יום שני, 14.04.2025 שעה 11:49
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
דורון ג'מצ'י

מכבי ת"א צריכה שלד ישראלי

דורון ג'מצ'י בטור אישי ל-ONE: הניצחון של בני השרון במשחק הראשון היה מעל למקסימום שלהם. חזרה של הלפרין, בורשטיין ואליהו יכולה להחזיר את הרגש

משחק כדורסל ברמה גבוהה לא ראינו בניצחון של מכבי ת"א, והסיבה העיקרית היא שבני השרון פשוט לא הגיעה למשחק. לא ראינו מבני השרון רמת מוכנות, הגנה ודרך, ולמעשה עושה רושם שהניצחון שלהם במשחק הראשון היה מעל למקסימום שהם יכולים ומסוגלים לעשות.

פיני גרשון אמר שהניצחון המפתיע של בני השרון בנוקיה, כמו גם התבוסה הביתית שלהם בפער של 30 נקודות, לא היוו את היחס או המאזן הנכון בין שתי הקבוצות. כנראה שפיני ניסה להחמיא או להיות ג'נטלמן.

במשחק השלישי ראינו עד כמה מדובר במשחק בין מכבי ת"א מהמקום הראשון לבין בני השרון מהמקום השמיני ולפי שני המשחקים האחרונים, מהם מאוד התאכזבתי, בני השרון לא ראויה למיקום גבוה יותר מהמקום השמיני בטבלה.

טאקר בין שחקני מכבי. הבדל תהומי בין הקבוצות (קובי אליהו)
טאקר בין שחקני מכבי. הבדל תהומי בין הקבוצות (קובי אליהו)

שמעתי פרשנים בשבועות האחרונים שאומרים שטאקר חיזק את בני השרון, אבל למרות שהוא היה טוב לכאורה במשחק השלישי, אני חושב שמסקנה זו אינה נכונה. הרבה פעמים הוא הולך עם הראש בקיר ויש לו משחק די אנוכי.

ההבדל בין הקבוצות כפי שבא לידי ביטוי בעמדת הרכז הוא שלפיני יש את ויזנייבסקי ופרקינס ולבני השרון יש את סטיל (שהיה מצויין במשחק הראשון ואנמי לחלוטין בשני המשחקים האחרונים).

ויזנייבסקי חוגג. ההבדל בינו ובין פרקינס לבין סטיל עצום (קובי אליהו)
ויזנייבסקי חוגג. ההבדל בינו ובין פרקינס לבין סטיל עצום (קובי אליהו)

בהתחשב בחוסר העניין שהתפתח ובהבדלים המקצועיים בין הקבוצות היה נחמד לראות שהקהל היה משועשע מכניסתו למשחק של דריק שארפ ומהתעסקותו של פיני באכילת סוכריות ובהחלפת בדיחות עם הצוות הרפואי.

יותר מעניין אותי, לאור חוסר העניין בשני המשחקים האחרונים, זה מה מכבי מתכננת לעונה הבאה? האם מכבי רוצה את אלן אנדרסון שעושה רושם שמתלהבים ממנו בריאל מדריד יותר משמתלהבים ממנו בת"א? עם הצעה מופרכת של 2.5 מיליון יורו לשנתיים מריאל, אני לא מבין איך עוד אומרים שמהמצב בספרד הוא קטסטרופה.

אלן אנדרסון מרוצה בסיום. (קובי אליהו)
אלן אנדרסון מרוצה בסיום. בספרד רוצים אותו יותר (קובי אליהו)

השם היותר מעניין מבחינתי הוא יותם הלפרין, שסיים את העונה באולימפיאקוס ולא ישחק בפלייאוף היווני. מכבי, גם אם לא תודה בכך, זקוקה ורוצה את יותם בחזרה, מכיוון שהוא השחקן הישראלי הכי טוב שיש כרגע בשוק שגם זמין וגם מתאים לשחק בקבוצה כמו מכבי ת"א.

מכבי צריכה שלד ישראלי רחב בעונה הבאה, אולי אפילו עם ליאור אליהו וטל בורשטיין, יכול להביא אותנו להתרגשות כמו שסיפקו השחקנים הספרדים של ברצלונה בפיינל פור. ההתרגשות של לאפורטה ואוהדי ברצלונה עם הזכיה ביורוליג היתה אדירה וזה בוודאי התעצם בגלל שבקבוצה שלקחה את הגביע שיחקו נבארו, ריקי רוביו, ואסקס וגרימאו הקפטן, שהיה זה שהניף את הגביע. גם אני ורבים מאוהדי מכבי רוצים להרגיש ככה.

פניני, לימונד ושארפ עם איידסון בסיום. צריך להוסיף לגרעין הישראלי (קובי אליהו)
פניני, לימונד ושארפ עם איידסון בסיום. צריך להוסיף לגרעין הישראלי (קובי אליהו)

לכתבה זו התפרסמו 103 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 103 תגובות ב-80 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
80
מארדונה ארמנדו דייגו15/05/2010 23:03
השב   •  00
79
דוד אבו עלי15/05/2010 23:00

השב   •  00
78
דוד אבו עלי15/05/2010 23:00
השב   •  00
77
דניאל14/05/2010 20:29
אח איפה הימים שרפי גינת היה קורא בשמך וכל ההיכל היה רועד מצמרמורת.
אין ספק דורון שאתה הכדורסלן הישראלי הכי גדול בכדורסל הישראלי בכל הזמנים. במכבי ת"א, ר"ג וגם בנבחרת.
השב   •  00
76
מוטי14/05/2010 19:08
השב   •  01
75
פול מקרטני14/05/2010 16:00
השב   •  00
74
יצחק שמיר14/05/2010 15:58

השב   •  00
73
שלום לבן דודי14/05/2010 15:57
השב   •  00
72
שולה מעפולה14/05/2010 00:22
השב   •  00
71
שמשון14/05/2010 00:22
השב   •  00
70
מארדונה ארמנדו דייגו14/05/2010 00:20
השב   •  00
69
שולה מעפולה13/05/2010 00:59
השב   •  00
68
מארדונה ארמנדו דייגו13/05/2010 00:58
השב   •  00
67
ממוש דבוש13/05/2010 00:57
השב   •  00
66
סופר מן13/05/2010 00:56
השב   •  01
65
רק הפועל12/05/2010 15:41
לא יכול להיות!
השב   •  00
64
אבישי12/05/2010 02:02

בוא נניח שי ש10 ישראלים שמתאימים למכבי היום:
הלפרין, לימונד, מקל, אוחיון, אליהו, פניני, בלוטנטל, גרין, כדיר, בורשטיין
היום משחקים במכבי 4- בלוטנטל, פניני, גרין ולימונד.
נגיד ועולים ל-5-6 ישראלים את מי מעיפים?
בורשטיין במקום מי? איידסון?
הלפרין במקום מי? פרקינס?
אוחיון במקום מי?
אליהו במקום מי?

דברו לעניין חבר''ה
במכבי יש מקום ל-4-5 ישראלים ועוד 5 זרים.
אני הייתי בונה את הקבוצה כך:
עמדה 1- פרקינס, שאראס, אוחיון
עמדה 2- ברדפורד (חימקי), הלפרין, שארפ
עמדה 3- בלוטנטל, פניני
עמדה 4- פישר, אליהו
עמדה 5- מאריץ, וויציץ''

בעמדה 4- יש את פישר, אליהו ובלוטנטל ואפילו פניני
בעמדה 5- מאריץ פישר ויציץ''

ישרלאים- אוחיון, פניני, בלוטנטל , הלפרין ואליהו.

12 שחקנים כולל שארפ, לא צריך יותר מזה.
תקציב סביר
מי יקר?
מאריץ- 1.8 מיליון, שאראס- 1.2 מיליון, וויציץ''- 1 מיליון, אליהו 1.2 מיליון, הלפרין- 900 אלף, ברדפורד- 1 מיליון, שארפ- 300 אלף, פניני- 350 אלף, בלוטנטל- 500 אלף, פישר- 650 אלף,
פרקינס- 550 אלף, אוחיון- 200 אלף.

סה"כ: 9.65 מיליון תקציב שחקנים.

 מה היה השנה?
וויז- 950 אלף, לאמפה- 650 אלף, פישר- 400 אלף, פרקינס- 250 אלף, שאפ 300 אלף, אנדרסון- 1 מיליון, איידסון 1 מיליון, פניני- 350 אלף, בלוטנטל- 500 אלף, לאזמה- 600 אלף, גרין- 650 אלף, לימונד- 200 אלף, מקל -100 אלף

7 מיליון

השב   •  10
63
אלון11/05/2010 22:51
ואחרי הניצחון הזה על ספרד (או השניים), הנבחרת הבוגרת ניצחה יריבה ברמות האלו? אתה נותן פה משחק אחד, מתוך עשרות משחקים. הנבחרת שלנו שווה בערך מקום 12 באירופה, וזה גם הוכח אחרי התוצאות. הרי למה אתה לא מביא נתונים כ"כ "מרהיבים" מאליפויות אירופה האחרונות?
הלפרין ואליהו קיבלו הזדמנות ממאמן זר, אבל גם ממאמנים ישראלים. הלפרין שהיה כ"כ צעיר זכה לדקות משחק יחסית טובות עוד בעונת 2004. אליהו גם הוא קיבל דקות חוץ משרף (שזו סיבה אישית בטוח).
הבעיה היא ללא ספק בך. אני אגיד לך גם למה. אתה מצפה שמכבי ת"א תיהיה נבחרת ישראל. שהיא תייצג את ישראל, שהיא תגדל שחקנים. למה מה קרה? מכבי זה מועדון מקצועי שרוצה להצליח, ובעונות 04-05 אחד המפתחות לכדורסל היה זה שכמעט ולא שיתפו ישראלים, השלד היה אך ורק של זרים (בורשטיין היה שחקן משלים). אם אתה חושב שמכבי מייצגת את ישראל, אתה טועה, מכבי מייצגת את האוהדים שלה. ותסלח לי, במקום לשים סמל של אוהד מכבי, תעביר לנבחרת ישראל, כי אתה אוהד ישראלים הרבה יותר מאשר אוהד מכבי, ולשים סמל של אימפריה כאוהד שלה, זו בושה, אז תוריד את הסמל, כי אוהד אמיתי אתה לא.
השב   •  00
62
אליקס11/05/2010 18:00

ברוך השם

השב   •  11
61
עדי11/05/2010 17:42
השב   •  01
עמוס11/05/2010 18:47
הוא היה שכיר חרב שלכם!
השב   •  10
60
מוריס פרץ11/05/2010 17:25
לפי דעתי דורון צודק מכבי תל אביב איבדה עם השנים את הזהות שלה מכבי צריכה שלד ישראלי רחב אבל זה לא מספיק מכבי צריכה לחזור לסמלים שלה ולהכניס אותם למערכת שחקני עבר כמו דורון ומיקי ומוטי  ולתת להם את להטמיע את הרוח האמיתית של מכבי בשחקנים
השב   •  00
59
לירן11/05/2010 17:04
השב   •  00
58
אבי11/05/2010 17:03
השב   •  00
57
גבי11/05/2010 17:02

תחזור לעצמך

השב   •  00
עמוס11/05/2010 18:49
הוא בא מרמת גן!
השב   •  10
56
חיזי11/05/2010 15:54
השב   •  01
55
קובי11/05/2010 15:34
השב   •  00
54
איציק11/05/2010 15:31

מדבר שטיות

השב   •  01
53
מ.מ11/05/2010 15:21
גמגי תפסיק להיות צבוע
השב   •  10
52
יוסיף11/05/2010 15:03
תחזור להיות מכביסט אמיתי
השב   •  10
51
סמי11/05/2010 14:58

מגיע לו

השב   •  10
50
פיני11/05/2010 14:06
אלון, אתה לוקח דברים ללב ופחות משתמש בראש ולא מתייחס לעובדות.

ראשית, אני לא כתבתי ולא כותב דברים תחת שם אחר.
עובדתית - תראה את כמות ההצבעות. זה די אומר משהו.

שנית - תתייחס לעובדות. אני רשמתי עובדות. אתה חושב שהן אינן נכונות תחפש באינטרנט באתר של אופ"א (אלא אם אתה חושב שגם אוהדי הפועל) ותראה שכל דבריי בסלע.

הכי חשוב - אין בדבריי פסול כנגד מכבי בפרט אלא כנגד כל התרבות הישראלית (הספורט ובכלל). תרבות בה נתפס הזר בשיא הדרו למרות מגבלותיו כי ירבו, בעוד הישראלי תמיד ייבחן בהשוואות נוקשות ולא ריאליות.

לסיכום - תשתמש יותר בהיגיון ובמחשבה ופחות ברגש. [רק בהקשר הזה :) ]
השב   •  10
המבקר הרשמי11/05/2010 19:18
קודם כל פיני בגדול אתה צודק אך זאת לא בעיה של מכבי אלה של הליגה כולה.
הבאת נתונים מ 2000 ו 2004 אבל תסתכל על השנים מ2005 ותראה שהישג השיא של הנבחרות הצעירות{אולימפית קאדטים ונוער} הוא מקום 7,כאשר ברוב היינו בעשירייה השנייה.
לא כבוד כזה גדול.
אני גם מסתכל על ליגות הנוער והנערים ומתפלא(?) לגלות שגם שם אתה תמצא שמועדון מכבי ת"א הוא אחד החזקים אם לא ה.
בנוער הפסידו בגמר לגליל ובנערים לקחו את האליפות.
מכובד לא?
וכל מה שאני רושם זה לא בקטע שלהביא קונטרה לך,אלה רק להראות שהבעיה בשחקנים הישראלים לאב דווקא קשורה במכבי.
אם כבר מכבי זה המועדון היחיד בארצנו שכן קידם ישראלים כגון הלפרין אליהו כספי ובורשטיין{ציינתי שחקנים שהם פעילים להיום}.
עכשיו לדעתי וזאת דעה בלבד-הלפרין הוכח שהוא לא זה! !פשוטו כמשמעו ולא סתם ינאקיס הוציא אותו מהסגל.
על בורשטיין אין מה להרחיב,תודה על כל תרומתו בשנים היפות של מכבי אך להיום הוא כבר לא ברמה ליורוליג.
כספי-רק נאחל לו שימשיך להשתפר ולכבד אותנו כישראלי בנבא.
אליהו-כישרון גדול גדול אבל חובת ההוכחה היא עליו,כי השנה בויטוריה לא תירשם לו כשנה טובה{למרות שרוב העונה היה פצוע}.
כל שאר הישראלים הטובים ביותר נמצאים להיום במכבי! !מה רע בפניני ולימונד?
גרין עדיין נחשב לסנטר ישראלי מהטובים בליגה{אך לצערנו זה מספיק לליגה בלבד}
בלוטנטאל שהשנה ייצג את ישראל בנבחרת ואז כל המקטלגים יצטרכו לחפש סיפורים אחרים.
בשורה התחתונה דעתי היא שבזכות מכבי השחקנים הישראלים הבאמת כישרוניים יכולים להתקדם ולהשתדרג עד הרמות הגבוהות ביותר באירופה ואף נבא.
הבעיה היא שבמקום שהאיגוד יעשה את מירב המאמצים לשדרג את הליגה ולקדם עוד קבוצות לרמה הגבוהה ביותר(אם זה בהגדלת אולמות,שיפור מתקנים,לשווק את ליגות הנערים ונוער יותר,לחפש משקיעים בקבוצות ליגת ווינר וכו''. . .זרקתי ככה בגדול מה עלה לי לראש כרגע,יש עוד הרבה דרכים ושיטות יעול} ,כל מה שהם עושים זה רק לחפש איך  לפגוע במכבי.ומכאן נוצר מצב שהשחקן הישראלי כדי להתקדם מקצועית כלכלית לטופ הוא חייב לעבור במכבי,אתה מצליח להבין אותי ולאן אני חותר פה?!
אם אתה לא מסכים איתי
השב   •  00
פיני12/05/2010 01:19

אני רואה המון תגובות מתגוננות, ולא ברור לי למה.
אין בדבריי שום היבט שמוציא את מכבי פחות טוב מקבוצות אחרות. כולן חוטאות באותו חטא ישראלי של זלזול בישראלי והידור הזר.

לגבי אליפויות אחרות - זו עובדה, אבל מה הטענה?
הבאתי מקבץ אליפויות שישראל סיימה (כמעט) הכי גבוה שאפשר שהשחקנים מאליפויות אילו הם הבסיס של נבחרות ספרד ויוון וכן ברצלונה, ריאל, אולימפיקוס וכו''.
הסגל המקביל של אותן נבחרות ישראל לא הגיע לרמות של הנבחרות המקבילות הנ"ל.

של מי האשמה?
של כולם. זה מתחיל בחברה הישראלית כאמור ובתקשורת ועובר דרך קבוצות הליגה (דרגי תחתית מרכז ועלית טבלה) ומסתיים במכבי (ובי"ם כיום).
סיימתי במכבי, כי הקבוצה היחידה שמשחקת ביורוליג היא מכבי. להתפתח לרמה מסויימת, כמעט תמיד, דורש לעבור דרך קבוצה מהמדינה בה נולדת.
יש גם הרבה אשמה בשחקן הישראלי, שלמרות שמודע לבעייה, מעדיף נוחות של קרבה לבית ועוד כסף ולא יוצא למכללות או לקבוצות בחו"ל שם מאמינים בשחקן הישראלי יוצר מבארץ.

לגבי השחקנים הישראלים - כתבתי המון וגם פה. תמצות:
הלפרין - תסתכל על הסטטיסטיקה שלו בקבוצה העשירה באירופה בשנה הקודמת וגם השנה. הוא שחקן מצויין שנדחק לאחרונה.
גם הלפרין וגם אליהו הובילו (תוך הצטיינות) את מכבי לגמר היורוליג. זה הוכחה מספיק טובה לגבי שניהם.

לילה טוב.

השב   •  00
49
דן11/05/2010 14:01
אל תתייחס לשמעון מזרחי.הורס את הכדורסל בישראל
השב   •  02
48
ליאור11/05/2010 13:59
השב   •  00
47
המבין11/05/2010 13:54
בלי להתייחס לכמה עובדות משמעותיות:
בברצלונה אין צביון ספרדי - יש להם 5 ספרדים בהרכבים + אחד מחוץ לסגל ועוד 8 זרים.
למכבי יש יותר ישראלים בסגל מאשר יוונים באולימפיקוס ופאו, יותר ישראלים מאשר ספרדים בריאל וטאו ויותר ישראלים מאשר רוסים בצסק"א.
הספרדים של ברצלונה הם כוכבים ברמה האירופית, מה שלא ניתן לומר על שחקנים ישראלים מלבד כספי ואליהו, עצם ההשוואה בין רוביו להלפרין, או נבארו לבורשטיין מעלה גיחוך גם על פניהם של טובי הפטריוטים.
סכומי הכסף שמשלמים במועדון המיליארדרים של היורוליג הם מוגזמים ולא נמצאים בקורלציה ליכולותיהם של השחקנים - קלייזה שחקן נהדר, אבל לא שווה 6 מליון יורו לעונה, אפילו לא שליש מזה, שישקואסקס שחקן אדיר, אבל לא שווה 3 מליון יורו, והדבר נכון לכל אורך הסגלים של ברצלונה, פאו, אולימפיאקוס, ריאל וצסק"א (הקבוצה ה"מסכנה" שתקציבה ירד מ50 מליון יורו לעונה ל30 מליון "עלובים"), מכבי לא יכולה, לא רוצה ולא צריכה להצטרף לטירוף המערכות הזה ולתרום לבועת השכר המנופחת של השחקנים.
איזה ישראלים בדיוק כיכבו בהרכב קבוצת החלומות של פיני ב2004-5?
בורשטיין היה שחקן משלים ואנרגטי שהשלים רביעיית זרים אדירה בחמישייה, שלף ראה מגרש בערך כמו שגרין ראה השנה הלפרין וגרין שיחקו ביחד פחות ממה שפניני משחק השנה - זה לא גרם לאף אוהד של הקבוצה להתרגש או לשמוח פחות, כי הקבוצה שיחקה כדורסל אטרקטיבי, שמח ומנצח.
כאוהד כדורסל ישראלי, שצופה בעניין בליגות המקומיות, אני אשמח לראות שחקנים ישראלים מקבלים תפקידים משמעותיים בסגל של מכבי, אבל פשוט אין שחקנים מספיק טובים.
אליהו - שחקן מצויין שצריך היה להשאיר ושווה מליון יורו לעונה.
בורשטיין כבר לא סוס מת, הוא כבר מזמן מזון לתולעים.
הלפרין - לא תודה, תרמנו במשרד.
גרין - צריך לקבל יותר דקות, אבל כיוון שהמאמן לא סומך עליו, זה לא יקרה לצערי.
כדיר- עשוי להתאים.
פניני - מצויין, להשאיר.
לימונד - לא יציב אבל שחקן טוב לגיבוי מהספסל.
כספי - יחזור בעוד 9 שנים.
אוחיון, רוט, מקל, נעימי וטפירו - לא היו ולא יהיו מספיק טובים למכבי, בעיקר בגלל הראש.
ששון - שחקן מצויין שאיבד את הרעב לכדורסל לפני 3 שנים.
רות''
השב   •  20
46
יובל11/05/2010 12:54
השב   •  20
45
יובל11/05/2010 12:52
לוקחים כל שנה אליפות ונהנים לראות אתכם מדשדשים בליגות הנמוכות, הודות ל"ניהול התקין" שלכם.
אח"כ אנחנו חונים באוסישקין וקופצים לסודוך לאכול איזה משהו קטן.
החיים יפים!
השב   •  10
44
יובל11/05/2010 12:50
שניים מהם לא שחקני בית.
אז איפה הטענה למכבי בדיוק?
שתחזיר את בורשטיין, שאני אוהב מאד, אבל מבקש סכומי כסף מופרזים למרות כל מה שנתנה לו?
שתחזיר את אליהו, שלא נלחם בהגנה ולא שולף ציפורניים וגם הוא עולה לא מעט?
שתחזיר את הלפרין, שאולי הוא שחקן בית, אבל לא מייצג מכביזם עם הבריחה שלו מהכדור במאני טיים? בדיוק כמוך, דרך אגב.
אז זהו, שלא.
הבעיה היא שאין חלופות מתאימות בארץ. כל התשתית דפוקה. 
השב   •  10
43
צהוב בנשמה11/05/2010 12:28

דורון היקרת אתה לא מאמין כמה שאני מחזיק ממך בתור שחקן ישראלי שנתן למכבי את הנשמהת אבל אתה צריך להבין דבר מאוד מסוייםת הלפרין לא שחקן כזה גדולת הוא יצא באמצע חוזה שהיה לו במכבי כשמכבי היו בקשייםת הוא לא מכביסט! בורשטיין עם כל האהבה שלי וההערצה אליו כבר לא בכושר מספיקת אליהו צריך לחזור עם זה אני מסכים, אבל עוד דבר שאתם לא מבינים אין ישראלים ברמות אירופאיות! פשוט אין ומי שיש הוא ישר במכבי אז תפסיקו כולם עם הצדקנות הזו, כולם אומרים אלישי כדיר אלישי כדיר, תבינו שלפחות בינתיים הוא שחקן טוב לליגה אבל בינוני מאוד ומטה לאירופה! הוא טוב בליגה כי כל ההגנות לא הולכות עליו, כשהוא יגיע לאירופה ויתנו עליו הגנה הוא לא יקלע נקודה! גרין יותר טוב ממנו אבל גם הוא לא צריך להיות במכבי! לא מתאים לרמות, באירופה הוא שחקן בינוני מאוד

השב   •  10
42
איתן11/05/2010 12:24
השב   •  11
41
עמוס11/05/2010 12:22
תעזבו את הישראלים בשקט, כבר הרסתם למספיק שחקנים ישראלים את הקרירה בייבוש על הספסל.
תמשיכו להביא כושים ולספר לנו אחרי שנתיים שהם ישראלים לכל דבר, לפחות ככה לא תזיקו
השב   •  25
עמית11/05/2010 12:43
השב   •  12
עמוס11/05/2010 12:49
בבון!
השב   •  22
40
ש''11/05/2010 12:00
אני רוצה קבוצה טובה ולא אכפת לי אם יהיו בה 0 ישראלים או 10 ישראלים
עם אפי וקטש היה את הלפרין אליהו ובורשטיין וכולם ראו איך מכבי שיחקה אז ולאן היא הגיעה.
אם הצוות המקצועי חושב שהלפרין ואליהו יחזקו את הקבוצה אז כן שיביאו אותם
ואם רוצים להביא אותם בשביל רגש אז לא צריך להביא אותם.
השב   •  20
39
שייקה המבין11/05/2010 11:52
זאת תגובה
השב   •  00
38
שמעון11/05/2010 11:19
השב   •  00
37
באי התנין11/05/2010 10:40

השב   •  00
36
דודי מדרידיסטה11/05/2010 10:11
מה קרה? מה שלא טוב בשביל אולימפיאקוס לשתי דקות טוב בשביל מכבי? ובורשטיין איזה עונה הוא כבר נתן? כל שבוע אני קורא בורשטיין הפסיד בורשטיין הפסיד, אני מבין שבוא בקבוצה יחסית חלשה ואין ויכוח על הקושי בליגה הספרדית המצוינת אבל אין לו מושג הוא גמר את הסוס מזמן!! ליאור אליהו יכול להיות תוספת טובה מבחינה מקצועית אבל מבחינה כספית אסור לשלם לו חצי ממה שהוא דורש. והכי חשוב, ג''מצ''י - נהיית סוכן של הפועל, אין לך מושג וגם אף פעם לא היה לך בכדורסל, תכלס רק אתר כזה יחזיק אותך, אף פעם לא תעבוד במקום ברמה. יאללה מכבי! פניני ולימונד אלופים!
השב   •  101
35
עומר11/05/2010 10:06
השב   •  10
34
דורון11/05/2010 09:48
מגעיל
השב   •  10
33
אוהד הפועל11/05/2010 09:42
טור מצויין חבל על הזמן..גם אני בתור אוהד הפועל מרגיש שחייבים להחזיר למכבי את הזהות הישראלית שיהיה יותר מעניין בליגה וגם ביורוליג.
כל הכבוד על הטור המעניין
השב   •  04
32
אוהד מכבי ותיק11/05/2010 09:41
עתידו של טל בורשטיין בעברו. מכבי זקוקה לשחקנים צעירים עם אופק של כמה שנים. בורשטיין הוא בשלהי הקריארה שלו ואינו סחורה עבור קבוצה המתיימרת להיות בצמרת האירופית.
השב   •  41
31
דני קליין11/05/2010 09:33
כמה שיותר ישראלים יותר טוב אבל שיהיה ישראלים פחות טובים כך שיהיה להפועל סיכוי לאליפות
השב   •  22
30
בואו לי-ם11/05/2010 09:22
השב   •  00
29
נועם11/05/2010 09:16
די כבר עם המנטרה החוזרת הזו של "הלפרין, אליהו ובורשטיין". די. כשהם היו פה, כתבתם שיותם בורח מכהכדור, שליאור לא שומר, שטל לא בכושר, וששלושתם פשוט לא מצדיקים את המשכורת שלהם.
מה נשתנה.?

השב   •  51
28
חיים.ד.11/05/2010 09:08
שנה אפילו עם מכבי תפסיד כבל הגזרות והיו ישראלים, ליי יהיה אם מכבי, אם לא אני ממשיך לאהוד רק את אורלנדו מג''יק.
השב   •  02
27
רתם11/05/2010 09:00
הורדת ליגה בשל פרשת הפיצות של פאנן, עזיבה של פיני גרשון והחתמת שני זרים בלבד (כולל בלות''נטאל), בקיצור לא משהו סביר.
לעומת זאת תהליך ארוך הטווח הוא בלתי נמנע.
הקבוצה תמשיך ותאבד לגיטימיות, תפסיד כסף, תפסיד קהל ובעוד כמה שנים פתאום תזכר בדגל בשמו היא בנתה את האימפריה.
אז אולי אחזור.

לכל מי שיבקש ממני להוריד את הסמל, אעשה זאת בתום העונה, לאחר שיפוג תוקף המנוי.
אני חושב ששילמתי לא מעט במהלך השנים על-מנת שתהיה לי הזכות להשתמש בסמל גם אם אני בדעת מיעוט.
השב   •  310
אדום מלידה!11/05/2010 10:56
אני משתגע שכל קבוצה בארץ משתמשת בכפול זרים מישראלים, בייחוד מכבי,ואם הפועל תל אביב בכדורסל הייתה כמו מכבי היום, גם אני הייתי רושם את מה שרשמת!
השב   •  11
צהוב11/05/2010 12:41
הבנאדם לא אוהד מכבי.
אני בעצמי זוכר שהגבתי ל"רתם" הזה, והסמל שלו לא היה אחר מאשר הפועל.
לא פעם ראשונה שהוא מקניט את מכבי, פעם עם סמל של הפועל, פעם של חיפה, פעם בלי סמל ופעם עם סמל של מכבי.
השב   •  10
רתם11/05/2010 14:55
יכול להיות שראית סמל אדום אבל רק בכדורגל.
אני אוהד הפועל "קטמון" ירושלים בכדורגל ואת מכבי בכדורסל.
כמו הרבה אוהדים ברחבי הארץ אחרים, שאינם אוהדים את מכבי בכדורגל.

לידיעתך המיטב בעבר בשער 11 ביד אליהו הורכב מירושלמים (ולא מתל-אביבים שעוזבים את המשחק לפני שהוא הסתיים).
השב   •  00
המבקר הרשמי11/05/2010 18:15
כולנו רוצים להודות לך על שנים נפלאות בהן היית אוהד מספר 3625254,ומאחלים לך בהצלחה עם קבוצתך החדשה שתבחר לייצג כאוהד.
תענוג יהיה היום  לנו האוהדים בצהוב כאשר בסוף העונה לא נצטרך לראות את האנטיתזה האין סופית שלך כנגד המועדון במסווה של אחד משלנו. 
השב   •  20
רתם12/05/2010 09:37
לעולם לא אהיה משל אנשים המתחבאים מאחורי כינויים כגון "מבקר רשמי", "מכביסט צהוב", "בלב בדם ובנשמה" ושלל מיני תרגימא.

אני מאחל למכבי שתחדש את ימיה כמכבי עלית תל-אביב, ולא כמועדון המושך אליו אספסוף גזען ואלים שחושב שזכותו להגדיר את האופן בו צריך לאהוד קבוצה.

אמשיך לכתוב ולומר את האמת שלי כל עוד אחשוב שיש סיכוי להציל את המועדון מהנהלתו ומאוהדים פשיסטים.

טיפ קטן למי שלא אוהב לקרוא את תגובותי:
פשוט לא להכנס. לא הייתי רוצה להרוס את העולם המושלם בו אתם חיים.
השב   •  00
26
דורון11/05/2010 08:55
אתה מאוכזב שמכבי מביסה את בני השרון .אחרי כל השנים במכבי והכסף שהרווחתה במכבי תתבייש.חוץ מיזה עם ההמלצות של הלפרין בורנשטיין ואליהו הפסדנו אליפות לחולון עם משכורות עתק.אז שב בשקט
השב   •  32
25
ניר11/05/2010 08:53
הלפרין ממש לא מתאים למכבי ולדעתי לא מתאים לרמות האלה, הוא שחקן אנמי, לא מוביל (רק בקבוצה קטנה הוא יכול להוביל), והוא בטח ובטח לא מנהיג ואחד שיכול לקחת את המשחק עליו, אליהו אולי מתאים למכבי אבל לא בחמישיה.
אני מבטיח לך דורון, שאם מכבי הייתה לוקחת אליפות אירופה אף אחד לא היה מדבר על ישראלים, מה היה ב-2004 וב-2005 ? חוץ מבורשטיין מי שיחק בדיוק? אז תפסיקו עם השטויות ובטח שלך לא מתאים השטויות האלה.
השב   •  41
24
אבי המלך11/05/2010 08:43
תארו לכם שהם חוזרים ביחד אם כמה זרים מצוינים אפשר להגיע הכי גבוה שיש
השב   •  12
23
מישהו11/05/2010 08:24
השב   •  61
22
בייבי שאק11/05/2010 07:17
השב   •  20
21
אסי11/05/2010 07:13

לך הבייתה דורון אתה כבר מיושן ופסה לך הביתה

השב   •  40
20
רונן11/05/2010 07:00
אולי נחזיר גם אותך מר גמצי קשקשן? טל סוס מת אין לו רגליים! וחוץ מיזה הוא ניסה לעשוק את הקבוצה אחרי שנתנו לו הכל בזמן הפציעה ולא נשכח ולא נסלח לו על זה.
השב   •  74
19
Melina Perez11/05/2010 06:13
בוא נפנטז על חזרה של קטש, שפר, הנפלד, גודס וכספי. בוא ניסחף, טוב?
אי אפשר להחליף קבוצה כל סוף עונה, ככה לא בונים קבוצה!
השב   •  60
18
אורן11/05/2010 04:33
חוץ ממכירת כרטיסים החזרת הישראלים לא תעשה יותר טוב. ואם נסתכל לעומק לא נמצא הרבה דברים.

ליאור אליהו נתן עונה שעברה עונה ענקית והוא נבחר גם לMVP החודש של היורוליג עם סיבה מוצדקת. הוא נתן תצוגות הגנה מעולות בתוספת יכולת מרשימה בהתקפה פעם אחר פעם. מספר 4 סקורר סטייל קרלוס בוזר תרם פה לכולנו באמת.

אבל למה שלא תגיד שיביאו את ריקי רוביו ?! המשכורת של אליהו אסטרונומית, בתוספת דמי העברה אני לא רוצה לדעת כמה זה יצא לגרזן שמעון מזרחי.

דבר נוסף, טל בורשטיין גמר את הסוס. אם הוא לא יגזור קופון עכשיו עד סוף החיים הוא יצטער שלא הרוויח יותר. הוא עושה מה שנכון בשבילו, אינטרסנט לתפארת. הוא יחזור למכבי אולי מתי שאף קבוצה בעולם לא תיתן לו את הכסף שהוא רוצה.

לגבי הלפרין. הוא שחקן מעולה ותמיד אהבתי אותו אבל אני לא חושב שהוא מספיק טוב להוביל קבוצה. מה שכן, הוא יכול להיות תוספת מעולה אם הוא יגיע והדבר יסתדר כלכלית.

אני חושב במקום כל השטויות האלה, שישקיעו כסף רב על זר איכותי. על פוינט שהוא קומבו גארד כאשר לידו עומד דנילו פינוק או פרקינס.

בעמדה 3 אני חושב שצריך לתת יותר קרדיט לפניני. פייטר אדיר שאין כמוהו. לשים אותו בתוספת בלוטנת''ל או מישהו שהידית שלו קצת יותר חמה יכול להיות נהדר.

ב4 משהו חסר. צריכים להשקיע גם פה ולהביא זר על רמה שיעמוד ליד פישר. בתוספת שון ג''יימס מבני השרון בספסל השמיים הם הגבול.

ככה מעמידים קבוצה כמו שצריך. אין מה לעשות קבוצת רקאנטי ושאר הלצנים שם, הגיע הזמן להביא מישהו על רמה, ועדיפות למישהו שקצת יותר מתאים לאירופה מאשר ארויו.

דר"א גרין להפועל ירושלים, לאזמה לרוסיה, ויזנייבסקי לליטא, אנדרסון לספרד ואיידסון לאיטליה.
השב   •  15
17
MTA11/05/2010 04:24
יש מספר סיבות להצלחות שלנו בנבחרות הצעירות ולכישלון בבוגרות (במיוחד בכדורגל).
וזה בעיקר, הרגלים ותרבות לקוייה, חיסרון פיזי (אתלטי) בולט מאוד.
אם זה בגבוה , אתלטאיות, זריזות ועוד..

בנוסף, בורשטיין היה שחקן מפתח במכבי כל עוד הוא לא היה פצוע, כנ"ל יותם שגדל במכבי.
גרין ולימונד שיחקו בקבוצות משנה וממש אי אפשר להחשיב אותם ככוכבים אירופאים, והגיעו למכבי אך ורק עקב היותם ישראלים.
אז חלאס לבלבל את השכל.
השב   •  10
16
MTA11/05/2010 04:19
אין אוהד מכבי שלא היה מעדיף ישראלי אמיתי מכביסט שאפשר להזדהות איתו מאשר איזה אמרקאי או יגוסלבי.
אני אשמח לראות מכולם את ליאור אליהו חוזר למכבי, אבל הלפרין ובורשטיין עם כל האהבה הגדולה שלי אליהם צריך לנשוך את הלשון ולחכות לדור הבא, כי לצערי הם כבר לא מספיקים למכבי ,לתחרותיות שלה ולהשגיות שלה.

השב   •  32
15
אלמוני11/05/2010 02:38
המקומיים של ברצלונה: חואן קרלוס "לה בומבה" נבארו שאין צורך להציגו, ריקי רוביו הגדול שעוד יהיה ענק ברמות, ואסקס וכו''. זה לא קצת דמגוגי להשתמש בדוגמא הנ"ל?
השב   •  20
14
יוגב11/05/2010 02:09
השב   •  20
13
יוני-אוהד שרוף11/05/2010 01:26
צריך לבנות במכבי שלד חזק חדש בדמות ישראלים מובילים כמו ליאור אליהו והלפרין ובסכומי כסף מתאימים גם על חשבון זרים יקרים מיותרים שממילא לא הביאו אותנו לשום מקום! עדיף לעודד כל השנה את הצעירים שלנו ולשמוח איתם וגם להפסיד איתם, מאשר להפסיד בסוף הסיפור עם זרים שהם זרים למכבי ולישראליות שלנו.

עוד עונה "שחורה" וזרה חסרת זהות כזו, גם אני גומר עם מכבי. לצעריי
השב   •  26
12
אבישי11/05/2010 01:05
תתיחס לגוף הדברים.
הלפרין, איפה? במקום אנדרסון? מי ייצר? בהנחה שלא מחליפים עוד פעם את כל הסגל, עם מי הוא יעלה? עם פרקינס ואיידסון? זה קו אחורי? הוא הולך לספסל? אז מי מתחפף? לימונד? אז מה עשית כאן בעצם? החלפת ישראלי בישראלי?
בורשטיין? עם המהירות והקליעה שלו היום הוא שחקן בעמדה 3 באירופה. איזו משבצת הוא לוקח? של פניני? בלוטנטל?
איפה הוא נכנס בפאזל? איך הוא ייכנס כשכל הדברים הטובים שיש לו יצטרכו להבוא לידי ביטוי בדקות מעטות בעמדה 2-3, אותה יאיישו זרים ופניני (ובלוטנטל)?
אליהו? איפה? חמישייה? עם פישר ביחד? זה לא קו רך מדי לטעמך (ראה לפני שנתיים)? אליהו עם מישהו אחר? מי? מאריץ''? אליהו עולה מהספסל? תחת הקונספציה של השנה של 4 קלעים וסנטר? ואת מי הוא מחליף? את גרין? לאזמה? אז מי יישאר? פישר, אליהו, גרין ושחקן זר נוסף? זה רציני?

זה רק הקטע המקצועי. מה עם כסף. אליה וחתום על חוזה עתק ל-3 שנים. מי ישלם את זה. הלפרין יפסיד הון על מיסוי אם הוא חוזר. מי יממן את זה? בורשטיין רוצה לפחות חצי מיליון דולר, על עגלה משומשת במצב חורק. מי יממן את זה? (חצי מיליון נטו לזהכירכם חוקי המס על ישראלים כבדים יותר).

ונחזור לעניין. אולי תנתח, מי צריך להיות במכבי? אוחיון? מקל? כרכזים שניים? למי? לפרקינס או ווישנזייבסקי? שניהם לא יציבים. אם פרקינס לא טוב אז אפשר לסמוך על אוחיון שיוציא אותנו מהבוץ כמו שפרקינס עשה השנה?
מה עם כדיר? יש לו את המסוגלות?

דבר לעניין דורון, דבר לעניין ולא קשקושים

אוהב אותך בכל זאת
השב   •  281
אמית11/05/2010 01:42
אין ישראלים טובים שיכולים לשנות משהו, אז בשביל מה?
השב   •  11
אדום מלידה!11/05/2010 10:52
רק אוהדי הפועל אוסישקין מבינים שהליגה הזאת היא פשוט הליגה הכי מכוערת שיש?!? ועוד אוהדיי מכבי קוראם להפועל תל אביב בכדורגל שכירי חרב. . פשוט מאוד! צריך להוציא חוק שמהעונה הבאה מותר עד 3! כן 3! שחקנים זרים (כולל בלוטנתאל העלק ישראלי) לא הגיוני שהליגה ככה! פשוט לא הגיוני, אם הייתם שואלים אותי, החוק היה בלי זרים בכלל
השב   •  02
מכביסט11/05/2010 12:05

השב   •  00
פיני11/05/2010 15:07

אני אנסה להתייחס לתגובתך בסדר המתאים:

הלפרין - שחקן לא Go To Guy אבל שחקן יוצר, חודר וקולע. לא בהכרח השחקן בעמדה שלו צריך להיות השחקן שאליו הולכים כשהמשחק תקוע.
אין ספק שהוא ברמה מעולה. לראייה הדקות שקיבל בשנתיים האחרונות (בעיקר שנה שעברה) בקבוצה היקרה באירופה. [השנה קיבל פחות בין היתר כי הם החליטו לבנות סביב תיאודוסיץ'' ולא סביבו].
לסיכום - שחקן חמישיה מוכח במכבי.

בורשטיין - מסכים שלמרות העונה הנוכחית לא ברור מה כושרו. עדיין, אין ספק שברמה המנטלית והיכולות יש לו מה לתרום. הוא בהחלט תוספת יפה, שחקן ספסל (עמוק) ככל הנראה.

אליהו - שחקן מדהים (נקודה). הוא כבר שיחק עם פישר ביחד והם הגיעו לגמר היורוליג. בכל אופן, מכבי צריכה שחקן פנים פיזי שישחק עם אחד מהם. עדיפות ברורה לאליהו.

הקטע הכספי - עד שלא נדע מה הסכומים האמיתיים שנדרש לכל שחקן יהיה קשה לענות על זה. אני לא מאמין לכל מילה שאני קורא אך גם לא פוסל.
ברור שזה שיקול מהותי בבחירת הסגל.
מצד שני בבחירת השחקנים (זרים וישראלים) יש שיקולים נוספים - יכולת, התאמה לקבוצה, מוכחות השחקן (באיזה רמה שיחק) ועוד.
לדוגמא - אנדרסון אינו שחקן מוכח אך כזה שהראה יכולות. כלומר, מעולם לא שיחק בשלבים המאוחרים של היורוליג, בניגוד לישראלים שהעלית לעיל.
כמה זה משמעותי? - אתה לא יודע מה אתה מקבל ועם אנדרסון קיבלנו חוסר תפוקה ברגעים המכריעים של היורוליג נגד פרטיזן.

לגבי יתר השחקנים ודברים נוספים - זה דורש זמן (בשביל לכתוב) וכתבה נוספת.
זה גם הסיבה שדורון כמו כל כתב לא יכול בכתבה אחת לכסות את הכול.
אני ניסיתי פה לענות על חלק מהשאלות שלך, אבל יש המון מה לשאול ומה לציין.

המשך כשיהיה לי זמן. :)

השב   •  10
11
שושו11/05/2010 00:59
השב   •  60
יוני-אוהד שרוף11/05/2010 01:25
פארקר מככב במדי הסלטיקס לצד לברון ג''יימס המלך ושאר התותחים מהNBA.  להתגעגע אליו זה כמו געגועים לראש ממשלה חדש בדמות בן גוריון. חלאס עם הדיבורים המצחיקים האלו והגעגועים לעבר הרחוק, פארקר סיים קריירה באירופה סופית.

צריך לבנות במכבי שלד חזק חדש בדמות ישראלים מובילים כמו ליאור אליהו והלפרין ובסכומי כסף מתאימים גם על חשבון זרים יקרים מיותרים שממילא לא הביאו אותנו לשום מקום! עדיף לעודד כל השנה את הצעירים שלנו ולשמוח איתם וגם להפסיד איתם, מאשר להפסיד בסוף הסיפור עם זרים שהם זרים למכבי ולישראליות שלנו.  עוד עונה "שחורה" וזרה כזו גם אני גומר עם מכבי. לצעריי
השב   •  00
שער וו11/05/2010 10:52
ח אוהד בית"ר ליצן
השב   •  00
10
ירון,צהוב מאז ולתמיד11/05/2010 00:56
שחקן פורצלן ולוזר. מתאים אולי לקב'' אמצע טבלה בארץ, לא למכבי ,בטח לא ליורוליג.
היחיד שראוי לחזור הוא אליהו.
השב   •  52
9
אבי11/05/2010 00:43
אתה כותב שטויות ומבזבז מקום על השרת של האתר.
השב   •  141
8
טל11/05/2010 00:33
לא צריך את הלפרין ולא צריך את בורשטיין!
השב   •  61
7
אורן11/05/2010 00:26
בארסה ואפילו נסתפק בקצת פחות האמן לי שהם ישחקו. אבל מה לעשות שהשחקנים הישראלים היום בינוניים להפליא(במקרה הטוב)
השב   •  241
6
הפנתר הצוהוב11/05/2010 00:20
הלפרין כבר רגל וחצי במכבי, ולו בגלל העובדה שאף קבוצה אחרת לא תרצה אותו, או תהיה מוכנה לשלם לו סכומים שמתקרבים למליון יורו שהוא קיבל ביוון. ליותם יש ערך מוסף במכבי, למרות שהוא לא בדיוק גיבור ההיכל. בנוגע לבורשטיין - אין על מה לדבר, אחרי העזיבה המכוערת ממכבי והעונה החלשה בספרד (9.2 נק'' 1.4 אס'' ו-2.3 ריב'' ב-24 דקות למשחק, בקבוצה שסיימה במקום ה-16 בליגה, זה לא בדיוק מציאה), אני לא רואה אותו לובש שוב את המדים הצהובים, אלא אם הוא יהיה מוכן להתפשר מאוד בשכר. ועכשיו לאליהו - הסיכוי שהוא יחזור למכבי הוא אפסי, והעובדה שהייתה לו עונה חלשה בספרד לא אומרת כלום. ויטוריה היא קבוצה שקונה שחקנים ובונה אותם לטווח ארוך (ספליטר, בארץ'' וכו''), מה גם שיש לו חוזה לעוד 3 שנים. ויטוריה לא ישחררו אותו בחינם, ולמכבי אין את המשאבים הפיננסים, גם לשלם את דמי ההעברה שלו וגם את שכרו האסטרונומי (כ-1.7 מליון דולר לעונה). בקיצור, אלא אם ליאור ישתחרר בעצמו מהחוזה, לא צפוי שנראה אותו בצהוב בתקופה הקרובה. בכל מקרה, החיזוק הישראלי שאני מקווה שנראה במכבי בשנה הבאה הוא ג''ון שייר, שחקן יהודי, שבעיני מאוד מתאים לסגנון האירופאי (גארד גבוה, עם יכולת מסירה וקליעה טובים). אני מאוד מקווה שהוא יסכים לבוא לארץ.
השב   •  111
5
מכביסט11/05/2010 00:19
הלפרין במקום ושניבסקי.
אליהו במקום לאזמה.
גבוהה זר במקום גרין.
מחליף לאנדרסון.
ויש סגל מעולה לעונה הבאה
השב   •  05
4
פיני11/05/2010 00:15
ואלה שמות.
בשנת אלפיים נערכה אליפות אירופה לצעירים (עד 21).
הנה רשימת השחקנים הבולטים (שחקני יורוליג ו-NBA) שצמחה מהם.
יש לציין שלא בדקתי לעומק כל שחקן בנבחרות שאינן "נבחרת ישראל" מה שמדגיש את הנתונים.

יוגוסלביה - וויאניץ'', רדמנוביץ'', פקוביץ'', קברקפה, פופוביץ'' [סה"כ 5]
יוון - פפמקיוס, פוטסיס, דיאמנטידיס, פפדופולוס, [סה"כ 4]
ספרד- סרג''י וידאל, ברני רודריגז, קרלוס קבסס, חוזה קלדרון, פליפה רייס, חוזה לופז ופאו גאסול [סה"כ 7]
ישראל - בורשטיין (וגרין) [סה"כ 1 וקצת.]

הדירוג באליפות ההיא - ישראל שנייה, ספרד שלישית, יוגוסלביה חמישית, יוון שביעית

בשנת 2004 נערכה אליפות אירופה לצעירים נוספת . והרי התוצאות ועיקרן תחילה.
ספרד - הוארטס, מרק גאסול, ויקטור סאדה
יוון - קלאיטיס, פפניקולאו, פרינטזיס, מברוקפלידיס, וסילופולוס, מברואידיס [6 שחקנים]
ישראל - הלפרין, אליהו, ולימונד [שני שחקנים וחצי]

הדירוג באליפות ההיא - ישראל שנייה, ספרד במקום 11, יוון רביעית

מה המסקנות?
ראשית, שלמרות האיכויות שהיו קיימות בישראל הן נעצרו בשלב הזה.
נקודה שנייה, הנבחרות הטובות כיום באירופה (יוון וספרד) נשענות על הנבחרות שתוארו לעיל.
ישראל למרות שהיתה טובה יותר בגילאים הנ"ל אינה באותה רמה כיום.
נקודה שלישית; הסתכלות על השחקנים הישראלים שצמחו מגלה ש:
א. הלפרין ואליהו קיבלו את ההזדמנות האמיתי באירופה ממאמן זר (ספחיה),
ב. בורשטיין קיבל הזדמנות כעלה תאנה במכבי.
ג. גרין ולימונד לא הגיעו ביורוליג לרמה של יתר השחקנים שתוארו כאן, כאשר גם לימונד זכה להפציע ביורוליג ממאמן זר בקבוצה זרה (לה-מאן).

לסיכום - הבעיה אינה באיכות, כי היו, יש ויהיו תמיד שחקנים ישראלים איכותיים.
השאלה שצריכה להישאל היא מה המאמנים הישראלים עושים עם אותם שחקנים. הם לא עושים יותר מדי, התוצאות בשטח זועקות לשמיים.
יש לציין שהבעיה עמוקה יותר וכוללת את ההנהלות, התקשורת והתפיסה הכללית בעם של השחקן הישראלי.
השב   •  261
אלון11/05/2010 01:00
ושמתי לב שהם תמיד בצורה מגמתית נגד מכבי ונגד ההיגיון אתה מביא סטטיסטיקות חסרות בסיס שאתה ממציא תודה שאתה אוהד הפועל ושכואב לך שיש לנו את פיני אבל תנסה לעבוד עלינו האוהדים לא טיפשים קלי דעת כמו שנראה לך
השב   •  31
לירון ל11/05/2010 01:01
למה סקרמנטו קינגס חשבו שכספי מתאים ומכבי לא השקיעה בו?!
מה לעשות לא כולם עודד קטש או דורון שפר,ישראלים רוצים תוצאות מידיות זו הבעיה הם לא משקיעים בשחקנים בני 19-22 פה הבעיה הכישרון קיים צריך לעבוד אין מה לעשות,גם פאפאלוקס לא היה כוכב על בגיל 21 וחוץ מרוביו לא קיים שום צעיר מתחת ל20 שהוא בגדר כוכב באירופה(יורוליג).
האשמה היא של הנהלת מכבי וכל מאמניה.
ינאקיס האמין בהלפרין יותר מאשר פיני צביקה וקטש.
אלהיו ליד פישר הוא מספר 4 הטוב באירופה עזבו הגנה שניהם ביחד כששיחקו ביחד סיימו בחמישית היורוליג במדד.
אי אפשר לתקן את מה שהיה צריך לתקן לעתיד שלא נפסיד שחקנים כמו כדיר ומקל תהיו איתם קיץ שלם של אימונים אישיים כולל עם אליהו לעבוד על הדברים החלשים שלהם,בדיוק כמו שעשו עם כספי על הקליעה שלו,הדבר הבא שכספי יעבוד עליו הקיץ זה כידרור וחדירה לסל או עצירה לג''אמפ תוך כדרור.בהצלחה לכולם ולא לשכוח לעבוד.
השב   •  20
רתם11/05/2010 09:07
הבעיה היא כי שחקנים לא מקבלים הזדמנות אמיתי בגיל צעיר.
שחקן מוכשר באמת בגיל 20 הוא כבר כוכב - רוביו למשל.

קטש הוא גם דוגמה יפה.
גודס שיחק בבוגרים בגיל 15. שחקן טוב צריך לשחק ולהתבגר והוא לא יכול לעשות זאת כל עוד חצי מהקבוצה נשענת על זרים.

לגבי אוהדים שמאשימים אותך בהתחזות, עזוב שטויות. לך תסביר להם שהם אלו שלא אוהדים את הסמל האמיתי הטהור הנקי והספורטיבי.
השב   •  00
אלון11/05/2010 10:47
ועכשיו אתה חושב שנאמין לך?
מתחזה!
השב   •  00
יניב11/05/2010 10:49
אתה מדבר שטויות וממציא סטטיסטיקות שקריות שמבוססות על כלום
שים ת''סמל האמיתי חתיכת פחדן אדום!
השב   •  10
NFCHXY TURDHBK11/05/2010 13:55
''סטטיסטיקה שקרית'' עלאק. כאילו הוא מדבר כאן על מספרים שאתם אומרים שהוא יכול לבלף. אני בניגוד לכמה כאן יודע כדורסל ואני שם כסף שזה נכון. כל השחקנים האלו היו בנבחרות וכן ישראל סיימה שניה בשתי המקרים האלו ואם אתם לא מאמינים אז איזה קטע יש אינטרנט שאתם יכולים לבדוק בעצמכם.  בעונת 2000 גרין שלט על הסלים וכיסח בקלות את פאו גאסול ותראו לאן כל אחד מהם הגיע. מאז פאו גסול הוסיף מסה והפסיק להיות אטרייה מהלכת ופיתח כישרון בזמן שגרין עם כל הכבוד לא קיבל הזדמנות טובה ותפסיקו כבר לזבל בשכל שכל אחד שאומר משהו רע על מכבי לא אוהד את הקבוצה. המציאות מורכבת ולא כל מה שמכבי עושה הוא טוב בדיוק כמו שלא כל מה שהיא עושה זה רע. בארץ יש בעיה של פיתוח וזה עובדה.
השב   •  00
3
יובל11/05/2010 00:11
השב   •  00
2
רענן11/05/2010 00:08
רוצה רגש תלך לקאמרי , הלפרין טוב אבל כשחקן מחליף,מכבי לא זקוקה לאליהו לא היתה בעיה בעמדה שלו, ובורשטיין גמור ועוד רוצה הרבה כסף. אתם התקשורת יצרתם תחושה שאין זהות ובלבולי מוח יש מספק ישראלים ואת הכי טבים, זה לא חוכמה לשחק עם זבל צריך שחקנים טובים. תזכיר לי איזה ישראלים היו בתקופה של מכבי הגדולה?? אז מספיק לקשקש, מיש טוב משחק ולא לוקחים ישראלי בגלל שהוא כזה. אני לא רואה שיותם ואליהו מצליחים בקבוצות שלהם, בורשטיין מצליח בקבוצה זבל אז זה לא נחשב.
השב   •  101
1
יובל11/05/2010 00:06
ג''מצי ! תתרכז בעסקיך האישיים  !!
ב 103FM אתה מדבר שטויות מפלרטט עם בנות עשרה + ותוקף אנשים ללא הבחנה בלי טעם טוב והכי נמוך שיכול להיות. בטור שלך אתה כותב שטויות יותם הלפרין לא יחזור בגלל בעיית מיסוי, ליוא אליהו מקבל פי 3 ולכן לא יחזור. וטל בורשטיין ? האנטיתזה לגיבור? היית שחקן לא רע אתה מצליח כנראה לא רע בעסקים אז תעזוב אותנו במנוחה. מה אתה אומר?
השב   •  131
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP