יום שני, 28.04.2025 שעה 04:51
ONE - מספר 1 בספורט ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
מור מרקוס

בני השרון רק דחו את הקץ

דעה: הניצחון על מכבי תל אביב לא שינה יותר מדי חוץ מהעובדה שיהיה עוד משחק. קצת חבל שרביב לימונד לא זוכה לדקות משחק, הוא היה חסר לצהובים

שום קבוצה בארץ לא יכולה לנצח את מכבי בסידרה. משחק נתון זה משהו אחר אבל בסידרת משחקים גם מספר הקבוצות באירופה שיכולות לנצח את מכבי הוא לא גדול.

בני השרון עשתה היום טובה למכבי ת"א. אם מכבי היתה מנצחת היא היתה צריכה לעבור 12 ימים בלי אף משחק. לא לשחק במשך כל כך הרבה זמן היה רק פוגע במכבי והיה גורם לה להופיע למשחק הבא בסידרת הפלייאוף ב-25 בחודש כשהיא "קרה".

דן שמיר. לא יכול לנצח את מכבי בסידרה (קובי אליהו)
דן שמיר. לא יכול לנצח את מכבי בסידרה (קובי אליהו)

בני השרון רק דוחה את הקץ לשבוע הבא, מכבי ת"א תנצח במגרשה הביתי, היכל נוקיה וכנראה גם תיקח את האליפות. אין אף יריבה בישראל שיכולה לנצח את הצהובים כשהם תופסים יום.

הסיפור של רביב לימונד כואב לי מאוד, שחקן עם המון פוטנציאל שהיה יכול להיות אחד מהישראלים הבכירים שלנו ולעזור לנו כמובן במשחקי הנבחרת. צר לי על כך שפיני פשוט לא שיחק איתו וזאת למרות שהחוק הרוסי מחייב 2 ישראלים על המגרש בכל זמן נתון.

רביב חייב לעזוב את מכבי ולמצוא לעצמו קבוצה שבה יוכל לשחק, לצבור דקות ובכך להועיל למדינתנו כשיביא את האיכויות שלו לנבחרת. בינינו, אנחנו לא מעצמת כדורסל שיכולה להרשות לעצמה לעשות "סלקציה".

רביב לימונד. חבל שהוא מתייבש על הספסל (שרון קביליו)
רביב לימונד. חבל שהוא מתייבש על הספסל (שרון קביליו)

רביב אנחנו צריכים אותך בנבחרת, צריכים מאוד ובשביל שתוכל לתרום ולשמח את האוהדים אנחנו צריכים שתשחק, כנראה שמכבי ת"א זה לא המקום לעשות זאת.     

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 53 תגובות ב-41 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
41
סגלגל16/05/2010 01:12
חולון של לפני שנתיים היתה יכולה לקחת את מכבי בסדרה לו זו היתה השיטה. וראינו גם מה פרטיזן, קבוצה עם תקציב כמו של ירושלים, עסתה למכבי בסדרה.
השב   •  00
40
אלי15/05/2010 02:59
בחיים לא היה שחקן ובחיים לא יהיה
השב   •  01
39
אוהד14/05/2010 21:05
א. לכתוב מאה מילים זה לא טור זה מקסימום הערה.
ב. ממש כל הכבוד על הניתוח המקצועי שקבוצה של 20 מיליון דולר עם מסורת של 40 אליפיות תנצח בבית קבוצה של פחות מ2 מיליון דולר בלי קהל, ממש צריך להיות גאון. היה עדיף לא להגיד כלום במקום הגיבוב שטויות השחצני הזה!
השב   •  00
38
נועם14/05/2010 20:49
ביי למכבי לא בטוח עדיין אני לא יודע מי לוקחת
השב   •  00
37
ערן14/05/2010 14:17
מור מרקוס אתה אפס!מי אתה בכלל ?בני השרון לוקחים את הסדרה..עליי!
השב   •  00
36
אחד14/05/2010 12:41

השב   •  00
35
רועי14/05/2010 12:35
חתיכת הימור לקחת פה הא.
השב   •  00
34
amir14/05/2010 12:06
שמעון מזרחי רוצה לכסות חלק מההפסדים, אחרת אין סיכוי שמכבי לא ינצחו בשלושה משחקים. עוד 11,000 צופים ביד אליהו זה סכום שמכבי לא יכולה לזרוק בימים קשים אלה.
השב   •  01
33
רק מלחמה!14/05/2010 11:57
יש להם קבוצה טובה ומאמן מצוין (שמיר למכבי בתור עוזר לפיני ומה שיותר מהר) אסור לזלזל בהם!
השב   •  00
32
פיני תתפטר14/05/2010 11:57
שרון דרוקר האיש הנכון
השב   •  00
31
בני14/05/2010 11:33
השב   •  00
30
יוסי14/05/2010 11:21
לכל עמדה במגרש לצהבת יש יתרון , חוץ מהעמדה הכי חשובה : עמדת המאמן ! דן שמיר לא סופר את השמן השחצן !
השב   •  11
29
אין מה להגיד רביב צדק14/05/2010 10:36
השב   •  00
28
רונן14/05/2010 09:13
היו לי צפיות גדולות ממנו אבל הוא לא ממש בא לידי ביטוי. יכול להיות שבקבוצה אחרת הוא היה יכול להיות מנהיג אבל במכבי הוא פשוט נעלם. אני לא חושב שזה בגלל המאמן אלא בגלל הסגנון של מכבי - זרים שצריך לתת להם מכסת דקות כדי שיביאו לנו גאווה באירופה.
השב   •  21
רוננה14/05/2010 10:37
הציפיות שלך לא מעניינות אף אחד,
חוץ מזה שרביב הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד ולא משנה איפה הוא ישחק הוא ישאר אותו שחקן איכותי,המאמן לא נותן לו לבטא את עצמו כמו שהוא לא נותן ליניב גרין ורק בסוף העונה פתאום הוא משתף אותו,פיני גרשון זה המאמן הכי לא צפוי.
אז סתום!
השב   •  10
27
המנחוס14/05/2010 09:06
השב   •  00
26
סקרן14/05/2010 07:33
"גם מעט קבוצות באירופה"?
מכבי ת"א כדורסל באירופה היא בדיוק מה שמכבי"בית שאן" ת"א בליגת העל בישראל,כדורגל.
לא נחשבת,לא מושכת ומפסידה גם פה גם שם לקבוצות של 1.90 ש"ח.
ההבדל היחידי,זו מיד אליהו בניגוד לאחותה מקרית שלום לא פושקת רגליים.
השב   •  41
אדום ותיק14/05/2010 08:24
מתומצת וכה נכון,ותגובה שעוד נוסחה בעדינות.
השב   •  00
רד עלה עלה ורד14/05/2010 10:25

קודם כל כתבה טובה ונכונה מאוד .
עכשיו לך זה למעלה ^
אתה משווה את מכבי כדורסל לבית שאן ?
אתה נורמלי ? מכבי היא אחת המעצמות בכדורסל האירופי לצד צסקא ברסה אלומיפקוס וכ''ו . זה שבשנים האחרונות המצב קצת התערר לא מוחק את ההיסטוריה. 5 !! זכיות בגביע אירופי ו3 מתוכם בעשור האחרון . אתה חושב שקבוצה באמת יכולה לשמור על השיא שלה כל הזמן ? לא. ובכלל איך אתה מעז להגיב שהקבוצה הלוזרית שלכם לא השיגה אליפות מסכנה כבר למעלה מ10 שנים וזה עוד שאתם מסיימים רק מקום שני

השב   •  20
25
אוהד14/05/2010 06:29
בושה ללא ספק רק כאשר מכבי מגיע מוכנה היא מביסה כמו במישחק קודם.
הבעיה שהשחקנים כאילו אדישים ובמיקרה של פיינל פור במשחק אחד קבוצה יריבה תנצל את האדישות הזו כי בסידרה עוד אפשר לתקן.
השב   •  01
24
מירי.14/05/2010 03:06
השב   •  00
23
שונא מכבי14/05/2010 02:44
אתה וכל התקשורת זה פשוט מגעיל,המשחק נגמר לפני כשעה וכולם מדברים על מכבי ומכבי,זה נכון שמכבי יותר טובה מבני השרון אבל עדיין צריך לתת הרבה מאוד כבוד לבני השרון,ואני לא יודע אם שמת לב אבל אתם כבר ממש לא הקבוצה של המדינה אולי הקבוצה השנואה של המדינה.
השב   •  41
22
אלון13/05/2010 23:35
הבעיה של מכבי ושל האוהדים הדביליםשלה היא שהם לא לומדים. קיבלתם בראש מבני השרון פעמיים תוך שבוע וחצי. בכל קבוצה אחרת זו סיבה לשבת, לחשוב ולהפיק לקחים (וכן, כולם יודעים שתנצחו 40 הפרש במשחק החמישי. אז מה). רק במכבי זו סיבה לכתוב טור משתחצן על איך אף אחד בארץ לא יכול עליכם. אז אולי בארץ אף אחד לא יכול, אבל באירופה מזמן הפכתם לבדיחה. כל שנה יוצאים בהצהרות מפוצצות וגומרים עם הזנב בין הרגליים.
השב   •  27
דרור14/05/2010 01:06
כל שנה, אבל כל שנה בלי יוצא מן הכלל, לפני תחילת העונה כולם מדברים על זה שהפעם ירושלים יכולה לאיים על האליפות של מכבי, ושנה אחרי שנה אתם נכשלים (ברוב המקרים אפילו לא מגיעים לגמר), ובכל זאת כל שנה ממשיכים עם ההצהרות האלה. תגיד לי, עם היד על הלב: אתה לא חושב שזה קצת פאתטי?
השב   •  21
אלון14/05/2010 07:42
השב   •  11
21
מכביסטית13/05/2010 22:46

הלוואי שזה יקרה.. אבל עדיין,זה לא בסדר לכתוב כתבות כאלה. אסור לבוא בגישה כזו! אנחנו ננצח בע"ה!!וניקח את האליפות.אבל אסור לבוא בגישה שאנחנו בטוח מנצחים.בני השרון הוכיחה שהיא לא פריירית.

יאלה מכבי בע"ה מנצחים אותם בשני!

השב   •  11
20
פיני צריך להתפטר13/05/2010 22:43
לא משנה איך זה יגמר זה אחת הפדיחות הכי גדולות שלנו בהיסטוריה. וכל הטור הזה הוא קישקוש, כולם רצו לנצח כמה שיותר מוקדם. כמה שידוע לי להגיע הכי מוקדם זה יותר טוב, יותר זמן להתכונן ופחות עייפים. אבל עזבו זה עוד אחד התירוצים כמו השופטים, או הפיינל פור שגדנו כרגע לא קשור למצב הנתון הזה זה רק עוד תירוצים. אין לטמון את הראש בקיר יש להגיד את האמת: הפסדנו לקבוצה מקום 8 שבקושי נשראה בליגה פעמיים בסדרה ! ריבונו של עולם מקום 8 זה חלק התחתון של הטבלה יש להם מאזן שלילי בליגה של יותר הפסדים מניצחונות..זאת קבוצת תחתית.ויש עוד 6 קבוצות שיותר טובות מהם. ואנחנו הפסדנו להם במשחקים חשובים של פלייאוף, כמו שהפסדנו לפרטיזן קבוצה של תקציב מוגבל. שמישהו יתעורר ויפתח את הראש הקבוצה במצב עגום לחלוטין אפילו אם ניקח אליפות (וכמו שזה עכשיו, זה נראה רחוק) מדובר בפאידחה ענקית. זה רק פעם השלישית בהיסטוריה שאנחנו מגיעים למשחק חמש בסדרה פלייאוף בליגה, הפעם האחרונה הייתה ב93 לגליל שהפסדנו ולפני זה ב92 שהיינו צריכים רק משחק אחרון וקובוע כדי לקחת אליפות בגמר. לא קרה אף פעם בשלב כזה מוקדם בפלייאוף פעם גם נגד קבוצה מקום 2 היינו עושים 3-0 חלק. על מה אתם מדברים בכלל? אנחנו נהנים שגם ככה שיטה מחייבת אותנו 2 משחקים על איבוד אליפות להוסיף עוד משחק אחד ברבע גמר מאיבוד אליפות ? זה בושה ענקית ופיני צריך להתפטר כמה עוד כישלונות הוא צריך לעשות ? וכמה עוד הפסדים צריכים (8!) לבני השרון כדי להבין שקורה פה משהו רציני ?
כמו שזה נראה לחבר 3 ניצחונות רצוף שכל אחד מהם זה משחק על איבוד אליפות נראה כמו משימה בלתי אפרשית כמו שאנחנו נראים אם לא נפסיד לשרון אז נפסיד לקבוצה אחרת יותר טובה שמקום 4-5 או למקום 2 בגמר.כל העונה הקבוצה העבירו את הזמן מולנו ולא שיחקו, פיני גמר את זה בעצמו. אבל במשחקים קובעים שבאים להלחם אנחנו לא פוגעים במאני נטיים. מנצחים את ריאל במדריד ומפסידים לפרטיזן ?
איבדנו גביע וויינר, בקושי לקחנו גביע, עוד כישלון באירופה והפעם אין את התירוץ שזה לא הקבוצה שהוא בנה.
השב   •  42
יוני13/05/2010 23:18
לא יאמן , הרי קבוצות טובות בהרבה ממכבי כמו ברצלונה, צסקא ופנתאניקוס מפסידות ולעיתים גם מפסידות תואר, אצלם זה לא נעים אבל לא נורא. רק במכבי אוהדים מתנהגים לקבוצה שלהם בצורה כאילו כל הפסד הוא חילול ארון הקודש או ביזוי הדוצ''ה. לא מובן  מי מוכן לשחק בשביל עדר מפונקים כפוי טובה שלא מבין מה זה ספורט.
השב   •  11
דרור קורמן14/05/2010 02:15
כל קבוצה אירופית, החל מריאל דרך סיינה, פאו, וצסק"א לא שולטות בליגה שלהן בכזו יד רמה במשך כל כך הרבה זמן.
אף אחד גם לא אומר שלמכבי אסור להפסיד. להיפך, מכבי חייבת להפסיד, לפחות פעם פעמיים בשנה. אם תהייה ההרגשה שלא ניתן לנצח אותה בכלל, אז אפשר באמת לזרוק פה את הענף לפח. אבל מה שקורה למכבי בשנים האחרונות הוא באמת ביזיון במימדים של כזאת קבוצה.
מכבי צריכה לקחת את האליפות פה, עם או בלי פיינל פור ובכל שיטה שתיתן, גם בהטלת מטבע וכל הגרלה אחרת., קבוצה כמו מכבי לא יכולה להרשות לעצמה (וכן, מכבי שולטת בליגה כל כך שהיא זו שקובעת לעצמה!) להפסיד לקבוצה אחת 8 פעמים ב-3 שנים, ליתר דיוק, 8 מ-14. בני השרון ניצחו את מכבי יותר משזו ניצחה אותם בשלוש השנים האחרונות, וזה מצב שלא ייתכן.
מעבר לזה, מכבי גם לא יכולה להרשות לעצמה להגיע למשחק חמישי בסדרה, לא משנה מתי ונגד מי, אז כן, המצב קריטי מבחינתה. (שוב אם זה היה הפסד הליגה השלישי בעונה זה כבר היה לא נעים, אבל עוד סביר, וזה היה, אבל פה מדובר על משחקים מכריעים הרבה יותר)
השב   •  10
19
אוהד ורדר ברמן13/05/2010 22:37
בעיקרון רוב הסיכויים שאתה צודק, אבל אם יש אלוהים אתה תאכל את הכובע ביום שני. שחצן. בגלל זה שונאים את מכבי.
השב   •  10
18
שונא מכבי13/05/2010 22:33
רק דחו את הקץ? תגיד לי אתה בסדר?
אם התוצאה הייתה 2:0 ובני השרון היו מצמצמים אפשר היה להגיד את זה אבל הסדרה הולכת למשחק חמישי ומכריע וזה מה שיש לך להגיד. אני ממש מקווה שמכבי גם תבוא בגישה כזו
השב   •  21
17
אלון13/05/2010 22:13
זה בערך הסיכויים . מאחל לבני השרון הרבה הצלחה הלוואי שאני אטעה .
לגבי הפועל או חיפה לא אכפת לי העיקר שיהיה מתח
השב   •  01
16
ניוטרלי13/05/2010 22:11
לא מסכים לחלוטין עם הכתבה. הכתב אוהד מכבי שמפחד מהפסד. תגובה 1 מסכים אתך  לסתום לפיני את הפה. בי הוא לא מאמן שחצן פוגע בענף במיוחד בשחקנים ישראלים.
השב   •  11
15
מכביסט!13/05/2010 22:11
אימפריה נחשבת לפי העבר שלה
מכבי תמיד תשאר אימפריה אפילו אם היא תרד לליגה הכי נמוכה שיש בעבר היא הייתה הקבוצה הטובה באירופה ואחת הטובות בעולם אז היא אימפריה  מה שבחיים אתם לא תהיו
נתראה בפיינלפור שבחחים לא תזכו בו:)
השב   •  21
14
הנץ האדום13/05/2010 22:02
אתם כבר לא אימפריה ובטח לא הקבוצה של המדינה גם תיקחו את האליפות בגלל איזה שחיתות
השב   •  44
אורי14/05/2010 18:54
אבל אתם לא הייתם,אתם לא ולעולם גם לא תהיו אימפריה.
אתם בסה"כ לוזרים שלעולם לא יניפו צלחת.
השב   •  10
רן26/05/2010 02:32
להזכיר לך כמה שנים אתם בכלל לא בגמר?!

להזכיר לך באיזה מקומות אתם מסיימים בעונות האחרונות?

או אולי את כל המשחקים שהוכרעו לטובתכם באדיבות המזומנים של קופל האדום?

להזכיר לכם שככל שחלמתם להיות מקום 2, ככה הפכתם למקום 5-6 בשנים האחרונות?

עדין לא הבנתם שה DNA של המועדון שלכם הוא שחיתות ולוזריות?

בהצלחה במשחק מקומות 3-4, יחסית לשנים האחרונות שלכם אני מוכרח להודות שבשבילכם זה הישג גדול

השב   •  00
13
מכביסט13/05/2010 21:54
השב   •  03
12
aru13/05/2010 21:52
השב   •  01
11
וניקח השנה אליפות13/05/2010 21:51
אם נקשיב לכל הפרשנים היינו צריכים כבר להפסיד 3-0 בשלוש תבוסות. לא נתתם לנו סיכוי במשחק הראשון בנוקיה, לא נתתם לנו סיכוי היום בהרצליה. כמו שלא נתתם לנו סיכוי באף אחד מ-8 הניצחונות מתוך 19 המשחקים ב4 השנים האחרנות נגד מכבי אבל בני השרון תמיד מאמינה ורואה את מכבי בגבוה בעיינים, כמו שהבטחתי עוד לפני שהתחילה הסדרה בכלל אנחנו ננצח 3-2 ונעלה לפיינל פור. אם נראה לפי המשחקים האחרונים הרי המשחקים שלנו עם מכבי הולכים כמעט 50-50 אחוז לכל כיוון גם בגמר הגביע שזה משחק על תואר אפילו שהפסדנו היינו ד הסוף במשחק. איזה עוד סיבה יש אחרי שאנחנו מוכיחים את עצמנו פעם אחרי פעם אחרי פעם ששוב לא יספרנו עוד גם במשחק החמישי ? אנחנו ננצח, נעיף את מכבי ומה שעשתה חולון לפני שנתיים מתגמד ליד הדחה של מכבי ברבע גמר.
השב   •  132
יושיע13/05/2010 22:02
אם אתה חושב שמכבי תרשה לעצמה להפסיד במשחק 5 אתה טועה. הדב שוב נרדם,ושוב הערתם אותו. והדב הזה יבוא בטירוף ביום חמישי. אתם מועדון לוזרי,וגם כשניצחתם אותנו בחצי גמר הגביע לא לקחתם אותו.
השב   •  11
אביהו13/05/2010 22:28
אני בטוח שלא כתבת פה טוקבקים
השב   •  22
10
בני13/05/2010 21:43
משחק מספר 5 מבחינתי זה "משחק נתון" מילא תגיד את זה ב 0:0 בסידרה או אפילו ב 1:0 לבני השרון בסידרה אבל חביבי אנחנו אחרי שני נצחונות של בני השרון! יש משחק חמישי ומעכשיו אף אחד לא זוכר מה היה. בני השרון צריכים לנצח הם כבר עשו את זה ממש במקרה בסידרה הזו ביד אליהו ובע"ה יתברך שמו לעד הם יעשו את זה שוב שבוע הבא
השב   •  122
9
אדום13/05/2010 21:43
נכון מכבי על הנייר קבוצה יותר טובה. אבל משחק אחרון בנוקיה זה בדיוק מה שמכבי כל כך מתלוננת עליו בשיטת הפיינל פור לא? משחק אחד. הכל יכול לקרות. מגיע למכבי לקבל כאפה על ההתנהלות שלה השנה. השנה הכי אמריקאית שראינו שהביאה כבוד לארצות הברית ביורוליג ולא לישראל. אולי אם מכבי תעוף כבר בפלייאוף יזוז פה משהו ויקלטו ש6 זרים ועוד 3 מתאזרחים ואיזה ישראלי שמחמם את הספסל ומביא מגבות זה לא נראה כמו כלום. בהצלחה לבני השרון.
השב   •  103
8
שמואל13/05/2010 21:43
מילא אחרי המשחק הראשון, אפשר היה לכתוב את זה. מכבי גם הפסידה את המשחק הראשון בשנה שעברה נגד אשקלון וכולם יודעים איך זה נגמר.
זה נכון שהסיכוי שמכבי תעלה לפיינל פור וגם תזכה הוא עדין גבוה מאשר לכל הקבוצות האחרות אבל הנימה המזלזלת היא ממש לא במקום. הייתי גם מוסיך ואומר שהסידרה האחרונה שבה מכבי הגיעה לחמישה משחקים היא הסידרה אותה היא הפסידה לגליל עליון ב-1994.
השב   •  42
שמעון הסורי14/05/2010 02:39
בסדרת חצי גמר הפלייאוף של עונת 92-93 גליל ניצחה את מכבי 3-2 בסדרה. סדרת הפלייאוף היחידה שמכבי הפסידה עד כה
השב   •  00
7
יוסי13/05/2010 21:42
השב   •  74
6
יוסי13/05/2010 21:41
אני במקומך הייתי קונה שכפץ ליתר ביטחון !
השב   •  24
5
שונא כספי13/05/2010 21:41
הכוונה לחצי
השב   •  21
4
שונא כספי13/05/2010 21:40
השב   •  40
3
דרור13/05/2010 21:38
בנה"ש הוכיחו שהם יריבה עיקשת וטובה.
השב   •  62
2
עמיחי13/05/2010 21:37
השב   •  31
1
רונן13/05/2010 21:35
השב   •  112
אסור לפספס
נגןקבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
קבלו הצצה למוזיאון הפרטי של איתי שכטר
נגןרגע לפני הקלאיסקו: יאמל מפתיע עם לוק חדש
רגע לפני הקלאסיקו: ימאל מפתיע עם לוק חדש
נגןאושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
אושר דוידה מרגיש מה זה להיות בהריון
נגןיש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
יש רק דרך אחת לצאת מפה: הייתם מצליחים?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP