים רימונים עם הבדיקות הביזיוניות! אחר כך,אחרי כל הכסף שהם מקבלים מהקבוצה בית הדין נותן עונש לקהל ולקבוצה ועוד יותר גרוע גם לקבוצה יריבה שלא קשורה לכך בכלל! הפעם זה  מכבי שאני בכלל לא מחבבת ,בלשון המעטה,אבל זה פשוט לא משנה זה לא פייר לא כלפי אוהדי הפועל והקבוצה אלא גם כלפי מכבי והקבוצה!משעשע ששני מחנות האוהדים והקבוצות המלאות שנאה האלה מתאחדות נגד בית הדין הכל כך ביזיוני הזה! לפחות זה יצא מההחלטה הביזיונית הזו.
השב   •  41
37
כחול צהוב אצלי בלב01/06/2010 15:22

למשטרה אין סיכוי למצוא את החזיזים\פירוטכניקה שאנשים מחביאים.
יש להם מקומות שרק ה'' יודע איפה.
צריך למקם מצלמות אבטחה ולראות את האנשים שזורקים.ד"א הסדרנים ואנשי הבטיחון לא יכולים להיות עם הגב לקהל ולהסתכל על המשחק!

השב   •  10
36
אפי01/06/2010 15:22
יש להוריד להבועל Zבל ת"א נקודות
השב   •  00
35
אפי01/06/2010 15:21
כי בהפועל ת"א יש בכיינים שירוצו לשחצן מההתאחדות (לוזון) ויבכולו
השב   •  00
34
צהוב01/06/2010 15:08
השב   •  10
33
צהוב01/06/2010 15:07
השב   •  20
32
אדום בלב ובנשמה01/06/2010 15:03
צריך להפחית להפועל נקודות בגלל שזאת עברה שלישית
אבל  אין להפחית יותר מנקודה אחת!!
ואופס אין אליפות
השב   •  03
אדום בלב ובנשמה01/06/2010 15:52
אוהד נורמלי לא יגיד דבר כזה
השב   •  10
רק הפועל01/06/2010 17:11
יש לך מושג בכלל מה זה הפחתת נקודות? אם היו מפחיתים לנו "רק" נקודה אחת בעונה שעברה לאחר הדרבי, מה היה קורה אז, לא היה לנו סיכוי לאליפות. אז שב בשקט ותלמד קצת כדורגל
השב   •  00
31
אדום בלב ובנשמה01/06/2010 14:55
פשוט אוסף של אנשים ללא השכלה שיושבים להם בבית הדין וחושבים שהם שופטים. תפעילו קצתתשכל אם הפועל הייתה מכניסה אבוקות ורימוני עשן נגד קבוצה קטנה כמו ר"ג או מכבי בית שאן כאלה ואחרות אז היינו מקבלים את אותו עונש נגדם פשוט בושה
השב   •  01
30
צהוב בנשמה !01/06/2010 14:48
אבי לוזון בכבודו ובעצמו! אני בטוח שכמו שהוא יזם את שיטת הקיזוז הוא יזם גם את העונש המגוחך הזה! מכבי לא צריכה להיענש בגלל שטות של הפועל! כל מי שמסכים איתי שילחץ כחול
השב   •  61
29
שפינוזה01/06/2010 14:42
ההחלטה נכונה, טובה ומדויקת. זה העונש המקובל בעולם על התפרעות של אוהדים. אין מה לעשות. אפשר לעמוד על הראש ולקשקש בזנב, אבל בכל העולם [ואני מדגיש, בכל העולם, למעט דרום אמריקה] זה העונש המקובל. שם אמנם זה קורה לעיתים נדירות, כי גם התפרעות הקהל קוראת לעתים נדירות, אבל תפתחו גוגל, תראו מה קיבלה ריאל מדריד הקבוצה על התנהגות האוהדים נגד ליברפול בליגת האלופות. מה עדיף? הפחתת נקודות? בקיצור - עונש מוצדק ונכון.
השב   •  13
אבי01/06/2010 15:21
לא נכון,
באירופה נותנים משחקים ללא קהל רק על התפרעויות ממש קשות, עם נפגעים.
על מופיעי פירוטכניקה נותנים מקסימום קנסות, בחיים לא רדיוסים ומשחקים ללא קהל!
אל תמציא סתם.
יש דאבל תאכל את הלב!
השב   •  31
שפינוזה01/06/2010 20:11
ידידי האדום, אתה טועה. באירופה על התפרעות רצינית מעיפים לגמרי מהמפעל, לפעמים לכמה שנים. לפעמים את כל ההתאחדות [ע"ע אסון הייזל]. זו הדרך להתמודד עם אלימות של קהל.
השב   •  01
28
שמוליק קיפוד.01/06/2010 14:28
תעבור  לכדורסל.
השב   •  60
27
סוכן01/06/2010 14:26
גם אם יש מכות בתוך דיסקוטק המאבטחים אשמים ?
אתה מציג את זה כאילו זה לגיטימי לזרוק אבוקות וללכת מכות אם הקהל לא היה מתנהג בצורה כזאת לא היה צריך בכלל את ההחלטות ההזויות של בית הדין נראה לי שאתה תומך בפושעים ואתה לא יכול להיות צודק.
השב   •  00
אינני אני01/06/2010 15:04
השב   •  00
26
זיג האדום01/06/2010 14:25
בהולנד לדוגמא, ביריבויות מרות של מחנות אוהדים נותנים עונש של חמש שנים אוהדי הקבוצה היריבה לא מורשים להגיע למשחק החוץ בין שתי הקבוצות.
אני יודע, המרחק בין ערים בהולנד מעט גדול יותר מהמרחק בין תל אביב לתל אביב (או יפו במקרה הזה) אבל תקדים קיים (בצורה מסוימת- ללא קהל בכלל)
אבל כן, בהחלט, הגישה למתן העונש מעוררת גיכוך, ואני לא מדבר על היבט כספי, אלא שיווקי ועסקי.
השב   •  01
25
אבי נימני01/06/2010 14:14
השב   •  30
24
חרבון רצפות01/06/2010 14:10

השב   •  00
23
אין מה לדאוג01/06/2010 14:04

אין לכם מה לדאוג ההונדה החדשה של הדיין מדון שחר שקבע את הבזיון הזה  מחכה כבר בחניה.

השב   •  10
22
חובב כדורגל01/06/2010 14:01
לגבות מכל יושב יציע האוהדים 100של הפועל 100 שקל מס אבוקות.
נראה אם יזרקו אבוקות פעם נוספת
השב   •  00
21
ירוק01/06/2010 13:59
השב   •  31
20
ראפר01/06/2010 13:52
להכניס רק(!) את אוהדי היריבה, שיהיה איצטדיון מלא בקהל היריבה, ככה שאובדת גם הביתיות, והכסף מהכרטיסים היה קנס. רק ככה אנשים ילמדו שאם הם עושים שטויות, הקבוצה סובלת ובגדול! אשמח לתגובות
השב   •  94
צהוב01/06/2010 14:42
השב   •  20
19
אינני אני01/06/2010 13:17
הורדת נקודה עונש וביטול האליפות לאלתר. למען יראו וייראו!
השב   •  51
18
אור יהודה01/06/2010 13:13
כל הכבוד לבית הדין על ההחלטה אבל שכחתם את אוהדי היריבה הם לא אמורים לסבול אז..תוסיפו סעיף לעונש..שאוהדי הפועל לא יוכלו להיכנס רק אוהדי מכבי רק לבעלי מנוים ככה יהיה אפשר למנוע מאוהדי הגועל להיכנס..לגרום להם למכור כרטיסים ב50 שקל ואת ההכנסות שהם יצברו זה יהיה הקנס שלהם.אללה מכבי!
השב   •  133
פיצול אישיות (לשעבר לה פאדיחה)01/06/2010 14:04
איך זה לראות - ד א ב ל   א ד ו ם  (!)
הקנאה בוערת בעצמותיכם !
השנאה שלכם - האושר שלנו !
השב   •  13
אדום עולה01/06/2010 14:04
אוהדים רק של קבוצה אחת להכנס?ועוד בדרבי?מה לקחתה סמים קשים?
השב   •  11
מכביסט01/06/2010 16:34
השב   •  10
רק הפועל01/06/2010 17:14
למה זה משחק בית שלכם? נוסף לכם עוד אופצייה למנוי? 15 משחקי בית לקבוצה בעונה (לא כולל פליאוף) לא מקבלים עוד, ולהיות הקהל היחיד ביציע=משחק בית. אז תבין למה מתנהגים ככה
השב   •  00
17
אמיר01/06/2010 13:13
שכן משחק מול בלומפילד מלא שווא אפילו יותר ממליון שקל הכנסה לקבוצה המארחת.
פשוט טימטום
השב   •  01
16
חסוי01/06/2010 13:09
זה לא ישנה כלום כולם שם מושחטים
השב   •  40
15
נתי01/06/2010 12:57
אתם חבורה של מפגרים איך נתנו לכם כזה כח אתם לא יודעים כלום ושום דבר בספורט אני מקווה בשבילכם שתשנו את ההחלטה לכנס כספי של מיליון שקל
בתודה מכל מי שאוהב ספורט
השב   •  50
14
עמית01/06/2010 12:54
השב   •  52
13
DRAKE01/06/2010 12:50
אתם המכביסטים. בוכים שההתאחדות אדומה וכל זה. העונש לא קצת מוגזם? בדרך כלל זה נופל על גביע הטוטו לכולם ולא רק להפועל. התאחדות מפגרת וכתב לא פחות.
השב   •  613
רוני01/06/2010 13:14

השב   •  61
DRAKE01/06/2010 13:36
עכשיו קראתי ואני חוזר בי במקצת. למרות שהכותרת והכתב עשו את העבודה למה שאני יחשוב את מה שחשבתי.
השב   •  00
12
אבי01/06/2010 12:48
ויתנו לאוהדי מכבי עם מינויים לקנות כרטיסים ולהכנס
השב   •  123
JohnnyB01/06/2010 13:18
אל תשכח שבסופו של דבר זאת ההנהלה של הפועל שמחליטה מה יהיה. ההתאחדות רק יכולה להגיד לה אם זה רדיוס או לא.
השב   •  31
חה01/06/2010 14:07
אני שונא את מכבי אבל אני מסכים איתך שזה עונש אידיוטי. אבל מכבי צריכה להיענש על משחקה נגד מכבי חיפה במחזור שלפני זה כי לא יתכן שקבוצה תתן לקבוצה אחרת את המשחק פשוט לא ייתכן. למה הם שיחקו כל כך רע נגד חיפה ופתאום שבוע אחרי זה שיחקו בונקר אדיר שאי אפשר לפרוץ? לי נראה שעונש כספי על הפועל ועונש של 5 נק'' מינוס למכבי הוגן
השב   •  02
צהוב01/06/2010 14:45
לא פתחנו רגליים פשוט עלינו בהרכב התקפי וזכותו של נימני לעלות בהרכב הזה.
חוץ מזה למה שנקבל על זה עונש זו לא עברה להפסיד
השב   •  20
11
אדום בלב01/06/2010 12:47
הכל טוב ויפה, הפועל קיבלה משחק רדיוס אולי במשחק הכי גדול של הכדורגל הישראלי, שזהו משחק שללא קהל הוא לא שווה כלום, קיבלה משחק רדיום מחוץ לבלומפילד במשחק הראשון לעונה הבאה ו40 אלף שקל, זה עונש מופרח שללא ספק סתם ניזרק לאוויר וזה עוד אחרי כל האבטחה שהייתה בדרבי שאם הצליחו להכניס 6 רימוני עשן ו9 אבוקות אז המשטרה לא עשתה תעבודה שלה כמו שצריך והם צריכים לעשות בדיקה, לא הפועל ששילמה וצריכה להמשיך לשלם.

ובנוגע לתחילת הכתבה, ממש "מלאכים" אוהדי מכבי ת"א שלך, לא זרקו רימונים, התנהגו בצורה ממש יפה, אה? ולשרוק בוז בזמן דקת דומיה זו התנהגות שפוייה? התנהגות ספורטיבית? התנהגות יפה לקהל הכלכך ורוד שלך? אז תן לי לחדש לך, מה שהפועל עשתה הוא כעין וכאפס לעומת מה שמכבי עשו, לחלל את כבוד המת זה הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות, אני אישית מתבייש בכדורגל שלנו שככה מכבי התנהגה.
השב   •  54
צהוב01/06/2010 14:49
אבל נראה לי שקצת שחכת איך אתם "כיבדתם" את מוני פאנן
השב   •  00
גילי01/06/2010 15:03

אוהדי הפועל הם הקהל מס אחת בארץ בהתנהגות מגעילה,אולי אתה אוהד חדש אבל איפה הית ששרקו בדקת דומיה שהבת של אחד מעובדי מכבי מתה,או המקרה שהיה עם אוברוב אשתו והילד אז עדיף לך לשתוק,סתם לא כולם שונאים אתכם. 

השב   •  00
דינו האדום01/06/2010 19:59
כולה זרקנו בובה למגרש
אשתו זרקה ילד מהחלון ולא עשו לה כלום
השב   •  10
10
רוני01/06/2010 12:45
מה קשור אני בתור אוהד מכבי צריך להיענש ואיך יהיה דרבי ללא קהל?!
כל אוהדי הפועל המעפנים האלה מה חשבתם לעצמכם שלא תענשו הלוואי תיחנקו כבר
השב   •  83
9
JohnnyB01/06/2010 12:44
אבל אתה כותב את הטור הזה סדעה משוחדת כי אתה לא רוצה לראות את הדרבי בטלויזיה בדיוק כמוני. לדעתי אם סתם היו אומרים שרדיוס בלי קהל יהיה משחק ראשון בליגה וזה היה יוצא נגד מכבי חיפה למשל אתה הייתה יוצא פה בטור שתומך בהחלטה.
השב   •  81
צהוב01/06/2010 14:54
אנחנו לא אשמים שזרקתם רימוני עשן.
אתם צריכים לקבל עונש אבל למה לקבוע מראש בלי הגרלה ובלי כלום שאנחנו אלה שנידפק מזה?
השב   •  00
JohnnyB01/06/2010 15:19
אתם פשוט אמצעי שמקדש את המטרה הנעלה לדפוק אותנו שוב
השב   •  00
8
סבתא עזיזה01/06/2010 12:42
השב   •  20
7
יוסי01/06/2010 12:42
תארו לכם שהפועל תארח את הדרבי בסוף המחזור השני, באזור ינואר, איזה אפקט יש לעונש כזה? סוף סוף יש משחק שמביא קהל, גם אותו הורסים!!
השב   •  21
6
הפנתרים השחורים!01/06/2010 12:36
קיזוז הגדלת ליגה פליאוף ולמנות את פרנדז מאמן אני לא מבין לוזון הזה אין לו קשר לכדורגל .עוד מעט גם יוציא חוק לא ישחקו בלילה בשביל לחסוך תאורה.צריך לעיף אותו אני זוכר בעונת הדאבל של בייתר גם שחקנו בטדי בלי קהל ובוזגלו הבקיע גול בדקה ה91 זה היה נראה כמו משחק אמן לוזון תעוף הביתה חבורת מאפיונרים
השב   •  81
5
צהוב עולה01/06/2010 12:35
יש הרבה אפשרויות מאיפה להכניס
השב   •  40
4
יעקב01/06/2010 12:30
השב   •  110
3
מכביסט01/06/2010 12:24
הפועל זרקוו חזיזים ורימוני עשן ואנחנו שרקנו בוז בדקת דומייה, לדעתי זה מגיע לשתי הקהלים.
השב   •  1545
צהוב01/06/2010 14:51
השב   •  52
אלי01/06/2010 15:49
השב   •  11
רמבו האדום01/06/2010 16:16
בחו"ל מותר להכניס רימונים, אם מכריזים עליהם, וזורקים אותם במקום מוגדר מראש, רק פה בארץ פוחדים מרימון עשן כאילו הוא חזיז!

תחשבו על התרחיש הבא:מחזור ראשון, הפועל מארחת את חיפה, בגלל הרדיוס היא צריכה לנדוד לאצטדיון מרוחק, לא איכותי, וקטן מבלומפילד, בגלל האיכות, הריחוק, ומיעוט המקומות, יש חוסר ניכר בקהל האדום.

נמשיך בתסריט:מחזור אחרון בעונה הסדירה, הפועל נגד מכבי, ראש בראש, משחק חשוב במאבק האליפות, החבורות של גוטמן ונמני משחקות מול יציעים ריקים.

בתרחיש הקיצון שכתבתי יש פגיעה קשה בספורט הישראלי, שני משחקים מהמשחקים עם פוטנציאל הקהל הגבוה בארץ, נפגעים.

די עם השטויות כאן!
השב   •  20
מכביסט01/06/2010 16:31
הפועל זרקו 9רימונים ו6חזיזים, אז להם לוקחים 13000 מקומות, ואנחנו שרקנו בוז בדקת דומייה, אז לוקחים לנו 2500 מקומות כשהפועל מארחת.
עונש הוגן, זה עדיף משיעשו לנו עונש כשאנחנו מארחים עם 14000 אוהדים.
השב   •  50
אדום01/06/2010 19:13
מענין שאף אחד לא מדבר על זה. האבוקות הם יותר אשמת המשטרה מאשמת הקהל. למה אוהדי מכבי וביתר לא מנסים להכניס אבוקות? כל כמה זמן מודיעים על כמה אוהדים עם אמל"ח בבית. בכל מקרה להרוס את הדרבי זאת החלטה לא הגיונית מהמשחקים היחידים שמעניינים בליגה אז גם אותו להרוס? לא מבין את זה
השב   •  00
2
כחול עולה01/06/2010 12:19
קומו על הרגליים כל האוהדים של כל הקבוצות ותמחו על ההחלטה הבזיונית הזאת.
ברגע שהענישו קבוצה מסויימת בעונש כזה חמור, בעתיד קבוצות אחרות יפגעו מזה זכרו שהגלגל מסתובב.
זה לא מצחיק, צריכים כל האוהדים שאיכפת להם למחות כנגד ההחלטה השערורייתית הזאת.
השב   •  380
רון01/06/2010 12:28
קנס ענק 4 נקודות ו4 ע"ת זה היה צריך להיות העונש!!
השב   •  52
אביעד נמר האש!01/06/2010 12:31
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  22
דן01/06/2010 16:56
ושלנו הרחיקו את הבלם לשישיה משחקים הכי קרטיים של העונה איפה הייתה ?
השב   •  10
1
מני01/06/2010 12:18
פשוט חבורה של סמרטוטים שאין להם מושג בכדורגל,מעניין אותי לדעת איך אפשר להגיע בכלל להחלטה בזויה כזו.
השב   •  372
אסור לפספס
נגןהילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
הילד הגשים חלום: הפך לכרוז של פנרבחצ'ה
נגןיש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
יש השקה: הנעליים החדשות של מסי ואדידס
נגןכמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
כמה זמן לוקח למסי להגיע מהבית לאצטדיון?
נגןטופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
טופ: חגיגת יום ההולדת של נטע אלחמיסטר
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP